Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Admira 4:0

Další vysokou výhru v přípravném zápase si připsala slávistická juniorka, když ve středu v podvečer porazila v Edenu v rámci Vyšehrad Cupu Admiru Praha 4:0. Doplněno o reportáž a informace o zraněných hráčích áčka!

Slavia - Admira 4:0 (0:0)
Branky:
66. a 71. Ptáček, 83. Mac, 89. Smolák

Slavia: Malina - Herc, Mac, Synek, Malcharek - Veselý (Peterka), Čepelák, Vondráček, Smolák - Žák (Ptáček), Červenka

Na zápase byl přítomný subHuman, který nám poslal reportáž a zajímavé info o zraněných hráčích.

Do svého pátého utkání v rámci Vyšehrad Cupu vstoupil ve středu 30. ledna 2013 v 17:30 juniorský tým Slavie. Utkání se netradičně hrálo na umělém trávníku v Edenu, zřejmě z důvodu nedostatku termínů v odpoledních hodinách na hřišti na Vyšehradě (tým soupeře z Admiry, která po podzimu vede skupinu A divize, je z převážné většiny tvořen hráči, kteří jsou zaměstnaní). Trenér domácích Michal Petrouš měl k dispozici velmi omezený kádr - z hráčů, kteří se pohybují na rozmezí A týmu a juniorky nastoupili pouze Čepelák a Červenka, na střídačce byli k dispozici pouze Ptáček, hráč U19 Peterka a Hrubeš. Po delší době se pak v sešívaném dresu objevil Daniel Veselý. Utkání výrazně poznamenal silný vítr, který měnil směr i intenzitu každého míče, který letěl vzduchem. První poločas vítr tlačil do zad hostujícím hráčům Admiry a cca 20 přítomných diváků vidělo urputný boj ve středu pole s minimem šancí na obou stranách. Slávistům se brzy zranil Žák, kterého vystřídal Ptáček. Po bezbrankovém poločase mladí slávisté výrazně zkvalitnili svou hru a takticky i silově vyspělejšího soupeře přehrávali kombinačně a často se po rychlých brejcích dostávali do zakončení. První branku utkání vstřelil střídající Ptáček, který následně po nádherné akci na levém křídle po Malcharkově přízemním centru ve skluzu rozvlnil síť mužstva z Kobylis podruhé. Hosté znervózněli a předvedli několik nehezkých zákroků, které naštěstí sešívaní neodnesli žádným zraněním. Na konci zápasu přidal třetí branku hlavou po centru z pravé strany stoper Mac a posléze z přímého kopu z velké dálky, který prolétl netečován pokutovým územím Admiry i Smolák. Juniorka Slavie tak rázně vykročila k prvenství ve skupině, které může stvrdit již tuto neděli v 9:00 proti mužstvu Horních Měcholup, tentokrát tradičně na Vyšehradě.

Z jednotlivců dnes těžko někoho vyzdvihovat, ale pochválil bych stopera Mace, který častokrát nebezpečně vyvážel míč z obrany tak, jak to známe třeba od Martina Latky. Zejména v prvním poločase byl velmi aktivní Veselý, naopak Červenkovi s Čepelákem se dnes moc nedařilo.

Info o zraněných hráčích a hráčích na pomezí A týmu a juniorky:

