Počtvrté s Duklou 0:0. Proč tomu tak bylo i dnes?
Protože jsme nedali góla, to je jednoduché. Dneska jsme chtěli vyhrát, abychom se trošku zvedli po té zbytečné remíze venku. Bohužel jsme nevstřelili branku, takže nemůžeme vyhrát.
Předpokládám, že jste šel na hřiště s tím, abyste ten gól dali.
Tak samozřejmě. Podržet balón a pomoct dát góla. To se nesplnilo...
Vy jste dával ještě nějaké pokyny spoluhráčům, o co šlo?
Chtěli jsme je ještě víc dotáhnout, protože když jsme začali presovat, tak Dukla dělala chyby. Ještě to chtělo být aktivnější víc, abychom tam ten gól dotlačili.
Měl jste tam jednu zblokovanou střelu... Ta by asi šla do brány.
Na kdyby se nehraje. Zblokoval mi to, nedá se nic dělat.
Co se vám honilo hlavou, když si seděl na lavičce a od začátku se ozývalo stadionem tvé jméno.
Je příjemné mít důvěru fanoušků. Děkuji jim za to, ale bohužel jsem dnes góla nedal, takže jsem jim neudělal moc velkou radost.
Trenér vám řekl o poločase, že půjdete na hřiště?
Řekl, ať se připravím, že je možnost, že tam půjdu v poločase nebo po půli.
Šel jste napravo místo Vošahlíka, ačkoliv jste levák. Vadí vám pozice na druhé straně?
Ne, vůbec ne. Poslední dobou, když jsem hrál za útokem, tak jsem hrál zprava. Levou zálohu jsem nehrál ani nepamatuju. Mně tahle pozice vyhovuje, mně je to jedno, já budu rád, když budu na hřišti.
Myslíte, že v dalším zápase už nastoupíte od začátku?
To se uvidí, to je na trenérovi. Teď nevím, doufám, že ano.
Cítíte se už na odehrání celého zápasu?
Já už se cítím, je to na trenérovi. Jak říkám, uvidíme.
Příští zápas derby, to byste určitě rád nastoupil.
To by určitě bylo prima, ale my potřebujeme body a derby chceme za každou cenu vyhrát.
Stačil by dnešní výkon na body v derby? Sparta je přeci jen silnější než Dukla.
Já nebudu spekulovat, uvidíme za týden. My se na to připravíme a uděláme maximum, abychom dali dárek našim fanouškům, kteří nás pořád podporují. Derby je svátek, je to největší zápas, ať si novináři říkají, co chtějí. Nic víc v české lize není.
Proč neproběhla děkovačka po zápase?
Protože nejsme spokojení ani my, ani fanoušci. Chceme vyhrávat.
Komentáře (97)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
klimi před 12 lety 06.04.2013 12:54 |Chce to řez celým týmem včetně trenéra.
Ve Slavii je pár lidí, kterým na Slavii záleží. Podle mě to jsou hlavně Vaniak s Poustkou, Kisel, Ruda (i když utíká za penězi, ale...) a snad i Ondra Petrák, a samozřejmě Kusý. Všichni Slováci mají podle mě celou Slavii na háku, kromě Dobrotky, ten se opravdu snaží. Čonka se možná snaží, ale snaha stačí tak max. na Příbram, ve Slavii je hold potřeba fotbalovost, Juhar je namyšlenej frajírek, má ve hlavě vzduchoprádzno, je to jen atlet, tudíž ve Slavii nemá co dělat. Bortel je úplně mimo, pomalý, nedůrazný, poziční hra žádná. Čonto mi připadá úplně rozhozenej, jeho výkopy jsou tragický a při každým centru se bojím, co přijde.
Další tragéd je Nitrianský, ale u něj je to podle mě nějaký problém v hlavě, podobně jako u Koreše.
Zmrhal zase tak špatný není, ale hraje podle mě moc zataženě a překáží Ondrovi. Ondra hraje dobře, je mladý kluk, dobře zastavuje útoky, ví, kdy se může dovolit faul...Snaží se zapojit do rozehrávky, možná by se mohl více tlačit dopředu. Honza Vošahlík se snaží, techniku má brilantní, škoda jen, že je více náchylný na zranění. Ale je to spíše útočník. Mičola je bídný, upřímně bych mu po sezóně zamával. Kisel je pořád pro Slavii důležitý, snažil bych se ho v téhle bídě přemluvit ještě na sezónu.
Naši útočníci, no nevím, ani jeden mě moc nenadchl, ale nejlépe se asi zatím jeví Škutka, zkusil bych k němu dát Vošahlíka, Fenin zatím nic moc, ale snad se do toho dostane, se Škodou bych se s díky rozloučil...
Trochu mi je líto Gecova, ale teď se prostě nedá nic jinýho dělat, hrát na dva DZ je vražda...
O tom, že by Rada měl zmizet, snad není třeba diskutovat. Já jsem pro Míšu Petrouše, aspoň do konce sezóny a konečně začít nasazovat mladý, dyť hráči jako Mikula, Kolařík, Hrubý, Šimeček a v aktuální formě i Vondráček na áčko určitě mají...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
jarodo57 před 12 lety 06.04.2013 13:39 |Já jsem si v jednom ze svých kritických příspěvků troufnul dloubnout do početné squadry slovenských hráčů(pravidelně nastupují minimálně v 6 lidech v zákl. sestavě),kteří by jako cizinci měli představovat daleko vyšší kvalitu (oni jsou ve většině podprůměrní) než naši hráči, tak jsem byl označen za xenofobního demagoga.Myslím si, že nyní se ukazuje,že polovina z nich zde je jen na přelepšené a i ten co to o mě napsal sám vidí, že hráči,kterým absolutně nezáleží na tom kde se Slávie nachází by k nám neměli chodit a nikdo by je sem neměl tahat a že nejsem daleko od pravdy,že všeho moc škodí.Nechci zde upozorňovat na to,že dochází na mé slova, ale rád bych mé některé výroky zde zopakoval.Byl jsem absolutně proti příchodu Rady,upozorňoval jsem na velké množství hráčů z jedné země,vyzvedával jsem hru Borka(tehdy ještě v Bohemians) dnes jeden klíčový hráč v Dukle,my kupujeme zkrachovalé existence typu Fenin,Mičola.Chtěl jsem ukončení Rady po podzimu a upozorňoval jsem na to, že k tomu stejně dojde,upozorňoval jsem na absolutní bezkoncepčnost hry jeho taktických pokynů,střídání atd za působení Rady.Vše se ukazuje ,že přeci jen dochází a bohužel došlo na má slova .Neznám ekonomické a zákulisní věci ,ale pokud tam není vážnějších důvodů tak jediné řešení je vyhazov Rady i když si myslím,že je pozdě a experimentování s jmény STRAKA,RADA nám hodně uškodilo v prestiži zn. SLÁVIA.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
1rytir před 12 lety 06.04.2013 14:30 |Petrák a Zmrhal žádnou fotbalovou budoucností Slavie nejsou. Pro moderní fotbal jsou nepoužitelní. Jsou strašně pomalí, nepohybliví, v rozehrávce špatní, v obranné činnosti si vypomáhávají fauly (kvůli výše zmíněným nedostatkům). Právě jejich přítomnost na hřišti celou ofenzivu podkopává. Takže místo Petráka Gecov, místo Zmrhala asi Hurka. Na lavičku s Nitranským i Čonkou a klidně je nahradit mladíky z juniorky, ale takovými, kteří vědí, co se dnes po krajních becích chce (jezdit po lajně nahoru dolů po celý zápas). Nevěřím totiž tomu, že Rada Petrákovi se Zmrhalem zakazuje překročit půlku a to samé ordinuje krajním obráncům a říká jim: Hlavně neudělat chybu, chlapci...I když, kdo ví?
