Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Statistiky juniorky v přípravě

Juniorka Slavie má za sebou velmi podařené zimní přípravné období, ve kterém ani jednou neprohrála. Pojďme se podívat detailněji na statistická data, která lze z odehraných zápasů vyčíst.

Juniorka odehrála v přípravném období celkem 10 zápasů s bilancí 7-3-0 a skóre 31:9, což dává průměr přes tři vstřelené branky na zápas. Jejími soupeři byly týmy od druhé ligy po divizi a jeden tým juniorské ligy. Pro úplnost přidáváme souhrn všech výsledků:

Kutná Hora (Divize C, 3. místo) - Slavia 0:0
Slavia - Bohemians 1905 (j.) (jun. liga, 15. místo) 6:2
Slavia - Vltavín (ČFL, 2. místo) 1:1
Slavia - Vlašim (2. liga, 13. místo) 4:2
Slavia - Zápy (ČFL, 10. místo) 4:0
Slavia - Admira (Divize A, 1. místo) 4:0
Slavia - H. Měcholupy (ČFL, 15. místo) 5:1
Slavia - Kolín (ČFL, 3. místo) 1:1
Slavia - Český Brod (Divize B, 11. místo) 3:2
Chomutov (ČFL, 13. místo) - Slavia 0:3

Z uvedených výsledků a předváděné hry v zimní přípravě lze usoudit, že kvalitou odpovídá slávistická juniorka špičce ČFL, což jistě není špatné vysvědčení. Jen jednou vyšla juniorka střelecky naprázdno, když hned v prvním zápase po startu přípravy remizovala s Kutnou Horou 0:0. Týmům z čela ČFL Vltavínu a Kolínu vstřelila juniorka jednu branku a v sedmi zbylých zápasech se vždy trefila minimálně třikrát! Co se týče inkasovaných branek, tak čtyřikrát udrželi slávističtí brankáři nulu, třikrát inkasovali jeden gól a třikrát inkasovali dvakrát.

Juniorka nemá ve svém kádru jednoho superstřelce, naopak branky střílí mnoho hráčů. A tak ani příprava nemá jen jediného nejlepšího střelce, ale hned pět! Čtyři branky totiž dokázali vstřelit David Smolák, Filip Žák, Marek Červenka, Jakub Zámečník a Jakub Ptáček. V tabulce zimních střelců pak následují se třemi brankami Vondráček, dvakrát se trefil Mac a jednu branku mají na kontě Růžička, Čepelák, Sudek, Mikula, Veselý a Bazal. Dohromady se tak střelecky prosadilo v zimě 13 hráčů, což je více než polovina všech hráčů včetně brankářů, kteří za juniorku v přípravě nastoupili.

Na hřiště se podívalo totiž celkem 24 hráčů - dva brankáři a 22 hráčů do pole. Trenér Michal Petrouš rozdělil mezi oba brankáře minuty spravedlivě, Hrubeš i Malina odchytali 450 minut. Lépe se dařilo Karlu Hrubešovi, který inkasoval dvakrát, Patrik Malina pustil za svá záda sedm střel soupeřů.

Z 22 hráčů do pole nastoupila do všech deseti zápasů jen čtveřice hráčů - nejvíce minut odehrál v přípravě stoper Jakub Mac (765 minut), následovaný Ondřejem Hercem (695 minut) a Jiřím Vondráčkem (684 minut). Čtvrtým hráčem, který nechyběl ani v jednom zápase je Jakub Ptáček (525 minut), ten však vzhledem k větší rotaci hráčů v útoku hned osmkrát odehrál jen poločas. Přes 500 odehraných minut se dostali ještě Marek Čepelák (675), Lukáš Malcharek (660), David Smolák (570) a Radomír Synek (531). Naopak jediný poločas nebo ještě méně odehráli Marek Šittich a hráč U19 Jan Peterka, který juniorce vypomohl v zápase s Admirou.

