Hráči Slavie

Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

Příběh odchodu Martina Latky se definitivně uzavřel. Stoper, který byl na podzim jedním z klíčových hráčů a rozhodl derby, podepsal smlouvu do léta 2014 v bundesligové Fortuně Düsseldorf.

Zprávu o podepsání smlouvy s Martinem Latkou přinesl v odpoledních hodinách web Fortuny Düsseldorf. Klub je po podzimu na 13. místě Bundesligy, sestupové starosti však nemá, naopak ztrácí jen pět bodů na pohárové příčky.

Martin Latka přišel do Slavie jako mladík v roce 2003 z Českých Budějovic a brzy se stal oporou. Nastupoval pravidelně jak za Slavii tak za reprezentační jedenadvacítku a kvalitními výkony si vysloužil hostování v Birminghamu v Premier League. Tam se mu však příliš nedařilo, klub sestoupil a Latka se vrátil do Slavie. Přestože byl dlouhou dobu zraněný, přispěl ke dvěma mistrovským titulům a v lednu 2009 zamířil do Řecka, kde hrál dvě a půl sezóny za Panionios. V létě 2011 se vrátil potřetí do Slavie a po doléčení patřil k oporám základní sestavy. Netajil se však úmyslem ze Slavie brzy odejít do zahraničí. To mu nevyšlo v létě 2012, ačkoli dohoda s Bochumí prý byla už na spadnutí. Když mu však v zimě vypršela smlouva, stal se volným hráčem a přestože se Slavií se svolením klubu trénoval, čekal na nabídky ze zahraničí. Odmítl Olomouc i Plzeň a vysněného angažmá se nakonec dočkal, na jaře si zahraje Bundesligu a pokud jeho nový klub nezkolabuje, v Bundeslize zůstane i v příští sezóně.

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

    petrjir     před 12 lety 17.01.2013 18:04 |  
    0 0

    Ať se ti Martine daří a doufám, že až si tam trochu přivyděláš, tak se k nám za ten rok a půl zase vrátíš.

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      chosejn     před 12 lety 17.01.2013 18:06 |  
      0 0

      Taky přeju hodně štěstí, podle mě ideální volba. Někdy se do Düsselu zajedu a podívat a hlavně se budu těšit na návrat do Slavie

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 18:10 |  
      0 0

      Taky se přidám, Laty zlom vaz.
      Fortuna hraje první mistrák v neděli od 17:30 s Augsburgem, vysílá LIVE Eurosport2, pokud tedy Laty nastoupí.
      (Martin vyfasoval dres s číslem 2)

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      PetCC     před 12 lety 17.01.2013 18:51 |  
      0 0

      I já mu to přeju. V nejhorších dobách Slavii pomohl, teď už musel myslet i na sebe.

      • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

        tantalos     před 12 lety 17.01.2013 19:03 |  
        0 0

        Zadarmo přišel, tak měl právo jít za lepším.

        • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

          travel (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 20:20 |  
          0 0

          Taky já se přidávám a přeji mu ,ať se mu daří a doufám,že ho ještě ve Slavii uvidíme.

  2. Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

    Viking     před 12 lety 17.01.2013 18:38 |  
    0 0

    Budu hnidopich, myslím že hostoval na jaře v Birminghamu..:)

    Jinak mám z toho jeho postoje takový divný pocit, na můj vkus lavíroval docela dlouho a nechával klub v nejistotě. Také ten jeho možný přestup do Plzně podle mě neshodil ze stolu rovnou ale čekal jestli přijde něco jiného (a přišlo) nebo si uvědomil, že by se neměl na stáří kam vrátit...

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      petrjir     před 12 lety 17.01.2013 18:43 |  
      0 0

      souhlas

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      slaviator     před 12 lety 17.01.2013 18:59 |  
      0 0

      Spíš Paska na poslední chvíli sehnal ten Dusseldorf..

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      Betynka58     před 12 lety 17.01.2013 19:37 |  
      0 0

      Myslím, že těžko mu může někdo něco vyčítat. Že by chtěl odejít nejlépe do Německa nebo Anglie, vědělo vedení od léta. To, že měl prodloužen termín rozhodnutí do konce ledna, byla spíše vstřícnost Slavie než jeho neserióznost. Věřím, že kdyby z bundesligy žádnou nabídku nedostal, že by zůstal ve Slavii.

  3. Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

    Barra     před 12 lety 17.01.2013 19:34 |  
    0 0

    Přesně po 25 letech sáhá Fortuna Duesseldorf opět po českém obránci: po Petru Radovi jen na řadě Martin Latka.

    Myslím, že Fortuna mu bude celkem vyhovovat: je to takový typický lidový klub z Ruehrgebiet, kde se hraje hlavně virilní fotbal. Průmyslová zóna, fanoušci žijí pro fotbal, atmosféra se dá porovnat s Manchesterem, Liverpoolem atd. V létech ´70 jsem sloužil v Koeln, a sledoval, když byla možnost, Fortunu. Zlaté léta hráčů jako Dieter Herzog, Rudi Bommer, Klaus Allofs a jiných, kteří se z Fortuny dostali do národního mužstva.

    Fortuna Duesseldorf byla od konce ´80 let na tom sportovně špatně, střídala první ligu s druhou, aby od sezóny 1995-96 úplně propadla. Klesla do 2, 3 a dokonce do Regionalliga, naše čtvrtá liga. Trvalo jim celých 17 let, do 2012, než se opět dostali do první ligy. Fortuna má strašně věrné fanoušky, v druhé lize měli v 2010-11 průměr přes 21tisíc, v 2011-12 dokonce přes 32tisíc, tuto sezónu po postupu do Bundesligy mají průměr 44.253 diváků na zápas!

    http://www.transfermarkt.de/de/fortuna-duesseldorf/zuschauerzahlen/verein_38.html

    Martin Latka přijde do úplně jiného světa. Jeho šance se uchytit a dostat se do světa velkého fotbalu. I když, konkurenci bude mít velkou, Fortuna Duesseldorf dostala tuto sezónu jen 22 branek proti, a má tak pátou nejlepší obranu v Bundeslize.

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 21:53 |  
      0 0

      Ach, Düsseldorf, domov slavných Kraftwerk...

      • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

        subHuman     před 12 lety 19.01.2013 12:19 |  
        0 0

        Kraftwerk jsou absolutni top a muj nesplneny sen ohledne shlednutych koncertu!

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 23:06 |  
      0 0

      Jsem opravdu zvědavý jak bude Laty stíhat,nevidím to uplně optimistiky.

      • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

        Barra     před 12 lety 18.01.2013 00:03 |  
        0 0

        Fortuna má 2 dlouhodobě zraněné obránce (Bruno Soares, brazilec, 194 cm, 24 let - Jens Langeneke, němec, 186cm, v březnu 36 let), důvod proč si pořídili Latku.

        Langeneke šéfuje obranu, operuje ve středu obrany, je přímý konkurent Latky. Langeneke si 20.11.2012 poškodil vazy v koleně a je stále ´out´. Vzhledem k jeho věku má Latka i v budoucnosti šanci ho nahradit. Takže záleží jen na Martinovi, jak si s tím poradí a šanci využije. V každém případě to bude dobrá zkouška, úroveň Bundesligy se nedá rovnat s Gambrinusligou.

        http://www.handelsblatt.com/fussball-bundesliga-duesseldorf-holt-abwehrspieler-latka/7650262.html

  4. Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

    petrjir     před 12 lety 17.01.2013 21:42 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat na trochu nefotbalovou otázku, ačkoli to spojitost se Slavii má. Příští týden ve středu se chci jet podívat na přípravu Slavie a jako mimopražský fanoušek jsem si vybral cestu vlakem. Z toho vyplývá, že bych si rád před tím zašel někam na dobré jídlo a hlavně pivo. Můžete mně vy, znalejší, doporučit nějakou solidní hospodu s netradičními pivy a možností občerstvení v blízkosti Edenu? Nemusí to být hospoda zrovna nejdražší, ale chtěl bych se vyhnout klasickým eurobeers. Moc děkuji za případné návrhy.

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 21:50 |  
      0 0

      Al Pavone v Moskevské, celkem slušný podnik.

      • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 22:21 |  
        0 0

        Dobrý večer přeji,
        ano mohu také doporučit a opravdu to není daleko od stadionu. Tuším, že tam točí Krušovice nebo Svijany? Tak dobrou chuť a přeji pěkný výlet. Já hci naopak poprosit, abyste zítra fandili i za mne .......... Fenin prý už bude hrát, tak se nám sejdou tři stříbrní......z dvacítky. No a Kubíkovi se to snad také povede...
        Tak zatím Sokrates55

        • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

          bongor     před 12 lety 17.01.2013 22:33 |  
          0 0

          Martinovi přeji výborné angažmá hodně práce v základu a vysněný balík v kapse.Ať se nám zase slávisto v pořádku za 3-4 roky vrátíš,abys nás posílil v LM.

        • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

          petrjir     před 12 lety 17.01.2013 22:39 |  
          0 0

          Děkuji moc. Jen nevím, co myslíte tím zítra? Slavia by měla hrát až v sobotu s Jabloncem.

          • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 22:44 |  
            0 0

            Díky moc za opravu, nějak jsem si ten zápas spojil s pátkem. Hraje se opravdu v sobotu od 13 hod. Tak fanděte i za mne..... diky.
            Sokrates55

            • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 23:00 |  
              0 0

              Bohuzel, utkani v sobotu nestihnu. Na Fenina bych byl velmi zvedavy, snad jeho prestupu nebudeme litovat.

        • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 17.01.2013 23:08 |  
          0 0

          Asi mě něco uniklo,nebo jsem mimo mísu, co by se Kubíkovi mělo povést?

          • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

            piero (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 08:34 |  
            0 0

            No přeci toho druhého útočníka. I podle odpovědí Zb. Kusého je naší prioritou druhý útočník a jednáme se dvěššma kandidáty.
            Podle mých informací by každý z nich mohl být dobrou posilou. Oba ukázali své schopnosti a to nejen ve slovenské lize. Nemám pravdu Sokrate55 ?
            Doufejme, že to vyjde.

            • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 09:04 |  
              0 0

              Tak to jo, jen si myslím že v tom Kubík nehraje až tak velkou roli,bych spíš napsal zda se to nepovede Kusýmu.

            • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

              petrjir     před 12 lety 18.01.2013 11:11 |  
              0 0

              Omlouvám se, už jsem pochopil, že se bavíte asi o druhém útočníkovi. Mé tipy jsou Novák a Depetris. Nemám pravdu, alespoň částečnou, piero či Sokrate?

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      subHuman     před 12 lety 18.01.2013 07:20 |  
      0 0

      Na jidlo i pivo jednoznacne sousedsky pivovar U Bansethu, tram 18, zastavka Nuselska radnice, ale da se i pesky z Otakarovy, kde jezdi tram 7 ktera jede az na Slavii, cca 10 min.

      Kuchyne lepsi jak od maminky, krasne prostredi, prijemna obsluha a vse za lidovku. www.ubansethu.cz

      Nejvetsi vyber piv pak Zly Casy, namesti bratri Synku, take tam vari. www.zlycasy.eu
      Je to kousek od sebe.

      • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

        subHuman     před 12 lety 18.01.2013 08:20 |  
        0 0

        ...a pokud se někdo stejně jako já chystáte v sobotu na oba zápasy, tedy v 9:00 na Vyšehrad na juniorku a pak od 13:00 do Edenu na áčko, tak v mezičase půjdu právě k Bansethům na oběd, můžeme se tam potkat :-)

        • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 09:07 |  
          0 0

          Doufám že budou referátky,samo že nemyslím z té hospody:-)

          • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

            Kornovo     před 12 lety 18.01.2013 10:40 |  
            0 0

            LOL

          • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

            Kornovo     před 12 lety 18.01.2013 10:40 |  
            0 0

            LOL

          • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 10:52 |  
            0 0

            Dobrý den přeji Vám všem z krásně zasněžené Šumavy, je tu sněhu, že to tu už dlouho takhle nepamatuji.
            K Lubošovi Kubíků jen dodám, že má možná daleko větší vliv než tu někdo napsal a co se týče jeho zkušeností s otipováním hráčů a jejich schopností, tak je to borec..... a už to předvedl i na jiných místech. A taky tu někdo trefil o kterého hráče asi především jde. Opravdu jde teď o to, za kolik.....? No a tam je to také o tom, kolik může p. Kusý dát..... Ale nechci to zakřiknout a tak radši budu držet palce. No ikdyž, včera jsem je držel Petře Kvitové a pak jsem byl smutný jak želva. Peťa je velká slávistka a to už je jako poslání, takovým lidem fandit. Jen mi bylo líto těch urážek na její adresu na webu. Kam tenhle národ spěje....... ?
            Sokrates55

            • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

              petrjir     před 12 lety 18.01.2013 11:01 |  
              0 0

              Dobrý den,
              mluvíte o druhém případném útočníkovi?

            • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

              petrjir     před 12 lety 18.01.2013 11:09 |  
              0 0

              Omlouvám se, už jsem pochopil, že se bavíte asi o druhém útočníkovi. Mé tipy jsou Novák a Depetris. Nemám pravdu, alespoň částečnou, piero či Sokrate?

              • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 11:21 |  
                0 0

                Dobrý den přeji pane Petrjir :-),
                asi tak nějak .......
                Jinak koktání Pelty naprosto skandální, "Daneček" by měl dostat takovou čočku, ale Pelta to bude otáčet a omazávat.... je vidět, kdo ho platí a jakési "rudé peníze" z toho koukají.....
                Sokrates55

                • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

                  petrjir     před 12 lety 18.01.2013 11:31 |  
                  0 0

                  Kdyby vyšel jeden z těchto hráčů, je jedno jaký, tak by to bylo hodně slušné posílení. Jsem ještě zvědav na Rakovana, který dle diskuze slovenských "odborníků" nechytá vůbec dobře. Ale to není můj názor, jen přenesená slova. Taky jsem zvědav, jak si pan Kusý poradí se situací okolo stoperů. A v neposlední řadě jsem zvědav, jak si pan Golda poradí s dvěma rudými kamarády.

                  • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

                    Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 13:38 |  
                    0 0

                    Depetris asi určitě ne (bohužel), podle včerejšího vyjádření Kusého (viz. Slavia se zajímá ještě o jednoho útočníka. "Někoho bychom rádi přivedli. Ale nevím, do jaké míry to bude mediálně zajímavé jméno." uvedl Kusý).
                    To vypadá na někoho neznámého resp. méně známého hráče ...

                    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

                      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 14:11 |  
                      0 0

                      Od začátku tvrdím že nepřijde,spíš to opravdu bude hráč kterého jméno neoslní.

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      Ubongo     před 12 lety 19.01.2013 09:22 |  
      0 0

      Co se zajimavych piv tyce, par minut od Edenu je jedno z nejzajimavejsich pivarskych mist v Praze - Zubaty pes: http://www.zubatypes.cz/cs/co-cepujeme
      Piva se obmenuji, ale vyber zustava excelentni.

      • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

        subHuman     před 12 lety 19.01.2013 12:21 |  
        0 0

        Ano, souhlas. Nicmene se zde specializuji na zahranicni silnejsi piva, pokud vim tak nevari. Zmenil se z fin. duvodu vlastnik, jiz pred casem, nyni to patri rusum...

        • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

          Ubongo     před 12 lety 19.01.2013 13:55 |  
          0 0

          Ano, kuchyne je pouze studena a vymena vlastnika podle me na kvalitu podniku nemela zadny vliv, az na tu neuveritelne brutalne palivou horcici, co tam nyni podavaji :). Ja jsem si tam zatim daval v drtive vetsine ceska piva a i tak mi vyber prisel znacny :)

  5. Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

    mig52     před 12 lety 18.01.2013 09:12 |  
    0 0

    Martinovi nelze nepřát,ale jsem skeptik nebo spíš realista k jeho novému angažmá. Obávám se,že se těžko prosadí. Martin je totiž výkonnostně pro špičkový evropský fotbal limitován absencí výbušnosti a zrychlení a to se u něj v bundeslize projeví. Tam vše nenahradí zkušenostmi a poziční hrou. Rád bych se mýlil,ale dle mého názoru to bude hráč pro lavici náhradníků.

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      Kornovo     před 12 lety 18.01.2013 10:41 |  
      0 0

      kdyz se muze prosadit krmas ve freiburgu,proc by se nemohl prosadit martas?

  6. Čáp v dnešním bulváru

    Matlafous     před 12 lety 18.01.2013 11:14 |  
    0 0

    Odpověď: Jsem ale předseda svazu a nejsem tady od toho, abych hledal důkazy proti nějakému klubu. Nechci být nějaký korunní svědek, který bude všechno odkrývat.


    O 9 otázek dál: To znamená, že máte vlastní indicie o korupci? Když se to rozjelo, začal jsem se o to sám zajímat. Když jsem na konkrétní funkcionáře, delegáty a rozhodčí zatlačil, musím říct, že se to neposlouchalo zrovna dobře.


    Neprotiřečí si tak trochu?? Každopádně v tom rozhovoru veřejně obvinil Plzeň. Uvidíme, zda ho také potrestají, pokud se nic nevyšetří.

    • Re: Čáp v dnešním bulváru

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.01.2013 11:54 |  
      0 0

      Z meho pohledu by si zaslouzil potrestani uz za to, ze spolu s Kretinskym aferu rozpoutal - pokud tedy Kretinsky nedoda dukazy.
      Byl to prave on, ktery na tiskovce zoufale vykladal, jak dostal zavazne informace, atd. atd... Nevidim duvod, proc by mel byt potrestan pak jen Kretinsky, kdyz ho v tom Pelta aktivne podporoval. Ale tezko cekat, ze Golda potresta predsedu, ktery ani nijak neskryva, ze fandi Sparte.

      • Re: Čáp v dnešním bulváru

        lassiter     před 12 lety 18.01.2013 12:24 |  
        0 0

        Já teda Goldu neznám moc, ale působí na mě celkem seriozně. Mam pocit, že to skončí tak, že nikdo potrestanej nebude a Golda odstoupí :-)

        • Re: Čáp v dnešním bulváru

          slaviator     před 12 lety 18.01.2013 15:59 |  
          0 0

          Golda je jeden z mála, kterýmu jde podle mě fakt o fotbal. Ale věř, že na něj asi mají špínu okolo SAZKY (byl tam vedoucím právního oddělení) a je na něho vyvíjen ohledně brašny neuvěřitelnej tlak ze všech možných stran.

          Křetinský dokonce navrhoval ustanovení speciálního tribunálu, kde by byl akorát Pelta, Rajchl jako místopředseda asociace, Golda jako předseda DK a Haindlová jako předsedkyně ORK, a málem by to i prošlo, ač je to naprosto v rozporu se stanovama. Haindlová naštěstí byla proti [a) by byla porušena dvojinstančnost b) žádnej takovej orgán v stanovách není, není ani počítáno s vytvořením ad hoc vyšetřovacího orgánu a kdyby to pak třeba Paclík dal k soudu, tak by asociace musela platit - vzhledem k tomu, že by porušila svoje vlastní stanovy].

          Já už si myslel, že se vše urovnalo, že Pelta pustil Lafatu do Sparty, Kovaříka do Plzně, připutovalo pár milionů hezky legálně na účet a je vymalováno. Ale Golda do toho šťourá (byť ne tolik jako u Střížkova do Kapra) a to se asi Křéťovi líbit nebude... Takže není nic jednoduššího, než to oddalovat a potom na valné hromadě nechat Goldu odvolat.

      • Re: Čáp v dnešním bulváru

        Jiri1     před 12 lety 18.01.2013 12:28 |  
        0 0

        Desim se takoveho uvazovani, ktere tady provozujete, i malemu diteti je jasne , ze existuji cele slozky materialu , ktere dokazuji korupci v Ceskem fotbale a Plzen napojena na rozhodci a delegaty pres stycne osoby je dnes pravem povazovana za umele vytvoreny projekt, ktery vytvorili velci hraci v zakulisi. Vzpomente dej , ktery se odehral okolo majitele Plzne Krize a dodnes nikdo nevysvetlil, co za tim je , vzpomente nastup cisteho Paclika, no a pakl uz staci vzpomenout jen , jak si svou investici chrani nejen Bebr a Damkova.
        Ono to neni moc jednoduche i proto, ze by to zasahlo spojence Sparty , lidi ktery s tim nemaji nixc spolecneho, kteri nekolikrat varovali obe strany, zasahlo by to i nas klub , na tom jsme se shodli temer vsichni.. A samozrejme by nezustalo jen u slov , litaly by kulky , litaly by tresni oznamen,, obvineni .
        Varoval jsem pred tim v zacatku kauzy , varuji i ted , konecne Golda take neni nezavisly , je to kun mistopredsedy Reichla , ktery velice dobre vi, ze dobrou hrou se da v tomto pripade v cervnu uhrat vse tj. zvysit zisk spratelenych firem a zmenit smer toku stovek milionu, ktere natecou do Ceskeho fotbalu.

        • Re: Čáp v dnešním bulváru

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 14:17 |  
          0 0

          Jednoduše řečeno je to jenom boj o koryta,vlastně to kopíruje českou politiku.

        • Re: Čáp v dnešním bulváru

          Pepino44     před 12 lety 18.01.2013 14:38 |  
          0 0

          Máš asi pravdu,že existují celé složky materiálů,které by mohly dokazovat korupci.Nejtěžší na tom asi je tyto materiály vytřídit tak,aby ti křišťálově čistí zůstali čistí a stali se ještě křišťálovější. Prostě aby ta špína spadla jenom na někoho.Myslím tím Paclíka (i když ho nemám rád). Jinak řečeno-vzepřel si se? Tak tumáš přes tlamu.

          • Re: Čáp v dnešním bulváru

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 15:45 |  
            0 0

            Dobrý den přeji.
            Pane Jiří, běžte okřikovat někam jinam, nevkládejte tady někomu do úst Vaše deklarace a hlavně se děste radši sám sebe. Nikdo tady nebyl při těchto disputacích tak naivní, aby si myslel, že neexistují tyto mafiánské praktiky. Pokud je něco meritem věci, pak je to hra pana Pelty a Křetínského o něčem, co určitě v našem fotbale není pěkné, ale pak je součástí celé této špíny i Sparta a my tu pokud vím diskutujeme o tom, že se chce jakýmsi podivným způsobem z toho Sparta nějak vykroutit. To je to, oč tu běží....... Tak už tu přestante vykřikovat, že Vás něco děsí a nejdříve si pořádně přečtěte, co je obsahem našich úvah. Přestaňte nás vůbec jakýmkoliv způsobem posuzovat či nějak charakterizovat.... už toho mám opravdu dost. Pane Jiří!!!!!!
            Sokrates55

            • Re: Čáp v dnešním bulváru

              Jiri1     před 12 lety 18.01.2013 16:58 |  
              0 0

              A co tedy chcete valku, aby se misto forbalu provozovali soudy, vsichni nebo temer vsichni vcetne tech novinaru, kteri nejsou tzv. nicci rikaji, ze to bude mit naprosto silene nasledky, tak jak to chcete resit.
              K tomu okrikovani, myslim , ze konkretne pan kteremu jsem to adresoval moc dobre vi proc, je zajimave , ze Vam nevadi treba silene vulgarity na mou adresu, to kdyz nesouhlasim se vseobcnym nazorem , jak je vse skvele.
              Vzdycky jsem si Vas vazil pro Vase nazory, v posledni dobe mam , pocit, ze uýz nejste nestranny, .

              • Re: Čáp v dnešním bulváru

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 18:31 |  
                0 0

                Bohužel, vůbec nic jste nepochopil. To je škoda.
                Sokrates55

              • Re: Čáp v dnešním bulváru

                subHuman     před 12 lety 19.01.2013 12:24 |  
                0 0

                Silene vulgarity? Upresnete.

  7. ofenzivní záložník

    Borris     před 12 lety 18.01.2013 17:26 |  
    0 0

    neustále se propírá, že nám chybí kreativní ofenzivní záložník co umí rozdávat balony a já jsem téhož názoru. A v tomto ohledu bych zaměřil svojí pozornost do Mladé Boleslavi. Ta má po příchodu Jarolíma už hotovou tlačenku na střed zálohy, šest hráčů! Brunclík, Kúdela, Ščuk, Opiela, Štohanzl a teď ještě Jarolím. Mít v týmu šest středních záložníků je poměrně luxus a Bolka by určitě někoho z nich uvolnila. Když to vezmu vylučovací metodou. Jarolím samozřejmě v úvahu nepřipadá, Kúdela je asi mimo naše možnosti toho bude chtít Bolka zpeněžit, Brunclík spíš ne a zbývají Štohanzl, Opiela a Ščuk. A z těchto tří bych bral kohokoliv, jedná se o kvalitní fotbalisty s dobrou rozehrávkou kteří se nebojí dát kolmici za obranu. Štohanzl ke konci podzimu hodně nastupoval, takže toho by asi Bolka spíš neuvolnila, ale u Opiely a Ščuka by Bolka mohla být svolná k jednání a tak bych se o ně určitě pokusil. Do Bolky se občas zajedu podívat, takže ty hráče poměrně znám a jsem si jistý že by pro nás byli přínosem. A třeba Opiela by mi k nám opravdu docela pasoval!

    • Re: ofenzivní záložník

      slaviator     před 12 lety 18.01.2013 17:53 |  
      0 0

      Opielu, je to Slovák a problémovej hráč. Tak by zapadl.

    • Re: ofenzivní záložník

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 17:57 |  
      0 0

      To jak máme brát nepotřebné záložniky z embéček?Myslím že nás bota tlačí úplně jinde,navíc jsem kousek od MB tak tam chodíme a zase o moc lepší ty záložnící to nejsou spíš naopak.

      • Re: ofenzivní záložník

        Borris     před 12 lety 18.01.2013 18:40 |  
        0 0

        Jsou to kvalitní hráči a to že momentálně někteří nejsou v základu neznamená, že jsou špatní. Když přichází k nám přichází někdo kdo se někde neprosazuje či neprosadil, tak tady má každý tendence na základě toho hned usuzovat, že tím pádem na Slávku nemá a že nemá kvalitu. Jenže to je docela nesmyslné a krátkozraké. Na vině můžou být jiné věci jako nepřízeň trenéra, nevyhovující herní styl, zranění které ho brzdí v lepších výkonech atd. Už se stalo milionkrát, že hráč který se někde neprosadil, tak jinde zářil. A sundejte všichni klapky, Bolka je momentálně minimálně na stejné úrovni jako my!

        Co se týká Opiely, takten byl do svého zranění oporou Bolky. Jenže po odchodu Koubka začala hrát Bolka pod Minářem víc silověji a na to se Opiela moc nehodí, stejně jako Ščuk. Tyhle dva byli po většinou pod Koubkem motory boleslavské zálohy. Ale co dovede udělat změna trenéra, který začne sázet na jiné hráče. A to je to o čem mluvím! Takže znovu! Když se hráč někde neprosadí, ani zdaleka to neznamená že nemá kvalitu hrát v jiném klubu který je i třeba na stejné úrovni. A třeba Plzeň je a nebo byl, plná odložených hráčů ze Sparty. Nebo Gebre, Gecov, Dočkal, Vácha se u nás taky neprosadili? Znamená to že nemají kvalitu? Asi ne co?

        • Re: ofenzivní záložník

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 19:53 |  
          0 0

          Ja tam prostě takovýho hráče nevidím.

    • Re: ofenzivní záložník

      denydzlSKS     před 12 lety 18.01.2013 18:05 |  
      0 0

      Já si naopak dovolím nesouhlasit. Ofenzivní tvořivý záložník není to co nám chybí. Velmi dobrý fotbal jsme předváděli s (pod)průměrnými LJem a Hrdličkou - jenže jsme měli výborný běhavý kraje a dva solidní útočníky - Vlčáka a Forda.

      Chybí nám systém hry, náběhy,..

      Navíc si myslím, že v Juniorce máme na pozici střeďáka vlastní potenciál..

      • Re: ofenzivní záložník

        slaviator     před 12 lety 18.01.2013 18:23 |  
        0 0

        z ligy bych všema deseti bral jediného záložníka - Pitáka. Ten k nám ale asi těžko půjde...

        • Re: ofenzivní záložník

          petrjir     před 12 lety 18.01.2013 18:30 |  
          0 0

          Já myslím, že by k nám on šel, ale naopak Pelta by ho vůbec nepustil. To už by pro něj bylo maximální oslabení týmu, který si nemůže dovolit, navíc by pomohl Slavii, což si taky nemůže dovolit.

          • Re: ofenzivní záložník

            slaviator     před 12 lety 18.01.2013 19:53 |  
            0 0

            proto říkám, že ten těžko přijde... ne že by nechtěl, ale protože ho Čáp nepustí

    • Re: ofenzivní záložník

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.01.2013 19:43 |  
      0 0

      Jenze to o tech strednich zaloznicich plati vice mene i pro Slavii: Ted jsou v kadru: Petrak, Gecov, LJ, Zmrhal, Simecek a Bazal. A to nepocitam hrace, kteri hraji v systemu 4-5-1 podhrot, tj. Kisela a Hrubeho. Nez Opielu nebo Scuka, radsi budu mit v zaloze Simecka nebo Zmrhala. Nehlede na to, ze v nejblizsich sezonach budou pro acko dozravat dalsi (stredni) zaloznici vysoke kvality. Z Cepelaka je zaloznik, v juniorce uz je Salasovic, o rocnik nize Broz a Prosek a i v mladsich dorostech se nasi zaloznici prosazuji do reprezentacnich vyberu.

      • Re: ofenzivní záložník

        subHuman     před 12 lety 19.01.2013 12:18 |  
        0 0

        Presne tak. Strednich zalozniku mame kopici i do budoucna. Pali nas utocnici a "ostre kraje" ktere nemame ani v acku ani v mladezi.

        • Re: ofenzivní záložník

          Borris     před 12 lety 19.01.2013 14:57 |  
          0 0

          ostré kraje v mládeži máme. Prošek a Bazal jsou přesně tyhle typy. A třeba Proška když jsem loni viděl v zimní přípravě, tak rychlostně bych se ho nebál porovnat se Švenťákem.

  8. Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

    zeleznik2     před 12 lety 18.01.2013 19:18 |  
    0 0

    Očekávané se stalo skutkem, Martine díky a hodně štěstí, doufám, že se za poté znovu vrátíš do Slavie. Na druhou stranu si myslím, že Martin asi myslel výš, 13 tým Bundesligy asi není ten top tým o kterém snil, líbilo se mi prohlášení, že v GL bude hrát jen za Slavii, to se cení!!!Tak ještě jednou hodně štěstí v Düsseldorfu, jsem zvědavý zda Bortel zvládne svoji úlohu, s uzdraveným Dobrotkou by to mohlo klapat. Jinak jsem trošku překvapený, podle Sportu jednáme s Depetrisem!!!, který odmítl luxusní nabídku ze Slovanu Bratislava!!Tak snadno to vyjde Fenin s Depetrisem to by byla útočná síla jako hrom.

  9. Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

    opicemag     před 12 lety 18.01.2013 20:07 |  
    0 0

    Jak to teď vypadá se stopery.
    Máme Hubáčka, Dobrotku, Bortela + hráči z B týmu.
    Dobrotka a Bortel neodehráli v A týmu nic. Nevím jak na tom jsou a jak jsou dobří.
    Hubáček již není co býval a často přes něj padají góly. Navíc mladší již nebude.
    Jak jsou na tom hráči z B týmu? Mají na to, aby hned naskočili do ligy? (Asi to ale nebude aktuální, Rada bude stavět Hubáčka, ale kdyby se někdo zranil...)
    Myslím, že by se nám ještě jeden stoper hodil hned (s Hubáčkem bych osobně moc nepočítal, maximálně na záskok, ale Rada ho asi bude stavět).

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      hamlo1 (přítel SN)     před 12 lety 18.01.2013 20:16 |  
      0 0

      tak mě napadá : Hubáček to zařídí :)

    • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.01.2013 20:24 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, ze z Cepelaka zrejme bude defenzivni zaloznik, tak se asi bavime jen o Kolarikovi (ten ovsem taky hraje ted v priprave v zaloze). Ja si myslim, ze by se klidne mohl v acku vyzkouset minimalne nez se odjede na herni soustredeni, ale neverim tomu. Bud prijde nekdo novy a nebo Rada preskoli Petraka...

      • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

        th     před 12 lety 18.01.2013 21:10 |  
        0 0

        Kdo nový, jestli se můžu tak zeptat? Ten Radův borec z Teplic, o kterém se tu mluvilo jako o lamači kostí?

        • Re: Martin Latka podepsal v Düsseldorfu

          quelhar (admin)     před 12 lety 18.01.2013 21:21 |  
          0 0

          To opravdu netusim...