Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

Juniorka se na domácí půdě pokusila oplatit vršovickým klokanům porážku z prvního vzájemného měření sil, kdy Bohemians šťastně vyhráli 1:0. Slávistům se však ani tentokrát nedařilo a byli rádi, když v mrazivém větru zachránili remízu 2:2.

Slavia - Bohemians 1905 2:2 (0:1)
Branky: 49. Peterka, 82. Červenka - 19. Budinský, 46. Ptáček

Slavia: Malina - Mikula, Mac, Čepelák (79. Niamen Kouassi), Herc - Smolák (46. Peterka), Bazal (76. Verner), Žák (46. Prošek), Zámečník (32. Malcharek) - Vondráček, Červenka

Slavia tentokrát nastoupila bez posil z áčka. Naopak na lavičce byl testovaný Niamen Kouassi a dva hráči z dorostu, Peterka a Verner. Utkání se hrálo ve velmi nepříjemných podmínkách za soustavného mrazivého větru, který trápil jak hráče, tak hrstku diváků, kteří se na pražské derby přišli podívat (pro zajímavost necelou stovku diváků hlídala zhruba desítka policistů ve dvou vozech). Forma slávistické juniorky je bohužel tatam, což se potvrdilo v první půli, kdy se hrál naprosto vyrovnaný fotbal prakticky bez šancí - výkon domácích byl jednoznačně zklamáním, těžko říct, jakou roli sehrálo počasí. V 19. minutě se po ojedinělé akci hostů dostala Bohemka do vedení, když se dobrých 15 metrů za ostatními obránci Slavie zapomněl Mac s Budinským, který si se slávistickým stoperem dokázal poradit a tváří v tvář Malinovi nezaváhal - 0:1. Špatný výkon celého týmu v první půlhodině přinutil trenéra Petrouše nahradit ještě v prvním poločase Zámečníka Malcharkem. Brzy přišly i dvě šance Slavie, ale Červenka z úhlu trefil jen brankáře Kuru a Vondráček z hranice vápna přestřelil. V 37. minutě nastřelil zblízka jeden z hráčů hostů Čepelákovu ruku ve vápně a sudí odpískal penaltu. Šumského střelu zlikvidoval Malina a dorážka jednoho z dalších hráčů hostí šla nepochopitelně vedle.

Do druhé půle přišli na hřiště Prošek s Peterkou, který hrál ve středu hřiště a významně přispěl k oživení slávistické hry. Nejprve se však radovali hosté, když ještě v první minutě po akci zprava skóroval Ptáček - 0:2. Hned vzápětí však snížil právě Peterka, když tečoval Vondráčkův přímý volný kop. Pak měli slávisté několik dobrých šancí na vyrovnání, ale brejk, který táhl Červenka, zazdil Peterka a vzápětí po Červenkově sklepnutí vychytal Vondráčka v tutovce Kuru. Další velká šance Slavie přišla v 78. minutě, kdy byl Malcharkův přímý volný kop zblokován ve zdi a následně pálil Peterka, bohužel nad. Na posledních deset minut se na hřišti ukázal i Niamen Kouassi, ovšem s míčem se příliš nestihl potkat a tak o jeho fotbalových schopnostech nemůžeme nic říci. Byl však na hřišti, když se podařilo slávistům vyrovnat, Peterka nabil Červenkovi a ten se nemýlil. V závěru Slavii ještě podržel Malina, když parádně vyrazil hlavičku útočníka Bohemians. 

Stejně jako minulý domácí zápas proti Ostravě, ani dnes proti týmu zespodu tabulky hráči Slavie nepředvedli sebejistý výkon. "Tabulka už tolik nerozhoduje, týmy berou duely prestižně, všichni se zlepšují. Bohemka dnes ukázala kvality, v prvním poločase jsme si vůbec neporadili s jejich defenzívou, byli nebezpeční i dopředu, rychle přecházeli do útoku. My jsme hráli do plných, chtěli jsme se snažit přihrávkami dostat před bránu, po ztrátě balónů pak Bohemka chodila do otevřené obrany. Zaspali jsme i ve druhé půli, nevyvíjelo se to pro nás dobře, ale zase kluci se snažili hrát, měli jsme příležitosti, toho si cením. Musím vyzvednout výkon Peterky, který hru oživil, je to další příslib slávistické mládeže. Vázne nám hra, kterou chceme hrát, nejde nám to tak zlehka," zhodnotil utkání trenér Michal Petrouš.

Do zápasu zasáhl kromě zmíněného nováčka Peterky i útočník z Pobřeží Slonoviny Jean Luc Niamen Kouassi. "Dali jsme mu čas na aklimatizaci, není to pro něj vůbec jednoduché, je tady třetí týden. Jednak jsou pro něj obtížné klimatické podmínky, jednak vůbec neumí anglicky, takže se s ním dorozumíváme přes sekretářku Karola Kisela. Základní fotbalová slovíčka v angličtině už se ale učí. Postupně se na hřišti zlepšuje, do konce května, kdy tady s námi bude, dostane určitě víc prostoru."

Michal Petrouš na startu sezóny mluvil o tom, že by rád hrál během jara přátelská utkání s týmy mimo juniorskou ligu. "Pracujeme na tom, je to složitější, týmy ze 3. ligy a divize hrají odložené zápasy, určitě ale nějaký zápas časem bude."

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 0:0, hraje se

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 25.03.2013 15:44 |  
    0 0

    Ten první gól byl nějaká chyba offsidové pasti, nebo co? Obránce (asi Čepelák) tam byl na matry uplně sám s tim bohemákem a ani golman už neměl šanci.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 0:0, hraje se

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.03.2013 16:41 |  
      0 0

      Pokud jste někdo na místě, napište, kolik to je. Na onlajnech je nevídaný bordel.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    klimi     před 12 lety 25.03.2013 18:21 |  
    0 0

    Rozestavení bylo Malina-Mikula,Čepelák,Mac,Herc-Smolák,Vondráček,Bazal,Zámečník-Žák-Červenka

    Dneska opět nic moc, i když je pravda, že Bohemka dala góly ze tří šancí (počítám mezi ně i Malinovo chycenou penaltu). Druhá půle byla vyloženě na jednu bránu (spíše na jedno vápno, šance tak nějak ani moc nepřicházely).
    K těm lepším patřil jako vždy Vondráček, který zaznamenal obrovský skok nahoru, a také ještě Malina, který chytil penaltu a dobře vybíhal.
    Naopak nejhorší byl Bazal, který zbytečně drbal a chtěl až moc vymýšlet a také ještě Žák, který nebyl vůbec vidět.

