Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Další posila Slavie: Rudolf Skácel

Slavia dnes oznámila jméno další, už asi nečekané posily. Před polednem podepsal v klubu smlouvu záložník Rudolf Skácel.

Třiatřicetiletý záložník podepsal smlouvu do konce sezóny a do Slavie se vrací již potřetí - nejdřív do ní přestoupil z Hradce Králové v roce 2002, aby v létě 2003 přestoupil do Olympique Marseille a přes angažmá v Panathinaikosu Atény, Heart of Midlothian, Southamptonu a Herthě Berlín se do Slavie vrátil jako amatér v roce 2009. V zimě odešel do Larissy, následoval návrat do Heart of Midlothian a v zimě se připravoval ve Slavii. Do sešívaného dresu přichází po skončení angažmá v Dundee United.

"Byl jsem se Slavií v kontaktu delší čas, ale teď se to upeklo poměrně narychlo. Měl jsem ještě jiné varianty, ale rozhodl jsem se pro Slavii. Chtěl bych Slavii pomoct, myslím si, že jí to tak trošku dlužím. Domluvili jsme se zatím tak, že jí přijdu pomoct do konce sezony," uvedl Rudolf Skácel na oficiálním webu Slavie. Spokojený s příchodem nového hráče je i generální ředitel Zbyněk Kusý. "Jsem moc rád, že se nám podařilo získat hráče, o kterého jsme dlouhodobě stáli. Doufám, že se mu bude u nás dařit a že bude jedním z hráčů, který pomůže Slavii v jejím vzestupu tabulkou."

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Navar (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 13:09 |  
    0 0

    Sice mě Rudík svým zlatokopectvím dost štve, ale fotbalista to je skvělý. Podle mě měl talent to dotáhnout do velkého klubu. Takže Rudo, vítej!

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 13:32 |  
      0 0

      souhlasim! prislo mi ze ruda mel vetsi talent jak Nedved, jenze to nemel v hlave tak srovnany jak nedved a tak se nikdy poradne v poradny lize neprosadil. skoda. doufam ze uz pokud se ukaze jako posila nebude chtit zase po pul roce pakovat! uz by to tady mohl dohrat

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      AdJap     před 12 lety 06.03.2013 15:27 |  
      0 0

      Ono je to těžký. Klubismus se už dávno nenosí. Navíc kdyby Rudu tak zajímali prachy, tak mohl jít určitě jinam, než k nám. Naopak si myslím, že ke Slavii má velký vztah. Těžko si někdo může myslet, že hráč jeho kvalit bude chtít na nějaký delší čas zakotvit v mužstvu, které patří již několik sezon k naprostému průměru naší ligy...

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Betynka58     před 12 lety 06.03.2013 15:32 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Vzhledem k tomu, jak nám teď levá strana hapruje, je Rudův příchod doslova dar z nebes. Vítej doma!

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      sasky     před 12 lety 06.03.2013 20:06 |  
      0 0

      Taky mě štve jeho přístup. Nicméně by nám měl pomoct hodně :) Viz video. http://www.youtube.com/watch?v=bW3pqRlr3f4 Resp. jestli nám nepomůže takovýhle hráč, tak nemáme v první lize opravdu co dělat...

  2. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 13:09 |  
    0 0

    Bude hrát v na kraji obrany, jako v Hearts, nebo kde?

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      subHuman     před 12 lety 06.03.2013 13:12 |  
      0 0

      Tipuji levou zálohu místo Zmrhala.

  3. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    denydzlSKS     před 12 lety 06.03.2013 13:09 |  
    0 0

    S Rudou je to vždycky stejný..takovej román na pokračování, ale díky bohu za něj! To je pořád pan hráč. Dobrá zpráva.

  4. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Navar (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 13:11 |  
    0 0

    No a teď už máme skutečně pohárovou sestavu, takže musíme konečně zabrat a stoupat tabulkou.
    Čontofalský - Nitranský, Bortel, Dobrotka, Juhar/Čonka - Gecov, Petrák - Kdokoliv (Zmrhal, Vošahlík, Mičola, Hurka) Skácel, Fenin - Škutka

  5. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    1rytir     před 12 lety 06.03.2013 13:19 |  
    0 0

    Je to posila jako hrom! Soupisku máme opravdu pohárovou, teď jde o to, abychom to začali nejlépe hned uplatňovat na hřišti. Docela si lámu hlavu nad optimální sestavou, podle všeho z ní vypadávají nadějní mladíci, tedy Petrák se Zmrhalem...

  6. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Philliip     před 12 lety 06.03.2013 13:22 |  
    0 0

    Tak to je překvapivá a hlavně vynikající zpráva! Už teď mi šrotuje, jak může vypadat sestava pro další zápasy a nutno říct, že je mnoho variant. Očekávam, že Skácel bude hrát zleva a v případě hry na jednoho útočníka by mohl hrát i podhrotového hráče.

    Mám ale takový pocit, že Rada zkusí vsadit více na zkušenost a do zálohy pošle Skácela i Kisela. Pozitivní je, že je Ruda u nás a nemám pochyby o tom, že nám pomůže.

