Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

V prvním přípravném utkání remizovala juniorka Slavie na umělce Kutné Hory 0:0, hosté měli řadu šancí, ale žádnou z nich neproměnili.

Kutná Hora - Slavia 0:0

Sestava Slavie:

1. poločas: Malina - Smolák, Brůžek, Synek, Sudek - Prošek, Čepelák, Žák, Kolařík, Růžička - Vondráček

2. poločas: Hrubeš - Herc, Mac, Synek, Sudek - Šittich, Čepelák, Ptáček, Kolařík, Malcharek - Vondráček

"První přípravné utkání hodnotím docela pozitivně, na to, že to byl první zápas po dovolené, to herně nebylo špatné, kluci se snažili, hráli jsme navíc na poměrně úzké umělce. Utkání bylo o proměnění šancí, měli jsme několik střel, které někdo zblokoval na brankové čáře," zhodnotil zápas trenér Michal Petrouš.

Další utkání čeká juniorku v rámci turnaje na Vyšehradě ve středu od 10 hodin.

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

    Prochy     před 12 lety 12.01.2013 18:27 |  
    0 0

    Dnes jsem se byl podivat v Kutne Hore na nasi juniorku a musim rict, ze Cepelak s Ruzickou me ohromili! Dle meho nazoru byli nejlepsi na place! Brankar Hrubes taky vybornej! A Kolarik predvedl taky velmi dobry vykon!

  2. Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 12 lety 12.01.2013 18:35 |  
    0 0

    Off topic: Zitra v 11:15 hraje ceska reprezentacni U18 posledni zapas na Granatkin Memorialu, v souboji o 5. misto na turnaji proti Italii. V zakladni sestave lze ocekavat dva slavisty, Marka Broze, ktery svym golem rozhodl predchozi zapas proti Slovinsku, a Jana Proska. Web turnaje granatkin.com nabizi live streaming vsech zapasu.

    • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

      lassiter     před 12 lety 12.01.2013 23:17 |  
      0 0

      Proseka, aspoň myslim teda :-) Kdysi sem z určitých důvodů chodil často na jeho ročník v žácích, když byli mistři republiky asi před třemi lety, už tehdy byl o krok dál než ostatní. Trošku jsem ho pustil z očí, ale talentu měl tehdy dost a doufam že nezblbnul, aspoň to teda nevypadá, když je stále v repre. Už tehdy sem si říkal, že roste pro áčko. Dík za odkaz, podívám se zítra na to.

      • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

        quelhar (admin)     před 12 lety 12.01.2013 23:34 |  
        0 0

        Pravda, kdyz bydlim v casti Praha Prosek, tak taky rikam, ze jsem na Proseku, tak by se v jeho jmene pri sklonovani asi melo psat to e, byt to vypada trosku zvlastne. Diky za upozorneni, nikdy driv me to nenapadlo.

        • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

          Pepino44     před 12 lety 13.01.2013 13:08 |  
          0 0

          quelhare,aby si v to měl ještě větší bordel - za mého dětství starousedlíci říkali na Prosíku. Ale to jen tak pro odlehčení.

          • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

            Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 13.01.2013 18:09 |  
            0 0

            Tak pánové, přidám větu z Babičky, neb klasika je klasika: "Viktorka ale při každém zablesknutí zatleskala do rukou, a chechtajíc se, pana Proška si ani nevšímala."

      • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

        slaviator     před 12 lety 13.01.2013 18:57 |  
        0 0

        Proska.

        Prosek, Prošek. Řekl bys spíš Proska, Proška nebo Proseka, Prošeka? ;-)

        • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

          Alanor (admin)     před 12 lety 13.01.2013 19:07 |  
          0 0

          Já bych teda podobně jako kolega lassiter prosazoval Proseka, to zní rozhodně věrohodnějš. Neřekl bych, že je to analogie k Proškovi.

          • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

            slaviator     před 12 lety 13.01.2013 19:48 |  
            0 0

            Jména, která mají před koncovou souhláskou pohybné -e-, -o- či -a-

            (Štěpánek, Machek, Vepřek, Strnadel, Pavel, Chmel, Nobel, Karol, Dubak, Winter, Wolker)

            V případě pohybného -e- jde o tyto typy jmen: jména zakončená na -ek (Štěpánek, Zdenek, Machek, Prošek, Macháček, Vepřek), -el (Zavřel, Strnadel, Pavel, Karel, Chmel, Nobel, Havel, Menzel) a -er (Wolker, Winter, Peter, Kanzelsberger, Dientzenhoffer). Dále sem patří jména slovanského původu s pohybným -o- či -a-, např. Pavol, Karol, Dubak apod.

            a) U jmen zakončených na -ek v nepřímých pádech pohybné -e- vypouštíme (2. p. Zdenka, Štěpánka, Machka…). Mluvnice připouštějí výjimku tam, kde by vypuštěním samohlásky mohla vzniknout obtížně vyslovitelná souhlásková skupina (2. p. Vepřeka i Vepřka; 5. p. Vepřeku i Vepřku). V takových případech je obvykle rozhodující rodinná tradice nositele jména. Pohybné -e- lze rovněž ponechat u jmen jiného než českého původu, případně těch, jejichž nositel je cizinec, i když původ jeho jména může být český, resp. slovanský (Jelinek – 2. p. Jelineka; 5. p. Jelineku).

            b) Jména zakončená na -el ve vypouštění -e- kolísají. U jmen běžných, obvyklých, zpravidla původně křestních (i když mohou být ve funkci příjmení) se pohybné -e- v nepřímých pádech vypouští (2. p. Pavla, Karla, Havla), u českých jmen, kde -e- je součástí kmene slova, se ponechává (2. p. Zavřela, Strnadela, Chmela). U jmen cizího původu záleží na tom, zda je nositelem cizinec (pak se -e- obvykle ponechává: 2. p. Nobela, Schlegela), nebo Čech. Pokud je nositelem jména Čech, rozhoduje rodinná tradice, zda -e- ponechávat, či vypouštět (2. p. Menzela i Menzla – 5. p. Menzele i Menzle). Pokud se -e- ponechává ve výslovnosti, zachovává se v nepřímých pádech i v grafické podobě. Pokud se -e- nevyslovuje, v grafické podobě ho v nepřímých pádech vypouštíme (Schlegel [šlégl] – 2. p. Schlegla [šlégla] × Schlegel [šlégel] – 2. p. Schlegela [šlégela]). Ponecháváme ho vždy tam, kde by jeho vypuštěním vznikla obtížně vyslovitelná souhlásková skupina. V 5. p. mají tato jména koncovku -e (Pavle, Zavřele, Schleg(e)le, Chmele), ale u některých jmen (tam, kde se pohybné -e- nevypouští) se objevuje i koncovka -i, u některých jmen dochází ke kolísání (Gabrieli i Gabriele, Rafaeli i Rafaele, Nobeli i Nobele, Anděli i Anděle). Zvláštním případem je jméno Michael. Čteme-li jej česky, má v 5. p. koncovku -i (Michaeli), čteme-li jej anglicky [majkl], má koncovku -e (Michaele [majkle]).

