Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

Po áčku se v Příbrami představila i naše juniorka a odvezla si ze hřiště šestého týmu tabulky jen bod za remízu 1:1. Ztráta na první Brno tak činí nyní sedm bodů a oběma týmům zbývá v lize odehrát sedm zápasů.

Příbram - Slavia 1:1 (1:1)
Branky:
38. Valenta - 27. Šimeček

Slavia: Hrubeš - Mikula, Kolařík, Čepelák, Tusjak - Hurka (70. Veselý), Bazal, Šimeček, Hrubý - Vondráček (65. Zámečník), Červenka (45. Prošek)

V sestavě juniorky se objevili všichni tři reprezentanti do 21 let z minulého týdne - Mikula, Tusjak i Vondráček. Příbram postavila silný tým posílený několika ligovými hráči. Jmenujme třeba loňského střelce Šlapáka, odchovance Slavie Radka Dejmka nebo Valentu s Marešem. Slavia se dostala do vedení po přihrávce Mikuly zásluhou Šimečka. Brzy však po individuální akci vyrovnával Valenta. Příbram si připsala ještě jednu velkou příležitost, ale Valenta podruhé selhal. V závěru druhé půle domácí Valenta spálil ještě jednu šanci a zápas tak skončil nerozhodně 1:1.

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1 v 1. poločase

    spino     před 12 lety 29.04.2013 16:47 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jestli se jel do Příbrami na naše talenty kouknout Petr Rada?

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 12 lety 29.04.2013 16:49 |  
      0 0

      Silně pochybuji. Vím, že mu bylo zatěžko jít se kouknout i doma, natož aby jezdil do Příbrami. Ale to je podle mě pochopitelný, zas trenér áčka nemůže objíždět i venkovní zápasy juniorky.

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1 v 1. poločase

        spino     před 12 lety 29.04.2013 17:22 |  
        0 0

        Ve Slavii by měl být trenér tak trochu i manažer, aby mohl začleňovat kvalitní mladé hráče.......ale "tfuj" co to vlastně říkám. No nic, zapomeňte na to.

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1 v 1. poločase

      Markus     před 12 lety 29.04.2013 18:35 |  
      0 0

      Já spíše doufám, že se na naše Áčkové borce byl kouknout Michal Petrouš :)

  2. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1 ve 2. poločase

    spino     před 12 lety 29.04.2013 17:22 |  
    0 0

    Rada nás ve Slavii všechny přežije. :D

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 29.04.2013 18:49 |  
      0 0

      A ze mu na ten fotbal do Edenu nikdo nebude chodit, to ho zrejme vubec netrapi..?

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      spino     před 12 lety 29.04.2013 18:54 |  
      0 0

      Ten Řebíček je fakt zmetek. Rozdávat body Starkovi, podporovat Křéťu, to mu jde. Ale starat se o Slavii, na to kašle.

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      Markus     před 12 lety 29.04.2013 19:14 |  
      0 0

      Pana Kusého mám za dobrého sportovního manažera, ovšem na Jaromíra Šeterleho vzpomínám pro jeho podle mě velmi dobře odvedenou práci ve Slavii také rád. Podle tohoto rok starého článku to vypadá, že už jsme se o to dostat ho zpátky pokoušeli : http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/domaci/clanek.phtml?id=741516 .

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        klimi     před 12 lety 29.04.2013 19:21 |  
        0 0

        Ano, ale víme, že náš problém pravděpodobně nevyřeší odvolání GŘ...

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          Petr9608     před 12 lety 29.04.2013 19:31 |  
          0 0

          Tak, všici víme, že je třeba odvolat uklízečku... :O)

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            Markus     před 12 lety 29.04.2013 19:41 |  
            0 0

            Já bohužel jen vím, že nic nevím. Mohu tu spekulovat o něčem tajemném s příčinami a dopady, jež jsou součástí nějaké velké hry, jejíž cílem může být kdovíco. Také je ale možné (a zkušenosti mi to potvrzují) mnohem jednodušší vysvětlení, že si pánové navzájem prostě nesedli a jak víme, silnější pes víte co ...

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            mats     před 12 lety 29.04.2013 19:53 |  
            0 0

            Svedeme to na kuchaře...;-) Já se zatím trochu marně snažím sám pro sebe rozplést to, co vlastně má kdo z lidí (Kusý, Kubík, Držmíšek atd.) za kompetence, jaké kompetence by případně měl mít, ale třeba nemá, jak moc se v rámci své pozice práci věnuje, rozumí ji a umí pro nás za svou oblast přinést pozitiva... nebo zda každý ke všemu potřebuje finální souhlas Řebíčka a třeba se nemůžou dohodnout... Čím víc se nad tím snažím zamýšlet, tím míň tomu rozumím... Možná se ale jen snažím zamýšlet nad něčím, co žádný řád ani logickou stavbu nemá... :-)

            • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

              klimi     před 12 lety 29.04.2013 19:57 |  
              0 0

              Podle mě je vše opravdu tak, že Kusý má dovoleno vše, jen musí v klubu nechat lidi jako Držmíšek, Rada, Hodač,...

