Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

Slavia má nyní oficiálně v kádru A týmu 27 hráčů. Další minimálně jeden útočník by měl podle vedení přijít a není vyloučeno posílení i na jiný post. Je jasné, že bude muset přijít významné zúžení kádru, téměř jistě ještě před odjezdem do Turecka. Pojďme se podívat, koho by se mohlo týkat.

Předem ještě upozorním, že jde čistě o mé osobní názory, které s realitou nemusí mít nakonec nic společného. Navíc přiznávám, že jsem neviděl ani jeden z dosavadních přípravných zápasů. A teď se tedy podívejme na kádr A týmu.

Brankáři: Čontofalský, Rakovan, Berkovec, Hrubeš

Asi bych nebyl sám, kdo by byl šokován, kdyby Kamil Čontofalský nebyl jarní jedničkou. O tento post jej může připravit zřejmě jen zranění nebo nějaký hrubý prohřešek. Matej Rakovan je ve Slavii na hostování, takže odejít nemůže a Martin Berkovec je zraněný. Na hostování by tak mohl teoreticky odejít asi jen Karel Hrubeš, ovšem i to se mi zdá málo pravděpodobné. Byla by to od vedení velmi dobrá práce, pokud by našla Hrubešovi hostování bez opce ve druhé lize nebo ČFL, kde by pravidelně chytal. Ovšem čekám, že ve Slavii zůstane a že se na jaře budou brankáři v juniorce hodně točit.

Obrana: Nitrianský, Dostál, Mikula, Dobrotka, Bortel, Hubáček, Čonka, Juhar

Osm hráčů do obrany je ideální počet, ovšem něco tu nehraje. Ve výčtu jsou totiž jen tři stopeři a zato také tři praví beci. Milan Nitrianský je sice univerzálnější hráč a může nastoupit také v záloze a v případě nouze na stoperu, přesto lze očekávat, že jeden z dvojice Dostál/Mikula nakonec bude muset jít. V přípravě zatím Jan Mikula neodehrál ani minutu, naopak Martin Dostál už má za sebou tři poločasy. O zdravotním stavu Mikuly nemáme žádné zprávy, těžko říct, zda jej trápí zranění nebo nehraje z jiného důvodu. V ideálním případě by měl jeden ze zmíněné dvojice pravých beků odejít na hostování bez opce nejhůře do druhé ligy, případně do první slovenské ligy. ČFL je dle mého pro oba z nich už málo, juniorská soutěž ani jednomu z nich nic nedá. Osobně bych se asi rozhodl pro Mikulu a Dostála, který šel za poslední rok výrazně nahoru, nechal v týmu.

Střed zálohy: Petrák, Gecov, Jarolím, Zmrhal, Šimeček, Bazal

Šest hráčů na dva posty, to je prostě příliš mnoho a je jasné, že všichni asi do Turecka neodjedou. Nejdále do základní sestavy má asi Josef Bazal, podobně jako Mikula si zatím v přípravných zápasech ani nekopl a Slavia nesdělila, zda je to zdravotními potížemi nebo něčím jiným. V jeho případě bych byl proti tomu, aby byl přeřazen zpátky do juniorky, kde ve středu zálohy musí hrát co nejvíce další nadějní hráči Salašovič s Čepelákem. Těžko ovšem čekat, že po prakticky neznámém hráči sáhne některý tým druhé ligy a nechá jej ve středu zálohy pravidelně nastupovat. ČFL by pro něj zase mohla být málo. V jeho případě jsem opravdu bezradný. Kromě Bazala v záloze však přebývá ještě jedno jméno. Asi nebude překvapením, když napíšu, že z těch pěti hráčů má asi nejvíce nejistou budoucnost Lukáš Jarolím. Zkušený matador je opakovaně pod palbou kritiky fanoušků, přestože dle mého názoru jeho výkony nejsou tak strašné, jak někteří píší. Fakt je ovšem ten, že mu v létě končí smlouva a je velkým otazníkem, zda on i Slavia budou mít zájem o další spolupráci. A protože Gecov do Slavie zrovna přišel a Petrák, Zmrhal i Šimeček jsou hráči v hledáčku reprezentace do 21 let, můj názor je, že by největší smysl dávalo dohodnout se na konci v sešívaném dresu právě s Jarolímem. Pokud by ovšem některý z týmů první ligy měl zájem o hostování bez opce jednoho z dvojice Zmrhal/Šimeček a bylo by pravděpodobné, že dotyčný by pravidelně nastupoval, klonil bych se k tomuto řešení.

Kraje zálohy: Mičola, Koreš, Tusjak

Pokud je na dvě pozice ve středu zálohy fronta, dvě křídla jsou zdánlivě obsazena velmi chudě. Na levé straně podával na podzim solidní výkony Tusjak a jeho pozice v týmu je (zatím) neotřesitelná už proto, že za něj není příliš rozumná náhrada. Jediná varianta bez Tusjaka je s Čonkou na beku a s Juharem na jeho postu, což ovšem na podzim moc dobře nefungovalo. V posledním zápase zkusil trenér postavit vlevo Zmrhala a údajně to nebylo úplně špatné, byť Jaromír Zmrhal rozhodně není typem křídelního tahového hráče. Hodí se zde poznamenat, že by ve hře na začátku února mohl být příchod Rudy Skácela. Na pravé straně zálohy je asi v současnosti nejvíce nejasno. Ze současného kádru tam mohou nastupovat hned čtyři hráči: Mičola, Koreš, Nitrianský a Vošahlík. První dva však na podzim ani nyní v přípravných zápasech údajně příliš nezáří, Nitrianský hraje více na beku a Vošahlík je po dlouhém zranění. Do základní sestavy má asi nejblíže Mičola, Koreš potřebuje herní praxi a sebevědomí jako sůl, nebylo by tak asi od věci sehnat hostování i pro něj. V ideálním případě v první lize nebo v předním celku druhé ligy, případně na Slovensku.

Útok včetně podhrotů: Škoda, Vošahlík, Fenin, Hurka, Kisel, Hrubý

Stejně jako ve středu zálohy - dva posty a šest hráčů. A to ještě má přijít jeden útočník. V této konkurenci je prakticky jisté, že by se Martin Hurka na hřiště za áčko příliš nepodíval. Juniorka v jeho případě postrádá smysl, jen těžko tam může rozvíjet svůj talent. Právě Hurka je jasným adeptem na odchod na hostování, které však rozhodně musí být bez opce a musí tam hrát co nejvíc to půjde. Opět, nejhůře některý z předních celků druhé ligy nebo Slovensko. Naopak Robert Hrubý by podle mého názoru měl ve Slavii na jaře zůstat a pravidelně hrát - pokud to nebude na úkor Kisela v áčku, tak určitě v juniorce, kde by si měl zvyknout na to, že se po něm žádá dominantní role v ofenzivní činnosti týmu.

Suma sumárum, jak by mohlo vypadat ideální řešení? Zdůrazním však, že si velmi dobře uvědomuji, že nezáleží jen na přání Slavie a sehnat pro hráče hostování bez opce je velmi složité. Jde pouze o hypotetický scénář, který by byl z mého pohledu ideální a nepřijde mi naprosto absurdní.

Hrubeš - hostování v ČFL
Mikula - hostování v 2. lize
Bazal - hostování v 2. lize
Jarolím - dohoda na ukončení smlouvy
Koreš - hostování v Gambrinus lize
Hurka - hostování v Gambrinus lize
noví hráči: útočník a levý záložník (schopný v případě nouze hrát i zprava).
Celkem tak v kádru A týmu: 20 hráčů do pole a 3 brankáři

Jak byste to rádi viděli vy a jak si myslíte, že to nakonec dopadne?

Komentáře (182)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    Chowi     před 12 lety 20.01.2013 18:15 |  
    0 0

    Myslím si, že návrh ukončení smlouvy LJ by bylo neloajální ze strany, vedení, potom co ve Slavii odvedl. Jinak se vším souhlasím. Škoda jen, že nedávají více prostoru Hurkovi :(

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      quelhar (admin)     před 12 lety 20.01.2013 18:22 |  
      0 0

      Tak rozhodne jsem to nemyslel tak, ze by Slavia Lukase proste vyrazila. Ale pokud by si trener a sportovni reditel s LJ sedli a rekli si, ze je pravdepodobne, ze by hral na jare jeste mene nez na podzim a ze jestli chce, muze si najit angazma v lize a Slavia jej bez problemu uvolni, tak bych v tom nevidel zadny problem. A pak by bylo na Lukasovi a pripadne jeho agentovi, jestli by si nasel jine angazma a nebo by ten pulrok zustal ve Slavii s tim, ze by nejspis moc nehral.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      subHuman     před 12 lety 20.01.2013 18:22 |  
      0 0

      A cim by si ten prostor zaslouzil? V podzimnich zapasech juniorky rozhodne nevycnival, minimalne v prvni polovine urcite ne.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Pepino44     před 12 lety 20.01.2013 19:55 |  
      0 0

      Jakej prostor by si si pro něho ještě představoval? V juniorce loni nic moc,v tipcupu letos taky nic. Prostě jak se mi před zraněním líbil,tak nyní nic. Prostě v současné formě to na Slávii "A" není.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Matlafous     před 12 lety 21.01.2013 01:43 |  
      0 0

      Hurka je bohužel nejpřeceňovanější junior. Bohužel pro něj.

  2. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    Alanor (admin)     před 12 lety 20.01.2013 18:17 |  
    0 0

    Pěkný článek, jen bych si dával pozor na to striktní dělení dle postů. Vošahlíka a Hurku rozhodně nepovažuji za typické útočníky, pravděpodobnější by se mi zdálo jejich případné zapojení v záložní řadě.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      JS (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 19:54 |  
      0 0

      Stejně jako že Juhar je především křídlo a ne bek!

  3. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    quelhar (admin)     před 12 lety 20.01.2013 18:32 |  
    0 0

    Jinak dodávám, Bazal má výron v kotníku, je to prý ještě cca na týden, takže ve středu ještě asi taky hrát nebude.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      petrjir     před 12 lety 20.01.2013 18:42 |  
      0 0

      A o Mikulovi nic nevíš? Vošahlík ten asi taky doléčuje. Nevíš, kdy bude moci hrát?

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        quelhar (admin)     před 12 lety 20.01.2013 18:53 |  
        0 0

        Bohuzel, o nikom ostatnim nic nevim...

  4. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    jarodo57     před 12 lety 20.01.2013 18:38 |  
    0 0

    Porcujete medvěda před zastřelením. Vždyť do Turecka zbývá ještě skoro 14 dní. Můžou přijít zranění nebo nějaké výrazné výkony hráčů ,nabídky na přestup apod.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      subHuman     před 12 lety 20.01.2013 18:39 |  
      0 0

      Je to hra v okurkove sezone, ja jsem pro :)

  5. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    denydzlSKS     před 12 lety 20.01.2013 18:42 |  
    0 0

    S článekm se dá víceméně souhlasit, snad jen Hurku bych možná poslla raděj do druhý ligy - potřebuje zapracovat na důrazu a soubojích a toho se mu podle mně dostane více v druhé lize.

