Slavia - Trnava 2:1 (1:1)
Branky: 33. Škutka, 70. Škoda - 18. Vyskočil
Slavia 1. pol.: Čontofalský - Dostál, Dobrotka, Hubáček, Juhar - Gecov - Koreš, Šimeček, Tusjak - Kisel - Škutka
Slavia 2. pol.: Rakovan - Mikula, Nitrianský, Bortel, Čonka - Petrák - Vošahlík, Bazal, Hurka, Mičola - Škoda
I tentokrát poslal Petr Rada do zápasu kombinovanou sestavu, na hrot útoku se v první půli postavil Dávid Škutka. Slávisté do zápasu nevstoupili dobře, nedokázali si vytvářet šance a naopak na druhé straně musel hasit proti Lietavovi Čontofalský, následná střela Augustiniho skončila nad. O dvě minuty později však Augustini našel ve vápně Vyskočila a hosté vedli - 0:1. Až po inkasované brance se slávisté trošku probrali. Po Juharově trestném kopu a chybě hostujícího golmana Rašky byl v zajímavé pozici Kisel, jeho kličku ale Raška vystihl a svou chybu tak napravil. V 33. minutě však už bylo vyrovnáno, Kiselův centr proměnil hlavou ve svou premiérovou branku v sešívaném dresu Dávid Škutka - 1:1! Šanci otočit skóre na slávistickou stranu měl pak hned dvakrát Kisel, poprvé ho však vychytal Raška a podruhé mířil těsně vedle.
Do druhé půle zasáhli hned tři hráči, kteří ze zdravotních důvodů v předchozích přípravných utkáních chyběli - Jan Mikula, Josef Bazal a také Jan Vošahlík. Po pěti minutách připravil dobrou příležitost Škoda pro Hurku, ten však bránu soupeře minul. Slávisté si udržovali převahu a ta přinesla ovoce dvacet minut před koncem zápasu, když Hurkův přímý kop vyboxoval Raška jen do prsou Milana Škody, od kterých se míč dostal do brány - 2:1. Pět minut před koncem zápasu mohl vstřelit svůj první gól za Slavii také Milan Bortel, hlavičkoval však vedle a zápas tak skončil výhrou Slavie 2:1.
Komentáře (111)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Trnava 0:1 v 1. pol.
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 11:39 |Dáááávid Škutka
Re: Slavia - Trnava 0:1 v 1. pol.
violence před 12 lety 01.02.2013 11:39 |Škutka 1-1 :))
Re: Slavia - Trnava 0:1 v 1. pol.
Barra před 12 lety 01.02.2013 11:41 |Já tušil že David Škutka se dnes trefí! Celkem bych byl rád, kdyby ho Rada nechal i v druhé půli na hřišti, vůbec by mi nevadila hra na 3 útočníky Škoda-Škutka-Fenin. Vždyť jde jen o přípravný zápas, nic se nemůže dramaticky pokazit.
Re: Slavia - Trnava 0:1 v 1. pol.
Betynka58 před 12 lety 01.02.2013 11:48 |Souhlas, taky by mě zajímalo, jak by to těm třem klapalo. V některých domácích zápasech by to mohla být dobrá varianta.
Re: Slavia - Trnava 0:1 v 1. pol.
denydzlSKS před 12 lety 01.02.2013 11:53 |Fenin nenastoupí, je zraněnej.
ŠKUTKA
smichov_1 před 12 lety 01.02.2013 11:49 |Snad máme šutéra. Nemusí být reinkarnace Bicana, stačí když bude reinkarnace Kuky. :-)
Re: ŠKUTKA
mart před 12 lety 01.02.2013 12:35 |Ne, Kuky ne. Kdyz ne Bican, taktreba .... Kosek (?)
Nevsimnul ste si nekdo, ze hraje v ploutvich (?)
Nebo ma mozna tak silene velkou nohu , ... treba Geunter Netzer mel jednu nohu 47 a druhou 48... , no a jestli bude mit ranu jako on .... tak by mohl mit Juhar konkurenci (rychlost vystreleneho mice) ... mozna i Zdeno Chara :D
Re: ŠKUTKA
Barra před 12 lety 01.02.2013 12:45 |Ha Marte, Guenter Netzer, můj absolutní oblíbenec ze ´70 let. Borussia Moenchengladbach, pak Real Madrid, hlouhé blond pačesy až na ramena - a ta jeho kopací technika!
Re: ŠKUTKA
mart před 12 lety 01.02.2013 13:10 |:D ... hlavne ta priserna rana :)
Ale takovejch bylo v sedumdesatejch letech vic. Nemci meli treba mladicka Bonhofa, ... to taky byla rana jak z dela.
My sme tenkrat meli Jurkemika, ... tam bych se taky bal do toho strcit ruku.
Ve Slavii si pamatuju Rudu Svobodu(Ruda Houba), ten umel taky paradne vypalit, ... i kdyz to uz spis byl konec 70 let...
V osumdesatych letech byl pak Ronald Koeman....
Me ale hlavne prislo (mozna to je spatnym videem na Youtube) ze ten Skutka ma snad ploutve misto bot :)
Re: ŠKUTKA
Barra před 12 lety 01.02.2013 14:13 |A Němci měli ještě v ´70 letech ještě ostřelovače Georga Schwarzenbecka, ´marxistu´ Paula Breitnera, Holanďané Johan Neeskens…
A podívej se na 2 góly od Arie Haan, Holanďan, Anderlecht, během WM 1978 v Argentině. Jeden proti Itálii a Dino Zoff, druhý pár dní později proti BRD, Sepp Maier.
http://www.youtube.com/watch?v=Unk70-7_qBI
http://www.youtube.com/watch?v=Unk70-7_qBI
O generaci později jsme měli v Belgii hráče Ludo Coeck, ex Anderlecht, Inter Milan, který za národní mužstvo proti DDR dal také krásnou dělovku. Coeck se zabil při autonehodě když mu bylo 30 let.
http://www.youtube.com/watch?v=u5iNWrFfqA0
Re: ŠKUTKA
mart před 12 lety 01.02.2013 14:36 |Schwarzenbecka pamatuju dobre, moc golu nedaval ale ten asi nejdulezitejsi dal ve finale PMEZ proti Atletiku v roce 1974 v posledni minute - a to bylo z dobry dalky :)
Breitnera pamatuju jako silhaveho executora penalty ve finale WM74
Ty ostatni , vcetne Ludo Coeka pochopitelne taky pamatuju, .... hezky se na to vzpomina.
Jeste k tomu finale PMEZ v 74 ... prvni zapas (1;1) byl na prvnim programu, takze sme to s tatou mohli sledovat doma, ale druhej (Bayern v Atletico 4:0) byl na "dvojce" a tu my jeste nemeli :), tak sme museli k tatovu kamaradovi, kterej pro zmenu poslal svoji zenu na navstevu k nam :D. Holt byla jina doba....
Re: ŠKUTKA
bongor před 12 lety 01.02.2013 15:37 |Ve II.třídě hrál nějakej Pardubský.Když kopal penaltu,tak to brankáři odmítali chytat.kopal to bodlem doprostřed brány,vážil 110 kilo a tak to případného odvážného brankáře zaneslo až do branky.
Jo pěknou ránu míval i Vojta Bradáč,pamatuju si ho ve Viktorce/tenkrát Slavoj Žižkov/,ale hrával myslím i za nás.
