Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Sobotní derby před plným stadiónem

Dnes proběhla společná tiskovka před sobotním derby, v netradičním prostředí žižkovské věže 93 metrů nad zemí oba týmy vyslovily přání získat z duelu tři body. "Přistoupíme k němu jako k výjimečnému zápasu a budeme se snažit Spartu na jejím hřišti porazit," řekl kapitán Karol Kisel.

Před zápasem si oba týmy přejí jediné - výhru nad rivalem a tři body. "Hráči se na zápas těší, bude vyprodáno, věřím, že jak diváckou kulisou tak i způsobem hry bude zápas zajímavý, bude se o něm mluvit a bude vyvrcholením jarní části soutěže," uvedl trenér Petr Rada. "Rádi bychom navázali na způsob, kterým se v posledních zápasech prezentujeme, jak způsobem hry, tak i výsledky. Jsem přesvědčen, že oba týmy mají co nabídnout, aby se utkání divákům líbilo," řekl jeho sparťanský protějšek Vítězslav Lavička.

Petr Rada bude mít k dispozici kádr v plné síle. "U nás nikdo žádné zdravotní problémy nemá," uvedl. Na zápas se těší kapitán Karol Kisel, který v minulosti oblékal sparťanský dres. "Je to sváteční zápas, výjimečnost je cítit na fanoušcích i lidech okolo. Je to o něco prestiženější utkání než ty ostatní, chceme se více vytáhnout, doufám, že se nám podaří tuto náladu přetavit i na hřiště, přistoupíme k tomu jako k výjimečnému zápasu a budeme se snažit Spartu na jejím hřišti porazit," vidí duel optimisticky Kisel i přesto, že oba týmy dělí v tabulce přesně dvacet bodů. První derby má před sebou Martin Dobrotka. "Moc se na zápas těším, atmosféru derby okusím poprvé, doufám, že po zápase budeme spokojení."

Slávisté mohou na derby počítat s mohutnou podporou fanoušků v hledišti, i když ti v posledním utkání proti Dukle vyjadřovali nespokojenost s hrou, jakou tým předvádí. "Lidi si koupili vstupenku, mají právo projevit svůj názor. Mně se to osobně nelíbí, to, že se nám místy nedaří během zápasu, je běžná věc. Myslím, že od zimy mužstvo předvádělo vcelku slušné výkony, raději bychom viděli, kdyby se fanoušci semkli a tým podporovali," řekl generální ředitel Zbyněk Kusý. "Je to nepříjemné, ale budu bojovat za to, aby se protesty fanoušků nedotkly hráčů. K trenérské práci to patří, pro mě je důležité, aby hráči odvedli v sobotu dobrý výkon a nezabývali se podobnými věcmi," uvedl na toto téma trenér Petr Rada.

Při sobotním derby bude založena nová tradice - předání symbolického primátorského klíče od hlavního města Prahy vítěznému týmu. V případě remízy bude uložen na magistrátu. "Více to zviditelňuje celé derby, může to být hezká tradice," podotknul Kusý

Přes internetový server ticketportal je možné zakoupit ještě zhruba 1000 lístků, které zbývají i z nevyzvednutých rezervací. Do sektoru hostů bylo prodáno 1300 lístků, k dispozici je ještě zhruba 500 vstupenek. Ty lze zakoupit pouze v Edenu buď v předprodeji nebo ve fanshopu.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sobotní derby před plným stadiónem

    klimi     před 12 lety 09.04.2013 14:43 |  
    0 0

    "Myslím, že od zimy mužstvo předvádělo vcelku slušné výkony..."

    Kusý se zbláznil!

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      dArtagnan     před 12 lety 09.04.2013 15:05 |  
      0 0

      Nezbláznil, prostě ví o fotbale kulové. Viz další výroky typu: "Vyhazov trenéra nic neřeší", "Překvapuje mě, jak velký vliv na předváděnou hru veřejnost přisuzuje trenérovi", nebo "Ale vždyť Rada mužstvu říká, aby hráli po zemi." A ještě tyhle názory neustále prokládá tím, jak má 22letou zkušenost v nejvyšší soutěži. Všiml on si vůbec, že ti hráči nemají brusle a hokejky?
      Snad se alespoň vyzná ve financích, ale do toho nevidíme. Sponzor - jeho hlavní úkol - taky jaksi nikde.
      Ale jsme u jádra pudla. Proto neříkám "Rada ven", přestože si to ze srdce přeju od prvního dne, co je tady. Čekám totiž, že by ho vystřídal nějaký Pešice a vedení by pak říkalo: "Tak vidíte, měli jsme pravdu, změna trenéra nepomohla". Ve vedení klubu se musí začít, tam musí přijít skutečný fotbalový odborník.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        Kornovo     před 12 lety 10.04.2013 00:06 |  
        0 0

        ty ses vul,pesice je kvalitni trener

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          vavicek     před 12 lety 10.04.2013 09:25 |  
          0 0

          Jak jste na to přišel. Pešice je snad poslední trenér, který u nás praktikoval hru s liberem. Pešice je za zenitem už 15 let.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            Kornovo     před 12 lety 10.04.2013 10:59 |  
            0 0

            dehonestace uspesnych treneru na techto strankach,prijde mi uz ponekud nesnesitelna

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              vavicek     před 12 lety 10.04.2013 11:50 |  
              0 0

              To myslíte vážně? Dyt je to pravda. Taky už nějakých deset let nikoho netrénuje. Prostě mu ujel vlak. To je celé.

              • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                Kornovo     před 12 lety 10.04.2013 12:19 |  
                0 0

                ne,netrenuje.jen dela asistenta panu bilkovi,sleduje mlade hrace a nasazeni vydry v amenii do utoku byl tah z jeho hlavy.ale hlavne ze mu ujel vlak

                • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                  vavicek     před 12 lety 10.04.2013 12:45 |  
                  0 0

                  Tak to je ovšem nápad hodný génia. Dát útočníka do útoku a ne do zálohy.

                  • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                    Kornovo     před 12 lety 10.04.2013 13:44 |  
                    0 0

                    s tebou se neda diskutovat vavicku.zrovna pana pesiceho bych u nas uvital rad.to ze dlouho netrenoval klub,je jen dobre

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      Barra     před 12 lety 09.04.2013 15:06 |  
      0 0

      A co jiného veřejně tak mohl říct?

      Výsledkově je to po zimní přestávce celkem OK, máme o 9 bodů víc (lépe byli jen Sparta +16 bodů, Plzeň a Liberec +13, Olomouc +12, Příbram +10, a pak Slavia a Jablonec +9), v tabulce jsme šli o 3 místa dopředu (lépe jen Příbram +5, Liberec +4). Nebýt minely Juhara proti Teplicím by to vypadalo ještě lépe. Spolu se Spartou a Jabloncem je Slavia jediné mužstvo v Gambrinuslize, která bodovala ve všech 5 posledních utkání.

      Určitě není Kusý slepý pro kvalitu fotbalu, teď se hlavně kouká na výsledky.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        dArtagnan     před 12 lety 09.04.2013 15:12 |  
        0 0

        V jarní tabulce jsme devátí a o jedno místo ještě spadneme kvůli dohrávce Jihlava - Baník. To mi tedy moc OK nepřipadá.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Barra     před 12 lety 09.04.2013 15:33 |  
          0 0

          Jestli se nemýlím, jsme na dělených 8. místě - ale nebudu se s tebou dohadovat, jestli jsme 8. nebo 9., stejně jak asi nemá smysl předpovídat, jak výsledek dohrávky dopadne. Jestli zvítězí Baník, tak se nic nebude měnit.

          V únoru jsme byli 11., nad předposledním jsme měli 3 body náskok. Přece se o něco lépe dýchá s osmi-bodovým náskokem, který máme teď nad předposledním.

          Jestli ti to připadá OK nebo ne, je jiná věc. Nemluvím o kvalitě hry, říkám jen, že výsledky jara nejsou tak špatné a že jsme jako jediní s Jabloncem a Spartou 5 zápasů v řadě neprohráli.

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              Barra     před 12 lety 09.04.2013 16:08 |  
              0 0

              Záhada je vyřešená - já se dívám na celkovou tabulku, nikoliv dílčí se 7 zápasy druhého kola (6 zápasů z jara a 1 dokonce ještě z konce listopadu 2012). Ale to bylo celkem jasné, když jsem mluvil o tom, že jsme z 11 místa stoupli na 8., že máme 9 bodů více, atd.

              Na konci sezóny se rozdávají ceny podle 30 odehraných zápasů, podle mě je celková tabulka směrohodná, ale budiš.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        jarodo57     před 12 lety 09.04.2013 18:09 |  
        0 0

        Nebýt trenéra Rady ,tak by určítě Juhar nezavinil gól v Teplicích protože by ve Slávii nebyl

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      1rytir     před 12 lety 09.04.2013 16:32 |  
      0 0

      Musím souhlasit. Do pana Kusého vkládala spousta fanoušků veliké naděje. Ukazuje se, že o fotbale toho mnoho opravdu asi neví. Tvrdit, že se nám na podzim hra vcelku daří je absolutní hloupost. Dařilo se nám asi tak 20 minut proti Liberci a to je všechno. Generální ředitel s takovým názorem negarantuje jakoukoliv pozitivní změnu. Fakt nevím, jsem blázen já a se mnou pár dalších, anebo zešílelo celé vedení? Přece není možné, aby se hodnocení výkonů mužstva tak diametrálně lišilo.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.04.2013 16:42 |  
        0 0

        Tak že když Kusý veřejně nevyhazuje trenéra a nenadává na kde co tak fotbalu dle vás znalců nerozumí.Já kdybych byl na jeho postu bych jednal stejně a zvláště před derby on je hlavně manager,co by tam asi jiného měl vyprávět?Je vidět že o tom víte s odpuštěním uplné ho.no.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          1rytir     před 12 lety 09.04.2013 16:50 |  
          0 0

          Promiňte, možná toho opravdu o fotbale víme ho*vno, ale názory, podobné těm vašim jsou právě ty, které vedou do pekel. Pokud někdo tvrdí, že hrajem vcelku slušný fotbal a přitom drtivá většina (opravdu většina) vidí, že tomu tak není a hlasitě poukazuje na to, kde je toho příčina, není to chyba kritizujících, ale řtěch, kteří kritiku nepřijímají. A jsme-li u toho. Může mi někdo informovaný sdělit, kolik toho vlastně tolik idealizovaný generální ředitel pro klub zatím udělal? Kde je generální sponzor? Jaká je skutečnost ve stabilizaci hospodářských výsledků klubu? Jak to j s konsolidací fotbalového zázemí a jaký to má kladný vláiv na dosahované sportovní výsledky zejména A týmu? Atd atd.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.04.2013 17:03 |  
            0 0

