Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

Juniorka má za sebou úspěšnou zimní přípravu a i ve dvou prvních zápasech ligy brala po třech bodech, bojuje tak s vedoucím Brnem o první titul v juniorské lize. A co říká k tomuto boji trenér Michal Petrouš? "Především chceme hrát co nejhezčí útočný fotbal."

Můžete na úvod shrnout průběh zimní přípravy?

Příprava proběhla vesměs v domácích podmínkách. Myslím tím, že jsme tentokrát nevyjeli na hory, jak bývá zvykem, ale připravovali jsme se většinou na umělé trávě, která je v Edenu výborná. Víceméně všechny tréninky jsme absolvovali na tomto povrchu, s tím, že jsme na začátku února odjeli na krátké třídenní soustředění do Nymburka. To už bylo těsně před soutěží, chtěli jsme klukům po zimní přípravě dopřát hlavně výbornou regeneraci, která tam je na špičkové úrovni. Na závěr jsme sehráli utkání s kvalitním týmem třetí ligy Kolínem.

Myslíte si, že úspěšnou zimní přípravu lze absolvovat i bez silové přípravy na horách? Dobré výsledky napovídají, že ano...

Vše se dá dobře zvládnout i v domácích podmínkách... Hlavním cílem naší práce je připravit co nejvíce hráčů pro první tým.

Vypadá to, že hráči kondici mají - kvalitní tým Hradce Králové ve druhém jarním zápase přehráli právě v závěru zápasu.

Na síle a fyzičce pracujeme i v podmínkách, jaké máme. Praktikujeme to tak už půl roku a osvědčilo se nám to. Pracujeme hlavně na výbušné síle a dynamice, je vidět, že co se týče kondice, tak kluci vůbec nemají problémy. Naopak si myslím, že i v porovnání s třetiligovými mužstvy jsou kluci dobře fyzicky připravení.

V rámci zimní přípravy jste hráli turnaj na Vyšehradě, kde je umělka taky poměrně kvalitní.

Je tam položená už déle, ale hrálo na ní v zimě hodně týmů a měli to hodně prosypané, tak byla poměrně dobrá. Až na Vaška Proška se nám tam nikdo nezranil.

V neděli hrajete na Vyšehradě finále tamního poháru s Českou Lípou a hned v pondělí vás čeká mistrovské utkání na půdě Liberce, jak to skloubíte? (rozhovor vzniknul v pátek, pozn. red.)

Skloubíme to výborně, protože pokud se nic nestane, tak by nás měli doplnit asi čtyři mladí hráči áčka plus jeden až dva hráči z dorostu. Dáme dohromady dvě jedenáctky a každý z hráčů odehraje jedno celé utkání, a to s Českou Lípou nebo s Libercem. Uvítal jsem, že si můžeme pomoct hráči z áčka a všichni budou vytížení. To si myslím, že je i smysl juniorky, aby hráči, zejména ti mladí, kteří momentálně nejsou dostatečně zápasově vytížení, měli možnost sehrát soutěžní utkání.

Budete stavět v uvozovkách silnější a slabší jedenáctku?

Musím říct, že kluci jsou tak vyrovnaní, že bych to takhle vůbec neřekl. Ukázalo se to i v přípravných utkáních.

Je vypsána nějaká odměna za vítězství na turnaji na Vyšehradě?

Je tam od pořadatele za první místo myslím 30 tisíc, za druhé 20 tisíc. Samozřejmě jsme platili startovné, tímto by se zaplatilo.

V diskusi na stránkách Slávistických novin se rozhořela debata o tom, jak kvalitní vlastně juniorská liga je. Co vy si myslíte, lze úroveň přirovnat třeba k ČFL?

To je otázka - když si vezmu přípravu, kde jsme mužstva ČFL poráželi, je těžké určit nějakou hranici, říct, co je kvalitnější. Ale nesmíme tyto výsledky přeceňovat, protože nevíme, v jaké fázi přípravy se mužstva momentálně nacházela. Podle našich výsledků už bychom mohli tvrdit, že u některých mužstev jsou kvalitnější zápasy v juniorské lize než s některým týmem v ČFL, záleží tedy na tom, s kým hrajete i v juniorské lize. Pokud mužstva hrají s hráči, kteří mohou nastupovat ještě v dorostu, či zda hrají s klukama, kteří již vyšli z dorostu a hrají první rok mezi dospělými, pak se to určitě blíží již dospělému fotbalu, ale je to zápas od zápasu. Většinou utkání měla vysokou kvalitu, i když my jsme jich hodně rozhodli již v úvodu utkání.

Myslíte si, že je lepší, že hráči hrají v juniorské lize než v divizi či ČFL?

Záleží jak kdo. Mentálně či fyzicky nejsou všichni hráči ještě dospělí a ČFL by na ně mohla být z tohoto pohledu moc. Proto je tady juniorská liga, tito hráči se v ní mohou dotvořit a dorůst do dospělého fotbalu a pak je přechod pro ně daleko snazší. Příkladem toho byl případ Martina Hurky. Byl jsem na zápase na Vltavínu, kdy ho musel pan Řehák o půli střídat, aby nedošlo k jeho zranění právě z důvodu, že nebyl připravený na takovou agresivitu. Někdo přijde z dorostu a dospělý fotbal je mu již vlastní a může ho hrát,to je ale výjimka. Ale pro ty ostatní je tady juniorská liga. Myslím si, že by klub měl v budoucnosti navázat spolupráci ještě s nějakým týmem, např. z ČFL, nebo z 2. ligy - pro někoho je juniorská liga málo a áčko zase ještě moc.

Je pravda, že hráčů je nyní poměrně dost, v áčku je v podstatě 23 zdravých hráčů, v juniorce přibližně 16.

Momentálně máme v juniorce k dispozici 17 hráčů do pole a 2 brankaře.

Takže hráčů je dost a o víkendu jsou vlastně pouze 2 zápasy (1 áčko, 1 juniorka).

Ano, souhlasím, proto je dobrých i těch pět střídání, kterých využívám, chci, aby se hráči dostali na hřiště alespoň minimálně na poločas.

