Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 21. kolo

Bod z Teplic by před zápasem asi leckdo bral. Po zápase však nejen že je bod prostě málo, ale fanoušci jsou (opět) rozladěni předvedeným výkonem. Jaké známky dostanou slávisté od nás tentokrát?

Nuda a šeď, takový byl výkon slávistů. Z průměru až podprůměru nevyčníval nikdo s jedinou výjimkou - Martin Juhar měl solidně nakročeno, aby se s nejlepší známkou stal mužem zápasu v sešívaném dresu. Nakonec nejlepší známku nedostal, nicméně za muže zápasu (jak v pozitivním tak v negativním smyslu) jej klidně můžeme označit i přesto.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) po 10 (nejlepší), tentokrát výjimečně hodnotí quelhar místo Alanora.

Kamil Čontofalský - 5 - Do zápasu nevstoupil dobře a hned první centr trestuhodně podběhl. Poté si však ve vápně počínal už jistěji, prakticky všechny centry posbíral, střelu Mahmutoviče bez problémů chytil. Když však Juhar nabil Vondráškovi, brankář Slavie kapituloval. Nebyla to však příliš prudká střela a Čontofalskému nechybělo mnoho, aby ji vyrazil mimo. Přestože je hlavní viník jiný, nelze jistě říci, že šlo o nechytatelný pokus. Rozhodl jsem se však průměrnou známku Kamilu Čontofalskému nesnížit.

Milan Nitrianský - 4 - Nitrianský za celý zápas nepředvedl prakticky nic, co by stálo za zmínku. Snad jen to, že si zbytečným skluzem vysloužil sedmou žlutou kartu v sezóně a hrozí mu tak, že se vykartuje pro derby. S jeho současnou formou však lze pochybovat, zda by to vůbec bylo pro Slavii oslabení. Dozadu to v Teplicích bylo solidní, dopředu však čistá nula, proto podprůměrná známka.

Milan Bortel - 5 - Střed obrany nebyl v zápase v Teplicích problém. Bortel nepředvedl nic, kvůli čemu by se jeho známka měla z průměrné pětky posunout jak nahoru, tak dolů.

Martin Dobrotka - 5 - V první půli nepříliš přesvědčivě dobíhal pas za obranu na Litsingiho a v klíčové chvíli minul míč, který poskočil na nerovném terénu. To naštěstí rozhodilo i konžského hráče domácích a ten tak ani pořádně nezakončil. Mimo to však Dobrotka pracoval dobře a tuto chybku hravě odčinil.

Matúš Čonka - 5 - Už v první půli, kdy Slavia hrála prakticky výhradně po levé straně, poslal do vápna několik dobrých centrů. Ve druhé půli směrem dozadu několikrát chyboval a nechal hráče Teplic projít po své straně do náznaků šancí, to však odčinil dobrým centrem na jediný gól zápasu a tak nespadl do podprůměru a získává také známku 5.

Jan Vošahlík - 5 - V první půli se potkal s míčem jen párkrát, skoro jako by na hřišti ani nebyl. Ani ve druhém poločase to dlouho nebylo ono, ale poté nebezpečně pálil z rohu vápna těsně mimo, načež vstřelil hlavou jeden z nejjednodušších gólů ve své kariéře. Proto ani on nedostane podprůměrnou známku, ačkoli by si ji bez vstřelené branky jistě vysloužil.

Ondřej Petrák - 4 - Stále to není na jaře ten Petrák, který se nám líbil na podzim a pravidelně patřil k nejlepším na hřišti. Tentokrát několikrát chyboval v rozehrávce na polovině hřiště, jednou z toho byla dokonce dost nebezpečná akce domácích. Směrem dopředu neukázal téměř nic, v závěru celý střed zálohy přispěl svou pasivitou k tomu, že si domácí vytvořili tlak.

Jaromír Zmrhal - 4 - Ze středové dvojice dle mého názoru tentokrát ten lepší, ale ne natolik, aby získal lepší známku. Po jeho akci a centru byl Juhar v jediné pořádnější šanci Slavie ze hry v celém utkání. Po vstřelené brance poslal do vápna nepovedený centr, který skončil na břevně. Za celý zápas to je však dost málo a o pasivitě v závěru utkání pro něj platí totéž co pro Petráka.

Martin Juhar - 5 - Nebýt fatálního kiksu v předposlední minutě, měl by jako jediný z celého týmu minimálně známku 6, dokonce jsem uvažoval i o sedmičce. Stupidním kiksem však připravil Slavii o dva body a spadl tak na pětku. Po celý zápas byl ze slávistů nejnebezpečnější, byť zakončení některých jeho akcí nebylo zrovna ideální. Do šancí se však dostával prakticky jako jediný z celého týmu.