            Musíme si uvědomit že jeho pozice je skutečně manažérská a nebude prostě veřejné hanit Slavii před derby.Jinak to co Kusy ve Slavii udělal je celkem dohledatelné,ale musíte se víc snažit.Jinak stačí si přečíst jeho odpovědi na ofiko stránkách a tam je vidět že to také nevidí tak růžově jako na té TK.To se týká i dalších odpovědí na ostatní otázky.Cesta do pekel je pořád někoho ze Slavie vyhazovat.

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              klimi     před 12 lety 09.04.2013 17:28 |  
              0 0

              Kdyby se do Slavie přijímali kompetentní lidé, pak by nebylo třeba pořád vyhazovat...(Straka, Rada, Platil,..)

              • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.04.2013 17:35 |  
                0 0

                Tak Straka byl opravdu úlet hodně neuvěřitelnej,jinak kdyby Jabulím,Doležal atd.nerozprášili úspěšnou Slavii tak se ti lidé nemuseli přijímat a poté ani vyhazovat.Tudíž vinu současného vedení v tom zase nevidím až tak velkou.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        bongor     před 12 lety 09.04.2013 22:29 |  
        0 0

        Kusého se zastanu,ministr obrany taky nemusí umět perfektně střílet a házet granáty.Ale že hájí Radu,se mi nelíbí.Co na to dále říct?
        odpoví lidová píseň:
        Andulko Šafářová,husičky nemáš doma.Husy jsou v jeteli a my jsme v pr....Vyžeň je a Rada ven,dřív než budem patnáctý jen.

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      Edwardtheiron     před 12 lety 09.04.2013 19:28 |  
      0 0

      Čím víc někdo mluví o odvolání Rady,tím víc dokazuje,že o fotbale nic moc neví! Nikdo se zdravým rozumem totiž neodvolá trenéra sedm kol před koncem ligy,když nehrozí sestup.Kusý,na rozdíl od jiných,totiž nebude platit zbytečně hromadu peněz a určitě taky nebude chtít dojít do stádia,kdy budou fandové určovat,kdo bude Slavii trénovat,což dělá mimochodem naprosto správně.A pokud jste někdo čekal,že v týdnu před derby bude prohlašovat,že se mu nelíbí předváděná hra a že to má Rada nahnuté,tak to jste snad ani nemohli myslet vážně.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        klimi     před 12 lety 09.04.2013 19:32 |  
        0 0

        "...nebude platit zbytečně hromadu peněz..."

        Dobře, tak si ho tu budeme ještě sezónu držet, uteče nám polovina hráčů, polovina talentů kvůli Radovi konzervatismu vyprchá do prázdna, my budeme plácat střed tabulky a radovat se, že jsme 5 zápasů v řadě neprohráli...

        Už se těším, až si budu moci po derby říct: "Tři zápasy v řadě jsme nevyhráli..."

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Edwardtheiron     před 12 lety 09.04.2013 19:45 |  
          0 0

          Nesmysl! Příští sezóna je až příští sezónu,odvolávat trenéra sedm kol před koncem je blbost.Pro výměnu jsem taky,ale ne teď,když není,kdo by to převzal.Shánět narychlo kouče je v naší situaci zbytečné a aby to převzal Petrouš? Vzpomeň si,co se tady i jinde o něm psalo,když to trénoval.Nějak rychle mnozí ztrácí paměť.Co se týče talentů,to je další mýtus.Pokud máš na mysli někoho z naší slavné juniorky,tak jsi ji asi dlouho neviděl hrát.Není tam momentálně ani jeden hráč,který by byl pro áčko přínosem.Někdo takový by musel ve své kategorii vyčnívat a to se bohužel neděje.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            klimi     před 12 lety 09.04.2013 19:54 |  
            0 0

            Tak asi chodím na jinou juniorku než ty....

            Prosím tě, asi jsi si neuvědomil, že jsem vyzdvihl jeden z tvých argumentů, a to byl ten, že nikdo nebude Radu vyplácet...Pokud se nemýlím, tak má smlouvu do roku 2014, tudíž budeme čekat ještě rok, protože ho nechceme vyplatit?...

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              Edwardtheiron     před 12 lety 09.04.2013 19:58 |  
              0 0

              Ne,já jsem pro odchod a doufám,že to tak dopadne.Ale ne teď,kdy to nemá smysl.Pokud maká za čtvrt milionu,tak jsou ty dva tři měsíce pořád dost peněz.Teď by to ale fakt byla hloupost.Ať si to dotrénuje a pro příští rok ať dorazí konečně nějaký normální trenér.

              • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                klimi     před 12 lety 09.04.2013 20:05 |  
                0 0

                No jo, ale stejně mu budeme ten rok doplácet tak jako tak...Těžko říct, každýho názor...

                • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                  Edwardtheiron     před 12 lety 09.04.2013 20:08 |  
                  0 0

                  Já vím,ale pořád by se nějaké peníze ušetřily a nebylo by to málo.A taky by mu Řéba brothers mohli přiložit hlaveň ke spánku a navrhnout mu rezignaci. :-) Mě jde spíš o to,že by to teď nic neřešilo a ve výsledku by to mohlo napáchat ještě víc škody,protože by mohl přijít třeba Csaplár nebo Marko a to je zase ten Rada zlatej. )))

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              Pepino44     před 12 lety 10.04.2013 10:42 |  
              0 0

              Klimi,prosím Tě,kam chodíš na tu juniorku ? Já bych se tam taky rád podíval. Byl jsem na všech domácích zápasech juniorky letos a proto mi nezbývá než souhlasit s Edwardem (bohužel).

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            bongor     před 12 lety 09.04.2013 22:36 |  
            0 0

            Jenže on je.Je to druhý nejlepší současný český trenér ,hned po Vrbovi,Karel Jarolím.Pochopitelně,že by se i proti němu ozvalo mnoho hlasů,ale to už je zažitý slávistický kolorit,dědictví dědků-memralů ze dřevěnky.Ovšem Rada to je jiná,ať se ozve ten,komu se nyní naše hra líbí a zdá se mu perspektivní pro příští sezonu-samozřejmě ovšem kromě pana generálního.Tak se hlašte hoši,ať je vás hodně.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        Barra     před 12 lety 09.04.2013 20:17 |  
        0 0

        Vidím to stejně, Edwarde. Kusý se chová racionálně ve svém vyjádření pro media. Největší blbost by byla teď se zbavit za každou cenu Rady. Když změna, tak aby to byla změna k lepšímu a ne prosazená za každou cenu, jen abychom jsme se ho zbavili. Teď je zapotřebí udržet klidnou hlavu, dohrát sezónu, a hledat řešení do budoucnosti.

        A kdyby ti, kteří berou Kusýho za ignoranta a fotbalového analfabeta věnovali potřebný čas jeho odpovědím na oficiálkách, došlo by jím, že Kusý je tam mezi řádky celkem kritický.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Edwardtheiron     před 12 lety 09.04.2013 20:24 |  
          0 0

          Přesně tak.Kusý ví určitě,co dělá a jeho "spokojenost" je z těch odpovědí jasná.A já si tak nějak myslím,že pomalu pracuje na příští sezóně už teď.

  2. Re: Sobotní derby před plným stadiónem

    Khadgar     před 12 lety 09.04.2013 19:40 |  
    0 0

    Pokud by generální ředitel před derby řekl, že trenér je tragéd a je na padáka, tak by to byl špatný ředitel. Těžko čekat, že z něj vypadne něco jiného. Navíc v tomto ohledu zřejmě nedrží rozhodovací pravomoci, tak proč by si uškodil.

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      spino     před 12 lety 09.04.2013 21:35 |  
      0 0

      Co já vim, tak Kusý by ho už dávno odvolal, ale Radu tam drží jeho kamarád Řebíček.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        bongor     před 12 lety 09.04.2013 22:44 |  
        0 0

        Tentokrát výjímečně musím souhlasit se spinem.A.Ř.beru,je to člověk který nám pomohl zachránit Slavii a veškeré narážky na původ jeho majetku beru jako neznalost podnikatelského prostředí v Čechách,ale potažmo v celém světě.
        Jestli si někdo myslí,že třeba majitel Chelsea nabyl svůj majetek nějak jinak,tak má pravdu.Ale určitě to nebylo čistějším způsobem,spíš naopak.Řéba Radiče přivedl,jsou kamarádi z Teplic,nechce se mu jej vyhodit.Spletl se,ale neměl lepší volbu.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          edenian     před 12 lety 10.04.2013 10:02 |  
          0 0

          Ja jsem se taky nezucastnil mistnich diskusi o puvodu majetku bratri Rebicku, bohuzel jedinou odpoved muze dat soud, coz se asi nikdy nestane. Spolecenska posice pana Rebicka Adama, to uz je vetsi orisek, to je skutecne problem / snad nejen pro mne /.
          Ale argumentace Abramovicem, kterj vyraboval celou Cukotku a odjel do sveta se bavit, to asi neni nejlepsi napad.

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      Barra     před 12 lety 10.04.2013 08:20 |  
      0 0

      Bez toho, že bych se Rady chránil, musím konstatovat, že Blesk-Sport rozjel hon na Radu a Slavii. Obzvlášť teď, před derby, se náramně hodí trochu zatopit pod kotlem.

      Od Sportu, který opěvuje Sparta ve všech tóninách, se ale nic jiného nedalo čekat. Připomíná mi to nároamně seriál článků a útoků na Chovance, který během jeho posledního účinkování ve Spartě také Sport rozjel. Tehdy ale ještě Sport nebo jeho redaktoři nebyli na výplatní listině Křetinského.

