Chance liga

Pod staronovým trenérem proti Jablonci

Opětovnou premiéru si staronový trenér Michal Petrouš prožije v zápase s neoblíbeným Jabloncem. Zápas proti týmu, se kterým se v poslední době slávistům vůbec nedaří nabízí přímým přenosem Fanda.

O Slavii se v posledních týdnech znovu hodně psalo. Pohříchu zatímco před pár lety to byla běžná praxe díky faktu, že Slavia byla přední tým tabulky, tak nyní byla pro média zajímavá kauza personálních změn ve Slavii. Diskutované duo Ku - Ku, tedy Kusý a Kubík, v klubu zatím zůstavají, ale tím se již nemůže pyšnit fanoušky kritizovaný trenér Rada, jehož místo zaujmul Michal Petrouš. Pokud se však fanoušci těšili na příliv hráčů z úspěšné juniorky, tak dnešní sestava druhého týmu Slavie dává nápovědu, že k moc změnám v sestavě přeci jen nedojde.

Mohlo by však dojít k restartu celého týmu, především v otázce motivace k zápasům. Poslední zápasy, pokud tedy vynecháme specifické derby, se nesly právě v duchu absolutně letargického přístupu sešívaných, což korunoval poslední zápas v Příbrami, který už tehdejší realizační tým jednoduše nemohl ustát. Je jasné, že ať by přišel jakýkoliv trenér, tak za oněch pár dnů s týmem moc nesvede, ale bude moc zajímavé sledovat, zda hráči k zápasu přistoupí zodpovědněji a s větším nadšením. Ostatně i dle rozhovoru Karola Kisela se dá vytušit, že kabina za Radou minimálně v posledních týdnech stoprocentně nestála. Tudíž by nám mohl dát zítřejší zápas alespoň částečnou odpověď na otázku, zda skutečně naši hráči zapomněli hrát fotbal, či ho jen hrát nechtěli, případně nemohli vinou svázaností taktickými pokyny.

Jsou to však již celé čtyři roky, kdy dokázala naposledy Slavia porazit Jablonec. A že to tenkrát bylo jen tak tak. Možná si ti s lepší pamětí ještě dnes vzpomenou na sólo Tomáše Pekharta přes takřka tři čtvrtiny hřiště a jeho ránu, která přinesla v závěrečných minutách tři body pro sešívané. Od té doby však nebyla nouze ani o výsledky jako 3 či 4:0 ve prospěch 'Peltovců'. Poslední vzájemný zápas se nesl v duchu mnoha neproměněných šancí jabloneckých a nakonec šťastném skóre 0:0.

Jarní Jablonec se však vůbec nedá srovnávat s tím podzimním, který se hrdě bil o nejvyšší příčky. Odchody v podobě Kovaříka či Lafaty tým hodně poznamenaly a Jablonec má na kontě tři porážky v řadě, včetně pěti gólu na Dukle či porážky v Budějovicích. A ani předtím to nebyla žádná sláva, jediné dva světlé momenty si zelenobílí připsali v podobě remízy na Spartě a vítězstvím 4:1 doma nad marným Slováckem.

A proto bychom měli zítra očekávat minimálně nebojácný výkon, protože pokud si shrneme fakta, tak Slavii se postaví tým, který skutečně v pohodě není. Absolutní dno přišlo minulý týden, pevně věřme, že zítra i přes absenci Dobrotky a Nitrianského začíná nová a lepší etapa naší milované Slavie.

Komentáře (59)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

    Koky (přítel SN)     před 12 lety 04.05.2013 21:00 |  
    0 0

    Podle sestavy juniorky to na žádnou výraznou změnu nevypadá, možná by stálo i upozornit na fakt, že za Rady se hrozně nadávalo na to, že nedal v posledních zápasech při absenci stoperů šanci Kolaříkovi nebo Čepelákovi. Šanci ani jednomu z nich při absenci Dobrotky nedá ani Petrouš a opět tam bude hrát Hub..

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      subHuman     před 12 lety 04.05.2013 21:39 |  
      0 0

      Nasadit 3 juniory a prohrat by byla trenerska sebevrazda... Osobne jsem vyrazne zmeny necekal, urcite ne v 1. zapase.

