Chance liga

Olomouc - Slavia 2:1

 Slavia se v prvním jarním kole představila na Hané, kde se utkala s domácí Sigmou Olomouc. Zápas skončil 2:1 pro domácí a slávisté tak potvrdili tragickou venkovní bilanci.  

Olomouc - Slavia 2:1 (2:1)

Branky: 13. Doležal, 17. Ordoš - 8. Gecov

Sestava: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Mičola (83. Škoda), Gecov (72. Vošahlík), Petrák, Zmrhal - Kisel (72. Škutka) - Fenin

Slavia vyslala na hřiště očekávanou sestavu, oproti 1. poločasu generálky s Kladnem došlo jen k jedné změně - Fenin nahradil na hrotu Škodu. První šanci zápasu si připsali domácí, jejichž útočník byl trestuhodně osamocený na malém vápně, ale centr byl naštěstí příliš vysoký, a tak hlavičkoval jen nad. Hned poté přišla první branka, a hned se trefili sešívaní! Marcel Gecov střílel a míč buď špatně odskočil, nebo byl tečovaný, a tak skončil v síti za Zlámalem! Slavia pak měla zajímavý brejk, na centr ale nedosáhl osamocený Mičola. Sigma ale velice brzy vyrovnala. Aktivní Schulmeistra poněkolikáté odcentroval přes Juhara a přízemní centr uklidil skluzem za Čontofalského záda Doležal. Slavia se snažila odpovědět rohem, po němž ale Kisel střílel jen nedůrazně. A tak branku vstřelila Sigma, po obrovském zaváhání brankáře Čontofalského se prosadil Ordoš. Olomouc branky povzbudily, Schulmeister si opět pohrál s Juharem, ale závar ve vápně naštěstí slávisté přestáli. Po dobré přihrávce aktivního Fenina se v šanci ocitl Mičola, ale byl v příliš velkém úhlu na to, aby prostřelil domácího brankáře. Juhar hraje opravdu příšerný zápas, znovu se nechal obejít, Olomouc naštěstí nedokázala dostat míč do sítě. A opět Juhar! Při centru si nepohlídal svého hráče, Schulmeister naštěstí v zajímavé pozici promáchl. Slavii se v této části zápasu nedařilo, o změnu se pokoušel střelou Zmrhal, domácí brankář vyrazili na roh. Vysoké tempo utkání pak poněkud opadlo, územní převahu měli hráči Olomouce. Z odraženého míče měl po 40ti minutách hry nabito střelec Gecov, ale ukopl se. Zajímavou kolmici předvedl Ordoš, ale Navrátil o centimetry nedokázal zpracovat. První půle tak skončila 2:1.

Druhý poločas začal beze změn v sestavě. A se Slavií mohlo být hned ještě hůře! Gecov zpackal rozehrávku a Schulmeister běžel za přihlížení Juhara sám na Čontofalského. Našeho brankáře přeloboval, míč ale naštěstí skončil těsně vedle branky! Hra Slavie pak, co se týče útočné fáze, nabrala podzimní parametry. Dále se hrál takticky svázaný fotbal, Sigma podnikala ojedinělé výpady, zatímco sešívaní byli statičtí a hráli bez zájmu. Obraz hry se nemění, menší problémy nadělal Zlámalovi Zmrhalův přízemní centr. Nakonec ale neposedný míč domácí gólman zkrotil. Nepříznivý obraz hry se pokusil trenér Rada změnit hned dvojím střídáním, na hřiště poslal útočníky Škutku a Vošahlíka, ze hry naopak odstoupili Gecov a Kisel. A Slavia hned zahrozila! Po Škutkově centru tečoval míč těsně vedle branky Fenin. A právě Dávid Škutka hru sešívaných výrazně oživil! Po přihrávce zpracoval míč ve vápně, otočil se, ale nezakončil dostatečně důrazně, takže jeho střelu Zlámal vyrazil! Skórovat mohl i Vošahlík po pěkné kombinační akci, ale obránci jeho střelu na poslední chvíli zblokovali. A ihned přišla další ohromná šance Vošahlíka, který tečoval těsně před Zlámalem, ten ale dokázal míč reflexivně vykopnout! Olomouc pak zdržováním dokázala otupit tlak Pražanů. V nastavení se tak již nic nestalo a Slavia prohrála na Hané 1:2.

Komentáře (184)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

    jarodo57     před 12 lety 24.02.2013 17:06 |  
    0 0

    Nitrianský je na roztrhání podle onlinu pravý bek i levý záložník

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

      ortevor     před 12 lety 24.02.2013 17:09 |  
      0 0

      kdyby někdo měl odkaz na live stream někde, tak se pls podělte...
      mimo toho sazkabetu s nucenou registrací

  2. Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Jarda66     před 12 lety 24.02.2013 17:07 |  
    0 0

    Zdar, nevíte kde bych našel nějakej funkční stream???

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Elanius     před 12 lety 24.02.2013 17:08 |  
      0 0

      Hledal jsem celkem intenzivně, ale nic nenašel :(

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Jarda66     před 12 lety 24.02.2013 17:09 |  
        0 0

        já taky ne, ale už dal gecov gol a vedem

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

      denydzlSKS     před 12 lety 24.02.2013 17:10 |  
      0 0

      Je to takovej paradox, kdy v ČR můžeš sledoval kdejakou evropskou i neovrepskou soutěž, jen Gambáč ligu ne:-/

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Moskyta     před 12 lety 24.02.2013 17:52 |  
        0 0

        https://www.sazkabet.cz/cz/kurzove-sazky/tv-prenosy/

        Sledování zůstává samozřejmě bezplatné, ale pouze pro uživatele, kteří mají aktivní* účet na www.sazkabet.cz.
        Tímto opatřením eliminujeme zveřejňování fotbalových přenosů na serverech, které k tomu nemají oprávnění, a zároveň nabízíme všem našim registrovaným sázejícím jednoduchý a stálý přístup ke streamovaným zápasům.


        * Aktivní účet: Sázející vsadil během posledních 30 dní minimálně 30 Kč. Sledování zápasu bude dostupné po 5 minutách od podání a schválení odpovídající výše sázky či sázek.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Jarda66     před 12 lety 24.02.2013 17:56 |  
          0 0

          Jo, ale nejdřív se musíš registrovat na pobočce, už sem taky zkoušel se tam registrovat, ale chce to registraci na pobočce

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Moskyta     před 12 lety 24.02.2013 18:00 |  
            0 0

            Sledování zůstává samozřejmě bezplatné = Sázející vsadil během posledních 30 dní minimálně 30 Kč!

  3. Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 17:09 |  
    0 0

    Koukam, ze Olmiku chybi i Skerle s Horavou. Troufnu si tvrdit, ze bychom tam proste meli utocit na vyhru.

    Nechci moc rejpat,ale zcela mi unika,proc Rada do utkani nominoval Korese a Vosaha,oba v priprave zcela z formy a nejel dobre hrajici Hurka. To musim kritizovat.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

      ortevor     před 12 lety 24.02.2013 17:11 |  
      0 0

      taky mi ta sestava Olomouce přijde víc než hratelná...ale radši už nic neočekávám, přece jenom hrajeme venku :)

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

      rek     před 12 lety 24.02.2013 17:14 |  
      0 0

      Radova ignorace Hurky evidentně nebude z výkonnostních důvodů.

      • Re: Gooool

        goop     před 12 lety 24.02.2013 17:20 |  
        0 0

        Tak nám to vedení klasicky moc dlouho nevydrželo. Jestli jsem měl z něčeho strach, tak ze slabých krajních obránců.

        • Re: Gooool

          denydzlSKS     před 12 lety 24.02.2013 17:22 |  
          0 0

          Já myslel, že když se podařilo vyštípat kazisvěta Hubáčka, který zavinul polovinu gólů, tak že to bude jedno čistý konto za druhým:-(

        • Re: Gooool

          goop     před 12 lety 24.02.2013 17:21 |  
          0 0

          Podle online si tam z Juhara dělaj trhací kalendář

        • Re: Gooool

          KaiN     před 12 lety 24.02.2013 17:22 |  
          0 0

          Neboj, do druhého poločasu pošle Rada jinou jedenáctku, a ta Olomouc uběhá. V přípravě to krásně fungovalo.

          • Re: Gooool

            denydzlSKS     před 12 lety 24.02.2013 17:26 |  
            0 0

            Tak to už jsem v klidu..
            Ale ne, nemusíme střídat celou jedenáctku, důležitý je, že máme silnou mládež a nemusíme střídat kluky, kteří nemají formu(jako např. Koreše s Vošahlíkem)

      • Re: Gooool

        Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 17:20 |  
        0 0

        2:1!-to je zapas kurna.a ja blbec jsem nejel

  4. Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

    opicemag     před 12 lety 24.02.2013 17:21 |  
    0 0

    Já věřil, že obrana bude naše nejsilnější stránka...

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

      edenian     před 12 lety 24.02.2013 19:56 |  
      0 0

      To jsi asi jedinej.

  5. Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

    quelhar (admin)     před 12 lety 24.02.2013 17:22 |  
    0 0

    Hmm, prijdu domu v 10. minute a dostaneme dva goly... Juhar mi prijde na vystridani a Contofalsky skoro taky :o/

  6. Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 17:23 |  
    0 0

    ten Juhar to tam asi pěkně sere, podobnej ,,výkon,, jako když jsme prohráli na podzim v Budějkách

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 17:36 |  
      0 0

      divej se na to tak, ze tu je sance ze nastoupi druhy utocnik.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

        klimi     před 12 lety 24.02.2013 17:51 |  
        0 0

        Pod Radou? Opravdu? Možná tak místo Fenina, ale jaká je opravdová šance, že budeme hrát na 2 útočníky?

  7. Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

    postovni (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 17:24 |  
    0 0

    druhej gol jde jednoznacne za contofalskym. takhle si prece nemuze nechat dat gol z malyho vapna.

  8. Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

    Mikelakos     před 12 lety 24.02.2013 17:25 |  
    0 0

    Tak to je paráda,člověk nemuže z pracovních duvodu jet na zápas a on nikde není stream.To mi vyližte rit..

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 17:28 |  
      0 0

      na sazka bet to jede. jen musis byt registrovan a mit vsazeno jendou za mesic za 30 kc

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

        Mikelakos     před 12 lety 24.02.2013 19:19 |  
        0 0

        jo o tom vim uz,jen sem kvuli praci nestacil dojit na pobocku dokoncit registraci..