Dávid Škutka - 4 - Pro oba útočníky platí prakticky totéž. Nepředvedli za celý zápas prakticky vůbec nic, nedostali se do jediné šance a ani jejich pokusy o kombinaci s ostatními nevedly k ničemu, co by stálo za řeč. U obou jsem váhal, zda udělit známku 3 nebo 4, ale absence jakýchkoli šancí není zdaleka jen jejich vina, jak by to asi vypadalo, kdyby obdrželi jako jediní z týmu trojku. Proto známka 4.

Martin Fenin - 4 - Viz Dávid Škutka. Možná se pokoušel o trochu víc o kombinaci, v závěru zápasu však naopak jen rozhazoval rukama a byl na hřišti de facto zbytečný.

Tomáš Mičola, Marcel Gecov a Milan Škoda nehodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    petrjir     před 12 lety 01.04.2013 18:01 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, avšak mám takový pocit, že popis situace s Litsingim, kdy oba hráči minuli a který je popsán u Dobrotky, tak se stal Čonkovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      petrjir     před 12 lety 01.04.2013 18:06 |  
      0 0

      Ještě doplním, že mi hra v Teplicích připomínala hru na podzim v základu se Škodou, na kterého většina (včetně mě) nadávali. Ale asi je to dané herním stylem, protože pokud není za celý zápas připraven od záložníků či obránců útočníkovi míč čelem k bráně či na sklepnutí a střelu, ale pouze nakopnuté míče přebírané zády k bráně, pak nebyl důvod kupovat útočníky, ale hledat chybu jinde. A Zmrhala už bych nejraději dávno vyměnil za Šimečka či někoho tvořivějšího.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    miros     před 12 lety 01.04.2013 18:02 |  
    0 0

    Tak já to viděl takhle. Nitri hraje zřejmě co mu Rada řekne...hraje jenom dozadú kde si to plní...zřejmě to má naordinováno..Stopeři ty bych dal za 6. hrají bez chyb. Zmrhal za 3! strašně pomalej, vše hraje dozadu, nemá odvahu jít do vápna...Fenin rozhodně horší než Škutka. Pokud se ale nezmění hra zálohy, tak nebude hrát dobře žádný utočník...tady je vidět že Škoda nebyl na vždy na vině...

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 01.04.2013 19:10 |  
      0 0

      Souhlasim s Mirosem.
      Pro mně když si bek odehraje zodpovědně dozadu má průměrnou 5ku a to Nitrianský zvládnul. Taky se mi moc nelíbil Fenin. Jednak mu to nešlo a navíc se mi nelíbí jeho chování na hřišti(dost suverén na to, jak hraje - přijde mi, že do soubojů chodí s tím, že si chce vykoledovat faul, místo aby se je snažil vyhrát a pak když mu to rozhodčí nefoukne se čílí - prostě takovej bolestínek).

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 01.04.2013 19:27 |  
        0 0

        U stopera mi na petku staci, ze nic nepokazi. U krajniho beka osobne vyzaduji nejakou akci i dopredu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          denydzlSKS     před 12 lety 01.04.2013 19:59 |  
          0 0

          Třeba Petrák se Zmrhalem(předtím i LJ, atd.) jsou kritizování za pomalou a špatnou rozehrávku, ale když dostanou balon od stopera, otočí se s ním, tak záložníci jsou obsazení, útočníci jakbysmet a beci čumí a naběhnou až na X-tý pokus! Pak se holt střední záložníci musí uchýlit buď k zpětné přihrávce nebo nákopu.

          => Uznávám, 5 je moc;-) To už je asi taková deformace z toho stavu Slavie, aktivita krajního beka přijde jako "něco navíc":-(

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            Matlafous     před 12 lety 01.04.2013 22:11 |  
            0 0

            ... a gól je nadstandard :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        jarodo57     před 12 lety 01.04.2013 19:37 |  
        0 0

        Fenin zde byl na stránkách hodně vítaná posila a před tím stejně co hraje dnes Fenin zde bylo obdivováno od Z. Pospěcha. Takže nejdříve si utříděte co od útočníka chcete aby hrál.Já si teda představuju trochu více.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          denydzlSKS     před 12 lety 01.04.2013 19:54 |  
          0 0

          Všeobecně možná vítán byl, já osobně ho nechtěl, protože ho považuju za vyhaslýho fotbalistu, kterýmu už zbylo poue jméno. Vzhledem k jeho povaze nevěřím, že bude schopen se dostat na nadprůměr ligovýho útočníka.

