Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

Juniorka na umělce v Edenu porazila v těžkém zápase svého nejbližšího pronásledovatele Hradec Králové 2:1 a stále se drží šest bodů za vedoucím Brnem. Branky Slavie vstřelili Jiří Vondráček a Robert Hrubý.

Slavia - Hradec Králové 2:1 (1:0)
Branky:
6. Vondráček, 81. Hrubý - 56. Bodlák (pen.)

Slavia: Hrubeš - Mikula, Mac, Kolařík, Herc - Smolák (69. Prošek), Bazal (56. Žák), Salašovič, Hrubý, Zámečník (60. Veselý) - Vondráček (77. Červenka)

Ve šlágru 19. kola hostila druhá Slavia na vodou nasáklé umělé trávě v Edenu třetí Hradec Králové, který přijel v sestavě s nejlepším střelcem soutěže Asimem Zecem nebo stoperem Dominikem Simerským, který má na kontě již 19 ligových zápasů a jednu vstřelenou branku v nejvyšší soutěži. Slavia kontrovala sestavou s minimálními ligovými zkušenostmi, ovšem s obrovským potenciálem. Ve středu hřiště se na postu defenzivního záložníka tentokrát pohyboval místo Marka Čepeláka Nikolas Salašovič. Sešívaní měli výborný vstup do zápasu, už v šesté minutě Smolák pěkně dloubl míč za obranu, kam si naběhl Vondráček a ve druhém jarním soutěžním zápase vstřelil svou třetí branku - 1:0. Hodně podobnou akci zopakovali slávisté o pět minut později, tentokrát poslal oblouček za obranu Salašovič, ale Smolák si míč musel zpracovat na prsa a jeho následná střela postrádala razanci a navíc mířila do středu branky. Slávisté po celý zápas hrozili ze standardních situací, které výborně kopal Hrubý. Po jeho přímém kopu jeden ze slávistů hlavičkoval v dobré pozici těsně nad. O minutu později sudí Houdek, který byl dnes nejslabším článkem utkání, neodpískal jasnou penaltu po faulu na jednoho ze slávistů kličkujícího na hranici pokutového území. Hosté se po dvaceti minutách dostali do hry a ukazovali, že nejsou nadarmo v tabulce juniorské ligy nahoře. Mladí slávisté tak po dlouhé době opět poznali, jaké to je, když se musí bránit rychlému a technicky poměrně zdatnému soupeři. Dlouhé minuty se tak ani jeden tým nedostal do šance, až v 29. minutě chyboval Bazal v rozehrávce, následnou střelu do středu brány však Hrubeš jistě kryl. Za Slavii kontroval Salašovič střelou z 20 metrů nad bránu golmana Vízka. Do konce poločasu si hosté vypracovali ještě jednu dobrou šanci po akci přes pravou stranu slávistické obrany, zakončující hráč však ve výborné pozici ve vápně vysoko přestřelil. Na druhé straně pak poslal Bazal míč z pravé strany před bránu, Zámečník jej jen lehce tečoval, ale golmana tím nepřekvapil.