              A o Radu asi opravdu zájem nemá, tudíž dělá dusno.

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            bongor     před 12 lety 29.04.2013 23:01 |  
            0 0

            Odvolal bych vrátnýho:Neumí ani kopnout do míče,jak může tedy
            u nás dělat vrátnýho.Vrátný ven!

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 19:51 |  
        0 0

        Já teď nemám v úmyslu hodnotit Šeterleho, mně jen nejde do hlavy, proč odvolávat Kusého? Konečně je tady člověk, za kterým je vidět dlouhodobá úspěšná práce, má většinovou podporu fanoušků, umí vystupovat, za relativně krátkou dobu je za ním vidět už kus práce, zrealizoval věci, o kterých jsme až dosud slýchali, že "nejdou" (výzdoba stadionu) a takhle bych mohl pokračovat. A tak co uděláme, vyhodíme ho. To nemá logiku a jen to podporuje všechny teorie, že o Slavii tady vůbec nejde.

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          janko (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 20:05 |  
          0 0

          Souhlas. Vyhodit oblibeneho reditele a nechat si velmi neoblibeneho trenera je fakt nelogicke. Ale kdyz se na to podivam optikou blizicich se voleb, tak uz mi prestaveni figur nejakou logiku dava.

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 20:08 |  
          0 0

          Souhlasím,Kusý je ve finále jediná trochu důvěryhodná osoba z vedení pro fanoušky.Jinak Setrle je těžká váha a na titulu 1996 měl velkej podíl,ale kandiduje někam a toho by se zřejmě musel vzdát.

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            jarodo57     před 12 lety 29.04.2013 20:50 |  
            0 0

            Já to vidím pánové takhle. Všechno je jen velké divadlo.Všichni jsou herci a my ubohý diváci.Ti herci říkají vy hloupý diváci nemáte do toho co se bude hrát co kecat vy jste tady od toho ,aby jste nás podporovali,fandili a přinášeli nám peníze ..Bohužel to takhle je v dnešním světě nastavené a náš velký šéf je jeden z těch ,který chce rozhodovat jak se bude hrát nebo alespoň chce v té hře být mezi těma co budou mít hlavní roli.Nikdo mu to nezazlívá.Nezbývá než se tím neustále smiřovat a nebo říci TAK DOST TOHO JÁ SE ZÚČASTŇOVAT NEBUDU, NEBUDU PŘISPÍVAT NA TAKOVÉHLE LUMPÁRNY.

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          th     před 12 lety 29.04.2013 20:34 |  
          0 0

          Samozřejmě že je nesmysl označit odpovědným za neuspokojivé výskledky generálního ředitele, který nezasahuje a ani nemá možnost zasahovat do sestavy, taktiky atd. a ani nemůže zasahovat do realizačního týmu, za Radu a spol. je odpovědný jen a právě Řebíček. Ale stejně tak samozřejmé je, že on si může dělat, co se mu zlíbí, ani nemusí mít důvod (příp. vůli nám ho sdělit) pro odvolání těch dvou, bohužel. :-/ Doufám, to všichni zúčastnění pánové ustojí a dohodnou se, hlavní důvod předpokládám rozpory mezi nimi (možná jednal Kusý s Kozlem nebo jiným trenérem za Řebíčkovými zády?).

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 20:48 |  
            0 0

            To odvolávání je jedna velká hovadina dej na mé slova,nevěřte tolik novinám :-)))))

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          bongor     před 12 lety 29.04.2013 23:05 |  
          0 0

          Mně se pan Kusý zdá seriozní.Že ještě nesehnal generálního sponzora,to se při naší současné výkonnosti není čemu divit.A potom,ještě horší je celková ekonomická situace v Evropě.A jde to ještě trvale dolů.Kždý kdo přichází v úvahu má teď úplně jiné starosti.Ani se nedivím,třeba jejich soused už má pět miliard a náš favorit jenom čtyři.Není to k nasrání?Kdybych byl v té situaci,taky bych nikomu nesypal.

