O transferu informoval oficiální web Gentu, kde momentálně Gecov působí.
24letý Marcel Gecov je odchovancem Slavie, za A-tým si ovšem nezahrál ani minutu. Do podvědomí fotbalových fanoušků se zapsal především úspěšným působením v Liberci a reprezentací naší země v kategorii U21. Po evropském šampionátu této věkové kategorie, na kterém hrál Gecov v základní sestavě, se spekulovalo o jeho přestupu do Sparty, z něho však sešlo, protože mladý fotbalista zamířil do Fulhamu. V Anglii se ale neprosadil, a tak brzy přestoupil do belgického Gentu, kde se mu nevedlo o mnoho lépe. Stále perspektivní defenzivní štít se tak pokusí oživit dobře rozjetou kariéru v klubu svého mládí - ve Slavii.
Aktualizováno: Gecov podepsal smlouvu na dva a půl roku a zimní přípravu začne od jejího začátku.
Sportovní ředitel Miroslav Držmíšek uvedl, že doufá, že Marcel Gecov u nás restartuje svou reprezentační kariéru. Samotný hráč se těší na fanoušky, nový stadion a hlavně na to, že si konečně zahraje fotbal v soutěžních zápasech.
Komentáře (109)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 21.12.2012 20:41 |Dobří holubi se vracejí.Nevím,jestli hrál někdy Marcel v obraně,nebo jenom štíta,Libe jsem nějak nesledoval.Ještě by to chtělo pár útočných holubů.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Matysek před 12 lety 21.12.2012 21:47 |V posilování je Gecov podle mého mimo mísu... Zrovna DZ nepotřebujeme, narozdíl od Útočníka a Stopera... a nebo že ybchom přešli na Libera? :)))
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
tantalos před 12 lety 21.12.2012 21:02 |Skvělá zpráva.
Máca určitě může hrát jak ve středu obrany, tak DZ, ostatně stejně jako Petrák. Velký přínos ale vidím i v jeho charakteru, je to tahoun týmu a něco jako nepsaný kapitán.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Matlafous před 12 lety 22.12.2012 00:29 |Souhlasím.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Pepino44 před 12 lety 22.12.2012 12:38 |Já nesouhlasím,Marcel asi těžko bude hrát centrhalva a to vzhledem ke své postavě. 18O cm je na centrhalva málo.Dovedete si představit tu stoperskou dvojku Gecov-Hub? To bychom měli ve vápně setsakramentskou výškovou převahu. Ale to je připomínka pouze k jejich výšce,jinak proti nim osobně nic. Ale v záloze by se mi líbil.Teď je na Radovi aby mu našel to správné místo a začlenil jej do sestavy.Pokud půjde do přípravy už začátkem ledna tak času bude dost.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
denydzlSKS před 12 lety 22.12.2012 11:05 |Jen doufám, že toho stopera nehraje ostatně jako Petrák:-) Ale jo, docela se mi jeho příchod zamlouvá i když jak píší jiní, pálí nás jiné posty..
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
mart před 12 lety 22.12.2012 13:37 |Tak castecne bych souhlasil. Kvalitni , a dnes uz i zkuseny hrac. Tahoun, charakter. Ale jenom ne do obrany...
Klasicky defenzivni halv.
Uplne klidne muze Rada hrat na dva defenzivni halvy = Gecov a Petrak. Tim se uvolni mista po stranach pro krajni obrance.
Dost tymu z dolni poloviny tabulky PL = a pak samozrejme chelsea = tak hraje. A vubec to nemusi znamenat ze se s tim musi hrat jen zandour.
zdravi = tentokrat z Prahy = mart
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
edenian před 12 lety 22.12.2012 15:42 |Marte s timhle na Radu, to teda nevim.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Slawek před 12 lety 22.12.2012 18:24 |Ahoj Marte,
před časem jsem sháněl Tvoji mailovou adresu, mohl bys mi prosím napsat na tu moji. Známe se léta a rád bych s Tebou projednal jistou záležitost. Díky. (laladis@seznam.cz)
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 21.12.2012 21:09 |teda koukal jsem na nějaký jeho videa a to je zvíře!! Furt ve skluzu, bojovník, srdcař, nevypustí jedinej souboj. Takovej hráč nám rozhocně pomůže
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Elanius před 12 lety 21.12.2012 21:20 |Na jednu stranu mám určitě radost, ale říkám si, ze to je hráč na stejné místo jako Petrak...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 21.12.2012 21:20 |tak může hrát místo Zmrhala, v tom nevidím problém.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
slaviator před 12 lety 21.12.2012 21:48 |Tak tak.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
JS (přítel SN) před 12 lety 21.12.2012 22:17 |a hlavně místo LJ :))
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
slaviator před 12 lety 21.12.2012 22:46 |Mám pocit, že s Gecovem se možná počítá na stopera i.
Přece jen, Latka při příchodu do Slavie hrál v útoku, potom se přeškolil na DZ (kde hrál i v LM...) a nyní stoper. Mára Suchý byl taky původně DZ. Ostatně v létě se se Švecem taky na ten post tak trochu počítalo, pokud by přišel. Tak proč ne Gecov? Záloha je celkem kvalitní, tam je potřeba někdo typu toho Grajciara.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
edenian před 12 lety 22.12.2012 13:11 |No aby nas Rada neprekvapil. Taky muze na stopera Petrak. A taky tu nepadlo, ze v pripade setrvani by Latka mohl hrat utoku. Koneckoncu hral na konci podzimu velky kulovy. Je to samozrejme velka spekulace, ale ...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
mart před 12 lety 22.12.2012 13:45 |proboha ne. Proc pitvorit dva prakticky hotove hrace jen kvuli systemu, .... ktery pak stejne nebude fungovat.
Proc proste nezmenit sÿstem tak, abÿ mohli oba hrat to co umi
omlouvam se za klavesnici = to je hruuuuuuza. mart
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
mart před 12 lety 22.12.2012 13:50 |tim samozrejme myslim, ze stoper stejn proste MUSI prijit.
