Chance liga

Teplice - Slavia 1:1

Slávisté nehráli v Teplicích dobře, přesto měli na dosah tři body po trefě Vošahlíka. V samotném závěru po stupidní chybě jinak dobře hrajícího Juhara ve vlastním vápně však inkasovali a vezou tak jen bod za remízu 1:1.

Teplice - Slavia 1:1 (0:0)
Branky:
 89. Vondrášek - 70. Vošahlík 

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Vošahlík (80. Mičola), Petrák, Zmrhal, Juhar - Fenin (86. Gecov), Škutka (88. Škoda)

Trenér Petr Rada postavil při absenci Karola Kisela tentokrát dva čistokrevné útočníky, vedle Dávida Škutky hrál Martin Fenin. Další změnou v základní sestavě bylo nahrazení Tomáše Mičoly Janem Vošahlíkem. Navzdory očekávání příznivců Slavie zůstal opět jen na lavičce náhradníků Rudolf Skácel. Domácím v zápase chyběl kanonýr Mahmutovič a vykartovaný exslávista Kaufman. První šance zápasu přišla po pěti minutách, kdy Čontofalský podběhl centr zleva a Vachoušek hlavičkoval nad. Také druhá dobrá šance zápasu šla na bránu Čontofalského, když Vachoušek poslal pěknou přihrávku na Litsingiho, kterého nedokázal pokrýt Dobrotka, teplický hráč však nedokázal neposedně skákající míč trefit a ani nezakončil. Slávisté odpověděli dvěma nepříliš nebezpečnými hlavičkami po centrech Čonky zleva, ani Vošahlík ani Škutka však netrefili bránu. Pak se dlouho hrál vyrovnaný zápas, slávisté měli mírnou převahu v poli, ta však nevedla k vyloženým šancím, ale pouze náznakům, jako například při Juharově průniku podél brankové čáry, který však slovenské křídlo Slavie zakončilo jen nástřelem do Grigara. Hodně nebezpečně vypadala dělovka Ljevakoviče z přímého volného kopu z více než 30 metrů, která jen těsně přeletěla břevno Čontofalského brány. Do konce poločasu se už nic zajímavého neudálo, hodně podprůměrný fotbal šance nepřinášel a výkon slávistů proti poměrně neškodně vypadajícím domácím byl jednoznačně zklamáním.

Začátek druhé půle vypadal naprosto stejně jako prvních 45 minut. Slávisté měli mírnou územní převahu, ta však k ničemu nevedla. Zajímavou přihrávkou hledal Zmrhal Juhara, toho však v obtížné pozici vychytal Grigar. Ještě před hodinou hry poslal domácí trenér Ščasný do hry Mahmutoviče a zvýšil tak útočnou sílu svého týmu. Od té doby se také aktivita přesunula na kopačky domácích a slávisté se ze hry prakticky vytratili. Až v 69. minutě vystřelil z rohu vápna prudce Vošahlík, ale minul. O minutu později se však už Vošahlík radoval, po centru Čonky na zadní tyč využil chyby teplické obrany a z metru prakticky sám hlavičkoval do téměř prázdné brány - 0:1! O chvíli později se navíc nepovedl centr zleva Zmrhalovi a míč k překvapení všech skončil na břevně! Domácí se z inkasované branky otřepali až po osmi minutách, kdy hlavičkoval Litsingi mimo. V 82. minutě měl po odraženém rohovém kopu míč ideálně proti noze Mičola, střela mu však nesedla a skončila vedle. O pět minut později chtěl vyrovnat Mahmutovič, jeho pokus kryl Čontofalský. Když už se blížila poslední minuta zápasu, fatálně chyboval jinak dobře hrající Juhar, nabídl míč Vondráškovi a ten prostřelil Čontofalského - 1:1. V závěru ještě kopal Podaný přímý volný kop z dobré pozice, ale trefil jen zeď a zápas tak skončil remízou.

Komentáře (180)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Kuliss9     před 11 lety 31.03.2013 17:47 |  
    0 0

    Misto Juhara, Skacel a byla by to krasna sestava

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      quelhar (admin)     před 11 lety 31.03.2013 17:51 |  
      0 0

      Souhlasim, ale Juhar je proste Raduv kluk, byl v zakladu vzdy az na jeden zapas, kdy byl vykartovany.

      • Re: Teplice - Slavia před zápasem

        Kuliss9     před 11 lety 31.03.2013 17:57 |  
        0 0

        Dalsi veci je, ze pokud se podivame jmenovite na kvalitu naseho kadru tak pokud Rada neskonci do 5-6 mista musi vedeni chte nechte vynest v lete soudy.
        Jinak diky za souhlasny komentar

      • Re: Teplice - Slavia před zápasem

        naplavnik     před 11 lety 31.03.2013 19:00 |  
        0 0

        na druhou stranu byl zatím na levé straně nejaktivnější. je to každopádně spíše silový a soubojový hráč, vhodný spíše do irské ligy. ale víceméně vyhovuje tomu, co rada týmu za systém hry asi ordinuje.

        • Re: Teplice - Slavia před zápasem

          Papol     před 11 lety 31.03.2013 20:39 |  
          0 0

          Bohužel, Rada žádný systém hry mužstvu neordinuje, je to hrozná kvalita, co předvádíme...Papol

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Elanius     před 11 lety 31.03.2013 18:54 |  
      0 0

      Zrovna dneska bych se Juhara zastal. Zatím bych ho snad i označil jako nejlepšího ofenzivního hráče.

      • Re: Teplice - Slavia před zápasem

        edenian     před 11 lety 31.03.2013 18:57 |  
        0 0

        Leva strana se tam rozhodne cpe ze vsech nejvic.

      • Re: Teplice - Slavia před zápasem

        bongor     před 11 lety 31.03.2013 21:01 |  
        0 0

        Určitě,Juhár byl dnes zdaleka nejnebezpečnější.Dělal to,co jsme hráli kdysi v každém zápase.Tahá míče až k brankové čáře,a vždycky to tím pádem hoří.Umí obejít protihráče,což je pro většinu dalších velký problém.Jen posral to,že včas neodkopnul a bylo vyrovnáno.

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Papol     před 11 lety 31.03.2013 20:53 |  
      0 0

      Místo Rady někdo jiný. Papol

  2. Přenos mimo ČR

    Dresco     před 11 lety 31.03.2013 18:09 |  
    0 0

    Zdravim...jsem ted na vikend v Londyne a sazkabet mi tu nefacha...nekoukate nekdo ze zahranici?

  3. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Kuliss9     před 11 lety 31.03.2013 18:14 |  
    0 0

    Prvni centr a Conto to podbehne jak 15ti lety zacek, ten ma na jare bohuzel opravdu tedy formu.

  4. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    tolsimir     před 11 lety 31.03.2013 18:39 |  
    0 0

    takovyhle fotbal me vazne nebavi..

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      edenian     před 11 lety 31.03.2013 19:02 |  
      0 0

      Ja jsem na chvili usnul. Na druhou puli si zvednu operadlo.

  5. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    no-nick     před 11 lety 31.03.2013 18:40 |  
    0 0

    Pěkná výhoda:-) Už jsme táhli nějakej utok po pravé straně?

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 18:46 |  
      0 0

      Přesně, pravá strana neexistuje.

  6. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 11 lety 31.03.2013 18:54 |  
    0 0

    Děs. Hra na náhodu (dlouhé nákopy nikam), nikdo neumí zpracovat míč, nacentrovat čí dát delší přihrávku. Po pravé straně se nehraje, Čontofalský není nejjistější. Nejvíc vidět je asi Juhar, protože mu vyšla tak jedna akce. A to ho dělá nejlepšího z našich.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      naplavnik     před 11 lety 31.03.2013 18:57 |  
      0 0

      bohužel tak jak jsem čekal, hru na dva útočníky neumíme, prostě jen samé kopce na škutku a fenina. jak tam chybí mezičlánek (karol pod hroty), tak je to nekoukatelné. snad bych tam místo fenina pustil rudiho, když už se na tom fleku nedává prostor hrubému

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

        no-nick     před 11 lety 31.03.2013 19:16 |  
        0 0

        Místo Fenina? Jednoznačně místo Zmrhala. Hraje na pozici playmakera a hraje to ak stitovej. Než jsem to dopsal, předvedl pěknou akci :-)

  7. Re: Teplice - Slavia 0:0 po 1. pol.

    petrjir     před 11 lety 31.03.2013 19:09 |  
    0 0

    Zajimavé je, že náše dnešní základní sestava má průměrný věk 24,6 let, sestava Teplic 26,3 let a ve včerejším duelu měla všemi zdůrazňovaná mladá sestava Sparty 25,5 let a Plzeň dokonce 28,3 let.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 po 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 19:14 |  
      0 0

      To dělá Horváth ;)

  8. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Kuliss9     před 11 lety 31.03.2013 19:26 |  
    0 0

    Musim se omluvit Juharovi dnes nejlepsi na hristi pro te bide, ale klasika Rada nevi, ze muze stridat. Utocnici k nicemu, Zmrhal ztracen takze SKACEL misto ZMRHALA co nejdrivr

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      lassiter     před 11 lety 31.03.2013 19:32 |  
      0 0

      klid, je teprve sedmdesátá...

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      edenian     před 11 lety 31.03.2013 19:33 |  
      0 0

      Dalo by se rici: hrajem strasne, nebyt Juhara, nehrajem ani strasne :-) No a prd ho Vosahlik. Hlavne abychom tlacili a ne se zakopali.

  9. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Pepino44     před 11 lety 31.03.2013 19:31 |  
    0 0

    Tak nevím,proč tolik kritiky na Juhara.Je to opět obětní beránek jako byl Hub. Neříkám,že je Juhar nějaký supr hráč,ale dneska je nejlepší ze Slávie. Hrajeme bez zálohy,Petrák,Zmrhal a Vošahlík si snad ještě pořádně nekopli do balonu. Jinak i ten reporter na rozdíl od Rady poznal,že dlouhé nákopy na útočníky,kteří snad neměli jednu hlavu nemají cenu,že by to chtělo konbinační postupný útok.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Pepino44     před 11 lety 31.03.2013 19:33 |  
      0 0

      Jen jsem to dopsal a už je tam. Budu muset kritizovat častěji.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      bongor     před 11 lety 31.03.2013 21:05 |  
      0 0

      Na dnešní úroveň byl ale Juhár skutečně supr.O třídu lepší než ostatní.