Re: ŠKUTKA
mart před 12 lety 01.02.2013 15:52 |tak to bylo Bongore pred moji dobou.
Vojtu bradace umim jen z vypraveni :)
Jsem holt siiiilene mladej, .... to se neda nic delat. mart
Re: ŠKUTKA
Barra před 12 lety 01.02.2013 16:09 |No kdybych měl chytat penaltu proti Roberto Carlsovi, také bych se asi raději schoval za tyč. Stehna s průměrem nějakých 60 cm...
Jinak si nic Marte nic z toho nedělej, že jsi mladší a že bys nám v tramvaji tedy asi měl uvolnit místo. Však na tebe také jednou příjde, do toho také dorosteš:-)
Re: ŠKUTKA
Enkidu před 12 lety 01.02.2013 20:31 |Jo mít tak Koška, to by byl druhej Messi :)
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 12:02 |škoda zrovna když jsem se nemohl dostavit osobně, tak hraje Mikula a Bazal. Jinak Nitrianský na stoperu ? Zajímavá varianta
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
Barra před 12 lety 01.02.2013 12:11 |Vošahlík dnes hraje? Ze včerejšího článku na SN jsem pochopil že ho čeká další rekonvalescence a že dokonce bude muset podstoupit operační zákrok?!
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
Jiri1 před 12 lety 01.02.2013 12:16 |Panove ze zdejsi redakce meli spatne info, tose stava......
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
Barra před 12 lety 01.02.2013 12:24 |Nikdo není dokonalý.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
subHuman před 12 lety 01.02.2013 13:56 |"Pánové ze zdejší redakce" uveřejnili pouze to, co jsem jim poslal já. A mě to ten den na zápase řekl hráč A mužstva.
Co se mezitím stalo nevím, nicméně za dezinformaci se všem tímto omlouvám - napsal jsem pouze to, co jsem pár hodin předtím slyšel od onoho hráče.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
bongor před 12 lety 01.02.2013 15:38 |a nebo byl v noci na té operaci a dneska už v rámci rehabilitce nastoupil.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
Barra před 12 lety 01.02.2013 15:43 |Byla to úmyslná dezinformace, abychom zmátli soupeře:-)
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 12:11 |a co Hrubý ? nevíte co s ním je ?
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
subHuman před 12 lety 01.02.2013 13:57 |Celý zápas strávil na lavičce.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:12 |Záskok, kdyby se někdo zranil. Z hráčů, co dnes nenastoupili je nejmladší, tak mu to v té zimě asi dali vyžrat. :))
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
Philliip před 12 lety 01.02.2013 12:25 |Překvapuje mě, že nastoupil Vošahlík. Tak snad se mu zranění budou vyhýbat.
Mám pocit, že Rada už má v hlavě stoperskou dvojici Bortel - Dobrotka a proto je staví v této části přípravy většinou ještě od sebe.
Předpokládám, že na herním soustředění už bude sestava ustálenější a Gecov bude hrát s Petrákem střed zálohy. Osobně se už vzdávám myšlenky, že budeme hrát na 2 útočníky. Ale záložníky máme ofenzivní, tak snad ta půjde.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
mike-k (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 12:30 |Já pořád doufám, že ty dva útočníky tam bude stavět, přišlo by mi to škoda je nepostavit, když už na tu pozici máme víc než jednoho hráče.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
denydzlSKS před 12 lety 01.02.2013 12:32 |To přece není důvod. Do zálohy máme zase asi 13 možností, tak přece nebudem nastupovat s 8 záložníkama.. Ať hrajem s jedním, dvěma nebo třema - hlavně ať to tam padá, komukoliv.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
mike-k (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 13:00 |tak to samozřejmě že né, ale na co potom mít na jednu pozici v útoku 4 hráče (i Vošahlíka tam počítám), když ostatní pozice máme "jen" zdvojené???
Vím je to rouhání, ale prostě mě osobně to příjde škoda.
Re: Slavia - Trnava 1:1 v 2. pol.
Philliip před 12 lety 01.02.2013 12:32 |Je otázka proč se dnes hraje na jednoho útočníka. Buď je to tím, že není k dispozici Fenin a Rada chtěl rozložit síly tak, aby každý hrál poločas. A nebo hru na jednoho útočníka preferuje (což bude pravděpodobné).
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
Barra před 12 lety 01.02.2013 12:26 |I ušmudlaný gól odrážkou ze zad Milana Škody je gól. Kéž by v každém kompetičním zápase se trefilo duo Škutka-Škoda, jako dnes.
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
Philliip před 12 lety 01.02.2013 12:29 |Tak, tak...a třeba klidně prde*í:)) Podle onlajnu se zdá, že máme výraznou převahu, což je vzhledem k sestavě vynikající.
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
Barra před 12 lety 01.02.2013 12:32 |Musíme Škodu pochválit, že si vybral správné místo před brankou -i to je umění. V každém případě jsem rád pro Škodu, že se mu celkem daří. Konkurence nikdy neškodí.
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
Philliip před 12 lety 01.02.2013 12:34 |Já osobně Škodu nepovažuju za špatného útočníka. Když bude mít podporu spoluhráčů, tak góly dávat bude. Ještě za něho budeme rádi si myslím:)
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
mart před 12 lety 01.02.2013 12:38 |No treba mu pan Rada rek': ... hele Skodo, ... kdyz nebudes davat goly, ... pudes do vobrany. Jasny? No, a Milanovi se treba nechce hrat v obrane, tak se rozhodnul, ze bude davat goly (?). Mozna :)
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
Barra před 12 lety 01.02.2013 12:49 |Tak s tím absolutně souhlasím. Nikdo v mužstvu neměl tak nevděčnou pozici v této sezóně jak Milan Škoda.
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
bongor před 12 lety 01.02.2013 15:42 |No byl tak trošku fackovacím panákem,ale s ním v tom drželi basu i LJ
a samozřejmě Hub.
Re: Slavia - Trnava 2:1 v 2. pol.
Euforak (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 12:33 |Podle onlajnu mi přijde, že Hurka jezdí po prdeli.. Nic jiného mu teď asi ale nezbejvá..
Re: Slavia - Trnava 2:1
Philliip před 12 lety 01.02.2013 12:46 |Počkáme si na info od zúčastněných. Každopádně z onlajnu bylo patrné, že od inkasované branky jsme byli lepší, celý druhý poločas převaha. Ofenzivní hra i podpora z křídel. Ale důležitější budou názory těch, co se přišli podívat. Tak jsem zvědavý.
Slavia - Trnava 2:1
Stroninhu před 12 lety 01.02.2013 13:48 |Tak já to dnes zkusím, uvidíme, co z toho bude, berte to jako subjektivní pocity:
První půlka rozhodně lepší, i když prvních 10 minut jsme hořeli a dostali i góla, pak si to ale sedlo a byl to hezkej fotbal. Napadání hned u brankáře a pressing celkově hodně vysoko. Asi by to chtělo více klidu v koncovce, přeci jen jsme měli snad 3 tutovky. Většinu z nich v první půli nedal Karolko, ale i tak musím uznat, že jezdil nahoru dolu a nevynechal jedinej balon, pochvala. Nefungovali nám kraje ani na jedné straně Koreš je zralý na odchod do divize (možná) jako kdyby zapomněl celkově hru. Lépe se vedlo Tusjakovi, ale né o moc. Nejvíce akcí šlo středem přes Kisela. Juhar měl moc hezkou tvrdou ránu na bránu z přímáku. A gól bych ze 70% přečtl právě Kiselovi, ta nahrávka na hlavu Škutky to byl výstavní kousek. Škutka, nevím podržel udělal co měl, ale zdál se mi pomalý uvidíme. Mohl jít do akce sám na brankáře, kdyby byl rychlejší, ale jak říkám uvidíme.
