Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Brno 0:0

V očekávaném souboji prvního s druhým dnes diváci gól neviděli, Slavia tak po remíze stále ztrácí na Brno devět bodů.

Slavia - Brno 0:0

Sestava Slavie: Rakovan - Mikula, Mac, Čepelák, Dostál - Koreš, Salašovič, Šimeček, Hrubý (81. Bazal) - Hurka (61. Prošek) - Vondráček (46. Červenka)

Na zápas, hraný trochu překvapivě na vedlejším hřišti, nepřišla taková divácká návštěva, jak by se na souboj prvních dvou týmů a příznivý termín asi čekalo. Ti dorazivší viděli v první půli vyrovnaný fotbal bez záplavy gólových příležitostí. V 9. minutě po standardce brněnský hráč nastřelil jen rameno protihráče, o chvíli později na druhé straně pěkně, leč vedle hlavičkoval Hurka. Další tečovanou střelu hostů po volném přímém kopu chytil ve 33. minutě Rakovan. Na druhé straně hřiště pak vzápětí zatáhl balón po levé straně Dostál, přihrál před bránu do vápna Korešovi a od něj se míč dostal k Šimečkovi - povedená rána však mířila nad břevno.

Do druhé půle stáhnul Michal Petrouš ze hřiště Vondráčka, jeho místo zaujal Červenka, který i přes snaživý výkon asi nejvíc poutal pozornost tím, kolikrát je schopný dostat se během pár minut do ofsajdu. Do druhého poločasu vlítly oba týmy s mnohem větším nasazením a chutí, po zhruba deseti minutách navíc Slavia zatlačila Brno do těžké defenzívy a dvacet minut se hrálo v podstatě jen na jednu bránu. Šance však končily buď ofsajdem anebo balón brněnští zblokovali či odkopli. V 52. minutě si slávisté vypracovali tutovou šanci, po rychle vhozeném autu u pravé lajny si však dávali tak dlouho přednost před bránou, až z toho nic nebylo a naopak na druhé straně vytáhnul Rakovan skvělý zákrok, když pravou nohou vyrazil mimo bránu přízemní střelu Stehlíka. Další šanci měli slávisté v 63. minutě, Červenka už lehce z úhlu vyslal na vzdálenější pravou tyč polostřelu polonahrávku, kterou jen těsně nestihnul dorazit do brány Koreš a balón tak minul konstrukci o pár centimetrů... Když už to vypadalo, že branka nepadne, udělal ve 43. minutě Mac obrovskou chybu a daroval při rozehrávce míč Stehlíkovi - toho nemohli s Čepelákem už čistě zastavit a Stehlík se tak mohl zeptat Rakovana, kam to chce. Coby střelec však selhal, poslal míč vedle pravé tyče a tím rozhodl o dělbě bodů.

Trenér Michal Petrouš byl po utkání víceméně spokojený. "Bylo vidět, že Brno nepřijelo s ofenzivní taktikou a že jim stačil bod k tomu, aby si udrželi devítibodový náskok, a tak to vlastně i dopadlo. Nemůžu upřít klukům snahu, až na začátek, kdy asi byli trochu z terénu rozpačití, po třech měsících jsme byli na přírodní trávě. Navíc se opět ukázalo, že nám nevyhovuje menší hřiště. Asi od 15. minuty jsme drželi balón, kluci se snažili o kombinaci. Zrodila se remíza, určité šance jsme měli, ale když jednu ze čtyř neproměníte, tak v takovém zápase nevyhrajete, navíc jsme mohli v závěru prohrát. Cením si toho, že kluci se snažili hrát konstruktivně, neodkopávali, i vzadu si dovolovali jeden na jednoho." V posledních zápasech se Slavia postavila soupeřům z čela tabulky. "Konfrontace dopadla dobře, Hradec i Olomouc se vyznačují tím, že mají dobrou mládež, v Olomouci kluci předvedli dobrý výkon, mohli jsme vyhrát i prohrát. Myslím, že kluci už s lepším počasím trochu ožili a hra se zlepšila."

