Hráči Slavie

Martin Latka začne přípravu se Slavií

Martin Latka si zatím nesehnal zahraniční angažmá, a tak začne přípravu se Slavií. Neznamená to však jistotu, že ve Slavii zůstane, naopak klub mu prodloužil lhůtu pro rozhodnutí až do konce ledna.

Situace kolem stopera Martina Latky bude nevyřešená zřejmě ještě pořádně dlouho. Hráč si sice zatím nesehnal zahraniční angažmá, ale zároveň ani nechce podepsat smlouvu ve Slavii. Klub tak může být klidně až do konce ledna na vážkách, zda klíčový obránce zůstane nebo odejde, což samo o sobě není vůbec dobrý stav. Každý trenér chce mít v ideálním případě hotový kádr již na začátku přípravy, Slavii ale nyní bude hrozit, že její klíčový hráč odejde jen pár týdnů před startem ligy. Hráče jeho kvalit si však zřejmě klub nemůže dovolit jen tak ztratit a proto je ochoten hrát roli záložní varianty, když zahraniční angažmá nevyjde. Příznivci Slavie tak můžou mít radost maximálně z toho, že naděje na jeho setrvání ve Slavii stále žije.

Komentáře (84)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 17:38 |  
      0 0

      a co by to pro nás znamenalo ?

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        coolair     před 12 lety 20.12.2012 23:59 |  
        0 0

        že se pokřiku Jude Slavie už nikdy nezbavíme :-D

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 17:45 |  
      0 0

      Má to jeden problémeček.že pozemky okolo stadionu nebo vlastně celého areálu nejsou majetkem majitele stadionu a vlastně ani pod ním.Jinak s Latkou to dopadlo jak jsem zde psal ,že se bude rozhodovat v lednu z čehoš nic dobrého alespon pro Slavii neplyne.Kolik že teda stopérů vlastně shánět.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        huhu     před 12 lety 19.12.2012 18:12 |  
        0 0

        Co není, může být. Stačí si "jen" ošetřit hlasování delegátů na valné hromadě tzv. Velké Slávie, občanského sdružení...

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          subHuman     před 12 lety 19.12.2012 19:13 |  
          0 0

          Dalsi vec je, ze pozemky sice patri tzv. "Velke Slavii",tj. obcan. sdruzeni, ale je na nich zastava ve prospech Ceske Sporitelny a jak znamo soucasny vlastnik stadionu nesplaci zavazky...

          • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

            spino     před 12 lety 19.12.2012 23:53 |  
            0 0

            Já myslel, že ta cena je symbolická jedna koruna?

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      Tom     před 12 lety 19.12.2012 19:15 |  
      0 0

      Neskutečnej blábol

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Markus     před 12 lety 19.12.2012 20:02 |  
        0 0

        Těžko říci. Pravdou je, že AFI Europe je v Praze už několik let aktivní a uspěli lépe, než třeba Plaza Centers. Kdo viděl Classic 7 Business Park v Holešovicích, nemusí pochybovat o odvaze řešit problematické lokality. Prostředky mají a co jsem zažil osobně v jiné izraelské firmě, nebojí se vedení jít proti proudu, jsou to odvážní a ostří obchodníci. Třeba na tom něco pravdy bude.

  1. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    1rytir     před 12 lety 19.12.2012 17:50 |  
    0 0

    Výhodné pro martina, nevýhodně pro Slavii.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      petrjir     před 12 lety 19.12.2012 17:54 |  
      0 0

      Až se začne ke konci ledna rýsovat sestava a 3. února se pojede do zahraničí, kde je většinou nejlepší už jet s kádrem na sezonu, tak Martin oznámí, že už si vybral Německo a nebudeme mít čas sehnat nového stopera.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Betynka58     před 12 lety 19.12.2012 18:05 |  
        0 0

        Ale podle mne Slavia stejně stopera shání, nezávisle na tom, jestli Martin odejde nebo ne.

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          petrjir     před 12 lety 19.12.2012 18:23 |  
          0 0

          Pak bychom ale potřebovali dalšího, když by odešel. Vždyť na stopera v tuhle chvíli máme Hubáčka, Latku, Dobrotku. Latka odejde, někdo přijde, ale pořád to jsou tři stopeři..Sice v juniorce máme Kolaříka, ale jsem zvědav, jestli mu dá šanci v přípravě rada. Tím, že zůstal (po dobu zimní přípravy) Latka a přijde čtvrtý stoper, tak podle mě šanci nedostane...

          • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

            petrjir     před 12 lety 19.12.2012 18:46 |  
            0 0

            Od kdy do kdy je vůbec zimní přestupové období?

            • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

              Arutha     před 12 lety 19.12.2012 21:26 |  
              0 0

              Já myslím, že od 15. ledna

              • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                petrjir     před 12 lety 19.12.2012 21:43 |  
                0 0

                A nevíš do kdy?

                • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                  Arutha     před 12 lety 19.12.2012 22:41 |  
                  0 0

                  Tak asi je to 1.1. - 31.1., ale vůbec si tím nejsem jistý...

                  • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                    Barra     před 12 lety 19.12.2012 22:52 |  
                    0 0

                    Správně, od 1 do 31.1.

                    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                      petrjir     před 12 lety 19.12.2012 22:57 |  
                      0 0

                      Já myslel, že je alespoň do půlky února. Ale vždyť posily chodily i po přípravě v zahraničí a ta byla vždy až v únoru. Tak to Latka udělal šalamounsky. To by v tom případě asi ani Skácel nepřipadal v úvahu, protože ten má smlouvu do konce ledna.

                      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 20.12.2012 08:39 |  
                        0 0

                        31.1. končí přestupové okno ve většině evropských zemích. V ČR končí až 15.2. takže Latka ven může přestoupit do 31.1. ale do Slavie můžeme přivádět posily do 15.2. Ale že by to bylo nějak moc času navíc, zvlášť když už je trh rozebrán...

  2. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    vojtechusv     před 12 lety 19.12.2012 18:24 |  
    0 0

    "Zadlužený Rapid Bukurešť propustí všechny zahraniční fotbalisty"

    Takhle by se dali sehnat hráči.....

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      winter (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 22:24 |  
      0 0

      to napiš Kusýmu :))

  3. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 18:44 |  
    0 0

    Dal bych mu čas do konce roku, pak by buď podepsal nebo by nabídka byla stáhnutá. Rozhodně bych ho bez podpisu nepustil do přípravy. Když tu nechce hrát tak ať ani nevyužívá naše zázemí a nezabírá místo jiným.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      Betynka58     před 12 lety 19.12.2012 18:59 |  
      0 0

      On ale neřekl, že ve Slavii nechce hrát, jen že dá přednost zahraniční nabídce. Navíc mám z toho, co říkal, dojem, že nechce pryč za každou cenu, koneckonců zřejmě už nějakou nabídku dostal, ale asi ne takovou, která by odpovídala jeho představám. Navíc nejsem přesvědčen, že zrovna v jeho případě hrají finance tu rozhodující roli.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 19:02 |  
        0 0

        žádnou konkrétní nabídku nemá. Ve Slavii nepodepíše, protože je to pro něj poslední alternativa. Takže si dovolím říct, že se mu tu na jaře pokračovat nechce. Nakonec to taky může skončit tak, že odehraje část přípravy, posledního ledna mu hodí laso někdo z druhý bundesligy a on odejde. A my budeme začínat jaro s nerozehranou stoperskou dvojcí. Prostě bych mu řekl, že když do začátku přípravy nepodepíše tak nebude nastupovat k přátelákům. Ať tu teda trénuje, proč ne. Ale ať nechá rozehrát jiné.

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          bongor     před 12 lety 19.12.2012 19:56 |  
          0 0

          Bohužel to není poprvé,co u nás někdo trénuje a čeká na lepší nabídku.Naposledy to byl Ruda.Zkrátka zatím lepším hráčům jakými jsou Laty a Rudi nemůžeme nabídnout ani plat na úrovni té 2.bundesligy,ani perspektivu,že si dobře zakopou.O pohárech ani nemluvě.Musíme to brát jako fakt,říkám si desetkrát,nemá cenu se vztekat,ale ve skutečnosti se vztekám.Hlavně proto,že Slavia už není žádaná adresa.

          • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 20:16 |  
            0 0

            No na druhou stranu by se taky měli chovat seriozně ke Slavii i když do zakulisí nevidíme, když třeba Rudi řekne můžu s vámi trénovat,ale půjdu ještě ven a Slavie i trenér na to kývne pak nemůžem nic namítat i když se nám to nelíbí ale nerozhodujem o tom.

          • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

            Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 20:59 |  
            0 0

            Však ať si teda trénuje, své původní vyjádření tedy upravuji, ale do přípravných zápasů bych ho bez smlouvy nenominoval.

            • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 21:14 |  
              0 0

              Ono to je fakt těžký,když by řekli serem na tebe nic tím nezískají ,takhle jsou vstřícní a on jim nemůže říct ani popel a to i s výhledem na budoucnost.

              • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                bongor     před 12 lety 19.12.2012 21:45 |  
                0 0

                To bysme nic nezískali,máš pravdu.Mě taky neserou Laty a Rudi,ale naše situace.nějak se nám to ne a ne zlepšit.

                • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 22:22 |  
                  0 0

                  Jako není to růžový,ale nevidím to úplně černě, jen se obávám že se titulů nějakej ten rok nedočkáme bohužel, pokud opravdu nepřijde do Slavie někdo finančně silnej v nejbližších letech.Hlavně abychom nečekali tak dlouho jako od roku 1948 do roku1996,kdy se vlastně spousta Slávistů titulu vůbec nedočkalo.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      sasky     před 12 lety 20.12.2012 07:44 |  
      0 0

      Já bych se snažil ho podepsat na jaro, případně na 1,5 roku s nějakou symbolickou výstupní klauzulí. Protože v současné situaci je jisté, že Slavia za něj nezíská ani korunu a navíc momentálně blokuje místo. Zimní přestupový trh není tak velký jako letní a tedy bude mít v létě nejspíš mnohem větší možnosti. Navíc co si budeme povídat v závěru podzimu to z Latyho strany také nebylo ono, takže by na tom mohly vydělat obě strany - Slavia by měla svého stopera, který by měl o motivaci ukázat se navíc.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Alanor (admin)     před 12 lety 20.12.2012 08:23 |  
        0 0

        Jenom na jaro bych ho rozhodně nepodepisoval a mám obavy, aby to do kouta zatlačená Slavia neudělala. Lepší je budovat tým, co by měl příští rok pokud možno zaútočit na poháry, navíc takhle by se stále dokola spekulovalo o Latkově motivaci.

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          sasky     před 12 lety 20.12.2012 12:36 |  
          0 0

          No mít tady zkušeného stopera srdcaře aspoň na půl roku podle mě není špatná volba. Jsme celé tři body nad sestupem! Navíc pokud neodejde teď, tak bude mít sakra motivaci se na jaře ukázat, aby dostal slušnou nabídku v létě. A pokud nám zamává 31.1., tak je čas 14 dní na sehnání náhrady (zůstali by nám Dobrotka s Hubem) na přebraném trhu. Což není právě dobrá vyhlídka. Vím, že hráč na půl roku není ideální záležitost, ale na druhou stranu lepší stopera mít, než nemít...

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      1rytir     před 12 lety 20.12.2012 10:38 |  
      0 0

      Souhlasím. Čas do konce roku, když přípravu s týmem, tak na své triko a bez přípravných zápasů. Mnozí správně poukazují na to, že je třeba budovat tým. To takto nejde. Nově složená obrana se musí sehrát, navíc klima v kabině, kde sedává kluk, o kterém všichni vědí, že chce pryč, také nebude to pravé ořechové. A co si už vůbec nedovedu představit je stále možný scénář, že Martin před nějakou druhou bundesligou upřednostní třeba takový Olomouc...To by pak byl tento vstřícný postoj Slavie opravdu na palici!

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Betynka58     před 12 lety 20.12.2012 10:49 |  
        0 0

        Ta Olomouc za dané situace podle mne opravdu nehrozí, ti také rozhodně nebudou do konce ledna čekat. Spíše mi to vychází, že ve Slavii nakonec zůstane. Když nedostal adekvátní nabídku od léta, těžko čekat, že ji najednou dostane v lednu.

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          dArtagnan     před 12 lety 20.12.2012 11:00 |  
          0 0

          Docela mi nejde do hlavy, proč nejlepšího stopera naší ligy za hranicemi nikdo nechce ani zadarmo. To jsme vážně až tak klesli? Našim týmům se v pohárech daří slušně.

          • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

            slaviator     před 12 lety 20.12.2012 12:06 |  
            0 0

            Protože je pomalej, pomáhá si rukama,?

            • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

              dArtagnan     před 12 lety 20.12.2012 12:31 |  
              0 0

              Ne, o Hubáčkovi jsem vážně nemluvil:-)

              • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.12.2012 12:48 |  
                0 0

                No myslím že Laty fakt zase takovej super obránce není ve Slavii kraluje a na kapr ligu s přehledem má.Venku kde se hraje rychleji a rozhodčí ho neznají a kteří nezavřou občas oči, bude mít problémy.

                • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                  dArtagnan     před 12 lety 20.12.2012 13:04 |  
                  0 0

                  Já taky netvrdím, že má jít do Realu. Když se podíváš na ostatní české stopery, kteří se prosadili(Rozehnal, Ujfaluši, Suchý, Kováč, Prvok, Hubník...), Latka není o nic horší. Letos si proti němu dva osmifinalisté EL a slovenská repre ani neškrtli. Že mu kdysi nevyšla jedna půlroční hostovačka v Anglii neberu, to se stane i mnohem lepším borcům.

                  • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.12.2012 15:12 |  
                    0 0

                    Tak ja neříkám že se v nějakém průměrném či podprůměrném týmu nemůže prosadit,jen říkam že bude nebo může mít problémy diky své pomalosti.A brát výkon neškodných čobolů v přáteláku proti ostrejm a naplno hranejm ligovejm zápasům je trochu naivní.

                    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                      Jiri1     před 12 lety 20.12.2012 15:29 |  
                      0 0

                      Snazim se na ty veci diva nestranne , o Latkove pristupu ke klubu uz sem psal x krat, herne to proste neni na nic svetoveho a samozrejme vzhledem k veku i fyzickym disproporcim to s pohybem u Latky cim da tim vic horsi.

                    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

                      bongor     před 12 lety 20.12.2012 15:55 |  
                      0 0

                      Jak je to s našimi fotbalisty v cizině,to vidíme úplně jasně,to se nedá nijak okecat.V supermužstvu je vlastně jenom Petr Čech a částečně se to dá říci i o Hubschmannovi a Rosovi.Donedávna jich tam bylo mnohem víc,takže jdeme dolů navzdory opravdu dobré hře Plzně.
                      Rumun ten měl nehorázné štěstí na vybrakovaný kádr Atletika Bilbaa,kdyby s nimi hrál ještě před exodem jejich nejlepších hráčů,tak by dostal bůra.Vždyť i naše dá se říci podprůměrné mužstvo bylo v derby lepší.

  4. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    slaviator     před 12 lety 20.12.2012 12:02 |  
    0 0

    Tohle se mi nelíbí. Nechce podepsat, tak nechce, tak ať jde.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      Jiri1     před 12 lety 20.12.2012 12:19 |  
      0 0

      Mirnete se , kritika je hezka vec, ale tady je to logicky , podle mineni vedeni/ne meho/ v tom neni problem a bude zachovana urcita fyzicka i herni pripravenost , kdyby podepsal.
      Latka ma momentalne ma nejake nabidky, ale zrejme si mysli, ze dorazi jeste neco luxusnejsiho, s rozhodnutim chce pockat .Nazor oslovenych odborniku je jasny, Latku pbihaji po Evrope tuny , nejde o zadny zazrak a triciku mu neopares.
      Navic ani soucasni majitele Slavie nechtej delat zadny prekotny zmeny at uz z duvodu moznych majetkovych vstupu ke kterym na jare dojde.

  5. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    Matysek     před 12 lety 20.12.2012 12:17 |  
    0 0

    Já tedy jen zírám, jaká vlna negativních emocí je zde psána proti Latkovi. Celou dobu říkal že zůstane do zimy a pak zkusí štěstí v zahraničí. To že za nás hrál kvalitní obránce celý podzim, to je najednou všem jedno a nejraději by ho kopli do prdele. Nehrál s náma žádnou hru, prostě řekl jak to chce, bylo to výhodné pro klub i pro něj, pokud nepřijde vhodná nabídka, bude to zase výhodné pro klub....

