Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Rada ven? Ano, s jedním ale

Trpělivost došla. Jedině tak lze vysvětlit to, že fanoušci se proti trenérovi poprvé hlasitě vymezili až ve 22. kole.

V úvodu mého textu bych zdůraznil, že jej zveřejňuji v rubrice Názory, jedná se tedy o můj soukromý názor, který nemusí být stejný jako stanovisko celé redakce SN. Samozřejmě uvítáme další názory a veřejnou diskuzi ať už formou komentářů pod článkem, tak samostatnými texty, které nám můžete posílat, například na adresu kreml  zavináč slavistickenoviny tečka cz.

A než přejdu k samotné prezentaci svých názorů, několik faktů pro připomenutí: Slavia odehrála v této sezóně 22 ligových zápasů a má bilanci 6-9-7. Vyhrála tedy jen něco málo přes 27% svých zápasů a reálně hrozí, že toto číslo dále poklesne po příštím kole. Kromě toho vypadla z domácího poháru už ve svém druhém zápase na podzim a přišla tak o možnost bojovat o pohárovou Evropu skrz úspěch v této soutěži. Venku vyhrála Slavia letos jediný z 11 ligových zápasů a doma zvítězila jen v pěti z 11 zápasů, což je méně než polovina.

Výše uvedená fakta dle mého názoru dokazují, že trenér Petr Rada ve Slavii neuspěl a proto je ze strany fanoušků naprosto na místě vyjádření nespokojenosti s jeho prací. Kupodivu však tato fakta mají spíše podpůrný charakter, než aby byla hlavním důvodem k nespokojenosti, alespoň tedy co se týče mě. Petr Rada vede A tým Slavie už déle než devět měsíců, což považuji za dostatečně dlouhou dobu na to, aby tým nejen měl dobře organizovanou defenzivu, ale také, aby směrem dopředu produkoval (alespoň v částech utkání, když už ne stále) fotbal dle představ svého trenéra. 

K defenzivní činností Slavie osobně nemám příliš námitek, těžko lze však nazvat obranu jako skálopevnou. Pět inkasovaných branek v šesti jarních zápasech není příliš mnoho ovšem ani nijak zázračně málo. Navíc je potřeba vidět, že soupeři Slavie hned čtyřikrát trefili na jaře brankovou konstrukci (pokaždé v Edenu!): Boleslav jednou, Liberec dvakrát a Dukla jednou. Vzhledem k tomu, že se stoperská dvojice v zimě celá vyměnila, neberu příliš v úvahu podzimní zápasy a hodnotím jen podle jara.

To, co fanoušky trápí nejvíce, je ofenziva. Zopakuji, že devět měsíců je dostatečně dlouhá doba na to, aby tým dokázal produkovat i směrem dopředu takový fotbal, jaký si představuje trenér. A čeho jsme se tedy v roce 2013 od Slavie zatím dočkali? Jednak poměrně úspěšné přípravy, kdy hlavně v zimní lize Slavia produkovala pěkný fotbal s mnoha šancemi. Čím blíž však byl start ligy, tím hůř Slavia hrála. Vrchol pak nastal v generálce s Kladnem, kdy základní sestava předvedla v první půli pěší fotbal a soupeř z ČFL téměř celý poločas neměl problém s bráněním hráčů, z nichž minimálně většina by měla mít za cíl dovést příští rok Slavii do Evropy. Když po poločase nastoupili náhradníci, předvedli daleko pohyblivější a aktivnější fotbal, který zaslouženě vedl k brankám (a několika dalším neproměněným tutovkám). Dobrá, byla to jen příprava a dala by se lehce ignorovat, kdyby to v soutěžních zápasech bylo jiné. Ale bylo tomu tak?

V prvním jarním ligovém zápase v Olomouci šla Slavia rychle (a trochu náhodně) do vedení, ale stejně rychle nechala domácí vyrovnat a pak jim vyloženě darovala i rozhodující branku. Na tlak sešívaných si fanoušci museli počkat do posledních dvaceti minut, kdy už prostřídaná, útočně laděná sestava spálila tři více než solidní šance. Pak přišel zápas s Boleslaví, který jsem osobně neviděl, ale sestřih ze zápasu se mi celkem líbí, Slavia si za celý zápas vytvořila celkem dost (tj. alespoň 5) opravdu vyložených šancí. Neproměnila sice žádnou a inkasovala, ale i s trochou štěstí se jí podařilo alespoň vyrovnat.

To byl sedmý zápas bez výhry v řadě a první bod po pěti porážkách v řadě. Série, které ve Slavii nepamatují ani větší pamětníci než jsem já. Přesto se po zápase s Boleslaví stadionem neneslo "Rada ven" a pokud ano, tak jistě ne tak hlasitě, jako po Dukle. Fanoušci totiž ještě měli trpělivost, i když už jí nebylo mnoho.

Zlom - bodově k lepšímu, ale herně k výrazně horšímu - nastal v Brně. Hrozný fotbal bez jediné šance skončil šťastným (další adjektiva si tentokrát odpustím) vítězstvím Slavie. První výhrou venku po téměř roce a půl. Důvod ke spokojenosti? Ale kdeže. Až po tomto zápase totiž slávisté poznali, jak to trenér asi myslel v onom památném rozhovoru, když říkal, že není čas na krásu. Pokud se totiž nějaké záblesky fotbalové krásy ve hře Slavie objevovaly do zápasu v Brně (nebylo jich mnoho, ale nějaké by se našly), pak od něj už se jedná v podání červenobílých o vyloženou holomajznu. A nic na tom nemění ani to, že to je holomajzna, která přinesla Slavii osm bodů ve čtyřech zápasech.

Slávisté totiž vyhráli i nad Libercem, přestože první půli klidně mohli prohrát 1:2, když soupeř dvakrát trefil brankovou konstrukci. Dvě pěkné (ale bohužel velmi ojedinělé a do jisté míry náhodné) akce nakonec Slavii přinesly tři body, ale pachuť zůstala, zvlášť vzhledem k závěru utkání, kdy slávisté proti oslabenému soupeři rezignovali na ofenzivní pokusy a zápas jen dohrávali. Takže ano, tři vstřelené branky byly super, ale šancí v celém zápase slávisté mnoho neměli. Kromě těch branek vlastně téměř žádné.

V posledních dvou zápasech to byl pak návrat k výkonu "ala Brno". V Teplicích branka z ojedinělé náhodné akce, proti Dukle jediná pořádná šance Kiselovou hlavičkou, tedy dva zápasy, ve kterých si slávisté v ofenzivě prakticky vůbec nevěděli rady a často při útočení vypadali hodně tragikomicky.

