Slavia zahájila přípravu už ve středu 2. ledna jako vůbec první tým celé Gambrinus ligy. Po třech dnech přípravy v Edenu nyní vyráží sešívaní do Krkonoš, kde absolvují tradiční kondiční soustředění. Jejich domovem bude tentokrát Vojenská zotavovna ve Špindlerově Mlýně. Na programu tentokrát nebudou mezi některými fanoušky kontroverzní běžky, slávisté budou nabírat sílu a vytrvalost pro jarní část sezóny během a posilováním v tělocvičně, dvakrát pojede Slavia i do Vrchlabí na umělou trávu trénovat s míčem.
Na soustředění pojede kompletní kádr s jedinou výjimkou, tou je Luboš Tusjak, kterého trápí viróza. S týmem jsou samozřejmě obě dosavadní posily, Marcel Gecov i Milan Bortel. Naopak do útoku zatím nikdo nepřišel, ačkoli se v souvislosti se Slavií skloňuje při spekulacích hned několik jmen. Trenér Rada přiznal zájem o slovenského exreprezentanta Filipa Šeba, ten by měl být však jen jedním z hráčů, se kterými Slavia jedná.
Kádr na kondičním soustředění čítá 24 jmen:
Brankáři: Kamil Čontofalský, Martin Berkovec
Obránci: Milan Nitrianský, Martin Dostál, Jan Mikula, Martin Dobrotka, David Hubáček, Milan Bortel, Martin Latka, Matúš Čonka
Záložníci: Tomáš Mičola, Štěpán Koreš, Jaromír Zmrhal, Robert Hrubý, Viktor Šimeček, Ondřej Petrák, Josef Bazal, Lukáš Jarolím, Karol Kisel, Marcel Gecov, Martin Juhar, Martin Hurka
Útočníci: Milan Škoda, Jan Vošahlík
Do Prahy se slávisté vrátí příští sobotu, 12. ledna a hned nejbližší středu odehrají první přípravný zápas, v rámci Tipsport ligy v Edenu budou hostit Bohemians 1905.
Další novinky ze Slavie hovoří o tom, že Daniel Veselý je na testech v Příbrami a Pavel Vyhnal, kterému skončilo hostování v Bohemians, je na testech v druholigové Vlašimi.
Komentáře (225)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vojtechusv před 12 lety 05.01.2013 13:12 |To se bude dobře trénovat útočná fáze hry.....:-)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 13:13 |4-6-0, Klasický Španělsko
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 13:13 |Vypuštění běžek kvituji s nadšením.
Teď ještě aby dorazila nějaká ta posila do útoku, mediálně propíraná jména jsou zajímavá a snad krom toho Fenina bych tu z nich osobně, z pozice laika, uvítal každého. Mimochodem, určitě jste si všmli, že média už o nás a o našich možných přestupech nepíší ani zdaleka tak často, jako dříve...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
JS (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 16:18 |Běžky jsou jediný sport, který posiluje komplexně celé tělo. Dílčí cviky v posilovně se jim nevyrovnají. Disciplína, ze které bylo nejvíce zranění, byl běh s vodními vaky za krkem, běžky byly dobrovolné a myslím, že pěkné zpestření. Rozhodnutí je vyškrtnout nerozumím.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 17:43 |Přiznám se, že jsem laik a o způsobech tréninku profesionálních hráčů mám jen mlhavé představy, ale četl jsem, že to prý vhodné není (tuším, že to byl tento článek: http://www.trenink.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1804:pro-neni-zimni-piprava-fotbalist-na-bkach-pinosna-pro-jejich-rychlost-a-vytrvalost&catid=97:uvahy&Itemid=205.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
JS (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 19:00 |To je zajímavý článek. Možná jsem ho nepochopil úplně, prolétl jsem ho zběžně, ale přijde mi, že se trochu popírá. De facto říká, že trénink fotbalisty má být zaměřen na rychlost a výbušnost. K tomu se nehodí příprava zaměřená na vytrvalostní kondičku. Na druhou stranu tam není řečeno, co jiného je běhaní hodinu a půl po trávníku sem a tam, resp. jak jinak se připravovat na tuto vytrvalostní složku hry. Z toho jsem pochopil, že fotbalista sice bude schopen předvést tutéž reakci a rychlý sprint na začátku i na konci zápasu, ale mezitím bude pouze vyklusávat od vápna k půlící čáře..
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
slaviator před 12 lety 05.01.2013 19:52 |V zahraničí (Juventus, Bayern, Chelsea) trénují tak, že nejezdí na hory, neběhají desetikilový trasy, ale fyzičku trénují s míčem u nohy a fyzičku trénují třeba padesáti-sto 40-60 m sprinty během hodiny - dvou hodin, jako jednu fázi tréninku...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
EdCable před 12 lety 06.01.2013 08:37 |V zahranici taky maji uplne jine rozlozeni zateze v prubehu sezony a jine celkove zapasove zatizeni. Srovnavat Slavii, ktera nastoupi k 30 - 40 zapasum za rok s Juventusem, Bayernem, Chelsea s poctem zapasu prevysujicim 60 a bez nebo s vyrazne kratsi zimni prestavkou? U nas je sezona vice cyklicka a tomu musi odpovidat poskladani celkove pripravy. Opravdu jediny fyzicky trenink po dobu celeho roku predstavuji pouze ony sprinty?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
EdCable před 12 lety 06.01.2013 09:03 |Takze takovy Lukas Bauer nema bezeckou vybusnost? Videl jsem jej parkrat bezet zavody do vrchu a opravdu si zadnou pomalost nenatrenoval. Dany clanek je zalozen na mylne predstave, ze kdyz se trenuje pomalu, nezlepsuje se rychlost. Pomaly trenink pomaha posunout aerobni prah ve vztahu k rychlosti smerem dolu, tj. dotycny dokaze za stale stejne nizkeho usili bezet rychleji. Spickovi maratonci bezi rychlosti 18 s / 100 m po dobu vice nez dvou hodin. To asi natrenovali treninky pomalosti v "zone pohodlneho komfortu". (tohle je pouze ilustrace nesmyslu argumentu o adaptaci na pomaly beh, nikoliv tvrzeni, ze fotbalisti maji behat jako maratonci).
Ve skutecnosti efektivni cesta vzdy predstavuje urcity mix aerobni a anaerobni vytrvalosti, siloveho a dynamickeho treninku. Fotbalista nebeha pouze sprintem, musi byt take schopen se v mezihre pohodlne presouvat urcitou dostatecne vysokou rychlosti, ktera neovlivni jeho schopnost znovu zasprintovat. Jinymi slovy nevidim duvod, proc u fotbalistu posouvat pouze uzce omezenou cast jejich vykonove krivky.
Je zrejme, ze dlouhe aerobni zateze nemuzou predstavovat hlavni napln treninku, pouze jeji malou cast. Taky se jaksi zapomina na znacny regeneracni efekt pomaleho behu (pomalejsiho nez toho, ktery efektivne rozviji aerobni vytrvalost).
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 09:40 |Děkuji za upřesnění.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Boss82 před 12 lety 06.01.2013 18:15 |Musím Vám oponovat. S článkem, na který zde odkazuje Eluin, velmi souhlasím a potvrzuje všechny mé znalosti a zkušenosti s kondiční přípravou a fyziologií člověka.
Zimní příprava fotbalových mužstev, jak je pojímána u nás v ČR, je nesmírně hloupým přežitkem a naprosto nevhodným způsobem přípravy fotbalistů na sezonu. A jsem rovněž přesvědčen, že je jednou z hlavních příčin, proč se u nás zdaleka nedaří vychovávat tolik fotbalových hvězdiček a hvězd, jako je tomu v jiných zemích srovnatelných co do počtu obyvatel (Nizozemí, Portugalsko a další).
Nesmyslné výběhy v délce 5, 10, 20 km ať už na běžkách nebo po svých, nesmyslné výjezdy na kolech v délce desítek až stovek km. To je typ zátěže, pro fotbalového hráče sice extrémně náročný, zato zcela nevhodný.
Argumentujete tím, že hráč není stále ve sprintu a musí se také pohodlně přesouvat v určité rychlosti, aniž by se vyčerpal. To je samozřejmě pravda. Ale tento typ kondice bez problémů získá intervalovým tréninkem, který je založen na krátkých úsecích (20-200 m), které běží na absolutní maximum a jsou střídány úseky, které běží velmi volně, případně jde. Na tomto principu by měl být založen každý fotbalový trénink. Cvičení by měla být ve většině případů s míčem u nohy, aby si hráč zároveň neustále zvykal kontrolovat míč ve vysoké rychlosti. Tímto anaerobním způsobem tréninků hráč získá potřebnou trénovanost jak na krátké sprinty v maximální rychlosti, tak pro pohodlný pohyb po hřišti v rychlosti nižší.
Dlouhé monotónní běhy jsou opravdu přežitkem a nikde ve fotbalově vyspělích zemích se tak netrénuje, většinou tam pojem zimní příprava ani neznají, přesto jsou na tom hráči z nejvyspělejších lig (německo, anglie, španělsko, francie, holandsko a další) fyzicky lépe, než naši fotbalisté.
Vůbec nejsměšnější je u nás zažitá představa, kterou stále papouškují fotbalisté, ale bohužel i trenéři, mnoha fotbalových mužstev, kdy svorně tvrdí, že musí pořádně dřít na fyzickém soustředění, aby z toho pak mohli půl roku žít. Je vážně úsměvné, jak si může tolik profesionálů myslet, že fyzické soustředění, trvající obvykle 7 dní, je fyzicky připraví na následujích 6 měsíců. Z fyziologického hlediska je to holý nesmysl. Těchto 7 dní je akorát nesmyslným přetěžováním organismu, jehož přínos je pro fotbalisty velmi rozporuplný. A kdyby dále svou fyzickou kondici nerozvíjeli tradičními tréninky během sezony, rozplynula by se veškerá fyzička, takto nabraná na horách, během 14 dnů, maximálně 3 týdnů.