Druhá půle byla velmi rozháraná, bylo to i tím že Trnavanům nešel skoro zpracovat balón a dopředu nic nevymysleli, ani my jsme moc neudělali dopředu, většina balonu končila na Škodovi, který to vracel hlavou zátky, nebo na lajně mezi Mikulou a Vošahlíkem. Více se mi líbila strana s Mičolou a Čonkou i když Mič hrál hodně na sebe, nicméně nemohl si to s nikým moc dát. Škoda většinu míčů dopředu kazil, nebo dával na paty. Gól bych přičetl opravdu velmi šťastné náhodě. Líbila se mi obrana s Nitranským a Bortelem, Bortel je celkem klidný a nedělá blbosti, samozřejmě Trnava ho moc neprověřila. Rakovan neměl starosti, ale co na něj šlo to zvládl i ty "husté" malé domů, co mu tam posílali.
Čontofalský - měl tam asi dva úlety ale zvládl je tak - 6
Dostál - nebylo to od něj úplně nejhorší - 5
Dobrotka - podle mne skvělý stoper, pohoda, rozehrávka, čtení hry - 8
Hubáček - klasika - 6
Juhar - 6
Gecov - sem rád, že tu je, umí přečíst hru, podržet nebo rozhrát - 8
Koreš - hrůza, cokoliv co udělal bylo špatně. Až na jednu technicou střelu opravdu děs - 2
Šimeček - nevýrazný - 4
Tusjak - 4
Kisel - rval se, bojoval, chtěl jsem dát 7 ale za tu nahrávku na gól - 8
Škutka - líbil se mi, podržel dal góla, chtělo by to větší rychlost - 7
Rakovan - je mi jedno kdo bude chytat, oba se mi líbí stejně - 6
Mikula - překvapení, měl tam dobré momenty - 6
Nitrianský - líbil se mi i na stoperu, nechyboval a rozehrál - 7
Bortel - velmi se mi líbí, klid, rozehra a pokrytí - 7
Čonka - snaží se a kdyby Mičola více kombinoval možná z toho mohlo být více - 6
Petrák - neměl si to ským dát, musel toho zvlýdat moc najednou - 7
Vošahlík - když si vyměnili s Mičolou strany, bylo to lepší - 6
Bazal - nezaujal mne - 5
Hurka - mohl dát sám góla, ale vyřeši to prachbídně - 4
Mičola - hrál dost na sebe, ale to bych mu zase moc nevyčítal, jinak nic extra - 5
Škoda - osobně se mi moc nelíbil, gól velká náhoda jinak nic moc, ale makal to se musí uznat - 5
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 13:54 |Neobjektivní reportáž. Vykuchám pstruha z Tesca (využil jsem návštěvu Edenu :)), předám ho na pánev přítelkyni a sepíšu nějaký report sám. :))
Re: Slavia - Trnava 2:1
Stroninhu před 12 lety 01.02.2013 13:58 |Budu rád. ikdyž objektivní nebude taky ;-)
Re: Slavia - Trnava 2:1
Eluin (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 13:58 |"Předám ho na pánev přítelkyni", to musí být zajímavé :-).
Těším se na další reportáž.
Re: Slavia - Trnava 2:1
subHuman před 12 lety 01.02.2013 14:02 |Také zírám...Asi jsem byl na jiném utkání. Určitě se neshodneme v hodnocení Bazala, Škody, Vošahlíka.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Stroninhu před 12 lety 01.02.2013 14:08 |V pořádku, nevím, byl jsem dneska od 11 hodin v Edenu na UMT. Tak snad jsem koukal na to samé. Vošahlíka jsem měl na druhé straně hřiště, co se týče Bazala tak budiž, ale za Škodou si stojím, nepředvedl nic.
Re: Slavia - Trnava 2:1
subHuman před 12 lety 01.02.2013 14:25 |Já tedy rozhodně nepatřím k fanouškům Milana Škody (na druhou stranu nejsem ani jeho zaslepeným kritikem), ale dnes předvedl svůj nadstandard - vyhrával souboje, sklepával míče spoluhráčům a světe div se - byl schopen obránce i obejít a občas i přihrát... Nic to však nemění na tom, že v útoku Slavie si představuji jiný kalibr...
Pepa Bazal patřil ve 2. půli rozhodně k tomu lepšímu, co na hřišti běhalo. Je silný na míči, kombinačně patří mezi nejvyspělejší hráče v kádru, což dnes také ukázal. U něj je slabina jeho postava - potřeboval by zesílit aby byl nepříjemnější v soubojích (kterých se ale jak ukázal nebojí).
Vošahlík mi připadal hodně bídný, pomalu každá akce u něj končila. Hodně ho kritizoval i trenér Rada.
Osobně se mi velmi (opakovaně) líbil Bortel, takhle nějak si představuji stopera. Kvituji, jeho přehled ve hře, kdy balóny častokrát hned z první rozehrává (po zemi!!!).
V první půli zahrál dobře Kisel.
Velmi by mne zajímalo, proč nebyl ani na lavičce Lukáš Jarolím. Minulý týden jsem slyšel, že by neměl už ani letět do Turecka, ale přesnější info nemám.
Jinak k diskusi o rozestavení - nepředpokládám, že by trenér Rada začal nyní hrát na 2 útočníky. V rozestavení 4-2-3-1 jsme odehráli nejen celý podzim, ale prakticky i celou zimní přípravu. Můj tip (nikoli přání) na Radovu sestavu:
Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Petrák, Gecov - Mičola, Kisel, Tusjak - Škutka.
Vzhledem k tomu, že celou zimní přípravu (viděl jsem zatím všechny zápasy) se bohužel nedaří Tusjakovi, je možné že se na jeho místě objeví někdo jiný, případně tam bude hrát Kisel a místo něj bude hrát Fenin.
Pokud se tedy i na jaře neudrží v základu nesmrtelný Hubáček...
Re: Slavia - Trnava 2:1
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 14:34 |uvedená sestava se asi blíží optimu (aktuálnímu), pro mě je největší otázkou vyřešení hrota (snad napoví ještě to turecko).
bazal byl snaživý, ale mně se asi více líbil šimeček z těch mladejch, přeci jen ze strany mikuly a bazala tam bylo dost ztrát a špatného zpracování... jak říkám, nyní asi ne, budoucnost ano (mikula byl dnes někde na úrovni dostála, řekl bych)
bortel vypadá fakt dobře, leader obrany bude asi dobrotka, ten si to umí "odkomunikovat" v obraně, tohle by mohla být silná stoperská dvojice (prostě se tak zatím jeví).
ano, škoda dneska asi odehrál svůj nadstandard, byl dost ve hře, což se mu na podzim až tam moc často nepodařilo.
mimochodem, kde byl zmrhal? zranění?
Re: Slavia - Trnava 2:1
subHuman před 12 lety 01.02.2013 14:38 |O Zmrhalovi ani Jarolímovi nevím nic, na lavičce nebyli.
Mikulovi se dnes bohužel vůbec nedařilo, připadal mi trochu nervózní. Na druhou stranu byl to od konce podzimu jeho první start v zápase... (ostatně stejně jako Vošahlíkův, kterému se také nedařilo).
