Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

Ani v sedmém přípravném zápase v zimní přestávce juniorka neprohrála, dnes si v Nymburce proti Kolínu připsala třetí remízu.

Slavia - FK Kolín 1:1 (1:0)
Branka Slavie:
Zámečník

Slavia: Malina - Mikula (46. Prošek), Mac, Kolařík, Herc - Vondráček, Čepelák, Veselý - Růžička (46. Ptáček), Červenka, Zámečník

Na zápase byl náš čtenář MVSKSVCFIM, jehož postřehy najdete v komentáři pod článkem.

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.02.2013 21:08 |  
    0 0

    Slavia - Kolín 1-1

    Zápas to byl hodně bojovný a ke konci také hodně vyhecovaný. V první půli byla lepší Slavia, Kolín neměl žádnou větší šanci. Slavia dala gól po pěkné akci, kdy Červenka přihrával přes celé vápno milimetrový míč na kopačku Zámečníka a ten už neměl problém zakončit do prázdné brány. Slavia pak měla ještě dvě pěkné střely, kdy střílel Veselý a Červenka.

    Druhý poločas už byl ze strany Slavie bez šance. Kolín měl více ze hry, víc držel míč a lépe kombinoval. Nám fungovala dobře stoperská dvojce Mac-Kolařík, takže to měl soupeř složité. Nakonec dal ale gól po centru ze strany hlavou. Kolín hrál, hlavně ve druhém poločase, hodně agresivně. Místo toho aby se zápas dohrál v klidu, tak to rozhodčí svým ignorováním zbytečně vyhrotil.

    Z hráčů Slavie mě dnes zaujal Mac (po celý zápas), Zámečník, Vondráček a Veselý (v první půli). Naopak kdo mě zklamal, tak to byl Čepelák, podle mě dnes nejhorší na hřišti.

    aby jste to nemuseli hledat :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 06.02.2013 21:11 |  
      0 0

      Diky, tak trosku jsem doufal, ze te to napadne sem zkopirovat :o)

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.02.2013 21:17 |  
      0 0

      kdybych to měl ještě doplnit, tak za Kolín odehrál poločas ex-bohemák Hartig, celý zápas odehrál útočník Štoček, který dal letos v ČFL 11 gólů, před pár lety hostoval na Žižkově a údajně se o něj zajímala i Slavia. V té době kdy si ho vyhlédl Žižkov, tak byl nejlepším střelcem Divize.

      K tomu vyhrocenému konci snad jen to, že ke konci zápasu byl tvrdě loktem (nevím jestli to byl úmysl) zasažen do obličeje Ptáček. Rozhodčí tomu nevěnoval větší pozornost, až poté co se hlasitě ozvala střídačka s tím, že Ptáčkovi teče krev z nosu (zaslech jsem něco o zlomeném nosu) tak to rozhodčí přerušil. Ptáček byl ihned stažen ze hry a na zbytek zápasu ho nahradil již vystřídaný Růžička.

      Jinak Petrouš měl po celý zápas plnou střídačku hráčů, ale vystřídal jen 2x. Zahlédl jsem tam Bazala, Malcharka, Brůžka, Hrubeše. Ani jeden však do hry nezasáhl.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        Kuliss9     před 12 lety 06.02.2013 21:24 |  
        0 0

        Vrátil bych se k tomu loktu, bylo vidět, že ten hráč cca okolo 30let byl v první půli zrhuba 3krát nevybíravě dojet hráči slavie a asi to psychicky neunesl, tak se také jednou ohnal nic hrozného. Ani bych neřekl, že byl Kolín nějak přehnaně agresivní, spíše bych řekl, že hrál pravý dospělý fotbal a přesně na tohle si kluci musí zvyknout chtějí-li někdy něčeho dosáhnout ve fotbale. Bohužel dorostenecká liga a juniorské je stále hodně o fotbale, je to takový mezipřechod k tomu dospělému fočusu. Ale víte za co jsem se dnes ohromně styděl? Dvojice Knoflíček-Petrouš ty jsou tak ohromně nesoudný, to byl děs takovýto lidé by absolutně neměli co dělat a mít společného s takto mladými fotbalisty!!! To je největší průšvih.