Pokud vím, některé kluby už i u nás od tradičně pojaté zimní přípravy opouštějí (z prvoligových to prohlašovala především Sparta, v době trenéra Martina Haška) a já budu slavit až od tohoto způsobu přípravy upustí také Slavia. Bohužel, trenér Rada je stará škola, takže lituje naše kluky, kteří se nyní budou 7 dní prakticky zbytečně trápit na horách.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Boss82 před 12 lety 06.01.2013 18:26 |V poslední větě samozřejmě nemělo být, že trenér Rada někoho lituje, naopak já lituji naše kluky, že musí absolvovat zbytečné zimní soustředění na horách.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 18:51 |Nehledě na to, že jsou i někteří hráči,kteří lyžovat neumí nebo málo a to pak je úplně k ničemu, když mají problém vůbec na lyžích se udržet a mají problém sami se sebou.Vzpomeňte na Adauta.K čemu mu to asi bylo?Ale naproti tomu on neměl oproti nadupaným přípravou na lyžích českým hráčů problém s míčem a co je důležitější? Blázen , který bude lítat 90 minut a nezpracuje balón na 5 metrů?Nejsem žádný expert ,ale můj názor je čím více práce s míčem tím lépe. Samozřejmě v tom největším tempu a zatížení.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
EdCable před 12 lety 06.01.2013 19:31 |Tak pojdme uptavit par nepochopeni meho prispevku. Zaprve nemluvim o bezkach, ale o behani. Puvodni clanek o bezky taky nezavadil. Zadruhe zcela souhlasim, ze zasadni je pohyb s micem a intervalova forma treninku. Zatreti netvrdim, ze nejde natrenovat aeroni vykonnost pomoci anaerobnich prvku. Tvrdim, ze je to neefektivni a forma je mene stabilni nez kdyz dam do mixu maly podil ciste aerobniho pohybu. Vsechny studie o pozitivnim vlivu kratkych useku na aerobni system jsou kratkodobe delane na malo relevantnich vzorcich a casto mericich vytrvalost pochybnymi metrikami (VO2 max pro priklad). Zactvrte nemluvim proboha o vybezich v delce hodin (100 km na kole?). Zapate mate pocit, ze by Plzen mela horsi fyzicky fond nez jeji souperi v poharech? Nebo my pred par lety? Nepodlehejte navic zkresleni, ze nejlepsi trenink je tam, kde jsou nejlepsi hraci. Hraci v top tymech uz prosly predvyberem odolnosti a trenovatelnosti. Zaseste souhlasim, ze tyden na horach nebi zadnym "zakladem" pro sezonu z hlediska trenovanosti. Je to ale prijembe zpestreni s prilezitosti zapracovat castecne na silovevytrvalostni slozce treninku.
Zpusob popisovaneho treninku navic prinasi mnohem vetsi naroky na regeneraci a koordinaci. Mame kolem tymu dostatek kvalitnich fyzioterapeutu? V ceskych podminkach vim pomerne bezpecne o treninku junioru Kladna, ten prakticky odpovida vasemu idealu (spousta opakovanych rovinek). Vysledkem je prirozene vysoka umrtnost ze zdravotniho hlediska. Ti kluci jsou zataveni, ukotveni v dysbalancich a prospech z toho ma jenom uzka skupinka, ktera ma vyssi prah odolnosti a prosteho stesti. Tvrdim, ze pri vhodnejsim treninku by hraci meli mene 'drobnych' bolistek a stejnou trenovanost. Netvrdim, ze Slavia trenuje spravne, na to ani nemam dost informaci.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Boss82 před 12 lety 07.01.2013 01:52 |Ano, takto, jak jste to rozepsal, s tím už celkem souhlasím. V tomto si asi rozumíme:
1) Běžky jsou volovina.
2) Intervalový trénink by měl být základem přípravy.
3) Aerobní způsob tréninku pouze jako forma regenerace.
4) Zimní týdenní soustředění není možné brát jako základ pro celou půlsezonu.
Regenerace obecně je samozřejmě základem u profesionálních sportovců. Souhlasím, že nároky na regeneraci jsou při intervalové formě tréninku vyšší, nicméně profesionálně sestavený trénink by měl samozřejmě toto brát v potaz, aby nedocházelo k přetrénování a zatavení hráčů, jako je tomu u Vámi zmíněných juniorů Kladna. Evidentně tam dělají něco špatně.
VO2 max (ukazatel maximálního využití kyslíku organismem) je jedním z hlavních ukazatelů aerobní vytrvalosti. Nevím, proč tento parametr zpochybňujete. Zároveň již vyšlo tolik nezávislých studií o přínosu intervalového tréninku, že není možné je ignorovat.
Píšete, že zimní příprava je dobrým zpestřením. Jak pro koho, pro hráče ale určitě ne. Mnoho hráčů, kteří se výrazně prosadili v zahraničí (často v renomovaných klubech), pokud jsou tázáni na způsob trénování v těchto klubech, obvykle mluví právě o tom, že drtivá část tréninků se zkládá z intervalového tréninku a povětšinou s míčem. Dlouhé výběhy prakticky neznají. Takový Radek Bejbl (ale i další) se po kariéře v televizním studiu jasně vyjádřil, že nejhorší, co kdy ve fotbale zažil, byla zimní příprava v ČR. Přitom těžko můžeme podezřívat Atlético Madrid, že jeho hráči netrénují dostatečně tvrdě. To jistě trénují, netrénují však nesmyslně.
Plzeň a Slavia, pokud jde o fyzický fond, za svými soupeři v evropských pohárech snad příliš nezaostávali. Ale obecné mínění je takové, že většina týmů zaostává. Vaši otázku ale otočím. Máte pocit, že by fyzicky za hráči Plzně zaostávali třeba hráči Atlética nebo Schalke? Určitě nezaostávali. Jak je to ale možné, když jejich hráči neabsolvovali žádnou, v ČR tak nezbytnou, zimní přípravu? Odpověď je jednoduchá - zimní příprava (tak, jak je v ČR pojímána již desítky let) je naprostý nesmysl.
Kdyby raději naši hráči byli někde v teple, trénovali intervalově, 90% času s míčem a hráli přípravné zápasy s kvalitními soupeři, možná bychom nebyli v lize na 11. místě.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
EdCable před 12 lety 07.01.2013 19:29 |VO2max nepredikuje dobre sportovni vykon, proto jeho samotne zvyseni, se kterym se nejcasteji ve studiich pocita, nic moc neznamena. Daleko dulezitejsi ukazatel je napr. rychlost pri VO2max nebo laktatova odolnost. Sportovci jsou schopni se dostat pri spravnem treninku na maximalni potencial VO2max pomerne brzy, pri presto jsou schopni se dale vykonove zlepsovat. Dalsi problemy jsou se samotnym merenim. Navic, pokud by bylo cilem treninku maximalizovat VO2max, tak vsichni jezdi na ty bezky a kola, protoze tento parametr mivaji zpravidla nejlepsi bezkari a cyklisti. Jinou zajimavosti napr. je, ze Kip Keino ma VO2max zaznamenane na urovni 82, Marius Bakken ma uroven 87,4. Schvalne, kdo z nich je olympijsky vitez na 1500m a kdo "jen" narodni rekordman na 5000m? Svetove nejvyssi zaznamenanou hodnotou je 97,5 - cyklista Svendsen, ktery zatim nic moc nedokazal. K cemu mu ten parametr potom je?
Jinak nevim, proc by Spanele jezdili na zimni pripravu, kdyz nemaji zimni prestavku. Spise by me zajimalo, proc tolik tymu jezdi v lete mimo sve domoviny trenovat jinam? Jaka je jejich napln treninku na zacatku pripravy po nekolika tydnech volna? Hned zpocatku ostre sprinty ve stejnem objemu, jako v predsezonni fazi?
Trenovali s micem souhlasim, ale moc se mi celkove nelibi jezdeni v zime do tepla. Takove nahle zmeny klimatu jsou podle me zbytecny napor na hormonalni a imunitni systemy. Ale co, Bayern ma svuj kemp aktualne taky v Kataru.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Boss82 před 12 lety 08.01.2013 15:36 |Máte dobré znalosti, to kvituji. S VO2max máte pravdu, sám o sobě tento parametr nezaručuje dobrý sportovní výkon. Proto jsem také napsal, že je to jeden z důležitých parametrů, nikoliv jediný.
Já vím, že španělé nemají zimní přestávku, i v ostatních vyspělých zemích je mnohem kratší než u nás. Ale to nic nemění na faktu, že zimní příprava je zbytečná, když ji klub v některých zemích neabsolvují vůbec a přesto jsou jejich hráči špičkově trénovaní.
Dle mě by úplně stačilo, kdyby naše kluby v zimní přestávce pokračovali v tradiční tréninkové zátěži, bez nějakých nesmyslů na horách, po několika týdnech volna by samozřejmě začali na nižším objemu zátěže a postupně by se přidávalo. Do toho by jednou-dvakrát týdně sehráli přípravný zápas a takto bych koncipoval přípravu na jarní část sezony.
Ježdění do tepla je ale běžné i nyní, jen se nejdřív jede na hory do zimy a pak k moři do tepla. Souhlasím, že změny klimatu nejsou nejlepší, ale takto prostě kluby fungují a snad alespoň v tomto vědí, co dělají.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vojtechusv před 12 lety 05.01.2013 13:18 |Mimochodem zaznamenali jste, že Vrba/Plzeň mají/měli zájem o Volešáka?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 13:36 |Jj, ale dle jeho slov, to bylo na podzim a pak to zamrzlo na mrtvém bodě.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
spojka před 12 lety 05.01.2013 13:39 |Zaznamenali a doufám, že to Vrbovi s Volešákem vyjde. Jestli totiž Plzeň hodlá posilovat tímhle způsobem, tak brzo půjde zpátky do průměru. Volešák je ještě níž, než další posily z hlavy toho "trenérského génia", jako např. Hora, nebo dva tři roky zpátky Škoda, na kterém chtěl Vrba stavět útok (škoda, že mu ten přestup tenkrát nevyšel, nemuseli jsme se s ním teď trápit my).
Vrba má štěstí, že Plzeň jakžtakž drží základ, který tam byl už před jeho příchodem a že posily typu Pilař nebo Tecl mu v současnosti Paclík vodí, aniž by o ně Vrba předem projevil zájem, prostě proto že v lize vynikají a Plzeň na ně teď má.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vojtechusv před 12 lety 05.01.2013 13:43 |Já si naopak myslím, že za sebou Vrba nemá tolik průšvihů, co se týče příchodů. Horu furt staví, až se tomu divím, ale asi mu věří a třeba se mu to jednou vyplatí, co my víme....:-)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Barra před 12 lety 05.01.2013 13:48 |Mám pocit, že Viktorka nakupuje celkem rozumným způsobem a nejde jim o to, maximálně naplnit svůj kádr. Určitě by u nich nedošlo k excesům, jako jsme znali my, kde pravidelně v zimním období přibyla půlka mužstva. Bere dle mě jen hráče, které zapadají do jejich koncepce.