Nástup do druhé půle měli kvalitnější hosté a zatlačili slávisty do defenzivy. Z jejich tlaku také vyplynula situace před vyrovnávací brankou, kdy dobře vyřešený brejk skončil střelou, která trefila ve vápně padajícího Mace do ruky a sudí Houdek odpískal penaltu. Tu sice Bodlák nekopl úplně nejlépe, Hrubeš míč zasáhl, ale bohužel brance přesto nezabránil - 1:1. Vyrovnání opět vybudilo k větší aktivitě i slávisty, ti vyrovnali hru a postupně si vytvořili i převahu v držení míče, šance však proti velmi aktivně hrajícímu soupeři nepřicházeli. Až v 78. minutě krátce po svém nástupu na hřiště utekl po straně Červenka a jeho střela jen těsně  minula vzdálenější tyč. O tři minuty se ale už sešívaní radovali. Centr Mikuly zprava golman Vízek trestuhodně jen vyrazil na střed hřiště, kde na hranici vápna číhal Hrubý a ten poslal míč Vízkovi okamžitě do sítě - 2:1! A hned o pár vteřin později to mohlo být dokonce o dvě branky, když aktivní Mikula se spoluhráči donutil rozehrávající hráče Hradce k chybě, poslal míč na Žáka a jeho střelu na zadní tyč dokázal Vízek vytěsnit na roh. Po něm byl naprosto očividně ve vápně faulován Červenka, který by jinak mohl sám hlavičkovat ve výborné pozici, sudí Houdek však nepochopitelně nepískal a útočníkovi Slavie to pak vysvětlil slovy "To máš za ten pád." V závěru slávisté zkušeně nepustili soupeře do žádné šance, naopak po dvou dalších výborných standardkách Hrubého dvakrát hlavičkoval Mac, poprvé nad a podruhé do golmana soupeře. To ale slávisty mrzet nemuselo, připsali si totiž další výhru a z posledních 11 soutěžních zápasů jich 10 vyhráli a jen jednou remizovali. Na první Brno, které také ani dnes body neztratilo, ztrácí slávisté stále šest bodů, třetí po dnešním kole zůstal Hradec Králové, který ztrácí na Slavii rovněž šest bodů.  

"Myslím, že hlavně první půle měla ligové parametry, hra měla tempo, nasazení, agresivitu, hrálo se nahoru dolu, ze strany naší i Hradce. Na začátku jsme měli převahu my, pak se hra vyrovnala, začátek druhé půle jsme byli v útlumu, soupeř vyrovnal, ale naši střídající hráči hru oživili. Takovou roli plní třeba teď Marek Červenka, vlítne na hřiště, připraví šanci, oživí hru, umí dát gól, tak to má vypadat. Jsme rádi za tři body, ale hlavně za předvedenou hru, mohla vyhrát obě mužstva," zhodnotil utkání trenér Michal Petrouš.

Zápas se odehrál na umělce, ale pro tým to nepředstavovalo žádné komplikace. "Počasí neřešíme, samozřejmě v zimě jsou hráči náchylnější k zranění, ale žádná vážnější jsme nezaznamenali, takže snad v pořádku. Celou přípravu jsme hráli a trénovali na umělce, takže na ní pokračujeme i v ligových zápasech, počítali jsme s tím, že první tři nebo čtyři kola na ní odehrajeme."

Po zápase se hráči shlukli okolo vedoucího mužstva Petra Raka a hned zjišťovali výsledek zápasu prvního Brna. "Kluci tím žijou a chtějí si to s Brnem rozdat o první místo, sami se dostali pod příjemný tlak, cítí, že sílu mají a Brno budou moct ještě potrápit. Ještě jsme žádné prémie za prvenství nevymysleli, ale zapřemýšlíme nad tím." Jistě zajímavá představa by byla, že by šel realizační tým dohola... Každopádně cíle pro jaro zůstávají stejné jako předtím. "Cestu máme pořád stejnou, připravovat kluky pro dospělý ligový fotbal a hlavně aby se prezentovali určitou hrou. Učíme je, aby hráli po zemi, aby si i v těžkých situacích uměli poradit. I když to někdy nevyjde, snažíme se do nich tyto zásady neustále hustit."

Kádr opustilo několik hráčů. "Šittich a Šimkovský jsou v Horních Měcholupech, Růžička na Kladně, Brůžek v Admiře, Sudek ve Vlašimi. Všechno to jsou hostování, jsou v mladém věku a nechceme se jich zbavovat, jak tomu bylo v minulosti. Můžeme se podívat na příklad Tecla, který tady nehrál pomalu ani za béčko a teď je v nároďáku. Některým změna hodně prospěje, vidí, jak to funguje jinde a pak si třeba i váží toho, co se pro ně ve Slavii dělá."

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

    klimi     před 12 lety 25.02.2013 17:18 |  
    0 0

    Těžký zápas proti kvalitnímu soupeři. Hradec hrál prvních 20 minut celkem zataženě, ale pak se trochu vytáhl a naším se především ve druhém poločase nedařilo příliš kombinovat.

