Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

Útočník Dávid Škutka dnes na tiskové konferenci podepsal smlouvu na tři a půl roku a zároveň si poprvé obléknul sešívaný dres s číslem 33. 

Je mi ctí, že jsme splnili náš úkol z podzimu, tedy doplnění a posílení útoku. Chci Dávidovi popřát co nejlepší sportovní kariéru ve Slavii, doufám, že zde dosáhne podobných výsledků, co na podzim v Košicích," řekl k přestupu čtyřiadvacetiletého útočníka generální manažer Slavie Zbyněk Kusý. "Přestup hráče se připravoval od listopadu, kdy jsme měli od sportovního úseku v čele s panem Držmíškem připraveny podklady k hráčům, kteří by mohli Slavii posílit. Sportovní úsek odvedl skvělou práci při pozorování hráčů v zápasech a zjišťování informací o nich, byli jsme si jisti, že stihneme přivést posily ještě před odletem na herní soustředění," doplnil Kusý.

Přestup hráče se podle slov košického manažera pro přestupy hráčů Marcela Podoláka nerodil lehko. "Skauti Slavie navštěvovali naše zápasy delší dobu, Dávid měl nabídky i z dalších klubů české ligy, z Ruska, z Německa... Ve prospěch Slavie nakonec rozhodlo, že Slavia reagovala rychle, korektně a nejvíce se přiblížila požadavkům ohledně odstupného."

Dávid Škutka vyjmenoval, co nakonec jeho osobně k příchodu do Edenu přesvědčilo. "Roli hrálo i to, že je v kádru hodně Slováků, nejvíc se znám s Matúšem Čonkou, od něj jsem si zjišťoval informace. Jedním z faktorů bylo i to, že zde není jazyková bariéra. Jsem rád, že jsme se dohodli a že můžu být součástí klubu jako je Slavie." V zápasech bude oblékat dres s číslem 33. "Měl jsem toto číslo už v Košicích, dařilo se mi s ním, když bylo volné, rád jsem si ho vzal." Na podzim zaznamenala naše posila 13 gólů v 16 zápasech. "Před touto sezónou jsem řešil osobní problémy, ale potom jsem se konečně mohl víc věnovat fotbalu. Mým cílem je na jaře nastřílet minimálně 13 branek," plánuje Škutka. V mládežnických týmech hrál podhrot, poté se přesunul na hrot. "Mým úkolem je sklepávat míče, hrát důrazně v šestnáctce a dávat góly. Na trenérovi záleží, jestli budu hrát, já chci naplnit očekávání, se kterými sem přicházím." Hráč ráno absolvoval zdravotní testy a od půl třetí se zapojil do prvního tréninku. "Hned jsem si všimnul krásného stadionu, těším se, až na něm poprvé nastoupím a také na podporu fanoušků, o kterých jsem slyšel také samé skvělé zprávy."  

Před odjezdem do Turecka se zúží kádr na 23 hráčů. "Do konce týdne budeme vědět, kdo v týmu zůstane, to je čistě na rozhodnutí trenéra. Chceme však do Turecka vzít dva hráče z mladších ročníků, pokud nebudou v nominaci reprezentace, aby okusili kvalitní přípravu na dobrých površích a získali zkušenosti z přípravných zápasů. Není vyloučeno, že do Slavie zamíří ještě další nový hráč. Do konce přestupního období se ještě něco může stát, ale útok máme momentálně kompletní," uvedl Zbyněk Kusý.

Komentáře (172)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 14:49 |  
    0 0

    Tak ještě Rudi a bude to hodně dobré (papírově).
    Škoda jen těch posledních několika zápasů na podzim, s takovým kádrem by bylo velmi reálné mít pohárové ambice.

  2. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    (host)     před 12 lety 29.01.2013 14:52 |  
    0 0

    No nevím, nakolik to s těmi 13 góly myslel vážně, to by si na sebe spíš upletl pěkný bič. Co já jsem od něj slyšel předtím, tak říkal, že by byl spokojen i se 7 brankami, když všechno půjde dobře.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Alanor (admin)     před 12 lety 29.01.2013 14:53 |  
      0 0

      Podepsán Alanor. :)

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Philliip     před 12 lety 29.01.2013 15:22 |  
        0 0

        Já tohle naopak chválím, hráč si musí věřit. A lepší říct "nasázím 13 gólů" než fráze typu "budu se snažit trenéry přesvědčit a snad nějaký ten gól dám". No snad už jenom aby si také záložníci řekli "my mu těch gólů připravíme" :))

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          mike-k (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 15:33 |  
          0 0

          Tak třeba těch 13 myslí, že nastřílí sám, takže balón si veme na půlce, prokličkuje do vápna a ...... Ty co mu připraví ostatní nepočítá. :p :D

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      subHuman     před 12 lety 29.01.2013 14:56 |  
      0 0

      I 7 branek za jaro by byl za posledních několik let nejlepší počin sešívaného útočníka :-)

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Alanor (admin)     před 12 lety 29.01.2013 15:01 |  
        0 0

        Přesně tak, 13 mi přijde jako sci-fi, natož aby to hned roztruboval. Kdyby mu to třeba ze začátku nešlo, tak by mu to všichni dali sežrat. :)

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Barra     před 12 lety 29.01.2013 15:14 |  
          0 0

          A chudák Fenin, ten z toho musí mít depku...

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            naplavnik     před 12 lety 29.01.2013 15:36 |  
            0 0

            :D nenos to dříví do lesa!

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            JS (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 16:53 |  
            0 0

            :D konečně mě dnes něco donutilo rozesmát se..

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Kornovo     před 12 lety 29.01.2013 18:13 |  
      0 0

      myslim,ze je to zbytecne neco vyhlasovat a hlavne tak vysoke cislo.to mu na konci sezony akorat omlati o hlavu.jak novinari,tak pocitam i my fanousci

  3. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 15:17 |  
    0 0

    Rešil osobní problémy,že by ženská nebo nějaké to pivko podobnost se Zbynou čistě náhodná, tak aby alespon střílel tolik golů jako on.Hezká je věta o tom že se Slavie nejvíc přiblížila požadavkům ohledně odstupného,lidově řečeno Alda všechny přeplatil :-)

  4. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    spino     před 12 lety 29.01.2013 15:26 |  
    0 0

    "Skauti Slavie navštěvovali naše zápasy delší dobu."

    Kteří skauti???

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      subHuman     před 12 lety 29.01.2013 15:56 |  
      0 0

      ... ze skautského oddílu!
      Ostatní kluby mají skautingové oddělení, my máme skautský oddíl!

      Sláva Antonínu Benjaminu Svojsíkovi!

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 17:12 |  
        0 0

        :-D :-D

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        mart     před 12 lety 29.01.2013 17:38 |  
        0 0

        :D, like!

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      bongor     před 12 lety 29.01.2013 18:38 |  
      0 0

      To nebyli skauti,ale pionýři

  5. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    quelhar (admin)     před 12 lety 29.01.2013 15:54 |  
    0 0

    Zajimava zprava ohledne dvou mladych hracu, kteri pojedou do Turecka. Narazka na repre je s jistotou mirena na Hrubeho - ten je v dnes zverejnene nominaci U19 jen mezi nahradniky, takze pokud se nikdo z 18clenneho kadru repre U19 nezrani, tak by Hruby mel jet s ackem do Turecka, coz velice kvituji. (Mimochodem ze slavistu jsou v aktualni nominaci Liska, Salasovic a brankar Rehak.)
    Kdo bude ten druhy, to uz je zajimavejsi otazka. Z toho, jak je kadr poskladany, bych cekal zrejme Kolarika, protoze mame k dispozici jen tri stopery.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 16:09 |  
      0 0

      Souhlas, taky to vidím na duo Hrubý, Kolařík.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        janko (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 16:53 |  
        0 0

        Brankáři: Čonto a Rakovan (2);
        Obránci: Nitranský, Dostál, Bortel, Dobrotka, Hubáček, Kolařík, Čonka, Juhár (8)
        Záloha: Mičola, Petrák, Gecov, Jarolím, Kisel, Hurka, Zmrhal, Hrubý, Tusjak (9)
        Útok: Škoda, Fenin, Škutka (3)

        To je rovných 22 hračů, takže zbývá volný flek pro toho záložníka.
        Doma dle mého zůstanou:
        Mikula - nenastoupil ani jednou a to ani v Juniorce, ale byl ve Špindlu, zranění???
        Bazal - někdo tu uváděl výron kotníku
        Šimeček - opět tu někdo uvedl naražené koleno
        Koreš - rameno, střídání s Libercem
        Vošáhlík - zdravotní problémy, nehrál a proč ho brát sebou když má do konce půl roku a není náš
        Červenka a Čepelák byla jen výpomoc v Tipsport lize, nebyli vzati do A-týmu do Špindlu...

        To je má dedukce na základě Špindlu a odehraných utkání.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          quelhar (admin)     před 12 lety 29.01.2013 17:10 |  
          0 0

          Odecetl bych Jarolima, o kterem se spekuluje, ze jeste pred Tureckem by mohl odejit.
          Pricetl bych brankare, prijde mi trosku riskantni jet jen se dvema. I kdyby si nezahral ani minutu, tak proste pro jistotu, kdyby se jeden zranil...
          Mikula, Bazal, Simecek, Cervenka, Cepelak - souhlas, ti zrejme nepojedou.
          Osobne mam pochybnosti, zda se do kadru vejde Hurka, takze bych to videl tak, ze na dve mista v kadru jsou kandidati Hurka, Kores, Vosahlik, pripadna posila a Jarolim, pokud neodejde.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          janko (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 17:40 |  
          0 0

          A ještě si dovolím zaspekulovat k létu.
          Smlouva končí LJ, Kiselovi, Hubáčkovi a Dostálovi. Když jsme hráli s Libercem tak Petrouš stojící shodou okolností vedle mne okomentoval Dostála, že je to jeho strop. Z čehož usuzuji, že po skončení smlouvy by se na jeho místo mohl posunout Mikula.
          Myslím, že Karolko a LJ skončí, u Huba sím tolik nejsem jistý. Ale tyto končící smlouvy by opět mohli otevřít tabulkové místa pro mlaďochy z Juniorky.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            petrjir     před 12 lety 29.01.2013 17:54 |  
            0 0

            Pokud skončí Hub, Kisel i Lukáš, pak bude v kabině naopak málo hráčů okolo třiceti let nebo těsně nad. Jediným nad 30 by byl Čonto. Myslím si, že by alespoň dva, tři hráči okolo třicítky být v týmu měli. Ať už kvůli zkušenostem nebo dirigování na hřišti. Samozřejmě ale by to museli být kvalitní hráči, nikoli jen do počtu. Od tohoto přestupního období se ale přestávám bát, že by se sem tahali hráči, kteří by byli jen do počtu, jako to bylo za Platila.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Kornovo     před 12 lety 29.01.2013 18:17 |  
              0 0

              mam stejny nazor jako petrjir.je nesmysl abychom vyhazeli vsechny veterany a pristi sezonu hrali jen s materskou skolkou

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 17:50 |  
                0 0

                Jasně, v týmu musí být někdo vyzrálější jako jsou teďka Čonty, LJ, Kisel a Hub. Třeba se povede Ruda Skácel letos mu bude už 34, takže by pak s Čontym byli nejstaršími mazáky.