Také si myslím, že Vrba je schopný z hráče vytáhnout to nejlepší, co se v nich skrývá. Vůbec by mi tento ´trenérsky genius´ u Slavia nevadil.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
spojka před 12 lety 05.01.2013 14:05 |Uvidíme, čas ukáže, až budou zanedlouho nahrazovat Horvátha, Rajtorala nebo Limberského. Pokud to Vrba hodlá řešit posilami typu Trapp, Hora, Wagner nebo Volešák, pak jsem zvědav, jak z těchto hráčů bude "vytahovat to nejlepší".
Ve Slavii se to zvrhlo až ve druhé části působení KJ, předtím to dávalo celkem smysl. To, že přicházel relativně velký počet hráčů, nemusí být vždy na škodu (viz léto před postupem do LM), ale nesměly by tam následovat omyly typu Trapp, Naumov, Šiklić, Vomáčka atd.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vojtechusv před 12 lety 05.01.2013 14:14 |Omlouvám se, ale na Wágnera jsem zapomněl. O něm nějaký info mám. Z toho nevytáhne nic.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Pepino44 před 12 lety 05.01.2013 14:49 |Tak já si myslím,že to asi nebude tak velký problém . Vrba má zatím čas,může sledovat hráče a potom a to je hlavní je koupit.Vrba jak ukázal,tak je schopen i z jinde odloženého hráče udělat hráče pro EL.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 05.01.2013 14:50 |Vrba podle mě skutečně dokáže dosazovat do zaběhlé sestavy hráče s podobným stylem a uměním,jako měl jeho předchůdce.
To si na něm každý musí cenit.Taky asi dokáže vycítit,který z hráčů se dokáže na ten který post hodně brzy adaptovat,prakticky u nich není vidět,že by po odchodu kohokoliv začali nějak haprovat.
Rezek,Kolář,Pilař,Petržela a další co je opustili prakticky ve dvou letech,to by položilo kde koho .Plzeň ale ne.Hora mi u nás přišel jako předseda svazu dřeváků,proti Hurkovi poloviční,ale to zrovna není ten správný příklad.Vypadá to,že si Vrba chce dokázat,že se s ním nemýlil a má skutečně trpělivost,protože toho kluka jsem ještě zahrát neviděl.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Kornovo před 12 lety 05.01.2013 14:43 |co to meles?volesak prevysuje nase tvorive zalozniky o tridu a umi kopat standartky.co bysme tu dali za takoveho hrace??
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 14:42 |když je řeč o Plzni.
http://www.fcviktoria.cz/cs/viktoria-plzen-otestuje-gruzinskeho-stopera
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 14:40 |Jinak se Spartou nezačnou přípravu Grajciar ani Slepička a klub jim sdělil, že si mohou hledat angažmá. Já pevně doufám, že po ani jednom a hlavně po Slepičkovi naše vedení nešáhne.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 14:43 |tak doufám, hlavně co se týče slePIČKY.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 05.01.2013 14:51 |Slepička to je typický sparťan,nesympatický a dřevěný.Grco by mi ani náhodou nevadil,ten s letnou nemá prakticky nic společného.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 14:53 |no jo, ale kam s ním ? do zálohy místo Kisela ? tam radši uvidim Skácela a do budoucna třeba Hrubého nebo Šimečka
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
PetCC před 12 lety 05.01.2013 15:50 |Grajciar nezapadal do sestavy Slavie ani před lety. Nekombinační typ jako je on, by nám asi nijak zvlášť nepomohl.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
JS (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 16:22 |Dovolím si poznamenat, že v našem kádru momentálně nevidím kombinační typ, takže netuším, jak by angažování Grajciara ohrozilo naši kombinašní hru..?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
PetCC před 12 lety 06.01.2013 00:39 |Kde nic není, ani smrt nebere. Tak na co dalšího hráče, který brzdí hru?
V době kdy u nás byl, jsme měli okolo něj hráče, kteří to zvládli i bez jeho pomoci. Teď je pro nás platnější Škoda než Grajciar.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 16:23 |Nesmysl když jsme ho prodávali,kvůli absolutnímu nedostatku peněz tak patřil k nejlepším.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 05.01.2013 17:14 |Taky bych řek,že od nás byl prakticky odejit,ale ne kvůli fotbalovosti,ale kvůli financím.Rovněž souhlasím s tím,že nemáme nikoho do útočné kombinace,který by byl lepší než Grco.O střelbě už se raději ani nezmiňuji.Taky by určitě chtěl ukázat bolševikovi,kdo je to Grco.Proč ho šoupli do béčka je mi když se podívám na sestavu jejich áčka,zcela neznámé.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Philliip před 12 lety 05.01.2013 17:18 |Já bych Grajciara rozhodně uvítal. Kdo ví v jaké formě budou ti co ji doposud neměli (Koreš, Mičola, Hurka, Jarolím, Vošahlík...) a od mladíků Šimečka nebo Hrubého nemůže ještě čekat nix extra. Grajciar má ideální věk a narozdíl od ostatních dobrou střelu. Neřekl bych že není do kombinace.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:23 |Jo jo on by zase uvital, kdyby nemel jn 150 tacu mesicne.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 05.01.2013 18:26 |Ogaři,co máte pořád se Skácelem? Vždyť hraje ve Skotsku!! Navíc,mám Rudu rád,ale při posledním krátkém angažmá ve Slavii žádná velká sláva. I jemu roky přibývají a mám obavu,aby jeho případný návrat nebyl, jako většina ostatních,z kategorie nevydařených.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Elanius před 12 lety 05.01.2013 17:40 |Já měl Grajcara ve Slávii rád, byl to hráč s tahem na bránu a dobrou kopací technikou. V naší současné sestavě by patřil mezi nejkvalitnější hráče.
Argument s Kiselem a Skácelem je podle mě nesmyslný. Skácel nepřijde (nedělejte si iluze) a Kisel hrál druhou polovinu sezony strašně.
Bohužel Sparta asi těžko bude chtít prodat Grajcara jen tak zalevno svému rivalovi. I když pro něj nemá lepší využití, raději ho prodá někam do Polska nebo na Slovensko. Proto se bojím, že i když by to byla cenná posila, šance na jeho příchod je mizivá.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 18:10 |Podle mě ale my už nějaký ten rok nejsme pro Spartu zase až tak velký rival...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 05.01.2013 17:09 |Dobrý den přeju. Pánové,proč tu řešíte Plzeň,Vrbu aVolešáka...?! To spíše,co říkáte článku v dnešním sportu, že 2 společnosti mají zájem býti generální sponzoři,prý je to na spadnutí!!!
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 05.01.2013 17:12 |Bylo tam něco víc? Tady se psalo o tom, že to údajně bude Emirates nebo Veolia.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
marek018 před 12 lety 05.01.2013 17:12 |ten článek jsem také četl, je zcela okopírovaný ze včerejší diskuse zde na SN. Dost ubohá novinařina.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 05.01.2013 17:14 |Sport za moc nestojí no. Ale třeba si to aspoň ověřili od jiných zdrojů, což by přeci jen přidávalo té zprávě na důvěryhodnosti.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:22 |Nepausalizujt, nekteri redaktori se vymykaji, nebo alespon maji zdroje.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Betynka58 před 12 lety 05.01.2013 19:00 |Jediná novinka, kterou jsem se z toho článku dozvěděl, je ta, že v případě vstupu Emirates by se, vzhledem k tomu, že Arabové jsou vysazeni na Brazilce, mohl pro Slavii otevřít brazilský trh.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
JS (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 19:03 |Jediní dva Brazilci, kterým to ve Slavii jakž takž (alespoň chvíli) klapalo, byli Gaúcho a James Dens. Oba vyštípal trenér... Chci říci KJ.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
coolair před 12 lety 05.01.2013 19:17 |Zajímalo by mě, jak to zrovna těmhle dvěma klapalo. Vždyť to bylo čirý zoufalství. Jedinej Brazilec, kterej stojí za řeč, byl Adauto.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Betynka58 před 12 lety 05.01.2013 19:17 |Ještě bych připojil mého oblíbence Adauta, po kterém se mi dost stýská. Vedle toho, že se ve Slavii dle mého prosadil rozhodně více než oba výše jmenovaní, s ním byla i sranda (pamatuji si na jeho slavný výrok "Já dal góla Teplica").
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
JS (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 19:20 |jsem sklerotik, omlouvám se, Adauto mi naprosto vypadl :)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:10 |Dekuji za opsani clanku ze Slavie .cz, opravdu si nemuzete dat praci treba s necim puvodnim, co by Vam rikalo pane.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vojtechusv před 12 lety 05.01.2013 17:12 |Vy jste ten první útočník, co má přijít?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:36 |A ty ses zrejme asi ten prvni martan ,co ho posila na vypomoc Paroubek
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Khadgar před 12 lety 05.01.2013 17:14 |Co kdyby ses napřed naučil psát tak, aby to po tobě bylo k přečtení, a až pak kritizoval?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:24 |Nech to na mne, Ja ti do tve prac taky nemluvim-
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
fredydj (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 17:42 |:D
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
quelhar (admin) před 12 lety 05.01.2013 17:29 |Rado se stalo, kazda pochvala nas tesi.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:31 |Tohle snad nemuzete myslet vazne, neco serioznjsiho tam nemate.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Elanius před 12 lety 05.01.2013 17:45 |Pane Jiri vase chovani tady uz me opravdu zacina otravovat a znechucovat. Spravci webu zde v diskuzi pres zimu nekolikrat vyzyvali ctenare, k napsani clanku a odeslani na email, s tim ze takovy clanek radi odpubikuji.
Je hezke, ze kritizujete prebrany clanek z oficialek. Ale dokud tady od vas neuvidim vas vlastni, zajimavy a smysluplny clanek, jste pro me pouhym trollem a kecalem.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:52 |Vazemy pane mne Vas rakce uz ani neurazi, protoze kdyby jste me prispevky opravdu cetl nmuzete to napsat.
Ja necitim potrebu Vas urazet
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 17:45 |Nebuďte takový negativní...