Komentáře (61)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

    Alanor (admin)     před 12 lety 07.04.2013 21:07 |  
    0 0

    Já bych se tradičně zeptal na to, kdo vynikal. A samozřejmě i na výkony hráčů z širšího kádru áčka.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      Pepino44     před 12 lety 07.04.2013 21:34 |  
      0 0

      Tak podle mého velmi dobrý výkon Dostál (překvapívě na levém beku),který hrál lépe než hraje Čonka, Hrubý dobrý průměr,nejhorší Koreš a Hurka. Rakovan v brance dva pěkné zásahy, jinak nejistý při vybíhání (dvakrát si nešel pro centr ani v malém vápně),váhání při rozehrávání a nepřesné vý(od)kopy.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        subHuman     před 12 lety 07.04.2013 21:50 |  
        0 0

        Souhlas, Kores bida. Rakovan chytl 2 goly, nicmene nejisty pri vybihani byl, souhlasim.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 07.04.2013 21:55 |  
        0 0

        Možná by měl Dostál dostat šanci místo Nitrianského. Žádný extra hráč z něj asi nebude, ale aspoň dře.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          slaviator     před 12 lety 07.04.2013 22:13 |  
          0 0

          Určitě by měl. A někdo ve středu zálohy místo Zmrhala - Hrubý, Šimeček?

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          Pepino44     před 12 lety 07.04.2013 22:43 |  
          0 0

          Tak jak dneska zahrál nalevo,tak spíš místo Čonky. Jinak na zápase byl taky Tusjak a šel jako když má na zádech prkno.Záda asi bolí.

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

            Edwardtheiron     před 12 lety 08.04.2013 06:56 |  
            0 0

            Sdělíš nám něco o těch garážích,nebo sis to všechno vymyslel,abys byl zajímavější?

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

              subHuman     před 12 lety 08.04.2013 09:26 |  
              0 0

              Samozrejme vymyslel.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          miros     před 12 lety 08.04.2013 08:56 |  
          0 0

          další příznak toho, že máš divný názor na fotbal...Dostál odehraje dobře zápas proti juniorce Brna a ty máš hned pocit, že by takhle hrál v lize? tohle nemůžýeš myslet vážně...

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

            Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 09:11 |  
            0 0

            Nitrianský hraje celé jaro špatně, proto mi přijde logické, že by měl dostat šanci jeho náhradník, tedy Dostál.

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

              miros     před 12 lety 08.04.2013 12:43 |  
              0 0

              Nitrinaský hraje stejně jako celé mužstvo....Jenom ty prostě ho nemusíš stejně jako Juhara...Dostál už v lize šanci dostal několikrát a vždy to byla bída...od toho fakt nic nečekám.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        kamaraddodeste     před 12 lety 08.04.2013 10:52 |  
        0 0

        Je zajímavé, že stačí, aby jeden Pepan sem napsal svůj názor na zápas a všichni ostatní ho berou jako kdyby kázal pravdu Boží...je třeba ten fotbal vidět a nepřebírat pouze názor druhého..

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      subHuman     před 12 lety 07.04.2013 21:46 |  
      0 0

      Zadna hitparada dnes. Male hriste, spatny teren, hraci prvne na prirodni trave. Hraci soupere pekni porizci.
      Libil se mi Salasovic, Simecek a Hruby. Bida Hurka, kiksy Mac, tentokrat velmi dobre Rakovan. Hromada nepresnosti, Cervenka stihl byt snad 10x v ofsajdu. Prvni puli sledoval Rada, byl tam i Conka.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 07.04.2013 21:56 |  
        0 0

        Jinak nevíš, zda je něco s Kolaříkem? Nebo dává Petrouš šanci jiným?