      Max. se podiva na hriste Mikula misto Dostala, dnes nebyl ani na lavici nahradniku.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        Koky (přítel SN)     před 12 lety 04.05.2013 21:51 |  
        0 0

        Já nemluvím o nasazení 3 juniorů, mluvím o tom, za co se Radovi nadávalo a co Petrouš nezměnil, konkrétně ta pozice stopera tady byla zmiňovaná snad každý zápas od derby...

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          subHuman     před 12 lety 04.05.2013 22:05 |  
          0 0

          A ja rikam, ze ma predstava je take odlisna, stejne jako Vase. Ale zaroven chapu duvody, proc pri prvnim zapase trener Petrous k zasadnim zmenam v sestave nesahl. Obecne to tak cini vetsina novych treneru, a v otazce obrany obzvlast.

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            Betynka58     před 12 lety 04.05.2013 22:59 |  
            0 0

            Souhlasím, za tradiční sestavu stoperů bych Petrouše rozhodně nevinil, spíše jsem čekal, že pošle někoho z mladých jako okysličení do zálohy, což se bohužel zřejmě nestane.

            • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

              no-nick     před 12 lety 05.05.2013 00:02 |  
              0 0

              Souhlas. Mně by ale pro začátek stačil Mikula a Hrubyho az na Viktorku:-)

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 04.05.2013 23:39 |  
          0 0

          Přesně všichni chytráci nadávali,nakonec to postaví stejně,protože ví že stejně nikoho lepšího nemáme,ale to bude ok,jo ono to nebude jen v tom trenérovi.:-)

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            slamacek (přítel SN)     před 12 lety 05.05.2013 07:12 |  
            0 0

            však se brzy uvidí jak to bude poskládane. A co bude důležité jestli budeme hrát jiným stylem. Tedy ne osm lidí bude bránit.

            • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

              klimi     před 12 lety 05.05.2013 08:43 |  
              0 0

              Upřímně mi příjde, že bude asi jedno, jakým budeme hrát systémem, když bude rozehrávat Hubáček, jehož přesnost nákopu je vždy s tolerancí přesnosti kruhu o poloměru 20m a jeho přihrávky do nohy vždy +-4metry, to pak můžeme klidně chtít hrát jako Barcelona.

              Já sám tedy moc nechápu, proč hraje Hub, když stejně po sezóně pravděpodobně končí. Juniorce o nic nejde, Ačko už je asi zachráněno. Tak zřejmě naši hráči z juniorky zas tak dobří nebudou.

              • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.05.2013 10:31 |  
                0 0

                Tak že ty naši mladý nejsou takovej zázrak se ví déle a Petrouš by o tom měl mít přehled,jen se Radovi nadávalo že je nezkusí postavit.Jinak sem zvědavej copak se hráči naučili za ten týden,zda to byly přesné přihrávky nebo alespoň elementární zpracování balonu aby jim pořád neodskakoval.Taktikou a rozestavením se nechám překvapit.:-)

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          th     před 12 lety 05.05.2013 13:59 |  
          0 0

          Mladé stopery může zkoušet, až tam bude trochu jistý Dobrotka a Nitrianský (sice neběhá, ale v obraně je jistota), na to příležitost byla pár kol zpět a bude opět v dalších kolech, ne teď. Teď se dvakrát může ukázat Mikula, ale mít poprvé v základu dva juniory v obraně zároveň by přece bylo o ústa. A dál se uvidí podle karet a zranění, kteří mladí dostanou šanci (ze zálohy), že Petrouš nepostaví půltucet juniorů na plac hned v prvním zápase přece neznamená, že jim nevěří. Jenom že má soudnost. Ten rozdíl mezi ním a Radou můžeme hodnotit až po těch 5 zápasech (kdo dostal šanci nebo ne) a ne podle základu 1. zápasu.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        miros     před 12 lety 05.05.2013 10:55 |  
        0 0

        DOSTÁL, i když je špatnej, tak je lepší než Mikula...

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          subHuman     před 12 lety 05.05.2013 11:37 |  
          0 0

          Tak v tom se asi neshodneme... :)

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          klimi     před 12 lety 05.05.2013 11:43 |  
          0 0

          Taktéž nesouhlasím, ale je to opět jen věc názoru.

