Slavia - Hradec Králové 3:2 (2:0)
Branky: 11. Mičola, 33. Juhar (pen.), 42. Fenin - 59. a 67. Fukal
Slavia 1. pol.: Čontofalský - Dostál, Bortel, Hubáček, Juhar - Gecov, Zmrhal - Mičola, Kisel, Hurka - Škoda
Slavia 2. pol.: Rakovan - Nitrianský, Dobrotka, Kolařík, Čonka - Hrubý (80. Čepelák), Petrák, Jarolím, Tusjak - Červenka, Fenin
Zápas se hrál za velice mrazivého počasí, kvůli kterému se například zrušilo přípravného utkání mezi Duklou a Libercem. Slávisté i hráči Hradce se však s nepříjemnými podmínkami museli na hřišti vypořádat, týmy se však dohodly, že zápas zkrátí na 2x40 minut. Slávisté vstoupili do zápasu aktivně, ve čtvrté minutě se zjevil v šanci Škoda, ale jeho tvrdou ránu zneškodnil Koubek. V 11. minutě ale šli slávisté do vedení, po Juharově pasu a chybě obrany Hradce vykombinovali Mičola se Škodou akci až před prázdnou bránu a Tomáš Mičola konečně protrhl své střelecké trápení - 1:0. Mrazivé počasí fotbal negativně ovlivnilo, přesto se slávisté dostali do šance, ovšem Škoda opět trefil jen Koubka. Na druhé straně po centru Štěpána přestřelil Voltr. Po půlhodině hry byl ve vápně při zpracování faulován Kisel, k penaltě se tentokrát postavil Juhar a nemýlil se - 2:0. Do poločasu mohli zvýšit na rozdíl tří branek Kisel a poté Mičola, ale oba ztroskotali na Koubkovi.
Do druhé půle poslal Petr Rada úplně odlišnou jedenáctku, ve které se objevili i hráči juniorky Kolařík a Červenka. A hned po dvou minutách druhého poločasu si připsal první gól v sešívaném dresu Martin Fenin, když napadáním donutil brankáře Hradce k chybě a skóroval - 3:0. Do šance se dostali i hradečtí, ale Harba bránu Rakovana minul. Na druhé straně se neprosadil Fenin a tak přeci jen přišlo snížení Hradce, za který střílel branku na 3:1 veterán Fukal. A nespokojil se jen s jednou, za osm minut dokonce udělal z rozhodnutého zápasu drama, když po dohrané standardní situaci snížil už na 3:2. Hradec vycítil šanci, Strnad měl na noze dokonce vyrovnání, ale v dobré pozici přestřelil. Slávisté tak postoupili do nedělního finále, kde se utkají s vítězem zápasu Olomouc - Jihlava. Hraje se opět v Berouně v 11:25, přímý přenos by měla vysílat ČT sport.
Komentáře (50)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Hradec Králové před zápasem
quelhar (admin) před 12 lety 26.01.2013 10:49 |10 minut do vykopu a o zapase od Slavie nikde ani radek, snad kluci nekde neumrzli...
Re: Slavia - Hradec Králové před zápasem
Edwardtheiron před 12 lety 26.01.2013 11:07 |Co se to děje? Nejenže nikde žádný report,ale nikde ani žádná diskuze! To všichni zmrzli?
Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.
spojka před 12 lety 26.01.2013 11:15 |10.minuta, vedeme 1:0. Stream nefunguje, nejrychlejší online je asi tady:
http://www.onlajny.com/match/index/id/54842
Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.
jarodo57 před 12 lety 26.01.2013 11:26 |Mičola
Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.
PetCC před 12 lety 26.01.2013 12:09 |Tak na druhou půli zřejmě kvůli mrazu úplně jiná sestava.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.
bongor před 12 lety 26.01.2013 12:22 |Doporučuji moc pěkný příspěvek Ivana Bicana na ofiku.Přiznám se,že jsem mu doteď příliš nedůvěřoval kvůli jeho "sundavání Pepiho",ale teď si mě dost získal.Škoda,že nejsou žádní malí Bicanové a tak rodina vymře po meči.Ty obrovsky schopné Pepiho geny by se někde musely projevit.Třikrát škoda.
Jinak je vidět,že bychom letos doufejme mohli jít nahoru,trojka Hradci se nedává každý den.Nebo že by tím počasím?
Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.
th před 12 lety 26.01.2013 20:45 |Já si ten rozhovor přečetl taky a spíše mi z jedné pasáže bylo nevolno, právě pro to 'sundávání Pepiho' atd.
''Já bych přál Slavii, ... aby se odboural ne zcela férový a často neopodstatněný útok proti některým částem slávistického vedení, který otravuje ovzduší a duše lidí ... Kritika musí být věcná a musí mít svoji dobu. Chtěl bych oslovit slávisty jako takové, nenechte se otrávit, nenechte se strhnout těmi, kterým není nic svaté a Slavia už vůbec ne. ... ''
Už jenom to, že to říká zrovna on, tak tím opět projevil konsistenci v názorech asi jako naši čelní politici. Nevím, jestli byl osvícen jak Pavel cestou do Damašku nebo to říká z motivů mnohem přízemnějších (jak někteří naznačovali) ...
A že slávistická veřejnost má jisté právo zajímat se o to, co se v pozadí Slavie děje (jak a kým je vedena) a nejen varovně zdvihnout prst, pokud charakter představitelů klubu, jejich činy a motivy těchto činů popírají hodnoty a ducha Slavie (nebo dokonce jsou v rozporu se zájmy Slavie), je bez diskuze i přes to, že fotbal Slavie už to dávno není klub, ale obchodní společnost, něčí majetek spravovaný za účelem vlastníkova budoucího zisku. Takže kdykoliv (včetně současnosti), pokud někteří z nás mají názor (podepřený aspoň nějakými slušnými argumenty), že pořád není všechno kolem Slavie tak docela košer, nevím, proč by měli mlčet. Připomíná mi to jeho vyjádření, jak se o lidech s jiným názorem a a ochotných k slušné diskusi vyjadřovali ti, kteří rodinu přímo Pepiho Bicana a tisíce dalších perzekvovali, místo diskuse s argumenty titulování do škůdců, štváčů, rozvracečů atd.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:1 v 2. pol.
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 26.01.2013 12:28 |http://slavia.cz/online.asp?id=70
Za Hradec snižuje Milan Fukal, který v první půli křičel ke svým spoluhráčům: "Přeci neprohrajeme s takovým dětským souborem!" To byla voda na mlýn Petra Rady...
Re: Slavia - Hradec Králové 3:1 v 2. pol.
mart před 12 lety 26.01.2013 12:57 |No, a to si mnozi stezovali ze pan RAda nestavi mladiky :).
Navic podle on-line na konci druhe pule odstoupil Hruby, a nahradil ho Cepelak. Jelikoz (opet podle on-line) Cepelak hral druhou puli v zakladu, znamene to nepochybne, ze ma u Rady takovou duveru, ze ho trener stavi na dve mista soucasne !
Re: Slavia - Hradec Králové 3:1 v 2. pol.
quelhar (admin) před 12 lety 26.01.2013 13:40 |Uz jsem to opravil, cely polocas nehral Cepelak nybrz Cervenka. Chyba na strane onlajnu oficialek.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:1 v 2. pol.
mart před 12 lety 26.01.2013 14:09 |:D a ja myslel, ze Cepalak hral za dva.....
Nevadi. Hlavne, ze vyhrali :)
Re: Slavia - Hradec Králové 3:1 v 2. pol.
Pepino44 před 12 lety 26.01.2013 14:26 |Tak ony ty sestavy na onlajnu oficiálek byly stejně nějaké divné (asi tím mrazem) v prvním poločase Petrák přizdvihl přihrávku i když nebyl v sestavě.Doufám,že někdo až rozmrzne tak dá dobrý report.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:1 v 2. pol.
bongor před 12 lety 26.01.2013 13:14 |To hovado dalo nakonec dva góly,což nedělá dobrou reklamu středu obrany.Jak jste si mohli nechat dát od takovýho důchodce 2 góly?
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2 v 2. pol.
winter (přítel SN) před 12 lety 26.01.2013 12:44 |finále by mělo být v televizi, ne? mám pocit že kdysi jsem se na finále tipsport ligy na čt4 díval
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2 v 2. pol.