Dnes se podařilo získat aktuální informace o zdravotním stavu zraněných hráčů. Jan Mikula měl sraženinu v zadním stehenním svalu, od pondělí se již zapojil zpět do tréninkového procesu s A týmem. Josef Bazal utrpěl na kondičním soustředění v Krkonoších při tréninku v hale výron kotníku. Naštěstí jsou v pořádku vazy a dnes již Bazal naplno trénoval s A týmem. Nepříjemná informace se týká Jana Vošahlíka, který se v průběhu téměř celého podzimu léčil s blíže nespecifikovaným zraněním, kdy se spekulovalo o stehenním svalu či tříslech. Tento týden lékaři odhalili, že jeho potíže nejsou svalového rázu, ale že má na kyčli výrůstky, které způsobují bolesti a omezují hráče v pohybu. Jana Vošahlíka tak čeká další rekonvalescence, je možné že bude muset podstoupit operační zákrok. Zajímavá informace se týká záložníka Daniela Veselého, který neuspěl na testech v Příbrami, kdy tamní trenér Marko dal přednost příchodu nám známého Martina Abrahama s tím, že hráč má 150 ligových startů. Typologicky se přitom jedná o zcela jiného hráče, Karol Marko navíc Veselého ani řádně neprověřil. Daniel Veselý byl dále na testech v Českých Budějovicích, za které odehrál i část utkání v rámci Tipsport cupu v Berouně. O jeho dalším osudu zatím není rozhodnuto, nicméně i tato situace potvrdila současný často diskutovaný problém s hostováním našich hráčů v alespoň druholigových mužstvech. Dle dnešních informací nejsou kluby schopné přebírat kontrakty, které hráči ve Slavii mají a v současnosti je finanční situace klubů, které by přicházely v úvahu často žalostná. S největší pravděpodobností se tedy hráči, kteří se nevejdou do nominace na herní soustředění v Turecku, vrátí zpět do juniorky. Ač má tato soutěž (i dle konfrontace se špičkovými mužstvy divize a ČFL) své nesporné kvality, tito hráči již potřebují konfrontaci s dospělým fotbalem a juniorská liga je pro ně dle mého názoru málo. Toto se týká zejména hráčů Šimečka, Bazala, Mikuly, Veselého, Čepeláka a Kolaříka. Náš rival z Letné, který má na hostování spoustu mladých hráčů je schopen své hráče "udat" ostatním klubům jen díky tomu, že nadále nese (ve většině případů) mzdové náklady svých hráčů.

Tabulka skupiny A Vyšehrad Cupu:
1. Slavia (j.) 4-1-0 19:5 13 bodů
2. Vltavín 2-1-0 8:4 7 bodů
3. H. Měcholupy 2-1-0 5:2 7 bodů
4. Admira 2-1-1 8:6 7 bodů
5. Vlašim 2-0-2 12:6 6 bodů
6. Zápy 1-0-2 4:8 3 body
7. Č. Brod 0-0-3 4:13 0 bodů
8. Bohemians (j.) 0-0-5 6:24 0 bodů

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. 120 let Slavie v ND

    Kactus     před 12 lety 30.01.2013 22:13 |  
    0 0

    velice dustojne, velice vydarene.
    VE ZNAKU HVEZDA JE!
    ano, je na co byt hrdy!

    • Re: 120 let Slavie v ND

      bongor     před 12 lety 30.01.2013 22:15 |  
      0 0

      Moc se mi líbila oslava v ND,pár věcí tam chybělo,le i tk to bylo veliké.

    • Re: 120 let Slavie v ND

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 23:08 |  
      0 0

      Vynikající večer, byl jsem příjemně překvapen. Kdo neviděl, ať je trpělivý, ono to na internetu naskočí.

      Nejtrapnější byl Čmaňa, úplně top byl Standa Procházka :-D

      Křetínský zřejmě nepřišel hlavně z toho důvodu, aby Pelta nezačal zase zadrhávat a koktat :-) Ten na něj něco musí vědět...

  2. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 22:23 |  
    0 0

    a hele, tak Veselý už je zpátky u náš. Lepší než sedět na lavičce v Příbrami.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      subHuman     před 12 lety 30.01.2013 22:41 |  
      0 0

      Měl jsem dnes možnost mluvit s lidmi z Danova okolí a buďme rádi, že v Příbrami nezůstal... přístup "trenéra" Marka by mu asi moc neprospěl. Své by mohl vyprávět David Kalivoda, kterého Marko odstavil do B týmu. Nutno říct, že David v Národním divadle v neděli říkal, že takové jednání jako v Příbrami dosud ve své kariéře nezažil a hledá si další angažmá...

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 31.01.2013 08:58 |  
        0 0

        Můžeš k tomu napsat něco víc, nebo to není pro veřejnost? Vcelku by mě zajímalo, jak to jinde může vypadat.