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          slmartin     před 12 lety 07.04.2013 22:28 |  
          0 0

          Kolařík je zraněný ale nevím s čím laboruje

  2. Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

    lassiter     před 12 lety 07.04.2013 21:54 |  
    0 0

    tak nevyzpytatelní fanoušci Slavie jsou prý odrazem celé naší společnosti, slušný hlody v tom Dohránu :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      ACM     před 12 lety 07.04.2013 22:55 |  
      0 0

      Samozrejme, ze reportaz v Dohranu byla lehce nadnesena a stylizovana tak, aby byla dobre koukatelna a prinasela nejakou " zajimavou " udalost.
      Osobne mam, ale z atmosfery mezi fanousky spatny pocit. Je jasne, ze po existencnich problemech klubu a spekulacich o ruznych majitelich, podlehlo velke mnozstvi z nas urcite skepsi, ale vycet diktatu fanousku, at jiz primo na tribunach nebo na forech je za poslednich par let az zarazejici:
      Jarolim ven!
      Petrous ven!
      Cipro byl jako legenda pomerne usetren, ale na forech se take brblalo...
      Straka ven! ( naprosto opravnene )
      Poustka ven!
      Rada ven!
      Nektere z techto vyroku zde pronaseji lide, kteri v dobe kdy Slavia balancovala nad propasti, hlasali jako reseni situace pad do 3. Ligy, ocisteni a nasledne povstani z popela ve stylu bajneho Fenixe... ( coz je, ruku na srdce teorie spise z rise pohadek a jeji opravdova realizace by se blizila temer nulove pravdepodobnosti ).
      Navic se, jak byva obvykle zde na foru, ale i v kuloarech velmi dobre dari ruznym spekulacim, ktere neodpovidaji realite ( jiz jsem zde drive komentoval nesmyslne spekulace o pozemcich ) a velmi rychle se siri.
      Osobne se mi soucasny herni projev take nelibi a predstavoval bych si mnohem ofenzivnejsi a atraktivnejsi pojeti hry. Na druhou stranu je zde argument, 9 bodu z 5 poslednich zapasu, coz neni hvezdny vysledek, ale na druhou stranu ani duvod k volani po odvolani trenera. Navic o vetsi bodovy zisk jsme prisli minimalne v zapase s Brnem individualni chybou v 90 minute, coz opravdu neni v moci trenera v danou chvili ovlivnit.
      Otazka tedy zni: neni na miste nechat realizacni tym dokoncit sezonu a pockat zda splni cil,ktery je z toho co jem pochopil ( nebyl bohuzel oficialne vyhlasen, coz je dle meho nazoru chybou vedeni ) 5-6 misto a pak teprve resit pripadne koncepcni zmeny, nez prekotne menit trenera v prubehu sezony a dostavat Slavii pod tlak negativnim pranyrovanim trenera v prubehu zapasu... Podobne negativni emoce se jiz v prubehu cca 3 jednotlivych sezon vyskytuji opakovane. Je na trhu v soucasnosti vubec vhodna alternativaza trenera Radu? Aby se nejednalo o dalsi docasny zaskok, ktery si za par mesicu opet vyslechne xxxxxxxx Ven!

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        spino     před 12 lety 07.04.2013 23:12 |  
        0 0

        Petrouš ven pramenilo z naděje na rychlé zlepšení a dementních výroků o Petroušovi z vedení ("provizorní trenér" atd.).

        Poustka ven se neskandovalo.

        Diktát fanoušků je naprosto oprávněný, protože jak už jsem nedávno psal, ve vedení bych v současnosti kompetentní lidi pokud pominu mládež spočítal na prstech jedné ruky, maximálně dvou. Ve Slavii se prostě usadil Řebíček a jeho podřízení jsou jen jeho obrazem. Předsedou dozorčí Rady jmenuje Hodače, který má z ministerstva dopravy problémy se zákonem, jako prvního trenéra jmenuje svého kamaráda Straku a Rada to je jen pokračování jeho personální politiky. Samozřejmě, že opět přišel nikoliv za zásluhy, ale ze známosti a teď ho tady drží zuby nehty, ačkoliv i poslední zastánci přestali doufat.

        Kapitolou sama pro sebe je nějaká sportovní koncepce, ale to bychom se zase dostali k Držmíškovi...