Z fotbalového hlediska je okurková sezóna. Navíc v komentářích pod minulým článkem se už ani nešlo orientovat.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Jiri1 před 12 lety 05.01.2013 17:58 |Ale Ja nejesm negativni, ale tihle redaktori prce nuzou vyplodit neco jineho nez jen opis clanku z oficialek, je takovy problem udelat treba i v okurkove sezone rozhovor s lekarem tymu nebo napsat zde tolik zadany clanek o Slavistech na hostovani, misto toho se dovim , ze ma kritika je pro ne pochvala.
To uz teda vopravdu klesli tak hluboko , ze museji urazet a nmohou s zamyslet nad obsahem pripominky, chteli po mne namety maji je , jsem zvedav , jak s nimi nalozi.
Vam se omlouvam,.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 18:04 |Máte pravdu, ale podle mého názoru tady už hrají hlavní roli vzájemné antipatie mezi Vámi a redakcí SN.
P. S. Článek o hostovačkách byl uvítal, nicméně sám nejsem dost kompetentní k tomu jej na odpovídající úrovni sepsat. Možná výzva pro psavé a znalé čitatele SN?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 05.01.2013 18:11 |Z hlavy vím, že pryč jsou Hanuš a donedávna byl i Vyhnal. Nikdo další mne nenapadá a těžko napíšeme článek o dvou hráčích, kteří navíc většinu hostování proseděli na lavičce.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 18:48 |Tak to se omlouvám, myslel jsem, že těch hráčů na hostování bude o něco více.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
subHuman před 12 lety 05.01.2013 20:26 |Je jich vice.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 05.01.2013 20:34 |Je to možné, ale zajímalo by mě, o koho ještě jde.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
quelhar (admin) před 12 lety 06.01.2013 10:10 |Z acka uz nikdo, hostovalo par hracu z juniorky, ktera uz tak zajima malo lidi, natoz hraci, kteri se v ni neprosadili a nekde hostovali.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
subHuman před 12 lety 05.01.2013 20:35 |Pane Jiri, neprehanite to s temi utoky na redakci a ostatni duskutujici?
Sam se pritom bezduvodne stavite do role sikanovaneho a ublizeneho...
Asi kazdy tusi, ze redakce SN nestaci na vse a ostatne si na to ani nehraje. Bylo vy od Vas ale fer uznat, ze v rychlosti, obsahu i rozsahu informaci nemuze v soucasnosti SN zadny jiny web vc. oficialek konkurovat, nebo snad ano?
Asi nebudu sam, kdo by misto Vasich nenavistnych utocicich prispevku v duskusi uvital uceleny clanek cerpajici ze "zakulisniho zasveceneho infa" kterym se zde tak rad prezentujete. Mate-li zajem, rad Vam navic opravim preklepy a stylisticke a gramaticke chyby.
Zustavam s pozdravem a uctivou uctou.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
subHuman před 12 lety 05.01.2013 20:38 |Omlouvam se za preklepy, dotyk.displej dela sve...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 05.01.2013 18:18 |Čistě spekulativně,ať je o čem diskutovat. Byli byste spokojeni v případě,že by jeden ze zmiňovaných zájemců u nás opravdu zakotvil? A kterého byste upřednostnili, Veoliu nebo Emirates a proč?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 18:35 |Když přinese slušný prachy tak at ten sponzor je třeba martan,ne opravdu jestli to je Petr nebo Pavel je mě celkem jedno.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 18:42 |obě dvě ty firmy mají zvuk, to bezesporu. Emirates jsou na tom ale, podle mého laického odhadu, asi lépe. Osobně by mi nevadila ani jedna z těch firem.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Elanius před 12 lety 05.01.2013 18:49 |Emirates mají se sponzoringem fotbalových klubů zkušenosti. Mohli by nám tak být nápomocní i v oblasti určitého know-how ... Zprostředkovat stáže v ostatních klubech které sponzorují (PSG, Arsenal, AC, Hamburg). Proto v tomto výběru jsem jednoznačně pro Emirates.
Teď jedna pro pozornější slávisty ... Pamatuju si, že na začátku svého angažmá byl Zbyněk Kusý někde v zahraničí a údajně už tam byl pracovně a mělo to návaznost na Slávii. Vzpomenete si na to někdo? Nevíte kde byl? Dokázal byste ještě nekdo najít článek kde se tohle vyskytlo?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 18:52 |já si tam matně vzpomínám že byl někde v Americe, snad na 5 týdnů.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Betynka58 před 12 lety 05.01.2013 19:13 |Já si také vzpomínám, že v červenci a v srpnu byl na 5-6 týdnů v Americe, řekl bych, že ta jeho cesta byla napůl soukromá a napůl pracovní, ale s kým tam jednal, to tu snad nikdo nepsal.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
janko (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 19:32 |ano, Z.Kusy byl na zacatku leta v usa. Kdyz se denik spart zkousel vyvovat udiv a udes tim ze na misto toho aby gr byl na zacatku sezony doma tak se poflakuje v baste imperialismu, tak se nam dostalo vysvetleni ze pan kusy takto cini kazdorocne jiz po dlouhou dobu, Majitel to akcepuje a neni duvod propadat panice...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
spojka před 12 lety 05.01.2013 19:33 |Jak už píší kolegové, byl asi 5 týdnů v USA, ale pravděpodobně to se Slavií nijak nesouviselo, protože ta cesta byla plánovaná ještě dříve, než do Slavie přišel.
Co se týče potenciálních sponzorů, nevěřím ani na jednoho. Firmy na téhle úrovni zpravidla nemají potřebu prezentovat se tímhle způsobem na trhu velikosti ČR, byť tady mohou mít určitě zájmy. Proč by Emirates přidávali mezi AC, PSG, Arsenal, HSV (a od příštího roku pravděpodobně Real Madrid) Slavii, která se v Evropě už delší dobu nevyskytuje a už tři roky za sebou končí v podprůměru zoufalé české ligy, která se hraje na desetimilionovém trhu téměř bez diváků? Veolia by dávala větší smysl, ale i tak se mi to nezdá. Nedávno sponzorovala Olympique Lyon, takže pokud by chtěli utopit nějaké peníze i v českém fotbale, nabízí se tu přece sparta, které Fortuna po změně loterijního zákona už nedává zdaleka takové plnění a která je v současnosti bohužel víc vidět.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 06.01.2013 09:39 |Otiskl to i včerejší sport. O tomto deníku si můžeme myslet cokoli,ale pochybuju,že by to otiskli jako článek na základě názoru na našem webu!! Nějak to určitě ověřovali,byť pramen nemusí být reálný.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
klimi před 12 lety 05.01.2013 19:57 |Kde a kdo vůbec vzal jako potenciální sponzory Emirates a Veolia?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
JS (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 20:22 |Někdo to napsal včera do diskuze, bez zdrojů.. Nechápu, proč se toho všichni tak chytili. Vlastně chápu, prostě si tak toužebně tu velkou společnost za zády přejeme, že nikdo ani nezačal pochybovat nad tím, že to může být jen kec nebo žert.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 05.01.2013 20:36 |Proč si nezaspekulovat. Jinak ale počítám, že to každý bere jako naprosto neověřenou informaci.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
slaviator před 12 lety 05.01.2013 21:03 |Psali to v novinách, tak to musí být pravda! :-)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 05.01.2013 23:15 |Ono je to v našich krajinách zvykem,že lidé strašně věří novinám.
Prostě to bylo v novinách a tím je to svaté.Tečka.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
EdCable před 12 lety 05.01.2013 20:26 |Jeden prispevek v minule diskuzi;-)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Barra před 12 lety 05.01.2013 20:39 |Pravda, jako první s tím včera přišel Santorius - a Sport z jména Emirates hned dedukoval že se jedná o Araby a že nás tedy čekají posily z Brazílie...
Haló Santoriusi, máme nějakou podrobnější info?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 21:07 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/135852/slavia-hleda-bohateho-partnera-prileti-miliony-na-posily-s-emirates.html
nějak podezřele se toho všichni chytly :D že by to měl sport nějak ověřené ?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 21:08 |Ve hře jsou podle deníku Sport dva zájemci.
PODLE DENÍKU SPORT :D to sou zoufalci :D
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 21:14 |Jo měli tam napsat podle nejmenovaných zdrojů blízkých diskusnímu foru Slavistických novin :-)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 06.01.2013 09:48 |Tak na Slováky se zaměřujeme i proto,že náš trenér zřejmě není jazykově vzdělaný. Pokud ano,ihned se mu omlouvám za nepovedenou spekulaci. Mít v mančaftu Afričana + Francouze a Balkánce,to jsou minimálně 2 překladatelé navíc v realizačním týmu. A my musíme šetřit,takže jen Slováci,neboť v kaprcinklopeltolize není koho brát.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 05.01.2013 23:36 |Myšleno jako že jsou údajní zájemci o Slavii zoufalci?
Kdo to zase z těch dementů ve spartu vypotil,to bych si skoro dovolil uhodnout.Ale kašleme na ně.Když sežene Kusý nějakého opravdu solventního hlavního sponzora,tak nás konečně něco potěší.Když ten bohatý sponzor u nás vydrží alespoň pět let budeme šťastní.
A když přijdou dva kvalitní snajpři a vydrží u nás alespoň dvě sezony,tak vyhlásíme státní svátek.Já bych zvolil pořadí:Škutka-Depetris-Šebo-Hubník-Fenin.A kdyby u nás dobře hrála třeba celá základní jedenáctka složená ze Slováků,vůbec mi to nebude vadit.
Myslím,že jsme se Slováky stejně jeden národ a těší mě to. A navíc je Slavia celým založením a svým názvem všeslovanské mužstvo. Proto by mě mrzelo,jestli je pravda,že se nezajímáme o Grca.Byl by to pro nás podhroťák jako hrom.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 23:40 |né :D mě šlo o to jak napsali : PODLE DENÍKU SPORT, přitom to celý údajně pochází odsuď z diskuze
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 23:40 |né :D mě šlo o to jak napsali : PODLE DENÍKU SPORT, přitom to celý údajně pochází odsuď z diskuze
Redaktoři Deníku Sport
petrjir před 12 lety 05.01.2013 21:09 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/135852/slavia-hleda-bohateho-partnera-prileti-miliony-na-posily-s-emirates.html
Oni skutečně přesně opsali včerejší diskuzi. Nic nového nepřinesli. Možná jen to, že se o Škutku zajímala i Sparta a pár keců o brazilcích. To je novinařina...
