Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

Slavia splnila povinnost a v nepříliš atraktivním zápase porazila oslabené Slovácko nejtěsnějším možným rozdílem 1:0. Přes celkově průměrný výkon mužstva se našly rozdíly ve hře jednotlivých slávistů. Pojďme se na ně podívat.

Na úvod si rozeberme podrobněji samotný zápas. Slavia do utkání nevstoupila dobře, ale tlak po dobu prvních pěti minut bylo vše, co Slovácko za zápas vyprodukovalo. Sešívaní brzy převzali otěže zápasu a z mírného tlaku rezultovala úvodní a bohužel i poslední branka zápasu. Do konce prvního poločasu měl ještě výbornou příležitost Skácel, ale brankář Melichárek výborně zakročil.

Jestliže první půle se dala hodnotit jako částečně uspokojivá, tak pro druhou těžko hledat nějaké pozitivní hodnocení. Slavia se trestuhodně začala soustředit pouze na obranu a Slovácko bylo absolutně bezzubé, takže diváci v Edenu byli nuceni sledovat nehezkou hru plnou ustrašenosti a nepřesností. Vrcholem byl závěr utkání, kdy se červenobílí nesmyslně zatáhli až k vlastnímu vápnu, ale Slovácko v oslabené sestavě si ani tak nevytvořilo žádnou nadějnější šanci. Zápas tak mohl rozhodnout Škoda, který se po chybě hostujícího stopera řítil sám na branku, ale zakončil mizerně.

Slavia tak zaslouženě zvítězila 1:0, ale je nutno poznamenat, že šlo o vítězství jednookého nad slepým, protože zápas neměl ligové parametry. O to zvláštněji působí vyjádření obou trenérů, kteří byli se hrou spokojeni.

Teď už k samotnému hodnocení hráčů. Hodnotíme na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 5 - Díky slabému výkonu Slovácka neměl příliš práce. S tím málem, co na něj šlo, si poradil. Několikrát šel možná zbytečně a netakticky proti dlouhému míči, u kterého byl dříve náš stoper před dotírajícím protihráčem.

Milan Nitrianský - 5 - V prvním poločase zahrál špatně, ve druhém se na rozdíl od většiny sešívaných zlepšil. Snažil se po své straně vodit míč, což se mu i vcelku dařilo. Přesto jsou jeho jarní výkony za očekáváním.

Milan Bortel - 5 - Neměl větších problémů při bránění. Jeho slabinou je ale rozehrávka a nečistá hra. Během krátké doby nasbíral již čtyři žluté karty a příště bude chybět proti Příbrami.

David Hubáček - 5 - Ze začátku působil trochu nejistě, ale pak se do zápasu dostal a taktéž neměl potíže. Je třeba však brát v potaz impotentní výkon Slovácka. Podobně jako Bortel několikrát špatně rozehrál a připsal si pár zbytečných faulů.

Matúš Čonka - 6 - Dobrý výkon, Čonka se navíc s postupujícími zápasy zlepšuje a na jaře patří rozhodně k těm lepším hráčům. Včera ukázal to, co je vyžadováno od moderních krajních beků. Dobře si nabíhal za obranu a blýskl se chytrou a přesnou přihrávkou na vítězný gól. Stále má však dost prostoru pro zlepšení, ale vykročil po správné cestě.

Jan Vošahlík - 4 - Jeden ze slabších jarních výkonů Vošahlíka. Pár momentů se mu povedlo, ale celkově nebyl příliš vidět. Nitrianský byl na pravé straně tím aktivnějším.

Ondřej Petrák - 4 - Další z nemastných neslaných utkání od Petráka. Kromě častých faulů nebyl ve hře příliš vidět. Snažil se o střelbu, což je v pořádku, ale ta se mu nedařila. V dobré šanci si příliš předkopl míč a pálil tak jen do obránce.

Marcel Gecov - 5 - Byl o něco lepší než jeho kolega ve středové řadě Petrák. Vybojoval hodně míčů, ale stejně tak často fauloval. Sem tam přidal i slušnou přihrávku dopředu, ale v útočné činnosti je to od něj pořád málo.