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 26.01.2013 12:44 |zítra dopoledne na čt sport
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2 v 2. pol.
winter (přítel SN) před 12 lety 26.01.2013 12:50 |paráda
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
zeleznik2 před 12 lety 26.01.2013 13:07 |Tak Mičola a Fenin se konečně střelecky prosadili, ale na druhou stranu zase toho spoustu zahodili, ze selanky drama, ještě, že jsme to udrželi, tak zítra ve finále, držím klukům palce.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
mart před 12 lety 26.01.2013 13:21 |jestli hrali na kluzisti, tak je nejdulezitejsi, ze se 1. nikdo nezranil 2. ze vyhrali, 3. ze Fenin s Micolou skorovali .... nejakej Fuckal je mi ... nekde.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
mats před 12 lety 26.01.2013 19:09 |...kdysi se, tuším, někde v nějakých ohlasech objevil i jako Fuck all :-)) Jinak, samozřejmě, nezbývá než se všemi třemi pozitivními body souhlasit.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
bongor před 12 lety 26.01.2013 22:35 |To bys mu hodně fandil,nazvat ho fuck-all.Fuck all,to je tak Rosenberg,nebo jiní nadsamci,ale tenhle rudej ubožák?
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
subHuman před 12 lety 26.01.2013 13:55 |Prvni pule velmi dobra, druha holomajzna na druhou a jeste jsme se klepali o vysledek. Promenit v prvni puli polovinu zahozenych sanci, bylo to o pauze 5:0 a byl klid.
Velka bida Tusjak a Jarolim. Libil se mi Micola, trochu Kisel. Gecov dnes celkem chyboval v rozehravce. Juniori bez problemu zapadli do kadru, rozhodne nejsou jen do poctu. Svuj kvalitni standard z posl. doby si odehral Dostal.
Potesilo velke mnozstvi Slavistu, zklamala zkracena hraci doba, natazene vstupne (na listku napsano 60, vybirali 80), fronta jeste v 10. minute. Nejhorsi je vzdalenost od nadrazi, jeste ted rozmrzam v pivovaru Berounsky medved...
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
bongor před 12 lety 26.01.2013 14:25 |Tak ať Tě ten medvěd nesežere sube.Ale na druhou stranu,když jsi tak zmrzlej,tak by Tě ani neukous,to je teď Tvoje výhoda.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
violence před 12 lety 26.01.2013 14:40 |Naprostý souhlas...
Nejvíce mě snad pobavil Fukal s Radou a poté opět osamocený Fukal, když po vstřelené brance šel pro balón do branky avšak zůstala mu noha v síti a rozbil si hubu :-)))))
Jinak nohy mi rozmrzly až teď...
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
bedva (přítel SN) před 12 lety 26.01.2013 14:51 |Mohl byste nám, co jsme zápas nemohli navštívit, říci, co odpověděl Rada Fukalovi? Na oficiálkách v onlajnu byla zmíněna pouze věta Fukala. Díky! :)
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
violence před 12 lety 26.01.2013 15:01 |Vesměs jen Rada křičel a fukal zíral s otevřenou pusou.... " Milane, nechej toho Ti říkám, co si o sobě myslíš.."...a další podobné věci... Rada se zastával našich, poté se ještě dohadoval s Hradeckou střídačkou... palec hore
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
miros před 12 lety 26.01.2013 19:21 |Až na Dostála se shodneme...když v mínus 8 v džínách a v keckách, tak se nediv, že je ti zima :-))) za 80 to prý bylo, že to byl dvojzápas ligových mužstev....je fakt, že jsem si dal po konci ještě jeden grog a tak jsem viděl začátek Olomouce s Jihlavou..bylo tam asi 10 lidí...
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
slaviator před 12 lety 27.01.2013 10:10 |a Slavia-Jablonec nebo Slavia-Teplice nebyl dvojzápas ligových mužstev? A hrálo se 2×45 minut, za 60 korun. Teď 2×40 za 80, ač na lístku bylo 60? Už bych chtěl vidět ten humbuk, jak by Slavia prodávala na ligu lístky za 120, ale chtěla za ně 180. Ovšem jestli se z toho přizná daň taková, jaká má, tak OK. Ale pochybuju a v tom případě se jedná o krácení daně v jednočiném součinu s podvodem
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Thorklaer (přítel SN) před 12 lety 27.01.2013 11:03 |Omg,dyt to jsou 3-4 piva,to ceske skuhrani na ceny je udesne. Pritom v porovnani s platy jsou ceny uplne v pohode.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
slaviator před 12 lety 27.01.2013 12:26 |Jde o princip!
Proč nenapíšou na lístek 80, když ho chtěj prodávat za 80? Nebo si brali ti, co to prodávali, z každýho lístku dvacku do kapsy? Či se snažili ojebat na daních?