A ještě něco. Vyčítat v dnešní době hráčům, že jejich srdíčko nebije pro kluv, ve kterém momentálně koupou je mimo míssu. To platí, či platilo naposledy pro generaci Kiselů, Vlčků, Hubáčků, ne pro kluky mladší. Ti vyrůstají ve zcela jiném prostředí,ve kterém hlavní roli hrají peníze a zábava! Takoví Nedvěd, Šmicer, Berger, Kubík a další by nikdy nedosáhli toho, co dokázali, kdyby se k fotbalu a životu stavěli, jako ti dnešní kluci.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
jarodo57 před 12 lety 06.04.2013 15:48 |Ať si to srdíčko každý někam strčí,ale při výběru nových hráčů musím brát zřetel na jejich vlastnosti a jasně novým hráčům vysvětlit ,že příchodem do Slávie pro ně začíná teprve pořádná kariéra a že každý odfláknutý zápas se tady zkrátka nepromíjí.Ale ono se to nějak míjí účinkem,když 3 zápasy v kuse hráč odehraje na hovno a v příštím zápase stejně nastoupí a jemu všechno fuk (SubHuman to napsal po rozhovoru s některými),tak je asi něco špatně( třeba i špatně nastavené smlouvy).
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
vavicek před 12 lety 06.04.2013 15:51 |Takže místo údajně pomalého, špatně rozehrávajícího Petráka navrhuješ faulujícího šneka Gecova o kterém trenér reprezentace U21 prohlásil, že je v rozehrávce kopyto. Jestliže Rada údajně praktikuje rozestavení 4-2-3-1, tak Petrák se Zmrhalem hrají defenzivní záložníky a o tvorbu hry by se měl starat Kisel.
Všude kde Rada trénoval hrál to samé. Nakopávaný beton. To, že hráčům vštěpuje defenziva hlavně je dost pravděpodobné. Ostatně nechápu proč kritizuješ Zmrhal s Petrákem, když jsme přece hráli kvalitní kombinační fotbal.
Jak rozdílně se staví k fotbalu dnešní fotbalisti? To by mě opravdu zajímalo.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
1rytir před 12 lety 06.04.2013 18:08 |Tak se na to podívejme. Petrák i Zmrhal oba pomalí jsou a zvláště Petrákovi chybí vůbec smysl pro přihrávku dopředu,Zmrhal se o to někdy snaží, například včera měl dvě tři pěkné přihrávky kamsi k pomezní čáře. Jako defenivní štíty jsou asi tou dvojkou v tom rozestavení 4+2+3+1. Hra púotom vypdaá následovně. Balon jde dopředu, někdo z těch 3 ho získá (zásadně zády k brance) a v jakési čtveřici se snaží překonat obranu minimálně šesti bránících maníků. Těch šest našich (4+2) na to kouká (opravdu kouká, neběhá, maximálně poklusává) z vlastní půlky. Díra mezi nimi a o něco snažícími lidmi v útoku jak kráva. To je princip naší hry, kde je všechno špatně a kdy i ten nejlepší útočník aby si hodil mašli.
Jaký je rozdíl mezi gnerací Nedvědů, Šmicrů a takových Petráků a Zmrhalů. Ti starší dávali fotbalu všechno, na trávníku zústávali i po tréninku, ven odcházeli až něco ukázali doma a i potom na sob nustále pracovali. Těm dnešním stačí, když jim to v dorostu maličko jde, najdou dobrého manažera a díky tomu, že ti lepší odcházejí do zahraničí mnohem dříve, než v minulosti, se dostanou do áčka, kam by dříve ani nenakoukli. A díky tomu si myslí, že jsou mistry světa a všechno rychle hází za hlavu a jedou se kamsi do klubů a na diskotéky bavit. Já jim to nevyčítám, takový je dnešní svět, jen to tak vidím...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
vavicek před 12 lety 06.04.2013 18:20 |Takže ty kritizuješ za způsob hry Slavie Petráka se Zmrhalem a nikoli trenére? Odkdy jsou hráči zodpovědní za systém hry? Znovu opakuji. Místo pomalého špatně přihrávajícího Patráka navrhuješ šneka Gecova o kterém trenér reprezentace U21 prohlásil, že má příšernou rozehrávku?
Co se týče přístupu dnešních fotbalistů jsi napsal pouze nic neříkající fráze.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 18:23 |Petrák můžouse Zmrhalem za to, že nemají komu přihrát? Že coby DZ získají míč, ale nikdo vepředu si nenabíhá, nikdo není volný, všichni jsou obsazení a nebo dokonce za protihráčem?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
1rytir před 12 lety 06.04.2013 18:38 |Samozřejmě, že za rozestavení a styl může trenér, proto pořád dokola opakuju, že poklud budou ve středu zálohy ti dva naše hra se směrem k ofenzivnějšímu pojetí neposune. Faktem ale je, že pomalí jsou oba dva, s balonem nepoběhnou a dají ho za sebe, i když jsou sami. Na oba stačí "zadupat" a honem se balonu alibisticky zbavují. Ale beru to u Petráka, je DZ. Zmrhal se DZ stal sám od sebe.
Gecov. Pokud je to takový lenoch, proč jsme ho brali?
Ale dobrá. Tato diskuse opravdu ukazuje na to, že jakýsi amaterismus se Slavie drží jako klíště ve všem, co dělá. Nemyslíte si, že je třeba se toho neduhu uřž konečně zbavit? Ale my to nijak jinak, než takovou diskusi ovlivnit nemůžeme.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
vavicek před 12 lety 06.04.2013 19:14 |Protože ho chtěl Rada. Ty víš jaké dostávají hráči pokyny od Rady? Nezlob se, ale tvoje "kritika" je zlá a tendenční. Na jedné straně kritizuješ Petráka za pomalost a špatnou rozehrávka, ale do sestavy cpeš Gecova, který je v tomto ještě horší.
Pokud se podíváš na rozestavení Barcelony, tak zjistíš, že Xavi a Busguets se pohybují ve stejném prostoru. Stejně tak zjistíš, že i oni - hráči světové extratřídy velice často přihrávají stoperum a spoluhráčům v záloze.
http://www.uefa.com/newsfiles/ucl/2013/2009596_tpd.pdf
http://www.uefa.com/newsfiles/ucl/2013/2009596_tl.pdf
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 20:00 |a) než ztratit míč nákopem do "nikam", což včera bylo taky několikrát, tak je lepší přihrát do strany nebo ano, klidně i dozadu. A držet míč pod svojí kontrolou.
b) Jaký hráč by byl schopnej přihrát dopředu, když si nikdo, opakuji NIKDO nenabíhá, když všichni stojí na místě a jsou obsazeni a jsou dost často dokonce ZA bránicím hráčem?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
fredydj (přítel SN) před 12 lety 06.04.2013 13:43 |jen tak mimo téma, byli byste pro aby u nás Honza Vošahlík pokračoval i v další sezoně? :)
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
subHuman před 12 lety 06.04.2013 13:47 |Po tom, co "předvedl" po zápase v garážích (vše co mu bylo řečeno mu bylo evidentně úplně putna a ještě měl tu drzost říkat věci jako: "A co s tim mám jako dělat?") tak v žádným případě. Ať se vrátí zpátky do Peltonce.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
fredydj (přítel SN) před 12 lety 06.04.2013 13:52 |pověz nám to celý co se tam dělo sme zvědaví :)
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
klimi před 12 lety 06.04.2013 14:38 |A co s tím jako má dělat? Co jste čekali, že Vám řekne? Mně přijde, že zrovna on se docela snaží a jeho výkony přináší užitek,...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 16:26 |A co mu bylo vytýkáno? Určitě mu nemůže nikdo vytknout, že se nesnaží. Naopak, odkládá operaci, chce hrát, na hřišti maká. Je to útočník ale, ne krajní záložník. I tak si myslím, že patří na hřišti k tomu lepšímu (třeba s Petrákem, Dobrotkou)
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
subHuman před 12 lety 06.04.2013 17:02 |Neslo konkretne o Vosahlika, ale o vsechny. Mel smulu, ze sel mezi prvnimi. Vypadal ale, ze to ma uplne na haku. Vic uz me rozcilila jen reakce Nitrianskeho.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 17:11 |Jestli šlo o všechny, co má Vošahlík dělat s tím, že Bortel hraje tragicky? Že Juhar je alibista? Že Škutkovi nikdo nepřihraje tak, jak on potřebuje a tak si Dávid musí chodit pro míče na půlku hřiště? Jak Vošahlík může za to, že když máme protiútok do otevřené obrany soupeře, tak běží dopředu jen tři hráči - Škutka, Kisel, Vošahlík? Jak Vošahlík může za to, že se ve středu hřiště kříží Zmrhal s Petrákem?