  6. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    venator     před 12 lety 29.01.2013 16:19 |  
    0 0

    Ať je nám Drzmisek sympaticky nebo není je potřeba uznat ,že tohle přestupní období je nejlépe zvládnuté za poslední roky.
    Kolik z posil pak nakonec na hřišti potvrdí svoje předpoklady, to už je pouze v jejich rukách a možná ještě Rady, ale vedení Slavie odvedlo objektivně dobrou práci , to he potřeba uzna.
    Kdyby se pro Slavii rozhodl i Ruda pak je to tým na první tři místa v lize.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Alanor (admin)     před 12 lety 29.01.2013 16:32 |  
      0 0

      Práci Držmíška a spol. bych hodnotil až podle toho, jak posily budou hrát. Je sice hezké, že jsme zvládli získat všechny brzo, ale když jim to nepůjde, tak nám to bude platné jako mrtvému zimník.

      Ale není to nějaký negativismus, i mně se posily zamlouvají, jen mi prostě přijde, že je brzy na to chválit, když se ještě nic neodehrálo.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      janko (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 16:37 |  
      0 0

      Nechci se ho zastavat, ale jestli to take neni tim, ze tu praci konecne mohl delat jak ma. Nejdriv mel nad sebou KJ ktery si posily delal sam a pak prazdnou kasu...

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      janko (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 16:42 |  
      0 0

      Nechci se ho zastavat, ale jestli to take neni tim, ze tu praci konecne mohl delat jak ma. Nejdriv mel nad sebou KJ ktery si posily delal sam a pak prazdnou kasu...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Kenny     před 12 lety 30.01.2013 14:06 |  
        0 0

        Držmíšek je zřejmě více zaměřenej na organizační věci.Tohle bude z větší části práce Kusýho.Teda můj dojem.

  7. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    tolsimir     před 12 lety 29.01.2013 16:46 |  
    0 0

    uvidime, jak to plukovnik sestavi, ale mne by prislo nejlogictejsi (tim nerikam, ze nejlepsi) dat Fenina na leveho halva a Skutku na hrot

  8. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    zeleznik2     před 12 lety 29.01.2013 16:48 |  
    0 0

    Když dá jeden gól a Slavii to pomůže budu spokojený!!!, teďka vážně, očekávám, že budeme hrát ofenzivní styl a že s Feninem či Škodou budou střílet jeden gól za druhým, můj typ 7 gólů Škutka, Fenin 6 a Škoda 6 - 7(čtyři už dal na podzim), doufám, že se střelecky probudí i Mičola a nějaký gól přidá i Karolko Kisel. Opravdu to vypadá papírově na super mančaft, proč bysme nakonec nemohli být třetí?Olomouc půjde dolů a Jablonec také, bez Lafaty budou poloviční, takže těch 9 bodů či 14 se dá ještě zlikvidovat, budu držet pěsti, Slavie Forever!!!

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      JS (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 16:56 |  
      0 0

      Devět bodů se zlikvidovat bezpochyby dá, čtrnáct mi přijde už přitažené za vlasy. Navíc Slavia měla vždy slabší jara (až na sezonu pod Petroušem). Všechno bude záležet na vstupu do jarní části a na tom, jak si kádr sedne. Trochu se obávám, abychom nejeli v kabině na češi/slováci v tomto počtu...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        rihy10 (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 17:05 |  
        0 0

        No mít slabší jaro by letos znamenalo sestup.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 17:14 |  
      0 0

      Ta ztráta je příliš velká (vím, teoreticke lze postoupit i ze 4. místa), to by tým musel vše vyhrát....

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      quelhar (admin)     před 12 lety 29.01.2013 17:20 |  
      0 0

      Olomouc podle me dolu nepujde. Jablonec ano, ale na ten zase mame nesmazatelnou ztratu. Pohary jsou podle me uz letos utopie, takze osobne bych cile pro jaro vytycil nasledovne:

      1) alespon 25 bodu ze 14 zapasu (to je napr. 7-4-3), idealne jeste o nejaky ten bod navic
      2) vyhrat alespon dvakrat venku. Napsal bych i vickrat, ale ze sedmi venkovnich zapasu hrajeme na hristi trech ze ctyr nejlepsich tymu ligy (Sparta, Plzen, Olomouc), kde je sance na vyhry dost mala. Ale Brno, Teplice, Pribram a Jihlava - tam musi padnout minimalne dve vyhry, spis tri. Jakakoli vyhra ze zapasu s vyse zminenou trojkou je jen bonus. Pokud chceme pristi sezonu hrat o pohary, je nutne zacit vyhravat venku uz na jare.
      3) neprohrat doma
      4) zacit strilet branky, tj. brankovy prumer z jarnich zapasu vytahnout nad 1,5
      5) mene inkasovat, tj. prumer inkasovanych branek stlacit pod 1
      6) A celkove at se na tu nasi hru uz konecne da zase divat. Vytvaret si vice sanci, protoze ze tri strel za zapas se vetsinou vyhravat neda.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        petrjir     před 12 lety 29.01.2013 17:43 |  
        0 0

        Za jakých okolností se dá postoupit ze čtvrtého místa do pohárů? Jinak jsem spokojen s tím, že podle mě nebude velký finanční rozdíl v platech příchozích hráčů a hráčů, kteří Slavii opustili. Pět příchozích, pět odchozích, to by se mohl ještě najít plat pro Rudu. Přeci jen paběrkování ve Skotsku nebo nejspíš pravidelné hraní u nás by mohl být důvod, proč by mohl přijít. Četl jsem, že plat ve Skotsku se pohybuje u průměrného celku okolo 3000 liber týdně, takže v tomto směru bychom se jim ale asi nevyrovnali.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          quelhar (admin)     před 12 lety 29.01.2013 18:03 |  
          0 0

          Ze ctvrteho mista se do Evropy jde pokud:

          1) cesky pohar vyhraje mistr ligy a porazi ve finale tym z druheho nebo tretiho mista ligy. V tomto pripade se vitez ligy (a poharu) vzdava ucastnickeho mista v EL, vybojovaneho vyhrou v poharu, ve prospech porazeneho finalisty. A protoze v hierarchii pozic zarucujicich postup do EL je vitezstvi v poharu nejvys, tak tym, ktery prohraje finale poharu, vyuzije misto prepustene vitezem poharu. Potom samozrejme nemuze vyuzit sve misto vybojovane v lize a to tak spada na dalsi tymy v ligove tabulce.

          2) cesky pohar vyhraje druhy nebo treti tym ligy a pak je jedno, koho ve finale porazi. V tomto pripade vitez poharu vyuziva svou pozici ziskanou v poharu a pozici z ligove tabulky prepousti dalsim tymum v ligove tabulce.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            petrjir     před 12 lety 29.01.2013 18:29 |  
            0 0

            Mohla by vůbec Olomouc díky korupci do poháru? Minulý rok ji nevzali, ale já mám pocit, že UEFA dává zákaz na tři roky, ale nejsem si jist.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 17:52 |  
        0 0

        Dobrý podvečer Quelhare,
        Tvoje přání má logiku a vychází z reaálných předpokladů a možností, ktré naše nově sestavované mužstvo má. Já bych si to taky takhle nějak dokázal představit. Docela by mně pobavilo, kdybychom mohli být tím mužstvem, které by to ještě rozřízlo nějakým pěkným výsledkem se soupeři hrajícími o titul. A jak bych si přál aby to dopadlo Vám musí být určitě jasné..., že :-)
        Sokrates55

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          janko (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 18:13 |  
          0 0

          1-3 na Letné by bylo nesmrtelné:-)))

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            bongor     před 12 lety 29.01.2013 18:47 |  
            0 0

            To už si klidně zapiš,vyhrajeme tam a připravíme je o jako vždy "zasloužený" titul.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              JS (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 20:06 |  
              0 0

              Já si zas myslím, že Křéťa pošle kamarádovi Aldovi Grajciara za hubičku a to derby smolně prohrajeme 1:0..

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        lassiter     před 12 lety 29.01.2013 18:10 |  
        0 0

        Já myslím, že taková spousta cílů by mohla být na některé hráče příliš složitá, prostě by stačilo hrát útočnej, nepřiposranej fotbal (a to tak že všude) a na konci být do pátého fleka. :-)

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          quelhar (admin)     před 12 lety 29.01.2013 18:16 |  
          0 0

          S tim nemam problem, tim by nejspis splnili i vsechny mnou vytycene cile :o)

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Kornovo     před 12 lety 29.01.2013 18:19 |  
            0 0

            sigma hraje po plzni nejlepsi fotbal v lize a ma siroky kadr,nevim proc by mela klesat.minimalne 4. flek jiste udela

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        RobCZ (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 18:33 |  
        0 0

        Hlavně se dá na tom už stavět dlouhodoběji. Nejsou to hostování bez opce. Z Rudiho jak se píše bych měl strach že ještě by v létě mohl zdrhnout a tim pádem kádr na záchranu je slušný, na poháry to stačit ta ztráta nebude takže by byl na 1/2 roku zbytečný. Sám jsem zvědav jak si povede David Jarolím v MB.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Barra     před 12 lety 29.01.2013 19:47 |  
        0 0

        Děkuji za logickou a přehlednou analýzu. Se všemi cíly se můžu ztotožnit. Nebude to ale lehké, pamatuješ na všeobecné nadšení po derby a odhady, že bychom nějakých 50 a více bodů mohli získat a porvat se o poháry?

        Co se týká útoku, tady by už neměly platit výmluvy - jestli podpora středopolařů a krajních beků bude odpovídající, měli bychom uspět. V záloze se podle mě povedl mistrovský tah s Gecovem, ten zajistí patřičný klid a bude hecovat spoluhráče. Na duo Gecov-Petrák se těším, obraně se určitě uleví. Ale - i když jsme získali Bortela a opět vylovili Dobrotku, vidím tady prozatím největší úskalí. Dobrotka dlouhodobě nehrál, Bortel se jeví nadějně, ostrou zkouškou jsme ale ještě neprošli. Ať už bude složení středu jakékoliv, Čontofalský bude muset dobře úkolovat své obránce, také by se měl určit ´leader´ obrany. Jsem zvědavy, kdo bude šéfovat.

        Jsem zvědavý, jestli ještě dojde na extra záložníka. Rád bych viděl nějakého hráče pravidelně vystřelit ze střední vzdálenosti, to mi teď schází. Stejná poznámka co se týká standartek a rohových kopů, jak mi je Karol sympatický, není to jeho parketa, velké nebezpečí většinou nehrozí. Není nad volný kop Huba proti Spartě :-)

        Celkově ale velká spokojenost, mužstvo se výrazně posílilo, jsem optimista. Jestli Rada z toho rébusu vykrystalizuje dobře složené mužstvo, pak se myslím si můžeme těšit na pohledný fotbal a výsledky. A pak bychom se snad do budoucnosti dnešní přání Strašáka na oficiálkách, aby do Edenu chodilo pravidelně průměrně 12 tisíc diváků, mohli dočkat. Jestli Plzeň může mít vyprodáno, nevidím důvod, proč by se Slavii nemohlo podařit mít pravidelně nějakých 10 tisíc a více diváků mít.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          bongor     před 12 lety 29.01.2013 20:34 |  
          0 0

          Ahoj Barro,tak jsi se už uzdravil,to je dobře.s tou obranou máš pravdu,ale zapomínáš na železného Huba,ten může kdykoliv zaskočit,kdyby to někomu tak moc nešlo.Ovšem ten Bortel na mě působí velmi dobře.Ale být tady Laty,tak bych spal klidněji.
          Teď se dívám na sestřihy z oslav,je to moc pěkné a místy i dojemné.
          Kluci vypadají vesměs dobře,jenom Honza Lála se mi nezdál být úplně ve své kůži.Co mi trochu vadí ,to je absence třeba někoho z Hajduku a možná se dalo pozvat i víc bývalých světových hráčů.
          Těším se ještě na ten středeční záznam z Národního divadla.A taky
          bych byl rád,kdyby se nám přeci jen někdy podařilo ,abychom se my
          eseňáci sešli někde v Praze a taky ty stodvacetiny trochu oslavili.
          Sokrates už to měl taky v úmyslu,ale bohužel z toho zatím sešlo.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Barra     před 12 lety 29.01.2013 21:08 |  
            0 0

            Zdravím, Bongore. Na Huba jsem nezapomněl, jak bych mohl, proto jsem také psal ´ať už bude složení jakékoliv´. V každém případě bych Hubovi, kdybych měl o tom rozhodovat já, nabídnul na konci sezóny novou smlouvu. Ještě se nám bude vice než hodit.