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          ACM     před 12 lety 07.04.2013 23:36 |  
          0 0

          Straka byl jsny ulet o tom nema cenu se vubec bavit.
          Pokus, ale vychazim z toho co pises, tak vyhodit Radu neni pro tebe zadne reseni, protoze ty mas problem s majitelem a temer celym managementem...
          Nicmene, pokud se vratim k puvodni a zasadni otazkce: Jaka je dostupna alternativa za Radu?
          Vrba ? Toho Paclik se Sadkem nepusti ani k repre natoz nekam do ligy...
          Jarolim ? Dle meho nazoru jediny volny dostupny spickovy trener, ktery by mel smysl...bohuzel proti napr Vrbovi je problem v jeho osobnostnich rysech... A navic minimalne 50% fanousku by cekalo na prvni chybu a ihned po ni opet nasledovalo Jarolim ven!
          Kozel ? Slavista, nicmene nyni pod smlouvou v Dukle a nemyslim, ze by dokazal udelat okamzity vysledek... Za 3- 5 let bude urcite patrit mezi elitu, ale ted...
          a dal, kdo volny je lepsi nez Rada ( bez emoci a nenavisti, Rada je prumerny trener, rozhodne nepatri mezi nejhorsi ). Navic neverim tomu, ze by za Rady byl v kabine zasadni problem. Osobne znam 3 hrace, kteri pod nim hrali v ruznych tymech a vsichni mi rekli, ze je to ferovej chlap, kterej s nima vzdy jednal na rovinu a treninky vetsinou popsali jako dost narocne...
          Zeman je bohuzel utopie...

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

            slaviator     před 12 lety 07.04.2013 23:42 |  
            0 0

            volný byl třeba Levý, kterého chtěl Platil, ale Řebíček si prosadil Radu...

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

              spino     před 12 lety 07.04.2013 23:43 |  
              0 0

              Řebíček prosadil Straku, poté co spolu zakalili.

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

            spino     před 12 lety 07.04.2013 23:43 |  
            0 0

            Já Radu taky nepovažuju za úplnýho tragéda, ale do Slavie se prostě nehodí. Je to defenzivní trenér s malými ambicemi, neprofesionálním chováním, neschopností pracovat s širokým kádrem atd atd.

            Kozel se musí ještě trochu otrkat. Začal bych Jarolímem, který by vypustil na Nitráka a Fenina svoje biče. :D

            S tím problémem s vedením máš samozřejmě pravdu, ale cokoliv je nefunkční tak nepřežije. Otázkou je, jestli se tak stane (třeba i s "pomocí" fanoušků) zítra nebo za rok, kdy opět ztratíme čas dostat se na vrchol.

            Začal bych Radou a Držmíškem...

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

              slaviator     před 12 lety 08.04.2013 00:02 |  
              0 0

              Já bych věřil i tomu, že jednou může být super i tn Petrouš.

              Paralelu bych možná trochu viděl ve Spartě a v Lavičkovi. Na to první angažmá (kdy už byl ale narozdíl od Petrouše ve Slavii zkušeným igovým trenérem) nebyl připraven a semlelo ho to. Po letech se do Sparty vrátil a bezesporu ji povznesl o třídu výš než hrála loňskou sezonu...

              • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

                spino     před 12 lety 08.04.2013 00:12 |  
                0 0

                Souhlasím, ale v současnosti je na naše lemply potřeba nejen kvalitní trenér, ale pořádný pedant a tohle splňuje snad jenom Jarolím. Samozřejmě i on musí být hlídán Kusým, aby se neopakovala sezóna 2010.


                To mi vehnalo do povědomí jednu situaci ze zápasu s Duklou, po které jsem měl opět chuť střílet, tím spíš, že ten idiot stál přímo přede mnou.

                Názorně popíšu. Čonka během útočné fáze na polovině hřiště odehraje míč a stojí. Pořád stojí. Míč dostane ve středu hřiště na kopačky Ruda a kličkuje. A Čonka si ukáže pravou rukou (druhou má v bok) o přihrávku a jak kretén stojí!!! Né že by si nabíhal, nebo aspoň klusal, aby po přihrávce mohl vystřelit. Né. On stojí úplně v klidu, ruku v bok a hlásí se o přihrávku. Ruda mu to samozřejmě pošle do běhu, on to nestihne a míč skončí za čárou. Po téhle akci bych o něj tu sedačku omlátil. Nitrák na druhé straně je ovšem to samé, možná horší. :((( Otázkou je, jak z toho ven, když je pak Rada pochválí.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        spojka     před 12 lety 07.04.2013 23:37 |  
        0 0

        Celé by to asi bylo na delší debatu, ale pár připomínek si dovolím.