            c) Stejné pravidlo platí i pro jména zakončená na -er: Je-li nositelem jména cizinec, pohybné -e- obvykle ponecháváme: 2. p. Wintera, Fostera, Petera (stejný tvar pro angl. [pítra] i sloven. [petera]). Pokud je nositelem Čech, opět je rozhodující rodinná tradice nositele jména. Pokud se -e- ponechává ve výslovnosti, zachovává se v nepřímých pádech i v grafické podobě. Pokud se -e- nevyslovuje, v grafické podobě ho v nepřímých pádech vypouštíme. Z toho důvodu mohou některá jména kolísat (2. p. Wolkera i Wolkra, Langera i Langra, Richtera i Richtra). Pohybné -e- ponecháváme vždy tam, kde by jeho vypuštěním vznikla obtížně vyslovitelná souhlásková skupina (Vinkler – 2. p. Vinklera). Pokud rodinný úzus nositele jména neznáme, je vhodnější pohybné -e- v nepřímých pádech zachovat. Vlivem zmíněného kolísání může docházet v 5. p. k hláskovým změnám: Pokud vynecháme pohybné -e-, může dojít k měkčení r v ř: Wolker – Wolkře i Wolkre, Langer – Langře i Langre, Peter [pítr] – Petre [pítre] i Petře [pítře] (zde ovšem může dojít k záměně s tvarem odvozeným od české podoby jména Petr: Petře [petře]). Pokud pohybné -e- ponecháme, k měkčení v 5. p. nedochází: Peter – Petere [pítre], Wolker – Wolkere [volkre] či [volkere], Langer – Langere [langre] či [langere]. Ve jménech zakončených na souhlásku a -r dochází k měkčení v 5. p., pokud je taková rodinná tradice nositele jména: Langr, Richtr, Zubr, Mistr, Šnajdr – 5. p. Langře i Langre, Richtře i Richtre, Zubře i Zubre, Mistře i Mistre, Šnajdře i Šnajdre.

            d) U slovanských jmen jiného než českého původu se může vyskytovat pohyblivá samohláska -a- nebo -o- (Karol, Pavol, Dubak). Tato jména rovněž při vypouštění kolísají (pokud tím nevzniká obtížně vyslovitelná souhlásková skupina) a lze se setkat s oběma podobami. V současné době jsou častější spíše podoby s ponechanou pohyblivou hláskou, protože jsou v souladu se silnou tendencí současné češtiny, aby ze všech pádových tvarů daného jména byla rozpoznatelná jeho základní podoba, což se projevuje zejména v zacházení se slovenskými jmény (2. p. Karola, Pavola, Dubaka; 5. p. Karole, Pavole, Dubaku). Rozpoznání tvaru 1. pádu, a tedy ponechání -a- a -o- je obzvlášť důležité tam, kde by mohlo dojít k záměně s obdobným českým jménem (Karel – Karol, Pavel – Pavol).

            • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

              hamlo1 (přítel SN)     před 12 lety 13.01.2013 20:38 |  
              0 0

              tak jak?

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                slaviator     před 12 lety 13.01.2013 22:08 |  
                0 0

                Proska i Proška, protože to jsou oboje česká jména a nevzniká vypuštěním "e" špatná výslovnost (narozdíl od Vepřek -> Vepřka)

          • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

            bongor     před 12 lety 13.01.2013 22:24 |  
            0 0

            Taky souhlasím s lasičákem mělo by to být Prošek bez Proška a Prosek bez Proseka.Pátým pádem voláme:Prošku! Proseku!
            Ale třeba tam hrají roli místní názvy a zvyklosti.Třeba v anglicky mluvících zemích doporučují reportérům:Než začnete o někom mluvit,tak se ho jděte zeptat,jak se správně vyslovuje jeho jméno.
            Například zpěváka Davida Gilmoura kdekdo vyslovuje Gilmúr,ale on sám se představuje Gilmór.

            • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

              slaviator     před 12 lety 13.01.2013 22:42 |  
              0 0

              "U jmen zakončených na -ek v nepřímých pádech pohybné -e- vypouštíme (2. p. Zdenka, Štěpánka, Machka…). Mluvnice připouštějí výjimku tam, kde by vypuštěním samohlásky mohla vzniknout obtížně vyslovitelná souhlásková skupina (2. p. Vepřeka i Vepřka; 5. p. Vepřeku i Vepřku). V takových případech je obvykle rozhodující rodinná tradice nositele jména. Pohybné -e- lze rovněž ponechat u jmen jiného než českého původu, případně těch, jejichž nositel je cizinec, i když původ jeho jména může být český, resp. slovanský (Jelinek – 2. p. Jelineka; 5. p. Jelineku)." Stránky Ústavu pro jazyk český...

            • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

              Betynka58     před 12 lety 13.01.2013 22:50 |  
              0 0

              Já naopak souhlasím se slaviatorem - nevidím jediný logický důvod, proč by se Prošek měl skloňovat jinak než Prosek, když je snad obojí českého původu. Maximálně mohou být možné obě varianty, a pak by rozhodovaly ty "místní zvyklosti". Mě třeba taky vždycky zajímalo, proč je na jedné straně např. "ulice Mikoláše Alše", ale u křestního jména Aleš jsme spíše zvyklí to "e" v dalších pádech ponechávat.

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                slaviator     před 12 lety 13.01.2013 23:51 |  
                0 0

                Zajímavý dotaz s tím Alšem/Alešem. :-) To pravidla vůbec neupravují, vzhledem k tomu, že je to -eš. Pravidla upravují vypouštění -e- pouze u -el, -ek, -er. Spíše se bude jednat tedy o to, o co se jedná u -a-, -e- a u -o- u cizích slovanských jmen, kdy se sice mohou vypouštět (Peter -> Petrem, Karol -> Karlem), ale v zásadě se díky tendenci, aby bylo srozumitelné, co je základem (prvním pádem) nevypouštějí (Petrem Karolem). A tahle zásada, aby se to dalo odlišit, proto bude asi i u Aleše coby křestního jména a Alše u příjmení...

            • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

              dArtagnan     před 12 lety 13.01.2013 23:46 |  
              0 0

              Vyslovit špatně jméno jednoho z nejlepších kytaristů světa není zdaleka takový zločin, jako nazvat ho zpěvákem.

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                bongor     před 12 lety 14.01.2013 00:34 |  
                0 0

                Tak to budu rád zločincem.Já osobně ho jako zpěváka velice uznávám.Není to žádnej Kája Gott,nebo Caruso,je to přesně takový zpěvák,které obdivuji.Zpívá naprosto lehce,naprosto čistě a má nezaměnitelnou barvu hlasu.Když se Ti čtvrtý mušketýre líbí Eva a Vašek,takproti gustu žádný dišputát.

                • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                  dArtagnan     před 12 lety 14.01.2013 10:03 |  
                  0 0

                  Nepochopils mě ani trochu.
                  Je to stejné, jako bys řekl: "známý běžec maratonu Pavel Nedvěd". A je úplně jedno, že si Pavel občas dá maraton a nedaří se mu špatně, každý si bude klepat na čelo, protože Nedvěd je především fotbalista, držitel Zlatého míče.

            • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

              slaviator     před 12 lety 13.01.2013 23:54 |  
              0 0

              No, já si pamatuju díky Hainaultovi (Most, Sparta), jak je to pofiderní. Vzhledem k tomu, že je Kanaďan, tak ho všichni nazývali "Hajnault", on sám sebe "Hánault" a přitom protože pocházel z Quebecu a měl frankofonní předky, tak správná výslovnost by měla být "Ené". Nebo u nás s Belaidem, kterého všichni nazývali "Belajdem", a přitom správně by se to mělo vyslovovat "Belé"

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                slaviator     před 12 lety 13.01.2013 23:54 |  
                0 0

                ...resp někdo teda tvrdil, že "Beléd"

                • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                  tantalos     před 12 lety 14.01.2013 01:43 |  
                  0 0

                  Belaid se správně vyslovoval "belajd", protože nad i neměl jednu tečku, nýbrž dvě. Je to arabské jméno podobné mnohem běžnějšímu Said. o němž nikdo neříká, že je Séd.

