Přípravná utkání

Slavia - Jablonec 4:0

Čtyři branky v sítě Jablonce, premiérové starty Rakovana s Feninem, Milan Škoda na stoperu a hned střílí gól, první branka Roberta Hrubého za áčko Slavie - to vše přinesla sobotní vysoká výhra 4:0 proti Jablonci v rámci Tisport ligy, po které má Slavia blízko k vítězství ve skupině a postupu do semifinále. Doplněno o reportáž ze zápasu.

Slavia - Jablonec 4:0 (2:0)
Branky:
 29. Juhar, 32. Tusjak, 73. Škoda, 80. Hrubý

Slavia 1. pol.: Rakovan - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Mičola, Gecov, Jarolím, Tusjak - Kisel - Hurka
Slavia 2. pol.: Čontofalský - Dostál, Škoda, Hubáček, Čonka - Koreš, Petrák, Šimeček, Zmrhal - Hrubý - Fenin

Reportáž nám poslal subHuman:

Na programu zimní Tipsport ligy byl v sobotu 19. ledna od 13:00 souboj domácí Slavie s Jabloncem, který přijel již bez svých podzimních opor Lafaty s Kovaříkem a v jehož sestavě chyběl i slávistický oblíbenec Karel Piták. V dresu domácích se poprvé představil v brance slovenský hráč Matej Rakovan. Jablonečtí hráči nastoupili krátce po skončení kondičního bloku zimní přípravy a působili od počátku unaveným dojmem, slávisté se na hřišti výrazně lépe pohybovali své jablonecké soupeře přehrávali kombinačním fotbalem, který však byl plný nepřesností. Přesto se slávisté dostali do dvoubrankového vedení, kdy branky vstřelili v rozmezí tří minut Martin Juhar a Luboš Tusjak. Do druhého poločasu vyměnil trenér Rada kompletní jedenáctku a rozložil tak zátěž rovnoměrně mezi všechny hráče, mezi nimiž ze současného kádru chyběli junioři Josef Bazal a Jan Mikula. V útoku se tak poprvé ukázala posila z Cottbusu Martin Fenin, kterého trenér Rada po celou dobu hlasitě povzbuzoval k větší aktivitě a lepšímu pohybu. Jabloneckým hráčům docházely v průběhu druhé půle síly a slávisté se několikrát dostali k zajímavým příležitostem, z nichž ty své proměnili nejprve v 73. minutě Milan Škoda, který překvapivě nastoupil na pozici stopera a nevedl si úplně špatně. V 80. pak po pohledné akci a přihrávce z křídla dorazil do sítě míč dobře hrající Robert Hrubý. Slávisté tak po dvou utkáních mají plný počet šesti bodů. Před odletem na herní soustředění nastoupí Slavia k dalším dvěma utkáním proti bývalým mužstvům trenéra Rady Liberci a Teplicím již tuto středu, 23.1. a to od 12:30 a 14:30, v oficiálním programu Tipsport ligy je však uveden výkop prvního utkání ve 13:00 a v 15:00. Trenér Rada má v plánu do každého z utkání nasadit jinou jedenáctku a je pravděpodobné, že na lavičce se objeví i někteří hráči juniorky. Ta bude hrát nejbližší zápas ve středu nebo ve čtvrtek proti druholigové Vlašimi.

Slavii po dnešním drtivém vítězství stačí k postupu do semifinále Tisport ligy remíza s Libercem a nedostat sedm branek od Teplic.

Tabulka skupiny A Tipsport ligy:
1. Slavia  2-0-0  5:0  6 bodů
2. Liberec  2-0-1  4:5  6 bodů
3. Jablonec  2-0-2  6:9  6 bodů
4. Bohemians  1-1-2  8:7  4 body
5. Teplice  0-1-2  5:7  1 bod

Komentáře (120)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    quelhar (admin)     před 12 lety 19.01.2013 12:46 |  
    0 0

    Takže po prohře Liberce s Bohemkou 0:3 je situace ve skupině poměrně jasná, potřebujeme neprohrát s Libercem i s Jabloncem, jinak nemůžeme skončit první ve skupině. Porážka dnes znamená pro Jablonec jistotu postupu do semifinále a pro nás nejlépe druhé místo ve skupině.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      jarodo57     před 12 lety 19.01.2013 12:57 |  
      0 0

      Na oficiálkách 4 minuty před zápasem a ani slovo . To je něco hrozného.

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        quelhar (admin)     před 12 lety 19.01.2013 12:57 |  
        0 0

        To neni pravda, maji pusteny online, jako pri kazdem zapase...

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        denydzlSKS     před 12 lety 19.01.2013 12:59 |  
        0 0

        Ve 1249 jsem se připojil na oficiálky a online už běžel..

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Kenny     před 12 lety 19.01.2013 12:59 |  
        0 0

        Před chvilkou jsem tam koukal na sestavy......

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        mart     před 12 lety 19.01.2013 13:01 |  
        0 0

        dokonce i tady u nas v blbakove se divam na online z oficialek....

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        jarodo57     před 12 lety 19.01.2013 13:01 |  
        0 0

        Pardon.Já jsem klikal na více o zápase a blbec jsem nekliknul na on line.Ještě jednou se omlouvám sláv. stránkám i tady.

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          PetCC     před 12 lety 19.01.2013 13:05 |  
          0 0

          Omlouvat se nemusíš, ja to na tom novém webu taky nikdy nemůžu najít :-)

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Khadgar     před 12 lety 19.01.2013 13:13 |  
        0 0

        To je docela hustý, stěžovat si, že na webu není online z nějakýho přípravnýho pouťáku. Mnoho českých i zahraničních klubů nedělá online ani z regulérních zápasu a slávistický fanoušek si stěžuje, že tam není zápas tipsport ligy (který tam nakonec vlastně i je).
        Lidi, proberte se.

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          edenian     před 12 lety 19.01.2013 13:23 |  
          0 0

          Ten kluk se spletl a solidne omluvil, v pohode ne?
          A on line povazuju za samozrejmost. Na Slavii evidentne taky, pro fanousky je to radost a dulezity, tak co jako ?!

          • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

            Khadgar     před 12 lety 19.01.2013 13:24 |  
            0 0

            No právě. Považovat to za samozřejmost i u přípravnýho zápasu. Trochu pokory by to chtělo.

            • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

              edenian     před 12 lety 19.01.2013 13:29 |  
              0 0

              No nevim. Rozhlidni se po Evrope. Pro klub je to prkotina.
              Ja spis nerozumim, proc nejde stream. Neni to jen priprava. Je to zimni turnaj, ktery ja financne zajisteny a propagovany, jiste kvuli sponsorum. Ja bych to teda ocekaval i v TV. Klidne na dve kamery.

  2. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    jarodo57     před 12 lety 19.01.2013 12:47 |  
    0 0

    Včera zde někdo uváděl ,že to bude na tipsport-streamu .Je to tam opravdu?