Ale neznamena to, ze by nutne musel hrat NOVY STOPER s Davidem H., vedle kvalitnihio stopera by klidne mohl hrat mladas, nebo Dobrotka pokud bude fit.
Musi se pritahnout stoper a utocnik.
Po vcerejsku .... sledoval sem zoufale Pardubice bez Z.Kuseho = v O2 arene, verim, ze pokud pan Kusy dostane alespon minimalni sanci, ... urcite nekoho privede.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
edenian před 12 lety 22.12.2012 14:42 |Vzhledem k tomu ze klub mluvi o snaze privest 2 lidi do utoku, ze nikdo nevi co udela Latka a vzhledem ke klukum ktery jdou do pripravy z juniorky tak si myslim, ze na konci pripravy muzeme docela cumet. Ja teda ale porad cekam na nejakyho postaru receno spilmachra. To je porad zasadni, zadnej srdcar na stoperu, kterej beha do utoku kdyz uz se zda ze gol proste nedame ani za rok to nemuze resit.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
opicemag před 12 lety 21.12.2012 22:02 |Tak to jsem nečekal.
Gecov je samozřejmě velmi dobrý hráč (na naše poměry). Leč pokud vím, hraje post, na který máme více než dost hráčů. Potřebujeme stopera, útočníka, ofenzivního záložníka.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Prochy před 12 lety 21.12.2012 22:04 |Skvělá zpráva! Marcel je srdcař a jemu podobné hráče přesně potřebujeme! Doufám, že to vyjde a Marcel přijde! Ještě dva útočníky, stopera a budu spokojenej.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
JS (přítel SN) před 12 lety 21.12.2012 22:19 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/135177/hotovo-kovac-se-vraci-do-ceska-bude-hrat-za-liberec.html
utekl nám stoper :(
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
quelhar (admin) před 12 lety 21.12.2012 22:31 |Tak ze nam utekl Kovac, toho tedy moc nelituju...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
JS (přítel SN) před 12 lety 21.12.2012 22:52 |Dle mého jde o nadprůměrně kvalitního hráče, co se GL týče..
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
slaviator před 12 lety 21.12.2012 22:53 |možná dřív, teď ne. Já spíš lituju Rossiho z Olomouce, kterej míří do Jablonce (po vypršení smlouvy).
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
marek018 před 12 lety 22.12.2012 10:41 |když tohle je přesně to vadný myšlení. Jak píše Tantalos, my potřebujeme se Slavii slávisty, ne žoldáky, nejlépe s rudou minulostí. Takhle tým dříčů nikdy nevybudujeme.
Příchod Gecova vítám, určitě lepší štít než třeba Vácha a neprasí. Jen bych chtěl, ať nevytlačí ze sestavy Petráka. LJ by klidně mohl skončit.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
edenian před 12 lety 22.12.2012 14:29 |Tak na tohohle chlapka vazne nemame.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Barra před 12 lety 21.12.2012 22:49 |Dovolím si přeložit nějaké pasáže z interview, který vyšel 3.8.2012 v belgickým časopise Knack ohledně příchodu Gecova do AA Gent. Jen k upřesnění, v Belgii je KAA Gent již léta jedno z mužstvem, které se točí ve špičce, spolu s Anderlechtem, Klub Brugge, Standard Liege a Genk. V sezóně 2011-12 končili na 3.místě. Tuto sezónu jim to nešlape, Gent je na 11.místě, zrácí 24 bodů na první Anderlecht.
PŘEKLAD
Ještě si nezahrál za AA Gent, mezitím se Sport/Voetbalmagazine informoval u pár znalců (českého fotbalu) na Marcela Gecova.
Jakub Dovadil, nyní asistent trenér České reprezentace a bývalý trenér Gecova u U21:
´Problém byl, že (Gecov) tam (u Fulhamu) se musel více ofenzivně prosazovat. Co se týká útočení, není technicky tak silný v situaci jeden proti jednomu, je hlavně defenzivně dobrý, protože umí hrát krátce na míč. S jeho fyzickou a mentální sílou byl ale jeden z klíčových hráčů u U21.
To si myslí také Miroslav Soukup, bývalý asistent trenéra u U21 a který předtím trénoval Gecova u jiných národních mládežnických mužstev:
´Myslím si, že pro Gecova přišel přestup do Anglie až moc rychle. Změna byla až moc velká. Marcel bude u Gentu více hrát na své úrovni a bude tím myšlenkově lépe u hry´. (…)
´Jak v Česku říkáme, každé mužstvo potřebuje hráče s červenými vlasy´, pokračuje Miroslav Soukup v Sport/Voetbalmagazine. ´Tím chci říct hráče se skotskou mentalitou, který se umí rvát. V mých mužstvech byl stále jeden z těch hráčů, kteří nikdy nechtěli prohrát. Byl někdo, kdo hraje se svým srdcem´.
´Jeho nejlepší pozice je číslo 6, v každém případě obraná funkce, protože vyhrává moc duelů a devadesát minut se v kuse pohybuje, což jiným hráčům dává příležitost si na chvíli oddechnout. Takticky je dobrý, umí číst hru, ale bránit jeden proti jednomu je jeho nejlepší kvalita´.
http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/bij-aa-gent-zit-gecov-meer-op-zijn-niveau/article-4000155845942.htm
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
subHuman před 12 lety 22.12.2012 03:26 |Tleskam Vam a dekuji, spickovy prispevek!
Ja tedy Marcela znam jeste z B tymu, v podstate jej sleduji od jeho 17 let, info mi daval i kamarad co proti nemu hral. Smerem dozadu vynikajici, silny, bojovnik k pohledani. Jeho odchod tehdy me dost mrzel.
ALE.... je zrovna stredni zaloznik postem, ktery nas nejvic pali?