    Jinak bych si hlavně přál, aby Rada stavěl kluky podle formy a ne aby si zase vybral 14 lidí, které bude, forma-neforma, točit mezi sebou i za cenu, že budou hrát na postech, který jim nejdou. Nerad bych zase koukal na trápícího se Zmrhala či Kisela, když třeba Šimeček s Hurbým by mohli zahrát minimálně stejně..

  6. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    panky     před 12 lety 20.01.2013 18:43 |  
    0 0

    Tvl, kdo to psal, zastřelte ho a hned !!! :D :D :D :D

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      denydzlSKS     před 12 lety 20.01.2013 18:44 |  
      0 0

      Než půjdu střílet, tak bych radši znal důvod..

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        panky     před 12 lety 20.01.2013 19:42 |  
        0 0

        Jako promin ale některý naše hráče posílat někam do II ligy a napsat, že jim juniorská liga nic nedá? Ty dokážeš posoudit kvalitu týdle ligy JL ?

        Pak třeba Jarolím ukončit smlouvu, všichni víme že v létě Lukáš skončí a ty mu chceš končit smlouvu? Ty vole to je slávista a něco pro ten klub udělal a taky by se to finančně nevyplatilo dál jsem to nečetl a stačilo i to...

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          subHuman     před 12 lety 20.01.2013 19:47 |  
          0 0

          A jak hodnotite uroven jun.ligy Vy, kolik jste videl zapasu?

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          no-nick     před 12 lety 20.01.2013 19:48 |  
          0 0

          Trochu respektu by neskodilo, kolego. Že máš jiný názor ti nikdo nebere, ale vyjádřit se to dá jinak. Prej zastrelte ho...

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            slaviator     před 12 lety 20.01.2013 20:31 |  
            0 0

            to jsou dnešní 13-17tiletí puberťáci

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              bongor     před 12 lety 20.01.2013 23:23 |  
              0 0

              Ale zase je na něm ,na hochovi vidět zápal pro věc Slavie.To my staří matadoři už nedokážeme ,kvůli oblíbenému hráči začít střílet.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            panky     před 12 lety 20.01.2013 20:39 |  
            0 0

            Samozřejmě v nadsázce, todle řečeno

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          JS (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 19:56 |  
          0 0

          Jak víte, že by se to finančně nevyplatilo? Většinou se přece dorovná částka, kterou by Slavia zaplatila dala za zbývající měsíční platy. Nejenže nemáte špetku respektu, ale navíc tvrdíte nesmysly, pane kolego.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            Kenny     před 12 lety 21.01.2013 16:46 |  
            0 0

            On nepíše nesmysly.Když, jak píšeš, doplatíš zbytek smlouvy a pošleš ho pryč, tak vlastně vyhazuješ peníze.Nebylo by lepší ho platit za práci?

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          Pepino44     před 12 lety 20.01.2013 20:07 |  
          0 0

          Tak sesmol něco Ty ať se taky pobavíme. Musíš si uvědomit,že autor hned na úvod píše,že je to jeho osobní názor a na ten má každý nárok. Tak proč taková slova. Snažíme se k sobě chovat slušně tak to prosím respektuj.

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          quelhar (admin)     před 12 lety 20.01.2013 20:07 |  
          0 0

          Slavia vstrelila ctyri nebo vice branek ve vice nez tretine odehranych zapasu (v sesti ze 17). Mnoho z tech zapasu vypadalo tak, ze slaviste v prvni ctvrthodine dali dva az tri goly a pak sel zapas do kopru, souper vedel, ze s tim nic neudela, slaviste zase hrali tak trochu na pul plynu (pres snahu trenera o opak). Takove zapasy podle me hracum mnoho nedaji.

          K Jarolimovi jsem se vyjadril vyse v komentarich.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      marek018     před 12 lety 20.01.2013 20:02 |  
      0 0

      mírněte se, tady nejste na oficiálkách.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        panky     před 12 lety 20.01.2013 20:40 |  
        0 0

        Ok, já už nic neřikám :D asi jsem se upsal... omlouvám se :D

  7. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    th     před 12 lety 20.01.2013 19:10 |  
    0 0

    ''Jediná varianta bez Tusjaka je s Čonkou na beku a s Juharem na jeho postu, což ovšem na podzim moc dobře nefungovalo.'' Co přesně chybí Čonkovi, aby on mohl hrát v záloze před Juharem? Rychlost?

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      subHuman     před 12 lety 20.01.2013 19:16 |  
      0 0

      Pokud mohu odpovedet ja, tak pro me je Conka pomaly, kiksujici v rozehravce, staticky. Juhar urcite lepsi.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        th     před 12 lety 20.01.2013 19:33 |  
        0 0

        Díky za vysvětlení. :-)

        (I když jsem citoval přímo článek, tak jsem to nemyslel jako otázku nezbytně jen na autora, ale obecně do pléna, omlouvám se za nesrozumitelnost.)

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Alanor (admin)     před 12 lety 20.01.2013 19:33 |  
        0 0

        Čonka se do toho po zranění nemůže dostat, podobně jako Koreš, i když to není tak markantní. Na jaře vypadal slibně, uvidíme teď.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Kornovo     před 12 lety 20.01.2013 19:51 |  
      0 0

      juhar by mel hrat v zaloze.v obrane mu vyslo par zapasu ale kdyz na to prijde,tak je videt ze neumi poradne branit

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Markus     před 12 lety 20.01.2013 20:03 |  
        0 0

        Juhara beru jako defenzivního silového hráče pro kraj zálohy a mou důvěru by rozhodně měl. Věřím, že spolu s Petrákem a Gecovem nám předvedou bojovný fotbal. Naopak Tusjaka beru jako více kreativního ofenzivního hráče, ale i tady je třeba si uvědomit další výhody Juhara, dokáže pěkně vystřelit na branku a budu rád, když to bude zkoušet častěji i z dálky.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Matlafous     před 12 lety 21.01.2013 01:47 |  
        0 0

        Včera odehrál v obraně velmi dobrý zápas.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Fanis     před 12 lety 21.01.2013 09:26 |  
      0 0

      Pánové, já nějak nechápu co na tom Juharovi furt máte. Když byl u rumunů, tak začal dobře, prvních pár zápasů tam na tý lajně lítal a dal i nějakej gól. Potom se ale jenom zhoršoval a zhoršoval až skončil v béčku. Nepochopil jsem proč přišel k nám, ale ten průběh mi přijde stejnej - na záčatku paráda, bojoval dával góly v přípravě (tak jsem si chvíli říkal, že to třeba bude dobrej kup), ale pak v lize to bylo čím dál horší. Je pravda, že je docela rychlej i silnej, jenže to nestačí. Když hraje v záloze, tak umí prostě jenom běžet po lajně a dát centr na nikoho, nejvíc, co se od něj dá čekat je, že vybojuje roh. A když hraje na beku, tak mi přijde, že moc neví, co tam má dělat. V těch několika posledních zápasech na podzim hrál hrozně (i když je pravda, že nejenom on) a chodili přes něj góly. Mně osobně se Čonka líbí mnohem víc (i když taky nějaký chyby udělal) a navíc si myslím, že je ořád celkem mladej a může se zlepšit. Juhar podle mně vůbec není bek, ale záložník, kterej dokáže odehrát výbornej zápas, ale jenom občas. Upřímně potom podzimu už se nedivím, proč šel ve Spartě do "B". Některý lidi ho tady chválej za zápas s Jabloncem, kterej jsem, přiznávám, neviděl. Ale na Bohemce jsem byl v Edenu a tam byl s Korešem asi nejhorší. Takže to je odě mě k Juharovi, neberte to nikdo osobně, ale já si ho zrovna do základu nepředstavuju (a rozhodně ne na beka).

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Betynka58     před 12 lety 21.01.2013 11:40 |  
        0 0

        V podstatě souhlasím, mne taky nijak zvlášť neoslovil, na levé straně bych mnohem raději viděl Čonku s Tusjakem.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Kenny     před 12 lety 21.01.2013 16:55 |  
        0 0

        Mě se v záloze víc líbí Tusjak.Přijde mi víc kreativní a řekl bych že jeho hra je účelnější. Ale Juhar z beka dokáže hrát takovej ten "vostrej kraj". Jen mi vadí, že jeho výkony jsou jako noc a den a má trochu míň zodpovědnosti při defenzívě, což je u beka bohužel smutný.

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          bongor     před 12 lety 21.01.2013 20:13 |  
          0 0

          To jsou právě ti kluci,co uměj hrát fotbal,ale nechce se jim pořád makat.Ukáže že to umí,potom si řekne "to už by mohlo stačit" a začně se ulejvat.To je spíš povahová záležitost.

  8. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    martin08     před 12 lety 20.01.2013 20:06 |  
    0 0

    Zdravim, co by jste rikali na Grajciara? Sice by to byl dalsi! slovak ve Slavii..ale podle me spolu s dalsim utocnikem,hrac kterej by se hodil. Uz tu byl, ma idealni vek. A vzhledem k tomu ze pul roku budem asi bez tvorivejsiho zaloznika (kisel, lj).. podle poslednich informaci prerazen do B tymu a muze hledat angazma.. asi bude preferovat cizinu ale ja bych ho i pres rudou anabazi bral vsema 10.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      denydzlSKS     před 12 lety 20.01.2013 20:17 |  
      0 0

      Já myslim, že je to zbytečný..třeba se tam chytí někdo jako Šimeček nebo Hrubý..

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        JS (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 20:27 |  
        0 0

        Ale Grajciar je křídlo, ne podhrot! To jen ve Spartě ho tam pořád cpali. Nechápu, proč je v Čechách takový trend nestavět hráče na jejich přirozené pozice. Z křídelníků a útočníků se dělají beci a podhrotoví záložníci, ze stoperů útočníci a naopak a z defenzivních záložníků stopeři. Přijde mi, že tohle snad rozjel Franz Straka, když udělal tehdy z nejlepšího pravého beka Sparty Pospěcha útočníka.. Výsledek byl tragický

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          denydzlSKS     před 12 lety 20.01.2013 20:39 |  
          0 0

          Neviděl bych to tak zle - např. Švenťák na beku byl velmi dobrej tah a naše levá strana Švento - Černý šlapala fakt dobře. Moderní bek musí mít fyzičku a bejt zatraceně rychlej, což právě Švenťák a i Hloušek splňovali, podobně i Juhar.. Podobně udělal KJ beka i z Krajčíka.. Ono spíš záleží na samotným hráči, jak se se změnou srovná, jestli ji přijme nebo ne.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            Betynka58     před 12 lety 20.01.2013 21:46 |  
            0 0

            Tak podle mne zrovna Švento a Hloušek na hrotu byl totální úlet Jarolíma, potažmo Petrouše. Levý kraj zálohy jim sednul nepoměrně líp.