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          Kuliss9     před 12 lety 06.02.2013 21:25 |  
          0 0

          Jinak MVSKSVCFIM absolutní souhlas se zbytkem hodnocení :). Jo a ještě také té agresivnější hře trošku přispěl špatný povrch v Nymburce je taková ta starší sešlapaná tvrdá umělka.

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.02.2013 21:27 |  
            0 0

            umělka která při zápasech nymburského basketbalu údajně slouží jako parkoviště

            • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

              vlchan     před 12 lety 06.02.2013 21:35 |  
              0 0

              Můžeš prosím vysvětlit nařčení Knoflíčka a Petrouše. Zatím jako děs působí toto tvé nařčení.

              • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                Kuliss9     před 12 lety 06.02.2013 21:42 |  
                0 0

                Vlchan byl jsi na zápase??? Pokud ano mohl jsi si všimnout, jak arogantně a sprostě se tito dva pánové chovali vůči soupeři a okolí? Zastávám ten názor, že chlapci v juniorce cca okolo 20 let by měli mít lidi okolo sebe kteří jím mají jít příkladem a něco jim dát a ne hulváty!!! Chápu, že Knofla je jednou z legend Slavie na hřišti jsem také stál za ním a měl ho rád, ale pokud se nedokáže chovat tak ať se nestará o mládež. :) Petrouš je kapitola sama o sobě sprostota a jediný neustále opakující se argument vůči všem CO TY JSI KDY DOKÁZAL?

                • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                  Alanor (admin)     před 12 lety 06.02.2013 21:47 |  
                  0 0

                  Je pravda, že Petrouš nejde při zápase pro sprosté slovo daleko. Ale to, že nemá pracovat s mladými hráči, je hodně přehnané tvrzení, zatím má na výkonnost hráčů jednoznačně pozitivní vliv.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                    Kuliss9     před 12 lety 06.02.2013 21:54 |  
                    0 0

                    Ok :) přiznám se v podzimní části jsem viděl pouze juniorské derby jinak juniorku pouze v zimní přípravě. Tak možná proto mám názor jaký mám a opravdu neberu vaše tvrzení, asi to bylo tím, že jsem dnes stál moc blízko nich :D, ale opravdu musím říci, že jsem se dnes styděl takové chování slavii nepatří to spíše takovou aroganci vidím od Haška a spol. z toaletné........

                    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                      subHuman     před 12 lety 06.02.2013 22:20 |  
                      0 0

                      Na utkanich juniorky pravidelne stavam za stridackou Slavie. Na tomto zapase jsem nebyl a nemuzu tak hodnotit chovani kohokoli behem tohoto utkani. Rezolutne ale odmitam, ze by pripadne nevhode chovani trenerskeho tymu Slavie melo byt normou. Naopak - v mnoha utkanich reaguje lavicka napr. na neodpiskane kriminalni zakroky slabsich souperu az nepochopitelne mirne - staci konfrontovat s reakcemi jinych treneru. Garantuji Vam, ze trener Rada pri stejnych situacich reaguje o poznani hure.
                      A napsat, ze panove Petrous a Knoflicek jsou ostudou a nemaji co na stridacce delat je uz vrchol - jednoznacne za ne mluvi nejen vysledky a predvadena hra, ale i pocet hracu, kteri pod jejich vedeni maji moznost nakouknout do Acka. Chodte na juniorku pravidelne a presvedcte se sam, muzete jiz v nedeli rano na Vysehrade.

            • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

              Kuliss9     před 12 lety 06.02.2013 21:36 |  
              0 0

              Tak to vysvětluje proč vypadala tak jak vypadala :)....... Já se opravdu nedivím, že na takovém povrchu sem tam někomu ujede zákrok, úplně nezaviněně..... Ale řekl bych, že Kolín asi zatím nejlepší mužstvo s kterým juniorka hrála.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.02.2013 22:09 |  
    0 0

    co říkáte na přesun Oskara Fotra z U17 do U19? podle mě má ten klub obrovskej talent a ve Slavii mu hodně věří. Pokud v U19 zůstane i na jaře, tak by to mohl být s Liškou velice dobrý útok.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 06.02.2013 22:13 |  
      0 0

      Jsem zvedavy, kolik sanci bude v U19 dostavat. Ale realne muze hrat za tri tymy od U17 po U19, tak jiste bude mit dostatecne herni vytizeni. Dnes na hristi vubec nebylo poznat, ze hraje proti o dva roky starsim protihracum, dal krasny gol z kroku z hranice vapna umistenou strelou k tyci a promenil samostatny najezd, krom toho prihral Cervenemu na prvni gol a minimalne jednu dalsi tutovku spalil, kdyz strilel misto aby prihraval uplne volnemu spoluhraci.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        quelhar (admin)     před 12 lety 06.02.2013 22:16 |  
        0 0

        Kazdopadne uz aby zacala sezona, protoze ja osobne mam velka ocekavani od vsech tymu, acka, juniorky, U19 i samozrejme tech mladsich, byt tam je boj o cela soutezi a strileni hromady branek tak trochu samozrejmosti :o)

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.02.2013 22:18 |  
          0 0

          a kdo ví, třeba se Fotr v té U19 chytí a posune se ročníkem 94 do juniorky. :)

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.02.2013 22:20 |  
            0 0

            jo to mě ještě napadlo, jak to bude s hráči juniorky ročníku 92 po konci sezóny jarní sezóny ? příští sezónu už budou v juniorce 93 a mladší. Znamená to teda že ty horší 92 tým opustí ?

            • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

              quelhar (admin)     před 12 lety 06.02.2013 22:23 |  
              0 0

              Zrejme ano. Byt v tymu muze byt nekolik malo starsich hracu. Treba na podzim hral pravidelne Kolarik, byt je to rocnik 91. Ale to je vyjimka a urcite drtiva vetsina hracu rocniku 92, o ktere nebude mit Slavia zajem pro A tym, budou muset jit z juniorky pryc...

              • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.02.2013 22:29 |  
                0 0

                aha a na koho to tak předběžně tipuješ ? dva se teď vrátili po hostováních Žák, Brůžek + tam jsou ještě Veselý, Smolák, Sudek, Mikula a Červenka

                • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                  subHuman     před 12 lety 06.02.2013 22:39 |  
                  0 0

                  Nove angazma (alespon hostovani) jiz nyni shani Vesely. Pokud se do A na jare/v lete neprosadi Mikula, tipoval bych i jeho. Zakovi se pred zranenim celkem v zime darilo, Smolakovl take, ale pokud si mohu tipnout, ani oni 2 ani Bruzek a Sudek v Acku sanci nedostanou.

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            quelhar (admin)     před 12 lety 06.02.2013 22:21 |  
            0 0

            Tak to by me opravdu hodne prekvapilo, na to ma podle me jeste cas. Uvidime, jak se mu bude darit, hlavne neusnout na vavrinech a makat...

