Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Kladno 4:2

Slavia v generálce na ligu sice porazila Kladno 4:2, především však základní sestava podala v první půli hodně nepřesvědčivý výkon a přítomné diváky zklamala.

Slavia - Kladno 4:2 (1:0)
Branky:
25. Juhar, 63. Rada (vl.), 68. Hurka, 86. Koreš - 58. a 82. (pen.) Samek

Slavia 1. pol.: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Gecov, Petrák - Mičola, Kisel, Zmrhal - Škoda 
Slavia 2. pol.: Rakovan - Dostál, Kolařík, Hubáček, Čonka - Koreš, Šimeček, Hurka, Tusjak - Vošahlík, Škutka

Trenér Petr Rada postavil základní sestavu podle očekávání, ve stoperské dvojici nastoupil s Dobrotkou uzdravený Bortel, na levé straně zálohy hrál Zmrhal a na hrot se postavil Škoda. V dresu soupeře se naopak představili Jakub Šimkovský a Petr Růžička, kteří ještě nedávno kopali za juniorku Slavie. Diváci právem očekávali útočnou smršť sestavy, která je jistě velmi podobná té, která nastoupí za týden v Olomouci, čekali však marně. Hráči v červenobílých dresech předvedli výkon podobný těm z konce podzimu, na hřišti si téměř vůbec nerozuměli a proti soupeři hrajícímu střed ČFL si připravili za poločas prakticky jen tři větší šance. Proměnili jedinou, když po rychlém protiútoku přiletěl Mičolův centr na zadní tyč k nehlídanému Juharovi. Jinak to však byly dlouhé minuty utrpení pro nějaké dvě stovky slávistů, kteří se na generálku přišly do Edenu podívat.

To druhý poločas, do kterého nastoupila v dresu Slavie kompletně nová jedenáctka (pro start sezóny zřejmě náhradníků), byl daleko zajímavější. Již po několika desítkách sekund bylo jasné, že tito hráči chtějí hrát fotbal daleko víc než základní jedenáctka. Pohybovali se na hřišti s chutí a s lehkostí si vytvářeli šance, které však bohužel s podobnou lehkostí také zahazovali. V tom ve druhé půli vynikal zejména Jan Vošahlík, který ve vyložených pozicích selhal hned třikrát, dvakrát navíc prakticky v totožné pozici, když sám před brankářem lehce dloubl míč, který přistál pokaždé v totožném místě těsně vedle tyče. V zakončení však selhali také Hurka nebo Škutka. Soupeř naopak dokázal z první větší šance vyrovnat, když se hlavou po rohu prosadil Samek. Za chvíli si však kladenský Rada dal ukázkového vlastence po centru Koreše a do vedení o dvě branky poslal Slavii Hurka, který sám před golmanem Kladna nezaváhal. Deset minut před koncem hloupě ve vápně fauloval Koreš a Samek proměnil penaltu. Koreš svou chybu vzápětí napravil a zvýšil na konečných 4:2. V poslední minutě pak diváky pobavila trojice ve složení brankář Kladna, Škutka a Vošahlík. První z této trojice chyboval v rozehrávce a předložil míč Škutkovi, ten jej obešel, přičemž brankář Kladna jej atakoval rugbyovým způsobem a pověsil se mu na trenky. Útočník Slavie to nejen ustál, ale ustál to dokonce i oblečen a mohl v klidu zakončit do brány, ve které stínoval jen jeden ze stoperů. Místo toho chtěl darovat branku Vošahlíkovi, ten však hodně nepochopitelně poslal míč přímo do stínujícího obránce, nutno dodat k velkému pobavení celého publika.

Slavia tak soupeře z třetí ligy porazila, což byla de facto povinnost. Předvedený výkon, především pak v první půli, je však velkým varováním. Takto by to v lize opravdu nešlo.

Komentáře (128)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Kladno 4:2

    tolsimir     před 12 lety 17.02.2013 16:37 |  
    0 0

    je smutne, ze se privedou vytouzene dve posily do utoku a pak nam tam stale zustane tragicky Skoda..

  2. Re: Slavia - Kladno 4:2

    brotheus     před 12 lety 17.02.2013 16:46 |  
    0 0

    Přiznám se, že uplynulá příprava je pro mě zklamáním. Byl jsem zvědavej, jak si Rada poradí s výběrem základní sestavy při síle současnýho kádru. Zřejmě to bylo i nad síly našeho kouče, protože práci na podobě nastupující jedenáctky odkládal tak dlouho, jak to jen šlo. Ani jeden zápas neodehrála od začátku do konce stejná sestava (+- 3 střídání). Copak Radovi někdo zatajil, že příprava slouží k tomu, aby se hráči sehráli, zvykli si na sebe a získali určitý automatismy? Vnímám to jako jeho zbabělost a neschopnost činit rozhodnutí. Aby toho nebylo málo, všechny poznatky, který přinesly minulý zápasy, Rada úspěšně ignoruje. Útočníkem číslo jedna je jasně Škutka. Přesto se opakovaně ukazuje, že pro Radu je jím pořád Škoda. Kiselův přínos pro tým je prokazatelně maximálně stejnej jako ten Hrubého nebo Šimečka. Místo v základní sestavě i tak nadále patří Kiselovi. Koreš nemá v A týmu co dělat. Jediný, co jsme za celou přípravu dokázali, je konečně vystrnadit Hubáčka ze základu, zapracovat do něj jeho nástupce a spolu s nima Gecova. Bravo. Věřim, že na konci sezony se bude Rada pakovat. Obávám se, že předevšim z důvodu slabejch výsledků. Svoji pozornost asi budu radši věnovat juniorce.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 17:23 |  
      0 0

      přesně tak. Po Tipsport lize jsem byl nadšený a čekal jsem, že v Turecku a s Kladnem bude hrát ideální 11 a max 5 střídání v zápase. Místo toho pořád 2 jedenáctky, žádná sehranost, žádné signály. To je zklamání.

      Takhle základní sestava nikdy nevykrystaluje, nesehraje se.

      Na jaro jsem se těšil, ale spíš se začínám obávat, že to bude podobné jako na podzim, jen budeme mít větší individuální kvalitu.

      Podle mě je to pro Radu rozhodují půlrok. Pokud to bude pořád mizérie, ikdyž mu přišly posily, tak by měl v létě odejít, nevidím v jeho práci moc velký progres.


      A pokud přijde Škutka a Fenin a v ideální 11 bude po podzimu velmi kritizovaný Škoda, tak to mi už rozum nebere.

      Snad se mýlím, ale průběh přípravy mě zklamal, kor když vidím, jak válcuje mnohdy silnější soupeře juniorka progresivní fotbalem.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 18:48 |  
      0 0

      S tím Kiselem nesouhlasím. Herní přínos je možná stejný jak u Kisela tak u Hrubého. Ale Kisel je mnohem větší hecíř a autorita a v ligových zápasech bude rozhodovat i tohle. Takže jeho přínos celkově je větší. Minimálně do doby než se olepíme odedna tabulky bych dával v základu přednost Kiselovi. Hrubého a Šimečka bych nechal do základu až ke konci jara až snad bude o záchraně rozhodnuto. Ze začátku - a zvlášť při tom losu - bych to neriskoval.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        edenian     před 12 lety 17.02.2013 19:06 |  
        0 0

        Na muj vkus teda rozhazuje rukama vic nez bych pochopil. Nejak mi pripadal zpruzelej.

  3. Re: Slavia - Kladno 4:2

    ortevor     před 12 lety 17.02.2013 16:49 |  
    0 0

    za mne urcite lepsi druha pulka, kde bylo vic pohybu, vic sanci, a Kladno mohlo dostat vyrazne vic golu..

    prvni pulka "zakladni sestava" fakt spatny, obzvlaste Skoda zoufalej..sice byl na hrotu sam a odriznutej, ale kdyz uz se nahodou dostal k mici vzdy udelal to nejhorsi co mohl...to ze vybehnul v ty "zakladni" sestave mne zklamalo, i kdyz sem to tak nejak ocekaval.. :/

    v druhy puli Skutka s Vosahlikem vyrazne lepsi, i kdyz to samosebou Skoda to mel tezsi ze byl na hrotu sam...sice Vosahlik zazdil 3 cisty golovky a nekolik dalsich akci v predfinalni fazi, ale libilo se mne ze se to to snazil resit vsechno fotbalove, dvakrat dloubnul golmana tesne vedle...jak to na konci zadrbal pred prazdnou branou bylo trestuhodny, ale ty dve predchozi sance zkousel resit chytre fotbalove a to se mne libilo...

    oproti Skodovi kazdopadne Skutka s Vosahlikem oba meli sance a byli vyrazne aktivnejsi i v mezihre, Vosahlik treba krasne pustil mic mezi nohama pred golem Hurky.
    jinak v ty posledni minute si to tam Skutka nadherne povodil potom co obral golmana o mic, vazne skoda ze z toho nakonec nebyl gol...

    oba goly zbytecny, jeden hlavicka neobsazenyho hrace po rohu, druhej zbytecnej faul Korese v rohu vapna...a taky bylo videt ze Kolarik muze v pohode nastupovat s Bortelem nebo Dobrotkou...

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      ortevor     před 12 lety 17.02.2013 16:51 |  
      0 0

      ale ne s Hubem, ten za polocas rekne max 2-3 slova..

      v druhy puli se mne hodne libil v zaloze Simecek, hral si to s prehledem..

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Kornovo     před 12 lety 17.02.2013 17:25 |  
        0 0

        vite nekdo proc nehral fenin?

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Pepino44     před 12 lety 17.02.2013 17:47 |  
          0 0

          Tak několikrát bylo řečeno,řekl to i Fenin,že na umělce se mu nehraje dobře,proto ho Rada asi nepostavil.