Na to všechno prostě je odpověď akorát "A co s tím mám dělat?" Vošahlík zrovna není hráč, kterému by to bylo jedno, ale co má dělat s tím, že někteří starší hráči patřící do základní sestavy A týmu oslavujou narození Kaie Kisela tak, že tři dny v kuse chlastaj?
Btw jak reagoval Nitrianský?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
vavicek před 12 lety 06.04.2013 17:21 |Takže protože se ti nelíbí jak vypadá, tak by měl vypadnout ze Slavie? Nitranský se taky křenil, či co?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 06.04.2013 18:02 |Nitrianský je fakt sráč. Jeho lemplovství a namyšlenost nemá obdoby.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Edwardtheiron před 12 lety 06.04.2013 18:37 |A nemohl bys už konečně napsat,o co šlo? Nakousl jsi to už na druhé diskusi a pořád k tomu nedodáš nic konkrétního.Bylo to tak tajné setkání nebo jen chceš,abychom ti záviděli,že se po zápase setkáváš s hráči?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spojka před 12 lety 06.04.2013 13:52 |Ne. Pokud se bude celý zápas dál zašívat u lajny, jako to dělá v každém zápase, tak jeho setrvání tady nemá cenu.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
jarodo57 před 12 lety 06.04.2013 14:29 |Tak po podzimu jsme chtěli všichni doplnit kádr kvalitním útočníkem- přišel Škutka,Fenin teď Skácel.Máte pocit ,že hra vepředu se zlepšila?Já ne.Ale není tím vinen nový útočník,ale celá hra postavená na zastaralém defenzivním Radově systému-nesystému.Nezlobte se na mě pokud nenastane výměna trenéra a vyzkoušení jiných hráčů (Hůrka,Koreš,Šimeček,Vondráček,Tusjak a další),kteří pomalu ztratili pod trenérem Radou motivaci nenastane zlom nikdy.Jeho alibistické řeči o mladých,že to neunesou jsou opravdu odporné a já se divím Kusému,že mu nedá za ta slova ,,ceres''.Když bylo Slávii nejhůř ,tak ty kluci hráli a byli jedni z nejlepších a prakticky tu Slávii pod Petroušem zachránili.Hráč, který má pod Radou jistý flek(Juhar,Nitrianský,Zmrhal,Čontofalský) samozřejmě ztrácí motivaci hrát lépe, dát do toho ještě více naopak mladí kluci,kteří vidí,že pod tímto trenérem si neškrtnou jsou také bez chutě a tak asi podle toho vypadají i tréninky.Z řeči pana Rady nevzejde jediná sebereflexe a uznání,že dělá někde chybu on a jen svalování viny na hráče nejlépe mladší věkem.To jsou ty staré moresy z dob komunismu.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.04.2013 14:09 |Nevím, těžko říci, fotbalovostí celkem oplývá.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
bongor před 12 lety 06.04.2013 15:21 |Mně ta naše diskuse připadá jako hra Slavie.Každý chceme něco jiného a pomalu v ničem se neshodneme.Já když se mám taky vyjádřit ,tak bych řekl,že mi vůbec nevadí kolik hraje Čechů,kolik Slováků,prostě hrát by měl ten,kdo má formu a chuť makat pro mužstvo ,nejlépe oboje,pochopitelně dobrá by byla i fotbalovost,ale tyhle tři atributy se nescházejí snad u nikoho z mužstva.
Juhár třeba nemá fotbalovost,ale maká.Naopak Vošahlík,ten určitě fotbalovost má,ale k čemu to je,když nepracuje,jak by měl.
Petrák,ten má fotbalovost a snahu pracovat,ale je úplně z formy.
Škutka,l tomu se nevyjadřuji,ten je tam v tomhle Radasystému
v postatě zbytečnej.Ruda ještě zase nemá formu,určitě ji chytí,jakmile uvidí rudou.Dá dva góly,vítězství je naše!
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Pepino44 před 12 lety 06.04.2013 15:47 |Tak v tomhle máš velký kus pravdy,pouze ta poslední věta? To je jenom zbožné přání.Nemám rád spartu,ale když jsem viděl jejich hru s Plzní-ten jejich presink po celém hřišti,jak makali-bojim,bojim. Jinak,kdyby se ta poslední věta bongora naplnila-nebyl bych vůbec zklamaný,že jsem byl takový pesimista. Jinak v několika příspěvcích se tady prezentovala nová jména do Ačka z juniorky-např. Vondráček a Mikola -no nevím,na juniorku chodím,ale ta je nyní snad v ještě větším srabu než Ačko a žádný z hráčů juniorky v současné době nepodává výkony aby se vůbec mohlo uvažovat,že by byl nějakou posilou. Je hrozný rozdíl v jejich hře na podzim a nyní na jaře. Možná,že je zde zklamání,že nebyli zařazeni do Ačka nebo si to jinak nedovedu vysvětlit.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
bongor před 12 lety 06.04.2013 16:26 |Není to Pepo jen zbožné přání.Všichni rychle zapomínáme,jak v úplně nedávné době rudoši proklínali svoje mužstvo,že se na to nedá koukat,každý důležitější zápas měli problémy.Vždyť úplně nedávno měli velké štěstí,že doma neprohráli s někým z druhé poloviny tabulky-teď si rychle nevzpomenu,kdo je tak dobře proháněl.Nevidím to tak černě,nejsou to takoví velmistři,jaké z nich teď začali dělat rudí čmárálkové a my jsme fotbal taky nezapomněli.Neumíme hlavně tvořit a o to s bolševikem nepůjde:Když budou rovní sudí tak z brejků ty dva góly dáme,oni budou namachrovaně útočit a nedají do toho zdaleka takovou šťávu ,jako proti Plzni,protože by se sami před sebou shazovali,přece nebudou tak makat se slaboučkou Slavií.
My budeme presovat,ne oni.A Rudi to dokončí.Ostatně jestli na to máš žaludek,tak se podívej za chvíli na Olku,hřebínek bude dole.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
KaiN před 12 lety 06.04.2013 17:11 |Možná by sis tu Olomouc měl zapnout sám...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
bongor před 12 lety 06.04.2013 17:17 |Tak zatím nemám pravdu,tu budu mít až na toaletné
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Pepino44 před 12 lety 06.04.2013 18:30 |Tak jsem to dokoukal a pokud to do teď bylo- bojim,bojim, tak teď je to bojim,bojim,bojim. Prostě musíme si přiznat,že teď hrají lepší fotbal(bohužel). Píšeš,že stačí dva brejky a je to. Nenapadá mi hráč,který by mohl jít do brejku,možná Kisel ale dvakrát rozhodně ne. A vlastně Kisel letos už jeden brejk má,takže už má asi vybráno.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Tugarin před 12 lety 07.04.2013 08:02 |Objektivně vzato, prohrajeme určitě, otázka zníjen jestli to bude o dva nebo o více. nezlobte se, ale to bychom do týdne museli úplně změnit hru.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 17:58 |Nebyl ten třetí gól Sparty z ofsajdu?
Komentátoři se nad tím ani nepozastavili, ale vždyť když Lafata dostával přihrávku, tak byl Kadlec v jasném ofsajdu. A jakmile se zapojil do hry tím, že dostal od Lafaty přihrávku, tak se mělo mávat a pískat, ne?