Re: Slavia - Trnava 2:1
mxpx (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 18:34 |Zmrhal stál na tribuně a sledoval.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Stroninhu před 12 lety 01.02.2013 14:35 |Tuhle sestavu bych zvolil i já, co se týče Vošahlíka, nechválil jsem ho, známka asi vysoká, ale když si vyměnil kraj s Mičolou bylo to lepší, ok změnil bych to na 4. Já Škodovi naopak fandím, ale prostě měl tam přihrávek, které poslal dozadu, místo toho aby šly dopředu. A když už se rozhoupal přihrát dopředu, tak to šlo pozdě a nebo na paty. Proto jsem ho kritizoval. Rozhodě se mi Škutka líbil milonkrát více.
Re: Slavia - Trnava 2:1
zeleznik2 před 12 lety 01.02.2013 16:24 |Díky za info, tak to opravdu vypadá na sestavu:
Čonty - Nitranský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Petrák, Gecov - Mičola, Kisel - Fenin, Škutka, pokud je tedy Tusjak bez formy, Hubáček na lavičce, nepřímo to potvrdil i trenér v jednom rozhovoru ve Sportu, že stoperská dvojice se zdá být vyřešena.
Re: Slavia - Trnava 2:1
mxpx (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 18:32 |Mě se teda Vošahlík dost líbil. Je rychlej a má cit. Na to že půl roku nehrál mi přišel moc dobrej.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Fallen (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 14:10 |Já musím oponovat tomu, co jsi řekl o Škutkovi. Dle mého názoru je na svoji výšku rychlý dost, a kdyby se nenachal odstrčit obráncem Trnavy k zemi, tak ten běžecký souboj vyhraje. Naopak jeho devizou jsou jeho dlouhé nohy a opravdu si už ani nepamatuji, že by někdo z útočníků dokázal pravidelně zpracovávat prudké balony v souboji, tak jako on dnes. První půle mě bavila více, než kdejaký ligový fotbal. trnaváci na nás na začátku vlítli, ale po gólu se hra vyrovnala a zejména Kisel zabil hromadu šancí. Ten jeho centr na gól a Škutkova přesná hlavička na zadní tyč jsou ovšem zlatý hřeb. Korešovi a Tusjakovi ty míče při zpracování strašně lítaj a První jmenovaný zejména zazdil na křídle co mohl. Jedinou výjimkou jejeho celkem povedená technická střela z hranice vápna, jež ale šla těsně nad. Juhar skoro zabil jednoho trnavského z přímého kopu, když ho trefil ve zdi. Z jeho předcházejícího přímáku podobné razance nedorazil právě Kisel.
Zahazování šancí fungovalo stejně i v druhé půli, takže se Rada dost rozčiloval: (něco ve smyslu "Jednoho vám tam šoupnou a bude se divit, že zas prohráváte"). Překvapil mě i Škoda, dnes poměrně slušně sklepával balony a dokonce zakličkoval.
Re: Slavia - Trnava 2:1
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 14:22 |tak jen doplním o své dojmy. celkově hra nic moc, druhá půle první půle byla lepší, což platí i naopak první půle druhé půle lepší. sestavy docela protočené, takže zápasové automatismy (náběhy, spolupráce krajů atd.) skoro nebyly vidět. v první půli několik šancí připravil karolko, i když sem tam něco zkazil. obrana fungovala až na jednu akci (a bohužel gol) docela spolehlivě, jak dobrotka, tak hub dost vyhrávali hlavy (i přes lietavu), dostál si odehrál slušný standard, docela slušně doplňoval svými náběhy ofenzivu, juhar měl velmi dobré centry, ale taky často padal (obuv). čonto tam vymyslel jednu kravinu, kdy napálil při malé domů dobrotku a odražený míč šel do vápna... střed si hlídal gecov, precizní přihrávky a zpracování (je fakt radost se na to koukat), vykrýval prostor, k ničemu zásadnějšímu se nedostal. oproti hodnocení, mě se velmi líbil šimeček, je daleko dynamičtější a jistější na míči, dovolí si a s hlavou nahoře se snaží něco vymyslet, ale taky to dát na klid a jistotu dozadu (za každou cenu není nutné to rvát dopředu). koreš chce, snaží se, kondičně si myslím, že je v pohodě, ale až na jednu dvě akce se do toho nemůže dostat (zpracování nefunguje, přihrávky ani kličky-pro mě kandidát na hostování bez opce, protože v tomto stavu bude sedět a potřebuje nabrat herní praxi, fotbalista to je, ale bez formy). tusjak klasika, něco vyjde, něco ne, ničím nepřekvapil. a škutka. jedna šance, jeden gol. slušný, je to ale typický hráč do vápna, před vápnem sklepne, snaží se zakombinovat, ale jeho místo je před bránou (kdo zná hru girouda z arsenalu, tak mě svým pohybem přijde podobný)
v druhé půli experiment s nitrem na stoperu, v situaci nouze snad možná, ale dvojice dobrotka-bortel (ten sem mi hodně líbí, klid, rozvaha, timing na hlavy, dobrý kauf bych řekl) a v záloze hub, to by snad mohlo stačit. rakovan je hlav jak stodola, neměl co moc předvézt, ale dobře četl hru a párkrát včas vyběhnul. mikula, bazal, oba se snažili, víceméně je rada chválil a povzbuzoval, ale spíše budoucnost, než aktuální věc k řešení. čonka se snažil a občas se tam snažili s mičem něco vymyslet, ale nic příliš nebezpečného z toho nebylo (až na jednu střelu mičoly). hurka tam střídal lepší momenty s horšími, má navíc, šance tuším zazdil dvě, hrál na pozici podhrota, průměrný výkon, má na víc. mičola je hodně fotbalovej, dost sice kazí, ale v plné formě by to bylo hodně dobré křídlo. vosa se mi moc nelíbil. nic moc nevymyslel, šanci vyloženě zazdil (radu mále odnesli nohama napřed, jak se o něj v tu chvíli pokoušela mrtvice). škoda zahrál svůj standard, přimotal se ke golu, zapojoval se i v hloubce do hry, uvidíme kdo na konec s trojice škoda, škutka a fenin dostane nakonec nejvíce šancí na jaře.
ještě něco málo k radovi. mácu a mičolu tam docela pucoval (taky vosu), ale způsobem, který musí asi ustát jen profesionální hráči. být na hřišti tak si to jdu za ním na lavici snad vyříkat... chválit hlavně důraz, nasazení, dostupování, povedené věci jen vyjímečně. tím chci říct, že bych snad mohl tušit, proč jsou hurka, koreš, možná mičola herně trochu dole. myslím, že oni z lavičky potřebují trochu jiný přístup, první dva hráli pod petroušem docela slušně, je to jiný typ trenéra, myslím, že za výkonností těch dvou je prostě přístup k nim jako k hráčům ze strany rady. na druhou stranu, třeba je to nakonec otuží, vyzrají a budou dobří.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:11 |Mně se Radův slovní přístup v zápasech velmi líbí. Hurku dnes jenom chválil, zato na Vošahlíkovi nenechal nit suchou.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Pepino44 před 12 lety 01.02.2013 15:26 |Jenom Hurkovi vynadal po zahozené šanci,že je to už potřetí.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:28 |To bylo na Vošahlíka.