            Také se těším na středeční záznam, nechám si ho natočit. Co se týká přítomnost bývalých světových hráčů, určitě máš pravdu. Eusebio je samozřejmě ok, ale uměl bych si vedle Christiana Karambeu představit haldu jiných zajímavých postav, které jsme mohli oslovit. Škoda, propásla se dobrá šance.

            Ale jinak jsem doposud četl jen pochvalu na nedělní slavnost. Zdá se, že příchod Zb. Kusýho byl zlatý tah, lepšího generálního jsme si asi nemohli přát, konečně je vše pevně v profesionálních rukách. Kdo by to před 2 lety řekl, když jsme byli na dně.

            Jen mimochodem, co znamená slovo ´eseňáci´ ?

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Borris     před 12 lety 30.01.2013 01:49 |  
              0 0

              už když pan Kusý přicházel, tak jsem tu psal že od Řebíčka to byl majstrštyk a jedna z nejlepších posil za poslední roky. Protože ho jako Pardubák dobře znám a to co Pardubice za poslední roky dokázali, to nese především jeho podpis. Udělal z Pardubic hokejový kolos a to co se v Pardubkách teď po jeho odchodu děje, jen dokazuje jak byl pro klub důležitý. Jsem rád že zatím pan Kusý moje proroctví naplňuje a už po pouhém půlroce, je za ním vidět práce!

              Jinak tím eseňáci, Bongor patrně myslel nás zde na slávistických novinách. Čili SNňáky :-)

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                Barra     před 12 lety 30.01.2013 09:06 |  
                0 0

                SNňáky - no to mě také mohlo napadnout:-))

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 09:14 |  
                0 0

                nejsou pardubky ted dole spis proto,ze jim odeslo duo K+K?

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              bongor     před 12 lety 30.01.2013 17:54 |  
              0 0

              eseňáci je novotvar,který jsem právě vymyslel.Je to odvozeno od
              eS eN-Slávistické noviny,zkratka foneticky.A eseňáci jsme právě my,co sem píšeme.Je to trošku kostrbatý,ale dá se to tak nazvat ne?

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Kornovo     před 12 lety 29.01.2013 21:46 |  
          0 0

          sefem obrany bych poveril dobrotu.btw kdy naposledy nebyl v obrane slavie jediny cech?pokud by se hralo dobrota,juhar,conka a bortel pak by to byla historicka obrana cizaku.je tu nejaky pametnik?

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Barra     před 12 lety 29.01.2013 22:35 |  
            0 0

            Za předpoklad že Dobrotka se dostane do sestavy. Vycházím z toho že Bortel bude hrát, o druhé místo to půjde mezi Dobrotkou a Hubem. U Huba víme co umí a kde je jeho omezení, Dobrotka je (alespoň pro mě) prozatím velký neznámý.

            Od 6.11.2012, kdy se zranil u Slovanu, celý rok téměř nehrál. Jestli si dobře pamatuji tak se u nás zranil během druhého přípravného zápasu v červenci 2012, sice nastoupil v juniorce, ale nebyl to žádný velký zázrak, v Gambrinuslize odehrál jen 97 min v posledních 2 zápasech, a teď ty přípravné zápasy. Takže uvidíme.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 23:26 |  
            0 0

            Myslím, že nikdy, ale vůbec mě to netrápí.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Pepino44     před 12 lety 30.01.2013 09:45 |  
              0 0

              Jasně,podívej se na anglii kolik v některých mužstvech hraje angličanú a taky je to tam vůbec netrápí.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 17:45 |  
        0 0

        Ahoj, zajímavý podmět k zamyšlení,
        1/, 3/,4/,6/ naprostý souhlas
        2- zde opravdu nevím, na podzim ani jedna výhra venku, ikdyž v Liberci či v Ostravě jsme měli vyhrát, kádr na to máme, uvidíme
        5 - tady se bojím, že to nesplníme, obrana je naše největší Achilova pata i v přípravě jsme dostali laciné góly viz zápas proti Liberci či Hradci

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      bongor     před 12 lety 29.01.2013 18:51 |  
      0 0

      Mně se naopak líbí,že má takové smělé cíle,dokáže se nadchnout pro věc a už teď se dostal do té správné euforie,která dělá z dobrých hráčů ,výborné hráče.
      Přeju ti Dávide,ať Ti u nás všechno vychází a když dáš třeba jen těch deset gólů,tak Ti to milerádi odpustíme.Podmínka:2 góly si schovej na Letnou.

  9. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    Edwardtheiron     před 12 lety 29.01.2013 20:15 |  
    0 0

    Jedna technická:
    Tady na stránkách je uvedeno,že zápas s Trnavou se hraje v 11 hod. v Edenu.Na ofi stránkách ale čas a místo ještě není.Je ta informace věrohodná?

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      quelhar (admin)     před 12 lety 29.01.2013 20:27 |  
      0 0

      Je, nasel jsem to na webu Trnavy...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Edwardtheiron     před 12 lety 29.01.2013 20:30 |  
        0 0

        OK,díky.Zvláštní,že náš slavný nový web na takové "maličkosti" trochu kašle.

  10. Nejlepší červenobílá jedenáctka všech dob

    Kornovo     před 12 lety 29.01.2013 21:51 |  
    0 0

    co na to rikate?nechapu co tam dela laty a kde je treba takovy brabec nebo minimalne suchos,kdyz uz jsou tam soucasni hraci.to zas delal nejaky frajer

    • Re: Nejlepší červenobílá jedenáctka všech dob

      PetCC     před 12 lety 29.01.2013 21:58 |  
      0 0

      Brabec? :-0

    • Re: Nejlepší červenobílá jedenáctka všech dob

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 23:26 |  
      0 0

      člověče, tebe tu pozoruju už dýl a přijdeš mi dobře mimo, nemůžu ti zapomenout toho Střihavku. Ale je dobře, že Jiří a spino mají konkurenci:) :)

      Co by tam jako dělal Brabec? Ok, Sucháč možná, ale myslím si, že Laty je ještě o něco větší persona, byť můj osobní názor je, že tam moc hráčů z moderní éry nepatří, natož Brabec, který tak excelentní hráč nebyl, moc toho tu neodehrál a pak šel k boševikovi. Divím se, že ho vůbec zvali na ty oslavy..

      • Re: Nejlepší červenobílá jedenáctka všech dob

        Kornovo     před 12 lety 29.01.2013 23:47 |  
        0 0

        ja se dostal mezi spinu a jiriho,jaka to pochvala.ja jsem myslel ze ta jedenactka je sestavana na zaklade vykonu ve slavii,proto jsem napsal ze tam nepatri laty.to ze jsi thorklaere vysazeny na brabce jeste neznamena ze neni dobry.za ty 2 roky mi kvalitnimi vykony utkvel v pameti mnohem vice nez laty za 5 let nebo kolik.ale o tomhle by to asi nemelo byt.proto jsem prve psal ktery diletant to skladal

      • Re: Nejlepší červenobílá jedenáctka všech dob

        slaviator     před 12 lety 30.01.2013 01:21 |  
        0 0

        ze současné Slavie (tzn té za posledních 15-20 et) bych tam dal akorát Vaniaka, Šmicera a Vlčka.

        • Re: Nejlepší červenobílá jedenáctka všech dob

          mart     před 12 lety 30.01.2013 09:45 |  
          0 0

          To jako prvni dva na lavku, a Standu jako vedouciho muzstva?

  11. OT

    Arutha     před 12 lety 29.01.2013 21:55 |  
    0 0

    Na idnesu bude on-line rozhovor s Kusým

    • Re: OT

      bongor     před 12 lety 29.01.2013 22:39 |  
      0 0

      A na idnesu je rozhovor se Sladjanem Ašaninem.Moc krásně o nás mluví.

    • Re: OT

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 29.01.2013 23:28 |  
      0 0

      jj, zítra od devíti. ale ani moc nevim, na co se ptát, max na Rudiho a sponzora, jinak jsem v současnosti spokojen.

      mj. ta vedoucí marketingu, jak po měsíci odstoupila-už ji někdo nahradil?

      • Re: OT

        Rottax (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 07:46 |  
        0 0

        No vidíš! A máš hned otázku pro Kusého :-).

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Hajens     před 12 lety 29.01.2013 23:29 |  
      0 0

      Co si myslet o kvalite autorova vyberu, kdyz je tam nekolik faktickych trivialnich chyb. Jako ze tavares nereprezentuje kamerun, ze adauto po konci ve sks neodesel do braazilie ap.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Pepino44     před 12 lety 30.01.2013 09:56 |  
        0 0

        Tak nevím,jestli ti dobře rozumím,ale Adauto odešel ze Slávie tuším na Slovensko.

  12. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    klimi     před 12 lety 30.01.2013 08:32 |  
    0 0

    Přijde mi, že poslední dobou nějak moc rozhazujeme. Většina posil sice byla zadarmo, ale jejich plat asi nebude zrovna nízký a ještě když usilujeme o Rudu. To Kusý sehnal tolik peněz, Řebíček "se plácnul přes kapsu" nebo to dotuje někdo úplně jiný?


    Další posila ze Slovenska. Co od ní čekat?
    Osobně ho nezatracuji, ale Slovenská liga je podle mě na mnohem horší úrovni (myslím fotbalové, ne morální), než ta naše. Jsem jen zvědav, zda budeme hrát na dva útočníky, popř. zda pojede s týmem do Turecka Koli nebo Červus.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      spino     před 12 lety 30.01.2013 08:49 |  
      0 0

      Fotbalové i morální.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 10:58 |  
      0 0

      no nevím, podle mě zbytečné strašení, navíc odešel Latka, který měl dost velkou smlouvu, takže si nemyslím, že by někdo byl přes Kusého strop.
      Přestupy zas takolik nestáli, ten Škutka max 300k euro, to spíš Gecov byl docela rána.