Re: Redaktoři Deníku Sport
Sartorius před 12 lety 05.01.2013 21:31 |Hezký večer všem,
musím se zastat Sportu - moje včerejší informace pochází právě z tohoto zdroje. Mám kontakty na jednoho člověka, který tam pracuje. Ve svém příspěvku jsem netvrdil, že je to na tuti pravda, ale každý den se objevují stále nové a nové spekulace, tahle je alespoň veskrze pozitivní. A jak je mi známo, Kusý přišel do Slavie právě pro to, aby sehnal peníze. Tak proč to brát informaci ze Sportu s despektem? Navíc autor článku je velmi spolehlivý zdroj a velmi dobrý novinář.
Re: Redaktoři Deníku Sport
petrjir před 12 lety 05.01.2013 21:35 |V tom případě je dobré si o tom zapolemizovat, co by kdyby. Sice Deník Sport není zárukou přesných informací, ale vždy o něčem co se pak stalo věděl.
Re: Redaktoři Deníku Sport
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 21:38 |Tak ted si udělal pro změnu blbce z nás jinak o tom že Kusý přišel do Slavie i kvůli umění sehnat peníze je nade vší pochybnost to snad vědí všichni.Jen doufám že s tím autorem máš pravdu a není to lidovej vypravěč.
Re: Redaktoři Deníku Sport
Sartorius před 12 lety 05.01.2013 21:43 |Tak to se omlouvám, to jsem v žádném případě nechtěl. Úplně totiž nerozumím averzi vůči Sportu - sice k němu mám také určité výhrady, ale kupuju ho stále a zkuste se mrknout na idnes, kolik tam je článků o přestupech...
Re: Redaktoři Deníku Sport
petrjir před 12 lety 05.01.2013 21:44 |Tady něco o redaktorovi Stanislav Hrabě:
Zúčastnil se čtyř světových a pěti evropských šampionátů. Je jediným českým redaktorem, který hlasuje v prestižní anketě Zlatý míč France Footballu. Předsedá svazové Komisi pro historii a statistiku.
Asi vypadá, že by nevydával jen tak něco...
Re: Redaktoři Deníku Sport
slaviator před 12 lety 05.01.2013 21:56 |Je to postarší člověk, cca 50, léta dělal Týdeník Gól, sám jsem ho zažil jsem tam jeden čas pod ním psal, nyní dělá pár let ve Sportu a dělá zároveň pořád pro fotbalovou asociaci statistiky ligy a je to fakt člověk, co není bulvární novinář a co napíše jen to, čím si je jistej...
Re: Redaktoři Deníku Sport
Kornovo před 12 lety 06.01.2013 10:50 |Standa Hrabě byl muj oblibeny redaktor,kdyz psal pro Gol.Je to borec s ohromnym prehledem i o zahranicnich ligach.ani jsem nevedel ze ted pusobi v tom pochybnem platku
Re: Redaktoři Deníku Sport
Barra před 12 lety 05.01.2013 21:42 |V pohodě, budume jenom rádi kdyby to vyšlo. I když se musím přiznat, že dedukce Sportu, že by Emeritas automaticky se mělo rovnat s Brazilci u Slavie a že Kubík se už připravuje na výlet do Brazílie, se mi zdá celkem za vlasy tažená.
Nebylo mi jasné jestli jste měl vy jako první info ze vnitřní kuchyně Slavie a jestli Sport to následně přebral, nebo naopak.
Re: Redaktoři Deníku Sport
denydzlSKS před 12 lety 05.01.2013 21:55 |Taky mi to přijde nepravděpodobný. Jedná se přece o sponzora, ne o majitele, který by zasahoval do mužstva.
Re: Redaktoři Deníku Sport
Barra před 12 lety 05.01.2013 22:11 |To bych viděl jen jako reálné, kdyby Slavia s Emirates podepsala takovou smlouvu jako má Arsenal: 150 mil GBP (4,5 miljard Kč) během 5 let.
http://www.guardian.co.uk/football/2012/nov/23/arsenal-emirates-airline-sponsorship-deal
Kdo má kuličky, ten má právo hrát, říká se u nás, kdo investuje tolik peněz, může mít nějaké požadavky. U nás to bude bohužel pravděpodobně v trochu jiných rozměrech-:)
Re: Redaktoři Deníku Sport
slaviator před 12 lety 05.01.2013 22:28 |Tak na Arsenalu jsme dostali sedm gólů, tak se budeme muset spokojit se sedminovou výší sponzoringu...! :-))
Re: Redaktoři Deníku Sport
Barra před 12 lety 05.01.2013 22:31 |Tak to by bylo stále přes 64 mil Kč ročně - Kusý by to hned bral, řekl bych!
Re: Redaktoři Deníku Sport
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 22:35 |To by furt bylo 128 mega ročně, jako částka od jednoho sponzora by to bylo krásný
Re: Redaktoři Deníku Sport
Barra před 12 lety 05.01.2013 22:41 |Máš pravdu, tolik peněž jsem ještě nikdy nepočítal, tak jsem udělal malou chybičku...
128 mil Kč ročně, AŘ by se zbláznil radosti! A klidně by si Kusý nějaké procento mohl nechat.
Re: Redaktoři Deníku Sport
slaviator před 12 lety 05.01.2013 22:57 |Aha, já myslel, že už rovnou počítáš s 50 % provizí.. :-)
Re: Redaktoři Deníku Sport
Barra před 12 lety 05.01.2013 23:01 |To je běžné procento? Tak v tom případě budu rád sehnávat možné sponzory!
Re: Redaktoři Deníku Sport
slaviator před 12 lety 05.01.2013 23:07 |Nevím, ale Vít Bárta z VV se to v době (před)ministerské snažil na vnitrostranické schůzce srazit na deset ("nám bude stačit provize jen deset procet"). Tak na dopravě těch padesát možná běžná provize je... :-)
Re: Redaktoři Deníku Sport
Barra před 12 lety 05.01.2013 23:14 |Doufám, že temné svědomí na oficiálkách to nečte, protože jinak sa má AŘ na co těšit -:)
Re: Redaktoři Deníku Sport
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 23:21 |Chlapi vy tady dneska teda řádíte s těmi sponzory a jejich příspěvky do Slavistické pokladny :-))
Re: Redaktoři Deníku Sport
slaviator před 12 lety 06.01.2013 00:23 |My tu jen porcujeme medvěda...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 21:24 |http://www.digisport.sk/news/839
rozhovor s Depetrisem
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Barra před 12 lety 05.01.2013 22:38 |Je to sympaťák, hodil by se k nám -:)
Potěšilo mě, že řekl že jedná i s klubem z Česka, doufám že tím myslel nás!
Kdyby přišel a možná i Grajciar, měli bychom už pomalu celé slovenské mužstvo, vzhledem k tomu že, jestli jsem správně pochopil, v krátké době z něho bude Slovák!
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
fredydj (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 22:42 |Grco prý má napídky od klubů z GL, avšak Slavia mezi nimi není.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 05.01.2013 23:22 |Taky myslím že ted spíš honíme utočníky.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 05.01.2013 23:46 |Dneska mě potěšila hojná účast v této diskusi.Kolikrát jsem nemile překvapen,když je na SN jeden příspěvek,ale je vidět,že tohle téma nás mimořádně zajímá-peníze a snajpři.
Když to dopadne,tak začneme diskutovat,kdy bude zase titul a LM.
Potřebujeme nějaký zajímavý impuls a ono to půjde.S takovým jménem ,jaké má naše Slavia musí jít všechno snadněji,tomu věřím.
Ať žije SKS!!!!
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Barra před 12 lety 06.01.2013 00:01 |Souhlasím.
A přitom už ani tolik neschází - mít v útoku někoho s čichem na góly jako Depetrise a v záloze dirigenta á la Kolouška nebo Horvátha, a věřím že budeme opět hrát první housle.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
petrjir před 12 lety 06.01.2013 00:31 |Obavam se, ze Rada zadneho dirigenta v zaloze nepostrada a proto nikdo takovy neprijde nebo alespon neni prioritou. A pritom na tomto miste nas podle me nejvice tlaci bota. Ale nevim kdo v CR by byl na toto misto dostupny.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Matysek před 12 lety 06.01.2013 00:58 |Já moc nerozumím tady všeobecnému vzívání Kolouška... chováním byl zmetek a podle mého hrál v tu dobu u nás špatně. To že měl leukémii nevím jestli souvisí (jelikož na to přišli poměrně brzy), nicméně pod psa hrál a byl jsem jen rád že od nás odešel. Ještě před pár lety se přišlo s tím jaký je klasický špílmachr přežitek, jak musí být vše moderní, ale ono to jde s ním i bez něj, jeden hráč ligu nevyhrává....
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
slaviator před 12 lety 06.01.2013 01:47 |Koloušek byl chováním zmetek, Fořt chlastá, Pospěch chlastá, Čontofalský řve na obránce, Blažek je zmetek, Abraham je zmetek, ... jedinej svatej je Hubáček, no :)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
petrjir před 12 lety 06.01.2013 08:01 |Ja ani tak nemluvim konkretne o Kolouskovi, ale o hraci jeho typu. Mluvim o postu tvoriveho zaloznika, ktery nam chybi a kde nas podle me nejvice tlaci bota. Kusy v tomto smeru spoleha na Skacela, ale on podle me neni tvurce hry, ale zakoncovatel. Ale jeho prichodu bych se samozrejme nebranil. Spis premyslim kdo financne dostupny by to mohl byt v nasi lize nebo nehrajici venku?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
petrjir před 12 lety 06.01.2013 08:01 |Ja ani tak nemluvim konkretne o Kolouskovi, ale o hraci jeho typu. Mluvim o postu tvoriveho zaloznika, ktery nam chybi a kde nas podle me nejvice tlaci bota. Kusy v tomto smeru spoleha na Skacela, ale on podle me neni tvurce hry, ale zakoncovatel. Ale jeho prichodu bych se samozrejme nebranil. Spis premyslim kdo financne dostupny by to mohl byt v nasi lize nebo nehrajici venku?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 06.01.2013 09:17 |Asi jedině ten Koloušek,nenapadá mě nikdo vhodnější.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
petrjir před 12 lety 06.01.2013 09:35 |Jenže tomu bude 37, myslím někoho mladšího.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 06.01.2013 10:02 |bongore,udeřil jste na správnou strunečku.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 06.01.2013 10:12 |Tu "strunečku" jsem dával k příspěvku ze včerejška z 23:46ne jako reakci na Kolouška.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mig52 před 12 lety 06.01.2013 10:04 |bongore,udeřil jste na správnou strunečku.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
mats před 12 lety 06.01.2013 12:42 |...no jestli honíme útočníky, tak nezbývá než doufat, že dohoníme i některý ty rychlejší..., aby nám neutekli... :-)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Elanius před 12 lety 06.01.2013 02:10 |Jdu si nechat zdát sen o příchodu Depetrise a Skácela, podpisu smlouvy s Emirates a koupě Slavie a Edenu skupinou PPF ... :-D
Dobrou noc pánové :-)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
klimi před 12 lety 06.01.2013 08:31 |Dovolil jsem si jednu pro snílky...
http://www.2i.cz/9f145872a1
Ještě mi tam chybí ten trenér, "jemuž bude za rok Česko malé."