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            Kornovo     před 12 lety 17.02.2013 18:27 |  
            0 0

            to je blbost.podle tehle logiky by dneska nehral nikdo,kazdy hrac rika ze nema rad umelku.a pokud by ho nenasadil kvuli jeho prani,tak je to protekce jak prase a neucta k ostatnim.to snad ne

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 18:38 |  
            0 0

            To by mě zajímalo, kterýmu fotbalistovi se na umělce hraje dobře...

            • Re: Slavia - Kladno 4:2

              Pepino44     před 12 lety 17.02.2013 19:52 |  
              0 0

              Tak těm,kteří si stěžují na umělku bych přál zahrát si jeden zápas na bývalém Zimním turnaji na Tatře Smíchov. Hrálo se na škváře-při mrazu struhadlo,při oblevě po kotníky v bahně.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 18:42 |  
      0 0

      Škoda nebyl odříznutej. Škoda prostě neví kdy si kam má naběhnout (což mu i Kisel vyčetl při jedný akci). On prostě skoro celej zápas hraje staticky a čeká na balón do nohy. Ale z toho prostě gól nedá. A když už si někam nabíhá (asi 2krát možná 3 za poločas i když jsme byli furt nastěhovaný na jejich půlce) tak buď blbě (za hráče ne do ulice) nebo ve chvíli kdy je hráč s míčem atakován a nemůže dát přihrávku. To Vošahlík se Škutkou hráli mnohem aktivněji a proto se dostávali do šancí. Já teda doufám, že Škoda už v základu nebude a bude až jako poslední možnost na střídání...

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Kornovo     před 12 lety 17.02.2013 18:43 |  
        0 0

        tak podle informaci na ofikach je fenin mirne zranen.to je skoda,on snad v tom olomouci nebude hrat

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        ortevor     před 12 lety 17.02.2013 22:19 |  
        0 0

        pod tenhle nazor bych se presne podepsal...Skoda je statickej az hruza, nebeha a i pri tech par centrech co na nej sly mne prislo ze ma mizernej timing..stejne jak jednou mu to daval Kisel a Skoda to mohl davat skluzem do brany, ale to by musel trochu zabrat a popobehnout...

        doufam ze se Skutka s Feninem chytej a Skoda se bude pakovat odkud prisel..

  4. Re: Slavia - Kladno 4:2

    JardaSka (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 17:15 |  
    0 0

    Zdar hoši,vrátil jsem se z víkendu a jelikož ofiko stránky o mládeži mlčí,poprosim zase někoho zasvěceného.Slavia 17-Jihlava 17,Slavia 18-Trenčín.Máte někdo výsledky?

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.02.2013 11:18 |  
      0 0

      Nevidel jsem zadny z tech zapasu, ale pred chvili se Jihlava pochlubila na svem Twitteru vysledkem SKS U17 - JIH U17 3:4 (2:2)

  5. Re: Slavia - Kladno 4:2

    1rytir     před 12 lety 17.02.2013 17:15 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlitproč hrajeme v podstatě jako jediní z ligových týmů generálku na umělce? Proč nějaká sestava v celé přípravě neodehraje celý zápas? Proč vlastně vůbec nikdo neví, co je základní jdenáctka? Začínám být z toho všeho tak nějak nervózní...

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      slaviator     před 12 lety 17.02.2013 17:21 |  
      0 0

      Protože jsme Slavia? A když jednou nemáme deset hráčů na marodce (konečně) a jednou neletíme na Kanáry hrát s třetiligovejma a místníma týmama (i v naší sestavě s nějakejma amatérskejma fotbalistama co tam jsou na dovče u moře, viz loni...), tak alespoň toto musí být jinak :-))

  6. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Matlafous     před 12 lety 17.02.2013 17:21 |  
    0 0

    Aj, aj, aj. A já málem přes zimu Radovi odpustil ten hrůznej závěr podzimu. No uvidíme za týden.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      jarodo57     před 12 lety 17.02.2013 19:37 |  
      0 0

      Ježíši Kriste. Za co byste měli soudruhovi odpouštět. Za to, že hrajeme hůř s kvalitnějším kádrem než za Petrouše, který musel kvůli jeho příchodu odejít a teď s juniorkou hraje fotbal , který se líbí.Za to,že jsme ani jednou pod jeho taktovkou nevyhráli venku?Za to,že všechno svede vždycky na hráče potažmo na vedení,že mu nekoupilo hráče , které si vybral? Ale hlavně ,že se tady lidem líbí jak je na lajně při zápase impulsivní ,ale za to bych mu taky neodpouštěl protože to taky není nic s čím by se mohl chlubit. Na podzim jsem říkal,že je to s ním škoda dalšího roku.Příprava dopadla tak jak dopadla. Každý jsme si podle této přípravy udělali obrázek. Já třeba takový, že Rada je ještě horší než jsem si o něm do teď myslel.Jen mám obavu, že si to nemyslí ti co o osudu Slávie rozhodují.Bohužel si myslím to co jsem tady na podzim napsal,a to že po několika zápasech to pochopí i to vedení a nakonec Radu odvolají dříve než na konci sezony.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        dArtagnan     před 12 lety 17.02.2013 20:03 |  
        0 0

        Jen poupravím - Petrouše vystřídal ten zolejovaný rudý imbecil, ne lampasák.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          jarodo57     před 12 lety 17.02.2013 20:15 |  
          0 0

          jo ,já vím uvědomil jsem si to až když jsem to napsal.Takže se omlouvám za chybu.

  7. Re: Slavia - Kladno 4:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 17:26 |  
    0 0

    Sudek ve Vlašimi, Růžička a Šimkovský na Kladně. Jedná se o hostování nebo přestup ?

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 17:29 |  
      0 0

      a ten brankář Kladna Hůla taky chytal v dorostu U19 u nás.

  8. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Pepino44     před 12 lety 17.02.2013 17:45 |  
    0 0

    Tak po shlédnutí tohoto zápasu jsem poněkud na rozpacích.První poločas nic moc a to vzhledem k sestavě,kde by se měli vyměnit max.dva hráči (Zmrhal a ˇSkoda) nevěští nic dobrého.Je jasné,že to naši hráči pojali dost vlažně a nechtěli se zranit,alr s takovým soupeřem to mělo být o dost jasnější. V podstatě se shoduji s příspěvkama nahoře,ale mám ještě jednu připomínku.U tohoto mužstva není nikdo,kdo by uměl kopnout oořádně standartku.Jeden dobře kopnutý roh (Zmrhal) a jeden dobře kopnutý přímák (Kisel) za ten poločas mi nestačí.Ostatní byly vždy kopnuty tak nějak do vápna-snad se něco ujme. Zádný nacvičený signál-nic. To se přeci nacvičit dá-posadit balon někomu na hlavu. A že jsme těch rohů za poločas kopali dost.
    Ve druhém poločase byla hra o dost živější,hra na dva útočníky byla znát.Skutka si s Vošahlíkem dost vyhověli,ale co Vošahlík zazdil bylo hrozné.
    Ale bylo to fotbalové,jenom ta přesnost. Na závěr-i když druhý poločas hrála vlastně jedenáctka náhradníků,hra byla líbivější a i efektivnější.A ten závěr,kdy Skutka nahrával s trénkama u kolen po zákroku brankáře hostí,to byla třešnička na spravení nálady.

  9. Re: Slavia - Kladno 4:2

    tantalos     před 12 lety 17.02.2013 18:00 |  
    0 0

    Budu pozitivní, ne nějaký šťoura, a tak musím ocenit, že se Rada konečně naučil střídat. Už to není jen jeden nebo dva hráči tři minuty před koncem, když prohráváme o gól a Rada chce kvůli fair-play umožnit soupeři, aby si oddechl, ale střídá opravdu zgruntu.
    Je to skvělý nápad, málokterý soupeř vydrží hrát celé utkání proti našim dvaadvaceti hráčům, a tak nakonec dokážeme mančaft z třetí ligy porazit. Sláva Radovi!
    Musím také Radu pochválit za to, že v obraně jsme v první půli nic nedovolili. Stažením Zmrhala na křídlo jsme posílili obranné řady, a tak jsme nastoupili prakticky se sedmi defenzivními hráči a jelikož si úkoly dozadu plnili i Mičola a Škoda, obrana byla proti třetiligovému soupeři téměř dostatečná.
    Fakt, že kromě gólu jsme si prakticky nevytvořili šanci a nevystřeili kromě Juharových pokusů vedle by nepřátele Rady, t.j. Slavie, mohl svádět k tvrzení, že dopředu jsme byli totálně impotentní. Ale hlavní bylo, že si obranné úkoly všichni plnili a chtít, abychom útočili, můžou jen nepřátelé Slavie, tj. Rady.
    V druhé půli se pak ukázalo, jak je nebezpečné hrát útočně. Rada moudře vystřídal, a tak jsme neměli v obraně a ve středu zálohy kromě Šimečka žádné urostlé hráče. Proto bych odsoudil Šimečka, že jsme si nechali dát gól z rohu. Nepřátelé Rady by sice tvrdili, že krásně řídil ofenzívu a s Hurkou ukázali, že je možné si vytvořit deset šancí za půli, ale Rada dobře ví, že utkání nemůžeme prohrát, když se nedopustíme chyb v obraně, a že se vždycky najde jeden lump, který za inkasovaný gól může. Dávat góly je zbytečný luxus a defenzíva je jediné, na čem záleží. Že se to divákům nelíbí, to svědčí jen o jejich zhovadilosti.
    Dá se předpokládat, že sestava z první půle nastoupí i v Olomouci. Myslím, že je to skvělý nápad a záruka toho, že tam neprohrajeme víc než 4:0.
    Taky je rozumné, že nikdo z mlaďichů zřejmě nedostane šanci. Třeba by se cpali dopředu a neplnili trenérovy instrukce.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      bongor     před 12 lety 17.02.2013 18:11 |  
      0 0

      já jsem tam nebyl a tak toho nemůžu moc napsat.Jenom mě zaráží,že v první půli nastoupil opět jediný útočník a to zrovna ten,kterého jsme za podzimní výkony neustále kritizovali.
      Jako by Radič říkal,vyhodili jsme peníze za posily do útoku zbytečně.
      Zadek se zdá být vyřešený a odchod Latyho je zřejmě skoro nahrazen.ovšem útočné snažení,bez ohledu na to kolik hraje útočníků se zdá být neřešitelným problémem.Že jsme dali podprůměrnému Kladnu čtyřku,to není žádný velký úspěch.
      Doufám,že někdo napíše hodnocení jednotlivých hráčů a klidně si může odpustit invektivy na Huba.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 18:19 |  
        0 0

        Třeba to byla taktika směrem k Olomouci. Uchlácholit je ne moc dobrou hrou a pak na ně na Andrově stadionu vlítnout. :-).