    Na hřiště se dostal i onen hráč černé pleti, ale moc šancí se ukázat neměl, byl tam opravdu krátce.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    quelhar (admin)     před 12 lety 25.03.2013 19:09 |  
    0 0

    Nevim, jak se hralo hracum, ale pro me jako pro divaka to bylo nejhorsi pocasi za posledni minimalne rok a pul, ve kterem jsem musel pretrpet fotbalovy zapas. Urcite by lepsi byl vetsi mraz a bezvetri nez dnesni neustaly mrazivy vitr, kdy se podle jeho intenzity stridala hnusna zima a jeste hnusnejsi zima. Fuj. Jeste ted rozmrzam.

    K fotbalu samotnemu tezko neco rict, klukum odesla forma, mice jim odskakuji, vypada to, ze se vytratila sebeduvera. Prestoze byla kvalita preci jen na nasi strane, nebylo to tak vyrazne, abychom si vytvareli vetsi pocet sanci. Navic verim, ze za lepsiho pocasi na trave to bude lepsi nez v mrazu na umelce.

    Situaci pred prvnim golem nedokazu pochopit, netusim, jak se stalo, ze takovy kus za vsemi ostatnimi byli Mac a Budinsky. Penalta podle me dost sporna, Cepelak umyslne rukou urcite nehral a podle me ani nehnul rukou smerem k mici, jednoznacne byl do ni nastrelen. Malina penaltu skvele lapil, nasledna dorazka ale byla jeste vetsi sance nez samotna penalta a dorazejici hrac si musi drbat hlavu jeste ted, ze to dal mimo.
    Druha pule byla z nasi strany o hodne lepsi, ale tutovych sanci nebylo moc. Skoda brejku, ktery tahl Cervenka, misto nahravky volnemu Vondrackovi mic podrzel a nahral do druhe vlny Peterkovi, ktery si vsak mic zpracoval misto do volneho prostoru do ctverice branicich hracu a bylo po sanci. Ale jinak to Peterka docela rozhybal, takze az na spalene sance je dojem pozitivni.

    Cernocha si netroufam hodnotit, je celkem vysoky a pomerne mohutny, ale s micem se potkal vsehovsudy trikrat...

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      Pepino44     před 12 lety 25.03.2013 19:56 |  
      0 0

      Tak já jsem již po pár pivech taky rozmrzl-zima byla hrozná(hlavně ten protivnej studenej vítr. Bohužel jsem musel odejít v 60 min.
      ale asi nebylo čeho litovat. První půle hrozná,nezahrál nikdo.To co hrál Bazal tak to byl snad jeho nejhorší zápas. Všímal jsem si dost Žáka a nepochopím,proč v juniorce hraje.V zápase(zaplať pánbůh jenom v prvním poločase) nebyl vůbec i přes svojí výšku vidět.A to nebylo poprvé-proti Ostravě to samé.Po vystřídání o poločase se alespoň do té 60 minuty hra trochu zlepšila. Můj dojem je,že kluky po prohře s Ostravou a tím,že juniorskou ligu už asi nevyhrají to prostě už tolik nebaví. Tak špatně hrát jsem je do teď ještě neviděl. Dvě prohry s mužstvy z konce tabulky hovoří za vše. Nevím,proč nehrají hráči,kteří byli v přípravě s Ačkem ale za které nemají šanci nastoupit.Je přeci lepší hrát za juniorku než nehrát vůbec.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        Pepino44     před 12 lety 25.03.2013 20:12 |  
        0 0

        Omlouvám se,kritika Žáka byla také za zápas s Hradcem,proti Ostravě nenastoupil.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          Alanor (admin)     před 12 lety 25.03.2013 20:15 |  
          0 0

          Možná právě proto, že se mu vůbec nedaří, si ho vytipoval Rada a byl ho specielně sledovat. ;)

  4. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 25.03.2013 19:31 |  
    0 0

    Co říct k dnešnímu výkonu, juniorku jsem letos viděl podruhé, poprvé to byl zápase s Kolínem. Abych pravdu řekl, tak jsem čekal mnohem víc, nevím jestli to bylo i tím dnešním počasím, ale moc hezkého toho nebylo.
    První poločas byl herně vyrovnaný, spíš bych řekl že měla Bohemka více ze hry. Ve 32. minutě střídal Zámečník, kvůli zranění, ne kvůli výkonu.
    Ve druhém poločase naopak hrála Bohemka totální beton (na vápně byla v 6-7 hráčích) a hrála na rychlé brejky, hrálo se prakticky jen na půlce Bohemky.
    Z našich byl nejlepší Vondráček, brankář Malina (který mi přijde mnohem lepší než Rakovan) a Čepelák. Naopak mě zklamal Bazal, Žák a Smolák (oba po poločase střídali).
    Co se týče testovaného hráče, tak na 18 let má teda slušnou postavu :) docela mě překvapilo že je u nás na testech až do konce Května. Prakticky je to 12-ti týdenní test :). Ale to je dobře, aspoň ho pořádně vyzkouší, klidně bych mu sem přivedl ještě nějakého kamaráda :D.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    ortevor     před 12 lety 25.03.2013 19:53 |  
    0 0

    moc se mi libil Malina, dobre vybihal, dobre cetl hru a stahoval centr...navic chycena penalta, ale hlavne ta hlavicka do protipohybu ke konci zapasu, kde kdyz sem to videl sem si vzpomnel na Carodeje jak kdysi vychytal v Edenu Jaapa Stama...

    jeste pak celkem slusne hral Vondracek, i kdyz mi prislo ze se mu nechtelo obcas behat a vracet...

    nechapu jak mohl hrat Zak v zakladu, ten mne prijde naprosto levej, akorat vysokej ale to je tak vsechno...a uz vubec nemluvim o tom ze hral v zaloze, kde neda jedinej balon a vubec neni ve hre

    Bazal taky nic moc, drbal to hrozne...i kdyz v prvni puli mi prislo ze si to casto nemel s kym dat, vzhledem k tomu jak hrali jeho kolegove ze zalohy..