Zde je třeba hledat hlavní (nikoli však jediný) důvod toho, proč se nyní křičí "Rada ven". V době, kdy by se konečně měl projevovat na hře červenobílých trenérský rukopis, totiž odehraje Slavia tři ze čtyř zápasů v řadě s průměrem pod jednu gólovou příležitost na zápas! Fanoušek Slavie je náročný a prakticky neustále nespokojený, to není důvod nijak zakrývat. Ale je zřejmé, že nyní má k nespokojenosti opravdu pořádné důvody! Že více než bodové ztráty v beztak už ztracené sezóně jej trápí nudný a šedivý fotbal bez šancí, kterým se nyní Slavia prezentuje, a nevidí důvod očekávat radikální změnu k lepšímu.

Trenér se totiž veřejně vyjadřuje ve smyslu, že je s předváděnou hrou více méně spokojen, což je pro mě osobně hlavní důvod k tomu, aby Petr Rada přestal být trenérem Slavie. Fotbal vepředu na náhodu a vzadu na průměr kolem jedné inkasované branky nikdy nemůže být dlouhodobě úspěšný. Tudy cesta do Evropy prostě nevede a nepovede.

Suma sumarum: Trenér Rada by měl ve Slavii skončit a to nejpozději na konci této sezóny. Ovšem i kdyby si totéž mysleli pánové ve vedení klubu, chápal bych, kdyby to veřejně neřekli, zkušenosti s opačným postupem v případě Michala Petrouše i Martina Poustky nejsou příliš dobré. Jak všichni víme, není to jen o tom trenéra odvolat, musí být tentokrát už opravdu pořádně rozmyšleno, kdo jej nahradí. A jistě jsou potenciální kandidáti, kteří nyní mají angažmá jinde, ale po skončení sezóny by se o jejich uvolnění už mohla vést jednání. Přijde mi přirozené, že minimálně jedním z takových kandidátů by měl být Luboš Kozel. Již dostatečně zkušený trenér, kladně přijímaný slávistickou veřejností, jenž s podprůměrným kádrem hraje druhou sezónu v řadě nadprůměrný fotbal a patří právem do první poloviny tabulky. Navíc se po vzájemném zápase na tiskové konferenci vyjádřil, že by se do Slavie rád jednou vrátil. Za sebe říkám: čím dříve, tím lépe!

Petr Rada by dle mého názoru měl být odvolán okamžitě pouze v případě, kdyby byl k dispozici jeho nástupce, který by zapadal do koncepce klubu pro nejbližších několik sezon. Pak by opravdu nebylo nač čekat. Druhá varianta, která by měla vést k Radově okamžitému odvolání, je ta, že by vedení klubu usoudilo, že jeho působení u A týmu by nadělalo více škody, než kdyby A tým vedl dočasně (například do konce sezóny) některý z trenérů vázaných ve Slavii (Poustka, Petrouš, ...). Hypoteticky si tuto situaci dokážu rovněž představit, ale velmi rád bych věřil, že je málo pravděpodobná.

Takže pokud se vedení klubu (jak sám očekávám) i tentokrát postaví za trenéra, nemějme mu to za zlé. Buďme optimisté a věřme, že výměnu trenéra plánuje až na konec sezóny a do té doby je prostě nevhodné vyjádřit trenérovi nedůvěru a pustit na veřejnost, že po sezóně skončí.

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Borris     před 12 lety 08.04.2013 16:18 |  
    0 0

    Dá se říct že s tebou v podstatě souhlasím. Jenže nejhorší na tom je, že podle Radových vyjádření tým zřejmě momentálně produkuje fotbal dle představ svého trenéra! A to je přesně důvod proč musí Rada skončit, protože on tuhle hrůzu co předvádíme, považuje za pohledný a kombinační fotbal a je to zjevně to co si představuje. Ale souhlasím s tebou v tom, že pokud není v tuto chvíli k dispozici nástupce který by zapadal do koncepce klubu pro nejbližších několik sezon, tak Radu odvolat až po sezoně a prostě to do konce sezony holt vydržet. Ale jak říkám NEJPOZDĚJI PO SEZONĚ Rada musí skončit.

  2. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 16:19 |  
    0 0

    Jen k tomu Kozlovi: taky ho mám rád a doufám, že se do klubu jednou vrátí. Jen bych si nestavěl vzdušné zámky o hře Dukly. Oni mají výhodu v tom, že vlastně nikoho nezajímají. Takže když se jim zápas povede, jsou oslavováni, ale když ne, nikdo se nad tím dvakrát nepozastaví. I Dukla má dost hluchých zápasů. Na druhou stranu je určitě třeba vzít v potaz, že tady by měl k dispozici lepší kádr a tudíž větší potenciál předvádět dobrý fotbal stabilně. Kozlův fotbalový směr je v principu správný.

    V tuhle chvíli bych byl pro návrat Jarolíma. Kouč je to prvotřídní, o tom asi nemusíme diskutovat. A pod vedením Kusého nemám strach z nějakých vylomenin. Zbyněk si finance pohlídá, na to ho znám z Pardubic moc dobře. Vezměme KJ zpět, než nám ho vyfoukne reprezentace.

    Čekat na konec sezony je pro mě horší varianta a jen pokračování agonie. Jen ať nový trenér má čas mužstvo poznat a v létě udělat změny.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 16:30 |  
      0 0

      Naprosto giganticky clanek presne na demagogickou notu, mam takovy pocit , ze tady uz nejde o Radu , ale o nalezeni zemskeho skudce a tim je jiste nekdo jiny nez Rada.
      Uz jsem psal, ze Kozel ani Dovalil proste nemaji zajem trenovat v teto chvili a v nejblizsi buducnosti nas tym, O Karla zase nestoji valna cast vedeni kvuli Kusemu, popravde taky si neumim prestavit dva tyto kohouty na JEDNOM SMETISTI, reseni existuje, primo v tymu nebo i ve Slavii jsou lide s platnou licenci a nejde ani o Poustku ani o Repkova obdivovatele , ktery si uz nekolik let plete Slavii s duchodovym zajistenim, proc vetsinou tyto juniorky trenuji ambiciozni treneri, kteri proste chteji neco dosahnout, Petrous chce mit proste jen klid a jiste penize , to je i Vase realita pane sportovni rediteli, hlavne klidek a kdyz tak pomuze utek na chatu na Xaverov, jinak to neumim nazvat

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        quelhar (admin)     před 12 lety 08.04.2013 16:34 |  
        0 0

        Prosim ostatni, nekrmte trolly, zkusme tu diskuzi zde vest alespon trochu vecnou. Diky.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 16:51 |  
          0 0

          Ano pripojte se k honu na Radu, je to jednodussi a hlavne vecne

          • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

            th     před 12 lety 08.04.2013 17:14 |  
            0 0

            Pane Jiří, velmi bych uvítal, pokud byste se rozhodl rozvést své názory na současné problémy do podoby polemiky k tomuto názoru a předal ji redakci (jak je zmíněno jako možnost v úvodu).

            • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

              travel (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 19:38 |  
              0 0

              Buďte všichni od té dobroty a ignorujte ho,navíc psal, že se začal věnovat atletice,tak si to asi splet.

  3. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Kuliss9     před 12 lety 08.04.2013 16:23 |  
    0 0

    Pod tohle bych se jednoznačně podepsal!!! Jen bych do výčtu jmen připsal trenéra FK Kolín pana Veselého než nám ho vyfoukne MB a pokud někdo bude argumentovat názorem, že je to trenér z ČFL ať se přijede někdy podívat na trénink nebo zápas Kolína a uvidí jak má vypadat moderní pojetí tohoto sportu a vedení tréninků...

  4. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 16:31 |  
    0 0

    S článkem souhlasím. Kozlovi (snad) vyprší na Dukle smlouva koncem sezóny, takže se třeba tohoto vytouženého trenéra dočkáme.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      quelhar (admin)     před 12 lety 08.04.2013 16:33 |  
      0 0

      Ja jen dodam, ze si sice myslim, ze by byl Kozel vhodny trener, ale zdaleka ne jako jediny, jsou i jini, ktere bych tu take rad videl. Rozhodne to neni tak, ze existuje jediny dobry trener a kdokoli jiny je spatna volba.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        Oja     před 12 lety 08.04.2013 16:58 |  
        0 0

        Slavia si uz nemuze dovolit ztratit dalsi sezonu nejakymi experimenty, byl bych pro Kozla, ale existuje tam podle me sance, ze na to treba jeste tak uplne nema, nebo by neustal tlak... Takze bych tu radeji asi videl KJ, tam je jistota, ze tym srovna a zacne se hrat fotbal. Zadny dalsi trener, ktery by pripadal v uvahu me vubec nenapada.

  5. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Ferguss     před 12 lety 08.04.2013 16:36 |  
    0 0

    Přiznám se, že nechápu ten obdiv pro Kozla. Osobně proti němu nic nemám, je to sympaťák. Ale viděl jsem všechny naše zápasy s Duklou a ve všech případech hrála Dukla naprosto stejnou holomajznu jako my, s tím rozdílem, že Dukláci měli výrazně horší fyzičku. Navíc toho odporného polehávání a simulování co předváděli v pátek bych se na Slávii dočkat nechtěl. To jsme nedělali ani v dobách největší bídy. Samozřejmě kvalita kádru je na Dukle horší, nicméně fyzička ani zdržování na fotbalovém umu nijak nezáleží.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 16:42 |  
      0 0

      Dukla ma pomerne slaby kadr a venku a se silnejsimi tymy hraje na obranu, se slabsimi ale dokaze zahrat pekny fotbal, vytvari si sance a strili branky.. v zasade ok..v ramci moznosti ceskeho fotbalu je to zpusob, jak udrzet slaby tym nahore a v nekterych zapasech nenudit.

  6. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 16:38 |  
    0 0

    S článkem se ztotožňuji a ještě bych zmínil další dva důvody pro Radův konec - jeho hulvátství, které ke slušné Slavii nepatří, a hlavně neschopnost zapracovat kvalitní mladíky do sestavy.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 16:49 |  
      0 0

      Jasny a pak jeste zapracovat Vas jako poradce pro tisk, uvedomujete si, co sem vlastne pisete , k cemu nas vyzyvate, uz si take potrebujete kopnout, Rada je dobry terc bezbrany , ten uz je zmaklej a branit se nebude, uz ho ani nebudete muset tasit na tiskovxce, on ho za to stejne velky a vsudypritomny. sefik zprdnul, ze ...tak proc si neprisadit, ted uz ve vyctu chybi jen Jane a jeste by mohl prispet Richi, ze kurvi zensky fotbal a bude to komplet.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 16:53 |  
        0 0

        Spokojenost s hrou a výsledky Slavie Vám nikdo nebere, ale quelhar snad může zveřejnit svůj názor, ne? A očividně má stejný názor jako on spousta dalších lidí.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        start72     před 12 lety 09.04.2013 11:50 |  
        0 0

        Pane Jiří, Vaše příspěvky, někdy kontroverzní, sleduji delší čas. V poslední době, kdy jste opět silně zvýšil počet pravopisných chyb ve Vašem písemném projevu nad běžný statndard, však svými výkřiky upadáte do role pacienta MUDr. Chocholouška. Tvrdé ataky, trké výlevy, roztřesená ruka. Vy nechápete, že fotbal je především zábava pro fanoušky? Dopřejte lidem si o fotbale tu více, tu méně fundovaně rozprávět. Vyjádření názoru (včetně rozepsání důvodů) na osobu trenéra považuji za zcela oprávněné právo koholi z nás. Vy však místo věcné diskuse jen chrlíte zpěněné přívaly popletených slov. Až se uklidníte, zkuste přijít s něčím smysluplnějším. Anebo, víte co? Jděte dát Držmíškovi pohlavek, to stupeň Vaší frustrace snad zmírní. Sem už pak psát nebudete muset.

  7. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 16:39 |  
    0 0

    OT: všiml si někdo, někde toho, že by se řešilo, že Kalouda po vystřídání zasáhl do hry???

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      slaviator     před 12 lety 09.04.2013 06:43 |  
      0 0

      Neřešilo. Teoreticky by podnět mohl přijít od Slavie na disciplinárku a ta by ho mohla ve čtvrtek si předvolat na příští týden a symbolicky příští týden potrestat finanční pokutou, teoreticky by mohl dostat nějaký trest pomezní, který ho tam pustil (a který byl celý zápas tragický), ale tak nějak mám pocit, že je to všem jedno, že si toho žádnej novinář nevšiml...

  8. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 16:40 |  
    0 0

    Ja jsem se quelhare asi nechal zmanipulovat tvou gigantickou demagogii, ale zcela s tebou souhlasim..:))

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 16:45 |  
      0 0

      Koukam, ze nejake vlastni myslenky Vam moc nejdou, v posledni dobe uz dokazete jen rypat, driv jste mel alespon vlastni nazory , po tom proskoleni co vam tady dal bratr SubHuman po te dlouhodobe dovolene nekolika Slavistu uz radeji pisete a kopete jen do osvedcenych figur , ktere Vas vulgarne nikdy neoznaci.......