Rudolf Skácel - 5 - Začal velice aktivně, postupem času se vytrácel. Nedá se mu však upřít snaha hrát - měnil posty, jen aby byl co nejvíc ve hře. S Čonkou se jim spolupráce dařila, škoda jen, že Skácel neproměnil svou velkou šanci na konci první půle.

Karol Kisel - 6 - Hráč zápasu, ačkoliv se nedá říci, že by předvedl hvězdný výkon. Tradičně se snažil, svou tutovku proměnil s přehledem. I nadále se tlačil do zakončení, ale branku několikrát poměrně těsně netrefil.

Milan Škoda - 4 - Bojoval, snažil se, ale měl to, jak už je ve Slavii zvykem, těžké, protože byl osamocený a odříznutý. Ve druhé půle výborně sklepl do šance Kiselovi, ale známku si pokazil zahozenou šancí v nastaveném čase, když zvolil špatné řešení a jeho lob byl dosti nepřesný.

Martin Juhar, Jaromír Zmrhal a Martin Fenin nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (65)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Markus     před 12 lety 23.04.2013 12:17 |  
    0 0

    Vyhráli jsme, ale pořád se hrozně trápíme. Vzhledem k opravdu velmi mizernému neumětelství ofenzivních hráčů těžko hodnotit naši obranu, i tak se párkrát dostali do nadějné pozice, kterou však nebyli schopni nijak zužitkovat. Je to už několik let, co jsem měl strach při každém centru do našeho vápna a ta doba se bohužel vrátila. Po včerejším vystoupení Bortela s Hubáčkem bych příští zápas rád viděl vzadu Dobrotku a PŘED ním jako předsunutého obránce Petráka.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 23.04.2013 12:54 |  
    0 0

    když vidim zdůvodnění Škodovy čtyřky, tak pak chudák Kuka. ten se vám dostat do pracek, tak se z jedničky nikdy nevyhrabe...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 12:56 |  
      0 0

      Škoda podal výkon na pomezí 4 a 5. Po tom pěkném sklepnutí pro Kisela jsem ho chtěl hodnotit průměrně, ale po tom zazdění šance nešlo dát nic jiného.

      A Kuka na rozdíl od Škody góly dával.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 23.04.2013 13:06 |  
        0 0

        hele, mě je to buřt. ale když vidim, že tragickej Skácel dostane pětku, kdežto Škodovi bouchnete čtyřku (navíc s tim zdůvodněnim...), tak si nelze nemyslet, že to neni až úplně o tom, jak kdo opravdu hrál, ale kdo je jak oblíbenej (což se netýká jen týhle konkrétní dvojice).

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 13:07 |  
          0 0

          Já se snažím být maximálně objektivní nehledě na jména. A za tím, že Skácel hrál lépe než Škoda, si stojím.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            th     před 12 lety 23.04.2013 14:10 |  
            0 0

            Tady, s prominutím, musím souhlasit s ostatními výše, už proto, když srovnám s hodnocením dvou dalších ofensivních hráčů - Kisela a Vošahlíka - Škoda IMHO nezahrál tak dobře jako Kisel, ale určitě byl platnější v kombinaci a celkově pracovitější než Vošahlík, takže bych to trio hodnotil jako 6-5-4.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Kornovo     před 12 lety 23.04.2013 15:53 |  
              0 0

              ja si myslim,ze skodarna zahral docela slusne.samozrejme az na to,ze zazdil ty velke sance,ale dostal se do nich a resil je celkem dobre.taky nahral presne na hlavu rudovi a kiselovi do golovky.nevsiml jsem si ze by nitris predvedl neco lepsiho

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 12:55 |  
    0 0

    Alanore, opravte si titulek v aktualitách - Rada chválil Huba... :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 12:57 |  
      0 0

      Oni na iDnesu změnili nadpis, asi aby byl ještě provokativnější vůči slávistům. :) Já už to měnit nebudu, Kisela chválil taktéž.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 13:58 |  
        0 0

        To je pravda. :-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    winter (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 13:08 |  
    0 0

    Škoda 4? :D podle mě byl teda Škoda suverénně nejlepší hráč SKS, vyhrál spoustu soubojů, dobře sklepával míče, jediný co se mu nepovedlo bylo to zakončení na konci když to měl dávat pozemi.. ale jestli má Kisel 6 tak Škoda si jí zasloužil taky, góla sice nedal ale byl hodně platnym hráčem