Co to s těma rozhodčíma sakra je? Včera v Edenu pomezní pod protilehlou dvakrát nechá Juhara a v druhým poločase nějakého Dukláka hrát, i když byli s míčem víc jak půl metru v zámezí a on stojí dva metry od toho a pak pustí jako vrchol dne již vystřídaného Kaloudu zpátky na hřiště a dneska toto...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 18:25 |Tak beru zpět, ofsajd to nebyl, Kadlec se mezitím dostal za míč o půlmetr-metr. Kdyby zůstal před míčem, ofsajd by to byl. Beru zpět.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 16:28 |Dle podmínek. Za kolik by ho Pelta pustil, jakou by chtěl smlouvu. Ale v zásadě bych byl pro.
Je technicky vybaven (v současném kádru nadprůměr), není pomalej, maká a snaží se, je to vlastně i náš odchovanec (myslím, že v 18 přestoupil z dorostu do Příbrami)
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Alanor (admin) před 12 lety 06.04.2013 16:34 |Nenadchnul mě, ale je pravda, že z trojice Vošahlík, Mičola, Koreš je nejlepší právě on.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 06.04.2013 16:07 |Opava U19 - Sparta U19 - 4:0
ta prohra našeho dorostu v Opavě asi nebyla náhoda.
Jinak dneska naše U19 důležitá výhra venku.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 16:38 |...a vedení je ticho po pěšině. Rada by měl dostat minimálně ultimátum - z příštích dvou zápasů alespoň čtyři body nebo z příštích tří zápasů alespoň pět bodů (tzn min 1 výhra a 2 remízy) nebo šest bodů (min 2 výhry ze 3 zápasů). Na klub jménem Slavie je to pořád málo, ale v současné situaci by to bylo alespoň "něco".
Fotbal hrajeme pěkný (podle trenéra), plný kombinací (dle trenéra) a přesných přihrávek (opět jen dle trenéra), tak ať z toho teda jsou i hmatatelné výsledky. Mít po 22 kolech 27 bodů je sakrasamentsky málo...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Kornovo před 12 lety 06.04.2013 16:57 |tolik bodu neuhrajem ani kdybychom chteli,to ho muzou rovnou vyhodit nez davat nesplnitelna ultimata
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 17:13 |5 bodů ze 3 zápasů rozhodně není nesplnitelné ultimátum. Ani dvě výhry ze 3 zápasů, i když to je vzhledem k tomu že doma je jen utkání se Slováckem a dvě utkání na hřišti soupeře přeci jen poněkud asi méně reálné na splnění, ale rozhodně ne nesplnitelné...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
lassiter před 12 lety 06.04.2013 17:26 |K čemu jsou nějaká ulitmáta? Někdo vystřelí ze třicítky jak v Brně, haluzově vyhrajem a všechno bude v pohodě?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 17:32 |A k čemu dávat ultimátum "pohlednej fotbal"? Vedení (Řebíčkové) Radu očividně vyhodit nechtějí, jestli ho vyplatili z Teplic za pět mega jak se spekuluje. Kusý by ho asi i vyhodil, ale nemůže. A podle Rady hrajeme pohledný, kombinační fotbal... Tak jak bysme mohli hrát lepší, hezčí fotbal, když vedení je s tím co je asi očividně spokojené? :/
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
lassiter před 12 lety 06.04.2013 17:44 |No jestli je s tím vedení spokojené, tak není moc co řešit.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
jarodo57 před 12 lety 06.04.2013 19:34 |Oni zase tak dobří ekonomové nejsou. Když si spočítají,že namísto 7 tisíc diváků bude kvůli Radově fotbalu chodit jen 4 tisíce tak si to vynásobte o kolik v jednom zápase přijdou a znásobte to všema domácíma zápasema.A jste na částce kolem 5-6 mil.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 20:06 |Těžko říct, jestli by třeba včera v tý kose přišlo 7 tisíc diváků. Řekněme, že se nefalšují statistiky a těch 5500 nás tam bylo. To je rozdíl 1500 diváků. Krát 15 zápasů krát průměrně 180 kč za lístek = 4.050.000 Kč. Po zaplacení 21 % DPH je to 3.347 tis Kč. Ani náhodou se tedy nejedná o 6 mega.
Spíše než úbytek diváků, protože těch 5500 přijde vždycky a otázkou je, zda by přišlo bez Rady o patnácet diváků víc... podle mého ale hrozí odliv sponzorů...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
lassiter před 12 lety 06.04.2013 20:32 |Ježišmarja kterých? Neřek bych, že se falšují, jen se neříká skutečný počet diváků :-) Už jen ta hlasatelova hláška, že "bylo vydáno" 5500 vstupenek...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 20:49 |Někde (kde nejsou turnikety na čárové kody, tzn Teplice, Sparta) počítají každý zápas všechny prodané permice + prodané lístky. Tzn jsi v práci, zapomeneš si doma permici, do fotbalu to nestíháš, tak si koupíš lístek. Jsi počítán dvakrát. Nebo naopak, je prodáno 2 tis permic, nepřijde ani jeden kdo ji má, a ty 2 tis jsou stejně započítaný...
U Slavie by to mělo být přesný počet, kolik přijde diváků skrz turnikety...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Tugarin před 12 lety 07.04.2013 08:16 |A jakých sponzorů ??? Žádného zásadního nemáme, a pro ty drobné, je to pořád reklama. Při veškeré úctě ke Kusému, bych zrovna neřekl, že se mu nějak daří.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
jarodo57 před 12 lety 06.04.2013 21:23 |Nejlevnější lístek je 160.- Kč - já počítal průměr 200.- Ale to přeci nerozhoduje . Já jsem chtěl samozřejmě poukázat na to, že čím déle tam bude Rada a budeme předvádět s ním tenhle fotbal,že na tom jenom můžou majitelé prodělat.
btw sparta - sigma
Kornovo před 12 lety 06.04.2013 17:00 |tak sparta si v olomouci dela co chce,mame se na co tesit za tyden.snad to nebude debakl
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 06.04.2013 17:16 |btw vzpomněl jsem si na jednu pár let starou historku s Radou, na které se ukazuje, jak se (ne)mění v čase.
Na tiskové konferenci po zápase reprezentace už nevím s kým, které se ovšem herně moc nepovedlo, se ho vyptával Horst Strnad z Deníku Sport pro Radu nepříjemně na koncepci, na herní taktiku apod. Rada mu odsek, že jako novinář (použil pejorativní označení "pisálek") nemůže nějaké taktice rozumět a že se s ním o tom nehodlá bavit. Vtip byl v tom, že repre hrála přesně tak jako hraje dneska Slavia (aneb legendární, kdy proti Polsku? postavil dva útočníky, protože lid si to přál...) a vtip byl také v tom, že Horst měl trenérskou profilicenci, což ale Rada (asi) nevěděl (nebo vědět "nechtěl")
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Kornovo před 12 lety 06.04.2013 17:20 |LoL
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
martyni (přítel SN) před 12 lety 06.04.2013 18:03 |Rudovi se asi nedarilo, jak by si predstavoval, hodne kazil, ale pripisuju to nerozehranosti, mozna nervozite. Jinak jeho pohyb po hristi, akce, o ktery se pokousel, to bylo uplne v poradku.. je zajimavy si vsimnout, jak odlisne hraje od ostatnich nasich krajnich zalozniku, kteri staticky drzi pozice u lajny, cimz nejsou vubec nebezbecni. Vosahlik hraje ze stoje, byt jeho centry jsou dobry, stat a posilat mice do vapna, to je malo.. Stejne Juhar na druhy strane byl vcera totalne bezradnej, to spis Conka mel zablesky fotbalovych pruniku.
Počet bodů
Mike před 12 lety 06.04.2013 19:33 |Ještě jsem se moc nevzpamatoval ze včerejšího ,,zážitku" v Edenu a tak píšu až nyní. Pokud budete mít někdo náladu, tak prosím o odpověď na můj názor.