  10. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    lassiter     před 11 lety 31.03.2013 19:33 |  
    0 0

    no pane jo, gól

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Pepino44     před 11 lety 31.03.2013 19:57 |  
      0 0

      Zbytečně pro.srané vítězství.V posledních deseti minutách místo držení balonu stále nepřesné nakopávání balonu dopředu.Ale ono,kdo by také ten balon podržel. Místo tří bodíků jeden ale i ten je dobrej. Tak snad s Duklou to bude lepší.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

        Papol     před 11 lety 31.03.2013 20:45 |  
        0 0

        Souhalsím, ale nepřesné nakopávání balonu vidíme každý zápas, bez kloudné akce, kluci ani nemají zájem běhat, je to bída nad bídu, ale pokud je dobrý trenér, což pan Rada není, tak z hráčů dostane to, co v nich je, na krev. Viz. Vrba. Já si myslím, že něco je špatně, kádr je celkem kvalitní, tak proč nehrajou pěkný fotbal, taktika a systém nikde. Ach jo...Papol

  11. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    no-nick     před 11 lety 31.03.2013 19:37 |  
    0 0

    Yeeees:-) Před zápasem jsem si pral Vosahla v sestavě, dokonce jsem napsal kvůli nejvyššímu standardu výkonu, po poločase jsem si drbal hlavu a chtěl jsem napsat, ze je spolu se Zmrhalem zralej na střídání. Zaplatpanbu za něj:-)

  12. Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

    no-nick     před 11 lety 31.03.2013 19:43 |  
    0 0

    Skacel musí mít fakt těžce špatnou fyzicku, když ho tam nepusti ani na deset minut. Jestli on nemá domluveny vysoký odměny za každej start :-)

  13. Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Kuliss9     před 11 lety 31.03.2013 19:46 |  
    0 0

    Ja vam nevim ale to ten pitoma na lavicce nevidi ze je Zmrhal mimo hru a Fenin slape vodu po zraneni?

  14. Re: Teplice - Slavia 1:1 v 2. pol.

    tolsimir     před 11 lety 31.03.2013 19:52 |  
    0 0

    Ten Juhar ma fakt v hlave vzduchoprazdno

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 19:59 |  
      0 0

      Tohle je k nepochopení, každej ví, že v 89. minutě se míč prostě odkopne co nejdál z vápna a neřeší se nějaký finesy. Achjo.

  15. Re: Teplice - Slavia 1:1 v 2. pol.

    klimi     před 11 lety 31.03.2013 19:53 |  
    0 0

    Čonka s Juharem a Bortelem, to je pohroma...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Meny     před 11 lety 31.03.2013 20:13 |  
      0 0

      Dovol,abych Ti připomněl,že bez Matúšovo centru bysme neměli ani ten 1 bod!

  16. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Elanius     před 11 lety 31.03.2013 19:56 |  
    0 0

    S tímhle výkonem budeme na Letné zrallí na bůra. On je sice ve výsledku bod z Teplic lepší než nic, ale ukazuje se, že zdaleka nemáme takovou kvalitu, jak bysme si mysleli a přáli ...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      edenian     před 11 lety 31.03.2013 20:18 |  
      0 0

      Na bura jsme zrali kazdej zapas. I kdyz budem hrat nad svoje moznosti / ktere se ani neodvazuji nejak odhadovat / dostaneme bura. A pokud si nekdo mysli, ze mame nejakou kvalitu, je snilek. Jsme furt ve stejnejch srackach jako loni atd.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Papol     před 11 lety 31.03.2013 20:52 |  
        0 0

        Podle mě máme kvalitní hráče, ale bohužel pan trenére kvalitní není a nedostane z nich, co v nich je. Je to bez systému, nakopávání balonu, hošani se ani nehnou, aby popoběhli, nemáme tvořivého hráče, který podrží balon, rozhlédne se, přihraje, Petrák dává přihrávky jen dozadu a nevím, proč mu stopeři vůbec nahrávají. Nepřejde přes hráče, ale to nikdo z našich, nemáme přečíslení, bez pohybu, vše na náhodu, připadá mi to jak pěší fotbal. Když jsem viděl včera Plzeň, tak kvalita dnešního utkání je silně podprůměrem. A pak že jeden za všechny a všichni za Slavii.
        Rada by měl dát céres sobě a začít študovat fotbal a taktiku. Bez změny trenéra nebude změna na hřišti. Stále budeme koukat na utrápený fotbal, bez jiskry nápadu, akce, budeme patřit mezi dolní polovinu tabulky. To je můj osobní názor. Papol

  17. Re: Teplice - Slavia 0:1 v 2. pol.

    no-nick     před 11 lety 31.03.2013 19:58 |  
    0 0

    To je fakt paráda. Juhar dnes opět ukázal, jak nám může být prospesny vpředu a jak je k hovnu vzadu.

  18. Re: Teplice - Slavia 1:1

    opicemag     před 11 lety 31.03.2013 19:59 |  
    0 0

    Zbabělý, mizerný výkon. Nevypracovali jsem si jedinou šanci (a přesto jsme dali gól, alespoň něco). Nevím, je-li to problém Rady či hráčů, ale takhle to dál nejde.
    Kdo včera viděl výkon sparty a dnes náš, udělá si obrázek. A to tady pořád padají myšlenky, že bychom mohli příští sezonu zaútočit na poháry. Možná když přijde jiný trenér a hráči se odnaučí dělat hrubé chyby a naučí se základní fotbalové dovednosti.

  19. Re: Teplice - Slavia 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 20:00 |  
    0 0

    S touhle hrou na pátej flek stejně ani náhodou nemáme.

  20. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Matlafous     před 11 lety 31.03.2013 20:00 |  
    0 0

    Rozhovor s P. Radou: Taková fatální chyba, Juhar dostane ceres, velkej ceres.

    Nemělo by tohle zůstat v kabině?
    Jinak Juhar při tom fotbalu vůbec nemyslí...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 20:06 |  
      0 0

      Ne proč? fatální hrubku udělal to viděl i slepej. Že za to dostane céres je taky jasný a bude zaslouženej. Ovšem céres by zasloužil i Rada protože na ten jeho fotbal se fakt nedá dívat...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      slaviator     před 11 lety 31.03.2013 20:06 |  
      0 0

      Nevím, jestli bych hráče Slavie nazýval "tohle", ale jinak souhlas. Juhar by měl zůstat v kabině...

      Ale ne, vážně: to byla školácká chyba, sakra. A je dobře, jestli za to dostane ceres. Říct, že "nic se nestalo", "to je fotbal", "se stává", tak to by nebylo asi dobře...

      Btw. nevíte někdo, jaktože "na Velikonoce se fotbal hrát nebude"? Já myslel, že Velikonoce není jenom Velikonoční pondělí, ale i neděle? Ti komentátoři jsou děsní, na začátku zase říkali NĚKOLIKRÁT že po zápase v Teplicích bude hrát Slavia derby se Spartou?

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 20:30 |  
        0 0

        Ano proto když už musím koukat na TV Fanda tak jedině bez zvuku, takže dnes ani nevím čím tam perlili a koukám, že mi to nevadí :D

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 31.03.2013 20:54 |  
        0 0

        Nemluve o tom, ze slovenske hrace jmenem Martin vyslovuji jako "Martyn". Nejsem expert na slovenstinu, ale hodne bych se divil, kdyby tohle bylo dobre.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          PetCC     před 11 lety 31.03.2013 21:12 |  
          0 0

          Asi ukrajinsko-maďarská výslovnost :-)

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            Slawek     před 11 lety 31.03.2013 22:09 |  
            0 0

            Myslím, že to dobře není. Rozhodně když tvrdošíjně říkali Matej to mělo být Matěj, neboť de,te,ne se ve Slovenštině čte dě,tě,ně.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          coolair     před 11 lety 31.03.2013 21:14 |  
          0 0

          Je to dobře.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            quelhar (admin)     před 11 lety 31.03.2013 21:24 |  
            0 0

            OK, uznavam, nasel jsem to taky, ale zni to teda fakt hrozne... :o/

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Pepino44     před 11 lety 31.03.2013 21:21 |  
        0 0

        Máš pravdu,komentátoři nestáli za moc,ale několikrát rozhodně lépe zhodnotili hru a systém lépe než Rada.Poznali a řekli něco,co Rada dosud nepochopil.
        "Slávia by neměla za každou cenu nakopávat míče dopředu,ale hrát postupným kombinačním útokem". Snad si Rada záznam pustí a až to uslyší,tak by ho to mohlo trknout.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          Dobi     před 11 lety 31.03.2013 22:05 |  
          0 0

          Ale pak by se měl vyslovovat Bortel jako Bortěl - de, te, ne, to predsa bolo dě, tě, ně!!!! A s tím "Martynem" souhlasím. Aspoň podle města, to se tak vyslovuje...
          Nějak už mě po té bídě ten náš gól ani nerozehřál, stejně jako ten teplický nepotrápil. Ale... Asi severočeské srdíčko... Já ještě chodil na starou Drožďárnu, u ní byla hospoda "páté nebo šesté cenové skupiny" s výborným Mosteckým pivem! Kde je ale Most, kde je drožďárna nebol Bramsch, kde je teplická atmosféra plného stadiónu, jehož kapacita byla 20 tisíc a přišlo i 21 tisíc, hřiště téměř čtvercově a při vhazování si lidi sáhli na tričko hráče!!!

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:17 |  
            0 0

            Taky jsem Dobi chodil na Drožďárnu a to dokonce zadarmo.Jen jsme si zavolali trenéra,přišel a posadil nás,no teda většinou postavil.
            Byl to slávista,ale jméno jsem zapomněl-ta skleroza.Ovšem na pivo jsme chodili na nádraží na gambáč dvanáctku,ten byl prvotřídní.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1

              Dobi     před 11 lety 01.04.2013 21:12 |  
              0 0

              Já ten Gambrinus nějak moc nemusím.. A po dnešním hokeji zvlášť. Ten Kratěna mě už štval ve sraltě! Ale kdo pamatuje staré dobré mostecké pivo - nemyslím tím pak jeho náhradu "Sedlec", ale to pravé postecké, ten mi musí dát za pravdu!!! Dnes je tam díra do země, nějak odhadli blbě zásoby a zničili historické město, z nějž zbyl jen kostel (nádherně přesunutý) a tramvaj "rychlodráha" do Litvínova. A samozřejěm Hněvín, kde se opět skví vinice!!!

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Slawek     před 11 lety 31.03.2013 22:03 |  
        0 0

        Ti komentátoři jsou ohromní hlupáci, zvláště ten Pilný, to je unikum

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          slaviator     před 11 lety 01.04.2013 08:26 |  
          0 0

          Nechci říct rovnou "zlatej", ale určitě "stříbrnej" "éééééhm Čapek" :-o Nikdy jsem si nemyslel, že to napíšu, ale proti Pilnému určitě...

