O Slavii

Slavia oslavila 120 let od založení

Včera večer vyvrcholily v Národním divadle oslavy 120.let Slavie. Na vzácném místě se sešla řada legend současných i minulých, společně jsme si prošli historií našeho klubu. Záznam je nakonec na programu ve středu 30.1. od 20:00 na ČT sport. Fotografie na Facebooku.

Celým večerem provázel Leoš Mareš. Na úvod si vzal slovo generální ředitel Zbyněk Kusý. "Věřím, že všechny potěšíme tím, co jsme dnes připravili," řekl. Pak jsme si připomněli počátky založení Slavie, první sehraný zápas, a proto na pódium přišel prezident Oxfordu a zástupce klubu Civil Service Londýn. První vzájemný zápas s anglickým týmem jsme sehráli 28.března 1899, ze kterého se zachovala vstupenka. Tu obdrželi v rámečku od Strašáka. Zástupce Civil Servis obdržel kopii prvního českého obrazu zobrazující domácí fotbal z roku 1904 od Ladislava Adamce, předsedy Fotbalového oddílu. "Byli jsme poctěni, že jsme mohli být při otevření stadionu, náš vzájemný vztah je pro nás důležitý a všechny tyto vzpomínky si uchováme navždy," prozradil prezident Oxfordu. Strašák obdržel naopak podepsaný dres hráči Oxfordu ze zápasu s Cambridge, který patří k nejtradičnějším střetnutím obou celků.

Nejvíce ze všech zřejmě zapůsobil Stanislav Procházka, autor první slávistické hymny. Celé jeho vtipné vystoupení si můžete prohlédnout na přiloženém videu. I Leoš Mareš byl na kolenou, Standa ho překonal. Nechyběla ani zazpívaná hymna v jeho podání. Všechna čest na jeho věk třiadevadesát. Při odchodu si vysloužil aplaus vestoje.


Na pódiu jsme viděli řadu osobností či příbuzných. Dana Lukešová, vnučka Františka Pláničky, Miroslav Kopecký, syn Vlastimila Kopeckého, Ivan Bican, syn Josefa Bicana, Jan Lála, Josef Kadraba, František Veselý mladší, Ivo Knoflíček, Vlastimil Petržela, Radek Bejbl, Pavel Kuka, František Cipro, Josef Pešice, Vladimír Šmicer, Stanislav Vlček, Martin Vaniak.

Perličkou bylo vystoupení Ivana Bicana, který tak moc chtěl mluvit, až ho Mareš musel zastavit. Na jeviště se dostal také Dušan Svoboda ze Sparty či kontroverzní předseda FAČR Miroslav Pelta, který svůj projev četl. Při té příležitosti se omluvil Josefu Bicanovi, že nebyl dosud oceněn za svou činnost a slíbil, že při výročí 100.let od jeho narození bude zařazen do síně slávy českého fotbalu.

Čestným hostem byl také víceprezident Atletica Madrid, který přislíbil, že by se v dohledné době mělo uskutečnit přátelské utkání obou týmů.  Na závěr se na pódiu ještě objevil primátor Prahy Bohuslav Svoboda a také celý A tým Slavie, kteří si připili při písni We are the champions.

Během večera vystoupil Ondřej Havelka se svou skupinou, Pavel Zedníček s brankářským představením, Brouci Band s písní od Beatles, Pirate Swing nebo Michal David s Discopříběhem.

"Byla pro mě čest uvádět tuto akci, protože jste v Národním divadle a všechny legendy jsou metr od vás. Je to nezapomenutelná zkušenost. Jestli jsem byl předtím 100% slávista, tak jsem teď 110%," prozradil moderátor Leoš Mareš.

Komentáře (59)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia oslavila 120.let založení

    edenian     před 12 lety 28.01.2013 09:29 |  
    0 0

    Nebyl jsem nevidel jsem, snad byli vsichni zucastneni poteseni a snad i pro budoucnost tenhle moment bude inspiraci a posilou.

    Jenom: Michal David a Discopribeh v Narodnim divadle, to je hodne vostry.

  2. Re: Slavia oslavila 120.let založení

    miros     před 12 lety 28.01.2013 09:32 |  
    0 0

    Akce dustojná nejstaršího českého klubu....

    • Re: Slavia oslavila 120.let založení

      bongor     před 12 lety 28.01.2013 09:38 |  
      0 0

      A ještě jedna fotbalová záležitost mi tento týden udělala radost, abychom pořád neřešili jen negativní věci."