        Devět bodů z pěti zápasů sice samo o sobě není argumentem pro odvolání trenéra (i když ve Slavii by to důvod k jasnému vyjádření nespokojenosti být měl, zatímco Rada to prezentuje jako úspěch), ale otázka je, jestli těch devět bodů vůbec odpovídá tomu, co se dělo na hřišti. Já důvod pro odvolání Rady vidím hlavně v tom, že během dvou příprav a dvaceti mistrovských zápasů nebyl schopen do hry vnést nějaký smysl nebo styl, jakým by se měla Slavie prezentovat.

        Např. za kiks Juhara v Teplicích přímo nemůže, ale rozhodně může za to, že takový hráč, které mu to absolutně nemyslí, vůbec ve Slavii hraje. Jeho nominací do základu si prostě o takové kiksy přímo říká.

        Další problém vidím v tom, že není schopen reálně zhodnotit zápas. Zhodnotit zápas v Teplicích tak, že jsme tam předvedli dobrý kombinační fotbal, to prostě považuji za diletantství nebo normální lež. Nevím, co je horší. Protože stejně pozitivně hodnotil i odporná představení Teplic, Jablonce nebo reprezentace v dobách, kdy tam působil, předpokládám, že je s touto hrou spokojen. Pak ale můžeme zapomenout na horní polovinu tabulky, natož na poháry.

        Radovy slovní útoky vůči fanouškům a jejich obviňování z vytváření špatné atmosféry kolem týmu už nechávám stranou. Je to mix alibismu a vyložených lží (viz ten výrok o pískání po prvních pěti minutách, kdy Dukla drží míč).

        Otázku, jestli je na trhu vhodná alternativa za Radu, považuji vzhledem k tomu, že byl Řebíček ochoten vykoupit Radu ze smlouvy, za irelevantní. Rada v tu chvíli taky nebyl na trhu k mání, a přesto ho Řebíček přivedl.

        Souhlasím v tom, že bych Radu nechal dokončit sezonu (v podstatě jde už jen o to nespadnout, a to snad zvládne), ale na základě jeho dosavadní práce bych už teď hledal jeho nástupce, který by to v létě převzal. Nevím, jak je to reálné, ale za sebe bych tu rád viděl zpátky KJ (i přes jeho chyby nevidím v Česku lepšího trenéra), nebo bych oťuknul Uhrina ml., který to loni podepsal v Gruzii jen na rok s tím, že by poté rád pracoval doma.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 14:24 |  
          0 0

          Tak to jsou veci, ktere se opakuji v kazdem jeho angazma, neunese tlak a kritiku a ztraci soudnost. To ovsem plati i o KJ, ktery se chova v krizovych chvilich stejne, sice je lepsi trener, ale charakterove.. nerad bych videl u nas nekoho, kdo tak zasadne prispel k padu slavie..

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        slaviator     před 12 lety 07.04.2013 23:38 |  
        0 0

        v zápase s Brnem jsme přišli o větší bodový zisk? Ale chápu, žes myslel v zápase s Teplicema. A ne, nebylo to díky jedné individuální chybě. Bylo to proto, že celej zápas jsme hráli připosraně, nepřihráli si přesně a pořádně nevystřelili na bránu krom toho našeho golu. Kdybysme vedli 2:0, tak klidně Juhar může v nastavení v poslední vteřině si vstřelit vlasnáka a nic se neděje...

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          ACM     před 12 lety 07.04.2013 23:43 |  
          0 0

          Jasne, Teplice...moje chyba

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          spojka     před 12 lety 07.04.2013 23:44 |  
          0 0

          Souhlas. Takhle slabé domácí Teplice od jejich postupu do ligy nepamatuji. A s touhle úrovni se Rada srovnává, protože nikdy nic lepšího se svým týmem předvádět nedokázal, a na tuhle úroveň Slavii dovedl.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        mats     před 12 lety 08.04.2013 12:13 |  
        0 0

