Chance liga

Slavia - Jablonec 5:1

Slavia nastoupila v příjemném jarním počasí proti trápícímu se Jablonci poprvé pod novým trenérem a předvedla jeden z nejlepších výkonů minimálně od mistrovských sezón. Zaslouženě zvítězila rozdílem třídy a mohla přidat ještě mnoho dalších branek.

Slavia - Jablonec 5:1 (3:0)

Branky: 30. Gecov, 34., 43. Juhar, 79., 90. Mičola

Slavia: Čontofalský - Dostál, Bortel, Hubáček, Čonka (66. Koreš) - Gecov - Vošahlík (75. Mičola), Zmrhal, Juhar - Kisel - Škoda (60. Škutka)

Pokud slávističtí fanoušci čekali změny v sestavě, tak museli být při příchodu do Edenu a hlášení jedenáctek zklamáni. Trenér Petrouš vsadil takřka na stejné koně jako sázel Rada, jediný rozdíl se dal najít v lavičkách náhradníků, kde abstentovali Fenin či Skácel, místo nich usedli Mikula a Šimeček. Slávisté začali utkání aktivně a již po třiceti vteřinách hry si připsali více zajímavých útočních akcí než za celý předchozí zápas v Příbrami. Ani z jednoho ze dvou rohových kopů se však nic neudálo. I tak ale bylo na slávistech vidět větší nadšení než za celé jaro. Nic jiného než pološance však nepřicházely a tým musel být v pozoru kvůli jabloneckým brejkům. Z jednoho z nich mohli Severočeši dokonce otevřít skóre, to když slávistům nevyšla ofsajdová past a Hubníkovi chybělo k míči a stoprocentní šanci jen pár decimetrů. Jinak se v Edenu nic moc zajímavého nedělo, z letargie vytrhla diváky až choreografie Tribuny Sever. Po zhruba osmi minutách se již jablonečtí radovali, ale jen na pár sekund. Třešnák sice prostřelil Čontofalského, ale byl mu odpískán ofsajd. Jinak se ale hra přelévala z jedné strany na druhou a po lehce slabší desetiminutovce se mohli diváci opět bavit oboustranným útočným fotbalem. A mohli se bavit ještě více, jenže Škodovu hlavičku efektně zlikvidoval Špit. To však za pár minut lehce přebolelo, protože na hlavičku Gecova již byl i Špit krátký a Eden se mohl poprvé radovat! To však nebylo vše, za necelé čtyři minuty to bylo již o dvě branky, když si druhou asistenci připsal Kisel, kterou tentokráte přetavil v branku Martin Juhar, jenž měl o chvilku předtím ještě jinou nadějnou šanci, ale těžký volej netrefil ideálně. V Edenu však vládla veselá nálada, se kterou se mohla rovnat jen ta po brance v podzimním derby. A když za dalších 9 minut přidal Juhar svojí druhou branku a prakticky rozhodl zápas, tak bylo jasné, že se sešívaným bude při odchodu do kabin tleskat vestoje.

Jablonec nastoupil do druhé půle úplně odevzdaný bez vůle se zápasem něco udělat, což dávalo prostor pro akce sešívaných. Velkou šanci na hattrick měl Juhar, který perfektně vystihl rozehrávku hostů, ale po plném sprintu nedokázal zamířit z prostoru penalty přesně. Edenem zněla ohromující atmosféra a fanoušci si žádali alespoň dvě další branky, které by přinesly možnost 'piva za bůra'. Možnosti si k tomu slávisté tvořit dokázali. Své šance však nedokázali proměnit ani Dostál, Škoda a především Kisel, který se dostal míč vzduchem do své oblíbené pozice kousek od rohu malého vápna, ze které již dokázal dát za červenobílé několik gólů. Jeho rána však byla zblokována. Do další zajímavé šance se hnal Čonka se Škutkou, ale střela našeho slovenského beka jen protáhla již tak dosti rozcvičeného Špita. A tak platilo obligátní nedáš - dostaneš. Jablonec využil ojedinělé návstěvy slávistické poloviny a je třeba říci, že i nemožnost zapojení se do hry v případě lehce zraněného a ležícího Gecova, a po centru z pravé strany se přesně trefil z voleje Hubník a lehce otupil nadšenou atmosféru linoucí se Edenem. A mohlo být ještě hůře, naštěstí Třešnák byl příliš Čontofalskému a nedokázal ho již propálit. Pak přišla chvilková ospalejší část, kdy Slavia pro jistotu bránila výsledek a Jablonec nebyl schopný s poskytnutým prostorem pořádně naložit. Stoprocentní lesk zápasu pak opětovně vrátil Mičola, který si krásně naběhl, Juhar poslal milimetrový pas a bylo to zas o tři branky. A tak ani nevadilo, když se do míče v další stoprocentní šanci sešívaných nedokázal trefit Škutka, naopak všichni slávisté to přešli s lehkým a pozitivním úsměvem jako moment, který celkově zapadal do dobrého dojmu ze zápasu. A když pak Mičola přidal ještě další gól uzavřel účet zápasu na stav 5:1, tak nezbývá než si vypůjčit populární větu Míry Bosáka - Dnešní noc bude nad Prahou červenobílá!

Komentáře (212)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    slavistajiri     před 11 lety 05.05.2013 18:20 |  
    0 0

    Hmm tak podle sestavy to dneska zase nevyjde, ale uvidíme. trenér snad ví co dělá.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Arutha     před 11 lety 06.05.2013 12:51 |  
      0 0

      Gratuluji k dokonale přesnému odhadu :)

  2. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    klimi     před 11 lety 05.05.2013 18:34 |  
    0 0

    Tak je vidět, že se opravdu aspoň snažíme hrát fotbal, řešit situace fotbalověji, ale prostě jsou opět na hřišti hráči, kteří na Slávii nemají (Dostál, Hubáček, Škoda,...).

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      no-nick     před 11 lety 05.05.2013 18:55 |  
      0 0

      Na tehle třech jménech se rozhodně shodneme.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Duncan_McTavish     před 11 lety 05.05.2013 19:00 |  
      0 0

      Škoda je naopak jeden z lepších hráčů, konečně také dostal podporu ostatních ofenzivních hráčů. Všimněte si, v kolika lidech útočíme...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Arutha     před 11 lety 05.05.2013 20:59 |  
        0 0

        A opět z nich byl Škoda nejhorší...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Duncan_McTavish     před 11 lety 05.05.2013 21:42 |  
          0 0

          Ne.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            brotheus     před 11 lety 05.05.2013 23:04 |  
            0 0

            Ale jo.

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0

              slaviator     před 11 lety 05.05.2013 23:58 |  
              0 0

              Ne, nebyl z nich nejhorší.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Arutha     před 11 lety 05.05.2013 23:58 |  
            0 0

            Dobře jsem ochotnej uznat, že by si mohli podat ruce s Vošahlíkem, ale větší ústupek už ne...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      zeleznik2     před 11 lety 06.05.2013 17:30 |  
      0 0

      Hrají, protože nikdo jiný není..., trenér nechce asi riskovat, postavit mladé hráče Mikulu nebo Kolaříka namísto Hubáčka či Dostála, představuje příliš velké riziko. Hub by nehrál, kdyby byl zdravý Dobrotka a Dostál taky ne kdyby se nevykartoval Nitrianský, ale na druhou stranu, je to oblíbenec pana trenéra, takže možná by hrál tak i tak. Škoda to je také zvláštnost, na podzim hrál, protože zkrátka nikdo jiný nebyl, na jaře přišli Škutka a Fenin a Milan seděl na lavičce, když se oba neosvědčili, hraje Milan v základu, bojuje, má i šance, leč netrefí nic. Co se týče posil Dávid je lepší než Martin, ale do koncepce Rady se prostě nehodil, je to útočník do vápna, vysoký hlavičkář, není to žádný technik, narozdíl od Fenina, čekal jsem, že si spolu sednou, leč nestalo, přesto bych Škutku určitě nezatracoval a dal mu šanci, ale koho k němu?Fenin se neosvědčil, bohužel, tak dát Dávidovi šanci i další sezonu a podepsat k němu tvořivého útočníka typu Vydra anebo vsadit na úplně novou dvojici útočníků?uvidíme po sezoně.

  3. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Elanius     před 11 lety 05.05.2013 18:37 |  
    0 0

    Zatím nemám z našeho fotbalu docela dobrý pocit. Umíme zakombinovat i nacentrovat do vápna. Gecovův gól byl vzhledem k aktivitě v celém poločase zasloužený. Snad nám to vydrží ...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Elanius     před 11 lety 05.05.2013 18:38 |  
      0 0

      *zatím MÁM samozřejmě :)

  4. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 18:49 |  
    0 0

    tak nevim, ale byt Radou, tak jdu radeji delat uz jen asistenta... :)

  5. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    Duncan_McTavish     před 11 lety 05.05.2013 18:54 |  
    0 0

    ta změna je do očí bijící...teď jen jestli za tu zpackanou sezonu (sezony) proplesknout hráče, Radu, vedení nebo všechny dohromady...

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      alibaba     před 11 lety 05.05.2013 18:58 |  
      0 0

      Nejspíš hráče,ti toho Radu museli ale nesnášet

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        Kactus     před 11 lety 05.05.2013 21:04 |  
        0 0

        nesnaseli a delali vse proto aby ten cholerik vypadl
        treningy nuda, taktika nula, nadseni tim padem taky nula a jedine co bylo tak ruzne zachvaty.

  6. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    houston (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 18:56 |  
    0 0

    Snad to hošci v druhé půli nezkazí...

  7. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 19:21 |  
    0 0

    Hubáček hlavičkující v brankové příležitosti.. :-))) To jsem snad nikdy neviděl.

    Dnes je to nádherná náplast za předchozí zápasy.

  8. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    belmis (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 19:23 |  
    0 0

    Hubáček hlavičkuje v jejich malém vápně a mohl dát gól, Čonka chvílemi na pravém křídle, prostě zatím paráda. Takhle má vypadat útočný fotbal.

  9. Re: Slavia - Jablonec 3:1

    no-nick     před 11 lety 05.05.2013 19:37 |  
    0 0

    Ono se může střídat trikrat? :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 3:1

      bongor     před 11 lety 05.05.2013 19:56 |  
      0 0

      To se nesmělo,ale senát to včera povolil.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:1

        no-nick     před 11 lety 05.05.2013 20:02 |  
        0 0

        Já tomu střídání za Rady trochu odvykl:-) Teď probíhá na poslech velmi příjemná onanie v podani komentátorů nad naší hrou :-)

  10. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    YsoEz     před 11 lety 05.05.2013 20:09 |  
    0 0

    co to rikal Rada? Neco o tom,ze neveri na psychologii ve fotbale jestli si dobre vzpominam. Jeho slova by se mely tesat do kamene :)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 05.05.2013 20:14 |  
      0 0

      Záhada hlavolamu.Zavinil to Losna,nebo Mažňák,pro koho jste?