  9. Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

    smichov_1     před 12 lety 24.02.2013 17:35 |  
    0 0

    Doufám že Řebíček pochopil, že s Radou je úplně jedno, jestli máme jednoho, dva nebo tři útočníky / stopery. Ten člověk by se s Barcelonou nedostal do EL.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

      Kactus     před 12 lety 24.02.2013 17:48 |  
      0 0

      hlavne s Rebickem je uplne jedno, jakeho mame trenera nebo hrace.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

        klimi     před 12 lety 24.02.2013 17:49 |  
        0 0

        S Řebíčkem mít třeba Petrouše, tak jsme úplně jinde než nyní...

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 19:14 |  
        0 0

        Twl jeden on tam žebříček s nima hraje?,blabolíš kraviny!

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 v 1. pol.

      Oja     před 12 lety 24.02.2013 17:56 |  
      0 0

      Zase nebuďte negativní, nehrajeme špatně. Bohužel Juhar a Čonto si vybrali slabší chvilky, ale dopředu to má oproti podzimu i nějakou tu myšlenku:)

  10. Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    winter (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 17:56 |  
    0 0

    hm tak jsem si po gólu Gecova řikal že to vypadá nadějně.. ale co se nestane, jako vždy když dáme gól venku jako první tak to vedení neudržíme ani deset minut.. olomouc si s naší obranou vytírá prdel, dělaj si tam po lajnách co chtěj, hlavně Juhar totálně nestíhá, kromě toho že to posral několikrát u sebe napravo nedokázal ani jednou uhlídat ani útočníka olomouce když na něj šel metr do vápna a on stál u něj.. já bejt trenér tak Juhara střídám ve 20.minutě.. první gól jde na vrub Juharovi, Bortelovi (myslim že doležala hlídal on) a Čontofalskýho, druhej gól je zase Juhara a Čontofalskýho.. no takže jako vždy je zápas v píči, díky tomu že máme na lavičce "stratéga" Radu tak vždycky jak se venku dostaneme do ztráty tak je zápase.. ale přesto jsem zvědavej jak se to pan stratég bude snažit řešit, jestli se dočkáme Škutky jako druhýho útočníka na place a nebo tam půjde za Fenina v 88.minutě...

  11. Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    Tonda     před 12 lety 24.02.2013 18:08 |  
    0 0

    Nechci moc brblat, je to zatím pouze první poločas, ale my hrajeme na 2 defenzivní záložníky na středu hřiště, a Sigma si nás vodí po lajnách jak se ji zlíbí...To je fajn že středem neprojdou. Říkám si, že 2 def záložníci jsou zbyteční, zkusil bych vytáhnout jednoho z těch 2 ke Kiselovi, nebo jednoho střídat za Škutku k Feninovi. Pokud je Juhar opravdu tak hodně marný, tak bych místo něj poslal okamžitě Čonku. Schulmeister si na Juhara zřejmě hodně věří.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

      jarodo57     před 12 lety 24.02.2013 18:14 |  
      0 0

      To by jsi udělal ty a má to svoje opodstatnění, jenže náš trenér má úplně jiné myšlení(myšlení v jeho případě je silná definice)

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        jarodo57     před 12 lety 24.02.2013 18:21 |  
        0 0

        Proč?Mě už ty primitivní trenéři(Straka,Rada ) nebaví a pro Slávii to je nedůstojné.

  12. Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:16 |  
    0 0

    To se mi vubec nelibi.. dame nahodnej gol a pak tragicky vykony Juhara a Contofalskyho..

  13. Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    Barra     před 12 lety 24.02.2013 18:18 |  
    0 0

    Tak hrajeme s Martinem Feninem v útoku. Martin, který mezi 8/2/2008 a dnes, tedy za posledních 5 let, dal přesně 4 góly, ten poslední padnul 8/4/2011, tedy před 2 lety. Na lavičce máme Škutku, který v přípravě ty omezené poločasy kdy byl postavený, využil k tomu aby dokázal že jeho 13 gólů během 17 zápasů v podzimní části Corgoň lize nebyly náhoda.

    Nikdy jsem nekritizoval trenéra, protože si myslím že obecně to má těžší než outsideři vůbec tuší, ale tady moc dobře nechápu, že naši impotenci v útoku (4 nejslabší co se týká produktivity v lize), Rada řeší tím, že ze Škutky dělá jen náhradníka. Že by mu vadila ta sebedůvěra Dávida Škutky, který prohlásil že se bude snažit aby i za Slavii v jarní části nějakých 13 branek dal?

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

      klimi     před 12 lety 24.02.2013 18:21 |  
      0 0

      Zrovna výkon Fenina bych dneska nijak nekritizoval...

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        Barra     před 12 lety 24.02.2013 18:29 |  
        0 0

        Nemám přenos, nemůžu posoudit. Jde ale o to, že fotbal se hraje (nebo měl by) na střelené branky. A tady mluví vše pro to, aby Škutka hrál, řekl bych alespoň já.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        no-nick     před 12 lety 24.02.2013 18:32 |  
        0 0

        Já souhlasím s Barrou, na co Rada čeká? za dvacet minut konec a on zase nestrida. Skutka na plac místo beka!

  14. Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    winter (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:28 |  
    0 0

    69. minuta, rozhodčí ukazuje že bude střídání, já v očekávání že rada konečně dostal rozum a pošle tam druhýho útočníka... a ona střídá sigma :D takže vše při starém...

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

      winter (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:30 |  
      0 0

      tak neskutečné se stalo skutečnosti! jen o tři minuty později :D a dokonce dvojitý střídání.. nevídané

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        Barra     před 12 lety 24.02.2013 18:32 |  
        0 0

        Ano, na posledních 18 minut...

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

          winter (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:54 |  
          0 0

          to střídání mělo přijít daleko dřív.. hned jsme si potom začali vytvářet šance.. tohle všechno neproměnit to je bída.. možná mít víc času.. nevim, přijde mi to jako prokaučovanej zápas.. 70 minut hrajeme hovno a jen co tam vyšle druhýho útočníka hned je o to něčem jinym.. za 70 minut jsme si nevytvořili jedinou šanci, za 20 minut se 2 útočníkama minimálně 4 solidní.. jestli nebudeme hrát na 2 útočníky tak ať jde rada do prdele..

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

      Tonda     před 12 lety 24.02.2013 18:31 |  
      0 0

      v 71 minute jde dovnitř škutka i vošahlík.. tak jestli ted nedame gola, tak nevim.. uvidime... drzme pesti

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        Pepino44     před 12 lety 24.02.2013 18:36 |  
        0 0

        Tak podle onlajnu střídá Sigma -odchází Gecov,přichází Skutka-ten nám ještě zatopí.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:40 |  
        0 0

        Nevim, z extremu do extremu.. kdyz jsou na hristi tri podobni utocnici, tak to asi taky neni to pravy.. to budou asi dlouhy nakopy z obrany a ztraceny mice..

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

          Barra     před 12 lety 24.02.2013 18:46 |  
          0 0

          A už je tam i Škoda. Takže hrajeme na 4 útočníky. Nevídané pro Slavii v této sezóně.

          Bohužel jen na pár minut.

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:46 |  
          0 0

          hm, tak se asi pletu..:)

          • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

            Barra     před 12 lety 24.02.2013 18:57 |  
            0 0

            Spíš Rada se pletl tím, že je nepostavil dříve. Do 72 minuty se spokojit tím, že prohráváme?

            Poprvé cítím pravdu velké sklamání co se týká Rady - tento krát měl kompletní mužstvo k dispozici, nikdo nebyl zraněn, nejsou žádné polehčující okolnosti. Takticky se Radovi zápas nepovedl. Celkem bych rád viděl, jak by Zdeněk Zemal sestavil mužstvo.

            • Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

              Barra     před 12 lety 24.02.2013 18:58 |  
              0 0

              Zdeněk Zeman samozřejmě.

  15. Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:49 |  
    0 0

    tak a teď jestli doma neporazíme Boleslav, tak hrajeme vyloženě o udržení.
    Doufám že příští zápas budeme hrát na 2 útočníky. Škutka - Fenin. Hlavně ať nehraje Kisel.

  16. Re: Olomouc - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:49 |  
    0 0

    Utkání bohužel nevidím, jen čtu online, takže berte můj příspěvek s velkou rezervou. Přijde mi, že ač můžeme mít kvalitní hráče, tak někeří z nich se ne často potkávají s formou a že náš trenér naráží s takovými hráči na své trenérské limity (které, mezi námi, zase asi nějak extra závratné nebudou...).
    Střídat se, imho, mělo už o přestávce (např. Juhara, který dle onlinu dost "hořel").

  17. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    klimi     před 12 lety 24.02.2013 18:53 |  
    0 0

    Přijďte si spravit chuť zítra na juniorku, s Áčkem to teď nějaký ten pátek lepší nebude, dokud bude na lavičce náš geniální stratég :)

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:07 |  
      0 0

      Uz se tam velmi tesim. Zapas s Hradcem by opravdu mel stat za to.

  18. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:55 |  
    0 0

    Předpokládám, že ani po neskutečné 5. LIGOVÉ PROHŘE V ŘADĚ trenér Rada odvolán nebude, natož aby sám resignoval.

  19. Proč?

    JS (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 18:55 |  
    0 0

    Proč Slavia od dob Jarolíma (a ne že bych ho nějak adoroval) nedokáže najít úspěšného a kvalitního kouče?

    • Re: Proč?

      klimi     před 12 lety 24.02.2013 18:59 |  
      0 0

      Měli jsme ho v podobě Michala Petrouše, ovšem ten byl, jak všichni víme, "vyzobán" Frantou Straků... :

      • Re: Proč?

        denydzlSKS     před 12 lety 24.02.2013 19:02 |  
        0 0

        Sami fanoušci tomu taky hoooodně pomohli..

