Chance liga

Sparta - Slavia 3:1

Slavia na Letné nepředvedla vyloženě špatný výkon, jenže během první půlhodiny darovala domácím dvě branky a zápas tak byl prakticky rozhodnutý. Jediný úspěch sešívaných zaznamenal Vošahlík.

Sparta - Slavia 3:1 (2:0)
Branky:
 19. Hubáček (vl.), 27. Kadlec, 84. Krejčí - 50. Vošahlík

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka, Hubáček, Čonka - Petrák, Gecov - Vošahlík, Kisel (88. Škutka), Skácel (83. Juhar) - Škoda (78. Fenin) 

V sestavě se fanoušci Slavie dočkali několika překvapení. Chyběl nemocný Milan Bortel, kterého nahradil David Hubáček. V základu se objevili také Marcel Gecov a Rudolf Skácel, kteří nahradili Jaromíra Zmrhala a Martina Juhara. V úvodu měli více ze hry podle očekávání domácí, ale slávisté bránili pozorně a v prvních deseti minutách nepustili Spartu k ničemu nebezpečnému. První šanci si domácí vytvořili v 17. minutě, kdy po Skácelově faulu zahrávali zkrácený roh, po němž hlavičkoval Vidlička nad. Poté zahrozili i slávisté, ale před Škodou stihl míč vyrazit Vaclík. Poté potkal velice smolný moment Davida Hubáčka, když si neškodný centr srazil hlavou do vlastní sítě - 1:0 pro domácí prakticky zadarmo. O chvíli později Čontofalský podběhl centr zprava, Lafata jeho chybu ale nepotrestal. Slávisté po vlastní brance ze hřiště prakticky zmizeli. Krejčí spálil tutovku, ale špatná rozehrávka Čontofalského s Hubáčkem vedla ke ztrátě míče a následné akci domácích, přihrávka na Kadlece smrděla ofsajdem, ten se ale nepískal a domácí po jeho trefě vedli 2:0. Slávisté mohli snížit po několika akcích v 40. minutě, nikdo se nakonec nedostal ani ke střele na bránu. Domácí zase kontrovali po další chybě v rozehrávce, Kadlec ale naštěstí minul. Domácí tak v poločase vedli 2:0, přičemž k tomu nemuseli předvést téměř nic.

Do druhé půle trenér Rada nestřídal a domácí měli brzy dobrou šanci, ale Lafata minul. Slávisté tak trestali, Vošahlík využil chybu domácích, kteří nechali projít nepříliš prudkou přihrávku Nitrianského napříč vápnem a zkušeně poslal míč k tyči - 2:1! Po hodině hry se opět netrefil Lafata, tentokrát hlavou po rohu. V 67. minutě byl Lafata ještě blíž skórování, trefil ale tyč. Slávisté tou dobou úplně vyklidili pole a domácí si vytvářeli šance hodně jednoduše. Gólovku si ale dokázali vytvořit i slávisté, Vošahlík našel centrem volného Skácela, ten však hlavičkoval nad. Na druhé straně Čontofalský kryl jak hlavičku Lafaty tak střelu Hušbauera. V závěru zápasu se dostal za obranu Krejčí a nezaváhal - 3:1.

Komentáře (152)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia před zápasem

    Barra     před 12 lety 13.04.2013 18:54 |  
    0 0

    Takže Hub nastupuje přesně 151 dnů po posledním zápase proti Baníku opět na trávník. Doufám, že tento herní výpadek se neprojeví negativně, ale přeji mu z celého srdce, aby mu dnes zápas vyšel a aby si své místo v sestavě udržel.

    Jinak je pro mě jen překvapení, že Milan Škoda dostal přednost před Škutkou - právě teď bych Škutku, v kombinaci se Skácelem, rád viděl v mužstvu. Snad naskočí během druhého poločase, a doufám že ne jen na nějakých konečných 10 minut.

    Ať se klukům daří!

    • Re: Sparta - Slavia před zápasem

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 19:33 |  
      0 0

      Z toho Huba při jeho postavě a tu dobu co nehrál sem pěkně zmatenej no a jalovej Skodovka do utoku to je naprosta rezignace na to dat gol.Vidím to hodně pesimisticky :-((

      • Re: Sparta - Slavia před zápasem

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 19:41 |  
        0 0

        Taky už si dal vlastence

  2. Re: Sparta - Slavia před zápasem

    sasky     před 12 lety 13.04.2013 19:12 |  
    0 0

    Vyměnil bych Škodu za Škutku, ale jinak se mi ta sestava líbí.

  3. Re: Sparta - Slavia 0:0 v 1. pol.

    edenian     před 12 lety 13.04.2013 19:22 |  
    0 0

    Tak uplne se neztrapnit, to by bylo prima...

  4. Re: Sparta - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 12 lety 13.04.2013 19:41 |  
    0 0

    Hubáček změnil stranu...

  5. Re: Sparta - Slavia 0:0 v 1. pol.

    no-nick     před 12 lety 13.04.2013 19:45 |  
    0 0

    Tak symbolicky právě Hub:-(

  6. Re: Sparta - Slavia 1:0 v 1. pol.

    AdJap     před 12 lety 13.04.2013 19:50 |  
    0 0

    Pískej konec kua ... :DDD chce to beton...2-0 furt není ostudný :D

    • Re: Sparta - Slavia 1:0 v 1. pol.

      edenian     před 12 lety 13.04.2013 19:53 |  
      0 0

      Este hodinu a ctvrt :-)

  7. Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 19:53 |  
    0 0

    To je peklo. Rázem jsou všichni na odpis

  8. Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

    opicemag     před 12 lety 13.04.2013 19:54 |  
    0 0

    Nejhorší je, že oba góly jsou vlastní. A u obou byl Hubáček. Ach jo.

    • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

      spojka     před 12 lety 13.04.2013 20:00 |  
      0 0

      Hubáček nemá ve Slavii už několik let co dělat (když už se tu teda musel vůbec objevit, i když jeho stropem byl Zlín). Porazil nás s Plzní a dneska i se Spartou. I přes tu dnešní ostudu ho tu ale bude jeho fanklub určitě bránit, přestože pro tohle už prostě omluva není.

      • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

        opicemag     před 12 lety 13.04.2013 20:02 |  
        0 0

        Po dnešku musí skončit ve Slavii. Tedy až na rozlučku. Tu si samozřejmě zaslouží, ale to je všechno.

        • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

          spojka     před 12 lety 13.04.2013 20:03 |  
          0 0

          Myslím, že z jeho strany to už bohatě stačilo, takže jako rozlučku bych pojal tohle derby.

      • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

        travel (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 20:16 |  
        0 0

        Souhlasím se spojkou a doufám,že dnešním " představením" i jeho obhájci už budou souhlasit,že po této sezoně musí ve Slavii skončit.O to větší škoda,že Sparta nehraje nic moc.

      • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

        lucky-pilda     před 12 lety 13.04.2013 23:07 |  
        0 0

        Nesouhlasim. První dva góly byly jednoznačně Čonta. U prvního Hub hrát musel. To, že to padlo do brány je prostě smůla.Ale to, že Čonto tam místo skoku po míči jenom stál na místě a ledabyle rozhodil rukama byla hlavní příčina gólu. Tohle prostě musí mít, i kdyby mu to tam hlavičkoval Pepi Bican. U druhýho gólu zase místo odkopu pryč dal míč na hráče, co měl u sebe nejblíž soupeře. Triviální chyba. Nehledě na to, že evidentně mělo hned několik hráčů nevhodný špunty, protože tam v první půli velká část týmu klouzala jak na lední revue.
        Shrnuto, prodtženo, Hub sice dneska vstal levou nohou, ale Čonto okamžitě ven! Ne kvůli dnešnímu zápasu, ale kvůli tomu, že taková utkání s tak tragickými chybami má dlouhodobě. A je jedno, jestli tam bude Rakovan, Malina nebo po uzdravení Berkovec. Minimálně poslední dva se aspoň můžou vypracovat zkušenostma, ačkoli by udělali podobný chyby. Čonto už se nikam neposune ...

        • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

          travel (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 00:26 |  
          0 0

          I když souhlasím,že teď na jaře nechytá Čontofalský dobře,tak bych v tomto utkání mu goly nepřičítal.U prvního mu dal Hubáček hlavičku do protipohybu a u druhýho přece nemůže brankář za to ,když Hubáčkovi podklouzne noha a přihraje to soupeři.Jinak si myslím,že ze všeho je nejdůležitější mít kvalitního trenéra a to Rada bohužel není.Přitom dnes Sparta nehrála taky nic extra,remíza se dala uhrát,škoda.

          • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

            lucky-pilda     před 12 lety 14.04.2013 09:14 |  
            0 0

            On to vyloženě protipohyb nebyl. A i kdyby ano, tak není možné, aby si jednak nezakřičel a jednak ani pořádně nenatáhnul ruce. Nehledě na to, že už brankáře v přípravce učí, že skácet se jen tak na zem bez výskoku brance nezabrání, ale usnadní ji. Samozřejmě, že nemůže za to, že H podklouznul (špatné obutí?), ale pokud mám blízko vápna jen dva obsazený hráče a zároveň mám spoustu času a místa se míče zbavit dalekým nákopem, tak (zeména pokud vím, že můj tým se nejmenuje FC Barcelona) to v žádnym případě nelze vyřešit takovým způsobem.
            A ano, Rada nikdy nebyl dobrý trenér a kvalitního potřebujeme jako sůl ...

        • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

          VitK     před 12 lety 14.04.2013 06:52 |  
          0 0

          Já bych to viděl tak na půl. U prvního gólu je asi větší vina na Hubovi. Nevím, jak komunikovali, Čonto si měl určitě křiknout, ale Hub to umístil dost nechytatelně. Druhý gól jde minimálně ze 70 % za Čontem. Poslal přihrávku Hubovi, který byl nejvíce presován soupeřem, a přihrávka byla ještě pěkně nepřesná.

          • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

            travel (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 07:35 |  
            0 0

            Je fakt,že ta rozehrávka Čontem Hubáčkovi nebyla ideální,ale hlavní problém vznikl tím Hubáčkovým podklouznutím.Díky tomu ho neměl pod kontrolou,sparťan toho využil a výsledek známe.

    • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 20:04 |  
      0 0

      njn, jasná odpoved všem Hubomilum. Hub nejhorsi na place. oba goly jeho a ve 42. dalsi Hubova minela, skoro další gol. jj, v lete rozlucka a cau Hube.
      ale hruza je i kolik Gecov pokazi prihravek

      • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

        th     před 12 lety 13.04.2013 20:15 |  
        0 0

        Jo, je to hrůza, na druhou stranu to taky nemá lehký, to ještě jeho obvyklé slabiny násobí (viz úplně 1. komentář), navíc u toho 2.gólu bych spíš viděl chybu 55% Čonto - 45% Hub. BTW vlastence dneska vsítil i sám maestro Latka, to se prostě stane.

      • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

        bongor     před 12 lety 13.04.2013 22:36 |  
        0 0

        Hubomilové Ti odpoví,že když 151 dnů nehrál,tak těžko můžeš čekat nějaký vynikající zápas na tak exponovaném místě,jako je střed obrany.Mimochodem ani nikdo jiný nic nepředvedl a to ani proti průměrné spartě,takže klid hoši on už Hub stejně bude končit a svoje si u nás rozhodně odkopal.

        • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

          vavicek     před 12 lety 13.04.2013 22:48 |  
          0 0

          Sice nic nepředvedli, ale taky toho tolik nezkazili. Hubáček byl prostě nejhorší na hřišti. Nechápu tu fanatickou náklonnost. Dyt vy si ani nejste schopni přiznat, že to prostě posral. To viděl každý.

          • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

            edenian     před 12 lety 14.04.2013 10:18 |  
            0 0

            Posralneposral, neco udelat musel, udelal to blbe, ale ze snahy ne z blbosti. Myslim ze ho tady ani nikdo nejak moc nehaji. Ale proste uz si zaslouzi uctu a rekneme zdrzenlivost v odsudcich. Thats all.

  9. Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

    AdJap     před 12 lety 13.04.2013 20:03 |  
    0 0

    Hub musí dolů...to pro něj bude jen vysvobození dneska :)

  10. Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

    spino     před 12 lety 13.04.2013 20:08 |  
    0 0

    Hubáčku, tohle jsi posral!

    • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

      AdJap     před 12 lety 13.04.2013 20:15 |  
      0 0

      Za ten 2. gol bych ale pokáral i Čontofalskýho. Brankář musí umět vyhodnotit, zdal-li není krátka rozehrávka příliš velkým riskem. A když vidí, že je Hub a před ním 2 spartani na 5-10 metrů, tak to je prostě chyba...

      • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

        AdJap     před 12 lety 13.04.2013 20:16 |  
        0 0

        Díky Šmíco :DDD

        • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

          jarodo57     před 12 lety 13.04.2013 20:22 |  
          0 0

          Přesně . To Huba gól nebyl. Jasně bych ho přiřkl Čontovy.Jinak bohužel zoufalství . Kromě Skácela - hrůza.

          • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

            VitK     před 12 lety 14.04.2013 06:56 |  
            0 0

            Rudu mám taky rád. Ale velebit ho dnes? Hráč s jeho zkušenostmi měl jasnou příležitost proměnit. To, že nedal, je stejná chba, jako že Hub dal. Samozřejmě, že hrál celkově lépe než Hub. Proč jsme proto kritizovali Juhara v Teplicích. Taky byl nejlepším ze Slavie, ale ..

            • Re: Sparta - Slavia 2:0 v 1. pol.

              jarodo57     před 12 lety 14.04.2013 11:14 |  
              0 0

              Podívej se na čas mého příspěvku.Psal jsem to po 1.poločase. Druhý poločas byl horší.

  11. Re: Sparta - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Betynka58     před 12 lety 13.04.2013 20:21 |  
    0 0

    Už vidím, jak tady dnes budou všichni hnát Huba honem pryč ze Slavie a dštít na něj to nejhorší. Přitom druhý gól bych v první řadě přičetl Čontymu - takhle přeci ligový gólman nemůže rozehrát!

    • Re: Sparta - Slavia 2:0 po 1. pol.

      AdJap     před 12 lety 13.04.2013 20:27 |  
      0 0

      Myslím, že to ví každý soudný fanda :) a snížení :))

    • Re: Sparta - Slavia 2:0 po 1. pol.

      spojka     před 12 lety 13.04.2013 20:27 |  
      0 0

      Bez ohledu na ten druhý gól tu Hubáček nemá co dělat. Ten první gól i neskutečné kiksy a výkony z minulých let mu neodpářete.

    • Re: Sparta - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 20:43 |  
      0 0

      No, jestli si Čonto nezakřičel u té první branky, tak je jeho vina stejná jako Hubáčkova, který tu hlavičku nedokázal umístit na druhou stranu tyče.

  12. Re: Sparta - Slavia 2:1 v 2. pol.

    no-nick     před 12 lety 13.04.2013 20:44 |  
    0 0

    Pokud tenhle stav udrzime, máme lepší vzájemný zápas. Když budeme mít stejně bodů, jdeme před ně :-)

    • Re: Sparta - Slavia 2:1 v 2. pol.

      AdJap     před 12 lety 13.04.2013 20:49 |  
      0 0

      To je zajímavá myšlenka :D

  13. Re: Sparta - Slavia 2:1 v 2. pol.

    AdJap     před 12 lety 13.04.2013 20:48 |  
    0 0

    Opět to vypadá, že střídat nebudeme :DDD

    • Re: Sparta - Slavia 2:1 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 20:57 |  
      0 0

      A když jo tak utocnik za utocnika kdyz potrebujem nutne vyrovnat, to uz je fakt snad vtip

      • Re: Sparta - Slavia 2:1 v 2. pol.

        AdJap     před 12 lety 13.04.2013 21:04 |  
        0 0

        Ano a druhého útočníka tam pošle minutu před koncem za stavu 1-3 :D:D:D

  14. Re: Sparta - Slavia 3:1 v 2. pol.

    rek     před 12 lety 13.04.2013 21:06 |  
    0 0

    Ten Rada vubec neumi střidat, to je neuvěřitelny.

  15. Re: Sparta - Slavia 3:1

    opicemag     před 12 lety 13.04.2013 21:09 |  
    0 0

    Rada, Hubáček a Čontofalský. Děs a hrůza. Rada okamžitá rezignace/vyhození, Hubáček důchod a přivést nějakého gólmana či dát šanci nějakému našemu mladému.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      AdJap     před 12 lety 13.04.2013 21:11 |  
      0 0

      Čontofalský největší tragédie dneska. Nejhorší je, že mi přijde, že jemu je to i naprosto v píce ... hlavně že přijdou kešeně...

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        slaviator     před 12 lety 13.04.2013 21:14 |  
        0 0

        Možná by měl míň chlastat a víc chytat... Po narození Kiselova syna kalili spolu tři dny. Jak je to možné, že chodili nakalení na trénink?

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          jarodo57     před 12 lety 13.04.2013 21:19 |  
          0 0

          Já jsem si to o Čontofalským myslel.A teď jde o to ho ohlídat i v jiných věcech. Takový hráči co vydělávají hodně peněz také hodně peněz pustí.

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        rek     před 12 lety 13.04.2013 21:21 |  
        0 0

        Tak Čontofalsky se tak dvacet minut pred koncem rozhodnul, že uz na to sere. Okamžite ho vypakovat pryč žoldaka lajdackyho.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      spojka     před 12 lety 13.04.2013 21:22 |  
      0 0

      Souhlasím, přesné zhodnocení. Tohle by si z dnešního zápasu měl odnést Kusý a spol. Zbytek nemá cenu hodnotit, protože derby v podstatě "udělali" tihle tři.

  16. Re: Sparta - Slavia 3:1

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 21:12 |  
    0 0

    Fauly 19:3 v nas neprospech, taky zajimavy

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      jarodo57     před 12 lety 13.04.2013 21:21 |  
      0 0

      V tom bych nehledal nic zajímavého. Jsme u všeho déle. Potom samozřejmě musí přijít faul.