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      dArtagnan     před 11 lety 05.05.2013 20:17 |  
      0 0

      Asi jako Kusého "Trenér má na hru minimální vliv"...
      Ještě před týdnem nejpřipos*anější tým ligy najednou útočí v sedmi lidech, to byla paráda, klobouk dolů před panem trenérem Petroušem.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        bongor     před 11 lety 05.05.2013 20:22 |  
        0 0

        Nejhorší by teď bylo porazit i Plzeň.Bral bych bod po pěkném zápase.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Betynka58     před 11 lety 05.05.2013 20:31 |  
          0 0

          To já bych bral jednoznačně vítězství po krásném zápase. I když by Plzeň se Slavií prohrála, stejně to dle mého už nemůže pustit.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          dArtagnan     před 11 lety 05.05.2013 20:34 |  
          0 0

          Naopak. Jen dejme Plzni, co se do ní vejde. Boj o titul není naše starost, radujme se po dlouhé době ze slávistického fotbalu.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            Matlafous     před 11 lety 05.05.2013 21:05 |  
            0 0

            Přesně tak.

  11. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    no-nick     před 11 lety 05.05.2013 20:14 |  
    0 0

    Před zápasem se mi sestava nijak zvlášť nelíbila, zápas ale zvládli parádně. Kisel, Juhar, Gecov, Zmrhal (!), to byla velká paráda. Ne že by hráli dneska blbě, ale v sestavě se rád obejdu bez Škody, Huba a Dostala, který sice příkladně bojuje, ale fotbalove je to slabší. Ikdyz zrovna dneska paradoxně hral dobře.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 05.05.2013 20:20 |  
      0 0

      Já tam bohužel nebyl,to jsem celej já,když se nco podaří,tak to nevidím.Ale Juhára chválím už dávno,jako jen z mála používá svoji rychlost a dobrou střelu,nikdy se nefláká.Není to sice švihák lázeňský,ale to mi jako vzorovému hetero,vůbec nevadí.Hub o tom ani nemluvím,poctivost sama,ale věčně hrát nemůže,i když u nj člověk nikdy neví.Dostál,tomu nemůžu pořád přijít na chuť.Ale třeba se z něj vyklube druhý Hub.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 20:52 |  
        0 0

        kdo je juhár?

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Pepino44     před 11 lety 05.05.2013 21:34 |  
          0 0

          Aby si se nezbláznil- dneska byl Juhar --- Juháááár.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 09:38 |  
            0 0

            Já se tedy obejdu i bez Čontofalskýho, ale Škoda a Dostál je fakt tragédie, Zmrhal většinou taky, ale dneska to u něj šlo.

  12. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 20:20 |  
    0 0

    Petrous je asi kouzelnik! nevim, co s tymem za tyden provedl, ale to byli jini hraci jiná Slavia! :-)

    dle sestavy jsem byl docela predem naštvaný, i stridani Korese (na lavicce misto Rudiho, coz se mi nelibilo) se mi nepozdavalo, ale pred Petrousem všechna cest. Vykonem tymu si to vse obhajil, i muj neoblibenec Kores nezahral nikterak spatne.

    hlavne musim ocenit super ofenzivni, kombinacni fotbal. to mi fakt vyrazilo dech, neskutecny rozdil oproti Radovi. Kontroverzni bylo nasazeni Gecova misto Petraka, ale Geci skvely vykon, rval se, podporoval utok, evidentne ho Rada dusil def. ukoly, dnes byl jak zed uprosted hriste. Skvely vykon i Kisel, vyborne nahrávky, prakticky bezchybny vykon. Hodne se mi v zaloze libil i Juhar, skvela prihravka Micolovi, v obrane slabsi,,skoda te golovky, mel dat hattrick. I Micola úžasný zakonceni, fakt jako kdyby pokropili hrace zivou vodou.

    zajimave se jevil i Skutka, skoda dvou podklouznuti, mohl mit i on na konte gol. libila se mi jeho technika, skvěle prihraval z prvni, ma potencial.

    skoda inkasovaneho golu, takogy lajdacky.. ale jinak smekam, skvely vykon, takovouhle Slavii chci videt. jediná vytka je i tak trosku sestava a to, ze mohl dat šanci Simeckovi a Mikulovi.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 05.05.2013 20:26 |  
      0 0

      Jestli budeme pokračovat jak jsme nyní vlastně znovu začali,tak veřím,že ti kluci šanci určitě dostanou.Kdyby ji dostali do chcíplého týmu,jaký jsme viděli do minulého týdně,tak by jim to pouze uškodilo.
      Mlaďoši se musí zapracovávat,když to funguje.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Betynka58     před 11 lety 05.05.2013 20:52 |  
        0 0

        Stoprocentní souhlas. Teď už jsme snad definitivně zachráněni, tak by snad mladíci mohli dostat více prostoru. Akorát nechápu, že Ruda nebyl ani na lavičce, tady asi rozhodly nějaké mimosportovní důvody. Naopak nasazení Gecova na úkor Petráka jsem kvitoval, myslím, že zápas jasně ukázal, že bylo oprávněné.

  13. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Matlafous     před 11 lety 05.05.2013 20:22 |  
    0 0

    Tribuno Sever – bezvadné fandění i chorea!!! Díky. Fotbalisti – bezvadný výkon. Díky!!!

    TONIGHT IS THE NIGHT !!!

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 05.05.2013 20:27 |  
      0 0

      Severáci,to jsou naši kluci,pýcha současné Slavie.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        vlchan     před 11 lety 05.05.2013 20:42 |  
        0 0

        Gratulace i jim k pátému výročí.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Pepino44     před 11 lety 05.05.2013 21:41 |  
          0 0

          Mně překvapil i východ,konečně se tam taky ozvali,odpovídali a dokonce začali Slávia do toho. Na to,že nás tam bylo dost málo,tak atmoška dobrá.

  14. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    slaviator     před 11 lety 05.05.2013 20:36 |  
    0 0

    nejlepší zápas letos!!!!

  15. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 20:41 |  
    0 0

    Skvělý výkon a veliká spokojenost. Jen je potřeba si uvědomit, že jedna vlaštovka jaro nedělá, tudíž je potřeba předvést takovýto výkon i ve zbývajících zápasech a poté můžeme vynášet kompletní soudy. Tak jako tak to dneska ale byla paráda.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 20:46 |  
      0 0

      Ta fotka vychechtanýho Knoflíčka v objetí s Petroušem na iSportu, ta hovoří za vše:-))) Bravo pánové, jen tak dál.

  16. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    spino     před 11 lety 05.05.2013 20:44 |  
    0 0

    Konečně dneska po dlouhé době hrála Slavia!!!

    Míša Petrouš!!!

    Už chápete, proč mi u týmu pod Petrem Radou nevadili porážky?

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Matlafous     před 11 lety 05.05.2013 21:04 |  
      0 0

      nevadily ;))

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        spino     před 11 lety 05.05.2013 21:15 |  
        0 0

        Uživateli vlk30 vadili a to fakt fest. Dokonce mě chtěl zastřelit.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Matlafous     před 11 lety 05.05.2013 21:24 |  
          0 0

          :))

  17. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    spino     před 11 lety 05.05.2013 20:47 |  
    0 0

    Ten třetí gól byla hotová Barcelona!!!!

    Míša Petrouš olé!!!

  18. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Borris     před 11 lety 05.05.2013 20:48 |  
    0 0

    pánové nevíte někdo jestli to bude na netu k dispozici ze záznamu???? Ten sešívaný balet rozhodně chci aspoň dodatečně vidět! Bohužel jsem měl zrovna jak na potvoru zápas i já sám...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 20:50 |  
      0 0

      Zítra v 8:30 to v televizi opakují, tak si to nahraj, stejně jako to udělám já :D

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 20:51 |  
      0 0

      Za odkaz bych byl vděčný i já.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 05.05.2013 20:58 |  
        0 0

        Bohužel, Sazka záznamy nemá a nenašel jsem to ani jako placené na Voyo, když to běželo na Fandovi...

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 09:43 |  
          0 0

          Na IOS zařízení je zdarmaprogram FOTBAL CZ a v něm jsou live přenosy od sazky s komentářem a pak i celé záznamy utkání

  19. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    jarodo57     před 11 lety 05.05.2013 20:56 |  
    0 0

    Jasně jsme dnes poznali co znamená odchod Rady.Určitě jsme prošustrovali skoro celý rok.Ale POZOR!Musíme zůstat na zemi.Jablonec dostává příděly skoro od každého.Nebo snad ještě jedna vlaštovka jaro nedělá.Ale já jsem konečně spokojený a Petroušovi jsem to hodně přál. Je to charakterní člověk , kterému nejde hlavně o prachy jako Radovi a Strakovi a svému řemeslu rozumí. Docela se mi i líbilo, že postavil prakticky všechny hráče co hráli stabilně za Rady ,aby následně byl vidět ten rozdíl.A taky mě potěšil s Korešem,že mu dal šanci a pozvolna snad dá i ostatním hráčům, kteří pod deb...ím trenérem neměli šanci.Prosím nepřeceňovat,ale radovat se ano. Dle mého hodně rozhodnula naše běhavost , měnění míst a ukazování se .Takhle nějak bychom mohli pokračovat.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      spino     před 11 lety 05.05.2013 20:59 |  
      0 0

      Měnění míst - to Rada neznal.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 21:04 |  
      0 0

      A taky jsem nebetonovali od 1:0. A dokonce jsme spálili nějaké šance., které snad nebyly v našem slovníku.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        bongor     před 11 lety 05.05.2013 21:15 |  
        0 0

        Nepřeceňovat,ale taky nepodceňovat význam dnešního vítězství.
        Vždycky to tak nevyjde,ale důležité je vždycky hrát naplno,makat za tým až do mrtvice,zkrátka být Slávisty každým coulem.Viděli jsme,že to jde i když se vede dál útočit a přidat nám další a další radost.Nikdo nebude šílet když třeba prohrajeme 3-4.Fotbal je o gólech,zanďour je mor fotbalu.Aby každý když jdeme domů mohl říct,dneska jsem se pobavil.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          eomer (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 21:20 |  
          0 0

          jasný, jen prostě bylo co zahazovat a tomu jsem už úplně odvykl.

  20. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    steev (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 21:25 |  
    0 0

    Zjistil někdo co je s Rudou?

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      spojka     před 11 lety 05.05.2013 21:34 |  
      0 0

      Údajně nic, prostě se jen nevešel do nominace na zápas (upřímně, že nebyl v základu se s jeho rychlostí a nasazením v předchozích zápasech ani nedivím, ale na lavici bych ho čekal).