  21. Re: Teplice - Slavia 1:1

    belmis (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 20:00 |  
    0 0

    Tak podle Rady jsme hráli celý zápas dobře....To už nemá smysl komentovat...A teď, že se snažíme hrát kombinačně :-)

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      naplavnik     před 11 lety 31.03.2013 20:07 |  
      0 0

      ... na začátku jara prohlásil, že už není čas hrát na krásu... taky mám pocit, že rada obývá nějakou paralelní realitu...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Papol     před 11 lety 31.03.2013 20:58 |  
      0 0

      To byla bomba, když to řekl. Hrajeme kombinačně, ale jo, třeba na tréninku, při zápase určitě ne. Rada je asi někde jinde, než mi fanoušci, třeba by si měl dojít k očnímu, kdo ví. Ale každopádně by měl abdikovat....Papol

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 31.03.2013 21:11 |  
      0 0

      Jeho slova:No Dukla bude těžkej soupeř,hraje kombinační fotbal ,stejně jako my...............Viděli jste někdo za celý zápas nějakou kombinaci?nebýt Juhara,tak by to bylo 0-0.Jedinej nebezpečnej hráč,bohužel pro obě branky.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      edenian     před 11 lety 31.03.2013 21:12 |  
      0 0

      " byly tam nejaky chyby kvuli tomu terenu " >>> to je proste depka.

  22. Re: Teplice - Slavia 1:1

    korwin     před 11 lety 31.03.2013 20:06 |  
    0 0

    Za ten hnus, co předvádíme jsme si nezasloužili ani bod. Absence jakýkoliv myšlenky, přechod do útoku tragédie, neschopnost přihrát si na metr, kombinace neexistuje...

  23. Re: Teplice - Slavia 1:1

    fanfaron     před 11 lety 31.03.2013 20:06 |  
    0 0

    Tak ceres bys měl hlavně dostat ty, Rado. Takhle strasnej fotbal na který se nedá koukat a ještě to nazvat, že se hrálo dobře, takhle "takticky" vystridat, takhle silacky kecy pro TV.... táhni do hajzlu ty chudaku!

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      naplavnik     před 11 lety 31.03.2013 20:14 |  
      0 0

      do těch pánů direktórů aby hrom uhodil... jestli tohle nevidí. ale co by člověk od lampásáckého bezmozka asi tak chtěl, že...

  24. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Viking     před 11 lety 31.03.2013 20:12 |  
    0 0

    Tohle vypadá v derby na krásnýho bůra.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      naplavnik     před 11 lety 31.03.2013 20:15 |  
      0 0

      je to děs, ale takový bůr by nám snad mohl zachránit příští sezonu (kdyby dokázal radovi zlomit vaz)

  25. Re: Teplice - Slavia 1:1

    brotheus     před 11 lety 31.03.2013 20:16 |  
    0 0

    Zrovna, když jsem si říkal, že si vítězství vůbec nezasloužíme a po dnešním výkonu bych z něj ani nedokázal mít radost, dostaneme gól. Pěkný.

    Měl bych takovej nápad. Nemohl by si při některý z tiskovek někdo ze SN zas jednou rejpnout do Rady - otázkou, jestli třeba někdy sleduje zahraniční fotbalový ligy? Možná radši s upřesněním, že otázka směřuje k ligám států na západ od nás.

    Kdyby to náš kouč aspoň jednou za čas zkusil, možná by si všimnul, že fotbal se za posledních deset let trochu změnil. Je opravdu k pláči, když člověk musí sledovat, jak při naší útočný akci není na půli soupeře víc než pět slávistů, stopeři stojej jako přibitý na hranici šestnáctky a vůbec nikdo se nenabízí ke kombinaci. Náš tým ani náznakem nereaguje na dění na hřišti. Proboha, když útočíme, proč se stopeři neposunou k půlící čáře (o krajních obráncích ani nemluvě), proč se hra logicky neposune k soupeřově bráně, proč si hráči několikanásobně nerozšířej nabídku možností jak řešit situaci něčim tak prostym, jako že jich tam prostě bude víc?

    A v otázkách začínajích "proč" bych mohl pokračovat ještě dlouho. Proč nehrál Skácel? Proč na lavičce není jedinej nadějnej odchovanec? Proč pořád musíme trpět Juhara, kterej všechno, co se mu povede, okamžitě neguje nepochopitelnýma chybama? Už mě to vážně nebaví.

    Rada ven.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      naplavnik     před 11 lety 31.03.2013 20:18 |  
      0 0

      bohužel sled otázek by měl asi začínat, proč byl vůbec rada k týmu přiveden... jinak souhlasím, brno jsem vypnul po půli, proti teplákům se k tomu schylovalo a bohužel jsem tak ani do 89. minuty neudělal...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 31.03.2013 21:00 |  
      0 0

      S Radou v podstatě vůbec nemá cenu diskutovat, to je jako házet hrách proti zdi. Navíc on je ještě dost neurvalý.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 31.03.2013 21:21 |  
        0 0

        Zvlast na nas ze SN.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          Alanor (admin)     před 11 lety 31.03.2013 21:48 |  
          0 0

          Tak dle Twitteru Kalouše nejenom na nás. My o vlku a... :)

          "Trenérovi Slavie Petru Radovi po remíze v Teplicích totálně ujely nervy. Tykal mi a řval po mně, ať "si na něj dám pozor". Totální selhání."

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            brotheus     před 11 lety 31.03.2013 22:07 |  
            0 0

            A pak že Rada není schopnej systematický práce. Dělat si ostudu na hřišti už se pod ním Slavia naučila s přehledem, tak se do toho teď pustil i mimo něj. Zkrátka čitelnej trenérskej rukopis. :)

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            slaviator     před 11 lety 01.04.2013 08:30 |  
            0 0

            Rada je trenér který hodně špatně nese kritiku.

            Škoda, že nepřidali se Ščasným další hádku na tiskovce jako před lety v Jablonci po zápase se Žižkovem :)

  26. Re: Teplice - Slavia 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 20:17 |  
    0 0

    to je škoda sakra!!!
    teď i když porazíme Duklu, tak můžeme zůstat osmí. Jak může Juhar v 89. minutě ve vápně zpracovávat míč, to musí letět až do toho nejšpinavějšího cikánskýho gheta co tam maj. Celej zápas hraje poměrně slušně a pak to takhle posere.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      opicemag     před 11 lety 31.03.2013 20:19 |  
      0 0

      Poměrně slušně? Mám asi trochu jiné nároky, hráli jsme hrozně.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 20:20 |  
        0 0

        celej zápas HRAJE poměrně slušně

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          opicemag     před 11 lety 31.03.2013 20:21 |  
          0 0

          Moje chyba.

  27. Re: Teplice - Slavia 1:1

    jemalis99     před 11 lety 31.03.2013 20:19 |  
    0 0

    Rada říkal, že sme hráli dobře? slyšel sem dobře? první poločas se na to nedalo dívat sem si stihl seřadit kanály na satelitu což sem dlouho odkládal...posledních 20 minut sem se jenom smál, co je u nás možný předvádět v první lize, hráči přes sebe padaj, nenahradujou na metr, prostě tragikomedie jedna báseň...

  28. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Betynka58     před 11 lety 31.03.2013 20:22 |  
    0 0

    Připadá mi, že slávisté mají snad nejhorší zpracování míče v lize, ve srovnání s teplickými mi připadli i o dost pomalejší a línější.

  29. Re: Teplice - Slavia 1:1

    edenian     před 11 lety 31.03.2013 20:25 |  
    0 0

    KAREL JAROLIM ! A komu se to nelibi at to nekomentuje.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Kornovo     před 11 lety 31.03.2013 20:44 |  
      0 0

      Ja mam poradi: 1.Mourinho 2.Zeman 3.Jarolim ,tak snad u nas jeden z nich skonci

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Papol     před 11 lety 31.03.2013 21:29 |  
      0 0

      Jo, souhlas, ale cukr a bič, jak se pak změnil, tak to stálo za houbelec. Papol

  30. Re: Teplice - Slavia 1:1

    travel (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 21:02 |  
    0 0

    Je mi líto,ale stále je to nekoukatelné,převažuje nakopávaná,hráčům odskakuje míč. Juhar i když dnes podal lepší výkon ,než v minulých utkáních,tak ta chyba je neodpustitelná,doufám,že ho Rada nechá v dalších utkáních na lavičce a bude hrát Rudi.Zítra jdem celá rodina na hokej,tak doufám,že hokejisti nám udělají radost,jak hrou,tak i vítězstvím.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 31.03.2013 21:17 |  
      0 0

      Že hrajeme strašně, s tím musím jedině souhlasit.Kombinace nulová i přes tvrzení Rady,že hrajeme kombinační fotbal/musel bejt pod vlivem/.Ale Juhárovy akce,to bylo to jediný ,co mě alespoň chvílema potěšilo,myslím,že bysme neměli hledat nového Huba.Udělal chybu,ale kdo ji dneska neudělal?

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 11 lety 31.03.2013 21:40 |  
        0 0

        Ten Juharův kiks mně sere neskutečně, ale já mu to prominu. Byl dnes jedinej, kdo snesl nějaký měřitko. Kdyby hráli všichni aktivně a solidně jako on, tak nám jedna chyba neublíží..

        Co mně sere i nadále, je přetvářka trenéra, který nám a asi i sám sobě pořád nalhává, že hrajem kombinační fotbal. Jeho neschopnost reagovat na průběh hry. Jeho nerespektování aktuální formy. Jeho ignorování zapojování mladých.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        travel (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 21:52 |  
        0 0

        V žádném případě se nesnažím z Juhara dělat nového obětního Huba,vždyť píšu,že hrál lépe než v minulých utkáních,ale takováto hrubá chyba ,po které soupeř v 89. min. vyrovná se nedá podle mě u ligového hráče tolerovat a přehlížet.A že nehraje,nebo aspoň nestřídá Rudi,tak to mě štve a nechápu to.Jinak mým největším současným přáním je,aby Rada u mužstva,co nejdřív skončil.Jestli u mužstva zústane i příští sezonu,tak budem trpět dál,hrůza na to jenom pomyslet.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          Barra     před 11 lety 31.03.2013 22:12 |  
          0 0

          Zápas jsem ještě neviděl, záznam uvidím v noci. Chci jen reagovat na ´hrubou chybu … která se u ligového hráče nedá tolerovat a přehlížet´, a kvůli které by tedy podle tebe měl Juhar končit na lavičce.

          Také Pavel Horváth proti Feherbahce se v pokutovém území snažil o fotbalové řešení a ne divokému odkupu míče – a Viktorii to finálně stálo postup do čtvrtfinále Evropské ligy. Obrovská chyba Horvátha, s katastrofálním výsledkem pro Plzeň. Měl Horváth tedy za tuto minelu pykat odsunutím z mužstva? Ne, snad.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            klimi     před 11 lety 31.03.2013 22:27 |  
            0 0

            Trošku špatné přirovnání, Horváth předvádí v Plzni dlouhodobě skvělé výkony, Juhar je na opačném pólu výkonové stupnice.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1

              travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 00:19 |  
              0 0

              Bohužel Juhar už měl být na lavičce dřív -potom co předváděl jako levý krajní obránce.Bohužel mu Rada zatím vše toleroval a stavěl ho dál.A porovnávat ho s Horvátem,to snad nemyslíš vážně.Kdyby dnes neudělal tu minelu,tak byl náš nejlepší hráč,ale na kdyby se nehraje.A Ruda je snad v mančaftu,aby hrál,nebo minimálně střídal a ne aby leštil lavičku.