    Náš první gól dal po krásném lobu Hrubého (snad to byl on) za obranu Jirka Vondráček, taktéž po pěkně umístěné střele.
    Soupeř vyrovnal z penalty, která asi byla jasná. Soupeř střílel a trefil padajícího Maca do ruky, kterou měl někde ve výši obličeje, takže asi jasná penalta. Nutno však dodat, že hlavní měl písknout minimálně dvě penalty pro nás, celkově byl rozhodčí nejslabším hráčem na hřišti.
    Druhý gól dal po centru Mikuly Hrubý, ke kterému se odrazil míč na hranici vápna.

    Náš nejlepší hráč jednoznačně Hrubý, ten kluk už nemá v juniorce co dělat, dobrý zápas odehrál také Salašovič s Mikulou (do Áčka na beka ideální, klidně místo pošuka Nitrianského).
    Naším stoperům se podařilo úplně eliminovat Asima Zeca, nebyl vůbec vidět, za což jim tleskám.

    Zápas celkově nic moc, na šance to bylo tak 3:1 pro nás, Hradec jsme do zakončení moc nepustili. Ale výhra důležitá a zahráli si téměř všichni hráči, takže hodnotím kladně. Na utkání byl přítomen i Petr Rada, který sám občas hlavního rozhodčího seřval, obzvláště když protestoval Zámečník u rozhodčího a dostal za to žlutou kartu, tak se Rada velice hlasitě ozval.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 25.02.2013 17:35 |  
      0 0

      Prakticky ve vsem souhlasim. Jen ten obloucek na Vondracka poslal podle me Smolak. Salasovic mi neprisel az tak vyrazny, naopak se mi dnes opet velmi libil Mac.
      Ke Hrubemu snad jen tolik, ze tak, jak on kopal dnes standardni situace, tak to nikdo z kadru A tymu nezvlada ani vzdalene. Prakticky co centr, to vyborny mic a sance pro nase hrace (nejcasteji Mace) na zakonceni.
      Byl to dnes opravdu tezky zapas, obema tymum to na mokre umelce dost klouzalo a tak nebylo prilis mnoho sanci - aspon tedy ne tolik, na kolik jsou pravidelni divaci juniorky zvykli. To ovsem take souvisi s vykonem soupere, ktery si zaslouzi opravdu uznani.
      Co se tyce sudiho, tak naprosty souhlas, meli jsme kopat dve penalty, ale nekolikrat take neodpiskal jasne fauly ve prospech Hradce, celkove dost nepovedeny vykon.

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

        Pepino44     před 12 lety 25.02.2013 19:44 |  
        0 0

        Tak já taky přispěji trochou do mlýna,já jsem si taky myslel,že na první gol nahrával Hrubý,který mne přesvědčil,že patří do A, standartky kopal opravdu dobře,to v A jak jsem již několikrát psal nikdo lépe neumí. Docela mne svým výkonem dneska zklamal Bazal-nebyl moc vidět. Ale jeho střídání ˇZákem se Petroušovi moc nepovedlo.Zák byl ještě horší.Pokud by na ten první gol nahrál opravdu Smolák,tak bych mu i částečně prominul,protože se mu utkání také moc nepovedlo. Protože na zápase byl Rada nejenom vidět ale i slyšet tak snad Hrubého brzo povolá. Jsem přesvědčen,že místo Kisela by byl posilou. Jinak jsem byl zvědav na Hradecký zázrak Zaca ale ten byl uplně vymazán. Ještě mne zaujal jeden moment-taktická varianta trenéra Petrouš,kdy při rohovém kopu soupeře jdou tři až čtyři naši hráči k půlící čaře,kde je musí soupeř hlídat nejméně stejným počtem hráčů a prostor před naší brankou se tak vyčistí- docela to vycházelo. Jinak souhlasím s reporty nahoře,zejména co se týče sudího- byl nejhorší na hřišti. Jinak ještě otázku- bylo to někde k vidění?Někdo to tam celou dobu natáčel.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

          jane (admin)     před 12 lety 25.02.2013 20:11 |  
          0 0

          Hodne zapasu si nataci jeden nebo druhy tym pro vlastni ucely, pripadne se musi natacet povinne, ale pochybuju, ze by to bylo nekde verejne ke zhlednuti.