  20. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    Oja     před 12 lety 24.02.2013 18:59 |  
    0 0

    Lidi, mírněte se s tou kritikou. Co jste čekali? Zajímalo by mě, jestli vy, co tady odvoláváte kouče, jste ten zápas aspon viděli. Olomouc je silná, nám se venku nedaří. Přišla SMOLNÁ prohra, v posledních 15 minutách náš gól visel ve vzduchu. Náš výkon rozhodně nebyl špatný.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:04 |  
      0 0

      Videl jsem zapas od desate minuty. Nas vykon byl 70 minut spatny a 20 minut takovy, jak by mel vypadat. Souvislost se stridanim v 70. minute nevidim jako ciste nahodnou, prave naopak. Kdyby se Rada odhodlal stridat driv, tak jsme ten gol opravdu vstrelit mohli. Ano, Olomouc je silna, ale dnes to byl souper, se kterym se dalo minimalne remizovat, ale pomerne lehce byl i k porazeni. A dale prohru (presneji receno inkasovane branky) nevidim jako smolnou, ale jako dusledek naprosto tragickych vykonu konkretnich hracu - Juhara a Contofalskeho. Smerem dopredu to samozrejme taky melo byt tech prvnich 70 minut daleko lepsi, nez to bylo. Jediny hrac, ktery si za cely zapas zaslouzi nejake uznani, je podle me Zmrhal.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Oja     před 12 lety 24.02.2013 19:11 |  
        0 0

        Nevím, no. Snad nikdo nemohl čekat, že po tý podzimní hrůze přijde najednou výhra v Olomouci. Aspoň já to fakt nečekal. Přijde mi, že kritizovat po prvním jarním zápase je dost alibismus. Hodně napoví zápas s Bolkou. Tam už by měla přijít výhra.

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:20 |  
          0 0

          Ja jsem taky necekal vyhru. Ale cekal jsem, ze herni projev bude aspon o chlup lepsi nez na podzim. Prvnich 70 minut nebyl ani o ten chlup a to me stve a vidim to jako naprosto opravnenou kritiku.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        violence     před 12 lety 24.02.2013 19:25 |  
        0 0

        Zmrhal? Ten, kterého zde všichni celou přípravu kritizují? .. Doufám, že se chytnou aspoň trochu za rypák..jinak dle onlajnu byl celkem jistota Dobrotka, jak by jsi ho zhodnotil?

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:48 |  
          0 0

          Stopery vlastne nevim, jak hodnotit. Oba goly prisly ze stran, dalsi tutovku pro Sigmu vypracovali Gecov s Juharem a jinak toho Sigma moc nemela. Podle me oba uchazejici, jak Dobrotka, tak Bortel.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Barra     před 12 lety 24.02.2013 19:08 |  
      0 0

      Olomouc silná… V posledních 3 kompetičních zápasech uhráli 1 bod na 9 za remízu. Lituji, ale selhání Rady. Na posledních 18 minut posílil útok – trochu pozdě.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 19:19 |  
      0 0

      neni co mirnit. Vysledek, hra a taktika jsou zklamanim.

      Te silne Olomouci oproti podzimu chybeli z idealni sestavy 3 hraci. Slavia velmi vyrazne posilila. Uz neni cas davat si male cile. Kadr je tak silny,ze musime trapit i tymy z top5 azacit vyhravat venku. Uz neni vymluvy.

      Zapas ukazal,ze a) Radova defenzivni taktika je k nicemu, b) tym je nesehraty a takticky zanedbany, vubec jsme nezvladli reagovat na vyvoj skore. Jak hraci, tak trener.

      Pokud neporazime alespon Bolku, je evidentni, ze za vysledky muze trener a mizerna pripravenost, taktika.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:28 |  
        0 0

        Plně souhlasím.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Slawek     před 12 lety 24.02.2013 20:16 |  
      0 0

      Ne, ne. Před zápasem snad, ale dnes Olomouc moc dobrá nebyla. Pokud nebude hrát na dva utočné hroty neporazíme možná nikoho, nebo jen náhodou. Chce to více odvahy nebo Rada po pátem kole skončí. Hráe na to má, ale neumí je využít. To je celé.

  21. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    1rytir     před 12 lety 24.02.2013 19:00 |  
    0 0

    Nesázím a tak jsem neviděl nic.Mohu soudit jen podle on-line. Dnes asi nikdo nemůže Radovi vyčítat "připodělanou" sestavu a hru na zanďoura. Na soupeřově hřišti hráli 3 útočníci a s Vošahlíkem vlastně čtyři! Vytvořili si tlak i šance. Ale zase ta efektivita, ta nás potápí pořád a stále! No a podle všeho si dnes vybral volno Čonto a možná i Juhar. To jsou důvody proč se prohrálo a proč klesáme tabulkou k sestupu. Není to v trenérovi, je to v hráčích!!! A Olomouc si tři body zřejmě nezasloužila.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:05 |  
      0 0

      Juhar si slabý den vybral určitě. A střídání bohužel přišlo pozdě, což Radovi tedy vyčítám. Se Škutkou a Vošahlíkem se naše hra diametrálně změnila, ale už nebyl čas..

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        1rytir     před 12 lety 24.02.2013 19:16 |  
        0 0

        Asi ano, ale ten Škutka měl dvě gólovky, kolik jich tedy na gól potřebuje? A nejen on. Olomouc dnes podržel Zlámal, nás Čonto potopil. Je to už prostě děs!

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        goop     před 12 lety 24.02.2013 19:17 |  
        0 0

        Také bych s kritikou Rady nebyl dnes tak ostrý. Jindy bych ho zkritizoval za leccos, ale dnešní sestava mi přišla OK, dali jsme prvního góla, že pak hořel Juhar, a Čonto zapomněl chytat a během 6 min dostaneme dva goaly, není Radova chyba, ale fatální selhání defenzivních hráčů, kteří tým měli držet. Střídat na 3 útočníky můžeš tehdy, když máš převahu a soupeř se brání, ne ve chvíli, kdy jsme nevěděli, zda nás Ol. nedorazí.

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          Alanor (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:19 |  
          0 0

          S tou převahou je to prázdný argument. Slavia hrála stejně špatně při střídání v 72. minutě, jako 15 minut předtím.

          Ale souhlasím, že zklamali hráči, od kterých se to nedalo čekat (Čonto, Juhar). Přesto ale nesouhlasím s taktikou, kterou Rada Slavii ordinuje, stejně jako s protěžováním Kisela a ignorací Hurky.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      jarodo57     před 12 lety 24.02.2013 19:17 |  
      0 0

      pozor.Do 71 . minuty hrál pouze jeden útočník a to Fenin. Naopak tam bylo 6 defenzivních hráčů.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Pepino44     před 12 lety 24.02.2013 19:18 |  
      0 0

      Pánové,mějte trochu soudnosti a přestante nadávat Radovi ,nevím,kdo z těch co kritizují zápas aspon viděli. Prostě Olmík doma bylo velké sousto. Rada střídal co se dalo, i když můžeme diskutovat,jestli to nemělo být o trochu dřív.To se bude takhle řvát a kritizovat když taky prohrajem s Plzní ? Počkám raději na report někoho kdo tam byl.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        klimi     před 12 lety 24.02.2013 19:41 |  
        0 0

        Výkon byl špatný, stejně jako na podzim, je důvod řvát a kritizovat. Máme tým na mnohem více, než jsme předvedli. Odpověď na otázku, kdo za to může, se přímo nabízí...

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 19:42 |  
        0 0

        Nezlobte se,ale tohle je alibismus. Olomouc k porazenu byla, kdybychom zapas neprokaucovali. Nastoupila dost defenzivni sestava,i tak se dostaneme do vedeni. Je naprosto neomluvitelne, ze to Olmik behem ctvrthodiny bez vetsi namahy ubrani. Pak udelali to, co my jsme nezvladli. Zatahli se, chodili do brejku a udrzeli solidni vysledek.

        Ja proste odmitam formulace jako velke sousto atd. Rada behem pripravy nesehral, nereflektoval formu nekterych hracu, o standartkach darmo mluvit a holt sklizime ovoce neuvladnute pripravy.

        Kdyby tam Rada mohl poslat o puli druhou jedenactku, tak asi vyhrajeme. Jenze tak se fotbal nehraje. Tohle jsou hola fakta.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        jarodo57     před 12 lety 24.02.2013 20:05 |  
        0 0

        My zde akorát říkáme svůj názor jako každý fanoušek .Soudnost by hlavně měli mít ti trenéři co k nám chodí a umí h.... a myslí si že se Slávií něco udělají.Já Radu kritizuji neustále a myslím si ,že na to mám právo a moje kritika se nakonec ukáže ,že byla opodstatněná.Jen to, že za celou dobu co působí ve Slávii jsme ještě ani jednou nevyhráli venku. To už o něčem říká.S kádrem,který momentálně máme jsme 2 body od sestupu. Takže bych ti chtěl tímto vzkázat a vzkázat všem ,kteří se Rady zastávají , že na to ,že tady trénoval Slávie hořce doplatí.A bohužel na tom nic nemění,že je teprve po 1 zápase .

  22. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 19:23 |  
    0 0

    Obavy se naplnily,ted můžeme prohrát doma a bude nervák jak se patří.Opět se ukázalo výsledky z příprav úplně k ničemu.Obrana bez Latyho ztím žadnej zázrak no a o tom že moc sehraní nebudeme netřeba pochybovat.Jenom věřím že hráči se aspon budou rvát a jezdit po zadku,kažpopádně žádné nadějné vyhlídky.

  23. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    klimi     před 12 lety 24.02.2013 19:37 |  
    0 0

    Zápas jsem viděl na sazkatipu, odvážím si tvrdit, že nejlepší byl Zmrhal, hned za ním Fenin, který mě mile překvapil.

    Naopak propadli oba krajní beci, bránit neumí ani jeden, útočit to samé. Bohužel, náhradu nemáme ani za jednoho, Čonka je stejně špatný, Dostál taktéž, Mikula by možná odehrál lepší utkání.
    Juhar neumí navíc ani rozehrát dopředu, naprostá tragedie.

    Další špatný hráč byl Mičola, ten by měl dát nos dolů a začít hrát víc po tým než na sebe, připadá mi jako mistr světa a skutek utek.

    Stopery tak nějak nevím jak hodnotit, takže se raději nevyjadřuji.

    Kisel mě zklamal, stejně jako valnou část jara.

    Petrák s Gecovem průměr.

    Po příchodu Škutky s Vošahlíkem jsme si konečně taky vypracovali nějaké šance, bylo to hlavně také tím, že ve vápně už nebyl pouze sám Fenin.

    Závěr: S Radou to půjde do...

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      klimi     před 12 lety 24.02.2013 19:40 |  
      0 0

      A ke golovkam: Největší měl Vošahlík, kdy po centru byli před bránou sami tři slávisté a on trefil padajícího golmana. Škutka měl svou golovku těžkou, po ostrém centru se mu celkem šťastně podařilo zpracovat míč a stačil do něj už jenom píchnout, Zlámal byl celkem blízko.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 19:46 |  
        0 0

        Podle onlajnu jsme měli za posledních dvacet minut snad 7 šancí nebo to přehánějí?

