Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Teplice - Slavia 2:4

Bez reprezentantů Vondráčka, Mikuly a Tusjaka, zato s Hurkou a Šimečkem z A týmu vyhrála juniorka v Teplicích 4:2 a stáhla náskok prvního Brna o další dva body.

Teplice - Slavia 2:4 (1:3)
Branky:
 7. Mat. Shkreta, 80. Bubeníček - 25. a 36. Šimeček, 30. a 73. Červenka

Slavia: Hrubeš - Smolák (62. Veselý), Kolařík, Čepelák, Malcharek - Prošek, Šimeček, Bazal, Hrubý, Hurka (76. Herc) - Červenka (73. Zámečník)

Trenér Michal Petrouš se tentokrát musel obejít bez stabilních členů základní sestavy Jana Mikuly a Jiřího Vondráčka, kteří si v týdnu plnili reprezentační povinnosti a byli u výhry české U21 nad Slovenskem 1:0. Z A týmu naopak dorazily posily v podobě Šimečka a Hurky, které trenér Rada na jaře nevyužívá. Motivaci mohla slávistům dodat ztráta Brna, které o dvě hodiny dříve doma jen remizovalo s Libercem. Do zápasu však lépe vstoupili domácí, kterým patřila před zápasem až patnáctá pozice v tabulce. Míč za záda Hrubeše poslal v sedmé minutě Matheus Shkreta - 1:0. V 21. minutě slávisté zahrávali pokutový kop po faulu domácího beka ve vápně, ale brankář domácích Lipš ji Šimečkovi chytil. Viktor Šimeček však své zaváhání napravil už za čtyři minuty a skóroval ze hry - 1:1. A o pět minut později už slávisté vedli, když zaváhání domácího stopera využil Červenka - 1:2. Navíc v 36. minutě se prosadil znovu Šimeček a slávisté tak své vedení zdvojnásobili - 1:3. Ve druhé půli Hrubeš zneškodnil několik dobrých šancí soupeře, načež přidal svou druhou branku Červenka a definitivně tak rozhodl o výhře Slavie - 1:4. Deset minut před koncem snížil domácí Bubeníček na 2:4 a závěr zápasu tak přeci jen ještě trochu zdramatizoval. Další branky už ale nepadly, a tak si Slavia z Teplic odvezla tři body a stáhla tak náskok Brna na osm bodů, slávisté mají navíc ještě zápas se Spartou k dobru.

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

    Jiri1     před 12 lety 25.04.2013 18:04 |  
    0 0

    Alespon neco, snad tedy nebudou mladi prosazovani jen na papire , ale ve skutecnosti budou delat kompars pri nataceni reklam a podobne , aby bylo jasno , tezko vinit trenera vazaneho nesmyslnymi dohodami z agenty a majitely nekterych hracu.

    • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

      Jiri1     před 12 lety 25.04.2013 18:05 |  
      0 0

      Matlafousi jen do mne a pisi Vam predem, ze zaslouzene.

      • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 18:07 |  
        0 0

        Šimeček by měl dostat příležitost, už kvůli tomu kolik dal za junirku golů.....

        • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

          Jiri1     před 12 lety 25.04.2013 18:14 |  
          0 0

          Tak nejen on, uz i Hurka , Berkovec jednali o odchodu, pak to necyslo , u Berkovce kvuli zraneni

          • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

            Alanor (admin)     před 12 lety 25.04.2013 20:03 |  
            0 0

            Šimeček už měl dostat šanci dávno, jen je prostě Rada zaslepenej.

            • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

              janko (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 20:38 |  
              0 0

              Nejsmutnější na tom je, že kluka přivedou jako žáčka do Slavie, naši trenéři se s nimi léta piplají a nakonec, když má našlápnuto do áčka, tak to trenér, kterého stejně jednou vyhodí protože nikdy nic nikde nedokázal, svojí zaslepeností podělá a kluci raději odejdou jinam než aby seděli na lávce. Pak si zase budeme drbat hlavu, až budou hrát jinde. A to vše jenom kvůli podělaný ješitnosti jednoho malého cholerika. To je normálně na pěst.
              Hlavně, že jsme dali šanci uvadlým hvězdám na vzkříšení zašlé slávy. Přiznám se, že by mi vůbec nevadilo motat se někde ve středu tabulky (kde ostatně stejně jsme) jen kdybych viděl na place všechny ty Mikuly, Hrubý, Šimečky a další...

              • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                quelhar (admin)     před 12 lety 25.04.2013 20:51 |  
                0 0

                Jo, mam uplne stejne pocity... Fakt neverim, ze by se tym, ve kterem by nastupovali pravidelne aspon jako stridajici hraci Hurka, Simecek a podobne, pohyboval vyrazne niz nez soucasne acko. Ale proste u Rady jsou evidentne Hurka a Simecek hraci c. 22 a 23 a za acko si na jare nejspis uz nekopnou.

                • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                  janko (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 21:10 |  
                  0 0

                  Já si dovolím říct, že přivést některé hráče bylo zcela zbytečné a jen nám to zatěžuje rozpočet a zabírá místo na lávce. V létě se přesunou z U-19 do juniorky další hráči, takže zcela jistě bude muset někdo z kola ven. Bojím se, že to budou ti nejlepší, neboť o ně bude zájem.
                  Přiznám se, že mne dokonce napadají takové paranoidní myšlenky, že je to účel dusit je v áčku, že Rada jim to má zcela znechutit, aby odešli sami a nikdo nemohl nadávat, že se jich vedení zbavilo. Takhle se dá argumentovat, že v áčku byli, ale nepodávali takové výkony aby se dostali na plac.
                  Jak je možné, že venku, respektive i v té blbé spartě mlaďoši hrají a u nás slyším jen kecy, že na to ještě nejsou zralí, když juniorka i U-19 jsou na špici svých soutěží?

                  • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                    quelhar (admin)     před 12 lety 25.04.2013 21:34 |  
                    0 0

                    Nj, nekde se nasazovani mladych dela a nekde se o tom jen mluvi...

                    Aspon male pozitivum z odpovedi Kuseho vidim v tom, ze se budou snazit vyresit problem s malym vytizenim hracu bud zrizenim farmy a nebo (coz by bylo drazsi, ale podle me o dost lepsi) zalozenim B tymu.

                    Vubec bych se nezlobil, kdybychom meli priste neco takoveho:
                    A tym: Kozel + Suchoparek + jimi vybrani druhy asistent
                    B tym: Poustka + jim vybrany asistent
                    juniorka: Petrous + Knoflicek,
                    pricemz kadry B tymu a juniorky by byly zamenitelne, hraci by hrali tam, kde by bylo zrovna potreba. Hracu bychom na to meli uz dost, protoze prakticky cela zakladni sestava U19 by mela dostat sanci vys vzhledem ke svym vykonum.

                    Mimochodem, dnesni sestava juniorky me opravdu velmi potesila, opet se na jednom hristi sesli Hrubes, Cepelak, Prosek, Simecek a Hurka - vsichni maji pomerne nedavne starty v mladeznickych reprezentacich. K tomu Hruby, ktereho sice Csaplar ignoruje, ale kvalitu ma, a dalsich pet zajimavych hracu...

                    Asi nema cenu mlatit prazdnou slamu, trener ma proste jine priority, vedeni mu do toho mluvit stejne nebude, takze muzeme jen s obavami cekat na letni pauzu a doufat, ze nam moc hracu neutece nekam, kde se o nasazovani mladych jen nemluvi.