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 05.05.2013 14:03 |  
          0 0

          Těžko poměřovat, necítím se k tomu kompetentní.

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            Alanor (admin)     před 12 lety 05.05.2013 14:35 |  
            0 0

            Souhlas s Tebou. Ale nehledě na současnou výkonnost, mi Dostál přijde neperspektivní.

  2. Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

    edenian     před 12 lety 04.05.2013 21:17 |  
    0 0

    Ja si ten gol pamatuju. Rikal jsem si skoda ze utocime od nasi tribuny. A pak uz si pamatuju jen hasice. Oni se na nas vzdycky tak tesi...

  3. Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

    Kunetice     před 12 lety 05.05.2013 09:16 |  
    0 0

    Možná pro začátek nejde o to koho postaví ale jakou stanoví taktiku a způsob hry. A možná i s hubou i když jej taky nemusím. Tak že jsem zvědavý jestli budeme hrát opět na 0:0 nebo útočný fotbal na minimálně dva hraty?

  4. Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

    spino     před 12 lety 05.05.2013 09:38 |  
    0 0

    Konečně můžu po pár měsících zase fandit Slavii a nikoliv týmům proti ní, aby už konečně Rada rezignoval.

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.05.2013 10:28 |  
      0 0

      Jsem zvědavej, jak dlouho ti to vydrží.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        edenian     před 12 lety 05.05.2013 11:00 |  
        0 0

        U televize ho to ani moc nebolelo...

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          spino     před 12 lety 05.05.2013 11:40 |  
          0 0

          Od jara jsem nevynechal jediný zápas.

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.05.2013 11:14 |  
      0 0

      Tak kolego ty jsi normální zmrd a sráč ,ostatní prominou a ty bejt můj známej ze Slavie tak bys na rovinu víš asi co.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        spino     před 12 lety 05.05.2013 11:42 |  
        0 0

        Přiznám se, v derby jsem fandil Slavii. Ale prohra s Příbramí a následky z toho plynoucí mě nezarmoutili.

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      Barra     před 12 lety 05.05.2013 11:51 |  
      0 0

      Však jsi ještě zapomněl na Držmíška, Řebíčka, a jiní nepřátelé se určitě také ještě najdou.

      Spino, neohrožený bojovník proti všemu zlému na světě. Náš Don Quijote, který má jako poslání postavit se proti nespravedlnosti. Který ale bohužel stejně jako jeho románový hrdina neví, kde končí realita, a kde začíná fikce. Který se motá v imaginárním světě, a jen touží po tom, aby se díky svému hrdinství stal uznávaný.

      Don Quijote je stereotyp idealisty, bláznivého hrdiny, který má sice dobré úmysly ale jeho chováním a jednáním je všem jen na posměch. Zamysli se nad sebou, Spino.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.05.2013 11:57 |  
        0 0

        Seš moc velkorysej, za takovej názor s tím komu fandil by zasloužil smrt před nastoupenou jednotkou:-)))))))) tak se trestá zrada v době války. :-)

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          slaviator     před 12 lety 05.05.2013 12:27 |  
          0 0

          škody 3 kč za tu kulku do hlavy :-)

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          Barra     před 12 lety 05.05.2013 12:35 |  
          0 0

          Trestat můžeš jen ty pachatale, kteří jsou příčetní.

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.05.2013 12:46 |  
            0 0

            No to je fakt, tak doživotí v Bohnicích :-)

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            th     před 12 lety 05.05.2013 13:32 |  
            0 0

            Ať si fantazíruje jak chce, jenom kdyby zároveň nebyl i takovej grafomaniak.

            Jinak donu Quijotovi trochu křivdíte, on se o jiné neotíral stylem dlaždiče, který si zašel na jedno do 4. cenové.

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          bongor     před 12 lety 05.05.2013 16:11 |  
          0 0

          A co bys navrhoval třeba takovému Váchovi,pomalu se z něj stává mluvčí kabiny bídy.Ale budiž,zatím bude stačit poturčenec horší Turka

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        spino     před 12 lety 05.05.2013 12:05 |  
        0 0

        Těch závadných lidí je tam ještě dost a dost, ale aspoň mě už nebudou trýznit nekoukatelnou holomajznou jako trenér Rada.