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

        frantamasl     před 12 lety 31.01.2013 12:13 |  
        0 0

        Co to tady plácáte těm fanouškům za kraviny o Veselým.Muj brácha ho viděl jak v Příbrami a Č.Budějovicích a je to katastrofa.V čera jsem ho vyděl já nechce se vracet je líný a nechce ani přihrát v nešním fodbale je k ničemu.Já se ale ani nedívým vám jak můžete něto psát když si pletete hráče nevíte pořádně jak jse jmenuje a jestli vůbec hraje.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          subHuman     před 12 lety 31.01.2013 13:32 |  
          0 0

          Byl byste tak laskav, a upřesnil, které hráče si pletu a o kterých nevím zda hrají?
          Děkuji, odborňýku.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          sasky     před 12 lety 31.01.2013 13:59 |  
          0 0

          Příteli, jestli hodláte diskutovat tímto tónem, odkázal bych Vás snad na diskuse na idnesu a efotbalu. A nějaké to opakování mateřského jazyka by Vám taky neuškodilo. Sbohem.

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

            bongor     před 12 lety 31.01.2013 19:39 |  
            0 0

            sbohem lásko,nech mě jýt,nech mě jýt a bude klit.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 22:51 |  
      0 0

      tak snad Danovi dopadne nějaká jiná hostovačka klidně i v nižší lize, potřebuje předevšim pravidelně hrát...

  3. Oslava

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 22:59 |  
    0 0

    Tak jsem na to kuknul v záznamu a musím říct, že to až tak špatné nebylo, co až tak... bylo hezké s jedinou výhradou a to je Zedníček, jako herce jej beru ale co bylo to co tam předváděl, to jsem fakt nepochopil... Díky, myslím, že to mělo svou úroveň a důstojnost.

    • Re: Oslava

      winter (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 01:06 |  
      0 0

      taky jsem zezačátku nechápal ale pak mi to došlo.. nebo aspoň doufám že mi to došlo :D jestli dobře předpokládám, tak ta scénka byla jakoby z doby 30./40. let kdy Slavia neměla v ČR téměř konkurenci a protože hráči v poli byli tak dobří tak byl zedníček jako golman v brance bez práce.. to měla být dle mě pointa tohoto vystoupení :) jestli se pletu klidně mě opravte, ale takto jsem si to vyložil já :D

      • Re: Oslava

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 14:00 |  
        0 0

        Tak to jsem fakt nepochopil, ale teď už chápu, každopádně to chtělo alespoň nějak objasnit, těch nechápajících bylo a je více....

    • Re: Oslava

      Edwardtheiron     před 12 lety 31.01.2013 07:19 |  
      0 0

      Ta scénka byla variací na Zedníčkovo slavné představení Osamělost fotbalového brankáře,což je geniální francouszká věc,kterou předváděl cca před třiceti lety /v tu dobu jsem ji viděl/. Ale taky jsem si říkal,že kdo to nezná,tak to nepochopí a bude mu to připadat trapné.

      • Re: Oslava

        Edwardtheiron     před 12 lety 31.01.2013 07:22 |  
        0 0

        francouzská pochopitelně! A jen dodatek-je to opravdu o tom,že je gólman v bráně bez práce.

        • Re: Oslava

          slamacek (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 10:21 |  
          0 0

          a ja to samozrejme nepochopil! a podle vyrazu nekterych (vetsiny v zaberu) jsem nebyl sam :-) celkove ale muzu rict, ze to cele bylo velmi vydarene. jiste by se nasla spousta much, ale proc je hledat!

          • Re: Oslava

            Edwardtheiron     před 12 lety 31.01.2013 15:08 |  
            0 0

            Já to nemyslel nijak ironicky,ale tak,že je ta hra stará a málokdo ji pamatuje a tudíž neví o co jde.A fakt chápu,že kdo to neznal,tomu to muselo připadat poněkud zvláštní.Možná měl Mareš uvést o co jde.

            • Re: Oslava

              bongor     před 12 lety 31.01.2013 19:42 |  
              0 0

              To si my mladý kluci nemůžeme pamatovat.Ale vypadalo to fakt divně a přiznám se,že jsem to nepochopil.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 23:08 |  
    0 0

    odchytal vůbec něco Hrubeš ? on sedí na střídačce v juniorce i v áčku

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      subHuman     před 12 lety 30.01.2013 23:11 |  
      0 0

      Tipuji, že ho Petrouš nepotřebuje zkoušet, na podzim toho odchytal víc než Malina. Který je navíc dle mne ve výborné formě.