      Na nominaci na Turecko jsem zvědav. Lze si tipnou, že nepojedou Bazal, Mikula, možná Šimeček, pokud není zdravý, asi i Koreš, který by možná měl přestoupit, ale ostatní jsou pro mě docela záhadou.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Pepino44     před 12 lety 30.01.2013 16:00 |  
        0 0

        Tak mě by na dresech ten Lukoil ani nevadil,kdyby byl patřičně podložen dlouhými petrodolary.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 17:02 |  
          0 0

          Přesně je jedno jaký to jsou petrodolary jestli od šejků nebo od rusáků, oni ti šejkové to taky není žádnej šlágr jak to vedou v jejich zemích.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            honzah (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 23:04 |  
            0 0

            Radši Rusa než šejka, Slovan všude bratra má :-D

  13. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 08:54 |  
    0 0

    Souhlas jaro bylo vždy horší než podzim, pokud si pamatuju tak jen pod Petroušem a pod Hřebíkem jsme měli více bodů a pod Jarolímem 1x stejně bodů, jestli mne paměť neklame, navíc opravdu musíme na jaře zabrat, tři body od sestupu není nic. Co se týče Olomouce, mne její výkon v TC nepřesvědčil, navíc pustila Hubníka s Rossim + asi i Heinze, takže citelné oslabení, ale dá se říct, že krom Plzně a Sparty a částečně Liberce nikdo výrazně neposilíl , takže bysme je měli porazit, samozřejmě doufám v to, musíme též začít vyhrávat venku, ta bilance je tristní, já bych si tipnul ze 14 zápasů, 8 výher, 5 remíz a 1 porážku. Také jsem zvědav, kdo je tím záhadným mužem do zálohy?(že by Skácel, Grajciar nebo Hadaščok?)nechám se překvapit, chtěl bych, ale Rudu a dát ho nalevou stranu obrany. Na soustředění tedy odjede 23 hráčů, takže to opravdu asi znamená stopku pro duo Hurka a Koreš, někdo z mladých či LJ, uvidíme po Trnavě.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      klimi     před 12 lety 30.01.2013 09:00 |  
      0 0

      Tak hodnotit výkon Olomouce podle finále TC není zrovna relevantní.
      Ano pustili sice Hubníka, Heinze a Rossiho, ale pouze Rossi byl stabilním členem základu, takže se jedná vlastně "pouze" o jednoho hráče. Navíc v Olomouci je velmi silná mládežnická základna, takže se nebojím, že by někoho nevytáhli...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 09:18 |  
        0 0

        mara heinz jde asi do znojma,ale o sigmu se absolutne nebojim,ta ten 4. flek udela a navic bavi divaky utocnym fotbalem.bojim se spis o slavii.tak me napada,co zkusit po sezone pretahnout pivarnika k nam?

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      quelhar (admin)     před 12 lety 30.01.2013 09:17 |  
      0 0

      "castecne Liberce"?

      Pokud vim, tak Liberec pustil Vachu a Bicika, tudiz uz maji prakticky rozmetanou mistrovskou sestavu. Privedli Pimparu, ale ten si o vikendu znicil koleno a na jare tak hrat nebude. Dalsi nejakou posilu si u nich nevybavuji, takze bych spis rekl, ze Liberec naopak oslabil ze vsech "silnejsich" tymu nejvice. To Jablonec si aspon stahl Pazlera a privedl Hubnika jako nahradu za citelne odchody...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 09:21 |  
        0 0

        quelhare,liberec prece privedl super posilu olomouckeho spartana radka kovace

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          quelhar (admin)     před 12 lety 30.01.2013 09:46 |  
          0 0

          a, pravda... A k tomu jeste Pavelku s Frydkem a Huska. Jak jsem jen mohl zapomenout... Takze ano, nejake posily tam opravdu dorazily. Sice si myslim, ze celkovy efekt je porad zaporny, ale ne tolik, jak jsem si puvodne myslel, to je pravda...

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 09:57 |  
            0 0

            liberc uz zacina pripominat jablonec a plzen.takove rude becko,akorat plzen a vlastne i liberec loni uz to rude acko trochu prerostli

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 11:19 |  
              0 0

              když ona Sparta těch hráču z.urvila tolik, že se postupně rozprostírají do ligy:)

  14. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    hoftic     před 12 lety 30.01.2013 10:21 |  
    0 0

    Ahoj Dawe, trošku si věříš ale jen dobře. Když těch gólů dáš 7 nebo 8 tím líp.

  15. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    violence     před 12 lety 30.01.2013 12:22 |  
    0 0

    Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Juhar - Mičola, Petrák, Gecov - Kisel -Škutka, Fenin

    lavička: Zmrhal, Tusjak, Rakovan, Škoda, Dostál, Jarolím, Hrubý, Kolařík O:))

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Jiri1     před 12 lety 30.01.2013 12:35 |  
      0 0

      Tak onim zaloznikem by asi mohl byt Skacel, to by asi menilo nacrt tve sestavy , ale i podle ruznych vyjadreni to nemusi dopadnout.
      Mam takovy vnitrni pocit, ze pokud se nezrani , bude hrat Hub v zakladu a Dobrotka zacne na lavicce.
      Jinak by mne zajimalo, kolik jsme si na nove hrace vypujcili a kolik je urok.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        violence     před 12 lety 30.01.2013 12:45 |  
        0 0

        S Rudou bohužel moc nepočítám ačkoliv bych byl nadšený.. Rudu mám rád a nezapomenu na soustředění v Blšanech ( vesnice vedle mého bydliště), kde probíhalo soustředění Slavie za éry Beránka..Fajn chlapík !! ..

        Nicméně..já doufám v Dobrotku a Huba spíše jako "mentálního" poradce do kabiny...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 12:47 |  
        0 0

        majitel milionář a budeme si s úrokem půjčovat na nákup hráčů, jak racionální.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          tantalos     před 12 lety 30.01.2013 13:17 |  
          0 0

          Otázka spíš zní, kolik z nových hráčů opravdu patří pouze a výhradně Slavii a zda se na investicích nepodíleli soukromníci, kteří by pak měli lví podíl z výnosu za další prodej hráčů.
          Otázka také zní, za jakých podmínek hráči přišli. Někteří určitě mají doložku, že budou uvolněni kamkoli za xy euro.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 16:21 |  
            0 0

            Ano,prave to me napadlo. Kor treba u Fenina. Nema nekdo info?

            Mj.nemela by zacit platit legislativa,ze hrace smi vlastnit jen kluby? Ten trend, kdy agenti vlastni hrace je dost nechutny.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      no-nick     před 12 lety 30.01.2013 13:38 |  
      0 0

      Až na jednu výjimku souhlas. Kdo by hrál levou zálohu? Naše sestava bude mít nejspíš dvě podoby - Kiselem a bez něj...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        violence     před 12 lety 30.01.2013 14:08 |  
        0 0

        Hrál bych na 3 + vysunutý Kisel jako podhroťák..nalevo má dobrou fyzičku Juhar, tak by se vysunoval on O:)

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 13:55 |  
      0 0

      Taky to tak vidím, jako alternativa za Dobrotku Hubáček a za Kisela Tusjak, v útoku připraven sniper Škoda,
      lavíčka: + Hubáček místo Kolaříka.

  16. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 13:52 |  
    0 0

    Nějak se pozapomnělo na Kováče v Liberci!je to už starší hráč, ale přesto pro Liberec velká štika, Olomouc jsem hodnotil podle finále TL nic víc, nic míň, je to teprve příprava, třeba opravdu předvedou stejné výkony i na jaře, kdo ví?co se týče mládeže, mají opravdu velmi dobrou základnu, ale stavět jen na nich, nevím zda vydrží se silami až do konce. Jablonec si stáhnul Pázlera, ale přesto Lafata to není, podle mne nejvíce oslabil Jablonec a Plzeň posílila nejvíce.
    Sledoval jsem pozorně on-line s p.Kusým, bylo to opravdu moc poučné, nejvíce mne zaujalo:Snaha zařadit mladé hráče z juniorky do A-týmu, nepřímo potvrzené jméno Rudi Skácela jako posily a jednání o novém generálním sponzorovi, který by mněl přijít po sezoně.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 14:15 |  
      0 0

      sigma hraje dobry fotbal uz nekolik let,takze nevim proc by na jare meli hrat hure.az jim odejde horava,pak mozna bude problem ale ted jsou herne porad daleko pred nami.bohuzel ale verim,ze jsme schopni je pristi rok porazet.tesim se na zapas v olomouci,tam se ukaze,budu verit alespon v bod

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 14:25 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem,
        já bych si taky Rudu přál, ale moc v to nedoufám. Byla by to docela dobrá levá strana Juhar - Skácel, snad by si kluci vyhověli.
        Teď jedna hříšná myšlenka, když máme na pravé straně dilema jestli Nitrianský jako obránce nebo záložník, jak by se tam pohyboval Hub a Nitrianský před ním....? Když bude Bortel a Dobrotka jako stopeři, ale netlučte mně....... :-) Asi možná blbost,co?
        Ale Hub by to možná zastal líp než Dostál, si myslím...
        No uvidíme jak to bude teď pan trenér dávat do kupy při soustředění a ladit základ..... Budu držet palce a uvidíme, jak se nám to povede v Olomouci, asi to bude opravdu o tom, že "Hin sa hukáže" :-).
        Moc Vás všechny zdravím a p. Kusý má svůj výstup dnes za 1.
        Sokrates55

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Jiri1     před 12 lety 30.01.2013 14:48 |  
          0 0

          Snad jen k panu Kusemu, prosim byl bych rad , abychom se na nej divali pozitivne , ale bez iluzi. Uz slysim z mnoha hlasu Slavistu slyset slova jako zachrance a pod., tak to rozhone neni, p. Kusy vybiral z nekolika nabidek, financne i zajmove byla nejlepsi ta nase , proto se pakoval i reditel Platil , ne z jineho duvosu, budiz, pozdeji se ukazalo , ze rodina Rebicku je schopna nejen platit , ale i sehnat penize na provoz klubu, to same p. Kusy, ale nedovolim si tvrdit , ze to je jen jeho zasluha.
          Ony jsou ve hre i dalsi varianty , kdyby se Slavia finanne tzv. unavila a pak by jste videli ty rychle zmeny, ale to neznamena , ze jeho praci neocenuji, jen bych to videl jako kolektivni dilko.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 15:07 |  
            0 0

            Dobrý den přeji,
            pane Jiří, pokud pozorně čtete, tak jsem pouze konstatoval za dnešní vystoupení panu Kusému za 1. Nic víc, nic míň. Jsem ve věku, kdy už si moc velké iluze nedovolím. Co se týče p. Kusého, byl v Pardubicích přes dvacet let a to i v době, kdy se Pardubicím nedařilo a nikam neutekl. Pokud se povede dotáhnout jednání s možným budoucím generálním sponzorem do konce února, bude u mně mít p. Kusý zase za 1. Toť vše.
            Sokrates55

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Barra     před 12 lety 30.01.2013 15:12 |  
          0 0

          Zdravím Sokrate. Myšlenka postavit Huba na pravou stranu obrany se mi dokonce velmi líbí, stálo by to za pokus. Tedy za předpoklad, že Dobrotka se osvědčí v ostrých zápasech.

          No a co se týká Kusýho, absolutně souhlasím, a jak jsem včera psal, podle mě nejlepší transfer Slavie. Samozřejmě jde částečně o týmovou práci, ale Kusý má první a poslední slovo. Šéf nikdy nemůže dělat všechno, ale nese finální odpovědnost za to, aby vše správně běželo. Kusý si vybral své spolupracovníky, které musí delegovat a kontrolovat, jak to v každé správné firmě by mělo být. Rozdíl mezi Slavii teď a před časem, když jsme zažívali klinickou smrt, je k nepoznání.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            japhy     před 12 lety 30.01.2013 15:22 |  
            0 0

            Což o to, on by to Hub asi zvládl, zásadním problémem by ale podle mě bylo, že při nutnosti nahradit jednoho ze stoperů by byl na prvním místě právě Hub a pak by musel zase někdo zaskakovat za něj a zcela určitě by to byl typologicky úplně jiný hráč, než Hub. Takže kvůli jedné změně by jich bylo hned několik.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Barra     před 12 lety 30.01.2013 15:26 |  
              0 0

              A nešlo by pak jednoduše stáhnout Nitriho zpět o krok?