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        vlchan     před 12 lety 17.02.2013 18:27 |  
        0 0

        Děkuji Vám Tantale. tentokrát na rozdíl od zápasu s Trnavou jsem vydržel až do konce a odcházel s velice smýšenými pocity, ale díky Vám jsem pochopil, že záleží hlavně na úhlu pohledu. Snad se zachráníme a postupně stále více a více nás Slávistů bude chápat tu Radovu taktiku. (nepotáhne-li ke všem čertum)

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Matlafous     před 12 lety 17.02.2013 18:18 |  
      0 0

      :))

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 18:19 |  
      0 0

      No podstatě nic nového dopředu budem jalový při oblíbené hře na jednoho osamoceného útočníka,a dozadu to bude horší díky absenci Latky,tak že vlastně na to budeme hůř.Jaro opravdu nevidím moc optimisticky, jak zde někteří psali po vítězstvi v tom cupu.Vylosování na první zápasy také nemáme nejlehčí.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      urs (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 19:24 |  
      0 0

      moc hezké - také kormidelníku Radovi nevěřím, že by se kdy konala fotbalová paráda alá Victoria Pilsen :)

      ať tak či tak.., je to s těma našima lodivodama k uzoufání :(

      urs

  10. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 18:15 |  
    0 0

    Utkání jsem neviděl, tedy, v plánu to bylo, ale člověk míní...
    Každopádně soudě dle ohlasů to žádná sláva nebyla. Zvláštní, úvod přípravy hrajeme dobře a pak naše hra upadá. Je to v trenérovi? Trémou? Nesehraností? Netuším.
    Olomouc ukáže...

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      th     před 12 lety 17.02.2013 22:57 |  
      0 0

      Naše hra neupadá, jen se směrem k začátku ligy ladí taktika čím dál více k té, kterou hráči mají za úkol předvést v úvodním utkání (na hřišti soupeře). 1. půle asi byla ochutnávka, jen jsme o tom zřejmě nešťastnou náhodou nebyli dostatečně předem poučeni (např. spolu s info, že vstup na utkání je zdarma) a tak tu teď vyvozujeme mylné závěry o kvalitě předvedené hry z toho, že se (mimo jiné) hrálo doma a jen proti Kladnu. :-)

  11. Re: Slavia - Kladno 4:2

    japhy     před 12 lety 17.02.2013 18:33 |  
    0 0

    Jak vidím, většina je z přípravy, hl. tedy jejího konce, dost rozpačitá a já nebudu výjimkou. Hlavně mě děsí, kolik málo toho spolu odehrála předpokládaná zákl. sestava. Po 1. zápase v Turecku Rada prohlašoval, že od té chvíle výrazně ubude střídání a ta navíc budou pozdější. No, Vaslui se nedohrála a generálka...Tady se asi budou vymlouvat na umělku, ale kde to jsme? Takže ideál spolu hrál dva první poločasy posledních zápasů. No, a herně spíš bída :( Očekávám, že sestavu budeme ladit tak 5 zápasů, jako za KJ, když měl štěstí na zranění.

  12. Re: Slavia - Kladno 4:2

    1rytir     před 12 lety 17.02.2013 19:01 |  
    0 0

    Radovo hodnocení generálky na ofiko stránkách mě fakt děsí. O sestavě v první půli poví, že tak nějak bude vypadat základ a sestavu z druhého poločasu sepsuje za dva obdržené góly a nedůsledné obranné krytí a zcela pomine, že právě ti náhradníci hru úplně oživili a kdyby Vošahlík dnes nebyl střelecky zcela mimo pak Kladno gólově zdeptala. Já nevím, ale už vidím, že se v Olomouci budeme urputně a možná i úspěšně bránit, prograjeme nějakou haluznou a Rada řekne, že to až na tu chybu v defenzivě nebylo špatné, bohužel se prohrálo a dokonce dodá, že Škoda vepředu byl příliž osamocen a s případnou pološancí nenaložil zrovna dobře. Pokud by se tato černá můra opravdu uskutečnila, pak se v porovnání s podzimem nic nezlepšilo a má veliký strach, že až do posledního kola budeme trnout, zda se zachráníme.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      edenian     před 12 lety 17.02.2013 19:28 |  
      0 0

      Rada vypada ze je fakt mimo. Kritizuje " nahradniky " ze nepromenuji sance a na " zakladni sestave " mu nevadi ze vubec nestrili. Gol dava bek a na branu strili stoper a krajni zaloznik. Vubec se nevyjadruje ke hre bez napadu, bez myslenky, misto toho resi Skutku, tak proc ho tam neda? Kdyby ta parta z prvni pule zustala v hledisti tak by ji to mozna dalo vic nez trenink s trenerem.
      Zustavam skepticky. Trochu me uklidnil Dobrotka, o kterem jsem mel pochybnosti, ale porad myslim ze konfrontace se silnymi tymy bude neradostna. Predevsim kvuli koucovani nez vlastnimu kadru.

  13. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Alanor (admin)     před 12 lety 17.02.2013 19:11 |  
    0 0

    Tady je můj report.

    První poločas herně tragédie, statický a nudný fotbal. Plusem je obrana, Bortel vypadá velice dobře, Dobrotka také zahrál slušně. Nejlepší byl Juhar, který byl snad jediným hráčem, co se nebál hrát.

    Druhý poločas byl mnohem zajímavější. Dopředu jsme hráli mnohem lépe, dali jsme 3 góly a spálili jsme snad 5 naprostých tutovek (z toho 3 Vošahlík). Nejvíc se mi líbili Škutka a Hurka. Škutka by skutečně mohl být po dlouhé době kvalitním útočníkem v sešívaném, svým výkonem naprosto zastínil Škodu, který dnes hrál v tradiční podzimní formě. Hurka hrál aktivně a kvalitně, kdyby záleželo na mně, tak hraje základ místo Kisela na podhrotu. Naopak obranná práce čtveřice v čele s Hubáčkem byla výrazně horší než té z prvního poločasu.

    Ten rozdíl v obou půlích musel vidět snad i slepý. Jestli proti Olomouci vyběhne záloha a útok z prvního poločasu, tak je Rada blázen.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 19:15 |  
      0 0

      Doufám, že Rada blázen není.
      Otázka je ale, k čemu vlastně krystalizoval tým po celou přípravu.....
      A dost se bojím odpovědi...

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Alanor (admin)     před 12 lety 17.02.2013 19:20 |  
        0 0

        Jak čtu jeho zhodnocení na oficiálkách, tak mám obavy. Ale jestli nepostaví Škutku a bude slepě stavět osamoceného Škodu, tak půjdou výsledky na jeho triko a když se nebude dařit, tak si to minimálně na SN slízne. Ono mi vůbec ten systém na jednoho útočníka a podhrota Kisela připadá nefunkční. Mám obavy, že by se tam těžko prosazoval i odříznutý Koller v nejlepší formě. Druhý poločas byl dopředu výborný, protože jsme hráli na dva hroty - Škutku a Vošahlík, které zdatně doplňoval velmi ofenzivní Hurka. Tak bych si to představoval.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          edenian     před 12 lety 17.02.2013 19:34 |  
          0 0

          Pravda je ze dva cahouni v utoku to bylo dost zajimavy. Ale to v Olomouci nepostavi. Me by zajimalo co si o nem asi mysli ostatni treneri Slavie kdyz slysi co rika treba po tomhle zapasu. Jakou asi muze mit autoritu. Proste pako.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 19:57 |  
          0 0

          A nevíte, Alanore, jakou má pan Rada podporu vedení. Omlouvám se za tento možná nevhdný dotaz, ale pokud by skutečně válčil v lize tak, jak to tu možná trochu pesimisticky predikujeme, tak by možná bylo na místě se s ním rozloučit (a přiznávám se, že neznám detaily jeho smlouvy a podobné věci).

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            Alanor (admin)     před 12 lety 17.02.2013 20:17 |  
            0 0

            Klidně se ptej na cokoliv, rád odpovím, když budu vědět. A určitě mi tykej, dost možná budeš starší než já. ;)

            Co se týče Radovy pozice, tak je povědomí, že je poměrně silní. Tomu odpovídají i Kusého vyjádření v jeho prospěch, stejně jako to, že se po podzimu vůbec neřešila možnost jeho odvolání. Bohužel mám obavy, že by ho Kusý podržel, i kdybychom skončili tento rok třeba 11. s nevalnou hrou. U Řebíčka těžko říct, ten je nevyzpytatelný, ale myslím si, že hlavní slovo bude mít spíše Kusý a Řebíček do toho nebude, po zkušenostech se Strakou, moc zasahovat.

            Já osobně bych dal Radovi na jaře ještě šanci, ale pokud to půjde v podzimních kolejích, tak bych se s ním milerád rozloučil a na jeho místo přivedl člověka, co vyznává útočný fotbal. Já bych v současné chvíli vybíral z dvojice Kozel, Petrouš.