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 21:29 |  
        0 0

        No tak jsem to myslel ale, nikoli tak, že by rozhodčí byl zaujatej, i když teda ty minutový nastavení nikdy nepochopim

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        jarodo57     před 12 lety 13.04.2013 21:36 |  
        0 0

        Bohužel musíme přiznat, že na Spartu momentálně nemáme. I když z nás byla dnes připosraná ,tak stejně nás porazila. Co je platné ,že vlastně našema chybama. Ale tam se musí zamyslet proč vůbec k těmto chybám dochází? Jestli je možné tomu předejít?Já mám dojem z dnešního zápasu ve zkratce: Hubáček bohužel se rozloučil nejhůř jak mohl.Čontofalského bych nechal pěkně dlouho sedět.Skácel první půli nejlepší, druhou Vošahlík.Vácha namachrovaný blb(viz zpěv při spart.hymně),ale fotbalově daleko fotbalovější než Gecov(viz přihrávka na Kadlece)Lavička je moc dobrý intelig. trenér ,bohužel my máme na místě trenéra absolutní opak.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 21:47 |  
          0 0

          Moje tušeni s Hubem se bohužel naplnilo :-(

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 21:56 |  
      0 0

      i proti Dukle jsme meli okolo 20 faulu, to je strasne moc, chybi kvalita v rozehrávce a přichází faulu..

  17. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 21:36 |  
    0 0

    Tak souhru jsem dneska žádnou z naší strany nečekal... Naopak oproti zápasu s Duklou mě chlapci překvapili nasazením a chvílemi to vypadalo, že se za Slavii opravdu chtějí i bít...

    Vtipné je, že v našem jediném gólu měli prsty Nitrianský a Vošahlík, po Dukle kritizovaní za přístup... fotbalovost mají a kdyby makali pořád a ne jen v derby, tak jsme taky někde jinde...

    Ukázalo se, že Rumuni jsou souhrou i taktikou (schválně nepíšu kvalitou kádru, protože ten náš má potenciál na ligové top 4-5) někde jinde a že Lavička je rozumný kouč, který je nenechá nás podcenit.

    Je třeba si přiznat, že rozhodčí nám to neprohrál (to my sami), ale rovinu podle mě taky nepískal... Vácha je simulant a herec a jsem rád, že tu hráče jeho charakteru nemáme...

    Huba je mi líto po tom všem, co si tu odehrál. Tímhle jen nahrál svým chorobným odpůrcům. V dobách titulů mi dost vadily ty jeho nákopy, ale na stoperu poslední dobou, když hrál, byl dle mě celkem jistota a pozice stopera č.3 mi pro něho v současném kádru přišla ideální...

    A teď hurá do Edenu na Slovácko. A pane Rado, pokud budeme bojovat, kombinovat a za Slavii se rvát, nebude mi v současném postavení Slavie v tabulce vadit ani ta remíza (neplatí pro 0:0).

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      vlchan     před 12 lety 13.04.2013 21:45 |  
      0 0

      Celkem správné zhodnocení.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 21:51 |  
      0 0

      Jj porazíme se skoro sami to člověka nasere.Jinak mě opravdu stačí vidět abych je viděl bojovat a získávat body.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      bongor     před 12 lety 13.04.2013 22:42 |  
      0 0

      Tak rozhodčí rozhodně snaživý,svůj obolus si určitě zasloužil.Vácha jeden z největších blbů v kaprlize,zaplať bůh ,že je tam kde je,tam naprosto patří,ve Slavii takovéhle zjevy nemají co dělat.

  18. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Kuliss9     před 12 lety 13.04.2013 21:47 |  
    0 0

    6 bodu od sestupu??? At se na me nikdo nezlobi, ale trener co bere udajne 250K cisteho a stal 10mega vykoupeni ze smlouvy nemuze pokracovat.... Absolutni nesoumernost stylu nasi hry, casu na to mel dost. At uz vedeni resi!!! Jarolim volny, vyborny trener, spatny manazer proto verim ze by si ho Kusy ohlidal..... Pan Vesely taky moderni trener by byl take k mani!!!! Takhle uz to dale nejde, vysledky nejsou hodne jmena SLAVIA

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 21:53 |  
      0 0

      10M fakt nestal. Dneska bych az tak nevinil Radu, az na Skodu a vynuceho Huba solidní sestava. Hub to u obou golu fatalne podelal, nejhorsi na hristi. To by s tim tezko neco delal,jakýkoliv trener. dalsi vytka mohou byt stridani, ale tot vse

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        slaviator     před 12 lety 13.04.2013 22:08 |  
        0 0

        prý bere né 250, ale 400 tisíc měsíčně!

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 22:10 |  
          0 0

          2 miliony berou! Jandové a jiní... :)

          • Re: Sparta - Slavia 3:1

            edenian     před 12 lety 13.04.2013 22:34 |  
            0 0

            Ta Zagorka vic nez ja!

            • Re: Sparta - Slavia 3:1

              mats     před 12 lety 14.04.2013 18:11 |  
              0 0

              No jo, to víš, ale to je milá holka.. :-))

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      bongor     před 12 lety 13.04.2013 22:44 |  
      0 0

      a to se má za takovou almužnu přerazit?Až mu A.Ř.zvedne plat,tak snad konečně začne trénovat.Ale za těch pár kaček?

  19. Re: Sparta - Slavia 3:1

    slaviator     před 12 lety 13.04.2013 21:54 |  
    0 0

    ad Dukla - minule tu někdo po zápase s ní psal, že hraje holomajznu a že nechápe, proč chceme Kozla do Slavie...
    Dneska Dukla proti Jablonci měla dle sestřihu asi osm gólovek, tři Pospěch spálil, ale 5:1 je taky pěknej výsledek... opět... Dukla holt doma hraje líp než venku, ale na to jaké má hráče, tak hraje skvěle... Z minima ždíme maximum... Jak loni, tak letos... A my s nějakým třetím, čtvrtým nejvyšším rozpočtem...??

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      spojka     před 12 lety 13.04.2013 21:58 |  
      0 0

      Slaviatore, ruku na srdce? Tys dneska celou Duklu viděl? Podle sestřihu hodně pochybná penalta, nesmyslné vyloučení, Jablonec od 53. minuty v deseti a poslední dva góly Dukly v posledních pěti minutách, kdy už to asi na hřišti vypadalo všelijak. Takovýhle zápas se sem tam povede každému.

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        petrjir     před 12 lety 13.04.2013 22:05 |  
        0 0

        Já jsem Duklu viděl hrát do skóre 2:1. A mohu říct, že to rozhodně nebyl náhodný výkon, ale předváděli kombinační hru, po které často voláme. Samozřejmě měli okénka v defenzivě, ale je vidět, že mají systém a každý ví, co má hrát. Což bohužel u nás vidět není. Jinak Pospěch mohl dát další dva góly a skóre tak mohlo být daleko vyšší a to ještě za nerozhodného stavu. Kozla bych ve Slavii velice rád viděl. Otázka ale je, co by s ním udělalo to, že musí se tu už hrát konečně o poháry. V Dukle sice může mít opačné starosti (sestup), ale díky výsledkům a výkonům hrají klidný střed tabulky.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 22:31 |  
          0 0

          U nás zdržovali od první minuty. Od první minuty zdlouhavé výkopy od branky, pomalé vhazování, každý úkon na hřišti mířil ke zdržování. Nevím, jestli zrovna tohle chci, aby někdo učil naše hráče!

          • Re: Sparta - Slavia 3:1

            slaviator     před 12 lety 13.04.2013 22:46 |  
            0 0

            Já byl loňskou sezonu na Julisce pětkrát (Baník, Žižkov, Liberec, Sparta a Slavia) a letos dvakrát a kromě zápasu se Slavií snad dali vždy gól a nehráli špatně.

            Vem si, že my máme v záloze (dle jména) daleko lepší hráče než Dukla Haška, Gedeona, Vrzala... Lepšího brankáře, lepší obránce... A přesto je Dukla na tom líp.

            Dukla si přijela do Edenu holt pro bod a to se ji podařilo. Ale nemůžeme za to i my? Kdybychom si dokázali párkrát přihrát přesně a vstřelili gól, Dukla by musela otevřít hru a začít hrát fotbal a ne zdržovat.

            Kozel s Duklou hraje maximum toho, na co ten kádr má...

            • Re: Sparta - Slavia 3:1

              Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 23:02 |  
              0 0

              Dukla má určitě bodů dost, letos i loni. Kozel s tím týmem víc uhrát nemůže. Ale hrají přesně ten typ hry, který bych u Slavie nerad viděl. Samozřejmě, hrají to, na co mají hráče, ale u nás to byla výstavní ukázka antifotbalu. Já jejich zápasy pravidelně v průběhu přestávám sledovat, není tam nic, co by mne nějak zaujalo.

              • Re: Sparta - Slavia 3:1

                vavicek     před 12 lety 13.04.2013 23:12 |  
                0 0

                Aha. A jaký typ fotbalu u Slavie vidíš? Já totiž vidím nakopávanou holomajznu.

              • Re: Sparta - Slavia 3:1

                slaviator     před 12 lety 13.04.2013 23:14 |  
                0 0

                a my snad pod Radou antifotbal nehrajeme...?