      I když Sport a Ringier už nejsou oficiální mediální partner Sparty, je podle mě jasné že Sport stále Sport podporuje. Stačí se podívat na titulky a články posledních měsíců, ze kterých adorace pro Spartu přímo kape. Sparta se holt umí lépe prodat. I to je ale umění - a pro sponzory je důležité aby jejich klub byl postaven v nejvíce pozitivním světle.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        spino     před 12 lety 10.04.2013 09:43 |  
        0 0

        Tenhle článek je z doby jeho štace u repre, nicméně s tím co jsi napsal souhlasím.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Barra     před 12 lety 10.04.2013 09:58 |  
          0 0

          Vím, že se jedná o jeho působení u reprezentace, ale jaká náhoda že teď to vyjde ve Sportu. V období, kdy TV Nova probíra ultimata, které Rada údajně dostal, kdy se spekuluje o jeho odvolání.

          Doufám jen, že před derby to bude mít opačný efekt a naopak Slaviste semkne.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            th     před 12 lety 10.04.2013 21:38 |  
            0 0

            Barro, ten článek vyšel 27. prosince 2009. V tomto případě hon na Radu a Slavii tady rozjíždí tak maximálně spino, ne Spart. Nebo jinak nevím, proč to sem teď najednou cpe.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        bongor     před 12 lety 10.04.2013 10:06 |  
        0 0

        Ahoj Barro,já na to upozorňuju již měsíce,že je to zaplacená záležitost a že články o rumunovi jsou nechutné.Je to tak i u několika dalších medií.Třeba článek s nápisem"namazali si Horvatha na chleba"je vrchol nechutnosti,patolízalství a konečníkové turistiky.
        A takových článků na objednávku jsou desítky.Je to úplně stejné,jako připískávání na hřišti,jinde by se tomu řeklo "nekalá soutěž".tady se tomu říká "odborné hodnocení".

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Barra     před 12 lety 10.04.2013 10:41 |  
          0 0

          Ahoj Bongore, dokazuje to jen, že Sparta je chytřejší (a mazanější) než Slavie. Příznivý tisk = pozitivní image klubu = zajímavé pro sponzory.

          Dovolím si citovat tady část z výroční zprávy Sparty (2011), kde se jedná o jedná o její politiku v oblasti PR.


          PR a komunikace
          Významnými událostmi z hlediska komunikace byly loni:
          - Změna hlavního mediálního partnera. Místo společnosti Ringier byla podepsána tříletá smlouva o spolupráci se společnosti MAFRA. To mělo výrazně pozitivní vliv nejen na mediální obraz Sparty, ale i na vnímání stávajících hlavních partnerů klubu, kteří jsou nyní prezentování s seriózních denících a nikoliv v bulvárním tisku.
          - Posílení a další rozvoj digitálních médií. Sparta je nespornou jedničkou mezi českými kluby na internetu a to nejen svojí prezentací na oficiálních webových stránkách, ale také na facebooku a na youtube channelu. Počt fanoušků, který na na facebook přvýšuje 95 tisíc, je vyšší, než součet fanoušků všech ostatních prvoligových klubů (…)
          - Podpora dlouhodobých projektů, cíleně vytváření image jednotlivých hráčů a podpora fanouškovských projektů (…)

          Díky výše uvedených skutečnostem (…) hodnotíme sezonu 2010/11 z pohledu PR a komunikace za velmi úspěšnou.

          Až potud citace z výroční zprávy, celý text je na straně 4 a 5, na

          https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl.pdf?subjektId=isor%3a21617&dokumentId=B+2276%2fSL41%40MSPH&partnum=0&variant=1&klic=w1n2ok

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              Barra     před 12 lety 10.04.2013 19:23 |  
              0 0

              A tímto článkem ze 11.5.2012 (13:55 h) ve Idnes Filip Saiver vlastně připravil veřejnost na odvolání Haška, jmenování Hřebíka do nové funkce sportovního ředitele a uvolnilo se místo pro Lavičku.

              A světu div se: tyhle změny se staly ve stejný den, také 11.5.2011 (zpráva ČTK 18:44 h). Vypadá to, že první vlaštovka ohledně nastávajících změn byla puštěná do vzduchu Mafrou, v režií Sparty.

  3. Re: Sobotní derby před plným stadiónem

    Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 08:16 |  
    0 0

    Tak jak tedy?

    Radu neodvolávat. Uflikovat s nim nějaký 7. - 9. místo a za včasu začít jednat jak s rohatym, tak s Duklou. Nevim, mám takový tušení, že to k týto variantě spěje. Fanoušci chtěj, on by se tomu nebránil. Trochu se obávám toho, jestli se při těch loňských námluvách nerozešli ve svým. Na druhou stranu, v takovym případě by asi nevyslovoval myšlenku návratu do Slavie či i třeba by se neúčastnil 120 let Slavie v ND....

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      Barra     před 12 lety 10.04.2013 08:25 |  
      0 0

      Hlavně aby nedostal strach že by ho časem, kdyby výsledky nebyly ono, potkal stejný osud jako Jarolíma-Petrouše-Poustky-Rady a nekřičelo se Luboš ven. V Dukle má přece o něco klidnější život.

      (v řadě jmenovaných trenérů jsem úmyslně vynechal FS, kde averze proti jeho osobě byla tak jasná že by si fanoušky ani mistrovkým titulem neudobřil)

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        quelhar (admin)     před 12 lety 10.04.2013 09:03 |  
        0 0

        Pokud je Kozel aspon trochu ambiciozni, tak by vyzvu jakou predstavuje soucasna Slavia neodmitl proto, ze chce mit klid v Dukle ve stredu tabulky. A kdyby ano, tak by to nakonec bylo taky dobre, protoze Slavia potrebuje ambiciozniho a odvazneho trenera a ne nekoho, kdo ma rad svuj klid. Nicmene verim, ze Kozel takovym clovekem neni.