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              Betynka58     před 12 lety 20.01.2013 21:47 |  
              0 0

              Pardon, sabozřejmě na levém beku.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 22:51 |  
            0 0

            Ono asi takhle. Jsou pozice, které jsou prohoditelné, protože na ně jsou potřeba podobné návyky a kvality. Takže dát křídelního záložníka na krajního obránce je OK zvlášť když počítáš s tím, že budeš hrát proti zataženému soupeři. Stejně tak klasický DZ by měl umět zahrát středního obránce a opačně. Ovšem nemůžeš typického brousiče lajny postavit do středu zálohy (obrany) nebo krajního beka poslat na hrot. To jde fakt je u vyjmečných univerzálních hráčů, jinak to končí špatně jak pro hráče tak pro tým.
            Takže Švento - typický křídelní hráč, mohl hrát proti slabším týmům na beku a bylo to ku prospěchu podobně Juhar ten má proti Šventovi výhodu, že je silovější takže i lépe brání. U Hlouška už si to nemyslím a dobře tam nehrál, Hloušek není ani tak křídlo jako typický ofenzivní záložník takže spíš se od lajny stahovat do vápna a uplně nejlépe křídelní útočník. V obraně ho byla škoda a ani on se tam necítil.
            Ale jasně, že to co píšu je taková obecná pravda, vždy záleží na tom co chce trenér hrát a jestli na to ten hráč má.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            Fanis     před 12 lety 21.01.2013 09:34 |  
            0 0

            Je mi líto, ale musím nesouhlasit. Podle mě Švento kdekoliv jinde než na levý záloze (na beku i na hrotu) byla obrovská chyba už proto, že když mám hráče, kterej je na svým postu nejlepší v lize, tak je nesmysl zkoušet ho někam jinam, navíc Dužina ani útok ani beka vůbec neuměl hrát (pamatuju si jak jsme se smáli, když na něj šel nákop a on místo aby to odhlavičkoval, tak se k tomu otočil zády :D ). Hodně mě překvapilo, když jsem viděl zápas Salzburgu v EL a on hrál něco jako defenzivního záložníka a hrál to fakt dobře, ale u nás hrál jenom na křídle jinak to byla hrůza. A pokud si pamatuju, Jarda Černý hrál na beku druhej poločas v Budějovicích - po půli jsme vedli 2-0 a konec 2-2 a dva góly přes levou stranu, takhle si šlapající levu stranu nepředstavuju (i když dopředu to mohlo bejt dobrý, ale prostě musí tam bejt aspoň jeden hráč co umí trochu bránit).

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              denydzlSKS     před 12 lety 21.01.2013 12:25 |  
              0 0

              Tak já vím, že s tím názorem nepochodím, ale stojím si za ním. Švento byl dobrej bek a s Čorem mu to šlapalo. To, že vypíchneš jeden pokaženej zápas, kde navíc hrál beka Čoro a ne Švento mně určitě nedonutí názor změnit. On totiž právě Černý nesplňuje ty podmínky, který jsem zmínil v původním příspěvku - neni tak disiplinovanej, rychlej a ani neměl nikdy kdovíjakou kondici. To byl naopak hráč, který se pro tohle lítání po lajně nehodil a stahoval hru spíš na střed, čímž dělal Švenťákovi dálnici u lajny..

              • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                Fanis     před 12 lety 21.01.2013 13:17 |  
                0 0

                Teoreticky je to dobrej nápad, proto to asi taky KJ zkoušel, ale v praxi to nefungovalo. Vypíchnul jsem jeden zápas, protože si ho pamatuju. Kolik zápasů jsme takhle odehráli? (s dužinou na beku a slávkem na levým křídle) Jestli 5 tak je to moc, v tom případě je 1 zápas docela reprezentativní a uznávám, že to zrovna hráli obráceně (taky jsem to tam napsal), ale ten výsledek byl stejnej. Ale nemá cenu se kvůli tomu hádat. Co se týče Grajciara, myslím, že by se nám docela hodil i teď, ale vzhledem k jeho sparťanský (teď už asi) minulosti bych ho nechtěl a myslím si, že ani on nebude chtít k nám. A řekl bych, že u něj taky byla chyba cpát ho na beka, ale on to narozdíl od Šventa s Černým odehrát dokázal docela v pohodě, akorát ho tam byla škoda. Podobný je to teď s Nitrim, toho je podle mě taky na beku škoda a navíc sem tam chybu udělá.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Pepino44     před 12 lety 20.01.2013 20:20 |  
      0 0

      Tak já nevím,Grajciar hraje na pravé straně zálohy a tam nás bota netlačí,proč kupovat hráče který není výrazně lepší než naši stávající na místo,kde máme přetlak.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        denydzlSKS     před 12 lety 20.01.2013 20:24 |  
        0 0

        Nehrál on ve spartě spíš podhrot?

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          JS (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 20:28 |  
          0 0

          hrál, což neznamená, že je to jeho post!

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 20:24 |  
      0 0

      začal bych budovat tým s charakterem a to je věc, co Grajciar postrádá. Viz jeho proslovy a gesta v rudém dresu.
      Je to sice kvalitní fotbalista, ale hrál by asi na úkor Geciho, nebo Petráka. Raději bych dával prostor mladíkům jako Hrubý.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      martin08     před 12 lety 20.01.2013 22:47 |  
      0 0

      Moje chyba ze jsem Grajciara zminil jako nahradu na kisela s jarolimem. Ono nepovazuju ani kisela a jarolima za stejne hrace. Kisela za ofenzivniho povazuju, jarolima ne nebo nevim. Jednou se myslim povazoval on sam za defenz. Ale to je jedno. Tot jen k tomu ze se resi jestli je kridelni hrac nebo podhrot. Slo mi spise o to, ze je to zkuseny hrac stredniho veku, co se neboji vystrelit, obejit hrace, jit do kombinace.. otazkou spise je jake rozestaveni chceme/budeme hrat.

  9. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 20:21 |  
    0 0

    Také si dovolím připojit svůj názor.

    Podle mě se zúžení určitě dotkne Bazala, i kvůli zraněná. Osobně bych ho zkusil udat na hostovačku do 2. ligy. Obecně jsme to prováhali s Vlašimí. Je to kousek od Prahy a byla by tu super farma. Tak bych zkusil navázat spolupráci třeba se Sezimákem, nebo jiným týmem 2. ligy, který nemá prvoligové ambice a nechal naše hráče hrát.

    Z dvojice Dostál/Mikula, bych se rozloučil s Dostálem. Sice každý zápas odmaká, ale kdykoliv ho vidím, mám dojem, že jeho strop je 2. liga. Mikula je na tom výkonnostně minimálně srovnatelně a je mladší. Tudíž bych se pokusil Dostála na dobro prodat.

    Další adept na odchod je Koreš. Sice působí fotbalově, ale v klíčových momentech většinou selže (špatné zakončení, přihrávka, zpracování). Vzhledem k věku bych ho poslal spíše už na hostování, nebo na přestup s klauzulí na zpětný odkup. 24 letý hráč už dávno není talentovaný mladík.

    Hurka mi pořád přijde, že nenaplňuje svůj potenciál. Ikdyž proti Jablonci to nebylo špatné, spíš si myslím, že by mu seděla pozice podhrota. Půlroční hostování by mu prospělo, ale myslím si, že prvoligoý tým by po něm nesáhl.

    Určitě je v současném kádru nadbytečný Lukáš Jarolím. Jistě patří mezi nejlépe placené hráče a výkonnost je max na úrovni Zmrhala.
    Osobně bych byl rád, kdyby po sezóně skončil ve Slavii a Hubáček s Kiselem by v týmu působili maximálně jako náhradníci.

    Dalším otazníkem je Vošahlík. Je pořád zraněný, co mu ukončit hostování? Bude pro tým prospěšný, když hrál naposledy v říjnu a neabsolvoval zimní přípravu?

    Otázka je taky co s branáři. Neví někdo, jak to vypadá s Hanušem? ten by měl odejít určitě, ale ne zadarmo. Pokud bude Rakovan dobrý, kladu si otázku, co s Berkovcem.

    Suma sumárum bych to viděl na Dostála, Bazala, LJ, Hurku a Vošahlíka.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      slaviator     před 12 lety 20.01.2013 20:35 |  
      0 0

      Jak jsme to prováhali? Prvoligovej tým si nemůže farmu vytvořit v druholigovým... Jedině co můžeš, tak mít úzkou spolupráci, jako třeba Teplice s Ústím a nyní Mostem, kdy tam posílají x hráčů. Ale farmu (tzn že tam mohou hrát hráči na střídavej start) jako má Plzeň s Domažlicema, jako má Žižkov s Měcholupama apod, tak si z druholigového týmu udělat nemůžeš..

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 20:44 |  
        0 0

        myslel jsem oficiální spolupráci, kterou s Vlašimí vyhlásila Sparta a ve Vlašimi jí hraje 2. ligu hned několik juniorů.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 20:47 |  
      0 0

      Celkem souhlasím jen Vošahlíka bych ponechal, ofenzivních hráčů schopných dát gol není nikdy dost.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Kornovo     před 12 lety 20.01.2013 21:18 |  
        0 0

        pokud se zbavime lukase,tak budem mit absolutne nezkusenou zalohu.kvalitni tym nemuze hrat jen s mladiky nebo hraci co dlouho nehrali jako gecov.pustit lukase bez nahrady je demence,navic kdyz kisel hraje jak hraje

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 21:27 |  
          0 0

          a jakou cenu mají zkušenosti, když už na to fotbalově nemá? Herně je na tom jako Zmrhal a pokud mu bude pořád zabírat místo, nikdy naši mladí hráči zkušenější nebudou. To bychom pomalu mohli povolat zpět Vlčka nebo Kuku, kdyby šlo ve fotbale jen o zkušenosti.

          Velmi přežitý názor a musím s ním hrubě nesouhlasit. Pokud je hráč kvalitní, zvládne to a zkušenosti postupně získá. Krom toho má dost zkušeností Gecov a Petrák už také není žádné ucho. To samé Mičola.

          Nedostatku zkušenostíse neobávám.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            Kornovo     před 12 lety 20.01.2013 21:41 |  
            0 0

            podivej se na arsenal,jak dopadne tym bez zkusenych hracu.a to je joo rozdil oproti nasim.jestli myslis,ze zaloha slavie muze hrat ve slozeni petrak,gecov,micola,zmrhal a mit nejake uspechy tak ti preju hodne stesti

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              quelhar (admin)     před 12 lety 20.01.2013 21:52 |  
              0 0

              Na podzim se nam nejlepe darilo, kdyz hrala zaloha Vosahlik/Micola, Petrak, Zmrhal, Tusjak. S ni jsme uhrali vsechna 4 podzimni vitezstvi nebo treba remizu v Liberci, kde jsme taky nemeli k vyhre zrovna daleko.
              Gecova beru jako zkuseneho hrace, ktery Jarolima na hristi zvladne nahradit.