  3. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    jirrkka     před 12 lety 29.04.2013 20:26 |  
    0 0

    OT: všimli jste si, jak má Řebíček zmáknuté PR? Když tady byl Straka, kolik zde bylo nových nicků, který pro něj požadovali klid na práci. Teď, když chce vyhodit Kusého, jsme se dozvěděli, že Rada je nejlepší trenér, který ve Slavii byl. Kusý nesehnal sponzora, Kubík místo na Slavii chodí na golf. Ach bože, čeho se ještě ve Slavii dočkáme?
    PS: pan šeterle mi nijak nevadí.

  4. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    spino     před 12 lety 29.04.2013 21:20 |  
    0 0

    I kdyby místo Kusého přišel Svatej Václav, tak já se téhle Řebíčkovi špinavé hry zúčastňovat nebudu. Buď Řebíček dá na Kusého a odvolá Radu a nechá Kusého, aby se obklopil odborníky v čele s Kozlem, nebo bude prostě Slavia pod ním pro mě uzavřená kapitola. Děkuji, nashle. Fotbal není jediná Slavia.

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      Barra     před 12 lety 29.04.2013 21:27 |  
      0 0

      Myslel jsem, že jsi větší rváč. Budeš nám scházet. S Bohem.

      (A co kdyby vůbec nešlo o Kusýho, který by chtěl vyměnit Radu za Kozla? Blbý dotaz z mé strany, já vím, promiň že zpochybňuji tvé kontakty.)

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 21:34 |  
        0 0

        Akorát kecá pitchoviny už at radši jde do pr...Nikdo nikoho neodvolá prostě to vim tečka.

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          Barra     před 12 lety 29.04.2013 21:53 |  
          0 0

          I když - pomalu bych si přál aby Kusý se vrátil k hokeji a spino nás jak slíbeno opustil :-)

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            spino     před 12 lety 29.04.2013 22:04 |  
            0 0

            Nejlépe do hokejové Slavie.

            • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

              Barra     před 12 lety 29.04.2013 22:23 |  
              0 0

              Ti budou rádi.

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        spino     před 12 lety 29.04.2013 21:36 |  
        0 0

        Celá situace ve Slavii je přehledná a jasně daná:

        Skupina 1: Řebíček, Rada

        Skupina 2: Kusý, Kubík

        + Držmíšek, který čeká, která strana bude mít navrh, aby se k ní nakonec přidal a nepřišel o korýtko.


        Skupina 1 chce hrát odpudivý Radovský fotbal, nedávat šanci mladíkům a pohybovat se ve středu tabulky, aby to mnoho peněz nestálo a mohli se v klidu prát špinavé peníze.

        Skupina 2 chce Slavii dostat opět na vrchol. V první řadě se zbavit Rady a přivést do Slavie trenéra Kozla. Dělat fotbal pro fanoušky a komunikovat s nimi.

        A teď si vyber tu správnou skupinu.

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          travel (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 21:53 |  
          0 0

          Hele spino,odpoledne jsem se snažil s tebou diskutovat a přijal jsem i tvé vysvětlení o získávání informací i když nebylo moc přesvědčivé,ale tento tvůj příspěvek jsi vyšťoural kde? Zase od toho bývalého fotbalisty Slavie?No hlavně,že je pro tebe vše přehledný a jasný.

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            spino     před 12 lety 29.04.2013 22:03 |  
            0 0

            Ta charakteristika obou skupina je spíš můj pohled, nicméně jsem jak už jsem výše napsal přesvědčen, že ve Slavii jsou tyhle dvě skupiny, které se neshodnou v jedné otázce a to je trenér. Řebíček tam chce Radu podržet, Kusý s Kubíkem ho nejpozději po sezóně odvolat. To je celý. A když se neshodnou, tak buď musí z kola ven K+K, nebo Řebíčka přesvědčí a on pustí Radu.

            • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

              travel (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 22:21 |  
              0 0

              Já chápu,že člověku,kterému na Slavii záleží,tak z toho všeho je naštvanej a má z toho zamotanou "palici" a přemýšlí nad tím vším,co by mohla být pravda a co ne.Ale,když napíšeš,že je něco přehledný a jasný,tak si to ,prosím tě,nejdřív ověř (obzvlášť ,když máš u koho).Díky
              Ještě bych měl dotaz na vlk 30.A sice,že nebude nikdo odvolán,tzn. že ani Rada,nebo je tím myšleno Kusýho a Kubíka?

              • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 22:28 |  
                0 0

                Za Bé je správně no u Rady se jenom domnívám že k tomu také nedojde,když už tak v létě.

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          Tugarin     před 12 lety 29.04.2013 23:31 |  
          0 0

          Chachachachacha....

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      bongor     před 12 lety 29.04.2013 23:08 |  
      0 0

      Prosím tě spino,opravdu si myslíš,že se z toho,že přestaneš podporovat Slavii,někdo zblázní?Máš pravdu,jsou i jiné mančafty,třeba taková sralta,to je třída ne?