  7. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    knaphi     před 12 lety 06.03.2013 13:36 |  
    0 0

    Smlouva je do konce roku nebo do konce sezóny? To je dost velký rozdíl a v článku se píše obojí. Jinak skvělá zpráva pro dnešní krásný sluneční den. Ať se daří Rudo.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Pepino44     před 12 lety 06.03.2013 13:53 |  
      0 0

      Tak jak píšou na ofikách,tak do konce ligy,tedy do léta.Je jasný,že v létě se bude Ruda pokoušet o lepší angažmá,ale i ten půlrok bude dobrý.Přeci jenom ty peníze venku jsou pořád lepší.Tohle Ruda bere jako z nouze ctnost,protože nic lepšího nesehnal.

  8. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    AdJap     před 12 lety 06.03.2013 13:38 |  
    0 0

    Jéjéjéjéjéé, kdo se dneska naleje, jéjéjéjéjééé Ruda se skácel ... :)

    Je to dobrá zpráva. Skácel je fotbalista je vynikajicí fotbalista. Ta ofenzíva už vypadá velice slibně, tam už nebude prostor na žádný výmluvy. S obranou je to horší. Tam by to klidně 2 posily sneslo, jelikož to je těžkej průměr.

  9. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    LukySKS     před 12 lety 06.03.2013 13:47 |  
    0 0

    Tak vítej Rudo:-) Sice nás za chvilku zase opustíš, ale i tak díky za pomoc. Ted už bysme se snad zachránit mohli...

  10. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    JS (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 13:53 |  
    0 0

    iDnes.cz:
    Pak mistr Evropy do jedenadvaceti let z roku 2002 pokračoval: "Situace není dobrá, Slavia patří úplně někam jinam. Ve zbývajících zápasech musíme bodovat, abychom utekli od sestupových příček. Musí se to říct na rovinu, v tuto chvíli hrajeme o záchranu."

    Konečně! Konečně to někdo řekl, místo těch věčných keců (bohužel i) od Kisela a spol. ve stylu "Tabulkou se dívám pouze vzhůru!" a "Věřím, že odteď už budeme jenom stoupat." a "Slavia patří nahoru a tam se taky dostaneme." - To je sice všechno moc hezký, ale uplně k ničemu v momentu, kdy jeden ztracený zápas může znamenat sestup. A v momentě, kdy se hlavní persony týmu tváří, jakože nehoří, je to špatně. Teď konečně věřím, že se zachráníme. Což je ovšem na Slavii, a kádr jaký má, zoufale málo.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Borris     před 12 lety 06.03.2013 14:30 |  
      0 0

      neblázni. Vždyť to samé říkal po zápase s Bolkou i Rada, Čonto a myslím že i Čolek. V tomhle problém není že by si kluci neuměli přiznat že jsme tam smočený. To všichni víme ne? Ale to že tabulkou koukáme vzhůru tak to musíme, jsme Slavia! A ať už budem v jakýchkoliv sračkách, naší povinností je koukat jen před sebe!

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        JS (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 14:51 |  
        0 0

        Prostě doteď to na mne působilo tak, že si hráči pořád nechtjí přiznat, jak blbě na tom jsou. Co se týče postavení v tabulce, výkonů i předváděné hry (to si asi nechtějí přiznat pořád).
        Vážně mi vadí, když vždycky Rada řekne, že jsme to prohráli kvůli "hloupé chybě v obraně" a protože "jsme neproměnili nějaké šance a do příště na tom musíme zapracovat" a pak se to opakuje znovu. Proč vznikla hloupá chyba v obraně, jak zapracují na útočné fázi (a proč se ten stav od minule opakoval, místo, aby se zlepšil?
        Proč jsme dole a co konkrétně uděláme pro to, abychom zlepšili výsledky? To mi prostě chybí. Místo toho slyším pořád jen dokola alibistický klišé, jedno za druhým.

        • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

          Borris     před 12 lety 06.03.2013 15:11 |  
          0 0

          když nejhorší na tom je, že nás opravdu srážejí ty spálené tutovky. To co nedáme je opravdu na pováženou. Oba jarní zápasy byli v naší režii! Ale k čemu to je když ty šance nedovedeme zúročit. V Olomouci jsme ve druhé půli měli na to stav otočit. A s Bolko to mělo být po půli 2 nebo 3:0 a nebylo vůbec o čem! Šance na to v obou zápasech byli! Přesně jak psal včera v novinách pan Herda. Tu hlavičku kterou Gecov zazdil proti Bolce, tu by tam Lafata uklidil se zavřenýma očima a nebylo o čem!

        • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 17:33 |  
          0 0

          S útokem uplně nesouhlasím. Tolik tutovek jako proti Bolce jsme si dlouho v jednom zápase nevytvořili. A to jejich zahození už není na trenérovi.
          Ale s obranou souhlasím na sto procent tam je vina hlavně v Radovi. A to zejména v přípravě. Já sice chápu, že chtěl vyzkoušet co nejvíc hráčů ale minimálně stoperská dvojce měla společně odehrát mnohem více zápasů. Minimálně celé Turecko a generálku. Snad i trenérskému potěru musí být jasné, že dva stopeři, kteří spolu nikdy nehráli, se nesehrají za pár poločasů....