                    • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                      Elanius     před 12 lety 25.04.2013 22:22 |  
                      0 0

                      Já bych pouze doplnil, že dávat pomalu šanci mladým ano, ale! Zase si uvědomte, že tito kluci ve velkém (snad až na Hurku) nejsou zvyklí na dospělý fotbal. Ona ta juniorka s liga je opravdu uplně někde jinde co se o fyzickou stránku, důraz apod jedná. Někdy mám pocit, že diskutující zde podléhají dojmu, že kdyby za nás hrála ligu juniorka, tak budeme taky nahoře ... Opravdu ne ...Tím samozřejmě neříkám, že Šimeček nebo třeba Mikula by neměli dostat šanci i delší časový úsek, určitě ano, ale postupně :-)

                      Quelhare vaše představa se mi také líbí, ale pokud jde o založení B týmu jsem ostře proti. Nechceme podle mě odkladiště ráčů, kteří ne neprosadili nebo na to nemají. Protože jinak by nám B-tým podle mě sportovně ani ekonomikcy nic nepřinášel.

                      Kdo ze starších nemá na A tým, ať jde pryč, žádný veget v Béčku. Kdo z mladých se nechytá v Ačku, tak na hostování a nebo taky bohužel a šáteček. Nemáme miliony navíc na placení další soutěže - to máte realizační tým, hráče, hrací plochy ... To nejsou malé částky, raši ať se utratí v mláděži apod, než za vyčichlé fotbalisty bez formy, u kterých budeme marně doufat, že je v Bčku vzkřísíme ....

                      • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                        quelhar (admin)     před 12 lety 25.04.2013 22:49 |  
                        0 0

                        Ja nemyslim, ze ted mame nejak extremne mnoho hracu a presto dost hracu acka i juniorky proste nehraji, nebo vylozene paberkuji. Navic budeme mit pristi rok pro juniorku minimalne 20 hodne zajimavych hracu z rocniku 93 a 94. To je i na juniorku proste moc. Rozhodne jsem nemel na mysli mit becko pro stare ( > 23 let) hrace, kteri se neprosadi v acku. Spis neco jako druhou juniorku, ktera by proste hrala Divizi nebo CFL.

                        Jasne, varianta bez becka existuje, znamena to mit farmu nebo sehnat pro nekolik hracu stabilni hostovani. Nejsem vubec proti, ale jak se ukazalo v zime, tak to neni jednoduche. Bud Slavia neni schopna sve hrace udat, nebo o ne neni zajem a nebo hraci ze Slavie jit hostovat nechteji. Ta farma (ovsem v CFL a nejlepe v jeji prvni polovine, protoze v divizi by opravdu nemelo cenu mit farmu) by byla dobrym resenim v pripade, ze by tam byl sprizneny trener, se kterym by byla dobra domluva, jak ma jeho tym hrat a co ma po hracich Slavie v zapasech vlastne chtit. Uvidime, co nasi funkcionari vymysli.

                    • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 22:32 |  
                      0 0

                      po precteni odpovedi Kuseho bych se te quelhare,rad na neco zeptal. a odpoved jiz nazacujes. Ta Kuseho odpoved je tak prázdná a alibisticka, az si rikam, proc se vubec obtezuje toto psat.
                      ale k memu dotazu - co ted s tim? Bude to nejak dal resit (clanky, dotazy na tiskovkach)? nebo uz to ani,nema cenu? protoze vedeni i Rada furt mluvi a mladych, ale jsou to jen kecy a jako ulitbu svedomi za ty mladé oznacuji Petraka a Nitra se 45 ligovymi zápasy..
                      sem tim vsim malicko unaveny, podle ms ty kluci nevidi sanci a nedivil bych se, kdyby o ne byl v lize zajem..

                      • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                        quelhar (admin)     před 12 lety 25.04.2013 23:02 |  
                        0 0

                        Uprimne - ja fakt nevim, co dal. Muzeme tu o tom psat do aleluja, muzeme si na konci sezony shrnout, jakou sanci tedy v acku dostali mladi hraci, ale efekt to podle me stejne zadny mit nebude. Kazdopadne se urcite pokusim v zaveru sezony nejake shrnuti o mladych hracich v SKS napsat.

