Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Statistiky přípravy

A tým Slavie má za sebou zimní přípravné období, a tak se podívejme, jak se komu vedlo a kdo si připsal nejvíce odehraných minut.

A tým odehrál v přípravném období celkem 11 zápasů s bilancí 8-1-2 a skóre 21:10, což dává průměr těsně pod dvě vstřelené branky na zápas a těsně pod jednu inkasovanou branku na zápas. Mezi soupeři áčka přitom bylo v rámci Tipsport ligy, kterou sešívaní vyhráli, pět týmů Gambrinus ligy a vedoucí tým Fotbalové národní ligy (dříve 2. ligy), v závěru přípravy pak Slavia hrála s týmem slovenské první ligy, v Turecku s týmy z prvních lig Polska, Rumunska a Dánska a na závěr hráli červenobílí proti týmu ČFL. Pro úplnost přidáváme souhrn všech výsledků:

Slavia - Bohemians 1905 1:0
Slavia - Jablonec 4:0
Slavia - Liberec 3:2
Slavia - Teplice 0:2
Slavia - Hradec Králové 3:2 (hráno 2x 40 minut)
Slavia - Olomouc 2:0
Slavia - Trnava 2:1
Slavia - Krakow 2:0
Slavia - Vaslui 0:0 (odehráno jen 54 minut)
Slavia - Horsens 0:1
Slavia - Kladno 4:2


Jakkoli panuje mezi většinou fanoušků po závěru přípravy spíše rozpačitá nálada, Slavia má ve skutečnosti za sebou jednu z nejvíce podařených příprav vůbec. K vítězství v Tipsport lize došla přes vítězství nad silnými týmy Jablonce a Olomouce, navíc ve většině utkání této zimní ligy předváděla pohledný fotbal a dokázala si vytvářet velké množství šancí. V celé přípravě Slavia třikrát nedokázala vstřelit ani branku, v jednom utkání se trefila jednou a hned v sedmi se brankově prosadila dvakrát nebo více. Co se týče inkasovaných branek, tak pětkrát udrželi slávističtí brankáři nulu, dvakrát inkasovali jeden gól a čtyřikrát inkasovali dvakrát.

Podobně jako juniorka, ani A tým nenašel v přípravě jednoho superstřelce, brankově se naopak prosadilo hned 13 hráčů. Nejlepšími střelci přípravy se se třemi brankami stali Milan Škoda a Martin Juhar. Dvě vstřelené branky v přípravě zaznamenali Martin Hurka, Tomáš Mičola a Dávid Škutka, jednou se trefili Nitrianský, Tusjak, Hrubý, Petrák, Kisel, Červenka, Fenin a Koreš. Jedna branka připsaná Slavii pak byla vlastní.

Na hřiště se podívalo během přípravy 29 hráčů - dva brankáři a 27 hráčů do pole. Více minut odchytala očekávaná jednička pro jaro Kamil Čontofalský, ten je dokonce s 544 minutami nejvytíženějším hráčem přípravy. Během nich inkasoval čtyři branky, zatímco zbylých šest branek inkasoval Matej Rakovan, který odehrál přesně 400 minut.

Vzhledem k dvojutkání Liberec-Teplice v jednom dni nenajdeme v kádru žádného hráče, který by se aktivně zapojil do všech přípravných zápasů. Naopak do desíti z jedenácti utkání naskočilo hned osm hráčů (Dobrotka, Petrák, Nitrianský, Škoda, Juhar, Bortel, Hubáček a Čonka). Trenér Petr Rada prakticky celou přípravu rozděloval minuty rovnoměrně mezi téměř celý kádr a tak v pořadí podle odehraných minut dělí prvního Čontofalského (544) a devatenáctého Šimečka (381) jen 163 minut. Pro úplnost je pořadí na dalších místech za Čontofalským následující: Dobrotka, Petrák, Nitrianský, Škoda, Juhar, Zmrhal, Bortel. Ti všichni nasbírali přes 480 odehraných minut. Naopak na chvostu této tabulky najdeme Mikulu s Bazalem, kteří vinou zranění odehráli jen jediný poločas proti Trnavě. Méně než 200 minut odehráli také dlouho zraněný Vošahlík (168), pozdě příchozí Škutka (135) a hráči juniorky, kteří jen zaskakovali v případě potřeby, Červenka (111) a Čepelák (49).