  11. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    lassiter     před 12 lety 06.03.2013 14:02 |  
    0 0

    Ten kluk ztratil snad půlku kariéry vyčkáváním na lepší kontrakt... další dějství nás tedy zřejmě čeká v červenci až říjnu. Škoda že ho to pořád nepřestalo bavit a nepodepsal aspoň na rok a půl. Jsem zvědavej, jaký post mu pan trenér vymyslí a koho posadí. Na křídlo ho je podle mě škoda, cpal bych ho doprostřed.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 14:20 |  
      0 0

      Misto Kisela, coz.. nebo misto jednoho DZ nebo kridlo. Nejlip se mi jevi prvni varianta, zas ale na kridlech mame slabinu, takze proc ne. Jako ostatni mam radost, nevadi mi ani, ze tak vaha a licituje, to je jeho vec, kdyz hral za slavii, daval do toho vsechno, to je podstatny. Je treba ale pomyslet na to, ze jeden hrac tym neudela, byt by byl vynikajici. Pokud nebude fungovat tym, Rudi s tim sam nic nesvede, treba jako pro minulem angazma tady. Preju mu i nam, at mu spoluhraci pomuzou a at nam muze delat radost.

  12. Na Brno s Rudou

    Rodion     před 12 lety 06.03.2013 14:21 |  
    0 0

    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Vošahlík, Gecov, Kisel (c), Skácel - Fenin, Škutka...

    Jak máme talenty, tak zapracovávat je můžeme opravdu jen postupně, ale základ musí být zkušený a hotový tým. Osobně si myslím, že hráče jako Tusjak, Hurka, Zmrhal měli pustit na hostování. Možná by se to vyplatilo jako u Necida, takhle máme talentů tunu a za juniorku všichni nastoupit nemohou. Také doufám, že po Jarolímovi dostane brzy kopačky Koreš a na koci sezóny bych udělal rozlučku s Hubem.

    SKS

    • Re: Na Brno s Rudou

      sasky     před 12 lety 06.03.2013 14:50 |  
      0 0

      Sestava naprosto podle mého gusta :) Za Kisela střídat Mičola nebo Hurka, za Gecova Petrák a za jednoho z útočníků Škoda. Minimálně než se vyhrabem z pásma sestupu (do cca 30 bodů). Pak klidně Rudu do beka, před něj Tusjaka a klidně 4-2-3-1 ale po zemi prosím.

      • Re: Na Brno s Rudou

        Barra     před 12 lety 06.03.2013 15:12 |  
        0 0

        Je dobré že Rudi tuto sezónu již nějaké 3 měsíce se Slavii trénoval, než odešel do Dundee. Až na vyjímky své spoluhráče zná, určitě to ulehčí jeho adaptaci. Získali jsme v každém případě střelce, který se umí trefit ze středně velké vzdálenosti.

        • Re: Na Brno s Rudou

          sasky     před 12 lety 06.03.2013 17:32 |  
          0 0

          A co pan Juhar? :) Ten umí také vystřelit prakticky odkudkoliv :)

          • Re: Na Brno s Rudou

            Barra     před 12 lety 06.03.2013 21:14 |  
            0 0

            Máš recht - akorát že Ruda má lepší mušku. Jeho góly na webu jsou lahůdky. Jinak ale musím říct že jsem byl rád když Juhar k nám přišel. Že mu to nevychází je jiná věc.

            • Re: Na Brno s Rudou

              JS (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 21:22 |  
              0 0

              Nevychází mu to proto, že z křídelníka udělali obránce... Tudíž dopředu své kvality nemůže prokazovat tak, jak by chtěl a dozadu to neumí.

            • Re: Na Brno s Rudou

              sasky     před 12 lety 07.03.2013 13:54 |  
              0 0

              No já jsem od Juhara čekal asi trochu víc než zatím předvádí. Na druhou stranu nedokážu odhadnout, nakolik za to může on sám a nakolik ta bída, co momentálně Slavia hraje. A je pravda, že obrana asi není jeho obvyklý a oblíbený post.

    • Re: Na Brno s Rudou

      bongor     před 12 lety 06.03.2013 17:08 |  
      0 0

      A náhradníka na všechny obranné posty bude dlat kdo,když toho škůdce Huba vyhodíme?

      • Re: Na Brno s Rudou

        sasky     před 12 lety 06.03.2013 19:54 |  
        0 0

        Tak upřímně spoléhat na sice věrného, ale stárnoucího Huba mi nepřipadá jako dobrý nápad. Obzvlášť, když toho teď asi za jaro mnoho nenahraje. Mám ho rád, neřekl bych o něm škůdce, ale to, že bychom se měli v létě poohlédnout po doplnění obrany (a nemusí to být zrovna z externích zdrojů, spíš naopak), je prostě fakt.

  13. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Borris     před 12 lety 06.03.2013 14:25 |  
    0 0

    no hoši takže odteď už fakt konec srandy! I bez Rudy jsme měli kvalitní mančaft, no a teď s Rudou už se skoro nebojím říct že máme spolu s Plzní a s rumunama nejlepší mančaft v lize! A počínaje zápasem v Brně to chci vidět!

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      JS (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 14:54 |  
      0 0

      A co Bolka..? A Sigma? Achjo, už je to tu zase, máme nejlepší mančaft v lize, ale potácíme se nad sestupovou hranicí, dokud budeme (a hráči budou) mít tohle velký mínění o svém týmu, budeme dostávat jednu ťafku za druhou. Pouze trochu pokory, dřiny a soustředěné práce nás posune vzhůru.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Borris     před 12 lety 06.03.2013 15:06 |  
        0 0

        Při vší úctě k tebou jmenovaným týmům, nemají lepší mančafty než my! A to ani omylem! Jak tu někteří píší, mančaft teď máme opravdu na hru o poháry. Posty jsou zdvojené, v zimě se kvalitně posílilo, přišli téměř všecky vytipované posily a teď ještě k tomu Ruda který tu kvalitu opět o notný kus zvedne a může klidně hrát toho doteď chybějícího špílmachra. Po podzimu jsem si říkal, že na některých postech chyběla odpovídající kvalita a to mohl být důvod té hrubě nepovedené druhé půlky podzimu. Jenže přes zimu se podle mě dost kvalitně posílilo, tam kde bylo potřeba se to zkvalitnilo a nyní máme mančaft který by měl mít za povinnost hrát od příští sezony o špici. Takže pokud se na jaře nezvedneme, tak už je jasné že chyba bude v Radovi!

        • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

          PetCC     před 12 lety 06.03.2013 15:46 |  
          0 0

          Boleslav sice nemá lepší kádr, ale jsou vcelku sehraný a vědí co hrát. A o Olomouci se dá říct, že je pořád podceňovaná, protože tam má spoustu výborných hráčů, jenom jsou mladí a neudělali si takové jméno. S Olomoucí bych se nejlépe vůbec nesrovnával, ty jsou v úplně jiné fázi budování týmu než my.

        • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

          bongor     před 12 lety 06.03.2013 17:14 |  
          0 0

          Rudu bych dal na špílmachra.Bolka má horší mančaft než my,to je fakt,ale pokud budou rozhodčí pouštět zákroky ala Dosoudil,tak je nám lepší kádr k ničemu,zkrátka nás rozkopou.Dosoudila přejmenovat na odsoudil a dát mu pět zápasů,než někoho zmrzačí,takový "hráč"do ligy nepatří.Nakonec KJVCD to věděl už dávno.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 17:38 |  
        0 0

        Mě naopak přijde, že pokorný jsme až moc. Naopak chybí sebevědomí. Prostě hráči ve Slavii musí vědět, že hrajou za top tým u nás a musí to chtít dokázat, tedy si na to musí i věřit. Když se jde na hřiště s tím, že se pokusíme urvat nějaký ten bod tak je to špatně. My musíme jít na hřiště s tím, že cokoli jiného než výhra je zklamání. Hráče máme opravdu kvalitnější než Boleslav nebo Olomouc a máme je dost kvalitní na to aby jsme mohli uspět na Spartě i v Plzni. K soupeři musíme mít respekt ale ne pokoru.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Pepino44     před 12 lety 06.03.2013 15:22 |  
      0 0

      Borrisi,v Brně to asi vidět ještě nebude,Ruda ve videorozhovoru prohlásil,že v Brně ještě hrát nebude.Takže sestava asi podobná jako proti Bolce,doufejme jenom aby mohl už Fenin.Ale to Brno bychom měli dát i bez konspiračních dohadů.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Rodion     před 12 lety 06.03.2013 15:24 |  
        0 0

        Stejně bych ho postavil. Už podepsal smlouvu tak šup s ním na hřiště a poslouchat. :-)

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Borris     před 12 lety 06.03.2013 15:28 |  
        0 0

        jojo už jsem na to taky koukal Pepo. No co se dá dělat tak jeden zápas ještě počkáme. Ale nic to nemění na tom, že počínaje Brnem stejně musíme zabrat! I bez Rudy máme mančaft kvalitativně patřící do užší špičky. Takže je na čase aby to hráči ukázali na place!

  14. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    EdCable     před 12 lety 06.03.2013 14:31 |  
    0 0

    Jsem asi divnej, ale ja z toho radost nemam. Kdyby to byla posila, se kterou muzeme pocitat i pro vzestup v pristi sezone, ale takhle? Tak nam pul roku pomuze skoncit 5. misto 10. a co z toho? Dalsi rok se zase budeme muset obejit bez nej nebo se aspon strachovat, jestli se uraci zustat u nas..

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Dresco     před 12 lety 06.03.2013 14:42 |  
      0 0

      osobně si myslím, že pokud tým bude šlapat a skončí v horní polovině, tak zůstane...ale snad ho Rada nedá do obrany, to by byla škoda, i když Juhar je tam marnej...teď ještě aby vyměnili Radu za Jarolímu a ožeru se jako prase :-)

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Rodion     před 12 lety 06.03.2013 15:22 |  
      0 0

      Já být na jeho místě, tak to taky podepíši na půl roku. Slavia může být ráda za posilu a jestli bude chtít odejít a měla by mu bránit smlouva, tak by to stejně bylo o ničem. Je to jenom na něm. Myslím, že vzhledem k jeho věku, už žádná extra nabídka ze zahraničí nepřijde. A tak jako má Plzeň Horvátha, Liberec Štajnera, Sparta Matějovského, Boleslav Jarolíma, tak bychom konečně také mohli mi mít nějakou nadstandardní osobnost v týmu. Sorry Karole. :-)

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Heretic (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 15:32 |  
        0 0

        O osobnosti bych rozhodně vzhledem k jeho "přestupové" politice nemluvil. O nadstandardním hráči však ano.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        bongor     před 12 lety 06.03.2013 17:20 |  
        0 0

        Já myslím,že Karolkovi by ani moc nevadilo,kdyby se ukázalo,že Rudi bude vůdcem místo něj.On už je dávno myslí spíše u mládeže,to je podle mě jeho současná priorita,sám avizoval,že bude co nevidět končit.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      violence     před 12 lety 06.03.2013 15:45 |  
      0 0