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 21:55 |  
              0 0

              já na štěstí nevěřím. Věřím na tvrdou, poctivou práci, která se odrazí na výkonech. A myslím si, že záloha Mičola,Petrák,Gecov,Tusjak je na ligové poměry velmi kvalitní. Svůj názor nevnucuji, já upřednosťnuji jiné faktory, než je zkušenosti.

              • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                zeleznik2     před 12 lety 21.01.2013 16:11 |  
                0 0

                Naprostý souhlas, takto je papírově záloha nejkvalitnější, ale co s Kiselem?pokud budeme hrát jen na Fenina bude hrát podhrotového hráče, pokud na dva útočníky tak myslím, že Tusjak bude sedět na lavičce.

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 22:22 |  
              0 0

              Proč by ne? Raději mít v týmu hráče, kteří chtějí něco dokázat a jsou mladí, draví, než profesorsky hrající plejery (když použiji extrém).
              Nehaním přínos starších hráčů, ale domnívám se, že lze hrát i bez nich.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      quelhar (admin)     před 12 lety 20.01.2013 21:44 |  
      0 0

      Nakousl jsi zajimave tema - a to umistovani hracu na hostovani. Idealni by bylo opravdu mit sprateleny tym podobne jako maji Teplice spolupraci s Mostem a Ustim. Mame pod smlouvou uz pomerne dost hracu (predevsim mladych), ktere potrebujeme nekam udat. Casem to bude jen horsi, protoze bude dozravat dost zajimavych hracu z dorostu.

      Napr. Sparta s Olomouci maji krome acka jeste juniorku i becko a maji tolik hracu, ze posilaji dost dalsich jeste na hostovani, napr. na Slovensko nebo do druhe ligy. Pokud s tim tyto tymy nemaji problemy, tak stejne by to melo byt i se Slavii. Nase mladez snad ma jeste nejaky zvuk a kdyz jde o hrace, kteri prosli nasim mladeznickym systemem, tak by je snad nekdo mohl a mel chtit vyuzit. Je ale jasne, ze bychom s dotycnym klubem meli mit dobre vztahy, vedet, jaky ma tamni trener styl prace a duverovat mu a vedet, ze nas hrac jednak zapadne do herniho stylu a jednak bude rozvijet ty schopnosti, ktere po nem pak budou pozadovany i ve Slavii. Neni to jiste jednoduche, takovou spolupraci navazat, ale mam pocit, ze jsme tady trosku zaspali, protoze kdyz to mohou zvladat jine tymy, tak proc ne my.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2013 22:23 |  
        0 0

        ano, to máš pravdu, zde jsme zaspali a měli bychom to napravit. Asi by to chtělo si vytvořit strategického patnera od Gambrinus ligy po ČFL, kam by naši hráči chodili hostovat, protože máme širokou základnu nadějných juniorů, jen juniorka nestačí a Áčko není nafukovací.

        Tudíž bych zkusil navázat určitou formu spolupráce např. s Příbramí, či třeba Hradcem v Gambrinus lize, v 2. lize mě napadá Táborsko, možná Čáslav. Zde jsme zaváhali a dost zajímavých týmů už má "zabookovaný" jiný prvoligový tým. V ČFL bychom mohli uvažovat o Kladnu či dalších týmech blízko Prahy.

        Hlavní je najít týmy, které budou mít zájem s námi spolupracovat, vím, že se pořád budu opakovat, ale Vlašim mohla ýt ideální volba. Není tam peněz na zbyt, mají velmi málo kmenových hráčů, skoro žádnou mládež a kádr co půlrok budují formou hostování.

        Naši hráči by v daných týmech hostovali a pravidelně hráli, nebo by tam méně perspektivní hráči chodili na přestup (mohli bychom mít předkupní právo) a tím to bude zajímavé pro obě strany.

        Chce to najít kompromis, není možné mít pod smlouvou 70 hráčů, ale zase se nesmí stávat podobné faily jako s Dočkalem či Váchou.

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          zeleznik2     před 12 lety 22.01.2013 17:59 |  
          0 0

          dost zajímavý námět, co kdyby v 2 lize udělalo vedení dohodu, jakou si farmu, jako máme v hokeji tuším Havlíčkův Brod, tam to funguje, tak proč ne se Slavii, Táborsko, či Kladno by se dalo, myslím dobře uvažovat.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      bongor     před 12 lety 20.01.2013 23:31 |  
      0 0

      Když to budeš brát takhle podle věku tak to dopadne tak,že nastoupí dvě mužstva,rozhodčí si vezme jejich občanky,nebo registračky ,sečte věk a vyhrává mužstvo,které bude mít menší věkový součet.
      To není špatný nápad,ušetří se za údržbu trávníku.A aby diváci nepřišli o svůj fotbal,bude se promítat anglická,německá,nebo španělská liga.A komentovat to bude Čapoun.

  10. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    coolair     před 12 lety 20.01.2013 21:23 |  
    0 0

    Jarolímovi se vší úctou nabídnout odchod do Boleslavi za bráchou (pořád říkali, jak si spolu chtějí jednou zahrát, teď mají oba na závěr kariéry poslední příležitost). Jarolímův plat plus něco navíc dát Rudovi, to by mu mohlo stačit. Teda stačit mu to nebude, ale vidina bonusů při stálém místě v sestavě už by stačit mohla.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      tantalos     před 12 lety 21.01.2013 00:24 |  
      0 0

      Přestože jsem znám svou nechutí ke všem, kdo nesou jméno Jarolím, považoval bych za neslušné a kontraproduktivní ho nějak vyhazovat. Samozřejmě bych ho pustil a zdarma, pokud by mu někdo nabídl smlouvu, ale přece jenom za Slavii něco odehrál a zaslouží si pěkný odchod. Dokonce bych mu doplatil to, oč by předčasným ukončením smlouvy přišel.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 12:01 |  
        0 0

        Ano, s tím zcela souhlasím. K hráčům, kteří u nás odkopali tolik zápasů, a to i v časech velmi nejistých, je potřeba zachovat úctu a respekt, a to i (nebo dokonce zejména) v době, kdy už je jejich aktuální forma úplně nectí... Navíc má u mě LJ i významné plus za jeho důležitý podíl na odletu škodné z našeho vršovického hnízda. :-))

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          Jiri1     před 12 lety 21.01.2013 12:42 |  
          0 0

          Vsichni se tady shodujete , ze nastal cas Jarolimova odchodu, nejcasteji zni vyplatit ci vydrzet jeste pul roku, nemam zasadni namtky i kdyz podivnosti poslednich sezon, co se tyce vysledku jsou obrovske , kupodivu , ani v projektu Sportradaru neni CR na nejakem vyraznem miste. Italska agentura uvadi na prvnim miste Albanii a pak Italii.Presto se nemohu zbavit dojmu, ze Jarolim a spol. nedali v posledni sezone fotbalu vse co mohli, nektere naznaky ze strany vedeni jsou pomerne jasne, Jarolim ve Slavii skonci , zatim vsak mnoho zajemcu ve fronte nestoji, jeho smlova i po snizeni je velkou zatezi a nikdo nevi , co od nej cekat. Kupodivu by mu mohl pomoci jeho otec a domluvit angazma v soutezi , kde trenuje. A pak je tady jeste Hub, ktery ovsem bude na jare dost casto nezrani-li se ypomahat obrane. Strucna reakce na Berkovce, docela mne prekvapil vyrok Vaniaka, ale muze mit souvislost s tim, ze hrac je zranen a na fotbal nejmene 2 az 3 mesice muze zapomenout.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            tantalos     před 12 lety 21.01.2013 15:18 |  
            0 0

            I mne zarážejí podivnosti poslední doby. Ale to je teď otázka pro Radu, kdo jiný než on by měl vědět, jak za to selhání z konce podzimu může. Samozřejmě odchod LJ za otcem by vše vyřešil.

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              Ferguss     před 12 lety 21.01.2013 15:20 |  
              0 0

              Archiváři v našich řadách, po kolika letech by nebyl ve Slavii žádný Jarolím?

              • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                Barra     před 12 lety 21.01.2013 15:58 |  
                0 0

                Celkem jednoduché:

                Karel Jarolím 2005-2010, Lukáš Jarolím 2005-2007 a 2010-doposud, Marek Jarolím 2007-2010.

                Takže od 2005 do teď máme někoho z rodiny Jarolímu ve službách.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 15:10 |  
      0 0

      uff :))

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Kornovo     před 12 lety 21.01.2013 15:54 |  
        0 0

        jste chuji,co bychom tu za nej dali.podle me bude v jabkach zarit a my s nasim desatym mistem a prumerem 0.6 golu na zapas zas budem spokojeni s posilenim

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 15:57 |  
          0 0

          stojim si za tím, že to není hráč pro slavii a jsem rád, že nás neposílí

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          klimi     před 12 lety 21.01.2013 15:57 |  
          0 0

          To titulování si prosím odpusť...

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            klimi     před 12 lety 21.01.2013 15:59 |  
            0 0

            Jinak samozřejmě jsem toho názoru, že Hubníka ve Slavii nechci. Přijde mi, že on patří k takovým těm "raketám na jednu sezónu." Tj., povedla se mu jedna sezóna, ale pak už nic...

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              Kornovo     před 12 lety 21.01.2013 16:27 |  
              0 0

              ja vam preju chlapi at konecne otevrete oci a podivate se na ty rakety v nasem tymu

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          JS (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 19:52 |  
          0 0

          napadlo Vás někdy jednat s druhými slušně?

  11. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 15:47 |  
    0 0

    pratele nehnevejte se na mne, ale domnivam se, ze si Lukas Jarolim zaslouzi dohrat sezonu u nas! Ja beru, ze jeho cisla jsou v teto sezone silena, ale soucasne si nemyslim, ze on je tim na koho by se mela snaset nase zloba.
    vpomenme na "Jeho" eru. myslim si ze nejednoho z nas naplnil stestim a dokonce si dovolim tvrdit, ze je vetsim hracem nez Standa. cimz nijak nechci snizovat Standovi zasluhy.
    LJ si dle meho zaslouzi stejne pocty a nasi uctu jako Standa a kdyz se mu jeho kariera blizi ke konci nemeli bychom se k nemu zachovat jako rumuni ke svym ikonam. Tim samozrejme nerikam, ze by mel mit misto v sestave garantovane.
    Podobne to vidim i s Davidem Hubackem.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Kornovo     před 12 lety 21.01.2013 15:56 |  
      0 0

      kisel hral na podzim taky hrozne a skoro nikdo ho nekritizoval.naopak lukas to schytaval ze vsech stran,proste jednoduchy terc

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        denydzlSKS     před 12 lety 21.01.2013 16:17 |  
        0 0

        Souhlasím.
        A není to jen teď. Už při jeho prvním působení odehrál skvěle asi prvních 8 zápasů, pak ještě jakš takš dokopal podzim a na jaře hrál až na vyjímky velmi zle! (Naopak jedním z nejlepších byl na jaře LJ, ale to se přešlo mlčením..) Letos je to z pohledu Karolka stejný, měl skvělej úvod a od tý doby špatný! Tak snad na jaře to bude lepší.