Jarní část Gambrinus ligy začíná Slavia v neděli 24. února na hřišti Olomouce. Čas výkopu je 17:00.

Komentáře (33)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky přípravy

    bongor     před 12 lety 19.02.2013 23:11 |  
    0 0

    Uvidíme,co se vyvrbí z našeho mužstva.Zatím to na výrazný pokrok nevypadá,ale rád bych se spletl.Koukal jsem se na Arsenal-Bayern,zajímavý fotbal,doufám,že se díval i náš pan trenér,docela rád bych z toho něco uviděl i na slavii.Mě osobně ale zklamal Walcott,kterého jsem neuváženě jmenoval druhým Frantou Veselým.
    Dnes do našeho Franty měl hodně daleko,ale asi to bylo i tím,že ho Arsen postavil na hrot a to není jeho post ani náhodou.Zvlášť když má uklízet centry vynikajícího Sagni mezi dvěma pořádnými habány.

    • Re: Statistiky přípravy

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.02.2013 00:07 |  
      0 0

      Koukat se může Rada jak chce a i my ostatní,ale to je tak všechno, protože s našim hráčským i finančním potenciálem si o tom mužeme nechat tak akorát zdát.

      • Re: Statistiky přípravy

        urs (přítel SN)     před 12 lety 20.02.2013 00:13 |  
        0 0

        copa hráčským potenciálem, ale ten trenérskej potenciál, to je teprve paráda - viz Plzeňský kádr a trenér Vrba :)
        jooo - kde ty loňské sněhy jsou

        urs

        PS
        budu se opakovat, promiňte mi.., ale já jim toho pana trenéra zkrátka závidim..

    • Re: Statistiky přípravy

      naplavnik     před 12 lety 20.02.2013 10:01 |  
      0 0

      bongore, taky jsem koukal a opravdu se těšil, nebylo to špatný, oba týmy hrají moderní fotbal, ale musím s lítostí připustit, že bayern nedal arsenalu ani čichnout... walcott může hrát na hrotu (už to mnohokrát ukázal), ale musí dostat míč za obranu, pak využije rychlost a dnes už i klidné zakončení.

    • Re: Statistiky přípravy

      opicemag     před 12 lety 20.02.2013 16:32 |  
      0 0

      Nejlepší je, jak se teď čeští nováří zlobí, že angličtí (i němečtí) novináři hodnotili Rosického průměrně. Že z něj nespadli na zadek jako čeští komentátoři a novináři. Rosický nehrál určitě nejhůř, naopak mi přišlo, že byl lepší než řada hráčů Arsenalu, ale na zápas nijak nezvrátil a nic na obrazi hru nezměnil. Žádný obrat nezařídil, Arsenal se po jeho příchodu nijak nezvedl.
      To je podobné, jako po zápase s Chelsea, kdy to všichni psali, jaké skvělé utkání sparta sehrála a podobné blbosti. Britové psali, že to byla (z obou stran) nuda a nic moc fotbal. Skvělého zápasu a dobrého výkonu sparty si nevšimli (protože nic takového nebylo).

      • Re: Statistiky přípravy

        bongor     před 12 lety 20.02.2013 19:32 |  
        0 0

        Rosa je jedním z mála sparťanů,kteří mi nevadí a rád se na něj dívám.Podle mě takový fotbalista jako on měl kopat za nás,je to typ do našeho bývalého a dobrého systemu hry.Máš pravdu,že hrál dobře,ale pár věcí taky zkazil,je vidět,že má v poslední době málo
        herní praxe.Byli tam i lepší.O rumunech můžou psát jejich nohsledi oslavné články od rána do večera,je to úplně na nic,protože každý divák vidí,že jsou proti skutečně velkým mužstvům zcela nuloví.Chelsea hrála jen na čtvrt plynu a dobře to napsal jeden nezaslepený novinář a to,že by sparta mohla hrát do noci a stejně by nedala gól.Tak to je a žádný Máddl ani Hartmann to nezmění.