        Myslím, že vedení skutečně musí hledat někoho, kdo bude schopen vtisknout hře nějakou tvář, dát tomu celému řád, poskládat sestavu podle toho, čeho je kdo z kádru schopen kde zahrát a komu to zrovna jde a spolupodílet se na nějaké trochu dlouhodobější vizi... Tou vizí asi přeci jenom nemůže být snaha o zachování ligové příslušnosti nebo víceméně nekoukatelná hra na bezgólové remízy. ;-) Upřímně ale hledání takového člověka asi v našem rybníku nebude nic jednoduchého. Než dojde k odvolání trenéra, mělo by být nachystáno už i to, kdo na jeho místo, abysme byli už ušetřeni "experimentů" typu Straka a nebo nějakých provizorií na pár zápasů.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

    slavistakarell     před 12 lety 07.04.2013 22:02 |  
    0 0

    Rakovan,ale jo, docela dobrý, Čepelák slušný zápas, Mac hrubá chyba, pŕíště ať si víc věří, Dostál výborný zápas, Mikula odehrál to svoje, Hůrka dobrý technik, příště trochu víc zápalu, Šimeček dobrý zápas, ale nic navíc,Hrubý to samé, Koreš bojoval, ale neposlouchal ho balon, Vondráček neměl dnes svůj den, Salašovič ze začátku se bál, potom už dobré, Červenka hru oživil, ale moc ofsajdů, Prošek po nástupu na hŕiště dobrý, pak slabší, Bazal hru oživil, je to technik, těšil jsem se na duo Šimeček Bazal, hrál krátce. Zápas nebyl až tak záživný, příště více fotbalovosti.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

    spojka     před 12 lety 07.04.2013 22:02 |  
    0 0

    Tak víkend hrůzy korunovalo dnešní Dohráno a v něm neuvěřitelný příspěvek pseudoreportéra a rumunského pohůnka Kalouse. Fanoušky Slavie označil za nevyzpytatelné, protože ze Slavie už byli z jejich strany vyháněni Petrouš, Straka, Poustka a teď je na řadě Rada. Nezapomněl připomenout "skvělou" sérii pěti zápasů bez prohry (koho by zajímala nějaká hra, že...), na níž lampasák staví svou obranu.

    To nejlepší přišlo na konci, kdy se myslitel Gedeon pozastavoval nad tím, jak si vůbec fanoušci mohou dovolit na stadionu pokřikovat a dožadovat se odchodu trenéra.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      subHuman     před 12 lety 07.04.2013 22:10 |  
      0 0

      Jesteze jsem nevidel. Toho bezmozka bych nechal vsech tecj 5 zapasu v tomhle pocasi sledovat na stadionu.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 07.04.2013 22:28 |  
        0 0

        bude něco o těch garážích? :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          subHuman     před 12 lety 08.04.2013 07:39 |  
          0 0

          Nebude, dohodli jsme se tak, nemel jsem sem psat nic.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      slaviator     před 12 lety 07.04.2013 22:16 |  
      0 0

      Já nevím teda, Petrouše nikdo nevyháněl, na stadionu Petrouš ven neznělo. To, že byl nezkušenej a že je to "tělocvikář" je pravda a není to nic hanlivého. Z těch trenérů jsme pod ním s nejhoršíma hráčema hráli nejlepší fotbal... Poustku taky nikdo nevyháněl, skončil na konci sezony... Jedinej, kdo byl vyháněnej byl Kokainmann a je nyní Rada, pro ten děsnej fotbal... Ne pro výsledky, ale pro ten děsnej fotbal...

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 07.04.2013 22:19 |  
        0 0

        S Petroušem nemáš pravdu. Velice dobře si vzpomínám právě na domácí zápas s Duklou, který skončil podobně příšernou remízou 0:0 a po němž se řval právě tento pokřik.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          slaviator     před 12 lety 07.04.2013 23:44 |  
          0 0

          to sem asi nebyl, na tom zápase s Duklou, jestli to bylo někdy v září...