                • Re: Sparta - Slavia 3:1

                  Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 23:32 |  
                  0 0

                  Nikde nepíšu, že se mi náš současný styl líbí, i když pořád se na to dá dívat lépe než na Duklu. Slavie má nějakou historii a do té patří i klasický slávistický styl hry. K tomu má komunisticko vojenský tým hodně daleko.

                  • Re: Sparta - Slavia 3:1

                    slaviator     před 12 lety 13.04.2013 23:43 |  
                    0 0

                    A koho teda jako trenéra? Mancini ani Mourinho k nám nepřijdou...

                    • Re: Sparta - Slavia 3:1

                      Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 00:02 |  
                      0 0

                      Já osobně nevím, nevidím v lize jednoznačnou osobnost, schopnou dát Slavii bývalou slávu. Ale jsem si jist, že jen v trenérovi naše současná špatná situace není. Slavia přestala hrát dobrý fotbal už za Jarolíma, pak ho nehrála ani pod Petroušem, Poustkou, Strakou, Radou. Můžeme taky zjistit, že ho nebude hrát ani pod Vrbou, Kozlem, Šilhavým .........

                      • Re: Sparta - Slavia 3:1

                        slaviator     před 12 lety 14.04.2013 00:13 |  
                        0 0

                        Pod Petroušem jsme hráli pohlednej fotbal, taky ždímal z minima maximum, stejně jako ždíme Kozel v Dukle...

                        Podle mě největší problém je v tom, že chybí sportovní koncepce. A to se promítá jak do výběru trenéra, tak i hráčů.

                        Cítím potřebu sportovního ředitele. Ale koho? Cipra jako naší věčné záplaty z poslední doby? Zemana? Jarolíma? Každý má svoje plus i minus...

                        Jako jednoznačnou osobnost schopnout dát Slavii bývalou slávu vidím Vrbu. Ale.....

                        • Re: Sparta - Slavia 3:1

                          Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 00:19 |  
                          0 0

                          Nevím nevím, zda hlavním problémem nejsou finance. Protože bez peněz, do hospody nelez.

                  • Re: Sparta - Slavia 3:1

                    jarodo57     před 12 lety 14.04.2013 11:21 |  
                    0 0

                    Nejhorší je ,že mi máme komunisticko lampasáckýho trenéra- tak kde je rozdíl?

  20. Re: Sparta - Slavia 3:1

    spojka     před 12 lety 13.04.2013 21:55 |  
    0 0

    Filípek je sice slabý pisálek z plátku, který vyměnil seriozní žurnalistiku za ubohou propagaci rumunů, ale tenhle článek je bohužel pravdivý:

    http://isport.blesk.cz/clanek/isport-cz-blogy-redaktori-stepan-filipek/170871/prazske-derby-z-jednoho-s-v-nem-bohuzel-zbylo-uz-jen-jmeno.html

    Jinak jsme 6 bodů od sestupu. Kusý argumentuje, že nemůže vyhozením trenéra v půlce sezony zbourat systém. Já se ptám, o jakém systému mluví? Nejdražší trenér v lize dovedl kádr, který si z velké části sám sestavil (a ne levně), na pokraj sestupu. Čím dříve tenhle nesmysl Kusý zbourá, tím lépe pro Slavii. A nemělo by zůstat jen u Rady.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      1rytir     před 12 lety 13.04.2013 22:04 |  
      0 0

      Máte pravdu, pan Kusý mě zklamal. Jeho alibistická vajádření jsou k ničemu. Záměrně jem se před derby nevyjadřoval. Nechtěl jsem bortit předzápavové nabuzení. Nyní snad mohu napsat, že podobný výsledek jsem očekával. Překvapila mě sice snaha několika našich pleyerů, bohužel ale ne výkon. Prostě momentálně na Spartu nemáme a jen hlupák a naše vedení to nevidí. Podle mého to ale není ani tak kádrem, jako trenérem. Myslím si, že i pan Kusý musí vidět, že touto cestou Slavii na špici nedovedeme. Poklud to nevidí, či vidět odmítá, pak ať se vezmou s Radou i Řebíčkem za ruku a jdou hodně daleko pryč. Nečekal jsem nic, přesto jsem zklamán. Ale v této sezoně to není ze strany Slavie nic divného!

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        jarodo57     před 12 lety 13.04.2013 22:24 |  
        0 0

        Nerad bych se dotknul Kusého byl jsem hrozně rád , že k nám takový profík přišel,ale něco mi říká, že je to další člověk , který se přisál k Řebíčkovým penězům. Pane Kusý prosím vás vyvraťte mi to!Pane Řebíček prosím Vás někdy i obyčejných plebejců názor je lepší než rady přidržtašků.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          EdCable     před 12 lety 14.04.2013 12:23 |  
          0 0

          Jezisi a co ma ten kusy rikat? To ma verejne nadavat trenerovi, nad jehoz vyhazovem nema pravomoc a tak to jenom rozhadat a niceho nedosahnout krome ukazky amaterske nesoudrznosti smerem navenek?

  21. Re: Sparta - Slavia 3:1

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 22:11 |  
    0 0

    Pro me vcelku bez prekvapeni. Obrana hra a presing, uznavam, ze to Rada naucil tym vcelku dobre a dnes jsme to hrali jeste lepe, nez jsem si myslel, hodne bojovne, dusledne. Ruda a Gecov ukazali, ze oproti Juharovi a Zmrhalovi jsou osobnostmi na hristi, byt jeste nemaj svou top formu. Petrak s Gecovem klidne muzou hrat vedle sebe, kdyz budou hrat aspon takhle aktivne a zapojovat se do utoku. Jsem vcelku spokojen s tim, ze aspon v urcitych pasazich zapasu bylo o co hrat. No je to malo, ale aspon neco.. Vlastne by se dalo rict, ze kdyby nebylo hloupych chyb Huba a Conta, mohla mit sparta i vetsi problemy.

    Podle predpokladu byla i nase ofenziva, v kombinaci jsme daleko za spartou.. udrzet balon aspon tri nebo ctyri prihravky, to je neresitelny ukol.. po ziskani mice jsme bezradni, vetsinou se odrazi zpatky k souperi.. Nejake naznaky mel Ruda, Conka, Kisel, Petrak, ale porad je to malo.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      1rytir     před 12 lety 13.04.2013 22:25 |  
      0 0

      Ale to je přece pořád dokola a nikdo nic neřeší, nikdo nic nemění k lepšímu...

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 22:35 |  
      0 0

      Já s martynim plně souhlasím. Jsem z těch, kdož mají a měli Huba rádi, ale dnes to nebyl jeho zápas a budoucnost ve Slávii asi už mít nebude, i když to bylo i dílem hloupých náhod. Nemůžeme hned chtít všechno. Určitě je celá řada lepších trenérů, ale zázraky neudělá nikdo a my máme nesehraný tým, který je nehotový a nezralý. I kdyby Radu vedení vyměnilo, tak si na větší úspěchy dlouho počkáme, tým se nevytvoří přes noc mávnutím kouzelného proutku. Takových zápasů jako byl ten dnešní bychom potřebovali celou řadu a ono by to šlo!

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        vavicek     před 12 lety 13.04.2013 22:42 |  
        0 0

        Otázka je jestli Rada vůbec je schopen konkurenceschopný tým vytvořit. Zatím tomu nic nenasvědčuje. Hráče k tomu rozhodně máme. Skácel je bývalí reprezentant, vítěz ME U21, Mičola, Fenin a Gecov finalisté MS U20, Zmrhal a Petrák reprezentanti do 21 let a takhle bychom mohli pokračovat. Máme velice našlapaný tým. Podle jmen takový kádr kromě Plzně a Sparty nikdo nemá. Chápu, že je potřeba trochu času, ale já nevidím žádné zlepšení. Vše zůstává při starém. Ani dneska jsme kromě nasazení nic nepředvedli. Žádná fotbalovost se nekonala. Tohle je prostě na kádr jaký máme hrozně málo.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 22:42 |  
      0 0

      JJ nebejt vlastních chyb ten bod jsme mohli urvat.

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        bongor     před 12 lety 13.04.2013 22:46 |  
        0 0

        To určitě vlku,rumun hrál taky kulový.Naprosto nerozehraného Huba musel Rada nasadit schválně,aby všichni měli na koho nadávat a on nic,on muzikant.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          jarodo57     před 12 lety 13.04.2013 23:14 |  
          0 0

          To ač Radu kritizuji sebevíc ,tak tohle bych mu za vinu nedával.Ale to,že si sestavou dělal alibi o tom jsem přesvědčený.Př.Volali jsme po Skácelovi.On ještě před týdnem nebyl o něm přesvědčený,že vydrží celý zápas najednou dnes hrál od začátku.Nadávali jsme na Juhara - nechal ho na lávce.Připomíná mi to jeho bájný okamžik(reprezent. trenér), že národ chce mít 2 útočníky ,tak je bude mít.V poslední době byl zde kritizovaný i Bortel -hrál tedy Hubáček.Rada dle mého podléhá tlaku.On má natolik krásný peníze ,že udělá všechno proto ,aby se u nás udržel co nejdéle. Proto je schopen určitých ústupků a to trenérovy nedělá dobrou vizitku. Buď vím co chci a jdu si za tím nebo jdu od toho.Chci hrát betón ,tak ho hrát budu. ne že chci hrát betón ,ale když se to lidem nelíbí tak budu hrát nějakou holomajznu na náhodu,ale hlavně to přiznám a budu si za tím stát.