  2. Re: Statistiky přípravy

    Petr9608     před 12 lety 20.02.2013 03:50 |  
    0 0

    Vyhrajem venku? Jedinná "papírově" skutečně nadějná štace je Příbram, kde jsme ale nevyhráli ani s Necidem. Pak ještě připadají v úvahu Brno, Teplice a Jihlava, ale tedy nevim, nevim...

    Tři body z Olomouce, Letný nebo Plzně by byly zázrakem...

    • Re: Statistiky přípravy

      bongor     před 12 lety 20.02.2013 06:58 |  
      0 0

      z Letný jsou stoprocentní,Škutka 2 góly,když ovšem nenastoupí Škodovka.Ale ta Příbram,Jihlava,Teplice,to bude větší fuška,tam bych dvojku nedával

    • Re: Statistiky přípravy

      quelhar (admin)     před 12 lety 20.02.2013 08:59 |  
      0 0

      Papirove bychom meli vyhrat venku na jare minimalne trikrat, protoze Brno, Pribram i Jihlava maji objektivne proste slabsi kadr. Ja opravdu chci verit, ze nekdo v klubu vytvori na realizacni tym a zprostredkovane na hrace tlak, aby prisly odpovidajici vykony a vysledky.

      V mem jarnim planu je bilance venku 2-3-2, takze jsem k tymu jeste docela shovivavy, protoze mu dovolim jeden ze zminenych tri zapasu nevyhrat :o)

      • Re: Statistiky přípravy

        Matlafous     před 12 lety 20.02.2013 09:19 |  
        0 0

        Quelhare, ty jsi panečku optimista :))

        • Re: Statistiky přípravy

          quelhar (admin)     před 12 lety 20.02.2013 10:10 |  
          0 0

          :o)

          Me hlavne uz definitivne prestal bavit alibismus klubu, takze predpokladaje, ze na patecni tiskovce opet zadne cile klubu zverejneny nebudou, aspon ja svym slabym hlaskem volam "kvalitu mame, tak at ji vysledky odpovidaji". A nemyslim, ze chci po klubu zazraky - se stavajicim kadrem by nemel byt problem vyhrat na jare pulku zapasu a obcas k tomu uhrat nejakou remizu.

          • Re: Statistiky přípravy

            PetCC     před 12 lety 20.02.2013 15:57 |  
            0 0

            Já zase nesnáším veřejné dávání si cílů. Vždyť cíl je jasný od počátku sportu, vyhrát. Tak k čemu jsou nějaké dlouhodobé cíle?

          • Re: Statistiky přípravy

            bongor     před 12 lety 20.02.2013 19:42 |  
            0 0

            Já si to taky myslím quelhare.Ale nechápu,proč ten tlak na výsledky nepřichází,vždyť už je nejvyšší čas začít opravdu hrát a ne si hrát na to,že hrajeme.Já si myslím,že vedení má tak trochu strach na Radu
            zaútočit,protože nikdo neví ,jak je na tom s majitelem.Můžou být velcí kamarádi a to si hned tak někdo nedovolí sprdnout kamaráda pana nejvyššího.Tím ale netvrdím,že jsou kámoši,ale vycházím ze znalosti vztahů lidí na malých městech a konkrétně v Teplicích.Tam se honorace schází v takovém areálu na kopečku nad Teplicemi.Mají tam všechno co potřebují a co je baví.Tenis,golf,bar atd. Nikdy nevíš,jaké vazby do budoucna tam při společné zábavě mohou vznikat.Výsledek je třeba angažmá Radiče za pěkné peníze.

            • Re: Statistiky přípravy

              jarodo57     před 12 lety 20.02.2013 20:11 |  
              0 0

              Bongore co myslíš pod pojmem atd.?

              • Re: Statistiky přípravy

                jarodo57     před 12 lety 20.02.2013 20:38 |  
                0 0

                Ani ve snu si netroufám předvídat po těch vazbách co uvádíš(tenis,golf,bar atd.),kdo nás bude příště trénovat.Hlavně aby to nebyla nějaká blondýna se slunečníkem.