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      quelhar (admin)     před 12 lety 19.01.2013 12:51 |  
      0 0

      Zatim to tak nevypada, ale treba to tam nahodi na posledni chvili.

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 12:52 |  
        0 0

        a kde by to mělo být ?

          • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

            petrjir     před 12 lety 19.01.2013 12:54 |  
            0 0

            Ten Berkovec asi už ani ve Slavii není, ne?

          • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

            petrjir     před 12 lety 19.01.2013 12:54 |  
            0 0

            Ten Berkovec asi už ani ve Slavii není, ne?

          • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

            petrjir     před 12 lety 19.01.2013 13:00 |  
            0 0

            Nevíš, co je s Bazalem a Mikulou? Těm asi ani nechce dát Rada šanci? Vošahlík chodí na tenis s Pekhartem, ale na zápasy nemůže...

            • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

              MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 13:02 |  
              0 0

              Bazal měl výron ze soustředění snad, ale na fotkách z tréninku, když psali o Rakovanovi, tak tam byl.

  3. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    brotheus     před 12 lety 19.01.2013 13:05 |  
    0 0

    Docela se mi líbí základní sestava. Když si odmyslím Jarolíma, samozřejmě.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      denydzlSKS     před 12 lety 19.01.2013 13:13 |  
      0 0

      Těžko říct, jestli se mi líbí.. Rakovana s Bortelem jsem nikdy neviděl. Dobrotku jsem viděl jednou v životě. Dál například Kisel s Mičolou vypadaj napsaný pěkně, ale jestli hrajou tak, jako hráli v podzimní sezoně, tak se mi teda vůbec nelíbí..to samý Hurka jako osamocenej hrot a Tusjak jako neuvěřitelně předpovídatelnej kraj:-)

      Teď se nemá moc cenu pozastavovat nad jménama a sestavama..kluci si musí zahrát a podle formy z toho snad nakonec vyjde nějaká solidní 11ka;-)

  4. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

    edenian     před 12 lety 19.01.2013 13:24 |  
    0 0

    Nekomu jde stream?

  5. Re: Slavia - Jablonec 1:0 v 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 13:39 |  
    0 0

    2:0
    paráda, vypadá to že je docela tlačíme

    • Re: Slavia - Jablonec 1:0 v 1. pol.

      edenian     před 12 lety 19.01.2013 13:41 |  
      0 0

      Hlavne obranci :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0 v 1. pol.

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 13:58 |  
      0 0

      nemuselo by to být sci-fi to určitě ne, hlavně když teď odešel Latka a sním taky jeho velkej plat

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0 v 1. pol.

        slaviator     před 12 lety 19.01.2013 15:58 |  
        0 0

        I s prémiema měl nabízenej novej plat reálně na 350 tis (160 základ, 30 tis za každej bod). To dát Depetrisovi, tak by mohl brát...

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0 v 1. pol.

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 16:01 |  
          0 0

          bych dal Depetrisovi 150 000 základ + bonus za vstřelený gól (třeba 10-15 tisíc) + bonusy za výhry

  6. Re: Slavia - Jablonec 2:0 v 1. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 13:50 |  
    0 0

    "Mičola byl na pravé straně sám po Kiselově hezkém centru, svou přihrávku do vápna ale uspěchal a nenašel nikoho ze spoluhráčů. Trenér Rada na lavičce rozkopl vzteky tréninkové kužely.."

    :D:D

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0 v 1. pol.

      petrjir     před 12 lety 19.01.2013 13:54 |  
      0 0

      Jo, taky jsem se smál. Jen ať je tvrdej, protože to, co někteří předváděli na podzim nemělo s dobrým fotbalem nic společnýho

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0 v 1. pol.

      chcipak     před 12 lety 19.01.2013 16:03 |  
      0 0

      Já vím, že ho velká část slávistů nemusí, ale já toho chlapa zbožňuju.
      To, jak se vždycky čertí u lajny, jak nadskakuje, miluju takovýhle zapálení pro věc. A to jak při zápase s Plzní zjebal na dvě doby Koláře s Horváthem. Přeně takovouhle osobnost Slavia potřebovala.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0 v 1. pol.

        jarodo57     před 12 lety 19.01.2013 16:25 |  
        0 0

        ???? Tohle , že potřebujeme?Ať radši naučí hráče pořádně zpracovávat balón,kopat rohy , útočit v šesti a ne ve dvou atd.

  7. Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 13:59 |  
    0 0

    2. poločas a Škoda je napsaný na stoperu :D

  8. Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

    Kenny     před 12 lety 19.01.2013 14:00 |  
    0 0

    Škoda???A stoper už není potřeba...

  9. Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

    brotheus     před 12 lety 19.01.2013 14:00 |  
    0 0

    Škoda na stoperu? :D

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

      bongor     před 12 lety 19.01.2013 14:41 |  
      0 0

      Škoda kdysi hrával stopera.

  10. Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:01 |  
    0 0

    tak co já vím, tak ještě v dorostu stopera hrál úplně normálně :D ale je to tada zajímavej tah :D

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:03 |  
      0 0

      Odchovanec ČAFC Praha přišel do Bohemians v patnácti letech. V dorostu se vypracoval ve velmi kvalitního stopera a v létě 2005 se zařadil mezi muže Bohemians. Vyniká výbornou hrou hlavou, nohou se však často uchyluje k dlouhým nákopům. Na podzim 2005 několikrát hlavou vsítil důležité góly po rohových kopech. Na jaře 2006 se neprosadil do kádru a hostoval v Manětíně. V létě se vrátil a nastupoval spíše za divizní rezervu. Na začátku roku 2007 ho trenér Zbyněk Busta přeškoloval na útočníka. I kvůli jeho vytáhlé postavě se mu začalo říkat Peter Crouch (podle útočníka Liverpoolu). Technicky na svou výšku velmi dobře vybaven.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

        edenian     před 12 lety 19.01.2013 14:22 |  
        0 0

        Crouch jo? V Bohemce maj teda brutalni smysl pro humor.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:04 |  
      0 0

      Postavu na to má, hlavičky také nejsou u něj zcela špatné.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

        petrjir     před 12 lety 19.01.2013 14:06 |  
        0 0

        A je to vyřešený...Máme 2 v 1 a nikoho nemusíme kupovat.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

          Betynka58     před 12 lety 19.01.2013 15:03 |  
          0 0

          Jen aby si na stoperu nevzpomněl na svou pověst obávaného útočníka a nezačal střílet góly do té špatné brány.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:06 |  
        0 0

        Zákostelský hrál taky ještě nedávno útočníka, dokonce i za áčko Slavie, až když byl na hostování ve Valšimi, tak začal hrát stopera.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

        petrjir     před 12 lety 19.01.2013 14:08 |  
        0 0

        Ale co se stalo s Mikulou, který nehrál ani za juniorku, Bazalem, Vošahlíkem a Berkym?