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 13:55 |  
      0 0

      Dá se souhlasit s tím, že byl platným hráčem, ale když měl šance, tak nedal. Což je hlavní kritérium pro útočníka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 13:58 |  
      0 0

      Absolutně nesouhlasím a přikláním se k Alanorovi, vč. jím uváděného odůvodnění. Nehledě na to, že tentokrát dostal na hlavu minimálně dva velmi dobré centry do vápna, se kterými by si takto vysoký ligový útočník měl poradit výrazně lépe. Ten kluk je marnej, bohužel...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Barra     před 12 lety 23.04.2013 14:10 |  
      0 0

      I když se přiznám, že bych raději viděl Davida Škutku (ten už musí litovat, že si vybral Slavii), tak podle mě měl Milan Škoda včera dobré momenty. Způsob jak v 73.minutě ve vzduchu zlikvidoval nahrávku Nitrianského a hlavou následně přesně na Kisela nahrál, když však přestřelil, neměl chybu. Kluk dře a rve se o své místo. I když každé ohodnocení je subjektivní záležitost, osobně bych mu také dal lepší známku než 4.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        bongor     před 12 lety 23.04.2013 17:53 |  
        0 0

        Ahoj Barro,Škutka nedostává příležitost aby se sehrál s ostatními a pořádně rozehrál.Zápas jsem neviděl,pracoval jsem a podle názorů velké většinyy,jestli ne všech jsem o nic nepřišel,akorát jsem si ušetřil nervy.Přesto i myslím,že je blbost koupit hráče,který vynikal v corgoň lize a potom mu nedat šanci v kaprlize.Ten kluk musí být nasranej,myslím že bude lepší ho zase pustit a to i s Feninem,když naše budoucnost je obranný,tedy nekoukatelný fotbal s velmi průměrným Škodou na hrotu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Pepino44     před 12 lety 24.04.2013 18:41 |  
          0 0

          Tak někde jsem četl,že v minulém působišti nahrál Škutkovi na 70 % golů nějakej záložník,pokud je to pravda,tak se divím,že jej nepřibalili ke Škutkovi.Kdo nahraje střelci na zhruba 10 golů bude asi dost tvořivý záložník. A to asi nahrál i někomu jinému,takže statistika golových nahrávek by mohla být dost zajímavá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Barra     před 12 lety 24.04.2013 20:24 |  
            0 0

            Ahoj Pepine, myslím, že se jedná o Kamila Kuzmu, 26 let (3/1988), hráč s č. 7. Nevím jestli to bylo 70%, ale bral bych ho ihned. Jsou pěkně na sebe sehraní. Dávid je tam číslo 26, později 33.

            http://www.youtube.com/watch?v=woo4DY6ODFY

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Barra     před 12 lety 23.04.2013 13:58 |  
      0 0

      Zapomněl jsem dodat že jestli to ale skicáš, tak tě sežerou za živa!

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 14:26 |  
        0 0

        Kamil to má docela nahnuté, takže být ním, tak bych se takovýmto riskantním frajeřinkám vyhýbal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Barra     před 12 lety 23.04.2013 14:44 |  
          0 0

          Kdo neriskuje, nevyhrává. The winner takes it all, the looser standing small… Neříkej že by se ti nelíbilo, kdyby se mu takové jesličky proti nějakému Lafatovi nepodařily :-)

          Ale máš pravdu, tohle jsou spíš kousky které si člověk může dovolit v (tomto případu) druhé švédské lize (Hacken (6) - Mjallby (8) po pěti zápasech).

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 14:52 |  
            0 0

            Tady to je ale úplně nesmyslný risk, kterým můžeš jen ztratit a žádný užitek nepřinese. A není to náhodou první švédská liga?

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Barra     před 12 lety 23.04.2013 14:59 |  
              0 0

              Máš 2 x pravdu - je to první liga (moje chyba), a také co se týká přímého užitku pro mužstvo. V případě, že se to povede, se sebedůvěra brankář sakra nadzvedne, když to skazí, tak je ten brankář jen na posměch.