V souvislosti s tím se nabízí otázka, zda v průběhu sezony neplánujete přátelská utkání.

Ano, uvažuji o zařazení přípravného utkání do týdenního tréninkového cyklu z důvodu herního vytížení všech hráčů. Ale pokud bude s kým hrát.

Není problém sehnat na tato utkání soupeře?

To je samozřejmě otázka. Záleží, jaký budou mít mužstva v ČFL program, možná to proložíme i zápasy s mužstvy z druhé poloviny tabulky druhé ligy, se kterými bychom také mohli sehrát utkání, je tedy jen otázka, zda by do toho měli chuť i oni. Já si myslím, že by to bylo schůdné.

V zimní přestávce jste poslali i několik hráčů na hostování - Šitticha do Horních Měcholup (divize), Růžičku do Kladna (ČFL), kde je i Šimkovský.

Šimkovský byl původně v Měcholupech a nyní je na Kladně. Dále Synek odešel minulý týden do Hlavice, Brůžek šel do Admiry a Ptáček buď rovněž do Admiry nebo také do Měcholup. Za Admiru už hrál přípravné utkání a dal dva góly. Honza Jílek hostuje v pražském Zličíně.

Právě Ptáček utrpěl v utkání s Kolínem v Nymburce zlomeninu nosu, jak to s ním vypadá?

To už je v pořádku.

Sudka si nechali ve Vlašimi?

Ano, ten tam zůstává. Určitě je to pro něj posun po sportovní stránce a bude záležet jen a jen na něm, jestli se  ve své kariéře posune o stupínek výše. Moc bych mu to přál...

Tahle hostování jste sháněli právě proto, aby měli hráči větší herní vytížení?

Přesně tak.

Myslíte, že zrovna pro Sudka již byla juniorská liga málo?

Ano, už tu s námi byl dva roky, nejdříve v béčku, nyní v juniorce. Dva roky jsou myslím již taková hranice, kdy by hráč měl odejít na podobné hostování nebo se prosadit do áčka. Uvidíme, co to udělá ve druhé lize, zda se prosadí.

Preferují ostatní hráči, kterým jste sháněli hostování, setrvání ve Slavii nebo jsou ochotni jít jinam?

Naprosto upřímně - nechce se jim. Ta úroveň ve Slavii je po všech stránkách vysoká, i co se týká servisu pro hráče. Slavia je Slavia, ale snažím se jim vysvětlit, že je pro ně pořád lepší, aby hráli pravidelně a že jim to většinou pomůže. Vidět to teď bylo například na Žákovi, když se vrátil ze Štěchovic, tak se posunul výš. Ptáček byl chvíli v Českém Brodě, taky udělal posun, což bylo vidět nyní v přípravě. Znovu jsem mu tedy říkal, ať jde do divize nebo ČFL, hlavně aby hrál, pokud je na tuto soutěž ale připravený.

Když se domlouvají taková hostování, jste v kontaktu i s trenéry těch týmů, abyste věděli, že s hráčem opravdu počítají?

Ano, ne do každého mančaftu hráče chceme pustit, musíme také vědět, jak ta mužstva hrají, jakým herním stylem se prezentují.

Jaký je nyní zdravotní stav kádru - jak jsou na tom Salašovič a Prošek, kteří v průběhu zimní přípravy utrpěli zranění?

Ti jsou již v pořádku, jen Malcharek má odraženou patu z Jihlavy, ten jediný je teď mimo.  Je to tak na týden až čtrnáct dní, záleží, jak dobře se to bude hojit.

Chcete se ještě vrátit k utkání s Kolínem, které jste hráli v Nymburce a o kterém se pak diskutovalo?

Myslím, že se o tomto utkání napsalo až dost. Žijme budoucností.

Setkáváte se s tím často, že když přehráváte soupeře, tak že se k agresivitě uchyluje?

Ne, tohle bylo poprvé. Poprvé až takhle. S Admirou to sice také bylo důrazné, byly tam od nich skluzy, ale pořád tam byl balón. Tohle byla výjimka.

Nyní máte hodně silnou záložní řadu, vypadá to, že Slavia nyní produkuje velké množství kvalitních záložníků.

Souhlasím, hlavně středových.

Čím myslíte, že to je? Může to být tím, že mládežničtí trenéři ve Slavii dbají na trénink kombinační hry a tím vykrystalizují tito hráči?

Ano, je to tím. Většina těch hráčů chce hrát uprostřed, krajní posty jsou takové až skoro nevděčné. Ve středu pole je většinou nejvíce balonů, na někoho to pak samozřejmě musí padnout, někdo musí hrát na kraji. Ale souhlasím, že máme nyní přetlak těchto středových hráčů.

Nyní i v juniorce jich máte hodně - Šimeček se sice posunul do áčka, kde však zřejmě moc šancí dostávat nebude, ale je tu Bazal, Hrubý, Salašovič, Čepelák - to všechno jsou konkurenti na 1 nebo 2 posty.

V systému, který hrajeme, tam může navíc hrát i Jirka Vondráček. Dále tam hraje Žák. Jsou to sice původem útočníci, ale hrají tam velmi dobře, i v přípravě. Já jsem se toho bál již před rokem, aby všechny tyhle hráče, o kterých jsme mluvili, nesebralo áčko, a když se pak sejdou v jednom týmu, že to bude docela masakr. To teď vlastně začíná.

Jak to ti hráči snášejí, když je na jejich post tak velká konkurence?

Zatím jsem nezaznamenal, že by byli nějak negativní. Na druhou stranu si na konkurenci musí zvykat.

Jak je to u hráčů, kteří již nakoukli do áčka, např. Marek Čepelák či Daniel Veselý. Nemají problém s tím, že nyní nemají jisté místo v základní sestavě juniorky?

Marek vůbec ne, to je kluk, který se chová pořád stejně, jestli hraje nebo nehraje, jestli přijde z áčka, je to neskutečný profík a poctivec. Na Danovi je nyní bohužel trochu vidět, že mu nevyšlo angažmá v některém z prvoligových nebo druholigových klubů. Musí se začít znovu sám prosazovat. Jen svým výkonem v utkáních a poctivým přístupem k tréninkům si opět řekne o další posun ve své kariéře. Tak to prostě je, a vždy rozhodne jen výkon na hřišti a poctivá práce v tréninku, nic jiného prostě nerozhoduje.