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 17:01 |  
        0 0

        Vlastne mate pravdu Jiri, na soucasnou realitu slavie nemam vyhraneny nazor.. a taky jsem trochu otupel a sleduju to mene nez driv.. tak to skutecne je.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          bongor     před 12 lety 08.04.2013 21:02 |  
          0 0

          Já myslím,že trenér Rada patří k naší špičce.Naše hra se mi velmi líbí,chvílemi mi připadá hru Barcelony,ale na venkovních hřištích mi spíš připadá jako hra Realu,nebo Bayernu.Také s našimi výsledky jsem velmi spokojen,osmé místo je skutečně skvělé.Nejvíc se mi ale líbí sehranost našeho celku a organizace hry.Každý z hráčů přesně ví,co má udělat za jaké situace.Ale holt slávistické obecenstvo je věčně nespokojené,už si toho všiml i pan Gedeon.Je to prosím takhle dobře?

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          Edwardtheiron     před 12 lety 08.04.2013 18:32 |  
          0 0

          Nějaká další sci-fi,jako ta o těch garážích nebude? Ta byla hodně povedená,sám jsem tomu chvíli věřil

          • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

            subHuman     před 12 lety 08.04.2013 21:16 |  
            0 0

            Ver si cemu chces. Kdo byl, vi. A vi o tom i nekteri lide zde na SN.

            • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

              vavicek     před 12 lety 08.04.2013 21:34 |  
              0 0

              Jistě. Ostatně sám si přiznal, že jsi lhal a že to Vošahlík neřekl.

                • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                  vavicek     před 12 lety 08.04.2013 21:46 |  
                  0 0

                  To jsem samozřejmě pochopil. Ještě by ses mohl omluvit za tu lež.

                  • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                    subHuman     před 12 lety 08.04.2013 21:52 |  
                    0 0

                    Jakou?

                    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                      vavicek     před 12 lety 08.04.2013 21:53 |  
                      0 0

                      Tu kterou si přiznal. Osočil si Vošahlíka a později přiznal, že to vůbec neřekl.

                      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                        subHuman     před 12 lety 08.04.2013 22:06 |  
                        0 0

                        Precti si to znovu.
                        Rekl to. Slo ale obecne o pristup vetsiny, se kterymi jsme mluvili, ne jen o Vosahlika.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        subHuman     před 12 lety 08.04.2013 17:30 |  
        0 0

        Ale no tak, pane Jiří, o jakém proškolení to mluvíte? Vyjádřete svůj názor k tomuto tématu a neohánějte se pořád do kola nějakým nesmyslným ublíženým napadáním ostatních.

        Já například s Quelharem v tomto také souhlasím. Ostatně, proti Radovi jsem se ohradil již při jeho příchodu, ale jako spousta dalších lidí jsem mu dal šanci a nekritizoval jej.

        Pokud se Vám současná předváděná hra líbí, je to samozřejmě Vaše svaté právo.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 17:41 |  
          0 0

          A nebudem jirimu rikat, kolik jsem ti za to skoleni zaplatil, ze jo? :))

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 17:40 |  
        0 0

        Nicmene navazim se do vas, protoze se z myho pohledu nefer navazite do tech, kteri si to nezaslouzi, abych reagoval i na tu druhou cast vaseho prispevku. Na to mam nazor vcelku jasnej..:)

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        mudrc     před 12 lety 08.04.2013 21:45 |  
        0 0

        když jsi u toho kopání Jirko, měl bych si až skoro chuť za ty hlouposti, které tady věčně píšeš, kopnout do tebe.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          travel (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 21:54 |  
          0 0

          Účinější je to ignorovat.

  9. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Rottax (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 16:47 |  
    0 0

    Souhlasím s celým článkem! Zvlášť s tím koncem. Myslím,nebo spíš doufám,že Rada ve Slavii zůstane nejdéle do konce sezony. I Radovo vyjádření po zápase s Duklou na adresu fanoušků naznačuje,že ani nemá chuť pokračovat. A ani z odpovědích Kusého na oficiálkách moc o důvěře k Radovi nevypovídají. No necháme se překvapit!

  10. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    klimi     před 12 lety 08.04.2013 17:02 |  
    0 0

    Jiří, takže za tu bídu ve Slávii může kdo? Obama, Phun Ding Du, Klaus, Zeman, Pelta, Berbr nebo snad dokonce Jarda Jágr? Pořád jenom blbě kecáte, ale abyste přidal něco konkrétního, to jsem u Vás ještě neviděl.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      bongor     před 12 lety 08.04.2013 21:05 |  
      0 0

      Může za to Kim son Kuk!

  11. Názor

    Mike     před 12 lety 08.04.2013 17:29 |  
    0 0

    Lépe bych to nenapsal, máš můj obdiv, všechno do sebe zapadá, článek a závěry zcela logické.
    Já bych měl také jedno ale... Můžeme tady psát jak chceme, na stadionu řvát jak chceme- i když v pátek jsme se nepřidal a jenom s údivem sledoval, co jsme schopni vyprodukovat nebo spíše nevyprodukovat. A neměl jsme ani sílu něco křičet.
    To ale zní- co si myslíš , že na všechno majitel ? Záleží mu na tom , jak hrajeme, kolikátí jsme a jestli oslavujeme nebo vyháníme trenéra ? Máš nějaké zdroje, které by byly schopny sdělit, co na to majitel ?
    Protože pokud jemu to je všechno jedno a Rada neučiní druhý pozitivní skutek / prvním byla výhra v derby/ angažmá u nás a sám rezignuje, tak je debata tady prospěšná leda pro nás, ale jinak úplně zbytečná.
    Ještě jednou máš můj obdiv za úžasný článek, takovouhle holomajznu jsme už dá se říct hodně desetiletí nehráli.

    • Re: Názor

      Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 17:30 |  
      0 0

      Fanoušci sílu určitě mají, minimálně na Radovi už je vidět, že ten tlak nezvládá.

      • Re: Názor

        Mike     před 12 lety 08.04.2013 17:38 |  
        0 0

        Samozřejmě s Tebou souhlasím, proto si myslím, že by měl sám rezignovat, pokud nemá hroší kůži. Vždyť to musí být i demotivující, když trenér soupeře je vítaný potleskem- stalo se i loni Straka vypískán, Cipro- vítán i skandováním jeho jména- a trenér domácího týmu je hned vypískán při čtení sestav.

        • Re: Názor

          Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 17:39 |  
          0 0

          No nejhorší je, že Rada si připadá jako oběť. On to skutečně na sebe vnímá jako nepochopitelný hon, každý dotaz hned vztahuje jako útok proti němu a přijde mu, že on dělá všechno dobře...

          • Re: Názor

            Mike     před 12 lety 08.04.2013 17:45 |  
            0 0

            Tak pokud není schopen nějaké sebereflexe, tak prostě to tak bude vnímat pořád.