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

            Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 09:16 |  
            0 0

            Jj, tak nějak to bylo. Pak nám to Řebíček osladil Strakou no. :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 07.04.2013 22:21 |  
      0 0

      No, o Kalousove odbornosti svedci, ze jeho prvni (a mam pocit, ze jediny, ale mozna se zeptal jeste na neco) dotaz na tiskovce byl, co rekne synovi na ten jeho zakrok proti Kiselove hlavicce.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      Ferguss     před 12 lety 08.04.2013 11:37 |  
      0 0

      Další věc co se Petroušovi vyčítala bylo, že ve spolupráci s Poustkou vyházel z kádru všechny cizince, jestli to bylo kvůli jeho neznalosti angličtiny těžko říct. Nevím jak je na tom teď, ale bez alespoň základů angličtiny se nehneš.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        Ferguss     před 12 lety 08.04.2013 12:20 |  
        0 0

        Ne s Postkou, ale Držmíškem samozřejmě.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 07.04.2013 22:17 |  
    0 0

    už druhý zápas bez afričana? co je s ním?

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      jane (admin)     před 12 lety 07.04.2013 22:23 |  
      0 0

      Na zápase byl, ale přišlo mi, že kulhal, asi je zraněný.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      Pepino44     před 12 lety 07.04.2013 22:39 |  
      0 0

      Jinak ten náš afroš nebude asi nic moc,když přicházeli trenéři na hřiště před zápasem,tak se Petrouš pozastavil nad brněnským vyčouhlým afričanem a když mu Knoflíček řekl,že máme taky jednoho,tak se dost zašklebyl.

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 08.04.2013 09:17 |  
        0 0

        Nakonec je jen na testech, takže ho klidně můžeme poslat o dům dál, když se neosvědčí.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 12:11 |  
          0 0

          Tak to asi pude do dukly :D

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      Kornovo     před 12 lety 08.04.2013 13:29 |  
      0 0

      to snad neni mozne.za chvilku se budou vyjadrovat i proti nekomu ze zdejsi diskuze,ne?

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      Matlafous     před 12 lety 08.04.2013 14:18 |  
      0 0

      Potrefená husa se vždycky ozve :))

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      Petrslav     před 12 lety 08.04.2013 14:31 |  
      0 0

      Ani jsem si nevšiml, že jsi to sem dal a napsal jsem ten odkaz pod Hodnocení slávistů :) A nelze než souhlasit, naši rozhodčí pískaj hrozně a ještě hůř se k tomu vyjadřuje nějakej ferda, kterej píská (nebo pískal) jen nižší soutěže...

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 15:39 |  
        0 0

        Nezklamali jste po zapase jste usporadali hon na trenera, hodnoceni lidi, kteri si nevidi ani na spicku nosu odpovidaji realite honu na carodejnice. Vzlaste v tom vynika mistni samozvany expert na mladez , ktery nevaha a spolu s kolektivem jeste odchytava hrace a realizacni tym i v garazich stadionu, kam nema verejnost pristup. To je realita po cesku, ti co kteri trenera vynaseli do nebes , kazdy pokus o kritiklu stihali prispevky na hrane tresneho cinu sikany, ze pane Bo. dnes rvou nejvice
        Pritom je evidentni , ze tym na nejake pronikave zlepseni nema nejen penize , ale ani hrace, vyprodej na BURZE NEMUZE NAHRADI KVALITNI POSILY. Neni trochu viny treba na vedeni, ze na takove veci po xte pristoupili.Neni vina na asistentech, kteri se tvari jako mrtvi brouci, neni nijak tajna ambice Poustky delat prvniho trenera a Vaniak chce zase v klidu tenovat sve sverence , tak co si budu palit prsty i kdyz za to muzu.
        Vrcholem podle mne bylo , ale sou s Kubikem, co vlastne dela tento expert na vsechno a nic, za co je placen, to vi asi jen on a reditel Kusy , ktery je zrejme ve stadiu baleni kufru, jinak si nedovedu vysvetlit jeho pasivitu.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 15:55 |  
          0 0

          Chudak Barra to zas odnesl, i kdyz - pokud vim - nenapsal tentokrat snad ani radku:).