              • Re: Teplice - Slavia 1:1

                travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 00:24 |  
                0 0

                A ještě dovětek pro Barra,nepíšu o odsunutí z mužstva,ale dát mu najevo,že není nepostradatelný a posadit ho na lavičku a nechat hrát Rudu snad není nic nenormálního.

              • Re: Teplice - Slavia 1:1

                Barra     před 11 lety 01.04.2013 07:44 |  
                0 0

                Úmyslně jsem chybu Juhara porovnal s tou, kterou předvedl Horváth. Juharovi je čerstvě 25 let, Horváthovi, kterému bude za pár týdnů 38 let, je nejzkušenější hráč na českých hřištích. Větší technik v Gambrinuslize není – a přesto udělal proti Fenerbahce chyby, která se ani nedá srovnat s tou od Juhara. Horváth měl veškerý čas na zpracování míče, Juhar se musel rozhodnout během frakce sekundy. Plzeň to stále postup do čtvrtfinále poháru a milióny, nás bohužel drahé body.

                Jde mi jen to, že každý může udělat chyby, i ten nejlepší. A že proti Teplicím byl Juhar ze strany Slavie dobrý, také platí. Makal, jeho střelám chyběl sice přesný směr, ale kdyby v 72 minutě jeho centr neskončil na břevnu, byl by muž zápasu, který se postaral o 3 výhru Slavie v řadě a 11 bodů na 15 (a z toho by tedy bylo 6 bodů díky trefám Juhara proti Brnu a Teplicím – kdyby tedy měl o pár centimetrů více štěstí).

                Kvůli jeho včerejšího výkonu bych Juhara po té chybě, která jak píšeš ´se nedá tolerovat a přehlížet´ určitě netrestal posazením proti Dukle na lavičku. Však Juhar si určitě odnesl své jak od Rady, tak spoluhráčů – vztek Čontofalského byl zřetelný. Ale ten si s chladnější hlavou určitě vzpomene na svojí parádu proti Olomouci, která nás také stála body. A stejně jako jiní hráči Čontofalský ví, že i takové chyby bohužel k fotbale patří. Nezapomeňme také, že v 90. minutě Juhar měl také už nějaký ten kilometr naběhaný a že tělo pak reaguje jinak na impulzy s mozku. Nechválím tu chybu, říkám jen, že se to bohužel stalo.

                Stejně jako tehdy, kdy se v případě Čontofalského volalo po Berkovci a posazení Kamila na lavici jako náhradníka jako trest, si teď zastávám Juhara. To štěstí, které Juhar neměl aby byl spasitel Slavie při svým centrem na břevno, měl bohužel pro nás Vondrášek. Kdyby šel jeho míč o jeden centimetr více do prava, tak by se neodrazil od tyče do branky. A o nějakým potrestáním Juhara by se nemluvilo.

                Co se týká Skácela, musím se opakovat že málokdo je takový příznivec Rudiho jako já. Nevím, proč včera nenastoupil, ale podle mě ještě bohužel nemá na celých 90 minut. O 6 května 2012 odehrál celkem jen slabých 639 (!) minut, u Dundee byl většinou náhradník, poslední kompletní zápas odehrál 27.11.2012. Nemůžu soudit jakou kondici teď má, bohužel svým váháním po odchodu z Hearts ztratil téměř celou sezónu. A v jeho věku (za 3 měsíce mu bude 34 let) se to hůř dohání. Ale i kdyby byl schopný nastoupit na celý zápas, určitě bych neobětoval Juhara, jak navrhuješ, ale Fenina. Ten odehrál svůj poslední celý zápas za Eintracht Frankfurt 7.2.2009, od té doby jen střídal a dal jen 4 góly, poslední 8.4.2011.

                • Re: Teplice - Slavia 1:1

                  travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 08:34 |  
                  0 0

                  Nechci se pouštět do zbytečných výměn názorů.Tak jen stručně.Můj názor se nemění a tvůj respektuji.Jinak to břevno po nepovedeném centru dal Zmrhal a ne Juhar a odkopnout míč i v89. minutě by měl ligový fotbalista zvládnout.

                  • Re: Teplice - Slavia 1:1

                    Barra     před 11 lety 01.04.2013 08:52 |  
                    0 0

                    Se Zmrhalem souhlasím, moje chyba, jinak také tvůj názor respektuji.

                • Re: Teplice - Slavia 1:1

                  slaviator     před 11 lety 01.04.2013 08:35 |  
                  0 0

                  neskončil na břevnu Zmrhalův centr a ne Juharův?

                  • Re: Teplice - Slavia 1:1

                    Barra     před 11 lety 01.04.2013 08:49 |  
                    0 0

                    You´re right, my friend.

              • Re: Teplice - Slavia 1:1

                bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:07 |  
                0 0

                Naštěstí si dokonce i Rada všimnul,že obránce hrát Juhi nemůže.Je na to příliš splašenej.Ale v záloze mu to jde.Co se Rudy týče,tak ten pokud je tedy v pořádku,by měl hrát v základu.Že ho včera nepostavil ani ve druhé půli,to svěčí buď o nějakém zdravotním problému,nebo o absolutním ignorantství trenéra.Ale měl ho postavit spíš napravo nebo jako podhrota,vlevo si svoje velmi kvalitně odehrál Juhár.Zato Fenin a zejména Škutka nehráli vůbec nic.Docela mě zklamal i Petrák.

                • Re: Teplice - Slavia 1:1

                  travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 11:26 |  
                  0 0

                  Jak jsem už psal,nechci ,aby se tady z diskuse a výměny názorů stalo,že jeden druhému budem dokazovat,kdo má pravdu.Tím spíš,že věřím,že nám všem jde o stejnou věc.Takže respektuji Tvůj názor,ale jednou věcí si nejsem jist a to,zda by Ruda na pravé straně obstál.Myslím si,že jeho místo je na levé straně.Ale to je jen můj názor,rozhodně ho nikomu nevnucuji.

  31. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Markus     před 11 lety 31.03.2013 21:18 |  
    0 0

    Hráče už bychom měli, teď ještě někoho, kdo se dokáže s hráči domluvit na tom co hrát. U těch hráčů bych jen prosil, když do Slavie přichází někdo nový, třikrát ověřit jejich aktuální schopnosti než jimi začneme zalepovat díry v kádru na úkor dávání šancí odchovancům. Poslední měsíce nevidím v týmu absolutně žádný progres ve výkonu týmu jako celku. Petroušovi i Poustkovi jsme vyčítali nezkušenost, ale zkušenost Rady není vidět. Je třeba to oživit, více točit sestavu, nečekat zase až do doby, kdy se nám někdo zraní nebo vykartuje, aby se pak na jeho pozici musel někdo skoro ztrapnit kvůli své nezkušenosti s takovou pozicí nebo nesehranosti s týmem.

  32. Re: Teplice - Slavia 1:1

    japhy     před 11 lety 31.03.2013 21:38 |  
    0 0

    Juhar i přes tu magořinu před golem jednoznačně nejlepší z našich, o parník. Na Čonku jsem v prní půli neviděl, ale ve druhý i přes centr na gól hooodně špatnej. Kdyby Vošahlík nedal gol, ani bych o něm nevěděl. Nitro skoro celej zápas proflákal-kdyby mu někdo ukázal, jak hrál Krajčík, musel by umřít studem. Dál tu máme další dvojici stř. záložníků, co spolu hrát nemůže. Tak a kde je Rudy??? První střídání v 80.minutě-co cement. A vrchol večera-Radova hláška o dobré hře. To bude to jádro pudla. Pokud se mu tohle líbí, je to konečná a veškeré naděje marné. Musím to napsat, je to IDIOT.

  33. Re: Teplice - Slavia 1:1

    petrjir     před 11 lety 31.03.2013 22:05 |  
    0 0

    Nemáte někdo sestřihy mistrovských sezón 2007/2008 a 2008/2009? Ono by to stálo za to poslat Kusému jak vypadá pěkný a kombinační fotbal.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        janko (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 22:44 |  
        0 0

        Tahnu se do Teplic, zima jak v lorne, fotbal nekoukatelny hnus z obou stran... Kde jsou ti nasi odchovanci s velkou slavou zarazeni do acka? Nedavno tu probehla diskuze ze Slavia produkuje hodne zalozniku. Tak proc jsme tedy nemeli stred pole, proc jsem nevidel jedinou kloudnou prihravku po zemi. Same nakopavane balony, hnus, hnus a hnus... Rada ven. Casu mel dost, ale ja zadny posun nevidim. Kdyz to porovnam se vcerejskem, tak mam obavy ze v ty dire dostanem bura.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        janko (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 22:46 |  
        0 0

        Tahnu se do Teplic, zima jak v lorne, fotbal nekoukatelny hnus z obou stran... Kde jsou ti nasi odchovanci s velkou slavou zarazeni do acka? Nedavno tu probehla diskuze ze Slavia produkuje hodne zalozniku. Tak proc jsme tedy nemeli stred pole, proc jsem nevidel jedinou kloudnou prihravku po zemi. Same nakopavane balony, hnus, hnus a hnus... Rada ven. Casu mel dost, ale ja zadny posun nevidim. Kdyz to porovnam se vcerejskem, tak mam obavy ze v ty dire dostanem bura.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2013 22:53 |  
        0 0

        jo to měl Koreš životní formu, společně s Trubilou to byla jedna z nejlepších dvojic na levé straně

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:11 |  
        0 0

        No a třeba Slavia -Partizan,to bych jim ani nepouštěl,aby to s nima nefláklo.

  34. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Elanius     před 11 lety 31.03.2013 22:42 |  
    0 0

    Konec podzimu a i teď celé jaro jsem se snažil kroky trenéra Rady obhajovat a věřil jsem, že právě 1-2 dobré výsledky nás nakopnou a začneme hrát dobře.

    Nakonec s notnou dávkou štěstí výsledky přišly, dobrá hra však bohužel ne. Hrajeme pořád to samé, co jsme hráli od prvního kola, akorát ještě hůř. Tým i přesto, že hraje v konsolidované sestavě nedisponuje žádnými automatismy, nemá žádnou herní tvář.

    Opravdu jsem doufal, že tréner Rada bude díky zkušenostem dobře odolávat tlaku a díky disciplíně mužstvo pod ním bude fungovat. Mluví se o tom, že hráči musejí zvládat tlak, který na ně je ve Slavii vyvíjen.

    Nakonec je to ale bohužel právě trenér Rada, který tento tlak neustál. 2 přípravy a 21 kol je dostatek času k práci. Její výsledky ale žádné nejsou. Proto si myslím, že by pan Rada měl být odvolán. Čím dříve tím lépe.