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:48 |  
          0 0

          Sedm asi opravdu ne, ale ctyri hodne dobre by se tam nasly.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 19:51 |  
        0 0

        zdenek zlamal chyta jako buh.dalsi zarez na pazbe posileni konkurence slavii praha.dalsi na rade je honza hanus a po sezone beztak pustime i berkyho.snad dostane sanci aspon rakovan

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          Alanor (admin)     před 12 lety 24.02.2013 19:54 |  
          0 0

          Ale no tak, horšího brankáře než Zlámala ve Slavii nepamatuju. To, že se mu v Sigmě daří, není chyba Slavie.

          • Re: Olomouc - Slavia 2:1

            vojtechusv     před 12 lety 24.02.2013 20:05 |  
            0 0

            To mu ještě nepomáhal Žito44.:D

          • Re: Olomouc - Slavia 2:1

            jarodo57     před 12 lety 24.02.2013 20:20 |  
            0 0

            U nás byl opravdu hrozný

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          winter (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 20:10 |  
          0 0

          Zlámal je ten poslední kdo mi u nás chybí.. ten gól co dostal jen potvrzuje proč.. takový u nás pouštěl jak na běžícim páse..

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 20:10 |  
          0 0

          Zanechme uz tohoto breceni, Zlamal byl v SKS zcela marnej, vetsiho poustaka jsme dlouho nemeli. Holt mu to v Olmiku jde,ale to na zaklade jeho vykonu u nas neslo cekat.

          • Re: Olomouc - Slavia 2:1

            spojka     před 12 lety 24.02.2013 20:16 |  
            0 0

            Jemu to nejde ani tam, pravidelně dělá stejné kiksy jako dneska, je to v podstatě parodie na brankáře. Ve Slavii opravdu hodně dlouho nebyl horší brankář. Ale Kornovovi stačí, že je to Moravák a chytá za moravský mančaft, takže chytá jako bůh.

            • Re: Olomouc - Slavia 2:1

              Barra     před 12 lety 24.02.2013 20:41 |  
              0 0

              Zlámal byl u nás oběť kašpárny ohledně odcházení/zůstávání Karla Jarolíma, kdy mužstvo jako celkem nešlapalo. Jak ve Zlíně, tak v Liberci a následně v Olomouci ukázal, že chytat umí (jeho zahraniční působení nemůžu komentovat). Že by byl jen ´parodie na brankáře´? Ale kdepak. Výsledky Olomouce v minulé sezóně jak teď to potvrzují.

              • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                klimi     před 12 lety 24.02.2013 20:46 |  
                0 0

                Byl obětí kašpárny, a tak si nechal dávat góly po svých hrubých chybách?

                • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                  Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 21:01 |  
                  0 0

                  ma bavi dikutovat o takovych perlickach.prece s vama nebudu polemizovat o te dnesni holomajzne.z toho ma clovek jen nervy nadranc.ke zlamalovi jen tolik,ze nakonec to dopracoval az na nejdrazsi posilu v historii olomouce,takze pekny pribeh pro kluka co byl u nas na odstrel

                  • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                    slaviator     před 12 lety 24.02.2013 21:11 |  
                    0 0

                    No a co? Sorry, ale jestli dají za nějakýho pouštěče nejvíc peněz v historii klubu, to taky o něčem svědčí. Brankáři přestupové rekordy netrhají a rozhodně ne brankáři jako Zlámal...

                • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                  Barra     před 12 lety 24.02.2013 21:50 |  
                  0 0

                  Slavie šlapala jako celek špatně, ne jen Zlámal. Pustil 14 branek během 11 zápasů, což není dobré, ale ani tak drastické. Nepochopitelné střídání Vaniaka – Zlámala určitě moc nepomohlo k posílení sebevědomí, což je pro brankáře alfa a omega hry.

                  Nazvat ale Zlámala parodie na brankáře? Za své výkony ve Zlíně se stal objev roku, v Liberci vychytal 21 čistých kont v 63 zápasech Gambrinusligy, s Olomoucí vyhrál minulou sezónu Český Pohár a nebýt odpočtu 9 bodů by Olomouc končila šestá v lize, tuto sezónu je Olomouc na pátém místě – to není špatná vizitka pro jejího brankáře. Ale neberu ti tvojí vizi. Na základě cifer mám ale jiný názor.

                  • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                    denydzlSKS     před 12 lety 24.02.2013 21:55 |  
                    0 0

                    To co Zlámal předváděl ve Slavii se dá nazvat opravdu jen parodií na brankáře, to se nezlob. Za ty góly co tu dostal by se musel stydět i kluk z Okresního přeboru..fuj.

                  • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                    Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 21:56 |  
                    0 0

                    pekna prace barro,uz jsem myslel,ze ty statistiky vystracham sam.sigma je tak daleko kde je hlavne kvuli golmanovi,protoze hraji utocne a vzadu jsou okna.ale do sestavy kola radim bartu z baniku.co vychytal proti budejkam stoji za poklonu

                  • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                    klimi     před 12 lety 24.02.2013 22:01 |  
                    0 0

                    Tak proč, když je Zlámal tak sakra dobrý golman, dostával u nás góly jak Evžen chytající za FK Horní-Dolní?....

                    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                      Barra     před 12 lety 24.02.2013 22:49 |  
                      0 0

                      Já neobhajuju setrvání Zlámala ve Slavii, jen říkám že náš klub byl v okamžik jeho působení u nás v krizi a téměř v rozpadu. Možná jen připomenout, že se jedná o období kdy hráči nedostávali výplaty (a Dembelé rozdával lístky na Václaváku výměnou za teplý oběd) a byly obavy o další existenci klubu. Proč chytal v první instanci Zlámal a ne Martin Vaniak je dotaz na Karla Jarolíma a Michala Petrouše.

                      Na základě 9 zápasů, ve kterých obdržel Zlámal za Slavii 13 gólu bych si ale netroufnul říct, že je špatný brankář jako takový (mimochodem, vychytal pro Slavii 10 bodů z 9 zápasů – takže průměr 1,11 bodů na zápas. Kolik bodů máme teď? 18 ze 17 zápasů? Dělá to 1,058 bodů na zápas…). Ve Slavii to Zlámalovi nevyšlo, ve Zlíně, Liberci a teď v Olomouci chytal a chytá dobře.

                      Ale nechme toho, je mi celkem jedno jak Zlámal chytá, myslím si jen že kritika by měla být na základě faktů a ne vzpomínek a domněnek. Bohužel pro nás ale Zlámal dnes více krát Olomouc zachránil a obral Slavii o body.

                      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                        spino     před 12 lety 24.02.2013 23:24 |  
                        0 0

                        Zlámal je především absolutní žoldák a Slavie mu byla úplně u zadku. A navíc je to špatný gólman, který má velice špatné výběhy.

                        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                          Barra     před 12 lety 25.02.2013 06:50 |  
                          0 0

                          ?? Absolutní žoldák? Śpatné výběhy?? Jo, když Spíno to tvrdí, tak to bude pravda. Zlámal ven, tedy, abych zůstal u tvého oblíbného výkřiku.

                          • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                            dArtagnan     před 12 lety 25.02.2013 08:03 |  
                            0 0

                            Je evidentní, že jsi Zlámala ve Slavii vůbec neviděl. Bohužel se mi na tytrubko nepovedl najít sestřih jeho inkasovaných gólů u nás, který byl chvíli hitem. Ten člověk byl úplně k smíchu. Kdyby někdo věděl, dejte prosím link, moc rád se znovu zasměju.

                            • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                              Barra     před 12 lety 25.02.2013 08:57 |  
                              0 0

                              Nějakých 15 let jsem chytal, v zápase obzvlášť sleduji brankáře. Zlámala jsem viděl jak u nás, tak před tím v Liberci a teď u Sigmy. Kdybys sis přečetl co jsem psal, tak bys věděl že
                              (a) Zlámalové působení u Slávie neobhajují, že jen říkám že umí lépe než co u nás předvedl
                              (b) že tedy nesouhlasím s tím že by i teď byl tragéd u Olomouce, jak tady tvrdil Spojka (´Jemu to nejde ani tam, pravidelně dělá stejné kiksy jako dneska, je to v podstatě parodie na brankáře´) – to je ono, na co jsem reagoval
                              (c) že během jeho působení v Slavii obrana se Zlámalem inkasovala procentuálně gólů méně na zápas než tuto sezónu Čontofalský a spol a
                              (d) že mi je celkem jedno jak chytá, jen že nás včera obral o minimálně jeden bod.

                              Se Sigmu vyhrál Zlámal minulou sezónu Český pohár, Superpohár, teď je o 12 bodů na Slavii, inkasoval tuto sezónu o 5 branek méně než Kamil.

                              • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                                Pepino44     před 12 lety 25.02.2013 10:07 |  
                                0 0

                                Tak je pravda,že když byl Zlámal ve Slávii,tak chytal dost tragicky.Ne,že by dostával moc golů,ale téměř všechny které dostal,tak byly s jeho přičiněním. Tohle nepochopím,nebot před jeho odchodem do zahraničí se mi moc líbil a přál jsem si aby chytal ve Slávii. Když potom přišel tak jsem se zhrozil,vůbec jsem ho nepoznával.Příčiny jeho poklesu nebudu rozebírat protože neznám okolnosti.

                                • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                                  Barra     před 12 lety 25.02.2013 11:05 |  
                                  0 0

                                  Sebedůvěra - to platí více pro brankáře než koho jiného. Zlámal strávil po odchodu z Liberce rok v Cadiz, druhé španělské lize, kde (jestli mám správné informace) jen 2 x byl postaven (Cadiz končil na 19. místě, takže ani herně to asi nestálo za moc. A po roce, kdy jen trénoval a nehrál, měl nahradit Vaniaka, který se stál rezervním brankářem?! Stačí málo, jedná chyba vede k druhé, kritika v novinách a na webu, pískot - a psychika je pryč. Zlámal vydržel jen 7 zápasů (něco přes 1,5 měsíce), pak byl jeste 2 x postaven ke konci kompetice, v květnu.

                                  Takže souhlas, žádná velká sláva, teď ale dokazuje, že na to má. Kdyby Martin Berkovec neodchytal minulou sezónu dobré zápasy a měli bychom ho jen hodnotit na základě těch nepovedených, kdy na podzim střídal Kamila, také bychom asi řekli ´co je to za brankář´. Ale naštěstí měl v minulosti šanci dokázat, že umí lépe.