Chtěl bych vidět ten kravál, kdyby si šel na Slavii, chtěl si koupit lístek za 150 a řekli ti "ne, je tam napsáno 150, ale zaplaťe dvěstě"
Martin Latka
Kornovo před 12 lety 26.01.2013 14:59 |layty dnes nastupuje k prvnimu zapasu v bundeslize,tak drzte palce!
Re: Martin Latka
Markus před 12 lety 27.01.2013 08:08 |Prohrali, obrana hodne chybovala, ale Martin v tom nebyl hlavni vinik a naopak se zapricinil penaltu pro svuj tym.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 26.01.2013 18:53 |Myslím, že nový vzhled oficiálek je krokem vpřed, až se tam vypiluje pár věcí. myslim, že rozhodně lepší než ty minulé.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Pepino44 před 12 lety 26.01.2013 21:53 |Tak to možná ten vzhled,jinak je to na dvě věci.......... Diskutovat se tam vůbec nedá,je to jenom snůška jednotlivých myšlenek navzájem proházených. Nevím,jestli bude ochota udělat to po vláknech,nebo trvalé přihlášení.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
bongor před 12 lety 26.01.2013 22:33 |Byl jste někdo dneska na tom Hradci?Jak to vypadalo z naší strany,kdo hlavně z juniorů a nováčků vás zaujal?Dík za info.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Meny před 12 lety 27.01.2013 00:48 |První poločas mi přišel z naší strany kvalitnější. Z juniorů mě zaujal Kolařík, o něm ještě hodně uslyšíme. Pak se mi hodně líbil Mičola, který si občas udělal z obránců Hradce tréninkové kužely...Byl jsem rád, když se Rada zastal svých svěřenců po již zmíněné Fukalově větě. A věřím, že Fenin se teď rozstřílí a bude to náš hlavní střelec, výborně si došel pro gól napadáním rozehrávky a měl i dobrý výběr místa.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
PetCC před 12 lety 26.01.2013 22:42 |Celkově je to prasárna, ale to je posledních 5 let zcela všechno.
A protože jsem tam byl přihlášený prakticky od začátku, tak tam nejsem přihlášený přes mail, takže se nemůžu ani přeregistrovat. Celkově je mi to ale jedno, protože se mi tam ani nechce.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
bongor před 12 lety 27.01.2013 07:46 |Dneska s tou Olkou se alespoň náznakem ukáže,jestli jdeme nahoru,nebo budeme mít další konzolidační půlsezonu.Potřebujeme jít nahoru,ani nám moc nedochází,že jsme vlastně podle dosavadní pozice v tabulce docela solidní adepti na sestup.Laty nám jak se čekalo bude vzadu dost chybět,jak ukázaly ty dvě včerejší trefy hlupáka Frkala.I přes svou demenci si dokázal najít místo a přehlavičkovat naše kluky.Je to varování,ale holt ve druhé půli nehrál ani Hub a tak zadek byl zcela nový a jak je vidět musí hoši na sobě zapracovat.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
klimi před 12 lety 27.01.2013 08:01 |Nemyslím si, že to bude nějak směrodatné, obzvláště pokud budou hrát dvě úplně jiné jedenáctky.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
hamlo1 (přítel SN) před 12 lety 27.01.2013 08:38 |Žádný nový útočník, takhle po ránu?
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
bongor před 12 lety 27.01.2013 10:32 |jo,já se hlásím,za těh stopadesát to nějak odkopu.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Gino před 12 lety 27.01.2013 08:56 |Vcelku zajímavý článek od zahraničních expertů o české lize. Je sice již několik měsíců stár, ale stojí za přečtení :)
http://www.ceskatelevize.cz/sport/fotbal/gambrinus-liga/200909-anglicti-experti-nechapeme-proc-se-v-cechach-nechodi-vic-na-klubovy-fotbal/
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
PetCC před 12 lety 27.01.2013 09:59 |Jednoduchá odpověď, lidi tu mají strach mít vlastní, třeba i menšinový názor. Takže pokud není "státní politikou" chodit na fotbal, tak se bojí tam jít. Když tam nejdou ostatní, tak tam nejdu, když jdou, tak jdu taky. A navíc, ten kdo má vlastní názor a dělá si co chce, aniž dbá na názor většiny, to je cizí nepřátelský element a není oblíben.