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            subHuman     před 12 lety 06.02.2013 22:41 |  
            0 0

            Osobne tipuji, ze pokud si udrzi vykonnost a budou se mu vyhybat zraneni, ceka ho juniorka nejdrive za rok a pul.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    Aurel     před 12 lety 07.02.2013 08:10 |  
    0 0

    Jako kovanej slávista jsem se snad poprvé za svou fans éru styděl při včerejším utkání.A to, až do této doby, za mé oblíbence Petrouše - Knoflíčka.Tohle mají být vzory pro mládež,nechutné chování včera a hlavně jejich pořádná ostuda.Rozhodčí to měl ukončit a dál neposlouchat ty jejich slinty.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      spino     před 12 lety 07.02.2013 09:54 |  
      0 0

      Co provedli? :D

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      Kuliss9     před 12 lety 07.02.2013 12:08 |  
      0 0

      Přesně co jsem se snažil napsat o kousek výše, ale bohužel jsou to pro mnohé modli na které se nesmí sáhnout, ale jak psal Subhuman u mého příspěvku mělo by to být pouze vyjímečné vybuchnutí těchto pánů tak snad to bude pravda :)........ Jinak ještě tam psal ohledně Rady, to je obrovský rozdíl Rada trénuje dospělé tam ať už se vzteká jakkoliv chce a nikdo mu to nemůžu vzít, ale s mládeží typu juniorky, dorostu nemoho pracovat hrubiání (než se do mě někdo pustí neříkám že jimi jsou Knoflíček-Petrouš, ale bohužel včera byli) Hlavně nechci vyvolávat zbytečnou hádku jen konstatuji jak to bylo včera, pokud to byl výbuch, který normálně není tak potom v pořádku

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        klimi     před 12 lety 07.02.2013 12:14 |  
        0 0

        Souhlasí s subHumanem, účastnil jsem se bez jednoho zápasu všech podzimních domácích zápasů juniorky a nikdy jsem neviděl, že by Petrouš někdy vybouchl. Naopak výsledky mluví za vše.
        Nikdo neví, co tam padlo. Jestli tam někdo začal říkat něco jako "Slávisto po..." a podobně, tak bych asi taky vyjel, trenér-netrenér.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        denydzlSKS     před 12 lety 07.02.2013 12:24 |  
        0 0

        Ono to může mít i opačný efekt, než že to ty kluky zkazí. Dokážu si předstvit, že by hráči kolikrát i sami vystartovali a nějakým způsobem "komunikovali" s okolím, což by je logicky vytrhlo z koncentrace na zápas. Tím, že se téhle role zhostí trenér nebo vedoucí už kluci tu potřebu nemají a dokáží se spíš soustředit na samotnou hru.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      naplavnik     před 12 lety 07.02.2013 14:00 |  
      0 0

      a může někdo popsat tu situaci, o co šlo, když už je to nyní téma?

  4. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    spino     před 12 lety 07.02.2013 09:55 |  
    0 0

    https://www.facebook.com/?ref=logo# !/photo.php?fbid=10151408857909231&set=a.10151408857784231.501475.317292689230&type=3&theater

    Slavia a Zbrojovka - partnerství na věčné časy! Řebíček forever! :D

  5. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    smichov_1     před 12 lety 07.02.2013 13:23 |  
    0 0

    Mám info od lidí blízkých Slavii že se naším hlavním sponzorem stane Bulat Subajev, to znamená český Lukoil. Prosím redakci aby si to nechali potvrdit přímo v Slavii.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 13:33 |  
      0 0

      tak ne že by se mi to nelíbilo, ale takovýchto spekulací tu už bylo :)
      Emirates, Veolia, pak informace od zdroje blízkého klubu o přestupech :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 13:50 |  
      0 0

      a da nam 500 mil jako rocni prispevek a fanouskum slevu na PH ve vysi 2 kc z litru :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      Ferguss     před 12 lety 07.02.2013 13:58 |  
      0 0

      Slyšel jsem totéž.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        smichov_1     před 12 lety 07.02.2013 14:01 |  
        0 0

        ja si myslím že čekají na oficiální oznámení, ale prosakuje to všude...

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 14:13 |  
          0 0

          Hlavně aby neprosakovala nějaká přehrada :-)) Ne ale vážně potěšilo by to a byl by to další splněný bod po přestupech.