Nezdá se vám, že s takto příšernou hrou máme ještě relativně hodně bodů , 5 x za sebou jsme neprohráli a jsme umístěni ve středu tabulky?
Já myslím, že ,,kvalitou" naší hry patříme v tabulce ještě o dost hlouběji. Vím, že se hraje na body, ne na krásu, ale na štěstí si na jaře opravdu stěžovat nemůžeme.
Asi ti pod námi hrají ještě hůře a nekoukatelněji.
Kdyby bylo o pár bodů méně, Rada by už jistojistě šel.
Jenže zase ty nervy se záchranou jako v předchozích 2 sezonách...
Situace je prostě taková patová.
Re: Počet bodů
quelhar (admin) před 12 lety 06.04.2013 19:49 |Myslim, ze postaveni v tabulce tomu tak nejak odpovida. Zase nemejme prehnane predstavy o kvalite hry tymu pod nami - to taky neni zadna slava.
Re: Počet bodů
slaviator před 12 lety 06.04.2013 20:10 |A to co jsem včera po příchodu z Edenu viděl tu penaltu v zápase Budějky-Příbram, to bych blil.
Jinak taky myslím, že to osmé místo asi herně odpovídá. V současnosti nejlepší formu a asi i nejpohlednější fotbal hraje Sparta v závěsu s Plzní, které na jaře jakoby trochu došel ale dech, pak s odstupem tři čtyři týmy jako třeba Dukla nebo Sigma s Jabloncem, možná Boleslav, pak kupa týmů včetně Slavie či Baníku a Příbram, Teplice, Brno, Budějky a Hradec je pětice týmů, co hrajou v současnosti nejméně pohledný fotbal.
Re: Počet bodů
Mike před 12 lety 06.04.2013 20:38 |Děkuji za Tvůj názor. Včera jsme si vytvořili jedinou /!/ šanci a tou byla hlavička nejmenšího našeho hráče.
Viděl jsem na netu třeba Budějovice- Brno / bylo to další kolo po našem hnusném výkonu v Brně/ a Zbrojovka si vytvořila asi 7 gólových šancí. Pak jsem viděl Příbram- Jablonec 3-3, slušný fotbal. Hradec hrál s tolik v současnosti vychvalovanou Spartou velmi slušně. Můj názor je, že v současnosti hrajeme s Teplicemi a Budějovicemi nejhorší fotbal v celé lize, ale paradoxně jsme byli za něj odměněni 9 body v 5 zápasech. Nebo se Ti něco na jaře kromě 20 minut s Libercem líbilo?
Jak je možné, že třeba takový Liberec prakticky s půlkou nového kádru na jaře, ve kterém jsou odložení hráči Sparty, uhrál z 18 možných bodů 13 a v poli nás přehrával ?
Není chyba také v hráčích a nejenom v trenérech, kteých se u nás vystřídalo 5 za krátkou dobu ? Vyjma Petroušovy záchranářské mise ,v porovnání se současným kádrem tenkrát o hodně slabším, je prostě naše produkce totálně nekoukatelná. Já takhle slabou Slavii pamatuji snad koncem 70.let a to ještě fotbalistům křivdím, protože to poměruji ne výkony, ale spíše tabulkovým postavením, které bylo jako dnes někde v prostředku tabulky.
Jedinou naději vkládám do Kusého, samozřejmě přes majitele vlak nejede, ale on si své primadony v Pardubicích dokázal většinou nějak srovnat.
Re: Počet bodů
Mike před 12 lety 06.04.2013 20:40 |určeno pro Quelhara
Re: Počet bodů
quelhar (admin) před 12 lety 06.04.2013 21:07 |Fotbal, ktery pod Radou produkujeme, se mi nelibi dlouhodobe. Konkretne na jare se mi libilo jen poslednich 20 minut zapasu v Olomouci. Zapas s Libercem se mi moc nelibil, nevidel jsem Brno a Boleslav (ale nemyslim, ze bych o neco prisel).
K tomu jak hraji ty slabsi tymy pod nami - ano, obcas predvedou zajimavy vykon, ale mam pocit, ze predevsim v obrane delaji daleko vic chyb nez my, proto take vice inkasuji.
Chyba v hracich urcite je a ne mala. Ja muzu napsat to, co jsem psal uz na podzim a nejspis i loni na jare - ve Slavii aspon navenek chybi narocnost. Nevim, co trener po hracich vyzaduje, ale zrejme je spokojen s tim, co predvadeji, protoze sestavu prakticky netoci, vetsina hracu ma misto v sestave predplacene, at hraji jakkoli. Navic, jak naznacuje subHuman, zkusenosti z osobnich rozhovoru jsou zrejme takove, ze hrace nijak netrapi, jak hraji. Dost mozna maji dokonce pocit, ze hraji dobre, kdyz to trener neustale opakuje.
Re: Počet bodů
Mike před 12 lety 06.04.2013 21:20 |To máš pravdu, v obraně dělají ostatní mužstva daleko více chyb , a proto dost inkasují. Až na kiksy v Olomouci si určitě naše obrana ze všech našich řad vede nejlépe, na nějaké větší excesy si na jaře nevzpomínám. Ale u mužstva jako Slavia by mělo být ne vyhrát nějakou náhodou 1-0, ale třeba 4-2. A jsme zpátky, kde jsme byli. U trenéra, který tento nezáživný fotbal prakticky celou svoji trenérskou kariéry vyžaduje a neochotě hráčů vydat něco navíc. Já vím, je to omšelé, kdekdo se mnou nebude souhlasit, ale Karel trochu krocený Kusým by na hráče prostě na ně platil. A že je to výbroný trenér, prokazuje opakovaně na různých štacích. Paradoxně on sám také mohl dát fotbalu více jako hráč, ale kouč je to špičkový.
Re: Počet bodů
Pepino44 před 12 lety 06.04.2013 22:10 |Já mám takový jeden postřeh - Nitrianský je náš druhý nejlepší střelec se 4 goly
to znamená,že jeho útočná aktivita nebyla zanedbatelná, ale byla mu vyčítaná slabší hra v obraně.Čím to asi je,že se nyní na jaře téměř nedostane za půlku,je to jenom náhoda?
Re: Počet bodů
spojka před 12 lety 06.04.2013 19:52 |Nemyslím si. Například Liberec, Dukla nebo nesmyslně adorovaná Olomouc dlouhodobě předvádějí podobně odporný fotbal, a přesto jsou v tabulce ještě výše. Za největší klikaře bych označil právě Liberec a Sigmu.
Re: Počet bodů
Kornovo před 12 lety 06.04.2013 20:05 |spojko vytahni tu hlavu ze zadku prosimte
Re: Počet bodů
spojka před 12 lety 06.04.2013 20:29 |A jéje, Zlámalův fanda dorazil z Andráku. To jste se dneska vytáhli. K tomu ten Baroš... Ale i tak by ses mohl zkusit držet tématu.
Re: Počet bodů
slaviator před 12 lety 06.04.2013 20:11 |no Dukla se proti nám moc nepředvedla, ale minulé kolo rzjodně nehrála odporný fotbal...
Re: Počet bodů
spojka před 12 lety 06.04.2013 20:32 |Otázka názoru. Budějovice sice smazala, ale že by to byl nějaký supervýkon, to ani náhodou. Ty čtyři góly současným Budějovicím by byla Slavie schopná dát s pátečním výkonem taky.
Re: Počet bodů
Kornovo před 12 lety 07.04.2013 09:41 |spojko,opavdu si nasad bryle.srovnavas nas s lonskym mistrem a s vitezem poharu.nechapu jak muzes napsat,ze hrajou podobny fotbal.liberec ma stajnera,sigma ma treba ordose a koho na te pozici podhrota mame my?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
fredydj (přítel SN) před 12 lety 06.04.2013 20:17 |chtěl bych dotřetice požádat subHumana o info týkající se promlouvání hráčům do duše, pokud to tedy není tajné :)
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
no-nick před 12 lety 06.04.2013 21:10 |Také trošku netrpělivě vyhlizim:-) Ty kuse informace moc příjemné neznely...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 06.04.2013 22:12 |subHuman nám trošku "zjíříkovatěl" :)
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 06.04.2013 20:36 |Zdá se to jenom mě, nebo by Rada nejraději odehrával sezóny jenom s 11 hráči?