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            jarodo57     před 12 lety 17.02.2013 20:22 |  
            0 0

            To si měli rozmyslet před přípravou a ne na začátku sezony.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      slmartin     před 12 lety 17.02.2013 20:10 |  
      0 0

      Souhlasím první poločas nestál za nic , na druhej se dalo docela koukat. Akorát si nemyslím, že by obrana byla druhý poločas výrazně horší, jeden gol dostali z rohu druhej z penalty jinak Kladno prakticky nic nemělo navíc Hub nahrál na gol . Jinak v celku souhlasím s vaším reportem
      Martin

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Alanor (admin)     před 12 lety 17.02.2013 20:24 |  
        0 0

        Možná to tvrzení "výrazně horší" bylo přehnané, protože útočná síla Kladna byla dosti slabá, ale jde mi o to, že prostě došlo k hrubé chybě při bránění rohu, která navíc byla potrestána. To se nesmí stávat a zrovna Hubáček je na tyto kiksy expert a stály nás desítky bodů. Čímž tedy nechci tvrdit, že si svého hráče nepohlídal zrovna on, ale malé vápno musí mít stopeři pokryté.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          denydzlSKS     před 12 lety 17.02.2013 20:37 |  
          0 0

          Jak moc velkou a důležitou roli má Hub při obraných standardkách? Aniž bych znal taktické pokyny trenéra, tak počítám, že s jeho postavou není stěžjením bodem zóny on.. ačkoli je stoper.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      pogin     před 12 lety 17.02.2013 20:35 |  
      0 0

      Souhlasím s Juharem a osobně bych ho posunul do zálohy a na beka dal Čonku, protože kvalitní levý záložník nám chybí, Tusjak talent je,ale zatím nemá stabilní výkonost.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        denydzlSKS     před 12 lety 17.02.2013 20:42 |  
        0 0

        Tuhle změnu bych udělal určitě. Popravdě bych do zálohy šoupnul oba krajní beky - Nitrianskýho i Juhara. Jsou podle mně víc tahoví než Zmrhal s Mičolou.

  14. Re: Slavia - Kladno 4:2

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 17.02.2013 20:23 |  
    0 0

    Teda dneska divný den, kousek ode mě bouchne barák a my málem bouchnem s kladnem... Ten barák a lidi je samozřejmě horší, ale ta sestava rady je taky hrůza! Těšil jsem se na jaro, že se zase po dlohé době i do edenu zajedu mrknout, ale nevím jestli stojí za to se dívat na nějakou holomajznu...

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Kornovo     před 12 lety 17.02.2013 22:07 |  
      0 0

      ty ses z frenu?tam to vypada na velkou pohromu

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        bongor     před 12 lety 17.02.2013 22:39 |  
        0 0

        Údajně je podezření,že to tam někdo udělal úmyslně a 5-6 lidí ještě postrádají,buď jsou v troskách,nebo někde na dovolené.To potom člověk pocítí,že fotbal,to je zanedbatelná trgedie,proti takovému neštěstí.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 18:40 |  
          0 0

          Zdar chlapi, ano jsem přímo z frenu, je to hrůza co se stalo. Dnes jsme na zastupitelstvu řešili kolik peněz uvolníme - jsme však malé město a peně se nedostává (asi jako všude jinde...) Taky jsme zřídili účet kdo by chtěl poslat alespoň nějakou korunu - ti lidé z paneláků přišli o všechno, majetek i zdraví. Pokud by jste chtěli přispět, můžete jednak konto bude vypsáno na webu Frenštátu a jednak ve sdělovacích prostředcích. My ve Frenštátě se skládáme všichni, jak sem napsal jsme malé město a téměř každý tam měl rodinu, známe či přátelé... je to smutné že to (zřejemě) záměrně udělal člověk! Díky a mějte se krásně!

  15. Re: Slavia - Kladno 4:2

    petrjir     před 12 lety 17.02.2013 21:30 |  
    0 0

    Nevíte někdo, proč nehrál Hrubý? Na oficiálních mluvili jen o Feninovi, ale o Hrubým vůbec. Díky

  16. Re: Slavia - Kladno 4:2

    opicemag     před 12 lety 17.02.2013 22:52 |  
    0 0

    Nekupovali jsem útočníky proto:
    a) aby nemusel hrát Škoda
    b) aby v případě, že z nějakého nepochopitelného důvodu již hrát musí, nehrál na hrotu sám
    ?

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      winter (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 01:35 |  
      0 0

      dobrý dotaz, jestli takhle budem hrát i s Olomoucí tak by to chtělo zaspamovat Kusýmu sekci dotazů podobnýma otázkama, protože už mě ten retard na naší lavičce sere docela dlouho...

  17. Dotaz pro statistiky

    Petr9608     před 12 lety 18.02.2013 00:36 |  
    0 0

    Jaká je naše nejdelší serie ligových porážek? Teď tam máme šňůru čtyř a v Olomouci se to dost možná může natáhnout na pět.

    Taky jak je to se sérii bez výhry. Ta je teď pětizápasová. Jen zázrakem se to v Olomouci přeruší. To máme šest. Dále Bolka doma. Tu jsme v Edenu ze 4 pokusů porazili 1x, v "památném" bojkotovaném zápase. To by bylo sedm. Pak zápas v Brně. Tam historicky neumíme a i když tam cítím větší šanci než v Holomóci, tak na ty tři body to spíš taky nevidim. To je celkově polib p*del kosům. A přijede Liberec, který jsme v novém Edenu ještě neporazili, naopak s ním držíme skvostnou serii tří domácích porážek. Děvět. A vzhůru na sever do Teplic. Ani ty se mi nejeví jako nějaká pěkná štace, snad bysme nemuseli prohrát, viděl bych to na nějakou atraktivní podívanou a remízu 0:0. To máme deset, tedy 1/3 sezony. A přivítáme Duklu. 270 minut v zápasech s ní nepadl gól, tak proč uhýbat z cesty? 360 je hezčí číslo! JEDENÁCT A je to tu, derby "S". Zázraky se dějí. Ale jen občas. Ten občasný zázrak se stal loni v září, a tím jim bylo učiněno zadost. A jsme u tuctu. Tak snad konečně? Jenže Slovácku jsme už nějakých pět poločasů nedali góla, vyhráli u nás, my u nich ostudně prohráli, ale i tak bych to snad viděl na to, že by se v tomto zápase mohla ta serie prothnout. A nebo ne? Dejme tomu, že třeba ne - 13! Příbram, která zřejmě budu bojovat o přežití. Ale co z toho, když jsme tam nevyhráli ani s Necidem a fouklou penclí. 2x7 = 14! Naštěstí pak los bude lehký. Jabka doma a pak na Plzeň, Vávro, na Plzeň. Patnáct, šestnáct. Ale pak už to přijde! Budky doma dáme. Dali jsme je v Edenu vždy. VÝHRA!!!!

  18. Buď A nebo B

    Petr9608     před 12 lety 18.02.2013 00:54 |  
    0 0

    Hlavně, ať je to A) nebo B). Ať tedy Rada ukáže, že jsme ho příliš podceňovali, že je to slušný trenér, že dokáže Slavii do konce sezony vytáhnout někam na již standartní 7.- 8. místo (ano, až tak jsme klesli, ko by si to pomyslel, někdy před 10 lety a jak bysme nyní vzali zavděk těm tehdejším druhým a třetím místům) a nebo ať jsme tedy úplně v haiselu. Pak by snad nastaly změny. Hlavně, ať to tedy není nějaký průměrný, moc špatný na to, abysme tam viděli nějakou "A new hope", ale moc dobrý na to, aby se rázně jednalo.

    Upřímně, třeba ta porážka v 16. kole mi zas tolik nevadila, bo jsem si myslel, že to Radovi zlomí vaz, jelikož SLAVII NEPOZVEDL. To bylo ode mne naivní....

    • Re: Buď A nebo B

      Petr9608     před 12 lety 18.02.2013 05:52 |  
      0 0

      A mimochodem, to jsem ani nevěděl, že Standa Levý je od září ve Slasku. Věčná škoda, že tenkrát v těch památných dnech přelomu září a října nebylo podle Platila, ale podle Řebíčka...

  19. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Petr9608     před 12 lety 18.02.2013 01:15 |  
    0 0

    No ale teď trochu něco pozitivního. Sice pouze pro THE SLÁVISTY a ne pro všechny příznivce celku SK SLAVIA PRAHA - FOTBAL.


    Růžovi hoši zatim naprosto překonávaj všechny očekávání. Tým, kterej mnozí viděli jako žhavého adepta na baráž, má na dosah první místo! Pokud hledáte lék na bolavé sešívané srdce, tak věřím, že ho v O2 areně naleznete. Kašlete na předsudky vůči tý hale. Místo sezení doma na zadku a bulení nad tim, že se nehraje v Edenu, je snad mnohem lepší do O2A přijít a udělat co nejlepší atmosféru.

    V pondělí se hraje (shodou okolností) proti Kladnu, v úterý proti Liberci. Šest bodů = první místo. Kdo přijde na Kladno, tak má lístek na Liberec zadarmo. Ceny jsou za 100 Kč do kotle a za 130 Kč vedle kotle. Děleno dvěma je to tedy 50/65Kč. Víc k tomu nemám co dodávat.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      bongor     před 12 lety 18.02.2013 09:15 |  
      0 0

      Jó Růža to je borec.Podceňovaný mančaft vytáhne až skoro nahoru.A co víc,čtyřikrát porazí nafoukaného bolševika.Co víc si můžeme přát?Doufám,že se s ním Rada poradí,jak se to dělá,Růža mu určitě rád pomůže.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 16:28 |  
        0 0

        Ruza je typek akorat je to litvinovak,takze doufam,ze se jednou vrati tam kam patri a dotahne litvinov konecne k titulu.na slavii dokazal dost

  20. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Kuliss9     před 12 lety 18.02.2013 10:41 |  
    0 0

    Ahoj Slavističtí přátelé, chtěl bych se někoho zběhlého zeptat.
    Včera jsem po našem fotbalovém zápase měl možnost si popovídat s kamarádem, který je přímo podřízený Karolka ve Slavii, sice moc sdílný na mé dotazy o Slavii nebyl, ale jedno mi řekl. Prý je nějaký problém Karolko je dost mrzutý a otrávený a zřejmě za to může náš lampasák Rada na lavičce. Neví někdo více? Trošku už se do Rady opřel v rozhovoru v zimě pokud pamatujete, ale to nebylo nic zvláštního, nyní je prý, ale nějaká rozepře tam

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 11:53 |  
      0 0

      Ja zadny informace nemam, nicmene zacinaji se naplnovat obavy, ktery jsme meli.. ze Rada je zastancem opatrneho defenzivniho fotbalu,ktery nas nikam neposune a nebude nas bavit. V priprave hracum necha treba trochu volnosti, v lize obrana predevsim.. Jak trefne vystihl tantalos a rada jakoby pokracoval v jeho zertu svym hodnocenim zapasu..