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          Barra     před 12 lety 05.05.2013 12:21 |  
          0 0

          Šťastní jsou ti, kteří žijí ve simplistickým světě.

  5. Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

    miros     před 12 lety 05.05.2013 11:03 |  
    0 0

    Já si myslím, že Petrouš s Knoflíkem svoje hráče juniorky znají a vědí kdo by z nich měl na ligu...Já jsem převědčen, že v téhle situaci na ligu nemá nikdo z juniorky. Pokud by se mužstvu dařilo, tak bych občas jednoho z těch nejlepších vyzkoušel...ale teď rozhodně ne.

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      subHuman     před 12 lety 05.05.2013 11:36 |  
      0 0

      Částečně souhlasím. Na ligu někteří z nich mají, ale nasazovat je (navíc hromadně) v téhle situaci by jim jen uškodilo. Kdyby se dařilo, zapracovávali by se určitě snáz.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        Tomski     před 12 lety 05.05.2013 11:41 |  
        0 0

        ale i kluby pod náma nechávají hrát hráče juniorky...příkladem budějovice proti plzni...

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          slaviator     před 12 lety 05.05.2013 12:31 |  
          0 0

          Tak ten Linhart nebyl špatnej...

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            bongor     před 12 lety 05.05.2013 16:15 |  
            0 0

            Víš co je zajímavý?Že třeba u nás ti kluci zpočátku nehrají nijak špatně,ale brzy se začínají horšit a zapadnou do té naší mizerné hry.
            Myslím,že by to tak dopadlo i s ostatními.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        slaviator     před 12 lety 05.05.2013 12:30 |  
        0 0

        Souhlas. Však ono za poslední dvě sezony bylo vytaženo do A týmu několik odchovanců. Kdo z nich se natrvalo prosadil? Akorát Petrák, s přihmouřením obou očí Zmrhal. Tusjak, Hurka a další odehráli několik povedených zápasů, ale bylo to asi brzo a do špatného týmu.

        Na druhou stranu - Beránek vytáhl proti Levski Sofia v Poháru UEFA Švece v jeho 16 letech a ten už v A týmu zůstal, Jarolím proti Příbrami ke konci sezony trio sedmnáctiletých hráčů Suchý, Janda, Míňa Černý.

        Proti nim jsou Kolařík, Čepelák a další už "ostřílení" hráči....

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          Tomski     před 12 lety 05.05.2013 13:23 |  
          0 0

          minimálně Mikula by dneska šanci dostat měl...Dostál už letos ukázal kde je jeho strop...kdyby Mikula vyhořel tak aspoň víme jak na tom vůči dospělýmu fotbalu je...může akorat překvapit...

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          Alanor (admin)     před 12 lety 05.05.2013 14:42 |  
          0 0

          Zrovna Tusjak odehrál kvalitní podzim, i když postupně trochu uvadal. Juhar, který ale předvádí dlouhodobě horší výkony, dostává šanci furt dokola.

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            bongor     před 12 lety 05.05.2013 16:23 |  
            0 0

            Já jsem rád,když nastupuje Juhár.Vždycky si řeknu,alespoň jeden hráč,kterej vystřelí na branku.Jinak jsme v tomhle jaloví a to úplně.

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          vavicek     před 12 lety 05.05.2013 15:30 |  
          0 0

          No nevim. Tusjak nastoupil do základu v 8 zápasech. Bodová úspěšnost - 1,875. Pokud by si Slavia udržela podobnou bilanci po celou sezonu, tak by byla třetí. Hurka potom nedostal pod Radou šanci žádnou.

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            slaviator     před 12 lety 05.05.2013 17:17 |  
            0 0

            Tak jsem to myslel. Zahrál v 8 zápasech, nevyhořel, ale vypadnul ze sestavy víceméně na úkor Juhara a to prostě je to asi nejhorší, co se v tu chvíli může mladému hráči stát. Může pak akorát ztratit motivaci, když vidí, že místo něho hraje někdo horší a méně fotbalovější...