Nicmene navrat odchovance ze zahranici vzdy vitam.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 22.12.2012 07:04 |Taky velmi oceňuji Barro.Je skvělé,že máme v Belgii "špiona",který rozumí tomu,co se píše v tamních novinách a taky že nám to přeloží a předloží.Ten názor o hráčích s "červenými vlasy",ten sedí na Marcela stoprocentně,hraje stylem skotských hráčů, je pořád v pohybu a pořád se soupeř musí mít před ním na pozoru.Mnoho"slečinek" si raději nechá vzít míč,než by riskovalo střet při kterém jde o nohy.Ne že by chtěl ublížit,ale je to styl kdo z koho.Byl bych rád,kdyby to s ním vyšlo.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Eluin (přítel SN) před 12 lety 22.12.2012 11:50 |Díky, je to velmi zajímavé, zejména ta zmínka o "červených vlasech" :-).
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
jarodo57 před 12 lety 22.12.2012 21:10 |K příspěvku od Barra- To by mě zajímalo proč se takhle konkrétně hoši trenérský nerozhovoří i u nás (myslím tím Soukupa,Dovadila a další). Tady to je samá fráze typu No určitě apod. a ejhle v belgii řeknou přesně co si o hráčích myslí.A co se týče Gecova tak si myslím, že to určitě posila bude ,ale prosím jeho fotb. schopnosti nepřeceňovat.A pak bych chtěl upozornit na to ,že bychom úplně ze všeho nejvíce potřebovali hráče , který by dal tvář naší hře typu Horvátha,Otepky,Kolouška apod. a nebo , že by pan Rada začal hrát jiným stylem než je zvyklý od komunistických let?Slávia byla vždycky vyznavačem technického fotbalu a ne 10 bojovníků.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
dArtagnan před 12 lety 22.12.2012 09:36 |Schizofrenní situace. Brousič se bude hodit, Laty končí, Karol to má taky za pár a zbytek týmu jsou žoldáci, hodní kluci a slečinky. Na druhou stranu už je to tady zase. Vedení dá 10 mega za DZ, které v ČR můžeme přehazovat vidlemi a pak bude brečet, jak nemá peníze na ofenzivní hráče. Navíc střed zálohy Petrák-Gecov-Kisel, tohle rozhodně nevypadá na návrat ke slávistické hře. Doufám v toho Grajciara, protože už si ani nevzpomínám, kdy naposled do Slavie přišel technický hráč.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Alanor (admin) před 12 lety 22.12.2012 10:49 |Cena údajných 10 milionů mi přijde dost vysoká na to, že nás tento post nepálí. Doufám, že primárně se zaměříme na ofenzivní hráče.
Jinak počítám za takřka jisté, že po příchodu Gecova skončí Jarolím, Držmíšek to i dával do souvislosti na tiskovce, že nemůžeme vyhodit LJ, když je s Petrákem jediným defenzivním hráčem v záloze.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Markus před 12 lety 22.12.2012 11:35 |Mám radost, bojovníky jako je Marcel potřebujeme. Třeba to bude on, kdo dokáže pozvednout týmového ducha. Poslední dobou jsme na hřišti často přípomínali leklou rybu či dokonce opařenou slepici. Ještě by se mi líbil návrat Petra Jandy z Antalyasporu, současnou sezonu odehrál jen 270 minut. Věřím v rychlý růst Jardy Zmrhala do role kontruktivního playmakera a líbilo by se mi, kdyby byl obklopený bojovníky v záloze. Škoda, že nemáme odvahu přejít od 4-5-1 na 3-5-2, pokud by Latka zůstal, střed obrany by byl jasný a k němu bych ze stran stáhl dva obránce, co budou mít jasně defenzivní úkoly. Pak by si na place mohli zahrát Petrák, Gecov k Zmrhal společně na středu zálohy, vpředu dva útočníci a na stranách hráče, co si dokáží pozici ohlídat.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Borris před 12 lety 22.12.2012 11:53 |Vida vida, tak touha jít k rumunům už ho opustila a najednou už jsme mu dobrý? To jsou mi ale zvraty. Ten jeho rozhovor tehdy v Hattricku, jak tam psal že nevidí důvod proč nejít do Sparty a že se přece nedá říct že je slávista, když ani nenastoupil k zápasu za áčko, ten mám ještě v živé paměti! No nic no. Nadávat na něj nebudu, ale budu mít na něj přísný metr a získá si mě jen vynikajícími a stabilními výkony. Pak možná zapomenu na to jak vehementně se dral do Sparty.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 22.12.2012 19:07 |Vidíš,to jsem nějak přehlíd.Ale co,hlavně že neříkal,že si celej život toužil obléknout ten bolševický dres,na nic jiného nikdy nemyslel a že se mu o tom i zdálo.Takhle zapadá do stoupajícího trendu bezpohlavnosti.Já si neumím vůbec představit,že bych si něco takového na sebe někdy oblík.Zkrátka se klubismus vytrácí,jedině snad ten Stračena se drží a taky Pavel Řeháků.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
martyni (přítel SN) před 12 lety 22.12.2012 12:03 |Vyborne! Z takove posily mam radost. Slaviste do slavie! Muze hrat vedle Petraka treba i na stoperu, uvidime.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Ferguss před 12 lety 22.12.2012 12:17 |Trochu se bojím aby to neznamenalo prodej Ondry Petráka.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 22.12.2012 19:11 |To víš,to se taky nedá vyloučit.Ondra je na place výraznou osobností a věřím,že už ho mají zapsaného někde v bundeslize.Teď se ukáže,jestli má dost rozumu a vydrží u nás ještě 2-3 sezony a potom někde vynikne,nebo se nechá zblbnout,odejde co nejdřív a nikde se nechytne.Je to jeho hlava.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
1rytir před 12 lety 22.12.2012 12:19 |Typický tah pana Držmíška. na postu DZ nás pata zaser tak netlačí, ale to je jedno, posílíme ho. Skutečnost, že našim problémem je ofenziva, jde stranou. Tohle se mi prostě nelíbí, i když prot iMarcelovi nic nemám, byť nám toho za celý pobyt v zahraničí moc nenahrál (pouho pouhých sedm zápasů). Ovšem nejdříve bychom měli plnit naše priority: stopér, OZ, útočníci!!!