Výkony a výsledky v přípravě jsou tou nejlepší pozvánkou na jarní část juniorské ligy, kde by se Slavia mohla a měla zapojit do boje o premiérový titul v této soutěži. Jarní část soutěže začíná Slavia příští úterý, 19. února, na hřišti Jihlavy. Čas výkopu je 13:30.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky juniorky v přípravě

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 14.02.2013 13:33 |  
    0 0

    Tak to jsou krasny vysledky. Panove, vy co se v juniorce orientujete, co myslite, co s tim mnozstvim talentovanych hracu? Neni jednoduchy vybrat ty, ktery zapracovat do acka, a co s temi, ktery si nebudeme chtit nechat.. je moznost je prodat?

    Ze prechod do acka muze vaznout, to je videt treba na Tusjakovi nebo Hurkovi. Oba se jevili dobre, ale ted to neni ono.

    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

      quelhar (admin)     před 12 lety 14.02.2013 13:48 |  
      0 0

      Rekl bych, ze je nevyhnutelne, ze vetsina hracu nakonec ze Slavie odejde a v acku sanci ani nedostane. Vybrat ty, kteri tu sanci dostanou, mi osobne prijde dost tezke, ale jsou na to v klubu povolanejsi. Je jasne, ze sanci v acku nemuzou dostat vsichni a asi se neda zabranit tomu, ze se stane, ze nejaky hrac pak zazari jinde a my budeme zase kroutit hlavou, proc jsme si ho tenkrat nenechali.

      Tezko cekat, ze budeme na hracich juniorky nejak vydelavat, vetsina klubu od druhe ligy niz ma asi hluboko do kapsy, takze sotva budou schopne zaplatit vychovne, natoz jeste nejakou castku navrch. Kazdopadne mam za to, ze vetsina soucasneho kadru juniorky ma na to, aby se fotbalem zivila a hrala za par let minimalne druhou ligu. Vzdyt uz ted jsem presvedceny, ze by nas tym v druhe lize rozhodne nedelal ostudu.

      A jak spravne poznamenal MVSKSVCFIM pod minulym clankem, juniorka bude pristi rok zrovna tak kvalitni po prichodu vybornych hracu z U19. V soucasnosti mame v mladezi jak vynikajici individuality, tak dobre fungujici tymy... V nejblizsich mesicich bude opravdu velice zajimave sledovat, jak se bude Slavii v mladezi darit. V celkove kvalite vychovy mladeze se s nami muze merit v CR jen maloktery klub, podzimni bilance se Spartou toho budiz dukazem. Jen nam v sezone chybi konfrontace se spickou moravskych soutezi - Olomouci, Brnem, Slovackem, ... Snad panove na svazu vymysli nejaky lepsi system soutezi pro pristi rocniky.

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        naplavnik     před 12 lety 14.02.2013 15:53 |  
        0 0

        je to tak, v áčku se prosadí jen zlomek z nich, ale není to nic tak neobvyklého, stačí se podívat na výsledky rezervy arsenalu a počet těch, kteří se do áčka propracovávají... úspěchem bude, když každý rok se podaří dostat do kádru áčka z juniorky a dorosteneckých týmů 1-2 hráče s tím, že i tak se nemusí ty nejvýraznější talenti prosadit (případ eastmonda, jay simpsona, jay e. thomas, atd.)

        škoda, že se u nás nehraje více zápasů i třeba v rámci druhořadých pohárových soutěží, jakými jsou v anglii carling cup a i když méně taky fa cup. tak by se naši mladí mohli otrkat v dospělém fotbale proti týmům z druhých a třetích lig, v rámci ondrášovka cupu na to není prostor, přeci jen vidina evropy zde je lákavá.

        • Re: Statistiky juniorky v přípravě

          quelhar (admin)     před 12 lety 14.02.2013 16:13 |  
          0 0

          To je velmi dobry postreh, taky si myslim, ze ceskemu fotbalu chybi vice souteznich zapasu...