      Az si budem zas stezovat, ze je skoda odriznuty od zalohy, treba je to tim, ze hraci maji zakazano utocit..

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        bongor     před 12 lety 18.02.2013 12:24 |  
        0 0

        Určité rozpory jsou v úplně každém kolektivu a obzvláště ve sportovním,kde často jeden bere druhému jeho šanci a tím i peníze.
        Karolko je asi navíc osobnost,radič mu něco řekl třeba v nepravou chvíli a už je problém na světe.To by vysvětlovalo i Karolkovu ne úplně ideální výkonnost na konci podzimu,někdo to zkrátka neumí jen tak hodit za hlavu.Ovšem jak říkám,to se vyskytuje prakticky všude a trenér by měl kromě fotbalových znalostí ovládat i taktiku jednání s lidmi,zvláště se svými hráči,měl by být psychologem.
        Ovšem tohle je jenom všeobecná úvaha,nikoliv znalost nějakých faktů.Mezi třiceti lidmi se toho uděje během sezony hafo.

  21. Re: Slavia - Kladno 4:2

    naplavnik     před 12 lety 18.02.2013 13:07 |  
    0 0

    připojím své postřehy

    první půle nebyla herně nic moc, občas nějaký světlejší moment (fungování obrany, juharovy střelecké pokusy), ale jinak nuda nuda, šeď šeď... obrana hrála poměrně klidně, ale zase kladno ji nikterak vážně neprověřilo, dost agilní byli i krajní beci směrem dopředu, juhar si seběhl na hlavu až do vápna. kraje zálohy snaživé, ale málo efektivní. mič se svou rychlostí a technikou by se měl více prosazovat 1-1, jarda zmrhal je spíše do kombinace, ale až na mičolův centr na gol to bylo docela nevýrazné. škoďák se pořádně k ničemu nedostal, buď jej centry netrefovaly, nebo si pro ně chodil nedostatečně. karolko hrál podhrota, ale často mi přišlo, že akce poměrně brzdil. petrák s gecovem se mi obecně líbí, jen bych od nich očekával nějakou kreativnější nadstavbu, protože nevím, jestli je nutné mít v gambáč lize dva nadstandardní štíty v sestavě.

    do druhé půli nastoupila zcela obměněná sestava. stoperská dvojic s hubem v čele dopustila nezvládnutou standardku, z níž padl gol. není, co bych jim více vytkl. oba beci se mi poměrně líbíli, zvláště čonka nechal vzpomenout na své světlejší momenty z úvodu svého angažmá. střed sehráli šimeček s hurkou, šimeček zahrál docela slušně štíta, kdy mě překvapilo, jak při své postavě vyhrával osobní souboje a i hlavy. o tom, že je kreativní a umí dát kolmici, už všichni asi víme. hurka hrál spíše podhrota, co do kombinace toho až tak moc nepředvedl, ale snažil chodit i do osobních soubojů a vybojovávat ztráty míče. dvakrát třikrát se dostal do zakončení, jedno z toho byla branka. dnes se líbil i koreš, dařilo se mu 1-1, kombinace s dostálem, snad jde jeho forma nahoru. otázkou je, jak se mu podaří se přes mičolu na tu pravou stranu procpat. luboš tusjak běhal, makal, ale měl jsem pocit, že je silný rychlostně a právě 1-1, ale zase toho moct vidět nebylo. no a útok. začnu tím příjemnějším, škutka není žádný atletický typ, ale naplňuje přesně to, co se od hrotu žádá. dobrý výběr místa, zpracování i obtížnějších míčů, kombinace a náběhy do vápna. mě se prostě líbí asi zatím nejvíc z toho, co můžeme dopředu postavit. rozhodně u mě útočník číslo jedna. a vosa. co ten dokázal nedat, tomu prostě nerozumím. třikrát už jsme při jeho zakončeních měli ruce nad hlavama, ale nic z toho. je to sice příprava, ale útočník, který nechce na tréninku, nebo v přípravě nastřílet maximum golů, tak nevím nevím...

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      tantalos     před 12 lety 18.02.2013 14:00 |  
      0 0

      S náplavníkovým hodnocením nelze než souhlasit. Jenom se obávám, že zápas proti Kladnu nebyl tím, z čeho lze vyvozovat závěry. Především umělka v Edenu je neregulérní, za druhé styl hry Kladna se v druhé půli výrazně změnil.
      Na příliš malém hřišti se v první půli Kladno soustředilo na obranu, důsledně obsazovalo a zahustilo prostor. Ve druhé půli se často tlačilo dopředu, a tak měli Hurka se Šimečkem víc klidu a prostoru na vymýšlení a Vošahlík se Škutkou na útočení. Proto naše ofenzíva vypadala mnohem lépe.
      V Olomouci bude situace úplně jiná. Teprve tam se ukáže, jak dobré jsou nové posily.
      Nebyli jsme v Turecku, a tak vlastně nevíme, jak hraje Fenin, jakou má fyzičku Gecov, jak rychlí jsou Škutka s Bortelem a kolik toho dokážou oběhat. Další neznámou je Vošahlíkovo zdraví.
      Není ani jasné, jak se píše o kousek dál, zda se dá počítat s Kiselovou ochotou hrát naplno - včera se mi zdálo, že i když se cpal ke standardkám, kopal je průměrně až velmi špatně. To je zlé, protože teď, když máme poměrně dost dlouhánů a fyzicky silnějších hlavičkářů, by měl každý náš roh představovat pro soupeře nebezpečí. A tak si říkám, jestli by ještě nešlo vyměnit Kisela za Grajciara - odborníka na standardky potřebujeme.
      Pokud jde o Tusjaka, patří mezi málo našich rychlých hráčů a na malém plácku nemá kde se rozběhnout. Přesto se obávám, že pod Radovým vedení ztrácí výkonnost - plní sice lépe taktické příkazy, ale techniku a tychlost jako kdyby ztrácel. Ani s Korešem si nejsem jistý. Evidentně má na víc, než zatím ukazuje. Ale ostrý kraj, jaký z něj má být podle Rady, asi z něj nikdy nebude.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        naplavnik     před 12 lety 18.02.2013 15:26 |  
        0 0

        souhlasím s tím, že skutečnou prověrkou stavu bude až ostrý zápas s olomoucí, resp. bolkou... až potom bude mít smysl nějak výrazněji hodnotit posily. jen pevně doufám, že se sestava, která bude v neděli vybíhat na andrově stadionu, bude minimálně na 3 místech lišit oproti té, která vyběhal na první půli s kladnem.

        pro stručnost to radovi postavím jen na číslech: 1- 5,3,6,19- 15,14- 25,11,9-33

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 16:30 |  
          0 0

          kde je sakra desitka?

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            naplavnik     před 12 lety 18.02.2013 16:50 |  
            0 0

            stejně jako dvanáctka, tedy v trubkách...

            • Re: Slavia - Kladno 4:2

              Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 17:38 |  
              0 0

              12 nevim kdo ma,ale jestli nebude v olmiku 10 v zakladu,tak tam ani nejedu,tesim se na nej

              • Re: Slavia - Kladno 4:2

                naplavnik     před 12 lety 18.02.2013 18:06 |  
                0 0

                ;-) jo ty myslíš féňu, toho se myslím ještě chvilku v základu nedočkáme, bych tipnul

                • Re: Slavia - Kladno 4:2

                  Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 18:09 |  
                  0 0

                  12 ma tusjak,tak ten doufam zustane u ledu

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Pepino44     před 12 lety 19.02.2013 11:20 |  
      0 0

      S náplavníkovým komentem celkem souhlasím,jenom bych chtěl oponovat jak píše,že soperská dvojice v čele s Hubem nevyřešila standartní situaci.Myslím si,že při standartkách měli stopery Kladna hlídat jiní hráči než naši stopeři,kteří byli v podstatné výškové nevýhodě oproti stoperským věžím Kladna. Toto bych ale spíš dával za vinu nesehranosti mužstva,i když by na to měli být Radou upozorněni.

  22. Re: Slavia - Kladno 4:2

    sasky     před 12 lety 18.02.2013 13:49 |  
    0 0

    ... Od kouče Sigmy to byl taktický tah vzhledem k blížícímu se utkání se Slavií. „Schválně jsme nechali odpočívat některé hráče, aby nevěděla (Slavia), co a jak bude,“ připustil Pivarník...

    Tak koukám, že to s těmi základními sestavami v generálce vypadá všude tak nějak podobně. Tohle taktizování se mi nějak nelíbí. Ano, zkusit nové hráče na začátku přípravy, ale na konci už by mělo být o cca 9 z 11 hráčů v sestavě jasno. Navíc moc nechápu řeči o odpočinku hráčů. Pak mají naše týmy být konkurenceschopné v pohárech, když už týden před zápasem musejí hráči odpočívat.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.02.2013 14:01 |  
      0 0

      Problem je, ze za nas hralo v prvni puli minimalne 9, spis ale 10 hracu, kteri v Olomouci v zakladni sestave budou. U nas zadne taktizovani nebylo, prakticky jedina otazka je, kdo nastoupi v utoku. O to smutnejsi je videt, ze parta "nahradniku" hraje o tridu lepsi fotbal nez "zaklad".