Re: Slavia - Trnava 2:1
quelhar (admin) před 12 lety 01.02.2013 15:23 |Myslim si, ze profi hraci by meli umet snest kritiku sveho vykonu. A mimochodem k Petrousovi - v juniorce casto ukazuje odlisnou tvar, treba Bazala v mnoha zapasech vylozene dusil (vubec bych se nedivil, kdyby Petrouse ted Bazal fakt nemel rad), ale pomohlo mu to a za ten pul rok sel nahoru skoro az neuveritelne.
Re: Slavia - Trnava 2:1
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 15:31 |naprosto rozumím tomu, že na někoho lépe platí kartáč, na někoho působí více med... jde mi o to, že kouč by měl být i dobrý psycholog, který to umí vycítit.
jinak souhlas s tím, že je to jejich chlebíček, takže se nějak musí adaptovat na situaci. jen bych nerad viděl, aby se především našimi odchovanci nevhodným přístupem kouče mrhalo...
Re: Slavia - Trnava 2:1
quelhar (admin) před 12 lety 01.02.2013 15:40 |Jasne, ja vice mene souhlasim, ze trener by mel vedet, jak na ktereho hrace. Cilem me poznamky spis bylo upozornit na to, ze Petrous neni takovy beranek, jak by se mohlo jevit z tveho puvodniho prispevku :o)
Re: Slavia - Trnava 2:1
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 15:45 |ok, ovšem při srovnání s počínáním rady to ovšem minimálně tento dojem může navozovat.
Re: Slavia - Trnava 2:1
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 15:39 |a nedusil jej (to já nevím, idiotský čas juniorky jaksi nedovoluje hojnou účast) právě z toho důvodu, že se předpokládalo, že nastoupí do přípravy áčka, což mělo fungovat jako jistý test, jak na to bude reagovat (až na něho rada zhurta půjde)?
což nechci soudit, kdo z nich je lepší trenér, protože o tom se rozhoduje na hřišti. a minimálně za to skoro sestupové jaro si petrouš můj resp. zaslouží.
Re: Slavia - Trnava 2:1
quelhar (admin) před 12 lety 01.02.2013 15:42 |Nemyslim, ze by nekdy v srpnu nebo zari uz Petrous vedel, ze Bazal pujde v zime do pripravy acka.
Re: Slavia - Trnava 2:1
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 15:49 |tak nevím, co znamenalo tvé "v posledních zápasech", napadlo mě to jako určitá konstrukce toho, proč tomu tak bylo. prostě stylem "hochu, zkusím tě připravit na to, co taky můžeš zažít." ;-)
ale jak říkám, na juniorku jsem prostě chodit nestíhal, pondělní termín od 17 hod ještě takto bokem je prostě asi i do budoucna nereálný... a nějak ty hypotéky a odbytné holkám zajistit člověk musí, že...
Re: Slavia - Trnava 2:1
slaviator před 12 lety 01.02.2013 21:33 |já tam čtu V MNOHA ZÁPASECH, nikoli V POSLEDNÍCH ZÁPASECH...
Re: Slavia - Trnava 2:1
bongor před 12 lety 01.02.2013 15:59 |jsou lidi a hráči mezi ně taky patří,kteří potřebují občas zpucovat,aby šli nahoru.Jiní potřebují chválit a taky jim to často pomůže.trenér by měl být psycholog,aby poznal,jak na koho.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Pepino44 před 12 lety 01.02.2013 14:32 |Tak neříkám,že hodnocení je neobjektivní,protože opět bude-co člověk to názor.Já rozporuji hodnocení - Mikula-naprosto mě nezaujal,na ligu zatím nemá,Dostál o mnoho lepší. Mičola-ano,hrál na sebe ale makal,rozhodně bych ho oznámkoval lépe než Mikulu,jinak celkem shoda. Pokud to dle online vypadalo na naší větší převahu,tak to je omyl. Na to,že Trnava je poslední v Corgoň lize,nebyla převaha ani v jednom poločase nijak výrazná. Trnava podnikala dost rychlé a nebezpečné protiútoky. Jinak Koreš po zranění v A opravdu nemá co dělat,Hurka sice celkem makal ale bez efektu,do čeho kopl,to bylo téměř vždy špatně(v koncovce).Bazal podobně jako Mikula-ještě nedorostl.Bortel lepší Dobrotky. Bortel velmi dobře organizuje obranu. Je to jenom krátké zhodnocení,spíše reakce na příspěvek Stroninha.
Re: Slavia - Trnava 2:1
zeleznik2 před 12 lety 01.02.2013 16:28 |Díky za info, podle hodnocení zatím vyplývá, že LJ a Koreš do Turecka nepoletí, stejně jako dorostenci Bazal, Mikula a Šimeček, Hurka s otazníkem.
Re: Slavia - Trnava 2:1
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 14:16 |Talentovaný útočník Peter Sládek prohlásil, že by rád v jarní části sezóny rád pokračoval v Myjavě. Třiadvacetiletý zakončovatel se musel po skončení hostování vrátit do Slovácka, kde odmítl prodloužení smlouvy. Přestože má český klub o Sládka zájem, sám hráč se setrvání ve Slovácku vyhýbá.
http://www.eurofotbal.cz/clanky/sladek-chce-pokracovat-v-myjave-209026/
Re: Slavia - Trnava 2:1
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 15:01 |mohl by jste mi někdo stručně popsat Mikulu a Bazala ? Nemyslím tím dnešní výkon, ale tak celkově jak na vás působí z juniorky atd.
Jinak dnes nebyl na lavičce LJ, Zmrhal a ani Hrubý.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Pepino44 před 12 lety 01.02.2013 15:22 |Hrubý proseděl na lavičce celý zápas. Co je s LJ a Zmrhalem nevím.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:08 |Možná jsem si na sebe svým předchozím příspěvkem ušil bič, ale i tak doufám, že podám trochu přesnější obraz dnešního zápasu. No, každopádně jsem už pstruha stihl i zdlábnout, tak mě vaše potencionální rozepře s mým reportem nerozhodí. S plným břichem se konflikty zvládají líp. :))
Trenér Rada se před herním soustředěním rozhodl vyzkoušet všechny zbývající hráče Slavie, kteří v přípravě ještě nehráli. Musím přiznat, že pravidelné sestavování odlišných jedenáctek se mi líbí, a pokud něco nutí hráče bojovat o místo v základu, je to Radův rovný přístup ke všem, ve kterém nikdo neví jak na tom vlastně je. Vždyť hráči ani my, fanoušci, zdaleka neznáme základní sestavu, se kterou Rada počítá. Díky, trenére Rado, za tento motivační prvek.
Do dnešního zápasu tedy nastoupilo 22 hráčů, na lavici byl ve druhém poločase připravený Robert Hrubý (na jehož postu hrál Bazal, potažmo Vošahlík). Trochu závidím trenérovi jeho současnou pozici, kdy si na soustředění může vybírat z 29 hráčů, které v zimní přípravě viděl hrát (mimo hráče dnešních jedenáctek se jedná ještě o Jarolíma, Zmrhala, Fenina, Hrubého, Čepeláka, Červenky a Kolaříka) !!!