          • Re: Sparta - Slavia 3:1

            slaviator     před 12 lety 13.04.2013 23:46 |  
            0 0

            Bortel onemocněl, proto nehrál...

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        vavicek     před 12 lety 13.04.2013 22:51 |  
        0 0

        O tom to ovšem je. Udělat méně chyb. Kdyby nikdo chyby nedělal, tak žádné goly nepadnou.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      bongor     před 12 lety 13.04.2013 22:51 |  
      0 0

      Kombinace je pro nás naprosto neznámý pojem.Jak by se jí mohli kluci asi naučit,když každej míč perou hned co nejdál dopředu.Jenže tam není žádnej Koler na sklepávání a navíc záloha hraje moc daleko od chudáka útočníka,takže i kdyby to náhodou sklepnul,tak nikde nikdo.Čípak je to asi vina?

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 23:24 |  
        0 0

        Osobně to vidím na další dva-tři roky budování mužstva v případě že bude dost peněz atd. a určitě ne pod Radou,otázka je ale vlastně pod kým.Plzni to taky trvalo dva roky jenže má svého Vrbu.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2013 23:34 |  
          0 0

          Plzeň má hlavně peníze a nejen na hráče, i na rozhodčí!

          • Re: Sparta - Slavia 3:1

            travel (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 07:48 |  
            0 0

            Já myslím,že je to trochu jinak.Plzni se podařilo odstranit,nebo minimálně oslabit sparťanskou partu v komisi rozhodčích v čele s předsedou Macelou a teď komisi ovládají oni.Proto ta podrážděnost Křetínskýho a jeho slavná taška.Nojo ,Sparta byla min. 40 let zvyklá,že je nedotknutelná a "nějaká" Plzeň si dovolila její postavení ohrozit.

            • Re: Sparta - Slavia 3:1

              Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 09:49 |  
              0 0

              Pořád potvrzuješ to, že teď se místo rumunovi připískává Plzni. Takže z bláta do louže.

              • Re: Sparta - Slavia 3:1

                travel (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 09:54 |  
                0 0

                Jasně,to potvrzuju,jen říkám,že nemusí plzeňáci uplácet rozhodčí,mají to ošetřené jinak(jak jsem to popsal).

  22. Re: Sparta - Slavia 3:1

    DrFe1     před 12 lety 13.04.2013 23:42 |  
    0 0

    zRada ven !!!

  23. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Betynka58     před 12 lety 14.04.2013 00:15 |  
    0 0

    Alespoň malá náplast na tu dnešní prohru - ze všech čtYř gólů byl ten Vošahlíkův zdaleka nejhezčí a vlastně taky jedinej, o který se aktivně nepřičinil soupeř!

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      slaviator     před 12 lety 14.04.2013 01:13 |  
      0 0

      Dneska když přišel Rada domů, tak se ho určitě manželka ptala, kolik dali slávisté gólů. "No víceméně se dá říct, že čtyři." A když se ho zeptala, jak to skončilo? "Prohráli jsme 1:3"

      No první gól vlastnák, druhý gól hrubka Čontofalského, který MUSEL vidět že rozehrávat nakrátko je v případě tkahle vysunutého pressingu soupeře blbost a chyba Hubáčka, ale i trochu smůla - Kadlec byl přesně na hranici ofsajdové pasti, stačil půlmetr a gól by neměl platit.. Načasoval to fakt dobře, to se zase musí nechat... A třetí gól nechápu - tolik našich kolem čtyř hráčů soupeře při autu a dostaneme z toho gól..

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 06:55 |  
        0 0

        v nejhorším to teda mělo bejt 2:2 :-))teda podle střelců v dresech.

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        VitK     před 12 lety 14.04.2013 07:22 |  
        0 0

        Já musím říct, že dneska bych Radu zase tak nevinil. Poprvé si myslím, že mohl právem říct své oblíbené - prohráli jsme po individuálních chybách. Systém, který na Rumuna nachystal, fungoval. Bolševik si až do vlastence vůbec nekopnul.

        Nejsem vůbec zastánce Rady. To, co pod ním hrajeme, je většinou skandál. Vím, že mě za to hodně lidí tady odsoudí, ale na stadionu jsem letos ještě nebyl. Říkal jsem si, proč se trmácet přes celé město a ještě mrznout, když se na to nedá koukat. Zůstal jsem tedy u bedny. Ovšem u zápasů s Brnem a s Duklou jsem dokonce usnul, což se mi za 45 let, co Slavii fandím, ještě nestalo. A moji kluci se se mnou poslední dobou nechtěli koukat už ani na tu bednu.

        Včera jsem ale vydržel. A to jsem si říkal, že za stavu 2:0 to vypnu, stejně jako jsem to udělal v dubnu 2011, protože nejsem masochista. Neudělal jsem to. Na rozdíl od zápasu před 2 roky nás Rumuni tentokrát neválcovali. Fakt si myslím, že nebýt hrubek Čontofalského a Hubáčka jsme se zvoleným stylem mohli to 0:1 ukopat.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 07:28 |  
          0 0

          Určitě plichta byla v našich silách,prostě nás srážejí vlastní chyby nerozehraný Hub a Conto taky dělá kraviny.Ovšem jako zmrda utkání bych vyhlasil hajzla ubrečenýho Váchu jak zpíval hymnu chátry atd.bych blil.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 09:47 |  
          0 0

          Radu bych určitě z téhle prohry nevinil. Takovýhle individuální kiksy trenér neovlivní. Ale co pořád nechápu, proč ofenzivu posílil v 88 minutě za stavu 1:3. To mi prostě hlava nebere. Proč tam nedal druhýho hrota už někdy v 75 a nestáhnul hru na 3 obránce (tzn útočníka za Huba) přeci jen by jsme spartu donutili se stáhnout a nejhůř by to dopadlo tak jak to dopadlo stejně (3:1).

  24. Hodnoceni

    rudahvjezda     před 12 lety 14.04.2013 07:15 |  
    0 0

    Contofalsky 4 - nitri 5, dobro 5, hub 2, conka 6 - vosahlik 6, petrak 4, kisel 4, gecov 5, skacel 6 - skoda 4

    • Re: Hodnoceni

      VitK     před 12 lety 14.04.2013 07:27 |  
      0 0

      Čonto myslím nemůže mít lepší známku než Hub. Druhý gól jde hlavně za ním. Při prvním se mi nezdálo, že by si křiknul. A Rudovi bych dal maximálně za 5. Mám ho rád, hrál zatím rozhodně nejlépe, ale když hráč jeho kvalit a zkušeností naloží s loženkou tak, jako to udělal Ruda, a ještě k tomu za stavu 1:2, je to chyba srovnatelná s Hubovým vlastencem.

      • Re: Hodnoceni

        Alanor (admin)     před 12 lety 14.04.2013 08:39 |  
        0 0

        To znamená, že když si brankář nekřikne, tak máš uklidit centr pěkně k tyči?

        • Re: Hodnoceni

          Edwardtheiron     před 12 lety 14.04.2013 08:56 |  
          0 0

          To je přece nesmysl,kdyby si zařval,tak by do toho Hubáček vůbec nešel.Jiná věc je,jestli do toho nešel.přestože si Čonto křikl.

          • Re: Hodnoceni

            Alanor (admin)     před 12 lety 14.04.2013 09:02 |  
            0 0

            Ano, kdyby si zařval, tak do toho Hubáček nejde. A když si nezařve, tak to má uklidit k tyči? Šílenej kiks.

            • Re: Hodnoceni

              mats     před 12 lety 14.04.2013 12:56 |  
              0 0

              K tyči to dát samozřejmě nemá..., ale, když mu gólman nezařve, musí do toho centru jít, i kdyby ho měl jen líznout, protože má za zády hráče. Vlastňák (nebo to, že to někomu namaže) je pak to riziko... Na to mám za sebou v obraně přeci jenom něco odkopáno (a nějakej ten vlastenec samozřejmě taky, tomu se snad skoro žádnej obránce vyhnout nemůže...).

    • Re: Hodnoceni

      Alanor (admin)     před 12 lety 14.04.2013 08:40 |  
      0 0

      Jinak hodnocení přesné, nebudem se lišit u nikoho o víc než bod. Já ale budu o trochu kritičtější.

      • Re: Hodnoceni

        Betynka58     před 12 lety 14.04.2013 09:17 |  
        0 0

        Musím souhlasit s VitKem, za včerejší kiksy si Čonty lepší známku než 2 rozhodně nezaslouží. Snad ještě více než při tom druhém gólu (který jde tak ze 70 % za ním) mě naštval další šílenou rozehrávkou těsně před koncem, když jen s velkým štěstím jsme neinkasovali počtvrté. Kdyby byl Rada co k čemu, tak musí na Slovácko nasadit něhoko jiného.

    • Re: Hodnoceni

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 09:42 |  
      0 0

      Čontofalský dneska neml ani na 4. Druhý gól = jeho hrubá chyba. Několik zkažených výkopů a dokonce i výhozů do autu. A v posledních 10 minutách dvakrát šílená rozehrávka, kdy jen se štěstím jsme nedostali 4 gól.... Pustil jsem si to včera ještě ze záznamu na netu a Čonto včera hodně špatný.