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      Pepino44     před 12 lety 25.03.2013 21:08 |  
      0 0

      Tak Malina nezachytal špatně,ale to sprosté nadávání spoluhráčům mi dost vadilo. Spíš sprostě nadával než dirigoval obranu,i když třeba za to,že spoluhráči nedobíhali při penaltě a nechali bohemáka dorážet uplně samotného si vynadání zasloužilo- ale takhle sprostě? A to bylo několikrát.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 25.03.2013 22:41 |  
        0 0

        tohle se hrozně snadno říká, ale hůř dělá, přeci jen jsou to emoce a každej je zvládá jinak

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          ligas99     před 12 lety 25.03.2013 23:37 |  
          0 0

          Emoce, neemoce, pokud si hráč neuvědomí, že má u takové situace plnit povinnosti o dobíhání, tak si nic jiného nezaslouží, a v ten moment ho asi žádný golman chválit nebude.... ( a trenér hráče rozhodně také ne )
          Pokud jsem dobře četl report a ohlasy, tak patřil k nejlepším hráčům na hřišti a určitě by si zasloužil dostávat více příležitostí, než třeba Rakovan z áčka, stačí se podívat na report Bohemky.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        ortevor     před 12 lety 26.03.2013 08:16 |  
        0 0

        za to jak tam v prvni pulce branili, nedurazne, jako panenky, tak si zaslouzili zpucovat...stejne jako na to ze nikdo nedobihal penaltu a ten Bohemak se tak dostal k dorazce z malyho vapna...
        za tohle si sprosty slova od Maliny obrana zaslouzila, navic se je snazil celou dobu i jinak nabudit...takhle ma golman pusobit a ne bejt zticha (jako Rakovan)

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      klimi     před 12 lety 25.03.2013 23:37 |  
      0 0

      Malá oprava: Čaroděj vychytal Stama na Strahově... ;)

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        ortevor     před 12 lety 26.03.2013 08:14 |  
        0 0

        pravda...mea culpa :)

  6. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    slmartin     před 12 lety 25.03.2013 20:26 |  
    0 0

    Nevíte proč nehrál Kolařík, Hrubý nebo Veselý? díky

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      Pepino44     před 12 lety 25.03.2013 21:10 |  
      0 0

      Ví Bůh, kpt.Erben a možná ještě Petrouš (ale kdo ví).

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        bongor     před 12 lety 26.03.2013 00:13 |  
        0 0

        Zdeněk Zeman je jméno, které by se jistě nelíbilo zdejším agentům, kteří na něj nemají upletené vazby a hrozilo by jim, že fotbalisté už by se v reprezentaci neobjevovali podle toho, koho je zrovna potřeba prodat, ale třeba i z jiných, například sportovních důvodů.

        Luděk Mádl

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      subHuman     před 12 lety 26.03.2013 07:56 |  
      0 0

      Hruby je udajne nemocny.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    sasky     před 12 lety 26.03.2013 07:58 |  
    0 0

    Mám dotaz. Proč se vlastně soutěž juniorek hraje v tento čas? Soutěž je vyjmutá z klasické struktury soutěží, nepostupuje se z ní ani nesestupuje. Hlavně proto, aby se hrál fotbal a ne nějaká údržba na výsledky. No a pak se hraje v mrazu před pár diváky na umělce... Zdá se to jenom mě, nebo je to klasické polovičaté řešení? U ostatních soutěží chápu jejich navázání na Evropu, nižší / vyšší soutěže, ale tady opravdu ne. Tady by naprosto neměl být problém buď rovnou začínat později anebo kola odkládat.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      subHuman     před 12 lety 26.03.2013 09:26 |  
      0 0

      Pondělí je (bohužel) oficiálním hracím dnem. Původně se ještě měl hrát další zápas v úterý, který měl být v TV. Předpokládám, že pondělí bylo zvoleno proto, aby za juniorky chodili hrát hráči, kteří o víkendu nenastoupili k utkáním za "A" mužstva, někde jsem četl i argument, že o víkendu není dostatek volných termínů (např. rozhodčí), ale to mi připadá nesmyslné. Stejně tak je ale nesmyslné (a pro kvalitu soutěže kontraproduktivní) začínat při nepříznivých klimatických podmínkách, hrát zápasy na umělém povrchu a mít stanoven výkop ve všední den 2 hodiny po poledni...
      Jenže jsme v Čechách a zájem fanouška je to poslední, co ty, kteří o tom rozhodují, zajímá.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        PetCC     před 12 lety 26.03.2013 09:39 |  
        0 0

        Ty děláš, jako o víkendu v minulých sezónách chodilo lidí víc :-)
        A samozřejmě je to v pondělí kvůli tomu, aby mohli hrát hráči, kteří byli v zápase áčka na lavičce, nebo jen pár minut na hřišti.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          Jiri1     před 12 lety 26.03.2013 10:50 |  
          0 0