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

            klimi     před 12 lety 25.02.2013 20:46 |  
            0 0

            Pokud se nemýlím, tak v Xaverově vždy stojí někdo z kamerou a natáčí, ale málokdy jsem nějaké video viděl.
            Tou asistencí si nejsem úplně jist, ale pokud se nemýlím, tak ta akce šla spíše z levého středu hřiště, což mi vychází spíše na Hrubého než na Smoláka, ale možné je vše :))

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

            Pepino44     před 12 lety 25.02.2013 21:08 |  
            0 0

            O tom,že si to týmy natáčejí vím, je to mimo jiné i na podporu případného protestu ale není mi jasné,proč se to nemůže použít třeba pro TV Slávia.

            • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 26.02.2013 13:07 |  
              0 0

              Tak je mozny, ze i na tuhle soutez jsou prodany televizni a internetovy prava a ze kluby zaznamy zverejnovat nesmi.

              • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

                Pepino44     před 12 lety 26.02.2013 17:36 |  
                0 0

                Tak to je docela možný,pamatuji si,že nějak před začátkem junior ligy někdo uváděl,že hrací den bude pondělí a jeden zápas ve středu aby mohl být přenášen televizí,ale kde nic tu nic.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 20:56 |  
    0 0

    Jak to teď vlastně bude po schválení zákona o anonymních akciích, to zase Řebíček bude muset udělat změnu tak jak to bylo předtím ne?

  3. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

    subHuman     před 12 lety 25.02.2013 21:10 |  
    0 0

    Dnešní zápas byl za poslední dobu určitě nejvyrovnanější, naši hráči tentokrát soupeře neválcovali, jak bývá jejich dobrým zvykem:-)
    Hra měla vysoké nasazení a rychle se přesýpala z jedné strany na druhou, brankových příležitostí jsme tentokrát viděli méně než obvykle. Vím, že jsou výsledky až na druhém místě, přesto jsem měl velkou radost, když se podařilo dát druhý gól a zápas dotáhnout do vítězného konce.
    Výborné utkání odehrál Hrubý, trvám na tom, že v současném kádru áčka nikdo neumí kopat standardky tak jako on (nebo to alespoň nepředvádí...). Dařilo se, jako v posledních zápasech již tradičně, i Vondráčkovi, který se oproti loňskému roku výrazně zlepšil. Naopak málo se dnes do hry dostával Bazal.
    O síle našeho kádru hovoří i to, že hráči kteří si již připsali starty za A mužstvo (Červenka, Čepelák) začali pouze na střídačce...
    Naopak velmi slabým výkonem se prezentoval hlavní sudí, který byl nepřesný na obě strany, přičemž naše hráče poškodil určitě více.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

      klimi     před 12 lety 25.02.2013 21:43 |  
      0 0

      Ano, důležitá je ta část o tom, že výsledky jsou až na druhém místě. Marně jsem se dnes snažil vysvětlit podstatu juniorské ligy postarším pánům, kteří jen nechápavě kroutili hlavou, proč Petrouš tolikrát střídá, když nám jde o první místo.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

    spino     před 12 lety 25.02.2013 22:23 |  
    0 0

    Mrzí mě, že hráči jako Hrubý, Hurka nebo Mikula nemohou pravidelně hrát v nějaké dospělácké nižší lize. Říkám to Kusému furt. Lepší než přívést tři (pseudo)kvalitní hráče do áčka je buď sehnat jako farmu, nebo vybudovat B tým, který hrál první divizi, případně ČFL. Výsledky s mladíky by se poté zúročili dvakrát tolik. Takhle ty mladíky úplně zanedbáme, protože juniorka je jim už malá a Rada jim šanci v áčku nedá.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 23:07 |  
      0 0

      a muzes taky kusemu rict kde na to veme? ze by jsi to sponzoroval? to by slo ne?