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 23:18 |  
        0 0

        No záleží na tom, jak to bere Hrubeš. Jestli mu to nevadí, tak ok.

        Co se týče Vošahlíka, tak nevidím důvod, proč by jsme ho měli nadále u nás držet, pokud je zraněný na delší dobu, tak je to pro nás nevýhodné.

        K těm hostováním, nevím kolik tak můžou brát mladí hráči ve Slavii, ale podle mě to žádné závratné čásky nebudou. Kdyby se kluby domluvily třeba na plat 50/50 tak by to snad šlo. Hostování ve 2. lize by našim mladíkům jenom prospělo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          subHuman     před 12 lety 30.01.2013 23:29 |  
          0 0

          Probírali jsme toto téma mnohokrát s Quelharem a bohužel se dnes potvrdila má domněnka a i tvrzení ředitele Kusého - sehnat našim hráčům hostování bez opce v kvalitním klubu (tedy 2. liga nebo alespoň špička ČFL) je velmi problematické. Např. Dana si nemohou dovolit ani v Bohemians 1905 a na Žižkově. Kluby jsou zkrátka rády, že sotva zaplatí své hráče a nemohou si dovolit ještě platit hráče cizí...
          Domnívám se, že hráči naší juniorky mohou brát srovnatelné peníze jako mladší hráči v některých mužstvech Gambrinus ligy...

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 23:40 |  
            0 0

            no a nemůže ty hráče teda platit z větší části Slavia, je to přece jenom v jejím zájmu aby ti hráči hostovali, Slavia ty hráče chce někam poslat hostovat, ten klub o toho hráče třeba ani tolik nestojí, protože si je vědom toho že ho finančně ,,neutáhne,, ale kdyby se naskytla ta možnost, že by platili třeba jenom 15-25 % platu a zbytek Slavia, tak by to podle mě šlo. Když to jde do teď, kdy Slavia platí celou část platu.

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

              dArtagnan     před 12 lety 31.01.2013 00:06 |  
              0 0

              Navíc bychom na oplátku mohli požadovat pro našeho hráče nějaký zaručený čas na hřišti. Takhle to podle mě dělají rudí.
              Viz Hurka, vloni zjevení, patřil mezi nejlepší hráče, vytrhl nám trn z paty a jasně ukázal, že na dospělý fotbal má. Radovi se do týmu nevešel, budiž. Ale místo toho, aby hostoval a dál fotbalově rostl mezi dospělými, "za odměnu" strávil půlrok v juniorce a teď začíná zase od nuly. To se nedivím, že nemá motivaci a stagnuje. Co je lepší: platit plat hráči na hostovačce, kde se vyvíjí, anebo platit plat hráči zpruzenému v juniorce, kterou už přerostl?

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 00:10 |  
                0 0

                Já si pamatuji, že loni hostoval Tusjak na Žižkově. Nevím sice za jakých to bylo podmínek, jestli o něj stál sám Žižkov (o tom pochybuji, protože tam odehrál jen 6 zápasů), nebo ho tam poslala Slavia s tím, že mu platila celý plat. Hlavní je ale to, že potom co se vrátil, tak už se zapojoval do dění v áčku, zkrátka něco mu to dalo.

                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                  qazwerty     před 12 lety 31.01.2013 10:57 |  
                  0 0

                  Tak není žádným tajemstvím, že Viktorka a peníze to nejde v současné době vůbec dohromady...A co se týče Tusjaka, tak od Viktorky nedostal ani korunu...A není sám...:-)

                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                    bongor     před 12 lety 31.01.2013 19:48 |  
                    0 0

                    Vošahlík je jenom další z naší dlouhé řady dlouhodobě nemocných.Přitom jak tady čtu,tak se jedná o vadu,která se dá odhalit při vstupní prohlídce.
                    Takže opravdu by nám někdy seděl název klubu LDN Slavia/Léčebna dlouhodobě nemocných/.

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                Matysek     před 12 lety 31.01.2013 00:22 |  
                0 0

                I kdyby pak jeden z pěti byl prodán za 5 milionů během 2 let, tak se to slávii vyplatí. Kdyby tkahle posílali nějaké staré hráče tak to je zbytečné, ale tady je potenciál, měl by se využít a to i v případě určité investice... A samozřejmě když by slávie platila, měla by chtít i určitý čas na hřišti...