          Na zapasy becka chodilo v poslednich sezonach okolo 50 platicich divaku, jen pri derby jich prislo vic , ale nebyl to zadny zazrak.
          Vyber terminu utkani souvisi s tim, ze nektere tymy maji i becka , ktera odcerpavaji slusny pocet hracu hrajicich soucasne za Juniorku a hrace dorosteneckeho veku notne vypomahajicich jeste v techto kategoriich.
          Tento termin byl zvolen i kvuli sudim, jsou nasazovani rozhodci z profesionalnich soutezi, ktere uz dalsi zatez o vikendu tezko mohou zvladnout, vzdyt piska li rozhodci z Plzne v Ostrave jen cesta mu zabere okolo 5 hodin, pripocitejte povinnost byt na m,iste utkani drive a je to jasne.
          Presto se v druhe sezone pocita s jistymi zmenami zacatku i upravami hledne startu hracu.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          subHuman     před 12 lety 26.03.2013 11:35 |  
          0 0

          Domnívám se, že kdyby se ten zápas hrál v neděli odpoledne, ideálně třeba 3-4 hodiny před zápasem áčka, tak tam bude násobně víc lidí. Jiná věc samozřejmě je, že by pro ten zápas nebyli použitelní ti, se kterými trenér áčka počítá alespoň na lavičku.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        sasky     před 12 lety 26.03.2013 12:26 |  
        0 0

        Den v týdnu jsem ani tak na mysli neměl. Ale spíš ty klimatické podmínky. To pondělí nebo prostě všední den chápu, to je bohužel úlitba tomu, aby hráči byli k dispozici A-týmu (na druhou stranu, kolik jich tam je a pravidelně hrají?) a byli k dispozici alespoň nejlepší z bídných rozhodčích. No budeme doufat, že letošní sezóna byla pouze testovací a tyto věci bude mít někdo zájem řešit.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 26.03.2013 19:44 |  
          0 0

          brzo nemám kam posílat hráče z áčka a později nemám odkud posílat hráče z áčka

  8. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    denydzlSKS     před 12 lety 26.03.2013 21:30 |  
    0 0

    Tak se nám Karol Kisel rozpovídal v superlativech o mládeži. Proč když máme tak super mládež jsme tak neschopni ji využít v dospělé kategorii?

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      bongor     před 12 lety 27.03.2013 06:13 |  
      0 0

      jak je vidět,je Karolko skutečný nadšenec a to je jenom dobře.K Tvoji poznámce o využití malých slávistů v dospělosti bych řekl,že to není jenom problém červenobílý,ale vážný problém celého našeho fotbalu.
      Do nedávné doby jsme byli viditelní pomalu na všech vrcholných akcích,Evropa,Svět,ale ten náš nároďák,to je bída,tam se to nějak ne a ne projevit.Ale teď poslední dobou už začínám evidovat i takové výsledky jako 0-6 s Holandskem a to je varování,stejně jako v hokeji,kde už to ani není varování,ale průšvih.Nedávno jsme byli v mládeži 17-20 let minimálně stejně dobří jako Kanada,USA,Rusko,seveřani a dnes téměř každoročně hrajeme o sestup.K těm mladým klukům stačí dát pár expertů,jako Csapi a malér je na světě.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        Jiri1     před 12 lety 27.03.2013 10:59 |  
        0 0

        Nejsem rozhodne presvedcen,ze by Kisel zastaval svoji funkci u mladeze dobre , jen konstatovani , ze se nedari prechod do dospele kategorie je proste u manazera zodpovedneho za tento usek hodne triskni.
        Jiste je to problem i jinde , ale zajisteni odpovidajiciho angazma pro hrace , kteri zrovna nemaji na prvni ligu , ale jsou schopni hrat treba tu treti je povinnosti nejen manazeru , ale i klubu, kteremu se tak muzou vratit vynalozene prostredky. Praxe ve Slavii je pro mne neprijatelna , neco ve smyslu nemas na to , starej se ,je proste za hranou a bohuzel casto se stava , ze takto odlozeni hraci treba v Jablonci ci Liberci zazracne obzivnozu a smetanu slize ekdo jiny.
        Je potreba proste platit cloveka nejen na vyhledavani hracu , ale i na moznost jejich dalsiho uplatneni, kdyz nejsme schopni sami spolupracovat s kluby z nizsich soutezi na tzv. farme.
        Jinak mi letmym pohledem jarni vykony nasi mladeze zazracne neprijdou , treba u Juniorky citim okazaly nezajem nekterych hracu. V podzimni casti sezony tomu bylo jinak.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          sasky     před 12 lety 27.03.2013 12:40 |  
          0 0

          Nesouhlasím. Jak mohl Kisel dosud (půl roku) ovlivnit přechod hráčů z juniorky / dorostu do áčka to si nějak nedovedu představit. Pokud rozjíždí programy pro přípravky, žáky a následně dorosty, je to dobře. To, že to řekne, v tom nevidím problém, je to prostě fakt. A že obecně práci s mládeží chválí? Bože, zítra je nábor, tak co má říct? Slavia s mládeží pracuje na h..., k nám nechoďte? V ten moment by balil kufry.
          K tomu zajištění působiště už jsem se tu vyjadřoval víckrát, ale ještě jednou to zopakuji. Slavia produkuje spoustu slušných hráčů a je naprosto logické, že se všichni ve Slavii neprosadí. Takže sem tam někdo odejde a pak se mu holt podaří prosadit se někde jinde. U někoho platí i to, že se začne prosazovat později (až ve věku 23 a více let) a není podle mě možné, aby se drželo 20, 30 hráčů s tím, že budeme doufat, že někdo z nich vykvete. Spolupráci s 2. - 3. ligovým klubem by to nastavit chtělo, to souhlasím, nicméně věřím, že se to i povede.
          Slavia má podle mě v ČR mládež na úrovni TOP 3 týmů, nicméně si stejně myslím, že to nestačí. Určitě je nutné hodně pracovat a věřím, že tyto investice se v dlouhodobém horizontu musejí vyplatit. Takže doufám, že se na tomto už pracuje.

          • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

            Jiri1     před 12 lety 27.03.2013 13:03 |  
            0 0

            To je Vase pravo, nase mladez fungovala i za toalniho kolapsu klubu, lide jako Karoch, Jira ji dokazali drzet nad vodou, dokonce mohu tvrdit , ze jeji vysledky i zastoupeni v repre byly daleko vyraznejsi nez dnes.
            Pan Kisel zatim mnoho nepredvedl, vyjezdy , staze , obecna prohlaseni jsem slysel predtim a slysim i dnes , pan Kisel neni manazerem mladeze pul roku , ale jiz temer 8 mesicu , za tu dobu mohl treba najit predevsim nove toky penez , kterych ma mladez mene nez za predchozi obdobi, mohl zlepsit vyhledavani talentu a mohl ovlivnit i drive uvedene veci.
            Asi jste si nevsiml, ale hlavne v poslednim obdobi se nasi hraci pomalu vytraci i repre skoro vsech kategorii a kvalitnich treneru take ubyva.

            • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

              bongor     před 12 lety 27.03.2013 13:22 |  
              0 0

              Šlágr Sparty s Plzní bude pískat 4. nejlepší sudí na světě
              To je podcenění,nejlepší mužstvo na světě bude pískat až 4.nejlepší rozhodčí.To by se mělo urgovat na UEFě.
              Jinak Karolko podle mě ještě nemohl ovlivnit mládež natolik,aby se udělala nějaká opatření,která by rád viděl Jirka,ale i my další.Za tak krátký čas,a je jedno jestli se jedná o 6 nebo 8 měsíců, se nedají takové dalekosáhlé změny k lepšímu stihnout.Peníze snad neshání on ,ale pan g.ř.a teď je zřejmě nesežene nikdo.Nenažranci ,ti je jen tak nevydají a většina z nás má hluboko do žlabu.

              • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

                denydzlSKS     před 12 lety 27.03.2013 14:47 |  
                0 0

                Z mého pohledu si myslím, že za 8 měsíců je těžký udělat nějaký zásadní a viditelný pokrok - tolik k pozici a činnosti Karola.
                Spíš jsem tím chtěl naznačit, že ač máme pomalu nejlepší mládež v ČR, a to dlouhodobě, tak v jejím zabudovávání do dospělého fotbalu jsme, troufám si tvrdit, určitě jedni z nejhorších!

                Jako příklad uvedu současnou pozici Viktora Šimečka. V podzimní sezoně si vykopal přípravu v Áčku, výkony v přípravě si vykopal status hráče Áčka a co z toho pro něj plyne?! Že si sice připíše pár jednotek(možná i desítek) minut v lize, ale zas bude mít o několik desítek(spíše stovek) minut méně celkově. Je to tak správně? Je to dobře pro toho hráče?

                Dlouhodobě máme na soupisce poměrně sympatický zastoupení mladých Juniorů, ovšem krok mezi napsáním na soupisku a jejich využitím v Áčku je pro nás nepřekonatelný:-/

                Další věc je případ stopera. Dlouhodobě se hladá náhrada za pomalu končícího Huba. Ví se, že v Juniorce se dobře jeví Čepelák nebo Kolařík, ale přesto žádný z trenérů nemá koule na to, aby je vyzkoušel a raději se přivedou Cicmani, Koubští a další.

                Takže z mého pohledu je to jednoduché: Chce to mít koule! :-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

              sasky     před 12 lety 28.03.2013 16:09 |  
              0 0

              No a to je přesně ono. Mládež fungovala i za kolapsu klubu. Prostě proto, že má určitou setrvačnost. Dám příklad. Pokud z klubu odejde trenér, tak chvíli trvá než se to na mužstvu projeví (ať už v dobrém nebo špatném smyslu slova). Jinak netvrdím, že Kisel už stihl udělat díru do světa, ale věřím, že to chce čas. Pak se ukáže jaký je manažer. Kusý sice plní kklubovou kasu asi zdatně, ale opět není to jenom o penězích. Výsledky jsou dílem zejména lidí. A propos peníze. Neřekl bych, že Karol má na starosti financování mládeže (nebo alespoň ne úplně). Na druhou stranu s ním může pomáhat.
              Výjezdy, stáže se Vám nezdají? Já si myslím, že to je celkem dobrá záležitost. Jezdit ven jak s trenéry, tak s hráči nebo naopak zvát zahraniční kvalitní kluby do Edenu je dobrá konfrontace. Nicméně asi nestačí jenom jednou za rok. Podporovat vzdělávání mládežnických trenérů je totiž podle mě jediná cesta, jak mládež posunout. A samozřejmě po trenérech chtít i nějaké výsledky (a rozhodně nemyslím výhry v zápasech přípravek apod., ale spíš hráčský progres). Nevím, jestli existuje ať už klubová nebo svazová metodika testování hráčů, ale myslím, že by nebylo od věci s takovýmito věcmi pracovat. Statistika je prostě užitečná věc.

  9. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    quelhar (admin)     před 12 lety 28.03.2013 18:53 |  
    0 0

    Mimo téma: Za zápas HRK-SPA, ve kterém hosté odpalovali pyro a jednu světlici hodili do těsné blízkosti hráče, který měl zahrávat roh, budou domácí platit pokutu 30 tisíc Kč za nedostatečnou pořadatelskou službu. Hosté nic. Osobně prostě jednotný metr v rozhodování disciplinárky nevidím. Jednou za to trestají domácí, jednou hosty, prostě jak se jim to hodí do krámu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      jandam93     před 12 lety 28.03.2013 19:45 |  
      0 0

      Je to neuvěřitelně směšný, možná by stálo za to kontaktovat nějaký novináře, ať si toho trochu všímaj, jak se rozhoduje na Strahově. Nesleduju každý rozhodnutí disciplinárky, ale mam pocit, že jen Slavia je trestána za utkání venku. Zvlášť nepotrestat Spartu za podzimní utkání v Edenu byl výsměch. A ted to porovnání s utkáním v Hradci, kdy my platíme, ale bolševik ne, je do nebe volající!!!