  24. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 20:06 |  
    0 0

    Prave jsem si detailne prohledl oba goly, abych nedelalpredcasne soudy, ale jen mi to potvrdilo puvodni dojmy.

    Prvni gol SKS byl mirne stastny, je fakt skoda, ze jsme toho nevyuzili vic, kdyz se k nam po dlouhe dobe naklonilo stesti.

    Srovnani prislo po fatalni chybe Juhara, je fakt ulet vypustit souboj s hracem a nechat ho v klidu nacentrovat na gol. Prsty v golu ma i Bortel, ktery nezablokoval skorujiciho hrace.

    Vitezny gol byl vylozene haluzak, kterym Conto kandiduje na cenu Lempl na konec. Tohle je pro smich v zaccich, v lize je to pro me nepochopitelny kiks. Prsty v golu ma zase i Juhar, ktery centr nedokazal odvratit.

    skoda je te Skutkovy sance, tohle by se fakt melo davat.

    Celkove je to pro me opravdu zklamani, bohuzel od podzimu moc velka zmena neprisla, ackoliv kadr byl vyrazne posilen. Tomu uz nerozumim. Ted neresim silu Olmiku,ale nasi kvalitu.

    Jsem zvedavy na hodnoce i Rady, zda prijde se sebekritikou, zda si dovoli sjet Conta a Juhara pred novinari, jako na podzim Berkovce. A take jsrm zvedavy, zda trener vyvodi reflexi na dnesni vykon v sestave proti Bolce.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      jarodo57     před 12 lety 24.02.2013 20:38 |  
      0 0

      Tak po hodnocení pana trenéra budeš více nasr.... než teď.

  25. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    petrjir     před 12 lety 24.02.2013 20:37 |  
    0 0

    Pár postřehů a osobních dojmů. Zápas jsem viděl jen na sazkabetu. Olomouc byla k poražení, jen díky našemu darování dvou gólů a klasické hře, která byla jak na podzim se nám to nepodařilo. Nejhorší abolutně Juhar. To byl průchoďák. Oba góly přes něj a mohlo jich být více. Druhý gól minela Čonta. Nitrianský žádná sláva. Stopeři až si více na sebe zvyknou, tak budou dobří. Výraznější Gecov než Petrák. Mičola velice aktivní, nejlepší Zmrhal. A teď ke Kiselovi. Nevěřím, že Rada bude mít koule na to odstřelit druhého kapitána, ale měl by. Kisel patří na hřiště na posledních 20 minut na oživení v případě prohrávání. Jenže jen a jen díky tomu, že chce Rada Kiselä na hřišti, tak hrajeme na jednoho útočníka a Fenin se tam trápil podobně jak Škoda na podzim, ale byl fotbalovější a íce se snažil. KAždopádně po stažení Kisela a hře na dva útočníky se hra úplně změnila. Vošahlík se dokáže do šancí dostat a najít si je a Škutka lepší než Fenin. ¨Bohužel to asi Rada nevidí a příští zápas bude opět stejný. Kdybychom válcovali soupeře celý zápas jako posledních dvacet minut, kdy tam byli Škutka a Vošahlík, tak to rozhodně soupeř nevydrží a toho góla tam nějak dáme. Bohužel Rada je nepoučitelný a nevidí, že "národ si přeje hrát na dva útočníky". Jsem ze zápasu smutný. Když vidím, že hrát umíme, ale až ke konci po vystřídání, které navíc přišlo příliš pozdě. Kdybychom hráli od začátku na dva útočníky, tak si myslím, že není potřeba dohrávat zápas se 4 hráči v útoku.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 20:55 |  
      0 0

      co ty standartky?kdo je nejcasteji kopal a bylo z toho neco?

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      japhy     před 12 lety 24.02.2013 21:46 |  
      0 0

      Souhlas. A přidal bych - ať nastoupíme v jakékoliv sestavě, měla by tam být vidět chuť hrát a ne to naše udržování a čekání, jak se to vyvine. Dneska jsem byl překvapenej, kolik akcí jsme zakončili, když jsme se nějak protloukli k vápnu. Ale ta rozehra...
      Prostě Slavia, co já pamatuju, měla taktiku založenou na aktivitě. Jakmile čekáme, co se stane, dopadneme špatně. Nebo-li - útok odlehčuje obraně.
      A další zakopanej pes je podle mě v triu Petrák, Gecov,Kisel. V tomhle složení je tam prostě jeden zbytečnej, už to píšu poněkilikátý.
      Kladně překvapily kraje v záloze, úplně to ale zabila spolupráce s krajními beky. Nakopávat od lajny ze svý půlky a blbě bránit zvládnu taky.

  26. Olomouc - Slavia 2:1

    Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 20:50 |  
    0 0

    pokud chcete neco na spraveni,tak ve francii hraje psg proti olimpiku marseille a mozna nastoupi becks.pro fanousky italskeho fotbalu je tu velke derby ac vs inter.v zakladu je mario,takze to bude neco,fanousci interu mu urcite prichystaji hezke privitani.neco jako by nastoupil pekhart v derby proti nam

  27. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    AdJap     před 12 lety 24.02.2013 21:57 |  
    0 0

    Přátelé, vím, že jsme za poslední roky udělali posun v tom, že patříme mezi slabší průměr ligy a že jsme i do zápasu s Olomoucí vstupovali jako outsider, ale to, že nejsme schopni takovou dobu vyhrát venku, tak za to už by někdo měl nést odpovědnost. Porážka mi nevadí, stane se, zvyk sem si, ale to, že každou porážku komentuje Rada slovy, že se nedaly šance a že se udělaly chyby, tak to už mi začíná lézt krkem.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 22:02 |  
      0 0

      zvykej si.ja doufam,ze to proti bolce nejak uplichtime a pak uvidime co dal.ale vypada to,ze na jare zadna stihaci jizda nebude a budem jen doufat,ze ti pod nama neudelaji nejakou serii a nepreskoci nas

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        lassiter     před 12 lety 24.02.2013 22:06 |  
        0 0

        jakou sérii? dyť jim stačí jednou vyhrát...

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        bongor     před 12 lety 24.02.2013 22:57 |  
        0 0

        S Bolkou to bude problém.Nejsou špatní a navíc David bude chtít ukázat,že rod Jarolímů ještě nevymřel.Zápas s Olmikem jsem neviděl,ale jak to tady čtu,tak jsme se moc oproti podzimu nezlepšili.
        Zadek je bez Latyho zřejmě ještě horší než byl.Ten Juhár patří podle mě do zálohy,v obraně to bude věčně mrvit,nevím,jestli to vůbec někdy hrál.Barro,podívej se prosím Tě na statistiky.Ale Čonka nemusí být lepší.Ten Karolko ,já fakt nevím,jestli chtít aby jen střídal.Rozhodně ale musíme hrát na dva útočníky,máme minimálně tři.Určitě musí hrát Škutka,určitě ho musí štvát,že si zatím moc nezahrál,aby se nám nezadřel.Vošahlíka pořád vidím na tom turnaji mlaďochů,kde hrál taknějak neortodoxně ,ale uměl se uvolnit.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      AdJap     před 12 lety 24.02.2013 22:12 |  
      0 0

      No, podstatný je, že v přípravě jsme opět zářili...jenže pak přijde první kolo a opět houno...

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Pepino44     před 12 lety 25.02.2013 10:28 |  
      0 0

      No,já jsem to neviděl,pouze sestřihy ale divím se,že kritizuješ Radu za jeho hodnocení zápasu - já jsem po shlédnutí toho sestřihu hodnotil úplně stejně,co to je když útočník oběhne obránce jako kuželku? Co to je,když brankář místo boxování se balon pokouší chytit? Ano,to jsou chyby. Co to je,když útočník z několika metrů netrefí branku nebo naopak trefí brankáře? Ano,to jsou neproměněné šance. Tím se nezastávám Rady (leze mi krkem ),ale opravdu nevím jak jinak pojmenovat příčiny porážky než jak to pojmenoval Rada. A protože se tyhle příčiny opakují v každém zápase,tak je takto taky musí komentovat.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        jarodo57     před 12 lety 25.02.2013 17:08 |  
        0 0

        A tak se naskýtají i jiné otázky: Co to ,že na krajního beka furt strkám někoho kdo tam nepatří ?Co to ,že starému mázovi v bráně se neřekne ani půl slova natož aby se nechal za jeho školácký kiksy sedět a jinému se po 2 hrubkách už nedá šance?Co to,že se koupí útočníci a ten , který v přípravě naznačí největší předpoklad k tomu, že ty góly by mohl dávat sedí 75 min. na lavici a hraje hráč, který má dokonce se mnou nějaké rozepře?Co to, že když chci a potřebuju vyhrávat hraju na 6 defenzivních hráčů? Co to,že nekopneme ani 1 pořádný roh natož přímý kop?A kdopak ty rohy a trestné kopy kope a proč je nekope tedy někdo jiný a proč jsem je to nenaučil kopat jinak ?A zakončím s tím čím končíš ty. A protože příčiny se opakují v každém zápase tak je také komentuji.A odpověz si sám.

  28. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    klimi     před 12 lety 24.02.2013 22:09 |  
    0 0

    POZOR!
    Juniorka hraje zítřejší zápas na UMT v Edenu, tak abyste nevyjížděli zbytečně do Počernic :) Vlevo tu to sice je napsáno, ale tady to snad nikdo nepřehlídne.

  29. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    spino     před 12 lety 24.02.2013 22:20 |  
    0 0

    Držmíšek ven! A jestli Rada nevyhraje doma s Bolkou, která je hratelná, tak i on.

    Zeman nebo Kozel do Slavie.

    PS: Řebíček ať se už uchlastá a Slavii dostane někdo, kdo o její vzestup má zájem.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Kornovo     před 12 lety 24.02.2013 22:25 |  
      0 0

      ja jsem si nevsiml,ze by to byl dneska drzmisek kdo to totalne posral pri centru u druheho golu

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        spino     před 12 lety 24.02.2013 23:00 |  
        0 0

        Držmíšek zmrvil to, že Čonta přivedl. Ale budiž, to je trapná výmluva, Čonto když chce, tak umí podržet, takže tady bych Držmíška nekritizoval. Mě u něj štve spoustu jiných věcí.

        1. Nedokáže přesně určit systém hry, který by pak trenér dodržoval.

        2. Neumí vhodně zapracovávat mladé do Atýmu.

        3. Přivedl do klubu několik nekopů, kteří hráli za vysoké smlouvy.

        4. Zaslechl jsem spekulaci o brání úplatků od agentů (tento bod prosím nebrat vážně, plně důvěryhodná informace to není).