                        Ovsem pokud hrac nehraje v 20 letech pravidelne ligu ve Slavii, tak to pro nej podle me porad neni jeste zadna tragedie, ze by musel chtit odejit na prestup jinam. Porad jeste soucasny stav nemusi byt nenavratne spatny, protoze ti opravdu zajimavi hraci jsou prave rocniky 93 a 94. Pro ty budou klicove nasledujici dve sezony. Byt jsem si samozrejme i ja predstavoval, ze se postupne zacnou zapojovat do hry uz letos.

                        Kazdopadne mi neustale uz 2 roky zduraznovane klise o zapojovani mladych odchovancu leze opravdu na nervy. Za ty dva roky jsme zabudovali tak asi dva hrace: Petraka a Zmrhala. Hurku jsme loni trosku zabudovali a pak zase vyoperovali pryc, Tusjaka jsme zkusili chvili a po par zapasech dali taky pryc. Na to, ze hrajeme bez jakychkoli vykonnostnich cilu je to pro me proste za dva roky malo.

                        • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 23:47 |  
                          0 0

                          Ale ty mladí hráči na to musí mít vykonost a to evidentně až na vyjímky nemají a hrát s nima o záchranu by taky mohla být cesta do pekel.Dejme tomu když budem zachráněný tak budiž.Jinak z odpovědí Kusého jasně vyplývá že s tím nehráním mladých chce něco udělat a to že zvažujou víc variant.Hurka mohl kopat na hostování a jeho agent to odmítl a že by měl na základ v áčku to teda neměl ani náhodou,přitom Necidovi nedělalo problém jít na hostování.Ona zase ta situlace není tak jednoduchá,za chybu považuji že se s tím zařazovaním mladých pořád veřejně operuje,přitom je jasný že o špici se s nima prostě hrát nedá.Kolik bylo mladých odchovanců u dvou posledních titulů v základu?Budeme rádi když tam budou 3-4 odchovanci.

                          • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                            janko (přítel SN)     před 12 lety 26.04.2013 00:00 |  
                            0 0

                            Tady se neustale tvrdi ze nemaji vykonnost, ale kde je dukaz? Vzdyt ani nedostali sanci aby vyhoreli!

                            • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.04.2013 00:10 |  
                              0 0

                              Ok,ale nemohou vyhořet při bojích o sestup to se na mě nezlob a nakonec mohlo by je to i psychicky poznamenat což se mě zda zbytečné,radši at se někde trochu vykopou.

                              • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 26.04.2013 01:09 |  
                                0 0

                                Historicky se v posledním období v Áčku objevuje vlastních odchovanců až příliš. V 80. a 90. letech pamatuji snad jen Kuku a Řeháka. Šmíca, Bejbl, Patrik Berger a další se kupovali jako nejlepší dorostenci odjinud. Dnes mi přijde, že se do Áčka dostane kdekdo a zásluhou je jen to, že je mladý: Vyhnal, Zákostelský, Chleboun, Kratochvíl, Tusjak, Koreš a mnozí další. Podívejte, jak jsme stavěli Horu u nás, jak v Plzni a jak leští lavičku v Budějovicích. Mladý zkrátka nemá hrát jen pro to, že je mladý.

                                • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                  fredydj (přítel SN)     před 12 lety 26.04.2013 06:16 |  
                                  0 0

                                  Hora teda lavičku v ČB neleští naopak patří tam k nejlepším hráčům

                                  • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                    PetCC     před 12 lety 26.04.2013 11:39 |  
                                    0 0

                                    Což asi jeho kvalitě odpovídá, zkušenosti už nabral, ale na špičku ligy nemá.