  5. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    Barra     před 12 lety 29.04.2013 21:30 |  
    0 0

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9wpFROXh8QU

    K odlehčení dnešní napjaté situace.

    Zápas mezi kluby Danubio (3) a Cerro (13), Liga Profesional de Primera División (nejvyšší liga), Uruguay. Naši hráči by si měli vzít poučení, že když se budou dostatečně snažit, tak ten míč prostě do sítě soupeře dostanou. Ušmudlanec roku.

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        spino     před 12 lety 29.04.2013 22:16 |  
        0 0

        Kellner a Bakala jsou slávisti, takže snad jeden z nich.

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        Barra     před 12 lety 29.04.2013 22:22 |  
        0 0

        Křetinský na 15.místě s 7,9 miljard korun - na to, že mu je 38 let, se mu celkem dařilo v životě.

        Řebíček je jen malé pivo proti němu. Spino, na co čekáš, odkryj nám pozadí bohatství pana Daniela a nezabývej se malými rybkami jako AŘ. Řebíček je jen malé pivo proti němu.

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 22:31 |  
          0 0

          A mohl by, když dělal ve Spartě pod jménem Vocel :-)

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          spino     před 12 lety 29.04.2013 22:33 |  
          0 0

          Mě zajímá Slavia, Křetínský je mi šumák. Nicméně i on má podíl na rozkradení Slavie, mimochodem. Brzy přinesu důkazy.

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.04.2013 22:34 |  
            0 0

            Tak na to se těším, bylo by dobré dopředu informovat média, ne? :)

            • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

              spino     před 12 lety 29.04.2013 22:42 |  
              0 0

              Musím ještě počkat, jak se vyvine situace kolem Kusého, abych mohl vynést špínu v pravou chvíli. ;)

              • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

                Barra     před 12 lety 29.04.2013 22:48 |  
                0 0

                Spino chce vynést špínu...

              • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

                Barra     před 12 lety 29.04.2013 22:48 |  
                0 0

                Spino chce vynést špínu...

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          bongor     před 12 lety 29.04.2013 23:16 |  
          0 0

          Na tomhle se jako v jediné věci shodnu se Sobotkou a spol.Majetková přiznání,ta jsou tady víc než potřebná.V tomhle bordelu,kde někdo vydělá za dvacet let 8 miliard a stále víc lidí má sotva co do huby je tohle nejpotřebnější věc.A neprokázané zisky
          rozdat.komukoliv.

          • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

            Heretic (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 11:49 |  
            0 0

            Až na to, že výsledná forma takovéhoto zákona bude nakonec akorát buzerace pro všechny občany. A ty na které to bude, pro které se to dělá, stejně proklouznou.

  6. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    no-nick     před 12 lety 29.04.2013 23:08 |  
    0 0

    Tak jestli vyrazí Kuseho, tak kéž by stihl ještě předtím Kusy vyrazit Radu. Odchod Kuseho by mě mrzel, on za naší mizerií nestojí, bohužel co se odpovědnosti týče, je na ráně první.

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      JS (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 00:21 |  
      0 0

      pokud chtěl Kusý přivést v létě jiného trenéra, a ne Radu, není na ráně první on, jelikož za sportovní úsek nese odpovědnost trenér Rada a sportovní manažer Držmíšek! Oba dva lidé, které tam nepřitáhl Kusý, ale Řebíček (resp. Držmíška tam neustále drží)...

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        no-nick     před 12 lety 30.04.2013 07:22 |  
        0 0

        Ať přitáhl kdo chtěl koho chtěl, Rebickovi se zodpovídá jeho přímý podřízený. Něco ale blbě je. Bud keca Kusy, když se vyjadřuje, ze Radu vyhodit nemůže (proč by ne, je to jeho podřízený), nebo na to fakt pravomoc nemá, coz by smysl moc nedavalo. Mit pod sebou cloveka, který zásadně ovlivňuje výsledek mé práce a nemoct na něj sáhnout, to bych se na to rychle vysral.