  21. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    spojka     před 11 lety 05.05.2013 21:28 |  
    0 0

    Především velká gratulace Michalu Petroušovi. Tenhle zápas byl obžalobou Rady a jeho diletantství. Ti samí hráči předvedli o 100% lepší výkon, než kdykoliv pod Radou. Tedy s výjimkou jednoho, ale od Škody asi nikdo nečeká, že by se ještě někdy vůbec naučil hrát fotbal.

    I když v první půli tam byly pasáže, které byly podobné hře v "lampasákově" období (co taky čekat po dlouhodobé Radově devastaci kádru i hry), tak celkově byl vidět obrovský rozdíl v aktivitě, v kombinaci a hlavně v počtu hráčů zapojujících se do útoku. Hodně se mi líbili Gecov, Škutka a Mičola, kterému ty góly přeji zvlášť.

    Na druhou stranu Jablonec je v současnosti zoufalý a dnes byl navíc bez dvou hráčů, na kterých mu stojí ofenziva. Takže nelze dnešní výkon Slavie přeceňovat, už za týden to asi bude o něčem jiném.

    Každopádně po dlouhé době se člověk mohl v Edenu bavit fotbalem, který kazila jen tři negativa:
    1) Návštěva: pořád se brečí, že nehrajeme v neděli odpoledne. Když už v úřední čas v podstatě hrajeme, tak přijde standardních 6 tisíc jako vždy.
    2) Jaký má smysl házet z tribuny po radujících se hráčích Slavie kelímky s pivem?
    3) Škoda v základní sestavě. Hrát na jednoho "útočníka", který je ještě k tomu totální nekopa, je prostě špatně. Škutka během deseti minut po příchodu ukázal víc fotbalovosti, myšlení i techniky, než Škoda za hodinu svého zbytečného ploužení po hřišti, které opět vyplnil fauly a ofsajdy.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      spino     před 11 lety 05.05.2013 21:38 |  
      0 0

      Já si zase všiml, že Škutka sebou dvakrát ve vápně plácnul o zem. Byl opilý?

      Každopádně Škoda hrál celkem slušně, bojoval, dělal prostor ostatním. Důležité je, že máme široký kádr a můžeme ho kdykoliv střídat.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        spojka     před 11 lety 05.05.2013 21:43 |  
        0 0

        Opilý snad ne, ale že se profesionální fotbalista pravděpodobně neumí pořádně obout, to je taky smutný. Hrát pod Hřebíkem, tak by šel z placu.

        Co se týče Škody, od útočníka v první lize čekám víc, než jen bojovnost a dělání prostoru ostatním.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        slaviator     před 11 lety 05.05.2013 21:43 |  
        0 0

        Opilý nebyl. Hlavně před vápnem a ve vápně to dost klouzalo.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 21:56 |  
          0 0

          přesně tak, mě přijde pozitivní i to, že se vůbec do těch šancí dostal, i když připouštím, že v té době byl peltonec už hodně na lopatkách...

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            slaviator     před 11 lety 05.05.2013 22:20 |  
            0 0

            Na druhou stranu - Jablonec jsme do dnešního dne porazili naposled před 4 lety, takže o to je to vítězství cennější... Ještě ho tak potvrdit v Plzni! Díky tomu, že Sparta prohrála v Liberci se nemusíme bát Plzeň obrat o body :-)

            • Re: Slavia - Jablonec 5:1

              naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 22:25 |  
              0 0

              jj, do plzně nejen na dvanáctku, ale i zabojovat o vítězství, sparta mě vůbec nezajímá. dobré výsledky na konci této divné sezony můžou být vkladem do sezony příští.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 04:15 |  
          0 0

          nevím, do jaké míry to tím může být ovlivněno, ale před zápasem se rozbil ten severní tribuně nejbližší ostřikovač a kropil to několik minut jen na jedno místo, než to vypli. Takže je možne, že někdo s nižším profilem podrážky mohl proběhnout hodně mokrou trávou a pak se na rozplácnout.

  22. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Tom     před 11 lety 05.05.2013 21:30 |  
    0 0

    Tak Jablonec byl naprosto tragickej to je první věc to že sme vyhráli 5:1 nic neznamená sem zvědavej co předvedeme v Plzni ... Petrouše Já nikdy oslavovat nebudu opět protlačuje svý koně - Dostál , Koreš zvlášt na Štěpána sem alergickej to máme daleko lepší mladý ... Měli jsme štěstí že sme z prvních šancí vše proměnili pak tragickej Jablonec odpad úplně ...


    -Do ted nechápu proč nebyl ani na lavičce Ruda a Fenin ? Vyjádřil se k tomu někde Petrouš ?

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 21:33 |  
      0 0

      a koho místo Dostála, kdo z mladejch je lepší než Koreš?

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      spojka     před 11 lety 05.05.2013 21:35 |  
      0 0

      „Dal jsme důraz více zakončení, než bych dával, kdybych byl u mužstva déle. Různé střely po centru, z vápna, z malého vápna. Abychom se doplňovali v dostatečném počtu," zdůrazňoval kouč, který k utkání nenominoval Rudolfa Skácela a Martina Fenina.

      „Zranění nebyli. Já jsem měl krátký čas na to, abych hráče poznal. Musel jsem rozhodnout. Chceme hrát náročný systém, proto jsem se rozhodl takto. Musel jsem se pro něco rozhodnout. Teď zůstali oni na tribuně, příště to může být někdo jiný," objasnil trenér, kterého ale oba hráči potěšili. „Vzali to velice profesionálně, po zápase přišli do kabiny a s klukama se radovali a gratulovali jim," dodal Petrouš.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 21:35 |  
      0 0

      podle ohlasů ze zákulisí byl ruda a fenin vyřazeni z kádru... důvody nevím.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Tom     před 11 lety 05.05.2013 21:42 |  
        0 0

        No pokud se ožrali a vyřadili je z kádru tak je to smutný ... Ale pokud je Petrouš prostě jen nenominoval tak u mě klesnul totálně

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 21:45 |  
          0 0

          údajně se ruda více věnuje zajištění si angažmá v další sezoně, než trénování a fenin má problémy s profesionálním přístupem.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        bongor     před 11 lety 05.05.2013 21:44 |  
        0 0

        Tomu moc nevěřím,že by snad něco provedli?Hráli jako celé mužstvo pod Radou,tedy kulový.Ale že by hráli njak výrazn hůř než ostatní,to jsem nezaznamenal.Spíš by to mohlo být tím,že si oba údajně začali hledat njaké jiné angažmá.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 21:45 |  
      0 0

      No tak neoslavuj. Nutí tě snad někdo? Jaké protlačování? Nitranský hrát nemohl tak šel na plac Dostál, to je toho.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Pepino44     před 11 lety 05.05.2013 21:54 |  
      0 0

      Nepiš neadresně-jmenuj ty mladý,kteří jsou lepší než Dostál na pravém beku.
      V úvahu by přicházel snad Mikula nebo Mac,ale rozhodně nejsou lepší než Dostál. O těch našich mladých si jen slyšel,nebo jsi je i viděl? Ono to s nima není zase až tak žhavé, a hlavně nyní na jaře.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 22:00 |  
        0 0

        onen mikula není dramaticky lepší, než martin dostál, otázkou je, zda jej nezkoušet. dosty je bojovník, ale většinu jeho akcí trnu z toho, že vyrobí nějaký nesmysl.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 22:17 |  
          0 0

          No zkusit se to může, ale nejprve se musejí dát do pohody, což se dnes podařilo. Příští týden ještě porazit Plzeň a pak v posledních dvou zápasech můžeme experimentovat. Tam bych je s ohledem na příští sezonu vyzkoušel.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            Virgil1956     před 11 lety 05.05.2013 23:05 |  
            0 0

            Ještě porazit Plzeň... :) Neměli bychom tu euforii zase přehánět. Plzeň je zatím pořád ještě někde jinde...

  23. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    slaviator     před 11 lety 05.05.2013 21:41 |  
    0 0

    jestli je pravda, že si Ruda Skácel spolu s Feninem hledají nové angažmá, tak se ukazuje skvěle naše koncepce...

    Přivedeme Skácela na pár zápasů a on nehraje, pže prý nemá kondičku. Když je na hřišti, tak přitom se ukazuje, že ji má.

    Přivedeme Fenina na minimálně dva roky, člověk by čekal že se mu dá šance, a on po pár zápasech si má hledat nové angažmá. Jediné, co by bylo omluvitelné pro sportovní úsek Slavie by bylo, jestli Fenin zase udělal nějaký průser...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      spojka     před 11 lety 05.05.2013 21:45 |  
      0 0

      S Feninem souhlas, ten v podstatě nedostal pořádnou šanci.

      Co se týče Skácela, nevím jestli má nebo nemá kondičku, ale když hrál, tak by neuvěřitelně pomalý a o nějaké bojovnosti se taky nedalo mluvit.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Tomski     před 11 lety 05.05.2013 21:46 |  
      0 0

      podle rozhovoru s panem Petroušem to vypadá na spekulaci...tak na Rudim bylo vidět když hrál, že to na celej zápas není...doufám, že zůstane a příprava mu dá...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Tomski     před 11 lety 05.05.2013 21:47 |  
        0 0

        právě, že byl pomalý, ale bojoval právě jako jeden z mála...

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          slaviator     před 11 lety 05.05.2013 21:49 |  
          0 0

          ...a jako jeden z mála byl fotbalovej. On prostě rok a půl nehrál zápas, ale v noze to má. Jestli by zůstal, tak prostě pořádná příprava by mu pomohla. Fenin to samé. U něj je to ale komplikovanější životasprávou...

          Ale jestli se Fenin ožral a Petrouš ho za to vyhodil z kádru, OK. Ale doufám, že až přijde na trénink ožralej třeba Čontofalský, že vyřadí i jeho.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            Tomski     před 11 lety 05.05.2013 21:56 |  
            0 0

            ono to bude složitější...loni hrál pravidelně za Hearts...tam si ho pak ale nemohli dovolit...poté trénoval v Hradci a pak u nás a když už to vypadalo, že by tady mohl zakotvit tak jsme vypadli z poharu a on se domluvil s Hearts, ale těm zase zakázali přestupy...proto šel do Dundee ve skotsku, ale i tam jen střídal...podle mě mu chybí ta fyzická příprava...kdyby mělo tohle angažma skončit takhle prapodivně tak sem vůbec neměl chodit...s pitákem to býval můj oblíbený hráč...

            • Re: Slavia - Jablonec 5:1

              Tomski     před 11 lety 05.05.2013 21:58 |  
              0 0

              doufám že zamaká...chce to aspon jeden gol...

              • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                bongor     před 11 lety 06.05.2013 07:06 |  
                0 0

                Rudi určitě není pomalejší než Horvi a klidn by mohl hrát špílmachra a občas přidat njaký ten gol.