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

      no-nick     před 12 lety 25.02.2013 23:26 |  
      0 0

      "Říkám to Kusemu furt."...? :-D:-D Ten kluk je fakt dobrej:-D

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

        Barra     před 12 lety 25.02.2013 23:46 |  
        0 0

        A ten Kusý ne a ne poslouchat...

        Možný by neškodilo, kdyby Spino s přečetl odpovědi Kusýho, kde se v poslední době více krát o této problematice zmínil.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

      Pepino44     před 12 lety 26.02.2013 08:18 |  
      0 0

      spino- Kurna,když Tě Kusý neposlouchá,tak s tím něco udělej.Stěžovat si jenom tady nemá cenu. Když neposlouchá,tak ho třeba odvolej.Vždyt sehnat peníze
      (pár desítek milionů) na provoz "B" je tak prosté.

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

        bongor     před 12 lety 26.02.2013 13:28 |  
        0 0

        No vidíš,to je nápad,odvoláme Kusýho a budeme příští rok v LM.Že já na to blbec nepřišel sám.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

          spino     před 12 lety 26.02.2013 14:57 |  
          0 0

          To by na jeho místo musel nastoupit Žito 44.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

      sasky     před 12 lety 26.02.2013 10:12 |  
      0 0

      A Kusý ti neustále odpovídá, že na B-tým prostě nejsou peníze, hostování musí vyhovovat všem stranám (Slavia, hráč, další klub). Momentálně je na hostování z juniorky venku pět hráčů (zmíněno v článku). Navíc pokud bychom Hrubého poslali na hostování, tak logicky nemůže dostat šanci v GL, nebude k dispozici v případě zranění někoho z A-týmu apod. Navíc to, že bylo pod smlouvou 85 hráčů tu už bylo a kam to vedlo víme všichni. Nedá se nic dělat, Slavia se musí soustředit na nejlepší hráče a ostatní bohužel musí odejít. Je jasné, že občas někdo vykvete až jinde, ale to je prostě úděl kvalitní práce s mládeží. Obecně se za kvalitní mládež považuje 1-2 vychovaní hráči pro A-tým ročně. Více ani prakticky není potřeba.
      Nicméně k Petroušovi. Ten chlap se mi líbí čím dál víc. Moc dobře chápe význam juniorky v rámci klubu, líbí se mi, že si stále jede svoji lajnu ohledně hry po zemi apod. A co mě potěšilo nejvíc, že si nestěžuje na přípravu nebo hru na umělce jako jiné "hvězdy". Prostě smířeni s podmínkami, které jsou pro oba týmy stejné. Je u něj i znát respekt k soupeři.

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.02.2013 14:58 |  
        0 0

        Přesně, Kusý pregnantně zdůvodnil proč tomu je tak a nejinak,jen pan spino alias vocel to pořád nechápe a proto chytrému napověz a hloupého kopni v tomto případě rovnou do zadku :-))

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

        Barra     před 12 lety 26.02.2013 15:45 |  
        0 0

        Tak trochu se musím Spino zastat. Také jsem si z něho utahoval, když píše jak to ´furt Kusýmu říka a ten ne poslouchat´. Rozumím argumentaci Kusého, na druhé straně je ale pravda, že by bylo fajn kdybychom vedle juniorky ještě měli ´B-čko´, jak to má například Sparta. My máme v A-čku nějakých 25 hráčů, stejně jako Letná. V juniorce jich máme (když odečtu Berkovce-Hrubýho-Hurku-Šimečka kteří jsou také na soupisce A-čka) 20, celkem tedy 45 hráčů. Letná má v juniorce 18 hráčů, v B-čku 21. Celkem mají tedy 64 hráčů, o nějakých 19 více než my.