      Toto záleží částečně i na nás... o finance mu nejde, jde o sportovní stránku.. pokud budeme chodit my fanoušci ve velkém počtu na stadion a povzbuzovat naše hráče, myslím, že by neměl důvod odcházet někam jinam.. Ono se totiž hraje úplně jinak před 20. tisíci fanoušky než před 5ti... Takže všichni s předstihem zařídit volno na sobotu 16. a vzhůru na Rudu !! :-)

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Pepino44     před 12 lety 06.03.2013 16:08 |  
        0 0

        Nesmíš si Rudu zase až tak idealizovat,tomu jde o finance až tak v první řadě.
        Do Slávie přišel až když nesehnal nic lepšího,ono nehrát celý rok je na pováženou. Ale i na těch jedenáct zápasů bude dobrá pomoc.Ale to,že by tady byl i na podzim je podle mého utopie.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Barra     před 12 lety 06.03.2013 15:46 |  
      0 0

      Půl roku? Bez zápasu s Brnem čeká Rudiho maximálně 11 zápasů.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        EdCable     před 12 lety 06.03.2013 16:16 |  
        0 0

        Ani jsem to nepocital, ale asi to tak bude. 11 zapasu budeme hrat s Rudou v sestave, ta si bude sedat, sehraje se a pak... budeme viset na tom, jestli si sezene neco lepsiho v cizine. Jako super posilu to budu hodnotit az pokud u nas zustane minimalne na celou dalsi sezonu. Nemuzeme sehravat kadr, kdyz nam budou prichazet hraci na 11 zapasu. O tom, jestli se vubec muze sehravat kadr pod Radou, se ani nebavim.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      bongor     před 12 lety 06.03.2013 17:17 |  
      0 0

      Aspoň vidíš Kablíku o co nyní jde.Zodpovědní si konečně uvědomili,že jsme na sestup a tak jim stačí,že nás alespoň pomůže vytáhnout z těch srágor.Já jsem rád,že přišel,ale perspektiva je to těžko.

  15. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 15:39 |  
    0 0

    Super rozhovor na oficiálkách.

    člověk si může dosadit sám na co se ptá a co Rudi odpovídá. :D

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Tonda     před 12 lety 06.03.2013 17:16 |  
      0 0

      ja taky slyším jenom nějaký šum, nikdo další si ale na nic nestěžuje, zajímalo by mě jestli ten rozhovor normálůně slyší..., kde je chyba?

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        denydzlSKS     před 12 lety 06.03.2013 18:04 |  
        0 0

        Já to slyšim krásně:-O
        Všímám si, že si často někdo stěžuje na kvalitu zvuku, ale já problém nikdy neměl. Tak těžko říct, kde je chyba.

  16. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    slaviator     před 12 lety 06.03.2013 15:53 |  
    0 0

    Rudo, super!

  17. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    hoftic     před 12 lety 06.03.2013 16:12 |  
    0 0

    Ahoj rudi vítej opět mezi námi slávisty. Už se těším jak budeš v nejkrásnějším drese na světě pilovat levou lajnu jako Pilař v Plzni. Doufám, že u nás zůstaneš i příští sezónu a nezmizíš v červnu někam do zahraničí. Měl by jsi se u nás už usadit a vybojovat s náma co nejdříve Evropskou ligu či Ligu mistrů. Co bude nosit na dresu?

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Barra     před 12 lety 06.03.2013 19:41 |  
      0 0

      Moc bych se divil kdyby to nebyla jeho oblíbná 51-čka.

  18. Rudolf Skácel

    Rodion     před 12 lety 06.03.2013 16:15 |  
    0 0

    Já osobně si myslím, že až skončí sezóna, tak Ruda podepíše smlouvu opět s námi. V červenci mu bude 34 let a nedokáži si představit, že by ho někde v zahraničí chtěli. Nás může táhnout třeba tři sezóny a kariéru zakončit titulem, kdežto v zahraničí by ho možná vzal někdo z druhé ligy a to ještě tak někde v Maďarsku. Takže já to vidím tak, že za plat 150 000,- tu může v klidu dohrát. :-)

    • Re: Rudolf Skácel

      spino     před 12 lety 06.03.2013 16:20 |  
      0 0

      Asi neznáš Rudu. Ten by šel klidně i do pekla, pokud by dostal vysoký plat. Stejný případ jako Jarolím.

      • Re: Rudolf Skácel

        Rodion     před 12 lety 06.03.2013 16:30 |  
        0 0

        Znám a vím, že by šel. Ale přeci jen si myslím, že v 34 letech už mu nikde větší plat nenabídnou. Pokud mu teda SKS dá ten horní strop.

    • Re: Rudolf Skácel

      bongor     před 12 lety 06.03.2013 17:22 |  
      0 0

      Může do Číny nebo k Arabům,tam by si ještě nahrabal.

      • Re: Rudolf Skácel

        Betynka58     před 12 lety 06.03.2013 18:53 |  
        0 0

        No právě, myslíš, že kdyby mu šlo jen o peníze, že by nemohl následovat Marka Jarolíma - určitě by to nebyl problém.