Problémy s fanoušky kvůli nestřídání měl i v Teplicích
http://teplicky.denik.cz/fotbal_region/trener-rada-sel-o-polocase-mezi-divaky-nechovaji.html
Aneb když se hráči nedaří, je třeba ho tam podržet. A i když dostane za výkon céres, já ho tam příští zápas stejně dám. A dám! A dám! A just dám! :D
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Viking před 12 lety 06.04.2013 22:13 |Jak už tady někdo psal přede mnou, největším problémem vidím v absolutní nenáročnosti vedení klubu na sportovní stránku.
V minulosti se pitvat nebudu, prostě jsme byli ve sračkách ale letošek beru ako sezónu č. 1 po restartu. Nějaké sportovní vedení, koncepci nemá Slavia už několik desetiletí, to že se povedlo několik sezon pod Jarolímem bylo spíš dílem štěstí při nákupech naslepo a náročnosti KJ. Místo toho, aby se z toho někdo poučil, tak přivedeme absolutně šedivého, průměrného trenéra, starou školu, který nikdy nic nedokázal a jeho týmy pravidelně hrály příšerný fotbal bez jakékoliv koncepce, směru atd. Navíc tento trenér je dle mého názoru absolutně nenáročný na hráče, tedy nemá tu základní vlastnost, kterou na ty přeplácené české rádobyhvězdičky musí trenér mít. Seřvat někoho během hřiště nebo otevřít si hubu na tiskovce, to je jenom taková kouřová clona, aby bylo vidět, že se aspoň něco děje. Navíc jak si Rada dělá alibismus že ani vyhrané derby nic nezmění... Copak ten lampasácký idiot nechápe, že ztrácet body může, ale že aspoň hra k něčemu musí vypadat? Takhle šílené to nebylo ani nepamatuju, taková holomajzna bez nápadu. A to máme nejlepší kádr za poslední 3-4 roky...
Dobrý trenér je základ. Myslím si, že dělá klidně i 70 procent výkonu mužstva. Proto pokud má vedení trochu pod čepicí a nechce letošní investici do kádru vyhodit do hajzlu, tak musí Rada vyletět okamžitě aby nový kouč mohl začít pracovat s horizontem příští sezony.
Kádr je sice poměrně kvalitní, ale i tam se udály některé nepochopitelné akvizice:
1) Vůbec nevěřím na nějaké restarty Mičolů a Feninů po zpackané cizině.
2) Přivedu si Gecova na místo Petráka, který je snad jediný nadprůměrný fotbalista v kádru.
3) Slovenská liga je evidentně horší než česká, a proto se rozhodnu "posilovat" z již tak rozebraného trhu, navíc i na tamní poměry (s výjimkou Škutky) průměrnými hráči - co z toho asi tak může vzniknout?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
jarodo57 před 12 lety 07.04.2013 10:38 |Ty mi mluvíš z duše
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 07.04.2013 00:49 |co myslíte měla by mít Slavia farmu? teď jsem četl nějaký dotaz na Kusého na ofiko stránkách a přijde mi to jako nejlepší řešení pro mladé hráče. Z ČFL by přicházeli v úvahu dva týmy, Loko Vltavín a Zápy. Když si to srovnáte třeba se Spartou, která má pro mladé hráče 3 možnosti vytížení (juniorka, B-tým v ČFL a farma Motorlet v Divizi). My máme jenom tu juniorku a to je pro mnohé málo (Hurka, Tusjak, Koreš)
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
slaviator před 12 lety 07.04.2013 01:27 |Určitě. Je to levnější než B tým a není potřeba tolik hráčů. Byl bych pro. Vltavín těžko ale, ten má nadstandartní vztahy se Spartou...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
klimi před 12 lety 07.04.2013 12:25 |Jsem jednoznačně pro Kladno, blízkost Prahy, už nyní tam máme dvojici hráčů...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Borris před 12 lety 07.04.2013 01:00 |Taky napíšu pár slov. Nebudu hodnotit včerejší zápas. Nemám na to ani chuť a navíc je to pořád to samé. Bez herní tváře, bez jakéhokoliv systému nebo automatismu a šílené mdlé....
Spíš se vyjádřím celkově k tomu co se děje a k některým včerejším výrokům....
To co se ve Slavii v současné době děje, to je prostě nepřípustné. To už je několikátá sezona po sobě, co jen přešlapujeme na místě a chybí nám nějaká herní tvář. A Rada evidentně nebude tím trenérem, který nám jí dá. Aby bylo jasno, vždycky patřím k těm, co se nesnaží hledat chyby jen v trenérovi. Rady jsem se na začátku i zastával, orodoval jsem za to aby se mu dala šance a čas ukázat jestli Slávku někam posune. Ještě zkraje jara jsem si říkal že třeba po kvalitním posílení kdy už máme každý post kvalitně zdvojený ( a nemůže se to tedy svalovat na nízkou kvalitu kádru ) to bude lepší a hra půjde nahoru. Ale moje trpělivost už také po pár jarních kolech vyprchala. Žádná změna nenastala a proto si myslím že je změna na postu trenéra nevyhnutelná! Kvalitou kádru patříme na špici ligy! Vždyť se stačí podívat jak nabušenou lávku jsme včera měli.... Mičola, Fenin, Gecov, Skácel.... To je na naší ligu palebná síla jako hrom! A pokud ani při takové kvalitě kádru nevykazujeme žádný progres, nedáváme góly a naše hra nemá hlavu ani patu, je už více než jasné že chyba je v trenérovi. Pár příkladů.
1. Kvalitně jsme konečně posílily útok. Ale k čemu to je když hrajem stále jen na jednoho útočníka a opakovaně bez úspěchů? Jak má Škutka dostát své gólové pověsti když nedostane balon jaký on potřebuje. Neustále se pere s přesilou což pro něj musí být uplně ubíjející. Kdyby s ním hrál v útoku Féňa a zvykli si na sebe, věřím že by to byl velice silný útočný tandem!
2. Na co jsme přiváděli Rudu, když pak chudák nedostane pořádně ani čuchnout? To jsme na tom doopravdy tak úžasně že si můžeme dovolit opomíjet takového hráče? Ruda píše ve Sportu že už proti Teplicím byl připravený vyběhnout od začátku, že zvládne celých 90 minut a Rada den na to napíše že si není jistý jestli by zvládl celý zápas. Do prčic tak on Rada s hráčema nekomunikuje nebo co? Ruda nám bohužel po sezoně asi dá opět sbohem a proto musíme využít toho, že máme takovéhleho playera k dispozici. A určitě nám dá sbohem pokud ho Rada nebude stavět. Jako že seděl s Libercem to jsem chápal. V teplicích už jsem nad tím trochu kroutil hlavou a včera jsem už nadával jak špaček! Jak nebude v základu ani v derby ( kdy už jindy? ), tak už Radu fakt snad prokleju.
3. Radovi střídání. To vždycky nevím jestli se mám smát nebo brečet. My chceme vyhrát ( teda doufám ) a on vymění útočníka za útočníka a tím to pro něj končí.... Pamatuju si jak Zeman ještě v AS Řím když v jednom zápase prohrávali, tak ke dvěma útočníkům na place přidal další dva, hráli na čtyři a bombili to do nich takovým způsobem, že je fakt uplně vyždímali! A otočili to myslím na 4:1 nebo 4:2. To byla radost na to koukat. Něco takového od toho našeho stratéga asi čekat nemůžeme......
4. Neustálé nasazování hráčů, kterým se opakovaně nedaří
5. No a poslední bod......
To jsou jeho výroky, převážně pak ty po tomto zápase s Duklou. Při jejich čtení mě střídavě přepadal trpký smích a střídavě zděšení nad tím, že ty výroky snad opravdu myslí vážně.