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          subHuman     před 12 lety 07.02.2013 14:14 |  
          0 0

          Tohle se povídalo už někdy v prosinci, jestli si dobře vzpomínám. Osobně tomu moc nevěřím, ale nechám se překvapit...

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      naplavnik     před 12 lety 07.02.2013 14:30 |  
      0 0

      pokud by byl lukoil, tak to by na zápasy mohl chodit i miloš, ne? jen nevím, zda by se ve vipce snesli se standou grosem, miloš ho nevím proč moc nemusí...

      miloš by s alešem mohl v praze vytvořit docela neohrožené nasávací komando, no jéje ;-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 07.02.2013 14:41 |  
        0 0

        Když už jsme u toho, Zeman mluvil o druhém kole prezidentské volby jako o derby Slavia - Sparta. Ví se komu fandí?

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          naplavnik     před 12 lety 07.02.2013 14:49 |  
          0 0

          no mluvil o derby sparta slavia, pokud to byla logická analogie, tak bych to viděl jasně... ale hlavně si myslím, miloš jako správný politik je fanouškem nanejvýše miloše...

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 07.02.2013 14:42 |  
      0 0

      K prosbě, pochybuji, že nám Slavia cokoliv potvrdí. Když by to mohla udělat, tak to nejdřív sama veřejně oznámí.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    naplavnik     před 12 lety 07.02.2013 14:21 |  
    0 0

    mimo téma, martin fenin odpovídal na isportu... tohle mě rozesmálo, tento typ reakcí by mohl nasvědčovat tomu, že jako stín jej to stíhat snad nebude...


    Dotaz: Pořádám párty, hodně chlastu, desáté patro, přijdeš? (podepsán)Troubo

    Fenin: Troubo, díky za pozvání, ale jsem v Turecku.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 15:40 |  
      0 0

      po první akci a Hurkově přestřelení :D

      Rada: Hurkaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 15:45 |  
        0 0

        a krásná finální přihrávka Hrubého na první gól :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          klimi     před 12 lety 07.02.2013 15:52 |  
          0 0

          Naopak v bránění spolu s Nitrianským očividně nestíhali.

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 08.02.2013 08:45 |  
            0 0

            Jo, Hrubý dozadu katastrofální.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 15:55 |  
      0 0

      Díky za odkaz.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    Matlafous     před 12 lety 07.02.2013 17:34 |  
    0 0

    K Lukoilu... Kusý byl v Pardubickém kraji zvolen jako zastupitel za SPOZ. Vůbec bych se tedy nedivil, kdyby vítr vanul směrem z Ruska.

    Já osobně, z toho (čistě z principu) radost nemám.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 17:58 |  
      0 0

      Osobně mě je to celkem u pr.ele, hlavně když budou peníze at je to ruskej nebo arabskej naftař, ono to vyjde na stejno.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        JS (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 21:17 |  
        0 0

        Tak to je odvážná asociace, že SPOZ = Lukoil do Slavie :D Promiňte, ale beru to jako vtip. Za břicho se popadám. Chápal bych podporu firem Řebíčkových známých, ale místní zastupitel provinční strany nemívá vazby na Ruskou státní mafii.

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          th     před 12 lety 07.02.2013 21:57 |  
          0 0

          Taky bych připomněl více než dekádu v mezinárodním hokeji, takže ty konexe Kusého v Rusku nejen na hokejové bosse bych jako utopii neviděl (kdo a skrze jaké podniky platí fungování celé slavné KHL asi víme), když se k tomu přidá i správná stranická příslušnost, tak to je bonus navíc.

          Jestli se tyto spekulace potvrdí, nebudu příliš nadšený, Ruský šovinismus mi neimponuje.

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          Matlafous     před 12 lety 07.02.2013 22:12 |  
          0 0

          Není to odvážná asociace, je lehce paranoidní, uznávám, ale není nereálná.