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          Barra     před 12 lety 25.02.2013 08:27 |  
          0 0

          Neboj, Spino, nikdo tě tady nebere vážně, to jen ty sám sebe.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        bongor     před 12 lety 24.02.2013 23:00 |  
        0 0

        Byl to Držmíšek,viděl jsem to!

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      bongor     před 12 lety 24.02.2013 23:00 |  
      0 0

      Tk to Tě zklamu,Řéba moc nechlastá a tak mu to naštěstí bude trvat věčnost.Proč naštěstí?Protože bez něj budeme bez peněz,když navíc gespo stále nikde.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        spino     před 12 lety 24.02.2013 23:02 |  
        0 0

        Podle odposlechů Romana Janouška byl tou dobou Řebíček 10 dní ožralej. Zkus si to. ;)

        Ty myslíš, že podepisoval Straku za střízliva?

        A co legendární námluvy s Pavlem Vrbou?

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 23:43 |  
          0 0

          Koukám ty blbečku že jsi jim u všeho svítil,že to vše tak dobře víš,jseš vocas voceli.A ještě k tomu uslintanej.

  30. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 23:21 |  
    0 0

    Tak podle sestřihu z dohrána byl nejlepším hráčem asi zmrhal. Ta levá záloha mu asi docela sedla. Naopak nejhoršími byli Juhar a Čontofalský. Na Boleslav:
    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Tusjak - Vošahlík, Gecov, Petrák, Zmrhal - Škutka, Fenin

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Pepino44     před 12 lety 25.02.2013 12:31 |  
      0 0

      Tak podle mého postavit Tusjaka místo Juhara nic neřeší - Tusjak je alternativa nyní Zmrhala - taky to není obránce a asi by tam hořel jako Juhar. Dal bych příležitost Conkovi. Je smutné,že sestavu musíme hledat až v mistrovských zápasech.To je dan za to,že si v přípravě mohli zahrát všichni ( i ti,co jsou opět v juniorce a nebo nesedí ani na lavičce). To je zatím největší zlo,co vyčítám Radovi. V přípravě si zahráli skoro všichni stejně ale sehranost žádná.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 17:52 |  
      0 0

      Souhlas s názorem, se sestavou úplně ne. Za Juhara máme jedinou alternativu z přípravy a to je Čonka, nepředpokládám, že Rada postaví na post Tusjaka, ikdyž ho před podzimem v přípravě na téhle pozici zkoušel, taky nepředpokládám Vošahlíka v základu, zůstane zde Mičola, za Kisela Škutka souhlas.

      Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Gecov, Petrák, Mičola, Zmrhal - Škutka, Fenin

  31. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 23:21 |  
    0 0

    jsem zvedav na dve veci.
    1 ) zda se zachranime
    2) zda rada dozije leta

    k hracum.
    juhar: naprosto silenej vykon. sli pres nej dva goly a povedednou pulhodinu zavrsil hozenim autu za brankovou caru.. sem si myslel ze jej stahne. podle meho by to kazdy jiny trener udela... ale rada jej podrzel.
    contofalsky: u druhyho golu jasna chyba a podceneni situace
    Zmrhal: vsiml jsem si jej poradne az v zaveru, kdy jsem mel pocit se stahl vice do stredu. v levo mi prisel uplne neviditelnej
    Kisel: jako bojovnik to je, dokazal tam i zpocatku pekne narazit, ale nahradit jej druhym hrotem by mohlo ucelnejsi.
    Rada: to nema cenu komentovat. snad se brzy sehrajeme ( takovy ten trpky usmev)

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.02.2013 23:46 |  
      0 0

      Na druhou stranu dát jeden gol z těch šancí v posledních dvaceti minutách tak to nevidíme tolik kriticky.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 11:12 |  
        0 0

        jiste nebylo by tu tolik kritickych poznamek, ovsem nemohu se zbavit dojmu, ze jsme meli a mohli toto utkani i vyhrat. ze v sile toho muzstva to bylo a je.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      spino     před 12 lety 24.02.2013 23:59 |  
      0 0

      Otázkou je, zda-li bude volný nějaký další trenér z Řebíčkova revíru, čili z Teplic.

  32. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    AdJap     před 12 lety 24.02.2013 23:32 |  
    0 0

    Ty voe, my když hrajem venku, tak na nás už musí bejt kurz tak 10 ne? My bychom nevyhráli snad ani proti soupeři z 3. třídy, kdyby nás přivítal na svým poli...

  33. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    spino     před 12 lety 25.02.2013 00:02 |  
    0 0

    Být s takovýmto kádrem dva body od sestupu, když vezmu v podtaz, že Petrouš měl s těmito výsledky v základu Frejlacha, Cicmana, Jarolíma a nováčky Hurku, Petráka a Proška, to je skuteně umění.

    Příští týden má u mě Rada poslední šanci. Je mi jedno, kdo nastoupí, ale požaduji tři body. Nic jiného neberu.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      bongor     před 12 lety 25.02.2013 20:10 |  
      0 0

      Teď jde o to,jestli o tom Radič ví,že má takovej průšvih.

  34. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 01:01 |  
    0 0

    Nemyslím si, že by s Bolkou měl být důvod k optimismu. Vidím to na tradiční plichtu (3 plichty ze 4 zápasů s MBO v Edenu), jenž ale na vyhazov stačit nebude.

    A pokud by byl odvolán, kdo by přicházel v úvahu? Je někdo z lepších koučů volnej? Uhnrin ml., třeba? Nebo Hapal?

    A nebo tedy skutečně šáhnout do vlastních řad a vytáhnout z pralesa opět tělocvikáře, ať to vede s Poustkou?

    Škoda, že ta tehdejší výhra nad Olomoucí přišla pro Petrouše tak pozdě. Kdyby nebyl už nebyl sjednávanej Straka, tak by možná Petrouše ta výhra nad Olomoucí zachránila...

    Ač můžem na STB Platila nadávat jak chcem, tak jeho nápad anagažovat Levýho byl aspoň jakž takž rozumnej...

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      winter (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 09:52 |  
      0 0

      volný je Zdeněk Zeman, přivést jeho by byl majstrštich.. dodneška nechápu, jak mohl Řebíček vyplatit Radu z Teplic za 5 mega... já bych ho do týmu nechtěl ani zadarmo...

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 10:12 |  
        0 0

        Spíš to chtělo dát těch pět mega aby vůbec nepřišel xD

  35. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 01:17 |  
    0 0

    A mimochodem, akumulovaná hodnota kurzu na řadu našich ligových nevýher již je asi 173,00.... = kdybyste v utkání Hradec - Slavia (listopad 2011) vsadili na neprohru domácích stovku, kterou byste (spolu s výhrou) vsadili znova a tento postup opakovali až do dneška, tak máte již přes 17 000 Kč.

  36. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 01:39 |  
    0 0

    No a tedy - kdyby Tafat onoho letního večera roku 2009 neminul, kde bysme nyní byli?

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 09:08 |  
      0 0

      Já si myslím, že bychom na tom byli stejně. To nebylo o jednom promáchnutí, KJ ten tým rozhasil předtím a i kdybychom vyřadili Tiraspol, tak by nás čekal ještě jeden soupeř. Pokud by ale ta LM klapla, tak skutečně těžko předvídat, kudy by se ubíral osud Slavie. Já si ale myslím, že ta špína stejně jednou musela vyplout na povrch.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 10:17 |  
        0 0

        A my bysme v tom play-off byli nasazený?

        A tušim, že i za ten postup do toho play-off/4 předkola se už inkasovalo dost mega...

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 10:27 |  
          0 0

          Ano, byli bychom nasazeni, ale soupeř by byl určitě kvalitnější než Tiraspol. I přes postup by to ale podle mě bylo neudržitelné. Jarolímovy kšefty a tajemný majitel v pozadí by se dříve či později negativně projevily.

          • Re: Olomouc - Slavia 2:1

            Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 10:35 |  
            0 0

            Dívám se nato a byla tam třeba Kodaň, Ventspils, Levski, Salzburg...

            Ty Bulhary nebo Lotyše bysme dali...

  37. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    DrFe1     před 12 lety 25.02.2013 01:59 |  
    0 0

    Řebíček, Rada, Řebíček ven !!!!!!!!

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      spino     před 12 lety 25.02.2013 09:23 |  
      0 0

      Ještě jsi zapomněl na Držmíška.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        travel (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 10:05 |  
        0 0

        Taky bych si to přál,ale bohužel nevím,kdo by byl ochoten a schopen Slavii od Řebíčka koupit.Stačí se podívat na problémy s hlavním sponzorem a to ještě nevidím do problematiky se stadionem (a jeho neznámými vlastníky)a nemluvě o pozemcích ,zda na ně nemá zálusk ta samá mafie ,co vlastní stadion,nebo někdo jiný,komu nejde o Slavii,ale o vlastní prospěch.Nebo snad ,piero,vše probíhá podle Vámi zmíněného scénáře a v dohledné době(podobné vyjádření jste použil před několika měsíci) se dočkáme zázraku?Takže v nejbližší době bych se spokojil s odvoláním Rady,ale opět otázka,kdo by nyní mohl přijít místo něho.Zeman,Petrouš?

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 10:20 |  
          0 0

          No hlavně po sezoně by to chtělo přitáhnout někoho za rohy :-)))

          Ale možná tohoto člověka až moc glorifikuju....

  38. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    qazwerty     před 12 lety 25.02.2013 08:59 |  
    0 0

    Njn, tak už když jsem viděl, že není Hurka a Tusjak v nominaci k utkání, tak jsem si říkal, že to nebude dobré...A bohužel se to tak stalo...Na Olomouc se mělo vletět, že by její hráči nevěděli čí jsou a ne toto, ale pokud je v základu takový nekopa jako Juhar, tak to prostě nejde...Již při jeho příchodu jsem psal, že se mu ve Spartě všichni hráči smáli, co je to za umělce a nikdo nechápal, jak se mohl na Letnou dostat...A tady se z něj mohlo x lidí pominout štěstím, ale je to pochopitelné, když většina přispěvatelů nemá skoro žádný přehled...A pokud je v současné chvíli volný PAN trenér Zeman, tak bych ho hned oslovil...Ať už by přišel v rozehrané sezoně nebo až v létě, tak bych do toho na sto pro šel...Jen by poté museli hráči pochopit, že se musí makat do roztrhání těla a ve všem trenéra poslouchat a poté by přišla nejen koukatelná ofenzivní hra, ale i výsledky...