  19. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    spino     před 12 lety 06.03.2013 16:19 |  
    0 0

    To, že je u nás do konce sezóny považuju za vyhozené peníze a Rudovu vychcanost. Sorry, ale tohle nepodporuji. Raději na jeho místo zkusit Hurku nebo Tusjaka, než veterána, který se sem přišel jen udržet v kondici.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Pepino44     před 12 lety 06.03.2013 16:28 |  
      0 0

      No tak myslím,že v naší situaci a s naším umístění si zase nemůžeme moc vyskakovat. Hurka i Tusjak dostali už příležitost a ted nám rozhodně pomůže více Rudi,byt i jen do konce letošního ročníku.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      Rodion     před 12 lety 06.03.2013 16:32 |  
      0 0

      Na zkoušení už není čas. Už se toho zkusilo dost a jsme 2 body nad záchranou. Spíš bych Hurku a Tusjaka poslal na hostování bez opce, kde budou hrát celý zápasy. A za půl roku nám už pomoct mohou.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 17:02 |  
        0 0

        Já jsme si teda nevšiml, že by se nějak extra zkoušeli junioři, Hurka si temer nekopl, Tusjak v posledni dobe taky ne o dalších mladých ani nemluvě, stabilně hrají jen Zmrhal s Petrákem.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      winter (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 17:09 |  
      0 0

      naprostý souhlas.. bohužel

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        winter (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 17:10 |  
        0 0

        na druhou stranu Ruda nám pomůže o tom žádná.. jen s nim měli podepsat delší smlouvu, nebo nechat dát příležitost mladejm..

        • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

          bongor     před 12 lety 06.03.2013 17:45 |  
          0 0

          Na offiku je zajímavý článek o TV Nova a jejich reportáži.Všechno je hezké,že na tom televizním Blesku kecají a lžou a že jsou rudí od nohou až po uši,to se taky ví.Že jsou takové výmysly škodlivé pro obchodní vztahy Slavia-sponzoři je taky pravda a škůdce by měl být nějak citelně-tedy finančně potrestán,ne to jenom konstatovat a hodit za hlavu.Ale nezdá se mi tam ta naprostá důvěra v Radu a bohorovnost s jakou se neřešila naše situace/řešení s Rudim je potřebné,ale nemyslím,že to bude stačit/.Prostě trenér je v pořádku,i když nevyhrál sedm zápasů v řadě,to je podle mě přeci jen moc velká benevolence.

          • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

            Betynka58     před 12 lety 06.03.2013 18:51 |  
            0 0

            Přiznám se, že mám problém s tím, když se o Rudovi Skácelovi mluví jako mo Rudim - vždyť je to Čech jak poleno, takže je to Ruda a basta!

  20. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    zeleznik2     před 12 lety 06.03.2013 17:49 |  
    0 0

    Návrat ztraceného syna, Rudo vítej u nás!toužebné přání se vyplnilo, tak konečně máme sestavu jak bič, tak snad to kluci konečně prodají i na hřišti. Pan Majitel snil o Lize mistrů, ale reálně to vypadá spíše na klidný střed tabulky. Věřím, že nám Ruda hodně pomůže, netroufám si odhadnout, na jaký post nastoupí, ale ve Skotsku hrál levý kraj obrany, tak by mohl hrát tam, přece jen v záloze na jeho post je dost hráčů Zmrhal, Mičola atd, neví někdo jaký je aktuální stav Fenina?četl jsem, že těžký výron v kotníku, tak asi nebude v Brně hrát?
    jak by mohla vypadat sestava s Rudou:
    Čontofalský - Nitranský, Bortel, Dobrotka, Skácel/Čonka/Juhar - Petrák, Gecov, Vošahlík, Mičola/Zmrhal/Skácel - Fenin/Škoda, Škutka
    v Brně ještě asi nenastoupí, chybí prý potřebné formluláře, takže Zmrhal asi na lavičku a místo něj Mičola, Kisel by pak mohl naskočit za zraněného Fenina, pokud nebude moc nastoupit.
    Sestava na Brno:
    Čontofalský - Nitranský, Bortel, Dobrotka, Čonka/Juhar - Petrák, Gecov, Vošahlík, Mičola/Zmrhal- Fenin/Škoda/Kisel, Škutka

  21. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    opicemag     před 12 lety 06.03.2013 18:03 |  
    0 0

    Proč jen na půl roku?
    Věřím, že nám pomůže, ale nebude pak chtít odejít zase pryč?
    Byl bych pro smlouvu na delší dobu. Takto mi to přijde jen jako takový záskok/chvilková výpomoc a pak se uvidí (jestli se nenaskytne něco lepšího).

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      bongor     před 12 lety 06.03.2013 18:44 |  
      0 0

      To je jen záskok,zalátání velké díry.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        jarodo57     před 12 lety 06.03.2013 19:07 |  
        0 0

        Kdyby se nekupoval v létě Juhar a Rada tak by možná na něj byly peníze už v létě a byli jsme na tom o 50% lépe ne-li více. Můj názor.Ruda je veliká posila i na těch pár zápasů a co si budeme povídat nejsme na tom moc dobře.

    • Re: Hokej

      travel (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 19:24 |  
      0 0

      Kéž by něco podobného se podařilo také fotbalové Slavii,že piero.

      • Re: Hokej

        piero (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 19:54 |  
        0 0

        Ahoj travele, pořád věřím, že půjdeme stejnou cestou jako hokejky. Musím přiznat, že jsem již mnohokrát váhal, zda moje informace nejsou jen přáním mého zdroje. nejhorší je to, když člověk vidí jednání Petra Rady, který jen tápe, neví jaký styl hry hráčům vtisknout a nejhorší ty jeho hemzy po zápase. S tou psychologií to snad ani nemohl myslet vážně. Já se jen bojím, že pokud si bude Rada počínat jako doposud, nemůže nás spasit ani ten Ruda. Uvidíme jak bude hra vypadat v Brně.