              Že jsem ale Kamilovi neradil vážně aby to zkusil, bylo jasné předpokládám:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Barra     před 12 lety 23.04.2013 15:59 |  
              0 0

              Markusi, červenám se až za uši... Más samozřejmě pravdu. Shame on me :-)

              Jak by řekl Sokrates- vím, že nic nevím.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Markus     před 12 lety 23.04.2013 16:07 |  
                0 0

                V pohodě a při tom červenání nezapomeň na bílou :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  Barra     před 12 lety 23.04.2013 16:21 |  
                  0 0

                  :-))

                  Prý mám už teď barvy Slavie. O víkendu jsem usnul na zahradě a manželka mě nějak zapomněla včas ´přetočit´. Takže přední strana pěkně červeno-růžová spálená, záda bilé jako kyška.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                bongor     před 12 lety 23.04.2013 17:57 |  
                0 0

                A propos,víte někdo co je se Sokratem?Už se tu neobjevil řadu týdnů.Přece ho někdo znáte?Docela mi tady schází kluk z vovsa.
                /tento slovní obrat používal můj tchán,jediný sparťan v naší rodině/

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  Barra     před 12 lety 23.04.2013 23:38 |  
                  0 0

                  Ahoj Bongore, Sokrates se nám již před začátkem druhého kola ztratil, jestli se nemýlím. Také mi schází, sice moc nepíše, ale když, tak to stojí za zamyšlenou. Jak tady ale někdo (jméno si ihned nevzpomínám - dotočný mi to doufám odpustí) nedávno psal, Sokrates měl oznámit, že na nějaký čas zmizí z webu. Určitě se nám ozve jakmile bude zpět. Divil bych se, kdyby si Sokrates mezitím alespoň na dálku pravidelně nečetl SN.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 14:39 |  
    0 0

    Malinko mimo téma, ale nevíte jestli se ještě konají schůzky fanoušků s AŘ, popřípadě proč se nekonají?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 23.04.2013 15:36 |  
      0 0

      Mam pocit, ze se nekonaji, aspon ja nevim nic o tom, ze by se konaly. Myslim, ze jeden z duvodu, proc se s tim prestalo, bylo vice mene to, ze se tam posledni dobou jen "mlatila prazdna slama" a neresilo se vlastne nic konkretniho.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    1rytir     před 12 lety 23.04.2013 15:08 |  
    0 0

    Řekl bych, že hodnocení je tentokrát u většiny hráčů nadhodnoceno. Sedí snad jen u Kisela, Gecova, Čonky. Směšná je 5 u Skácela. Je to jen stín bývalého Rudy Skácela, hraje bez zájmu, je neuvěřitelně pomalý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Barra     před 12 lety 23.04.2013 15:38 |  
      0 0

      Že by Rudi hrál bez zájmu? Kdyby všichni do hry dali takový elán, jako Skácel, byli bychom dál.

      Realisticky se ale ani nedalo očekávat, že by Rudi hned od prvního zápasu zářil. Pro Boha, vždyť má ztracenou sezónu za sebou - kolik toho odkopal od května 2012? Však se zase zvedne, a škoda že jeho dělovka v první půly bylo blokována na roh - to byl ten správný Skácel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Tugarin     před 12 lety 23.04.2013 20:03 |  
        0 0

        nedalo, to je pravda, ale proč potom přišel na 11 zápasů ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Ferguss     před 12 lety 23.04.2013 16:32 |  
      0 0

      Nesouhlasím. Když hrál Ruda na straně s Čonkou tak to skvěle fungovala, Ruda běhal nabízel se, tlačil se dopředu. Ve chvíli kdy tam nastoupil snaživý atlet Juhar byl konec jakýhkoliv náznaků fotbalu. Ještě tam z Rudovi strany hodně chybí, ale pokud se rozhodne zůstat další sezonu bude to velká posila.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        1rytir     před 12 lety 23.04.2013 18:13 |  
        0 0

        Pokud tomu rychlejšímu kroku říkáte běh,tak prosím. A že to Skácelovi fungovalo s Čonkou? Ono to tentokrát fungovalo i na druhé straně mezi Nitranským a Vošahlíkem a to jen a pouze proto, že jak Skácel, tak Vošahlík hráli více ke středu a tím lajnu uvolnili bekům. Opakuji ale, že naši fotbalisti jsou strašlivě pomalí, vždyť nejrychlejší z nich je na place ten nejstarší, tedy Kisel. O něm platilo, že běhal, nabízel se a tlačil dopředu!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    miros     před 12 lety 23.04.2013 15:36 |  
    0 0