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      patras     před 12 lety 25.02.2013 09:06 |  
      0 0

      Musím s tebou jen a jen souhlasit!

      Ty woe, jak já sem ještě nasranej, tak zbytečná prohra, to budu vydejchávat celej tejden. No jo, ale co pak další zápas....

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Kactus     před 12 lety 25.02.2013 13:30 |  
        0 0

        dalsi zapas to projedem znova a znova budes nastanej
        ja uz jsem spis rezignovanej, ze lepsi to proste nebude, pokad bude majitelem Rebicek

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      denydzlSKS     před 12 lety 25.02.2013 09:09 |  
      0 0

      Zeman se hlavně nebojí posadit pseudohvězdy(někdy i skutečný hvězdy) nebo je alespoň zkritizovat.. To se u nás nenosí, u nás se kritizují mladí kluci, protože si to můžeš dovolit. Kritizovat starší a zkušenější se nenosí.. Počítám, že kdyby Berkovec dostal takovej gól co Čontofalský, tak už by ve Slavii skončil:-/
      Jinak gratuluju k úspěšnýmu zabudovávání mladých perspektivních Juniorů - v nominaci na zápas všehovšudy DVA!!!
      Je tedy vidět, že tak kvalitní mládež evidentně nemáme..když se nevejdou ani na lavičku.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 09:10 |  
      0 0

      S Juharem je to podle mě těžké. Podobně katastrofálně zahrál i na Slovácku, ale zase několikrát na podzim zahrál velice slušně. Je to dost nevyzpytatelný hráč, ale neřekl bych, že je to nekopa typu Cicmana.. Proti Boleslavi by ale měl dostat přednost Čonka.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      spino     před 12 lety 25.02.2013 09:23 |  
      0 0

      Juhar hlavně nemá na beku co dělat!!! Je to ofenzivní hráč! Za to může Lampas.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        no-nick     před 12 lety 25.02.2013 11:03 |  
        0 0

        Sis asi nevšiml, ze to je záměr. Krajni beci při utoku falešný křídla, to je celkem dlouholetý trend. Ze Juharovi zápas nevyšel je věc jiná.

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          qazwerty     před 12 lety 25.02.2013 11:22 |  
          0 0

          Tak a které zápasy se Juharovi povedly? A když ho to táhne dopředu, tak co předvedl v ofenzivě? To, že umí vcelku tvrdě, ale dost nepřesně vystřelit je asi jediné pozitivum...

          • Re: Olomouc - Slavia 2:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 11:30 |  
            0 0

            Tuším, že proti Liberci zahrál slušně. Stačí si projít hodnocení... Ale celkově souhlasím, že jeho výkony jsou zklamáním, také jsem od něj čekal více a přiznám se, že při jeho příchodu jsem si myslel, že by měl být posilou (kterou ještě třeba v budoucnu bude, rozhodně nemá smysl ho úplně odepisovat).

            • Re: Olomouc - Slavia 2:1

              jarodo57     před 12 lety 25.02.2013 16:28 |  
              0 0

              Alanore přiznejte si všichni co jste v juharovi viděli za super bombu posilu, že se nic z toho nenaplnilo.Qzwety má pravdu.Při jeho příchodu se tady psalo co je to za posilu,ale opak je pravdou. Podle mě je to hodně průměrný fotbalista a nikdy žádný bourák nebude. Druhá věc je to,že na halvu začal válet Tusjak a Juhar tím pádem byl bez místa. A tak se pro něho hledalo místo a bohužel s jeho přeorientováním na beka na to Slávie několikrát doplatila.Jako bek je horší než Čonka.Podle mého Juhar odvedl za Slávii přibližně tak 3 odpovídající výkony a to na sezónu je hodně málo.

              • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 19:25 |  
                0 0

                Najdi mi příspěvek, kde jsem psal, že je to "super bomba posila", nebo nemluv z cesty. Pokud takový příspěvek skutečně najdeš, rád se ti omluvím, ale pokud si vzpomínám, tak nic takového neexistuje.

                • Re: Olomouc - Slavia 2:1

                  jarodo57     před 12 lety 26.02.2013 18:52 |  
                  0 0

                  Já netvrdím,že zrovna ty ,ale bylo zde dost lidí,kteří ho měli za velkou posilu a určitě by se pár příspěvků kde se o Juharovi píše jako o dobré posile našlo. Takže si myslím,že z cesty nemluvím.Nečekal jsem ,že si tu moji připomínku vztáhneš na sebe. Za to se ti tedy omlouvám.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 17:57 |  
      0 0

      U Hurky jsem to čekal, ta averze s Radou je jasná, u Tusjaka mne to překvapilo, na lavičce jsem myslel, že bude. Juhar hraje na beku z nouze, protože v záloze je velká tlačenice a asi je Radovým oblíbencem, když hraje v celku pravidelně. Čonka v přípravě právě nezářil, viz zápas s Libercem v TL, když zavinil oba góly, tak jsem zvědavý co předvede proti Boleslavi. Nejlepší alternativou byl Ruda Skácel čekal jsem, že příjde a bude hrát právě na beku, ale nabídku prý odmítl(že by málo peněz?)tak to bohužel musíme dokopat, s tím co máme k dispozici.

  39. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    Borris     před 12 lety 25.02.2013 17:24 |  
    0 0

    Taky napíšu pár slov. Četl jsem tu spoustu příspěvků, jako že Olomouc pro nás byla velké sousto apod. Proboha hráli jsme proti Olomouci a ne Realu Madrid! Jaký velký sousto do hajzlu? V naší lize musí být naším úkolem jít v každém zápase za výhrou, přes to nejede vlak! Jestli se my jako Slavia máme v naší lize z někoho připosrávat, tak to nemá cenu! Já myslím že je už na čase se furt přestat za něco schovávat a přestat se neustále na něco vymlouvat. V zimě se kvalitně posílilo, doplnili se i posty kde to bylo potřeba a nyní máme mančaft který už klidně má na to atakovat pohárové příčky. Za tím si jednoznačně stojím! Není se na co vymlouvat. Měli jsme na to tam vyhrát, ale zklamali jsme!

    Opět naše klasika. Dostaneme se do brzkého vedení. Jenže zatímco drtivou většinu mančaftů to povzbudí k ještě větší aktivitě, pro nás tím asi zápas v tu chvíli končí a uplně přestáváme hrát. Je nemyslitelné aby jsme si po brzkém vedoucím gólu nechali během čtvrthodiny zápas otočit! Olomouc nepředvedla vůbec nic a my jsme spáchali harakiri a výhru jim doslova vnutili. Nemluvě o spálených šancích, kterých bylo opět dost! Je to pořád dokola a jestli neklepnem za týden Bolku, tak se nás po zbytek jara bude týkat vyloženě už jen boj o záchranu. To je nehoráznost!

    A k samotným gólům. U prvního nemůže být na předním klacku takhle nedohlídaný hráč! Prostě nemůže! Samozřejmě chyba byla i to že ho nechal Juhar odcentrovat. Ale centry prostě během zápasu do vápna lítají a nemůžeme hned na prvním klacku nechat nedohlídanýho chlapa! No a druhý gól ten jde jednoznačně celý na vrub Čonta! Za tohle se nadává i žáčkům! Takže je nemyslitelné aby něco takového předvedl golman otřískaný tolika zkušenostma! Co teď dál? Jednoznačně porazit Bolku! Zápasů není tolik na to, abychom si mohli dovolit ztrácet. A kor doma to nepřipadá v úvahu! Hráči ať si sáhnou do svědomí, ukáží že mají koule a začnou už do prkýnka předvádět to proč ve Slavii jsou a že jsou hodni toho nosit tenhle dres, který před nimi oblékala řada velikánů v čele s Pepim Bicanem. Víc k tomu nemám co říct. Prostě ze včerejška obrovské zklamání!

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 17:46 |  
      0 0

      Jasný souhlas, mluvíš mi z duše.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      bongor     před 12 lety 25.02.2013 20:21 |  
      0 0

      Mně jsi taky promluvil z duše Borrisi.Je to tak,kádr máme dobrý,určitě ne horší než Olka,o rumunovi ani nemluvě.Jedině Plzeń je skutečně lepší,ale u nich to není kádrem,ale hrou.Všimni si,že kohokoliv prodali,tak jej vzápětí nahradili.a ti noví hráči se kopat nenaučili ze dne na den,ale zapadli do systemu,který je skutečně systemem.
      A další potvrzení těchto slov,kdokoliv odešel,tak pomalu zapadá a není to žádná sláva.To by si ty dotyčné kluby ještě musely ke hráči nechat přibalit i Vrbu.
      A samotná čest hrát za nejstarší a nejslavnější český klub by naše kluky měla zavazovat.

  40. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 17:39 |  
    0 0

    Jedním slovem zklamání, nečekal jsem výhru, ale v bod jsem věřil a opravdu remíza by byla spravedlivá. Zápas rozhodly naše fatální chyby, levá strana obrany s Juharem hořela jak papír a Čonty v bráně při druhém gólu udělal žákovskou chybu, která nám ztratila zápas. Jinak znovu se bohužel objevila naše Achillova pata a to je neproměňování šancí, na hřiští soupeře se hraje na dvě maximálně na tři šance a ty se musejí proměnit. Co se týče sestavy asi očekávaná, ale opět trenér nepřekvapil a postavil pouze jeden útočný hrot, nevím proč jsme kupovali dva útočníky, když hrajeme stejně jako na podzim pouze na jeden. Trenére střídat se může už po úvodním hvizdu a ne až v 72 minutě!!!Rada mne střídáním překvapil bylo o 10 minut dříve než na pozdim, pokrok. Málem se vyplatilo Škutka s Vošahlíkem hru dobře rozpohybovali a měli každý jednu šanci, Dávid stoprocentní škoda, že ji nevyužil mohl být slavný. Mile mne překvapil Jakub Zmrhal byl jednoznačně naším nejlepším hráčem. Posily Gecov a Fenin, hráli též dobře, Marcel dal gól a byl hodně aktivní, přesto v druhé půli špatně rozehrál a Schulmeister šel sám na Čontyho, který dobře vyběhl a zmenšil střelecký úhel takže rána šla vedle, příště by nás tato chyba mohla mrzet, Martin hrál též velmi dobře běhal, byl aktivní, věřím, že bude dobrou posilou. Mičola, Dobrotka a Nitrianský si svoje uhráli, trošku zklamání z Bortela, Kisel a Petrák, hráli hluboko pod svoje možnosti a Juhar katastrofa. Proti Mladé Boleslavi, očekávám lepší obrannou hru a místo Juhara Čonku a dva útočné hroty Fenina se Škutkou, který by měl nahradit zřejmě Kisela.