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          Tonda     před 12 lety 21.01.2013 16:25 |  
          0 0

          podle me to hodne souvisi s upadajicimi vykony hracu kolem Kisela.. on se do prilezitosti dostavat proste umi, jen jich potrebuje vice aby promenil aspon jednu v gol... Troufnu si rict ze Karol neprestaval behat a jako jeden z mala hral obetave ikdyz se nedarilo, problem byl jinde.. A myslim ze se to da aplikovat i na jeho prvni angazma ve Slavii.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            denydzlSKS     před 12 lety 21.01.2013 16:37 |  
            0 0

            Dovolím si napsat, že tenhle příspěvek je prototypem:-)
            On má kolem sebe Karol takovou "auru nedotknutelnosti". Omlouváš ho, že jeho výkony souvisí s výkonem mužstva, ale vždyť on je ten zkušenej, on je ten kapitán, který právě má strhnout mužstvo k lepším výkonům..jsem si jistej, že u LJ by to určitě zmíněno bylo.

            Dál třeba ho bráníš tím, že když se mu nedaří, tak alespoň nepřestává běhat a hraje obětavě.. ale to Mičola taky, Jandys taky nikdy nevynechal souboj a lítal jak blázen, ale i přesto se na ně snáší/snášela dost tvrdá kritika, jako na Káju nikdy.

            Jinak na to jeho první působení se to určitě nevztahuje..to jaro pod Petroušem jsme totiž hráli jako tým VELMI DOBŘE a tudíž se nedá mluvit o tom, že šly jeho výkony dolu společne s výkony týmu.

            Podobnou auru má například i Martin Latka, který taky dělá nemálo chyb, ale málokdy se o tom někdo zmíní, zatímco jiným (Dostálovi, Hubáčkovi, ..) stačí udělat 2 chyby za zápas a jsou pranýřovaný neuvěřitelným způsobem..

            Tím vším teda nechci říct, že nemám Karolka nebo Martina rád, jen chci poukázat, že jako fanoušci neměříme všem stejným dílem.

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              Tonda     před 12 lety 21.01.2013 16:58 |  
              0 0

              Nebyl jsem pochopen, psal jsem o tom, že jeho brankostroj se zastavil vždy po upadnutí herního systému. Podle mého názoru prostě Kisel potřebuje aby mu tým ty příležitosti připravil. Pokud to dopadne jako na podzim kdy si je bude muset připravovat sám, potom bude budit dojem že běhá po hřišti jako bázen. Kisel má podle mě perfektní čich na centry do vápna, má super náběhy. Např. v Jablonci toho u Lafaty dokonale využili. Sami dobře víme že v druhé polovině podzimu nám nefungovali obě křídla. Útočných akcí ze stran bylo za zápas příliš málo, ale i přesto se každý zápas Kisel do náběhu a zakončení dostal. Jen neproměnil. Já ho něbráním, jen píšu proč si myslím že se mu tolik nedařilo plnit roli podhrotového hráče - musel si stejně jako Škoda pro balony chodi vice do hloubi pole, musel pomáhat křídlům do kombinace, aby sme se vůbec k centrum dostali.

              • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                denydzlSKS     před 12 lety 21.01.2013 17:09 |  
                0 0

                Jenže on na tom hřišti není primárně od střílení gólů..on, jako podhrotovej hráč nebo střední záložník musí nějakým způsobem tu hru řídit a ne, že bude tým makat na něj.. A jak jsem zmínil předtím, jeho jarní sezona u nás byla špatná i přesto, že tým šlapal.

                • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                  Betynka58     před 12 lety 21.01.2013 18:51 |  
                  0 0

                  Tehdy na jaře tým šlapal i (nebo možná především) díky němu, přestože na hřišti byl nevýrazný. Ohromnou roli ale zřejmě sehrál v kabině, když dokázal mužstvo úžasně vyhecovat, což třeba Lukáš Jarolím nedovede.

                  • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                    denydzlSKS     před 12 lety 21.01.2013 19:55 |  
                    0 0

                    Na hřišti je Karol určitě výraznější osobnost, to nelze popřít. Výraznější je i v médiích - ani to se nedá popřít. Ovšem jak se kdo chová v kabině nevím, nikdy jsem tam nebyl a nerad bych na tebe chtěl nějak útočit, tak nemůžeš to vědět ani ty a ani nikdo jinej. Je to prostě kombinace předsudků vůči LJovi nebo Petroušovi(jemuž hlavní roli v úspěšné půlsezoně přičítám já) a pozitivního aury Karolka.
                    Tvrzení "normálních smrtelníků" bez přístupu ke kabině, že LJ nedovede vyhecovat spoluhráče neberu - to jsou všechno domněnky.

                    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                      Betynka58     před 12 lety 21.01.2013 21:55 |  
                      0 0

                      Samozřejmě že jako "normální smrtelník" se jen mohu dohadovat, jak to v kabině asi vypadalo, ale podle toho, jak se oba projevovali navenek, jsem prostě nabyl dojmu, že Karol byl lepší kapitán než Lukáš. Ber to, prosím, jako názor řadového fanouška, bez jakýchkoli zdrojů ze zákulisí klubu.

                    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                      Betynka58     před 12 lety 21.01.2013 21:59 |  
                      0 0

                      A ještě připomínám, že proti Lukášova jako člověku (jako fotbalista se mi, přiznám, nijak extra nelíbil ani před odchodem do Itálie) vůbec nic nemám, jen mi připadá tak trochu jako leklá ryba

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            mig52     před 12 lety 21.01.2013 17:55 |  
            0 0

            souhlas

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              bongor     před 12 lety 21.01.2013 20:24 |  
              0 0

              Vůči LJ tady skutečně jsou předsudky.Je to ještě pozůstatek po averzi ke KJVCD,který se u nás z hrdiny rychle stal psancem a nakonec to odnášel i ten Marek/synoveček/ a štěstí měl David,že šel raději do Bolky.Tím nechci říct,že jsou Jarolímové bez chyb,mají jich hodně,ale omlouvá je,že jsou to jenom lidi,jen se na jejich chyby pohlíží daleko přísněji než na chyby ostatních.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Tonda     před 12 lety 21.01.2013 15:58 |  
      0 0

      Souhlasím s tímto názorem. Musíme si přiznat, že oba zmiňovaní hráči toho pro Slavii udělali hodně, a tím pádem si zaslouží poděkování a slušné zacházení. Na druhou stranu je potřeba říct, že pokud je jejich výkonnost na slabší úrovni v porovnání s ostatními hráči, tak by se i s přihlédnutím k pravděpodobnému zlepšování měla dát příležitost mladším hráčům. Myslím si že role zkušené zálohy na lavičce, podobně jako tomu bylo u Standy Vlčka by byla nejlepší volba.

      Co se týče financí, mělo by to být pro vedení signál, aby do budoucna zvážili možnost nižšího zákadního platu a daleko vyšších bonusů za hru v základu. Mělo by to pro hráče určitě i motivační vliv. A aby i hráči, kteří většinu sezony odsedi mezi záložníky na lavičce nebyli odkázáni jen na "chudší" základní plat, mohl by být vymezen ještě nějaký budget pro nehrající hráče, přičemž by třeba trenér s asistenty tento budget procentuelně mezi hráče přerozdělili podle výkonů na treningu a jejich přístupu.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      klimi     před 12 lety 21.01.2013 16:01 |  
      0 0

      Pozor, je třeba brát ohled na spojení "dohrát sezónu" a "zůstat do konce sezóny".
      Ano, LJ by si opravdu zasloužil to druhé, ale jeho účast na zápasech by měla být vzhledem k poměru věk/výkon minimální.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      dArtagnan     před 12 lety 21.01.2013 16:17 |  
      0 0

      Ale slamáčku, není proč se kvůli Lukášovi a Hubovi rmoutit. Bude to laskavost. To je jako se starým slepým ovčákem, který už dosloužil. Vezmeš ho do stodoly s nabitou kulovnicí a odpráskneš ho. A to říkám jenom proto, že ho mám tak rád...
      ...pak už budeme jen v klidu vzpomínat na ty krásné společné okamžiky, jako například když tehdy LJ nepodepsal smlouvu a zmizel do Itálie. :-)

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        bongor     před 12 lety 21.01.2013 20:33 |  
        0 0

        Já bych svého psa nikdy nezastřelil.Vždy si uvědomím s jakou oddaností na svého pána pejsek hledí a že svého pána miluje,i kdyby to byl nevím jaký hajzlík.Já sám mám nick po svém psovi,kterého jsem si vážil víc,než devadesáti devíti procent lidí.
        A tak správné bylo řešení se "starým psem"Vlčákem.Dostal na starost hlídání stáda,místo aby bojoval s vlky.Ale dokud starý pes
        hraje na úrovni mužstva a nejsou peníze na zaplacení mladého skvělého psa,tak zaplať pánbů za služby třeba Huba.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 19:04 |  
      0 0

      omfg, dneska to tu lítá:-) Jarolímova éra, lepší hráč než Vlček, netrénujete na soutěž vypravěčů anekdot?

      Já si myslím, že žádná Jarolímova doba nikdy nebyla. Nikdy výrazně nevyčníval, to bych jmenoval jiné osobnosti po dobu jeho působení v SKS.
      S výkony Standy se to vůbec nedá srovnávat. Sice chápu, že už končí, snažíte se být smířlivý, přimhouřit oko, ale realita je taková, že Jarolím s Hubečkem už minimálně rok nemají ve Slavii co dělat (Hub max na lavičku) a jsou tu jenom vzhledem k ekonomické situaci klubu a neschopnosti najít adekvátní hráče na daný post. Chápu, že teď se hubomilů dotknu, ale můj názor je, že oběma nejpozději v létě poděkovat a adios.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Kornovo     před 12 lety 22.01.2013 00:02 |  
        0 0

        thorklaere pokud to beres na zaklade dlouhodobych vykonu,ktere bud jsou nebo nejsou hodny slavie,tak je to zajimavy nazor.ale pokud to vezmu touto tvoji optikou tak nemaji ve slavii co delat: skoda,zmrhal,juhar a koneckoncu ani ten vsemi ctenari SN opevovany tusjak.ve slavii vzhledem ke kvalite kterou bychom od ni cekali nemaji takovi hraci co delat.ale realita je mily thorklaere bohuzel jinde,a proto patri tusjak skoro do zakladu,pred parroky by si tu ani nekopl

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          Fanis     před 12 lety 22.01.2013 09:29 |  
          0 0

          Souhlasím, ale taky nikdo neříká, že někdy byla Škodova nebo tusjakova éra a že jsou lepší než Stanley. Já si taky myslím, že není správný teď LJ vykopnout, to bych si představoval u rumunů, ale chválit ho teď nostalgicky taky nebudu. Jeden čas, předtím než odešel do itálie, hrál dobře, ale stejně vždycky byli i lepší hráči. A po návratu už mě celou dobu štve. Vlastně jsem ani nepochopil, proč jsme ho brali zpátky, myslím, že nám toho od tý doby předved dost málo. Takže je určitě v pořádku nechat ho důstojně skončit a poděkovat mu, ale zase bych to nepřeháněl.