          Pospěch +- dával góly a hlavně dokázal ustát souboje. Fenin souboje prohrával, góla nedal. Plus to vztekáná a brečení.. Musí podle mně ještě hodně přidat Pospěch byl proti němu hvězda!

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        miros     před 12 lety 02.04.2013 09:59 |  
        0 0

        To máš sice prvadu, ale Rada hraje evidentně zanďoura...i když můžeme rychle vyjet a přečíslit, tak celá obrana a i Petrák se Zmrhalem dopředu moc nejdou. Nitrianský v minulosti utočil hodně a dal i branky..teď to nedělá.Proč asi?

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          edenian     před 12 lety 02.04.2013 10:12 |  
          0 0

          Kdyz se hrala priprava s Kladnem Rada tam rval na nejakyho obrance kterej nejak vahal s odkopem " NEVYMEJSLEJ NEVYMESLEJ ". Dneska to vypada jako zakladni pokyn pro vsechny hrace na hristi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      MimozemstanSKS     před 12 lety 02.04.2013 11:04 |  
      0 0

      Podle mě, byla po delší době záloha naše největší slabina. Ale já bych moc jednotlivce neodsuzoval, ale rozhodně jse mi zdál Dobrotka jistější jak Bortel. Bortelovi by jsem dal 4 za to že 2 krát jim dal míč na naší půlce a Dobrotka to musel hasit. A u Škutky by jsem dal 3, protože ani nebojoval, nevracel se. Nepomáhal v útocích. Fenin alespoň piloval celé hřiště a bojoval. Ale za gól na konci by jsem odsuzoval hlavně trenéra P. Radu. Nechápu, jak může hrát takový styl fotbalu, že betonuje třeba půl hodiny před koncem, pak stáhne útočníky a logicky nás dostane pod tlak, protože nikdo nezbírá nakopávané míče a nebojuje o ně. Pěkně to náš trenér zase posral. Ale jestli chce hrát takovýto fotbal furt + s takovými drahými vstupenkami, může na konci sezony počítat s max 3 000 návštevama. SKS NAVŽDY

  3. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Matlafous     před 12 lety 01.04.2013 18:18 |  
    0 0

    To je snad poprvé, co s tebou výrazně nesouhlasím, Alanore.

    Včera byl z našich Jarda Zmrhal nejlepší, snažil se (stejně jako Fenin) hrát, a např. krásně poslal Juhara do šance.

    Zvýšil bych ještě známku Feninovi, který na pozici staženého útočníka nehrál špatně.

    Naopak hrozný byl Juhar, kdy vše, co svou silou a zarputilostí vybojuje, vzápětí zkazí. Obdržený gól jenom podtrhl jeho naprosto nefotbalový výkon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      bongor     před 12 lety 01.04.2013 18:26 |  
      0 0

      Já bych dal Dobrotkovi a Juhárovi po 6,Nitro a Zmrhal po 3.Jinak bych to ponechal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 01.04.2013 18:28 |  
      0 0

      To bude tim, ze to nepsal Alanor, ale ja :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Matlafous     před 12 lety 01.04.2013 18:30 |  
        0 0

        Ufff... už jsem si myslel, že mi z vesmíru zmizel poslední pevný záchytný bod - Alanorovo hodnocení hráčů. :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 01.04.2013 18:30 |  
      0 0

      nevím, zas bych to tak nehrotil, po tomhle výkonu a výsledku bych nikoho výrazně nechválil. Protože se blíží derby a s tímhle výkonem raději nepomýšlet.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 01.04.2013 18:27 |  
    0 0

    zhruba souhlas. Celkově už jsem tím nějak unavený, koho jiného porazit když ne Teplice. Pomalu se začínám bát derby, aby to nebylo vraždění neviňátek.

    Neví někdo, proč nehrál Rudi?

    Radovy sestavy i taktiky jsou čitelné, že by člověk brečel. A to jak neudržíme vedení a to ještě po polovlastních gólech, je také pro ostudu.

    Zajímalo by mě, na co vedení čeká? Experiment Rada evidentně po experimentu Straka taky nevyšel, není čas na odborníka?

    Mj. mi příjde dost šílený ten tweet Kalouše, pokud to je pravda, tak už je taky Rada zralej na Bohnice. Ale pak se ani nemusím divit, jak SKS hraje, když je trenér takový primitiv.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Matlafous     před 12 lety 01.04.2013 18:32 |  
      0 0

      Neviděl bych to tak černě. Kalouš je bulvární novinář a Rada nejde pro sprostý slovo daleko.