        Co si ale dokazu predstavit je to, ze mu v lete prileti nabidka z lepsi destinace nez je Slavia (Vrba do narodaku, Kozel do Plzne?) nebo bude dohodnuta (nebo uz dokonce byla) spoluprace s Plzni v budoucnu a do te doby zustane v Dukle. Pripadne mu Slavia nenabidne takove podminky, aby s nimi souhlasil (vlastni vyber asistentu, klicove slovo v prestupech, adekvatni plat, ...) To jsou duvody, pro ktere si dokazu predstavit, ze by Kozel mohl odmitnout Slavii. Nedokazu si predstavit, ze ji odmitne proto, aby mel klid nebo proto, ze je lepsi trenovat Duklu nez Slavii.

        Samozrejme druha otazka je, zdali by se Slavia byla schopna dohodnout s Duklou na jeho uvolneni.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Barra     před 12 lety 10.04.2013 09:56 |  
          0 0

          Absolutně s tebou souhlasím, Quelhare. Chtěl jsem jen poznamenat, že na trénování ve Slavii musí mít trenér pevnou páteř. Tlak je velký, očekávání obrovské, nestačí pěkná hra bez bodů, stejně jako nestačí body bez pěkné hry: fanoušci chtějí obě.

          Také se rychle zapomíná, viz Michala Petrouše. Po jeho nástupu v 2010-2011 zažila Slavia ve zpětným kole nevídané výsledky. Ze 13 her 6 výher, 6 remíz, jen 1 prohra, 24 bodů na 39. S tímto průměrem by uhráli 55 bodů z 30 zápasů - a každý si ještě pamatuje, v jakých okolnostech se hrálo. Hráči bez výplaty, klub před krachem. Petrouš tedy určitě uspěl.

          A stačilo, aby v první části 2011-2012 byly výsledky horší (z 9 zápasů 2 výhry, 3 remízy a 4 prohry, celkem 9 bodů na 27), a už se volalo po odvolání. Rychle se zapomnělo na to, co Petrouš pár měsíců před tím dokázal.

          Být trenérem Slavie je určitě čest a velká výzva. Očekávání je ale obrovské, tlak velký, trenér nemá pevnou pozici jako například Arsene Wenger v Arsenalu. Bere se jen okamžitý výsledek, že i ve fotbale jsou cyklusy kde jednou se daří a pak může nastat období, kdy vše nejde podle očekávání, se neakceptuje.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            bongor     před 12 lety 10.04.2013 10:14 |  
            0 0

            Nejlepší příklad je KJVCD.Udělal dva tituly,LM a stejně se nevyhnul masivnímu napadání.Bylo by oprávněné,kdyby ty důvody byly jasné.Ale já nevěřím tomu,že by trenér kdekoliv na světě mohl takovým způsobem způsobit finanční úpadek klubu.

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              petrjir     před 12 lety 10.04.2013 11:06 |  
              0 0

              Co jsem slyšel, tak si KJVCD nechal za titul vyplatit tucet miliónů korun. Co je na tom pravdy nevím.

              • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                Barra     před 12 lety 10.04.2013 11:57 |  
                0 0

                A i kdyby to tomu tak bylo podle smlouvy - so what? Dovoluji si podotknout, že díky postupu do LM Slavia dostala v 2007-08 od UEFy na prémiích vyplaceno 201 mil Kč (!) - peníze které vybojoval KJ spolu s mužstvem.

                Nemyslím si, že by Vrba, Lavička na tom byli hůř.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 10:06 |  
          0 0

          Tady souhlas. Dokázal bych si ho představit jako nástupce Vrby v Plzni. Možná teď bude třeba přát Viktorce titul. Pokud by se opět rýsovala možnost postoupit do LM, tak by asi Paclík nechtěl dělat žádný velký změny. V opačnym případě by tomu možná bylo jinak. Záleží taky na tom, co nároďák, který může zúžit výběr kandidátů Radovýho nástupce daleko "přímější" cestou, aneb KJVCD do repre!

          No ale tušim, že Vrba to má do konce 2013/14, jako myslíš, že už jako Luboš má kontrakt na hl. trenéra FCVP 2014/15?

          Jinak fakt nevíte někdo jeho rodinnou situaci? Jestli má třeba rodinu a hypotéku na barák, tak by případný platový přilepšení ho taky mohlo motivovat. Navíc spojený s nenutností jít někam do 2. turecký...

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            quelhar (admin)     před 12 lety 10.04.2013 10:20 |  
            0 0

            Nemyslim, ze ma Kozel podepsanou smlouvu kdekoli jinde nez v Dukle. Ale muze existovat nejaka nepsana dohoda mezi Plzni a Duklou, ze Kozel bude pro Plzen prvni volba, az jednou Vrba skonci... V ceskem fotbale se deji daleko divnejsi veci, nez by byla nejaka takovato dohoda.