  12. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    zeleznik2     před 12 lety 21.01.2013 16:28 |  
    0 0

    Velmi zajímavé téma a ještě zajímavější náměty. Osobně si myslím, že Rada nebude točit příliš se sestavou, tak pro první jarní kolo to zatím vypadá na:
    Čonty - Nitranský, Bortel, Dobrotka, Juhar/Čonka - Petrák - Gecov, Mičola, Tusjak, Kisel - Fenin, v případě nákupu Škutky či Depetrise, bych to viděl na Tusjaka na lavičce, případně Kisela či Mičolu(podle formy) a ve předu hru na dva útočníky. Lavička: Rakovan, Dostál, Hubáček, Čonka/Juhar, LJ, Zmrhal, Vošahlík,Škoda. Juhar je rychlejší než Čonka, za to Čonka je klasický obránce, bránění mu jde určitě lépe, ale dnes se hraje na rychlý styl a podporování útoku takže spíše Juhar, v záloze je přetlak na beku má více šancí se prosadit, jinak souhlasím s názorem, že se dobře uvedl pak stagnoval a závěr podzimu nic moc, měl by hodně přidat. Hlavně prosím žádné experimenty typu Petrák na beku, či Nitranský záloze nebo teďka poslední výstřel Škoda v obraně.

    Hostování
    Hrubeš - zde je to naprosto jasný, když přišel na Rakovan, možná i přestup
    Berkovec - po katastrofálním podzimu bych ho ihned poslal na hostování, nyní údajně zraněný, takže se to vlastně vyřešilo, navíc přišel Rakovan, že by on byl nástupcem Čontyho?
    Mikula, Bazal - juniorka, či druhá liga
    Koreš - nepřesvědčivé výkony, hostování či přeřazení do B-týmu
    Hurka - tak tady je to téměř 100%, averze s trenérem, je zřejmá takže hostovačka či přestup

    Možný odchod LJ a Hubáček, oba srdcaři, udělali pro Slávii hodně, ale věk nezastavíš, vážím si co pro Slavii udělali, ale poslední dvě tři sezony, sestup výkonnosti, nechali bych jim doběhnout smlouvy a po sezoně udělat důstojnou rozlučku.

    Co se týče posil: Depetris/Škutka do útoku a levého záložníka R.Skácel?údajně, ale by měl zůstat ve Skotsku, co třeba z Liberce Hadasčok.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Tonda     před 12 lety 21.01.2013 16:43 |  
      0 0

      Petráka bych vysunul před Gecova. Co Petráka sleduju, má kvalitní rozehrávku podle mého umí pěkně zrychlit hru - nedrží dlouho balon. Každopádně dvojice Petrák Gecov nám bude vyhrávat zápasy o tom jsem přesvědčený. Podle mě až se sehrají, pak přes střed hřiště soupeř neprojde. Už se těším na ten aktivní presing. :)

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 16:56 |  
      0 0

      Gecov s Kiselem na kraji zálohy a Tusjak uprostřed? Proč prodávat Hrubeše? A nevim kam by si poslal Koreše, béčko nemáme.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      tantalos     před 12 lety 21.01.2013 17:07 |  
      0 0

      Tak koukám, žwe by Železník2 nejradši vyhnal ze Slavie všechny odchovance - nejspíš je to buď zarytý sparťan nebo je to potomek Železníka 1, který jak známo byl valach.
      Berkovec měl prý katastrofální podzim: jenže hrál jen v 15. a 16. kole. V Hradci byly všechny góly Latkovy - chytat se nedal ani jeden z nich, s Ostravou nechytil dorážku ze tří metrů a skvěle kopnutý trestňák, při němž neviděl přes špatně postavenou zeď. Možná by čaroděj Vaniak jeden z těchto pěti gólů chytil. Ale vyhánět Berkyho proto?
      Bazal? Viděk jsi ho vůbec někdy? Já na juniorce několikrát a musím říct, že byl o dvě třídy lepší než Hrubý - jen on a Šimeček hráli tak, že mohli hned nastoupit do 1. ligy.
      Hrubeše bys vyhnal, 19letého kluka, kterého Vaniak považuje za veliký talent kvůli Slovákovi, který za Slavii iodehrál jeden poločas, b¨ve kterém neměl co chytat.
      Hurka ven? Hráč s nejlepší kopací technikou z mladých?
      Ale podobné hlasy mě nepřekvapují. Podobných rádobyslavistů jsem na tomto webu četl víc, když tvrdili, že Diočkal, Gecov, Vácha, Tecl, Kovaříl... atd jsou slaboty, které na Slavii prostě nemají. Dál už tvé názory komentovat nebudu, abych se choval slušně.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Betynka58     před 12 lety 21.01.2013 19:25 |  
        0 0

        Stoprocentní souhlas. Zvláště u Berkyho mi připadá hodně nespravedlivé, že po dvou nevydařených zápasech (zvláště s přihlédnutím k velmi dobrému jaru) by se měl pakovat. Proto bych ten tah s příchodem Rakovana chápal jen v případě, že už tehdy byl Berkovec zraněn, jinak mi to nedává smysl.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 21:33 |  
        0 0

        Souhlasím, hromadné vyhazování juniorů by se nám mohlo znovu krutě vymstít.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        zeleznik2     před 12 lety 22.01.2013 18:20 |  
        0 0

        Nevím jak ty, ale já Sparťan teda rozhodně nejsem, a urážky si nech od cesty, je to jen diskuze, je pokud vím demokratická, je to jen můj názor, nikoho nenutím, aby se s ním ztotožňoval, jsem upřímně rád, když mladí odchovanci dostávají šanci, ale stavět jen na nich nelze. A zde jsou mé odpovědi: Berkovec chlapče ty jsi úplně mimo, zapomněl si na totální kiksy v Ústí nad Labem v poháru?byla to asi naše jediná šance a totálně vyhořel + liga, kde nic nechytil, neříkám, že by všechny góly byly jeho, hodně mu pomáhal v obraně blok Hubáček - Cicman a v Hradci Latka, který mne osobně v závěru hodně zklamal, ale prostě Berky mne na pozici jedničky vůbec nepřesvědčil, co se týče Hrubeše zde uvažuji reálně, když přišel Rakovan tak kam s ním?hostovačka by byla jistě nejlepším řešením, než sedět na tribuně, jinak nevím proč angažovali Rakovana, když máme právě Hrubeše, musí pravidelně chytat, tak juniorka nebo hostovačka. Hurka to je kapitola sama pro sebe, averze s trenérem je zřejmá, proč skoro na podzim krom poháru nehrál?nepočítám těch pár minut při střídání, to musíš psát jinam, řídím se tím, koho trenér v lize stavěl, proto na jaře vyběhne ta sestava o které jsem mluvil a na mladé se určitě téměř nedostane s vyjímkou Petráka či Tusjaka se Zmrhalem, případně na lavičce náhradníků s Hurkou. Bazal a Šimeček ok, ale v poli 11 hráčů(Čontofalský - Nitranský, Bortel, Dobrotka, Juhar či Čonka - Petrák, Gecov, Mičola, Tusjak, Kisel - Fenin a 7 hráčů na lavičce(Rakovan - Dostál, Hubáček- LJ, Čonka/Juhar, Zmrhal, Hurka - Škoda), tak fakt nevím, kam s nimi, možná poradíš?navíc má přijít ještě minimálně jeden útočník....

  13. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    zeleznik2     před 12 lety 21.01.2013 16:32 |  
    0 0

    Ještě jsem zapomněl na Roberta Hrubého, kdyby nepodepsali druhého útočníka, má šanci zůstat v kádru?proti Jablonci hrál dobře, tak proč ho nezkusit?jinak se přikláním k názoru, že by měli hrát hráči, kteří mají formu a ne podle jména.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      tantalos     před 12 lety 21.01.2013 17:08 |  
      0 0

      Jak chceš vědfět, kdo má 20. ledna formu?

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Kornovo     před 12 lety 21.01.2013 17:24 |  
        0 0

        tantale tys toho zeleznika trochu vykolejil mi pripada

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          jarodo57     před 12 lety 21.01.2013 19:30 |  
          0 0

          Když čtu vaše příspěvky (většina) tak se nepřestávám divit.Začala zimní příprava a vy už všichni posíláte tohodle hráče na hostování ,tohodle vyhazujete. Vždyť od toho ta příprava je ,aby se vyzkoušeli všichni hráči a později se zúžil kádr.Ač neustálý kritik pana Rady tady mu dávám veškerou podporu k tomu ,aby vyzkoušel hráče a různé varianty způsobu hry a později vybral užší nominaci.Mě ( a to jsem také kritik L.J.) nebude vadit když prokáže , že je lepší než např. Zmrhal apod. když bude hrát místo něho. A klidně bych nechal sedět i Karolka pokud třeba Hrubý bude v přípravě daleko lepší. O tom ta příprava kromě nabrání fyzičky je. Dát šanci všem a po právu vybrat to nejlepší .Je to i psychologická věc, jak udržet náhradníky v naději.A to jak s tím naloží Rada je druhá věc.Vybírat má z čeho-už se nemůže na nic vymlouvat. Teď bych ho hlavně tlačil k tomu ,aby se vyjádřil co bude chtít hrát a jaký má cíl na jaro.

          • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

            denydzlSKS     před 12 lety 21.01.2013 20:07 |  
            0 0

            Tak tyhle věci, jako změny v kádru ve smyslu hostovaček či ukončení smluv, se podle mě dají docela odhadnout dopředu. Stačí k tomu trochu logiky viz. článek quelhara(nebo kdo to psal) Nedovedu si například představit, že Rada pošle do pryč Mičolu s Juharem, Nitrianským a Karolem i kdyby byli v přípravě horší než Mikula, Šimeček, Hrubý či Hurka..

            • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

              zeleznik2     před 12 lety 22.01.2013 18:24 |  
              0 0

              Konečně někdo, kdo má stejný názor, Rada přeci nebude vyhazovat "Hvězdy"(Kisel) atd na úkor jiných(Mikula) atd.

              • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

                jarodo57     před 12 lety 22.01.2013 20:15 |  
                0 0

                A kdo psal , že bude vyhazovat Kisela nebo někoho jiného? Ale není nikde psané, že když v přípravě bude podávat hodně kvalitní výkony nějaký dejme tomu Hrubý a bude lepší než hvězda Karol tak že se na začátku sezóny místo něho do sestavy nemůže dostat.Alespoň by to tak mělo být.Samozřejmě je ale vše na Radovi jak se k tomu postaví.Já si myslím také, že alibista Rada nám závratné změny nepřichystá.Ale nechme se překvapit.Jestli nechce dopadnout jako na podzim tak něco bude muset udělat.Jenom nákupem rizikového Fenina se to nezachrání.