            • Re: Slavia - Jablonec 5:1

              slaviator     před 11 lety 05.05.2013 22:22 |  
              0 0

              jé, já si pamatuju osu Černý - Müller, Bejbl - Vachoušek, Dostálek, Skácel - Kuka. To byly časy... 10, 11 let zpátky.

              • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                Pepino44     před 11 lety 05.05.2013 22:39 |  
                0 0

                Slaviátore,jo to byly časy Bejbl to zazdil,Ríša to rozdával,Vachoušek se Skácelem běhali po lajnách a Kuka to zahodil ale stejně to byla paráda. Jinak nepřipomíná Ti Gecov svojí hrou Bejbla? Oba dva velmi dobří do obrany,prostě rafani ale ani jeden neumí -neuměl nahrát. Jenže na Bejbla se tolik nenadávalo skrz tyy přihrávky a kam až to dotáhl.

                • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                  slaviator     před 11 lety 05.05.2013 23:02 |  
                  0 0

                  Mě právě Gecov připomíná trochu spíš Dostálka nebo v repre Galáska (byť to nejsou tak úplně všechno stejné typy, ale určitou podobu tam vidím právě) a Petrák mi připomíná spíš Tavarese

                  • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                    Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 23:12 |  
                    0 0

                    gecov ma teda do dostalka hodne daleko

                    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                      spojka     před 11 lety 05.05.2013 23:16 |  
                      0 0

                      Pro tebe určitě. Tobě stačí, že Dostálek je z Moravy a máš v tom jasno.

                  • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                    spojka     před 11 lety 05.05.2013 23:20 |  
                    0 0

                    Dostálka ti připomíná jen barvou vlasů ne? :-)

                    Jinak nevím čím. Dostálek tady začal hrát defenzivního tak trochu omylem, protože na Horvátha neměl, ale s ohledem na pořizovací cenu hrát prostě musel. Jinak na to na rozdíl od Gecova neměl vůbec dispozice (rychlost, důraz, nasazení), naopak byl lepší s míčem, ale celkově to z jeho strany až na jednu sezonu bylo ve Slavii slabé.

                    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                      Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 23:22 |  
                      0 0

                      ty jsi pekny kokos spojko

                    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                      slaviator     před 11 lety 05.05.2013 23:26 |  
                      0 0

                      nevím, ve 2003 když odcházel, mi bylo 15 a mám ho zidealizovaného. Že prostě byl stálicí v sestavě a že mu to na DZ šlo, resp. pokud si pamatuju, tak vyloženě DZ nehrál, ne? Ale měl pouze defenzivnější povinnosti. Stejně jako třeba David Jarolím v HSV?

                      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                        Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 23:29 |  
                        0 0

                        srovnavate tady typka ktery za nas odehral tak 7 zapasu s hracem ktery tady odehral x sezon a nasazel x golu.docela nepomer,ale jinak jen tak dal

                        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                          slaviator     před 11 lety 06.05.2013 00:02 |  
                          0 0

                          Nejde o to KOLIK toho ten či onen odehrál, ale jakým stylem, způsobem se prezentují na hřišti - jaký mají pohyb, jak odebírají míče, jak přihrávají, ...

                      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                        spojka     před 11 lety 05.05.2013 23:30 |  
                        0 0

                        Jj, vyloženého DZ nehrál, ale z těch středových halvů byl právě Dostálek ten defenzivnější, dokud na DZ nepřišel Gedeon.

                        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                          slaviator     před 11 lety 06.05.2013 00:02 |  
                          0 0

                          Páťa Gedeon. Sice střílel pánu Bohu do oken, ale já ho děsně žral. Nikdy nic nevypustil a měl snad dvoje plíce. Škoda, že si pak zbytek kariéry pohnojil přestupem do Vaduzu. A je asi s podivem, že po něm už potom po návratu z ciziny nesáhl žádný špičkový český tým, ale jen týmy druhé garnitury - druholigové Blšany, odkud si jej SIAD přetáhl do tehdy ještě prvoligového Mostu (kde se potkal s Johanou třeba) a pak po půl roce do Dukly, kde je dodnes. A ač mu je už 37, tak ukazuje, že pořád na ligu má a že je vážně škoda, že před lety šel ze Slavie do druholigového FC Vaduz a že nešel třeba do rakouské ligy...

              • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                Tomski     před 11 lety 06.05.2013 12:16 |  
                0 0

                Vachoušek hrál v útoku...vpravo operoval Piták...Kuka i Bejbl už spíš střídali...střed zálohy byl Gedeon s Dostálkem...nejkrášnější fotbal Slavie co pamatuji...podle mě o dost lepší než pak pod Jarolímem...byl ročník 2002/03 a my mely 63 bodů...sparta 64 a pak asi za rok a půl se provalilo peltovo jaro...kdyby tenkrát vše proběhlo podle regulí, tak jsme snad postupovali do LM přímo...kvuli tomu šel Vachoušek ještě před kvalifikací a Rudi hned po ní...Gedeon se zranil na celou sezonu...kabina se rozhádala a Beránka nahradil Csaplár...tenkrát byl Gedeon nejdůležitější součast základu...potom se nemusel s Jarolímem a odešel...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 21:48 |  
      0 0

      A co když je to jinak? Co když je Fenin zpruzenej, že není č.1 a chce odejít sám? Z mého pohledu, ten člověk se tu neměl vůbec objevit.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        slaviator     před 11 lety 05.05.2013 21:51 |  
        0 0

        Tak zpruzenej, že není číslo jedna, určitě být nemůže. On by měl být rád, že je vůbec v nějakém prvoligovém týmu a že dostává jakousi šanci.

        Přece nemohl čekat ani on sám, že bude prvním útočníkem Slavie.

        Jo, kdyby byl zpruzelej Dávid Škutka, tak bych se ani nedivil....

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        bongor     před 11 lety 06.05.2013 07:13 |  
        0 0

        To si bohužel myslím i já.Vždycky mi připadal ,že do Slavie moc nepasuje,je to spíš typ na letnou.Zrovna tak jako ten blb Vácha,ten tam pasuje jako p del na hrnec.Inteligencí i způsobem hry.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 21:50 |  
      0 0

      v podstatě se asi bude jednat o úklid po radovi, mě spíše zaráží, že k tomu petrouš dostal volnou ruku... jinak oba hráli tužku, takže plakat nad tím nemůžu.

      otázkou je vůbec angažování zvláště fenina, ale tak dejme tomu, že to s ním prostě riskli.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Pepino44     před 11 lety 05.05.2013 22:29 |  
        0 0

        Já bych to zase tak nedramatizoval, prostě na lavičku posadil dva mlaďochy a Skácela s Feninem na tribunu. Jinak Rudiho jsem si nevšiml ale Fenin se o poločase normálně hejbal na trávníku s ostatními náhradníky.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      zeleznik2     před 11 lety 06.05.2013 17:12 |  
      0 0

      Těžko hodnotit, oficiálně Ruda byl na tréninku horší než nominovaní hráči stejně tak Fenin, ale spíš bych to viděl na nějakou zákulisní přestřelku, kdo ví...

  24. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 21:42 |  
    0 0

    doteď pořádně nechápu, jak je možné, že ti samí hráči zvednou svůj technický level, schopnosti v zakončení a bojovnosti během týdne. výsledek ani výkon nepřeceňuji, ale snad se konečně ukazuje, že tým svou kvalitu má, jde jen o to, kdo ho bude schopný probudit a rozvíjet. o tom, že jsme se zbavili burana-lampase, není nutno více komentovat. věřím, že nyní bude i prostor v zápasech s hk a čb dát prostor i šimečkovi, hrubému a hurkovi.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 06.05.2013 07:15 |  
      0 0

      Oni se nezměnili,změnil se jejich přístup k zápasům.Doufejme,že jim to vydrží i ndále,i když s Plzní bych se moc nehonil.

  25. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Alanor (admin)     před 11 lety 05.05.2013 21:57 |  
    0 0

    Informace z tiskovky:

    Dle toho, co říkal Petrouš, to Skácel a Fenin vzali maximálně profesionálně a i po zápase byli v kabině. Z toho pohledu mi přijdou ty řeči o jejich konci ve Slavii jako kecy.

    Dobrotka měl, jak jsem se trochu obával, vážné zdravotní problémy. Ono už ty "dýchací problémy" zněly divně a ve fotbale dost netradičně. Nicméně by se měl dát dohromady, do konce sezóny už by ale nastoupit neměl.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 22:01 |  
      0 0

      Velmi rozumný přístup. Jestli Ruda s Feninem potřebují zamakat na fyzičce, tak je lepší, aby na lávce seděl někdo, kdo má natrénováno. Palec nahoru.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        steev (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 22:11 |  
        0 0

        Souhlas,navíc jestli to berou takhle,tak jenom dobře.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Tomski     před 11 lety 05.05.2013 22:11 |  
      0 0

      to o tom angažma jsem napsal já, s tím že to někdo věrohodně napsal na fb slavie pod sestavy...tudíž se omlouvám...ale zase smlouvu tady kluci mají dokdy ? jestli si něco hledají tak nemají důvod se chovat neprofesionálně...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Alanor (admin)     před 11 lety 05.05.2013 22:17 |  
        0 0

        Skácel do konce sezóny, ale Fenin podepsal minimálně na dva a půl roku.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Tomski     před 11 lety 05.05.2013 22:30 |  
          0 0

          vím, vím...spíš to byla řečnická...u fenina nevíme jaké jsou podmínky smlouvy...třeba když neodehraje určitý počet zápasů tak může jít jinam...moje spekulace...doufám, ale že se oba dostanou do formy...Rudiho bych tady rád viděl i příští rok...feninovi přeji kromě kvality a formy třeba i další zahraniční angažma ať může na slavii vzpomínat v dobrém...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Oja     před 11 lety 05.05.2013 22:51 |  
      0 0

      Vážné zdravotní problémy? Jako s dýcháním? Doufám, že to nebude nic, co by mělo ohrozit jeho další působení u nás...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        tolsimir     před 11 lety 05.05.2013 22:53 |  
        0 0

        Petrouš říkal, že původně bylo podezření na to, že by již nemohl vůbec sportovat, ale to se nakonec naštěstí vyloučilo

  26. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 22:02 |  
    0 0

    Jen abychom na konci sezóny na tom s trenéry nebyli jako v Bayernu! :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 05.05.2013 22:27 |  
      0 0

      No tak podle me neni vubec vylouceno, ze Petrous to bude trenovat i pristi sezonu...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        spino     před 11 lety 05.05.2013 22:32 |  
        0 0

        Kéž by.

        1. Kozel
        2. Jarolím
        3. Petrouš

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 22:36 |  
          0 0

          1.mourinho
          2.zeman
          3.beranek

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 22:38 |  
        0 0

        Já bych se tomu nebránil. Než zase riskovat s nějakým "jménem", tak to raději ať to má pod palcem s Knoflíčkem. Pokud opravdu platí, že mlaďoši mají dostat šanci, tak kdo jiný je zná lépe než tihle dva?