Samotný zápas byl jasně určován aktivitou Trnavy, která začala velmi dobře. Dobře napadala a nenechala na menším hřišti Slavii žádný prostor. Obdržený gól jsem pořádně nezaregistroval, jen vím, že se Rada na někoho dost zlobil (diskutéři: nevíte na koho?). Slavii v první půlce nefungovaly ostré kraje (Tusjak i Koreš jsou dlouhodobě z formy), takže do vápna chodila ve třech hráčích. Ve středu zálohy hrál na jistotu Šimeček (neztratil jediný balón), za což jsem moc rád. Pokud má získat herní jistotu a sebevědomí, musí začít tím, že nebude kazit. Gecov zase odehrál suverénní poločas, který podtrhl gólovou (hokejově řečeno druhou) asistencí. Gólmanův výkop si zpracoval na prsa a rovnou ze vzduchu zrychlil hru kolmicí na Kisela, který byl úplně sám před velkým vápnem. Možná mi to budete vyčítat, ale mám za to, že danou situaci nevyřešil Kisel úplně dobře (měl spíš střílet), a Škutka musel při hlavičce odvést velmi dobrou práci. Obecně mám s Kiselem trochu problém, ale to je na trochu jiný příspěvek.
Ve druhé půli hrál Hurka s kapitánem Petrákem ve středu zálohy (na Jarolímovo postu) a nutno dodat, že to od něj byl nejlepší výkon, který jsem v poslední době viděl (od Hurky). V 75. minutě změnili slávisté rozestavení a zkusili hrát systém 4-4-2 - diamant (obránci, DZ, dva ostré kraje (Mičola a Hurka), OZ (Bazal), a dva útočníci). Škoda dal v závěru zápasu po obrovské chybě gólmana gól prdelej, ale zaplaťpámbů za to, dnes odehrál jeden z lepších zápasů, a gól (ať je jaký je) mu na sebevědomí rozhodně přidá.
Kuriózní situace nastala v pravé poledne, kdy na zemi po srážce s vlastním stoperem zůstal ležet hostující gólman, se kterým to v tu chvíli nevypadalo dobře. Momentka, kdy za brankářem běželi lékaři Trnavy a z vršovického kostela Sv. Václava začaly zvony zvonit ("umíráček"), byla vskutku libová. Atmosféru zápasu také podtrhly Radovy bonmoty, kvůli kterým skutečně stojí za to na přípravu chodit. Po Vošahlíkově zadrbání ve druhé půli zaznělo: "Pohrdáte šancema. Tři šance - hovno. Dostanete góla a budete prohrávat, vole. Tyhlety kličky, to je hovno." nebo chvíli poté: "Třetí, třetí, třetí šance, jéžišmarjá, vole."
Kdybych dostal za úkol dle dnešního zápasu rozhodnout, kdo z hráčů "na pomezí" na herní soustředění má a nemá jet, rozhodl bych se takto: Má jet: Hurka, Dostál, Šimeček. Nevzal bych s sebou Mikulu (je pořád trochu horší jak Dostál, který získal sebevědomí a jde na jeho hru koukat), Tusjaka a Koreše (oba jsou dlouhodobě z formy), Vošahlíka (hrál dnes nejhůř ze všech) a Bazala (musí získat muskulaturu, střelu i techniku má, na dospělý fotbal to ale nestačí).
Osobně bych sestavu na jaro viděl: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka (dnes odehrál dobrý poločas!) - Mičola, Gecov, Petrák, Juhar - Fenin, Škoda (případně podhrot Kisel).
Re: Slavia - Trnava 2:1
Eluin (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 15:15 |Doufám, že Tusjak nebude ve formě následovat příkladu Koreše. Během podzimu (minimálně v některých zápasech prostředku této části sezóny) se jevil velmi slibně.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:20 |S Tusjakem uvidíme. Každopádně varianta, kdy levé křídlo hraje Zmrhal a zpoza něj nabíhá ofenzivní obránce Juhar, je také na české poměry mimořádně zajímavá. :)) Skutečně závidím Radovi jeho situaci. Před rokem a půl bych nevěřil, že bude trenér v zimní přestávce v takové pozici.
Čímž nechci říct, že jsem Řebíčkům odpustil jejich zlodějiny. Neodpustil, nezapomínám.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Barra před 12 lety 01.02.2013 15:19 |A Škutka bude tedy náhradník?!
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:21 |Je to jednoduché, milý Barro, Škoda se mi dnes líbil víc. :))
Re: Slavia - Trnava 2:1
Barra před 12 lety 01.02.2013 15:28 |To beru, ale je to postřeh na základě 45 min hry, kdy Škutka poprvé nastoupil s hráči, které před 72 h viděl poprvé. A co Fenin? Bude lepši nebo horší než Škutka podle tebe?
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:30 |Uvidíme. :)) Budu se opakovat, ale Radovi závidím jeho situaci.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Barra před 12 lety 01.02.2013 15:49 |Tak hráčů má Rada určitě dost (ale kvantita se nemusí nutně nerovná s kvalitou), teď jde o to, vybrat nějaký dobrý celek, který se bude doplňovat. A to není lehký úkol, takže upřímně řečeno vůbec mu nezávidím.
Obrana a útok jsou podle mě ok, posílili jsme. Za Gecova jsem také rád, ale i když máme tolik záložníků, vůbec bych se neštítil, kdybychom dotáhli nějakého Skácela. V minulých 16 zápasech jsme se trápili hlavně v záloze a nebyli schopní adekvátně podpořit útok. Tady stále vidím osobně slabinu.
Brousím pár krát denně po stránkách BBC, Dundee United atd., jediné co jsem našel je dnešní zpráva, že spolu se Skácelem odešlo od klubu dalších 7 hráčů, přičemž si jen 2 vzali na hostování z Liverpoolu a že nepodepsal za Hearts (je ale volný hráč, může klidně i mimo termín podepsat).
I když má Skácel ztracený rok za sebou a v Dundee mu to také moc nešlo, cítil bych se daleko lépe, kdybychom ho měli v kádru. Být trenérem bych určitě pro něho místo našel.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Barra před 12 lety 01.02.2013 15:51 |... nutně rovnat...
Re: Slavia - Trnava 2:1
Pepino44 před 12 lety 01.02.2013 15:47 |Já to vidím tak,že Škutka se mi líbí víc než Fenin. Je o mnoho tvrdší,jde do soubojů,což u Fenina celkem postrádám. Fenim mi připadá takový dost nejistý,jak v pohybu,tak ve zpracování míčů,prostě nyní je znát rozdíl v herní praxi,kdy Škutka hrál celý podzim a asi dobře,kdežto Fenin nehrál. Je těžké porovnávat hráče,které jsem viděl u Fenina asi 3 poločasy a u Škutky poločas 1.Vybrat bude muset Rada asi po Turecku ,kde to asi neuvidíme. Přesto,že je to nyní těžké,dal bych přednost Škutkovi. Jinak doufám,že z Turecka budou alespoň onlajny,protože z novin se dozvíme asi s bídou výsledky.
Re: Slavia - Trnava 2:1
denydzlSKS před 12 lety 01.02.2013 15:19 |Dík za názor. Na zápase jsem nebyl, takže se k němu vyjadřovat nebudu, ale spíš poznámky k jinýmu.
a, Nevím, jaký máš problém s Kiselem, ale je pravda, že mě se fotbalově moc nelíbí, dělá dost chyb, jenže nasazení a střelba(často úspěšná) je někdy víc než fotbalovost.
b, Co se týče sestavy, tak samozřejmě, co člověk to názor, ale já třeba moc nevěřim Feninovi, vím že je to jakýsi předsudek vůči němu, ale prostě nevěřim jeho hlavě. Snad se zmýlím.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 15:27 |a) v bodech:
Charakter: křičí, nadává, zakopává balóny, šťouchá protihráče - prostě přístup, který se dle mého neslučuje s fair play.