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Markus     před 12 lety 30.01.2013 15:47 |  
              0 0

              Až po pár ligových zápasech uvidíme, jak to bude fungovat. Jsem si jistý, že budou zmatky a některé věci asi nevyřešíme jinak než zkusit hráče na jiné pozici, než hraje teď. Hub těžko bude hrát to co Nitrianský, jestli na kraj obrany, tak ale stažený více dozadu a do středu, což se nemusí vylučovat s druhou stranou, kde Nitrianský může v klidu hrát tak jako vždy. Muselo by se to zkusit v pár soutěžních zápasech, pak bychom znali odpověď zda to funguje. Stejně tak bychom mohli hrát na 3 stopery a 2 kraje obrany posunout více dopředu, jenže co pak se zálohou? Chci aby hrál Petrák i Gecov, jenže to jsou oba pracovití hráči schopní bránit, sebrat balón i založit akci, jenže mít 7 hráčů v poli na vlastní půlce je moc, chci více ofenzivy už rozestavením. Takže ať se mi to líbí nebo ne, stejně se nakonec dostanu k obraně tak jak jí hrajeme teď :) Trenérovi tyhle rošády nezávidím, to co my tu špekulujeme, on musí risknout a nést zodpovědnost.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            dArtagnan     před 12 lety 30.01.2013 15:28 |  
            0 0

            Z Hubáčka se udělal stoper, protože na křídle už naprosto nestíhal a hořel. A o pár let později, když už nestíhá ani na tom stoperu ho chcete dát zase na křídlo? Vážně?

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              JS (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 15:58 |  
              0 0

              :D .... Tahle nekritická adorace Hubáčka je stejně nesmyslná, jako jeho nemístné zatracování. Ale souhlasím, pánové, je nesmysl, aby hráč, co už pomalu rychlostně nestačí ani na stopera, šel na krajního obránce.
              Nevymýšlejme nesmysly, je jasné, že nemáme adekvátní náhradu za Nitrianského napravo, a stejně tak za Čonku nalevo. Podle mne je Juhar křídlo a jako takový by se neměl stavět do obrany, ale budiž, ponechejme to na trenérovi, když si myslí, že horší obranné návyky Juhara nejsou na překážku.

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 16:06 |  
                0 0

                smich

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                Markus     před 12 lety 30.01.2013 16:35 |  
                0 0

                Opatrným pohledem ano, ale zase z pohledu ofenzivy považuji za pěkné mít na krajích vzadu rychlé hráče schopné přihrát nebo si dokonce naběhnout dopředu a třeba i zakončit. Už zase myslím na 3 stopery s jasnou zodpovědností, tam by to bylo jasné a kraje téměř na úrovni zálohy ať jsou klidně Nitrianský s Juharem. Oni na to mají zapojit se do ofenzivy, proč jim v tom bránit.

                • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                  Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 17:11 |  
                  0 0

                  to by šlo, hrát v rozestavení 3-5-2 viz můj příspěvek u jiného vlákna.

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                bongor     před 12 lety 30.01.2013 18:02 |  
                0 0

                My můžeme přemýšlet,vymýšlet třeba blbosti,protože nejsme trenéři.U těch by to bylo horší.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 17:39 |  
              0 0

              správně, souhlas, Huba mám rád jako klubistu, ale ve Slavii nikdy nevynikal, měl štěstí, že byli v týmu horší viz Cicman, Dostál a jiní, na stoperu může zaskočit, v přípradě zranění či vykartování, všichni si v zpomenou jistě na pohár České pošty či zápas na Slovácku se spoluúčastí Cicmana, mě nepřestává pronásledovat, co tam ty dva prováděli!!!Hub jako šéf obrany ne už nikdy prosím!!!!

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            patras     před 12 lety 30.01.2013 16:26 |  
            0 0

            Jen se bojím toho, aby nás brzy neopustil. Bezesporu má kvality a takovýho člověka by chtěl mít každej... Byla mu na na idnesu položená otázka jak se mu líbí ve Slavii a nějak na to neodpověděl a napsal jen to, že bydlí v Praze atd. No, snad se pletu.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            bongor     před 12 lety 30.01.2013 17:56 |  
            0 0

            Kusý je mi mimořádně sympatický.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Pepino44     před 12 lety 30.01.2013 16:29 |  
          0 0

          Tak na tohle bych moc neslyšel,Hub je levák a pravou nohu nemá moc silnou.Z levého beka odešel protože nestačil rychlostí.Na pravé straně by to bylo obdobné.Já bych tam nechal Nitrianského a před ním Mičolu.Pokud by lítal Mičola,mohl by se Nitri soustředit více na bránění.Pokud by nabíhal Nitri,stahoval by se Mičola,oba jsou běhaví a mohlo by to jít.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 16:34 |  
          0 0

          Zdravim Socrate,

          Dovolim si oponovat. Podle me Hub uz na hru na krajnim beku nema. Natoz na pravem, kde odehral minimum zapasu. Vek nezastavime, ra rychlost uz tam neni, centry taly nic moc, spis to chce typ "Krajcik":-)
          Podle me Hub je super jistota na lavicku,ale stopery bych mel radsi Bortel Dobrotka. Naprabo tech moznosti vskutku moc neni. Asi bych Nitra nechal na beku a pred nim Micolu,protoze jiny adekvatni pravy bek(Dostala za nej nepovazuji) tu neni.
          Mj. Pan Kusy me tez potesil. Otevrene,prime odpovedi, neskutecny rozdil oproti Platilovi.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 16:25 |  
        0 0

        Staci,aby zhasla forma Ordosovi a ma Olmik problem. Zas tolik momentalne uzasnych hracu v jejich kadru nevidim. Horava je eost precenovany, Petrak je lepsi.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 17:57 |  
          0 0

          sigma nestoji jen na ordosovi,kdyz hral v rakousko,tak hrali taky skvele.ted jsi me dorazil thorklaere,petrak je lepsi nez horava?tak to je hodne smele,petrak dal v zivote 1 gol,zjisti si kolik dal horava a pak neco pis.jen pro tvou informaci,horava uz hral i v dospele repre a v 21 patril k nejlepsim.je tak na urovni dockala

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            no-nick     před 12 lety 30.01.2013 18:12 |  
            0 0

            Při srovnání těch dvou bych viděl problém spíš ve srovnavani nesrovnatelneho (to je ale blbá věta:o)). A když už, tak měřítko pro def halfa asi tak úplně góly nebudou...

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 18:50 |  
            0 0

            nepoučujte mě, sám byste se měl dovzdělat, protože góly jsou pro defenzivněji ladného záložníka (ano, to oba jsou) nadstavba, ale jako hodnotící kritérium? dovolte abych se zasmál..
            Důležité jsou jiné faktory-čisté odebírání míčů, na jakém prostoru pracuje, kvalita rozehrávky, podle mě je Petrák daleko komplexnější hráč než Hořava, jen měl v SKS defenzivnější úkoly a ty teď převezme Gecov. V bránění je Petrák lepší, střela vyrovna, možná trochu na staně hořavy, v hlavičkách výrazně vyniká Petrák.

            Viděl jsem oba hráče mnohokrát a daleko komplexnější je Petrák.

            A je-li kritérium kvality účast v repre, kam se dost často chodí na tlačenky agentů (zrovna Hořava i Pospíšil tam moc nepatří), mnohý příklad známe, tak opravdu nestačím zírat. V repre odehrál pár minut a proto je lepší. Aha.

            Celkově je vaše argumentace dost slabá a stojí na vratkých nohou.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 19:01 |  
              0 0

              thorklaere,k tomuto tematu jen tolik,ze se za par tydnu ukaze na hristi jak na tom kdo je.ja si preju abychom horavu ubranili a uspeli.a vubec nejlepsi by bylo ho v lete dotahnout k nam misto kisela,ale vzhledem k jeho cene o tom pochybuju

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 20:11 |  
                0 0

                Na Kiseluv post mame Hrubeho,muze se rozehrat Hurka. Kupovat Horavu je neekonomicke,navic ho neprodali Plzni,tak ho tezko prodaj nam..
                Na hristi se ukaze,osobje se nejen na Petraka velmi tesim

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            brotheus     před 12 lety 30.01.2013 18:51 |  
            0 0

            Mohl bys už přestat otravovat s Olomoucí? Tohle jsou SLÁVISTICKÉ noviny. Pokud jde o srovnání Petráka a Hořavy - jsou to typologicky naprosto odlišný hráči. Daleko větší perspektivu ale jednoznačně vidim v Petrákovi, kterýmu začíná bejt česká liga malá už teď.

  17. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 15:01 |  
    0 0

    když už se tu občas objeví ty sestavy, tak tady je moje :)

    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Gecov, Petrák - Vošahlík/Mičola, Kisel/Fenin, Tusjak/Skácel - Škutka/Fenin

    ten Skácel je takový můj tajný sen :) ta sestava s ním by vypadala už celkem slušně. Nedá se očekávat, že by Rada měnil formaci a že by jsme hráli na 2 hroty.
    Fenin mě zatím moc nepřesvědčil, ale nedá se očekávat že ho Rada posadí na lavičku. Škutka by podle mě měl hrát na 100% v základu, ze Slovenska si přivezl slušnou formu.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Markus     před 12 lety 30.01.2013 16:22 |  
      0 0

      Takhle bych to postavil já. Střed bojovný, kraje útočné a konstruktivní už od obrany. Čontofalský, Fenin, Petrák a Gecov na hřišti co to půjde, krajní hráči hodně běhat a kolem 2/3 hrací doby případně střídat.

      Čontofalský - Nitrianský/Čepelák, Bortel/Kolařík, Dobrotka/Hubáček, Juhar/Čonka - Kisel/Mičola, Gecov, Petrák, Zmrhal/Tusjak - Fenin, Škoda/Škutka

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 17:03 |  
      0 0

      Na sestavy je jeste brzo,ale mam pocit,ze Vosah si uz tu moc nekopne..

      ja mam v hlave 2 sestavy:
      1) ambiciozni, asi nerealnou, inspirovana Juve 3-5-2:

      Conto-Bortel,Hub,Dobrotka-Nitro,Juhar-Gecov,Petrak-Kisel(Micola)-Skutka,Fenin.

      2) klasicka 4-4-2, asi nejrealnejsi varianta:

      Conto-Nitro,Bortel,Dobrotka,Juhar-Micola,Gecov,Petrak,Tusjak-Skutka,Fenin

      Uvidime,jak nas Rada predvapi.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 17:35 |  
        0 0

        Souhlasím se sestavou 2/ jen asi místo Tusjaka dostane šanci Kisel, ale na podzim, by to tak mohlo klidně být, první sestava mi příjde dost defenzivní 6 proti 3, ale v přípravě bych to zkusil proč ne.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        dArtagnan     před 12 lety 30.01.2013 18:15 |  
        0 0

        Při 4-4-2 bychom měli nevýhodu ve středu pole, kde se dnes rozhoduje. Hraje to vůbec ještě někdo?
        3-5-2 je zajímavé, taky jsem ho tu prosazoval, ale přehodnotil jsem to. Podle mě na to jednak nemáme hráče, a taky bychom se zbytečně znevýhodňovali proti soupeřovým 4-2-3-1(které v ČR hrají skoro všichni). Protože buď bude naše trio stoperů zbytečně hlídat jediného útočníka a budeme mít díry po stranách, kde bychom měli na každé lajně jediného hráče proti dvěma soupeřům, nebo stopery roztáhneš do stran a uprostřed to zůstane jeden na jednoho. Pak ti nezbyde než stáhnout DZ zpátky, tím ti vznikne díra uprostřed pole. Tu zase ucpeš stažením útočníka a jsi na našem 4-2-3-1 :-) Sleduj Juventus v pohárech, oni tam tu formaci taky nedrží, oproti italské lize, kde téměř nikdo 4-2-3-1 nehraje, tam je výhodné hrát 3-5-2.
        Stejně mi 3-5-2 nepřipadá nijak ofenzivnější, při hře dopředu trojice obránců obvykle zůstává, u "našeho" systému ale krajní beci vyrážejí útočit, takže se do útočení teoreticky zapojuje více hráčů.
        PS: správně píšeš, že je to stejně nereálné, protože v ČR pokud vím umí 3-5-2 jediný Kotal.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 18:56 |  
          0 0

          super zhodnocení, smekám:) ono je to s tím rozestavením opravdu složité, protože 4-4-2 je trochu nevýhoda ve středu pole, souhlas.