V útoku nyní hrají Vondráček s Žákem, kteří v přípravě hráli i v záloze, to jsou takoví technicky vybavení hráči. Ostatní jsou vlastně nyní na hostování.

Ještě Marek Červenka. To je nyní takový střídající žolík. Vždy se prosadil více jako střídající hráč, než když nastupoval v základní sestavě, až na utkání v Jablonci, kde hrál velmi dobře. Věřím, že se  může v budoucnosti stát velmi kvalitním hrotovým útočníkem.

Co se týče útočníků, bavili jste se v zimní přestávce s trenérem U19 Danielem Šmejkalem o Františku Liškovi, který na podzim nastřílel asi 16 gólů?

Bavili samozřejmě, dorost U-19 vidím každý týden nebo čtrnáct dní, ale vzhledem k tomu, že do útočné formace máme dost hráčů, tak jsme ho ještě podrželi a po diskusi s Danem jsme se dohodli, že to má ještě čas a uvidíme v létě.

Jak se vlastně s trenérem áčka Petrem Radou a sportovním ředitelem Miroslavem Držmíškem radíte, jací hráči vám budou k dispozici na pondělní mistrovské zápasy z áčka? Je to plně v kompetenci trenéra Rady, rozhodnout kteří hráči k vám půjdou?

Určitě je to v jeho kompetenci, hlavně aby to věděli ti mladí. Už se o tom spolu bavíme v průběhu týdne, ve středu nebo ve čtvrtek, kdy už on zhruba ví, jak by mělo vypadat jeho mužstvo. I já se pak připravuji podle toho, které hráče budu mít k dispozici. Samozřejmě se to pak ještě může změnit, pokud jsou v áčku nějaká zranění, tak pak hráče nemůže pustit, aby měl s kým trénovat, když potřebuje v určitém počtu něco nacvičit. V naší spolupráci není vůbec žádný problém, naopak je rád. Také má zájem na tom, aby hráči hráli.

V zápasech s Českou Lípou a Libercem máte k dispozici hráče z U19?

S Českou Lípou by měl nastoupit M. Verner a O. Bejbl by měl nastoupit v pondělí v juniorské lize. Oba dobře znám. M.Verner s námi dokonce v letní přípravě nastoupil v několika přípravných utkáních.

V zimní přípravě se v týmu objevil Ondřej Herc, o kterém na podzim skoro nikdo nevěděl, můžete prozradit, zda byl někde na hostování?

Kádr pro podzimní sezonu se rekrutoval z hráčů dorostu. Po domluvě s Danem Šmejkalem jsme se rozhodli, že dáme přednost Šimkovskému a Mikulovi. Ondrovi jsme umožnili hostování v divizní Třebíči, které Ondrovi určitě pomohlo. Tím, že Jakub Sudek hostuje v druholigové Vlašimi, tak bychom momentálně neměli vyřešený post levého obránce. Byl to kapitán dorosteneckého týmu, i po této stránce si tu šanci zasloužil dostat. I přesto, že nyní hraje přes nohu, tak podává velice spolehlivé výkony. Ondra je velice poctivý fotbalista, který je v kolektivu velmi oblíben a se svou nesmírnou vůlí to může dotáhnout daleko.

V souvislosti s Hercem je k úžasu, že si takhle z rukávu vytáhnete hráče, o kterém skoro nikdo neví a který je najednou schopný hned hrát v základní sestavě. Je navíc ihned vidět kvalita.

Ondra po půlročním hostování v Třebíči dostal jako bývalý kapitán U-19 šanci v juniorském týmu prokázat své kvality. Doposud podává spolehlivé výkony a upevnil si svojí pozici v týmu pro jarní část soutěže.

V rámci juniorské ligy stíháte vedoucí Brno, z posledních 11 zápasů máte bilanci 10 výher a 1 remízu, vidíte šanci získat titul? Zajímají se o to hráči?

Hodně se o to zajímají, samozřejmě cítí, že by na něj mohli dosáhnout, věří si. Je to jedině dobře, ať si vyzkouší takový ten příjemnější tlak, kdy se hraje o titul, i když je to "jen" juniorská liga. Zase samozřejmě ne tak, aby jim to svazovalo nohy. To by na hřišti samozřejmě bylo vidět a to nechci. Já chci, aby hráli uvolněně, aby byli kreativní, aby každý hrál to, co umí. Nám jde především o to, aby hráči výkonnostně rostli každým utkáním i tréninkem.

Cíl získat titul tedy nemáte? Chcete se o něj pokusit, ale když to nevyjde, svět se nezboří?

Především chceme hrát co nejhezčí útočný fotbal. Byť jsem byl obránce, tak se mi líbí útočný fotbal. Proto i hráče nutím někdy riskovat, aby se dostali do přečíslení i za cenu toho, že v defenzivě pak budeme jeden na jednoho. Rádi bychom hráče naučili hrát atraktivní fotbal, kde bude spoustu šancí a samozřejmě co nejvíce branek. Raději vyhrát 4:2 než 1:0.

Přemýšlíte již nad tím, jak bude juniorka vypadat příští sezonu? Přijdou hráči ročníku 94, 95.

Samozřejmě už se o tom s Danem Šmejkalem bavíme. V létě určitě k některým posunům dojde.

Přemýšlíte tedy i nad tím, kdo po sezoně končí? Především z hráčů ročníku 92?

Ano. Buď se posunou do áčka, nebo zkusí hostování. Určitě to neustále v hlavě mám, bavíme se o těch jménech.

Nebráníte se tomu, aby třeba ještě nějaký hráč z ročníku 92 v kádru zůstal? Máte tam například Kolaříka, který hraje pravidelně.

Ano, takový hráč nám hodně pomůže svou zkušeností. Teď jeho roli začíná přebírat Jakub Mac, který jde rychle nahoru. Výkonů Kolaříka si všiml i trenér Rada, který si ho pozval do áčka k několika utkáním, to je určitě jeden z těch, u kterých si myslím, že by na první ligu měl.