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 22:58 |  
          0 0

          přesně tak, znají poměry ve slavii, znají mladé. jediné co mi vadí, že z nich nejsou cítit ambice. ale i to by se snad dalo smluvně podchytit.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 23:09 |  
            0 0

            Já se přiznám, že mám docela lufta z toho, že Řebíček zase přivede nějaký "jméno" a Petrouš odejde. A za dva roky až mu někde dají čas, tak si budeme trhat vlasy. A vůbec bych se nedivil, kdyby mu hodil laso Pelta. To že je asi dobrý psycholog už prokázal, viz. jaro, kdy mu tým bez peněz šlapal a pak ta současná týdenní proměna.

            • Re: Slavia - Jablonec 5:1

              naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 23:22 |  
              0 0

              tak začal zhurta, pokud zůstane nohama na zemi a udělá nějaký výsledek s jihlavou a plzní, tak by asi byli blázni tahat sem někoho jiného. a kozel nebo komňancký jsou asi nereální, o vrbovi nemluvě...

              • Re: Slavia - Jablonec 5:1

                janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 23:52 |  
                0 0

                To je právě ono. Když si člověk odmyslí Vrbu a Kozla tak prostě nevidím trenéra který by ho nějak výrazně převyšoval. Všichni ostatní se tak nějak motají ligou od Bolky, přes Příbram do Budějovic, bez výrazných úspěchů...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        slaviator     před 11 lety 05.05.2013 23:03 |  
        0 0

        Pokud nepřijde Kozel nebo Vrba, tak ať to nechají Petroušovi :)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 22:29 |  
      0 0

      vtipna vecerni satira

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      opicemag     před 11 lety 05.05.2013 22:30 |  
      0 0

      Já bych raději na tom byl jako Bayern s hráči.

  27. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 22:34 |  
    0 0

    Chtěl bych poděkovat Petru Radovi, je vidět, že kluci měli fyzickou přípravu velmi kvalitní. Zápas odjezdili. Navíc mi po zápase Petr volal a gratuloval. Svědčí to o jeho charakteru. Ne každý by to třeba udělal," zakončil trenér Michal Petrouš . Kdo dalsi se prida k podekovani?

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 05.05.2013 22:44 |  
      0 0

      I kdyz ta poznamka je spis minena jako trolling, tak si v teto souvislosti rikam, ze mozna nebude nahoda, kdyz pomerne dost tymu ma uspechy brzy pote, co od nich Rada odejde. Treba to vazne funguje tak, ze Rada hrace fyzicky pripravi a po jeho odchodu z nich spadne Radova deka a zacnou hrat i fotbal :o) Pokud by to tak bylo, tak bych Radovi samozrejme velice rad podekoval za to, ze nase hrace dobre pripravil a pote odesel, aby po nem mohl mit tym uspechy... Lec neco mi rika, ze v nasem pripade to jiste nebude tak jednoduche jako v Liberci.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 22:53 |  
        0 0

        ty letošní teplice mi do toho nepasují, ale zda radovi za něco děkovat, tak že udělal místo pro někoho, kdo to snad bude se slavii umět... jinak to odvanutí deky bylo znát i z pozápasových rozhovorů.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 05.05.2013 23:46 |  
          0 0

          Pravda, letosni Teplice jsou opacny pripad. No, jsem zvedavy, ktery dalsi ligovy klub po Radovi sahne.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Pepino44     před 11 lety 05.05.2013 22:45 |  
      0 0

      Já tedy ne,zmršil tady co se dalo,kluky nic nenaučil,prostě zkazil mi skoro celou jednu sezonu. Snad jedině,že odešel o těch pět zápasů dříve ale rozhodně na tom netratí.

  28. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    spino     před 11 lety 05.05.2013 22:37 |  
    0 0

    Krásný pocit, když mužstvo dokáže svým výkonem zlomit vaz hostujícímu trenérovi. To se nám snad od roku 2009 nepodařilo. Gratulace!

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Tomski     před 11 lety 05.05.2013 22:43 |  
      0 0

      třeba tam pude pan Rada a kruh se uzavře...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Kornovo     před 11 lety 05.05.2013 22:50 |  
      0 0

      to je kreten ten pelta.proda kovarika a lafyho a ted udela obetniho beranka z trenera

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        dArtagnan     před 11 lety 05.05.2013 22:57 |  
        0 0

        Navíc mají jabka už teď víc bodů než za loňskou sezónu. Ale co, CJova starost = naše radost :-)

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          slaviator     před 11 lety 05.05.2013 23:06 |  
          0 0

          bez Lafaty a Kovaříka jsou poloviční, navíc to jablonecké jaro začíná být pověstné jako my jsme mívali pověstný duben... Trenérem to nebude a je to škoda. Přeji mu, aby získal brzy jinde nové angažmá (ve Slavii ho však nechci :-) )

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 23:01 |  
        0 0

        No nevím. Kdyby umřeli na to že nedávají góly, tak budiž, ale oni dostávají poslední dobou strašný dardy a to odchodem Lafaty a Kovaříka asi nebude....

  29. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    brotheus     před 11 lety 05.05.2013 23:03 |  
    0 0

    Rovnou se priznam, ze kdyz jsem videl sestavu, myslel jsem, ze se dam do place. Palec nahoru pro Petrouse za to, co s ni dokazal predvest.

    Bylo by chybou dnesni vysledek precenovat. Jablonec je v poradnym svrabu, jeho obrana je tragicka a absence Cizka s Pitakem vyradila z provozu i jeho ofenzivu. Bez naseho neprehlednutelnyho herniho zlepseni by ale zapas i tak sotva dopadnul tak, jak dopadnul. Jaka je to promena, kdyz tymu najednou veli clovek, kterej cerpa inspiraci ze soucasnosti, za vzor si bere uspesny celky ze soutezi zemi na zapad od Cech a veri v psychologii. Tezko za tim hledat cokoli jinyho nez vliv trenera, kdyz hraci najednou napadaj uz na polovine soupere, utocej ve velkym poctu, precislujou soupere mnozstvim nabehu, menej si pozice nebo se konecne utocnejch standardnich situaci ucastnej oba stoperi. Tohle jsem tak dlouho touzil videt! Hraci si navic daleko vic verej, dokazou si prihrat, neresej uz situace nejjednodussim moznym zpusobem. Tohle je cesta k svetlejm zejtrkum. A muze to bejt jeste lepsi, az se vrati Dobrotka (a nahradi Hubacka, s kterym vzadu nulu proste neuhrajeme - to z jeho prostoru padnul gol) s Nitrianskym (jehoz navrat pravou stranu vyrazne posili, ne ze ne). Velkou zasluhu na dnesnim uspechu bych pripsal i zbytku realizacniho tymu. Takovej Knoflicek je clovek podle myho gusta, kterej muze vyrazne pomoct dalsimu kariernimu postupu Petrouse. V pripade dobrejch vysledku (bilance 3 - 2 - 0) bych nevahal nechat stavajici trenery na lavicce i v dalsi sezone.

    Hracu zapasu je hned nekolik: Gecov, kterej byl neprostupnou zdi ve stredu hriste, Kisel, kterej prestal hrat na sebe s rozdaval bajecny prihravky, Juhar se svoji ucinnou primocarosti nebo Micola, s sancema nalozil naramne, prvotridni zakonceni. A libil se mi treba i Bortel. Nepresel pres nej nikdo, navic k tomu pridal vyrazne zlepsenou rozehravku. Hubacka, Korese a Dostala bych v nasem kadru pro pristi sezonu naopak videl jen nerad.

    Jen tak dal.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      naplavnik     před 11 lety 05.05.2013 23:15 |  
      0 0

      jako jsem nechtěl odsoudit radu hned po příchodu k nám, a nebral si servítky až po tom, co jsem zažil z jeho strany v průběhu přípravných zápasů na jaře, nerad bych propadal bezbřehému nadšení z michala petrouše. ale souhlasím s tím, zda bude na konci sezony jeho bilance 3-2-0, nebo více jak 10 bodů, tak bych se nebál to s ním zkusit v příští sezoně. a doplnění knoflíčkem je mi taky sympatické. jen nevím, zda je petrouš dostatečně ambiciozní trenér (třeba jsem očekával, když byl od prvního týmu tehdá vykopnut, že půjde někam alespoň k přednímu celku druhé ligy prát se o postup).

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 05.05.2013 23:45 |  
        0 0

        K tem ambicim - o tom jsme se s Petrousem bavili pred zacatkem jara v rozhovoru. Rikal, ze mel nabidky treba z Zizkova, ale nez jit nekam, kde trenera muzou po trech zapasech vyhodit a s penezi to tam je buhvijake (plati vice mene pro tri ctvrtiny druhe ligy), to ma lepsi pracovat u juniorky ve Slavii, kde je stabilni prostredi a klid na praci a taky vidi, ze jeho prace nese ovoce.

        Navic - ale to uz jsou jen me spekulace - myslim si, ze Petrous opravdu neni hloupy a jiste videl moznost, ze pokud Rada skonci predcasne, zrejme opet dostane sanci u acka Slavie. Dnesnim zapasem ma odtrenovano 30 ligovych zapasu A tymu SKS, po Plzni to bude uz pres 30, tj. vice nez jedna cela sezona. To neni uplne spatna vizitka.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          janko (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2013 23:58 |  
          0 0

          A když k tomu přidáš že půlku těch zápasů odkoučoval v hodně, ale opravdu hodně specifických podmínkách s jedinou porážkou, tak ho to staví do ještě lepšího světla.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      brotheus     před 11 lety 05.05.2013 23:17 |  
      0 0

      A jeste jsem zapomnel na Skodu. S tim proste nesvede nikdo nic. Ja ho opravdu nebudu chvalit za to, ze vyhrava souboje, ktery vubec nemusi svadet. Nikdy neni tam, kde by jako utocnik mel bejt. Mrzi me to Skutkovo podklouznuti, ktery ho pripravilo o gol. Takhle neni dost videt, o kolik je lepsi nez jeho konkurenti v utoku.

  30. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Tugarin     před 11 lety 05.05.2013 23:28 |  
    0 0

    A proč stavět Skácela ? Po sezóně končí, nebo bude licitovat do poslední chvíle, jestli mu nevyjde, řecko, Turecko atd. zachránění jsme a stavět hráče, který to má jen jako východisko z nouze mi přijde nesmyslné...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      zeleznik2     před 11 lety 07.05.2013 14:49 |  
      0 0

      Jasně, navíc Ruda nic moc, čekal jsem od něj daleko víc, navíc mi příjde, že si s Petroušem moc nesedli...