      Ideální kombinace na takzvanou aféru...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        jarodo57     před 12 lety 01.04.2013 19:45 |  
        0 0

        Nezapomeň ,že nehrajeme v okr. přeboru a že ten člověk, který má zodpovědnost za naší Slávii by měl taky trochu jako slávista vystupovat a ne jako kdejaký buran.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        vlchan     před 12 lety 01.04.2013 21:29 |  
        0 0

        Právě proto, že se jedná o bulvárního novináře, tek se má trenér mužstva jako je Slavia ovládat. Co bychom však chtěli od primitiva.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 01.04.2013 22:09 |  
          0 0

          Zrovna Kalouš je jeden z mála novinářů, kteří se ptají rozumně. Problém je jednoznačně v Radově hulvátství a neschopností přijmout kritiku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            janko (přítel SN)     před 12 lety 01.04.2013 22:30 |  
            0 0

            A cim ho ten Kalous tak vytocil? Nevite co to bylo za ''smrtici'' dotaz?

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              lassiter     před 12 lety 02.04.2013 10:01 |  
              0 0

              Tipoval bych něco ve stylu "...a vám se ten fotbal jako líbil?".

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              quelhar (admin)     před 12 lety 02.04.2013 13:28 |  
              0 0

              Ja bych se ani nedivil, kdyby to nebyl zadny dotaz a kdyby se na nej oboril jen tak. Uz posledne po domacim zapase s Libercem dost neprijemne vycital redaktorovi Sportu (tehdy to byl Jan Podrouzek), jaktoze tam je jen sam a ze kdyby predtim prohrali v Brne, ze by tam bylo urcite ze Sportu pet lidi.

              V Teplicich jsem nebyl, ale chovani trenera na domaci tiskovce po Liberci bylo taky dost neprijemne, jak smerem ke Sportu, tak take smerem k nam ze SN. Takze si myslim, ze v nalade, jakou urcite Rada po zapase mel, ani nepotreboval nejakou zaminku na to, aby se na Kalouse oboril. Ostatne z dalsiho Kalousova tweetu: 'Vycital mi zrejme neco z minulosti, bohuzel mi nerekl co. Pry "ty lzi uz psat nebudu".'

              • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                jarodo57     před 12 lety 02.04.2013 17:00 |  
                0 0

                Mě připadá, že trpí stihomamem tzv. kreluvantskou paranoí(nemocný se domnívá,že ho ostatní nemají rádi,obviňuje je,stěžuje si a chce se neustále dohadovat).Obvykle s tím trpí psych. nemocný člověk anebo člověk po požití některých psychot. látek nebo s návykem na alkoholismus.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              Borris     před 12 lety 02.04.2013 17:20 |  
              0 0

              jde údajně o to, jak Kalouš napsal asi dva týdny zpátky ve Sportu že Rada má problémy s Karolem....

  5. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Alanor (admin)     před 12 lety 01.04.2013 22:06 |  
    0 0

    Já jsem jako známý hříšník vyrazil na Bohemku s Opavou, poněvadž měl kamarád k dobru volnou permici. Nicméně jsem byl dostatečně vytrestán šílenou zimou, která na stadionu a vůbec v celé republice panovala. :)

    Proto případné stížnosti na dnešní hodnocení směřujte na quelhara. Já jsem stihl ledatak závěrečnou Juharovu "parádu"!

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      qazwerty     před 12 lety 02.04.2013 08:18 |  
      0 0

      A ta paráda tohoto hráče vystihuje...Prostě to je strašidelné...Někteří píšete, že byl aktivní - ano běhal a snažil se a občas mu něco málo i vyšlo, ale to je na první ligu a potažmo na Slavii hodně málo...V současném týmu není bohužel jediným takovým úkazem a proto by se mělo sportovní vedení zamyslet nad typy hráčů...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        japhy     před 12 lety 02.04.2013 09:13 |  
        0 0

        Zase nemůžeš chtít zázraky. Nikdo tu nebude pravidelně zářit, pořád utíkat obráncům, chodit přes dva a góly střílet z každý šance. A když, zůstane v naší lize do nejbližšího přestupního období.
        Já tvrdím, že kdyby zbytek mužstva zahrál alespoň jako on-jasně, že ne ve vlastním vápně :) - tak Tepláky sfoukneme jako svíčku.
        Prostě mi přijde zvláštní navážet se do hráče, co se snažil, i když podle některých málo, a přitom druhá strana se skoro nezpotila a vrcholem kreativity středu je nahrávka do strany.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          qazwerty     před 12 lety 02.04.2013 10:03 |  
          0 0