      Tak povídejte, co vás potěšilo?

      "Navštívil jsem oslavy 120 let pražské Slavie, potkal se tam se spoustou úžasných lidí, u stolu jsem třeba seděl s panem profesorem Pirkem, byl tam velvyslanec v Madridu pan Beran s manželkou... Opravdu vše proběhlo na špičkové úrovni, za tu akci si pánové Řebíček a Kusý (majitel a ředitel Slavie) zaslouží poděkování, takhle si představuji prezentaci fotbalu. Ale zatím se s ní žel setkávám většinou jen v zahraničí."
      Rozhovor s panem Paclíkem,Viktorka Plzeń.

      • Re: Slavia oslavila 120.let založení

        Jiri1     před 12 lety 28.01.2013 09:42 |  
        0 0

        Domivam se , ze vyber hostu mohl byt lepsi, akce pro verejnost take prilis nenadchla, navrhu uz bylo tisice , jenze vedeni nas jaksi nebere na vedomi.

        • Re: Slavia oslavila 120.let založení

          qazwerty     před 12 lety 28.01.2013 10:01 |  
          0 0

          Hlavně, že už takové akce probíhají...A když se Vám to nelíbí, tak navrhněte a uspořádejte něco Vy...

          • Re: Slavia oslavila 120.let založení

            Jiri1     před 12 lety 28.01.2013 10:06 |  
            0 0

            Diky za pozitivni ohlas,bud stojime nejen o pozvane hosty , ale i o dalsi verejnost nebo stojime jen o prominenty. V te druhe veci souhlasim , budme radi i za toto.

        • Re: Slavia oslavila 120.let založení

          Pepino44     před 12 lety 28.01.2013 10:11 |  
          0 0

          Tak docela chápu,že nejsi spokojen, protože Tě nepozvali. Nevím,podle jakých kriterií by si chtěl vybírat aby si byl uspokojen.Jinak pochybuji,že znáš celý seznam pozvaných. Podle toho videa (u mě dost nekvalitní zvuk,ale chápu podmínky) a ostatních informací byly oslavy kvalitní a vedení se toho zhostilo důstojně. Jenom ta zmínka o Peltovi mne mrzí-ale chápu,pro klid nešel nepozvat. Jinak,pokud budeš pořádat a platit nějaké oslavy Ty,máš volnou ruku a taky se nebudeš muset ohlížet na vedení.

          • Re: Slavia oslavila 120.let založení

            Jiri1     před 12 lety 28.01.2013 10:34 |  
            0 0

            Takže ,ještě jednou, nejsem nespokojený, jen poměrně jasně říkám, že vyběr hostů měl být lepší.

      • Re: Slavia oslavila 120.let založení

        jarodo57     před 12 lety 28.01.2013 16:54 |  
        0 0

        Jen bych chtěl vzkázat všem slávistům. Povzneste se nad všechny drobné nedostatky o kterých se zde zmiňujete a řekněte si -Tohle je přeci nádhera. Já jsem bohužel pozvaný nebyl a ani jsem jako řadový fanoušek to nečekal a ani nic nanamítal,ale jako stará měkota bych asi večer proslzel.Vždyť tohle je to správné . Moc ,moc všem děkuju.AŤ ŽIJE SLÁVIE!

  3. Re: Slavia oslavila 120.let založení

    lassiter     před 12 lety 28.01.2013 09:42 |  
    0 0

    Michal David s Discopříběhem v Národním divadle na oslavě Slavie. Jak toto spojení může někoho napadnout? :-)

    • Re: Slavia oslavila 120.let založení

      Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 10:11 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji Vám všem,
      věřte, že to byl snad jediný moment, kdy jsem se styděl. Nejen spojení s Národním divadlem, ale i se Slávií. Ale to byla asi opravdu ta jediná (ale velká) kaňka. Je dobře, že se taková akce zorganizovala. Narozdíl od pana Jiřího si myslím, že výběr byl udělán dobře (ND není nafukovací), tady je třeba uplatnit i jakýsi smysl pro objektivnost a brát to i s nadhledem, ne však s přezíravostí. Ti lidé, co byli oceněni opravdu pro Slávii něco udělali a i když někteří i něco pokazili, nebral bych jim takové ocenění (třeba např. Mgr. Doležal). Pokud máme mluvit o tom, co Slávie představuje a jaký má mít kredit, tak je na místě i odpustit, přitom určitě nemusíme zapomenout. To je na každém z nás, pro co se rozhodneme.
      Sokrates55

    • Re: Slavia oslavila 120.let založení

      miros     před 12 lety 28.01.2013 10:11 |  
      0 0

      no tak to mi taky hlava nebere....chápu, že tam byl zadarmo, ale tohle snad nemáme zapotřebí...není to nic proti Davidovi, ale tohle se tam prostě nehodilo..