  31. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    DrFe1     před 11 lety 05.05.2013 23:34 |  
    0 0

    Já jsem vám to říkal, že má zRada vypadnout ! Teď ještě najít trenéra pro dlouhodobou koncepční práci. A nebo dát šanci Petroušovi, jestli se už vyučil trenérem ? No, osobně bych radši někoho prověřenějšího, experimentů už mám celkem dost.

  32. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    slaviator     před 11 lety 06.05.2013 00:06 |  
    0 0

    Jinak by mě teda zajímalo, jestli toto byla ta bomba, kterou sliboval spino, že v následujících dnech odhalí. Arciďábel Řebíček se satanášem Držmíškem to domluvili s Peltou a za to, že v červnu dostane od zástupce Slavie na valné hromadě Pelta hlas, tak nám to dneska pustí.

    Nebo to tak není, spino?

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 07:36 |  
      0 0

      a vyhazov Kotala do toho zapadá jak?

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        slaviator     před 11 lety 06.05.2013 09:46 |  
        0 0

        ten odmítl držet basu... určitě! :)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      spino     před 11 lety 06.05.2013 07:50 |  
      0 0

      Bomba už tiká, ale na zveřejnění není ještě správný čas.

      Nápověda: Je to fotografie, ale není na ní Řebíček.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        mats     před 11 lety 06.05.2013 09:18 |  
        0 0

        ...tak hlavně, když na ní nebude Iveta Bartošová, ta je skoro všude... :-)

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 12:43 |  
        0 0

        Tak teď jsem málem chcípnul smíchy. Máš "neotřesitelný" důkaz proti Řebíčkovi, nějakou fotku, kde ani Řebíček není :DDDDDDDDDDDDD tvl ty jsi komediant to není monžý.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          no-nick     před 11 lety 06.05.2013 17:38 |  
          0 0

          Na ni bude Spino:-) Snad tam bude i oblečení:-)

  33. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    slaviator     před 11 lety 06.05.2013 00:11 |  
    0 0

    Jinak zajímavost - jako jediní jsme letos dali dvakrát někomu pět gólů. Přesto jsme co se týče vstřelených branek až na sedmém místě!

    Pokud odečteme oba pětigólové zápasy, s kterými máme průměr 1,27 branky na zápas, tak se dostaneme na průměr 0,95 vstřelené branky na zápas!

    A za třetí: Jablonec má po Plzni a Spartě 3. nejlepší bilanci na hřišti soupeřů, a platí to i nyní pořád, i když dostal před pár koly 5:1 na Julisce od Dukly a dneska od nás...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      slaviator     před 11 lety 06.05.2013 00:13 |  
      0 0

      resp. 0,96 branky na zápas, přehlédl jsem tu "8" za pětkou a zaokrouhloval jsem směrem dolů, mea culpa mající však jen kosmetický charakter

  34. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Borris     před 11 lety 06.05.2013 00:19 |  
    0 0

    Ahoj pánové. Své dojmy napíšu až zítra. Nejdřív si totiž musím zápas v klidu shlédnout ze záznamu, páč mi v jeho živém shlédnutí zabránil můj vlastní zápas. Ale jedno musím napsat už teď. Jsem rád že kluci dali některým pisálkům ze Sportu jasně najevo, že opravdu mají na to aby atakovali nejvyšší příčky, když se určí jasný herní styl a hraje se útočně. A že kvalitou kádru do té první čtyřky bez debaty patříme! Tento zápas navíc se vší určitostí potvrdil, že problém tkvěl opravdu v Radovi a v jeho neschopnosti naordinovat útočný fotbal a neschopnost s hráči správně komunikovat. A Myslím že Čolkova odpovědi na první dvě otázky v pozápasovém rozhovoru na SLavia TV, to asi vyjádřili víc než jasně! I při shlédnutí toho sestřihu jsem viděl veliké rozdíly a pozápasové rozhovory hráčů to je najednou veliký rozdíl. Jsou uvolnění, usmívají se, je vidět že z nich spadla deka, že se tím fotbalem opravdu šli konečně bavit a jsou plný odhodlání do dalších zápasů! A tak to má být! Už se nechci vyjadřovat k Radovi. Ale z toho co jsem zatím měl možnost vidět, je ten rozdíl tak strašně do očí bijící, že by se měl Rada možná sám nad sebou zamyslet. Tohle není pouze tím, že s novým trenérem přišel nový impuls a podobný frázičky. Tady se opravdu promítl ten kus práce co s týmem za ten necelý týden Michal Petrouš stihl vykonat a v důsledku toho se v plné nahotě ukázali veškeré Radovi chyby. Před Michalem Petroušem nemůžu nic než jen smeknout klóbrc! Samozřejmě, jeden sendvič nám ještě piknik neudělá a hodně ukážou další zápasy. Ale už teď můžu říct, že to jak stihl za necelý týden skvěle připravit tým který byl psychicky uplně na dně a na hřišti předváděl pod předešlím trenérem antifotbal, to je skoro až zázrak a fakt má můj veliký obdiv a respekt. A co především. Opět nám fanouškům dal naději na lepší zítřky. Sledoval jsem ho jak mluví v rozhovorech, co v nich říká a jaké jsou jeho plány. A začínám se utvrzovat v tom co jsem si myslel po jeho opětovným jmenování trenérem áčka. Že jako trenér obrovsky dozrál a že už by mohl být hoden toho trénovat Slavii, narozdíl od doby předešlé. A pokud budem v tomto nastoleném trendu ve zbývajících 4 zápasech pokračovat, tak se přimlouvám za to aby Michal dostal spolu s Ivem Knoflíčkem šanci. A jsem si na beton jistý, že nás fanoušky bude mít na své straně. Pokud jde o mě, tak mě měl na své straně už před zápasem s Peltoncem. A po tomto zápase obzvláště. Takže Bravo Michale a v sobotu vyrážíme do Plzně kluky i vás podpořit!!!!

  35. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    japhy     před 11 lety 06.05.2013 00:24 |  
    0 0

    Gratulace trenérovi a za mě veliká spokojenost, ale nikdo mi nevymluví, že to bylo jen trenérem. Najednou všichni běhali, všichni zvládli zpracování míče, ne jako předtím, kdy to bylo tak 50 na 50. O přihrávkách a kombinaci ani nemluvě.
    Negativ bylo oproti minulosti minimum-Hub a Škoda, no, nemá cenu se opakovat. Jinak jsme po dloooouhé době zahráli opravdu jako tým, až na jednu výjimku, a to Vošahlíka. Hraje strašně na sebe a dozadu se mu nechce( ten výklus před tutovkou Jablonce na druhý gól byla jeho práce a ne Juhara, jak se nás snažil přesvědčit komentátor)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      golux     před 11 lety 06.05.2013 00:57 |  
      0 0

      Nezlobte se, vůbec nechápu tu neustálou kritiku Huba. Dnes jsem se na něj zaměřil, nevzpomínám si na hrubici. Naopak, zastavil spoustu balonů a dnes dobré i rozehrávky. takže u mě palec nahoru!

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        slaviator     před 11 lety 06.05.2013 01:02 |  
        0 0

        plus ve druhým poločase dokonce i útočil, napřed po rohu dostal při výskoku přihrávku za sebe a o chvíli později si tam povodil jednoho jabloneckého obránce z pozice falešného levého křídla

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        mats     před 11 lety 06.05.2013 09:21 |  
        0 0

        To už je takovej místní folklór... Jinak musím říct, že jsem si za poslední dobu skoro odvyknul vídat v Edenu takovýhle zápasy... Tak snad jich ještě přibude... ;-)

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        brotheus     před 11 lety 06.05.2013 11:15 |  
        0 0

        Byl to Hubacek, koho Hubnik predskocil pred tim, nez skoroval. Jinak vlastne zadna hrubka, ze jo. Ja sam poradne nevim, co lidem na Hubovi vadi. Uz si ani nedava vlastnaky - co vic by chteli?

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 12:12 |  
        0 0

        S tím nezbývá než souhlasit,Hub odehrál velmi dobrý zápas a pro Slávii bude přínosem i příští rok,pokud neseženeme dva lepší stopery. Je to celkem jistota,až na ten vlastňák,ale té se stane i v jiných klubech,jak jsme se mohli v nedávné době přesvědčit. Také nechápu tu alergii od některých pisatelů.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 06.05.2013 07:30 |  
      0 0

      Nebylo to jen trenérem,byl to jasný obrázek toho,že fotbal a sport vůbec je z velké části psychologická záležitost.Když Rada jednou řekl,ža na to nehraje,tak mi bylo jasné,že s mužstvem není schopen něco provést.Proč a jak ale došel k tomu přiblblému názoru,to je záhada.

  36. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 00:29 |  
    0 0

    Je to vubec mozny? Tak vypada to, ze hraci meli driv zakaz utocit a nyni, kdyz se dostavaji do vapna ve 4, 5 lidech, je to na jednou vsechno jinak.. Clovek nadava, ze hraje stejna sestava, ze tam neni Ruda a Skutka, ale nakonec na to v prubehu zapasu zapomene.. Juhar a Micola, dva nejvetsi plasani a drevaci daji po dvou golech.. ja uz nicemu nerozumim.. Kazdopadne gratulace duu Petrous - Knoflicek, pokud jejich pokyny byly skutecne mireny k tomu, aby se hraci ve vetsim poctu zapojovali do utoku, pak klobouk dolu, to byl skutecne jeden z nejvetsich priblemu radova tymu.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      japhy     před 11 lety 06.05.2013 00:41 |  
      0 0

      Nevěřím tomu, že by jim Rada zakazoval lézt do soupeřova vápna, ale živě si dovedu představit, že když se pak někdo kvůli tomu nestihl vrátit, tak mu to dal sežrat. Obrana pro něj vždy byla nad útokem. A tak se mohlo stát, že tam kluci radši ani nelezli. Tady bych si ten progres ve hře spojil s trenérem. Stejně tak bylo hezký sledovat obyčejný a normální a logický střídání. To se nám několik měsíců nepoštěstilo.
      Ale stejně mi tu tak polovina lidí přijde jak na tripu-proboha, jedná se o první zápas! Ti, co tu teď juchaj, ho budou jako první zase vyhazovat :)

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        th     před 11 lety 06.05.2013 01:46 |  
        0 0

        Přesně jako po prvním zápase pod Pouskou, pak přišlo střízlivění.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 10:21 |  
        0 0

        Tak k tomu systému Rady a zda za to může nebo ne. Psal jsem to sem už jednou,na zápase juniorky jsem vyslechl rozhovor Petrouše s jedním starým fandou,který sice o berlích ale byl na každém zápase a s hráči i Petroušem se očividně znal. Ten fanda se ptal Petrouše co to hraje to "A" a dostal stručnou odpověď -" hrají to co mají naordinované." To bylo při zápase juniorky s Brnem,tedy v době,kdy protiradovská nálada nebyla ještě tak žhavá.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 06.05.2013 07:33 |  
      0 0

      Asi to bude tím,že Juhar není takový dřevák.Určitě když se rozdávala chytrost a technika,tak tam zapomněl jít.Ale když se dávala bojovnost a rychlost,tak šel dvakrát.Je to blbé vysvětlení,ale já Juhiho od začátku beru jako dost velký přínos.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        miros     před 11 lety 06.05.2013 10:53 |  
        0 0

        já pořád tvrdím, že Juhar nadprůměrný hráč, jenom se mu musí dát správný prostor a ukoly....jinak techniku má podle mne slušnou, myslím tím zpracování míče v běhu atd....jinak kdyby měl uplně všechno, tak nehraje v naší lize...u nás musíš u každého hráče někde slevit....