          Nejhorší je, že druhá strana nedostala skoro žádný míč...Proč se nerozehrávalo i napravo? Chyběl hráčům na té straně pohyb anebo nedostali ze středu žádný míč? Nebo hraje Slavia pouze dlouhé nákopy a na naprostou náhodu? Je nacvičená rozehrávka a přechod do útoku? A snažit by se měl každý!!! To by mělo být u profíků zcela normální...A pokud se někdo nezapotil, tak je otázka proč je na hřišti a proč ho někdo nechá vůbec hrát...Otázek je strašně moc a teď by to chtělo odpovědi...:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      subHuman     před 12 lety 02.04.2013 08:49 |  
      0 0

      Já ti nevím...dát přednost zápasu klokana před naším a ještě to jako redaktor SN napsat do komentářů... No, jak myslíš :-)

      Kdyby se zápasy nekryly, tak bych se šel asi podívat taky (byl jsem zvědav na opavské fanoušky), nicméně pokud hraje Slavia, tak neexistuje nic jiného.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 02.04.2013 11:17 |  
        0 0

        no nevím, spoustu lidí výjezdy vynechává, takže nevím, proč nejít s kámošem na jinej zápas (pokud nejde o Spartu:-) )

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 02.04.2013 12:18 |  
        0 0

        A tak on mívá volno jednou dvakrát do roka, takže jsem toho chtěl využít. Navíc zápasy Slavie jsou dost psychicky vyčerpávající, což se potvrdilo i tentokrát. A já mám Bohemku vcelku rád, ačkoliv se tedy vztahy mezi fanoušky za poslední roky dost zhoršily.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          subHuman     před 12 lety 02.04.2013 12:41 |  
          0 0

          Začínáš bruslit po čím dál tenčím ledě :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            Alanor (admin)     před 12 lety 02.04.2013 13:12 |  
            0 0

            Tak já jsem Bohemku vždycky bral jako takový spřátelený klub. Však to tak i bylo, že jsi tam mohl vyrazit se šálou Slavie a naopak, ne? Ale je jasný, že ty časy už jsou pryč a kotle obou týmů se vůbec nemusejí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              subHuman     před 12 lety 02.04.2013 13:34 |  
              0 0

              Ja myslim, ze nejen kotle :)
              A zeptej se pametniku na vztahy pred cca 30 lety :) Znam fandy Slavie, pro ktere byl klokan vetsim nepritelem nez rudoch :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                Alanor (admin)     před 12 lety 02.04.2013 13:40 |  
                0 0

                Vidíš, ta historie vztahů je zajímavé téma, v jehož znalosti mám samozřejmě kvůli svému věku jistý handicap. :)

                Možná mám ten přístup (k Bohemce i samozřejmě Slavii) po tátovi, kterej je slávista, ale Bohemku vnímá pozitivně.

                • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                  Fallen (přítel SN)     před 12 lety 02.04.2013 22:26 |  
                  0 0

                  Bal by o tom zajímavý článek

                • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                  slaviator     před 12 lety 02.04.2013 22:46 |  
                  0 0

                  Já taky Bohemku nevidím jako nějaký nepřátelský klub typu Sparty. A proč nezajít na Bohemku nebo ještě spíš na současnou Duklu pod Kozlíkem se Suchopárkem, ve vedení klubu je tam polovina exslávistů, na hřišti Gedeon a další, pohledná hra...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                    edenian     před 12 lety 03.04.2013 09:18 |  
                    0 0

                    No tak s timhle bych teda nesouhlasil. Dukla, sorry...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                      Alanor (admin)     před 12 lety 03.04.2013 13:05 |  
                      0 0

                      Já teda Duklu taky nemusím. Už jen proto, že je to klub bez fanoušků.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                        edenian     před 12 lety 03.04.2013 15:36 |  
                        0 0

                        Ja jako starsi kousek i z dalsich duvodu, priste to proberem :-)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                          slaviator     před 12 lety 04.04.2013 15:59 |  
                          0 0

                          My mladší jsme tu dobu nezažili, no. A proč se nejít třikrát čtyřikrát za sezonu kouknout na Julisku proti Plzni, proti Baníku Ostrava, proti Spartě a proti Slavii, když Dukla hraje pohledný fotbal a jsou tam slávisti, kteří byli ve Slavii samotné nepohodlní - jak lidi ve vedení Dukly tak na trenérském postu tak hráči.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      lassiter     před 12 lety 02.04.2013 09:26 |  
      0 0

      No v té "konkurenci" (Marcel Mácha???) to taky vůbec nechápu. Chovanec hrál pravýho beka?