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        bongor     před 12 lety 29.03.2013 07:25 |  
        0 0

        To je pomalu na trestní oznámení.Skutečně si z nás dělají kašpárky a arogantně se přitom tlemí,jak nic nemůžeme udělat a oni si mohou dovolit cokoliv.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 28.03.2013 21:21 |  
      0 0

      nenašel by se někde přehled jaké pokuty dostala Sparta v letošním roce? Slavia to má letos zatím za více než 320 000Kč.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      slaviator     před 12 lety 28.03.2013 21:30 |  
      0 0

      Tak Sparta letos určitě platila, v listopadu za 11. kolo v Jihlavě platila 40 tisíc. A platila i lonskou sezonu, předlonskou. Slavia to samé. Nyní dostal poprvé pokutu i jiný tým než pražská S, a to Baník Ostrava.

      Sparta naopak za to 9.kolo (derby) pokutu dostat měla a nedostala ji, tam to bylo fakt donebeřvoucí. DK skutečně rozhododuje nejednotně a nepředvídatelně, ale že by letos nepotrestali vůbec Spartu za venkovní utkání se nedá říct. Byt Slavii trestají víc...

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        subHuman     před 12 lety 28.03.2013 22:06 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, ze vyjma Boleslavi jsem byl na vsech nasich vyjezdech a ze vsech spartanskych jsem videl fota, muzu aspon trochu porovnavat. Ted konkretne Hradec Kralove, pokud tam dostala Slavia pokutu a nahradu skody (nesmyslne vysokou), tak sparta by musela dostat nasobek. Nepotrestani za derby je uz mimo chapani. A muzeme se vsadit, ze az bude za 2 tydny horet sektor na letne, tak Slavii osoli poradne, a nemusi ani letet ohen na hriste (natoz na hrace).

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          slaviator     před 12 lety 28.03.2013 22:23 |  
          0 0

          Za minulé derby na Letné Slavia myslím taky nic neplatila ale, ne?

          Jinak ona se prý Sparta domlouvá přímo s těma poškozenejma klubama a platí jim škodu, což nechápu - DK by se tím podle mě stejně měla zabírat. A je potřeba, aby se vstupenky do sektoru hostí prodávaly (v celé lize vždy jen přes fanklub (není nutno členství ale) a ne že jdou koupit i na místě. Těch pár jedinců by se vždy mohlo domluvit mailem/telefonicky se zástupci fanklubu, vstupenku si rezervovat a vyzvednout si ji pak od nich na místě...

          Místo toho se připravuje to, že se bude nejspíš prodávat lístek na občanku.... :-/

          • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

            bongor     před 12 lety 29.03.2013 07:30 |  
            0 0

            To je asi to samé,jako bys někoho oloupil o sto tisíc a policajti by přerušili stíhání za loupež,protože jsi tomu okradenému polovinu lupu dobrovolně vrátil.Nejlepší na tom je,že se nad tím nikdo ani nepozastaví,tak už je tahle praxe u nás normální/a nejen u fotbalu/.

  10. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    slaviator     před 12 lety 28.03.2013 21:06 |  
    0 0

    Minule si tu quelhar stěžoval, že pokuty za chování svých fanoušků na hřišti soupeře dostává letos jen Slavia. No a bum ho, dneska Baník Ostrava za 150 tis...

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 28.03.2013 21:09 |  
      0 0

      Koukal jsem na to, velká pálka.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        slaviator     před 12 lety 28.03.2013 21:37 |  
        0 0

        Jinak Baník prý dluží sto pade mega a jestli tam do měsíce nepřijde nějaký silný finanční partner (nejspíše město), tak jde do insolvence...

  11. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    quelhar (admin)     před 12 lety 28.03.2013 22:55 |  
    0 0

    Komise rozhodčích Fotbalové asociace ČR omezila na dvě ligová kola delegaci sudímu Drábkovi za neodpískanou penaltu v duelu Plzní vs. Dukla. Vyloučení Vorla v 1. minutě podle komise chybou nebylo.

    Takze tolik k "afere" cervena karta v prvni minute - podle ocekavani bylo vsechno v pohode.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      slaviator     před 12 lety 28.03.2013 23:35 |  
      0 0

      Tak rozhodčí by si obhájil v té situaci červenou pro Vorla i žlutou za nesportovní chování pro Tecla i neodpískání ničeho. Stejně když by se rozhodčí při skoro každém rohu zaměřil na kteroukoli dvojici hráčů, tak striktně dle pravidel může odpískat útočný faul či penaltu... Bylo by to striktně dle pravidel, ale nebyl by v tom cit pro hru.

  12. OT

    dejva     před 12 lety 29.03.2013 00:03 |  
    0 0

    Kdyz se tak koukam na Martina Hurku na uvodni strance SN kladu si otazku, proc tento talentovany hrac odehral v teto sezone vseho vsudy pouhou minutu.Je za tim tak obrovsky pokles formy? Zde se hodne spekuluje, ze ho Rada nemusi atd. Zajimave je, ze v minule sezone tato nase nadeje nastupovala pravidelne jak pod Petrousem, tak pod Strakou. Ovsem nastupem trenera Poustky na post hlavniho kouce se hracova pozice v tymu naprosto zmenila. Jako mavnutim kouzelneho proutku se ocitl na lavici nahradniku a pod nejmladsim trenerm v hystorii si takrka nekopl. Jaky je tedy vztah mezi Hurkou a (nyni asistentem) Poustkou?

    • Re: OT

      bongor     před 12 lety 29.03.2013 07:35 |  
      0 0

      Koukám na hodnocení klubů v Evropě z hlediska působení odchovanců v profi fotbale.Nejvíc jich má Ajax-přes 60,my jsme jedenáctí v Evropě cca 44 hráčů,ale před námi,světe div se je ještě
      rumun na 7.místě.
      Ovšem stejně je to velký úspěch práce našich lidí okolo mlaďochů

      • Re: OT

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 29.03.2013 09:01 |  
        0 0

        K rumunovi: když se povznesu nad "povinnou" rivalitu, tak musím přiznat, že práce s mládeží je u těch na druhé straně Vltavy dlouhodobě velice dobrá. Samozřejmě tomu nahrává i jejich (na tuzemské poměry) nadstandardní tréninkové centrum na Strahově, ale příběh o jeho vzniku a financování už je zase taková tradiční rumunská písnička. Jiná věc je to, jak kd svých odchovanců dokáže využít pro své vlastní áčko - o tom už asi uvedený žebříčk nebyl?