    Koho na jeho místo se mě ale neptejte. Jarolím a Zeman jsou myslím mimo naše možnosti. Snad mladý Uhrin nikde aktuálně netrénuje, jinak nevím, nevidím u nás moc volných perspektvních trenérů :(

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Meny     před 11 lety 31.03.2013 22:48 |  
      0 0

      Naprosto s Tebou souhlasím. Rada dostal už spoustu času na to s týmem něco udělat, ale k žádně pozitivní změně nedošlo. Jak říkáš, tým nemá žádnou herní tvář, hraje na náhodu. Nyní jsem pro odvolání trenéra Rady.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Petr9608     před 11 lety 01.04.2013 00:07 |  
      0 0

      Luboš má v Dukle do konce roku 2013, to by možná šel vytáhnout po sezoně, ne?

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:19 |  
        0 0

        Já Ti nevím,ale mně ten Luboš dvakrát nesedí,ta Dukla nehraje taky nic.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 01.04.2013 00:11 |  
      0 0

      Mladému Uhrinovi se snad docela daří v Dinamu Tbilisi, jestli ho teda hned na začátku jara nevyhodili.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Elanius     před 11 lety 01.04.2013 02:55 |  
        0 0

        Máte pravdu Alanore .. No tak já už vářně nevím koho :-(

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 01.04.2013 11:17 |  
          0 0

          Je to jednoduche - v lete bude volny dalsi exreprezentacni trener, Michal Bilek.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:21 |  
            0 0

            No je quelhare,to je skvělý nápad s tím de Bílkem,to by nám pomohlo.Jenom by se muselo hlídat,aby se nepřilepil na střídačku dvousložkovým lepidlem.To bysme e ho už nezbavili.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            slaviator     před 11 lety 01.04.2013 12:05 |  
            0 0

            mít tři exreprezentační trenéry během dvou let, kdo z vás, pánové, na to má? :-))))

            až jsem se orosil...

  35. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Betynka58     před 11 lety 31.03.2013 23:10 |  
    0 0

    Fotbal tradičně nekoukatelný, typicky radovský. Korunu všemu ovšem nasadili páni komentátoři, kteří vyhlásili muže zápasu toho Konžana, řekli mu "Congratulation" a zase se s ním rozloučili. To jsem nevěděl, jestli si z nás dělají srandu nebo to myslí vážně.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:22 |  
      0 0

      Mysleli to vážně,úměrně svému intelektu.

  36. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Philliip     před 11 lety 01.04.2013 00:49 |  
    0 0

    Obě mužstva jsou poprávu tam kde jsou. My máme štěstí (šťastné 2 poslední výhry), že máme zatím relativní náskok na sestupové příčky. Už by to chtělo, aby sezona skončila a udělaly se razantní změny. Rada sice správně ostře kritizuje Juharovu chybu v závěru, která nás stála vítězství, ale kdo udělá "céres" jemu samotnému? Za příšerný herní projev, neschopnost reagovat na vývoj hry, příšerné využívání střídání, za to že za celé měsíce tým nikam neposunul!

    Dneska spokojenost snad jen se stopery. U Čontofalského se bojím snad při každém těžším centru, že udělá chybu. U Nitrianského už neočekávám snad nic. U Juhara naopak cokoliv, bohužel spíše v tom negativním směru. Co je mu platná jeho aktivita, když neumí svoje průniky správně vyřešit. U inkasovaného gólu nemá cenu se vyjadřovat. Čonku s Vošahlíkem bych zhodnotil sjednoceně. Zařídili jediný náš gól, tím to ale končí, jinak bída. Petrák se Zmrhalem odehráli to svoje, ale směrem dopředu tradičně nic. A konečně útok. Škutka se neprosadil, zapadl do té naší bídy. Potřebuje lepší podporu. Fenin to samé, ale co mi vadilo, to bylo jeho časté rozhazování rukama. Obrana Teplic ho prostě bez problémů ubránila, raději by se měl zaměřit na sebe.

    Dneska je to z mé strany kritičtější zhodnocení než obvykle, ale když po zápase slyším Radu, jak tvrdí, že si Slavia vypracovala víc šancí a byla lepší, nebo že jeho tým hraje kombinační fotbal, tak to mě už dokáže rozčílit. Co chceme po mužstvu, když je vede někdo takový? A proč nehrál Skácel při té naší bídě alespoň poločas, nebo dvacet minut? Hrajeme možná nejošklivější fotbal v lize, to je smutný fakt. První co bych udělal, tak sehnal trenéra, který naučí hráče zpracovat balon. Pka by přišly na řasu přihrávky na kratší vzdálenost a centry do vápna. Bída...

  37. Re: Teplice - Slavia 1:1

    smolik     před 11 lety 01.04.2013 01:00 |  
    0 0

    tak to jsme dopadli, čobol tým, nakopávačka, hra na náhodu, nekopové na place, Ruda a odchovanci na lávce, Rada je trenér pro nekopy,ne pro nás, SLÁVKA vždy hrála technický fóčus, dnes vopruz, jako vždy pod Radou, jen tak dále... jak dlouho to budeme tolerovat... to jsme už opravdu na tom tak špatně.. já už ztrácím víru v lepší časy, hrajeme opravdu humus, a to je to nejhorší co může být, vůbec nevidím možnost v lepší zítřky, KDE JE SLAVIA!!!

  38. Re: Teplice - Slavia 1:1

    smolik     před 11 lety 01.04.2013 01:18 |  
    0 0

    OSOBNĚ NIC PROTI RADOVI!!! ALE JE POTŘEBA TRENÉRA VHODNÉHO PRO SLAVII, nečekejme až bude pozdě, nemusíme jenom vyhrávat, alespoň v tuto chvíli, ale pojďme hrát fotbal hodný SLAVIE, tento způsob hry je trapný i pro Dolní Lhotu, MY JSME BYLI SLAVIA, nebo už NE!!!!

  39. Re: Teplice - Slavia 1:1

    smolik     před 11 lety 01.04.2013 01:19 |  
    0 0

    OSOBNĚ NIC PROTI RADOVI!!! ALE JE POTŘEBA TRENÉRA VHODNÉHO PRO SLAVII, nečekejme až bude pozdě, nemusíme jenom vyhrávat, alespoň v tuto chvíli, ale pojďme hrát fotbal hodný SLAVIE, tento způsob hry je trapný i pro Dolní Lhotu, MY JSME SLAVIA, nebo už NE!!!!

  40. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Borris     před 11 lety 01.04.2013 03:53 |  
    0 0

    tak stejně jako po Liberci napíšu pár nočních depeší k zápasu :-) bohužel chválit téměř nebudu, není totiž vůbec co. Bohužel jsme nenavázali na druhou půli s Liberecem, ale spíš na Brno. Snad jen s tou vyjímkou, že tentokrát jsme z té bídy tu výhru nevytřískali narozdíl od Brna. Já si prostě nemůžu pomoct, ale tento zápas opět ukázal že naší hře chybí jakýkoliv systém a řád a že nemá hlavu a patu. Je to pořád neustále dokola! Problém je v tom, že teď už to nelze svalovat na nekvalitní kádr. Máme teď kádr, který by měl mít za povinnost hrát o pohárové příčky! Jednoznačně! A pokud pak na hřišti neustále opakovaně předvádíme takovou hrůzu, chyba už je v trenérovi..... Ať jsem se snažil Rady zastávat, už to prostě nejde nevidět. A k zápasu. Plichta odpovídá dění na hřišti. Vyzdvihnu jen jediného hráče. A bude to opětovně Martin Dobrotka. Opět naše jediná jistota vzadu, opět hrál s klidem a s přehledem a opět přes něj téměř nikdo neprošel. To je pravá opora! Kéž by takhle zápas od zápasu rostli i ostatní.

    Původně bych vyzdihnul i Juhara, který byl celý zápas aktivní a to minimum akcí co jsme měli, chodilo právě přes něho. Jenže tím zaviněným gólem, svůj dobrý výkon bohužel naprosto zadupal do země. Zpracovávat si pod tlakem ve vápně balon a ještě směrem k vlastní bráně a notabene v poslední minutě, to je fakt nezodpovědnost nejvyššího kalibru! Juhy je dobrý fotbalista, ale někdy mi přijde že u toho fotbalu snad nepřemýšlí. Kvůli jeho minele jsme ztratili výhru která by nám možná zajistila klid. Bohužel. Ale chyba nastala ještě v jedné věci. A ta byla možná ještě fatálnější. Po našem vedoucím gólu byli Teplice uplně rozhozený a zdeptaný. Jako trestanec před oběšením, kterému už stačilo jen podkopnout židly. A my? Místo toho aby jsme toho využili, dorazili je a rozcupovali je jako postřelenou srnu, tak se zatáhneme, bráníme hubené vedení a čekáme na závěrečný hvizd. A už tímhle jsme položili pevný základ teplickému vyrovnání. Rada po zápase v rozhovopru říkal že Juhar dostane céres. Souhlas! Ale za tohle by zase zasluhoval céres on! Stejně tak nechápu proč si nezahrál ani minutu Ruda. Proč jsme ho teda přiváděli? A ať na mě Rada nechodí s tím že Ruda nemá fyzičku a herní praxi. Za prvé, na dohánění fyzičky měl dva týdny repre pauzy. A za druhé, kdyby se třeba domluvili během repre pauzy dva přáteláky jak jsem tu psal po Liberci, tak i tu herní praxi mohl Ruda trochu nabrat. Kdyby po vedoucím tam dal v 75. minut za Fenina pod hrot Rudu který je schopný to vepředu podržet, uklidnit a něco vymyslet a hráli jsme aktivně dopředu místo bránění hubeného vedení, tak jsme mohli třeba přidat druhý gól a v klidu to dohrát. Takhle jedeme domů s bodem a před námi nijak lehcí soupeři.

    Co teď dál? Říkal jsem že bych Radovi dal ještě pár kol čas. Ale když vidím že naše hra je neustále stejně mdlá, bez systému, bez nějakých zažitých automatismů , bez řádu a nevykazuje žádný progres, tak se už skoro ptám sám sebe, jestli to má dál cenu na něco čekat. Ale nevím no. Teď hlavně porazit Duklu, co nejrychleji si zajistit klidný konec sezony a ten zbytek sezony pak využít k tomu, abychom zapracovali na naší hře a vtisknout ji nějakou tvář. A už záleží jen na vedení, jestli tento úkol svěří Radovi či někomu jinému. Ale že naše hra nemá žádnou tvář, to musí vidět i naprostý fotbalový analfabet. Všem slávistům přeju pěknou pomlázku a pěkný velikonoční den!