          A 3-5-2 je hodně o prolínání řad a extrémní kondici krajních hráčů, kteří musí být v jeden okamžik v obraně a ve chvíli zase v útoku. Ale je to docela plastické rozestavení, navíc se tím dost eliminuje hra soupeře už v záložní řadě, což se mi fakt líbí. Potíž by mohla nastat proti týmum, co mají vymakanou hru po křídlech jako Plzeň.

          On asi Rada stejně vymyslí ještě něco jiného, nebude to klasické 4-4-2

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            dArtagnan     před 12 lety 30.01.2013 19:08 |  
            0 0

            Děkuju, přesto si myslím, že nejeden skutečný trenér asi posměšně kroutí hlavou nad námi oběma:-)
            Rada podle mě zůstane u 4-2-3-1, i jako jeho odpůrce musím uznat, že tohle umí, obranný blok funguje skvěle, už jen dokopat hráče k větší aktivitě dopředu a půjde to:) Škoda podle mě bude mít smolíka, vepředu Fenin a Škutka bude alternovat za Fenina a Kisela.
            Takhle podle mě půjdeme do sezóny:
            Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Juhar - Petrák, Gecov - Mičola, Kisel, Tusjak(příp. Ruda) - Fenin

  18. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    zeleznik2     před 12 lety 30.01.2013 17:32 |  
    0 0

    K Olomouci, Rossi je podle mne takový Horváth a kostra týmu je pryč, musí najít urychleně náhradu, Hořava je dobrý, ale extratřída to není, souhlasím, že náš Petrák je lepší, Ordoš dobrý hráč, ale hodně šancí mu připravoval právě Rossi, takže to bude mít určitě složitější, budu samozřejmě každému týmu držet pěsti proti Spartě a když ji porazí anebo aspoň remizují, budu moc spokojen. K téma sestava: uvidíme v pátek proti Trnavě a pak Turecko tam už to bude klíčové. Nevím proč experimentovat se třemi beky, upřímně naše obrana nikdy nebyla 100%, vždy jsem se děsil, když šel centr do našeho vápna, co tam s tím kluci provedou, proto musíme vsázet na útok a nepustit soupeře přes naší polovinu, tzn. lítat po lajně, podporovat útok a lá Matěj Krajčík či Lukáš Došek v dobách největší slávy. Předpokládám rozestavění 1-4-4-2 nebo 1-4-3-1-2, ale rozhodně ne 1-4-5-1 či hru na tři beky. Trenér i manažér shodně prohlásili, že útok byl potřeba posílit, přišli dva góloví útočníci Fenin a Škutka za dost peněz, je tu i Škoda a mladý Červenka a my bysme hráli na jednoho útočníka?nesmysl, stejně jako Hub na křídle, opravdu v 35 rychlostně nestačí a Dostál taky ne, musí podporovat útok a hodně běhat a ne nakopávat centry od vlastní branky, takže to zatím vypadá na dvojici Nitranský - Juhar, vím, že Juhar není klasický obránce, ale v záloze je prostě přetlak, Huba bych dal jako žolíka zatím na lavičku a pak bych mu dal i šanci v základu, třeba proti Příbrami, Skácel to je přesný typ nalevou stranu, rychlý, schopný pořádně vystřelit a dát góla, toho potřebujeme.
    zatím mi to vychází:
    A: sestava
    Čonty - Nitri, Bortel, Dobrotka, Juhar - Petrák, Gecov, Mičola, Kisel(Tusjak)- Škutka, Fenin

    B: alternativní sestava
    Rakovan - Dostál, Hubáček, Kolařík, Čonka - LJ, Zmrhal, Tusjak, Hrubý - Škoda, Červenka
    tak 22 jmen + 1 volné(posila Skácel, Hadaščok, Grajciar)či někdo z juniorky?či přece jen Vošahlík?

    asi mimo hru
    Vošahlík?zde nevím, jak na tom bude, možná pojede na úkor koho???
    Koreš, Hurka - hostování
    Mikula, Bazal, Čepelák - zatím juniorka

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 18:23 |  
      0 0

      jako ja nevim ale přijdeš mi občas zmatenej :))) Rossi jako Horvath,Hořava není extratřída, Petrák s Kiselem a LJ na křídle...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        zeleznik2     před 12 lety 01.02.2013 17:02 |  
        0 0

        Je to jen můj osobní názor, nenutím nikoho, aby se s ním ztotožnil, Rossi podle mne byl v Olomouci tím, co je v Plzni Horváth, tj tahoun můžstva, bez něj Olomouc to bude mít hodně složité, za druhé si asi pleteš já jsem o Hořavovi nemluvil jako o extratřídě, to musíš psát jinam, LJ může hrát pouze na místě DZ, tam je však duo Petrák, Gecov, takže to vidím na odchod, neboť na dalších místech v záloze je dalších 5 hráčů s lepší kvalitou:(Zmrhal, Tusjak, Mičola, Vošahlík, Kisel)+ mladý Hrubý + Hurka + tam mohou hrát Juhar s Nitranským.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      jarodo57     před 12 lety 30.01.2013 18:44 |  
      0 0

      Na sestavy podle mě je ještě brzy ,ale osu, na které to bude postavené samozřejmě Rada už určitě má. Podle mého :Čontofalský-Bortel-Gecov,Petrák a forward podle toho kdo bude nejlepší na soustředění v Turecku. K některým názorům jako například Hubáček na pravém beku chci jen poznamenat ,že je to hloupost. Já se přikláním k názoru,že se nemá až tak moc přehánět s přeškolováním hráčů (Jarolím byl profík-nejrychlejšího halva do tahu Šventa stavěl na beku aby si zahrál pan Černý) a třeba Nitrianského nechat na beku.To samé platí o Juharovi .Ten je na beku v defenzívě hodně špatný .To už tam je lepší ten Čonka.Já bych Hubáčka dal vedle Bortela v případě ,že začne opravdu dobře Dobrotka nebo Kolařík tak ho dát na lávku.Ale opravdu jen v případě, že ty dva budou lepší.Zatím to nemůžu říci.I když se mi Kolařík vedle Bortela proti Sigmě líbil. Dobrotka je zatím velká neznámá.To samé jsou noví útočníci.Toho Škutku jsme ještě ani neviděli a všichni už ho dáváte do zákl. sestavy. Tohle všechno ukáže Turecko.Já si ,ale myslím a asi zde budu jeden z mála,ale jak znám Radu tak nějakou překopanou fungl novou sestavu čekat nemůžeme.Samozřejmě bych byl i já rád ,aby změny byly protože ten závěr podzimu byl hrozný,ale musíme to tak brát,že nejde všechno hned.Velkou posilou by byl na levém halvu Skácel. To bych si troufnul říct, že bysme mohli být hodně silní.Tam mě totiž Juhar nepřesvědčil a Tusjak nějak polevil.Na pravé straně bych zanechal dvojici Nitrianský- Mičola a nedělal žádné experimenty. Ještě jeden dovětek.Všichni jsme tady kňučeli,že potřebujeme hlavně útočníky a stopera.Vedení přivede 2 útočníky ,během 7-8 měsíců 2 stopery a ejhle už je to zase málo už zase potřebujeme doplnit na krajních becích a já nevím kde ještě. Buďme trochu soudní.V juniorkách nám hrají slušní kluci a pokud budou dostávat šance jako třeba teď (Kolařík,Červenka,Šimeček a další) tak by nebylo záhodno neustále posilovat,ale vychovávat si svoje a nákupy dělat jen pouze na místa ,kde nás tlačí bota tzv.kus za kus. To jinak znamená nastolit nějaký řád ,systém ,který bude fungovat budou i výsledky a podle toho doplňovat viz.Plzeň

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        dArtagnan     před 12 lety 30.01.2013 19:00 |  
        0 0

        Naprostý souhlas, hlavně s panem Černým, jak já toho KJe proklínal:) Já jen doufám, že až budeme zachránění, tak dostanou mladíci větší možnost se předvést, ne jako vloni. Třeba by například příští rok dokázal Kisela nahradit Hrubý, kdoví...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Pepino44     před 12 lety 31.01.2013 10:35 |  
        0 0

        Já s Tebou celkem souhlasím,jenom jsem se pozastavil nad tím,že Bortela zařazuješ bez problémů a o Dobrotkovi píšeš,že je velká neznámá a přitom v přípravě má odehráno nejméně tolik jako Bortel. Já jsem jej viděl v celé přípravě a i za juniorku proti spartě a připadá mi celkem slušný.Otázka je ale ty jeho zranění.Jinak si myslím,že Dobrotka-Bortel by nemuselo být špatné.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        zeleznik2     před 12 lety 01.02.2013 16:54 |  
        0 0

        Třeba příjde ještě Ruda a levá strana obrany, bude pak jeho doménou, co se týče Juhar Čonka, nesouhlasím, Čonka je o moc horší, viz zápas s Libercem v TC, kdy zavinil oba góly, když není lepší alternativa musí Juhar hrát na beku, protože v záloze je totální přetlak, Hub, rychlostně nestačí a dělá kiksy, když tam byl Latka tak to nebylo tolik vidět, ale bez něho to bylo strašný!!!viz Slovácko, Hub do základu proti totálně slabým týmům v Edenu proti Příbrami či Budějovicím.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      Kornovo     před 12 lety 30.01.2013 18:45 |  
      0 0

      rossi je defenzivni zaloznik nebo obrance.protoze je brazilec,tak svoji technikou dost nasich hracu prevysuje ale ofenzivni hrac to fakt neni.a pul podzimu nehral,na nem sigma fakt nestoji.horava je prave tim hracem podobnym horvimu,proto ho chtela i plzen.ma perfektni prihravku a neboji se 1 na 1,takovych hracu moc neni.ale souhlasim,ze srovnavat ho s petrakem je nesmysl,jsou jini

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 18:55 |  
        0 0

        Dobrý podvečer přeji Vám všem,
        předně bych Vám všem chtěl poděkovat, že jste mi toho Hubáčka vcelku logicky a (musím ocenit), že velmi slušně rozmluvili. Ty argumenty jsou pragmatické a je fakt, že jsem měl víc přemýšlet...
        Tak ještě jednou dík a omluva, moc se mi to asi nepovedlo.
        Sokrates55

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.01.2013 21:16 |  
          0 0

          nějak se nám tu z diskuze vytratil Daniel Veselý :)

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            bongor     před 12 lety 30.01.2013 22:19 |  
            0 0

            On se tam vrátí sám,tak za dva roky bude hrát za áčko v základu.Ty skvělý geny po děečkovi se nemohly vytratit.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              tantalos     před 12 lety 31.01.2013 00:52 |  
              0 0

              Věřím tomu, protože franta Veselý byl mimořádný talent a ztělesnění Slavie. Nicméně když jsem Dana uviděl poprvé, polekal jsem se, že vypadá spíš jako jeho otec než jako děda.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Pepino44     před 12 lety 31.01.2013 10:51 |  
          0 0

          Sokrate,omlouvat se nemusíš,vždyť je to diskuse,každého někdy něco napadne a právě na to je diskuse aby se to prodebatovalo. Někdy i z něčeho co vypadá na první pohled hloupé může vzniknout zajímavá myšlenka. Hlavní je, aby diskuse byla vedena slušnou formou bez urážek a napadání.Slouží Ti ke cti,že dovedeš přiznat,že se Ti něco nepovedlo.To mnoho lidí (i zde) neumí a stále si trvají na svém.