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

          Alanor (admin)     před 12 lety 19.01.2013 14:11 |  
          0 0

          Tipnul bych si, že téměř určitě nebudou zdravotně v pořádku. U Berkovce je to potvrzený, Bazal měl ten kotník, takže asi nechtěj riskovat zápas, a Vošahlík taky říkal, že ještě není úplně ok.

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

            Kuliss9     před 12 lety 19.01.2013 14:17 |  
            0 0

            Aha takže teď když konečně začal stavět Hurku zpět do útoku a přivedli jsme Fenina tak máme v podstatě 3 útočníky tak abychom náhodou nezačali hrát trošku útočný fotbal tak ze Škody uděláme stopera a budeme hrát dále na 1 osamocenýho vepředu :/.
            Ano je to příprava a na jednu stranu Radu chválím, že zkouší od toho příprava je, ale proč stále jen ten jeden forward špatně doplňovaný útočnými kraji?

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

              quelhar (admin)     před 12 lety 19.01.2013 14:24 |  
              0 0

              Mas z dnesniho onlajnu pocit, ze byl Hurka spatne doplnovany? Ja naopak zasnu, ze jsme si konecne byli schopni vytvorit vic nez dve sance za polocas.

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

                Kuliss9     před 12 lety 19.01.2013 14:29 |  
                0 0

                Ano omlouvám se sice nemůžu extra soudit protože se učím na zkouškový a u toho každou chvíli přepnu na online, ale v první půli to asi celkem pěkně fungovalo to na co jsem si stěžoval to máš pravdu, ale přeci jenom na podzim i pan Rada říkal, že jiný styl hrát nemůže když má jen Škodu a nyní když to může vyzkoušet tak ho dá na stopera a ve předu hraje zase jen prví půli Hurka a druhou Fenin, ale musím přiznat jelikož jsem byl na Škodu v útoku alergický tak proč mu vlastně nedat ještě šanci ukázat se na jiném postu :) to chválím :)

                • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

                  Kuliss9     před 12 lety 19.01.2013 14:30 |  
                  0 0

                  No vidíš a on dokonce ze stopera bude ještě produktivnější už dal góla :D

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

                petrjir     před 12 lety 19.01.2013 14:31 |  
                0 0

                Snažím se na vše dívat pozitivně, ale zase bych tak nejásal. V létě jsme taky přípravu odehráli slušně a jak to dopadlo.

                • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

                  Kuliss9     před 12 lety 19.01.2013 14:36 |  
                  0 0

                  No nyní se celkem těším na nějaký objektivní rozbor od někoho kdo byl přítomen, jestli jsme konečně začali hrát fotbal který se sluší a patří ke Slavii nebo byl Jablonec tak marný :), ale z onlinu to vypadá, že kluci chytili chuť a chtějí hrát, tak snad jim to vydrží do sezóny. No a koneckonců pokud se nepletu tak za vítězství v turnaji je 1M kč to se také hodí :)

                  • Re: Slavia - Jablonec 2:0 po 1. pol.

                    rihy10 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:45 |  
                    0 0

                    Za vítězství je 250 000. Jeden měsíční Radův plat :)))

  11. Jablonec?

    kurtSKS     před 12 lety 19.01.2013 14:36 |  
    0 0

    Co to je s Jabloncem, nevím teda v jak moc kombinované sestavě hraje, ale 4:0 a to ještě podle onlinu nemají moc vytvořených šancí :-)

    • Re: Jablonec?

      bongor     před 12 lety 19.01.2013 14:48 |  
      0 0

      Asi jsou kluci nasraný,že jim prodali Lafatu.Ten chudák se zase brzy vrátí,ale už nikdy to nebude ostrostřelec,o to už se rumun postará.
      Nebude první,ani poslední,co naletěl.

    • Re: Jablonec?

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:51 |  
      0 0

      jejich hra stála na dvou hráčích, na Kovaříkovi, který většinu šancí připravoval a na Lafatovi, který většinu gólů dával. Pokud kvalitně neposílí, tak nevěřím že se udrží v top3.

      • Re: Jablonec?

        bongor     před 12 lety 19.01.2013 15:49 |  
        0 0

        Kovařík byl ještě důležitější,než Lafata.Ale přeju mu,že se dostal do dobrého mužstva k výbornému trenérovi a že se bude moci ukázat v Evropě a třeba i chytit dobré angažmá.Líbí se mi hlavně jeho centry a standardky.

        • Re: Jablonec?

          jarodo57     před 12 lety 19.01.2013 16:37 |  
          0 0

          Kopací techniku má výbornou.Ale co mě zaráží,že Pelta oba pustil. Něco tam bude .Kdyby je oba pustil do tý svý Sparty.Ale on Kovaříka do paclíkovy Plzně?Že by došly prachy?Nebo počítá ,že až se pořádně rozjede ta aféra , tak už bude pozdě tahat peníze ven z klubu.Já si myslím,že má od Křetinského nůž na krku : Buď likvidace Plzně nebo jsou určité materiály na tebe .

  12. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    rihy10 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:46 |  
    0 0

    Nezdá se vám, že online tak lehce prosazuje naší novou útočnou akvizici? :D Doufám, že tady pak někdo co nejobjektivněji zhodnotí jeho výkon...

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      bongor     před 12 lety 19.01.2013 14:48 |  
      0 0

      Dejte jim bůra!

  13. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 14:54 |  
    0 0

    hlavně někdo napište, jak si vedl Škoda na stoperu, jak tam na vás působil

  14. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    mig52     před 12 lety 19.01.2013 15:34 |  
    0 0

    Klasika u některých příspěvků. Neuhrajeme-li očekávaný výsledek,prší kritika, naložíme-li soupeři, asi byl moc špatný....

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      bongor     před 12 lety 19.01.2013 15:54 |  
      0 0

      to je pořád ten mizera,duch dřevěnky.Dřevěnka se zbourala,duch se někde schoval a bude řádit dál.Toho se hned tak nezbavíme.Ale proč taky,je to duch napůl dobrý a napůl podivný.Určitě jsou v něm zakleti naši červenobílí předkové a ti mu radí a on rád poslouchá a memrá.

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 16:35 |  
      0 0

      Dobře,ale musíme si přiznat že peltovci bez dvou celkem klíčových hráčů,už nejsou zase tak dobrý,stejně nakonec až liga ukáže jak na tom jsme.Lepší je tyto zápasy nebrat až tak vážně, kolikrát připrava dopadla tak či onak a v lize bylo všechno jinak.

  15. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    Matlafous     před 12 lety 19.01.2013 15:46 |  
    0 0

    Tak, kde bych jenom začal :))

    Slavie odehrála zápas dvou rozdílných poločasů, které oba paradoxně vyhrála poměrem 2:0. V první půli fungovala útočná fáze plná kolmých přihrávek, náběhů po stranách a několika vyloženě gólových šancí. Skvěle hrající obrana ve složení Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar řízená z pozice defenzivního záložníka dirigujícím Marcelem Gecovem nepustila Jablonec do žádné vyložené šance. Pravidelně se tleskalo a fandilo, trenér Rada se snažil slovně podporovat vepředu trochu ztraceného Hurku ("Máco dobře", "Máco dej si tam tělo"), a když Mičola zkazil jednoduchou brejkovou situaci, vztekle rozkopl tréninkové kužele.

    Druhá půle byla (vzhledem k věku hráčů ve středu pole) nutně rozháraná. I přesto se v ní objevily světlé momenty. Na Kiselově postu velmi dobře hrající Hrubý ukazoval, že si s míčem rozumí. Velmi dobrý výkon podal na stoperu hrající Škoda, bohužel si neodpustil jednu velkou minelu - špatnou malou domů, po které trenér Rada podruhé v zápase neudržel nervy na uzdě. Na hrotu hrál Martin Fenin a nutno dodat, že to nebylo zlé. Úsměvné bylo, že Petr Rada na něj celý poločas křičel "Feňo běhej", "Feňo v pohybu" a už teď je jasné, že mu rozhodně nedá nic zadarmo. Petr Rada celý zápas hlasitě podporoval všechny mladé hráče, Fenin si u něj ale slízl každou chybičku. Osobně se mi tento Radův přístup líbí.

    Nejlepší hráči 1. půle: Obrana ve složení Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Juhar - Gecov, z jejíž sebevědomé hry vyplýval celkový obraz hry.

    Nejlepší hráči 2. půle: Čontofalský, Petrák.

    V Jablonci vyčníval jednoznačně Vít Beneš.


    Široký kádr, který má Petr Rada k dispozici, vypadá konkurenceschopně a po dnešním výkonu lze říct, že všechny posily (pokud se nic nezvrtne) skutečně budou posilami (Rakovana nehodnotím, nic na něj nešlo), naopak mezi posily počítám i hráče z Juniorky a Dobrotku.

  16. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    jacap (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 15:48 |  
    0 0

    Právě jsem přišel ze zápasu, který se mi opravdu líbil, hlavně první poločas. Stoperská dvojice Dobrotka Bortel byla podle mě bez chyb. Na Gecovovi je vidět, že hrál někdy v zahraničí, pro nás obrovská posila. Jinak obrana složená v prvnim poločase by měla být asi ligová. Pro mě asi největší překvapení byl Hrubý, prtože ten má na to hrát za chvíli v základu dneska super výkon. Aspon zavře pusu těm, který říkají, že potřebuje ofenzivního středního útočníka. Podle mě těch středopolařů máme dost a máme z čeho vybírat. Ještě mě rozesmála paní na čáře i Rada se do ní pustil, že ženský patřej do kuchyně. Nakonec jsem si nechal Fenina. Asi bude takový jaký se o něm psalo. Arogantní a seběvědomí. Mám trochu strach aby Rada na něj nebyl malý, protože dneska moc neběhal a rozhazoval rukama. Samozřejmě bych byl rád kdyby se chytil, ale trošku se toho bojim. JAcap

  17. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    Matlafous     před 12 lety 19.01.2013 15:52 |  
    0 0

    Jo a v reportu prohoďte Bortela s Dobrotkou a Šimečka se Zmrhalem. Jarda hrál skutečně levé křídlo. Hrál ho úplně jinak než v první půli Tusjak, ale nebylo to vůbec špatné.

    Hráči, kteří mě dnes nepřesvědčili: Tusjak, Koreš, Hubáček, Čonka, Hurka a možná i prvních dvacet minut Kisel.

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      bongor     před 12 lety 19.01.2013 16:02 |  
      0 0

      Jak to vypadá,má Radič z čeho vybírat.Teď jenom vybrat dobře a jak říká někdo nade mnou,tak Fenina udržet na uzdě.Musí si uvědomit,že Slavia byla,je a bude vždy sice sebevědomé,ale zásadně nearogantní mužstvo.Nějaké věčné divení a mávání rukama přenechme na druhou stranu Vltavy,my to nepotřebujeme,my jsem Slavie!

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        jarodo57     před 12 lety 19.01.2013 16:48 |  
        0 0

        Vy mi mluvíte z duše.Arogance patří jinam ne na Slavii

  18. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    spino     před 12 lety 19.01.2013 15:59 |  
    0 0

    Oba poločasy měli svá pro a proti. V první půli se mi líbila podpora útoku od záložní řady, kde hrál dobře Kisel a překvapivě i Jarolím. Ale bylo to bez útočníka. Hurka je ještě horší, než v létě, fakt nechápu co se to s nim děje.

    Druhý poločas se mi líbili všichni mladíci. Je vidět, že maj naučenou kombinační hru a přinesli tak oproti Kiselovi a Jarolímovi do zálohy i trochu fotbalovosti, ale zase se mi nelíbilo, že nedokázali dostatečně připravit šance pro Fenina, který mi sice svým pohybem připomínal Pospěcha, ale i tak k němu mohlo jít víc přihrávek.

    Obrana velice kvalitní, ale Laty je Laty. Škoda na stoperu není špatný nápad. :D

    Z Hrubého jednou bude Pan hráč. Sorry Sube, že jsem o něm pochyboval.

    Základní jedenáctka se mi pomalu profiluje takhle:

    Čonto - Nitri, Bortel, Dobrotka, Juhar - Petrák, Kisel, Gecov, Tusjak - Fenin, posila (Škoda).

  19. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    spojka     před 12 lety 19.01.2013 16:14 |  
    0 0

    Dneska podle mého názoru velmi dobrý výkon, hlavně v první půli se na to dalo dívat, hrálo se po zemi, bylo tam dost kombinací a zajímavých akcí.

    Hodně se mi líbil Tusjak, Gecov, Hurka a hlavně Mičola, ten byl hodně aktivní, vyhrával souboje, připravoval šance i sám zakončoval. Zbytečný mi tam přišel Jarolím, dopředu ani dozadu nic výrazného, taková ta jeho klasika, kdy člověk ani neví, že je na hřišti. Gecov byl ve středu zálohy rozhodně lepší, víc se zapojoval do útočení a byl víc vidět i při bránění, kde byl hodně důrazný. Místo Jarolíma bych to vedle něj viděl na Zmrhala, tak by to mohlo fungovat (pak je to samozřejmě otázka, co s Petrákemm, který odehrál ve druhé půli svůj standard). Bortel s Dobrotkou hráli spolehlivě, otázka je, jak by to vypadalo proti lepšímu soupeři, Jablonec byl dnes hodně zoufalý.

    Rakovan - po jednom poločase těžko soudit, postavu má dobrou, moc práce neměl, ale co měl chytit, to v pohodě chytil. Jablonec měl v první půli jednu tutovku, kterou výborně zlikvidoval. Celkově spolehlivý výkon, hostování s opcí má určitě logiku.

    Škoda - na stopera do základu to není, ale s tím asi nikdo nepočítá. Ve vzduchu to jde, díky postavě sbíral hlavy, ale je pomalý, takže s ještě pomalejším Hubáčkem hrát ve dvojici nemůže, na velkém hřišti by to vyniklo ještě víc, tady na malé umělce to s Hubem celkem ukopali. Celkově výkon srovnatelný s Hubem, takový průměr, Jablonec si přes ně ve druhé půli vytvořil dvě tutovky. Bortel s Dobrotkou byli v první půli o třídu lepší, jako třetí varianta stopera by Škoda asi fungovat mohl.

    Hurka - přestože ho tady hodně lidí kritizuje, tak dneska se mi líbil. Byl na hrotu sice sám, ale byl aktivní, dobře ho ze stran doplňovali Tusjak s Mičolou.

    Fenin - těžko hodnotit po prvním poločase, ale už z toho mála je vidět, že například proti Škodovi je to fotbalista a útočník, který ví, kde a jak se má pohybovat. V noze to evidentně má, míč mu nepřekáží, pohyboval se taky dobře. Problém byl v tom, že hrál se slabší sestavou a za celý poločas dostal v podstatě jen dva dobré balony - jednou z toho šel sám na brankáře a podruhé z toho připravil gól pro Hrubého. Osobně z toho mám docela dobrý pocit, po delší době je tu čistokrevný útočník.

    Jediný, kdo se mi dnes nelíbil, byl Koreš. Měl tam asi dva dobré průniky po lajně, které ale stejně zazdil nepovedeným centrem, ale jinak nic zajímavého - drbe to, důraz žádný, když se dostane ke střele, tak to sotva doletí k brance... takhle si krajního záložníka nepředstavuji.

    Jinak Jablonec, to byla velká bída. Kdybychom proměňovali šance, tak by odjeli tak se sedmi osmi góly. Chyběl jim sice Piták, ale jinak hráli v podstatě v plné sestavě a přesto neměli od první minuty nárok. Nechápu, jak může být Rossi jeden z nejlépe placených hráčů Jablonce.

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      spino     před 12 lety 19.01.2013 16:19 |  
      0 0

      Já chci z Jablonce Beneše! :)

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 16:56 |  
        0 0

        Beneše? Dobrý hráč to je, ale v naší situaci možná až moc velký luxus, obránců máme relativně dost.

        • Re: Slavia - Jablonec 4:0

          spojka     před 12 lety 19.01.2013 17:02 |  
          0 0

          Hráčů schopných hrát v obraně máme opravdu dost. Ale stopery máme v podstatě dva - Bortela a Dobrotku, z nichž ani jednoho jsme ještě v lize neviděli pořádně hrát. Takže i u nich je otazník. Pak je tu Hub a "nouzovky" typu Škoda a Petrák. Beneše považuji za jednoho z nejlepších stoperů v lize, i při té dnešní jablonecké bídě byl vidět a pořád je ještě perspektivní hráč. A právě proto je to pasé. To už by se musel Pelta zbláznit.

          • Re: Slavia - Jablonec 4:0

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 17:08 |  
            0 0

            A ještě Zákostelský. Mně osobně to přijde jako dostatečný počet. Počítat se dá i s Čepelákem (může hrát i DZ).

  20. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 16:26 |  
    0 0

    Tak jsem rozmrznul a můžu napsat své hodnocení zápasu. Byl to asi nejofenzivnější výkon Slavie za poslední dobu, až jsem nevěřil vlastním očím.. 4 vstřelené góly, 1 neuznaný, dalších mnoho šancí, kdo přišel, určitě nelitoval, hrál se velmi pohledný fotbal. A to Jablonec poslat na hřiště to nejlepší, co má. Ale nechci z toho dělat závěry, je to jen příprava. Byť hra se mi velmi zamlouvala. Rada velmi aktivně koučoval, byl pořád slyšet, hodně chválil Hrubého, ale nejvíce si všímal Fenina, kterého nabádal k větší aktivitě.

    V první půli byla velmi solidní obrana, myslím si, že odchod Latky by nás až tak bolet nemusel, pokud si Bortel s Dobrotkou udrží formu a nezraní se. Dobře hrály kraje, Juhar výborný, běhavý výkon. Vidět byl hodně i Mičola, ale pořád od něj čekám něco víc. Gecov dobře čistil střed hřiště, líbilo se, jak hrál pozičně, čistě odebíral míče. Jediné mínus byla zbytečná ztráta cca 15 m před vápnem, kdy šli jablonečtí do přečíslení. Hurka hodně makal, Rada ho chválil hecoval, vypadá to, že mu chce dát šanci, což se moc na podzim nezdálo.

    Druhá půle začala dost vlažně a ze začátku to vypadalo na děsnou holomajznu, nakonec se mi ale 2. poločas líbil víc než 1. Po 20 min se profil hry změnil, Slavia hrála daleko přímočařeji než v první půli a bránu Jablonce se hrnul útok za útokem, myslím si, že konečný výsledek je ještě milosrdný. Obrana mě nezaujala, působila nejistě, Škoda měl hlavy, ale musí zamakat na poziční hře. Avšak na stoperu dost možná bude užitečnější.

    Dostál s Korešem se snažili, hlavně Dostál bejčil, ale fotbalově je to prostě 2. liga. Koreš měl velmi fotbalové záblesky, ale některé situace zbytečně zazdil, hlavně dvě velké šance ke skórování, mohl si počínat lépe. Nějak nevím, co si o něm myslet.
    Velmi kvalitní výkon předvedl Petrák, tam nemám co vytknout, hodně podporoval i ofenzivu.
    Šimeček předvedl pracovitý výkon, přišlo mi, že měl dost defenzivních úkolu a do útoku se nehrnul.
    Zajímavým tahem byl Zmrhal na levé záloze, měl tam solidní průniky, asi by chtělo ten přetlak ve středu řešit přeškolením někoho na kraj a tohle byl zajímavý náznak.

    Teď se dostávám k hráči, který mě dnes zaujal nejvíc. Robert Hrubý. to jméno bychom se měli začít pomalu učit. Začátek rozpačitý, hrál podhrota. Pak se chytil výbornou přihrávkou Feninovi do sóla (která trestuhodně zahodil), pak měl dvě velké šance, jednou zakončoval z boku, podruhé šel sám na brankáře, ale asi se této šance zalekl. Nakonec ale svůj povedený výkon korunoval premiérovým gólem. Nebyla to žádná výstavní rána, ale za pěkný výkon si premiérový gól zasloužil. Velký příslib do budoucnosti, i Rada ho hodně chválil během zápasu.

    Na závěr si nechávám Fenina. Výkon docela solidní, byť bych našel rezervy. Stejně jako Rada především v pohybu. Musí se více nabízet. Sólo zazdil, dobře ale připravil gólovku pro Koreše. Myslím si, že když na sobě zamaká, bude velkým přínosem, působil na mě fotbalově.

    Brankáři moc práce neměli, ale jak Rako, tak Čonto chytili po jedné jasné gólovce soupeře, hlavně Čonto se vyznamenal po tragické malé domů (nejsem si jistý, zda jí dával Hub, nebo Škoda).

    suma sumárum to byl zajímavý, ofenzivní zápas, padaly góly a ne do naší sítě, takže to za to mrznutí určitě stálo. Nezbývá, než si přát, abychom takto přehrávali Jablonec i lize.

    Na závěr jen jedna situace, co mě pobavila, byť to bylo dost sexistické, a to když Jablonský naletěl do slečny pomezní (moc jí nešly ofsajdy) a chytil se jí za ňadra a pak ještě Dostálovi hrdě hlásil, že si sáhnul :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      Rottax (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 16:51 |  
      0 0

      Díky za perfektní report!!

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      Pepino44     před 12 lety 19.01.2013 18:13 |  
      0 0

      Tak asi co člověk to názor,vcelku bych s tvým reportem souhlasil až na několik vyjímek- mě se spíš líbila první půle,kdy mě překvapil počet našich hráčů v nábězích na branku Jablonce.Tolik našich hráčů ve a před vápnem bylo v minulosti vidět tak akorát při rohu. Mě tedy připadal Koreš dost tragicky,zrovna tak jako ztracený Hurka. Bylo by dost zajímavé,kdyby hrál v první půli na hrotu Fenin,možná,že by nějakou šanci (kterých bylo dost) proměnil. Druhá půle nemohla být lepší,protože nás Jablonec prvních 20 až 25 minut dost mydlil.Konec zápasu byl potom už dobrej a to hlavně díky Hrubému. Jinak ta pomezní (blondýnka) za celý zápas odmávala jenom 2 ofsajdy,kdy jeden byl zcela jasný a při druhém se umávla,protože mávla ofsajd hráči,který sice v ofsajdu byl ale nešel na něho balon.To ta druhá(černá) jich odmávla daleko víc ale tam nemohu soudit,tam jsem neviděl. Ale jinak nás jedním mávnutím zachránila od golu. Jinak si myslím,že Rada Fenina dost otrávil svým řvaním,kdy jako jedinému vše vytýkal a ostatní povzbuzoval. Jinak mě také docela překvapil LJ,to byl od něho nejlepší zápas za poslední dobu.Dával to slušně dopředu a mělo to i nápad.

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        Pepino44     před 12 lety 19.01.2013 22:15 |  
        0 0

        Tento komentář je k reportu "spojky" o něco výše.

        • Re: Slavia - Jablonec 4:0

          spojka     před 12 lety 19.01.2013 22:23 |  
          0 0

          Já s tím hodnocením souhlasím, snad jen toho LJ jsem si prostě moc nevšiml, resp. od ofenzivního středního halva (na defenzivu tam byl Gecov) čekám prostě výrazně víc, navíc když jde o hráče ve věku 30+. Ve všech ostatních týmech hráči na tomhle postu tu hru v podstatě řídí.

          Stejný pocit mám i z "koučování" Fenina Radou. To mi kolikrát přišlo zbytečné, Rada na něj řval, aby dobíhal situace, kam vůbec nemělo smysl běžet, a proto se Fenin ani nerozeběhl. Ale jinak to nebylo nic dramatického.

          Úsměvné bylo, jak Rada seřval Čontofalského za tu rozehrávku nakrátko se Škodou, a Čontofalský hned začal řvát zpátky na Radu, že ten balon v téhle zimě nedokopne ani na půlku, tak co má s tím tak asi dělat :-)

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        Matlafous     před 12 lety 19.01.2013 22:17 |  
        0 0

        Přesný pohled. Dnes jsem to viděl stejně.

  21. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 16:37 |  
    0 0

    kdo si myslíte, že by ještě mohl tým opustit před herním soustředěním ? Z těch hodnocení mi to tak připadá, že Koreš by mohl jít třeba hostovat, pak někdo z dvojice Mikula - Dostál, tzn. alternativa na pravý kraj obrany. Mikula zatím nehrál ani v jednom zápase, Dostál naopak v obou a v prvním dokonce celý. Pak by asi mohl zůstat na podzim v juniorce Bazal.
    Uvidíme jak to bude po sezóně, jestli skončí všichni 36 let staří hráči (LJ, Hub, Karol), jestli odejde Vošahlík. Tým by pak musel posílit o ty starší hráče.

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      spojka     před 12 lety 19.01.2013 16:41 |  
      0 0

      Myslím, že Koreš to nebude, i když podle výkonů podle mě v sestavě nemá co dělat. Už není nejmladší, takže má standardní smlouvu, která by pro dost ligových klubů mohla být příliš vysoká. Navíc mu bude končit smlouva, takže posílat ho někam hostovat nemá smysl. To už by museli rovnou prodat.

      Vidím to na nějaké mladé kluky, ono to tak dopadá skoro vždy bez ohledu na jejich výkonnost v přípravě.

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        petrjir     před 12 lety 19.01.2013 16:52 |  
        0 0

        Přijde mně, že se komentáře kromě pár detailů nebývale shodují. Sice to je jen příprava, ale pokud by útočný fotbal a zdravá konkurence v týmu měla vydržet až do ligy, pak by to bylo jen dobře.

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 17:04 |  
        0 0

        Dobrý podvečer přeji Vám všem.
        Děkuji moc za napsané reporty z utkání a také za výsledek utkání, který mne potěšil. Vím, že jde o přípravu a zatím nelze z těchto zápasů činit nějaké velké optimistické závěry. Ale na druhé straně každý takový zápas něco napoví, něco může posunout při skládání mančaftu. Pokud píšete o Korešovi, tak si myslím, že má asi v sobě nějakou krizi, znám ho a je to šikovný kluk (fotbalově), nevím co se mu honí hlavou........... Pokud můžete napište další reporty, jsme tady na Jihu zapadaný sněhem jak vlastenci od Karla Václava Raise :-) a tak tu hltám každou zprávičku o Slávii.
        Děkuji všem promrzlím a jak dopadl Petrjiri s tou hospůdkou? Myslel jsem na Vás........ Sokrates55

        • Re: Slavia - Jablonec 4:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 17:07 |  
          0 0

          Omlouvám se pane petrjiri, až ve středu. To víte, má stará šedivá hlava.......... :-).
          Sokrates55

          • Re: Slavia - Jablonec 4:0

            petrjir     před 12 lety 19.01.2013 17:21 |  
            0 0

            Vám také přeji dobrý den,
            děkuji moc za to, že jste si vzpomněl. Bohužel jsem na zápase nebyl a tak se nemohu dočkat středy. Výkony ve středu by již mohly ukázat o trochu více, protože Rada chystá, že hráči odehrají celý zápas. Tajně jsem doufal, že by mohla ve středu nastoupit již druhá posila do útoku, ale pokud se jedná opravdu s těma dvěma útočníky, které mám na mysli, pak budeme rádi, že se vše stihne do odjezdu na soustředění. A s tím Korešem. Před zraněním hrál opravdu výborně, přestože technický fotbal byl nahrazen spíše bojovností. Viděl jsem stream přenos ze zápasu s Bohemkou a jeho výkon mně hned připomněl jeho podzimní výkony. Pokud by takto hrál i nadále, pak by to byla sice škoda, ale museli bychom se s ním rozloučit. Nevím ale v čem je u něj problém. Třeba by mu jen pomohlo rozehrání se někde ve druhé lize?
            Každopádně přeji pěkné počasí na zasněženou Šumavu. Petr

            • Re: Slavia - Jablonec 4:0

              Matlafous     před 12 lety 19.01.2013 17:29 |  
              0 0

              Je to poctivec, snažil se dnes běhat. Míč se mu ale pletl pod nohama, chodil do plných. V dobré příležitosti dával raději přednost (myslím že) Hrubému... Evidentně si vůbec nevěří.

              Proč ale?

              • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 17:58 |  
                0 0

                Dobrý večer, pane Matlafousi.
                Díky za potvrzení, je to poctivec. Ale po tom zranění a přestávce, nevím...... Můžeme mu fandit, ale realita je taková, že mu to ke konci podzimu opravdu nešlo. Je to zřejmě v hlavě a to se někdy těžko překonává. V tomhle ale musím souhlasit s trenérem Radou, ve Slávii musí hrát hráči už hotoví a odolní, jinak to bude nedobré. Pokud není zdravá sebedůvěra,víra ve vlastní výkon podpořená bojovností, tak to pro Slávii není. V tohle se mi líbil třeba Karel Piták, nebo Ivo Knoflíček, a asi byste našli další. Ti prostě hráli a nějakej Chovanec nebo Řepka jim byli u pr.......... To samé i Martin Latka.
                To v nich musí být, všimněte sei zrovna Ondry Petráků, ten i v derby hrál výborně a byla na něj radost podívat.
                Tak zatím a čekám na další zprávičky ze zápasu a moc za ně předem děkuji a to i od pana Jiřího :-).
                Sokrates55

                • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                  petrjir     před 12 lety 19.01.2013 18:10 |  
                  0 0

                  Jinak dnes Rudi již třetí utkání po sobě nebyl v základu. Na hřiště se dostal, ale až v 86. minutě za rozhodnutého stavu. Do konce ledna (smlouvy) mu zbývají odehrát tři utkání, tak jsem zvědav, zda je prosedí na lavičce či odehraje v základu? Pokud by ale měl být jen hráčem na střídání, tak si myslím, že ho Kusý nakonec přemluví.

                • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                  bongor     před 12 lety 19.01.2013 20:03 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate,o Korešovi už jsem jednou psal,že to byl před zranění úplně jiný hráč a to hráč velmi perspektivní.Máš pravdu,že Slavia není
                  mužstvem,které by si mohlo dovolit čekat,až se hráč dá do "cajku".
                  Ale vzhledem k tomu,že byl opravdu dobrej a to se nemůže jen tak někam ztratit,tak bych ještě počkal.Snad by mu rozehrání někde ve 2.lize mohlo prospět,ale podle mě je jeho problém pouze psychický.
                  Je to kluk,který se musí cítit "in" a nad věcí a jakmile má sebevědomí,jde jeho výkonnost rychle nahoru.Je to něco podobného,jako v sexu,tam taky pokud chybí sebevědomí a vědomí vlastní dokonalosti,tak to jde rychle z kopce,ale potom pomalu do kopce.

                  • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 20:43 |  
                    0 0

                    Máš pravdu Bongore, taky to tak vidím.......
                    Snad se rozehraje během přípravy. Uvidíme, jak se budou jevit další hráči, co přišli........ Kéž by si sedla nová stoperská dvojice, protože obrana je základem u každého mančaftu.
                    Sokrates55

  22. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    Matysek     před 12 lety 19.01.2013 18:06 |  
    0 0

    Ale přijde mi trochu pozdě na přeškolování útočníka na obránce. Ikdyž v případě Škody to bude jen ku prospěchu...

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      Lenkestr     před 12 lety 19.01.2013 21:56 |  
      0 0

      Pozde? Podivej se na Nezmara, kdy zacal hrat na stoperu a jak mu to tam slo... Pokud se Skodovka chyti na stoperu, jenom dobre pro nas,lepsi dobrej stoper, co se obcas prosadi hlavou z rohu nebo po skrumazi nez malo produktivni utocnik...

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        slaviator     před 12 lety 20.01.2013 02:02 |  
        0 0

        a to Nezmar už byl člen ligových kanonýrů... :-)

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        Matysek     před 12 lety 20.01.2013 04:06 |  
        0 0

        No ale mě to přijde dost rozdílná situace. nezmar šel na stopera jelikož už v útoku nestíhal a bral to jako pěknou tečku na sklonku kariéry- byly využity jeho zkušenosti. Kdežto hráč v rozpuku, co by měl pálit góly, připravuje se na to třeba 10 let- že pořád hraje v útoku a najednou pro jeho neschopnost je poslán raději do obrany...

        • Re: Slavia - Jablonec 4:0

          EdCable     před 12 lety 20.01.2013 08:15 |  
          0 0

          Skoda se na strileni golu pripravoval teda daleko kratsi dobu nez 10 let. Je to stoper preskoleny na utocnika.

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      spojka     před 12 lety 19.01.2013 22:06 |  
      0 0

      Souhlasím. Podle mě je Škoda na ligové poměry podprůměrný útočník a lehce nadprůměrný stoper. Dnes hrál stopera po několika letech a právě s ohledem na tu dobu to nebylo špatné. A to hrál vedle Huba, což není pro něj nebyla žádná výhra. Takže ač máme nedostatek útočníků, v tuhle chvíli je pro nás užitečnější jako stoper. Do útoku je tu na prvním místě Fenin, někdo snad ještě dorazí a soudě podle dnešního zápasu útok může fungovat i s Hurkou nebo Mičolou.

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 22:44 |  
        0 0

        Jenže při tom stylu co jsme na podzim hráli by nám v útoku nepomohl ani Lionel,Skodakovi tam chyběl jednoznačně parták,kolikrát tam byl jak sám voják v poli.

        • Re: Slavia - Jablonec 4:0

          spojka     před 12 lety 19.01.2013 22:52 |  
          0 0

          To byl. Jenže kolikrát zase dostal balon, který si zpracoval tak, že mu skákal dva metry nad hlavou nebo tři metry od nohy. Nijak zvlášť rychlý, aby utekl bekům, také není, a technicky je na tom tak, že když dostane balon a měl by přejít přes obránce jeden na jednoho, tak to většinou končí ztrátou. Když se podívám na to, jak pracuje s míčem Fenin a jak Škoda, tak mi prostě Fenin přijde platnější, resp. je schopen sám něco udělat.

          • Re: Slavia - Jablonec 4:0

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.01.2013 23:43 |  
            0 0

            Každopádně bychom měli hrát na dva útočníky,pokud je teda budem mít a nebudou zraněný.

          • Re: Slavia - Jablonec 4:0

            klimi     před 12 lety 20.01.2013 08:41 |  
            0 0

            Pamatuješ si, jak v prvním kole proti Jihlavě běžel sám na kasu a jak to tenkrát zakončil? Pro připomenutí: Hrůzostrašně.
            Ano, dostával hodně špatné míče, ale když už dostal dobrý míč, tak to bylo přesně, jak píše spojka. Buďto ho hlavou sklepnul úplně mimo, zpracování mu trvalo půl roku a když už měl míč, tak vůbec nevěděl, co s ním.

  23. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    petrjir     před 12 lety 20.01.2013 12:06 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat Quelhara či subHumana, zda je tedy výkop ve 12,30, respektive 14,30 konečný? Díky moc

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      subHuman     před 12 lety 20.01.2013 12:17 |  
      0 0

      To bychom také rádi věděli, i to, kdy bude hrát juniorka, zda ve středu nebo ve čtvrtek... já jsem včera slyšel, že se má čas výkopu ve středu měnit, takže skutečnost opravdu v tuto chvíli nevím, snad to dá klub na ofic. stránky včas...

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        petrjir     před 12 lety 20.01.2013 12:23 |  
        0 0

        Já právě myslel, že víš v kolik je výkop, když v článku uvádíš čas od půl. No psal jsem taky na oficiálky, tak snad odpoví co nejdříve. Nejsem z Prahy, tak musím zjišťovat vlaky a tak, tak to je pro mě o trochu složitější.

        • Re: Slavia - Jablonec 4:0

          subHuman     před 12 lety 20.01.2013 12:36 |  
          0 0

          Já mám v kalendáři zatím napsané to, co má klub na oficiálkách. V programu Tipsport ligy je to ale napsané jinak, jak už jsem uváděl v článku. Snad to tedy upřesní včas.

          Jinak pokud ti jede vlak na Nádraží Vršovice, budeš to mít do Zlých časů i k Bansethům tak 5 min pěšky :-)

          • Re: Slavia - Jablonec 4:0

            petrjir     před 12 lety 20.01.2013 12:43 |  
            0 0

            Jo, do Vršovic. Taky to vidím na ty Bansethy na jídlo, ale tam mají otevřeno "až" od 11 a přijedu už v 10, tak snad se najde něco okolo otevřeného s dobrým zlatým mokem.

  24. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    subHuman     před 12 lety 20.01.2013 12:19 |  
    0 0

    Pro zajímavost, mluvil jsem po utkání s Martinem Vaniakem, který potvrdil, že Berkovce se rozhodně nechystají v tuto chvíli poslat někam na hostování (natož prodat) a že Berky má především zraněné rameno, doba léčení cca 6 týdnů a není vyloučena ani operace...

    • Re: Slavia - Jablonec 4:0

      petrjir     před 12 lety 20.01.2013 12:26 |  
      0 0

      Zajímavý, Kusý naopak naznačil, že ho chtějí poslat na hostování. Navíc jestliže Rakovana chtěli od léta, tak přece nepočítají s tím, že Berky bude trojka. Tak když nakonec Rakovana přivedli, tak asi s hostováním podle mě počítali a zkomplikovalo to zranění. Nevíš jak dlouho má to rameno zraněné? Vždyť ještě ve Špindlu to neměl.

      • Re: Slavia - Jablonec 4:0

        subHuman     před 12 lety 20.01.2013 12:34 |  
        0 0

        Já jsem si to myslel taky, ale Čaroděj říkal, že nechápe kde se to vzalo, že Berky rozhodně nikam nejde. A až bude doléčenej, bude už po přestupním termínu, takže na jaře bude určitě ve Slavii... aspoň tak to včera říkal.

        • Re: Slavia - Jablonec 4:0

          Alanor (admin)     před 12 lety 20.01.2013 12:42 |  
          0 0

          A říkal, proč tedy přivedli Rakovana?

          • Re: Slavia - Jablonec 4:0

            subHuman     před 12 lety 20.01.2013 12:51 |  
            0 0

            Myslím, že ne.

            • Re: Slavia - Jablonec 4:0

              Alanor (admin)     před 12 lety 20.01.2013 13:51 |  
              0 0

              Já si právě myslím, že chtěli Berkovce poslat na hostování, ale překazilo jim to to zranění. Pokud by Berkovce chtěli nechat v áčku od začátku a k tomu ještě přivést Rakovana, tak bych to považoval za špatný tah a blbost.

              • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                Matysek     před 12 lety 20.01.2013 15:27 |  
                0 0

                Podle mého měli stejné plány. Mi neřikejte že je koncepce mít 5/6 brankářů (Hanuš, Berkovec, Čonto, Rakovan, Hrubeš a nevim jestli ještě měsíček) a aby se dělili o jedno místo při zápase juniorky a jedno u A týmu. Zvláště když jsou všichni mladí a potřebují hrát... Krom čonta, ten už zase za chvíli hrát nebude... Tam to chce poslat jak Hanuše tak Berkovce na hostovačku, hlavně ať chytaj. Hrubeš střídačka s rakovanem v juniorce a čonto v brance u ačka...

                • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                  petrjir     před 12 lety 20.01.2013 15:46 |  
                  0 0

                  Čonto může chytat úplně stejně dlouho jako Vaniak. U brankářů je věk něco jiného, viz i třeba Černý v Anglii. Bude mu už skoro 40 a dělá trojku v takovém mužstvu jakým je QPR. Ten se sem ale asi už vracet nebude.... Jinak s Hanušem se dle mého už moc nepočítá. Já si taky myslím, že chtěli hodit Berkovce na hostovačku, ale jeho rameno jim to překazilo

                • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                  th     před 12 lety 20.01.2013 16:07 |  
                  0 0

                  Sorry, ale jestli Rakovan má v pohodě na základ ve 2. lize, tak co by mu dala juniorka? Jinak obecně s myšlenkou souhlasím.

                • Re: Slavia - Jablonec 4:0

                  subHuman     před 12 lety 20.01.2013 17:36 |  
                  0 0

                  + v juniorce Malina a v U19 Řehák...

  25. Re: Slavia - Jablonec 4:0

    zeleznik2     před 12 lety 21.01.2013 16:41 |  
    0 0

    Děkuji takhle hraje Slávinka, ještě to potvrdit s Libercem a Teplicemi a pak ve finále a po Čelakovicích bude zase důvod k oslavám. Jinak první půle už vypadala téměř na ligovou sestavu, jen s rozdílem, že v záloze hrál LJ namísto Petráka a na hrotu Hurka, kde bude hrát Fenin, čímž mne trenér překvapil, že by Martinovi dal šanci? Jinak Fenin, bude platný, dostal se i do šance, kdyby jí dal, tak jsem naprosto spokojený, ale na první zápas to bylo ok. Zajímavý výkon od Roberta Hrubého, doufám, že příslib do budoucna, jinak zajímavý počin, Škoda na beku.