          • Re: Statistiky juniorky v přípravě

            bongor     před 12 lety 14.02.2013 22:07 |  
            0 0

            Já si také myslím,že u nás chybí soutěže srovnatelné třeba s anglickými,ale s jinými pravidly. V áčku by dostávali po boku protřelých matadorů příležitost hráči juniorky i třeba devatenáctky a
            bylo byl by tam třeba povinný počet,kolik se jich musí nasadit do každého zápasu.Například šest fotbalistů z áčka by doplńovalo pět těch mlaďochů.Asi by tam byl problém se smlouvami těch mladších,ale problém by se dal vyřešit třeba nějakými poloprofesionálními smlouvami.Pravdu má Quelhar ve věku 19-20 let nikdo,ani ten nejlepší odborník, nemůže naprosto reálně určit,jak se bude vyvíjet další vývoj výkonnosti a stejně by se tedy občas přišlo o nějakou budoucí hvězdu.Ale alespoň by se to omezilo.

          • Re: Statistiky juniorky v přípravě

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 15.02.2013 10:59 |  
            0 0

            Mozna to souvisi taky s malym zajmem fanousku, uz pohar neni buhvijak atraktivni soutez a chtelo by to vymyslet nejakou formu, ktera by fanousky pritahla, jinak by se to asi nevyplatilo..

        • Re: Statistiky juniorky v přípravě

          slaviator     před 12 lety 14.02.2013 21:25 |  
          0 0

          Mě by se líbil Ligový pohár, kde by hrály české a slovenské (a mohl by třeba i nějaký polský, maďarský nebo rakouský, v tom případě by se to mohlo jmenovat Středoevropský pohár) prvoligové týmy.

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        spino     před 12 lety 14.02.2013 18:32 |  
        0 0

        "Vybrat ty, kteri tu sanci dostanou, mi osobne prijde dost tezke, ale jsou na to v klubu povolanejsi."

        Ne, nejsou. Bohužel. :(

        • Re: Statistiky juniorky v přípravě

          Jiri1     před 12 lety 15.02.2013 11:45 |  
          0 0

          Ano uz vidim tu slavu na UEFFE, jak tam nekdo prijde s navrhem vetsi mezinarodni souteze, vy opravdu nezaprete odbornika pracujiciho s faktologii. ktery rad druhe oznacuje za carodejnice.

          • Re: Statistiky juniorky v přípravě

            slaviator     před 12 lety 15.02.2013 13:01 |  
            0 0

            To bylo na mne? Koho označuju za čarodějnice?

            A vzhledem k tomu, že UEFA se poslední dobou pod Platinim zbláznila, viz ME ve třinácti státech najednou, zbláznila se i FIFA, viz MS světa v Kataru, tak nějaká mezinárodní pohárová soutěž není možná až tak nereálná. V hokeji se taky mluvilo o tom, že nemůže vzniknout mezinárodní liga, a vida, je tu EBEL a její úroveň stoupá, zatímco kvalita třeba německé hokejové bundesligy klesá. Tak proč by nemohl být pohár pro deset prvoligovejch týmů z české ligy, osm prvoligovejch týmů ze Slovenska, šest polskejch týmů a šest rakouských a dva maďarské?

    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

      Markus     před 12 lety 14.02.2013 20:13 |  
      0 0

      Libora znám osobně z rally, je to dobrý člověk a co se týče práce nezmar. Pro mě významný signál, že se Slavia udravuje :)

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        bongor     před 12 lety 14.02.2013 22:14 |  
        0 0

        ano uzdravujeme se-alespoň doufám.Jen aby rekonvalescence nebyla příliš dlouhá.Mám malou poznámku o tom pardubickém sponzorovi.Chládek a Tintěra je firma původem z Litoměřic a dokonce i ze stejné stáje jako Viamont pana Majitele A.Ř.,konkretně z traťové distance ČSD Litoměřice.Takže i tam může být nějaká stopa spolupráce té firmy se Slavií.Každopádně zaplať příroda za to-jak říká Sub Human.