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        jarodo57     před 12 lety 18.02.2013 14:28 |  
        0 0

        Jeden malý postřeh: Viděl někdo z Vás nějakého hráče , který by se pod novým nastoupivším trenérem(dokonce reprezentačním) várazně zlepšil? Ať si odpoví každý sám.Pokud jde o mě já ne .Podle mě je to naopak. Pokud jde o ještě talentované hráče tak jediný Petrák si udržuje nějakou výkonost,ale i on v závěru podzimu strácel glanc ,ale ostatní šli podle mého spíš výkonostně dolů viz. Tusjak,Koreš,Hůrka,Zmrhal ,Čonka,Berkovec.Nitrianský se do své formy kvůli které jsme ho kupovali dostává dosti kostrbatě.Můžeme brát trochu v patrnost delší marodění (Koreš,Čonka),ale ti už jsou zdraví od půlky podzimu.Takže i tohle o něčem vypovídá.Těch postřehů zde mohu napsat několik.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          quelhar (admin)     před 12 lety 18.02.2013 14:40 |  
          0 0

          Ja proti trenerovi apriori nejsem, ale to, co jsem videl v prvni puli proti Kladnu, me tedy dost znechutilo - tim spis v porovnani s druhym polocasem, ktery vypadal plus minus tak, jak jsem si ten zapas predstavoval. Rad bych veril, ze to byla jen vyjimka (nebo dokonce nejaky podivny takticky zamer) a ze se Slavia bude prezentovat spise tim, jak hrala ze zacatku pripravy, ale nejak mi tomu verit nejde. A komentar trenera, ktery se k otresne prvni puli vlastne vubec nijak nevyjadril, mi klidu taky nepridava.

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            dArtagnan     před 12 lety 18.02.2013 14:56 |  
            0 0

            Prostě to odchodili, nevím proč se pořád musí hledat nějaká konspirace. Nejčastější věta v ohlasech po zápase - "Hlavně, že se nikdo nezranil". Náhradníci samozřejmě makali, protože se musí ukázat.
            Vůbec se nedivím, že to vypustili, kdykoliv si můžou za zavřenými dveřmi na přírodní trávě zahrát s juniorkou, která je kvalitnější než Kladno. A samozřejmě trénink na dvě základ vs náhradníci.
            Resumé - tahle "generálka" byla úplně k ničemu, další majstrštyk páně Držmíška.

            • Re: Slavia - Kladno 4:2

              quelhar (admin)     před 12 lety 18.02.2013 15:03 |  
              0 0

              Generalka sice byla k nicemu, to je pravda, ale zrovna tak je proste neodpustitelne, ze hraci zapas odchodi, uz treba kvuli tem dvema stovkam divaku, kteri se na ne prisli podivat a opravnene cekali proti slabemu souperi utocny fotbal a branky. A pokud to odchodi a nikomu v klubu to nevadi, tak je proste nekde neco spatne.

              • Re: Slavia - Kladno 4:2

                dArtagnan     před 12 lety 18.02.2013 15:28 |  
                0 0

                Nesouhlasím, v přípravě je prvořadé připravit se na mistráky, ne bavit diváky. S tím musí návštěvník přípravného zápasu počítat. Tenhle zápas vnímám jako sabotáž přípravy, Radova reakce mi přijde odpovídající.

            • Re: Slavia - Kladno 4:2

              spino     před 12 lety 18.02.2013 15:35 |  
              0 0

              Držmíšek ven!!!

            • Re: Slavia - Kladno 4:2

              sasky     před 12 lety 18.02.2013 16:17 |  
              0 0

              "Prostě to odchodili?" A to Vám připadá v pořádku? Mě rozhodně ne. Jak píše quelhar. Už kvůli těm lidem, co se na ně jdou podívat si toto hráči nesmějí dovolit v žádném zápase. Přípravné zápasy určitě neplánuje pouze p. Držmíšek bez porady s trenéry. Tzn. tady mu to Rada musel minimálně odsouhlasit (umělku, soupeře). A přestaňme se stále vymlouvat na riziko zranění. To riziko je při jakémkoliv zápase a tak špatně na tom Slavia s kádrem zase není, aby nebyla schopna nahradit jednoho hráče. Jediné, na čem se s Vámi shodnu je, že to byla generálka k ničemu, nicméně ne kvůli p. Držmíškovi jako spíš Radovi (dvě jedenáctky) a hráčům, kteří se na to vyflákli.

              • Re: Slavia - Kladno 4:2

                dArtagnan     před 12 lety 18.02.2013 16:50 |  
                0 0

                Takže kdyby Rada postavil jen základ a ten to odjezdil po zadku a vyhrál 10:0, byl by najednou zápas s Kladnem na umělce kvalitní generálkou? Ne, pořád by to bylo jako poslat Jágra na paralympiádu.
                Už několik let je oficiálně prezentováno, že přípravu zařizuje Držmíšek. Kde berete jistotu, že potřebuje nějaký Radův souhlas?
                PS pro všechny: proč si vlastně na SN anonymní nicky vykají? Vždyť je to proti všem zvyklostem netu.
                PPS: prosím, tykejte mi:-)

                • Re: Slavia - Kladno 4:2

                  sasky     před 12 lety 18.02.2013 17:40 |  
                  0 0

                  S tykáním nemám problém :) Jsem zvyklý používat vykání, ale není problém.
                  Ke generálce bych asi také volil silnějšího soupeře (top FNL nebo Slovensko) o tom asi žádná. Mě šlo spíše o pojetí hry ze strany Slavie.
                  Pak je otázka, jak je myšleno, že ji Držmíšek zařizuje. Osobně bych to viděl tak, že něco předjedná a následně si to nechá trenéry schválit. Anebo aspoň tak by mi to dávalo smysl. Přeci o tak důležité věci nemůže rozhodovat jeden člověk a navíc sportovní manažer? Ale vyloučené to samozřejmě není.

                  • Re: Slavia - Kladno 4:2

                    dArtagnan     před 12 lety 18.02.2013 18:55 |  
                    0 0

                    Samozřejmě to taky nevím jistě, ale indicie jsou zřejmé:
                    Ohlasy Áčka včetně trenéra:
                    Před zápasem: "S Kladnem na umělce? No jo, vopruz. Ale co se dá dělat."
                    Zápas: vypustili to.
                    Po zápase: "Hlavně, že jsme to ve zdraví přežili"
                    Nepřipadá mi, že by tenhle zápas chtěli hrát...

                    • Re: Slavia - Kladno 4:2

                      sasky     před 12 lety 18.02.2013 20:18 |  
                      0 0

                      Hmm, pokud je to tak, tak je to na palici. Soupeře by si snad (v rámci možností) měl vybírat trenér, ne? A to, že by se mělo hrát na normálním trávníku je snad taky jasné. Nejsme v Rusku, kde se na UT normálně hraje liga. Jestli po zápase v Olomouci řeknou, že jim udělal problémy přechod z UT na normální trávu, tak by zasloužili nakopat do ...

                      • Re: Slavia - Kladno 4:2

                        th     před 12 lety 19.02.2013 00:50 |  
                        0 0

                        Na přírodní si zahráli a zatrénovali v Turecku. Mimochodem kde jinde to mohli hrát než na umělce? Kvůli Kladnu přímo na stadionu? Nebo v Počernicích, je-li tam vyhřívání? :-)

                        (I když dovedu si představit, že kdyby se ten zápas hrál tam, tak pan ''Držmíšek ven!!!'' by přepnul na své druhé oblíbené téma a místo nadávání na sport. ředitele na už tady rozvíjel konspirační teorie o osudu pozemků pod Edenem neb musí být každému ignorantovi jasné, že už nám i to Ačko takto po kapkách pomalu stěhují z Edenu a odkazy z vedení, že si borci potřebují zahrát na přírodní trávě by byly jen za jen prázdnou výmluvu. :-))) )

                        • Re: Slavia - Kladno 4:2

                          dArtagnan     před 12 lety 19.02.2013 01:29 |  
                          0 0

                          Prý vyhřívání :-) Co se nejdřív podívat z okna? Za pár dní začínají mistráky od okresu po ligu, všichni už dávno hrají a trénují na přírodní. Tohle počasí je naprosto v pohodě, nejsme na Aljašce.
                          Jestli z nějakého záhadného důvodu Slavia nechce použít jedno z x hřišť, které má k dispozici, každá vesnička by ji mileráda přivítala.

                          • Re: Slavia - Kladno 4:2

                            th     před 12 lety 19.02.2013 09:52 |  
                            0 0

                            Přesně tak, ale jinak si nedovedu vysvětlit, proč celou zimu kromě Turecka je příprava jen na umělce IIRC (Trnava, celý tipsport cup, Kladno?). :-S

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        sasky     před 12 lety 18.02.2013 16:07 |  
        0 0

        No to je právě to smutné no. Že se i přes špatnou výkonnost budou stavět stále ti samí hráči. Navíc o Radovi se říkalo, že to je pes na hráče, kteří to flákají, ale závěr podzimu a reakce na generálku mě o tom zatím moc nepřesvědčili. Hráči, kteří jsou schopni odchodit jakýkoliv zápas (byť třeba přátelský, vyjímkou by snad mohly být exhibice) nemají na hřišti co dělat. No, uvidíme v Olomouci, snad se mýlím a nebude pokračovat podzimní bída.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 14:14 |  
      0 0

      No to bude obrovska taktika, nechat hrat na generalce nahradniky, jeste olomoucke problemy na nasi hlavu:).