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Kornovo před 12 lety 22.12.2012 13:09 |presne tak.jestli to ma znamenat posazeni petraka na lavici tak je to fakt poser.super prichod,hrac ktery 2 roky nehral
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Eluin (přítel SN) před 12 lety 22.12.2012 13:28 |Já si myslím, že by nebylo zcela nemožné, kdyby Petrák i Gecov hráli vedle sebe.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Jarda66 před 12 lety 22.12.2012 12:36 |Já osobně mám obrovskou radost z příchodu Marcela Gecova. Myslím si, že nám pomůže, věřím i tomu, že přijdou i ofenzivní hráči. Ve skrytu duše jsem doufal, že by se nám mohl Řebíček rozšoupnout a koupit nám Tecla, ale to je asi jenom zbožný přání, to mi asi neklapne. Nechme se překvapit, koho nám přivede, doufám že se nemýlím, ale věřím že dva až tři kvalitní hráče směrem dopředu ještě získáme
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
klimi před 12 lety 22.12.2012 13:33 |Z tohoto příchodu mám rozporuplné pocity...Znamená to, že...:
1) Petrák půjde na lavičku, popř. bude prodán.
nebo
2) Budou oba hrát v záloze a z toho vyplívá, že budeme hrát posranou defenzívu...nebo snad 3-5-2?
nebo
3) Bude jeden z nich hrát stopera, no nevím...
Upřímně se mi nelíbí ani jedno řešení, snad to aspoň bude znamenat konec LJ....
Raději bych zde však viděl útočníka, představa hry se Škodou v útoku mě děsí...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
edenian před 12 lety 22.12.2012 14:45 |Jestli neprijde " typ Grajciar ", hrozi vrianta 2. / 3-5-2-neocekavam :-)/
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Tomis68 (přítel SN) před 12 lety 22.12.2012 15:38 |--------------------Čontofalský(Berkovec/Hrubeš)---------------------
Nitrianský(Dostál)-Latka(Čepelák)-Dobrotka(Hub)-Čonka(Juhar)
---------------Gecov(Jarolím)---------Petrák(Zmrhal)------------------
-------Mičola(Vošahlík)-----Kisel(Hrubý)-----Tusjak(Hurka)---------
-------------------------Posila(2.posila,Škoda)--------------------------
Já vím, že je brzo tvořit takovéhle návrhy a je potřeba ještě dost posílit (především útok, dále stoper, případně playmakera), ale chci tím říct, že určitě nepovažuju za nemyslitelné poskládat Gecova a Petráka vedle sebe... Naopak podle mě je zmíněné 4-2-3-1 celkem moderní rozestavení. Otázkou ovšem je, co má s týmem za plány náš vyhlášený taktik Rada...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Jarda66 před 12 lety 22.12.2012 16:14 |Copak rozestavení 4 2 3 1 není špatný, ale musí se s ním umět zacházet, to znamená hodně offenzivní krajní beky i záložníky... Mělo by se stávat, že tahle varianta přechází i na tři útočníky z krajních záložníků a to bohužel u nás nevidím... Ani Tusjak ani Mičola mě nepřesvědčili, že by měli ty správný, útočný choutky... V tom je ta chyba, na kraj zálohy potřebujem hráče, co jsou schopní hrát vepředu a dávat góly, doplňovat hrotového hráče... bohužel hrajem tak, že ho doplňuje pouze jeden podhrotovej hráč a to je podle mě ta chyba... Centry z krajů je pěkná věc, ale bohužel není účiná, je potřeba něco změnit
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
klimi před 12 lety 22.12.2012 16:51 |Tahle taktika je upřímně na hovno, zvlášť ještě Rada to zřejmě po hráčích chce tak, aby chodili od lajny centry do vápna, ale už z toho schématu je jasné, že málokdy bude ve vápně více jak 4 hráči. Velmi často tam však bývá opravdu jen hroťák a zbytek stojí tak někde poblíž, jelikož se zapojili do hry a do vápna nestihnou doběhnout...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Betynka58 před 12 lety 22.12.2012 14:20 |Já to vidím takhle: příchod Gecova vítám, ovšem na potřebě přivést dva kvalitní útočníky, ofenzivního záložníka a stopera se nic nemění. Pokud tedy tato podmínka bude splněna, znamená jeho angažování velké plus a zvýšení konkurence na DZ (vzpomeňme značné problémy na Slovácku a v Hradci při Ondrově absenci), v opačném případě by to leccos naznačovalo o nekoncepčnosti v přestupové politice.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Kornovo před 12 lety 22.12.2012 14:37 |o nekoncepcnosti prece vime uz davno,to rozhodne neni prekvapeni.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Betynka58 před 12 lety 22.12.2012 14:59 |Jasně, asi jsem to neformuloval nejpřesněji, ta nekoncepčnost je v posledních letech zcela patrná, spíše by šlo o její potvrzení.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 22.12.2012 15:30 |Pane Jiri, nerikal jste ze se tentokrat nic podobneho ye strany Slavie nechysta?:)
http://www.slavia.cz/media/archiv/actuality=slavisticky-jezisek-nadeloval-v-motole
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
tantalos před 12 lety 22.12.2012 15:34 |Mám takový pocit, že většina z těch, kdo považují tento přestup za nekoncepční, zná fotbal jenom z manažerů. Kdo ale viděl přichcíplý výkon Slavie v posledních podzimních kolech, si snad uvědomí, že Gecova potřebuje Slavia ze všeho nejvíc, víc než Messiho.
Máme dnes relativně dost hodných, slušných hráčů se solidní technikou, ale bez srdce a se slabými plícemi. Tohle třeba vytýká Rada Hurkovi a proto zřejmě vypadl z ačka Dan Veselý. Dříče ale Slavia nemá.
Navíc je Marcel univerzál - dovedu si ho představit nejen jako štítového záložníka ale i jako stopera vedle Latky nebo Petráka. Není sice brilatní technik, ale mohl by hrát na pravém beku třeba za Nitrianským, který by se tlačil dopředu. Vzhledem k jeho fyzické kondici se může tlačit dopředu doplňovat hrotového hráče, jakého dnes hraje Škoda, a Kisel by se mohl víc soustředit na dirigování hry.