        • Re: Hokej

          jarodo57     před 12 lety 06.03.2013 20:21 |  
          0 0

          Lúúúúboš Kubík.Radovi zvoní hrana . Zaplať pánbůh.A už nikdy více Řebíčkovy experimenty .Od toho tam je Kusý.

      • Re: Hokej

        bongor     před 12 lety 06.03.2013 19:58 |  
        0 0

        Úkol číslo jedna bude pro nový slávistický management přilákat víc lidí do hlediště. "Musíme víc pracovat se značkou Slavie, propagovat to, že jde o jeden z nejtradičnějších klubů v Evropě, zjistit si, kdo jsou naši fanoušci, vybudovat databázi věrných Slávistů a pracovat s nimi," shodují se Benýšek s Schafferem.
        Já myslím,že by to všechno šlo nějak spojit a spolupracovat i s fotbalovou Slávií,určitě máme nějaké svoje databáze.A ti kluci Benýškovic vypadají solidně a schopně.Hokejky nám momentálně ukazují,jak by se to mělo dělat .A Slavia je jenom jedna,ta naše,červenobílá.

        • Re: Hokej

          travel (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 20:22 |  
          0 0

          Jak jsem už napsal,kéž by se něco podobného podařilo i fotbalové Slavii.Jenže mám obavu,že zde je vlastníkem stadionu skutečně neprůstřelná mafie, které nejde vůbec o fotbal a Slavii tuplem ne. S Radou si piero nedělám moc starosti,pokud se hra a výsledky nezlepší,tak věřím,že ho Kusý se souhalsem Řebíčka vyhodí (čím dřív tím líp).ale kdo místo něho -rozhodně by to měl být kvalitní trenér,kde je předpoklad,že má na to,aby jsme hráli o špici tabulky.Můj nězor je,že po zimním doplnění je tým na poměry naší ligy kvalitní,ale bez dobrého trenéra to nejde.Chápu to dobře piero,že stále svému zdroji informací věříš a že se nejedná pouze o jeho zbožné přání?

          • Re: Hokej

            travel (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 20:44 |  
            0 0

            Piero,já vím,že tam píšeš,že tomu věříš-pújdeme ve stopách hokejek.Přesto se na to ptám,protože se i u tebe může jednat,že tomu věřit chceš,protože si to přeješ.Já se přiznám,že toto je můj případ.

            • Re: Hokej

              piero (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 21:07 |  
              0 0

              Travele, samozřejmě, že nemohu dát za získané informace ruku do ohně. Musím vycházet z toho, že sice pomalu, ale přeci se postupně, informace získané před delší dobou, naplňují, takže " musím " věřit, že dojde k jejich úplnému naplnění.
              Za sebe mohu přiznat, že si to moc přeji.
              Soktrates55 by určitě dodal spiro dum spero ( doufám , dokud dýchám) Bohužel nedokáži odhadnout ,jak to může dlouho trvat, ale protože jde o peníze, tak snad už dlouho ne.

              • Re: Hokej

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 21:25 |  
                0 0

                Bohužel takto podana informace od zdroje je celkem k hovnu,to ja mohu také napsat že jednou bude vše jak píšeš,připomíná mě to slova z jednoho seriálu, kde se říká že jednou něco bude výhledově,třeba i metro v Třešnové.Tak že to může býti zítra nebo také za sto let.Stačí se podívat na zdroje o PPF.Ale jako skutečnost by to byla pěkná to je fakt. :-)))

              • Re: Hokej

                travel (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 21:43 |  
                0 0

                Pieero,jasně,že nemůžeš za to dát ruku do ohně,ale snad svůj zdroj informací znáš.Tím myslím,zda se mu dá věřit,zda co dříve řekl se uskutečnilo (nemusí to ani souviset se Slávií),jaké je jeho postavení(funkce) atd.Z toho se dá přece odvodit,jak jsou jeho informace důvěryhodné.

                • Re: Hokej

                  piero (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 12:18 |  
                  0 0

                  Zřejmě jsem se nevyjádřil dostatečně přesně. Svému zdroji věřím zcela, je to mimochodem člověk z rodiny, ale vždyť to znáš sám, situace se v průběhu doby mění a mění se i vnější podmínky, proto jsem napsal o té ruce do ohně. Jinak by měl fotbal jít ve stopách hokejek, jen s tím rozdílem, že by majitel měl být solventnější. Nejsem si však jist, že dlouho plánované změny budou prezentovány veřejnosti , jako tomu je u hokeje.

                  • Re: Hokej

                    travel (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 14:20 |  
                    0 0

                    Když nebudou změny prezentovány veřejnosti,tak to nevadí.Hlavně když k nim dojde. Ty to budeš vědět a zde na slávistických novinách se nám(mně) o tom zmíníš.

  22. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 21:23 |  
    0 0

    No nádhera, říct, že mě Ruda potěšil je velmi..slabé slovo. Jak bude, tak vyrážim pro dres.. Teď už jen kompetentního trenéra a Slavia zas pude nahoru! SKS 4EVER! !