  7. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    pedroalvarez     před 12 lety 29.04.2013 23:54 |  
    0 0

    Abych nebyl nařčen z toho, že jako neznámý nick jsem tu z popudu páně Řebíčkova či některého jiného člena našeho povedeného vedení, chtěl bych říct, že jsem už několik sezón pravidelným pasivním čtenářem Slávistických novin. Snad Vám stálým dopisovatelům tedy nebude vadit, když zde přidám jednu svoji úvahu, kterou nosím v hlavě již delší dobu. Jsem sice ročník 88, ale pamatuji už ve Slavii velké množství hráčů. Vzpomínám na borce typu Kratochvíla, Rychlíka, Chlebouna, Zbončáka, Granovského a moře jim podobných umělců. Byli to hráči, u nichž jsem se po většině zápasů podivoval, že vůbec můžou hrát ligu, natož za Slavii. A i s nimi v sestavě dokázala Slávie vždycky hrát poměrně slušný fotbal a především se držet v boji o pohárové příčky. Dnes máme v kádru namátkou Skácela, Fenina, Mičolu, Gecova či Vošahlíka. Všechno to jsou jména, o kterých by se mi před dvěma třemi roky ani nesnilo, že budou v sešívaném dresu nastupovat. Jakkoliv pominu, že většina z nich dlouho nehrála nebo měla nějaké mimofotbalové starosti, jedná se o hráče, kteří byli (a není tomu zase tak dlouho) v našem českém rybníčku zatraceně velkými rybami. Proto jsem tady chtěl trochu zapolemizovat a zeptat se na názor Vás znalejších, jak je podle Vašeho názoru možné, že tito borci nejsou schopní si ani na pět metrů přihrát, že Slávie hraje o udržení a na její výkony se nedá dívat. A nemůže to být snad všechno jenom Radou, ať mi nikdo neříká, že takový Csaplár je lepší trenér, a i ten tady měl větší úspěchy i se srdcařem Rychlíkem na beku. Nechci srovnávat Radu s Beránkem nebo Jarolímem, ale Csaplár byl pro mě vždycky ten nejhorší trenér, jakýho jsem znal. Tisíc keců a v praxi nechutná holomajzna. A přitom bychom teď možná za tehdejší hru a zejména tabulkové umístění byli rádi. A ještě poslední věc...vždyť v Csaplárově éře, nebo alespoň na jejím konci, pokud mě paměť neklame, už ani nebylo na výplaty, hrálo se na Strahově a chodilo tři tisíce lidí. Jak je možné, že dnes, kdy máme nový stadion a snad i nějaké, i když nakradené, peníze v kase, hrajeme tak strašnou tužku??

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      coolair     před 12 lety 30.04.2013 06:53 |  
      0 0

      Rozdíl je jediný - tehdy jim to nebylo jedno. Hráčům, trenérům ani vedení. Pořád chtěli o něco hrát, porvat se o úspěch. Dneska na to všichni kašlou, nemají žádné ambice. I Kisel prohlásil, že je to jenom fotbal, tak o co jde... Klub si už poněkolikáté nedal před sezónou žádné cíle, po prohrách nepřichází skoro ani kritika, natož pak tresty, všichni to berou tak, že prohrávat se může. Tak proč by se kdo snažil...

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        bongor     před 12 lety 30.04.2013 08:29 |  
        0 0

        Mně nikdy nebylo jedno,jestli vyhraju,nebo prohraju.Ať už jsem dělal sport ,nebo muziku,nebo cokoliv jiného,chtěl jsem být lepší než ostatní a výdycky jsem pro to udělal maximum.Samozřejmě,vždycky se to nepodařilo,ale alespoň jsem si mohl říci,že jsem to neflákal.
        Žádný papír na kvalitu trenérské práce neexistuje,za všechno mluví jen výsledky,tabulky,ale taky jestli se lidé baví,nebo ne.Čili výsledek práce se hodnotí taky podle návštěvnosti.Csaplár byl určitě nejhorší trenér,kterého jsme kdy měli,ale ty 3 tisíce na Strahově byly také důsledkem špatného prostředí na stadionu.Ovšem že to hráči nyní flákají,to je bohužel holý fakt a nemůže za to nic jiného,než jejich nezájem o Slavii.Ani si přitom neuvědomují,že škodí především sami sobě,na nějaké lukrativní smlouvy do zahraničí můžou klidně zapomenout. Všimněte si třeba toho,že Laty má už poněkolikáté za sebou nejlepší hodnocení ze všech našich hráčl v bundeslize a všichni víme,jak byl nasranej,když to někteří jeho kolegové nebrali na podzim dost vážně.Myslíte,že by si tohle někdo dovolil za KJVCD?Ani náhodou,už dávno by za áčko hrála polovina juniorky a ostatní by si to všechno rychle rozmysleli a ryli by nosem v trávníku.