  2. Re: Statistiky juniorky v přípravě

    JardaSka (přítel SN)     před 12 lety 14.02.2013 19:23 |  
    0 0

    Prosím kdo jste včera byl na zápase naší 19ky proti Motorletu.Bylo by info?

    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

      klimi     před 12 lety 14.02.2013 19:25 |  
      0 0

      Nehrálo se, zápas byl zrušen.

        • Re: Statistiky juniorky v přípravě

          bongor     před 12 lety 14.02.2013 22:21 |  
          0 0

          Koukám,jak se Plzeń vytáhla v Neapoli.Určitě to tam ale měli zase zaplacené,objeví se to co nejdřív v obsahu černé tašky číslo 2,kde si ubrečení rumunští bossové budou opět vylévat své krokodýlí slzy.
          Jak dlouho ještě budeme Plzni trpět tu nekázeň,že si dovoluje být o třídu lepší než ti nejlepší z nejlepších?

          • Re: Statistiky juniorky v přípravě

            Kactus     před 12 lety 14.02.2013 23:25 |  
            0 0

            no mne spis rozciluje ze tam jsme mohli byt my
            kdyz se podivam, kolik slavistu beha ruzne po lize a v zahranici, tak nejmin 3 jedenastky by to byt mohli, ktere mohli v klidu hrat LM. No, vysoko jsme vyskocili a jeste niz jsme padli.
            skoda ze rumuni neprohrali vic, chelski me sklamala. i kdyz hrali na 1/4 plynu, meli jim nasazet vic fiku. ten torres je marnej, ze ho tam jeste drzi.

            • Re: Statistiky juniorky v přípravě

              slaviator     před 12 lety 15.02.2013 02:01 |  
              0 0

              Ono by mi osobně stačilo, kdyby všichni hráči co tu dneska jsou makali na 100 %, aby jezdili po prdeli a žrali trávu a aby si dokázali přihrát.

              Ona ta Plzeň je víceméně složena z odložených hráčů, Horvátha nechtěli na Spartě, že je tlustej a starej, Limberskýho nechtěli na Spartě, že je pomalej, atd atd. Ale stačí rukopis trenéra, který má cit pro doplňování týmu, a štěstí.

              Věřím tomu, že kdyby byl Vrba ve Slavii a měl by čas, tak s dnešním kádrem hrajeme dozajista o titul. A hrajeme pohledný fotbal...

              Naproti tomu dnes jsme nevyhráli x měsíců (14?) na hřišti soupeře, porazí nás doma i Hradec nebo Budějovice. A co je horší tak to, že nás přehrajou...

              • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                klimi     před 12 lety 15.02.2013 07:58 |  
                0 0

                Já si myslím, že i s Petroušem nebo Poustkou bychom na tom byli líp, protože nejlepší obrana je útok.

                • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                  Ferguss     před 12 lety 15.02.2013 09:04 |  
                  0 0

                  Poustku měli hráči podle méhu u zadku a podle toho to vypadalo. S Radou mají alespoň kondici. S Petroušem těžko říct, ale obojí variantu už jsme vyzkoušeli a sláva to tedy nebyla.

                  • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                    slaviator     před 12 lety 15.02.2013 13:04 |  
                    0 0

                    Petrouš měl k dispozici o dost horší hráče, než má nyní Rada... A měl daleko užší kádr, kolikrát na lavici náhradníků byli jen dorostenci...

                • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                  denydzlSKS     před 12 lety 15.02.2013 10:22 |  
                  0 0

                  No, pod Poustkou jsme toho fotbalovýho moc neukázali..