Stále jsem nepřišel na to, jestli tím Řebíček opravdu myslel Radu nebo ne...
Opravdu si nedovedu přestavit, proč by měly Emirates či Veolia sponzorovat fotbalový klub v ČR a zrovna Slávii, která teď hraje druhé housle, ale rád bych se mýlil...
A z našeho současného útoku Škoda-Vošahlík (už je zdráv) mne opravdu mrazí v zádech...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 06.01.2013 09:25 |Viděl jsem Vošahlíka před pár lety ve dvou zápasech/bylo to myslím MS nebo ME juniorů/.A ačkoliv jsem předem byl proti němu zaujatej,musel jsem mu přiznat,že má v sobě fotbalovosti dost.Uměl jeden na jednoho,i se přimotat do míst odkud se dalo střílet.
Ve spartě nehrál,tak se neměl kde zkazit,takže bych ho úplně neodepisoval.Možná,že budeme ještě rádi,že je u nás.
Tím trenérem,kterému by mělo být Česko malé tedy určitě nebyl Rada,AŘ nepije,takže by těžko mohl říct takový nesmysl.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 09:39 |S Vošahlíkem souhlasím, zápasy které jsem s ním viděl byly většinou z jeho strany celkem podařené.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
janko (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 09:40 |Dobre rano, pokud si vzpominam, a nepletu se, tak s Veolií ma co do cineni plzensky Paclik. Pokud by nas zacala sponzorovat tak bych ocekaval na presun na plzenskou stranu ve valce pl-sp.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
janko (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 09:48 |tak podle této informace tam zastává pozici obchodního ředitele:
http://www.vodarenstvi.com/kdo-je-kdo/paclik-tomas--13.02.1966.php
EMIRATES
Maxb (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 09:56 |Dovolil bych si take trochu zaspekulovat. Reditelem ceske pobocky Emirates je rodak z Pardubic stejne jako Z. Kusy.(u toho nevim,zda je primo rodakem,ale silne vazby na toto mesto atd.ma) Je proto mozne,ze Tito dva lide se i treba znaji k nasemu prospechu lepe :). Navic reditele Emirates jsem na vlastni oci videl min 2x ke konci podzimu na domacich zapasech ve vip prostorach. Treba to je ciste nahoda nicmene byl by to krasny, i kdyz opozdeny darek k vanocum
Re: EMIRATES
petrjir před 12 lety 06.01.2013 10:14 |Vypadá to, že by to skutečně mohlo mít souvislost. A raději bych zde viděl Emirates než Veolii, kde bychom možná museli spolupracovat s plzeňským Paclíkem, který je pro mě skoro stejně nepříjemný jako jeho rival ze Sparty. Nicméně je pěkné si po dlouhé době zaspekulovat o problémech tohoto typu...
Re: EMIRATES
Maxb (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 10:25 |Pokud rikate, ze s veolii ma co nejakou souvislost Paclik, tak tim spis bych tu radeji videl Emirates.
Re: EMIRATES
mig52 před 12 lety 06.01.2013 10:16 |Maxb - tak to viděl příšerné výkony. Pokud ty ho neodradily a přijdou k nám,tak ten ranec peněz neunesem. Bez ironie.
Re: EMIRATES
Barra před 12 lety 06.01.2013 10:17 |Díky za tuto investigativní informaci! Takové fundované příspěvky vždy potěší. Možná se jedná o náhodu - ale ta se mi zdála celkem velká.
Jen spekulativně:
Emirates = Slavia (možná)
Emirates = UAE
Jarolím = Saudi Arabia
Jarolím = Slavia???
Sice vím, že Saudi Arabia se nerovná United Arab Emirates, ale je to jen malý krok.
Že by?
Re: EMIRATES
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 10:21 |A možná přijde i kouzelník... :-)
I když KJ by mohl být právě tím trenérem, pro něhož by Slavia byla brzy malá (při vší úctě k Radovi).
Re: EMIRATES
Maxb (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 10:22 |Je pravda,ze jestli videl,co jsme predvadeli, tak nevim nevim:).
Re: EMIRATES
Barra před 12 lety 06.01.2013 10:26 |Migu, velký business man je právě ten, který vidí nečekané možnosti a velký potenciál tam, kde konkurent by pohrdavě zvednul nos :-) Tam se může relativně levně zakoupit, není umění sponzorovat např. Barcelonu, ale to už stojí o něco více.
Jsem si jistý že Emirates, kdyby se to týkalo jich, nekoukají jen na události a výsledky posledních sezón, ale také na minulost.
Běžné je také ve sponzorských smlouvách, že se dohodne ´Staffel´ metoda: čím lepší výsledky a tedy umístění v pohárech, které přinese pro sponzora i publicitu mimo Gambrinusligy, tím lepší ´deal´ který se dojedná.
Tady bych naopak nebyl až tak moc pesimistický.
Re: EMIRATES
klimi před 12 lety 06.01.2013 10:40 |Vskutku ano. Pořád jsem klub z Prahy, "máme" nejkrásnější stadion v republice, historii, tradici, fanoušky (a věřím, že právě potenciálně velká fanoušskovká zákldna mohla ředitele Emirates ohromit)...
V mládeži je snad též velký potenciál (aspoň při pohledu na tabulky soutěží)...
Děkuji za tu myšlenku ve spojení Pardubice=Kusý=Emirates.
Vošahlík: Rozhodně jsem ho nezatratil, však když nastoupil, tak byl vždy tím lepším na hřišti. Ovšem to hostování bez opce mě lehce straší, uvidíme, co se vymyslí...
Jinak pořád stále a víc se mluví, že by Depetris mohl opravdu zamířit nám nebo jsou to stále všechno jen spekulace a bludy? Možná mě budete mít za blázna, ale já bych u nás Fenina viděl docela rád.
Re: EMIRATES
Maxb (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 11:19 |Kez by to byla pravda :).
Re: EMIRATES
mig52 před 12 lety 06.01.2013 11:18 |Barro,souhlasím. Jinak pesimista určitě nejsem,proto jsem napsal bez ironie,ale chtěl jsem to jen odlehčit. Navíc, proč nesponzorovat i na východě? Díky našemu "právnímu" státu" jsme pro mnohé opravdu východem.
Re: EMIRATES
bongor před 12 lety 06.01.2013 11:34 |Co se práva týká je slovo "východ"pro nás ještě veliká lichotka.
Ten výzkum ohledně možnosti Kusý-ředitel F.A.oba z Pardubic
to je opravdu zajímavý postřeh.Tyhle známosti hrají obrovskou roli jak v politice,tak v ekonomice a jistě neméně i ve sportu.
Já mám taky postřeh,období kdy se očekávají změny v kádru je pro nás vždycky to nejzajímavější a nejnapínavější v celém roce.To očekávání ,kdo přijde, je za všechny peníze.Vždycky je to velká nejistota.Jistota je pouze to,že stejně budeme memrat,že se mohl vzít někdo jiný.zkrátka duch staré dřevěnky je v nás pevně zakořeněn,ale vždyť nakonec staré tradice se mají ctít.
Teď koukám,že pro Šeba je naše finanční nabídka nezajímavá,když si spočítá o kolik by bral méně,tak se to dalo čekat.
Ještě mě napadlo,že v kaprlize existuje špílmachr přesně podle našeho gusta.Je to Kája Pitáků,technik,inteligent,slávista.Nebo snad se mýlím?
Re: EMIRATES
Maxb (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 11:43 |http://m.denik.cz/rychnovsky_denik/c/borivoj-trejbal-prace-u-emirates-je-snem-kazdeho-v-letecke-doprave-20120910.html neni to sice clanek ve kterem by bylo neco o slavii,ale dukaz, ze je pardubak a tak by se s tim zbyndou mohl znat :)
Re: EMIRATES
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 11:42 |Hezky jste si tady zaspekulovali s těmi sponzory.No když se podivam na to realisticky tak u emirates nevidím jediný důvod nás sponzorovat, nehrajeme poháry tudíž veškerá reklama mimo CR skoro nulová,náš trh s deseti miliony obyvatel je opravdu zanedbatelnej,veolia tam bych jakýsi potencial viděl vzhledem k jejím zájmům u nás ,ovšem výší peněz kterou nám případný sponzor dá nevidím až tak velký s jakým zde někteří diskutující spekulují.
Re: EMIRATES
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 18:26 |Podívej se co hrálo City před příchodem šejků, potáceli se mezi první a druhou ligou. Jak na tom byla Chelsea než jí koupil Abramovič? Ono koupit průměrný tým a udělat z něj TOP klub vyjde levněji než koupit fungující velkoklub. A ještě tě to víc zviditelní. Když hodně zaspekuluju tak do Slavie když naliješ účelně 200mega navíc, jen na hráče, tak může být další sezónu v Lize Mistrů. To v Německu nekoupíš. :)
Jaroslav Černý miri do budejovic
Kornovo před 12 lety 06.01.2013 10:53 |co si o nem myslite?uvitali byste ho u nas po tom vsem co pred odchodem predvedl?na pozici tvoriveho zaloznika by se hodil,ale charakterove vubec ne,co?
Re: Jaroslav Černý miri do budejovic
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 10:56 |Ja myslim ze Cerny by nam uz v soucasnosti nepomohl a akorat by zabiral misto nekteremu z nadejnych odchovancu. Jeho dalsim pusobistem budou Budejovice, coz bude pravdepodobne i jeho posledni prvoligova stace.