        • Re: OT

          bongor     před 12 lety 29.03.2013 09:54 |  
          0 0

          Nebyl slavoji,je to pouze jedna stránka na teletextu ČT,tam se toho moc nevejde.Jenom vysvětlují,že pojem odchovanec/nezaměňovat s chovancem/je přesně specifikován tím,že uvedený fotbalista hrál a trénoval nejméně 3 roky v mládežnických mužstvech toho klubu.
          Jinak jsi ještě u rumuna zapomněl uvést neuvěřitelnou štědrost strýčka taškáře,ten ufinancuje všechno.

          • Re: OT

            slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 29.03.2013 10:30 |  
            0 0

            Ano, pravda - zdá se, že jeho zdroje výrzaně převyšují možnosti našeho lesního muže... a to i přesto, že dohodou ČEZu s Tykačem byl zjevně rozladěn. :-)

            • Re: OT

              bongor     před 12 lety 29.03.2013 10:51 |  
              0 0

              Dobře že ho hoši nasrali-česky řečeno

      • Re: OT

        Barra     před 12 lety 29.03.2013 15:44 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, koukal na výsledky této studie na internetu, které CIES (Centre International des Études Sportif) publikuje (v 2012 se vztahuje na 31 evropských lig, 473 klubů, celkem 11.631 hráčů kteří jsou teď ještě aktivní). Jde o hráče, které si klub vychoval (podmínka je minimálně 3 roky strávené v klubu mezi věkem 15 až 21 let + že hráč má minimálně jeden start v prvním mužstvu během této sezóny, v případě že aktuálně nehraje, musel hráč v předchozích 2 sezón vždy alespoň jednou nastoupit v prvním mužstvu).

        Na prvním místě je tedy Ajax, který celkem vychoval 69 hráčů, kteří dnes aktivně hrají v první lize nějakého evropského klubu (16 u Ajaxu, 53 u jiných klubů). Pro Spartu vychází celkem 47 hráčů, 9 hrajících u Sparty, 38 u jiného klubu, pro Slavie 41 hráčů, 9 momentálně hrajících v prvním mužstvu, 32 u jiného klubu.

        Snažil jsem se tuto studii stáhnut na internetu, dá se jen 23 stránek na ukázku stáhnout, jinak se musí studie objednat (cena 199 EUR…). Zajímalo mě hlavně, o kterých 41 hráčů se v případě Slavie jedná, a také co se týká těch 47 sparťanských. Přehled těchto hráčů bohužel nepatří k těm stránkám, které se dají bezplatně stáhnout. Našel jsem indikaci toho, že PSV Eindhoven nesouhlasí s touto tabulkou, kde jsou až na 20 místě, podrobnosti jsem ale nenašel. Nevím jestli iSport, který včera s touto zprávou přišel a v hlavičce mluvil o Huebschmannovi, Rosickým a Wilfriedem Bony, tyto jména našel ve zmíněné studii jako vychovance Sparty. Pro Bonyho to v každém případě neplatí – bylo mu dvacet, když dorazil do Sparty, takže těžko mohl odehrát 3 roky předtím, než mu bylo 21 let. Takže je otázka, jak akurátní výsledky této studie jsou.

        http://footballperspectives.org/demographic-polarisation-european-football
        http://www.football-observatory.com/IMG/pdf/DS2013_excerpt-2.pdf

        • Re: OT

          bongor     před 12 lety 29.03.2013 17:10 |  
          0 0

          Ahoj Barro,Tvoje statistika mě vždy velmi zajímá,určitě víš, že u nás v Čechách je teď trend dávat statistiky na místo prezidenta ČR,tak třeba by ses mohl na tento post dostat po Milošovi ne?Ale teď vážně,že tam letná má Bonnyho,to zase dělá ten jejich obvyklý přístup úplně ke všemu,rovně nedokáží nic.Jinak ta cena 199 Euro je
          poměrně lidová,já vím,že zejména důchodci se o výtisky poperou.
          Ale pochopím to,když si uvědomím,že třeba naši přímí sousedi na vesnici,Dana a Erwin,dříve z Mnichova, mají dohromady důchod přes 3500 Euro měsíčně.Já jsem zase po letech začal dělat muziku,třeba si nás někdy přijedeš poslechnout,vím že jsi litoval,že jsi nás neslyšel v Rotterdamu.Ovšem neznám Tvůj vkus,je to spíš takový šraml pro Němce.Sokrates 55 se zatím neozval,pomalu mám strach,jestli nám nějak neomarodil.Asi vyhlásíme celostátní pátrání.

          • Re: OT

            Barra     před 12 lety 30.03.2013 22:23 |  
            0 0

            Ahoj Bongore, tak ´die Dana und der Erwin´ mají tedy pěkný důchod. Moji rodiče neměli ani polovinu. Záleží samozřejmě na tom, jakou práci kdo vykonává. Mám známého, který pracuje jako elektrikář na vrtné plošině na severním moři. Za rok, v padesáti, půjde do důchodu, bude brát přes 6 tis EUR měsíčně – 60% svého momentálního čistého platu. Naopak můj bratr pracoval jako chemický inženýr 40 let u BASF a dostává nějakých 1400 EUR měsíčně.