                  Petrouš se mi líbil..asi jako jednomu z mála. Chtěl to zkusit jinak, fotbalově.. Půlrok mu to klapalo, pak se nepovedl začátek sezony a i přes výhru nad Olomoucí ho poslali od válu. Věřím, že nahoru by tenkrát šel tým i pod jeho vedením, chtělo to čas. Když navíc uvážím, co měl k dispozici za kádr, kdy mu první "posily" přišly asi ve 3. nebo 4. kole..

                  V každým případě, teď už to nemá cenu řešit, třeba se ještě přiučí v Juniorce, zapracuje na sobě, vyzraje a bude z něj za pár let dobrej kouč i u Áčka. Teď máme Radu, tak mu držme palce i přes nějaký antipatie, který vůči němu máme..pořád jde přece o Slavii.

                  • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                    slaviator     před 12 lety 15.02.2013 13:03 |  
                    0 0

                    pod Petroušem jsme měli asi nejhorší kádr a hráli nejlepší fotbal. Naopak nejhorší fotbal jsme hráli pod Strakou.

                    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                      subHuman     před 12 lety 15.02.2013 13:07 |  
                      0 0

                      Přesně.

              • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                Kactus     před 12 lety 15.02.2013 08:41 |  
                0 0

                ja si uz dlouho myslim, ze problem neni v tom jake mame hrace, ale v tom, jakeho mame majitele. pokad nedojde k vymene na tomto postu, nevidim to na nejaky uspech.

                • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                  klimi     před 12 lety 15.02.2013 08:48 |  
                  0 0

                  Jakože hráči hrajou špatně, protože nás vlastní Řebíček?

                  • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                    Kactus     před 12 lety 15.02.2013 11:13 |  
                    0 0

                    presne tak
                    je to jako v kazde jine firme - kdyz vidim, jaky je majitel, co bych se jako snazil vic nez je nutne? svoje dostanu, kolem pulky tabulky se budu motat, vic nepotrebuju.
                    dyt jsme ani nerekli cile pro sezonu, takze ani neni kam spechat.

                    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                      PetCC     před 12 lety 15.02.2013 12:37 |  
                      0 0

                      Koukám, další veselá kopa :-D

                    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                      slaviator     před 12 lety 15.02.2013 13:55 |  
                      0 0

                      sportovní týmy nejsou jako každá jiná firma, byť jsou to akciovky (či v jiných sportech s.r.o.) A sportovci nejsou jako jiní zaměstnanci. Fotbalista má řekněme 10 let (od 23 do 33), kdy si může vydělat velké peníze a zabezpečit se na zbytek života. Někteří mají víc (podepíšou smlouvu na statisíce měsíčně už v 18 nebo hrajou ještě v 38), ale maximálně to je 20 let. A musí se snažit vydělat si co nejvíc, tedy by nemělo jim být jedno, že "o nic nejde", "prachy dostanu, nač se snažit víc". Zaměstnanec ve firmě může tu práci, kterou začal dělat v pětadvaceti, dělat i za čtyřicet let. Fotbalista, který má sotva výuční list a nikdy tím elektrikářem nebo automechanikem nebyl, tak těžko. Takže je v jejich zájmu nekoukat na to, kdo je majitel, nekoukat na to jak hrajou ostatní, ale snažit se hrát co nejlépe a zaujmout skauty nebo trenéra jiného týmu, kde by si mohli vydělat víc...

                    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                      klimi     před 12 lety 15.02.2013 15:20 |  
                      0 0

                      Jo, už vidím třeba Nitrianského, jak si před zápasem říká: "Patřím Řebíčkovi, tak to budu schválně kazit."...
                      Veselá kopa ten kluk.