        Mít B-mužstvo je samozřejmě nákladné, jedná se o nějakých 20 hráčů kteří mají smlouvy, dále má Letná vedle trenéra Haška v B-čku dalších 7 lidí v organizačním týmu. K tomu přijdou veškeré další náklady spojené s provozem tohoto mužstva, jako transport, vybavení, údržba, atd., atd. Takže levná záležitost to určitě není, pod 1 mil Kč měsíčně se podle mě nedostane (20 smluv s hráči, 5 (?) nebo více členu organizace – a už to letí).

        Otázkou je, jestli se investice do těchto nákladů nevyplatí. Riziko, že pak nějaký Tecl, Gebre, Jiráček a co. nám utečou prsty, se výrazně zmenší. A hlavně více hráčů má timto způsobem herní praxi, než teď. Z 45 z našeho A-čka a juniorky můžou jen 22 stále hrát a pár co se týká střídání, zbytek jen trénuje. Být nějaký bohatý mecenáš z USA, bych rád přispěl. Ale jak řečeno, mám pochopení pro Kusýho a jeho vyrovnané rozpočty. Víme, jak daleko jsme se dostali když pod starým vedení bylo běžné moto ve Slavii ´sky is the limit´. 85 hráčů pod smlouvou - to asi málokdo v ČR překoná.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.02.2013 15:58 |  
          0 0

          To jsou hezké úvahy,ale ten mecenáš není.o této investici se dá s úspěchem pochybovat, stačí se podívat na tebou uváděnou chátru skončila v mínusu čtvt miliardy korun tam to zaplácne křéta u nás nikdo.Tím to vlastně začíná i končí.Jistě ta sekyra u rudejch není dána jen béčkem a juniorkou,ale i jinými aspekty.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

          bongor     před 12 lety 26.02.2013 16:05 |  
          0 0

          Právě to byla zásadní chyba minulého vedení,že se nechalo oslepit výší bonusů z LM i dalších příjmů a zkrátka "rozhazovalo".Asi nikdo z nich nebyl ekonom na svém místě.Určitě se to nemohlo čekat od KJVCD,to byl úzce specializovaný člověk,ale byli tam i další,kteří to měli mít pod kontrolou.Za té situace se dělalo to,k čemu máme všichni blízko a co by se nám určit líbilo,kdyby to nepřekročilo rámec příjmových možností.Zajistili se hráči,kteří by jinak šli o dům dál,to byli právě ti další Teclové,Gebreové,Gecovové,Jiráčkové,Kovaříkové a spousta dalších.p.Kusý podobnou chybu naštěstí neudělá a když nemáme pana Taškáře,aby za nás někdo hradil sekery ve všech možných "hospodách",tak prostě na to béčko nemáme prachy.Je to strašně jednoduché.Škoda,že se nenajdou nějací boháči s červenobílým srdcem,aby to zatáhli,než se zase vzmůžeme a po pravdě řečeno se tomu i trošku divím,vždyť přece slávistů je v Čechách hromada a miliardářů taky slušná kupa

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

            bongor     před 12 lety 26.02.2013 16:09 |  
            0 0

            Bolševik vlku jak víme hlavně přeplácí hráče.Z Křetínskýho si de facto dělají "oslíčku otřes se" a pořád mu namlouvají,jak se mu ta jeho hračka otelí a že se bude koupat ve zlatě.Leda tak kulový.Mohli by mít béčko,céčko déčko a třeba i zetko,ale stejně ta hůl nevykvete.

            • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.02.2013 16:55 |  
              0 0

              Po pravdě řečeno on celej českej fotbal je žumpa na peníze,jen Plzen ted asi ne,ale to je otázka času kdy tomu bude také tak.

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

            Barra     před 12 lety 26.02.2013 16:16 |  
            0 0

            Souhlasím - můžeme být jen rádi, že ve Slavii je vedení ´rozpočtové odpovědnosti´. Takže pochopení pro Kusýho, na druhé straně, když už jsme se tak udobřili s Bicanem Jr. - snad by se mohl snažit využít své kontakty v USA? Ale to je samozřejmě jen takový nepovedený vtip, raději to sám uvedu, než se do mě někdo spustí :-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.02.2013 16:53 |  
              0 0

              Hlavně si myslím že až takové kontakty na opravdu bohaté lidi tam nemá,to spíš ten Kusý by mohl disponovati něčím takovým a nejenom v americe.

              • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

                Barra     před 12 lety 26.02.2013 16:56 |  
                0 0

                Já vím, spíš by tam možná mohl být Kubík užitečný. Byl to jen takové píchnutí do obnovených přátelským vztahů.

                • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

                  bongor     před 12 lety 26.02.2013 17:22 |  
                  0 0

                  Nejvyšší čas,aby se našel nový Korbel,nemusí být ani z USA.Jenže když se na to podívám realisticky,tak A.Ř.do nás taky nenasypal málo,i když mnozí mu přičítáme nekalé úmysly,nebo nekalý původ jeho investice.Jenže ukaž mi někoho,kdo má miliardy a vydělal je pilnou prací.Kdybych měl 100 tisíc měsíčně tak za rok mám 1,2 milionu.Utratím 200 tisíc za jídlo ,pití,kouření a děvky.Za sto let mám 100 Mega,za tisíc let vydělám 1mld,,takže ten poctivec od morku kosti by musel mezi námi žít od roku 1013.Znáte někdo někoho takového?Snad jsem se v těch nulách nazamotal.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

                    Barra     před 12 lety 26.02.2013 20:38 |  
                    0 0

                    Jó Bongore, znám více způsobů jak rychleji zbohatnout, než popisuješ:

                    - člověk může rychle zbohatnout tím, že se dobře ožení,
                    - může zdědit,
                    - může vyhrát v loterii,
                    - české specifikum je také že se dalo také nečekaně zbohatnout po restituci,
                    - v ČEZu si p. Roman vydělal pár set miliónu ročně

                    anebo… může se včas začít spořit.

                    Před nějakých 30 letech jsem si koupil holandskou verzi knihy německého autora Heinze Dencklera (´Reich werden kann man lernen´), kde se vysvětluje, jak fungují principy úroků a hlavně ´složený úrok´nebo úrok z úroku.

                    Zázračná cifra je ´72 ´. Když 72 dělíš výškou úrokem, tak ti vyjde počet let, jak dlouho to trvá, než se ti kapitál zdvojnásobní. Tedy: 72:3 = kapitál se ti zdvojnásobní za 23,4 let při ročním úroku ve výši 3%. Když je úrok 5%, tak to trvá 72:5 = 14,4 let, když je úrok 10% tak už to trvá jen 7,2 let, aby se ti kapitál zdvojnásobil (72:10 = 7,2let). A pak to jde, při 10% úroku, rychle: po 14,4 letech = 4 násobek, 21,6 letech = 8 násobek, po 28,8 letech = 16 násobek, po 36 letech 32 násobek, atd. Po 57,6 letech to už dává 256 násobek, po 64,8 letech = 512 násobek, po 72 letech dokonce 1024 násobek. A přidej dalších 7,2 let a 1000 Kč ti po 79,2 letech vynese 2,048 mil Kč…

                    Když máš tedy štěstí a uložíš 1 milion a budeš mít roční 10% výnos s tím, že úroky nebudeš nevybírat a dále ukládat, tak ti po 72 letech iniciálně uložený 1 milion Kč udělá 1,024 miliard korun… Deset procent je dost, ale i pěti procentní úrok dělá po 72 letech 512 miliónu Kč.

                    Ale může to jít ještě rychleji: kdo uloží 63.108 Kč s ročním úrokem 10%, a k tomu ještě měsíčně 300 korun šetří a opět uloží proti 10%, získá za 25 let za vklad ve výši 300 korun/měsíčně celkovou částku 389.448 Kč. Mezitím se mu původní vklad za 24,6 let vynese 671.973 Kč, spolu s extra spořenými 300 Kč/měsíc tedy 1,061,421 Kč!