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 10:26 |  
              0 0

              Ale Vrbu si tam můžou držet ještě několik let, ne? A co by zatím tvrdnul v Dukle, když by třeba mohl jít k nám.

              A hlavně, pokud tedy mu to pálí, by asi neřikal, že by se do Slavie jednou rád vrátil. Sory, ale tohle mi přijde docela zásadní výrok. Když dvě hodiny předtím slyší, že Eden vyvolává jeho jméno a vlasního kouče vypískává. Mne to přijde takový mezi řádky "Pane Ŕebíčku, uvažujte o mne"

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        klimi     před 12 lety 10.04.2013 09:04 |  
        0 0

        Poustka ven se nikdy nekřičelo...
        U Petrouše to vše bylo poněkud nešťastné, když do novin řekl, že se cítí být Klokan a že obdivuje Řepku (nebo tak nějak to bylo, už přesně nevím...).

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Barra     před 12 lety 10.04.2013 10:01 |  
          0 0

          U Poustky nebyl pokřik na tribuně, ale názory fanoušků na webu mluvily za sebe.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        bongor     před 12 lety 10.04.2013 10:10 |  
        0 0

        Kozlíka mám rád,jako každého slávistu a tím více tak zapáleného.
        Ale mám dojem,že hra Dukly není o mnoho lepší než naše/myslím způsob hry/.Takže nejdřív bych ho poprosil,aby se šel někam pořádně vyškolit,nejlépe do Plzně a potom aby přišel k nám a zavedl
        u nás konečně něco,s čím se dá uspět.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 10:17 |  
          0 0

          A proč by měl s tim slabym kádrem hrát to, na co nemá? Porážet doma lůzry z Příbrami, Budějek a hrát na bod na hřištích týmů jako jsme my, to je asi tak maximum. A on toho je schopen. Když bude mít k dispozici kádr / prostředky, jako je u nás, tak věřim, že budem hrát o poháry...

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Ferguss     před 12 lety 10.04.2013 11:15 |  
          0 0

          Souhlas, já bych každému zastánci Kozla doporučil pustit si všechny čtyři naše derby za sebou, třeba ho to vyléčilo. Já podobné pragmatické uvažování ve fotbale neuznávám - hrát na vítězství jen s tím na koho papírově mám. Kdyby takhle uvažovali v Plzni došli by v EL, tam kam došli? Další věc na kterou bych rád poukázal je dost slabá fyzička, v posledních 20 minutách minulý týden vyloženě odešli a to je věc, pro kterou omluva neexistuje.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 11:29 |  
            0 0

            Tak se furt nekoukat na ty naše malý derby. S jinejma soupeřema už tam ty góly padaj...

            Osobně bych tedy snesl třetí místo s tim, že v Plzni nebo na Spartě to nebude podívaná, přičemž bysme si nahrazovali jinde...

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 11:31 |  
              0 0

              Teď hraje Dukla s Jabloncem, to může bejt zajímavej zápas..

  4. Re: Sobotní derby před plným stadiónem

    SForever1     před 12 lety 10.04.2013 11:57 |  
    0 0

    Jede někdo z Jihu? Písek, Milevsko, Tábor, Týn nad Vltavou? Přidám na béňo. 739414387 nebo Pouzar7@seznam.cz SMRT S.ARTĚ !!

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      Barra     před 12 lety 10.04.2013 12:32 |  
      0 0

      Lidové noviny (Lidovky.cz) patří do skupiny Mafra a tedy oficiálního partnera Sparty, která má s Mafrou smlouvu na vylepšení mediálního obrazu Sparty a cíleně vytváření image jednotlivých hráčů (viz příspěvek výše).

      Trochu extra tlaku na Slavii se teď, 3 dny před derby, mimořádně hodí.

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        Jiri1     před 12 lety 10.04.2013 12:46 |  
        0 0

        Panove oprostete se od techto novinaru...., hrozne se mi libil klip vysilany na CT 24 ohledne derby, hlavne mne dojal ten starsi pan s holi, sikovna propagace, skvela obcanska nauka Slavie v praxi,
        Proste i z meho okoli je videt , ze derby poblazni temer vse co je Slavisticke, jeste probudit Tantala i Sokratese a muze se zacit.
        A takovych spotu , ktere vtipnosti a opravdovou nenucenosti lakaji na produkt, jeste zadarmo odvysilaneho v hlavnich vysilacich casech , tak to tedy klobouk dolu, kez by se toho chytli i hraci.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 12:50 |  
          0 0

          Kde to bylo a v kolik?

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            Jiri1     před 12 lety 10.04.2013 12:58 |  
            0 0

            Vcera vecer, pri hlavnich udalostech dne ve sportovni casti asi 19.59, predtim myslim v 17.30 pri zpravach a nakonec jeste jednou pozde vecer , a bylo to super vcetne komentare Strasaka , a rezisera Nouzaka , hral tam i tzv carodej tj Martin Vaniak, klobouk dolu prede vsemi, kteri se toho ucastnili, slo o lidi , kterei znam jako verne fandy.

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              subHuman     před 12 lety 10.04.2013 13:17 |  
              0 0

              Jmenem vsech Vam dekuji za poklonu. Od Vas to potesi dvojnasob!