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      piero (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 08:28 |  
      0 0

      Musím reagovat na tvůj příspěvek Borrisi, v posledním odstavci si odporuješ.Nejdříve bys dal ještě šanci Radovi, dále píšeš, že je to asi zbytečné a nakonec chceš vtisknout nějakou tvář mužstvu. To jsi jako Kusý, Držmíšek a Kubík dohromady, protože každý soudný člověk musel dávno pochopit, že Rada mužstvu tvář vtisknout neumí a jak zde někdo výše napsal, že na to již měl 2 předsezónní soustředění a cca více než 20 kol k tomu výrazné posílení mužstva a tvář nikde. Vždyť o všem jasně hovoří jeho zhrnutí pozápasové, že jsme hráli kombinační fotbal !!!!! On zřejmě ani nezná co je kombinace, pokud za ni nepovažuje krátké přihrávky mezi Petrákem, Zmrhalem, Dobrotkou a Bortelem. Mimochodem, včera měl Ondra Petrák těch zpětných přihrávek ze všech hráčů nejvíc. Všimli jste si ten rozdíl v zakládání útoků Teplic a Slávie. Naši kluci hráli jako by se viděli na hřišti poprve, to je takový problém od vedení, aby někdo dohlédl na úroveň tréninků vedených Radou. Prostě velebnosti byl a je to stále hnus.
      Hezké velikonoční pondělí a zdravá játra.
      Piero

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 08:38 |  
        0 0

        Taky přeji Tobě piero a všem slávistům hezké velikonoční ponděli.K Borisovýmu příspěvku,možná,že si tam trochu odporuje,ale jinak s ním plně souhlasím a klidně bych se pod to podepsal.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Betynka58     před 11 lety 01.04.2013 09:54 |  
        0 0

        Neřekl bych, že si Borris odporuje. O tom, že by Radovi dal čas, píše v minulém čase, z toho jsem usoudil, že v současné době by rovněž byl pro jeho odvolání.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          Borris     před 11 lety 01.04.2013 10:09 |  
          0 0

          Usoudil jsi a pochopil jsi to naprosto správně Betynko! Narozdíl od piera, dlužno dodat! Tím pádem tedy nemusím reagovat na piera, vysvětlil jsi mu to za mě. Aspoň někdo nemá problém porozumnět psanému slovu.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            piero (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 11:24 |  
            0 0

            Borrisi, celkem zbytečně jsi to vztáhl na sebe, já jen chtěl říct, že zbytek sezony, pokud by měl být stabilizační a měla se hledat tvář mužstva nemůže u toho být Rada, protože on skutečně neví co je kombinanční fotbal. Pokud jsem se tě dotkl, tak se omlouvám, myšleno to bylo pouze a jen na pseudotrenéra.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1

              bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:43 |  
              0 0

              Odpovím s dovolením za Borrise,nic se neděje,omluvíme se ,vysvětlíme si to a dál jsme kamarádi.Jsme přece všichni jedna slávistická rodina

            • Re: Teplice - Slavia 1:1

              Borris     před 11 lety 01.04.2013 12:13 |  
              0 0

              opět ti za mě odpověděl někdo jiný a opět naprosto správně :-) nic se nestalo kámo :-) já se vždycky jen snažím aby mě každý správně pochopil. Jak píše Bongor, jsme jedna velká slávistická rodina. Vysvětlíme si to a jede se dál :-)

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        afro     před 11 lety 01.04.2013 10:12 |  
        0 0

        Ad Borris) Domnívám se, že to "dát šanci" bylo myšleno od začátku jara. Ale nechci mu něco podsouvat...

        Souhlasím, že času měl Rada víc než dost a neschopnost naučit hráče nějaké automatismy je zarážející. Mužstvo má na české poměry dobrou kvalitu, ale hráči mi připadají, že se vidí vždycky jen při zápasu. U Rady je smutná ta absolutní ztráta sebereflexe (měl ji vůbec někdy?), když tvrdí, že hrajeme kombinační fotbal a doplácíme hlavně na individuální chyby. Ano, včera to třeba Juhar zazdil neskutečně, ale mnohem horší je hra na náhodu, kterou předvádíme. Včera jsem za celý zápas viděl snad dvě slušné akce.

        A ty jeho silácký řeči po po zápase... "Juhar dostane ceres" by si ten primitiv mohl nechat do kabiny...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Pepino44     před 11 lety 01.04.2013 10:11 |  
      0 0

      Borris,souhlasím s tvým hodnocením,ale zamyslel jsem se nad termínem - herní praxe-co to je? Já mám takový dojem,že to je taková obezlička a výmluva.Přeci když někdo fotbal hrát umí,tak ho nezapomene. Jiná možnost je,když si po zranění dlouho nekopne do balonu,ale Rudi pokud vím,tak několikrát hrál ale hlavně pořád trénoval. Dlouhou pauzou také jistě utrpí sehranost,ale Ruda s nikým sehraný nebyl takže co řešit. A hlavně,herní praxe se sezením na lavičce rozhodně neziská.Nebo po odsezení 5 zápasů na lavičce už bude herní praxe dostatečná?

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        petrjir     před 11 lety 01.04.2013 10:20 |  
        0 0

        Ono asi jen ta "herní praxe" v tom nebude, protože jakou jí má Fenin? Vždyť oproti němu toho Ruda nahrál za poslední rok daleko víc a stejně Feňa byl v základu, takže jde spíš o jiné věci...

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          jarodo57     před 11 lety 01.04.2013 10:42 |  
          0 0

          To jsou ty žvásty,fráze a já nevím co ještě jiného čím se zakrývají jiné důvody. Proč by měl Skácel potřebovat více času na rozehrání?Copak on zapoměl hrát fotbal?Vždyť to co tam uhrál(spíš neuhrál) Fenin a další by uhrál bez sebemenších pochybností.Vzpomeňte na derby kdy nastoupil Chovanec už jako manažer po kolika měsících kdy nebyl na place a našly by se další příklady.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:46 |  
            0 0

            Já Ti to řeknu česky,asi si něco řekli-a je to hned,nechá ho sedět.
            To je sice jen doměnka,ale často to takhle funguje.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Borris     před 11 lety 01.04.2013 12:03 |  
        0 0

        herní praxe. No já vím že to zní jako šílená fráze, neustále se to někde omílá a člověku už to někdy přijde na hlavu. Ale sám fotbal hraju odmalička už nějakých 17 let a vím že to jako fráze pouze jen zní a že to je opravdu důležitá věc. Samozřejmě že termín "nedostatek herní praxe", neznamená že by fotbalista zapomněl hrát fotbal. Ale jde o to že ti chybí zápasové tempo které je uplně jiné než když jen trénuješ. Sám jsem nedávno naskakoval po zranění kdy jsem 4 měsíce stál. A i když jsem měsíc opravdu makal a i s balonem, tak první dva až tři přáteláky prostě nebyli ono. Nejde o to že bych zapomněl hrát fotbal. Ale nohy si prostě museli opět oživit zápasové pohyby a tempo, opět získat jistotu a sebedůvěru, nějaké zápasové situace které bych normálně řešil jinak, jsem nevyřešil správně atd. Příklad? Třeba Rudova šance proti Liberci. Tohle on normálně dává. A kdyby byl v normálním zápasovém zatížení, tak jsem přesvědčený že by to tam s klidem pověsil a kluci by na něj před kotlem naskákali jako blázni! :-) a bylo tam i pár přihrávek, které měli oči a myšlenku a ze kterých bylo poznat jaký je Ruda fotbalista, ale že ještě musí dostat ten správný cit do nohou který nejlépe získá zápasovým zatížením. Jenže to musí ale hrát! Nechápu proč se během repre pauzy nesjednali dva přáteláky. Zbytečně jsme to promrhali. Takže asi tak nějak no :-)

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          Barra     před 11 lety 01.04.2013 13:05 |  
          0 0

          Absolutní souhlas, Borrisi, moudré slova. Sebelepší trénink nenahradí zápasový rytmus. Viz Standy Vlčka, který také pilně trénoval, ale sám uznal že na víc než nějakých 15 minut během své rozlučky neměl - a buďme úpřimní, také nic neukázal. A bohužel právě tato herní praxe Skácelovi schází, poslední ostrý zápas ve formě odehrál za Hearts téměř před rokem, u Dundee se rytmu nechytil. Ať to berem jak to berem, Rudi 10 měsíců téměř nehrál. Ale určitě bych ho včera postavil na nějakých 20 minut, na úkor Fenina - a s těmi přátelákami máž také pravdu. Otázka je, jestli by někoho našli v Česku, mimo Gambrinusligy vše běželo minulý týden dál, předpokládám?

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            Borris     před 11 lety 01.04.2013 16:42 |  
            0 0

            Přesně tak Barro, Standa je také jeden z trefných příkladů. To se přiznám že nevím jak šli ostatní ligy během repre pauzy. Ale tak věřím že by se určitě někdo našel. Baník vím že hrál například se Žilinou. A i kdyby jsme si to měli domluvit s nějakým týmem z naší ligy a třeba s jedním slovenským jako Baník, tak by to bylo určitě přínosné. Protože hráči potřebují hrát hrát a hrát. A každý fotbalista potvrdí, že vždycky je lepší hrát než jen trénovat do zblbnutí.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:34 |  
      0 0

      Juhár není žádný myslitel,ostatně proto si ho vybrala sralta,tam je to normální.Když se podíváš na ty jejich nazdárky,tak si myslíš,že je to zvláštní škola na výletě.Ale pustili Juhiho k nám a on se přes noc nezmění v nějakého inteligenta,ani to není potřeba,svoje si uhraje.
      Hlavně musí mít zákaz vstupu na vlstní polovinu,s výjímkou výkopu.
      Na půli soupeře je nebezpečný právě svojí nevyzpytatelností. A ještě bych k tomu připojil zákaz vstupu P.R. na lávku.Radši ať to trenuje třeba Držmíšek

  41. Re: Teplice - Slavia 1:1

    klimi     před 11 lety 01.04.2013 09:02 |  
    0 0

    Je smutné, že to, že Rada je brzda Slavie, si uvědomuje valná většina fanoušků, ale pouze Kusý s Řebíčkama asi ne. I když Kusý možná ano, ale má ruce svázaný...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      jarodo57     před 11 lety 01.04.2013 09:21 |  
      0 0

      Já si myslím, že po včerejšku si to uvědomili i ti poslední fanouškové. Neštěstí je právě to co píšeš.Ale nechce se mi věřit tomu,že Kusý nemá tu sílu ,aby konečně neudělal nějaký řez. Vždyť i to vyjadřování Rady na veřejnosti je do nebe volající co je to za exota a s takovým promitivem já bych teda nedělal.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        klimi     před 11 lety 01.04.2013 09:45 |  
        0 0

        Jde o to, zda o tom rozhoduje Kusý, když Řebíček za Radu vyhodil tolik peněz (už tehdy mnoho z nás tušilo, jaká to je hovadina...), tak ho asi jen tak nepustí,...