  6. Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

    klimi     před 12 lety 05.05.2013 11:46 |  
    0 0

    Pro mě je po včerejšku sestava jasná kromě útočníka. Nemyslím si, že bychom hráli na 2 útočníky, ale Petrouš může překvapit, přesto očekávám sestavu:

    Čonto-Dostál,Bortel,Hub,Čonka-Petrák-Vošahlík,Zmrhal,Kisel,Skácel-Škutka

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      subHuman     před 12 lety 05.05.2013 12:14 |  
      0 0

      Místo Petráka bude hrát Gecov, místo Škutky Škoda a místo Skácela Juhar.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        slaviator     před 12 lety 05.05.2013 12:32 |  
        0 0

        a kéž by hrál místo Čontofalského někdo jiný...

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      Tomski     před 12 lety 05.05.2013 12:43 |  
      0 0

      Vošáhlík by měl po Příbrami sedět...jeho výkony jsou nevyrovnaný...na jeden dobrý jsou dva podprůměrný...je to hostovačka bez opce a nepředpokládám, že budem řešit jeho přestup...lepší když bude hrát Mičola ( jeho výkony taky nestojí za řeč, ale je to náš hráč...)

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      th     před 12 lety 05.05.2013 13:43 |  
      0 0

      Já teda čekal něco jako Čontofalský - Mikula, Hubáček, Bortel, Čonka - Vošahlík, Gecov, Kisel, Skácel - Škutka, Škoda, ale to výše od subHumana, předpokládám, asi nebude jen tak odhad.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        Alanor (admin)     před 12 lety 05.05.2013 14:45 |  
        0 0

        Ano, není to jen odhad.

        Mně osobně se ta sestava vůbec nelíbí, ale tak jde to na
        Petroušovo triko, že, a ten by měl nejlíp vědět, koho tam poslat, aby Slavia předvedla kýžený výkon. Nakonec nerozhodují jména, ale hra na hřišti, i když znovu opakuji, že být to na mě, tak to postavím dost jinak.

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          Alanor (admin)     před 12 lety 05.05.2013 14:45 |  
          0 0

          *na mně

          • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

            Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 05.05.2013 15:49 |  
            0 0

            Skácel nemá zatím na celý zápas fyzičku. Tak je pak otázka, zda ho nasadit do základu s tím, že si na něj musí trenér šetřit střídání nebo z něj udělá žolíka.

            • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

              Tomski     před 12 lety 05.05.2013 16:32 |  
              0 0

              na fb píšou, že si Rudi a Fenin hledají nové angažma...nejsou ani na střídačce...

              • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

                Tomski     před 12 lety 05.05.2013 16:34 |  
                0 0

                minimálně u Rudi mi to je dost líto...neříkám, že hrál špičkově, ale narozdíl od zbytku měl na hřišti přehled...

              • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

                slaviator     před 12 lety 05.05.2013 21:35 |  
                0 0

                jasně, podepíšeme Fenina na 2+ roky a pak po pár zápasech si hledá nové angažmá. Koncepce......

            • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

              Alanor (admin)     před 12 lety 05.05.2013 16:33 |  
              0 0

              Skácel nakonec není ani na lavičce.

    • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

      bongor     před 12 lety 05.05.2013 16:17 |  
      0 0

      Mně tam hlavně nesedí ten Dostál.To je takový dřívko,nikam neroste.

      • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

        Markus     před 12 lety 05.05.2013 16:32 |  
        0 0

        Petrouš na to jde pragmaticky, na místo revoluce snad bude dělat jen dílčí změny tam, kde to bude potřeba. Staronovou sestavu do začátku beru z té lepší stránky, alespoň tak budeme moci lépe posoudit, zda změna atmosféry hráče probudila / namotivovala nebo jsou s prominutím dřívka všichni. Když na to bude prostor, bude tam dávat hráče z lavičky alespoň díky střídání, ale to už záleží na vývoji zápasu.

        • Re: Pod staronovým trenérem proti Jablonci

          bongor     před 12 lety 05.05.2013 17:49 |  
          0 0

          Tak to vypadá na nějaký hlubší problém,než je problém s trenérem,když Fenin s Rudim berou kramle.Zkrátka příští sezonu budeme zase o něco slabší.