    Alanore! Opět ti chybí soudnost! Je to pořád stejné. Ty máš svoje oblíbence a pak máš hráče, které nemusíš. Toho se musíš oprostit! Na Čontovi vidíš chyby i když neměl jediný problém. Bortel má sice čtvrtou kartu, ale on chodí do soubojů naplno a ne na půl jako Hub. Navíc včerejší karta byla uplně nesmyslná. Pro mne včera byli dva naši nejhorší hráči Vošahlík se Skácelem, i když je mám rád...prostě chce to objektivitu...Jinak se radši na hodnocení vykašli..

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Kornovo     před 12 lety 23.04.2013 15:57 |  
      0 0

      vosahlik opravdu moc neukazal,ale podle me byl jeden z nejhorsich nitrak.nevim,proc ho tu vetsina z vas tak chvali.snad proto,ze behal?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Betynka58     před 12 lety 23.04.2013 16:49 |  
      0 0

      Čonto sice neudělal včera žádnou větší chybu, ale taky neměl žádný těžší zákrok. V takovém případě se brankáři obvykle dává 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 23.04.2013 17:25 |  
      0 0

      A objektivni nazor je samozrejme vyhradne ten tvuj, ze ano? :o))

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Pepino44     před 12 lety 23.04.2013 17:30 |  
      0 0

      Tak s tím,že byl Vošahlík nejhorší,s tím souhlasím ale Skácel rozhodně alespoň v první půli nebyl nejhorší. I když,jsem z jeho výkonů trochu zklamán,je na něm znát nerozehranost a asi i slabší fyzička pořád není nejhorší. Petrák byl rozhodně horší,i když mu klukovi přeju. Podle mého je Alanorovo hodnocení vcelku objektivní. Vnímal bych rozdíly v půl bodech,ale na to si nehrajem,takže dobrý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        bongor     před 12 lety 23.04.2013 18:02 |  
        0 0

        Petrák mi přijde,že má nějak slabší psychiku.Hraje výborně,najednou přijde Gecov a šlus,Petrák začne hrát o třídu hůř.Nesnáší situaci,dva kohouti na jednom smetišti.A Rada psychiku vůbec neuznává,tak se nelze divit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 21:53 |  
      0 0

      Opět se musím smát. Když své oblíbence tak protěžuji, tak je zvláštní, že si se do nich snad ještě netrefil nebo je úplně zaměnil s těmi, co údajně nemám rád. :)

      O Skácelovi jsem se zmiňoval výše, za svým hodnocením si stojím. Patřil k aktivnějším. Výtky ohledně Vošahlíka nechápu, vždyť taky dostal nejslabší známku, co dnes padla.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 17:18 |  
    0 0

    Pro mě největší pozitivum uplynulého zápasu bylo (kromě zisku 3 bodů, samozřejmě), že Čonka snad začíná naplňovat mé podezření, které ve mě dříme od jeho přichodu do Slavie. Myslím, na tom klukovi něco bude, jeho spojení se Skácelem bylo funkční a stálo za záblesky fotbalovosti v první půli.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    jarodo57     před 12 lety 23.04.2013 18:09 |  
    0 0