Re: Jaroslav Černý miri do budejovic
klimi před 12 lety 06.01.2013 10:56 |Věkem je na tom stejně jako Skácel, Ruda je však ještě o dvě třídy výš. Takže pokud nevyjde Skácel, tak bych radši spoléhal na vlastní líheň.
Re: Jaroslav Černý miri do budejovic
no-nick před 12 lety 06.01.2013 10:58 |Já rozhodně ne. Přesně jsi to vystihl, navíc že by v každým zápase hrál parádně už tenkrát se říct nedá, občas na mě působil jak leklá ryba, bez zájmu, pochybuju, že by to teď bylo lepší.
Re: Jaroslav Černý miri do budejovic
petrjir před 12 lety 06.01.2013 11:24 |I když to není odpověď na tuto otázku, tak si dovolím říct názor o útočníkovi Sládkovi, o kterého jsme se dle eurofotbalu zajímali. Já bych ho v pořadí posil do útoku řadil skoro nejvíce. O Depetrisovi se taky nevědělo do letoška, Teclovi zrovna tak a Sládek dal za tři sezony v Myjavě (i kdy to byla třetí,druhá a nakonec první liga) 41 gólů a na velké množství přihrál a to jsou lepší statistiky než třeba Tecl a podobné Depetrisovi. Patřil k oporám a oblíbeným hráčům u fanoušků. Nemusel by být tak drahý a z rozhovoru jsem pochopil, že má zdravé sebevědomí a že to nebude jako Fenin či Šebo vymetač barů a nebude požadovat 150 tisíc za měsíc. Bude i levnější než Hubník a Škutka. I když otázka, zda se skutečně o něj zajímame, zda to není výplod medií.
Re: Jaroslav Černý miri do budejovic
Kornovo před 12 lety 06.01.2013 13:04 |sladek je kmenovy hrac slovacka,kde nastupuje do pripravy.trener habanec o nej projevil zajem,tak uvidime ale nejspis k nam neprijde.ale z rozhovoru v tisku u nas ve zlinskem kraji se mi zda v pohode a mohl by byt posilou.i kdyz slovacko ma v priprave 8 utocniku,hraci jako nestorovski a tak
Re: Jaroslav Černý miri do budejovic
Betynka58 před 12 lety 06.01.2013 12:16 |Svého času jsem ho měl rád, ale v současné době by nám asi vůbec nepomohl. To mnohem raději bych tu uvítal jeho jmenovce Míňu Černého, který si v Turecku zas tak moc nekopne (i když vůbec nejvíc by se mi jako ofenzivní záložník zamlouval Bořek Dočkal, ovšem ten je teď absolutně mimo realitu).
Re: Jaroslav Černý miri do budejovic
marek018 před 12 lety 06.01.2013 12:55 |křívák. Vzpomeňme si na jeho konec v SKS. Já chci v týmu hráče, co makají za SKS.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 11:34 |Depetris má v Trenčíně bilanci 135 zápasů, 86 gólů
je pravda, že většinu těch gólů dal když byl Trenčín v 2. lize (2008-2009, 2009-2010, 2010-2011) a právě v té sezóně 10-11 se mu dařilo nejvíce (30 zápasů, 31 gólů) a Trenčín tak díky tomu postoupil.
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Depetris
mě by se osobně nejvíc líbílo duo Depetris - Sládek. U obou je vidět, že ty góly dával umějí, mají prostě ten ,,čuch na góly,,.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Sl%C3%A1dek
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
janko (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 11:41 |Tak dle dnešního sportu byl Milan Bortel už předběžně domluven s Jihlavou, pak se ale ozvala Slavia a vše je jinak.
To jen tak pro info.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 06.01.2013 11:41 |No vidíš na toho Sládka jsem úplně zapomněl.A asi to bude třída,vždyť má v Litoměřicích dokonce celou ulici-Sládkovu.
Taky si pamatuju,že napsal nějaké sbírky básní,měli jsme ho jako maturitní otázku.A co napsali Škutka,Šebo,Depetris,Hubník,vůbec nic.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 12:02 |A Fenin? A Jan Tleskac?:)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 06.01.2013 12:38 |Fenin možná ani neumí psát.Netvrdím to,ale připadá mi tak.
Jan Tleskač akorát udělal nákres a popis létajícího kola,ale ten že by taky chtěl do Slavie?No všechno je možný,já už bych se nedivil ničemu.Ale to bych radši bral toho rychlonožku.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
no-nick před 12 lety 06.01.2013 14:18 |Já bych volil třeba toho Bahňáka.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 12:33 |A to ještě nevíme v kterém pivovaře toho sládka dělá.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 06.01.2013 12:40 |oni dneska ti sládci putujou od pivovaru k pivovaru.Znal jsem jednoho,ten byl v Lounech a vařil jedničkový pivo,potom přešel do Litoměřic a potom do Mostu.Všude to pozved,jestli to není on.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 13:02 |Já mám spolužáka ,který minulý rok otevřel domácí pivovar a jezdí mu tam nějaký z Plzně. Pivo je to ale dobrý.Bohužel se tam dostanu velice málo i když je to rodiště.Kdysi jsem dokonce s jedním hrál(on tedy chytal)nějaký Erben ,který dělal podsládka ve Staropramenu a pak sládka v Podkováni a tam i bydlel . Tak jsme tam asi 2x po fotbale byli a pili přímo z tanku.Výborný.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 06.01.2013 12:04 |Ohledně hostování. Hostuje Hanuš v Jihlavě, Vyhnal se vrátil z Bohemians. Vzpomněl jsem si ještě na brankáře Měsíčka. Pak bude určitě pár hráčů na hostování, s kterými se ale příliš nepočítá ani pro juniorku, a jsou v klubech od divize níž, takže by se asi ani nic pořádného sehnal nedalo a nikoho by to ani nemělo proč zajímat.
Kritika pana Jiřího mi tedy přijde úplně mimo mísu, stejně jako jeho znalosti o Slavii.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 06.01.2013 12:06 |A rád se Vám omluvím, pokud mi napíšete, na report o kterých hráčích z hostování tak toužebně čekáte.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 13:20 |Já bych tady docela uvítal nějakou rubriku,kde by se psalo o bývalých hráčích ,kteří u nás hráli a slehla se po nich zem.Co nyní dělají,jestli ještě někde hrají ,jestli chodí na naše zápasy,co si myslí o dnešním dění v e Slavii a o mužstvu. Myslím, že by se to dalo ve spolupráci nějakým způsobem udělat.Bylo by to určitě zpestření.Popřemýšlejte .První kdo mě napadl o kterém nic nevím a nedávno ho tady Bongor zmínil je Z. Hotový . A těch hráčů je mnoho.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Alanor (admin) před 12 lety 06.01.2013 13:24 |Těch hráčů je spousta a velice pravděpodobně už nikdy nebudou mít se Slavií nic společného, takže bych v tom příliš velký přínos neviděl. A získat názor, co si myslí o dění ve Slavii, je v podstatě utopií, opravdu netuším, jak něco takového zrealizovat.
Já jsem navíc pozdějšího data narození, takže z minulosti znám jen ty známější hráče. O těch, kteří se tu jen mihli, mnohdy asi ani nebudu mít tušení, že ve Slavii vůbec byli.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Kornovo před 12 lety 06.01.2013 13:54 |ja myslel ze ten hotovy byl for
Zbyněk Hotový
piero (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 15:09 |Kdepak, žádný fór, Zbyněk Hotový byl na začátku 70.let našim velmi dobrým křídlem a přišel tuším z Mostu, nebo tam někdě ze severu. Nybl to špatný útok Veselý, Segmüler, Hotový. Později dělal správce stadionu v Edenu.
Re: Zbyněk Hotový
petrjir před 12 lety 06.01.2013 15:17 |Nevíte náhodou Piero něco o novinkách ohledně generálního sponzora z Deníku Sport?
Re: Zbyněk Hotový
piero (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 17:04 |Ne bohužel, ale pokud, by se potvrdila tato informace-spekulace Sportu, dotvrzovalo by to mé info, které jsem zde nedávno sdělil, že jde vše podle daného scénáře a nemáme důvod se o svůj klub obávat.
Re: Zbyněk Hotový
petrjir před 12 lety 06.01.2013 17:26 |No snad máte pravdu
Re: Zbyněk Hotový
Betynka58 před 12 lety 06.01.2013 16:59 |Zbyněk Hotový skutečně přišel z Mostu, ale podle mne ne začátkem, ale koncem sedmdesátých let. Nejsem si jistý, jestli hrál s Frantou Veselým, já si ho pamatuji spíše s bratry Herdovými (a se Segim asi taky).
Re: Zbyněk Hotový
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 17:46 |Já si myslím, že tam byl taky s Herdovcema. Pamatuju se , že to bylo hodně dobré křídlo, velice rychlé a myslím, že ho dokonce 1 x nebo 2x zkoušeli v repre.
Re: Zbyněk Hotový
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 18:15 |Ale já jsem Alanore nemyslel, že se budou dělat nějaké rozhovory apod. Na to asi ani není čas a ani možnosti,myslel jsem třeba že by někdo z přispívajících a není nás málo sem tam napsal nějakou zprávu o některých z těch hráčů co jsem zmiňoval.Hodně lidí co sem přispívá má hodně blízko k bývalým slávistům (alespoň to z příspěvků vyplívá), tak proč by se nemohli podělit s ostatníma o tom co dělají bývalí hráči nebo trenéři.Myslím, že by to tady mohlo diskusi obohatit. Např. Dobi,Sokrates atd. by mohli mít dobré informace. Ale je to jen můj názor.Kolikrát se tady probírají a hádá se o takové nesmysly, že by tohle bylo určitě lepší.