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          miros     před 11 lety 06.05.2013 10:56 |  
          0 0

          pro mne je technika hlavně ta kopací, a tu Juhar má...levičku má jak na střelu, tak i včera dva přesné pasy přes šíři hřiště přesně na nohu....

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 11:40 |  
            0 0

            No technika je jedna vec, kdyz ale nemas dost prehledu a klidu, abys resil spravne herni situaci, technika je na nic.. nicmene vcera Juhar predvedl vsechno, co bych od nej ocekaval a ty pasy byly exkluzivni...jen tak dal!

  37. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 06:01 |  
    0 0

    Bravo, bravo!
    Tak ono to nakonec jde hrát slušný ofenzivný, koukatelný fotbal! :)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      bongor     před 11 lety 06.05.2013 07:37 |  
      0 0

      To je zase o té herní filozofii.Když Rada ordinoval hlavně nedostat,tak Petrouš asi ordinuje,hlavně hodně rozdat.Když se útočí v jednom a navíc je to ten pravý dřevák,tak nikdo nemůžeme čekat ofenzivní lahůdku.Když je v útoku najednou 5-7 lidí,tak se to pochopitelně hůř brání.A že nám někdo občas uteče,to bych neřešil,hlavně když dáme víc golů ,než soupeř

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        bongor     před 11 lety 06.05.2013 08:26 |  
        0 0

        Tak jsme sesadili Kotala.Možná už si ho chystáme k nám,už dlouho jsme neměli sralťana -trenéra.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          janko (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 09:31 |  
          0 0

          No jen blbni. Až k nám v červnu zamíří Kotal a do peltonce na oplátku Petrouš a na cestu si přibalí Hrubého se Šimečkem, to pak bude teprve mazec:-)))

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            naplavnik     před 11 lety 06.05.2013 09:36 |  
            0 0

            :D tohle nepiš, nebo si to někteří z kompetentních lidí přečte a začne špekulovat... a neber slovo Boží nadarmo! :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Markus     před 11 lety 06.05.2013 12:35 |  
      0 0

      Futbol asombroso! Před pár lety jsem na dovolené v Itálii sledoval kluky hrát na pláži fotbal. Borci z místní vesnice se bavili a díky nasazení a umu předváděli něco, co jsem rád dlouhé minuty pozoroval. Když tohle zvládnou v takových podmínkách, už se nedivím, co pak dokáží předvádět hřišti. Když jsem včera viděl naše fotbalisty, vzpoměl jsem si na to, protože oni dokázali na hřišti hrát právě tak. Včera to nebyl náš typický fotbal z mistrovských sezon, hlavou se motalo spíše to Španělsko, Itálie, Portugalsko, co vím určitě, bylo to krásné! Určitě nám svým špatným výkonem pomohl i soupeř, běžně nám soupeři tolik nepovolí, ale konečně jsme hráli aktivně, bojovně a hlavně jako tým. Včera tam bylo více spolupráce a zástupů než dohromady za předchozí měsíce. Věřím, že nás tento zápas konečně nakopnul a budeme opět předvádět fotbal. Hráčům i novému trenérovi děkuji za skvělý zážitek!

  38. Juhar

    Dresco     před 11 lety 06.05.2013 10:18 |  
    0 0

    Jinak jsem rad, ze konecne nejaky trener byl schopen poslat Juhara dopredu. Uz jsem si to rikal vloni, kdy jsme tam meli jedinyho Skodu, ze by Juhar k nemu sednul. Ten kluk je rozhodne ofenzivni a v obrane vetsinou nezvlada, ale dopredu je svou rychlosti a dravosti velkym prinosem, umi obejit hrace a dobre vystrelit, nevim proc ho furt cpali do obrany, to ten Conka je na levym obranci defenzivne o moc lepsi a dopredu se taky neboji jit stejne jako Juhar.

    • Re: Juhar

      Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 10:29 |  
      0 0

      S hodnocením Juhara celkem souhlasím ale potřeboval by alespoň kousek pravé nohy.Jakmile si navede balon trochu do středu,je to hrůza se na něj koukat jak si to dát nějak na levou nohu.Měl tam několik možností vystřelit-ale balon na pravé noze,takže nic. Stejně tak to asi vidí Petrouš,když jej několikrát vyměnil s Vošahlíkem .Ale jinak se mi docela líbil .

      • Re: Juhar

        Dresco     před 11 lety 06.05.2013 10:39 |  
        0 0

        To prohazovani stran s Vosahlikem bylo super, kdyz byl Juhar napravo, tak si to mohl po Robbenovsku tahat na stred na strelu...vubec celkove prolinani pozic bylo vcera super.

      • Re: Juhar

        miros     před 11 lety 06.05.2013 10:50 |  
        0 0

        tak to je trošku zavádějící...řekni mi kterej hráč kopající pravou, když to má na levou, tak vystřelí nebo slušně nahraje?

        • Re: Juhar

          Arutha     před 11 lety 06.05.2013 12:56 |  
          0 0

          Ono u toho Juhara je to obzvlášť do očí bijící, protože ostatní hráči slabší nohou alespoň nahrajou, ale Juhar se snad za celý zápas balónu pravačkou nedotkne...

          • Re: Juhar

            Dresco     před 11 lety 06.05.2013 13:20 |  
            0 0

            hele včera dal góla pravačkou, jestli se nemýlím...i když do prázdný z 5 metrů...

    • Re: Juhar

      miros     před 11 lety 06.05.2013 10:48 |  
      0 0

      tak jsem tu psal pořád....

      • Re: Juhar

        Dresco     před 11 lety 06.05.2013 10:55 |  
        0 0

        Ja to tu vloni napsal dvakrat a pokazde mi bylo odpovezeno, ze je to nesmysl a jestli tam rovnou nechci dat Hubacka :-)

      • Re: Juhar

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 11:37 |  
        0 0

        No treba mas pravdu..:), snad se bude Juharovi darit i dal.. je pravda, ze mu asi prospelo, kdyz mel na kraji zalohy ofenzivnejsi ukoly a mohl hrat dopredu.. kdyz byl za Rady zakopany u lajny, vypadal bezradne..

  39. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 11:54 |  
    0 0

    Petrous: „Chtěli jsem, aby kluci více riskovali. Abychom přidali více kolmých přihrávek, více náběhů ze stran od záložníků a podobně". No je pekne, kdyz se na hristi podari, co trener po hracich chce.. v tomhle byla promena videt nejvic a bylo pekne videt, jak nebyvale drave jdou hraci do koncovky a jak chteji dat gol.. Nicmene tohle by asi melo byt tak nejak normalni, ne?:)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Dresco     před 11 lety 06.05.2013 11:59 |  
      0 0

      Prislo mi to jako za starych casu :-) Je sice pravda, ze v obrane na nas kolikrat Jablonec bezel v precisleni a spatne to vyresili, ale i kdyby to vyresili lepe a skoncilo to 5:3, tak s tim nemam problem...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 12:35 |  
        0 0

        Tak tohle by nemusel být velký problém,je to otázka sehranosti aby se některý hráč stáhl,když někdo z obránců vyjede. To jsou ty automatizmy,které Rada příliž neřešil. Tohle vše jde natrénovat,doufám,že Petrouš se s tím popere. V zimní přípravě to natrénovat nešlo,když mančaft hrál každý poločas v jiné sestavě. Zimní přípravu zazlívám Radovi nejvíce. Tam se v přípravných zápasech dal udělat velký kus práce - bohužel.

  40. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 12:19 |  
    0 0

    Včerejší zápas jsem bohužel nestihl v přímém přenosu a tak jsem si ho alespoň nahrál. A udělal jsem dobře. I když jsem v průběhu prvního poločasu z rádia nechtěně zjistil že vedeme 3:0, tak mi to ve finále ani tolik nevadilo. Když jsem si totiž pustil zápas ze záznamu, tak jsem byl více než gól potěšen předváděnou hrou. Takhle pěkně jsme dlouho nehráli. Velice mě potěšil výkon Juhara, ten kluk to v sobě má, nesmíme ho ale cpát na beka, tak má zase naopak problémy. Dobře zahrál i Kisel, který měl bilanci 0+3. Obrana taky spolehlivá, Dostál zahrál překvapivě dobře, dalo by se říct, že lépe než Nitrianský.
    Uvidíme jak se nám pod Petroušem povede v dalších zápasech. Pokud budeme hrát v Plzni tak jako včera, tak máme šanci uspět. Plzeň taky není bezchybná, to ukázal zápas s Budějkama. A pokud i nadále budeme hrát jako dnes, tak jsou domácí zápasy s Budějovicema a Hradceme povinností.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      miros     před 11 lety 06.05.2013 12:23 |  
      0 0

      já si myslím, že to bylo výkonem celého mužstva....kdyby hrál včera Nitrianský, hrál by taky dobře...v Příbrami kde hráli všichni tužku, tak by Dostál zoufalej

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 12:25 |  
        0 0

        to je asi pravda no, jak se říká: výkon jednotlivce stoupá s výkonem celého týmu

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 12:24 |  
      0 0

      a taky se mi líbila jedna věc, kterou Petrouš přenesl z juniorky. Při rohu Jablonce se na půlku vytáhli min 3 naši hráči a tím sebou stáhli min 3-4 hráče Jablonce.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 14:25 |  
      0 0

      Tak já jsem viděl Dostála hrát za juniorku několikrát a vždy se mi docela líbil. Jednou dokonce hrál levého beka a opět výtečně. Za juniorku hrál dobře a v "A" zase tolik příležitostí nedostal.Tak nechápu,kde se bere ta averze proti němu.