                      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 15.02.2013 17:11 |  
                        0 0

                        Smozřejmě, někteří tu píšou úplný hovadiny,tak že kdyby nás vlastnil Kellner tak jsme každý rok mistrři ligy.To by jím mohla být i chátra, protože Křéta je proti Paclíkovi přece jenom větší formát.Opravdu úsměvné úvahy,člověk neví zda to pisatelé myslí opravdu vážně.:-)

                      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                        slaviator     před 12 lety 15.02.2013 17:53 |  
                        0 0

                        "Patřím Řebíčkovi, to budu schválně kazit a na zahraniční angažmá se budu snažit, až když budu patřit Mirek Dušín" :-)

                      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                        bongor     před 12 lety 15.02.2013 19:37 |  
                        0 0

                        Já jsem Nitra slyšel,jak si to říkal.Taky si říkal,že dokud nás nebude vlastnit nějaký poctivý komsomolec,tak nemá cenu se honit.

  3. Re: Statistiky juniorky v přípravě

    denydzlSKS     před 12 lety 15.02.2013 10:29 |  
    0 0

    Teď si nejsem ještě jistej, ale kdo přišel do Slavie dřív? Kusý nebo Rada?
    Já jen, že si vybavuju, jak Kusý v nějakým rozhovoru říkal, že v Pardubicích to měl nastavený tak, že měli představu o tom, co bude tým hrát, jakým způsobem a tak, a podle toho vybírali trenéra.
    A ne, že si vybrali trenéra a ten si následně udělal nějakej systém a způsob, jakým budou hrát. Tak by to mělo fungovat i u nás. Aby jsme neměli trenéra, který bude rok vtloukat týmu nějakou filosofii, po roce jsme ho vyhodili a přišel druhej trenér, kterej bude chtít pravej opak.

    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

      Jiri1     před 12 lety 15.02.2013 10:53 |  
      0 0

      Jak tady nekdo spravne poznamenal, ze hlavni musi byt napred rozdeleni hraciu na kseft a ty se kterymi se v klubu bude pocitat. Myslim si narozdil od Kuseho , ze dalsich 5 milionu nakladu na becko , ktere by hralo CFL by klub nezabilo, naopak by jen pomohlo resit prechody hracu z Juniorky do dospeleho fotbalu.
      Prusvihem je , ze nepovazuju Radu za vhodneho trenera na koncepcni praci spojenou s rozvojem hracskeho potencialu, je spise solista silne pracujici osvedcenymi zpusoby se zavislosti na agentsky lobink.
      Snad je poravdu dobre, ze nekoho zacina zajimat i uzemi mimo CR, ale take by bylo dobre najit kontaktni osobu, ktera bude s talentovanymi cizinci pracovat po socialni strance, aby se neopakovaly vychovne vybuchy zname z nedavne doby , kdy k nam prichazely nadprumerne talenty a odchazely rujny , ktere si ted nemohou ve svych domovinach najit ani podradnbe angazma.
      Mozna by to chtelo vice vyuzivat sportovni centrum v Xaverove , neubytovavat v tzv. luxusni ubytovne Ruske studenty , ale vetsi mire ji vyuzit k integraci talentovanych fotbalistu, na coz se daji cerpat zajimave granty z EU i z narodnich programu.

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        Pepino44     před 12 lety 16.02.2013 10:21 |  
        0 0

        Tak s tím béčkem bych taky souhlasil,ale stálo by to asi o hodně víc než 5 milošů
        v podstatě by to znamenalo mít nejméně 65 hráčů pod profismlouvou,a to bychom se dostali k původním stavům.A to do toho nepočítám ty nejmladší naděje,které potřebujou také nějak ošetřit. Ale pokud by to šlo,bylo by to nejlepší řešení.

    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

      quelhar (admin)     před 12 lety 15.02.2013 10:54 |  
      0 0

      Prisli vice mene ve stejnou dobu, ovsem Kusy prichod Rady ovlivnit nijak nemohl, jen o tom vedel, ze se tak stane.