  41. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    bubazzx     před 12 lety 25.02.2013 18:01 |  
    0 0

    I kdyby za Slavii hrál třeba Messi, tak to prostě nepůjde. Před třemi roky urazila pána boha a ten jí to ted vrací. Bez pokory a sebereflexe můžeš dojít, tak akorát do prdele a taky, že jo. A ani hipík Řebíček na tom nic nezmění. Mělo se spadnout do třetí ligy a začít s čistým štítem, kecy typu, že by to byl pro Slavii konec nevěřim( viz Rangers ve Skotsku ). Nejhorší na tom je, že Slavia se rozesrala sama zevnitř.

  42. Re: Olomouc - Slavia 2:1

    Barra     před 12 lety 25.02.2013 23:08 |  
    0 0

    Zdravím Bongore, tvůj dotaz ohledně Martina Juhara a jeho působení v minulosti na postu obránce nemůžu zpět najít, takže ozývám se tady.

    Juhar na pozici obránce v MFK Košice působil. Našel jsem ho v sestavách uvedeného jako defenzivního ´stredopoliara´ a/nebo ´obranca´.

    V 2009 byl součást mužstva SR U21, kde nastupoval jako obránce
    http://www.pluska.sk/sport/futbal/reprezentacie/slovenska-reprezentacia/futbal-u21-doma-potrebujeme-bodovat-naplno-vie-kitka.html?forward=sk_mobil_clanok.jsp

    Při přechodu z MFK do Sparty se psalo o něm, že ´23letý levonohý fotbalista patří mezi nejrychlejší hráče slovenské Corgoň ligy a jednou z jeho výhod je univerzálnost, může totiž nastoupit jak na levém okraji obrany, tak i zálohy´
    http://www.eurofotbal.cz/clanky/spartu-ma-posilit-mlady-juhar-147382

    Nejde tedy o nějaký výmysl Petra Rady že stáhnul Martina Juhara do obrany, zkušenost na té pozici by měl mít. Proč jeho výkony nejsou stabilní je jiná otázka. I když Zbyněk Kusý se vehementně staví proti ´mental coaching´ a říká, že s tím má špatné zkušenosti, osobně mi myšlenka sportovní psychologie a působení na faktory, které mají vliv na výkonnost sportovce (Concentration - Confidence – Control – Commitment), není proti srsti. Sebedůvěra, motivace, koncentrace – na tom se dá pracovat. A co může pomoci sportovcům jako Usain Bolt nebo Ajaxu Amsterdam, může určitě pomoci i Slavii. I když generální ředitel v tom moc nevěří. Ale jestli nějaký hráč by měl pocit, že by mu nějaký mentální trénink mohl pomoci, nemusí se spoléhat jen na klub. Nic mu nebrání, aby sám soukromně udělal první krok.

    A mimochodem, jsou zvláštní kurzusy pro trenéry, jak maximálně využit poločasovou přestávku v kabině. Jak během těch nějakých 10 minut správně motivovat hráče, když prohrávají 0-3 a zdá se, že zápas je ztracený. Liverpool to proti AC Milan ve finále Championsleague v 2005 dokázal. Možná by nebylo od věci, kdyby i Petr Rada se nad tím zamýšlel. Fotbal se rapidně mění, příprava teď a před nějakými 20 lety se nedá srovnat. Nestačí jen fyzická příprava, i mezi dvěma ušima by se hráči měli naučit regenerovat. Alespoň tak to vidím já.

    • Re: Olomouc - Slavia 2:1

      bongor     před 12 lety 26.02.2013 07:25 |  
      0 0

      Ahoj Barro,dík za info.Co se mentálního koučingu týká ,jsem jeho příznivcem ve všech oborech,má to ovšem jeden háček,spíše "hák".
      Někdo je jeho nadšeným příznivcem,jiný,jako náš pan ředitel Kusý je naopak jeho zásadním odpůrcem.Ani jedna ze stran nemá pravdu.
      Je to zcela jasně tím,že i ti "mentální koučové"jsou kvalitativně na tom každý zcela jinde.Je to obor,kde se výsledek nedá měřit a tak je to vždy pro normálního člověka oříšek,poznat,jestli to není nějaký podvodník.Podvodníky,kteří se zkouší uplatnit v nějakém abstraktním oboru přímo přitahuje ta možnost,kterou ten obor dává.Zcela racionálně uvažující obchodník a manažer pan Kusý
      je k tomu po právu skeptický.Není snad nic složitějšího než lidská psychika.Ale lidé ,kteří dokáží "manipulovat"lidské vědomí existují a je jich poměrně dost.Podívej se třeba na politiku,většinou to není nic jiného.Nebo třeba laičtí léčitelé,to je další příklad.Někomu pomohou,nebo si to alespoň ten dotyčný myslí,jiného dokáží třeba i zabít.Manipulátory jsou i někteří obchodníci a mohl bych pokračovat.

      • Re: Olomouc - Slavia 2:1

        Barra     před 12 lety 26.02.2013 09:03 |  
        0 0

        Ahoj Bongore. Máš pravdu, šarlatáni se najdou všude. Osobně bych například své hráče nesvěřil do rukou ´šaška´ Landy. V Belgii jsme měli v létech ´70 minulého století organizaci, která se jmenovala LSP nebo Leading Success People. Zájemci se zúčastnili školení, který probíhalo celý týden (samozřejmě že toto školení bylo drahé jako šafrán – ale když i Eddy Merckx, tehdy ikona v Belgii, propagoval LSP v tisku, tak to určitě muselo stát za to…). Účastníci byli zavření v hotelu, kde jim postupně byl vymýván mozek formou sensivity-trainingu. Namlouvalo se jim, že patří do elity, že jsou úžasní, že mají ´leading position´ ve společnosti. Účastníkům bylo například tlučeno do hlavy, že tak dlouho jak budou jezdit lidovým autem, neukážou svojí supremacii. Okolí přece musí vidět, kdo patří mezi ´Leading Success People´ - a výsledek byl, že po ihned po ukončení školení členi kupovali bouráky jako Mercedes a Bavoráky. Úspěšný muž přece musí mít po svém boku nějakou mladou modelku. A tak byly rozpady rodin. Účastníci pořídili velké domy na hypotéku, atd. Opustili své zaměstnání, stali se živnostníci, zadlužovali se, krachovali. Vedlo to k osobním dramatům, někteří členové později spáchali sebevraždu. Organizace LSP byla následně soudem zakázaná jako sekta. Takže ne-profesionální přistup může naopak velmi škodit.

        Anglie by nebyla kolébka fotbalu, aby i tady nezastávala ´leading position´. The English Football Association organizuje školení na základě kterého se dá získat titul Certified in „Psychology for Soccer“, existuje National Exercise Sports Trainers Association – její členi jsou „Certified Sports Psychology Coach“, dále je AASP nebo Association for Applied Sports Psychology, atd. Mám dobrého známého, který je doktor medicíny a psychoterapeut. Formou hypnózy (a učí své ´pacienty´ také sebe-hypnózu) má velmi dobré výsledky co se týká léční různých fobií. Moje dcera například měla šílený strach, když něco musela říct ve třídě před tabuli. Třepala se, vše zapomněla, měla suché ústa. Pomohl ji, teď K. tvrdí že čím víc spolužáku je přítomných a dívá se na ni, tím víc lidí mají možnost si ji poslechnout a něco se přiučit. Než jde k tabuli, hluboce se nadechne a opakuje si sama pro se ´Já jsem ta nejlepší´. A ji to pomůže.

        Co se stalo s Korešem, že nemůže najít svojí starou formu? Obava, že by se mohl opět zranit? Chybí sebedůvěra, že se mu akce povede? Adeptů vidím osobně více, ať se jedná o Vošahlíka, Čonka, Fenina, proč by ne Škodu, atd. Ne každý má tak silnou osobnost, jak například Martin Latka. Někomu to může pomoci, jiným ne.

        • Re: Olomouc - Slavia 2:1

          bongor     před 12 lety 26.02.2013 13:42 |  
          0 0

          Vymývání mozků se u nás pěstuje ve velkém.Třeba jeden velký obchodní řetězec si vytipuje mezi prodavačkami vhodné typy a pošle je na interní školení.To školení se odehrává někde mimo normální provoz,aby nikdo nerušil.Absolventům odeberou na celý měsíc i mobily,nikdo je nesmí navštěvovat,zkrátka izolace.Potom se vrátí do provozu s novou funkcí.Jedna taková školená prodavačka,příjemná paní, byla na školení.Vrátila se už vyškolená.Čekali jsme,až nám vyjede z hlavní pokladny denní prodej.Kolega znervozněl a slušně prosí:"Mohla byste nám prosím Vás vyjet ten účet?,Aby nám neujel autobus.Prodavačka zrudla vzteky:"Víte kdo já jsem?Jsem manažerka prodeje! Kámoš se taky naštval a odpověděl:"Stará kráva jseš,nic jinýho".A opustili jsme ten řetězec oba hned druhý den.

          • Re: Olomouc - Slavia 2:1

            Barra     před 12 lety 26.02.2013 15:05 |  
            0 0

            Opustili jste to místo dobrovolně nebo museli jste po té, co si paní manažerka stěžovala? :-) Jó, být ´manager´ je sakra zodpovědnost.

            Koukal jsem na oficiálkách na uvedené funkce v klubu. I tam se to hemží tituly. Vedle prezidenta klubu a generálního ředitele máme ještě finančního ředitele, obchodního, provozního, dále ředitele komunikací, sportovního manažera, manažera pro mládež, pro sportovní rozvoj – jestli tedy se na některé funkce nezapomnělo. Zajímalo by mě, kolik lidí Luboš Kubík má vlastně pod sebou, když se může pyšnit takovým titulem. Osobně by mi byl více sympatický titul ´skaut´, nebo ´šéf skautingu´.

            • Re: Olomouc - Slavia 2:1

              bongor     před 12 lety 26.02.2013 22:53 |  
              0 0

              Ahoj Barro,já jsem odešel sám,ml jsem něco lepšího a kolega tam byl ještě 2 měsíce a potom šel taky jinam.Nebylo to v souvislosti s tou událostí.Ale ta kolegyně se změnila k nepoznání.