  41. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    1rytir     před 11 lety 06.05.2013 12:24 |  
    0 0

    Takl podle mého byla ta změna v herním projevu, kterou vnesl Petrouš velmi výrazná. Ostatně sám a třeba i Mičola a další o tom mluvili po zápase. A hlavně to bylo vidět na hřišti. Vysoký presing a obětavost (vynikal v tom například Gecov, ale i další), dlouhé a přesné přihrávky dopředu (třeba Juhár), kombinace do šancí (Kisel), hra po stranách (zejména Čonka), častá střelba (opět Juhar) a zváště početná přítomnost našich v cizím vápně (dokonce i Hubáček) o tom jasně vypovídá. Málokdo si třeba všiml i takové maličkosti, jako že při soupeřově rohu hned tři hráči Slavie mířili nebojácně k půlící čáře, čímž sebou z domácího vápna vytáhli alespoň čtyři i pět hráčů soupeře.
    Samozřejmě, že nebylo vše ideální. Hluchá dvacetiminutovka ve druhé půli, anebo několik jabloneckých pološancí za stavu nula nula, ale ta změna byla více než sympatická a lidi se na stadionu bavili. To bylo to nejdůležitější, kvůli tomu se přece na fotbal chodí.
    Každopádně si každý, kdo byl na place i Petrouš s Knoflíček (mimochodem kdo si všiml, že zápas sledoval "z nadhledu" v hledišti nad střídačkou a s poznatky vždy spěchal po schodech dolů) pochvalu zaslouží. Jak Petrouš řekl, hrál se fyzicky náročný útočný fotbal (mimochodem to byl Mičola, který řekl, že někteří kluci toho měli ke konci zápasu už plné zuby) a pokud tento jeho přístup vydrží i v dalších zápasech a hráči ho vezmou za svůj a budou realizovat na trávníku, máme se my fanoušci Slavie zase na co těšit a ve větší míře, než včara plnit Eden!

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 12:43 |  
      0 0

      Jo,s těma rohama je to pravda,je to systém z juniorky,kde se to hraje standartně jak už zmínil kolega nade mnou. Odtažením 6-7 hráčů k půlce (celkem) se dost zpřehlední situace ve velkém vápně. A usnadní se tím práce brankáři.Ostatně Čonto tam několik rohů hezky sebral.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Markus     před 11 lety 06.05.2013 12:48 |  
      0 0

      Juhar na sobě musí poctivě makat a sbírat zkušenosti. Před lety byl Nedvěd také dřevo, ale diváci ho z tribun povzbuzovali "Méďo střílej" a on se prostřílel až mezi absolutní elitu ... Bránění mu opravdu nejde, ale to co hraje dopředu v naší lize obvyklé není a funguje to výtečně. Ať si na něj soupeři začnou dávat větší pozor, jestli budeme hrát to co včera, aspoň pak budou mít naši další hráči větší klid :) Ještě jedna věc mi uvízla v paměti, úsměvná situace Davida Hubáčka nacházejícího se na hranici soupeřova vápna při snaze přihrát spoluhráči na střelu - ty roky, co se do takové situace naposledy dostal byly na provedení hodně znát, ale hlavně že to vůbed nastalo!

  42. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 13:28 |  
    0 0

    Jeden zajímavý odstavec z článku s Uhrinem ml.

    S odstupem si gratuluje k loňskému rozhodnutí odejít na poměrně exotickou štaci. "Člověk by raději slavil mistrovský titul ve své zemi, ale já žádnou nabídku před angažmá v Tbilisi neměl. Poté, co jsem skončil v Temešváru, jsem byl deset měsíců bez práce a už jsem nemohl moc vyčkávat. Proto jsem se rozhodl pro Tbilisi a myslím, že jsem udělal dobře," přemítal Uhrin.

    A Slávia musela mít Straku a Radu.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      Markus     před 11 lety 06.05.2013 14:07 |  
      0 0

      Problémem Straky byla jeho sparťanská minulost, jinak ho považuji za dobrého člověka i trenéra, mě osobně ve Slavii nevadil, mohl nám ještě spoustu užitečného dát, ale samozřejmě chápu názor ostatích a snad i většiny fanoušků, že by k takové spolupráci v rámci klubismu docházet nemělo. Navíc si asi neuvědomuji žádnou negativní špínu, co by po nás v médiích po odchodu hodil. Před rokem bych výběr Rada x Uhrin ml. považoval za velmi obtížný, po testu se už hovoří jinak a snad by i stálo za to někdy Uhrina ml. zkusit. Nějaké kontakty v minulosti tam asi být musely, protože se minimálně mluvilo o přehnaných finančních požadavcích. Nechci soudit po jednom zápase, šanci se o post trenéra pro další sezony poprat by ale dostat měl.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        Pepino44     před 11 lety 06.05.2013 14:36 |  
        0 0

        Podle mne nebyl takový problém až tak Strakova sparťanská minulost protože u trenérů díky časté migraci se to nemůže tak brát,ale jeho předchozí výsledky trénování.Odevšad musel předčasně odejít a nic nedokázal. Ono vybláznit hráče může stačit na pár zápasů ale potom opět zpátky do srabu. Straka za celou dobu ve Slávii nic nedokázal,podobně jako Rada-bezkoncepční. Kdyby byl pořádný trenér a byl pro Slávii přínosem bych se i nad jeho minulost pozvedl ale pro jeho výsledky jsem i já křičel "Straka ven".

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          Markus     před 11 lety 06.05.2013 15:15 |  
          0 0

          Je to možné, jak by to fungovalo delší dobu u nás se stejně už nedozvíme. Mám Staku zafixovaného ještě z dob, kdy on a ještě Milan Luhový komentovali často pohárové zápasy a jejich slova - voda byla na můj mlýn. Pak se mi ještě líbil fotbal, co se snažila pod ním hrát Sparta - jo, asi je dokázal pobláznit. Ale o to snad u velkých týmů jde, na detaily kolem tréninků hráčů má asistenty a hlavní zodpovědností trenéra je dobře naplánovat a vybojovat bitvu na hřišti. Každopádně je to naše minulost, nechme jí už být :)

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 16:06 |  
            0 0

            Ja bych teda nechtel, aby Straka s Luhovym pousteli vodu na muj mlyn..:)

        • Re: Slavia - Jablonec 5:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 06.05.2013 15:54 |  
          0 0

          Rekl bych, ze oba problemy byly zhruba stejne intenzity. Je treba si uvedomit, ze Straka nebyl jen tak ledajaky spartan. Byl to excentricky blazen, ktery velkou cast sve kariery postavil na tom, ze je srdcar, ktery Spartu miluje, a do jiste miry se stal jejim symbolem. Takovy clovek proste na lavicku Slavie nepatri, ani kdyby byl sebevetsi odbornik. Tim ovsem Straka rovnez nebyl, naopak to byl az na vyjimku v podobe jeho pusobeni ve Sparte vysoce neuspesny trener, ktery meni kluby jako ponozky. Horsi kombinaci nez neuspesny trener, ktery sam sebe leta prezentuje jako spartanskeho srdcare, si lze jen tezko predstavit.

          Mimochodem, nabizi se srovnani s prave vyhozenym Vaclavem Kotalem nebo Vitezslavem Lavickou. Oba stravili velkou cast sve hracske a trenerske kariery rovnez ve Sparte, presto by mozna byli pro vetsinu fanousku SKS o dost snesitelnejsimi trenery pro Slavii nez byl Straka.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:1

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2013 16:09 |  
            0 0

            Presne, Straka je najiman vetsinou na kratky obdobi, kdy se mu docasne dari u nekterych tymu zlepsit naladu a vsichni doufame, ze toho nedosahuje uzivanim drog ci jinych omamnych latek..:). Pokud se poohlizime o trenerovi koncepcnim, tak z dlouhodobeho hlediska Straka neuspel nikde, vysledky hovori za vse..

  43. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    zeleznik2     před 11 lety 06.05.2013 17:07 |  
    0 0

    Tak pánové smekám, to co jste včera předvedli, to byl výkon hodný mistra, škoda jen, že to přišlo až 26.kole. Mužstvo ukázalo svoji sílu, snad ještě do konce zvládneme alespoň třikrát vyhrát a skončíme aspoň šestí. Hra Slavie představovala 25.kolo noc a 26 .den, od prvních minut bojovný a aktivní fotbal, který jsme snad tuto sezonu s vyjímkou zápasu 3:1 Liberec pod Radou ani neviděli. Trenér Petrouš, má moje uznání, co s klukama po pár trénincích dokázal se jen tak nevidí. Jablonec nehrál špatně hlavně v první půlhodině měl šance a dál i gol z offsidu a za stavu 3:0 hrál aktivně, za což byl odměněn čestným úspěchem. Hráli jsme systém 4-3-3(Arsenal), což je mnohem lepší než Radovo 4-2-3-1(B. Mnichov), které hráčům o mnoho lépe sedí. Trenér postavil asi očekávanou sestavu, kde byli nakonec jen dva odchovanci(Dostál a Zmrhal), ale dalších 5 jich bylo na lavičce, Fenina a Skácela nenominoval ani na lavičku, zvláště u druhého jmenovaného mne to překvapilo a vepředu vsadil na Škodu. Byl jsem unešen z výkonů Juhara a Gecova, zvláště Juhar byl k nezastavení, dva góly, příhrávky, střely, muž po právu muž zápasu. Gecovovi také seděla tato hra, operoval na velkém území a moc dobře, gól a asistence. Vůbec celá záloha hrála perfektně i Čonty chytal moc dobře, už dlouho jsem ho takto chytat neviděl, měl centry, chytil šance, škoda toho jednoho gólů, ale za ten se podepsal Juhar, když nechal odcentrovat protihráče a především nedůslednost obou stoperů Bortela s Hubáčkem, kteří nedokázali odkopnout míč, jinak opakuji kluci hráli výborně. Také střídání trenérovi vyšlo, Koreš dobrý, ale Mičola to byla síla dva góly, první po super pasu od Juhara a druhý po výstavní nahrávce Kisela. Snad se Tomáš konečně chytil, uvidíme, zkusil bych ho v Plzni místo Vošiho, který byl v záloze nejslabší. Potvrdilo se pravidlo, když zahraje dobře záloha vyhrajeme a také, že nové koště dobře mete...co se týče Škody, klasický výkon, vepředu příliš osamocený, bojoval a měl jeden světlý moment, gólovou hlavičku, kterou Špit výborně lapil, Škutka o dost horší, v Plzni očekávám podobný výkon a sestavu, která se příliš měnit nebude, možná Dobrotka a Mičola nechám se překvapit. Slavii čest!!!

    • Re: Slavia - Jablonec 5:1

      KaiN     před 11 lety 06.05.2013 18:03 |  
      0 0

      Gecov je rovněž odchovancem.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:1

        zeleznik2     před 11 lety 06.05.2013 19:04 |  
        0 0

        Jasně na Gecova pořád zapomínám, vidím jako posilu a tím, že je našim odchovancem jsem pozapomněl...

  44. Re: Slavia - Jablonec 5:1

    ZahadnaNeznama     před 11 lety 07.05.2013 23:32 |  
    0 0

    Jen doufám, že vám zbyly nějaké góly v sobotu na plíseň!