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 02.04.2013 11:22 |  
      0 0

      já tyhle ankety moc nesleduju, ale Krajčík byl v časech titulů a LM zcela dominantní pravý bek ligy, měl nejvíc přihrávek na góly a když nepočítám Čelůstku, tak se nikdo jeho výkonů od té doby ani nedotkl, troufnu si tvrdit v rámci celé ligy, natož SKS.

      Takže je to celkem nepochopitelné..

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        travel (přítel SN)     před 12 lety 02.04.2013 12:35 |  
        0 0

        Jeden z důvodů může být,že pod článkem je uveden K.Felt z (Rudýho) Práva.To je sparťan jak poleno,tak proč by tam byl uveden výbornej hráč Krajčík ze Slavie.Nedej bože,aby to po Vaniakovi nevyhrál další slávista.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 02.04.2013 09:12 |  
    0 0

    Naprostý souhlas, nízké známky za tragický výkon na hřišti, Petrák i se Zmrhalem by mohli mít i 3. Dobrotka nejlepší z našich hráčů tak bych dal 6. Do 89 minuty to byl Juhar, ale to co předvedl je na okamžité vyhození z kádru..., z jeho chyby je mi opravdu úzko.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Jiri1     před 12 lety 02.04.2013 10:13 |  
      0 0

      Je proste faktem, ze chyby na ktere se pozdeji muzete podivat nekolikrat jsou opravdu podivne , casto vedou k opodstatnene domnence, ze hraci jsou motivovani jinak a jinymi subjekty nez Slavia, shodou okolnosti jsem u znameho videl sestrih z podobnych situaci z podzimu okomentovany aktivnim fotbalistou na urovni kraje , nic pozitivniho pronse fotbalisty i fandy.
      Casto se zminuje Rada jako naprosty amater, ale to co se okolo nej deje v posledni dobe uz je skutecne za hranou , jiste je mozne zeptat se na tiskove konferenci, ale tim by to melo koncit, zadne dalsi dotazy , separatni hovory , vulgarity vseho druhu , foceni na objednavku nebo dokonce stihani v soukromi by si nekteri meli odpustit.
      Je skoda,ze neustale je na nase dotazy odpovidano v duchu vsem verim , vsem duveruji, jsou to odbornici na svem miste, jenze nemel by obcas nekdo z vedeni prastit do stlu a jasne rict hracum o moznosti jejich konce, Radu moc vazne nekteri skutecne neberou.
      A pak je tady jeste jedna moznost , ze proste vedeni nemuze moc tlacit na pilu , protoze neplni smlouvy hracum vcas a hraci hraji jen udrzovanou, zatimco se my vsichni trapime nemoznymi chybami i vysledky , jen uzky okruh lidi zna pravdu treba i o Feninovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Euforak (přítel SN)     před 12 lety 02.04.2013 11:59 |  
        0 0

        trolling

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        subHuman     před 12 lety 02.04.2013 12:05 |  
        0 0

        Zajimava informace, muzete ji prosim, pane Jiri, upresnit?
        Zejmena bych se rad dozvedel o foceni na objednavku (kdo? koho? na ci objednavku?), stihani v soukromi (jak probiha? Kdo koho stiha?) a pravda o Feninovi.
        Dekuji Vam za upresneni.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          spino     před 12 lety 02.04.2013 14:40 |  
          0 0

          Neodepíše.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          bongor     před 12 lety 02.04.2013 19:48 |  
          0 0

          Výbornej příspěvek jiřího.Málokdo z nás se pustí do tak detailního posouzení situace.A má pravdu,mě taky jednou stíhala v soukromí pořádná sračka.To asi bude ono!