                  • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                    tantalos     před 12 lety 14.01.2013 02:31 |  
                    0 0

                    Dokonce se správně mělo to jméno vyslovovat belaíd - s dlouhým í, protože jde o dvouslabičný výraz. Proto se často v angličtině Said přepisuje jako Sayeed

                    • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                      slaviator     před 12 lety 14.01.2013 02:39 |  
                      0 0

                      Aha, mi nějak uniklo, že měl/má dvě tečky nad "i". Díky za upřesnění :-)

                    • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                      Matlafous     před 12 lety 14.01.2013 09:57 |  
                      0 0

                      Nechtěl byste Čapounovi připravovat před zápasy LM a EL notičky? Evidentně jste dostatečně erudovaný :))

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                chosejn     před 12 lety 14.01.2013 07:28 |  
                0 0

                Belé mu podle mě říkal jen Čapoun :)

                • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 08:41 |  
                  0 0

                  Dobré ráno přeji Vám všem,
                  děkuji Vám za nádhernou disputaci stran českého jazyka a velice fundovaný rozbor Slaviatora. Já bych však v daném případě upřednostnil tvar slova jména Prosek tak, že bych užil Prosek bez Proseka, s Prosekem atd. Je to podstatné jméno neohebné, tak jako např. obec Osek, viz pravidla českého pravopisu. Ale to jen abych také pověděl svůj názor........ Pak se ještě zastavím u kytaristy Gilmoura. Jsem asi také zločinec, protože ho uznávám i jako zpěváka, zrovna tak jako bubeníka Philla Collinse, zrovna tak jako kytaristu Erica Claptona a baskytaristu Jacka Bruce a asi ještě dalších asi 1000 dalších. Ale to je jen opravdu takové povídání o tom, kdo jak má nastaveny parametry pro profesi zpěvák nebo muzikant........
                  " K topení je dobré staré dřevo, k pití staré víno, k důvěrným sdělením srtaří přátelé a ke čtení staří autoři" Francois Bacon
                  Přestupy se zatím nevedou.... a Fenin..........?,To by pro mne bylo dost velké zklamání.
                  Sokrates55

                  • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                    bongor     před 12 lety 14.01.2013 09:21 |  
                    0 0

                    Ahoj Sokrate,takže vítej v našem klubu zločinců.Z Tvého výčtu je
                    zřejmé,že zpívající instrumentalisté,abychom byli přesní podle požadavků přítele d Artagnana,když se povedou, tak jsou velmi osobití.A v dnešní záplavě zpěváků je osobitost podle mého názoru
                    tou nejdůležitější vlastností zpěváka.Tou se právě odlišuje od hromad amatérů,kteří se nás v různých soutěžích snaží ohromit svými hlasy a sporým oblečením.Ale většinou z těchto meteoritů
                    nic není,hvězdy se z nich stanou jen výjimečně/třeba Susanne Boyle/
                    Je to tím,že výborný instrumentalista se musí hudbě věnovat daleko intenzivněji než zpěvák.Abychom byli úplně přesní,Gilmour je dokonce multiinstrumentalista,hraje skvěle na fajfku,bicí a pochopitelně i na BG.Ten kluk snad musel s těmi nástroji i spát.
                    Nyní už bohužel téměř nevystupuje a Floydi bez něj,to je jako sex
                    bez xx.......,úplná nuda.Phill Collins je něco podobného,oba patří do zlaté pokladnice světových umělců.A je jich mnohem víc těch absolutních špiček.Namátkou třeba Sting ,nebo Mark Knopfler.
                    Mark třeba opravdu moc zpívat podle oficiálních měřitek neumí a přes to jaká je jeho muzika paráda.
                    Závěrem se musím omluvit 4.mušketýrovi za tu Evu a Vaška,to totiž měla být legrace.Ještě jsem moh uvést Ewu Fárnou,která s jednou zcela přihlouplou písničkou vyhrála kdysi"talent roku"a
                    byl by se mnou konec.

                    • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                      jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 17:19 |  
                      0 0

                      Collins je moje parketa.Ještě bych doplnil Oldfielda(napsal jsem to dobře?)