    • Re: Slavia oslavila 120.let založení

      miros     před 12 lety 28.01.2013 10:11 |  
      0 0

      no tak to mi taky hlava nebere....chápu, že tam byl zadarmo, ale tohle snad nemáme zapotřebí...není to nic proti Davidovi, ale tohle se tam prostě nehodilo..

  4. Re: Slavia oslavila 120 let od založení

    (host)     před 12 lety 28.01.2013 10:05 |  
    0 0

    Pridam taky svoje postrehy. Predevsim si myslim, ze zorganizovat cely vikend, oslovit vsechny hosty, muselo dat silenou mravenci praci a je dojemne videt tolik slavistu na jednom miste, clovek citi tu opravdovou hrdost nad jejich uspechy a umenim.

    Program vecera - mel silnejsi (vystoupeni Standy Procházky) i slabsi (scenka Zednicka) momenty, ale dat dohromady vsechny archivni materialy - opet klobouk dolu, mravenci prace.. Skoda, ze materialu neni tolik a tak se tam nektere zabery i trikrat opakovaly. Stejne je ale skvely pocit videt legendy, ktere uz nejsou mezi nami.

    Co vnimam ovsem negativne, bylo to, ze se ND otevrelo az v 7 hodin, uz pulhodiny predtim pred nim cekali lidi v mrazu, to bylo nedustojne... Bohuzel v hledisti zustalo hodne mist prazdnych, kdyby se listky daly dostat k fanouskum, bylo by to lepsi. A pak se clovek dozvi, ze pozvani nedostal pan Ricka, slavista, ktery toho pro Slavii spoustu udelal...

    jane

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      Pepino44     před 12 lety 28.01.2013 10:45 |  
      0 0

      Já docela chápu,žese nedostalo na "normální" fanoušky,nevím jak bych se zachoval(kdybych se tam dostal) a slyšel tam vystoupit cinklýho Peltu a to jsem vcelku slušný fanda. Bylo by to asi nedůstojné pro ND. A ještě pro nějaké kritiky vzpomínáte,že by takovéhle oslavy udělal u nás nějaký jiný klub? Ještě jednou díky.

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      Lachim     před 12 lety 28.01.2013 11:19 |  
      0 0

      Otevírání ND 30 min před akcí je dané.

      • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

        subHuman     před 12 lety 28.01.2013 11:31 |  
        0 0

        Problém byl, že začátek byl hlášený na 19:30. Lidé čekali u ND od 18:30 a přijížděla stále další a další auta (Slavia měla zapůjčená vozidla se speciálním polepem 120 let) a taxíky. Pokud si dobře vzpomínám, nakonec se začalo pouštět až cca v 19:15, někteří se tedy na zaplněném chodníku pod lešením tlačili přes půl hodiny...

  5. Re: Slavia oslavila 120 let od založení

    zeleznik2     před 12 lety 28.01.2013 10:32 |  
    0 0

    Připojuji se k gratulaci a poděkování vedení(p.Řebíček a p.Kusý), že připravili důstojnou oslavu, mrzí mne jen to, že se této akce bohužel nedožili velcí slávisté Martin Růžek či Josef Vinklář anebo Stanislav Procházka ml., kteří ke Slávii vždy věrně hlásili a udělali pro ní hodně.

  6. Re: Slavia oslavila 120 let od založení

    subHuman     před 12 lety 28.01.2013 11:01 |  
    0 0

    Připojím své dojmy:

    Začnu nejprve negativy, kterých bohužel nebylo málo - chaos způsobený pozdějším otevřením bran divadla (pokud mám správné info, protáhla se i generálka a atmosféra tam byla dost uspěchaná...). Nedůstojný mi připadal pohled na prázdné sedačky, kterých byly desítky a ještě méně důstojná byla výzva Leoše Mareše (na pokyn režie TV), aby diváci z galerií a zadních řad zaplnili sedačky v dolní části hlediště a divadlo tak působilo zaplněně. Motiv samozřejmě chápu, problém vidím v tom, že si klub nedokázal ověřit, kdo se skutečně zúčastní - nešlo o jedince, nýbrž o desítky pozvaných... a to se v hledišti objevili i tací, jako například SPARŤAN Michal Suchánek v tričku (!!!), který celou dobu znuděně zíval a potil v ruce mobil... Sám vím o X lidech, kteří toužili do divadla se dostat, ale neměli tu možnost.
    Vystoupení Pavla Zedníčka a Michala Davida pak hraničila s trapností, stejně tak playbacky revival kapel. Naopak Melody Makers Ondřeje Havelky byli vynikající a k události se velmi hodili.
    Velmi zajímavé byly dobové záběry a fotografie (zde patří velká pochvala Vojtěchu Nouzákovi), potěšily i rozhovory s potomky legend našeho klubu (p. Kopecký, p. Bican - kterého však musel L. Mareš v jeho sáhodlouhém projevu utnout) a rovněž na hráče a trenéry z posledních úspěšných období - R. Bejbl, P. Kuka, F. Cipro, J. Pešice, V. Šmicer. Naopak o Eusebiovi ani vidu ani slechu, Ch. Karembeu pak dorazil zřejmě jen jako ozdoba.
    Malé faux pas způsobil L. Mareš když si zřejmě spletl pana Jana Lálu a pana Josefa Kadrabu. Dušan Svoboda ze sparty pak omluvil majitele klubu Křetínského s tím, že má jednání na Slovensku, což L. Mareš vtipně glosoval s tím, že muž s koženou brašnou nesmí projet...
    Z projevu cinklého Pelty jsem měl trochu obavu, tím že se za všechny své předchůdce veřejně omluvil Pepi Bicanovi i celé jeho rodině si však získal plus. Bylo mi trochu líto, že prostor dostal představitel Atlética Madrid který opětovně nabízel sehrání přátelského utkání (což je pro Atlético obchod jako každý jiný) a nikoli představitelé Rapidu Wien, jež je se Slavií historicky propojen nejen v osobě Pepi Bicana.
    Přes všechny nedokonalosti to byl velmi příjemný a důstojný večer a patří se poděkovat všem, kteří se na jeho přípravě podíleli. V hledišti i na chodbách pak bylo možné potkávat spoustu těch, kteří mají náš klub nesmazatelně v srdci - Davida Kalivodu, Ondřeje Zlámala, představitele Odboru Přátel (za všechny jmenujme přítele Dobiáše, přítele Adamce). Velmi vkusně působila i dekorace podia.
    Všem kteří se nemohli zúčastnit doporučuji shlédnutí nezkráceného záznamu dnes ve 20:40 na ČT4.

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      subHuman     před 12 lety 28.01.2013 11:03 |  
      0 0

      Málem bych zapomněl: Vystoupení Standy Procházky protáhlo nejen bránice všech přítomných, ale zároveň vhánělo slzu do oka. Klobouk dolů před jeho vitalitou, duševní svěžestí, pohotovostí, životním optimismem a nehynoucí láskou ke Slavii. Pro mne jednoznačný vrchol celého večera.

      • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

        Pepino44     před 12 lety 28.01.2013 11:54 |  
        0 0

        Sube,díky za pěkný report,ale asi sám dobře víš,že ať děláš,co děláš,stajně se všem nezavděčíš. Já jsem vcelku spokojen,protože jak jsem psal již někde-tohle tu ještě nebylo.

        • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

          subHuman     před 12 lety 28.01.2013 12:00 |  
          0 0

          Ano, souhlasím a také všechny, kteří večer připravovali chválím. Ale jen kritikou do vlastních řad se můžeme posouvat dopředu... a včerejší večer bohužel několik kaněk měl, což samozřejmě nedehonestuje celý večer jako takový.
          Za mě pokud by byli lépe zvoleni vystupující (normalizační hvězda otevírající na prázdno pusu za dunění ohraného "hitu" byla opravdu nedůstojná) a divadlo bylo zcela zaplněné by byl večer na 1 s * :-)

      • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

        Jiri1     před 12 lety 28.01.2013 12:00 |  
        0 0

        Snad jen malou pripominku, mozna by jste si mohl odpustit nektere arogantni poznamky k pozvanym hostum, kteri Vam nejsou po chuti.
        Byli pozvani, jinak dik za suprovy a neformalni report.

        • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

          subHuman     před 12 lety 28.01.2013 12:12 |  
          0 0

          Mohl byste, prosím, upřesnit o jaké arogantní poznámky k pozvaným hostům se jedná?

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      bramburek (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 12:05 |  
      0 0

      subHumane - dík za report, ale jen bych tě v jedný věci opravil, Michal Suchánek neni znuděný sparťan, nýbrž letitý slávista... jak se choval nevim, to nehodnotim, ale slávista to 100% je.

      • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

        subHuman     před 12 lety 28.01.2013 12:11 |  
        0 0

        Pokud vím, v hokeji sice fandí Slavii, ale ve fotbale spartě. Ostatně, složil jim a otextoval i hymnu...

        • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

          bramburek (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 12:26 |  
          0 0

          pokud vim já, tak v hokeji i ve fotbale fandí Slavii... tudíž včera tam nebyl jen tak omylem...

          • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 13:07 |  
            0 0

            Samozřejmě že suchoš je slávista, znám se s ním,nakonec i jeho tatík bývalý komentátor čst je také slávista.Holt občas info z utajoványch zdrojů nejsou pravdivé:-))) Jinak chápu že blbě vypadaly prázdná místa,jenže jak je nabídnout fanouškům ,když se třeba někteří pozvaní hosté na poslední chvílku nedostaví.Jsem moc zvědavý na záznam a uvidíme jak to v TV bude vypadat fotky vypadají velmi hezky.K některým hostům mám samo výhrady no nejde nepozvat např.cinklé jaro, jako předsedu.Když to vezmeme jako celek za celý víkend tak to bylo důstojné vyvrcholení oslav včetně výher A-mužstva.Asi žádný klub u nás by to nedal dohromady,včetně těch prostor kde se vše odehrávalo.

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      travel (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 12:36 |  
      0 0

      Dnes záznam není,je přesunut na středu od 20,00h na ČT 4-píší to na ofic. webu Slavie.A Suchánek je slávista,mimochodem po svém otci.

      • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

        subHuman     před 12 lety 28.01.2013 12:44 |  
        0 0

        Pokud je tomu tak, omlouvám se mu za to hanlivé označení.
        Ale že tam usínal a byl nedůstojně oděn je pravda! :-)

        • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

          bramburek (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 12:56 |  
          0 0

          ano, je opravdu slávista... jako důkaz si můžeš pustit Slavia TV na oficiálních stránkách ze včerejšího večera... mimo jiné tam odpovídá co je pro něj Slavia - a říká, že je to dědictví, který se v jejich rodině dědí z generace na generaci...

        • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

          Pepino44     před 12 lety 28.01.2013 13:10 |  
          0 0

          Tak tady to Sube vidíš,"byl nedůstojně oděn" a to si myslíš,že by ti normální fandové jak tu po nich někdo volá přišli v oblecích? Já se bojím,že by v tom případě takových nedůstojně oblečených bylo značně více. Ono je to teď totiž taková "mladá" móda. Já si nedovedu představit,že by někdo za mých mladých let přišel do nějakého divadla v něčem jiném než obleku,to by ho tam ani nepustili. Nyní se běžně chodí v texaskách i do ND na představení.

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 12:58 |  
      0 0

      michal suchánek je slávista

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      JS (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 14:45 |  
      0 0

      Vůbec se nedivím, že v Debrecenu neuspěl, stejně nechápu, že ho Nitra vůbec chce.

  7. zaznam

    Kactus     před 12 lety 28.01.2013 15:14 |  
    0 0

    dle webu ceske televize bude zaznam ve stredu ve 13:15
    to asi aby to moc lidi nevidelo.....
    co rict ...

    • Re: zaznam

      Kactus     před 12 lety 28.01.2013 15:15 |  
      0 0

      jo a dnes je misto toho golf, to je asi sport cislo jedna v teto republice dle redakce ct 4 sport.

      • Re: zaznam

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 15:48 |  
        0 0

        Co chtít od tlustýho buzny oty......

          • Re: zaznam

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 18:09 |  
            0 0

            Jenže to ti dá max. po obědě když jsi v práci a nemůžeš se koukat za to golf nebo basket večer uvidíš u nás to jsou skoro nejpopulárnější sporty se 120 letou tradicí...