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        jarodo57     před 12 lety 18.02.2013 14:57 |  
        0 0

        Pokud bych byl na místě trenéra já ,tak bych začal v Olomouci touto sestavou:Čontofalský-Nitrianský,Bortel,Dobrotka,Čonka-Mičola,Petrák,Gecov,Hůrka- Škoda,Škutka.Byl jsem vždy zastáncem´útočného fotbalu - proto 2 hráči v útoku.Na to,že bude hrát jeden útočník a ostatní ho budou zásobovat centrama a dobíhat jsem u stylu pana Rady rezignoval a sami jsme to viděli na podzim tu mezeru mezi útokem a zálohou. V záloze příchodem Gecova se snad uvolní více prostoru pro Petráka, který není v kombinaci špatný a nebo to bude naopak(proti Olomouci v Tipsportlize Gecov mě mile překvapil přesnou rozehrávkou).Mičola je podle mě běhavější než Vošahlík a Koreš.Juhar momentálně lepší Tusjaka a na závěr útok.Škutka klasický forvard a Škoda by mu to mohl odřít.Záměrně nedávám přednost Kiselovi,protože tam hrál v poslední době h.... a pokud má problém s trenérem ,tak je lepší ať sedí na lávcea asi nejlepší by bylo kdyby se už věnoval mládeži na 100%.Místo něho tam teď alternativy jsou(Škoda,Hůrka, Vošahlík,Fenin). Pokud se týče Škody já bych ho v žádném případě nezatracoval a to samé co platí o Kiselovi to samé i o Škodovi-alternativy(Fenin,Vošahlík atd.)První poločas bych klidně s touto sestavou vyrukoval a uvidělo by se jak na tom jsme s tou ofenzívou. Protože pokud nezačneme také hrát něco na hřištích sopupeřů,tak se nikdy do špičky nedostaneme a taky není nikde psáno, že budeme všechno vyhrávat doma. Takže vzhůru k ofenzivní smršti.

  23. Re: Slavia - Kladno 4:2

    spino     před 12 lety 18.02.2013 15:36 |  
    0 0

    Držmíšek ven! Jestli pro Slavii udělal něco prospěšného, tak sem s tím, rád se omluvím.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 18:12 |  
      0 0

      zadna reakce,tak ja zkusim napsat,ze drzmisek se treba podilel na prichodu nekterych hracu.az neco predvedou,tak mu muzes podekovat

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        spino     před 12 lety 18.02.2013 22:05 |  
        0 0

        Takže si je vyjmenujem: Cicman, Frejlach, Škoda, Bohm, Pospěch, Blažek, Fenin. Polovina se nikoliv neprosadila, ale přímo vybouchla! Druhá polovina jsou problémoví hráči. Zbytek se ještě neukázal.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 22:10 |  
          0 0

          blazek podle me posilou byl.a do ktere kategorie spino radis skodarnu?

  24. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Oja     před 12 lety 18.02.2013 15:40 |  
    0 0

    OT - Nemáte někdo info, jak to vypadá s generálním sponzorem?

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Jiri1     před 12 lety 18.02.2013 16:27 |  
      0 0

      Jestli se bude jmenovat generalni nevim, ale v teto chvili jiz realizuji nekolik mensich.
      K priprave- hruba pred tydnem jsem tady pomerne hodne nastvane poukazoval na problemy o kterych vim od clenu realizacniho tymu i od samotnych hracu, nikdo vlastne nerozumi Radovi a jeho zpusobu sestavovani tymu, nikdo v kabine nevi , kdo dostane sanci a hlavne s kym bude hrat, nikdo netusi jake rozestaveni trener chysta.
      Rozciloval se tady jeden prispivatel a doporucoval Radovi , aby na mne za muj nazor o personalijich v kabine podal tresni oznameni, tak se pro zmenu ptam ja , co mam udelat jako fanda , ktery si mysli, ze trener poskozuje svym cinenim klub.
      V kabine vladne nervozita, nekteri hraci koupeni za drahje penize lituji sveho kroku podepsat do Slavie jini se stojickym klidem cekaji, zda-li je trener pusti alespon do becka.
      Priprava s Kladnem snad napovedela i tem hluchym, kteri mne vinili temer z vlastizrady a podobne , proste to zas bude bramboracka , budu vdecny za 8 misto, budu vdecny za kazdy naznak fotbalu, ktereho se v zaveru pripravy zacalo nedostavat.
      Moc prosim, aby to zase nekdo nezjednodusoval jen a jen na sebeuspokojeni hracu, problem je v tom, ze Rada dokaze byt sprosty na hrace , ale nedokaze spravne motivovat cely kadr , aby bojoval o misto v estave , misto toho vidime , jak nekteri hraci, kteri v uvodu pripravy hrali temer na repre zase zapominaji hrat fotbal a hraji jen udrzovanou. Proste jim chybi motivace a to nejen herni, slibovali se zmeny v odmenovani hracu , ale temer k nicemu nedoslo a to je ta chyba.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        spino     před 12 lety 18.02.2013 16:35 |  
        0 0

        1) Vy vidíte těm hráčům do hlav, že víte, že někteří litují svého příchodu do Slavie?

        2) Nejistota ohledně základní sestavy mi nevadí, je to naopak správné, že každý se musí o své místo porvat. Co mi na Radovi prozatím vadí je herní projev, nikoliv složení mužstva, to mi začne vadit až v lize.

        3) Forma hráčů šla dolů po derby, čili to není tak, že by přišel Rada a mávnutím kouzelného proutku hráli všichni špatně. Hráči jako Tusjak, Zmrhal, Petrák pod Radou (do derby) progres udělali.


        PS: Všichni dneska na hokej!

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Jiri1     před 12 lety 18.02.2013 16:48 |  
          0 0

          Pokud si doplnim tym z hracu, jejichz seznam predlozim vedeni, necham si udelat od Kubika oponenturu, pak si vsichni lakuji naruzovo, jak je to ted skvele, pak je jasne , ze neco je spatne , Kusy s tezkymi problemy sezene penize na nove hrace, Rebicek uz do klubu penize udajne nedava a ti hraci nedostanou ani poradnou sanci, to my teda hlava nebere, to moh hrat Skodak dal sve solo vepredu a mohli jsme investovat nakupem talentovanych hracu do mladeze, vyslo by to nastejno.
          Proc mam poslouchat verse o Kozlovi, kterymu se zacalo styskat po Edenu, proc mi tedy Rada nepredvede toho frajera z drivejska , kdy mu slo jen a jen o okamzity uspech. To, ze mu to stejne jako vetsine ligovych treneru mysli jen momentalne je prusvih, ale vetsi prusvih vidim ve skodach na mysleni hracu a Spino nic ve zlem, forma hracu je vizitkou trenera, reknu Vam, ze treba takovy Budejicak ted ve sluzbach Starky rika jasne , ze s takovym kadrem , co jsme meli uz napodzim, nesmime hrat o sestup, ja s nim teda souhlsim.

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            naplavnik     před 12 lety 18.02.2013 17:07 |  
            0 0

            i já se domnívám, že trochu kompetentní trenér by měl být schopen z tohoto kádru vymáčknout když už ne výsledky, tak alespoň slušnou předváděnou hru...

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            Tonda     před 12 lety 18.02.2013 17:18 |  
            0 0

            Já si myslím že zatím děláme mnoho povyků pro nic. Když už Rada nebyl vyhozen po podzimu, počkejme s kritikou az bude odehráno aspon 3. jarní kolo. Nemá smysl Radu odsuzovat za pripravu dokud se to neprověří v lize..

            Osobně si myslím že Škoda v základu nebude. Kisel vzhledem ke zkušenostem asi ano. Ja bych řekl že Jarda Zmrhal bude krýt ze střídačky záda středním záložníkům. Vlevo máme Tusjaka, Juhara, případně i Hurku. Vpravo je tu Mičola, Koreš, Vošahlík. Podívejme se na Škodovu střeleckou bilanci za jeho působení ve Slavii. Je snad úplně jasné že Škoda začne na střídačce.

            Naopak si myslím že se nám začíná konsolidovat obrana. Jsem i docela rád že Martin Latka odešel, protože v jeho osobě byla strašná nejistota kdy odejde a možná to mohlo negativně ovlivňovat klima v kabině. Myslím že vedení by si zasloužilo poklonu za přivedení Bortela. Já mu věřím. V juniorce vypadá zajímavě Kolařík a další.

            Sestupu se nebojme. Tým se buduje pro příští sezonu.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          dArtagnan     před 12 lety 18.02.2013 16:52 |  
          0 0

          Souhlas a doplním Nitrianského, ten byl na jaře na ručník, úplně k smíchu. Toho Rada zvednul jednoznačně.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        naplavnik     před 12 lety 18.02.2013 17:01 |  
        0 0

        asi jako většina nejsem ani já z rady moc odvázaný, ale ctím filosofii, ukaž co umíš... rada toho zatím mnoho nepředvedl a jen doufám, že se to na jaře definitivně zlomí, v opačném případě (ten los na úvod jara je strašidelnou výzvou) budou herr direktoři jednat... ale dostáváme se zpátky do stejného období před rokem, straka jednoznačně špatně, poustka fajn chlapík, ale je to trenér bez zkušeností, takže koho s nějakou perspektivou a fakt sorry za to slovo, ale koncepcí... protože souhlas s jurou, je to až na pár světlejších vyjímek bramboračka... klidně ať to vrátí na 4-4-2, když to budou umět zahrát, ale ať to má nějakou hlavu a patu

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Jiri1     před 12 lety 18.02.2013 17:08 |  
          0 0

          Ja Vam chlapi neberu, ze nektere jednotlivce zvednul, to on umi, ale mancaft dal umira , ja nevim tady to Alanor nazval sebeuspokojenim, no ja tak citlivej nebudu a nazvu to zcela jednoduse podivnosti .
          Ale budiz, chleba se zacne lamat o vikendu, jenze uz ted jde o to , aby nam hraci zase neodesli jako po uspesne priprave v lete.

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 17:47 |  
            0 0

            Přesně o víkendu začne ukazovat jak pak na tom jsme,osobně žádné růžové brýle nemám,myslím že nebudeme sehraní když každou půlku hrála jiná sestava,no třeba se sehráli za zavřenými dveřmi.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Oja     před 12 lety 18.02.2013 17:37 |  
        0 0

        Na toho sponzora jsem se ptal hlavně proto, že už Platil vždycky tvrdil, že se dá sehnat nejlépe od nového kalendářního roku, kdy si firmy vytvářejí rozpočty. Tak abychom nečekali další rok...