                                • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                  quelhar (admin)     před 12 lety 26.04.2013 10:55 |  
                                  0 0

                                  Ten argument chapu, bohuzel jej dost tezko aplikuju na dnesni situaci, kdyz ti "stari" hraji to, co hraji... O co byl napr. na podzim horsi Tusjak nez ted na jare Juhar? Ja tam nevidim prakticky zadny rozdil...

                                  • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                    Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 26.04.2013 11:02 |  
                                    0 0

                                    Podle mne není náš problém v mladých. Přijde mi, že máme tým blbě věkově složený, že tu chybí právě osobnosti střední generace. Někdo, kdo dá hře řád a kdo bude pro mladé vzorem.

                                • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                  marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 26.04.2013 11:19 |  
                                  0 0

                                  Patrik Berger byl ale odchovanec Sparty tušim

                            • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                              Pepino44     před 12 lety 26.04.2013 09:59 |  
                              0 0

                              Tak k té výkonosti-juniorka vcelku šlape,to je pravda,ale když jsem je viděl hrát s Ostravou (v té době snad poslední mančaft juniorské ligy) ač posílený několika hráči z "B" ,kteří na ně spustily dospělý (tvrdší) fotbal,tak si naši hráči moc nezahráli. Proto jsem zde již několikrát psal - nečekejme od našich mladých zatím zázraky. Ale,že to jde prosadit se i v kaprlize prokázal Haša ze Slovácka,který dal na podzim naší juniorce 2 goly v Xaverově a nezklamal mne ani když proti nám nastoupil v kaprlize. Ale bude to asi celkem vyjímka,protože Haša snad vede i tabulku střelců juniorské ligy.

                              • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 26.04.2013 10:59 |  
                                0 0

                                Haša se mi moc líbí a hned bych ho u nás bral.

                              • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                PetCC     před 12 lety 26.04.2013 11:43 |  
                                0 0

                                Problém je, že jinde mají v juniorce tak jednoho, dva nadprůměrné hráče, takže s nima můžou individuálně pracovat. Jenž my jich máme celý tým a to zapracovat je mnohem složitější.

                                • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                  quelhar (admin)     před 12 lety 26.04.2013 12:00 |  
                                  0 0

                                  A proto pro jistotu nezapracujeme zadneho, aby to tem, na ktere by se nedostalo, nebylo lito :o))

                                  Mimochodem, krasny priklad nas ceka v Pribrami. Nemuze hrat Dobrotka ani Bortel. A co udela nas trener, kdyz ma k dispozici v acku jen jednoho stopera? Nesahne po Kolarikovi ani Cepelakovi (oba hrali cely zapas ve ctvrtek, tak je vyloucene, aby hrali znovu v sobotu), ale posle se na stopera trapit opet nektereho hrace, ktery hraje pravidelne na jinem postu, a je celkem jedno, jestli to bude Petrak, Gecov nebo Nitriansky.

                                  Kdy jindy uz bychom meli dat sanci mlademu stoperovi nez v situaci, kdy je v A tymu jen jeden hrac k dispozici? At zije nasazovani mladych!!

                                  PS - Radovi se omluvim, pokud postavi Mace, ale to je dle meho nazoru jen sci-fi.

                                  • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                    Pepino44     před 12 lety 26.04.2013 17:41 |  
                                    0 0

                                    Proboha quelhare,jenom ne Mace,na jaře bez formy,už jej Petrouš v posledním zápase ani nestavěl na stopera.Hořel jako papír.To by asi nebylo sci-fi ale horor.

                              • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 1:3 po 1. pol.

                                Betynka58     před 12 lety 26.04.2013 11:48 |  
                                0 0

                                Na jedné straně chápu, že Rada vsázel na zkušenost, kdy nám teklo do bot. Ale v současné situaci, kdy 6 kol před koncem máme 9 bodů od sestupu, je asi ta ideální chvíle na to zkusit na Příbram nasadit klidně třeba polovinu mladíků, ať se ukážou. Víceméně není co ztratit, vítězství ve Star(ra)kově stejně skoro nikdo nečeká

    • Re: Franz Straka

      jane (admin)     před 12 lety 25.04.2013 20:13 |  
      0 0

      Masakr, clovek nevi, jestli se smat nebo plakat, nebo co ma vlastne delat.