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 23:57 |  
            0 0

            proč by si třeba Bohemka nebo Žižkov měli brát cizí mladé hráče na hostování, navíc bez opce a platit jim 100% platu ? to je přece nesmysl

  5. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

    klimi     před 12 lety 30.01.2013 23:09 |  
    0 0

    Co je s Nikym Salašovičem, poslední utkání za juniorku nehrál. Proti juniorce Klokana se mi docela líbil.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      subHuman     před 12 lety 30.01.2013 23:10 |  
      0 0

      Dnes na střídačce nebyl, zjistím v neděli na dalším zápase.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 30.01.2013 23:15 |  
      0 0

      Nicmene v pondeli se rozesilala nominace repre U19 a v ni je, takze by zraneny byt snad nemel.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

    denydzlSKS     před 12 lety 31.01.2013 09:32 |  
    0 0

    Máte někdo(krom Jiřího) přibližný přehled o platech hráčů? Já totiž vůbec, ale tak nějak jsem žil v domnění, že mladí hráči cca do 21ti let asi nebudou brát víc než 20tisíc, spíš míň(15-20?!)..
    Proto mně překvapuje, že důvod proč jiné týmy nechtějí hráče na hostování bez opce je finanční, mně to nepřijde jako závratná suma. Já bych spíš pochopil, kdyby prostě nechtěli vychovávat cizí kluky na úkor svých.
    Docela souhlasím s názorama, že (minimálně v některých případech) by se určitě vyplatilo poslat na hostování mlaďáka i za cenu, že budeme dále platit část jeho platu - třeba trojka Čepelák, Hurka a Šimeček. Ti kluci na to evidenentě mají, ale už 2. nebo 3. rokem "přešlapují" na pomezí dospělého a dorosteneckého fotbalu..měli by jít výš!

    Přeju vedení i klukům, ať něco seženou, nebude to nic lehkého.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      JS (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 10:02 |  
      0 0

      To je podle mne dost málo, aby měli 2,5 tis. týdně. Tipoval bych nejméně dvakrát tolik. Co se týče např Hurky, který se už u A-týmu pohybuje déle, vsadil bych si i na vyšší plat.

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

        qazwerty     před 12 lety 31.01.2013 10:59 |  
        0 0

        Mladí kluci (na pomezí A a B týmu) ještě před nástupem Kusého měli mezi 10 a 20 tisíci...

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          subHuman     před 12 lety 31.01.2013 13:33 |  
          0 0

          Taky si myslím, že je to zhruba v této výši.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          no-nick     před 12 lety 31.01.2013 16:16 |  
          0 0

          Za měsíc nebo týden?

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

            qazwerty     před 12 lety 01.02.2013 08:24 |  
            0 0

            Měsíčně...nejsme v Anglii, aby se to uvádělo na týden...:-) A dostávají to v korunách...

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

              no-nick     před 12 lety 01.02.2013 10:42 |  
              0 0

              Myslel jsem si to, ale zmatlo mě, že ta částka byla psaná v reakci na příspěvek, kde psal týdně :o)

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      bongor     před 12 lety 31.01.2013 19:53 |  
      0 0

      Tohle by se mělo řešit systemově,protože Slavia produkuje enormní počet kvalitních mlaďochů a lehce tak můžeme přijít/a již jsme často přišli/,o hráče,který by mohl brzy být na nadligové úrovni.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 15:11 |  
    0 0

    kde jde zítra na áčko s Trnavou ? snad by mohlo být i hezky. Jsem docela zvědavej na toho našeho novýho střelce, snad ho rada postaví.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 31.01.2013 15:26 |  
      0 0

      Na umelce v Edenu, od 11:00

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 15:45 |  
        0 0

        :D chtěl jsem napsat kdo ?

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          quelhar (admin)     před 12 lety 31.01.2013 15:53 |  
          0 0

          A ja jsem zase prehledl to d ve slove jde :o)

          Ja bohuzel opet budu chybet :o/

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          Matlafous     před 12 lety 31.01.2013 16:02 |  
          0 0

          Já jdu. :))

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

            subHuman     před 12 lety 31.01.2013 16:30 |  
            0 0

            Také jdu.
            A v neděli na juniorku.