          • Re: Názor

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 18:19 |  
            0 0

            Jako že Radiče vůbec nemusím tak se mě nelíbí skoro neustálé řvaní fans že někdo musí ze Slavie ven až budou majitelé oni at si vyhazujou koho chtějí.Okamžitý vyhazov trenéra není v tuto chvíli na pořadu dne,vidím to tak nejdřív v létě.Proto musím souhlasit s vyjádřením Kisela v dnešním sportu že to pořvávání nepusobí dobře zejména na mladé hráče.U Kisela to snad nemsíme brát jako alibismus.

  12. Pro quelhara.

    Kunetice     před 12 lety 08.04.2013 17:49 |  
    0 0

    Absolutně nesouhlasím s odvoláním Rady až po skončení sezóny protože nevidím pro dokončení sezony s radou jediný důvod.
    A o trpělivosti vůči vedení když se za něj postaví také nemůže být řeč, protože o odvolání a hledání případné náhrady mělo vedení čas již po podzimních sračkách od trenéra Rady.
    Tak že v tom si trochu vedle ale jinak ok.

    • Re: Pro quelhara.

      japhy     před 12 lety 08.04.2013 18:24 |  
      0 0

      To se řeší snad rok co rok - nechat neúspěšného trenéra do konce anebo ho vyrazit rovnou? A ještě se nestalo, že by dlouhodobější nástupce šel do fce před přestávkou.
      Jen bych ještě doplnil, že ačkoliv to s Duklou moc na koukání nebylo, tak oproti Teplicím to bylo o dost lepší, aspoň co se přechodu do útoku týká. Na druhou stranu se to ale dá přičíst domácímu prostředí, kdy nehrajeme tak zalezle jako venku. I ta závěrečná snaha a emoce byly příjemným zpestřením. Na tom je ale vidět naše bída, že jsem ochoten ocenit takové samozřejmosti.

  13. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    coolair     před 12 lety 08.04.2013 18:41 |  
    0 0

    Ke Kiselově rozhovoru:
    Naprosto tragický přístup. Chápu, že teď po narození potomka má doma pohodu, kterou si přece nebude kazit fotbalem, zvlášť když to v blízké době stejně zabalí a má už svoje jisté (pozice manažera). Ale právě takový přístup je jednou z významných příčin současné mizérie Slavie. Chybí nám hráči, které zajímá jedině výhra. Kteří si neřeknou ,,je to jenom fotbal", jak pravil Kisel. Kteří nechají na hřišti všechno. Ne pro Slavii, ale pro vítězství. Nemáme nikoho, kdo by šel ostatním příkladem v bojovnosti, kdo by ostatní hecoval nebo je seřval. Tuhle úlohu by měli plnit starší hráči a mezi nimi právě Kisel - ale jeho skutečné rozpoložení je evidentně právě opačné. Pohoda, klid, vždyť neprohráváme.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 19:03 |  
      0 0

      No mě celkem děsí, že Kisel, který v rozhovoru v podstatě řekl, že už se fotbalem nenechá rozhodit, se na hřišti snaží ze všech hráčů nejvíc. Co se pak asi honí hlavou těm ostatním?

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        spino     před 12 lety 08.04.2013 19:08 |  
        0 0

        Bordel, chlast, rychlá auta. Jaký majitel, tací hráči.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      jarodo57     před 12 lety 08.04.2013 19:16 |  
      0 0

      Koho chleba jíš, toho píseň zpívej

  14. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Oja     před 12 lety 08.04.2013 19:37 |  
    0 0

    Btw. Komňacký by mohl byt taky zajimava volba. Kdyz ted vidim, jak hraje Jihlava proti Brnu... Od 7. minuty v deseti, dá jim dva góly a ještě útočí na třetí. To Rada by se to snažil ukopat na 0:0.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      klimi     před 12 lety 08.04.2013 19:43 |  
      0 0

      Na českou ligu luxusní zápas...Na to, že hraje Jihlava s Brnem, tak jde o mnohem kvalitnější střetnutí než Sparta-Plzeň...Je mi Brna líto, celý zápas mi přišlo lepší, ale zase je třeba říct, že když Jihlava vyrazila do brejku, tak jich šlo fakt hodně, klobouk dolů, dneska jsem se fotbalem docela bavil :)

  15. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    jarodo57     před 12 lety 08.04.2013 19:49 |  
    0 0

    S Quelharem souhlasím takřka ve všem.Slávia je tým, který si zaslouží více než hrát na remízy nebo jenom v polovině tabulky. Kdo čte moje příspěvky ,tak si udělal představu,že jsem velký kritik již od příchodu trenéra Rady a že jsem byl jeden z mála , který byl i proti jeho angažování.Dnes je vše jasné.Ovšem v jednom s Quelharem nesouhlasím a to kdy by měl trenér Rada odejít. Podle mého názoru v zimě bylo pozdě,ale tento týden ještě pozdě není.To ,že Rada bude nadále hl. trenérem tak se bude prodlužovat agonie.Já ho jako soukromou osobu neznám,třeba je to dobrý,hodný člověk ,ale bohužel tento člověk je jako profesionální trenér pro mě absolutně nepřijatelný pro svou neodbornost(systémová práce - 0),alibismus(vše svádí na chyby hráčů a nejraději na ty mladé),vystupování na veřejnosti(cholerický primitiv) a v poslední době se mi jeví jako člověk , kterému všichni ubližují a on vlastně neví proč , když všechno dělá dobře což je spojené s absolutní neschopností sebekritiky.je to špatné a po přečtení výroku Kisela je mi z toho ještě více zle. Proč Kisel taky píše o mladých hráčích?Jestli za tím není právě to ,že je s panem trenérem jedna pr... a mladé kluky ve stylu bývalých lampasáckých pořádků neuznávají a ty tím nemají žádnou šanci se ve Slávii prosadit.Pan Kisel mě svým vyjádřením mě docela hodně zklamal- on vlastně nemá co ztratit.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 20:03 |  
      0 0

      Celkem usměvné jak se vám Kiselovo vyjádření nehodí do všeobecné kritiky,tak že najednou nás jindy celkem velebený Kisel zklamal.Spíš mě ale napadá kacířská myšlenka jestli on o tom neví přece jenom víc než my tady dohromady včetně tajných zdrojů blízkých Slavii.Nevím myslím že to hrotit v tento čas je celkem zbytečné.I když souhlasím, že Rada je z delšího horizontu pro Slavii nevhodný trenér.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        jarodo57     před 12 lety 08.04.2013 20:20 |  
        0 0