Re: Zbyněk Hotový
Pepino44 před 12 lety 08.01.2013 15:56 |Tak pokud si dobře pamatuji,tak Zbyněk Hotový je také jedna z ikon Slávie,hrál za Slávii asi 10 let,tuším,že asi 1975-85. Ale to už si pamatujeme opravdu jenom mi starší.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 12:17 |Teplice ukončili smlouvu s útočníkem Patrikem Láchou, vícemistr Evropy U19 pod Hřebíkem.
co myslíte ?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
quelhar (admin) před 12 lety 06.01.2013 12:40 |Kdyz prvoligovy klub ukonci predcasne smlouvu se svym 20letym hracem, tak to hodne smrdi nejakym prusvihem nebo spatnou zivotospravou.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 12:44 |Dle jeho slov ma stejne namireno do nemecka ci kamsi
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 06.01.2013 12:43 |Tak to bude nějakej mlaďoch,já bych řek,že máme svojí mládeže neurekom,ale člověk nikdy neví.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
no-nick před 12 lety 06.01.2013 14:12 |Musím se přiznat, že jsem to nejdřív považoval za překlep, pak mi to nedalo a musel jsem si slovo neurekom vygůglit a po tom všem ti musím dát za pravdu - vlastní mládeže máme opravdu neurekom:)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
slaviator před 12 lety 06.01.2013 16:33 |Když byl v TP, tak jsem myslel že je to talent. Na jaře byl na hostovačce v Mostu a možná to talent je, ale děsnej flink a myslí si o sobě asi, že je minimálně tak dobrej jako Cristiano Ronaldo. Ne, rozhodně nebrat ani omylem...!!!
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 18:35 |Z Teplic jedině Vůcha
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 18:49 |Vůcha raději ne, ten dluží kam se podívá...
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
quelhar (admin) před 12 lety 06.01.2013 18:52 |To bude nejaka mistni kratochvile, ne? Kdyz si vzpomenu na Veverku. A Lacha bude asi podobny pripad :o)
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 19:02 |Možná :-), ale vzhledem k tomu co jsem slyšel co tam v Teplicích Vůch bere za "peníze", tak se tomu ani nedivím (s jeho dosaženým "vzděláním" a způsobem zábavy...).
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 21:28 |Já o Vůchovích manýrech nic nevím. Myslel jsem tím ,že je docela fotbalový
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 21:40 |Vůchových-omlouvám se
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
slaviator před 12 lety 06.01.2013 22:23 |Veverka nic nedluží. Ten totiž dává do zástavy i kopačky a dres a chce pak na klubu po kustodovi, aby mu nafasoval nový :))
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Viking před 12 lety 06.01.2013 12:32 |Ten Šebo je neuvěřitelný, sedí na dovolené na prdeli v Peru, kyne a čeká na nabídky.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
bongor před 12 lety 06.01.2013 12:48 |Když má na dovolenou v Peru,tak určitě hlady neumírá.Ale já bych řek,že za 150 táců nepůjde.Nakonec to sám avizoval.To ovšem Fenin taky,ten se dokonce nabídce vysmíval a teď najednou přišel na to,že je lepší slávistickej vrabec v hrsti,než plzeňskej na střeše.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
klimi před 12 lety 06.01.2013 12:54 |Ad Fenin: Zase nevěř všemu, co se kde napíše-
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Viking před 12 lety 06.01.2013 13:50 |Já na tyhle oživovací pokusy nevěřím. U nás se to nepovedlo nikomu, i Adam Hloušek byl po návratu poloviční.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Kornovo před 12 lety 06.01.2013 13:57 |co takhle dotretice angazovat adama?jak je na tom zdravotne vite nekdo?ja bych mu u nas jaro na rozehrani klidne dal
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
fredydj (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 14:54 |nedávno byl s ním rozhovor, zatím rehabilituje, v blízký době by měl začít trénovat.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
quelhar (admin) před 12 lety 06.01.2013 16:12 |Proc jitrit stare rany. Uz kdyz tu byl podruhe, tak v rozhovorech pusobil, jako ze ho to tu strasne nebavi a uz aby byl rychle zpatky v Bundeslize.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
klimi před 12 lety 06.01.2013 14:20 |Pospěchovi ano.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 18:02 |Nebrat.Nevstupovat(Hloušek) u něho do řeky ani ne podruhé natož potřetí.Mě ve Slávii nijak extra nepřesvědčil, očekávání bylo větší. To samé platí o J. Černém.Jak jsem si ho vždycky přál ve Slávii, tak mě taky tolik zklamal . Ale to mluvím pouze o výkonech.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Betynka58 před 12 lety 06.01.2013 18:53 |První půlrok Adamova působení ve Slavii byl podle mne super. Kdyby s takovou formou měl přijít teď, tak bych ho bral všemi deseti.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 19:12 |jo jenže kde by takovou formu nabral, když nehraje a doléčuje zranění
Re: The Emirates Group
Barra před 12 lety 06.01.2013 13:03 |Když tady ´brainstormujeme´ o Emeritas jako možným sponzorem, napadne každého automaticky Emeritas Airline. Tato letecká společnost je ale jen 1 z 50 různých firem, které padají do skupiny ´The Emirates Group´, která padá do investiční skupiny Investment Corporation of Dubai (vlastník Emirát Dubai).
Vedle přepravy pasažéru, která tedy padá pod Emirates Airline, má The Emirates Group ještě aktivity v cateringu, aviation services, cargo, investuje v nemovitostech, provozuje hotely, je aktivní v pojišťovacím sektoru, atd.
Vzhledem k plánované privatizaci ČSA a letiště Praha by možná nějaký sponzoring nejstaršího českého klubu nemusel být až tak nereálný.
Vím, že se jen pohybujeme v oblasti spekulací, co s týká možného spojení s jménem Slavie s Emirates, chci jen naznačit, že se eventuálně u Emirates nemusí jen jednat o možném způsobu jak navýšit prodej letenek, ale že zájem může být hloubější.
Re: The Emirates Group
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 13:34 |To by davalo urcitou logiku. Nic proti soucasnym dresum,ale ten sponzor by se urcite hodil. Nevite v jakem casovem horizontu by se mela situace kolem generalniho sponzora vyresit?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 15:51 |Nevíte někdo jak je to s Necidem, ten by taky mohl nejak ozivit svoji karieru, ze zraneni uz se myslim zotavil, v cska uz mu smlouva brzo skonci, to by byla posila.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Elanius před 12 lety 06.01.2013 16:03 |CSKA nabídlo Necidovi novou smlouvu. A opět, nebuďme naivní. Takovýhle hráč když by se šel někam rozehrávat, tak půjde řekněmě do Nizozemska a podobně. Do ČR opravdu těžko.
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Kornovo před 12 lety 06.01.2013 16:21 |cekat na tomase necida je opravdu utopie.to je realnejsi fort dokonce i svento
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
steev (přítel SN) před 12 lety 06.01.2013 17:33 |A se Šventem je to jak? Nekončí mu třeba smlouva?
Re: Slávisté vyrazili do Krkonoš
Kuliss9 před 12 lety 06.01.2013 17:54 |Švento v prosinci prodloužil a momentálně je nejlépe placeným fotbalistou RB Salzburg, ten je ještě mnohem větší utopie momentálně než-li Necid.
K tomu Necidovi on by až taková utopie nebyl je po dvou operacích kolene, takže návrat na půlroční hostování do klubu, který toho hráče vychoval, u takovýchto hráčů není nic neobvyklého i když jsou ty kluby v poměru finančním jako CSKA a SLAVIA s tím, že by si to půlroční hostování platil momentální klub. Jenže má to dvě obrovské vady!!!!
Museli bychom hrát aspoň 2 sezóny za sebou LM nebo alespoň jarní část EL a to mi nehrajeme ani jedno na podzim natož na jaře navíc jsme na chvostu podprůměrné GL takže ano máte pravdu v naší momentální situaci je to obrovská utopie..............
Anketa
petrjir před 12 lety 06.01.2013 20:56 |Pro Quelhara a spol: Nešla by udělat jednoduchá anketa, jakého útočníka (o kterých se spekuluje v médiích) bychom si přáli? Každý by mohl třeba hlasovat dvakrát pro dva hráče.
Re: Anketa
Barra před 12 lety 06.01.2013 21:20 |A výsledek hlasování poslat vedení klubu jako doporučení? Že by na nás dali a po tom hráči následně efektivně šli? Hlavně jen, aby hráči o kterých je řeč, vůbec věděli, že se spekuluje o jejich možném přestupu.
Mám takový osobní dojem, že např. celá historka Fenina, který měl odmítnout přestup k nám za nějakých 150tis měsíčně, je spíš plod Sportu než aby se zakládala na realitě. Ale jen to jen můj osobní názor, můžu se mýlit.
Re: Anketa
petrjir před 12 lety 06.01.2013 21:27 |Rozhodně jsem nemyslel to posílat vedení klubu, ale spíše pro zdejší oživení a zajímal by mě názor druhých. Když se o tom spekuluje v článcích, proč to nepřevést do této podoby, kde by se potom vidělo kdo je jak žádaný u fanoušků.
Na tom nevidím nic špatného.
Re: Anketa
Alanor (admin) před 12 lety 06.01.2013 21:30 |Posílat to vedení klubu je blbost. Jinak já o zakládání anket nic nevím, takže je to skutečně otázka na quelhara. :)
Re: Anketa
petrjir před 12 lety 06.01.2013 21:35 |Já taky nemluvil nic o posílání, jen o anketě. Uvidíme, třeba si toho návrhu Quelhar všimne.
Re: Anketa
quelhar (admin) před 12 lety 06.01.2013 21:39 |Vsiml, uz je tam :o)
Re: Anketa
petrjir před 12 lety 06.01.2013 21:45 |díky moc.
Re: Anketa
Barra před 12 lety 06.01.2013 21:56 |Tak dotaz jestli to máme poslat to vedení klubu jsem psal v nadsázce. Samozřejmě že by to byla blbost, dnes odpoledne jsem navíc zabrousil do starých odpovědí Zb. Kusýho na oficiálkách, kde před vánocemi psal, že pár týdnů se na téma posílení pilně pracuje, a kde také upozorňoval, že někdy i u volného hráče hrají také zájmy jeho agenta, který očekává něco do kapsy. Takže jednoduché to určitě není.
Kusý byl poslední dny a týdny bombardován s návrhy možných posil – určitě je to dobře míněno, ale často celkem nerealistické.
Re: Anketa
Kornovo před 12 lety 06.01.2013 21:23 |tohle zni jako dobry napad
Re: Anketa
jarodo57 před 12 lety 06.01.2013 21:36 |Bohužel nákupy mi neovlivníme. Já se proto ani nijak zvlášť do diskusí , který útočník má přijít neúčastním. Ať se koupí jakýkoliv tak bude záležet na hodně věcí aby se uplatnil . A asi nejvíce to bude moci ovlivnit trenér a tomu já moc nevěřím a tak si myslím, že rozhodující bude jakým stylem budeme hrát . Jestli budeme hrát jako na podzim ,tak nás nezachrání sebelepší útočník.