Navíc, lidi tu od sportu chtějí jen vítězství, nejsou schopni přijímat porážky. Vítězství je pro ně důležitější než čest.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
bongor před 12 lety 27.01.2013 10:45 |Je to Pete asi mnohem složitější,než píšeš.
Největší mor máme právě před sebou,černý na bílém : -fotbal je nedůvěryhodný,přístup k jednotlivým klubům je daný zákulisními machinacemi a výsledky jsou často předem určené.Já třeba nebýt Slavie bych o tento organizovaný tyátr ani nezavadil.
-výkony fotbalistů jsou ve srovnání s Anglií,Německem,Španělskem
minimálně o třídu horší.Výjimkou je Plzeň a vidíš jak to těžce nesou
ti povedení taškáři.
-finanční možnosti našich lidí jsou hluboko pod úrovní západu,to vede často k tomu,že lidé,zejména důchodci,mladé rodiny a nezaměstnaní ,raději použijí svých pár šupů na něco jiného,třeba jídlo,to je taky občas potřeba.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Gino před 12 lety 27.01.2013 11:31 |S prvním bodem (netrasparentnost) souhlasím. Však o tom také v článku tu zahraniční experti mluví. Platama hráčů a přestupovýma částkama počínaje, celkovou platební morálkou klubů konče.
S druhým bodem souhlasím jen napůl - protože ty výkony hráčů jdou právě i s návštěvností ruku v ruce. Před plným stadionem se maká jinak.
S třetím bodem rozhodně nesouhlasím, neboť právě i v článku se píše o tom, že ty zápasy jsou u nás levné. Takže že jsme finančně na tom hůře, než lidé na západě, nehraje roli, protože oni také za ten fotbal platí mnohem více. To, co u nás stojí první liga, stojí v Anglii čtvrtá ˇ5, 6 liber vstupenka).
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Pepino44 před 12 lety 27.01.2013 15:12 |Gino,tak já si myslím,že u třetího bodu nemáš pravdu,porovnáváš jenom ceny vstupenek. Musíš taky porovnat příjem,náklady na stravu,náklady na bydlení a pod. A neznamená,že když je cena vstupenky 150.-,tak že to jsou konečné náklady.On každý není z Prahy. On takový výlet na Slávii třeba z Brna se klidně vyhoupne se vším všudy klidně na 1 000.- a kdybys to dal dvakrát za měsíc,tak je to sakra zásah do rozpočtu. To pokud máš rodinu.Pokud bydlíš u rodičů,kteří Tě živěj a platí za Tebe bydlení a máš trochu slušný plat-tak je to brnkačka.Jinak je to dost složitý.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Matlafous před 12 lety 27.01.2013 10:45 |Myslim, ze tak jednoduche nebude.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Vhoo (přítel SN) před 12 lety 27.01.2013 11:24 |chodím často na premierleague.cz a většina lidí tam aspon jednou do roka jede do anglie na zápas "svého" klubu což vyjde na nějakých 7000kč, takže podle mě to je hlavně o tom že lidé chtějí chodit někam kde hráči makají na sto procent , někam kde si můžou být aspon zčásti jistí že to nerozhoduje prase Pelta a někam kde klub nevlastní mafán typu řebíček ( i když to samozřejmě aspon pro chelsea neplatí ) hlavně je to ale o tom makání, taková bundesliga není podle mě žádný pěkný fotbal ale ty hráči aspon běhají, u náš je to prostě většinou nuda, navíc se špinavým pozadím , nakonec taková Plzen která v lize vybočuje svojí koukatelnou hrou své diváky momentálně má a vždy když se hrál pěknej fotbal tak se chodilo, ( ostrava, sparta, my , momentálně plzen ) nelze se divit takovým slavistům že už prostě rezignovali jako třeba já, po té historii posledních 20 let která je jak psaná od Maria Puza se prostě nelze divit.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
Betynka58 před 12 lety 27.01.2013 11:15 |Docela mě pobavil dnes článek ve Sportu, kde se píše, že třetí gól dal Fenin tři minuty před přestávkou... To vypadá, jako by autor (P. Kalouš) ten zápas ani neviděl.
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
slaviator před 12 lety 27.01.2013 12:35 |i to se stává :-)
Re: Slavia - Hradec Králové 3:2
janko (přítel SN) před 12 lety 27.01.2013 12:57 |to by jsi chtel moc aby tem pisalek se na ten fotbal jeste koukal:)