            Na klidné stáří není asi doopravdy jak jít do politiky a využít kontaktů a jiných výhod. To platí jak v Česku, tak v Belgii. Anebo se snažit prosadit ve fotbale. Bohužel jsme se narodili o nějakých 30 let pozdě. O částkách, které se teď točí ve fotbale, si nějaký Cruijff a Beckenbauer jen mohli nechat zdát, v létech ´70 hráči vůbec nemohli myslet na to, že by měli být ve věku 35 za vodou. Je to až nehorázné že Vincent Kompany jako nejlépe placený belgický hráč bere u ManCity 13 mil GBP ročně – bez příjmu z reklamy. Za tři roky si tedy vydělá 1 miliardu korun… Kdo umí, ten umí, ale jak ve fotbale, tak v golfu, v tenisu, Formule1 a jiných sportech se zdá být ´sky the limit´ - otázka je, jestli jednou nepraskne ta bublina. Kde jsou ty časy, že Johan Cruijff šel za 6 mil guldenu (nějakých 96 mil Kč) z Ajaxu do Barcelony a byl tím nejdražší hráč všech dob. Teď takovou částku anglické kluby položí bez mrknutí oka na stůl za prvního lepšího hráče.

            Byl jsem před měsícem v Česku, šel jsem se podívat na Slavii v Brně. Asi jsem si mohl vybrat lepší zápas, ale pohled na Juhara který Radu pomalu rozmáčknul na své hrudi po tom gólu moc napravil. Až budu příště tady, rád se ozvu, určitě bych rád zašel na pivo a vaši muziku poslechl. A neboj, mám ´willing ear´, ochotné (trpělivé?) ucho, hudba různých žánrů se mi líbí – dle nálady a okolností. Mám rád jak klasickou hudbu (snad není až moc morbidní, že se mi líbí různé Requiems (Verdi, Brahms, Fauré, atd.)), tak francouzské chansons – Jacques Brel, to je čistá poezie, dále anglický folk, holandský volkskunst, Cat Stevens, Neil Diamond, a mnoha jiných. Ale vyrostl jsem s německou hudbou od Udo Juergens, Reinhard Mey, Heintje, Freddy Quinn – hudba mých rodičů, na kterou si mé ucho dobře zvyklo. Takže bez obav, a kdybych měl lepší sluch a nezpíval tak falešně, rád bych se asi k tvé skupině přidal na podiu. Hudbu miluji. A do té doby se snad také probudí ze zimního spánku náš Sokrates55, a ozve se. Beztak se někde válí v teplu u moře.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      Navar (přítel SN)     před 12 lety 29.03.2013 20:04 |  
      0 0

      Fakt moc pekny

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 29.03.2013 20:10 |  
      0 0

      Hodně mě zaujala ta pasáž s tím prvním nepodařeným angažmá u nás. Nevěděl jsem o tom a vůbec bych do Vaniaka neřekl, že by se mohl takhle hloupě a velkohubě chovat, mám ho zafixovaného jako skromného sympaťáka.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        bongor     před 12 lety 29.03.2013 20:43 |  
        0 0

        Jenže sympaťákem se zřejmě stal až u nás.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          Alanor (admin)     před 12 lety 29.03.2013 21:02 |  
          0 0

          Dle té pasáže toho článku to tak skutečně vypadá. :)

          • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

            lassiter     před 12 lety 29.03.2013 21:53 |  
            0 0

            A tak knížka o něm, o které se v článku píše, už vyšla? Mi zřejmě nějak uniklo...

            • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

              bongor     před 12 lety 30.03.2013 10:38 |  
              0 0

              Nevím,ale všichni hlasujte pro našeho červenobílého Čaroděje.
              Nejen proto,že je to velký slávista.Byl to skutečně velký brankář,bez něj bychom v LM nebyli.Ostatní nominovaní jsou proti Martinovi jen
              začátečníci,ani Kolozub se mu nemůže zdaleka rovnat.
              Mááááááááááááááááááááááááááááártin Vaniak

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        Pepino44     před 12 lety 30.03.2013 11:50 |  
        0 0

        Ale pokud jste pozorně četli,tak to je verze Rosena.Bůh ví jak to tenkrát bylo,možná,že v odpovědích Vaňouse byla reakce na to,když mu Jarolím s Rosenem vysvětlovali jak a kam Slávii povedou. A kam jí dovedli víme všichni. Možná,že Vaniak měl nakonec pravdu a do jejich koncepce se jim tehdá nehodil.

  13. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 30.03.2013 11:58 |  
    0 0

    Denik Sport uz zase plka jak je zapas sparty a plzne vic nez derby. To resej snad pred kazdym timhle zapasem ne? Fakt k smichu. A jeste rikaji ze proti nafilmovane penalte Limberskyho jsou pokriky fandu smrt sparte detske hry, v tom pripade nechapu proc sport tak silel a neustale to propiral kdyz to byly jen detske hry.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

      PetCC     před 12 lety 30.03.2013 12:24 |  
      0 0

      Mě zaujalo, jak je (narozdíl od jiných) extrémně orientován na Spartu. I tu zprávu o odchovancích prezentoval jen jako úspěch Spart - "Ocenění! Sparta má v Evropě víc odchovanců než Real Madrid". Na http://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/464606-sparta-je-v-top-10-nejlepsich-lihni-talentu-evropy-az-za-ni-jsou-real-a-manchester-united.html ale Slavii pro jistotu nezmiňují vůbec a končí tabulku 10. místem :-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        Pepino44     před 12 lety 30.03.2013 14:39 |  
        0 0

        Toto tendenční zaměření je již delší dobu.Proto spart již delší dobu nekupuji ani nečtu. To samé je i na internetu. Takto psát si mohou dovolit v nějaké klubové tiskovině a ne na internetu nebo celostátním deníku.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

        slaviator     před 12 lety 30.03.2013 16:08 |  
        0 0

        Sport je posledních pár let oficiálním mediálním partnerem (a sponzorem Sparty.

        A redaktoři, kteří tam dřív psali a byli slávisty, tak již nežijí (Horst Strnad) nebo šli pryč.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1905 2:2

          frajer_nejvetsi     před 12 lety 30.03.2013 16:46 |  
          0 0

          První věta není zcela pravdivá. Sport byl oficiálním mediálním partnerem, už několik sezon je však hlavním mediálním partnerem Mf DNES, mediálním partnerem pak iDNES.cz - to jen pro doplnění.