"ani kdybychom vyhráli derby, tak tahle lavina nejde zastavit" - Slávistický fanoušek je jeden z nejtrpělivějších v republice. Co všecko mi jsme si už zkusili, to je nevídané. Rada měl podporu fanoušků ještě v podstatě donedávna. Ani když to byla vyložená katastrofa, tak se ani jednou nepískalo a neskandovalo "Rada ven". Lidi měli trpělivost přímo božskou a kotel byl neustále úžasný a povzbuzoval jako o život! Rada by měl být za to rád! A jestli nespokojenost fanoušků nechápe, tak by se nad sebou měl ale pořádně zamyslet!
"Když jsme sedmkrát nevyhráli, byl jejich pokřik na místě. Jenže teď jsme pětkrát neprohráli, a to proti nám stály třeba Mladá Boleslav či Liberec. Tak nevím," - taky docela síla. Jen bych si dovolil mu připomenout že není v žádných Teplicích, ale ve SLAVII PRAHA!!! Tady je povinností vyhrávat, hrát pohledný útočný fotbal a ne se spokojit s tím že neprohrávám a mít samou plichtu a notabene ještě 0:0 nebo 1:1 a po obludných výkonech. Proti nám stáli MB a Liberec? Ježišmarja ten to říká jak kdyby to byli Real s Barcelonou :-/ ještě jednou opakuju, jsme Slavia a v lize je naší povinností vyhrávat a hrát atraktivní fotbal. Realita? Jsme osmý, nemáme jistou záchranu, hrajeme strašidelně a na pohárové příčky hledíme z uctivé vzdálenosti. Co na té nespokojenosti fanoušků není jasné?
"Rozhodli jsme se pro sestavu, která hrála v Teplicích, protože tam jsme podali dobrý kombinační výkon a neměli jsme důvod sestavu měnit." - tak tohle je asi nejvíc smutný a alarmující výrok. Každý kdo zápas v Teplicích viděl, tak musel nad touhle perlou kroutit hlavou. Nejvíc smutné na tom výroku je to, že to podle všeho znamená že ten hnus co jsme v Teplicích světu předvedli, je vlastně asi to co si Rada cca představuje.... A že takhle podle něj vypadá kombinační fotbal. Už tohle je samo o sobě docela nemilé zjištění! Čili slávisti ani nečekejme nějaké zlepšení, tohle je totiž to co Rada chce praktikovat. Já jen nedovedu pochopit jak je možné, že to že hrajeme naprosto příšerně a naše hra nemá hlavu a patu, vidí všichni kromě něho.... Další důkaz že ten chlap nemá žádnou sebereflexi, nechce se mi totiž věřit že by to neviděl....
No a co dál? Co nejdříve vytipovat a dosadit vhodného trenéra, který dá naší hře tvář, jasný rukopis a systém a naordinuje útočný fotbal. A ne jen hubou, ale hlavně skutkama. Ve zbytku sezony v podstatě o nic nejde a chtělo by to využít ten čas k tomu, aby jsme se připravili na novou sezonu ve které už bude povinností tažení za pohárama. Stejný čas jsme měli i loni na jaře, ale trestuhodně jsme ho promhrhali. Teď už se něco takového nesmí stát. Času už měli odpovědní lidé dost a od příští sezony už očekávám výsledky a stoupání do těch pater, kam patříme! Nic jiného už mě nezajímá a na žádné výmluvy také nejsem zvědaví! A taky návrat ke staré dobré slávistické útočné hře. Jak říkal ve filmu hokejový zázrak Kurt Russel coby Herb Brooks, "Prohrajte si, ale hrát budete jako mistři"!
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
bongor před 12 lety 07.04.2013 07:18 |Souhlas s Borrisovým příspěvkem.I já nerad na někoho křičím a vyhazuju jej,ale myslím,že tady pohár přetekl.Hlavním důvodem ,proč mi taky došla trpělivost,je malé,skoro žádné,využívání Rudiho,který ať se to Radovi líbí,nebo ne,je v současné době jediný skutečně výjímečný hráč v kádru.Když vezmu třeba jen jeho jméno ve Skotsku,tak je to pro ostatní psychická vzpruha,ža mají za zády hráče takového kalibru.Je to něco jako mít doma dobře vycvičeného
bojového psa a když přijdou zloději,tak ho někam zavřít,aby jim neublížil.Je to hloupost,prostá závist,nebo nabubřelost člověka,který se v životě nikdy pořádně neprosadil?Navíc je vidět,jak moc nám uškodil odchod Latyho,ani několik posil jeho absenci nevyváží.
Ať už je to jak chce,na takovýto fotbal se nedá koukat,proto bohužel pane Rada,auf wiedersehen.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
travel (přítel SN) před 12 lety 07.04.2013 08:16 |Plně souhlasím,jen ten bod č. 4 by chtělo trochu rozvést.O které hráče se jedná a kdo místo nich.Rád bych znal Váš názor.Ještě jsem si uvědomil,že jsme to tu nikdo nezmínil a to jednu přece jen kladnou informaci-nevím jestli to bylo i v televizi.Před začátkem utkání se držela minuta ticha na uctění památky velkého slávisty a prima člověka Vladimíra Čecha.Jsem moc rád,že se na to nezapomnělo.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
1rytir před 12 lety 07.04.2013 13:23 |Petrák, Zmrhal, Nitranský...
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Borris před 12 lety 07.04.2013 19:22 |ale jo klidně to rozvedu. Jedná se o Nitrianského, Zmrhala, Petráka a Juhara. Nitrianský si sice dozadu jakž takž povinnosti plní, ale směrem dopředu nula nula nic. A v dnešním fotbale už prostě musí být samozřejmostí to, že krajní beci vyjíždějí, útočí a posílají do vápna centry. Od Nitrianského nic z toho není. Zmrhal je špatný už od půlky podzimu a jeho neustálé nasazoání je pro mě velikou záhadou. Ten kluk má potenciál ale momentálně nemá na to, aby hrál stabilně základ. Petráka oproti podzimu vůbec nepoznávám, jak strašně šel dolů.... To snad ani není on. Ze začátku podzimu jsem si myslel, že je to proto že si s Gecovem prostě překážejí. Což byla sice pravda, ale jak se ukázalo nebyl to ten hlavní důvod. Petrák je špatný i když Gecov sedí. No a pokud jde o Juhara. Jediný povedený výkon měl na jaře proti Teplicím, jenže tam to bohužel popravil tou neskutečnou minelou v závěru, kvůli které jsme přišli o výhru. Juhy určitě potenciál má a není špatný fotbalista, ale myslím že by mu teď jen pomohlo kdyby se na pár zápasů posadil. Nesmí se pouštět do něčeho co mu není vlastní. Jeho hlavní devíza jsou rychlost a výtečná střela. Pokud tyhle své vlastnosti dá vyniknout, je pro nás velice platný. Ale jak to začne tahat, tak je to špatné.