      • Re: Franz Straka

        Pepino44     před 12 lety 25.04.2013 20:31 |  
        0 0

        A pak že není na fetu. Že je čistej mu můžou věřit jenom ve Spartu,nedivil bych se,kdyby tam o něm napsali oslavný článek,jaký je to srdcař a milovník fotbalu.

      • Re: Franz Straka

        quelhar (admin)     před 12 lety 25.04.2013 20:33 |  
        0 0

        Ja se jednoznacne smeju :o))

        • Re: Franz Straka

          Markus     před 12 lety 26.04.2013 12:05 |  
          0 0

          Upřímně jsem se zasmál a jako diagnózu bych to neviděl. Poznal jsem přesně takový projev radosti v Německu na rally i fotbalové fanoušky ve Vídni. V jejich případě to byla jednoznačně bezstarostnost, nezakomplexovanost a samozřejmě vliv davu, pak se lidé nebojí projevit :) V případě Straky mi přišlo, že dělal přesně to co viděl dělat fandy nebo i činovníky právě v Německu.

          • Re: Franz Straka

            Barra     před 12 lety 26.04.2013 14:06 |  
            0 0

            Myslím, že máš pravdu. Stačí se podívat, jak Němci umí slavit karneval. Kdo nezažil Rosenmontag, nevěřil by vlastním očím. Dospělí se radují a dělají neuvěřitelné skopičiny, jsou horší než děti. Jiný kraj, jiný mrav. Porovnejme například střízlivé Skandinávce s Italy. Mimochodem, projevuje se to také třeba v autech: Saab a Volvo, robustní auta, hranaté, vše zaměřeno na funkcionalitu, bezpečí. Italské auta: frivolní, nejraději červené, vše uděláno pro to aby se zvedl adrenalin řidiče a byla radost z jízdy. Povaha národů se holt liší. A vzhledem k tomu že Straka je i oficiálně Němec…

            Mimochodem, der Franz už se připravuje na zítřek, jak píše na webu Příbrami ´Naopak proti soupeři cítím velký vzdor, za to, co se stalo dříve. Chci je porazit. ´
            http://www.fkpribram.cz/clanky/Trener-hodnoti-Pribrami-chci-vtisknout-to-co-je-Nemcum-vlastni.3171/

    • Re: Franz Straka

      Edwardtheiron     před 12 lety 25.04.2013 21:09 |  
      0 0

      Omlouvám se za dlouhý příspěvek,ale je to tak to jediné,co mne v souvislosti s tím napadlo:
      Dlouhá noc a mně se stýská moc
      pro tebe malý dárek mám
      Přes hory přes ploty
      medvídek z Bogoty už letí...

      Medvídek plyšový na cestě křížový
      Bůh ho ochrání
      Před smečkou římskejch psů a jejich úřadů
      ti posílá - lásku co v bříšku má...

      Medvídek z Bogoty usnul a sním
      na kříži z Golgoty spí
      Za třicet stříbrných
      z medvídka padá sníh
      No a ti římští psi ho sjíždějí na saních
      o Vánocích.

      Nesvatá hodina medvídka proklíná
      že odhodil korunu bez trnů.
      Medvídek ospalý pod křížem pokleká
      chce pít.
      Kalichem sladkosti - medvídka napustí
      do bříška jak to má rád...
      Koruna plyšová, vánoční cukroví
      nikdo se nedoví o svatozáři trnový...

      Medvídek z Bogoty usnul a sní
      na kříži z Golgoty spí
      Za třicet stříbrných
      z medvídka padá sníh
      No a ti římští psi ho sjíždějí na saních
      o Vánocích...