    Buďme rádi, že je šance že tu zůstane. Buďme rádi, že může být na tréninku a mladí se můžou od něj učit.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      bongor     před 12 lety 20.12.2012 16:04 |  
      0 0

      Souhlasím s Matyskem,neměli bysme být hned nerudní a zatracovat ho.Také názor,že Latků běhají po Evropě tuny je mírně řečeno nevhodný.Je to určitě nejlepší stoper kaprligy a slávista-srdcař.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      1rytir     před 12 lety 20.12.2012 18:24 |  
      0 0

      Nesouhlasím. Vůbec nejde o negativní tažení proti Latkovi. Jde o to, že přijmuté řešení je výhodné jen pro něj a nevýhodné pro Slavii. Martinovi všichni přejí to nejlepší, ale je přece normální, že ještě lepší všichni přejeme Slavii. A ta potřebuje mít na začátku přípravy jasno kdo za ni bude hrát.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Betynka58     před 12 lety 21.12.2012 02:00 |  
        0 0

        Já si myslím, že zas tak nevýhodné to pro Slavii nemusí být. Pokud to dopadne, jak předpokládám, totiž že Latka nakonec žádnou nabídku nedostane a zůstane ve Slavii, tak se tenhle vstřícný krok může obrátit ke Slavii v dobrém. Bude mít zajištěného stopera pod dlouhodobou smlouvou a navíc by si jí Martin mohl ještě více považovat a takové spojení kvalitního fotbalisty a srdcaře opravdu není k zahození.

  6. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.12.2012 12:17 |  
    0 0

    Tento vývoj byl celkem očekávatelný, bohužel. Snad minimálně ta možnost s Olomoucí tímto padla. Připojoval bych se ale k výše uvedeným názorům, že mít tu Latku jen na jaro bez další možné spolupráce by asi nebylo úplně nejlepší. O poháry s velkou pravděpodobností hrát nebudeme (to by se musel stát zázrak, a ty se údajně dějí jen o Vánocích, kdy se zrovna liga nehraje) a zároveň se domnívám boj o záchranu je tým sto zvládnout i bez něj (a pro takového Kolaříka by to mohla být slušná šance).

    Přeji všem příznivcům se sešívaným srdcem krásné prožití svátků a méně stresů při pohledu na mužstva "kopaný míč cvičící" :-).

  7. Los ligy mistru

    Kornovo     před 12 lety 20.12.2012 13:06 |  
    0 0

    co na to rikate?moc jsem si pral navrat ronnieho do manchesteru a to se nastesti splnilo.bude to velky dvojzapas a doufam,ze ho real zvladne.este aby sparta dostala chelsea nebo nekoho tezkeho a budu spokojeny

    • Re: Los ligy mistru

      Alanor (admin)     před 12 lety 20.12.2012 15:37 |  
      0 0

      Tak se ti přání ohledně Sparty splnilo. :) Každopádně to bude pro náš fotbal velká událost a rád se na ten zápas podívám v televizi.

      A za duo Real s Manchesterem jsem taky rád. :)

      • Re: Los ligy mistru

        qazwerty     před 12 lety 20.12.2012 16:16 |  
        0 0

        --------------------------------------------------------------------------------

        I sám slovutný sir Alex totiž připouští, že by to mohl být právě Mourinho, kdo jej na Old Trafford v budoucnu nahradí. "José je úžasný člověk a úžasný kouč. Mohl by trénovat kdekoliv," pronesl Ferguson před časem a od člověka, který s chválou šetří víc než Slavia se ziskem titulů, to lze vnímat jako hodně velké ocenění.

        Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/v-lize-mistru-na-seve-narazi-tymy-koucu-fergusona-a-mourinha-pru-/fot_pohary.aspx?c=A121220_152418_fot_pohary_rou

        Saiver neumí psát a navíc je to trapáček na entou...

      • Re: Los ligy mistru

        Borris     před 12 lety 20.12.2012 17:15 |  
        0 0

        ten Real s ManU teda ani moc ne hele :-( dva moje nejoblíbenější zahraniční kluby jdou proti sobě :-( takže fandit nebudu asi ani jednomu, ať postoupí ten lepší a Cristiano ať všem předvede kdo je číslo jedna!