    Já se nechci zaobírat hodnocením každého hráče a diskutovat s Alanorem jestli měl dát trojku nebo čtyřku tomu hráči a 5 tamtomu hráči. V podstatě s ním ve většině případů souhlasím a myslím si, že výkony hráčů v tom daném zápase vyhodnocuje správně a určitě lépe než v např. v deníku Sport.Právě v hodnoceních hráčů se tady hodně lišíme.Někdo zde psal ,že Vošahlík hrál včera dobře,mě se zdálo , že hrál úplný ho.....Takže z toho vyplývá,že se samozřejmě nemůžeme nikdy všichni dohodnout. Ale co mě v poslední době zaráží a nad čím čím dál více přemýšlím je obrovská kolísavost výkonů jak celého mužstva tak hlavně jedinců v zápasech.Myslím si a tak trochu mě k tomu opravňuje to ,že jsem fotbal hrál ,i když ne na tak vysoké úrovni (nejvýše A.třídu)a tak vím z vlastní zkušenosti , že když má člověk formu má natrénováno a hraje s chutí ,tak si tu formu dokáže udržet delší dobu než jedno utkání.U našich hráčů to můžeme takřka vyloučit.U nás to je úplně naopak.Nevidím jediného hráče , který by si udržoval nějakou dobrou stabilní formu(možná Dobrotka).Většina hráčů hraje pod své možnosti a jsou tací, kteří zazáří( to zazáří berte v uvozovkách) v jednom utkání a hned ve druhém propadají úplně ze všeho fotbalového.Jako zářný případ může být právě Vošahlík,ale i Kisel a další nevyjímaje. Zkrátka je tam něco špatně a nikdo mi nevymluví, že to není spojeno s psychikou toho hráče a jeho vedením v trénincích a posléze na hřišti.Nikdo mi nevymluví,že hráč který má formu ,tak hraje dobře třeba celou sezonu,ale u nás jen jeden zápas ,pak druhý zápas je propadák .Včera když jsem viděl pana Radu několikrát hvízdat na hráče jak na nějaké psy , potom rozhovor se Skácelem ,že šli jasně za výhrou a za ničím jiným,poté ještě rozhovor s Radou po zápase na ofic. stránkách tak je mi několik věcí ihned jasné.Pokud mám natrénováno a jsem dostatečně fyzicky připravený(a nejsem po flámu) nemůžu mít takhle kolísavou formu.Naši hráči jsou vedeni absolutně diletansky po psychologické stránce kde s nima nikdo vůbec nepracuje. Jsou vedeni k tomu ,aby hráli úplně jiný fotbal než by oni třeba chtěli hrát, jedna polovina hráčů při příchodu do šatny před zápasem se může vslékat do dresů (tak to právě je v těch nižších třídách a znám to také z vlastních zkušeností) a ta druhá jde v teplácích na střídačku úplně v salámistické náladě ,protože ví,že se na plac nedostane nebo v nejhorším případě na 5 minut.Pro tu druhou polovinu je to absolutně demotivující a pro tu první tam motivační prvek schází taktéž.Od pana Rady jsme slyšeli již několikráte, že psychologii ve fotbale neuznává a proto by to mělo být pro jeho nadřízené alarmující .Už nebudu vyzývat vedení a prosit je o ukončení angažmá doposud nejhoršího trenéra ve Slávii, kterého jsem zažil a to i přes to, že u nás působil Straka.Chci jen naznačit,že to čeho jsme nyní svědky je přesně to čeho já byl svědek a i účastník v podělané A. třídě před takřka 30lety.Jsme o 30 let zpátky jak fotbalem tak myšlením a není světla na konci tunelu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 18:51 |  
    0 0

    Objektivní hodnocení, ale docela by mne zajímalo, jak by vypadalo, kdybychom jen remizovali..., Škoda a Hubáček jsou hodnoceni trošičku neobjektivně. Je pravda, že Škoda bojoval, ale útočník je na hřišti od toho, aby dával góly a to Milan prostě nedělá... 4 objektivní, ale dal bych i Hubovi s Bortelem oba kazili přihrávky a ty centry..., navíc Hub znovu chyboval, Nitranský a Petrák určitě hráli líp, ty by měli 5 a Hubáček s Bortelem za 4.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Tugarin     před 12 lety 23.04.2013 20:12 |  
      0 0

      Ke Škodovi jen jeden komentář, škoda není útočník samotář, ale útočník do tlaku. Pamatuji ho s Bohemky, kdy mu létali míče do vápna jeden za druhým a on zakončoval. To samé je údajně David Škutka, ani jeden z nich se nechytá. Pokud máme útočníky do vápna, tak by tomu měla odpovídat hra týmu, položme si otázku, kolik dostal Škoda či předtím Škutka míčů. Jediné, proč jsem chápal příchod Fenina, bylo to, že kdysi dávno to byl útočník, který uměl sám vzít míč a něco s ním udělat, bez podpory ostatních.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        spojka     před 12 lety 23.04.2013 20:44 |  
        0 0

        Ano, Škodovi létaly míče do vápna a on zakončoval... a na jeho statistikách je vidět, jaké to zakončení bylo.