  25. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Markus     před 12 lety 14.04.2013 07:17 |  
    0 0

    Řebíčku, dělají si z Tebe srandu, tvůj tým hraje ostudně a nelepší se to. Spartě stačil průměrný výkon na obrání nás o všechny body. Prohrát se silným klubem není ostuda, ale ten výkon ostudou byl! Někteří hráči předvedli bojovný výkon, ale celkově to byla další Radova holomajzna. Bylo mi líto třeba Ondry Petráka, který několikrát dokázal sebrat soupeři míč, ale naši hráči najednou nevěděli, co mají dělat, na místo ofenzivy doslova stáli a čuměli. To se pak hraje těžko. Tohle je ztracené období a je třeba udělat změny, které mají šanci tyhle nedostatky zlepšit. Je třeba odvaha začít hrát něco jiného. Takže Řebíčku, pokud pro Tebe nemá Slavia nějaký jiný smysl než sportovní, udělej s tím něco, čím se budeš moci chlubit!

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 14.04.2013 08:38 |  
      0 0

      S výkonem Sparty bych brzdil, podle mě hrála výtečně. Přesně tak bych si představoval hru Slavie.

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        Barra     před 12 lety 14.04.2013 10:03 |  
        0 0

        I když nerad, musím pochválit třetí branku Sparty. Sice se štěstím, ale jinak 3-4 přesné a krátké přihrávky, se kterými se během pár vtěřin dostala do zakončení. Jednoduchý fotbal může být tak krásný.

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        Markus     před 12 lety 14.04.2013 14:16 |  
        0 0

        Mě přišli Sparťané nečekaně mírní, opatrní v soubojích, ale asi by to vypadalo jinak s Kweukem nebo Bednářem od začátku na hřišti. Ale už tu nechci Spartu rozebírat, náš problém je uvnitř Slavie. Je jasné, že tým a vůbec celý klub potřebuje silnou podporu fanoušků. Nejprve ale musí udělat první krok vedení a zasloužit si jí. Trenér Rada nám už nic neukáže, času naučit a chtít hráče hrát koukatelný fotbal měl dost a není tam ani náznak zlepšení. Od devadesátých let se hraje fotbal na 3 body za vítězství, uvažování, že máme být vděčni za remízy mi tak přijde nelogické a zcestné.

  26. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Tugarin     před 12 lety 14.04.2013 08:10 |  
    0 0

    Jenom k tomu druhému gólu, dopoledne jsem hráli zápas s mladší přípravkou a to co udělal Čontofalský, byla úplná klasika malých kluků a dostává se z toho dost gólů. U nich to sice nevadí, protože nejde o výsledek a mají se naučit hrát konstruktivně, ale u dospělých to bylo úplně nesmyslné. Rozehrávka na obránce u něhož je protihráč, který by to mohl max. zkusit nazdařbůh napálit dopředu, protože druhý obránce je rovněž obsazený a navíc to evidentně nečekal (čemuž se nedivím). Čontofalský to mohl normálně vykopnout, ale místo toho v zásadě odevydal míč...
    Hubáčka je mi trochu líto

  27. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Tugarin     před 12 lety 14.04.2013 08:15 |  
    0 0

    A ještě jeden poznatek a la mladší přípravka, tam se ještě neočekává kombinační týmová hra, malí kluci to pořád mají v hlavičkách poskládané individuálně. Takže občas bojují každý sám za sebe. To co hrála Slavia mi přišlo úplně to samé, nevzpomínám si na moc akcí, z nichž by vyplývala souhra či nebezpečná kombinace. Ano, část zápasu jsem opravdu bojovali, ale týmově jsme zase hráli jako prcci, někdo něco vybojuje, někdo se individuálně prosadí atd.

  28. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Betynka58     před 12 lety 14.04.2013 09:23 |  
    0 0

    Ještě jednou bych se rád podíval zpomaleně na ten třetí gól Sparty, protože jak se dostal ten míč přes Dobrotku ke Krejčímu, je pro mě záhada.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      slaviator     před 12 lety 14.04.2013 11:26 |  
      0 0

      Dostal jesle. Při běhu mu to prošlo přesně mezi nohama a tečoval to tím tak ke Krejčímu. Jinak by to šlo do autu...

  29. Re: Sparta - Slavia 3:1

    klimi     před 12 lety 14.04.2013 09:25 |  
    0 0

    Dnes je ve Spotu psáno o Spartě něco, co Slavii naprosto chybí...

    "Sparta působí dojmem klubu, který po letech tápání někam směřuje, ať tomu říkáme revoluce nebo evoluce. Směr je jasně čitelný, všemi uvnitř klubu akceptovaný."

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 10:15 |  
      0 0

      Tak holt budem taky leta tapat.Ono bude záležet jak dlouho bude mít mafie s Plzně rozhodči pod kontrolou,spatny bude až to nahradí mafie z toaletný jak v devadesátých letech.Vlastně o to ted se v českém fotbale bojuje,bohužel za našeho nečinného přihlížení,protože to musí být podpořeno sportovní výkoností.

  30. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Betynka58     před 12 lety 14.04.2013 11:10 |  
    0 0

    Dnes jsem si ve Sportu přečetl něco, co jen potvrdilo tvrzení mnohých z vás, že je to bolševický plátek (ač jsem tomu dřív tak docela nevěřil). Psali o tom, jak ta minuta ticha byla narušena skandováním sparťanů a slávistů s dodatkem v závorce, že slávisté si začali. Přitom já jsem v televizi slyšel hlavně"Jude Slavie".

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      slaviator     před 12 lety 14.04.2013 11:27 |  
      0 0

      Trochu objektivity. První skutečně začli slávisté se Smrt Spartě...

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        DrFe1     před 12 lety 14.04.2013 11:35 |  
        0 0

        To je pravda. Začalo to pokřikem "Smrt Spartě !" a bylo to slyšet přinejmenším stejně jako pokřik sparťanů.

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          slaviator     před 12 lety 14.04.2013 11:37 |  
          0 0

          Deník Sport samozřejmě tlačí Spartu, ale tak nemusíme si ještě vymýšlet a brečet, že nám ubližujou a že nás křivě obviňujou. Objektivně slávisté s tím Smrt Spartě začali, sparťanskej kotel s Jude Slavie začal o pár vteřin později a slyšet bylo oboje...

          • Re: Sparta - Slavia 3:1

            Betynka58     před 12 lety 14.04.2013 12:25 |  
            0 0

            Na stadionu jsem nebyl a v televizi jsem opravdu slyšel hlavně pokřik sparťanů, proto mě ten dodatek v té závorce překvapil. Považuji se za objektivního fanouška a nemám problém s tím, když v médiích čtu chválu na sparťany a kritiku slávistů. Ale ruku na srdce, myslíš, že by napsali, že si začali sparťani, kdyby tomu tak skutečně bylo?

            • Re: Sparta - Slavia 3:1

              slaviator     před 12 lety 14.04.2013 12:58 |  
              0 0

              Já v televizi nejdřív slyšel slávisty, potom se přidali po pár vteřinách sparťané, pak byli slyšet ti i ti a potom slávisté přestali a chvíli křičeli jenom sparťani. Ale skutečně slávisté začali a byli v televizi slyšet...

              To, zda by napsali, že začali sparťan kdyby tomu tak skutečně bylo, tak chci minimálně věřit. Ale je to ubrečenost, řešit co by kdyby...

              • Re: Sparta - Slavia 3:1

                Betynka58     před 12 lety 14.04.2013 13:06 |  
                0 0

                Napsal jsem to, protože si myslím, že to je dost irelevantní informace, kdo začal. Podstatné je, že ty zhovadilosti vykřikovaly oba tábory a je třeba oba za to odsoudit. Tečka.

                • Re: Sparta - Slavia 3:1

                  th     před 12 lety 14.04.2013 13:59 |  
                  0 0

                  Prvně myslím začali Sparťani - a tou odpornou hymnou na kterou, měl jsem ten pocit, náš kotel chtěl reagovat, ale zaskočila ho ta minuta ticha a nepovedlo se to zavčas ukočírovat a pak se přidal kotel Sparty. Takže tak s tou objektivitou. :-)

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 13:59 |  
        0 0

        Pro úplnou oběktivitu, "smrt spartě" znělo už před začátkem minuty ticha a většina kotle ani nějakou pietu nezaznamenala, protože toho debilního hlasatele většina lidí ignoruje. (za druhé mě přijde nevhodné držet minutu ticha za někoho kdo spáchal sebevraždu)

  31. Re: Sparta - Slavia 3:1

    slaviator     před 12 lety 14.04.2013 11:36 |  
    0 0

    Při prvním gólu Hubáček hrát musel. Možná, že si Čonto křik "dej" a Hubáčkovi se to nepovedlo dát do středu brány, nebo si Čonto nekřik a Hubáčkovi se to nepovedlo dát mimo bránu (ať vedle nebo nad) na rohový kop. Každopádně to se stane, byla to chyba, ale to se může stát lepším borcům a taky se to stává. Kdyby Hubáček nehrál, tak za ním nabíhající Lafata by si mohl akorát vybrat, kam to odhlavičkuje...