        Já nehrotím situaci - Rada dle mě už tam neměl být na jaře a to že to vygradovalo v to,že na něj kříčí ven není přeci moje chyba. A co se týče Kisela.Proč on se ohání nezkušeností mladých hráčů a bojí se stejně jako Rada jejich špatnou psychikou v případě vyvolávání konce trenéra?Nechce se mi to spojovat s tím, že je v mužstvu rozdíl mezi mladými a staršími hráči a také ,že se prosákli určité věci s oslavou jeho potomka,tak asi tam určitý problém bude.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          travel (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 20:35 |  
          0 0

          No možná by se leckterým mladíkům ulevilo a byli by rádi,kdyby Rada skončil.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      jarodo57     před 12 lety 08.04.2013 20:05 |  
      0 0

      jen dodám, že bychom se neměli až tak moc upínat na příchod Kozla. Jsou jiní a možná kvalitnější nebo alespoň kvalifikovanější. Já bych bral také nějakou mladší krev s novou moderní koncepcí,ale třeba dát nabídku takovému Komňackému by nebylo nad věcí nebo Kotál.Ale možná,že by bylo lepší nad primadonama tvrdou ruku a to by byl asi nejlepší Jarolím ( a to i přes to co zde provedl) nebo Koubek a možná by se našli další.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 20:07 |  
        0 0

        Komňacký je za zenitem a není ambiciózní, Koubek má údajně problémy s hráči, protože nemá autoritu. Kotal má vynikající výsledky, ale Jablonec ho nepustí.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          jarodo57     před 12 lety 08.04.2013 20:41 |  
          0 0

          Proč myslíš ,že je Komňacký za zenitem? Rada nebyl? Koubek měl problémy s hráči právě kvůli tomu ,že po nich chtěl absolutní disciplínu,to co vyžadoval Jarolím v nejlepších časech. Já právě říkám jsou dvě alternativy . Jestli hráči na to mají a dusí je radův systém- nesystém a nebo jsou to hráči, kteří potřebují nad sebou bič a malý dvorek.První možnost je vzít trenéra s dlouhodobou koncepcí a systematicky z těch hvězdiček, které ovšem někdo brání v rozletu udělat mužstvo ,které pochopí,že když budou hrát pořád stejným stylem nikdy hvězdy nebudou a nebo nad nima zapráskat bičem a honit je a vyždímat z nich co se dá. Já osobně preferuji 1 možnost.Inteligentní trenér ,který půjde za svým a bude si k tomu svému systému vybírat hráče podle sebe.Vyplatí se to . Nejnovější příklad je Lavička ve Spartě.Ale v té naší Slávii to může být tak , že bude potřeba použít tu druhou alternativu.A na tu by se třeba Komňacký a jeho podobní nehodili.Já bohužel to vidím na to, po těch posledních sezónách, že bude patrně nejspíš potřeba ten bič.

          • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

            Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 20:44 |  
            0 0

            Rada samozřejmě nikdy dobrým trenérem nebyl a Komňacký by byl mnohem lepší než on, ale myslím si, že Komňacký není tím pravým trenérem, který by nás měl znovu dostat do pohárů. To samé u Koubka, taky bych ho tu viděl radši než Radu, ale nemyslím si, že je to ta úplně správná cesta.

            • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

              jarodo57     před 12 lety 08.04.2013 21:12 |  
              0 0

              Komňacký- mistr s Ostravou,Jabloncem poháry -ale hlavně má určitou vizy ofenzivního fotbalu ,kterou neustále prosazuje.I v provinční Jihlavě hrají za jeho působení útočný fotbal a ne jak u nás beton-nakopávaná

              • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                jarodo57     před 12 lety 08.04.2013 21:16 |  
                0 0

                Ale tyhle jména nejsou žádné dogma.Například mě by se líbil na postu trenéra Kubík,ale ten dle svýého vyjádření nechce v dohledné době trénovat . Ale vůbec bych se nebránil ani zpětnéhé trénování Petrouše .Ale pro mě je nejdůležitější je čas. čím dříve bude odstaven Rada ,tím je dle mého názoru lepší, i za cenu nějakého provizoria.

                • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                  Barra     před 12 lety 08.04.2013 21:48 |  
                  0 0

                  Luboš Kubík prozatím vůbec nic nedokázal jako trenér. Ve Wroclavi byl po 11 zápasech propuštěn, v Torquay United nevydržel ani 2,5 měsíců. V USA byl asistent u Olympijského mužstva a u reprezentace – to jde ale těžko brát jako referenci ohledně jeho trenérských schopnostech. Petr Rada byl také asistent u Karla Bruecknera…

                • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 21:56 |  
                  0 0

                  Jo jenže tu máme pomalu jedno provizorium za druhým tělocvikář,Poustka a Franz to bych snad tady toho Radu do léta nechal,ovšem nejhorší je že vlastně ani sami nevíme koho poté ty co by se nám eventuálně zamlouvali sem možná ani nechtějí nebo jsou nedostupný.Opravdu sem zvědavý jak to dopadne.Naděje pro mě je Kusý v tom že se mu povede to v Pardubicích otázka je jak dlouho akdo to bude chtít případně dotovat.

              • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

                Alanor (admin)     před 12 lety 09.04.2013 12:22 |  
                0 0

                Komňacký je samozřejmě úspěšný trenér, ale tím termínem "za zenitem" jsem myslel, že těch největších úspěchů již dosáhl. Radši bych u týmu viděl někoho hladovějšího a progresivnějšího.

  16. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Pepino44     před 12 lety 08.04.2013 20:20 |  
    0 0

    Souhlasím s quelharem,nemám osobně nic proti Radoví,dokonce i přecházím jeho ne vždy vhodné chování.To co nemohu přecházet,to je hra kterou v současné době za vedení Rady Slávia produkuje. Jako trenér bych hráčovi dovedl odpustit zkaženou přihrávku,špatné zpracování balonu,nebo i takový kiks, který provedl Juhar. Co ale žádný trener nemůže hráčovi odpustit je nedostatek bojovnosti a snaha hrát. Je jasné,že trenér prvoligového mužstva nemůže hráče učit zpracování míče nebo fotbalové návyky.Ale co může ovlivnit,je práce hráče na hřišti. Je to jednoduché.Nechceš pracovat? Tak tady nemáš co dělat.To,že Rada za celé své působení nedal Slávii nějaký herní řád je také zjevné. To,co Rada provedl při zimní přípravě,kdy střídal sestavy častěji než ponožky je do nebe volající. Nejsem příznivcem odvolávání trenérů ale co je moc,to je moc. Jak jinak dát vedení najevo naší nespokojenost než provoláváním na stadionu.Bylo by ještě řešení aby vedení svolalo nějaké sezení,pokud jim vadí řešení této otázky na stadionu.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      bongor     před 12 lety 08.04.2013 21:17 |  
      0 0