        Na tom, že tady je pár lidí schopných Škodu za včerejší výkon adorovat, je přesně vidět, jak hluboko jsme klesli v nárocích na fotbalisty Slavie a vlastně na ligové fotbalisty vůbec.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          mats     před 12 lety 24.04.2013 18:25 |  
          0 0

          No jo, ale to bysme museli, s trochou nadsázky řečeno, skoro permanentně kritizovat všechny, co se na trávníku objevili... :-)

          Příspěvky ke Škodovi chápu spíš tak, že je tu jedna skupina, která ho vidí tak, že každý jeho dotyk s balonem je katastrofa, nepřejde přes hráče, nevyhraje souboj, nepřihraje, nevystřelí, a když ano, tak buďto střílet neměl nebo střílel špatně a je pomalu rád, když pochopí, na jakou stranu momentálně útočíme :-), a pak druhá skupina, která se té první snaží argumentovat, že zas taková trága jeho výkony nejsou, že kolikrát patří k tomu málu kluků v sešívaném, co se aspoň snažej a makaj a hlavně, díky "vymakanému" hernímu systému musí skoro veškerý balony zpracovávat v souboji zádama k bráně a to ještě s tím, že je vepředu skoro úplně sám jak pověstný kůl v plotě atd., atd. :-) No a Škoda většinou dokáže dát v zápase argumenty do ruky oběma těmhle skupinám. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Kornovo     před 12 lety 24.04.2013 19:21 |  
            0 0

            konecne tu vecnou debatu nekdo rozsekl

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            zeleznik2     před 12 lety 26.04.2013 14:26 |  
            0 0

            Já bych řekl, že je to ten samý případ jako u Hubáčka, také zastánci i odpůrci, ikdyž Škoda se mi líbil více, mne nepřesvědčil, že by měl hrát v základu, pokud nehraje tak tragicky, jak se tu někdo zmiňuje, tak to značí o velké úrovni české ligy pardon nízké úrovni ligy, ikdyž podle jistých fotbalových expertů, česká liga je na úrovni Bundesligy, tohle rčení, si budu navždy pamatovat!! Po Příbrami očekávám další srovnání, neboť oba budou určitě hrát v základu a dočkáme se dalších zajímavých komentářů.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    quelhar (admin)     před 12 lety 23.04.2013 21:05 |  
    0 0

    Pokud mate nekdo k dispozici dnesni Sport, poprosil bych o jejich znamky slavistu (a take jejich znamky pro uroven zapasu, tym a fanousky SKS). Diky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bongor     před 12 lety 23.04.2013 21:57 |  
      0 0

      Já už to nečtu,stačí mi net.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Betynka58     před 12 lety 23.04.2013 23:00 |  
      0 0

      Hodnocení ve Sportu: Čonty 5, Nitrianský 6, Bortel 6, Hubáček 5, Čonka 7, Vošahlík 5, Petrák 5, Gecov 6, Skácel 5, Kisel 6, Škoda 5. Výkony hodnotil St. Hrabě a za sebe mohu říci, že až na Bortelovu (a asi i Nitrianského) 6 se tentokrát s tím hodnocením víceméně ztotožňuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Betynka58     před 12 lety 23.04.2013 23:03 |  
      0 0

      Úroveň utkání 5, Slavia dostala 5 bodů, fanoušci 7 bodů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Kornovo     před 12 lety 23.04.2013 23:36 |  
        0 0

        jo standa to docela trefil

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 24.04.2013 09:13 |  
        0 0

        Diky moc!