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      dArtagnan     před 12 lety 30.04.2013 08:23 |  
      0 0

      Znalejší sice nejsem, protože tohle mi vrtá hlavou taky, ale zkusím to.
      Když se dívám na tehdejší sestavy, např: Černý - L.Došek, Zachariáš, Müller, Jozsi - Piták, Bejbl, Koloušek (88. Latka), Lukeš (72. Kalivoda) - Kuka, Fořt (90. T.Došek), tak ten tým mi přijde o třídu lepší než současný. Hlavně kreativita v záloze. Koho ze současného kádru bys nazval kreativním hráčem? Skácela. A dál? Správně, žádné "dál" už není. Šílená přestupová politika posledních let, kdy nepřicházejí žádní techničtí hráči logicky způsobuje, že nehrajeme technický fotbal. Když přičteš Radu, který celou trenérskou kariéru ordinuje hru "stůj v obranném bloku a nakopávej balony", vznikne tohle šílené kombo, které se nám každý týden vypaluje do sítnic.
      Navíc myslím, že bys měl toho Csaplára přehodnotit. Neříkám, že je kdovíjaké terno, ale nejhorší trenér? Titul, čtvrtfinále UEFA, u nás udělal poháry, angažmá v Řecku a Polsku - ano, tvrdím, že je rozhodně lepší trenér než Rada a mnozí další.
      PS: doufám, že budeš psát častěji :-)

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        pedroalvarez     před 12 lety 30.04.2013 09:49 |  
        0 0

        Díky za reakce, kluci...mušketýre, máš pravdu, že záloha vypadá slušně, i když třeba tehdejší obrana ve mně zase takové nadšení nevzbuzuje, Lukáš Došek a jeho centry trefující prvního protihráče, to se též nezapomíná :) Bude to vážně asi v hlavách současných hráčů a v jejich pohodlnosti. Jinak z dnešní sestavy bych jako tvořivé hráče ještě před rokem z fleku jmenoval krom Rudy i Vošahlíka, Mičolu, Kisela a snad i Hurku, toho ale, jak víme, na hřišti asi hned tak neuvidíme. Chybí nejvíc někdo, jako byl Koloušek, jenže takových hráčů obecně po ligových pažitech moc neběhá. A i takoví, jako byl on, potřebují, aby na ty jejich přihrávky taky někdo naběhl, viz rychlá plzeňská křídla a Horváth...Já chodím občas na Hradec, takže mám možnost srovnávat, fotbal je to taky většinou k uzoufání, ale pořád mi přijde, že od Šislera, Poděbradského nebo nebo Štěpána vidím fotbalovější momenty než od slávistických rádoby hvězd.
        Jinak ještě k Csaplárovi, tady se asi neshodneme, je fakt, že mládežníky jsem pod jeho vedením neviděl a ani nemám přehled, jak se jim daří, ale Plock a Panionis mi nepřijdou zase kdovíjaké superštace, to i Franz Straků má ve svém zápočtovém listě OFI Krétu a Gdyni...Liberec se mu upřít nedá, ale můžeme polemizovat, do jaké míry se na tehdejší spanilé jízdě podílel on a do jaké Škorpil. Pravdu máš ale v tom, že ve Slávii poháry udělal, o tom si může Rada nechat jenom zdát. Ovšem co bychom v Evropě za současné situace pohledávali...

  8. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    JardaSka (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 09:27 |  
    0 0

    Rada VEN!!! Karel sem!!!

  9. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    miros     před 12 lety 30.04.2013 09:28 |  
    0 0

    Radda mi vadí jak chováním, tak způsob jakým mužstvo staví a vede...
    Já jenom nechápu proč jste všichni tak spokojený s Kusým...Protože si píše s fanoušky, kde stejně nic zásadního nečekne, ale vy máte pocit, že nesere na fandy..Jinak generálního sponzora nesehnal a nic tak zásadního nevytvořil...Jenom řekl, že nezažil lepší spolupracovnici než je Nouzáková...je to možné, ale stejně jak říkáme Radovi, že trénovat Slavii není to samé jako trénovat Teplice, tak je potřeba říct Kusýmu, že dělat v Pardubicích není to samé jak dělat ve Slavii....

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      johnda     před 12 lety 30.04.2013 10:07 |  
      0 0

      Možná neni daleko úvaha,že Řebíček se domluvil s Rosenem z hokejové Slavie.Kusý přejde k hokejistům.
      Do Slavie přejde v létě Šetrle a přivede si na lavičku Kozla nebo Komňackýho.

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      Barra     před 12 lety 30.04.2013 11:32 |  
      0 0

      Myslím že co píše Miros není nelogické.

      Nemyslím si, že v případě Kusý- Kubík se jedná o boj dobrými se zlými, jak tady zjednodušeně představuje Spino/Vocel, a že vše se točí jen kolem osoby Rady kterého dobří (Kusý-Kubík) by chtěli nahradit Kozlem, a zlí (Držmíšek a bratři Řebíčkoví) je proto chtějí vyhodit. Toto vysvětlení se mi zdá moc simplistické.