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

              ortevor     před 12 lety 31.01.2013 17:25 |  
              0 0

              muzu takovou technickou ? pls kde je presne to hriste na Vysehradu a jaky je tam nejlepsi spojeni ? diky:)

                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                  ortevor     před 12 lety 31.01.2013 21:14 |  
                  0 0

                  diky moc ! milionkrat sem sel na Vysehrad a nikdy sem si ty umelky nevsim, tak bude dobre schovana...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                    qazwerty     před 12 lety 01.02.2013 08:26 |  
                    0 0

                    Jj, je docela dobře schovaná mezi domy...A hned vedle je Jedličkův ústav...:-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

              Pepino44     před 12 lety 31.01.2013 19:27 |  
              0 0

              Když jsem absolvoval celou zimní přípravu,tak ten konec nevynechám.Do Turecka asi nepojedu,tam nejede socka a autem by to bylo drahý. Jenom jsem zvědav,jestli se už začne rýsovat sestava,nebo aby si každý zahrál.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      spino     před 12 lety 31.01.2013 22:59 |  
      0 0

      Poprvé nedorazim. :(

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      Barra     před 12 lety 01.02.2013 09:14 |  
      0 0

      11 hod – docela divná hodina na hraní. Snad naši stávali včas a dali si s předstihem pořádnou snídani, aby jim vydrželi síly.

      Těším se na Davida Škutku – něco mi říká, že se dnes gólově prosadí proti Trnavě. I tuto sezónu skóroval proti nim za Košice. Z ukázek videí které jsem viděl, řekl bych, že je to pořádný rváč v dobrém smyslu slova. Jde za svým, nenechá se zastrašit, obránci budou mít s ním plné ruce. Alespoň tak doufám, ale mám pocit, že se u nás rychle chytne.

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

        Jiri1     před 12 lety 01.02.2013 09:26 |  
        0 0

        Ano Skutku vidim i Ja pozitivne, skoda ,ze nevysel Skacel, trosku smutny jsem z navratu Veseleho ze zkousky z Pribrami, bohuzel podle mych zdroju nestacil na konkurenci v Pribrami, trener Marko mel jinou predstavu o hracich , kteri cteji ziskat angazma , asi to pro nej muselo byt docela tvrde, Marko je znam svym az nelidskym pristupem, ale je zajimave , ze s temio tvrdsimi trenery maji nasi mladi hraci problemy i jinde, za poslednich par let je to x hrac , ktery neni schopen vybojovat sve misto a pritom v Edenu mu dali jiz pred rokem nadstandartni smlouvu, zatimco ostatni mladici v Juniorce kopou za 5 az 20 litru on jako hrac z acka mel daleko vice.
        Nasi hraci nejsou treba pro Bohemians c Viktorii Zizkov drazi, ale nemaji takovou vykonost , aby byli vyrazne lepsi v cizim prostredi a to rozhoduje nikoliv vyse smuv a k tomu jeste dovetek, hraci klubu druhe ligy maji alespon ti lepsi daleko vyssi platy nez i mladi hraci z naseho Acka, kteri doplnuji kadr.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          Matlafous     před 12 lety 01.02.2013 10:01 |  
          0 0

          "Tvrdý trenér" se ještě nerovná "dobrý trenér". O Markovi si myslím svoje a jsem rád, že se pod ním nebude Dan Veselý tento půlrok učit.


          Jinak, Jiří, moc Vám děkuji, že jste zapracoval na pravopisu a logické výstavbě příspěvků. Bez ironie říkám, že konečně Vaše příspěvky mají nějakou vypovídací hodnotu. Děkuji.

          P.S.: Jen ještě "Já" s malým "j". Ať se na Vás nesesypou Freudiáni ;))

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

          subHuman     před 12 lety 01.02.2013 10:03 |  
          0 0

          Pane Jiří, Vaše tvrzení týkající se Bohemians a Viktorky není pravdou. Ti hráči pro ně drazí jsou.