            • Re: zaznam

              PetCC     před 12 lety 28.01.2013 19:37 |  
              0 0

              Jestli je pro tebe 20:00 po obědě :-)

              • Re: zaznam

                Kactus     před 12 lety 28.01.2013 22:58 |  
                0 0

                hele, maj v tom bordel, na teletextu i webu CT je 13:15, na slavistickem webu ze ve 20 a zda se mi ze i ten reporter dnes ve zpravach rikal ze ve 20.
                takze jsem zvedav :)

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      quelhar (admin)     před 12 lety 28.01.2013 15:24 |  
      0 0

      Zajimave, ze Bozic je jeho hrac. Ten byl totiz na testech i u nas, v te posledni letni priprave, kdy tu jeste byl KJ...

  8. Re: Slavia oslavila 120 let od založení

    klimi     před 12 lety 28.01.2013 16:33 |  
    0 0

    OT: Jak to vypadá s tím oficiálním představením další posily? Bude/nebude?

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      Kornovo     před 12 lety 28.01.2013 17:21 |  
      0 0

      neboj,slepicka brzo zakokrha.nebo sem doskace veverka

      • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

        dArtagnan     před 12 lety 28.01.2013 18:40 |  
        0 0

        Aby se nedobelhal jen starý opelichaný vlček... :)

    • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

      quelhar (admin)     před 12 lety 28.01.2013 17:35 |  
      0 0

      Zatim zadne novinky...

      • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 18:11 |  
        0 0

        Třeba to nebude tak vařící i když do odletu k turkoj ještě čas je.

        • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

          patras     před 12 lety 28.01.2013 18:42 |  
          0 0

          Profutbal.sk zároveň disponuje informáciou, že Dávid Škutka v pondelok ráno odovzdal výstroj, zbalil sa a odcestoval do Slavie Praha. Predaj najlepšieho jesenného strelca tímu by Košiciam zrejme pomohol zbaviť sa finančnej tiaže, ktorá sa nabaľuje každým dňom. "Túto informáciu nemôžem potvrdiť. To, že odovzdal výstroj ešte neznamená, že niekam odchádza," uviedol športový riaditeľ MFK Ivan Kozák a na záver dodal: "Dávid je jedným z hráčov, o ktorých je záujem, ale zatiaľ nie je nič oficiálne potvrdené."

          • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

            Euforak (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 18:49 |  
            0 0

            Koukal jsem na nějakej sestřih branek Škutky na jůtubu, nevypadá zas tak zle, pro nás určitě posila..

            • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

              spojka     před 12 lety 28.01.2013 19:06 |  
              0 0

              Já tam nevidím zásadní rozdíl proti Škodovi, statistiky má Škutka snad ještě horší.

              • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

                Euforak (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 19:21 |  
                0 0

                19 zápasů - 16 branek na podzim.. Sezóny předtím nic moc, ale je mu 24let, progres.. Přijde mi pohotovější, rychlejší a techničtější než Škoda.

                • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

                  Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 20:01 |  
                  0 0

                  13 branek, prohodil jste to s Depetrisem.

                • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

                  denydzlSKS     před 12 lety 28.01.2013 20:08 |  
                  0 0

                  Pokud bude hrát pořád jako letos na podzim, tak je to posila za všechny prachy.. Jenže podle statistik z předešlých let je dost pravděpodobný, že je poslední půlrok jen úlet a jinak od něj můžem čekat těch 3-6gólů/sezona.. A to by snad dal i třeba ten Červenka.

          • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

            zeleznik2     před 12 lety 28.01.2013 18:59 |  
            0 0

            Zajimavé info, doufám, že to vyjde!!!!!!!!!

          • Re: Slavia oslavila 120 let od založení

            Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 28.01.2013 20:06 |  
            0 0

            zajímavé informace. Pro současný slávistický útok by to bylo posila, byť bych ho nevnímal jako nějakého bombera a hvězdu, tohle je jeho první gólová sezóna.

            Co jsem tak koukal na videa, tak mi přijde, že je to typický hráč do vápna. Pohyb mimo vápno občas až srandovně chaotický, ale náběhy do vápna a poziční hra vně vápna je na velmi dobré úrovni. Myslím si, že by si mohl dost sedět s Feninem. Jeho góly totiž dost pojí, že přícházely po zatažení míče většinou z levé strany. Ale vypadal, že má i střelu, takže bude sympatické mít v týmu více jako jednoho útočníka a třeba to probudí i Škodu. Ona konkurence není na Škodu:-)

            Byla by to zajímavé posila a tímhle kádrem musíme jít nahoru, jinak už je něco velmi špatně.