      Medvídku probuď se, prober se vstaň
      psi se už sbíhají připrav si dlaň
      Slunce zas vychází cítíš tu zář
      Tlapku dáš v pěst, nebo nastavíš tvář...

      Římskejm psům a jejich úřadům
      Maxipes Herodes vánoční slib dal dnes
      Medvídek z Bogoty usnul a sní
      na kříži z Golgoty spí
      Za třicet stříbrných
      z medvídka padá sníh
      No a ti římští psi ho sjíždějí na saních
      o Vánocích...

      • Re: Franz Straka

        Matlafous     před 12 lety 26.04.2013 09:50 |  
        0 0

        Dobře ty :))

    • Re: Franz Straka

      Kornovo     před 12 lety 25.04.2013 21:54 |  
      0 0

      je to posuk,presne jeho styl

      • Re: Franz Straka

        martines121     před 12 lety 26.04.2013 10:38 |  
        0 0

        Hej nevite proč ponekolikaty za sebou ani na stridačce nebyl Jean luc Kouassi ?? a jak je to vubec s nim ve slavii vim ze je tu jen na testy,ale dostane smlouvu ?

        • Re: Franz Straka

          Pepino44     před 12 lety 26.04.2013 17:49 |  
          0 0

          Tak mám takový dojem,že se s ním moc nepočítá,na střídačce nebyl snad ani na jednom zápase,bydlí na ubytovně na Xaverově,neumí česky ani slovíčko a je tam sám.Viděl jsem ho několikrát jak tam bloumá v teplákách po hřišti sám,asi se moc nebaví. Až mi ho bylo kluka opálenýho docela líto. Na testech by měl být snad do poloviny května,ale podle toho,že jej ještě nevyzkoušeli tak toho v něm moc asi nebude.

          • Re: Franz Straka

            quelhar (admin)     před 12 lety 26.04.2013 19:56 |  
            0 0

            Vyzkouseli ho na par minut (tusim ze proti Bohemce nebo nekomu takovemu). Mozna prisli na to, ze na to fakt nema a nema smysl jej nejak vice testovat.

  2. Re: Juniorka: Teplice - Slavia 2:4

    Borris     před 12 lety 26.04.2013 15:11 |  
    0 0

    Hele víte co by bylo docela zajímavý :-) kdyby se Rada odhodlal k něčemu podobnému jako pár měsíců zpátky Mourinho. Jak se rozhodl nespokojenost fanoušků řešit tak, že před zápasem vyjde na hrací plochu aby mohli lidi dát najevo svojí případnou nespokojenost, vypískat ho, nebo něco nespokojeného zaskandovat. S tím že pak při zápase už budou naplno podporovat své hráče a nebude se ozývat žádné pískání a nadávání. Jak to celé dopadlo asi všichni víte. Fakt jsem si tehdy říkal, že to byla od Mourinha frajeřina že se toho takhle nebál a obrovsky tím u mě stoupl.

    Rada by k něčemu takovému zcela jistě asi odvahu neměl, ale představa je to zajímavá. Ale myslím že Rada by se narozdíl od Mourinha toho pískotu a nadávek opravdu dočkal :-D

    • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 2:4

      klimi     před 12 lety 26.04.2013 19:01 |  
      0 0

      Větší frajer by byl, kdyby si sbalil kufry a táhnul...

      • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 2:4

        Borris     před 12 lety 27.04.2013 02:00 |  
        0 0

        Pokud myslíš Radu tak jednoznačně souhlas. Pokud myslíš Mourinha, tak jednoznačně nesouhlas :-)

        • Re: Juniorka: Teplice - Slavia 2:4

          Kornovo     před 12 lety 27.04.2013 09:47 |  
          0 0

          mourinho je nejlepsi trener na svete,snad si z nej rada vezme aspon minimum k obrazu svemu