Další podstatná kvalita je jeho charakter. Vůbec mu nevyčítám, že chtěl do Sparty, když mu KJ jasně dal najevo, že radši koupí různé Ivanoviče své milenky za 20 M a že pro Slavii není dost dobrý ani jako náhradník - ostatně jak to dal KJ najevo i Gebremu, Váchovi, Pekhartovi a dalším.
Mimochodem mám takový pocit, že si málokdo ještě vzpomíná, že Slavia kdysi měla Tecla, ale náš superodborník KJVCD ho vrátil Jihlavě.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Tom před 12 lety 22.12.2012 15:57 |Tecl žádnej zázrak není Jihlava má kvalitní zálohu takže je to střelec typu Lafaty Jen ať za něj vysolí plzen 20 milionů nebo o kolika se psalo : )
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
jarodo57 před 12 lety 22.12.2012 16:17 |Tecl je dobrý ne nadarmo z něho Komňacký udělal kapitána.V Plzni by ještě mohl vyrůst.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Betynka58 před 12 lety 22.12.2012 17:40 |Tak zrovna ten Tecl mě mrzí moc. Tedy přesně si už nepamatuji, jestli tehdy byl ve Slavii na hostovačce s opcí nebo bez, ale pokud u toho ta opce byla, tak její neuplatnění považuji za tragický omyl. Sice se tehdy neprosadil, ale byl to ještě hodně mladý kluk a v tomhle věku každému trvá různě dlouhou dobu, než se adaptuje na jiné prostředí. Rozhodně by si tenkrát býval zasloužil ještě šanci.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
edenian před 12 lety 22.12.2012 16:09 |No, urcite souhlasim s tim jak to myslis. Lezlo mi pekelne na nervy, jak Rada ocenoval fyzickou pripravenost, to je neco uplne jineho nez to, co se ceni na Gecovovi. A uvahy tzv. nekoncepcnosti myslim vychazi z toho, ze mame vsichni v podvedomi ze prachy nejsou a tak ocekavame jen nejnutnejsi nakupy. Z toho pohledu je myslim logicke, ze jsou tady lidi trochu prekvapeni. Ale samozrejme hraci se silnym tahem na branu / zrovna u Gecova nemyslim doslovne / jsou nejvyhledavanejsi a nejplatnejsi, to je jasny. Spartu bych taky v souvislosti s nim neresil.
A KJ nechavam napokoji :-), prijde cas...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
vavicek před 12 lety 23.12.2012 10:01 |Slavia má pátou nejlepší obranu a jedenáctý nejlepší útok. Myslím, že je naprosto zřejmé, že Gecova Slavia nepotřebuje. Bez ohledu na jeho údajnou kvalitu. Kdo viděl aspoň pár utkání Slavie, tak ví, že především potřebuje útočníka a hráče typu Piták, Koloušek. Nesmysly typu Gecov na pravé obraně už je potom zbytečné komentovat.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
mig52 před 12 lety 24.12.2012 11:35 |Podepisuju!!!! Mnozí asi zapomněli na způsob,jakým jsme "odjezdili " poslední zápasy. Navíc naprosto nechápu, proč by Petrák s Gecovem nemohli hrát vedle sebe?! Průměrný trenér by si s tím poradil. (Mohl jsem se uchechtat,když rudoši vykopali Horváta s tím,že přivedli Bergera a prý ti dva nemohou vedle sebe hrát. Pravý opak,ti by si vyhověli. Teď si drbou hlavu i když to z komančů nikdo nepřizná). A jen doplním. Jako bychom zapomínali,že hráč se může vykartovat,onemocnět či se zranit a protože ve Slavii to není na 9 dnů ale 9 měsíců,nechtěl bych vidět,jak bychom se mlátili do hlav,pokud by to potkalo Petráka. A závěrem,pro Sokrata,velké díky za návrat a články,které povzbuzují a dávají víru s nadějí. Nikdy nesmíme klesat na duchu a mysli. Stejný dík Tantalovi za text "o géniích". Lépe to napsat nešlo. Krásné vánoce a dobrý rok 2013
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Khadgar před 12 lety 22.12.2012 16:50 |10 miliónů mi při smlouvě na 2,5 roku přijde moc, ale třeba tam bude opce.
Nářky nad tím, že máme dalšího DZ mi přijdou mimo mísu. Pokud by kvůli tomuto měl odejít Jarolím, tak jedině dobře. Kromě toho, že má vysokou smlouvu a hraje kulový, má až moc velké slovo v kabině.
Pokud má být toto první vlaštovka a budou následovat další kvalitní posily, tak jenom dobře. Nápad s Jandou není špatný, další bojovník a srdcař by se hodil. Jenom ta zranění...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 22.12.2012 19:21 |To je normální,že blázni co vletí do všeho,jsou často zranění právě viz.Jandys,ale i Švícko blahé paměti.Gecov je z podobného těsta.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Alanor (admin) před 12 lety 22.12.2012 19:23 |Já bych tu Jandu ani příliš nechtěl. Bojovníka už máme, teď bych dal přednost i nějakému fotbalistovi s technikou.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
edenian před 12 lety 22.12.2012 19:27 |Ja to samy. Mel jsem ho rad, ale konce jeho utoku byly na nic.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
denydzlSKS před 12 lety 22.12.2012 19:42 |A jak se vlastně daří Milanovi Černýmu, mátě někdo přehled?
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
petrjir před 12 lety 22.12.2012 20:15 |Milan Černý dle statistik na worldfootball.net odehrál 5 utkání a Janda 6 zápasů. Oba dva jsou v ideálním věku, nehrajou a do ofenzivy by se určitě hodili. A oni jsou nějaký zvěsti, že by měl přijít Jandys či Míňa?