  19. Re: Rudi Skácel

    Barra     před 12 lety 30.01.2013 22:13 |  
    0 0

    http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21200303

    Dle zprávy BBC dne 25.1.2013 neprodlouží Dundee United Skácelovi smlouvu po 31. 1. 2013. Je ale pravda, že Skácel u Dundeech zůstal dosti za očekáváním. Odehrál 15 zápasů ve skotské lize a v poháru, celkem 618 min, průměr jen něco přes 40 min na zápas, 1 branka…

    Rudi to má v sobě, ale poslední úspěšný zápas za Hearts odehrál začátkem května 2012, kdy končila kompetice. Ztratil půl roku, následně se nedostal opět do rytmu. Věřím ale, že by se u nás mohl opět chytit. Dle odpovědi Kusýho mám dojem, že jeho možný příchod je stále na stole.

    • Re: Rudi Skácel

      petrjir     před 12 lety 30.01.2013 22:38 |  
      0 0

      To je ale zpráva stará pět dní a za tu dobu oni změnili trenéra, ale otázka zda to bude mít vliv na jeho setrvání. Každopádně kdyby se tady objevil, tak bych byl velkým optimistou co se týká dalšího ročníku.

      • Re: Rudi Skácel

        Barra     před 12 lety 30.01.2013 22:58 |  
        0 0

        Manager Peter Houston se rozhodnul 17.1.2013 opustit klub, protože Dundee již 3 sezónu za sebou zmenšoval rozpočet - klub splácí závazky u věřitelů. Vize klubu ohledně budoucnosti se rozcházela s vizí Houstona. Byl to právě Peter Houston, který doufal, že přemluví vedení klubu aby Skácela minimálně do konce sezóny podržela, i když měl pochopení pro Rudiho, který chtěl jen zůstat kdyby dostal delší smlouvu (mluvilo se o 1,5 roků).

        Příchod nového managera Jackie McNamara na situaci nic nemění, naopak. Jen dodat, že Houston byl velmi úspěšný a Dundee sním 3 x za sebou se kvalifikovalo pro evropské poháry (jen abych byl kompletní, McNamara je celkem nováček, byl poprvé v životě jmenován trenérem/managerem v dubnu 2012, tedy před necelým rokem).

        Kdyby, a opakuji kdyby Rudi k nám přišel, tak pochybují že Kusý by mu nabídnul smlouvu na 14 zápasů – jednalo by se jistě o dlouhodobý kontrakt. Skácelovi bude v červenci 34 let, smlouva na 1,5 sezón se mi zdá optimální. Sezóna 2013-14 by tedy mohla být jak píšeš vydařená.

        • Re: Rudi Skácel

          petrjir     před 12 lety 30.01.2013 23:18 |  
          0 0

          Aha, tak to jsem nevěděl. Ale tohle všechno asi Kusý ví a přesto zmiňuje, že příchod nějakého hráče je tak odhadem na 25 procent. Takže uvidíme. Pokud se tu ale objeví, tak budu překvapen, protože by to nebyl Skácel, aby nezvolil něco jiného.

          • Re: Rudi Skácel

            Barra     před 12 lety 30.01.2013 23:35 |  
            0 0

            Líbí se mi na Kusým, že zůstává oběma nohami na zemi, že není na ven přehnaně optimista. I co se týká Depetrise dával spíš najevo, že na toho hráče bychom potřebovali tiskárnu na peníze, a nakonec se klub s ním v veškeré diskrétnosti dohodnul - i když turecká lira má, jak se zdá v očích Depetrise, větší hodnotu než česká korunka. Nechápu ale, že Depetris si vybral Çaykur Rizespor, klub který se od 2008 pohybuje v druhé turecké lize. Nejedná se tedy o rozhodnutí ze sportovního hlediska. Jen aby Depetris nelitoval, protože turecké kluby nemají obzvlášť dobrou pověst co se týká platební morálky.

            Kusý přiznal že s Rudim mluví (alespoň mluvilo), takže kdo ví, i přes těch opatrných 25%.

            • Re: Rudi Skácel

              petrjir     před 12 lety 31.01.2013 00:05 |  
              0 0

              To je pravda. Kusý v podstatě od začátku možnost Depetrise vyloučil a mluvil o tom jako takřka nemožné konstalaci všeho možného a ve finále to bylo těsně před podpisem. Jeho práci velice oceňuji a myslím si, že i Řebíček si může mnout ruce, už jen kvůli tomu, že kromě pár jedinců se na Slavii a její vedení už nenadává, ale naopak. Je pravda, že oproti Depetrisovi je 25 % v podstatě vysoká šance na jeho příchod. Otázka, ale zda v tomto případě mluví o něm a ne třeba o někom, o kom se vůbec neví a nespekuluje. Ale Ruda je Ruda a podle mě nakonec zakotví u svého bývalého trenéra v Kluži či někde v Turecku. Nechám se překvapit.

  20. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    Philliip     před 12 lety 31.01.2013 00:57 |  
    0 0

    Ať přemýšlím jak přemýšlím, nějak mi ta naše sestava nepasuje do systému 4-4-2. Abych to upřesnil, hrát tak můžeme, ale dle mého názoru tím nenaplníme maximální potenciál. Za předpokladu, že střed zálohy bude hrát Gecov a Petrák, což se jeví jako ideální varianta, tak nám bude chybět ještě jeden středový hráč, přesněj podhrotový. A tato pozice by seděla Kiselovi, případně dalším hráčům, jako Mičola, Hrubý, možná Koreš. V systému 4-4-2 by tak Kisel musel hrát kraj zálohy, kde by nebyl tak platný, nebo by hrál někdo jiný a to by byla škoda.

    No a systém 4-5-1 se mi nezamlouvá, protože hru na jednoho útočníka zkrátka neumíme. Navíc teď máme do útoku koho postavit.

    Napíšu alespoň své 3 možné varianty a jejich uplatnění. Jde o čistě osobní názor.

    Systém 4-4-2
    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka (Hubáček), Juhar (Čonka) - Mičola (Koreš), Gecov, Petrák (Jarolím), Kisel (Juhar, Tusjak) - Fenin (Škoda), Škutka
    Klady:
    -klasický herní systém, všichni hráči ho mají vyzkoušený
    -hra na 2 útočníky
    -teoreticky větší podpora z krajů
    Zápory:
    -absence podhrotového hráče, určitá mezera mezi zálohou a útokem
    -Kisel by nastupoval zleva, byť jako volnější podhrotový hráč by byl platnější
    -varianta sestavy bez Kisela

    Sytém 4-5-1
    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka (Hubáček), Juhar (Čonka) - Gecov, Petrák (Jarolím) - Mičola (Koreš), Kisel (Mičola, Hrubý), Tusjak (Juhar) - Škutka (Fenin, Škoda)
    Klady:
    -podhrotový hráč by zaplňoval mezeru mezi zálohou a útokem
    -5ti člennou zálohu se středem Gecov, Petrák těžko někdo přehraje
    -teoreticky větší podpora z krajů
    Zápory:
    -hra na jednoho útočníka, tím spíš, když máme k dispozici 3 klasické hroty
    -tento systém se hrál většinu zápasů na podzim a vůbec se neosvědčil

    Systém 3-5-2 (můj tip)
    Čontofalský - Bortel, Dobrotka, Hubáček (Nitrianský, Kolařík) - Nitrianský (Mičola), Gecov, Petrák (Jarolím), Juhar (Tusjak) - Kisel (Mičola, Hrubý) - Fenin (Škoda), Škutka
    Klady:
    -pevnější defenziva
    -podhrotový hráč by zaplňoval mezeru mezi zálohou a útokem
    -lepší využití krajních hráčů (Nitrianský, Juharov nebo Čonka by se pohybovali mezi obranou i zálohou, což jim více vyhovuje než klasická obrana)
    -hra na 2 útočníky
    -5ti člennou zálohu se středem Gecov, Petrák těžko někdo přehraje
    Zápory:
    - nevyzkoušený a nový herní systém
    - důraz na fyzičku zejména krajních hráčů
    -do 3členné obrany by se hodil ještě jeden stoper

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      tantalos     před 12 lety 31.01.2013 08:59 |  
      0 0

      Systém 3-5-2 bych považoval za nejlepší z variant, a to především pro domácí utkání. Mnohem lépe než 4-5-1 využívá potenciálu Nitrianského a Juhara, kteří jsou lepší v ofenzívě, pro níž by se jim uvolnilo víc prostoru, než v defenzívě.
      Ideální by za současného stavu bylo složení zálohy Nitrianský - Gecov - Petrák - Zmrhal - Juhar s tím, že by Gecov by mohl v případě nouze krýt záda Nitrovi a a Zmrhal Juharovi.
      Navíc by se častěji mohli vysouvat dopředu Dobrotka a Bortel na hlavičky.
      Ostatně čtyři obránci proti obvykle jedinému útočníkovi bývají trochu luxus.
      O složení útoku bych teď ani neuvažoval - pořád nevím, co se dá čekat od Fenina a od Škutky - třeba by Škoda s Červenkou byli nebezpečnější.
      Vzhledem k tomu, že Slavia má dnes poměrně dost vysokých a silných hráčů do vápna na standardky, velmi důležité bude nacvičit kopání trestňáků a rohů.Možná bychom na ně potřebovali jednoho speciálního kopáče jako v rugby.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      quelhar (admin)     před 12 lety 31.01.2013 10:11 |  
      0 0

      Diskuzi ohledne rozestaveni 3-5-2, jakkoli je velmi zajimava, povazuju ciste za akademickou. Vsem je zrejme vice mene jasne, ze takto hrat nebudeme. Hraci to neumi, v priprave se tak neodehral ani jeden zapas.

      Takze zbyvaji dve rozestaveni se ctyrmi obranci. Pokud bych si mel tipnout ja, tak budeme vyuzivat obe rozestaveni, mezi nimi totiz neni zas tak velky rozdil.

      Na zacatku jara nas cekaji tezsi zapasy (Olomouc, Boleslav a po Brnu jeste Liberec), i proto si myslim, ze budeme hrat to, co na podzim, tedy 4-2-3-1 a vidim tam vlastne jen dva az tri otazniky - leveho zaloznika, utocnika a mozna jeste, jestli Rada nepropasuje do obrany Huba. Pravda je, ze na podzim tohle prilis nefungovalo, ale myslim, ze s Gecovem se nam vyrazne zvedla kvalita zalozni rady a ocekavam, ze hraci budou daleko vice sebevedomi pri hre dopredu. Kdyz to jde v priprave, tak nevidim duvod, aby to neslo v ostrych zapasech.

      Vubec nevidim problem v tom, ze mame tri klasicke hroty a jen jedno misto - jednak je dobre mit konkurenci a jednak si nemyslim, ze jsou vsichni ti hraci vylozene hrotovi. Ja si napriklad dovedu docela dobre predstavit Skodu jako stazenejsiho utocnika hrajiciho pod Feninem a nekdo nekde psal, ze i Skutka by mohl hrat stazenejsiho hrace. To vse v pripade, ze by byl Kisel z formy nebo zraneny...