          Abych nebyl nespravedlivy, skutecne je pozoruhodne, ze nejvetsi zimni posily - Fenin, Gecov, Skacel sedi na lavici. Docela by me zajimalo, jak tedy funguje sportovni usek a kdo rozhoduje o vyberu hracu, kdyz je pak trener nechce nebo nepotrebuje..nebo predstira, ze je nepotrebuje

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          subHuman     před 12 lety 08.04.2013 16:03 |  
          0 0

          Pane Jiří, že vy jste tam byl také? Nenechte se šikanovat a podejte to trestní oznámení!

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

            Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 16:11 |  
            0 0

            Bez muceni se priznam, ze podobne veci uz mam dost let za sebou, presto si myslim, ze nemuzete litat ode zdi ke zdi, napred popisovat zanicene dej a pak delat ja tam nebyl ja nic ja muzikant, to je presne pozice celeho sportovniho useku Slavie , kyz Radovi ujely nervy nikdo se ho nezastal, nikdo nerek, ze proste nektere veci do novin ani tech zdejsich nepatri, nakonec nastrcili Gedeona, kterymu je Rada slusne receno hodne daleko u zadku a jeho slova jsem bral spis jen jako kondolenci k umrti.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

          Petrslav     před 12 lety 08.04.2013 16:08 |  
          0 0

          Jiri, to neumíš psát do sikuze nebo co?! Založ si vlastní vlákno na ty svoje nicneříkající nesmysly, možná jsem blbej jen já, že tomu nerozumim, ale připadá mi to, jak kdybych četl Vergilia v originále. Takhle to napíšeš pode mě, nebo pod kohokoliv jinýho, a začneš psá z cesty. Já sem moc nepřispívám, ale čtu to tady pravidelně a tohohle tvýho nešvaru jsem si všimnul už několikrát. Porstě to flákneš pod poslední příspěvěk do vlákna, kde je řeč o něčem úplně jiným.

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

            Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 16:14 |  
            0 0

            Jo, jo jen si rejpni i kdyz se tady pise o vsem jen o te zazracne juniorce uz ne , ta nejak prestala nase profiky i pana Sub Humana nejak zajimat, ze by konecne prisli na to, ze Petrous a spol. nejsou zadni zazrakove.

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

              subHuman     před 12 lety 08.04.2013 16:48 |  
              0 0

              A z čeho jste usoudil, že mě juniorka nezajímá? Viděl jsem na jaře všechny domácí zápasy...

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.04.2013 15:46 |  
      0 0

      komicky je, ze ten chudak s nima vetsinou drzi basu:)

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

        Jiri1     před 12 lety 08.04.2013 16:05 |  
        0 0

        Nejde o pana Barru, ale ono je to jedno, banda lidi, kteri videli fotbal s trafik nejvyssiho svyzoveho vedeni hodnoti erudici Roberta Henna, jiste zadny zazrak jako rozhodci nikdy nbyl, ale republikove souteze piskal na slusne urovni byt hlavne smrti sveho otce , po niz mu hlavne Prazsti rozhodci pomohli nahoru, ale rict , ze tomu nerozumi , protoze si letos neudelal potrebne skoleni, tak to uz je hodne mimo misu, muj soukormy nazor je , ze je dobre , ze zazni take jiny nazo nez jen vseobimajici Dasi po konzultaci s partnerem nekde v Karibiku.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Brno 0:0

    coolair     před 12 lety 08.04.2013 17:15 |  
    0 0

    Ke Kiselově rozhovoru:
    Naprosto tragický přístup. Chápu, že teď po narození potomka má doma pohodu, kterou si přece nebude kazit fotbalem, zvlášť když to v blízké době stejně zabalí a má už svoje jisté (pozice manažera). Ale právě takový přístup je jednou z významných příčin současné mizérie Slavie. Chybí nám hráči, které zajímá jedině výhra. Kteří si neřeknou ,,je to jenom fotbal", jak pravil Kisel. Kteří nechají na hřišti všechno. Ne pro Slavii, ale pro vítězství. Nemáme nikoho, kdo by šel ostatním příkladem v bojovnosti, kdo by ostatní hecoval nebo je seřval. Tuhle úlohu by měli plnit starší hráči a mezi nimi právě Kisel - ale jeho skutečné rozpoložení je evidentně právě opačné. Pohoda, klid, vždyť neprohráváme.