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          zeleznik2     před 12 lety 22.01.2013 18:26 |  
          0 0

          Žádný strachy, pan Tantalos mne vůbec nevystrašil, může si myslet co chce, real bude nakonec úplně jiný....

  14. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    Kactus     před 12 lety 21.01.2013 18:58 |  
    0 0

    no, spis nez hraci nam chybi poradny majitel.

  15. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    Tom     před 12 lety 21.01.2013 19:54 |  
    0 0

    Na jaře bych to postavil takto :

    Čontofalský - Nitrianský - Bortel - Dobrotka - Čonka - Mičola - Petrák
    - Hurka (podhrot) - Gecov - Juhar - Fenin ( kvalitnější posila ? )

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      opicemag     před 12 lety 21.01.2013 20:06 |  
      0 0

      No kdybych měl tu možnost, postavím to jinak:

      Čonto - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Mičola, Petrák, Gecov, Tusjak - Fenin, Škoda (nebo příchozí útočník)

      Musíme hrát na dva útočníky. Bojím se totiž, že jinak tam bude náš útočník sám. Je sice hezké, že se říká, jak ho budou doplňovat záložníci,křídla a bekové, jenž jsem viděl na podzim, jak to vypadá v praxi, Škoda tam byl sám, maximálně občas s Kiselem. Proto preferuji hru na dva útočníky. Nevím, je-li to naším týmem, českými hráči či čím, ale přijde mi, že nejsem schopni kvalině hrát na jednoho útočníka (viz např. reprezentace), i když tak řada kvalitních týmů hraje a funguje jim to.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 20:58 |  
        0 0

        Jen bych tam místo někoho šoupnul Karolka,alespon na začátek jara určitě.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      th     před 12 lety 21.01.2013 22:33 |  
      0 0

      Já bych asi postavil: Čontofalský - Dostál, Dobrotka, Bortel, Čonka - Nitrianský, Gecov, Petrák - Kisel, Hurka - Fenin.

      Ale že se do nějakých sestav vůbec pouštíme, když mají odehrány sotva 2 poločasy, navíc na umělce ... :-)

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        opicemag     před 12 lety 21.01.2013 23:50 |  
        0 0

        Není co dělat. Dlouho se neobjevila žádná přestupová spekulace.

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          quelhar (admin)     před 12 lety 22.01.2013 09:13 |  
          0 0

          Dnes je tiskovka k vikendove akci v ND, zitra dva zapasy, tak snad uz nebude takova nuda...

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        AlesJa     před 12 lety 22.01.2013 09:03 |  
        0 0

        moje sestava

        Čontofalský-Nitranský,Bortel,Dobrotka,Juhar- Petrák,Gecov-Hurka,Mičola(Kisel),Vošahlík-Fenin

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          AlesJa     před 12 lety 22.01.2013 09:03 |  
          0 0

          samozřejmě Nitrianský

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      zeleznik2     před 12 lety 25.01.2013 18:10 |  
      0 0

      Zajímavé Tome, bohužel Čonka hořel proti Liberci, takže napravo spíše Juhar, Hurka též bez formy místo něj tedy Zmrhal a na volné místo Juharovo asi Kisel.

  16. skauting

    slaviator     před 12 lety 21.01.2013 22:18 |  
    0 0

    sakra, neříkejte mi, že Slavie nemá skauting dál než na Slovensko... Přece to nemůže býti tak nákladné.

    Druholigový Most nyní zkouší dva čínské fotbalisty, Huang Longa (mladý záložník) a především Cui Oi... (narozen 26. 2. 1993 v Číně, výška 180cm, váha 75kg, obránce, na podzim působil v druholigovém profesionálním čínském klubu Chongqing FC. http://www.footballgoalvideo.com/player/view/98091/Cui-Qi )

    Neříkejte mi, že Slavie nemůže mít skauting na hráče z Balkánu minimálně, kde má třeba Plíšek kontakty a díky němu je v lize několik zajímavých jmen od Mahmutoviče přes Ljevakoviče, Haurdiče a další.

    • Re: skauting

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2013 23:20 |  
      0 0

      Hele jako ukaž mě kopálistu kterej se u nás v kaprlize uplatnil a byl z Cíny,u toho balkánu dejme tomu,každopádně ted to nemá cenu řešit at se to třeba zkusí v létě a i podle finančních možností.

      • Re: skauting

        slaviator     před 12 lety 21.01.2013 23:57 |  
        0 0

        Žádnej čínskej fotbalista se tu dřív snad ani nezkoušel. Ale neříkej mi, že na Balkáně (nebo i ve Skandinávii!) nejsou šikovní fotbalisté, dostupní finančně... A není zde takové riziko neaklimatizování jako s hráči z Lat.Ameriky či Asiatama.

        • Re: skauting

          Kornovo     před 12 lety 22.01.2013 00:10 |  
          0 0

          mas recht,ten skauting je k vzteku.uz aji ta blba pribram asi podepise smlouvu s reprezentantem z kataru nebo tak nejak.a my mame 10 slovaku a vykopnuteho zorana

        • Re: skauting

          opicemag     před 12 lety 22.01.2013 00:14 |  
          0 0

          No nechápu, proč by hráči ze Skandinávie měli chodit k nám. Nevím jak jsou na tom dánská, švédská či norská liga, leč spíš mi přijde, že tam chodí naši hráči (Ondrášek, Dočkal, Sionko, Pospěch, tedy žádní špatní hráči), finačně si tamurčitě nepohorší. Navíc myslím, že ze Skandinávie se chodí spíš do Německa či Holandska. Prostě mi nepřijde, že bychom jim mohli něco nabídnout.

          • Re: skauting

            slaviator     před 12 lety 22.01.2013 00:35 |  
            0 0

            Z Norska se chodí docela do Anglie do CC a do Skotska. Jenže do lepších lig se chodí i třeba z té chorvatské ligy, takže proč nepodchytit nějaké "druhořadé" Švédy, Finy, Nory? Nechceme Afričany, nechceme Jihoameričany, nechceme Asiaty - OK, chápu, beru. Ale proč se vzdávat skautingu na Balkánu, ve Skandinávii, na Ukrajině?

            Jinak skandinávské ligy nejsou na lepší úrovni než naše, jen jsou tam vyšší platy..

            2008:
            Pořadí států podle kvality jejich domácích soutěží podle IFFHS: 1. Argentina, 2. Anglie, 3. Brazílie, 4. Itálie a Španělsko, 6. Německo, 7. Mexiko, 8. Francie, 9. Chile, 10. Portugalsko, 11. Peru, 12. Skotsko, 13. Kolumbie, 14. Nizozemsko, 15. Řecko a Turecko, 17. Belgie, 18. Ekvádor, 19. Kamerun, 20. Paraguay, 21. Uruguay, 22. Nigérie, 23. Jižní Afrika, 24. Tunisko, 25. Egypt a Uzbekistán, 27. Libanon, 28. Libye, 29. Jemen, 30. Malajsie, 31. Bahrajn, 32. Maroko a Česká republika, 34. Rusko, 35. Rumunsko.

            Úplnej žebříček k dnešku jsem nenašel, ale za těch pět let jsme povyskočili na 21.místo. Kdyžtak, prosím, najděte někdo kompelt žebříček.

            • Re: skauting

              winter (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 00:41 |  
              0 0

              rusko až 34, jo? to mi přijde jako velká kravina :D stejně tak že před čr je uzbekistán, libanon, libye, bahrajn a maroko :DD

              • Re: skauting

                slaviator     před 12 lety 22.01.2013 00:44 |  
                0 0

                To bylo před pěti lety. Kompletnější tabulku, kde jsou vidět místa nad náma, jsem po roce 2008 nenašel. Vždy jen prvních deset míst a potom my. Za rok 2012 jsme 21.

                Jediné, co jsem našel ještě a stránkách http://www.iffhs.de/ je pořadí lig za celou dekádu 2001-2010. Jsme o dvě místa lepší než dánská liga, daleko vejš než norská, švédská, natož finská.

            • Re: skauting

              slaviator     před 12 lety 22.01.2013 00:41 |  
              0 0

              Europe's ranking of the national leagues of the first decade of the 21st century ("Top 48"):

              1. England 11.516,0
              2. España 11.120,0
              3. Italia 10.640,0
              4. Deutschland 9.235,0
              5. France 8.762,5
              ....
              13. Russia 5.594,0
              14. ČESKÁ REPUBLIKA 5.388,5
              15. România 4.794,0
              16. DANMARK 4.597,0
              ...
              21. Srbija 3.866,5
              22. Hrvatska 3.753,5
              23. Slovensko 3.539,0
              24. Polska 3.523,5
              25. NORGE 3.421,0
              ....
              28. SVERIGE 3.222,0
              ...
              31. SUOMI 2.884,0

            • Re: skauting

              th     před 12 lety 22.01.2013 02:11 |  
              0 0

              Pamatuješ Šachtar? Už před lety? U nás se hraje ve srovnání s Ukrajinou za almužnu. Plus třeba jazykové rozdíly (vč. písma). Každý, kdo od tama chce vypadnout, tak kouká směr opravdový západ nebo Ruská liga (to platí i pro Moldavii, Pobaltí, částečně Polsko atd.) Jih Balkánu, průměrní hráči, tak jdou raději do Rumunska a Řecka, usedlejší nejraději do Rakouska (vč. Maďarů). To nejlepší chce do Itálie, Německa a dál, v horším případě Turecka. Skandinávie - Německo, Benelux, Britské ostrovy, jinak se vyplatí zůstat doma. Naše kluby nemají ani na to, aby přeplatily nadprůměr Polské ligy, to lepší z Polska je v Německu samozřejmě. To je na sever, východ a jih Evropy vše, až teprve když je to vše přebrané, tak jsme na řadě my. Západ nemá cenu řešit. Takže jak vidíš, my jsme tady uprostřed Evropy úplně v .... , kromě nadprůměru Slovenska nepřeplatíme nikoho v Evropě, takže další možnost někoho sem přilákat je kluky z Afriky (ať černé nebo arabské), kteří nejsou dost dobří pro min. Francouzské kluby a jsou rádi za to, že mají co jíst, co na sebe a střechu nad hlavou a živí z výplat rodinu tam doma. Nebo z Lat. Ameriky, kteří jsou na tom podobně i když trochu líp a není o ně zájem doma, v Portugalsku a Španělsku. Pak už zbývají jenom tady ty pokusy ze zoufalství (Katařan, Čínani a podobné exotické úlety). Když se něco povede, tak buď díky mimořádným osobním vztahům (ta Bosna a Plíšek, naši Tunisani), náhoda kdy se chytne jeden ze tří tuctů (viz Sparta) a nebo proto, že to hráč bere s tím, že jde o krátkodobou fin. ztrátu, která se mu po dalším přestupu víc na západ velmi brzo vrátí - když se ukáže v pohárech. Přesvědčit někoho o tom, že takovou možnost tu bude mít, když jsme 10.-11. v lize, to chce fakt kumšt.