      Ocekavam na jare vyrazne lepsi formu nez na podzim od prave strany - Nitriansky i Micola hrali na podzim pod sve moznosti (misty opravdu hluboko). Ocekavam lepsi praci stredu zalohy diky Gecovovi, tak jak to predvedli proti Liberci v Tipsport lize, kde naprosto dominovali. A samozrejme cekam daleko vyssi produktivitu, protoze mame v utoku konecne na vyber a nemusi tam hrat jen Skoda, kteremu to na podzim prilis neslo.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        quelhar (admin)     před 12 lety 31.01.2013 10:13 |  
        0 0

        * ... tak jak to predvedli Gecov s Petrakem proti Liberci ...

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        tantalos     před 12 lety 31.01.2013 10:32 |  
        0 0

        Ano, zřejmě to hrát nebudeme, protože Rada je konzervativní. Ale možná právě tohle je jeden z důvodů, proč nám hrozí sestup. Soupeři si po prvních kolech prostudovali náš způsob hry, připravili se na něj a dokázali jej eliminovat. Nakonec ani vysouvání Latky k ničemu nevedlo
        Co nám chybělo nejvíc, byl moment překvapení. Systém 3-5-2 by umožňoval větší variabilitu hry.
        Dosud chovám naděje, že s příchodem Gecova a Fenina a snad i dalších se zvedla kvalita týmu. A čím jsou hráči kvalitnější, tím bývají i použitelnější na různých místech - samozřejmě ze Škody by těžko dělali "ostrý kraj". Kvalita hráčů také roste získáváním zkušeností - například si myslím, že Petrák by mohl v případě nouze zaskočit ve středu obrany nebo Gecov hrát na kraji, i když by jich tam byla škoda.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Markus     před 12 lety 31.01.2013 10:51 |  
          0 0

          Problém číslo jedna na podzim spatřuji ve výpadcích tahu ofenzivy. Zimní posily vhodně doplňují naše stávající hráče a doufám, že je potáhnou k lepším výkonům. Více zkušeností a doufám podařená fyzická příprava by mělo zajistit zlepšení i tak. Větší držení míče přinese větší klid defenzivě, kterou je třeba po odchodu Latky nastavit a vyladit, to je jasný úkol pro zbytek přípravy. Potřebujeme stabilitu, soupeře stejně nepřekvapíme, odehrajme zbytek přípravy v defenzivě už tak, jak to chceme hrát v lize. Náhradníkům dávat v defenzivě šanci prosím jen postupně než odehrát část zápasu v bezpáteřní sestavě. V útoku musíme motat hlavy obráncům dvěma útočníky, bez podmínečně. Stále Škodovi věřím a v přípravě se mi jeho výkony líbily, kdyby on byl teď čerstvou posilou, tak ho budu hodnotit velmi dobře. Jenže on je přesně ten hráč, co vedle sebe potřebuje bojovníky jsou Škutka či Fenin. Pokud se tohle podaří, bude jaro pěkné hrou i výsledky, po dlouhé očekávám velké zlepšení.

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        Philliip     před 12 lety 31.01.2013 11:15 |  
        0 0

        Ono na tom ani tak moc složitého není, větší problém by byl, aby hráči stačili na takový systém kondičně. Ale je mi jasné, že Rada preferuje "klasičtější" modely.

        U zmíněného 4-2-3-1 se však obávám přílišným podobnostem jako na podzim. Především osamocený a místy hodně odstřihnutý útočník, tím pádem nebude takový tlak na obranu soupeře. A i když nám přišli 2 zajímavé posily, pokud budou odstřihnuty jako býval mnohdy Škoda, dopadne to stejně. Pak jak psal tantalos, krajní beci budou muset hrát především dobře dozadu a Nitrianský, Juhar nebo Čonka nejsou taková jistota. A poslední věc, pokud bude hrát Juhar levého beka, tak před ním bude hrát Tusjak, Koreš nebo Hurka. Tusjak se mi líbil, ale nejsem si jistý, že by měl být hráčem do základu. Koreš a Hurka nemají formu a kdoví kdy se do ní dostanou.

        Uvidíme v dalších přípravných zápasech. Gecov bezesporu hru zkvalitní, zpevní a uklidní. Bortel se jeví dobře a Dobrotka by po svém zranění snad měl být také platným hráčem. Stejně tak jako Mičola, od kterého očekávám zlepšení a produktivitu. A jak se vyřeší útočníci, to bude těžký oříšek pro Radu, já věřím, že svými kvalitními výkony to budou ty příjemnější starosti. I když právě Škodu si jako podhrotového hráče moc neumím představit, sice by mohl sklepávat balony ostatním, ale po fotbalové stránce je potřeba také umět jít přes hráče, načasovat adresnou přihrávku, apod...na tento post máme asi lepší varianty.

        Pokud hra bude mít nějaký funkční zažitý systém (což na podzim nebylo), pokud hra bude odvážnější, kreativnější, pokud nebudou takové mezery mezi zálohou a útokem a krajní hráči budou vytvářet tlak na obranu soupře, budou se i tlačit do zakončení, pak systém 4-5-1 fungovat může. Určitě jsme silnější než na podzim, teď to chce se pořádně sehrát a vypilovat taktiku.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          Philliip     před 12 lety 31.01.2013 11:27 |  
          0 0

          Ještě bych doplnil Markuse, jak správně píše, na herním soustředí bych už měnil hráče jen na postech, kde ještě není jasno o základní sestavě. Přinejmenším v posledních 2 utkáních + generálce před zápasem s Olomoucí. To by se mělo týkat především celé obrany a střední zálohy.

          • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

            Pepino44     před 12 lety 31.01.2013 15:10 |  
            0 0

            Tak já si myslím,že i systém 4-2-3-1 by šel s tímto materiálem hrát.Pokud bude Petrák cítit za sebou jistotu(Gecov) bude se pouštět více dopředu a doplňovat nabíhající hráče,případně rozehrávat.Gecov potom se svým fondem může nabíhat taky. Tohle jsou jenom předpoklady uvidíme co naordinuje Rada,kolik těmto dvoum dá volnosti. Já prostě těm dvoum věřím a jsem zvědav,kdy Rada už začne rýsovat sestavu.Předpokládal bych už proti Trnavě. Prostě už není čas na to,aby si zahráli všichni. Kostra už by se měla tvořit a střídat tak max.3-4 hráče.

            • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

              Barra     před 12 lety 31.01.2013 15:24 |  
              0 0

              Přesně tak to vidím také. Nitrianský a Juhar mají v tomto systému veškerou možnost zapojit se k podpoře útoku, stejně jako Petrák.

              V případě ztráty míče máme Nitri-Bortela-Dobrotku/Huba-Juhara + Gecova-Petráka, v útočné fázi se Nitri-Juhar-Petrák můžou připojit. Myslím, že bychom mohli mít celkem vybalancované mužstvo. A kdybychom vlevo ještě získali Skácela, tak bych to viděl celkem růžově.

              • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

                denydzlSKS     před 12 lety 31.01.2013 15:56 |  
                0 0

                K celé téhle diskuzi ohledně rozestavění mám asi jedno: Není důležitý co je napsaný na papíře, ale důležitý je, jak hrají hráči na hřišti!

                Ve výsledku by měla být podpora od Juhara a Nitrianskýho stejná v rozestavení 442 i 352 i 4231 atp.

                Na čem se snad shodneme je, že alfou a omegou při útočení jsou křídelní prostory a to je podle mně i kámen úrazu z podzimu - prostě Mičola s Korešem neměli formu vůbec, Tusjak jen v pár zápasech a Vošahlík asi jen v jednom.
                S tím pak souvisela i střelecká potence útočníků(v našem případě jediného útočníka). Potřebujeme prostě aby nám kvalitně hráli krajní hráči, aby si dokázali naběhnout do volných prostor, protože jinak by nám byl i ten vysněnej tvůrce hry k ničemu.

        • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

          zeleznik2     před 12 lety 01.02.2013 16:40 |  
          0 0

          Souhlas, chtělo by to ještě jednu posilu na beka(Ruda Skácel?)Juhar je lepší než Čonka, ale je to původem záložník, Tusjak v přípravě nic moc, takže asi vypadne ze základu a namísto něj Fenina či Škodu(podle aktuální formy), Koreš tristní, takže odchod a Hurka zřejmě jen lavička.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      zeleznik2     před 12 lety 01.02.2013 16:50 |  
      0 0

      Zajimavý názor, ale myslím, že budeme hrát klasiku: to je varianta č.1, u č.2 pochybuji, protože jsme podepsali dva útočníky a je tu ještě Škoda, Vošahlík a mladý Červenka, takže přetlak a pochybuji, že by hrál jen jeden z nich.
      U č.3, pokud ano, tak bych to poskládal:
      Čontofalský - Bortel, Dobrotka, Nitrianský - Juhar- Gecov, Petrák - Mičola, Kisel - Škutka, Fenin(Škoda)

      Tusjak a Hurka jsou bez formy, Koreš a LJ jsou na odchodu a z mladých má největší šanci asi duo Hrubý s Kolaříkem. Do obrany jsem vybral naše nejlepší trio, Kolařík vypadá velmi slibně, ale zatím ještě asi nebude hrát, Hubáček v 35 rychlostně nestačí a Dostál na základ nemá, záloha je naším největším oříškem, duo Gecov - Petrák tak to je jistota, zbylá dvě místa zatím vypadjí takto, ale máme ještě před sebou soustředění v Turecku, tak uvidíme, útok asi dopadne takhle.

  21. Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 31.01.2013 23:17 |  
    0 0

    Mě to vychází takhle

    A - sestava: Čontofalský (A) - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Gecov, Petrák (A) - Mičola, Kisel (C), Tusjak - Škutka

    B - sestava: Rakovan - Dostál, Čepelák, Hubáček, Čonka - Jarolím, Zmrhal - Koreš, Fenin, Hurka - Škoda

    Třetí brankář: Hrubeš

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 00:21 |  
      0 0

      Ja to vidím spíš na dva útočníky,alespon doma určitě.

    • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

      zeleznik2     před 12 lety 01.02.2013 16:37 |  
      0 0

      Tak s tím typem Hrubeš ti to bohužel nevyšlo, dnes měl přestoupit do Jihlavy, Tusjak dnes nevýrazný s Trnavou, na jeho místě vidím Fenina, LJ, Koreš půjdou asi pryč, Čepelák společně s Mikulou, Bazalem a Šimečkem v B-týmu, v Áčku by se mohli uchytit: Hrubý a Kolařík, který v TC hráli moc dobře a zapomněl si na Vošahlíka.

      A - sestava: Čontofalský (A) - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Gecov, Petrák (A) - Mičola, Kisel (C) - Škutka, Fenin
      B - sestava: Rakovan - Dostál, Kolařík, Hubáček, Čonka - Zmrhal - Vošáhlík, Tusjak, Hurka, Hrubý - Škoda

      + 1 záložník Skácel, Grajciar, Hadaščok, kterého vedení shání
      Třetí brankář: Berkovec

      • Re: Dávid Škutka: Na jaře chci dát 13 gólů

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 23:38 |  
        0 0

        A nepleteš si Hrubeše s Hanušem? Hrubeš a Hanuš jsou kamarádi do deště :-))

        Na 3. gólmana jsem nedal Berkovce z důvodu zranění, takže hierarchii Čonto - Rako - Hrubeš uhájím.

        Sestavu samozřejmě budu aktualizovat, LJ je nečekaný zvrat. Nicméně Čepeláka tam v B - sestavě mít musím, bo máme jen 3 oficiální stopery. Vošahlíka jsem vynechal kvůli údajnému zranění.

        Hadaščok mi utkvěl v paměti jako hroťák, ale třeba je to i záložník, nevím.