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 17:49 |  
          0 0

          nevite nekdo jak to vypada s lukynem?zustava teda nebo konci nebo bere prachy za individualni trenink?taky by me zajimalo kdy se bude shanet klukum jako dan vesely a spol to hostovani,kdyz ostatni tymy maj prakticky plne kadry

  25. Re: Slavia - Kladno 4:2

    zeleznik2     před 12 lety 18.02.2013 18:26 |  
    0 0

    Ano tak přípravu máme za sebou, opět se smíšenými pocity, jako většina zde přítomných jsem byl natěšený po vítězství v TL, ale nyní jsem zklamán, to že byla v první půli sestava, která vyběhne proti Olomouci?doufám, že ne. Fenin nehrál, že se bojí umělky dobře, ale Škoda sám na hrotu?to snad nemyslí Rada vážně, to opravdu bylo jak na podzim, jako bysme nikoho nekupovali, v Olomouci musí přijít korektura:

    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Gecov, Petrák - Mičola, Kisel - Škutka, Fenin
    lavička: Rakovan, Hubáček, Dostál, Hurka, Zmrhal, Tusjak, Škoda, Vošahlík

    z výsledkem bych byl spokojenější, kdyby to skončilo 4:0, dostat dva góly od třetiligového mužstva nejeví dobrou obrannou schopnost našich hráčů, je fakt že Vošahlík, mohl dávat hattrick a ve skóre 7:2 by to bylo úplně jiné. Pozitivní je, že Čonty opět nedostal gól a Škutka hraje velmi dobře, očekávám, že se střelecky prosadí.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      bongor     před 12 lety 18.02.2013 20:15 |  
      0 0

      -Zápas s Kladnem byl asi zbytečný,"základní"sestava to navíc pojala jako pouťák
      -Určitě se měla víc sehrávat jedna "nějaká"sestava,přece trenér
      už musí dlouho vědět,nebo alespoń tušit,kdo v ní bude.
      -že už někteří hráči litují,že šli do Slavie?Nevím jaký klub by si hráči,kteří podle mě patří do lepšího průměru představovali jako vhodný .Proto se mi tomu příliš nechce věřit.
      -Co sem nepatří:Ocenil jsem Barošovo gesto a zejména to že vůbec šel do Baníku a bude hrát jaro zadarmo.To za vodou máme jiný případ věrného klubisty.Vácha si nakoupil tenisky v barvách rumuna.
      Bez komentáře.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Pepino44     před 12 lety 18.02.2013 20:39 |  
        0 0

        Tak já nejsem takový "odborník" jako Jiří,nemám taky takové styky s nejmenovanými,dobře informovanými zdroji,blízkým vedení,ale byl jsem na všech přípravných zápasech Slávie,občas jsem se taky při odchodu hráčů přimotal mezi ně.Ze by tam byla nějaká zvláštní nespokojenost jsem nepozoroval. Jenom Skutka si po zápase s Kladnem zamrmlal,že tři poločasy na sehrání s mužstvem nestačí. Proto si myslím,že názory Jiřího 1,jsou pouze jeho doměnky.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 21:42 |  
          0 0

          To je to co říkám neustále nebudeme sehraní,žádné mužstvo se nesehraje za měsíc.Chce to alespon půl roku,stačí se podívat na Plzen i když tam mají pana E.T. kolem kterého to vše běhá.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Kornovo     před 12 lety 18.02.2013 21:56 |  
        0 0

        mame jedine stesti,ze jsme s banikem uz dvakrat hrali.uvidime jak bude hrat,ale mozna dojde na ma slova z prosincovych diskuzi,ze milan nam jeste ukaze.kazdopadne z baniku se ted stava skoro nejatraktivnejsi tym ligy,uvidime co SKS ale vsichni citime,ze u nas neni neco v poradku

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 19.02.2013 09:58 |  
      0 0

      a ona příprava něco řeší? pamatuju, jak před pár rokama v tý letní si Slavia připisovala výhru za výhrou, dokonce si povodila i Lyon...a pak v prvnim kole přijel na Strahov nováček z Jihlavy a chlapci byli rádi za upocenou plichtu 1:1.

  26. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 22:38 |  
    0 0

    Udivuje mne, kolik příznivců zlomilo hůl nad Slavií po jednom přípravném zápase. Neblázněte. Pojďme hodnotit tým až při soutěži.

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.02.2013 23:41 |  
      0 0

      Myslím že stejný počet příznivců pro změnu jásalo po celkové vyhře v tipsport lize.

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Jiri1     před 12 lety 19.02.2013 09:46 |  
        0 0

        My nic nelameme, ja osobne se jen zamyslim nad poslednimi vysledky prave v kontextu zacinajici ligy, jeste snsd reakce na narazku na nejake styky, nejsou, ale obcas se zeptam a dostanu odpoved.
        Jarolim zatim hleda dale angazma, neco se mu pry nabizelo,ale zatim je unas.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          Kornovo     před 12 lety 19.02.2013 09:59 |  
          0 0

          dik juro

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 19.02.2013 10:46 |  
      0 0

      Neco na tom samozrejme je, dulezita je liga.. na druhou stranu zneklidneni je opravnene, kazdy asi cekal, co se oproti podzimu zmeni, a kdyz konecne vybehla na hriste jedenactka, ktera ma blizko zakladu, podle svedku to vypadalo, ze se nezmeni nic a Rada to jeste okomentuje tak, ze je s tim vlastne spokojen.. Pred sezonou to uplne nepovzbudi, i kdyz je to jen priprava..

      • Re: Slavia - Kladno 4:2

        Pepino44     před 12 lety 19.02.2013 11:03 |  
        0 0

        Doufám,že nebudeme postupovat jako Budějky,které po dardě od Bolky v zimní přípravě vyhodily trenéra Soukupa. Ne,že bych fandil Radovi,ale je to jenom příprava.Opravdu bychom měli hodnotit až po soutěžních zápasech. Vždyt výsledky byly jinak celkem dobré a hra taky nebyla až tak špatná.Možná,že se hráči,kteří hráli v první půli a kteří by měli tvořit kostru mužstva báli zranění(dost to klouzalo a Kladno taky nehrálo v rukavičkách). I když mne tento zápas nenechal klidným,opravdové závěry si učiním až po několika zápasech v lize.

        • Re: Slavia - Kladno 4:2

          denydzlSKS     před 12 lety 19.02.2013 11:39 |  
          0 0

          U nás se možná trochu ty výsledky z přípravy přecenily. Přecejen jsme ze začátku poměrně dost branek dali ze standardek nebo těsně po nich(přímák, penalty, rohy). Což o to, gól platí jakýkoliv, ale podle mně jsou, minimálně v přípravě, cennější branky vypracovaný ze hry.

          Tak u Dynama byla příprava jeden velkej průser, tam nešlo jen o generálku s MBčkama. Vždyť oni porazili snad jen druholigovou Čáslav a divizní Český Krumlov.

          • Re: Slavia - Kladno 4:2

            quelhar (admin)     před 12 lety 19.02.2013 11:59 |  
            0 0

            Ja se teda musim priznat, ze jsem vetsinu zapasu nevidel, ale ohlasy po Tipsport lize byly vesmes takove, ze jsme si vytvareli pomerne dost sanci i ze hry (byt treba neskoncily golem). Proste jsem si predstavoval zhruba neco takoveho jako druhy polocas proti Kladnu, rozhodne ne to, co bylo k videni v prvni puli, tedy neplodne drzeni mice ve stredu hriste, nulovy pohyb a nepresnosti tolik, ze juniorka proti acku vypada o tridu lepe. Ale mozna jsem opravdu zil v bubline nerealneho optimismu, to se mi pri pripravach ostatne stava pravidelne...

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Markus     před 12 lety 19.02.2013 12:19 |  
      0 0

      Mě to neudivuje, je to normální, většina lidí se rozhodne dle čerstvých událostí a zapomenou zejména to dobré z dřívější doby. Je jedno, jestli jde o PR kampaně v médiích, odměny zaměstnanců nebo hodnocení kvality fotbalového týmu po pár zápasech přípravy. Taky mi to občas nevyjde, ale zejména profesně si zakazuji vyjadřovat se k událostem bez časového odstupu (doporučuji každému, je to quickwin třeba ve chvílích, kdy po mě jako specialistovi chce nějaké informace pro rozhodnutí management, raději dodám takové informace později, ale ve vyšší kvalitě než zbrkle něco, co se rychle projeví jako kravina. Pravděpodobnost takového omylu neklesá s časem lineárně, kritické je to z počátku, proto se tam snažím dávat si odstup). Ligový podzim jsem bral jako výrazně lepší než to, co jsme poslední roky hráli a mě příprava radost udělala, ať už to byl efekt posil nebo jen výsledek našeho tréninku, bojovnost a snaha něco tvořit šla výrazně nahoru. Větší strach než o útok mám teď o obranu, protože jestli chceme hrát to co asi chceme, obrana musí fungovat bezchybně. Doufám, že kluci tyto mé obavy vyvrátí. Dopředu to bude i o odvaze střídat, každý soupeř je jiný, podmínky jsou jiné a pokud to někomu nesedne, zaslouží si to zkusit někdo jiný. Adeptů do zálohy i útoku máme teď dostatek, tam už je to o trenérovi aby dokázal vždy mít na hřišti to co nám nejvíce prospěje.

  27. Re: Slavia - Kladno 4:2

    Haala (přítel SN)     před 12 lety 19.02.2013 08:03 |  
    0 0

    Jdete dnes někdo na juniorku?

    • Re: Slavia - Kladno 4:2

      Pepino44     před 12 lety 19.02.2013 09:45 |  
      0 0

      Já počkám až do Počernic,do Jihlavy se mi za tohoto počasí moc nechce. Ona to ani ta juniorka nebude mít lehké ty první dva zápasy.S Jihlavou tuším doma plichtila a od Hradce dostala čtyři kousky,takže hned začátek ukáže jak na tom po zimě jsou.