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 09:45 |  
        0 0

        Dřív v jedné z odpovědí Kusý uvedl,že až to uzná za nutné,tak dá Řebíčkovi návrh Radu odvolat.Hold nezbývá ,než tomu věřit a doufat,že to nebude dlouho trvat.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 10:04 |  
          0 0

          Klimi,tak jsme se málem trefili do stejného času.Ohledně těch peněz vůči Radovi máš pravdu.Myslím si,že to je ten zádrhel,proč nad ním ještě Kusý drží ochranou ruku i když se asi musí hodně přemáhat.Jinak mám obavu,že s tímto fotbalem dostanem na toaLetný dardu.Pokud to tak dopadne a sparťani si budou za mne utahovat,tak aspoň,že jim to mohu vrátit v hokeji.Potřebovali bychom trenéra jako je Růža i ve fotbale a věřím,že by ten fotbal i postavení v tabulce vypadalo úplně jinak.Ale bohužel je to asi utopie.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            janko (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 10:29 |  
            0 0

            to ze dostanem v derby dardu, toho se take bojim, ale pokud by vysledke bylo i odvolani Rady, tak by se to snaselo prece jen lepe. Spise si ale myslim, ze dostanem ranec a ten lampasak to nejak ustoji

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:48 |  
            0 0

            Proč traveli,ptal jsi se na to Růži?Vsadím se,že on by dokázal i ve fotbale udělat díru do světa.Oni jsou si ty kolektivní sporty holt hodně podobný.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1

              travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 12:29 |  
              0 0

              Jak jsem psal bongore,dnes jdeme celá rodinka na hokej, pokud vyhrajem,tak se ho zkusím zeptat,ale nic neslibuji.Nebo ne ,radši to doporučím v nějaké diskusi Kusýmu.I když si nejsem jist,zda by to bylo ku prospěchu Slavie,aby nehráli tušku zas pro změnu hokejisti!

              • Re: Teplice - Slavia 1:1

                travel (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 12:33 |  
                0 0

                Před chvílí jsem si četl na ofic.webu Slavie dotazy(spíš se jedná o připomínky) na p. Kusýho.Musím říci,že některé jsou docela ostré.Kam my se zde na to hrabem.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      Betynka58     před 11 lety 01.04.2013 10:00 |  
      0 0

      Myslím, že ještě pár zápasů prosedí Ruda na lávce a něco se stane. Přede Kusému nemůže být jedno, když po složitém jednání nakonec přivede Rudu do Slavie nakonec jen proto, aby jen paběrkoval.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        jarodo57     před 11 lety 01.04.2013 10:25 |  
        0 0

        Tak snad by se vyplatilo zase dát Radovi najevo ať si sbalí pár švestek a jde trénovat okresní přebor -tam bude mezi svými jak kvalitou tak svým vyjadřováním.Oddalování tohohle stavu vyjde AŘ dráž než vyhazov Rady.Hned zítra výpověď -náhrada Kubík a začít budovat trochu jinou image naší hry.Jinak nevidím světlo na konci tunelu. Pokud toto nenastane bude se vše prodlužovat. Hold si pan Řebíček bude drbat hlavu , že zbytečně vyhodil pár miliónů,ale alespoň už se poučen nebude plést do věcí ,kterým nerozumí.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      opicemag     před 11 lety 01.04.2013 11:02 |  
      0 0

      Navíc teď máme relativně slušný kádr, jenže je nám to k ničemu, když nemáme nikoho, kdo by s ním dokázal něco udělat. A obávám se, že od vedení nemůžeme nic dobrého čekat. Co čekat od lidí, co přivedli Straku a pak Radu.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:40 |  
      0 0

      Pochop,že Radič je Alešův kámoš.Choděj spolu na pivo,kujou plány do budoucna.Takový kamarád se obtížně vyhazuje.Navíc A.Ř.není odborník na fotbal,je to nádražák a hlavně výbornej manažer a ekonom.A tak mu ta příšerná holomajzna asi nevadí.Zase musím připomenout,že Juhár včera předved několik akcí/ne jednu/,na které bych se rád díval i v budoucnu.Prostě co nejblíž k brankové čáře a prudce po zemi na nabíhající spoluhráče.Z toho se obrana musí zbláznit.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        jarodo57     před 11 lety 01.04.2013 13:25 |  
        0 0

        Tím co předvedl s příchodama Straky a Rady a nikým se pořádně neporadil ,tal vlastně předvedl jaký je dobrý ekonom a manažér.Tomu nejde o ty prachy,ale aby jako v politice pomohl svým známým,který mu pochlebujou a mají se z něho dobře.

  42. Pátek

    Mike     před 11 lety 01.04.2013 09:56 |  
    0 0

    Děkuji Borrisovi za skvělé shrnutí, jednoznačný souhlas.
    Já budu trochu myslet do nejbližší budoucnosti. V pátek hrajeme s Duklou a utkání se může ,,třískat" se 7.zápasem našich hokejistů s Plzní. Samozřejmě dávám přednost fotbalu v hledišti, jenom se touto cestou zeptám, zda někdo někde nečetl, že by se třeba začátek hokeje posunul na 17.hodinu. Je jasné, že je to plně v kompetenci ČT, která má přenosová práva na extraligu a na fotbalovou ligu, i když přenos jde na TV Fanda. Takto do hlediště přijde 3000 nejvěrnějších, hokej bude mít určitě skoro vyprodáno. Docela mě mrzí, že o této možnosti se před plánováním přenosů z fotbalu vědělo. Protože 19.3..2013 bylo jasné, že postupuje do semifinále Zlín, tudíž bylo jasné, že Slavia bude postupovat jako druhý nejvýše nasazený a tudíž 7.zápas bude hrát případně 5.4. v 18,15 hodin. Termínová listina fotbalové ligy a její 22.kolo se upřesňovala 20.3.2013. Ale asi toho chci hodně. Přeji všem bohatou pomlázku.

  43. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Pepino44     před 11 lety 01.04.2013 11:00 |  
    0 0

    Dovolím si přiblížit situaci,která se v zápase s malými obměnami vyskytla mnohokrát : Petrák na půli získává míč,nahrává Zmrhalovi,ten vrací Petrákovi,dále míč putuje k Dobrotkovi,ten dává Bortelovi a ten malou domů Čontymu,který míč odkopává z první do autu. V lepším případě "někam". Tato situace se v zápase opakuje několikrát a trenér? Ten je spokojen. A potom,že Slávia nehraje technický fotbal. Na tyto a podobné situace jsem neviděl od trenéra žádnou reakci. Asi to tak má být a je to nacvičené z treningu. Já bych je za to seřval co by se do nich vešlo. Jsou to takové nedůležité momenty,ale tady je vidět na čem je hra Slávie založena. Pokud hra neběží podle popsaného scénáře,tak to "někam" nakopne již jeden z výše jmenovaných.To zřejmě kvůli zrychlení hry.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 11:16 |  
      0 0

      No to je právě ta kombinační hra :-))

  44. Re: Teplice - Slavia 1:1

    1rytir     před 11 lety 01.04.2013 11:07 |  
    0 0

    Jako dlouhodobý návštěvník zdejšího fóra vím, že mezi diskutujícími je několik lidí poměrně dobře obeznámených se zákulisím. Těch bych se rád zeptal zda neví, co tomu zoufalému hernímu projevu říkají samotní hráči. Nevěřím totiž, že všichni jsou s ním srozuměni, spokojeni a všem se líbí. V tom případě ale nechápu, že zvlášť ti zkušenější nejsou schopni vzít odpovědnost na sebe a dát hře řád. Jak je to?

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      tantalos     před 11 lety 01.04.2013 14:10 |  
      0 0

      Nechápeš, "že zvlášť ti zkušenější nejsou schopni vzít odpovědnost na sebe a dát hře řád". Jenže - hlavním rozehrávačem byl Petrák vzadu a Fenin vpředu.
      V situaci, kdy nastupuje z poloviny jiný mančaft než na podzim, se dáí těžko předpokládat sehranost, navíc když Kisel měl trest a Latka je pryč. Kdo je tedy ve Slavii ten zkušenější, co měl dát hře řád?

  45. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Betynka58     před 11 lety 01.04.2013 11:24 |  
    0 0

    Alespoň k něčemu včerejší holomajzna byla. Ukázalo se totiž, že hlavní problém zdaleka neleži v základním rozestavení hráčů. Pamatuji se, jak tu ještě nedávno mnozí orodovali za hru na dva útočníky. Včera Rada snad poprvé venku postavil dva útočníky (a navíc Vošahlíka) a výsledek? Stejná nakopávaná na náhodu jako s jedním útočníkem. Zakopaný pes bude určitě jinde, resp. v jiném složení na trenérské lavičce.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 01.04.2013 11:52 |  
      0 0

      Zkrátka nakopnutí míče by mělo následovat jen když bude vepředu někdo skutečně volný.Jinak by to ve Slavii měl být trestný čin.Nebo vzít dopředu nějaké bidlo,třeba žirfáka,potom by to snad občas prošlo.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Pepino44     před 11 lety 01.04.2013 12:12 |  
        0 0

        Já si myslím,že neprošlo,nákop na žirafáka by měl cenu pouze kdyby někdo dobíhal a bylo komu sklepnout nebo přihrát. Že by se našel někdo,kdo by si míč zpracoval,otočil se a vystřelil je utopie. Na nákopy do volného prostoru nemáme žádné hráče (ani kdo by to tam přesně nakopl,ani kdo by to dobíhal.Na rychlé kontry nám chybí hráč(třeba takový Mahmutovič),který by obraně utekl. Proto nám zbývá pouze postupný útok,který však nepraktikujeme a ani asi netrénujeme.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          edenian     před 11 lety 01.04.2013 14:05 |  
          0 0

          No vubec nechapu proc nehral Mahmutovic od zacatku. Mohli jsme dostat bura a ocekavat novyho trenera.

  46. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Pepino44     před 11 lety 01.04.2013 14:33 |  
    0 0

    Dovolím si ještě jeden postřeh a to ke Zmrhalovi. Tento je podrobován dosti často kritice,mnohdy i oprávněné. Protože jsem loňskou sezonu byl pravidelným divákem na domácích zápasech juniorky,nechápu jaká se se Zmrhalem stala po přestupu do "A" změna. V juniorce se mi líbil zvláště pro kreativní,většinou i přesnými přihrávkami,dokázal úspěšně jít jeden na jednoho a i nebezpečně,tvrdě a přesně vystřelit.Hrál s hlavou nahoře a připomínal mi svého času Kubíka. Tohle všechno je pryč. Jak je to možné,copak ten kluk zapoměl fotbal? Nebo je v tom něco jiného. Možná se bojí když něco zkazí aby nedostal "ceres" a to se týká možná i jiných hráčů. Nitrianský se bojí chodit dopředu (aby náhodou vzadu nechyběl) a podobně. Mám takový dojem,že v tomto je ten velký problém. Rychle míč někam pryč abych náhodou něco nezkazil,proč bych se měl nabízet,když by mi někdo třeba nahrál a já to potom třeba zkazil. Kde je tedy pravda?