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Pepino44     před 12 lety 02.04.2013 14:24 |  
        0 0

        Tak jsem provedl důkladnou analýzu příspěvku Jiřího, společně s ekonomickým poradcem B.V.,policejním radou V.K. psychologem K.V. a fotbalovým expertem D.S. z toho vyplynulo,že Juhar motivován jiným subjektem vlastně udělal ten kiks schválně,což jasně vyplynulo ze sestřihu podobných situací nejenom z podzimu. Rada je neustále pronásledován investigativními novináři a reportéry aby mohl být jako ústřední postava v jednom nejmenovaném pořadu nejmenované televize. Jako vedlejší postavy zde budou vystupovat i jiní hráči,protože vedení neplní smlouvy a hráči si takto musí přivydělat aby vůbec mohli na hřišti hrát tu udržovanou. Jinak o tom,že pravdu o Feninovi zná jenom úzký okruh lidí pochybuji,neboť se mi o ní zmínila i hajzlbába na V.I.P. Fenin se totiž dělí s Radou o fet. To byla taky základní podmínka Feninovy smlouvy,proto taky tato smlouva nebyla zveřejněna.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Barra     před 12 lety 02.04.2013 14:34 |  
          0 0

          Děkuji ti Pepine za toto upřesnění a vyjasnění celé situace :-)) Vše mi je teď jasné, až na slovíčko ´fet´?! O co se Fenin děli s Radou?

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            tolsimir     před 12 lety 02.04.2013 14:50 |  
            0 0

            drogy

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              Barra     před 12 lety 02.04.2013 15:03 |  
              0 0

              No mohlo mě napadnout že fet je zkratka amfetaminu, ale nedošlo mi to – a já blbec myslel buď na ženskou, nebo že fet je české slang-slovo z německého ´das Fett´, tedy že chlapi si dělí omastek či prachy.

              • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                Pepino44     před 12 lety 03.04.2013 11:17 |  
                0 0

                Barro,tak trochu na vysvětlení - fetuje ten,kdo používá drogy nebo jakékoliv zakázané podpůrné nebo jiné prostředky (léky v nepředepsaném množství nebo v kombinaci s alkoholem)

                • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                  Barra     před 12 lety 03.04.2013 11:51 |  
                  0 0

                  Tak to jsem blbec, Pepine. Sloveso fetovat znám, ale nevěděl jsem že ´fet´ se dá použít jako podstatné jméno. Dělit se o fet – pěkný výraz, zase jsem se něco přiučil. A já vůl jsem vysvětlení hledal v amfetaminech, v penězích, dokonce v něžném pohlaví…

                  • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

                    th     před 12 lety 03.04.2013 17:25 |  
                    0 0

                    Barro, máš taky pravdu, samozřejmě ''fet'' je zkrácenina ze slova amfetamin, časem ale se to slovo tak vžilo v běžné mluvě, že dostalo mnohem širší význam bez ohledu na působící látku a dokonce se i stalo slovesem, jak píše Pepino44. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          spino     před 12 lety 02.04.2013 14:40 |  
          0 0

          Lépe bych to nenapsal. Jiří je fakt úplně mimo. Ještě před nedávnem tady plival na Radu ze všech směrů, teď se ho zastává. Neuvěřitelné, jak účelově tenhle pán píše.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            1rytir     před 12 lety 02.04.2013 15:20 |  
            0 0

            No já se Jiřímu a jiným ani nedivím. Každý normálně uvažující člověk, který si láme hlavu a hledá příčiny herního projevu současného kádru, žádnou logickou odpověď ne a ne najít.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              Barra     před 12 lety 02.04.2013 15:39 |  
              0 0

              Mám rád jasné slova a alespoň náznak důkazů toho, co je psáno – a ne záhady á la Nostrodamus, které se dají vysvětlit na 1000 a jeden způsobů. Nostradamus musel psát šifrovaně, aby se vyhnul popravišti, v případě Slavie takové nebezpečí nehrozí, řekl bych.

              Tím ale nechci napsat nic špatného o Nostrodamusovi, některé proroctví mu až záhadně vyšly – dle klíče a interpretaci, která se k rozšifrování jeho verši používaly.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              dArtagnan     před 12 lety 02.04.2013 15:39 |  
              0 0

              Ale no tak, zase tak mrňavej ten Rada není, abys ho nenašel, ne? :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              edenian     před 12 lety 02.04.2013 16:07 |  
              0 0

              Co je na tom nelogickyho ? Trener je neschopnej a hraci nejsou zrovna elita.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            bongor     před 12 lety 02.04.2013 20:04 |  
            0 0

            pan Jiří se zapomněl zmínit o tom,že Rada má problémy s lidovou tvořivostí a lidovými písněmi.Proto poslední dobou nechá sedět jediné reprezentanty lidové tvořivosti v mužstvu a to Škodu a Huba.
            Taky je to znát na mdlém výkonu mužstva,chybí totiž umělecký dojem.Na to už kdysi poukazoval i sám obr Koloděj.Vždyť kdo by neznal zlidovělé slávistické hity "Škoda lásky" a " Když jsem šel z hub".Podle mě mají v nehezkém výkonu našich hochů prsty trpaslíci.To mi nikdo nerozmluví.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              Barra     před 12 lety 03.04.2013 09:32 |  
              0 0

              No teď když to říkáš – máme malého ale šikovného u kormidla, generální také není největší postavy a se svým úsměvem mi často připomíná roztomilého smurfíka nebo šmoulu (no hard feelings, Zbyňku, nemyslím to špatně), a náš majitel se svými vousy také spíš vypadá jako nějaký přerostlý lesní trpaslík!