              Toto samozřejmě není omluva, jako Slavia musíme mít na České poměry nejvyšší nároky na fungování skautingu, ale ono být skautem českého klubu fakt není žádná sranda. Ale jsem rád, že sami ve vedení si uvědomují, že takto to dál nešlo, snad je to poslední přestup. období, kdy si tedy rveme zoufalstvím vlasy.

              • Re: skauting

                th     před 12 lety 22.01.2013 02:14 |  
                0 0

                pardon, to měla být reakce na Kornovo.

              • Re: skauting

                Matysek     před 12 lety 22.01.2013 03:47 |  
                0 0

                Hele jak to bylo drive? Já pamatuju ze zaBeranka nebo Csaplara, ci jeste drive se takhle Couch rozhledl po republice a řekl ty tři kluky chci, kupte mi je.... nakonec přišli 2 ale i to stačilo. Nepřišlo mi že by nějak extra hledali talenty, u nás si na to nikdo nehrál- krom Cipra v jednu chvíli, ale ten moc uspěšnej nebyl navci bez penez... Jo Říčka, Jinoch .. chyběj nám...

                http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/3480-slavii-opousti-jan-ricka

  17. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    petrjir     před 12 lety 22.01.2013 09:26 |  
    0 0

    Preji dobry den, chtel bych se zeptat na zitrejsi dvojutkani tipsport ligy. Za stadionem Slavie, respektive treninkova hriste, to moc neznam. Pokud tam prijdu(za stadion) predpokladam, ze to tam asi najdu nebo je to tam slozitejsi? A odkud se tam vstupuje? Kdyz pujdu podel fanshopu dal, tak tam po prave strane? Diky moc za odpovedi.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        petrjir     před 12 lety 22.01.2013 10:13 |  
        0 0

        Diky, ja se do Edenu snazim chodit co nejcasteji, samozrejme ale pokud to moznosti dovoli, ale za stadionem jsem vubec nebyl a umelku neznam. Takze diky jeste jednou, to plati i pro Slaviatora. Prijedu na vrsovicke nadrazi, takze asi to spis vidim na prochazku od nadrazi pesky. Samozrejme podam hodnoceni hracu, ale vubec nevim, zda to stihnu jeste ve stredu.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      slaviator     před 12 lety 22.01.2013 09:45 |  
      0 0

      Pokud chceš jet MHD, tak asi doporučuji jet na Kubánské náměstí a jít pak směrem ke sportovní hale

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Pepino44     před 12 lety 22.01.2013 11:16 |  
      0 0

      Tak já jdu taky na Liberec a chtěl bych tam zůstat i na Teplice.Nevím ale jestli tam se svejma haxnama tak dlouho vydržím stát. Když jsem byl na Jablonci tak jsem se sice dobře oblékl a zima mi nebyla ale po zápase jsem byl tak ztuhlej,že jsem pomalu ani nemohl jít.Chtělo by to na hřišti nějakou teplou hospůdku s pivíčkem aby si člověk mohl na chvilku odskočit. Tak nevím jestli na ty Teplice vydržím až do konce.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        slaviator     před 12 lety 22.01.2013 13:41 |  
        0 0

        Ty Teplice taky nevidím úplně do konce asi.

        • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 15:55 |  
          0 0

          To chce vyhřívaní, jen jde o to aby jsi ke konci neviděl ty hráře dvakrát :-))

  18. Depetris

    belmis (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 12:27 |  
    0 0

    Argentinský fotbalový útočník David Depetris, o kterého se zajímala Slavia, přestupuje podle tureckých médií po vypršení smlouvy v Trenčíně do druholigového klubu Caykur Rizespor.

    • Re: Depetris

      belmis (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 12:29 |  
      0 0

      Zvláštní...chce hrát za slovenskou repre a jde do druhý turecký...

      • Re: Depetris

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 13:29 |  
        0 0

        tam bude určitě trenérovi repre hodně na očích

    • Re: Depetris

      pogin     před 12 lety 22.01.2013 12:57 |  
      0 0

      Tak Rize chce každopádně zpět do 1.ligy, pokud se mu to ale letos nepovede, tak se tam Depetris akorát zakope, leda by měl ve smlouvě nějakou klauzuli, že v případě nepostupu by se stal opět volným hráčem. Jinak tomu opravdu nerozumín, i když peníze mají obrovskou moc...

      • Re: Depetris

        winter (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 13:10 |  
        0 0

        je to škoda.. konečně kvalitní útočník kterýho jsme mohli získat ZADARMO a on dá přednost druhý turecký... je mi jasný že mu tam asi nabídli víc, ale nechce se mi věřit že zas tak moc že jde radši tam...

        • Re: Depetris

          bongor     před 12 lety 23.01.2013 11:37 |  
          0 0

          Bohužel na tomhle příkladu je dobře vidět,kam dospělo české hospodářství přes všechny ty kecy o zvyšování úrovně.Před 2.světovou jeden z nej států,nyní nuly.To samé samozřejmě platí i pro fotbal.Ostuda,nic jiného to není.

    • Re: Depetris

      Markus     před 12 lety 22.01.2013 13:40 |  
      0 0

      Tak že by mi přece jen vyšel Adam Varadi? :) (nepřeji si ho, neznám ho, jen spekuluji)

        • Re: Depetris

          Kornovo     před 12 lety 22.01.2013 14:01 |  
          0 0

          neblbnete chlapi,nikdo dalsi uz neprijde

          • Re: Depetris

            Markus     před 12 lety 22.01.2013 14:17 |  
            0 0

            Napoví zítřek. Budu velmi zklamaný, jestli zítra nezkusíme hrát Škodu a Fenina vedle sebe v útoku a doufám, že se z toho stane standard. Pak by mi ale chyběl alespoň jeden další mladý nadějný útočník schopný hrát přímo na hrotu.

            • Re: Depetris

              Kornovo     před 12 lety 22.01.2013 14:31 |  
              0 0

              vosahlik a hurka by to svedli ,ne?

              • Re: Depetris

                Markus     před 12 lety 22.01.2013 17:03 |  
                0 0

                Vošahlíka vidím spíše na křídlo a Hurka se musí ještě hodně zlepšit.

                • Re: Depetris

                  Pepino44     před 12 lety 22.01.2013 18:50 |  
                  0 0

                  Nevím,jestli na Vošahlíkovi stavět když je na půl roku a bez opce. A Hurka na to zatím asi nemá,bohužel.Stavět ho jenom proto abychom mohli řící,že hrajeme na dva útočníky?No nevím.

      • Re: Depetris

        Kornovo     před 12 lety 22.01.2013 16:24 |  
        0 0

        JS: napadlo Vás někdy jednat s druhými slušně?

        • Re: Depetris

          JS (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 17:22 |  
          0 0

          Samozřejmě. Narozdíl od Vás. Mimochodem, můj předchozí komentář jistě nebyl vzájemnou interakcí mezi mnou a DePetrisem. Nepředpokládám, že by lezl na slavistickenoviny.cz a sledoval aktivitu přispívajících. :)

          • Re: Depetris

            Kornovo     před 12 lety 22.01.2013 17:29 |  
            0 0

            co takhle tento zazehly spor uhasit?

  19. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 13:54 |  
    0 0

    dneska byl ve sportu rozhovor se šéfem Jihlavy a ten říkal, že peníze za Tecla by chtěli použít na změnu hostování na trvalý přestup u asi 3 hráčů. Byl tam mezi nimi i Hanuš, takže se dá očekávat jeho prodej.
    Jinak tam bylo zajímavý to, že Jihlava už byla dohodnutá s Bortelem, s hráčem i s agentem. Nakonec ale šel k nám, takže je vidět, že i když je na tom Jihlava v tabulce lépe, tak značka Slavia pořád táhne.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 15:59 |  
      0 0

      No u Depertise to nezafungovalo :-))ale to bylo jasný od začátku odmítne Slovan a půjde do Slavie s našima drobnejma.

  20. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    spino     před 12 lety 22.01.2013 15:34 |  
    0 0

    Pan Ivan Bican pro mě ode dneška neexistuje.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      slaviator     před 12 lety 22.01.2013 15:55 |  
      0 0

      Myslím, že pro Ivana Bicana nějakej Jan Vocel/spino taky neexistuje. :-)

    • Re: btw agenti

      lassiter     před 12 lety 22.01.2013 16:42 |  
      0 0

      No já nevím, jak to souvisí, ale agent ho do WHU dostal, do základní sestavy už se holt musí dostat sám. To se mu v Anglii nějak moc nedaří zdá se, ale za to asi agent nemůže...

      • Re: btw agenti

        Kornovo     před 12 lety 22.01.2013 17:09 |  
        0 0

        tam jde spis o to,co mu ten agent nakecal,aby do toho londyna sel

  21. Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

    zeleznik2     před 12 lety 22.01.2013 18:28 |  
    0 0

    Tak Depetris je prý pasé, podepsal v 2.Turecké lize, takže zbývá už jen Škutka, neboť Hubník přestoupil do Jablonce.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      spojka     před 12 lety 22.01.2013 18:58 |  
      0 0

      O Škutku měl velký zájem i Liberec, ale podle Nezmara je požadovaná cena neadekvátní a mimo možnosti Liberce.

      Viděl jsem sestřihy z několika zápasů Košic, kde Škutka dával góly, a nijak mě neohromil. Je to takový druhý Škoda. Z toho, co jsem viděl, tak většinu gólů mu připravili spoluhráči až do branky - dorážky z malého vápna do poloprázdné branky, centr přímo na hlavu atd. V poli mě ničím nezaujal. Nemyslím si, že je to o tolik lepší útočník než Škoda, abychom za něj platili na české podmínky nadprůměrnou cenu.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      spojka     před 12 lety 22.01.2013 19:05 |  
      0 0

      Mimochodem, Šebo o víkendu nastoupil za béčko Slovanu. Nedivil bych se, kdyby tam zůstal.

    • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2013 21:38 |  
      0 0

      Třeba je v jednání ještě někdo, o kom média nespekulovala.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2013 11:35 |  
        0 0

        Jasně, že je to někdo, o kom média nespekulovala, naznačil to přímo Zbyněk Kusý v jedné ze svých odpovědí na ofiko webu.

      • Re: Zúžení kádru: koho by se mohlo dotknout?

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2013 13:22 |  
        0 0

        Podle mě to bylo jen naše zbožné přání, sice jsme se na Depetrise ptali, ale nejspíš nás odmítl hned na začátku nebo nás odradily požadované finanční podmínky. A není se co divit, když odmítl i bratislavský Slovan a ten má jiné finanční možnosti, než momentálně my ...