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      petrjir     před 11 lety 01.04.2013 14:45 |  
      0 0

      Jasně, že to bude pokyny trenéra, když jeho hlavním motem v práci je neobdržet gól, tak to pak se těžko útočí. Hráči vidí, že takováto holomajzna a nakopávané míče (rychle s ním pryč, hlavně něco nepodělat) stačí k jeho spokojenosti, tak proč by se snažili o něco zajímavějšího. Navíc přece ve fotbale nejde o psychiku, jak sám Rada prohlásil, takže nějaké motivování či řešení různých osobností s individuálním přístupem jde mimo něj.
      Je smutný, že nás tohle nejspíše čeká i v příští sezoně. Škoda, že tenkrát Platil neprosadil Levého, ten by tu možná ještě byl a byla by Slavia daleko stabilizovanější, co se týká výkonů než teď.
      Ale asi bych trenéra hned neodvolával, ale až po sezoně. Za prvé by nás to stálo o to více než za dva měsíce a hlavně se můžou zase začít dít věci v pohybu na trenérských židlích. Každopádně ke kombinační, ofenzivní hře jsou na výběr trenéři Jarolím, Kozel, Šilhavý, Uhrin ml. Z těchto lidí bych vybíral. Horší ale je, že ani jeden z nich neprošli Teplicema, tudíž je nevybere prezident klubu.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      japhy     před 11 lety 01.04.2013 15:12 |  
      0 0

      Podle mě se bojej, že by zkazili a hrajou tak jak hrajou. A když se to navíc trenérovi líbí, co bys po nich chtěl.
      A jelikož jsem včera viděl naše pány kluky poprvé naživo, mohl jsem spatřit jeden z častých způsobů zakládání našich útoků. Vzadu stopeři, beci nalepení na lajně trochu vepředu, v kruhu Petrák a zbytek, t.j. 5 hráču stojí v lajně a spolu se svým stínem z Teplic čekají co bude. No, samo nebude nic, tohle pokaždý skončilo nákopem někam. V lepším případě se k Petrákovi přidal Zmrhal, ale přesto, že Teplice nechávali uprostřed celkem místo, nikdo si to nenamířil s míčem vpřed dělat soupeři problémy.
      A ještě jedna věc - už si vlastně nemusíme stěžovat na rozhodčí, jelikož touhle hrou skoro nedochází k zajímavým a vypjatým momentům, když míče tak nějak nerušeně lítaj zleva doprava a čeká se, až to tam nějak spadne.
      Chjo, kde je vítr Švento, kombinace Pitáka s Krajčíkem, tvořivá záloha, neustále si nabíhající Vlček :( Kdo tohle zažil, je pro něj současnost očistcem.
      A před námi pražská derby. Snad soupeřům vnutíme náš nesystém a v tý holomajzně to bude bez ostudy.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      PtakKuku     před 11 lety 01.04.2013 16:14 |  
      0 0

      Podle mě je především potřeba si uvědomit, jak obrovský je rozdíl hrát proti ligovým záložníkům a proti záložníkům z juniorky. To že to Zmrhal v sobě snad má a že jsou u něj občas vidět náznaky fotbalovosti nerozporuji, ale to jak hraje bych na trenéra neházel. Prostě být skvělý v juniorce pro dospělý fotbal ještě nemusí znamenat vůbec nic, dle mého Zmrhal v současnosti nemá na hřišti co dělat.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Betynka58     před 11 lety 01.04.2013 16:41 |  
        0 0

        No ale to je právě snad Radova vina, že ho tam pořád drží, ne? Pro mne je celkem nepochopitelné, že zatím co ostatní mladíci (konkrétně mám na mysli Tusjaka) po pár nevydařených zápasech pravidelně leští lavičku, Zmrhal přes opakovaně nepřesvědčivé výkony zůstává v základu, a to i na úkor takového fotbalisty, jako je Gecov.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          PtakKuku     před 11 lety 01.04.2013 17:04 |  
          0 0

          To je, ale je rozdíl jestli ho viním za to, že staví hráče, který nemá mužstvu co nabídnout a nebo jestli ho viním za to, že ten hráč hraje špatně. Podle mě žádný skvělý Zmrhal z juniorky a otřesný Zmrhal z áčka neexistují, prostě se jenom Zmrhal před rokem potkával se slabší konkurencí a možná měl o něco málo lepší formu.

          To že drží v základu Zmrhala za každou cenu (jakkoliv jsem rád, že neodstřeluje mladé hráče po jednom nepodařeném zápase) je v podstatě jeden z mála mých nesouhlasů se základní sestavou, většinou bych to já osobně o moc jinak než Rada nestavěl. Ale to, že Slavia hraje otřesně a Rada (minimálně v médiích) tvrdí v podstatě opak mi samozřejmě vadí a odpovědný je za to pochopitelně jen on. Času měl dost a řekl bych že jeho čas se pomalu naplňuje.

          Komentář jsem psal jenom proto, abych vyjádřil nesouhlas s křečovitou kritikou Rady za každou cenu.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1

            Pepino44     před 11 lety 01.04.2013 18:32 |  
            0 0

            Tak Ptakuku,pravděpodobně si vůbec nepochopil smysl mého příspěvku,nešlo mi o vychvalování nebo omlouvání Zmrhala. Jenom jsem se zamyslel,jaká asi panuje v mužstvu atmosféra. Zda hráči vědí co mají hrát a jaké pokyny jim dává trenér. Zda mají chuť zaútočit nebo něco vymyslet-nebo se bojí aby něco nezkazili a nedostali od trenéra vynadáno. Tato situace může být obvzláště pro mladé hráče dost frustrující.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1

          no-nick     před 11 lety 01.04.2013 17:08 |  
          0 0

          Nebo na úkor Hrubeho, Simecka...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      jarodo57     před 11 lety 01.04.2013 19:16 |  
      0 0

      Pepino44- To s tím Kubíkem snad si nemyslel vážně.S Kubíkem se dneska nemůže rovnat ani jeden hráč z dnešních hráčů a troufám si říci i v celé lize a Zmrhal je mu na hony vzdálený. To co se ti na něm líbilo v juniorce tak neznamená, že takový bude i v Ačku a už vůbec ne pod vedením Rady.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        Pepino44     před 11 lety 01.04.2013 22:12 |  
        0 0

        Jarodo,já jsem nenapsal,že se mu rovná,napsal jsem jenom,že mi ho připomínal svým stylem hry,protože hrát s hlavou nahoře při vedení míče moc hráčů neumí. Také trochu svojí postavou (i když Zmrhal je jaksi hubenější ale i mladší). V žádném případě jsem nesrovnával výkonost.

  47. Re: Teplice - Slavia 1:1

    Viking     před 11 lety 01.04.2013 16:35 |  
    0 0

    Céres by si měl tak maximálně dát lampasák sám sobě, jelikož se evidentně do Juhara zamiloval a stavět ho bude pořád (ten Juhar snad neumí ani normálně běhat).

    Nejhorší na tom všem je, že máme drahého podprůměrného ligového trenéra který navíc zaplevelil kádr průměrnýma až podprůměrnýma hráčema. Než se tohle vyčistí...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 01.04.2013 18:31 |  
      0 0

      Ma to jednu vadu že ty hráči až takovej průměr či podprůměr nejsou,alespon v jiných klubech v minulosti tomu tak nebylo.Na nadprůměrný mít peníze nebudeme respektive nemáme.Musíme to brát jako realitu,co mě ovšem zaráží je neumění spousty našich hráčů si přihrát nebo vůbec ovládat balon včetně jeho zpracování, to už by měli umět dorostenci.Když vidím jak jim neustále odskakuje míč od nohy a nejsou schopný obejít jednoho protihráče, tak mě jímá hrůza s kým to vůbec hrajem ligu.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1

        spino     před 11 lety 01.04.2013 23:24 |  
        0 0

        Potíž je v tom, že tyhle nedostatky ve hře se Lampasákovi líbí. Vždyť po zápase prohlásil, že jsme hráli kvalitní fotbal. Né že by třeba řekl, že na sílu našeho kádru jsme to odehráli dobře. On řekne, že to byla z naší strany až na tu chybu kvalitní hra. Tím pádem zlepšení v nedohlednu.

        Nic proti Radovi nemám, ale těmihle prohlášeními už ve mě začíná vzbuzovat čirou nenávist. Nevím, jestli si to nalhává sobě i nám, nebo je fakt tak nadutej a nepozná, že hrajem příšerně. I některé týmy co jsou pod námi hrajou lépe.

  48. Re: Teplice - Slavia 1:1

    zeleznik2     před 11 lety 02.04.2013 09:41 |  
    0 0

    Ikdyž jsou to už dva dny, stále je mi z výkonu špatně... Druhá půle proti Liberci ve mne vykřesala plamínek naděje na zlepšení, v neděli však velice rychle zhasla. Trenér postavil hru na dvou útočnících, kteří však byli celý zápas naprosto izolováni. Zápas bohužel přinesl současnou tvář Slavie, navíc v první půli mne přišlo, že jako by byla remíza domluvena předem, bez nasazení, bez střely na bránu, s vyjimkou obloučku Fenina, která se ani nemůže nazývat střelou, hrozně chyběl Kisel, který se zbytečně vykartoval proti Liberci, s tímto výkonem na Letné to bude katastrofa, záloha vůbec nepodporovala útok s vyjímkou Juhara, který však všechny pokusy zakončoval sám, s bilancí: střely vedle nebo do obránců, Vošahlík dal gól jinak jsem ho viděl jen dvakrát, v první půli zazdil šanci a pak při střídání, Zmrhal nejhorší na hřišti: v první půli se jednou rozeběhl a ve druhé půli náhodně vystřelil a střela skončila na břevně a Petrák pokračuje v tragických výkonech, tvůrce hry naprosto neviditelný.. Obrana standart, Dobrotka náš nejlepší hráč, Bortel konečně bez karty, ale výkon nic extra. Kraje obrany zase bída, Čonka a Nitrianský společně s Juharem, dokázali za celý zápas nacentrovat jediný dobrý centr do vápna!!!jinak centry a la Hubáček to znamená nikam... Juhar si připsal navíc jeden dobrý roh!!Nitrianský snad dostal taktické pokyny, neriskovat a neútočit a Čonty v bráně?v první půli jsem zavíral oči, tolik chyb: špatná rozehrávka, špatné vybíhání a ta super šance toho teplického černocha, tak tam u nás stáli všichni svatí, pak se to trochu zlepšilo, ale při vyrovnávajícím gólu, mohl reagovat lépe, ale ten jde na vrub Juharovi, to by neudělal žák v dorostu. Útočníci nedostali za celý zápas pořádný balón, Fenin byl neustále v offsidu a kromě toho obloučku nic, Škutka se dostal ke dvěma hlavičkám, ale netrefil ani jednou bránu. Remíza se zdá spravedlivá, ale nebýt Juhara, mohli jsme mít i o dva body více a zase by se nám klidněji dýchalo. Proti Dukle očekávám naprosto jiný výkon: Zmrhala a asi Petráka na lavičku, návrat Kisela a Rudu Skácela do základu, Juhar Radův oblíbenec asi bude hrát znovu, dal bych ho tedy do obrany namísto Čonky.

    Sestava proti Dukle:

    Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar/Čonka - Gecov, Vošahlík/ Mičola, Skácel, Kisel - Fenin, Škutka

    • Re: Teplice - Slavia 1:1

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 02.04.2013 13:30 |  
      0 0

      hm Gecov na kraji :)