      Možná, jestli je vůbec možný odchod Kusýho na pořadu dne, že Kusý nenašel tu náplň ve své prací, kterou očekával, možná ale také že druhá strana není spokojená s výsledky jeho práce. Málokdo, jestli vůbec někdo z nás, může přesně odhadnout jaký je obsah práce Kusýho, potažmo Kubíka. Neznáme úkoly, které dostali (alespoň doufám, že měli tyto úkoly definované), neznáme výsledky. Kusý komunikuje perfektně s fanoušky, jsme nadšení, ale buďme upřímní, Kusý to má o něco lehčí než jeho předchůdce. Platil pracoval v jiných podmínkách. Neměl čas ani finanční prostředky věnovat se večírku v Národním Divadle (což neznamená, že bych s tím nebyl spokojen a nechválil to!), v případě Platil se rvalo o přežití klubu, byly jiné starosti. Možná že až zpětně se ocení úkoly, které pro klub splnil.

      Co se týká Kubíka, tak myslím, že ten dostal celkem volnou ruku, ale trochu mě zarazil, když ihned nahlásil, že pole kde bude hledat posily se limituje na Evropu, východně od nás. Afrika a hlavně Latinská Amerika jsou podle mě kontinenty, kde bychom alespoň měli zkusit navázat spolupráci. Včera jsem ze srandy tady umístil duel z první Uruguayské ligy. Když jsem se díval, na které místě patřičné kluby hrají, zíral jsem, že z 16 klubů nejvyšší ligy je 14 klubů přímo z Montevidea. Kdo ví kolik možných dalších Suarezu tam pobíhá, kteří by rádi zkusili své štěstí v Evropě.

      Sparta dala Wilfriedovi Bony a Kweukomu šanci – neznámí hráči, oběma bylo kolem 21 let, moc se od nich hned nežádalo, měli možnost se rozehrát v Béčku (což nám schází). Teď mají Bakima Balaje – z Albánie, opět mladý kluk, který dostane šanci se připravit v Béčku a sem tam naskočil do Áčka. Příbram ulovila Azize z Kuwajtu, a tak můžeme pokračovat. Nesmíme se limitovat na Slovensko (což je nejvíc jednoduchá cesta) a doufat že nám snad nějaký druhý Džeko spadne do klína z bývalé Jugoslávie. Nesmím kritizovat, nevím co Kubík doposud odvedl za práci, ale alespoň podle mě bychom měli náš akční terén rozšířit.

      Je tedy podle mě obtížné mít v případě Kusý – Kubík nějaké objektivní stanovisko. Naven může jejích působení ve Slavii se jevit jako sympatické, otázka je jak efektivní doopravdy je.
      Změna nemusí být tedy jen k horšímu. Kdo ví, možná že za pár měsíců tu bude působit k naši spokojenosti Šeterle jako GŘ, Kozel jako trenér, a nějaký opravdový lovec talentů a skaut místo stávajícího tria.

      Ale i kdyby z toho vyšel jen Kozel, tak bych byl rád. A hlavně bychom Lubošovi pak měli dát dostatečný čas na přebudování mužstva a nechtít hned od prvního dne, aby se hrálo o pohárové příčky.

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        Tugarin     před 12 lety 30.04.2013 11:49 |  
        0 0

        Velice dobré, objektivní zhodnocení. Tleskám

        • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

          Tugarin     před 12 lety 30.04.2013 12:00 |  
          0 0

          Ještě bych dodal jeden postřeh, my jako fanoušci jsme si od pádu z výsluní navykli buď někoho naprosto zatracovat a hledat chybu v něm (ačkoli vnitřně cítíme, že to tak úplně není) - nebo na druhou stranu někoho svatořečit a hledat chyby všude kolem něho.
          Nejprve to byl Karel Jarolím, kterému se vyčítalo, že z pozice zaměstnance klubu, mimo svou kompetenci měl zničit sportovní rozkvět Slavie, úplně se pomionulo, že nad ním měl být sportovní ředitel a další odpovědné osoby atd., kteří odpovídali za přestupovou politiku a zejména za uzavírání nesmyslných smluv s hráči, které nás potápěli dlouho potom. Potom to byl Platil, na kterého se snasla až demagogická zloba, ačkoli jak znělo jak od hráčů, tak i z okolí klubu, že se mu spíše měl postavit pomník jako krizovému manažerovi...Ale budiž, byl hromosvodem a logicky se jako profesionál s Řebíčkem rozešel. Potom to byl Petrouš, který evidentně doplatil na neschopnost nových majitelů a nezanlost prostředí, kdy tým paběrkoval.
          Teď máme období, kdy se glorifikuje Kusý s tím, že za vše nefungující může někdo jiný, ale on a Kubík (u něhož nevím co vlastně dělá), by Slavii táhli k vrcholu...Ale Řebíčkovi a Držemíšek ho brzdí.
          Stewjně tak se jako na spásu čeká na Kozla jehož příchod by byl úžasný, ale myslím, že nějaký sportovní výsledek by se stejně projevil nejdříve za dva roky, takže ho asi také bude za chvíli čekat pranýř...