    Druhý gól - Čonto chtěl rozehrat nakrátko, i když viděl, že Hubáčka atakujou hráči soupeře. Hub to v tu chvíli samzřejmě nečekal, očekával výkop za půlku, a při změně pohybu mu podklouzla noha. Pak už stihl jen odkopnout míč po zemi někam, kde bohužel myslím Petrák prohrál souboj o míč a dvě rychlé přihrávky zpět a gól. Škoda, že Dobrotka nebyl o půlrok jinde, Kadlec by tak byl v ofsajdu, takhle to bylo v pořádku přesně na lajně. Ale tenhle gól bych jednoznačně vyčítal Čontofalskému.

    Třetí gól - soupeř háže aut, nás je tam asi šest, oni čtyři. Přesto dvěma třema rychlejma přihrávkama se dostane míč se štěstím (Dobrotkovi to prošlo mezi nohama při běhu a otřelo se mu to o nohu tak, že míč se dostal přímo ke Krejčímu, jinak by to šlo do pomezí...) ke hráči Sparty a gól. Chyba byla v podcenění autu "v bezpečné vzdálenosti" od naší brány.

    A v samém závěru zápasu, to tam Čontofalský vyváděl co, proboha?!!

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      Barra     před 12 lety 14.04.2013 11:51 |  
      0 0

      S tvojí analýzou nemám sebemenším problém, Slaviatore. Souhlasím.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      mats     před 12 lety 14.04.2013 13:06 |  
      0 0

      ...tak nějak mi to taky vychází... přesně popsaný...

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        th     před 12 lety 14.04.2013 13:53 |  
        0 0

        bezvýhradný souhlas :-)

  32. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Borris     před 12 lety 14.04.2013 12:18 |  
    0 0

    ZDravím slávisti. Tak nyní už s chladnou hlavou napíšu pár vět. Nebudu hodnotit tentokrát jednotlivce jednoho po druhém, ale spíš zápas jako celek a celkovou situaci. No co říct k zápasu.... Byla tam větší bojovnost než v jiných zápasech, větší nasazení, ale ta hra bohužel uplně stejná..... Lépe řečeno stejně bez tváře a bez nějakých automatismů. Sem tam nějaká povedená akce, ale jinak nic! Sparta dnes byla podle mě nebojím se říct i k poražení, ale v naší současný situaci prostě i tak byli nad naše síly. Seděli jsme na balkoně za tou bránou kam padli 3 z těch čtyř gólů a musím říct že za bránou, kde má člověk tu hru uplně krásně před sebou, byli v plné nahotě vidět všecky naše nedostatky. Především pak to, jak strašně hapruje naše hra po stranách, jak si nejsme schopný dát souvisle několik přihrávek za sebou a chybí nějaká větší mezihra, jak jsme neustále nezvládali pokrývat hráče a to jak při útoku chodíme ve strašně malém počtu do vápna ( místo ve 4-5 tam jsme ve dvouch ). Jen snad asi dvakrát nanejvýš třikrát jsme do vápna vlezli ve více lidech a pokaždé z toho byl nějaký vzruch a jednou to skončilo gólem. Gól byl po pěkné akci, která jen potvrdila že mančaft má předpoklady pro kombinační hru a hru po stranách, jenže chce to trenéra který nebude o kombinaci jen plácat, ale bude ji uskutečňovat! Nitrák tam poslal skvělý ostrý střílený centr a Vošahlík to trefil naprosto parádně a Vaclíkovi přesně do protipohybu. To byla vzorová akce, kterých ale musí být tak aspoň 5 za poločas!

    Teď pár vět k Hubovi. První dvá góly byli jeho takže to vezmu při jednom. Už když jsem viděl že je v základu, tak jsem se vyděsil. Jeho nasazení Radovi nevyčítám. Jinou možnost prostě neměl a i já bych ho na jeho místě postavil. To jak tu někdo dokonce psal, že ho Rada nasadil schválně aby ho u fanoušků definitivně odepsal, tak to už je hodně přes čáru a dotyčný bude asi Hubomil až za hrob! Radu bych nejradši taky už dal pryč, ale zase odsud podsud. Jenže Hub mocně ukázal, že už na to prostě nemá a kdo si to ani po dnešku nepřizná, tak už je to na pováženou. Já vím že je vás tady spousta jeho zastánců, ale podívejte se už konečně pravdě do očí! Jsem přesvědčený že nikdo ze slávistů mu nic špatného nepřeje, takže termíny typu "Hubovi chorobný kritici" apod. už fakt nechte spát! Poslední cca 3 sezony už Hub na základ ve SLavii nemá! Nevedu si deníček ale spousta zápasů už to dokázala. Nestíhal pokrývat hráče, Lafatu měl věčně Vím že někdo může namítnout že nedostatek herní praxe, ale ty chyby u prvních dvou gólů, to nebylo nedostatkem herní praxe! Choreo Sparty o dvanáctém hráči, dnes nepatřilo fanouškům, ael Hubáčkovi. První gól to bylo pro mě něco nepochopitelného.... Kolem něj nikdo kdo mohl reálně ohrozit naší bránu, nebyl atakován, balón letěl přímo na Čonta stačilo mu to jen pustit protože už se to chystal sebrat. Za tohle by dostal pojeb i hráč v žákách, natož takovej starej pes co toho má tolik za sebou! SPartu to šíleně posadilo na koně. Do té doby sice drželi míč, ale do ničeho jsme je nepouštěli. Být to co nejdéle 0:0, mohli třeby znervóznět, ale takhle je Hub dostal do sedla a bylo zle. U druhého gólu je sice fakt že Čonta mohl a měl zvolit dlouhý výkop a má na tom tedy taky svůj díl. Ale i tak měl Hubáček čas na to zpracovat balon a posunout ho doleva na Čonku. Jenže podklouzl a Hušbauerovi to namazal jak na zlatém podnose a malér byl dokonán. V tu chvíli bylo vidět jak jsou všichni opařený a byla veliká klika že jsme od nabuzených rumunů nedostali třetí gól který by se vší určitostí znamenal šach mat. Kolem nás bouřili na tribuně rumuni a ve mě byla jen malá dušička a pořádný vztek. Tolik k prvním dvěma inkasovaným gólům a k Hubovi. Třetí gól už pak dal na všecko jen razítko. Z té dálky na stadionu z jaké jsem to měl, to vypadalo na hrubici Dobroty. Ale po sestřihu musím říct, že až tak jednoznačně ne. Ta přihrávka na Krejčího byla docela ostrá a Dobrota se v tu chíli zrovna otáčel a byl natočený bokem že bude po naší ztrátě balonu couvat. V takové pozicíi už je to těžké a balón se mu tak povedlo jen tečovat. Ale Dobrota nás podržel v X předešlých zápasech takže se mu dá zaváhání odpustit a navíc tenhle gól nebyl ten díky němuž by jsme prohráli.

    Chybou podle mě bylo, že jsme se po kontaktním gólu nezačali více cpát dopředu, protože SParta evidentně znejistěla a byla docela načatá. Ale místo aby nás to nakoplo k ještě větší aktivitě, dali jsme jim bohužel čas se sebrat a oklepat. Pár jakoby náznaků tam sice bylo, ale nic co by mohlo Spartu ohrozit. Jedinou šancí byla ta Rudova palice. Ta měla rozhodně skončit gólem a věřím že třeba Škutka nebo na druhé straně Lafata by nezaváhali. Těžko někoho dnes vyzdvihnout. Snad Vošahlíka, za to že se nebál hrát a za parádní gól. A i přesto co naznačoval myslím subHuman s tím co se stalo po zápase s Duklou v garážích ( tímto na něho apeluji aby napsal co se tam celé stalo když už to minule nakousl ), patří Vošahlík na jaře s Dobrotou k naším nejplatnějším a nejlepším hráčům. Dobrota dnes nebyl tak jistý a tak skvělý jako v zápasech minulých. Ale on je jinak na jaře skvělý a může si dovolit vybrat slabší zápas. Navíc musel párkrát hasit i i za Hubáčka a museli mu z něho asi vstávat vlasy hrůzou na hlavě. S ním na stoperu to dnes opravdu lehké neměl..... Více jsme dnes určitě čekal od Rudy a Karola. Ale Ruda teď potřebuje hlavně hrát aby se do toho zase dostal. Trošku jsme chvílema trnul aby ho Jech nevysypal. Po té brzké žluté tam šel několikrát nebezpečně do skluzu jak byl namotivovaný. Ruda určitě nezklamal, ale zrovna od něho jsem čekal víc protože vím že jeho limit je někde uplně jinde. ALe jak říkám, potřebuje teď hlavně pravidelně hrát. A včera fakt od nás nelze někoho opravdu vypíchnout. Když jsem viděl známkování ve Sportu, tak k nám byli podle mě docela dost milosrdný. Až moc bych řekl! Hubáčkova dvojka padla, snad jen proto, že redaktor nechtěl zrovna takovéhlemu sympaťakovi snad porprvé v historii Sportu udělit jedničku. Jinak by jí musel dostat jak vyšitou do žákajdy. Petrák, Gecov a Kisel 6 určitě ne! A krajní beci oba pět také podle mě ne! Všichni tak 4.