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          bongor     před 12 lety 02.04.2013 19:49 |  
          0 0

          Hele,ti investigativní novináři.Do čeho vlastně investujou?

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        jane (admin)     před 12 lety 02.04.2013 19:58 |  
        0 0

        Mám nápad - pojďme sledovat Radu a zjistěme tak, kdo ho sleduje :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Boss82     před 12 lety 03.04.2013 00:09 |  
        0 0

        Pane Jiří1, Vy jste takovej kus VOLA, že to vážně nemá obdoby! Že Vás to baví dělat tady ze sebe neustále blbce. Když člověk čte ty Vaše kidy, tak váhá, jestli se má smát nebo brečet. Síla, vážně síla!

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      bongor     před 12 lety 02.04.2013 19:45 |  
      0 0

      ale vždyť se to samé stalo i Horvimu.Byla to příšerná nepozornost a stála nás 2 body,ale předtím mě Juhi docela jako jeden z mál bavil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Betynka58     před 12 lety 02.04.2013 23:07 |  
        0 0

        Už jsem se lekl, že tím "nás" myslíš Plzeň, ale pak jsem si to přečetl ještě jednou a uklidnil jsem se. Ale stejně bych ty dva zákroky nesrovnával, zásadní rozdíl vidím v tom, že Horváth netušil, že za ním někdo je, kdežto Juhar u Vondráškovi musel vědět.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Barra     před 12 lety 03.04.2013 11:40 |  
          0 0

          Možná je polehčující okolnost, že Horváth měl spoustu času aby se rozhodnul, co s míčem udělá. Naopak Juhar musel okamžitě reagovat a bohužel si vybral špatné řešení. I když, kdyby Juhar míč naslepo odpálil, mohl by se ten také nešťastně odrazit/dostat k soupeři a pak by to Juhar schytal, že nevybral lepší řešení.

          Škoda těch 2 bodů, ale Juhara bych za to neukřižoval. Stalo se, a je to poučení pro Juhara. Z chyb se člověk učí. Však Horváth má o také 13 roků více zkušenosti s fotbalem na vysoké úrovni.
          Mimochodem, kde byl Čonka?

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            quelhar (admin)     před 12 lety 03.04.2013 12:06 |  
            0 0

            Trochu vetsi problem je, ze to v pripade Juhara nebylo na jare poprve. Svymi chybami pri braneni prispel i ke ztrate bodu v Olomouci, prestoze jsem si vedom, ze to bylo v prvni puli (a tak bylo dost casu to napravit) a jeste vic v tom zapase chyboval Contofalsky.

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              Barra     před 12 lety 03.04.2013 12:14 |  
              0 0

              Máš pravdu, Quelhare. Ale jak se říká v angličtině: third time lucky :-)

              Doufejme, že Juhar si svojí porci neplechy na jaře již vybral.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 03.04.2013 16:26 |  
    0 0

    Ještě k hodnocení: Nevím, ale podle idnes a spartu, jsme asi viděli jiný zápas:
    idnes: naši nejlepší hráči
    Vošahlík 2, Čontofalský a Dobrotka 2,5

    spart:
    Čontofalský, Čonka, Dobrotka, Bortel a Vošahlík 6

    ze soupeřů se mi líbil hodně aktivní Vachoušek ve spartu 5 a na idnesu 2,5

    Kalouš je taky případ, vůbec nemá Radovi co vyčítat, podle mne vůbec nerozumí fotbalu, člověk který známky dal podle oblíbenosti hráčů a hodnocení výkonu utkání 6 a Slavii 6 proti 4 Teplicím je fakt divný, naopak Ligu fanoušků ohodnotil Teplicím 8 oproti našim 6, na to že domácí skoro nefandili to mu se říká objektivita...

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Betynka58     před 12 lety 03.04.2013 18:10 |  
      0 0

      Tak pokud jsem dobře četl, tak v lize fanoušků dostala Slavia 8, zatímco Teplice 4.