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 11:57 |  
        0 0

        Kdyz prijde Kozel misto Rady, nebude me znepokojovat odchod Kuseho, asi tak. Kusy ma dobry PR, na druhou stranu nesehnal sponzory, coz byl jeho ukol. A je fakt, ze jsem o nem z internich zdroju neslysel zrovna chvalu.

      • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 12 lety 30.04.2013 12:05 |  
        0 0

        Nespokojenost s Kusym bych dokazal pochopit. Rekl bych, ze jeho primarnim cilem bylo ziskat penize (logicky predevsim skrz generalniho sponzora) a zde za 10 mesicu neni videt zadny posun, par mensich sponzoru nas nevytrhne. Pozitivni akce smerem k verejnosti to zrejme v ocich majitele neprevazi.

        Ale naprosto bych nechapal vyhazov Kubika. Skauting je z principu dlouhodoba prace a Kubik je ve Slavii pul roku, prisel mesic pred prestupnim obdobi, takze asi tezko nekdo mohl cekat, ze hned dohodi hrace. Cekal bych, ze v teto fazi bude mit vytvorenou sit spolupracovniku, prvni vysledky jejich prace bych cekal mozna v lete, ale mozna spis az dalsi zimu.

        No, jsem zvedavy, jak to nakonec dopadne, protoze kuloarni zpravy se den ode dne ruzni.

  10. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 10:30 |  
    0 0

    nejlepší by bylo, kdyby se Řebíček začal zajímat víc o to aby se Slavia někam posunula. Tzn. vyměnit trenéra (místo Rady Kozel), vyhodit Držmíška a nahradit ho Šeterlem. Nechat ve své funkci Kusého i Kubíka.

  11. Personální změny ve Slavii

    jane (admin)     před 12 lety 30.04.2013 12:01 |  
    0 0

    Jedna paní povídala, že nsledující týden bude ve Slavii velmi zajímavý...Kromě změn na trenérských postech A týmu se očekává změna i v osobě gen. ředitele... Jinak Kozel s největší pravděpodobností zamíří po sezóně skutečně do Plzně.

    • Re: Personální změny ve Slavii

      travel (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 12:16 |  
      0 0

      Tak tohle můj optimismus zase brzdí.

      • Re: Personální změny ve Slavii

        travel (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 12:48 |  
        0 0

        Dovolím si jednu teorii.Pokud by se potvrdila informace od jane a Kusý skutečně skončil a Kozel šel do Plzně,pak mi to vychází na hlavního trenéra KJVCD.No uvidíme...

        • Re: Personální změny ve Slavii

          piero (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 13:55 |  
          0 0

          Zdravím travele, dovolím se připomenout,že podle mých informací z doby cca před 2 roky, by se skutečně velký Karel měl vrátit. Pokud se tak skutečně stane, půjde o potvrzení mých "optimistických prognóz" .
          Musím opakovat, že jde o info poměrně dost staré.
          Piero

    • Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

      travel (přítel SN)     před 12 lety 30.04.2013 12:08 |  
      0 0

      Tak kde jste všichni?

  12. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    opicemag     před 12 lety 30.04.2013 12:10 |  
    0 0

    Jupí. Jen aby v létě nepřišel Bílek (ale do té doby snad budeme mít pořád nějakou tu teoretickou naději na MS, takže ještě nebude odvolán).

  13. Re: Juniorka: Příbram - Slavia 1:1

    EdCable     před 12 lety 30.04.2013 12:11 |  
    0 0

    Veta "„Po skončení soutěžního ročníku bude jmenován nový trenér A-mužstva, který si také vybere vlastní realizační tým,“ me tedy trosku vytaci. Proc to nemuze, v pripade viditelneho pokroku samozrejme, zustat na Petrousovi? Jinak je zajimave, ze ke konci doslo po "dohode s prezidentem klubu", takze teze, ze ho Kusy nemohl odvolat, byla asi pravdiva. Druhou vec, kterou to muze znamenat, je blizky konec Kuseho, ktery nebyl u takhle duleziteho kroku. Kazdopadne "zdroje Hattricku" a podobne se klasicky mylili, kdyz tvrdili, ze "Mezi navrženými „oběťmi“ není trenér Petr Rada."