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

            Jiri1     před 12 lety 01.02.2013 10:10 |  
            0 0

            Bohuzel je pravdou, hraci pobirajici 20 tisic nejsou ani v soucasne situaci pro Viktorii a Bohemians problemem, problemem je , ze vyrazne vykonostne neprevysuji jejich hrace. A nebudu Vam zapirat, ze vas vcerejsi prispevek o tom , jak dobre jsou placeni mladi hraci naseho klubu zdvihl velkou nevoli u jednoho z rodicu, kteri dost krvave dotuji jejich konicek a od ktereho jsem dost hloupe chtel znat jeho nazor.

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

              qazwerty     před 12 lety 01.02.2013 11:28 |  
              0 0

              Bohemka už nějakou dobu chce především jen své odchovance a to především z důvodu financí...Raději nebudu více vypisovat za jakých podmínek tam někteří hráči áčka či juniorky hrají...Viktorka je na tom s financema podobně a kvalita jejich hráčů je kolikrát žalostná a stejné je to i u Bohemky, takže by se tam mladíci Slavie určitě prosadili...A to byl rodič hráče áčka, juniorky nebo dorostu?

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                Jiri1     před 12 lety 01.02.2013 11:49 |  
                0 0

                To klidne muzete, neberou vcas, maji snizene zaklady, ale platove na tom hure nez nasi mladici nejsou , jiste maji treba veke pohledavky ke klubu, ale to je temer vsude ......., A navic neni jen Bohemka,Viktorka, s tim, ze uprednostnuji vlastni lihen lze souhlasit, rad dodam , ze slo rodice jedhoho z hracu juniorky, ale treba i z dorostu si casto stezuji na neuveritelnou financni zatez.

                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

                  qazwerty     před 12 lety 01.02.2013 13:25 |  
                  0 0

                  Njn, tak juniorka a dorosty to mají těžké skoro všude...Rodiče tam musí kluky držet ze svých peněz, ptž nějaké solidní výdělky hráči nemají...

  8. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

    Viking     před 12 lety 01.02.2013 09:48 |  
    0 0

    Nesváděl bych neuplatnění mladých hráčů výhradně na finanční situaci klubů v druhé lize nebo spodku ligy první. Např. Veselý - myslíte si, že když půjde do Příbrami nebo Českých Budějovic, tak té Příbrami něčím pomůže? Bude v současné situaci rozdílovým hráčem, který bude rozhodovat zápasy? Příbram má sama dost kvalitní mládež, to už to tam může mlátit nějaký odchovanec.

    Nemyslím si že je to jenom otázka peněz, to je taková ta klasická výmluva když se něco nedaří - nejsou peníze. V druhé lize peníze jsou taky jenomže jaký přínos má pro tým druhé ligy hráč, který je plus mínus na stejné úrovni jako hráč vlastní. Nevidím v juniorce hráče, který by např. v týmu druhé ligy okamžitě zářil a tyhle kluby si tak můžou nechat "vyhrát" vlastní hráče z regionu.

    Myslím si, že jedinou cestou je nějaká forma farmy v druhé lize max. ČFL podobná těm z druhé strany řeky. Klub blízko Prahy (nikoliv něco jako ta hovadina s Hlučínem), instalace vlastního nebo spřízněného trenéra, placení části smlouvy. Musíme těm klubům také něco nabídnout, co má druholigový klub z toho, když by měl platit našeho hráče na stejné úrovni s vlastním?

    Juniorka je sice hezký projekt ale hraje se tam pořád jenom dorostenecký fotbal, je třeba někoho protlačit do chlapů, s tím souhlasím.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 01.02.2013 11:37 |  
      0 0

      Kdyz ale clovek cte, jake hrace je schopna ve druhe lize udat Dukla (Pavel Rados: Taborsko, Jakub Sklenar: Caslav), tak u techto hracu podle me jednoznacne neplati to, ze by byly hvezdami svych novych tymu. Jsem presvedceny, ze nasi hraci jsou daleko lepsi, tudiz problem bude v necem jinem - at uz to jsou penize, pripadne nechut nasich hracu (potazmo jejich agentu) hrat v takovych tymech.
      Ja jsem presvedceny, ze hned nekolik hracu nasi juniorky by s klidem mohlo hrat v zakladni sestave nekterych druholigovych tymu.

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:0

        Viking     před 12 lety 01.02.2013 11:41 |  
        0 0

        Ale to já tvrdím taky že v základu tam hrát můžou - jenom to, že tam nehrají, nevidím vůbec v penězích.