  23. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Petr9608     před 12 lety 07.03.2013 05:02 |  
    0 0

    Upřímně mne to zas tak nevytrhlo. I mančaft bez Rudy by se zachránil (v opačném případě by se zřejmě na události z poháru s Olomoucí vzpomínalo ještě v dobrym :-O ) a mančaft bez Rudy stejně do pohárů nepostoupí. Snad tedy to brát jako začátek budování novýho kádru pro 2013/14 - ovšem, smlouva je jen do konce sezony

    Jako na smilování čekám na konec Rady. Avšak, v součatnosti by místo něj byl asi KJVCD. Po sezoně by ten Kozel mložná reálnej byl. Smlouvu má do konce roku 2013, tak snad to by ho už Dukla uvolnila...

    A nějak nemám dobrej pocit z toho zápasu s Brnem... Ale asi to bude kříž.... Jasnej. Oni první bod na jaře, my bod z venku (a ten se přeci počítá, ne? Z VENKU Tři? Pánové, musíme být realisty, Brno je doma tuhý soupeř, bla, bla)

    V dalších zápasech to taky na tři body moc nevidim. Liberec jsme doma v novym Edenu nedali nikdy, Teplice jsou sice na hovno venku, ale doma to dokážou odčinit, Dukle jsme nedali góla 270 minut a na Spartě darmo mluvit. Může to bejt tucet zápasů bez tří bodů. Slovácko bysme snad již doma dali...

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      no-nick     před 12 lety 07.03.2013 07:49 |  
      0 0

      Říkáš, ze se v pohodě zachranime a pak vyjmenujes pět zápasu, který nevyhrajem. U mě zaplať panbu za Rudu.

  24. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Haala (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 08:03 |  
    0 0

    Rudu u nás vidím rád. Říkejme si co chceme, jsme v pěkným srabu a takhle kvalitní hráč nám hodně pomůže. Věřím i v jeho vliv na kabinu v tom smyslu, že pozvedne několika borcům sebevědomí.

    Moje tajné přání je vidět Skácela na levé záloze a za ním Nitrianského. To by byla jízda...Ale asi bychom tím zabili pravou stranu.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      klimi     před 12 lety 07.03.2013 08:33 |  
      0 0

      Nitrianský neumí nahrát ani nacentrovat levou, natož pravou. Je pravda, že tím by jeho výkony pořád zůstaly stejně tragické.

      MIKULA DO ÁČKA!!!

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Haala (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 09:47 |  
        0 0

        Není to vždy pouze o centrech, nahrát si myslím umí a navíc má dle mě zdravé myšlení - rychlá nahrávka s náběhem.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 11:01 |  
        0 0

        tak nevim myslim ze momentalne nejvetsi prusvih je juhar. na jare v nasi siti tri goly a u vsech se motal. jasnej kandidat na lavicku.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 12:06 |  
        0 0

        Mně tedy Nitrianský nepřišel špatnej v posledním zápase. Prispel k aktivni prave strane, ktera hrala fotbal, na rozdil od leve strany..

        • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

          marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 15:54 |  
          0 0

          Tak levá strana hrát fotbal ani nemůže dokud tam bude nastupovat Juhar. A to v základu nastoupí určitě i v Brně

  25. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    Viking     před 12 lety 07.03.2013 08:09 |  
    0 0

    Při vší úctě k Rudovi bychom spíše potřebovali nového trenéra s vizí.

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      bongor     před 12 lety 07.03.2013 09:22 |  
      0 0

      Možná i s termovizí.

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 12:12 |  
        0 0

        Tak tak, hoši, i když, abychom mu neupírali, on vizi má.. když jsme to takhle kopali před dvaceti lety na Dukle, proč by to nefungovalo teď.. ale co s tim, že.. Popravě když přicházel, tak jsme mu dával čas, že mě třeba překvapí.. a nepřekvapil. Předvádí stejnou holomajznu jako vždycky, fyzickej fotbal a nakopávání.. jeho plat jsou dvakrát vyhozený peníze. Na trenéry prostě Řebíček nemá "štěstí" , i když, řekněme to natvrdo.. fištróna.

  26. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    carfi-sks (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 15:21 |  
    0 0

    Škoda, že ze sestavy vytlačí asi Kisela , vlastně našeho nejlepšího střelce ...

    • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 15:56 |  
      0 0

      Milan? těžko :))

      • Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

        JS (přítel SN)     před 12 lety 07.03.2013 16:44 |  
        0 0

        :D :D

  27. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    moxi (host)     před 12 lety 17.05.2013 08:32 |  
    0 0

    Lunettes de soleil Ray Ban [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    Lunettes de soleil Ray Ban pas cher [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    http://www.lunetteraybanpascherfr.net [www.lunetteraybanpascherfr.net]

    Ray Ban pas cher [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour homme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour femme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    http://www.lunettesdesoleilraybanfr.org [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]

    ray ban sunglasses sale [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    new ray ban sunglasses sale uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    ray ban sunglasses sale online [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    http://www.cheapsunglassesfashion.co.uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk].

  28. Re: Další posila Slavie: Rudolf Skácel

    ccocoo (host)     před 12 lety 20.05.2013 08:33 |  
    0 0

    Nowadays, there are various tactics where it is possible to style cheap ray ban sunglasses [www.best-raybansunglasses.us] as well as trend as well as change the appearance fully. Dyed designed for are very very helpful in such a consider ray ban sunglasses cheap [www.best-raybansunglasses.us], you have several kinds as well as colorings while you wish therefore you may ray ban sunglasses outlet [www.best-raybansunglasses.us] fully change the appearance using this colouring contact lens http://www.best-raybansunglasses.us [www.best-raybansunglasses.us].