A koho místo nich? Já bych hlavně začal hrát 4-4-2 a využívat Rudovu kreativitu. Napíšu jak bych to postavil a z toho poznáš koho bych postavil místo těch hráčů které bych posadil. Obranu bych postavil Dostál-Bortel-Dobrotka-Čonka. Dobrotka je jasný pilíř naší obrany a jediný hráč který si drží solidní standard. Bortel už se podle mě také malinko zvedá, tak bych je nechal ať si na sebe zvyknou a mohli by vytvořit velice slušnou stoperskou dvojici. Čonka sice nezáří, ale ani nijak extra nechybuje a navíc se snaží hrát dopředu, takže bych ho tam nechal. A za Nitráka tedy toho Dostála. Ten si podle mě zaslouží další šanci, v juniorce se mu na podzim dařilo, tak ať se ukáže. Zálohu bych pak postavil takto: Vošahlík-Gecova-Skácel-Kisel. Vošahlíka bych tam nechal, protože se jako jeden z mála nebojí chodit do soubojů jeden na jednoho a obejít hráče, nebojí se hrát a snaží se i centrovat. Kisela bych obětoval kvůli Rudovi na levý kraj. Ale Karol podle mě dokáže obstojně zahrát jakýkoliv post v záloze. Má dobré centry, je zarputilý a dravý a to jsou vlastnosti které by na kraji zálohy mohl využít. Podle mě by tam byl platný. Gecov si další šanci zaslouží. Když byli s Petrákem na hřišti oba, tak i byli příšerný oba. Odskákal to Gecov a Petrák hraje dál tužku. Nyní je podle mě na čase dát šanci Gecovovi na úkor Petráka. No a že má být v základu Ruda to tady víme všichni. Nejlíp ho podle mě využijem jako ofenzivního středního záložníka. Jako takového tvořivého hráče co bude rozdávat přihrávky. Ruda má skvělou finální přihrávku, umí dát přihrávce myšlenku a má taktéž i fantastickou střelu. To jsou všecko vlastnosti které by na tomto postu uplatnil. No a útočnou dvojici bych postavil ve složení Škutka-Fenin. Dávid se sám na hrotu trápí, protože nedostane za zápas jedinou kloudnou přihrávku, takovou jakou by potřeboval. Za celé jaro snad dostal jedinou přihrávku kterou on potřebuje. To bylo proti Liberci. A s tou šancí naložil skvěle. A právě v tom tkví jeho síla. On je skvělí koncák. Jenže v současné hře prostě nemá šanci tohle uplatnit. Ani do kombinace není špatný. Snaží se podržet balon, sklepnout ho ale nikdo ho nepodpoří. S parťákem na hrotu by to měl hned snazší. A to by měl být Féňa. Je běhaví, také do kombinace a i umí dávat góly. S Dávidem by jim to spolu mohlo sednout.
Závěrem bych chtěl říct, že není potřeba jen postavit ty správné hráče. Ale je potřeba je i postavit na takové posty a dát jim takové úkoly, které jim budou sedět a díky kterým nejvíce vyniknou jejich nejsilnější stránky a herní vlastnosti. Tím že Rada pořád staví opakovaně stejné hráče i přesto že hrají špatně, dochází nejen k tomu že se nic nezmění k lepšímu, ale i k tomu že dotyční hráči si začnou myslet že mají fleka jistého, že hrají vlastně dobře a nebude je nic motivovat k tomu aby na sobě pracovali. Co do kvality, máme mančaft jednoznačně do první čtyřky! A pokud předvádíme neustále a opakovaně takovouhle holomajznu, chyba je bez debat v trenérovi. Zkrátka změna na postu trenéra je nevyhnutelná!
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
travel (přítel SN) před 12 lety 07.04.2013 20:16 |Díky moc,v podstatě s tím souhlasím,jen si nejsem jist,zda by i přes nepřesvědčivé výkony (spíš podprůměrné) Nitranskýho byl Dostál lepší.Je ale pravda,že jsem ho na jaře neviděl hrát.Jinak,ale je nejdůležitější,aby skončil,jak píšeš, Rada.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Petr9608 před 12 lety 07.04.2013 01:32 |Jak se tak dívám, tak na podzim brát z posledních třech zápasů s looserama aspoň 5 bodů (dvě venkovní remízy a výhra s Baníkem), remizovat v Olomouci, a ze zápasů s MB, TEP a DUK dva zvrátit k výhře, tak s 37 body dotíráme Olmík s Peltoncem. Sakra, to mi neříkejte, že tohodle ten tým nebyl schopen?!
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Kornovo před 12 lety 07.04.2013 11:20 |spouhlas,na treti misto v lize stacilo mit serii vyher a neprohrat na sigme,jablonec je bez lafyho taky hratelny.ale nas tym na serii vyher bohuzel nema,ma tak mozna na serii neproher
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 07.04.2013 11:50 |Dneska ve Sportu rozhovor s Radou. To je prostě marný případ. Možná v tom je i nějaká psychická porucha.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
jarodo57 před 12 lety 07.04.2013 12:20 |S tím nic nenaděláš .Někteří lidé v sobě nemají ani ždibec sebereflexe.Ale tím pádem to má dopad ten,že nejsou schopni se lepšit nebo zdokonalovat.V našem případě na to bohužel doplácí Slávie.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
fredydj (přítel SN) před 12 lety 07.04.2013 12:29 |šlo by to oskenovat nebo nejak ofotit?
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 07.04.2013 12:47 |Ono víceméně tady už všechno padlo. Je to asi záznam z tiskovky. Prostě klasika. Hrajeme dobře, neprohráli jsme, nechápu pokřiky fanoušků, škodí to akorát Slavii, pak trošku alibismu před derby atd. Já to ani nedočetl. Zahlédl jsem to o těch fanoušcích a stačilo mi to.
Nejhorší je, že on ty výroky ani s fanoušky ani s klubem nemyslí zle. On si prostě myslí, že dělá svou práci dobře a to je nejhorší.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 07.04.2013 12:49 |Přemýšlel jsem, který pohled byl na zápase horší. Předváděná hra, nebo smutně sedící Hurka, Veselý a Červenka na tribuně, kteří nemají kde hrát. Přitom Červus je z našich mládíků podle mě nejlepší útočník. Zbytek známe.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Pepino44 před 12 lety 07.04.2013 14:01 |Spino,chodíš na juniorku? Myslím,že ne,protože by si věděl,že ten nejlepší útočník z našich mladých-Červus v juniorce jenom střídá.Rozhodně lepší je Vondráček,který taky na ligu nemá.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 07.04.2013 14:15 |NA juniorce jsem byl tuším dvakrát, jinak jsem Červa sledoval v přípravě. Je silný v osobních soubojích, má dobrou střelu a na svou postavu i celkem slušnou rychlost. Nevidím důvod ho nezkusit. 100x lepší než býval Paprčiak.
Na druhou stranu Vondráčka jsem tolikrát nevídal, on ze začátku sezóny moc nenastupoval, to až teď.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
subHuman před 12 lety 08.04.2013 21:59 |Cervenka strida v juniorce. A kdyz hraje, podava nevyrovnane vykony. Ma navic zatim radu nedostatku, na jejichz odstraneni musi pracovat - vcera byl napriklad snad 6x za 5 min v ofsajdu.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 07.04.2013 12:53 |Jediní kompetentní lidé ve Slavii:
Kusý, Kubík, Kisel, Vaniak, Poustka, Vlček + mládežničtí trenéři.
Osoby, které svou aktivitou nejen nepomáhají, ale přímo škodí:
Řebíček, Rada, Držmíšek, Tepeš
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
vavicek před 12 lety 07.04.2013 13:26 |Kubík? Poustka? Kisel? Vlček? Vaniak? A jaké mají dotyční úspěchy? Kisel dokázal s mládeží co? Za Poustky to bylo ještě horší než za Rady. Odchovance odstavil a hrál hnus fotbal se "zkušenýma".
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
Eluin (přítel SN) před 12 lety 07.04.2013 13:52 |Kdo je Tepeš? A jakým způsobem klubu škodí?
Přiznám se, že mi je toto jméno zcela neznámé.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
spino před 12 lety 07.04.2013 14:17 |Tepeš je provozní ředitel. To on je zodpovědný za stupidní omezující nařízení na stadionu.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
subHuman před 12 lety 08.04.2013 21:57 |Pan Trepeš je clovek na svem miste.
Re: Rudolf Skácel: Derby chceme vyhrát pro fanoušky
belmis (přítel SN) před 12 lety 07.04.2013 14:03 |O kombinační hře současné Slavie vypovídá i počet faulů. Zatímco v mistrovských sezónách fauloval soupeř dvakrát více než my, nyní je tomu naopak. I toto je atribut, nad kterým by se měl Rada zamyslet. Fotbal není jen o tom někoho nakopat......