Fanoušci si všímají i výkonnostního vzestupu Jakuba Mace.

Ano jeho výkonost šla v zimním přípravném období hodně nahoru. V dorostu měl ještě v některých činnostech problémy. Když ho ale vidím teď, co všechno si dovolí... Možná to není ani tolik o technice, ale o vnitřním sebevědomí. Pokud by takto pokračoval,tak je to jeden z hráčů, který má šanci se posunout do A týmu.

Mohl byste přiblížit fanouškům, jaký mají hráči týdenní režim? Jak a kde trénujete?

Trénujeme ve sportovním centru Xaverov Horní Počernice, kde máme vynikající zázemí včetně regenerace. V období mistrovských utkání většinou máme na programu sedm tréninkových jednotek z toho jednu individuální. Máme k dispozici dvě hřiště s přírodní trávou, která jsou po většinu roku ve vynikajícím stavu.

Máte s asistenty rozdělenou práci, věnuje se Ivo Knoflíček více útočníkům?

Ne, takto to rozdělené nemáme, máme to rozdělené rovnoměrně, určitě to není tak, že by si Ivo bral jenom útočníky, to ne. Ale jako vynikající útočník a zakončovatel útočných akcí má co klukům předávat.

Když jste zmínil individuální tréninky, je to tak, že se snažíte odstranit chyby, jako jste například u Červenky zmiňoval, že se zapře o obránce?

Ano, děláme cvičení taková, aby se určitá činnost zlepšila, to vypozorujete už z  utkání, co komu chybí nebo, ve kterých činnostech by se měli někteří hráči zdokonalovat.

Nemusíte jmenovat, ale kolik si myslíte, že se z vašeho kádru prosadí hráčů v profesionálním fotbale a budou si jím vydělávat? Eventuálně se prosadí do první či druhé ligy?

Minimálně polovina z nich by mohla hrát první či druhou ligu. Ale nyní je to hrozně těžké odhadovat.

Jaký mají hráči k fotbalu přístup - cítíte u někoho, že se opravdu připravuje jako profesionál, že tomu věnuje hodně?

Myslím si, že někteří by neměli už problém ani v áčku, u některých je to pořád takové, že se ještě učí profesionalismus a to hlavně i mimo samotné hřiště, nejen na tréninku, starat se o své tělo i mimo tréninky. To stále ještě některým chybí.

Vidíte tam nějakého hráče, který má velký talent a ještě to doplňuje velkou pílí?

Většinou je to tak, že ti hráči, kteří  mají talent, tak tomu nedávají tolik navíc a naopak ti, kteří ho tolik nemají, si přidávají, jako např. Pavel Nedvěd, který si také přidával, a podívejte, kam to dotáhl. Když jsem byl s A týmem na soustředění v Itálii, tak jsem dokonce Ondrovi Petrákovi doporučil, aťsi knihu o P. Nedvědovi koupí a přečte si ji. Zřejmě mě poslechl...

Zůstávají například někteří hráči na hřišti i po tréninku?

Určitě by to mohlo být lepší. Ale snad to hráči pochopí, že jenom tvrdou prací a nesmírnou vůlí mohou něco dokázat. A to, že si po některém tréninku přidají, by mělo být samozřejmostí..

 

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

    jarodo57     před 12 lety 04.03.2013 16:49 |  
    0 0

    Tak po přečtení tohoto rozhovoru jsem se utvrdil, že Petrouš je trenér na svém místě.Se Smejkalem si asi hodně vyjdou vstříc a to je asi taky hodně důležité.S názorem ,že Kolařík má již teď na 1.ligu plně souhlasím. Škoda, že Slávia (vedení) nebyla dostatečně trpělivá a nenechala ho pracovat dále v A týmu.Asi přispěly k tomu i SN ,kde pro hodně zde píšících byl pouze tělocvikář. Ale všechno špatné je k něčemu dobré. On určitě nezahořkl a jeho čas třeba ještě přijde. Já mu to přeji.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      ijar     před 12 lety 04.03.2013 20:47 |  
      0 0

      Také myslím, že M. Petrouš má něco do sebe, v době kdy trénoval tak s kádrem který měl neměl nejhorší výsledky, ale hlavně se snažil hrát koukatelný fotbal. Bohužel si myslím, že po nuceném odchodu Rady budeme hledat nějakého renomovaného trenéra a následně nové již zkušené posily ( s finančním omezením, takže druhá třída) bez využití potenciálu jak Petrouše, tak mimořádné generace juniorky. I když na druhou stranu musím uznat, že kvalit M. Suchéhu asi nikdo opravdu nedosahuje.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        klimi     před 12 lety 04.03.2013 20:57 |  
        0 0

        Kvalit ne, potenciálu ano.

        • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

          Oja     před 12 lety 04.03.2013 23:07 |  
          0 0

          Kdo? Suchý všechny ve svých věkových kategoriích převyšoval a už v sedmnácti začal hrát stabilně za áčko. Nevidím nikoho, kdo by ve svém ročníku tak vynikal. Snad jen Oskar Fotr.

  2. Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

    spino     před 12 lety 04.03.2013 21:21 |  
    0 0

    Petrouš je opravdu vyjímečný trenér. Když se zpětně podívám na jeho zápasy u áčka, tak to byl důstojný nástupce Jarolíma a kouč přesně pro Slavii. Bohužel, řekněte Pospěchovi ať maká, když Platil o den dříve prohlásí, že Petrouš je jenom provizorní trenér. :(((

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      bongor     před 12 lety 05.03.2013 08:41 |  
      0 0

      Myslím,že to co píšeme do SN si trenéři i bafíci alespoň občas přečtou.Něčemu se můžou zasmát,ale na některé názory reagují.Proto bychom měli psát realisticky a vždy si všechno pořádně rozmyslet,abychom někomu zbytečně neuškodili.Některé názory na naše hráče nebo trenéry jim mohou třeba i uškodit.Někdy je to na místě,když je to pro dobro věci,ale takové zkratky jako právě zmíněný "tělocvikář",nebo "synoveček" asi neprospívají ničemu.
      Zrovna ten synoveček jde teď šířit slávu českého fotbalu do Číny.Věřím,že mu s angažmá pomáhal hodný strýček,oba už se učí čínsky.