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Betynka58 před 12 lety 22.12.2012 23:03 |A oba dva jsou slavističtí srdcaři, tudíž bych je tu taky rád přivítal všemi deseti.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Petr9608 před 12 lety 23.12.2012 01:38 |BTW: Nechtělo to zkusit zabojovat o Tecla?
By snad taky byla šance ho potom prodat ven za dost...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
tantalos před 12 lety 23.12.2012 02:52 |No, jestli máš volných 20 M, tak to zkus. Ale varuji tě, že se může při prvním utkání zranit tak, že se už nikdy nedá pořádně dohromady.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 23.12.2012 08:42 |Barcelonu vedl v posledním podzimním zápase asistent trenéra Roura.Vida jak se česká trenérská škola opět proslavuje.Mourinho už přestává věřit,že Barcu dohoní. Mourinho,zajeď si na školení na Strahov,Pelta ti dá rady jak na to./viz.proslavené "cinklé jaro"./
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
opicemag před 12 lety 23.12.2012 09:01 |To mi přijde jako zcela nereálné.
Proč by šel k nám, když může jít do Plzně? Nabídneme mu snad lepší plat? Či možnost hrát v lepším klubu? Nezdá se mi.
Navíc Plzeň údajně nabízí 20 miliónů. Tudíž bychom museli dát asi víc. Navíc zatím ani do té Plzně nejde, Jihlava by ho asi ráda střelila ven.
Tomu nemůžeme konkurovat.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 23.12.2012 09:44 |Mně se taky zdá,že Tecla nezískáme.Sice tvrdil,že je slávista i s celou rodinou,ale peníze hýbou světem.Když bude mít v bundes desetkrát lepší plat,tak nevěřím.I kdž velice riskuje,že skončí někde na lávce,hlavně proto,že naši hráči poslední dobou nemají dobrou
pozici.
A Česká spořitelna nepodepsala s Peltou prodloužení sponzorské smlouvý za 15 Mega ročně.Důvod:Kouzelná taška
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Matysek před 12 lety 23.12.2012 12:41 |Já si nejsem spíše jistý, zda Tecl není stejný případ jako Toleski... styl hry v mostě na Toleskiho - všechno přizpůsobený k hře Toleskiho. Pak tady pohořel, jelikož slavia hrala více týmově a rozkládala to mezi více hráčů...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
slaviator před 12 lety 23.12.2012 12:52 |Neřekl bych, že Goce pohořel. Spíše KJ po něm vyžadoval, aby se více vracel a zapojoval do defenzivy. Jenže Goce byl hráč do vápna, tam byl k nezastavení. Kdyby chtěli po Sieglovi, aby se vracel ke svýmu vápnu, tak by nikdy taky nedal tolik gólů, kolik dal. Ruud van Nisterlooy taktéž. A Goce je podobný typ jako oni, narozdíl od Siegla ale vhodnější i do kombinace. Ale nikoliv aby lítal od vápna k vápnu, což po něm KJ požadoval...
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
vavicek před 12 lety 23.12.2012 10:07 |Pokud nepřijde útočník za 15 miliónů, tak vedou sportovní úsek Slavie naprostí idioti. Gecov je jistě kvalitní fotbalista, ale Slavia především potřebuje útočníka a konstruktivního záložníka. Na tyto posty by se měla Slavia zaměřit. Ne plýtvat peníze za hráče, které nepotřebuje. Slavia má pátou nejlepší obranu a jedenáctý nejlepší útok. Navíc třetinu gólů dali obránci.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Kornovo před 12 lety 23.12.2012 10:24 |no,nejlepsi by byl nekdo ze sigmy.ja bych tu celkem rad videl adama varadiho,vim ze to neni kanonyr ale je zarputily.a co martin fillo?
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Sokrates55 (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 10:38 |Dobré dopoledne přeji Vám všem,
pokud mám přidat kousek do mozaiky názorů, tak se přikláním k názoru, že "Máca" určitě ano, protože tím pomůže Ondrovi Petráků vzít víc roli k ofenzivě. Podívejte se, kolik mněl Ondra žlutých karet, takhle se to přeci jen rozloží na více hráčů. Pokud mohu říci, tak to bude přínos, jen musí vědět trenér, jak to v systému hry do sebe zakomponovat (pane Rado, prosím Vás probuďte se!!!). Pokud mám informace, tak útočník se shání celkem intenzivně a jen věřím, že to Luboš ukočíruje a ty nápady viz sparťan Slepička a podobně, že to nemá žádnou logiku.
Sokrates55
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
bongor před 12 lety 23.12.2012 11:08 |Ahoj Sokrate,máš pravdu,než Slepičku tak to raděj hrát úplně bez útočníka.A další pravdou je,že je na Radovi,jaký system zvolí a to podle toho,jaké hráče se podaří sehnat.Ono je určitě lepší nejdřív vybrat system a potom do něj vybírat vhodné hráče,ale na to my nemáme,tak se holt musí zvolit náhradní řešení a udělat to obráceně.Chudoba cti netratí,ale body v GL tratí,tak to je.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Eluin (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 11:13 |Doufám, že útočník (moc nevěřím v to, že by skutečně dorazili dva) bude kvalitní a bude vybírán se zřetelem i na částečně mimofotbalové kvality (osobnost, ochota rvát se o výsledek, apod.), takového hráče ale najít nebude jistě snadné.
Moc jmen mě nenapadá. Doufejme, že pan Držmíšek a spol. vyberou dobře. Proti Škodovi nic nemám, jeho výkony sice nejsou žádná sláva, nicméně moc dobře chápu, že v systému v jakém hrajeme, je to pro něj dost těžké a často se v pokutovém území "plácá" sám.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Alanor (admin) před 12 lety 23.12.2012 11:25 |Zájem o Dávida Škutku z Košic je potvrzen. Samotný hráč k nám chce, tak uvidíme, jak to dopadne.