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              mats     před 12 lety 10.04.2013 14:55 |  
              0 0

              Mě baví i ten klip se Šmicrem, Strakou a Jankulovskim... ;-) Ale chápu, že to do vysílání ČT nemohlo... :-)

              • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

                subHuman     před 12 lety 10.04.2013 17:55 |  
                0 0

                V zaloze jsou dalsi :)

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          naplavnik     před 12 lety 10.04.2013 13:23 |  
          0 0

          no jiřiku, starší pán s holí je snad slavný standa procházka, ne? jinak souhlasím s přáním, aby atmosféru naplno nasáli i hráči a projevilo se to na hřišti, bez ohledu na stávající umístění obou týmů.

  5. Re: Sobotní derby před plným stadiónem

    naplavnik     před 12 lety 10.04.2013 13:25 |  
    0 0

    tak jsem si přečetl chat s kamilem a nemám z toho jiný pocit, že radova pozice je v kabině notně nalomená. toto dle mého směřuje k rychlému konci.

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      Pepino44     před 12 lety 10.04.2013 15:25 |  
      0 0

      Tak s tím se dá souhlasit, alespoň Čonty bude mít určité výhrady,ale na plné pecky to samozřejmě říci nemůže. A takhle se vyjadřuje profesionál na otázku co říká na pokřik "Rada ven" - odpověď " Já to nevnímám,soustředím se na hru"

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        lassiter     před 12 lety 10.04.2013 14:28 |  
        0 0

        fake

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        Kornovo     před 12 lety 10.04.2013 14:31 |  
        0 0

        co to je za rok?z toho az mrazi a vybavuje se KSC

      • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

        Pepino44     před 12 lety 10.04.2013 15:32 |  
        0 0

        Je to hustý,ale je to pravda,takové to bylo. Jsem pamětníkem.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          quelhar (admin)     před 12 lety 10.04.2013 15:41 |  
          0 0

          Jestli to tak bylo, to nevim, ale toto konkretni je opravdu fake.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            Petr9608     před 12 lety 10.04.2013 17:52 |  
            0 0

            Je to fake....

            Novinovej tisk byl v tý době jinej...

            • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

              Pepino44     před 12 lety 11.04.2013 15:18 |  
              0 0

              Nehodlám polemizovat o tom,zda konkrétně toto je fake,ale asi před 5 lety při opravě podlahy doma,jsem nalezl noviny s názvem SOKOLOVÁK (pravděpodobně závodní časopis ČKD Sokolovo (závod Lokomotivka),někdy z roku 1955-56, tam byly články v podobném stylu,v tomto čísle nebylo psáno tedy o Slávii,ale pamatuji si na část,kde bylo napsáno " každý dělník závodu Lokomotivka musí fandit mužstvu Spartak Praha Sokolovo,je to naše morální povinost" a podobné články,kdo to nezažil,tak to nemůže pochopit. Já jsem byl tehdy ještě dítě,ale hodně jsem o tom mluvil se svým otcem (samozřejmě slávistou),který mi vyprávěl jak to bylo,když se zakládalo ATK (nyní Dukla),jak tam musela přejít téměř polovina mužstva Slávie (ti nejlepší),protože to byla politická otázka. V té době bylo vše zpolitizováno" Na základě usnesení strany a vlády". Nejsem odborníkem na tisk a netvrdím,že ten článek byl z Rudého práva (jiných novin tenkrát moc nebylo) a ani nevím jestly se RP tisklo stejným písmem jako tyto závodní plátky. Ovšem obsahově by to mohlo odpovídat.Ty noviny jsem bohužel vyhodil,protože nějakých 50 let pod parketami s nima udělalo své.

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          Kornovo     před 12 lety 10.04.2013 16:38 |  
          0 0

          tak fake nebo pravda?pripadne vybavujete si konkretni rok?

        • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

          bongor     před 12 lety 10.04.2013 20:06 |  
          0 0

          Souhlas s Pepinem,on si málokdo dokáže něco takového vůbec představit a tak mladším to někdy může připadat jako sci-fi.Ale bohužel,tak to skutečně bylo a někdy dokonce ještě mnohem horší.Tohle nejsou jenom kecy redaktora,ale skutečná státní politika.
          Slavia byla nepřítel,sparta oblíbený miláček.

          • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

            Barra     před 12 lety 10.04.2013 22:48 |  
            0 0

            Tak teď mi je tvá hluboká averze proti Spartě najednou velmi pochopitelná. Kdo ty časy aktivně nezažil, si podobné věci ani neumí představit.

            Měli by tento výstřižek z novin předložit naším hráčům před začátkem derby: lepší pep-talk snad není možný.

            A ihned mi jsou slova Limberského, který mluvil o 20 titulů které má Sparta díky rozhodčím, daleko jasnější. Že by se jednalo jen o 20 titulů? Cinklé jaro by se mělo připočítat.

            Hnus nejhoršího kalibru.

    • Re: Sobotní derby před plným stadiónem

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 11.04.2013 10:36 |  
      0 0

      To tedy, kdo stoji za temi klipy, zaslouzi velkou pochvalu.. clovek si uvedomi, ze nemusi mit rad radu, rebicka, soucasnou hru tymu, ale slavii ma rad porad.. no jen skoda, ze nelze moc ocekavat, ze by to v sobotu hraci podporili na hristi..