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            goop     před 12 lety 08.02.2013 01:40 |  
            0 0

            Kusý je spojen se SPOZ? To mne tedy vůbec netěší. A napojení této strany na Lukoil je veřejným tajemstvím.

            • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

              Matlafous     před 12 lety 08.02.2013 11:04 |  
              0 0

              Kusý je v Pardubickém kraji předseda výboru pro sport, volnočasové aktivity a cestovní ruch, zvolený byl vloni za SPOZ.

              Zadejte si do Google spojení "Kusý SPOZ" a vyjede na vás hromada článků.

              • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                Jiri1     před 12 lety 08.02.2013 11:27 |  
                0 0

                To není nic neznámého, daleko zajímavější je jeho názorový obrat, když předtím koketoval s pravicovou ODS.Upřímně byli překvapeni i Pardubičtí novináři , když se dozvěděli o jeho angažmá u Zemanovců.
                Jeho funkce je docela VÝHODNOU záležitosti, ve výboře se mimo jiné rozdělují zajímavé granty a řeší se i peníze n výstavbu sportovtovních zařízení.
                Samozřejmě dostává i docela hezké penize za funkci.

              • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                goop     před 12 lety 08.02.2013 12:13 |  
                0 0

                Jediné plus pro něj je,že kandidoval jako nestraník a to prý byl důvod, proč vzal tuto nabídku. Stejně ale nechápu, že jde do spolku zrovna s touhle partou.

                • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                  Jiri1     před 12 lety 08.02.2013 12:41 |  
                  0 0

                  Staré partaje mají své personální žebřčky , kam je problémem se prosadit, Kusý i když zmizel z Pardubic/bydli v Praze/ je vnimán pozitivně hlavně sportovní veřejností a přes jeho propojeni na některé problematické firmy má otevřené dveře nalevo i napravo.
                  Sponzor , který bude představen v blizké budoucnosti a který se podílel na úhradě přestupů to jen a jen dokazuje.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                    goop     před 12 lety 08.02.2013 13:14 |  
                    0 0

                    Tak teď jsem nepochopil, zda jste chtěl říci, že Kusý se nemohl prosadit na volitelné místo kandidátky zavedených stran a proto zvolil SPOZ ("Staré partaje mají své personální žebřčky , kam je problémem se prosadit") anebo jste chtěl říci, že si Kusý mohl vybrat z mnoha jiných stran ("má otevřené dveře nalevo i napravo"). Nebo co jste vlastně chtěl říci...

                    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                      Jiri1     před 12 lety 08.02.2013 14:05 |  
                      0 0

                      Ano, je limitován tím, že má své koně nalevo i napravo a neni členem žádné uzké skupiny ovládajících tyto partaje.
                      To mu jednoznačně v případě některych personálii vadí, ale v případě řešení konkrétních věcí může být a je ku prospěchu.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    Peregrin     před 12 lety 07.02.2013 20:06 |  
    0 0

    Pokud je informace s Lukoilem pravdivá, dovolil jsem si v rychlosti vytvořit 5 návrhů loga sponzora... 5 minut v malování, žádný photoshop - takže s rezervou. Nebylo by špatné o návrhu hlasovat a výsledek předložit Kusému. ;-)

    Varianty:
    - bez rámečku červenobílý nápis
    - červený rámeček, bílý nápis
    - bílý rámeček, červený nápis
    - bez rámečku modrý nápis
    - bez rámečku zlatý nápis

    http://www.uloz.to/xfavHUT/slavia-rar

    http://www.uloz.to/xGZDkzJ/slavia-bile-pozadi-jpg
    http://www.uloz.to/x8j9z88/slavia-cervene-pozadi-jpg
    http://www.uloz.to/xJhwvgG/slaviapul-jpg
    http://www.uloz.to/x4MupEb/slavia-modry-jpg
    http://www.uloz.to/xUu9gHv/slavia-zlaty-jpg