Já bych ho asi bral, i když mám trochu obavy, aby to nebyla kometa typu Huni.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Borris před 12 lety 23.12.2012 12:01 |a jak tohle všecko víš? Tak já myslím že by jsme pro něj byli dobrá volba. U nás by určitě hrál a navíc je u nás hodně Slováků a dokonce přímo Košičanů takže by se u nás rychleji adaptoval.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Alanor (admin) před 12 lety 23.12.2012 12:15 |Máme v redakci kontakty a pokud to jde, tak se snažíme naše info přinést v diskusi i našim čtenářům.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
jarodo57 před 12 lety 23.12.2012 12:34 |Jen aby nebolo viacej košičanou než slávistou.Podle mého názoru slovákou už je dosť aj tak.Bolo by lepšie prokrviť hráčmi z inej destinacie treba jugo,brazil,afrika.Upozorňuji,že vím o čem mluvím.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 13:01 |Myslim ze podobnost s Huňou nehrozí, tomu v té době přecijen bylo uz okolo 30. Kdezto tohle klidně může být případ podobný Tecl, ten také vyletěl dá se říct až teď
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Alanor (admin) před 12 lety 23.12.2012 13:07 |Škutkovi je ale už 24 a v minulých dvou sezonách dal za 50 zápasů 4 branky. Byl bych v tomto případě opatrný a Slavia by měla být přesvědčena, že ta letošní statistika (16 zápasů/13 branek) je podložena adekvátní kvalitou.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Borris před 12 lety 24.12.2012 00:02 |Tak to je paráda za to chválím :-) škoda že kvality výkonů některých našich hráčů nejsou přímo úměrné s kvalitou vaší informovanosti zde na SN.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Eluin (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 13:07 |Škutka bude asi dobrý, i když ta jeho bilance z minulé sezóny 23 zápasů a jeden gól je znepokojivá (a ano, nevím kolik přesně odehrál minut).
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Kornovo před 12 lety 23.12.2012 13:26 |tak huna vyletel az kdyz mel kolem 30,skutka ma 24,tak snad to je rozdil.doufam,ze se tve kontakty budou snazit
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
denydzlSKS před 12 lety 23.12.2012 13:29 |Tak to jsem na to zvědav. Bude to loterie, letošní statistika skvělá, ale 4 roky předtím je na tom ještě hůř než Škoďák..uvidíme.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Alanor (admin) před 12 lety 23.12.2012 13:30 |Právě, také mám pochybnosti. Ale netuším, jak vysoko je Škutka na našem seznamu posil. Jestli ho chceme primárně, nebo jen když nevyjde někdo jiný.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
jarodo57 před 12 lety 23.12.2012 12:36 |Dejte pokoj s Fillem.
Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
slaviator před 12 lety 23.12.2012 12:49 |Přeji vám všem hezké svátky vánoční, ať už tantalovi, se kterým jsme tu už v době první mistrovské sezony poukazovali na chyby a ješitnost KJ a po získání titulu bychom jej oba odvolali; ať již redaktorům Alanorovi a quelharovi, kteří dělají super práci; ať již jane a Richimu, stejně tak Tomášovi Kutníkovi; ať již do Liverpoolu martovi a do Belgie Barrovi, či dalším - bongorovi, Sokratesovi, Wulfstanovi, vlkovi1, subHumanovi, tak i dalším, kteří sem více či méně pravidelně přispívají či to jen čtou.
A všem společně nám přeji, aby příští kalendářní rok na tom byla fotbalová Slavie lépe, než letos, aby se našel siln generální sponzor a partner klubu a aby přišlo již v zimním přestupovém období pár vysněných posil, včetně útočníka.
A hráčům přeji, aby my fanoušci jsme chodili ve větším počtu než letos, aby jim stále chodily včas výplaty a aby svojí hrou na sebe upozornili zahraniční skauty a časem aby hráči jako Ondra Petrák a spol přestoupili za velké peníze do slavného zahraničního klubu a prosadili se tam.
Tak ještě jednou, šťastné a veselé!
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
Kornovo před 12 lety 23.12.2012 13:29 |diky kamo.U2
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
bongor před 12 lety 23.12.2012 13:35 |Připojuji se ke slaviatorovi v plném znění.Velká část z nás sem už píše hodně dlouho.Jsme taková červenobílá rodina i s tím,že se občas trošku chytíme-no přesně jako v každé rodině.Hlavní je,abychom se navzájem neuráželi,nebo nezesměšňovali a vždycky měli na mysli především to,že všichni máme společný cíl a tím jsou úspěchy našich barev,nejkrásnějších barev,které znám.Pod stromeček ať nám ježíšek nadělí několik hotových fotbalistů,nejlépe s útočnými geny a ježíšku nezapomeň přinést bojovníky,co se nikdy nevzdávají.No a taky by mohli trochu umět jeden na jednoho,měli by mít centry Pirla,rychlost a fotbalovost Franty Veselého a hlavně střelu Pepiho Bicana.tak se prosím Tě ježíšku snaž!Jo abych nezapomněl,kdyby měli alespoň nějaký vztah ke Slavii,tak by sis u nás hodně šplhmul.
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
travel (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 13:55 |Také se připojuji s přáním příjemného prožití vánočních svátků.Dovolím si ke jménům,které zmínil slaviator přidat jména (přezdívky),od nichž jsem rád četl příspěvky,ale už sem skoro nepíšou.Jedná se o Ladislava,piera,spojku,Dr Fe 1a Podola.
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
slaviator před 12 lety 23.12.2012 15:45 |A pozdrav panu -zz-, snad si to přečte, i když už sem léta nepíše...!
Přeji hezké vánoce a šťastný celý rok 2013
piero (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 16:46 |Zdravím všechny pravověrné " slávisty " a přeji, ať se v příštím roce splní všechna naše přání, dokonce i tajné sny a ať můžeme mít ze svého klubu nejen radost, ale i být hrdi na to, že jsme členy velké slávistické rodiny.