                      • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                        bongor     před 12 lety 15.01.2013 08:50 |  
                        0 0

                        Jo máš to dobře,je to Mike Oldfield,taky hodně dobrej.

                  • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                    slaviator     před 12 lety 14.01.2013 10:58 |  
                    0 0

                    Já myslím, že u místních jmen (čtvrť Prosek) to je skutečně tak, jak říkáte - ale u osobních jmen (příjmení Prosek) je to -e- vypustitelné. Stejně jako kupříkladu radní Nosek bez radního Noska s radním Noskem. Nikoli radní Nosek bez radního Noseka s radním Nosekem. Přesně jak tvrdí Ústav pro jazyk český na svých stránkách a kde jsem kapitolu 1.1 sem zkopíroval - osobní jména končící na -ek, -el, -er e v zásadě až na výjimky ono -e- vypouští. A tou výjimkou je v zásadě to, že je to cizinec nebo že je to rodiná tradice. Ovšem nic se tam nehovoří o tom, že by toto osobní jméno bylo vlastně derivováno od místního jména, což je ale pochopitelné, neboť to tak má dosti jmen.

                • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                  slaviator     před 12 lety 14.01.2013 10:54 |  
                  0 0

                  Belé mu říkal Bosák :)

                  • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                    brotheus     před 12 lety 14.01.2013 11:19 |  
                    0 0

                    Kdepak. "Beléda" z Tijaniho udělali komentátoři Novy.

            • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

              mart     před 12 lety 14.01.2013 10:12 |  
              0 0

              :D,Bongore, to je trochu jina kapitola. V cesku nejakym zpusobem se vzila americka ( ale jeste spise "emericka") vyslovnost. Takze nejen David Gilmour, ale treba Geret Bery "... Oy....., mate....., who is Garet Berry? ... It's Gareth Barry, ... Ohh, ... I see (???)
              Kdyz anglican kouka na prenos s ceskym komentarem (coz se u me doma obcas stane :), tak absolutne nechape ktera bije :D
              Priznam se, ze Geret Bery je muj nejvetsi favorit.....to tak siiiilene taha za usi. mart

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                dArtagnan     před 12 lety 14.01.2013 10:24 |  
                0 0

                Moc bych chtěl vidět angličana při Čapkově "Růůnýýý" :-)

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 10:26 |  
                0 0

                Dobré dopoledne Bongore a Marte :-).
                To je přesně ono, takhle koukal můj strýc, když jsem se mu snažil říci, že by byl moc hodný, kdyby mi poslal desku a napsal jsem tam jako 13 letý, že skupina se jmenuje "Krým" :-). Chudák, on si na jazycích zakládal a já to takhle "vymlel". Ale to je jen pro doplnění......... Jinak Vás zdravím a tady nám Marte chumelí.....
                Sokrates55

                • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                  bongor     před 12 lety 14.01.2013 17:24 |  
                  0 0

                  Ahoj Marte,Sokrate , d Artagnane,Barro a všichni přátelé.Já si vzpomínám ,jak v Jugoslavii kdysi měli zvyk,že i v novinách a časopisech všechna jména psali foneticky.Tkže například si vzpomínám jak psali saxofonistu Charlie Parkera. Čálí Páka.
                  Chechtal jsem se tomu jak blázen.Takže Sokrate ty Tvoje Krýmy
                  tam určitě taky psali,jako jsi je psal Ty.

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                Khadgar     před 12 lety 14.01.2013 13:30 |  
                0 0

                Chceš říct, že jsi neslyšel Čapka a jeho "Rajééén Džigs"? :)))

                • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                  lassiter     před 12 lety 14.01.2013 13:37 |  
                  0 0

                  Rajééén Džigs narýsoval kolmici na Vejna Růůnýýho, jehož střela měla gólové paramtery. Hmmmmmm, neuvěřitelná záležitost!!!