  3. Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

    lassiter     před 12 lety 05.03.2013 09:48 |  
    0 0

    Je zajímavé sledovat, jak se názory na tohoto trenéra mění a také na to, jaký fotbal pod ním Slavia hrála... Schválně jsem zabrousil do diskuse rok a půl zpět, z doby, kdy byl Petrouš kousek před odvoláním. Jakkoliv je tělocvikář dehonestující slovo, tak bylo ještě slušné. Namátkou:
    "Ten chlápek nemá soudnost.Přece musí vidět,že se hraje na náhodu,kde je vidět nějaká trenérská práce?"
    "Slavii diriguje zelený idiot, který rozbije poslední zbytky koncepce, které ještě přetrvaly"
    "Petroušovi chybí soudnost, tajně doufám, že vedení IHNED zareaguje. "
    "Co ten Petrouš hulí? Vždyť to nemá hlavu ani patu a zápas od zápasu hrajou hůř a hůř."
    "Jestli Petrouše nepoloží ani takovýhle výkon (taktika, sestava, morálka), tak začínám mít o Slavii vážně strach."
    "Petrouš nás trénuje rok, což už je dostatek času. I když se kádr hodně proměnil, přeci jen by za tu dobu měla být vidět určitá stopa trenéra, nějaké herní návyky atd. "

    Takže v podstatě to samé, co se nyní říká o Radovi. Tak uvidíme, jestli se na něj bude za čas taky vzpomínat s nostalgií :-)

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      Pepino44     před 12 lety 05.03.2013 10:09 |  
      0 0

      Tak s tímhle musím souhlasit,na Petrouše byl od fandů spuštěn nesmyslný hon,který si nezasloužil.Problém je v tom,že někdo napsal příspěvek,ve kterém Petrouše pohanil,další se přidali a potom to jelo jako lavina.Nadával každý, protože to bylo prostě IN. Je ovšem pravdou,že svoje kvality projevil až v juniorce,kdy mladáci ještě poslouchají.Myslím si,že tehdá naše hvězdy v Ačku jej moc nebrali a výsledky byly jaksi setrvačností. Chodím na juniorku doma pravidelně,jaksi si spravit chuť,kluci hrají opravdu dobře,obvykle s nasazením,i když je to někdy těžké,když se třeba v 7 min.vede 3-0.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        el_moscardon     před 12 lety 05.03.2013 10:37 |  
        0 0

        Já mám pocit, že nadávat se bude neustále, ikdyby nás trénoval Mourinho. Je to prostě IN lognout se do diskuze a nadávat na cokoli. Věcnost nerozhoduje, důležitý je být slyšet. Nelíbí se mi moc ten model, který řiká, že fanda je hlavní a muže vše a musí být poslouchán. To pak vede k tomu, že každý jen plive, ale vlastní řešení nenabízí. Totiž, ono lognout se je tak snadný...

        • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

          PetCC     před 12 lety 05.03.2013 14:30 |  
          0 0

          Zhruba před 4-10 lety byla tahle diskuze vcelku vyrovnaná na pro a proti. Diskutovat se tu dalo. Poslední roky je to ale katastrofální úpadek a já sem píšu spíš sporadicky.
          A proto jsem tu ani nijak moc nekomentoval nesmysly o Petroušovi, i jiným. Proti masové hysterii nemá cenu vystupovat. Na to nemám sílu.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      luk (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 10:26 |  
      0 0

      Za tenhle příspěvek jsem rád, rychle a rádi zapomínáme:D
      Petrouš je poctivý a pracovitý, ví že má zatím ještě čas a další šanci, ať už ve Slavii nebo jinde v lize, v budoucnu určitě dostane.
      Hodně lidí volá po pěkné hře, ale alfou a omegou jsou podle mě v naší situaci výsledky. Nejde ani tak o záchranu (tenhle tým IMHO nespadne), zoufale potřebujeme nabrat sebevědomí a hrát nejpozději v příští sezóně poháry. Takže hurá na Brno..

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 11:20 |  
      0 0

      Dobre ty...:D

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        bongor     před 12 lety 05.03.2013 16:51 |  
        0 0

        Abychom nepřešli k opačnému extrému,že totiž začneme chválit to,na co jsme za Petrouš nadávali.A netýká se to samozřejmě jen Petrouše,ale v podstatě všech trenérů,i třeba KJVCD.Neměli bychom být stádo,které jen opakuje po předříkávači,nebo tleská po roztleskávači.Slávistické publikum bylo vždy známé extremními nároky,to je vcelku na místě a a má to logiku,protože fandíme nejstaršímu a nejlepšímu klubu Čech.Nemůže to být stejné,jako bychom fandili Příbrami nebo Dukle.Hlavním představitelem tohoto trendu vždy bývala pověstná dřevěnka a její parta dědků-remcalů.
        Měli bychom zkusit být větší realisti.Já považuji za nejlepší hru to,co jsme hráli pod Beránkem,Ciprem a KJVCD,beru v potaz jak výsledky ,tak pohlednost a zajímavost hry.Od doby KJVCD se ještě nenašel žádný a to ani přibližně kvalitní trenér.Ovšem je to jen můj osobní názor.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      Mac     před 12 lety 05.03.2013 11:24 |  
      0 0

      Pokud si dobře pamatuju, tak velká kritika se také týkala některých Petroušových výroků, ve kterých dával najevo, že je srdcem Bohemák. Jednou snad dokonce byl na zápasu Bohemky v době, kdy se konal náš trénink nebo tak něco. A pak v debatě uvedl Siegla jako příklad kvalitního útočníka, který Slavii chybí. :-)

      Každopádně s mládeží odvádí skvělou práci, ale na pozici hlavního trenéra Slavie prostě ještě nemá. Starší hráči ho tehdy moc neuznávali (což potvrdil nedávno i Vlček) a tým řídili spíše oni.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        Pepino44     před 12 lety 05.03.2013 17:09 |  
        0 0

        Tak já už si přesně nepamatuji jak to bylo s tím Sieglem,ale nevidím na tom nic špatného,když uvede,že Siegl byl kvalitní útočník,který nám chybí. Dával Siegl goly,dával tak proč ho zatracovat jenom proto že byl spartan. Petrouš jenom zůstal u nás,protože jinak by uvedl třeba Drogbu,nebo jiného golového útočníka. Já tedy nic špatného na tom příkladě nevidím.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      th     před 12 lety 05.03.2013 11:51 |  
      0 0

      A taky si vzpomínám třeba na Jablonec, kdy po prohraném mači proběhla diskuse s týmem, ale myslím bez Petrouše, který se nevracel spolu s týmem, ale po vlastní ose (z bůh ví jakého důvodu), taky se mu to k plusu nepřičetlo.