        • Re: Statistiky přípravy

          Kornovo     před 12 lety 20.02.2013 10:11 |  
          0 0

          26 bodu na jaro tomu rikam optismismus.ja budu rad kdyz prekoname tech podzimnich 18.jinak verim v neprohru v derby a taky na 2 zazraky v podobe bodovych zisku na sigme a v plzni

          • Re: Statistiky přípravy

            Jiri1     před 12 lety 20.02.2013 10:20 |  
            0 0

            Alibizmus je zakladem vyjadrovani pomalu vsech lidi od fotbalu, zcela klasikou jsou posily, x let slycham nejen ve Slavii okridlenou veticku ,,potrebujeme posilit ve vsech radach a to minimalne o jednoho hrace,,. Vypustil do pri svem uvedeni do funkce i Vlcak.
            Problem Slavie samozrejme muze byt i jinde, vzdycky se to ve Slavii tocilo okolo penez nevyplacenych ci slibenych, v posledni dobe , snad tuto zimu prislo vedeni s nejakymi dodatky ke smlouvam odmenujicim hrace tzv premiim za vysledky, ktere ve vysledsku mohou vest , ze budou brat jen to co uhraji, ale priznam se , ze jde o spekulace lidi, kteri z klubu jiz odesli.
            Budu spokojen , kdyz se zlepsi atmosfera v kabine, budeme hrat okolo 8 mista , hraci budou pravidelne placeni a vycisti se vzduch mezi hraci a Radou.

            • Re: Statistiky přípravy

              edenian     před 12 lety 20.02.2013 14:01 |  
              0 0

              A ja budu spokojen, az uvidim, ze klub ma jasnou vizi zalozenou na tom, ze vyhrava ten kdo da vic golu. Takovej fotbal a takova Slavie zajima me. A proto mi nevadi osum kuli na Arsenalu. Pro me je dulezity, ze jsme to zkusili. Od Rady se zadneho uspokojeni nedockam. Nebavi me nebavi a nebavi.

              • Re: Statistiky přípravy

                sasky     před 12 lety 20.02.2013 15:02 |  
                0 0

                Souhlasím a také se obávám, že od Rady se pohledného fotbalu asi nedočkáme. Nicméně moc nerozumím tomu proč. Dobrý trenér by přeci měl vidět v čem jsou jeho hráči silní (hra po zemi, kombinace) a na tom založit styl hry týmu. Slavia vždy vychovávala technicky a kombinačně schopné hráče, ukazuje se to v mládeži i v minulosti v a-týmu. Pouze současné áčko hraje něco úplně jiného než celá Slavia. V minulých sezónách se to snad ještě dalo pochopit nejistotou ohledně budoucnosti, slabým kádrem apod. Ale nyní je na čase se vrátit k tradici Slavie. Bohužel si opravdu myslím, že Rada svým pojetím není vhodný trenér pro Slavii. Nejsem jeho zapřísáhlý kritik, jenom v něm nevidím potenciál, aby se toto naučil.

                • Re: Statistiky přípravy

                  miru     před 12 lety 20.02.2013 15:26 |  
                  0 0

                  Souhlasím, rada má na to, aby s týmem hrál tak 5 místo, může jednou vyletět nahoru, ale aby hrál pravidelně špici, nikdy.

                  • Re: Statistiky přípravy

                    jarodo57     před 12 lety 20.02.2013 15:52 |  
                    0 0

                    Mě by prozatím stačilo,kdyby na jaře vyletěl výš tabulkou a pak aby vyletěl z kabiny a už se nevracel. Ale mám velikou obavu,že on vyletí jen a jen na lavičce jak nějaký čertík Bertík.Holt komu není zhora dáno....Ale proč zrovna pořád Slávie

                    • Re: Statistiky přípravy

                      miru     před 12 lety 20.02.2013 17:31 |  
                      0 0

                      otázku proč pořád slavie? si pokládám časo. Hold to je asi úděl slavie.

                      • Re: Statistiky přípravy

                        Kornovo     před 12 lety 20.02.2013 17:58 |  
                        0 0

                        tak u nas trenoval treba i pavel tobias,takze my mame holt na exoty stesti.divim se,ze neangazujeme i pulpita

                        • Re: Statistiky přípravy

                          bongor     před 12 lety 20.02.2013 19:52 |  
                          0 0

                          Toho Půlpita bych zásadně nebral.Já hodně dám na jméno.Na dráze jsme měli zubaře a on se jmenoval Zubina.To zkrátka mu už v okamžiku narození dávalo předpoklady k výbornému výkonu povolání.A skutečně to byl Pan zubař.A teď se podívej na jméno půlpit.To není dobré vysvědčení.A jak by se měl jmenovat fotbalista?
                          Někdo říkal Kopač,ale co když tím byl míněn nějaký uživatel krumpáče?Já říkám,že ideální jména pro fotbalistu jsou Bican nebo Veselý a pro brankáře Plánička.

                          • Re: Statistiky přípravy

                            edenian     před 12 lety 20.02.2013 20:14 |  
                            0 0

                            Bongore, kdybysme to takhle kadrovali tak ale brzo zdegenerujem !!! Ja bych obcas nejakyho toho Necida nebo Smicra pribral. Ovsem jak to muze dopadnout kdyz je tedko Smicr smrncnutej Vizkem, tomu bych moc neveril.

                            • Re: Statistiky přípravy

                              bongor     před 12 lety 20.02.2013 21:38 |  
                              0 0

                              ledaže bysme Vízka přejmenovali na "vizour".Ale ani jinak nemusíme zoufat,třeba takovej Dopita,to je krásný jméno,ale Nepita aby se bál vlézt do hospody.

                        • Re: Statistiky přípravy

                          edenian     před 12 lety 20.02.2013 20:12 |  
                          0 0

                          Tobias ovsem rychle narazil. Na osobnosti.

  3. Re: Statistiky přípravy

    spino     před 12 lety 20.02.2013 10:16 |  
    0 0

    Vyhrajeme venku 2x. Brno nám to pustí a Spartu rozdrtíme!

    • Re: Statistiky přípravy

      bongor     před 12 lety 20.02.2013 19:53 |  
      0 0

      O tom nepochybuju ani v nejhorším snu.

      • Re: Statistiky přípravy

        bongor     před 12 lety 20.02.2013 21:40 |  
        0 0

        Dívám se na Barcu s AC,zdá semi,že je to tedy docela nuda.AC hraje cattenacio,jak z učebnice a Messi a spol pobíhají okolo,dovnitř se jim nechce,nebo tam spíš ani není místo,kudy tam vlézli.
        Už se těším na kaprovku.

        • Re: Statistiky přípravy

          bongor     před 12 lety 20.02.2013 23:02 |  
          0 0

          drhá půle podstatně jiná.Zajímavé,že jak AC dali góla,tak teprve začali pořádně hrát.barce mě hodně zklamala.

  4. Re: Statistiky přípravy

    zeleznik2     před 12 lety 21.02.2013 12:21 |  
    0 0

    Začátek přípravy skvělý, ale poté už to žádná sláva nebyla, před podzimem jsem byl optimista, ale teďka se držím raději při zemi. Ani jedno vítězství venku to je fakt děs!na jaře jsem proto raději opatrný v prognozách, ale v Jihlavě a v Brně bysme měli vyhrát, na Spartě je to zbožný přání, ale třeba nám to opravdu klapne a my tam zase slavně zvítězíme. Očekával jsem útočnou hru, ale poslední výkony mne přesvědčují o opaku, průměr gólů jen dva na zápas to je fakt málo, navíc průměř obdržených jeden gól na zápas. Tak to vypadá, že Kamil bude muset hodně čarovat a vepředu Fenin se Škutkou či Mičolou budou muset být hodně produktivní, počítám, že budeme mít tak tři šance a ty budou muset kluci proměňovat. Bohužel další špatná zpráva po M. Janů nás opustil jeho spoluhráč Bohouš Víger, čest jeho památce. Pozitivní zpráva je, že Oskar Fofr je talent, jaký jsme do útoku dlouho neměli 50 gólů ze jeden rok, tak to opravdu něco.

    • Re: Statistiky přípravy

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.02.2013 14:45 |  
      0 0

      Jen aby zase nehrál v útoku osamocený Škoda...