      Opravdu velmi nerad chválím rumuny,ale co se jim nedá upřít,to je jejich bojovnost až zarputilost a pracovitost,kterými nahrazují chybějící fotbalovost.To bych rád viděl i od našich kluků,alespoň při nastávajícím derby.S Radou ale každá rada drahá a tak čekám dva štíty-tentokrát se snad konečně hodí a čekám Rudiho vepředu,kde bude čekat na možnost brejku.A hlavně přidat na tvrdosti,Laty bude chybět až moc.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        Pepino44     před 12 lety 08.04.2013 21:32 |  
        0 0

        Tak ke vší úctě k Rudovi, tak toho si v brejku nedovedu představit,to spíš,když se to k němu dostane na hranici trestňáku,to jo.Ale kdo mu to tam pošle? Tak snad něco odraženýho.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          bongor     před 12 lety 09.04.2013 08:06 |  
          0 0

          Ruda nemusí utíkat daleko,když bude číhat okolo středu hřiště,tak mu stačí tak 20-25 metrů a může střílet a to uběhne docela slušnou rychlostí.A taky umí dokonce i obejít hráče,to už jsme u nás pomalu zapomněli,že to taky existuje.Nemusí jen závodit v běhu.Věřím mu.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      subHuman     před 12 lety 08.04.2013 21:34 |  
      0 0

      No, on to ale Rebicek vi, ze Radi nechce ani OP, ani FK, ani TS. On i jeho bratr dobre vedi, co si fanousci mysli, jsou v komtaktu.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Slawek     před 12 lety 08.04.2013 21:56 |  
      0 0

      Celkem souhlas až na jednu "maličkost". Žádný trenér nemůže do
      koncepce zapadat. Proč ? Ona totiž už několik let žádná není !!!

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        spino     před 12 lety 08.04.2013 22:21 |  
        0 0

        A kdopak je sportovní ředitel, který by jí měl nastavit?

  17. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Kactus     před 12 lety 08.04.2013 22:53 |  
    0 0

    pokad budeme mit nadale tohoto majitele, zadnou zmenu k lepsimu necekejte. Za ty 2 roky je to jenom bida, des, nezmar a deziluze.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Markus     před 12 lety 09.04.2013 09:23 |  
      0 0

      Majitele nech na pokoji, já Řebíčka taky nemusím za jeho minulost, ale Slavii zachránil před dlouhým a bolestivým pádem do propasti, Slavia zůstala v první lize a viditelně, podloženo výsledky dochází ke zlepšování situace klubu. Ano, jde to pomalu, ale pořád je lepší pomalu růst než se propadat do větších a větších problémů. Věřím, že v klubu dochází k poctivé práci, která časem bude mít pozitivní efekt. Jde i o personální politiku. Udělalo mi radost, když jsem slyšel o navázání spolupráce s Liborem Joskou, nejen že jde o schopného manažera znající propojení byznysu a sportu (rally, hokej), ale také se projevil jako čestný člověk, který pomohl třeba s korupční kauzou v Pardubickém kraji (Petržílek, exČSSD). Považuji za dobře, že jako příznivci vyjadřujeme svůj názor, vedení klubu není hloupé, je si situace jistě velmi dobře vědomo, spokojenost fanoušků patří mezi hlavní cíle také, vždyť jde i o sponzory - tým co hraje pěkný fotbal a má v týmu zvučná jména je lákadlem.

  18. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    PetCC     před 12 lety 09.04.2013 00:02 |  
    0 0

    Máte smůlu, Rada tu bude ještě příští sezónu. Dobře vám tak, nic jiného si nezasloužíte.

  19. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    Fanis     před 12 lety 09.04.2013 09:23 |  
    0 0

    Souhlasím. Úplně se vším. Na naše zápasy se vůbec nedá koukat, přitom nehrajeme o nic a navíc se už ani nemůžeme vymlouvat, že máme špatný hráče nebo žádný peníze. Nechápu na co si Rada stěžuje.

  20. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    miros     před 12 lety 09.04.2013 10:06 |  
    0 0

    v podstatě souhlasím, ale nelíbí se mi manipulace typu, " v Brně náhodný gol, s Libercem jsme mohli prohrávat 1:2, nastřelili nán tyče" na tohle já nehraju! Platí výsledek! Taky by se dalo argumentovat, že kdyby Zmrhal netrefil břevno, tak jsme porazili Duklu, kdyby Juhar neudělal chybu, tak jsme vyhráli v teplicích, kdyby jsme proměnili šance s Bolkou tak jsme vyhráli atd...a mohli jsme mít o 7 bodů víc....fakta jsou, že hrajeme hrozný fotbal, na kterém má lví podíl trenér Rada.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Jiri1     před 12 lety 09.04.2013 10:17 |  
      0 0

      Reseni, ktere je levne a efektivni se primo nabizi, oba nejstarsi hraci maji trenerske vzdelani, , mohou byt tzv. povyseni do funkci hrajicich asistentu, Poustku i Vaniaka bych poveril jinou cinnosti a z becka bych vytahl Pribyla, je nejen zkuseny trener golmanu, ale i tzv. klidna sila , tato opatreni bych udelal hned, byla by temer zadarmo, zaroven bych se pokusil ziskat dlouholeteho Radova spolupracovnika, dokazal vzdy v kabine hrat roli narazniku, v delsim casovem horizontu bych zrejme chtel ziskat skutecneho manazera pro A tym s tahem na branku po vsech strankach , jmena Jinoch, Soukup, a dalsi.
      Odvolani trenera bych resil ve chvili, kdyby se tym vratil ma sestupove púricky , jinak to v horizontu nekolika mesicu nema vyznam, v pripade , ze tym pujde na 4 az 5 miisto, bych Radu s uvedenymi korekcemi u tymu nechal a v nasledujicim prestupnim obdobi bych se zameril na mlade hrace okolo 18 az 20 let hlavne do obrany a na misto ofenzivnich postu v zaloze.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        Markus     před 12 lety 09.04.2013 11:03 |  
        0 0

        A já chci v týmu Poustku i nadále, čím dál tím více jako hlavního trenéra. Prodral se od mládeže až do A-týmu, od Straky i Rady mohl pochytit i něco dobrého, období kdy už áčko vedl nebylo nijak zlé, pouze jsme mu vyčítali právě tu nezkušenost. Tajně doufám, že už je to dohodnuto a po sezoně tým opět převezme jako hlavní trenér. Co se vám nelíbí na trénování brankářů od Vaniaka? Teď ta přeměna hráčů na trenéry, ono to vypadá lákavě, byla by kontinuita, jenže je tam dramatické přepnutí rolí ve vztahu k týmu a lidí co to dokážou je velmi málo. To už musí být hráč s hodně vysokou přirozenou autoritou , aby tohle hladce zvládl. Vzpomeňte si, jak s tím bojoval třeba Růžička v hokeji a přitom on je tím prvním, kdo mě napadne jako úspěšný v tomto směru. Lepší je podle mě ukončit hráčskou kariéru a odejít k úplně cizímu klubu trénovat. Po pár letech se může vrátit, lepší pro obě strany bude, když pro něj bude většina hráčů neznámých a vztah hráč-trenér se začne budovat pěkně od podlahy.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.04.2013 11:56 |  
          0 0

          Ja treba nemam uplne nejlepsi reference na Poustku. Ale samozrejme je otazka, co si vzit s takovych informaci a jak je brat vazne. Tak ci tak si ale dovedu predstavit spis petrouse jako trenera acka.

          • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

            Alanor (admin)     před 12 lety 09.04.2013 12:16 |  
            0 0

            Za Petroušem stojí nějaké výsledky, Poustka zatím dokázal jen hezky mluvit do rozhovorů.

            Jinak doufám, že Kusý má víc rozumu než pan Jiří, na kombinaci Rada, Soukup, LJ tu tak čekáme..

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        piero (přítel SN)     před 12 lety 09.04.2013 11:33 |  
        0 0

        Jiří, těmi nejstaršími hráči jsou Jarolím a Hubáček, myslíš, že by byli lepšími asistenty než stávající. A to by znamenalo, je zpětně zařadit do základu.
        Nebo jsi měl na mysli nejstarší hráče základu, což jsou Kisel a Čontofalský, což mně přijde smysluplnější. To by potom Poustka a Vaniak zřejmě měli vyhledávat v nižších soutěžích perspektivní hráče.
        Stejně si myslím po zhlédnutí Kolína, že by jejich trenér, jak zde kdosi již zmínil nebyl špatnou volbou pro Slávii. Mužstvo hraje uvolněně, hráči ví co majuí hrát, jedním slovem moderna a je to jednoznačně trenérem.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 09.04.2013 11:35 |  
        0 0

        Dělat z nejstarších hráčů hrajicí asistenty je podle mě hloupost. Působit na kluky mají tak jako tak a zároveň by neměli být těma kdo se podílí na spolurozhodování o tom koho nasadit. To už by jsme fakt přešli na extrémně amaterskou úroveň.

  21. Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

    brotheus     před 12 lety 09.04.2013 11:35 |  
    0 0

    Soude podle jeho vyjadreni po poslednim zapase, sam Rada uz angazma ve Slavii vzdal a jeho konec je jen otazkou casu. Povazoval bych ale za chybu, kdyby se tak stalo az po skoceni sezony. Jenom bychom tim marnili cas.

    Domnivam se, ze jako prvni volba pri vyberu moznyho nastupce se nasemu vedeni nutne musi nabizet KJ. A ja bych ho tu uvital. Mnozi zdejsi diskuteri mu nemuzou prijit na jmeno a casto se dokonce snizej i ke shazovani jeho uspechu na jakousi shodu nahod, ale takovy nazory jsou z myho pohledu scestny. Stejne tak i nazory na jeho praci s kadrem a domnelej podil na rozkradeni Slavie. Jarolimovou drogou je vitezstvi, ne penize, tak to vidim ja. Po dvou mistrovskejch sezonach se mu proste vlivem ruznejch okolnosti prestalo darit. To se stava. A nemusej za tim stat zadny spletity konspirace.

    Dalsim kandidatem je Kozel. Vyzral v kvalitniho trenera, kterej by tlak ve Slavii dokazal ustat. Navic bych ho povazoval za zaruku smysluplny prace s odchovanci a jejich zaclenovani do sestavy acka. Krom toho je to zkratka sympatak :) a inteligentni clovek.

    Za uvahu by urcite stal i Komnacky. Pokud obdivujeme Kozla za to, co dokaze s kadrem Dukly, pak stejna, ne-li vetsi porce respektu patri i Komnackymu za jeho praci v Jihlave. Uspechu ma za sebou celou radu a s nazorem, ze je za zenitem, nemuzu souhlasit.

    Jako posledni jmeno me napada jabloneckej Kotal. Myslim, ze s tymem, kterej ma k dispozici, predvadi az necekane dobry vykony.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 09.04.2013 12:23 |  
      0 0

      Já bych chtěl taky Jarolíma, věřím, že se poučil a proto by jsme mohli být ještě silnější než za jeho durhého angažmá.

      S Radou to fakt nejde, prostě pro mě je nepřijatelný, aby hráč čekal až se k němu míč dokutálí, nebo taky jak psal Spino - aby si ukazoval s rukou v bok, že chce nahrát... Tohle vidím i několikrát za zápas a je to vina jen a jen Rady.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        Alanor (admin)     před 12 lety 09.04.2013 12:25 |  
        0 0

        Těžko říct, jestli bych chtěl Jarolíma. Je to bezpochyby vynikající trenér, ale díky informacím ze zákulisí se dostanu i k informacím, které ho ukazují i v jiném světle, a je to od lidí, kterým nemám důvod nevěřit, navíc to koresponduje s úpadkem Slavie za jeho působení.

        Oproti Radovi by to byl určitě krok vpřed, ale radši bych tu viděl někoho jiného.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          Alanor (admin)     před 12 lety 09.04.2013 12:26 |  
          0 0

          Díky informacím se dostanu k informacím.. ale fuj. :) Snad je ale příspěvek i tak srozumitelný.

    • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

      Markus     před 12 lety 09.04.2013 12:25 |  
      0 0

      V případě KJ je cenná zkušenost ze zahraničí, právě pro ní mi osobně nevadil ani Straka. Pak už mě teď napadá asi jen Dušan Radolský, kterému by základ současného kádru nejspíše vyhovoval typově i národnostně :) Nicméně kdyby to rozhodnutí bylo na mě, volil bych duo Poustka - Petrouš.

      • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

        jarodo57     před 12 lety 09.04.2013 16:51 |  
        0 0

        Taky pro náš vysoký stav hráčů východních sousedů by se taky nabízel Kozák nebo Dobiáša nebo podle rady jiřího udělat hrajícího trenéra z Čontofalskýho nebo Kisela a hrajícího asistenta by mohl dělat Juhar.

        • Re: Rada ven? Ano, s jedním ale

          jarodo57     před 12 lety 09.04.2013 16:57 |  
          0 0

          Opravuji chyby: Dobiáš(ne- Dobiáša) ,ale ne ten náš z Klubu přátel.Jiří(samozřejmě s velkým).