Nasazení: Jako jediný z 22 hráčů dnes hrál "volnou pozici", vůbec se vlastně nevracel a nikoho nehlídal. Nasazení na desetimetrových sprintech proti obránci nebo gólmanovi, pro mě není známka "srdíčka", pokud se hráč při protiútocích nevrací za balón.
Procentuální úspěšnost povedených akcí: Pokud někdo hraje volného hráče, musí být pro tým přínosem. Pod tím si nepředstavuju 50% úspěšnost nahrávek a proměnění 1/4 gólových šancí.
b) Feninově hlavě věřím čistě proto, že jsem si před pár lety prošel něčím podobným a vím, že s dobrým vedením se z toho člověk může dostat ještě silnější, než byl předtím.
Re: Slavia - Trnava 2:1
denydzlSKS před 12 lety 01.02.2013 15:41 |a, No, máme tedy docela podobný názor. Já to nechtěl rozvádět, protože nechci aby to vypadalo, že ho nemám rád - to zase ne!
V každým případě jsem trochu zaujatej proti hráčům, kteří mají auru nedotknutelnosti díky tomu, že především umí mluvit do sdělovacích prostředků lépe než hrají fotbal. /Brabec, Karol,../ On Karol si hodně získá tou bojovností a gólama, to je první co lidi vidí.
Ohledně jeho chování na hřišti, tak ani v tomhle případě nebudu vyloženě proti tvýmu tvrzení. Kolikrát jsem si říkal, že si hlasitě říká o karty(i červené) svým chováním, že je jeho chování mimo fair play(až zákeřný). Ale zase naopak vím z vlastní zkušenosti, že i když je to svým způsobem trochu "zmetek", tak prostě když ho vidíš letět za balonem téměř ztraceným, za kterým bys sám neběžel, tak tě to přinutí máknout! A to je opravdu důležitý.
b, Jsou dvě možnosti - buď už se z toho nedostane(což mám obavy já) a nebo z toho vyjde silnější(v což věříš ty) a já samozřejmě doufám, že to dopadne podel tebe;-)
Re: Slavia - Trnava 2:1
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 15:20 |po naší obdržené brance řval něco myslím na koreše, jestli to pramenilo z jeho předchozí ztráty, to si už nevybavím... jinak střílející hráč přešel přes našeho levého beka a následně i přes huba, gol padl z dorážky tuším
Re: Slavia - Trnava 2:1
ortevor před 12 lety 01.02.2013 16:46 |po tom golu Trnavy řval na Koreše, kvůli přechozí chybě a že pak vypustil napadání..pak ještě zpucoval Tusjaka, že mu tam prošel hráč nalevo..
jinak se mi hodně líbil oproti minulejch zápasům Šimeček, hrál s přehledem, hlavu nahoře, neztrácel míče, kvalita na balonu, sice na jistotu ale nedělal chyby..
Dostál solidní, ale Mikula se mi taky docela líbil, na to že to byl jeho první zápas za A team, ten dlouhej balon po lajně jak poslal Škodu do úniku byl super, a měl tam další dobrý balony po lajně..Rada ho taky docela chválil...vzhledem k perspektivě bych preferoval Mikulu, anebo mu najít hostování
Koreš zoufalej, sice běhá a snaží se, ale potřebuje hostování jako sůl...
Škoda zahrál svůj velkej nadstandard, překvapil i několika kličkama, a dokonce dal i takovej svůj typickej gól :) ale Škutka se mi líbí víc, dobře zpracovává dlouhý míče, vypadal na svojí vejšku rychlej a fotbalovější než Škoda, jenom možná trochu línej na krok, ale rozhodně kvalitu to vypadá že má...
Tusjak nic moc,doufám že půjde nahoru, má na víc...Čonka fajn, hodně fotbalovej, dobře si to dával s Mičolou, hodně se snaží něco vymyslet...
Bazal vypadal dobře, kombinačně jeden z nejlepších na hřišti, a to ještě vždycky když to dal Vošahlíkovi dostal balon na paty nebo podobně...Rada pak dával Vošahlíkovi sodu že dává Bazalovi balóny že by z toho blil...
Vošahlík s Korešem nejhorší ze slávistů, kdyžsem si říkal, že nemůže bejt horší výkon než Koreš, tak tam dal Vošahlíka...tímto se tedy Korešovi omlouvám :)
Re: Slavia - Trnava 2:1
Philliip před 12 lety 01.02.2013 15:22 |Tak ono rozdělení hráčů spravedlivě do 2 jedenáctek není jenom kvůi rovnosti hráčů. V této fázi přípravy šlo ještě o testování, různé varianty a aby všichni měli nějakou tu herní praxi. Ve skutečnosti si myslím, že se naopak základní sestava rýsuje poměrně jasně. Až na 2-3 posty jsem o sestavě poměrně přesvědčený. Nejasno mám v tom, kdo bude hrát levého obránce a záložníka. Vidím to na souboj Čonka/Tusjak a rozhodnou zápasy v Turecku. Když bude hrát Čonka beka, Juhar půjde před něj, opačně by hrál Juhar na beku a před ním Tusjak. Třeba ale nezahraje ani jeden a bude se to řešit jinak. A poslední otazník mám v útoku. Největší očekávání máme asi ve Škutkovi, ale uvidíme také po Turecku.
Aktuálně to vidím takhle: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar (Čonka) - Gecov, Petrák - Mičola, Kisel, Tusjak (Juhar) - Škutka (Škoda, Fenin)
Čonka
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 16:15 |Osobně mě těší, že se snad začíná zvedat Čonka - po svém příchodu se mi moc líbil (snad to nebylo jenom tou bídou okolo?), po návratu do sestavy ale moc přesvědčivý tedy nebyl. Tak snad jsem se úplně nespletl a něco v tom klukovi přece jen dřímá.. :-)
Re: Slavia - Trnava 2:1
zeleznik2 před 12 lety 01.02.2013 16:21 |Tak další vítězství, vyborně, navíc Dávid hned v prvním zápase gól, tak to bude dobré, škoda, že nehrál Fenin, bylo by dobré vidět jejich souhru, tak snad příště. Potěšil i Škoda, ale jak jinak Milan dal opět takový zajímavý gól, Vošahlik po zranění, uvidíme, co dále, přeji klukům pěkné soustředění v Turecku a hlavně žádné zranění.
Re: Slavia - Trnava 2:1
zeleznik2 před 12 lety 01.02.2013 16:32 |Tak Hrubeš přestupuje do Jihlavy, jsem zvědavý na reakce pisatelů na webu, kteří o mne tvrdili, že lžu, když jsem prohlásil, že Hrubeše prodáme!!!stejně jako, když jsem tvrdil, že podepíšeme duo Škutka a Fenin.
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 16:36 |Jedná se o Hanuše, takže lžete ;))
Re: Slavia - Trnava 2:1
sasky před 12 lety 01.02.2013 17:22 |Takováhle chyba pobaví :) Ovšem ne jejího autora, ale všechny ostatní :)
Re: Slavia - Trnava 2:1
Matlafous před 12 lety 01.02.2013 17:45 |jj, u nás se tomu říká "prasečí radost" :))
Re: Slavia - Trnava 2:1
Pepino44 před 12 lety 01.02.2013 17:59 |Nač tak silná slova o lhaní? Prostě se spletl.Já jsem si taky onehdá spletl Kolaříka s Kovaříkem. Nechápu,že z toho může mít někdo takovou radost.