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        Jiri1     před 12 lety 15.02.2013 11:48 |  
        0 0

        Nejsem si jist, ze mate pravdu, Kusy ma mnohem vetsi kompetence nez obvykly reditel, kdesi jsem zaslechl , ze participuje podilem i v majetnicke strukture, takze bezesporu vliv ma mnohem vetsi , nez se nam zda.

        • Re: Statistiky juniorky v přípravě

          quelhar (admin)     před 12 lety 15.02.2013 12:41 |  
          0 0

          Dobra, tak tedy presneji:

          Nekolikrat oficialne prezentovana verze je takova, ze prisli vice mene ve stejnou dobu, ovsem Kusy prichod Rady ovlivnit nijak nemohl, jen o tom vedel, ze se tak stane.

    • Re: Statistiky juniorky v přípravě

      subHuman     před 12 lety 15.02.2013 13:06 |  
      0 0

      Příchod trenéra rady dohodl díky svým "teplickým" vazbám náš pan křišťálový majitel již na podzim 2011, alespoň dle jeho všeobecně známé věty:

      "Od léta mám připraveného trenéra, kterému bude za 2 roky Česko malé"

      (slyšeno na vlastní uši na setkání s fanoušky na podzim 2011).

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        naplavnik     před 12 lety 15.02.2013 15:10 |  
        0 0

        snad to probůh nebylo myšleno tak, že za dva rok a půl nebude rada schopný sehnat kšeft ani v naší čfl a tak bude muset zkusit štěstí v albánii, nebo bulharsku...

        to by totiž znamenalo, že by před námi byla další konsolidační sezona, tuším, že v pořadí již třetí...

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 15.02.2013 17:16 |  
        0 0

        Každopádně ještě to 2 roky od jeho příchodu nejsou :-))

      • Re: Statistiky juniorky v přípravě

        slaviator     před 12 lety 15.02.2013 18:12 |  
        0 0

        Řebíček na podzim 2011 počítal s tím, že od léta bude ve Slavii Vrba. Zlé jazyky tvrdí, že přišel dvakrát nebo třikrát na schůzku s Vrbou nametenej jak zákon káže a sešlo z toho. Ostatně měli jsme zájem i o Uhrina mladšího, který byl ochoten trénovat i zadarmo, byla by to pro něho výzva, ale chtěl radikálně posílit kádr asi o deset hráčů.

        • Re: Statistiky juniorky v přípravě

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 15.02.2013 18:28 |  
          0 0

          Ale to opravdu tvrdí zlé jazyky,osobně vůbec nevěřím že by Vrba šel k nám,alespon v té době určitě byl by blázen,navíc by nás Paclík lehce přeplatil.

          • Re: Statistiky juniorky v přípravě

            slaviator     před 12 lety 15.02.2013 19:15 |  
            0 0

            Nezapomínej, že Vrba třeba seriozně jednal i s nějakejma pšonkama, takže to, že by z Plzně odešel, nebyla nereálná úvaha.

            • Re: Statistiky juniorky v přípravě

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 15.02.2013 22:27 |  
              0 0

              Tak určitě já to spíš myslel v rámci naší kaprligy.

              • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                slaviator     před 12 lety 16.02.2013 01:49 |  
                0 0

                no ale paradoxní je, že Rada má stejnej plat jako má Vrba v Plzni :-) (i když ten si po rozdělení prémií za EL přijde nakonec na víc...)

                • Re: Statistiky juniorky v přípravě

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.02.2013 13:32 |  
                  0 0

                  Tak o tom mužem jen spekulovat.

        • Re: Statistiky juniorky v přípravě

          dArtagnan     před 12 lety 15.02.2013 19:44 |  
          0 0

          Uhrin je pěkný vyčůránek. Žádná výzva. Přinesl seznam hráčů, které Řebíček musí koupit. Plat nechtěl, od agentů těch hráčů by dostal víc než dost. Nevěřil bych, že to někdy řeknu, ale zlatý Rada.