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Jiri1     před 12 lety 24.04.2013 10:24 |  
          0 0

          Nevim jestli je co hodnotit , byla to mizerie , ktera rozhodne neodpovida znamkam , ktere vesmes vsichni udelili, spis bych to videl o 1 az 2 stupne u kazdeho dolu. Cely problem spociva ve zpusobu trennku, kdy na ukor techniky , souhry je trenovana fyzicka a hraci jsou zdimani jako citron.
          Bohuzel neustale pri svych setkanich s hraci rezervy ci dorostu opet slysim, ze o ne v A tymu neni zajem, popripade , ze jim nejsou vytvareny podminky.......
          Moc se Radovi nedivim , ze basni o Hubackovi, protoze zde nikdo jiny vlastne neni, tedy alespon podle jeho meritek.
          Do koce sezony zbyva par kol, vysledky uz nejsou vicemene dulezite , spis jde opet o budoucnost, pri vsi cte k Vsahlikovi, je temer tutovka , ze za nas dal hrat nebude, Hub asi do 100let taky nebude a proto je uz potreba spise zacit davat sanci o ktere siroce hovori temer vsichni lidri Slavie mladym a to zejmena tem, ktere tak vehementne prosazoval reditel Slavie , jenze , kde ty casy jsou, dnes zas kope komanda plna slavnych jmen nizke vykonosti a kazdym zapasem je to horsi a horsi.
          Vzkaz pro pana Sub Humana- mylite se tu vestu v te garazi opravdu nevyuzivam, setkani s Vami neodmitam i kdyz primarne si myslm, ze by stacilo , aby jste korigoval svuj slovnik k nekterym zdejsim stalicim.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            subHuman     před 12 lety 24.04.2013 14:28 |  
            0 0

            Děkuji za Vaši odpověď, nicméně opět Vás prosím, abyste byl konkrétní, kdy, v jakém příspěvku a vůči komu jsem použil nevhodný slovník. Děkuji.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Betynka58     před 12 lety 24.04.2013 10:51 |  
          0 0

          Rádo se stalo, bude-li zájem, mohu sem přihodit známky ze Sportu po každém kole, nenapadlo mne, že by to někoho zajímalo (ono tam je někdy to známkování dost ujeté, ale tentokrát se se celkem trefili).

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            quelhar (admin)     před 12 lety 24.04.2013 11:12 |  
            0 0

            Od jara hazi Sport sve znamkovani dokonce na web, bohuzel vsak (pomerne nesmyslne) jen patecni, sobotni a nedelni zapasy, znamkovani z pondelni dohravky na webu uz neni... Takze vetsinou se to da najit tam (a jine zapasy nez Slavie me zase nezajimaji).

            Taky ve znamkovani casteji souhlasim s Alanorem nez se Sportem, ale rad se podivam na jejich pohled na zapas (a kdyz uz si u sebe vedu jejich znamkovani 5 let, tak bych nerad, aby mi neco chybelo a je jednodussi se zeptat zde nez pak chodit do knihovny pro stara vydani tisku :o))

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Kornovo     před 12 lety 24.04.2013 11:33 |  
              0 0

              to je super,ze nam roste novy archivar klubu.chvalihodna cinnost

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Kornovo     před 12 lety 24.04.2013 11:34 |  
                0 0

                pardon,chvalyhodna at nereknete,ze su trotl

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 14:33 |  
        0 0

        Tentokrát jsme se se Sportem docela shodli, až na to že já jsem tradičně o něco přísnější. :)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 26.04.2013 14:17 |  
    0 0

    Pro srovnání:

    Alanor:

    Kamil Čontofalský - 5 - Milan Nitrianský - 5, Milan Bortel - 5, David Hubáček - 5, Matúš Čonka - 6 - Jan Vošahlík - 4, Ondřej Petrák - 4
    Marcel Gecov - 5, Rudolf Skácel - 5, Karol Kisel - 6, Milan Škoda - 4
    nejlepší: Čonka a Kisel, nejhorší: Škoda a Vošahlík

    Deník Sport
    Čonty 5, Nitrianský 6, Bortel 6, Hubáček 5, Čonka 7, Vošahlík 5, Petrák 5, Gecov 6, Skácel 5, Kisel 6, Škoda 5. Velmi zajímavé hodnocení spartu, docela by mne zajímalo, jak by hodnotili, kdyby to skončilo 1:1.
    nejlepší hráč: Čonka, nejhorší všichni co dostali za 5

    Mladá fronta hodnotila takto:

    Čonty 2,5, Nitrianský 2, Bortel 2, Hubáček 2, Čonka 1,5, Vošahlík 3, Petrák 3, Gecov 3,5, Skácel 1,5, Kisel 1,5, Škoda 3.
    nejlepší: Čonka, Kisel a Skácel a nejhorší: Gecov

    zajímavé srovnání,