Re: Slavia - Trnava 2:1
sasky před 12 lety 01.02.2013 18:39 |To je jednoduché. Trošku se tady vytahuje a přitom se plete jako kdokoliv jiný. Není od věci si také rýpnout ;)
Re: Slavia - Trnava 2:1
Eluin (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 16:44 |Pane kolego, splést se může každý.... :-).
Hrubeš nebo Hanuš.....
Re: Slavia - Trnava 2:1
fredydj (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 18:07 |mně přijde že se plete až moc často :)
Re: Slavia - Trnava 2:1
bongor před 12 lety 01.02.2013 21:18 |Jestli neměl na mysli Horsta Hrubeše?
Re: Slavia - Trnava 2:1
bongor před 12 lety 01.02.2013 21:12 |Voni jsou hlava pane strážmistr.........
Re: Slavia - Trnava 2:1
Barra před 12 lety 01.02.2013 16:41 |33 minuta zápasu a hráč s číslem 33 dal svůj první gól za Slavii. Jen tak dál. Jinak jsem si poslechnul Davida Škutku při svým prvním interview kdy byl představen. Slovenštině nerozumím tak dobře, ale nezdá se mi že by doopravdy řekl že 13 gólů dá, spíš že by byl rád, kdyby se mu to podařilo. Nebo pletu se? Jinak na mě působil pozitivně a klidným dojmem. Mám v každém případě radost z toho, že vedle Škody máme jiné možnosti.
Kéž by se nám střelecky dařilo lépe, je celkem hanba aby náš nejlepší střelec byl 36-letý Karol Kisel s nějakými 6 brankami z 16 zápasů...
http://www.youtube.com/watch?v=Yymiq4LQHCo&feature=youtu.be
Škodův gól
Edwardtheiron před 12 lety 01.02.2013 16:59 |Sorry,ale nechápu,kde se vzala informace,že Škoda dal gól zády.Zde uvidíte,že se nezakládá na pravdě : http://www.youtube.com/watch?v=wE-iuG8CD8k
Re: Škodův gól
Barra před 12 lety 01.02.2013 17:06 |Tak ne zadkem, ale prsami, jak se zdá:-)
S tou informaci jsem přišel já, alespoň jsem to tak zaznamenal na oficiálkách na online-zprávách.
Byl to ale i tak asi nejlehči gól, který kdy dal, řekl bych.
Re: Škodův gól
Edwardtheiron před 12 lety 01.02.2013 17:07 |Zde ještě pár foteček : http://edwardtheiron.rajce.idnes.cz/SLAVIA-TRNAVA_2-1 ,1.2.2013
Nechci s nikým polemizovat o tom,kdo se hodí nebo nehodí do současné Slavie,ale jak vidím,všichni se shodneme na dvojicích Petrák-Gecov a Bortel-Dobrotka.Škutka=jeden poločas,jedna šance,jeden gól.Kéž mu to vydrží!
Re: Škodův gól
quelhar (admin) před 12 lety 01.02.2013 17:08 |Diky za upozorneni a video, v clanku jsem to opravil. Informace se vzala na oficialnim onlinu SKS.
Re: Škodův gól
Edwardtheiron před 12 lety 01.02.2013 17:08 |No,to bez diskese. :-) Dokonce bych byl i opatrný s tvrzením,že "ho dal".DDD
Re: Škodův gól
naplavnik před 12 lety 01.02.2013 17:22 |:D ano, škodovi byla připsána branka
Re: Slavia - Trnava 2:1
subHuman před 12 lety 01.02.2013 17:16 |Na soustredeni do Turecka leti Hruby a Simecek. Bazal a Mikula uz v nedeli nastoupi za juniorku. Salasovic ma zhmozdeny kotnik.
Re: Slavia - Trnava 2:1
subHuman před 12 lety 01.02.2013 17:16 |Na soustredeni do Turecka leti Hruby a Simecek. Bazal a Mikula uz v nedeli nastoupi za juniorku. Salasovic ma zhmozdeny kotnik.
Re: Slavia - Trnava 2:1
miros před 12 lety 01.02.2013 18:43 |Píši trochu opožděně, ale stejně se chci podělit o mé názory s dnešním zápasem... Hubáček fakt už nééé...gol přes něj...Koreš je totálně tragickej, Tusjak rovněž a Hurka někam na hostování. Neudělají za poločas nic...pozitivní: Výborný Dobrotka i Bortel, Juhar neskutečnej dynamit v noze, Kisel dnes za poločas velmi kvalitní a aktivní výkon.
Škutka je to co potřebujeme...jeden centr, hlava dokonale umístěná a GÓL...vyhrává hlavičkové souboje, rozhodně v přípravě lepší než Fenin. A teď téma Škoda..dnes výbornej, vyhrával souboje, zklepával míče, nabíhal do volných pozic..pro mne ve druhém poločase náš nejlepší hráč..a naši mladí? Mikula tragickej, Bazal technicky vybavenej, ale strašnej třasořitka..Šimeček alibisticky kopal všechno zpátky...každopádně mne zimní zápasy potěšily a mám z našich výkonů dobrý pocit..
Re: Slavia - Trnava 2:1
Sokrates55 (přítel SN) před 12 lety 01.02.2013 19:14 |Dobrý večer také přeji.
Děkuji všem zúčastněným za reporty z utkání. Je krásné pozorovat, jak se zpočátku rozdílné názory Stroninha, Matlafouse a SubHumana dostávali k sobě blíž a blíž, a to díky tomu, že byli schopni si korigovat některé rozpornosti. A to je moc dobře a to ve vší slušnosti. A chyby se stanou, já jsem to tu také minule docela zvrzal.
Rada bude mít teď možnost to namíchat tak, aby z toho vzešel základ jedenáctky, která by Slávii měla zvednout. Tak ať se dílo podaří.... :-)
Sokrates55
Re: Slavia - Trnava 2:1
tantalos před 12 lety 01.02.2013 19:12 |Ačkoli Trnava byla v druhé půli mnohem unavenější než Slavia, přesto bych si troufl tvrdit, že sestava z druhého poločasu byla mnohem lepší.
Zatímco jsme v první půli mohli dostat dva góly a měli jsme snad tři šance, po poločase jsme soupeře do ničeho nebezpečného nepustili a šanci jsme měli snad šest
Rozdíl jsem viděl jak ve výkonu obrany, tak i zálohy a útoku. V druhé půli vyhořel jen Vošahlík, absolutně nejhorší náš hráč - jeho výkon by nestačil ani na juniorku.
Škutka dal sice pěkný gól, ale zbytečně se nechal odtlačit ve chvíli, kdy šel vedle beka na brankaře. Škoda byl dnes lepší. Mikula nic nezkazil, měl dvě pěkné akce a zdá se mi přinejmenším v ofenzívě lepší než Dostál. Bazal byl technicky na úrovni, několikrát při napadání odebral míč soupeři a založil tak velmi nebezpečné akce. Jeho výkon se zhoršil, až když ho Rada stáhlk víc do středu a dozadu. Je možná fyzicky slabší, ale nahrazuje to rychlostí, přehledem a technikou. Je to lepší než hráč než je zatím Hrubý a jeho přeřazení do juniorky je podle mého názor pitomost.
Hurka a Kisel se dostávali do šancí, ale zahazovali je ostudně - což mě mrzí spíš u zkušenějšího Kisela