P.S. po přečtení odpovědí G.Ř. si myslím, že může opadnout hysterie a malomyslnost, která mě překvapila zejména u Sokrata55, u Jiřího1 ne, protože mám dojem, že on do naší rodiny nepatří, naopak jde o kukaččí vejce nasazené odněkud z Phy 7☺
Re: Přeji hezké vánoce a šťastný celý rok 2013
slaviator před 12 lety 23.12.2012 16:58 |nevěřím, že by Jiří nebyl slávista, ale hodí se na něho Matouš 17,20 :-)
(On jim řekl: „Pro vaši malověrnost! Amen, pravím vám, budete-li mít víru jako zrnko hořčice, řeknete této hoře: ‚Přejdi odtud tam‘, a přejde; a nic vám nebude nemožné.“)
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
jarodo57 před 12 lety 23.12.2012 13:57 |Takže Messiho
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
edenian před 12 lety 23.12.2012 15:36 |S odkazem na Bongoruv termin "cervenobila rodina" bych nam hlavne pral, abychom si to vsechno vyse zminene zaslouzili. PF 2013
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
mats před 12 lety 23.12.2012 23:55 |Tak nezbývá než se taky přidat a popřát "červenobílé rodině" pod stromečkem pár posil a pak v druhý půlce sezony atraktivní fotbal. A do nového roku mj. i herní systém, který bude umět využít to nejlepší, co v našich hráčích je, a k tomu i nějaký ten posun tabulkou z toho skoro suterénu. Ať nám Slavie dělá radost a snad i my jí. ;-)
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 17:59 |Též se přidávám a přeji krásný Štědrý den:)
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
jarodo57 před 12 lety 23.12.2012 18:08 |Všem opravdovým slávistům ,ale nejen jim přeji krásné a klidné vánoční svátky.Ať žije naše SLÁVIE.
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
Sokrates55 (přítel SN) před 12 lety 23.12.2012 20:06 |Nebojte se prosím,
ani hysterie a ani mlomyslnost mne nepřepadla a snad jsem jí ani nikde nijak moc nevypustil. Vždycky jsem se snažil o to, aby ze všeho nejvíce bylo znát, že jsme tady všichni "červenobílí" a když někdy toho optimismu mám méně, tak Vy mi přeci pomůžete............ a pohladíte po duši....., každý z nás má své slabé chvilky, ale nikdy Slávii neopustíme.....třebas teď nehrajeme vůbec nijak oslnivě.
"Et ne nos inducas in temtationem, sed libera nos a malo - Amen"
Sokrates55
Re: Přeji šťastné a veselé Vánoce a hezký nový rok
mig52 před 12 lety 24.12.2012 11:38 |Díky Vám,Sokrate,za návrat. Za povzbuzení ,za víru a naději. Nesmíme propadat na duchu a mysli. Věřím,že bude líp.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
zeleznik2 před 12 lety 27.12.2012 11:04 |Ještě není podepsaná smlouva, ale vypadá to, že to nakonec klapne. Souhlasím s názorem klimiho:
vedení se jistí, kdyby přišla dobrá nabídka za Petráka, tak bude Gecov místo něj hrát DZ, jinak si jeho nákup nedovedu vysvětlit, stopera hrát může, ale jeho parketa je přece jen na postu defenzivního štítu. Kusý povídal, že osloví znovu Rudlu Skácela, no nevím, zda Ruda do toho půjde, ale byl posilou jednoznačně, zde zajímavý odkaz: http://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/slavia-praha/prestupy/ tak Mičola stál 500 000€ a Vošáhlík by měl přijít na stálo?dále byl měl dorazit Grajciar, který též byl v novinách prezentován jako hotová věc a ještě tohle: http://tn.nova.cz/sport/fotbal/gambrinus-liga/fenin-s-bednarem-dali-rebickovi-kosem-nabidl-jim-jen-150-tisic-mesicne.html
Fenin s Bednářem další průšviháři jako Abrahám, ještě že to neklaplo, oba by Slavii asi moc nepomohli. Co se týče útoku vidím to na posilu ze Slovenska, Škutka z Košic, ale bojím se problémů v kabině, z Košic je Čonty, Juhar a Čonka a ještě Cicmana jsme se zbavili.
Vytipované posily: Gecov, Grajciar, Skácel, D.Jarolím, Škutka + obránce + útočník Heinz?
Odchody: Cicman, Milutonovič, Frejlach, Vlček + Petrák?+Latka?+ Nitranský?LJ?
Současný kádr:
Brankaři: Čonty, Berkovec, Hrubeš
Obránci: Dostál, Latka?, Hubáček, Dobrotka, Čonka, Nitranský, Zákostelský, Sudek
Záložníci: Juhar, Kisel, Mičola, Hurka, Jarolím, Tusjak, Zmrhal, Prošek, Petrák, Veselý, Koreš, Šimeček
Útočníci: Škoda, Vošáhlík, Mikula
Když vše klapne tak sestava na jaro:
Čonty - Nitranský, Latka, Dobrotka, Čonka(posila) - Petrák - Gecov, Mičola, Kisel, Grajciar(Zmrhal, Tusjak) - Škutka(posila)
lavička: Berkovec, Hubáček, Čonka, Tusjak, Zmrhal, Hurka, Škoda, Vošáhlík
Rada bude hrát zase jen na jednoho útočníka s dvěma podhroty. Divím se, že po Kováčovi nešáhla Sparta, je to prý klub jeho srdce, ve Slavii by to nedělalo dobrotu, ale jako obránce je stále dobrý.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 27.12.2012 17:30 |Příchod Grajciara oficiálně popřel Kusý, nejednají o něm a ani nejednali.
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
Alanor (admin) před 12 lety 27.12.2012 17:52 |Celé mi to přijde postavené na dost vratkých základech. O Grajciarovi se jen spekulovalo, jak je psáno výše, tak to Kusý vyvrátil. O těch částkách za přestupy z Eurofotbalu také pochybuji.
DJ vytipovaný rozhodně není, Mikula není útočník, ale pravý obránce nebo záložník a proč by měl odcházet Nitrianský?
Re: Do Slavie míří Marcel Gecov!
fredydj (přítel SN) před 12 lety 28.12.2012 14:55 |Heinz?!!! sakra jen to né