    Měl jsem původně v plánu vyseknout poklonu našemu kotli. Ale skandování Smrt Spartě při minutě ticha ( i když jen části kotle ) to byla zhovadilost která obyčejně bývá výsadou sparťanů. Proč se proboha musíme snižovat na úroveň těch tupých sparťanských plešek. Proč, proč, proč?????? :-( to jste opravdu tak stejně vymaštěný jako oni kurva drát?!?!?!

    Tolik zatím ode mě. Večer ještě napíšu pár slov k Radovi protože mi zase pár věcí ohledně něho nedá spát.

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      travel (přítel SN)     před 12 lety 14.04.2013 12:49 |  
      0 0

      Díky Borris,v podstatě mi mluvíš z duše,klidně bych se pod to podepsal (není to poprvé).

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      slaviator     před 12 lety 14.04.2013 13:06 |  
      0 0

      Ten první gól - já bych mu spíš vyčítal, kdyby do toho nešel a Lafata by dal pak gól. On do toho Hub jít musel, holt se mu to nepovedlo odhlavičkovat vedle nebo mimo. Každopádně tyhle prudký centry smrdí vždycky gólem a takovéhle branky ve fotbale padají.

      Ten druhý gól není Hubáčkova chyba, ale jednoznačně Čontofalského. Brankář, když vidí, že u obránců jsou útočníci, nemůže! a nesmí! těm obráncům nahrávat. Podklouznutí Huba pramenilo z toho, že tu rozehrávko nakrátko absolutně nečekal. Což mu vyčítám, očekávat má vždycky všechno. A přihrál někam do středu hřiště, kde Petrák prohrál souboj o míč. Kdyby ho neprohrál, tak jsme gól nedostali, situace by byla zachráněná.

      Suma sumárum, Hubáček byl sice u dvou gólů, ale ten první byl vyloženě smolnej a do toho druhého ho namáchal Čontofalský.

      -------------------

      Přiznávám, že jsem Hubofil, že ho mám rád, je to poctivej hráč, který nikdy nic nevypustil (narozdíl třeba od Čontofalského v závěru derby), který nikdy neměl na soupeře debilní kecy, který nikdy neměl debilní kecy na fanoušky, který narozdíl od některých jiných hráčů nedonášel (pokud vím) trenérovi či vedení klubu věci z kabiny...

      Ale říkám, že derby měl hrát místo něho Čepelák nebo Kolařík. Někdo, kdo má herní praxi, byť z juniorky. Lepší rozehranej mladej stoper než nerozehranej čtyřicátník...

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        Borris     před 12 lety 14.04.2013 15:08 |  
        0 0

        no v podstatě takhle. Lafata byl v pozici, ze které absolutně neměl šanci ten centr zasáhnout kdyby to Hubáček pustil. Jasně to směřovalo Čontofalskému do ruky. Pro mě to nebyl vyloženě smolný gól, ale fatální selhání o to horší, že se ho dopustil jeden z našich nejzkušenější hráčů na place od kterého se naopak čekalo že v podobných situacích uplatní svůj klid. A nemá to nic co do činění s nerozehraností nebo tak něco.

        U druhého gólu ho tam opravdu nanominoval Čonta a taky má na tom gólu svůj podíl. Ale stejně si stojím za tím, že Hub to nedostal nijak špatně a pořád měl nebýt toho podklouznutí čas si balon zpracovat a posunout doleva na zcela volného Čonku, který pak měl lajnu otevřenou. DOpadlo to ale bohužel takhle. Já proti Hubovi taky nic nemám. Odvedl toho pro Slávku hodně, je to poctivec který nic neošidí a který opravdu nikdy neměl zapotřebí se realizovat v nějakých kecech do novin nebo dělat nějaké křivárny. Tohle jsem si na něm vždy nesmírně cenil. Ale nezavírejme oči před pravdou. Poslední 3 sezony už prostě na základ nemá. To je bohužel nesporný fakt. Jsem ale jinak pro, aby ve Slavii po skončení kariéry pokračoval nějaké funkci. Lidi jako on ve Slavii nezbytně potřebuje. Ale v jeho případě už rozhodně ne na hřišti jako hráč! Kolařík bophužel hrát nemohl protože je myslím zraněný pokud se nepletu a nehraje tedy ani za juniorku. Takže v úvahu připadal jedině Čepelák. Ovšem taky bych být Radou nasadil Huba. Nikdo nemohl čekat že nás takhle popraví.

  33. Re: Sparta - Slavia 3:1

    Petr9608     před 12 lety 14.04.2013 19:22 |  
    0 0

    Hm, že by se stal Hrdlička z TV H@vna apoštolem jedné skvělé noviny?

    • Re: Sparta - Slavia 3:1

      Borris     před 12 lety 14.04.2013 19:29 |  
      0 0

      jaké skvělé noviny?

      • Re: Sparta - Slavia 3:1

        Petr9608     před 12 lety 14.04.2013 19:55 |  
        0 0

        Třeba že by jistý trenér, co byl nedávno v Edenu na lavičce hostů by začal v Edenu obývat lavičku vedeljší?

        • Re: Sparta - Slavia 3:1

          Borris     před 12 lety 14.04.2013 20:03 |  
          0 0

          Že by Kozlík šikula :-) když u mě tuhle novinu diskredituje to, že to bylo na Nově. A co tam přesně říkali?

          • Re: Sparta - Slavia 3:1

            Petr9608     před 12 lety 14.04.2013 20:38 |  
            0 0

            "V zákulisí se šušká, že si Kozel pomalu balí věci a chystá se do Slavie. Zatím je to jen v rovině spekualcí. Rada snad z ligy nezmizí. "
            Bylo to na Twitteru Hrdličky z Novy. Nic víc....

            • Re: Sparta - Slavia 3:1

              Borris     před 12 lety 14.04.2013 21:27 |  
              0 0

              kéž by to byla pravda...

              • Re: Sparta - Slavia 3:1

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 15.04.2013 17:14 |  
                0 0

                Zatím ve stadiu jedna paní povídala...

                • Re: Sparta - Slavia 3:1

                  Petr9608     před 12 lety 15.04.2013 17:23 |  
                  0 0

                  Paní Borhyová? :-)))

  34. Re: Sparta - Slavia 3:1

    zeleznik2     před 12 lety 15.04.2013 10:06 |  
    0 0

    Já bych to postavil takto: Hubáček versus Slavie 3:1, opravdu tento hráč už ve Slavii nemá ca 3 roky co pohledávat, sobotní tragický výkon byl jen dovršení jeho zmaru, darovat tři body Plzni, Slovácku, výpadek z poháru České pošty a nakonec dovršení všeho výkon na Letné. Snad už konečně otevřeli oči i jeho zastánci, kteří ho zde několikrát nelogicky vychvalovali. Jinak hlavně záloze a v obraně Dobrotky děkuji za bojovný výkon, bohužel jeden hráč v poli nám zkazil celý výkon, protože sparta hrála úplný nic a bod bysme v klidu uhráli. Jinak se svoji objektivitou přispěchala ČT, ve studiu se mluvilo hlavně o Spartě: Čapek, Bílek atd sparťané tělem i duší, pouze nestranný Uličný a za Slavii Šmicer, jinak předzápasem celá minuta o přípravě Slavie na utkání naproti více než 10 minutové sparťanské hovoří jasně, navíc rozhodčí Jech, který obracel jako obvykle zákroky proti Slavii, prostě se na Letné nedalo vyhrát...a ten blbec Kříž co zpíval tu hnusárnu, tak to jsem vypnul totálně zvuk...Možná pan Hubáček nesprávně pochopil slova Karola Kisela, že tři body urveme z Letné a aby to nebylo Spartě líto, tak jí to vrátíme výhrou v Plzni. Hubáček to pochopil tak, že když pomohl k výhře Plzni, tak pomůže i Spartě..Jinak krom Dobrotky obrana nic moc a Čonty opět nepřekvapil svým výkonem, kdy tradičně podbíhal centry a měl problémy s rozehrávkou, čisté svědomí nemá ani při obdržených brankách, kdy mohl jeden chytit.., ze zálohy chválím Vošahlíka s Rudym , škoda jen, že Rudy zahodil šanci, mohlo to dopadnout i 2:2 a všichni by byli spokojeni. Rada překvapil hrotem Škodou, bojoval, ale k šanci se nedostal, naopak znovu mne rozčiloval střídáním, pane trenére, kdy pochopíte, že střídat se může hned od začátku hry a ne poprvé v 78 minutě?střídání Fenina se Škutkou jsem vůbec nepochopil, posílení útoku v 78 a 88. když oba hráči měli, jít na plac nejpozději v 65 minutě, to je klasika, nakonec jsme se dočkali i Juhara, trenér svého koně nasadil v 83.minutě, že by kvůli prémií?no nevím co od čekávat od zápasu se Slováckem, tři body jsou prostě nutností...jiný výsledek nepřipadá v úvahu...

    Sestava na Slovácko:

    Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Čonka/Juhar - Petrák/ Gecov - Vošahlík, Kisel, Skácel - Fenin, Škutka