                  • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                    Khadgar     před 12 lety 14.01.2013 14:42 |  
                    0 0

                    Ty jo, to je skoro rýmovačka :)

                    • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 16:26 |  
                      0 0

                      Koukám Slavie se vrací ke kořenům řečnický spolek:-)))))

  3. Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 13.01.2013 16:46 |  
    0 0

    nebyl Synek ještě v dorostu útočník ?

    • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 13.01.2013 19:10 |  
      0 0

      Synek byl jeste na podzim v juniorce utocnik :o)

      • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 00:27 |  
        0 0

        zvláštní dát se z fotbalu na veslování :)))

        • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

          bongor     před 12 lety 14.01.2013 07:55 |  
          0 0

          ten Synek musí bejt fakt dobrej.Už je o něm i písnička."Ach Synku Synku,doma li jsi ....................

          • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

            Pepino44     před 12 lety 14.01.2013 09:55 |  
            0 0

            To je naprostá blbost,ta písnička je hodně stará,takže podle mne se Synek narodil aby byl v nějaké písničce.

            • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

              mart     před 12 lety 14.01.2013 10:17 |  
              0 0

              tak to uz je spis Monty Python’s Flying Circus...... :)
              Hezky pane Pepino44 :)

              • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                Alanor (admin)     před 12 lety 14.01.2013 10:19 |  
                0 0

                Dnešní diskuse skutečně stojí za to. A to překvapivě i bez intervence pana Jiřího. :)

                • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 11:07 |  
                  0 0

                  Kdybys jen věděl pane Alanore, jak jsem rád a jak moc to ukazuje na to, že to není jen a jen o tom kulatém nesmyslu , ale i o smyslu jiných hodnot. Přitom jsme všichni slávisté............., jaká to krása.
                  Sokrates55

                  • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                    bongor     před 12 lety 14.01.2013 14:40 |  
                    0 0

                    Ano,ale vždyť Sokrate je Slavia původem řečnický spolek,tak musíme řečnit,co to dá.
                    Horší je to s tím Davidem J.v Mladé Boleslavi.Jako by už nebylo dost těch špatných zpráv.Já nevím,kdy nám dojde,že když se ze světa vrací dobří holubi v červenobílých barvách,musí se vrátit jedině k nám,do červenobílého hnízda.

                    • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 14:55 |  
                      0 0

                      Dobrý den přeji Bongore,
                      máš pravdu v tom, že řečnický spolek opravdu jsme :-). Jen bych snad místo našich disputací dneska (a díky za ně), uvítal i nějakou alespoň trochu dobrou zprávu o stavu naší Slávie, čímž myslím posily a tak...... Ale zatím nic......... prý trpělivost růže přináší, tak tedy budu trpělivý. Jen aby mi přítel Tantalos zase nenalil čistého vína o tom, že trpělivost je sice hezká věc, ale tou se nám Slávia asi neposílí..........
                      Sokrates55

                      • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                        bongor     před 12 lety 14.01.2013 16:06 |  
                        0 0

                        Ahoj Sokrate,taky bych raději psal o nějaké té smysluplné posile.Ale teď je okurková sezona,nic se nedeje-i když by mělo a tak píšu ptákoviny.Ty růže,to je problém,vloni mi jich na zahrádce polovina zmrzla a tak musím opravdu trpělivě čekat,jestli se mi na jaře ujmou nějaké nové kousky.

                      • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 16:29 |  
                        0 0

                        V nejbližší době má být představen nový útočník možná zítra či pozítří dodávám údajně.

                        • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                          bongor     před 12 lety 14.01.2013 17:15 |  
                          0 0

                          Kdes to sebral vlčku?

                          • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 17:58 |  
                            0 0

                            To víš skoro každej tady má tajemné nejmenované zdroje blízké klubu :-))))

                        • Re: Juniorka: Kutná Hora - Slavia 0:0

                          slaviator     před 12 lety 14.01.2013 17:41 |  
                          0 0

                          jo, Fenin. :-)