      Takže zas nemusíme jít do druhého extrému jen proto, že se situace obrátila a nyní je pro změnu ''IN'' Pertrouše opěvovat.

      S juniorkou odvádí dobrou práci a i z rozhovoru je cítit, že ho to fakt baví, takže za mne ať tam zůstane.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 13:02 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Zajímavé je, jak má člověk tendenci z jakéhokoliv marastu si pamatovat jen to dobré (viz. některé příspěvky výše)... :-)

        • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

          bongor     před 12 lety 05.03.2013 16:54 |  
          0 0

          Ostatně to nejlíp vidíme na naší slavné politice,třeba plno lidí volí komunisty a nebo je alespoň už nevidí v tak špatném světle ,jako do roku 1989.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      dArtagnan     před 12 lety 05.03.2013 14:51 |  
      0 0

      Za Petrouše jsme holt byli ještě zvyklí na poháry, špici tabulky, solidní hru a taky na KJe, který prostě Petrouše strčí do kapsy i přes ty svoje eskapády. Kdybychom věděli, že sem pak vedení bude tahat tataráky a sysly, líbali bychom Petroušovi ruce.
      Petrouš by podle mě měl nejdřív zkusit vést nějaký menší klub, třeba ty klokany, tahat Slavii do pohárů(což je doufám cíl) je pro něj ještě velké sousto.
      PS pro redakci: Jmenujeme se Slavia, ne Slavie.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        bongor     před 12 lety 05.03.2013 16:57 |  
        0 0

        Ale to už je mušketýre lidovým podáním tak pozměněné,že je podle mě Slavie stejně správné jako Slavia.Většina lidí říká Slavie.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 16:21 |  
      0 0

      Na druhou stranu, nelze z jednoho angazma vyvozovat, zda je nekdo spatny ci dobry trener.. vzdy zalezi na tolika okolnostech, zvlast v tehle profesi.. krom toho kazdy se uci a meni.. meni se i pozadavky fanousku.. meni se podmínky prace.. Není az tak divne, ze tehdejsi kritika mohla byt opravnena, jako je opravnena dnesni chvala.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        denydzlSKS     před 12 lety 05.03.2013 16:36 |  
        0 0

        Petrouš měl 3 hlavní problémy:
        1, Tenkrát si lidi ještě malovali, jak se rychle vrátíme do pohárů a "jméno" Petrouše se jim prostě zdálo málo. Navíc to byla ona neklidná doba, kdy se pořád proti něčemu protestovalo.
        2, Před sezonou mu z kádru(už tak poměrně slabého) odešli Čelůstka, Černý a Kisel.
        3, Hodně lidem ležel v žaludku svýma upřímnýma odpověďma na téma Bohemky a ideálního kanonýra. A ti by mu neodpustili ani kdyby se mu dařilo lépe.

        Už tenkrát jsem byl zásadně proti jeho konci, protože mi bylo jasné, že žádný solidní trenér na dlouhodobou práci na začátku ligy nepřijde, že to bude jen dočasné. To se bohužel vyplnilo. To je i důvod, proč bych Radu neodvolal, nevidím totiž na jeho místo nikoho dostatečně zajímavého a zároveň reálného.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        lassiter     před 12 lety 05.03.2013 16:41 |  
        0 0

        Tak s tím já zcela souhlasim, zdá se že v juniorce mu ta práce sedí a jestli bude mít výsledky, to ukáže čas. Tím nemyslím to, že juniorka vyhraje svoji soutěž, ale že se někdo z těch kluků dokáže natrvalo prosadit do áčka. Což ovšem taky nezáleží pouze na něm, ale i na trenérech pod ním a trenérem nad ním... Tehdy u áčka to měl hodně složitý, podle toho co říkal později Vlček to s jeho autoritou asi nebylo ono (což teda jde z části proti osobnosti Petrouše, z části to svědčí o charakteru těch hráčů a z části za to může Platil a spol., kteří mu v upevňování autority svými výroky vůbec nepomáhali). Hodně mu uškodila "mediální nezkušenost", no a co si budeme povídat, fotbal jaký hrála Slavia na podzim byl stejný, na jaký jsme už bohužel zvyklí skoro tři roky, o čemž svědčí ty tehdejší komentáře... Jeho odvolání bylo myslím tehdy správné, těžko to už šlo řešit jinak. Bohužel místo něj přišel tamten.

        • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 10:47 |  
          0 0

          Presne..

  4. Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

    Ferguss     před 12 lety 05.03.2013 11:45 |  
    0 0

    Mimo téma, tuší někdo proč nebyl Kisel ani na lávce a co je s Feninem? Protože kdyby Fenin hrál, tak jsme to podle mého vyhráli.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      Petrslav     před 12 lety 05.03.2013 12:09 |  
      0 0

      Podle mně dostupných informací má Kisel (tuším ze čtvrtečního) tréninku nakopnutý koleno. Fenin nastoupil v základní sestavě, pak ho ale po dopískání nesmyslně dojel Dosoudil (beztrestně) a Fenin asi v 15. minutě střídal, nahradil ho Škoda.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        Ferguss     před 12 lety 05.03.2013 12:12 |  
        0 0

        Díky. S Feninen vím co se stalo, byl jsem na stadionu, spíš mě zajímá co s ním je a jestli bude k dispozici v Brně.

        • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

          Petrslav     před 12 lety 05.03.2013 12:15 |  
          0 0

          Obávám se, že to se dozvíme až v předzápasovym článku, takže snad ve čtvrtek. Bude to něco s kotníkem, tak snad má v pořádku vazy.

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      bongor     před 12 lety 05.03.2013 16:59 |  
      0 0

      No jistě,proto ho taky ten dobytek zavčasu tak zprasil.

  5. Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

    spino     před 12 lety 05.03.2013 12:52 |  
    0 0

    Můj názor k podzimní působení Petrouše u áčka.

    1) Nejvíce Petroušovi ublížilo vedení. Už zpočátku Platil prohlásil, že Petrouš je provizorní trenér, který si tady pouze odtrénuje stabilizační sezónu. Zároveň Platil zcela vážně prohlásil, že s tímhle kádrem můžem být 4. - 5. . Když něco takového ředitel i majitel prohlásí a následně se hraje o sestup, fanoušky to popudí proti trenérovi.

    2) Stejně jako si stojím za tím, že Petrouš je kvalitní trenér, tak stejně tak tvrdím, že po zápasu s Jabloncem měl rezignovat. Prvním důvodem bylo fiasko v Převýšově. Druhým fiaskem výkon proti Jablonci, který byl kořeněn tím, že Petrouš před zápasem navštívil zápas Bohemky v Edenu a následně odjel bez týmu. To byly faktory, za které měl fanoušek právo být za ně naštvaný a Petrouš měl v té chvíli rezignovat, protože tlak byl obrovský, hráči už za něj nekopali a v dalších zápasech vyjma Olmíku to byla už jen nekončící agónie (asi jako teď pod Radou).

    • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

      bongor     před 12 lety 05.03.2013 18:37 |  
      0 0

      Hlavně se rozhodni,nebrat vážně nenávistné čmárání soudruha Procházky.Z každého jeho slova čumí rudá sláma z bot.

      • Re: Michal Petrouš: Slavie nemusí mít strach o budoucnost

        sasky     před 12 lety 06.03.2013 11:46 |  
        0 0

        Procházka celkem pravidelně střídá dobré články s těmi bulvárními a naprosto mimo mísu. Tento je z té druhé kategorie.

  6. Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

    Viking     před 12 lety 05.03.2013 18:40 |  
    0 0

    Teď vidím na idnesu článek o faulu Dosoudila a nechápu, za co by se už měla udělovat červená karta. Tyhle bezmozky nechápu - když už chce Fenina zastavit, má do něj vrazit ramenem ale skočit plnou vahou na kotník, to je fakt idiocie.

    Nevím přesně kdy se to v průběhu utkání stalo, zřejmě to byla kompenzace za (podle mě chybně) neodpískaný pokutový kop.

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 18:53 |  
      0 0

      vymaštěný hovado debilní, stejně tak Johana. A jak se potom ještě diví, to samý Johana, když ho tam jednou Škoda dohrál (tělem), tak se mohl posrat.

      • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 19:27 |  
        0 0

        No když jsme videl to video toho faulu, tak jsme fakt rád že to neni nic vážnějšího. Fakt idiot ten Dosoudil, uplny bezmozci s Johanou, to nejsou fotbalisti vůbec. Naprosto chápu i následnou Feninovu reakci.

      • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

        bongor     před 12 lety 05.03.2013 19:36 |  
        0 0

        Ti dva mají kliku,že existuje fotbal.S tou jejich blbou palicí by jinak nemohli ani zametat v metru.
        Disciplinárka že by konala?Zlatý oči,Goldu vyštvali a teď si každej blbeček může kopnout,hlavně do slávisty.

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 19:23 |  
      0 0

      Presne! Uz na stadionu mi to prisla jasna cervena,video mi to povrdilo. To bylo o zlomeni nohy. Jsem zvedav, zda bude DK konat. Kdyz si pak vezmu,jak se tam Dosoudil i Johana furt valeli,tak jen nevericne kroutim hlavu.
      Tak jako tak cekam trest pro Franka, utkani nezvladl.

      K rozhovoru s Petrousem-u juniorky se mu vylozene dari, hraci pod nim vylozene rostou, az se tomu obcas divim a mam radost:-) spis se ptam, proc takhle nemuzr hrat "A"? Proc se neda sance vic klukum z juniorky? Treba Hruby, Mikula, Simecek by si sanci zaslouzili i na zaklade vykonu hracu na jejich postech v "A".

      Ale je dost smutne, ze fans se vic tesi na uapasy juniorky, nez "A".

      • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

        Pepino44     před 12 lety 05.03.2013 21:00 |  
        0 0

        Tak pokud narážíš na mě,že jsem napsal,že na juniorku si chodím spravit chuť,tak nevím co je na tom divného.Nevím kolik si viděl zápasů juniorky ale ano,když vidíš s jakou chutí hrajou,s jakým nasazením,někdy teda kolikrát jenom dokud soupeři nedají 3-4 golečky,tak ano těším se na jejich zápasy. Na Ačko chodím taky,ale většinou jdu domů zklamaný,ne tedy kvůli prohře,ale pro způsob jakým se hraje a prohraje. Proto se jdu potěšit na juniorku,kde má hra systém a řád.

        • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 05.03.2013 22:16 |  
          0 0

          To nebyl utok na tebe, mne se taky hra juniorky libi. Spis povzdech nad hrou A tymu.

  7. Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

    jarodo57     před 12 lety 05.03.2013 20:49 |  
    0 0

    Tak podle Novy dostal Rada ultimátum a v případě vyhazovu by převzal mužstvo Kubík. Na každém šprochu ...... U mě DOBRÝ.Vysněný scénář s Luboše Kubíkem.

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      Betynka58     před 12 lety 05.03.2013 23:58 |  
      0 0

      Luboše mám moc rád, ale jako trenéra bych ho teď asi nechtěl, podle mne je až moc hodný a zatím jako trenér žádné výsledky neměl.

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      lassiter     před 12 lety 06.03.2013 09:45 |  
      0 0

      Já jsem teda neviděl tu reportáž, ale asi tam bylo něco hrozného, pač to prohlášení mi přijde takové trochu afektované...

      • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

        Tonda     před 12 lety 06.03.2013 10:18 |  
        0 0

        hlavně z toho prohlášení vyplývá že ikdyž prohrajeme v brně a s librecem, radu to neohrozí

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      JS (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 11:54 |  
      0 0

      Předběhl jste mě! Ale je to info :) Jsem rád, že tu je, potřebujeme špílmachra jako sůl. A taky nějaký systém hry! Což je ovšem otázka trenéra, ne Rudiho.

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      Barra     před 12 lety 06.03.2013 11:55 |  
      0 0

      Byl jsem tak nadšený, že jsem přehlédnul že jsi už Rudiho příchod oznámil.

      • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

        denydzlSKS     před 12 lety 06.03.2013 12:00 |  
        0 0

        Taky mám z jeho (pravděpodobného)příchodu radost. Ještě větší bych měl, kdyby to bylo déle než na půl roku nebo dokonce na rok.

  8. Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 12:04 |  
    0 0

    Milá redakce,

    je ohlášena nějáká tiskovka k Rudovi???

    :):)

  9. Rudi Skácel

    Barra     před 12 lety 06.03.2013 12:09 |  
    0 0

    Jen doufám, že Rudi rychle opět nabere herní rytmus. Poslední zápas za Hearts hrál záčátkem května 2012, pak následovala dlouhá pauze, během které jen u nás trénoval. Od 27/10/2012 nastupoval sice za Dundee United, odehrál během 4,5 měsíců jen 592 minut v kompetici, tedy nějakých 132 minut/měsíc. Od Vánoc odehrál jen 41 minut.

    Bude muset zabrat, ale když to zvládnul Baroš, tak aby to neuměl Rudi.

  10. Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

    Feanor     před 12 lety 06.03.2013 12:15 |  
    0 0

    Jestli je příchod Rudy pravdivý, tak bych na místě Rady vážně uvažoval o změně stylu hry na 4-1-2-1-2 úplně bez křídelních hráčů. V moderním fotbale by tento post měl zastávat krajní obránce ( a podle mě na to máme i vhodné typy hráčů ), navíc je velká škoda nevyužít našich nejsilnějších postů, které podle mě jsou středoví hráči ( ať už v A teamu, nebo v juniorce ). Je blbost, aby hráli špatný křídla bez formy, když můžem hrát s 1 def. záložníkem, dvěma středovými a jedním vyloženě ofenzivním. Podobný styl hry předváděla Itálie na MS a jak jim to fungovalo. Asi bych to postavil takhle Čontofalský - Čonka, Dobrotka, Bortel, Nitranský - Gecov - Petrák, Zmrhal ( Šimeček, Hrubý, Bazal, Kisel ) - Skácel - Fenin, Škutka. Je to jen můj názor, tohle je ale podle mě sestava, kde bychom konečně mohli hrát kombinační atraktivní fotbal, kterým by se Slávia měla prezentovat.

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      Feanor     před 12 lety 06.03.2013 12:17 |  
      0 0

      Teda samozřejmě na ME, ne světa :)

      • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

        JS (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 12:22 |  
        0 0

        absolutně souhlasím. 4-4-2 diamant byl oblíbený styl Josého Mourinha v Chelsea :)

        • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 12:35 |  
          0 0

          souhlas, tenhle herní styl hrál Inter Milán v té sezóně, když získal Italský Pohár, vyhrál Italskou Ligu i Ligu Mistrů. Navíc to trénoval právě Mourinho.
          Julio Cesar - Maicon, Lucio, Samuel, Zanetti - Cambiasso - Stankovic, Motta - Sneijder - Eto'o, Milito , to byla památná sestava

          • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

            JS (přítel SN)     před 12 lety 06.03.2013 12:53 |  
            0 0

            Já si zas pamatuju Chelsea v r. 2005: Čech - Ferreira, Terry, Carvalho, Gallas - Makelele - Ballack, Lampard - Robben - Crespo, Drogba

    • Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

      denydzlSKS     před 12 lety 06.03.2013 12:31 |  
      0 0

      Nedovedu si představit od Rady(resp. od jakéhokoliv českého trenéra) nějaký zásadní zásah do rozestavení. Mně se hodně líbí to, co v posledních letech praktikují zmínění Italové. Což je ten paskvil, který bych napsal buď jako 3-5-2 nebo jako 5-3-2. Kde ale největší roli hrajou křídla - u Italů např. Maggio nebo Balzaretti. Jenže si právě nejsem jistý tím, že by to zvládli Nitrianský nebo Juhar. Ale možná by jim mohlo pomoc právě to, že by za nimi byli ještě 3 stopeři..

  11. Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

    Ferguss     před 12 lety 06.03.2013 12:53 |  
    0 0

    Skácel potvrzen na oficiálkách, bohužel jen do konce sezóny.

  12. Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

    moxi (host)     před 12 lety 18.05.2013 08:14 |  
    0 0

    Lunettes de soleil Ray Ban [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    Lunettes de soleil Ray Ban pas cher [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    http://www.lunetteraybanpascherfr.net [www.lunetteraybanpascherfr.net]

    Ray Ban pas cher [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour homme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour femme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    http://www.lunettesdesoleilraybanfr.org [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]

    ray ban sunglasses sale [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    new ray ban sunglasses sale uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    ray ban sunglasses sale online [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    http://www.cheapsunglassesfashion.co.uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk].

  13. Re: Michal Petrouš: Slavia nemusí mít strach o budoucnost

    ccocoo (host)     před 12 lety 22.05.2013 11:07 |  
    0 0

    By how many smells for you to shades, every little thing considering the Oakley Sunglasses 2013 New Arrival [www.buycheap-oakleys.net] style and design can be beloved by means of many. The particular elite group makes use of this just like a software for you to show off the Oakley Antix Sunglasses black Frame black Lens [www.buycheap-oakleys.net] own reputation and also specially the very Oakley Asian Fit Sunglasses Black Frame Black Lens [www.buycheap-oakleys.net] series enjoys a significant buff adhering to.