                    Samozřejmě se musí počítat s inflací atd., ale i tak. Toto kouzlo platí ale jen, když se včas začne šetřit. Knížku mám sice přes 30 let, ale bohužel (pro mé děti) jsem se dobrými radami neřídil. Ale pro budoucí vnoučata ještě není pozdě.

                    Takže kdo ví, jak byl dědeček Řebíček předvídavý a šetřil pro své potomky :-)

                    (A jestli jsem to špatně vypočítal, tak Quelhar mě určitě opraví).

                    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

                      JS (přítel SN)     před 12 lety 27.02.2013 09:16 |  
                      0 0

                      fór je v tom, že na desetiprocentním úroku bude vždy něco podezřelého a pochybuju, že jeho doba existence bude 70 let :)

                    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

                      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 27.02.2013 09:41 |  
                      0 0

                      Myslím že se trochu vyznám a desetiprocentní úrok je nesmysl,tedy pokud nebudeš riskovat,ale pak také můžeš mít hovno.Realné jsou 3-5 procent tam je to vlastne stoprocentní např.státní dluhopisy.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

                        Barra     před 12 lety 27.02.2013 09:56 |  
                        0 0

                        Proto jsem také psal, že

                        ´Deset procent je dost, ale i pěti procentní úrok dělá po 72 letech 512 miliónu Kč´.

                        Ulož 2 milióny místo jednoho s kumulovaným úrokem 5% a výsledek bude stejný jako u jednoho s 10%.

                        Ale stačí 3%. Vedle spořících účtu se nabízí samozřejmě také investice do podílů jako Coca Cola, které posledních 50 stále vynášely dividendy. Poslední výnos byl 2,94%.

                        Chtěl jsem Bongorovi jen naznačit, že 1 miliarda Kč se dá našetřit rychleji než za 1000 let, a že trik/kouzlo hlavně spočítá v složeném, tedy opakovaně investovaném úroku (´úrok na úrok). Nezáleží tolik na tom, kolik se našetří (proto příklad 300 Kč/měsíc), ale hlavně aby se včas začalo. Promeškaný čas se už nedá dohnat.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

          sasky     před 12 lety 27.02.2013 11:02 |  
          0 0

          Co má Sparta mě zase až tolik netrápí. Za poslední roky jim všemožnými týmy prošlo tolik mediálních hvězd, že se to snad ani spočítat nedá. A kde ti hráči nyní jsou - rozprodaní po republice a na Slovensku a finanční ztrátu Sparty to nějak významně neovlivnilo. Navíc B-tým třeba ve třetí lize ti hráče nějak extra nezhodnotí, pokud tento nedostane brzy prostor i v áčku a takových hráčů by tam stejně bylo minimum. Myslím si, že koncept juniorek je dobrý nápad, možná bych jej akorát trochu pozměnil na soutěž rezervních týmů, aby se tam tolik neuplatňovala věková pravidla. Ano, zachovat např. to, že na hřišti musí být min. 6 hráčů U-21 (23), tak aby opravdu sloužila zejména pro mladší hráče, ale na druhou stranu, aby byla i konfrontace se staršími.
          Zopakuji, že se dle mého názoru nedá zabránit tomu, aby občas nějaký lepší mládežník někam odešel a ani by to snad nemělo být cílem klubu. Podstatné je udržet ty nejlepší, kteří jsou v nějakém střednědobém horizontu v klubu potřeba (řekněme výhledově do 2-3 let). Případně se do prodejních smluv snažit zabudovat i nějakou klauzuli o zpětném odkupu, ale to bude asi hodně složité.
          Myslím, že stav cca 40-45 hráčů pod smlouvami + pár dorosteneckých smluv pro hráče od 16-19 let by mělo být v pořádku.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:1

          slaviator     před 12 lety 27.02.2013 12:38 |  
          0 0

          Hráči v juniorské lize mívají běžně kolem 10-15 tisíc měsíčně. Dost liových týmů má pod smlouvou i nejnadějnější šestnáctileté hráče z dorosteneckých týmů. A třeba Sigma momentálně má těch hráčů pod smlouvou také kolem 80, Sparta ke stovce... :-)