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 22:33 |  
        0 0

        já jen taku drobnost, že sponzora bych dal o cosy vyše než na pupek...:-) jen take male rypnuti....:-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 07.02.2013 22:49 |  
        0 0

        Uvažujeme stejně. Taky mě u sponzora vždycky nejdřív napadne, jak to bude vypadat na dresu a až potom, jestli jsou to peníze z Ruska nebo odkudkoliv jinud. Z těch návrhů se mi esteticky nejvíc zamlouvá ta půlená varianta, ale nejsem si jistý, jestli by prošla. Takhle v dvoubarevném provodení jsem ji nikde neviděl a předpokládám, že potenciální sponzor bude chtít, aby si ho lidé spojovali s jeho standardním logem. I když na druhou stranu, Synottip tam taky neměl to příšerný kolo, čehož jsem se tenkrát dost obával.

        Když jsem hledal loga Lukoilu, vyskočilo mi taky tohle: http://www.ensembleproductions.co.uk/logos/Lukoil-logo.gif což by nemuselo vypadat špatně.

        Hlavně si přeju, aby se kvůli tomu nedělal nějaký obdélník zase přímo na dresu, jako u Canarie. To bylo naprosto ohavný, když v tom hrála třeba mládež, která tam sponzora neměla, nebo když tenhle úžasně reprezentativní dres předávali zástupci Atlétika.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      chcipak     před 12 lety 08.02.2013 01:05 |  
      0 0

      No, jestli je na těch spekulacích jen trocha pravdy, můj názor je, že na dresech budem mít spíš Jet, nežli Lukoil.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        mike-k (přítel SN)     před 12 lety 08.02.2013 08:21 |  
        0 0

        JETky nahrazujou všude LUKOILem, takže LUKOIL. :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 08.02.2013 13:47 |  
      0 0

      Tohle je velmi dobrá varianta

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        subHuman     před 12 lety 08.02.2013 13:55 |  
        0 0

        Naopak - doufám, že ten odporný bílý pruh na dresech již nikdy více nebude.

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          Matlafous     před 12 lety 08.02.2013 13:59 |  
          0 0

          Já v to taky doufám, ale nedělám si iluze. :((

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            Jiri1     před 12 lety 08.02.2013 14:12 |  
            0 0

            Líbí se mi ta vaše varianta pane M., protože dresy jsou jasné a přehledné, nechci mít ze Slávistického dresu , tričko jistého klubu.
            V posledních letech se i variaci dresu nevěnovala náležitá pozornost, dresy byly často i kvalitou poměrně za očekáváním, slyšel jsem, že by mohla přijít jiná firma , která by nás tzv. oblékala, ale byl to jen neověřený drb.

            • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

              JS (přítel SN)     před 12 lety 08.02.2013 14:19 |  
              0 0

              Byl, protože Umbro nám dohodil Jarolím, jehož bratr pracuje v pobočce Umbra pro ČR. A pokud se nepletu, byl tehdy uzavřen nějaký dlouhodobější kontrakt. Zajímavé také je, že jednu dobu polovina ligy hrála v Umbru a pak od toho všichni odešli (Jablonec, Slovácko, Boleslav, Brno...). Na druhou stranu jsem rád, že nemáme Nike, které by nutilo hráče nosit i jejich kopačky viz Sparta.

              • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                Matlafous     před 12 lety 08.02.2013 14:48 |  
                0 0

                Já osobně jsem s Umbrem spokojený. Mám třeba i míč, se kterým jsme tehdy pod Jarolímem vyhráli titul (takové červeno zlaté Umbro s kulatým slávistickým logem) a je to super kvalita.

              • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                quelhar (admin)     před 12 lety 08.02.2013 14:55 |  
                0 0

                Malik jednu chvili rikal, ze uvazovali o presunu k Adidasu, ale nakonec zjistili, ze Umbro je levnejsi a zajisti lepsi sluzby.

                • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

                  JS (přítel SN)     před 12 lety 08.02.2013 15:47 |  
                  0 0

                  Asi je to pravda, sice bylo Umbro "rodinný byznys" stejně jako Marek a Lukáš atd., ale zase nám udělali dresy na míru - co se týče hvězdy atd., pamatuji si, jak za časů adidasu s tím byl problém (velikost, umístění).

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        Barra     před 12 lety 08.02.2013 14:10 |  
        0 0

        Tak tohle si mi osobně MOC líbí. Good job!

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          JS (přítel SN)     před 12 lety 08.02.2013 14:11 |  
          0 0

          Já navrhuji napsat to azbukou

          • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

            goop     před 12 lety 08.02.2013 14:47 |  
            0 0

            :-))) thumb up!

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        Matlafous     před 12 lety 08.02.2013 14:46 |  
        0 0

        Takhle varianta mi přijde nejlepší, ale dám ruku do ohně za to, že ani za boha neodpovídá vizuální identitě LUKOILU - takže tramtadadá :))

        Firma bude chtít logo jednobarevné.

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 08.02.2013 16:08 |  
          0 0

          No hlavně tady žádný Lukoil ještě není :-)

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          smichov_1     před 12 lety 08.02.2013 17:20 |  
          0 0

          Já neumím malovat, jinak bych si přisadil svoji trošku do mlýna, a sice svislý nápis, jako měl Ajax (ABN AMRO). To je podle mě pro sešívaný dres jako máme my (nebo Ajax), nejlepší.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        Peregrin     před 12 lety 09.02.2013 02:29 |  
        0 0

        Přesně takhle jsem si to představoval. Bílý rámeček je sice univerzální pro naplácnutí jakéhokoli sponzora, případně pro jejich průběžné střídání (canaria, smart wings, fortuna), jinak je to ale vrchol nevkusu. Co si pamatuji, tak své logo nechaly poměrně úspěšně obtéct synottip nebo benzina - přes shodu v barvách.

  9. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    goop     před 12 lety 08.02.2013 14:53 |  
    0 0

    Dosti podivná sestava na dnešní zápas: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Koreš, Petrák, Zmrhal, Šimeček - Kisel - Škoda.

    Čekal bych , že se objeví Gecov, Fenin, případně Hurka a nikoli Koreš, Škoda a Šimeček...

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      Tonda     před 12 lety 08.02.2013 14:55 |  
      0 0

      naopak me se ta sestava libi, mladosi muzou ukazat jestli se prosadi proti zkusenemu tymu, vzadu jecelkem zkusena a doufam ligova obrana.

      • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

        Tonda     před 12 lety 08.02.2013 14:57 |  
        0 0

        jinak bych rekl, ze ma Rada jasno o obrane, a jeste dava prostor hracum v zaloze a utoku.

        • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

          goop     před 12 lety 08.02.2013 15:00 |  
          0 0

          Ano, obrana vypadá, jako to nejlepší, co máme (dle mého názoru). Myslel jsem právě, že postaví také Gecova, který jako DZ s tou obranou by měl dost spolupracovat.

    • Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

      Matlafous     před 12 lety 08.02.2013 14:58 |  
      0 0

      A kdo je levé křídlo? Zmrhal nebo Šimeček? Já osobně bych tipoval Zmrhala. Jinak obrana se mi líbí moc.

  10. Re: Juniorka: Slavia - Kolín 1:1

    moxi (host)     před 12 lety 21.05.2013 05:01 |  
    0 0

    ray ban sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban sunglasses sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban on sale [www.chicraybansunglasses.com]
    http://www.chicraybansunglasses.com [www.chicraybansunglasses.com]

    ray ban sunglasses on sale [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    ray ban sale uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    http://www.raybans-sunglasses.co.uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]

    ray ban sunglasses uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    ray ban uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    http://www.cheapray- bansunglasses.co.uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk].