Hráči Slavie

Do Slavie míří Martin Fenin!

Martin Fenin je novou posilou Slavie! Jeho odchod potvrdil oficiální web Energie Chotěbuz a Slavia již hráče sama představila.  Doplněno o vyjádření z tiskové konference 

Martin Fenin (25) je odchovancem teplického fotbalu. Za místní klub odehrál 77 ligových zápasů, ve kterých si připsal 15 branek, což mu vyneslo angažmá v Eintrachtu Frankfurt. V Bundeslize odehrál 90 utkání, v nichž nastřílel 15 branek. Postupně však vypadl ze sestavy a přestoupil do druholigové Chotěbuzi, za kterou však kvůli psychickým problémům, které vygradovaly pádem z okna, nastoupil jen čtyřikrát.

Martin Fenin zanechal i výraznou stopu v reprezentaci. Byl členem stříbrného kádru z MS do 20 let v Kanadě a probojoval se i do seniorské reprezentace, za níž vstřelil 3 branky. Fenin je také držitelem ocenění "Talent roku" z roku 2007.

"Pokud se týká transferu, který jsme v poslední době dotahovali, chtěl bych poděkovat agentuře Sport Invest, bez jejíhož intenzivního přispění by se tento přestup nemohl uskutečnit. Zajímavou informací pro fanoušky může být, že tento transfer nebyl nějakým nepromyšleným krokem, monitorovali jsme situaci od září 2012, nešlo o náhodnou akvizici. Během vyjednávání se zástupci Slavie několikrát s hráčem sešli na osobních jednáních, nová akvizice našeho managementu Luboš Kubík se na Martina byl v Německu podívat na tréninku i na zápasech," uvedl na oficiálním webu generální ředitel Slavie Zbyněk Kusý.

"Jsem rád, že se to takhle dotáhlo, nebylo to vůbec jednoduché. Poslední půlrok jsem jen trénoval a nehrál a řešil jsem, co bude. Vyhlížel jsem dobu, kdy budu zase stabilně na hřišti a jsem rád, že to takhle dopadlo a že jsem ve Slavii, ," dodal samotný hráč, který je dle svých slov v dobré fyzické kondici.

Ve Slavii Fenin podepsal blíže nespecifikovaný víceletý (delší než 2 roky) kontrakt.

Komentáře (230)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 16:51 |  
    0 0

    Upřímně nevím co od tohoto (snad už jistého) příchodu čekat, nicméně Martinovi budu v našem krásném dresu přát jen to dobré, ať prožene míč soupeřovým "goalem" co nejčastěji.

  2. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    Artur (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 16:51 |  
    0 0

    Mám velkou radost, kdo by to byl před lety řekl. Sice přichází po velmi problematické minulosti, ale ten kluk kopat umí, teď jen aby z něj Rada dostal to co v něm je. Za mě palec nahoru, moc mu držím palce ať nás pozvedne a třeba si zase vykope Evropu.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      patras     před 12 lety 15.01.2013 17:03 |  
      0 0

      Bylo by moc hezký kdyby se restartoval a nám pomohl. Snad se to povede a Slavie pomaže tabulkou vzhuru. Tak držím palce.

      Je pravda ta, že kvalitních útočníku je pramálo, tak buďme rádi a držme mu palce!!!

  3. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    petrjir     před 12 lety 15.01.2013 16:55 |  
    0 0

    Dotaz pro redakci: V článku uvádíte, že by měl být představen na zítřejší tiskovce. To je pouze odhad nebo víte, že tiskovka bude? Pokud bude, dá se někde oficiálně zjistit, kdy a v kolik má být tiskovka? Na minulým webu to dávali do kolonky media, ten nynější nic takovýho neumožňuje.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 16:58 |  
      0 0

      Zdravím,
      pokud mohu odpovědět za redakci, měla by být před zítřejším zápasem. Nicméně klub ještě pozvánky neposlal.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        petrjir     před 12 lety 15.01.2013 17:02 |  
        0 0

        Díky, ale právě se chci zeptat, zda mohu zjistit, ačkoli nejsem ani novinářem, ani majitelem akcií, zda nějaká tiskovka bude. Dříve to dávali na web do kolonky media, nyní už ne. Takže to, že bude tiskovka vědí v podstatě jen novináři?

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 17:03 |  
          0 0

          zatím to nevědí ani novináři ;-)

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Alanor (admin)     před 12 lety 15.01.2013 17:03 |  
          0 0

          Ano, ty tiskovky asi nejsou určeny pro veřejnost.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Alanor (admin)     před 12 lety 15.01.2013 17:01 |  
      0 0

      Já jsem redaktorem poměrně krátce, takže nejsem v mail listu mediálního oddělení Slavie. Quelhar kolem poledne psal, že mu zatím nic nepřišlo. Nicméně Držmíškovu tiskovku svolala Slavia ten den ráno, takže pozvánka ještě může přijít. :)

      Spoléhám se tak na info redaktorů deníku Sport. Navíc pro jistotu píšu, že by měl být představen a ne že bude představen na 100 %.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        quelhar (admin)     před 12 lety 15.01.2013 17:14 |  
        0 0

        Zatim porad jeste nic neprislo...

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 21:54 |  
          0 0

          Tisková konference se uskuteční na stadionu v Edenu v Boardroomu Slavie ve 2. patře. Začátek je ve 12 hodin.

  4. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 16:57 |  
    0 0

    tak držím palce. Stejnej případ jako Mičola, velký očekávání, tak snad je naplní.

  5. Věřím!

    Philliip     před 12 lety 15.01.2013 16:57 |  
    0 0

    Něco mi říká, že nás Martin mile překvapí a bude velkou posilou. Věřím mu a přeju hodně štěstí v nejkrásnějším dresu planety Země:)

  6. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    Horis79     před 12 lety 15.01.2013 16:58 |  
    0 0

    Web FC Energie nic nepotvrdil, je tam jasně poukazováno, že se vedou jednání, že chybí podpisy. Až bude podepsáno, tak se můžeme bavit o jeho přínosu pro SKS, o kterým dost pochybuju, snad se pletu.

  7. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 17:06 |  
    0 0

    Tak vypadá to, že můj tip vyšel, pokud se to zítra potvrdí, hodně štěstí Martine, doufám, že nám svými góly pomůžeš...

  8. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 17:09 |  
    0 0

    trocha optimismu :) jde k nám hráč v nejlepších letech, vicemistr světa do 20 let se zkušenostmi ze seniorské reprezentace a bundesligy :))

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 17:23 |  
      0 0

      Neschopnost Slavistickeho vedeni
      ....................................................................
      Bohuzel udeje se zrejme vec , ktere jsem se docela bal, prichazi problemovy hrac, ktery ve svem klubu nebyl schopen pomalu ani dojit na trenink, momentalne je to herne celkem dost silene, hrac nema zatim potrebnou vykonnost ani vuli.
      To opravdu nemuzeme privest jednoho normalnihoo hrace, ktery by byl okamzite posilou, to k nam chodi opravdu jen odepsane kusy , ktere se potrebuji vzpamatovat.

      Kusy neni prinosem
      ....................................
      Bohuzel pan Kusy jen slibuje , pak zas nejsou penize , pak ze budeme mit moviteho spozora , pak zase , ze nevi jestli se to stihne do jara , prijde mi to , ze opravdu nevi dne ani hodiny , anebo ze jako reditel fotbaloveho klubu nechape zakladni principy rizeni klubu.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 17:26 |  
        0 0

        Já bych to zase tak černě neviděl, třeba nás Fenin ještě překvapí. Jak se říká "v nohách to má" a snad v něm klub dokáže dát do pořádku i tu hlavu.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          bongor     před 12 lety 15.01.2013 17:42 |  
          0 0

          Já už jsem k tomu svůj názor řekl,radost nemám,ale přeju Martinovi aby se vzchopil jako správný chlap a doufám pevně,že jsem se v hodnocení tohoto přestupu spletl a on nám všem ukáže,jak se dávají góly.Hlavně ho musí podržet ostatní,o trenéra strach nemám,ten si ho sám vybral.
          Jinak ještě o panu Kusém:Dělá na mě ten nejlepší dojem,nepřipadá mi jako někdo,kdo by neměl ponětí o řízení klubu.To je střelba vedle.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        petrjir     před 12 lety 15.01.2013 17:40 |  
        0 0

        Mohu se zeptat, zda máte info o druhém potencionálním útočníkovi pane Jiří?

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          patras     před 12 lety 15.01.2013 17:48 |  
          0 0

          pana Jiřího nekomentovat a neřešit! Příspěvky jeho přecházím...

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 17:54 |  
            0 0

            Schopny reditel nekeca , ale dela , pokud slibi posily musi prijit do 48 hodin, ne za mesic atd, k posilam nic noveho, udajne se Kubik diva venku, z Ceske ligy Veverka, Slepicka, ty slovenske topky pry byly fabulace suterennich zurnalistu ze Sportu.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              patras     před 12 lety 15.01.2013 17:56 |  
              0 0

              prej za 48 hod. :-D :-D :-D :-D JA SE BAVÍM... ještě něco, prosím.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              patras     před 12 lety 15.01.2013 18:09 |  
              0 0

              a další věc, on někde někomu něco nutil a sliboval??!! Pouze odpovídal na naše dotazy, nic konkretního neřekl. Co řekl, tak možná to, že jednání jsou složitá. Bejt Kusým tak už bych nikomu na nic neodpovídal, protože se to akorát otačí proti němu.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:17 |  
                0 0

                Pane Patras na Vase diskuzni prispevky nebudu reagovat. S uctou Jiri1

                • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                  Pepino44     před 12 lety 15.01.2013 20:38 |  
                  0 0

                  Pane Jiří,bylo by nejlepší,kdyby jste nereagoval na nic a nikoho. Předem děkuji.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 17:54 |  
          0 0

          Slyšel jsem, že by to snad měl být kdosi z Balkánu, ale Bůh suď...

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:02 |  
            0 0

            Hm, myslel jsem spise na nekoho z jineho kontnentu , ale uvidime, hlavne , aby to zase nebyla naka barova akvizice nebo dalsi prosle zbozi

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        koscheen (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:37 |  
        0 0

        Pane Jiří, slyšel jsem že v příchodu Fenina má prsty zdejší redakce, nebál bych se o ní otřít ;)

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        sasky     před 12 lety 15.01.2013 19:36 |  
        0 0

        Tak v druhém bodě prrr. Ono dostat na dres Františka Vomáčku z horní dolní za pár set tis. ročně není zas takový problém (věřím, že Platil by to udělal, aby nám zaplácl hubu sponzorem). Ale dostat tam větší firmu se zajímavým plněním a dlouhodobě chce asi čas a jednání. V Pardubicích se hokejky pohybovaly rozpočtově dlouhodobě mezi top3 týmy, nevidím jediný důvod proč by to nemělo jít se Slavií.

  9. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    petrjir     před 12 lety 15.01.2013 17:45 |  
    0 0

    Jinak Ševinský jde do Boleslavi, což při aktuálním počtu stoperů v Plzni skutečně nahrává včera spekulované myšlence o příchodu Latky...

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Alanor (admin)     před 12 lety 15.01.2013 17:48 |  
      0 0

      Jo, akorát jsem na to myslel. O odchodu Ševinského se také spekulovalo dopředu. Ale tak doufám, že Slavia ví, co dělá, když o něj neměla zájem a vzala Bortela, který je sice neznámou, ale na druhou stranu je o dost mladší.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Alanor (admin)     před 12 lety 15.01.2013 17:49 |  
        0 0

        A k Latkovi - doufám, že tam nepůjde, osobně by mě docela dost zklamal.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Artur (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 17:53 |  
          0 0

          No mě spíš překvapil Volešák do Plzně... trochu tento přestup nechápu.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          quelhar (admin)     před 12 lety 15.01.2013 17:59 |  
          0 0

          Latka si timhle prestupem snad naporad zavre dvere do Slavie. To, co udelal, se proste ve slusne spolecnosti nedela.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:03 |  
            0 0

            Za oficialni podpory vedeni, trenera i vsech slusnych Slavistickych novinaru, proste fotbalu Zdar.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            mart     před 12 lety 15.01.2013 18:12 |  
            0 0

            Ja bych si pral aby sel Latka do Plzne.
            Pokud pude ven = nedostaneme ani korunu, pokud pude do plzne - 4 mozna 5 milionu.
            Pro me za me, kdyz chce, at do do P..... lzne

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            petrjir     před 12 lety 15.01.2013 18:13 |  
            0 0

            A to je jistá věc s tím Latkou Quelhare či Jiří?

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              quelhar (admin)     před 12 lety 15.01.2013 18:16 |  
              0 0

              Jiste to mozna je, ale ja to jiste nevim, jen se rozsirily spekulace. Pro jistotu jim verim a treba budu prijemne prekvapeny, kdyz tam nepujde.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                petrjir     před 12 lety 15.01.2013 18:22 |  
                0 0

                Ze jsi psal uz v minulem case, tak jsem myslel, ze je to hotova vec

                • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                  quelhar (admin)     před 12 lety 15.01.2013 18:24 |  
                  0 0

                  Vim, omlouvam se, nechal jsem se unest... Proste si myslim, ze to tak dopadne a jsem nastvany uz dopredu.

                  • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                    petrjir     před 12 lety 15.01.2013 18:27 |  
                    0 0

                    To já teda taky. Zahraničí mu přeji, ale Plzeň v žádným případě. Byl bych zvědav, jak by se k němu postavil např. kotel při vzájemném zápase. Já bych rozhodně nebyl ticho...

                  • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                    bongor     před 12 lety 15.01.2013 18:46 |  
                    0 0

                    Podle mě je to hodně daleko,protože dnes pustili Ševinského,o kterém tvrdili,že ho pustí,jen když seženou kvalitní náhradu.
                    A s Latym si hodně pomůžou.
                    Ovšem krásný příspěvek k čistotě fotbalu v Čechách dali opět staří známí sparta a Jablonec.Jablonec totiž pustil Lafatu s podmínkou,že když se rumun dostane do LM,bude se Jablonec podílet na financích,které rumun bude inkasovat.Takže tři body pro rudocha ze zápasu s Jabloncem znamenají současně pěkný příspěvek do jablonecké kasy.Opravdu čítankový příklad nevinnosti.

                    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                      mart     před 12 lety 15.01.2013 19:07 |  
                      0 0

                      myslim, ze se tomu rika " na ferovku" ... :D

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:16 |  
              0 0

              Tady bez muceni priznam, ze proste nevim, proc by ale chodil do Plne, kdyz mu dvojnasobne prachy daji za Uralem a jeste k tomu viceletou smlouvu.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:16 |  
              0 0

              Tady bez muceni priznam, ze proste nevim, proc by ale chodil do Plne, kdyz mu dvojnasobne prachy daji za Uralem a jeste k tomu viceletou smlouvu.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                Kornovo     před 12 lety 15.01.2013 18:38 |  
                0 0

                to je vul ten latka,to nemohl jit radeji do sigmy,kdyz uz prechazi v ramci ligy?

                • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                  KaiN     před 12 lety 15.01.2013 19:10 |  
                  0 0

                  Jde tam, kde dostane víc.

  10. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:10 |  
    0 0

    Nejásám – není důvod. Současně ale nechci toho kluka předem odepsat, koneckonců to není straka, že… Je ale zřejmé, že jeho současný stav fyzický i psychický bude asi velkým otazníkem.

    Nicméně: pan Jiří by si představoval hotovou, okamžitou posilu. Já samozřejmě také, ale přiznávám, že absolutně netuším, kde ho vzít. Útočníci jsou zcela zjevně velmi nedostatkové zboží, ale vysázet 20 mil. Kč za jakéhokoliv českého hráče mi v současné situaci nejen ve Slavii, ale ve sportu/fotbale obecně, skutečně přijde jako nesmysl. Navíc mám pocit, že každý, kdo dokázal za půl sezony dát nějakých 7-8 branek, nabyl dojmu, že je hvězda první velikosti a tomu by měl zcela jistě odpovídat i jeho plat. Ono, obecně začíná v českém fotbale platit u hráčů mladé generace taková nepřímá úměra mezi vynaloženým úsilím a platovým požadavkem. Jak dlouho to klubové kasy ještě mohou vydržet, těžko říct…

    Pak se tady ozývají hlasy po mladých odchovancích. Tady se musím zcela podepisat pod názor quelhara: útočníky schopné naskočit do ligy prostě v mladších kategoriích nemáme, a bojím se, že ještě dlouho mít nebudeme. Kdo občas viděl juniorku či nejstarší dorost, to jistě potvrdí. A vzývat nedávné pokusy typu Vyhnala, Zákostelského či Paprčiaka je pak už jen zoufalým výkřikem naprostého snílka.

    Kruh se uzavírá. Nad příchodem Fenina (pokud tedy vůbec skutečně dorazí…) není důvod skákat radostí. V kůži našeho managementu s aktuálním stavem rozpočtu, (ne)ochotou velkých i středních firem vkládat peníze do českého fotbalu a stavem útočníků na českých trávnících bych tedy ale rozhodně být nechtěl…

    P.S. Co ten Latka, proboha? Z toho by mi tedy opravdu bylo smutno…

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:13 |  
      0 0

      K panu Quehlarovi se moc vyjadrovat nebudu, 20 milionu za utocnika jsme uz nedali hodne dlouho, ale slusnych utocniku u nas pobiha cela rada a to vcetne tech ze Slavie.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Edisni     před 12 lety 15.01.2013 18:18 |  
        0 0

        Mohl byste z té celé řady slušných útočníků, kteří po českých trávnících pobíhají, jmenovat alespoň tři, z toho alespoň jednoho ze Slavie?

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:20 |  
          0 0

          Pospěch? :)

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:34 |  
            0 0

            Furt si myslim, ze ve Slavii by mel dostat vetsi prostor Cervenka, ty ostatni uz jsem jmenoval vicekrat.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:34 |  
            0 0

            Furt si myslim, ze ve Slavii by mel dostat vetsi prostor Cervenka, ty ostatni uz jsem jmenoval vicekrat.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Kornovo     před 12 lety 15.01.2013 18:16 |  
      0 0

      tak treba slovacko si vytahlo nejakeho mladocha z juniorky a v prvnim pripravnem zapase nasazel hattrick a trener o nem rika,ze asi zustane,takze tady je videt ze to jde.naopak ve slovacku konci nestorovski,ktery nesplnil ocekavani.ze by nase nova posila z balkanu?

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Jiri1     před 12 lety 15.01.2013 18:19 |  
        0 0

        At to bude kdokoliv , bude-li hrat alespon prvni ligi a dal za sezonu 10 fiku, nemam s tim problem, .

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        quelhar (admin)     před 12 lety 15.01.2013 18:23 |  
        0 0

        Ovsem slovacky Hasa neni zadne nezname jmeno, to je mladeznicky reprezentant, ktery dal na podzim v juniorske lize 12 golu. To neni hrac vytazeny odnikud. Toho hrace si Slovacko vychovalo a sklizi ovoce. My takoveho hrace v juniorce nyni nemame. Nejvic se tomu blizi Liska v U19, ktery se na podzim rozstrilel, ovsem ten napr. neni reprezentant.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:25 |  
          0 0

          O Liškovi jsem také slyšel dobré reference, tak třeba za rok, dva jej uvidíme v áčku.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Kornovo     před 12 lety 15.01.2013 18:29 |  
          0 0

          to je mi jasne quelhare,ze pro tebe jako top odbornika na juniorske souteze to neni neznamy hrac,ja tak dobry prehled bohuzel nemam.ale v rozhovoru pro tisk pusobil,ze to ma celkem srovnane.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:40 |  
            0 0

            Dobrý večer přeji Vám všem.
            Tak jsem se dozvěděl, že Fenin je potvrzen a žádný jiný útočník už na cestě v současné době není. Pokud se to povede, snad bude jeden mladý útočník. Nebude to ani slovák a ani ze západu. Víc zatím nevím. Jsou tam "nahoře" všichni děsně tajemný. Teď mi tady asi umejete hlavu za ty spekulace, ale opravdu jsem víc nezjistil. A to jsem si myslel, co se všechno nedozvím..... :-)
            Jak jsem již napsal, z Fenina odvázaný nejsem, ale nejsem hyena a tak mu přeji všechno dobré.......... I když se říká, že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš.......
            Sokrates55

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              mart     před 12 lety 15.01.2013 18:43 |  
              0 0

              Sokrate, priteli, .... hlavu samozrejme radi umyjeme, ... ale sampon si musis prinest vlastni :D
              To vis, je blba doba.....

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                bongor     před 12 lety 15.01.2013 18:52 |  
                0 0

                Já zítra jedu do Prahy,tak nějaký šampon přibalím a je to vyřešeno.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              petrjir     před 12 lety 15.01.2013 18:48 |  
              0 0

              Na plzeňském fóru mají Latku za hotovou věc (taky jejich spekulace), ale vzhledem k tomu, že se Plzeň o něj zajímala již před půl rokem, tak by to dávalo smysl. Už včera Slaviatorův skrz svůj "zdroj" uvedl, že Latka tam má namířeno, tak na tom asi něco bude. Pokud by tam opravdu přestoupil, tak mu tam nepřeju nic dobrýho. Zahraničí bych mu přál a pochopil to, ale v rámci GL opravdu ne.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                mart     před 12 lety 15.01.2013 18:55 |  
                0 0

                Uprednostnuji prospech slavie pred vlastnimy pocity. Pocity si muze dovolit je ten kdo na ne ma finance.
                Budme trochu pragmaticti.
                Kdyz pujde Latka ven dostanem prd.
                Kdyz pujde do Plzne, dostanem penize. Ne balik ale aspon neco.
                U me dobra. At de do P....lzne

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              petrjir     před 12 lety 15.01.2013 18:53 |  
              0 0

              A ještě ke spekulacím Sokrata. Pokud Fenin má být tím očekávaným spasitelem, druhý útočník nebude a Latka odejde, tak pak nevím, kam vedení kráčí.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:51 |  
          0 0

          Tedy, osobně závidím panu Jiřímu ty zástupy těch útočníků, na které je radost pohledět. Já viděl za poslední rok kdeco, dorosty počínaje, ale prostě je nevidím... Faktem ovšem je, že mi doma naznačují, abych si došel k očnímu, tak třeba i ten fotbal pak bude veselejší.
          K Liškovi: Mezi dorosty a dospělými soutěžemi je obrovský skok a hráčů, kteří dokáží naskočit rovnou do chlapů, bez mezistanice v juniorce, béčku nebo alespoň hostování, je dlouhodobě naprosté minimum.
          Na druhou stranu, o účast v mládežnických reprezentacích se odehrávají takové manažerské bitvy, že je z toho jednomu až nevolno. Takže to, že někdo nebyl v U-17 nebo v U-19, nemusí nutně vypovídat úplně o všem.
          V každém případě - pane Jiří, když voláte ve svém příspěvku po "okamžité posile", Červenku jste tím ovšem jistě nemyslel?

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            bongor     před 12 lety 15.01.2013 18:58 |  
            0 0

            Taky jsem Ti chtěl poradit toho očaře.Můžeš si nechat udělat laserovou operaci,jedno oko Tě přijde na 30 tisíc.Ale ještě na tom vyděláš,protože konečně uvidíš zástupy skvělých útočníků v naší lize,za kterými bys jinak musel jezdit přes celou Evropu.Ještě na tom můžeš ušetřit.
            I na těch čočkách do oka můžeš ušetřit,zdarma Ti nainstalují klinicky nevyzkoušené čočky z Indie.Pánbůh potěš.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            jarodo57     před 12 lety 15.01.2013 19:35 |  
            0 0

            Bohužel pokud opravdu je příchod Fenina tutovka ,tak se přesně naplňují předpoklady pana Jiřího a to si pánové myslete co chcete,ale on toto neustále připomíná(absolutní diletantství vedení s možností dělání všeho možného aby to nefungovalo jak to fungovat má).Ale mě to v případě příchodu Fenina přesně zapadá do této koncepce. Koncepce dalšího rozebírání (nahrazuji tímto slovo rozkrádání) naší Slávie.Samozřejmě , že máme jiné názory na fotbalisty,ale tento krok dle mého názoru je absolutně krokem k zamyšlení proč a kdo z toho bude mít užitek. A takových případů jsme byli svědky v posledním období mockrát.A kdo tedy tyto přestupy dělá a jaký z toho má užitek hlavně Slávia?Já nikomu nevnucuji svůj názor na to kdo má hrát a kdo ne, ale letité mé zkušenosti mi říkají, že tohle je na úrovni příchodu Straky( ten hráč skoro 3 roky nehrál,je lidsky problematický a hlavně člověk trpící depresemi je nemocný a bude mít problémy neustále). Slávie z toho nebude mít vůbec nic - naopak.Omlouvám se Feninovi. Pokud mě na hřišti přesvědčí o něčem jiném rád se mu za to co o něm píši omluvím.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              Boss82     před 12 lety 15.01.2013 20:51 |  
              0 1

              To jarodo57: Co je zase tohle za kecy? Takže k nám přichází nějaký hráč (a teď je jedno, o koho jde) a Vy z toho vydedukujete, že se jedná o rozkrádání Slavie. Co je tohle za demagogii? A takové ty konspirační bláboly "kdo z toho bude mít užitek", to se ani nedá číst. Kde na tyhle kraviny chodíte?

              Pokud vím, tak v zimním přestupovém období již dorazili Gecov, Bortel a zřejmě Fenin. Všechno jsou to hráči s mimořádným potenciálem, který sice zatím zcela nenaplnili, ale držme jim palce, aby se jim to podařilo právě ve Slavii. Naopak tým opustili nepotřební Milutinovič, Cicman a Frejlach. A hlavně - neodečel žádný z talentů z naší juniorky. Tak o jakém rozkrádání to tu žvaníte?

              Musíme se smířit s tím, že na hráče typu Tecl, Kovařík, Lafata, Vácha momentálně nemáme peníze, tak holt musíme oslovovat hráče, kterým třeba někde končí smlouva, nebo třeba mají jisté problémy. Myslím, že vzhledem k těmto okolnostem, přivedlo vedení to nejlepší, co se dalo.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                jarodo57     před 12 lety 16.01.2013 17:53 |  
                0 0

                Boss82-Žádné konspirační bláboly,žádná demagogie,žádné krávoviny. Jen a pouze jiný názor a pohled na vše co se kolem Slávie děje.Já nikomu neberu názor na to, že Fenin je super hráč,který se u nás chytí, vy mi neberte názor , že je to absolutní nula,která bude stát hodně, hodně peněz. Zbytečně. A to je právě ta konspirace. Protože si myslím, že když se taková osoba vezme , tak určitě z toho někdo má profit( měl by z toho nejvíce profitovat klub) a já jsem přesvědčený , že to Slávie není.Takže o co jde ? O to, že máme jiný názor na to kdo je Martin Fenin a co pro klub přinese.O Bortelovi a ani o Gecovovi jsem nenapsal ani větu.Ale neberte to tak , že začne sezona a já tomu Feninovi,že bude oblékat slávistický dres nebudu fandit.Možná, že ale časem taky poněkud změníte náhled na určité věci co se ve Slávii od roku 2009 děje.

                • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                  jarodo57     před 12 lety 16.01.2013 17:56 |  
                  0 0

                  dějí

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              Pepino44     před 12 lety 15.01.2013 21:11 |  
              0 0

              ProsímTě,snad lze pochopit,že asi nejsou peníze.Kvůli jménu Slávia k nám nikdo nepůjde. A protože se tonoucí i stébla chytá,vzali toho Fenina. Pan Jiří stále volá po našich odchovancích ale po kterých? Na ty co již někde hrají nemáme na přestup,a juniorku asi neviděl hrát.Nehrají špatně,hrají útočný fotbal ale na GL to prostě ještě není.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                jarodo57     před 12 lety 16.01.2013 18:01 |  
                0 0

                Bylo by potřeba se zanyslet taky nad tím jestli momentálně Fenin je vůbec lepší než ty kluci v juniorce.Ani ve 2.bund.lize si nekopl.To je ,ale vedlejší.Pro mě je nejdůležitější jakým stylem , s jakou koncepcí ofenzívy budeme hrát.Pokud to bude Radův styl z podzima tak i Ibrahimovič by byl k hov.... A to je ten zásadní problém . Trenér.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:53 |  
      0 0

      A Latka, pokud opravdu skončí v Plzni, ať už se v Edenu raději více neukazuje. Jeho děkovačka na severní tribuně by pak navždy musela být ukazována jako odstrašující příklad!!!

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 18:58 |  
        0 0

        Vítejte ve světě "moderního fotbalu".
        :-(

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        bongor     před 12 lety 15.01.2013 18:59 |  
        0 0

        Souhlas,podpis.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          petrjir     před 12 lety 15.01.2013 19:11 |  
          0 0

          Ten názor, že tam půjde u mě zesiluje o to víc, když vím, že Kovařík a Tecl mají za agenta Pasku. A koho má asi Latka?

  11. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    klimi     před 12 lety 15.01.2013 19:22 |  
    0 0

    Jiří: Červenka si opravdu více prostoru ve Slávii nezaslouží, šanci v A týmu si za své působení v juniorce rozhodně nezaslouží, ale v naší bídě je možné vše...

    K Liškovi: Nechápu, zda by ve chvíli, kdy máme v týmu 2 útočníky, byl takový problém, kdyby aspoň s Áčkem celou zimu trénoval.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:51 |  
      0 0

      No ono je to sice hezké, ale jde o to, že u tak mladých hráčů je opravdu důležité nic neuspěchat. Ja věřim, že kdyby byl tak vyspělý že už by s áčkem trénoval. Ale nebylo by dobré ho za všech okolností přesunout do áčka, jemu by to mohlo stoupnout do hlavy nebo cokoli jiného a je možné, že už by se z toho taky nikdy nemusel vzpamatovat. Já doufám, že potvrdí i na jaře svůj střelecký potenciál a pak by se o nečem třeba dalo uvažovat.

  12. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    petrjir     před 12 lety 15.01.2013 19:27 |  
    0 0

    "Neříkám, že se to v příštích hodinách nestane, ale zatím nic dohodnuté není. Se slávistickým majitelem Alešem Řebíčkem jsem se ještě nesetkal," prohlásil plzeňský majitel Tomáš Paclík.
    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalova-plzen-laka-do-obrany-slavistickeho-srdcare-latku-pox-/fotbal.aspx?c=A130115_191244_fotbal_pes
    Z toho plyne, že Slavia asi cítí, že ho tady neudrží a tak třeba sem půjde nějaký hráč jako náhrada místo tabulkového odstupného. A po Slavii budou chtít, aby se ho nesnažila udržet...

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 19:32 |  
      0 0

      Už je to bohužel hotové, zítra ho představí. Nevadí mi, že jde do Plzně, ale vadí mi, že ho ve Slavii neudrželi. Absolutně nechápu vedení, že stěžejnímu hráči nabídnou 150 měsíčně, zatímco Rada má čtvrt mega. Mám takový pocit, že ať je ve vedení Slavie kdokoli, ten diletantismus se pořád opakuje!

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Euforak (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 19:32 |  
        0 0

        Jak víš, že hotové?

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 19:36 |  
          0 0

          Mám své zdroje :-)

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Euforak (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 19:38 |  
            0 0

            Ale nekecej.. Takovejch už tu bylo :) PM..

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 19:42 |  
              0 0

              Uvidíme zítra. Bohužel bych na to vsadil celé svoje neexistující úspory. Procházka zraněnej, Hejda zraněnej, Čišovský zraněnej a oni pustí jedinýho zdravýho stopera?

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                Euforak (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 19:43 |  
                0 0

                Jde mi o to, že nevěřím ML, že by to takhle chtěl a ze slávky by do Plzně šel.. Víc nevim..

                • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                  Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 19:48 |  
                  0 0

                  Proboha proč? Když dostane o 100 000 měsíčně víc, může si zahrát poháry, zviditelnit se a potom ještě zkusit zahraničí? Klubismus je úžasná věc, ale za něj si vilu nepostavíš. Takhle od stolu se to odsuzuje velmi jednoduše.

                  • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                    denydzlSKS     před 12 lety 15.01.2013 20:16 |  
                    0 0

                    Jsme fanoušci! Kdo jiný by měl dbát, vyžadovat a oceňovat klubismus než my? Nebo máme být pragmatičtí a k historii a tradici neteční a brát to jako přežitek?

                    Za sebe říkám, že jestli je to pravda, tak u mně Martin skončil. To že se mi nelíbil jeho půlroční postoj "uvidím jestli bude něco, přinejhorším zůstanu" bych pochopil - odpustil jsem to i Skácelovi, který pokaždý jde radši rejžovat někam do ciziny, ale jít do jiného klubu v ČR, HNUS!

                    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                      Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 20:21 |  
                      0 0

                      Ale to jsou přece dvě věci - mě to jako fanouška strašně mrzí, ale v Latkově případě bych se asi zachoval stejně - taky mám doma dvě malé děti. Na vině není Latka, ale vedení Slavie!

                      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                        denydzlSKS     před 12 lety 15.01.2013 20:31 |  
                        0 0

                        Ano, vedení je na vině, že mu nabídlo víc něž komukoliv jinému hráči, že ho velmi nestandardně nechalo trénovat s týmem i když nemá smlouvu a chce odejít do zahraničí, načež Martin, fyzicky kvalitně připraven Slavií, odejde zadarmiko do týmu české ligy.. Doufám, že se alespoň trochu stydí! Ať mi neříká, že neměl nabídku z ciziny, kde by mu dali minimálně stejně jako Plzeň.. Hlavně, že je to srdcař!

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 19:48 |  
          0 0

          Plzeň - Fotbalisté Plzně hlásí třetí zimní posilu. Po útočníkovi Stanislavu Teclovi, záložníku Janu Kovaříkovi, by měl ve středu podepsat na západě Čech slávistický stoper Martin Latka.

          Klub to uvedl krátce po 19. hodině na svém twitterovém účtu s tím, že celý transfér by měl být dotažen ve středu podpisem smlouvy urostlého osmadvacetiletého obránce.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        petrjir     před 12 lety 15.01.2013 19:33 |  
        0 0

        Jak víš, že mu nabídli 150 tisíc? Pokud ano, pak jestli to je ta maximálně možná lukrativní nabídka, pak to jsou idioti.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 19:36 |  
          0 0

          Je to politika Slavie, Kusý prý není příznivcem vysokých základních platů. Latka měl nabídku 150 000 a 30 000 za bod.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            petrjir     před 12 lety 15.01.2013 19:39 |  
            0 0

            30000 za bod je poměrně dost. To potom vychází při počtu cca 6 bodů za měsíc na nějakých 360 tisíc. To je dost. Otázka, jestli to, co říkáš je fakt. Ale LAtka je pro mě rázem bezcharakterní člověk. Nevěřím, že ho Plzeň mohla tolik přeplatit

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              KaiN     před 12 lety 15.01.2013 19:49 |  
              0 0

              Za posledních 5 kol získala Slavia 1 bod. Takže pokud má Latka za to, že to o moc lépe pokračovat nebude, tak dá přednost jistotě výrazně vyššího základu a podepíše Plzni.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Tom     před 12 lety 15.01.2013 19:40 |  
          0 0

          Já jsem s Feninem spokojen je zkušenej pořád ještě mladej a sem přesvědčenej že se u nás vrátí do formy ... Co mě ale děsí je Latka jestli fakt půjde do Plzně tak je to ubožák největšího kalibru

  13. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    mpik     před 12 lety 15.01.2013 19:41 |  
    0 0

    Bomba! Ve Slavii to stále funguje perfektně. Hráči, který byl v Bundeslize skvěle hodnocen, je ve slušném věku, má sešívané srdce smlouvu ani nenabídneme. Ale přivedeme problémového útočníka, který je zcela z formy. Necháme si utéct jediného kvalitního hráče do Plzně. Ještě hodně dlouho mě v Edenu neuvidíte!

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 19:49 |  
      0 0

      Pokud vím, tak Latkovi byla nabídnuta smlouva na naše podmínky hodně nadstandardní. On sám si vzal čas na rozmyšlenou a....

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      jarodo57     před 12 lety 15.01.2013 20:08 |  
      0 0

      Ale co jsme od s. plukovníka mohli očekávat,vždyť je to ještě stará struktura a řada a docela dlouhá ho tu vítala. Tak máme co jsme chtěli . 11. místo boj o sestup, fotbal nekoukatelný a příchody jeho oblíbenců Vošahlík, Fenin na pokraji byli lamači kostí Lukáš a Rosa a kdo bude další? Ten člověk našel zpřízněnou osobu v Držmíškovi. Ty se hledali dlouho až se našli. Jsem velký ateista,ale dodám .Bůh s námi

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Boss82     před 12 lety 15.01.2013 21:04 |  
      0 1

      To mpik:

      Ad D. Jarolím: pokud vím, tak středních defenzivních záložníků máme více než dost, takže co s hráčem v jeho věku, o jehož sešívaném srdci bych si dovolil pochybovat, když byl 15 let v bundeslize a před půl rokem upřednostnil před Slavií nějaký provinční francouzský klub nebo kde to skončil.

      Ad M. Fenin: útočníka potřebujeme jako sůl! Fenin je bývalý reprezentant a má zkušenosti z bundesligy. Do formy se může dostat během dvou měsíců. Na nikoho lepšího bohužel nejsou peníze, smiřte se s tím.

      Ad M. Latka: Martin dostal nadstandardní nabídku, bylo mu umožněno rozmýšlet se a trénovat se Slavií. Co jiného má podle Vás klub dělat? Když hráč nechce podepsat smlouvu, tak ji prostě nepodepíše. Něco to svědčí spíše o Martinově charakteru.

      Závěrem - píšete voloviny, do Edenu tedy klidně nechoďte, takový, jako jste Vy, nikomu chybět nebudou.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        sasky     před 12 lety 16.01.2013 12:25 |  
        0 0

        Naprostý souhlas se všemi hráči. DJ by se mi v dresu Slavie sice líbil, ale na jeho postu hraje opravdu dobře Petrák a navíc Gecov. LJ tak nejspíš odzvonilo.
        Fenin - je to pro něj poslední možnost, jak ještě fotbalem vydělat nějaký kačky (eura), myslím, že se bude hodně snažit, aby se ještě na pár let dostal ven.
        Laty - pokud nepřestoupí v rámci ligy, pak OK. Je v ideálním věku a jeho touha jít ven a zabezpečit se je jasná, to se nedá nic dělat. Můžeme se tu bavit o úrovni fotbalu v ČR, pokud jsou schopni nás přeplatit týmy z Ázerbajdžánu apod., ale to je tak jediné, co s tím můžeme dělat.

  14. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    tolsimir     před 12 lety 15.01.2013 19:51 |  
    0 0

    Jestli Latka skonci v Plzni, tak u me skoncil a zaradi se po bok takovych hrdinu jako Poborsky nebo Horvath

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 20:15 |  
      0 0

      S tím souhlasím, vzhledem k okolnostem kdy furt tvrdil, že chce do zahraničí, klidně se u nás připravuje a pak posílí konkurenci... jestli to fakt podepíše tak je to jako obrovský plivanec fanouškům a celé Slavii, která mu v posledních měsících vyšla ve všem vstříc. A takový plivanec se neodpouští.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      jarodo57     před 12 lety 15.01.2013 20:18 |  
      0 0

      Nezlob se na mě ani jeden z těch ,které uvádíš nejsou typičtí slávisté.Poborský u nás byl snad 2 roky,Horváth to samé a Latka je oproti nim dlouholetý slávista ,ale je to plzeňák(nebo snad budějovák) ,ale s těma předešlýma se nedá srovnat . On pro tu Slávii něco dokázal . Vrátil se a jestli ho někdo kritizuje za to, že chce jít někam za lepším , tak doporučuju si prohlédnout soupisky za posledních 10 let .A možná , že se právě na jeho odchodu projevuje to diletantství našeho vedení. Rada 250 tisíc za co?Fenin za 150 tis. tady prý nebude co to znamená?Latka -stěžejní hráč má brát stejně jako nějaký Fenin?

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        jarodo57     před 12 lety 15.01.2013 20:34 |  
        0 0

        Už přestávám věřit v lepší časy.A to jsem v jádru optimista

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Boss82     před 12 lety 15.01.2013 21:16 |  
        0 1

        Tedy, jestli je 57 rok Vašeho narození, tak byste se mohl trochu orientovat v nedávné historii. Poborský byl ve Slavii 1 rok (sezona 95-96), ale Horváth byl ve Slavii 4 roky (96-2000), a byl pro ní to samé, jako je nyní pro Plzeň - tahounem mužstva okolo kterého se vše točilo, později kapitánem, byl na všech plakátech a reklamách, byl symbolem Slavie. Jeho příchod do Sparty byl opravdu zrada.

        A pokud nyní M. Latka odejde, bude to rovněž zrada, jinak to nelze chápat, poté, co mu byla nabídnuta nadstandardní smlouva, bylo mu umožněno trénovat s týmem a zkrátka celkově se k němu klub zachoval férově. Pro mě osobně je to velké zklamání, jelikož M. Latka patří k mým velkým oblíbencům!

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          jarodo57     před 12 lety 16.01.2013 17:08 |  
          0 0

          57 je moje datum narození.O Horváthovi ,ale nejsem přesvědčený, že se okolo něj v tu dobu všechno točilo. Jo byl už v té době výborný fotbalista,ale ne zdaleka tak vyzrálý jak poslední roky co hraje v Plzni a kde na něm inteligentní trenér Vrba postavil hru.U Poborského jsem napsal 2 roky to u nás opravdu nebyl ,ale mi jsme si samozřejmě z něho udělali ikonu a pak když se po létech vrátil domů do Česka ,tak se z něho udělal zrádce , že šel do Sparty.A teď byste chtěli z Latky dělat také zrádce?Mezi námi staršími a mladšími je jeden obrovský rozdíl a je to rozdíl v každé době.V mládí je člověk radikálnější a má méně zkušeností oproti starším, kteří už zkušenosti mají a někdy bohužel inklinují k přehnané nostalgii.Já doufám, že se to mě zatím až tak tolik netýká.Neviděl bych náš spor až tak dramaticky

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Markus     před 12 lety 16.01.2013 07:07 |  
        0 0

        Aktuálně.cz jsou také srandisti, nepřijde vám úsměvné v kontextu toho co jsem psal, že pak napíší tohle? To je novinařina ... hrajou akorát na první, první, první ... prostě sedli na špek :) "Že je téma Latka na stole, "prostřelil" už v úterý vpodvečer twitterový účet fanoušků Viktorie Plzeň. Ten se ovšem do značné míry unáhlil, protože na dnešek avizoval tiskovku, na které už by Latka pózoval s plzeňským dresem. Ono to ale nejspíš nebude tak horké..." http://sport.aktualne.centrum.cz/tajna-schuzka-paclika-s-rebickem-pekli-spolu-latkuv-prestup/r~1edd2ad05f4811e2b2130025900fea04/

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 20:31 |  
      0 0

      Twl mesic natahuje Slavii jezdi s ni na soustredeni bije se v prsa jakej ze je Slavista a pak tahne ke konkurenci ,at jde di pi.i,.kkyby sel ven ani neceknu,ja cu.ak jsem ho jeste obhajoval at se rozhodne treba na konci ledna,na.rat jo na.rat....

  15. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 20:27 |  
    0 0

    Pánové, jestli podepíše Latka v Plzni, tak je to nepříjemné a od něj je to hnus, ale SLAVIA TU BYLA, JE TU 125 LET A BUDE JEŠTĚ DLOOOOOOOOOOOUHO! Co v takové historii je jeden hráč.

    Proto ať si to užije v Plzni (jestli tam opravdu půjde), popravdě tam ho nikdo nezařízne jako nás v Ostravě minulé jaro.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      petrjir     před 12 lety 15.01.2013 20:30 |  
      0 0

      Bylo by dobré dát Latkovi najevo co si o něm myslíme a nečekat až do zápasu s Plísní. Otázka na redakci zda má možnost mu předat nějakou zprávu nebo zda máte kontakt na media, která by to zveřejnila. Todle se neodpouští.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        patras     před 12 lety 15.01.2013 20:33 |  
        0 0

        musí vědět co si myslíme... Je mi příšerně!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    Philliip     před 12 lety 15.01.2013 20:32 |  
    0 0

    Odchod Latky do Plzně bych považoval za velké zklamání. Ale než kritická slova o tom, jaký je zrádce a že to není žádný klubista, radši připomenu jinou věc. Jasně je vidět, že nám některé kluby v lize utíkají. Plzeň je co se sportovního úseku týče mnohem napřed a každý ambiciózní hráč ji dá přednost. I když by mě Latka přestupem do Plzně zklamal (jelikož pořád prezentoval že čeká na nabídku zahraničního angažmá), tak je třeba pracovat na Slavii jako takové. Dát značce Slavia opět tu hodnotu jednoho ze dvou největších českých klubů, dát ji hrdost a kvalitu. Už několik let patříme do průměru české ligy a to je sakra málo. Pak se takovým věcem příliš divit nemůžeme. Ve Slavii je ještě spousta práce, ale věřím, že se postupně vyšplháme nahoru. Ať už s Latkou nebo bez Latky.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      mike-k (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 20:38 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Zklamal by, ale nedělal bych z toho tragédii a soustředil se na to abychom mu dokázali, že udělal chybu, že měl vydržet.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        steev (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:03 |  
        0 0

        No jestli je to pravda tak by mě nasral ale neskutečně. Stále věřim tomu že by takovou sviňárnu neudělal.Po tom co jsme ho nechali u nás trénovat a on se v klidu rozhodoval kterou z těch lukrativních zahraničních nabídek si vybere a zajistí se finanče do konce života, nebo podepsat u nás a pak odejít do Plzně. Tomu nějak nemůžu věřit.

  17. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    petrjir     před 12 lety 15.01.2013 20:48 |  
    0 0

    Quelhare, nebylo by dobré vydat článek, co si o tomto přestupu myslíme a ještě dříve, než to bude upečené mu ho nějakou formou poslat? Třeba by nečekal, co to způsobí a mohl by cuknout. Koneckonců viděl jak jsme to dokázali otrávit Strakovi. I když je to možná bláhové si myslet, že pod výhrůžkou vlastizrady jim nakonec nekývne, tak nic za to nedáme. Třeba se spojit se Strašákem, aby mu to poslal. Každopádně lepší, než zítra vydat otrávený článek o jeho přestupu. Moc díky, pokud by ses o to postaral.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      winter (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 20:55 |  
      0 0

      souhlas, dobrý nápad

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        th     před 12 lety 15.01.2013 21:42 |  
        0 0

        Blbost, Latka není nesebevědomá troska, která se sesype po nějakém bububu. Navíc je jedna věc je dávat to Strakovi sežrat co zápas doma a nenechat zapomenout na výjezdech, druhá je poslat nějaký pamflet a něco zaskandovat jeden zápas na jaře.

        Odvedl tu dost, ale teď nám teď nebude chybět (2 solidní stopery střed. generace máme - Dobrotka, Bortel, 2-3 nadějné juniory kteří tam můžou hrát taky - Petrák, Čepelák, Kolařík a veterán Hub a Gecov to jistí), takže střed obrany vč. def. zál. sice není na Evropu jako s Latkou, ale na setupové starosti to určitě není), posilít je potřeba jinde.

        Trénovat bez smlovy s týmem a pak posílit soupeře v lize ale je sprosté, proto asi ten Paclíkův zájem o setkání s Řebíčky, možná by z toho mohla být i nějaká hráčská konpenzace pro SKS přesahující hodnotou tabulkové odstupné, i když Latka je formálně volný hráč.

        A Fenin, když už je tady, tak ať se daří. Na papíře vedle Škody to možná i dává smysl jak Rada plánuje, ale bojím se, že na trávníku to bude utrpení. Ale pan J. má pravdu, ti mladí jako Červenka asi nemají na to hrát hned základ, ale proč nemůžou třeba trénovat s Ačkem, když nic lepšího nemáme? Stejně všechny ty měření atd o výkonnosti, možnostech růstu jsou jen více méně hrubé kvalifikové odhady, v souvislosti s budoucností hráče nikoliv vzdálené věštění z křišťálové koule. Bohužel je někteří berou vážně jako slovo boží a ničí tak budoucnost mladým lidem, ne jen ve fotbale, svět je mnohem složitější než metody z fts a pod. dovedou pobrat. Tu logiku nechápu, když nikoho lepšího nemáme, tak ať nemáme v kádru nikoho - místo aby se pracovalo s tím, co je a byla snaha zvrátit dosavadní ne úplně optimální vývoj hráče, nakonec i ten Paprčiak by se na to střídání hodil, horší než utavený Škoda (klasika 2. půlí podzimních zápasů) by nebyl.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Philliip     před 12 lety 15.01.2013 20:56 |  
      0 0

      Tím nevyřešíš vůbec nic. Latka moc dobře ví jak bude většina fanoušků reagovat. A bylo by naivní věřit tomu, že se tím něco změní. Latka má bezesporu jiné jiné hodnoty na prvních příčkách. A tou hlavní je fotbalový růst, evropské poháry.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        quelhar (admin)     před 12 lety 15.01.2013 21:02 |  
        0 0

        V tomto pripade souhlasim s Philliipem. Taky mi prijde naivni, ze bychom mohli zmenit jeho nazor v pripade, ze se rozhodl si se Slavii vytrit zadek a jit do Plzne.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          petrjir     před 12 lety 15.01.2013 21:13 |  
          0 0

          Já jsem psal, že si myslím, že je to bláhové si to myslet, ale proč se o to nepokusit. Na druhou stranu taktéž souhlasím s názorem, že každý je strůjcem svého štěstí a někomu lézt do prdele je zbytečné. Ale třeba netuší, co to může vyvolat. Třeba si jen myslí, že takovýto vzruch by vyvolal jen přestup do Sparty. Straka si taky myslel, že to nebude tak hrozné, kdyby údajně věděl o reakci fanoušků dříve, tak by sem nešel. Možná je škoda to nezkusit..

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          winter (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:27 |  
          0 0

          to neni o tom změnit jeho názor.. ten jeden článek nezmění, ale alespoň bysme mu tím dali jasně najevo co si o tom myslíme..

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Kornovo     před 12 lety 15.01.2013 21:06 |  
        0 0

        jste blazni hosi.souhlasim s phillem

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:04 |  
      0 0

      Nikomu bych do zadku nelez,každý si je strůjcem svéno osudu.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Kornovo     před 12 lety 15.01.2013 21:08 |  
        0 0

        co blbnete?to neni prestup labanta do sparty.vzdyt je to jenom plzen.kuka uz je tam taky,tak co

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        bongor     před 12 lety 15.01.2013 21:23 |  
        0 0

        Slavia byla s Latkou,bude i bez Latky.Ale člověk si udělá optimistické
        hodnocení Latyho jako slávisty a nakonec zjistí,že je to sketa.Vsadím se,že by šel i do té sralty,kdyby mu Lavička zavolal.Tak ať jde,stejně poslední dobou dával najevo,že mu Slavie nevoní.Nějak se nám to vrší na špatnou stranu.Nejdřív Vácha,potom nezájem o Davida ,který by nám určitě pomohl svým zaujetím pro hru a zkušenostmi,i kdyby byl třeba brankářem.Klidně by mohl hrát špílmachra,naučili jsme se příliš škatulkovat,ale skutečně dobrý hráč zahraje v podstatě všude.
        A teď to dorazil Latka.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Kornovo     před 12 lety 15.01.2013 21:29 |  
          0 0

          s jarolimem naprosto souhlasim.nechapu proc ho vedeni neoslovilo,kdyz ze zkusenych hracu v zaloze mame jen kisela s lukasem a ti hraji hovno.presne jak pises bongore,kvalitni hrac zahraje vsude.david podepsal v boleslavi smlouvu na rok,mozna je tam i opce.dalsi slavisticka demence

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:54 |  
            0 0

            ježíš co furt s tím Jarolímem.... jde o posledních 14 zápasů to nemá vůbec žádnej smysl, když jsme ho chtěli tak šel raději leštit lávku do Francie...

  18. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:06 |  
    0 0

    Můj názor (nejen) na situaci okolo Latky:
    1. Bez klubismu fotbal dříve nebo později zahyne. Nevěřím tomu, že masa předplatitelů kabelových televizí bude chtít sledovat zápasy bez atmosféry, bez rivality, bez jiskry. Party žoldáků dřív nebo později fanoušky omrzí, pak odtáhnou i sponzoři.
    2. Vždy, i v dávné minulosti, podle mého byli mezi hráči skuteční klubisté v menšině. O to důležitější však byla a je tahle menšina pro vztah hráči - fanoušci.
    3. Hráč, který se prezentuje jako klubista, na sebe bere závazek - fanoušci ho budou milovat, ale nesmí je zradit. Je to břímě, limituje ho to v přestupech, ale pořád si myslím, že místo v srdcích generací fandů má také svojí nemalou hodnotu. Mimoto, zpravidla ho nikdo nenutil, aby se jako klubový srdcař navenek prezentoval.
    4. To jestli Slavia dostane 4 nebo 5 mega, je mi u zadku. Ano, nemám je, takže je Slavii dát nemůžu, ale přesto tvrdím, že je to chyba. Tyhle prachy jsou jidášské a x-krát se to ve zlém vrátí. Jak třeba chcete vychovávat mladé hráče ke vztahu ke klubu? Ke komu pak mají vzhlížet? Jediné co vidí, je: nabídli mu víc, klub dostane prachy, takže o jde? Fotbal = prachy, a hotovo. Pak tady zase budeme všichni brečet, jak nám utíkají dorostenci. Jak je chcete udržet, když jsou tak klubem vychovaní a někde jim nabídnou o dvacet tisíc víc? To pak budeme všechny nadosmrti přeplácet? Na to těch 5 míčů asi dlouho stačit nebude.
    5. Samozřejmě, může se stát, že takovému hráči klub řekne: už tě nechceme. Vidíme to i v Anglii. Ale to není ten případ, o kterém je řeč. Nikomu ani nehrozí nouze, a naopak ani zázračné zbohatnutí.
    6. Z mého pohledu, po všem, co proběhlo ve vztahu Slavia x Latka v uplynulých měsících, by proto Latka smlouvu v Plzni podepsat neměl.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Philliip     před 12 lety 15.01.2013 21:18 |  
      0 0

      Klubismus je krásná věc, což o to. Ale je strašně jednoudchý z pohledu fanouška mluvit o klubismu. Asi se mnou budeš souhlasit, že ve Slavii je hodně věcí špatně. A hráč, který má na víc (v tomto případě Latka) nemůže všechny tyhle faktory přehlížet jen protože chceme po hráči věrnost. Koneckonců není ani naším odchovancem, vychovali s ho v Budějoviccíh. Takže oni to mohou cítit ještě více jako zradu, když odešel do Slavie. Je příjemné, že si vůbec citový vztah ke Slavii vytvořil a byl platným hráčem i lídrem na hřišti. Přej a bude ti přáno. Mrzí mě jeho odchod, ale chápu ho a respektuju.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        czross (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:38 |  
        0 0

        Klubismus tu musi byt, klubismus je neco vyjimecneho, neco, diky cemu se hrac dostane do srdci fanousku. Souhlasim, ze pokud hrac ma pocit, ze by mohl byt v jinem klubu vice na ocich a tim si pro sebe zajistit lepsi budoucnost, ze by tam mel logicky presoupit. Ale i to je obcas stinna stranka klubismu, to, ze hrac drzi s klubem, s fanousky a je ochoten neco obetovat, ze snasi to zle i spatne s klubem, to, ze neutece pri prvnim velkym pruseru, dostane se do te klubove rodiny. Tady se lame chleba na ty klubisty a neklubisty :) Bohuzel bych v tomto pripade nemel pro Latku pochopeni a zavrhnul ho. Klub mu vysel vstric vsemi smery, cekal az se Latka rozhoupe, porad se cekalo az si vybere mezi nabidkami ze zahranici a ono to jak to vypada, bohuzel nic nebylo. To, ze se muze zviditelnit moc neberu, i diky Slavii nakouknul do repre, kdyby zustal, byl by v mediich spolecne se Slavii nadale probiran jako ten kdo ji tahne (pokud by nepokracoval v podzimnich poslednich vykonech). To, ze ma nekdo neschopneho agenta, za to my nemuzem, ale resit to prestupem do Plzne, ok, klidne, ale mym oblibencem uz nebude. Plzen je pro me odpornym klbuem jako Sparta, davno si mela valet pulky ve druhe lize, kdyby tenkrat nezasahla Sparta spolu se Strakou. Dale hraci jako Limbersky, Horvat, nafoukanej Vrba, ne, nemam ji rad a preju ji to same jako Sparte :)

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:42 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Nechci věrnost po každém hráči, který oblékne sešívaný dres. Klubistu ale z Latky neudělali fanoušci ani novináři, to on si tuhle roli vybral. Projdi si jeho mediální prezentaci od té doby, co se vrátil. Jak to má ve vztahu k Budějovicím, to musí vědět on sám. A lukrativní angažmá v cizině jsem mu přál, i když jsem s jeho lavírováním a prodlužováním lhůt nesouhlasil. Dostane ale v Plzni o tolik víc, kolik "stojí" jeho citový vztah ke Slavii, o kterém píšeš?

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:03 |  
        0 0

        Jenomže ono to v případě Latky není tak jednoduché. Kdyby řekl ne smlouvu neprodloužím nechci tu hrát, tak to zamrzí ale ok. Ale když dostane termín do 15.12. aby si teda rozhodl mezi zahraničím nebo jestli zůstane. Do 15.12. se nerozhodl tak se mu prodloužil termín do 31.12. aby teda měl čas. Ani do té doby se nerozhodl a požádal o počkání do posledního ledna. Ač pro Slavii krajně nevýhodné, tak souhlasila a k hráči se dál chovala jako k vlastnímu a vzala ho s sebou i na soustředění. A nakonec se ukáže, že Latka žádnou lukrativní nabídku ze zahraničí neměl a odejde podílit konkurenční Plzeň? To ja prostě nechutná facka a flusanec na celou Slavii! A to nemluvím o tom, že Slavia ho nastartovala pro velký fotbal a když mu první zahraniční štace nevyšla tak jsme do sem vzali vymarodit a znovu ho nastartovali pro zahraniční angažmá, že mu zase nevyšlo není chyba Slavie.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Betynka58     před 12 lety 15.01.2013 23:14 |  
          0 0

          Abych se přiznal, tak mojí mysli se pořád příčí uvěřit tomu, že by to byla pravda (a tajně doufám, že se zítra budou tady všichni Martinovi omlouvat), ale pokud by to tak mělo dopadnout, tak bych to asi taky neskousnul právě kvůli tomu, že neustále opakoval, že preferuje zahraniční angažmá. Byl jsem vychován v prostředí, kde "ano" znamená ano a "ne" znamená ne, takže v takovém případě bych se na něj nadosmrti díval jako na lháře a podvodníka.

  19. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    Sartorius     před 12 lety 15.01.2013 21:21 |  
    0 0

    Protest by se měl najevo dát, ale ne Latkovi, ale vedení klubu! Místo slibovaného posilování ofenzivy přijde psychicky nemocný hráč, který rok nehrál. Vyhodí se dvanáct milionů za Gecova, který je bezesporu kvalitní fotbalista, ale jehož post máme obsazen. Proč se ty peníze nepoužily na udržení klíčového hráče nejen na hřišti, ale i v kabině? Proč stále nemáme generálního sponzora? Ponese za to někdo odpovědnost?

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Tom     před 12 lety 15.01.2013 21:47 |  
      0 0

      Souhlas s Gecovem .. Ale Fenin přijde zadarmo a je to po letech pořádný jméno do útoku Já jsem přesvědčenej že se tu odvede skvělý výkony ...

      Průser je Latka ... Hlavně mu vůbec nerozumim pochybuju že neměl nabídky ze zahraničí Tak proč sakra veme Plzeň když tu dělá jakej je to srdcař ... Zmije jedovatá

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:00 |  
      0 0

      Dobrý večer přeji,
      u Latky to ještě není hotové, a vedení mu nabídlo opravdu velmi dobrou smlouvu a asi to nebude v penězích. Spíše to bude v tom, že Latka nechce hrát údržbu a lítat ze stopera do útoku a naopak, zatímco jiní v mančaftu hráli "dudy". A asi to pořád ještě náš trenér nepochopil........ Ale třeba se pletu..... V Plzni by hrál opravdu jakéhosi stopera libero, on na to opravdu má, a Vrba to čuje.
      Co se týče Gecova, tak si myslím, že to byl dobrý "kauf", protože tím pomůže Ondrovi Petráků, aby Ondra mohl jít tvořit hru, takhle musel i bránit daleko víc a měl i dost žutých karet :-).
      Sokrates55

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      petrjir     před 12 lety 15.01.2013 22:03 |  
      0 0

      Neřekl bych, že za Gecova jsou to vyhozené prachy. Na jeho post máme Jarolíma, který (snad) v létě končí, Zmrhala, který teda moc nepřesvědčil. A zrovna střed hřiště by měl být kvalitní. Jasně, mohli jsme posílit o Davida Jarolíma, ale otázka je, zda by to k něčemu bylo, když chce hrát pouze rok. Navíc kde se vzalo těch 12 miliónů nevím. O Mičolovi se taky psalo o extra penězích a skutečnost byla trochu někde jinde.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      winter (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 23:52 |  
      0 0

      kde si vzal že Gecov přišel za 12mega ??

  20. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:52 |  
    0 0

    můj názor k případu Latka a Plzeň

    Popravdě se mu vůbec nedivím, je mu tuším 28 let, poslední možnost se ukázat v Evropě. Přiznejme si, že evropské kluby budou sledovat spíš Plzeň hrající v EL než Slavii hrající o záchranu (i když doufám že se po pár kolech zvedenem). Navíc dostane v Plzni určitě lepší peníz. Bude na očích reprezentačnímu trenérovi.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 21:54 |  
      0 0

      Kalouš na Twitteru
      Latka do Plzně? Jestli to klapne, bude to nejpřekvapivější přestup. Ale chápal bych ho. Lepší volba než bulharská Levski Sofia.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        quelhar (admin)     před 12 lety 15.01.2013 22:15 |  
        0 0

        Ponekud smutne, ze setrvani ve Slavii nikdo nebere ani jako moznost. Zrejme ani Latka to od zacatku jako moznost nebral....

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:17 |  
          0 0

          prostě se s tím budeme muset smířit no, popravdě, taky bych si radši zahrál proti Neapoli, proti Cavanimu. Ambice na titul, další rok znovu poháry.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:22 |  
            0 0

            Tak ať se jde mezitim připravovat do Štruncovejch sadů.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:22 |  
            0 0

            Tak ať se jde mezitim připravovat do Štruncovejch sadů.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              Kuliss9     před 12 lety 15.01.2013 22:42 |  
              0 0

              Osobní jednoduchý názor: Pokud by šel kamkoliv do zahraničí nikdo mu neřekne půl slova, ale jestli půjde někam v rámci GL tak ať jde do prd...., vysrává tady s námi v přípravě atd. atd. jakékoliv zahraničí nemůže nikdo nic říct, ale do GL :(

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:43 |  
            0 0

            přesně tak, já Latyho úplně chápu, píše se mi to těžce protože to byl možná nejoblíbenější hráč a né jen ted když hrajem nic ale i před tím za dob Jarolíma, hodně mě mrzelo když jsme ho tenkrát pustili do řecka, nebudu to Latymu vyčítat, nejde do sparty takže to není zrádce, chce jít někam kde klub funguje fantasticky, kde trenér ví co chce a co má dělat , kde celkově klub funguje tak jak by fungovat měl a ještě se možná dostane ven, v jeho věku mám pro to pochopení, šáhněte si do svědomí, kdo zvás by se zachoval jinak. Já jako celoživotní slavista na to nedokážu sám sobě odpovědět.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              Ferguss     před 12 lety 15.01.2013 22:53 |  
              0 0

              V tom případě měl na konci podzimu říct, nechci ve Slavii hrát, protože tam nevidím perspektivu a ne si z nás dělat kašpárky.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 00:04 |  
                0 0

                Přesně,kdyby šel ven každej mu to bude přát,ale šponovat nás do půlky ledna trenonovat s námi a pak posílit konkurenci to at jde do hajzlu.

  21. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 22:03 |  
    0 0

    kdo jde zítra na Bohemku ? kdyžtak dejte vědět jak si vedl Hrubý (jestli si teda zahraje), za Bohemku totiž hraje Nerad, což je stejnej ročník, stejnej post, tak by mě zajímalo jejich srovnání.

  22. Latka

    slaviator     před 12 lety 16.01.2013 01:35 |  
    0 0

    Bohužel, můj zdroj se nespletl, Ševinskýho Plzeň pustila do Bolky a v podstatě je dohodnutá s Latkou. Jinak by Š.ještě nepouštěla....

    • Re: Latka

      slaviator     před 12 lety 16.01.2013 01:48 |  
      0 0

      to jsou přesně ty chvile, kdy takovýhle věci člověk slyší, že ho ten fotbal nebaví...

  23. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    janko (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 06:08 |  
    0 0

    http://sport.aktualne.centrum.cz/tajna-schuzka-paclika-s-rebickem-pekli-spolu-latkuv-prestup/r~1edd2ad05f4811e2b2130025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_term=position-4

    "...Diskuse Plzně s Řebíčkem probíhá údajně proto, aby Slavia při přestupu Latky do Plzně nespustila proti hráči nějakou negativní kampaň a nepoštvala proti němu fanoušky červenobílých..."

    Ale no tak Martine, to přece Slavia vůbec nemusí dělat. To si spustíš sám....

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      bongor     před 12 lety 16.01.2013 07:10 |  
      0 0

      To je vynikající přístup,typicky funkcionářský.Paclík s A.Ř.by měli rozhodovat o tom,jestli budeme naštvaní nebo ne.Pozoruhodné ,až neuvěřitelné.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Ferguss     před 12 lety 16.01.2013 09:15 |  
        0 0

        Tak ze strany A.Ř. je to vcelku pochopitelné, pokud Latka odejde je dobré snažit se z toho vytřískat něco navíc.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      petrjir     před 12 lety 16.01.2013 08:27 |  
      0 0

      Jak v clanku pisou, ze se Latka boji reakce fandu, tak to je prave to, po cem jsem vcera volal. Poslat clanek treba Sportu, ve ktery by obashoval negativni ohlasy a pokud mozno byl zverejnen. Aby se nnepsalo o tom, jak Plzen zautoci na pohary s Latkou, ale o tom, ze se zrada ve Slavii neodpousti a podobne veci. Treba by si to pod takovou palbou rozmyslel. To uz je mozna moc naivni si myslet, ale kazdopadne mu ten odchod zneprijemnit a dat najevo nevoli. Bohuzel jsem u redakce nebyl vyslysen.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Ferguss     před 12 lety 16.01.2013 08:47 |  
        0 0

        I kdyby si to na základě podobného nátlaku rozmyslel, jaké výkony myslíš že bude podávat? Bylo to vidět na konci podzimu, kdy už se viděl jinde. Pokud odejde, tak si to holt schytá, jeho volba.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          steev (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 09:08 |  
          0 0

          Tohle je o charakteru, někdo ho má a někdo zase ne.
          Rozhodně bych nikoho nepřemlouval,každý je zodpovědný za své činy a musí počítat s možnými následky.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Markus     před 12 lety 16.01.2013 09:15 |  
      0 0

      Před pár dny jsme tu rozebírali klubismus, přirovnával jsem tu ke klanům a z pohledu Slavie vidím jediný klub, kde mám s přestupy problém - Spartu. Ani tam nebudu nikoho urážet, tedy pokud označení žoldák nebude bráno jako urážka. Martina považuji ve Slavii za klíčového hráče a volal jsem tu dokonce po tom, abychom pro něj přizpůsobili herní systém, aby se stal skutečným liberem. Navíc je to velmi inteligentní hráč. Zaslouží si nadstandardní podmínky, ale jestli chce pryč zkusit něco jiného, tak proti němu nepovedu svatou válku, zvlášť když se vyhne Spartě. S Plzní nemám problém a naopak beru jako dobrý signál, jestli si spolu Řebíček a Paclík půjdou občas pokecat. Máme, respektive bychom měli mít společného většího soupeře a tím je Sparta. Když Martin zůstane, budu za to rád a když odejde do Plzně, přeji mu hodně štěstí, upřímně.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        slaviator     před 12 lety 16.01.2013 11:21 |  
        0 0

        Přesně tak. Grajciar ve Spartě mi nevadí. Přišel ze Slovenska, byl tu dvě sezony, KJ s ním zametal. Kisel ve Slavii mi nevadí, prošel Libercem, Bohemkou, ve Spartě byl asi tři sezony, nikdy se nebil v prsa že je sparťan, nikdy neměl nic proti Slavii, na hřišti se snaží a maká. Odchovanec Slavie ve Spartě Vácha mi vadí. Pekhart, kterej přišel do Slavie ve 13 letech ze Sušice a v 16 jsme ho prodali Kohoutům, mi ve Spartě až tak nevadil. Straka na střídačce Slavie mi vadil dost.

  24. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 07:59 |  
    0 0

    Už máte info v kolik je ta tiskovka s Feninem??

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      quelhar (admin)     před 12 lety 16.01.2013 08:49 |  
      0 0

      Tiskovka je opravdu v poledne, jak avizovali nekteri novinari jeste pred rozeslanim pozvanek.

  25. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    Viking     před 12 lety 16.01.2013 09:12 |  
    0 0

    Latka VEN!!!

  26. Re: Martin Fenin přichází, Martin Latka odchází?

    Barra     před 12 lety 16.01.2013 09:30 |  
    0 0

    Že v očích Latky je Slavie moc malá, bylo celkem jasné. Malá ne, co se týká výsledků, ale finančně. V sezóně 2004-05 jsme v GL končili na druhém místě, přesto Latka přestoupil do Birminghamu, které stejnou sezónu končilo v Premier League na 12. místě. Přestoupil v během 2005-06, u Birminghamu si zahrál 6 zápasů, získal 5 bodů na 18 – a klesnul do druhé ligy.

    Po mistrovské sezóně 2007-08, kdy Slavia měla opět nakročeno k obnovení titulu, odešel během sezóny 2008-09 do Panionios FC, která se v ten okamžik točila kolem 8. místa. U Birminghamu bych ještě pochopil, že Premier League je v očích Latky na vyšší úrovni než GL, ale že by řecká kompetice byla tak strhující, aby uprostřed nejúspěšnějšího období Slavie přešel do šedého Panioniosu? Samozřejmě, že tam hrály jedinou roli peníze.

    A s tím nemám problém, Latka po svým návratu v 2011 nikdy neskrýval, že jakmile se může polepšit, Slavii opustí. Že odvedl dobré výkony, ano. Ale z Latky dělat spasitele, bez kterého se neobejdeme? Osobně mi strašně vadil Latkův postup na začátku běžící kompetice, kdy ještě v září uvažoval, že by mohl odejít. Buď jsem se rozhodnul, že jdeme do toho, a pak dané slovo platí, ale abych si ryze spekulativně nechával otevřené zadní dvířka, není férové oproti druhé straně, Slavii. V listopadu se tato hra opakovala. Beru, že Latka se chce polepšit, je to jeho rozhodnutí, ale pak mělo platit, že se rozhodne do 15 prosince 2012.

    Tady vidím (alespoň) podle mě obrovskou chybu Slavie, že přistoupila na jeho hru a rozhodnutí se odkládalo na 31.1.2013. A kdyby Latka v tem okamžik neměl jinou nabídku, jsem si jistý, že by mu ochotně prodloužili termín i do konce února 2013.

    Nikdy jsem nekritizoval vedení Slavie, ale tady v mých očích selhal Zb. Kusý. On jako generální ředitel nese finální odpovědnost, a neměl přistoupit na nějaké prodloužení dohodnutého termínu. Slavia se chovala férově k Latkovi, opak měl také platit. Kusý ukázal slabost, která se dle mě v tvrdém profesionálním světě fotbalu nehodí. Když Latka, tak proč bych já ne, mohl by si příště myslet například Petrák nebo vyplňte si sami jiné jméno. V mých očích by také tento přístup nedělal dobrotu v kabině.

    Latka už tak patřil k nejlépe placeným hráčům Slavie (alespoň předpokládám), teď měl mimořádnou nabídku, ale i tak vyčkával, jestli by se nemohl polepšit. U Plzně bude na tom sportovně (momentálně) lépe, určitě i finančně. Jestli Limberský si mohl pořídit Maserati za 5 mil kč, kde jen měsíční pojistka by se měla pohybovat kolem 70.000 kč, tak mluvíme o jiné kategorii.

    Takže lidské pochopení pro (v mých očích sobeckému) chování Latky můžu mít, jde si tvrdě za svým, ale Slavie se tady podle mě zbytečně ukázala jako vydíratelná. Zbytečně jsme ztratili 4 týdny. Bortel je prozatím příslib, že by mohl uspět, co se týká Dobrotky, doufám a věřím, ale jeho zdravotní stav nebyl prozatím takový, jak by měl. Navíc musí také ještě vše dokázat na hřišti. Vždyť i od Cicmana jsme jako kapitána MFK Košic očekávali více. Naštěstí ještě máme Huba, vůbec bych se nebránil aby přišel Petr Lukáš z Teplic, škoda že jsme si nenechali Kaufmana.

    A Latka? Jak tady více Slávistů psalo, Slavie existovala bez něho a bude dále existovat. Ale doufám, že jestli doopravdy odejde do Plzně, se tím dveře u Slavie pro Latku definitivně uzavřou a nebudeme ho časem potřetí vítat jako ztraceného syna. Dost je až příliš. Hrát za Slavii by si hráč měl zasloužit.

    • Re: Martin Fenin přichází, Martin Latka odchází?

      Ferguss     před 12 lety 16.01.2013 09:48 |  
      0 0

      Podepisuju. V tomhle ohledu mi přijde docela srozumitelný postoj Karla z Liberce. Nepodepíšeš novou smlouvu? Ok, za A-tým už si nekopneš. Všichni to vědí a musí s tím počítat.

      • Re: Martin Fenin přichází, Martin Latka odchází?

        Jiri1     před 12 lety 16.01.2013 10:34 |  
        0 0

        Latka vedel uz na podzim , ze odejde
        ----------------------------------------------------------
        Velmi nerad, ale musim se ho zastat, chtel odejit uz v lete a tehdy se postavil Rebicek do pozice majitele , ze ho nepusti. Ubehl podzim a Latkovi byla predlozena velmi nekonkretni a neefektivni nabidka dalsi spoluprace. Protoze nemel nic podle svych predstav, vahal a domluvil se s Radou na dalsi priprave. V Lednupak zacali chodit nejakke nabidky, pro mne prekvapive nezvolil tu z postsovetske republiky , byla a je opravdu na nase pomery velmi slusna a vyckava dal. Plzen mu skutecne dala bajecnou nabidku , ktera se neodmita, ale dokud to neni ofiko muzeme doufat. Rozhodne bych vedeni nevinil ze zleho umyslu, proste se projevili jako lidi a ted uz pod vlivem okolnosti na Martina tlaci s rozhodnuti,. Musim take opravit zdejsi redaktory, zadne petimilionove odstupne nebude , bude maximalni tabulkove zhodnoceni hrace pokud zustane v CR a to okolo 2.5 mega.. Mne spis vadilo uz od podzimu jeho polrytectvi a nahlodavani kabiny hlaskani i nejistotou.

        David Jarolim
        ............................
        Ja opravdu nevidim v tuto chvili prinos tohoto hrace pro Slavii, je to samozrejme borec , ktery muze pul roku zarit m ale to je vse. Navic pokud mu to zprostretkovali Nemci , kteri by perspektivne chteli mit v klubu sve lidi a Jarolina uz za sveho povazuji tak tomu zcela rozumim

        Nivinari zase zarili
        ....................................
        Je to nekolik tydnu , co mne znami upozornili na velmi zajimavou medialni kampan , kterou okolo Slavie rozjel Ringier, jeden novinar tam postupne udal do vsech tri deniku nekolik clanku o kterych, ale vedel , ze jsou to nesmysly. Bohuzel se toho , ale chytila rada Slavistu vericich v lepsi zitrky. Kdyz se to provalilo nemohl to dopadnout jinak nez zklamanim v nasich radach.

        • Re: Martin Fenin přichází, Martin Latka odchází?

          staroslavista     před 12 lety 16.01.2013 11:32 |  
          0 0

          To se divím, vy vždycky všechno vite, ale že Latka Plzeň odmítl, to vám nějak ti vaši znamí neřekli.

      • Re: Martin Fenin přichází, Martin Latka odchází?

        qazwerty     před 12 lety 16.01.2013 11:10 |  
        0 0

        Ohledně vyjádření k Latkovi bych počkal až bude jasné, kterému týmu podepíše...Ale nějaké takovéto spekulace a hysterie není zatím na místě...
        A co se týče Fenina, tak je to velmi šikovný fotbalista, ale míval problémy s "hlavou", takže jest otázka, jestli si to už alespoň trošku srovnal...Pokud ano, tak bude hodně platnou posilou Slavie...

    • Re: Martin Fenin přichází, Martin Latka odchází?

      travel (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:41 |  
      0 0

      V podstatě souhlasím s tím,co napsal Barra.Jestli mě paměť neklame,tak v sezoně,co odešel Latka do Řecka,tak nebyl v základu.Stoperskou dvojici tehdy tvořili E. Brabec a M. Suchý.

  27. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:19 |  
    0 0

    Tak sláva!!! Podle toho, co se píše na aktualne.cz, Latka vyloučil, že by hrál v G-lize za jiný klub než Slavii. Mám z toho nesmírnou nesmírnou radost a pokud to není zase jen novinářská kachna, vidím v tom nepřímo i dost pádnou odpověď všem, kteří by v tom problém neviděli...

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      (host)     před 12 lety 16.01.2013 10:22 |  
      0 0

      Také mě to moc potěšilo.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Alanor (admin)     před 12 lety 16.01.2013 10:23 |  
        0 0

        *Alanor

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          steev (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:45 |  
          0 0

          Klubismus existuje a né že ne.
          Martin se rozhodl dobře a zůstal slávistou.
          Navzdory tomu že už je téměř jisté že odejde do zahraničí tak ukázal že charakter skutečně má.

  28. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:26 |  
    0 0

    Tak to máme ukázku toho co dokáže jeden "zasr...." tweet plzeňáka. Dobrá hysterie. :) Ale může se nám někdo divit??? :D

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      (host)     před 12 lety 16.01.2013 10:28 |  
      0 0

      To nebyla žádná hysterie. Latka měl od Plzně nabídku, Paclík i jednal s Řebíčkem.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        mike-k (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:30 |  
        0 0

        a proč to samé neproběhlo po nabídce Olomouce? :)

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Alanor (admin)     před 12 lety 16.01.2013 10:32 |  
          0 0

          U Olomouce ta jednání nedošla tak daleko a Martin očividně o nabídce Plzně přemýšlel o dost víc, když byl jeho agent na jednání.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            mike-k (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:34 |  
            0 0

            je pravda, že tady mělo to jeho prohlášení přijít dřív. A jseš si jistej, že Paska s Olmíkem nejednal??

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Ferguss     před 12 lety 16.01.2013 11:01 |  
            0 0

            Navíc přestup do Olomouce by moc smyslu nedával, nehraje poháry, o titul hrát nebude a peněz taky moc nemají (v porovnání s Plzní). Oproti tomu přestup do Plzně by znamenal polepšení si jak po sportovní, tak po finanční stránce.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:51 |  
        0 0

        A proč by Paclík jednal s Řebíčkem o Latym ? To je blbost, Latka je volný hráč bez smlouvy a Slavia do jeho jednání nemá co mluvit (bohužel). To byla jen novinářská kachna, že se sešli resp. zájem Plzně o zviditelnění této kauzy...

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          petrjir     před 12 lety 16.01.2013 10:54 |  
          0 0

          „Nechtěl bych mít hráče takového klubu bez souhlasu Slavie. Každopádně schůzka měla smysl, mluvili jsme i o dalších tématech,“ doplnil Paclík.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          slaviator     před 12 lety 16.01.2013 11:28 |  
          0 0

          Protože Plzeň by nám za Latku musela zaplatit tabulkové asi čtyři miliony. A my jsme nechtěli peníze, ale chtěli jsme jednoho z jejích záložníků - vždyť mají jen na kraj zálohy asi šest nebo sedm hráčů plus tam Vrba počítá i s Teclem.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            petrjir     před 12 lety 16.01.2013 11:33 |  
            0 0

            Tak ono jak Paclík uvedl, že pro něj schůzka byla i tak přínosná, přestože se o Latkovi nedohodli, tak aby to nedopadlo tak, že tu někdo z plzeňáků skončí?

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              denydzlSKS     před 12 lety 16.01.2013 11:35 |  
              0 0

              Tip: Letní výměna: Petrák Volešák:-)

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 11:40 |  
            0 0

            Jasně to chápu a psal jsem to už pod jiným vláknem, že asi od Plzně chceme nějakého hráče. To pak už ta schůzka dává smysl. A to co říká Paclík jsou jen trapné kecy pro media (Nechtěl bych mít hráče takového klubu bez souhlasu Slavie).

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 10:30 |  
      0 0

      Myslím, že nemůže - historie nedávná i starší nás poučila dostatečně. :-)

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      denydzlSKS     před 12 lety 16.01.2013 11:03 |  
      0 0

      Tak fajn, do Plzně nejde - to potěší. Nicméně teď čtu na twitteru "slaviaofficial", že neoficiálně(:-)) má Martin nastoupit do zápasu s 1905..

      To nechápu, hráč chce odejít, váhá, váhá a my ho ještě necháme rozehrát?! Samozřejmě, jestli to znamená, že zůstává, tak je to dobrá zpráva, ale nejsem naivní..

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        petrjir     před 12 lety 16.01.2013 11:09 |  
        0 0

        Musím se Martinovi omluvit. Je snad vidět, že klubismus ještě existuje. I když je asi jasné, že odejde, tak alespoň nikam v rámci GL. Je vidět, že by člověk neměl řešit věci s horkou hlavou, viz včerejší diskuze. Ale nemůžeme se divit. Po angažování Straky a spekulacích ohledně Horníka, si tu nejsem jistej ničím. Každopádně ještě jednou omluva MArtinovi a naopak přání, ať si najde dobré zahraniční angažmá.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          PetCC     před 12 lety 16.01.2013 11:19 |  
          0 0

          Tak potěšilo mě, že se tu alespoň někdo občas omluví. Díky ti za to.
          Jinak to tu je poslední dobou samá bezdůvodná urážka a já tyhle zpupné komentáře nečtu. Je mi z toho smutno a to nemám zapotřebí.

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Ferguss     před 12 lety 16.01.2013 11:11 |  
        0 0

        Myslel jsem, že tím Martinem myslíš Fenina a vůbec mi to nedávalo smysl:)

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          petrjir     před 12 lety 16.01.2013 11:16 |  
          0 0

          Latka samozřejmě.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            qazwerty     před 12 lety 16.01.2013 11:20 |  
            0 0

            Latka si nechce znepřátelit fanoušky Slavie, je srdcař, klubista. I proto pro něj platí. "Preferuji angažmá v zahraničí. V Gambrinus lize jsem ochoten hrát jen za Slavii."

            Tak a posílejte omluvy, "fanoušci"...

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              denydzlSKS     před 12 lety 16.01.2013 11:25 |  
              0 0

              Omluva...většina lidí psala ve stylu "pokud je to pravda, tak.." takže jakápak omluva. Hlavně to nic nemění na tom, že neustálé odsouvání a váhání není zrovna hodno obdivu.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                petrjir     před 12 lety 16.01.2013 11:37 |  
                0 0

                Není hodno obdivu, každopádně nepřestup do Plzně je alespoň trochu ukázka charakteru. Sice uvedl, že v rámci GL by nikde jinde nehrál, ale takových hráčů už tu bylo. Uvidíme za dva roky, až se bude vracet ze zahraničí, protože si tam příliš nekopne.

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                Betynka58     před 12 lety 16.01.2013 12:03 |  
                0 0

                Naopak si myslím, že většina včerejších komentářů ho předem odsuzovala, také ovšem proto, že se tu i psalo, že ten Latyho přestup do Plzně je prakticky hotový. Jsem moc rád, že se se moje víra v to, že Martinova slova o tom, že preferuje zahraničí (tzn. že nikam jinam v rámci GL nepřestoupí), mají určitou váhu, došla naplnění. Myslím si, že omluvy od mnoha zde diskutujících by byly na místě. Jdu příkladem a za to, že jsem byť jen na vteřinu zapochyboval, se Ti, Martine, omlouvám. Jsem moc rád, že Tě nebudu muset nazývat lhářem a podvodníkem, ale naopak i nadále slávistickým srdcařem.

                • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                  Kornovo     před 12 lety 16.01.2013 12:30 |  
                  0 0

                  to slaviator psal ,ze je to skoro hotove.a dalsi z vas psal,ze by na to vsadil svoje neexistujici uspory.jako dobra hysterie se rozjela a uplne zbytecne

                  • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                    Euforak (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 13:14 |  
                    0 0

                    Santorius mě tu včera ujišťoval, že sází úspory a že klubismus se Latky netýká... Já psal, že si myslím, že by to Laty takhle nechtěl.. A jsem rád...

                • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                  qazwerty     před 12 lety 16.01.2013 12:54 |  
                  0 0

                  Fajn řádky...od některých se to nedá čekat, ale to není vůbec žádné překvapení, že pánové diskutéři (najednou mlčící nebo vymlouvající se....)

                  • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                    Matysek     před 12 lety 16.01.2013 13:27 |  
                    0 0

                    to je místní kolorit. Včera všichni pomlouvaj Latku jaká je to svině že jde do Plzně a že by to pochopili, kdyby šel někam do zahraničí. Teď zase lidé buď mlčí nebo říkají jak to všichni říkali... A vrcholem jsou ti, co si nedaj pokoj a pořád do něj rejou za to či ono...

                    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 14:34 |  
                      0 0

                      Chlapci, zachovejte klid a přestaňte hledat ztroskotance, samozvance a zaprodance.
                      Já myslím, že většina úvah na dané téma (včetně mých příspěvků) byla založena na úvaze "pokud se to stane". Ono se to zaplaťpánbůh nestalo a myslím, že jsme za to všichni moc rádi. A jak už jsem psal výše: lze to chápat i jako políček všem, kteří tady halasně deklarovali, že je to vlastně normální a co by jsme jako chtěli.
                      Jsem moc rád, že jsou ještě hráči, kteří neztrácejí paměť, kdykoliv jim to přijde vhod.
                      A pokud se mám omlovouvat za některé včerejší výroky, tak se moc rád omlouvám - Martinovi i všem ostatním!

                      A diskuse zde si važme - až na výjimky je vedena na velmi solidní úrovni, řekl bych.

                  • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                    Barra     před 12 lety 16.01.2013 14:59 |  
                    0 0

                    Nevím, jestli se to týká také mě, ale popřípadě se rád omluvím, i když v mém příspěvku jsem nekritizoval Latkův možný přestup do Plzně, ale postoj Martina Latky, který od května 2012 plánuje svůj odchod ze Slavie a přitom v mých očích bere Slavii jako zadní dvířka – zůstanu, jestli mi jiný klub nevyjde.

                    Jestli se může výrazně polepšit, proč by ne, je to lidské. Vadí mi u Latky, kterého si vážím jako fotbalistu, že ve svým rozhodováním neumí dodržet dané slovo a postoj Slavie, která neumí Latku postavit před hotovou věc. Jak se ale zdá, vše nasvědčuje k tomu, že odchod Latky do zahraničí je na spadnutí.

  29. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 13:50 |  
    0 0

    Mě docela bavá, jak se teď ukázalo, že když tady někdo machruje s ezaručeným zdrojem a podává info tak, že už je to prakticky jasná záležitost, že stačí jedna noc, která potvrdí, že to byly jen žvásty.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Kornovo     před 12 lety 16.01.2013 14:34 |  
      0 0

      uz je to tu skoro jak blesk.cz ,ze?

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 14:47 |  
        0 0

        Dobrý den přeji,
        podívejte se prosím na můj příspěvek výše. Latku jsem nijak nenapadal a napsal jsem, že jeho příchod do Plzně není hotový. Prosím včera večer. Takže ne všichni....... A dále si myslím, že pokud někdo vysloví svůj názor ve smysli zde vedené polemiky o tom, co je klubismus a co je pouze profesionalismus, tak je to vyjádření názoru každého z nás. To si budu více vážit toho, kdo svůj názor řekne i před výsledkem, než toho kdo nic neřekne a pak bude své vyjádření prezentovat až ex post jako to jedině správné........... Mea maxima culpa.
        Sokrates55

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 14:54 |  
          0 0

          Děkuji Sokratovi - jako (téměř) vždy mi nezbývá, než pouze vyjádřit souhlas s jeho názorem.

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      slaviator     před 12 lety 16.01.2013 15:31 |  
      0 0

      bavit tě to může, ale včera večer se sešli Paclík, Řebíček a Paska v Praze s tím, že doladí Latkův přestup. S tím se včera scházeli. To, že nakonec Latka ukázal charakter, to na tom nic nemění...

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        dArtagnan     před 12 lety 16.01.2013 16:39 |  
        0 0

        Od: slaviator - Středa, 16.01. 2013 - 01:35:11
        (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
        Bohužel, můj zdroj se nespletl, Ševinskýho Plzeň pustila do Bolky a v podstatě je dohodnutá s Latkou. Jinak by Š.ještě nepouštěla....

        Ale místo aby se normálně omluvil, bude si dál dupat nožkou a dělat drahoty... úžasné, slaviatore.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          Barra     před 12 lety 16.01.2013 16:52 |  
          0 0

          A nebrouzdal Latka náhodou včera u nás na webu a nepolekal se negativních reakcí? :-) Nejde mi dobře do hlavy, proč se vlastně Paclík-Řebíček-Paska museli večer sejít (alespoň podle dnešních novin).

          Podle mě nebyl slaviator iniciátor domněnky, že Latka se bude stěhovat do Plzně, ale Sport.

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            slaviator     před 12 lety 16.01.2013 16:59 |  
            0 0

            Já nevím, jakej zdroj měl Sport, mě to říkal kluk, se kterým jsem několikrát jel na fotbal do Německa a který zná dost dobře generálního ředitele Plzně Adolfa Šádka, vzhledem k tomu, že jeho otec se angažuje v Domažlicích, farmě Plzně. Plus teda Šádka zná ještě z doby, kdy Šádek před cca pěti lety dělal v Sokolově.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          slaviator     před 12 lety 16.01.2013 16:57 |  
          0 0

          Ano, pardon, pane dArtagnane, že den před přestupem Ševinského jsem o tom napsal. Vrba je hloupej, má tři zraněné stopery v týmu a jediného zdravého pustí do Bolky bez náhrady. A Latku vůbec nikdy nechtěli. Pardon, omlouvám se, Latku nikdy Plzeň nechtěla, nezajímala se o něho a jeho přestup do Plzně nebyl ještě včera večer před schůzkou Paclík-Řebíček-Paska na spadnutí.

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          slaviator     před 12 lety 16.01.2013 17:01 |  
          0 0

          A nevím, za co se omlouvat? Za to, že ještě včera večer se opravdu Paclík a Řebíčkem a Paskou sešli a jednali o Latkovi a o tom, kolik mu Paclík může v Plzni maximálně nabídnout plat, o tom, že Řebíček nechtěl prachy jako tabulkovné odstupné, ale chtěl jednoho z hráčů Viktorie? Ještě včera večer se o tom v jednom z pražských podniků v centru jednalo...

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Betynka58     před 12 lety 16.01.2013 18:51 |  
            0 0

            Zajímavé... Všude se píše, že Paclík jednal s Řebíčkem (a asi to bude pravda) a o zájmu Plzně o Latkovo angažování (v důsledku čehož většina usuzovala, že je ruka v rukávě), ale nikde jsem nečetl, že by Plzeń jednala se samotným Martinem. Nevíte náhodou někdo, zda proběhlo nějaké sezení n úrovni plzeňský management - Martin Latka? Docela by mě to zajímalo.

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              slaviator     před 12 lety 16.01.2013 22:10 |  
              0 0

              Včera Latka v tom baru (asi) nebyl, ale tak s Vrbou minimálně volat musel...

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Barra     před 12 lety 16.01.2013 18:52 |  
            0 0

            A stejně by ses Slaviatore měl omluvit za to, že se nechceš omluvit :-))

            Když už dnes máme takový kající den…

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 19:10 |  
            0 0

            Já měl na mysli spíš takové ty ve smyslu Latka už zítra podepíše, už je jasné i v kolik hodin a zda si předtim dá šálek kávy nebo čaje, jaký jsou podmínky smlouvy apod.:)

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              slaviator     před 12 lety 16.01.2013 22:12 |  
              0 0

              Tak ona Plzeň dokonce i dávala echo na dnešek s tiskovou konferencí, takže asi tak...

              • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

                slaviator     před 12 lety 16.01.2013 22:13 |  
                0 0

                resp. neoficiální echo, stejně jako někteří novináři věděli ještě před oficiálním rozesláním, že dnes ve 12 bude tiskovka s Feninem...

  30. Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

    Borris     před 12 lety 16.01.2013 17:21 |  
    0 0

    v souvislosti s Feninem si vždycky vzpomenu na jednu úsměvnou věc :-) bylo to v naší první mistrovské sezoně, ještě když byli s Radou v Teplicích. Tak Tepláky v televizním zápase rupli po šíleném výkonu v Jablonci. A po zápase dělal Komňacký rozhovor do telky a najednou se mimo kameru ozval Radův řev "Féňo dělej do kabiny! DĚLEJ!". A pak se tam jen v záběru mihnul Radův nasranej xicht a Fenin jak jen rychle proplul kolem :-D :-D :-D to fakt nemělo chybu :-D škoda že to není někde k nalezení na youtube :-D

    • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

      Jakubisko     před 12 lety 16.01.2013 17:46 |  
      0 0

      Jo, tak to je přesně věc co se mi u Fenina taky vybaví jako první...:D Už proto je spojení Rada - Fenin zajímavým příslibem!

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 19:32 |  
        0 0

        Dobrý večer přeji,
        jen bych Vaši úvahu doplnil o poznání, že už tehdy p. Rada na Fenina nestačil. Na velmi lidsky složitou povahu p. Fenina (a tím se nechci dotknou jakkoliv intelektu tohoto hráče) je potřeba velmi erudovaného a zkušeného člověka, který umí sám zvládnout nejen své emoce...........
        Sokrates55

        • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

          bongor     před 12 lety 16.01.2013 19:57 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate,teď jsi to napsal opravdu velmi kulantně,jako kdybys četl rozsudek ve věci Iveta Bartošová-deník Blesk/tuším,že to byl tento plátek/,kde v jednom článku deník napadl Artura Š. a nyní musí za to Ivetě zaplatit odškodné 300 tisíc Kč .

          • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 16.01.2013 20:15 |  
            0 0

            Zdravím Tě Bongore,
            ne ten jsem nečetl :-). Ale pozor na ústa už si zase dávám. Člověk nikdy neví............. Jaký jsi koupil šampon?
            Sokrates55

            • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

              mart     před 12 lety 17.01.2013 12:35 |  
              0 0

              :D

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Barra     před 12 lety 16.01.2013 20:12 |  
        0 0

        Je to tam!

        Pane Bože, kdyby tak kdysi na mě tréner řval, asi bych mu dal do držky:-)

        Fenin musí být sado-masochista, že se chce opět do toho opět pustit...

      • Re: Do Slavie míří Martin Fenin!

        Borris     před 12 lety 17.01.2013 06:39 |  
        0 0

        no vida, kdo hledá najde dobrá práce :-)

        No řekněte pánové, to fakt nemá chybu :-D :-D :-D