        • Re: Los ligy mistru

          Kornovo     před 12 lety 20.12.2012 18:40 |  
          0 0

          a ac milan jde na popravu proti barcelone,stejne jako arsenal do mnichova.pekny los,ale vetsina postup vypada jasne

          • Re: Los ligy mistru

            Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 01:54 |  
            0 0

            Fotbal nemá logiku!!!

  8. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    Borris     před 12 lety 20.12.2012 17:19 |  
    0 0

    takže Laty s námi odtrénuje Leden aby pak s velkou pompou oznámil, že jde pryč. Třeba do Olomouce :-D to bych ho asi snad přerazil. Už tak mu mám za zlé, že nevyloučil možnost že by dal přednost jim před náma.

  9. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 08:53 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji Vám všem, slávistům "až do roztrhání těla".
    Původně jsem zamýšlel napsat článek sám za sebe, ale protože už je tato rubrika zablokovaná (a rozumím tomu), tak jsem se odhodlal napsat pár svých nesmělých myšlenek sem, do této disputace.
    Nejprve mi dovolte, abych Vám všem popřál hodně moc vánoční pohody a také hodně zdraví, štěstí, samé jen lepší zprávy nejen v rodině, a v novém roce hodně podařeného díla, aby jsme přistupovali ke všem věcem s pokorou a vědomím, že nejen "já! jsem na tomto světě.
    Pak bych také chtěl omluvit svých pár restů, které jsem tady možná způsobil. Panu Slawekovi bych rád poslal spojení na Martina Bindera (Marta), ale soukromé zprávy jsou zablokované, jiný kontakt na Vás nemám, a samozřejmě uveřejnění kontaktů na Martina zde veřejně mi nepřísluší a ani bych to samozřejmě už s ohledem na soukromí Martina neudělal.
    S Martinem se neuvidíme, protože to bohužel čas nedovolí a tak se setkáme určitě na jaře a to už snad určitě vyjde. Oba jsme se shodli na tom, že než abychom na sebe a to tím myslím i ostatní, kteří se budou chtít také potkat, měli hodinku rychlého setkání, tak radši zvolíme tu možnost se sejít při zápase Slávie a to třeba daleko dříve před zápasem a pak i po zápase, aby to mělo prostě tu správnou image.
    Co se týče samotného dění okolo Slávie, tak asi bohužel mnoho lidí třeba nepotěším, ale vidím situaci i s ohledem na další poznatky ze zákulisí za ne příliš dobrou. Nabízí se slovo nekomformní, ale situace opravdu dobrá není. A to počínaje situací i okolo nejvyššího vedení. Tady bych to rád trochu rozdělil, protože pokud se to týká financí, tak na tom ještě tak špatně nejsme. A to je pravda. Jde tu spíš o to, že se ve vedení teď objevili dva proudy, které se přou o to, kam má Slávie namířit svou další fotbalovou budoucnost........ Jestli se vrátit ke kořenům typické slávistické hry, výchovy mládeže, slušnosti a morálnímu kreditu...... a nebo jít cestou rychlých nákupů někdy i vyšumělých hráčů, zákulisních křiváren a prodeje některých kvalitních mladíků a po nás potopa...........
    Pro mne je dost bolestivé tu dnes psát o tom, proč nás do této situace dostali lidé, kteří se před pár lety prohlašovali za slávisty tělem i duší ( např. Mgr. Doležal, T. Rosen, E. Brabec, K. Jarolím a jim podobná ekipa včetně např. p. Držmíška), já jsem některým z nich uvěřil a to byla asi moje největší chyba. A je zbytečné si dnes za to sypat popel na hlavu, protože to je opravdu zbytečné. Byl bych moc rád, kdyby pan Aleš Řebíček opravdu pochopil, že pokud vložil do Slávie peníze (a to ne málo), tak aby nepospíchal s jejich rychlým návratem a tzv. "vydojením", takhle se klub nestaví. Ano rozumím tomu, že není kryt takovým zdrojem peněz jako např. Abramovič, nebo jako u nás např. Křetínský. Snad právě proto by možná teď trpělivost byla tím nejlepším rádcem. Máme přeci v mužstvu pár šikovných kluků, v bráně nezatracujme Berkovce, v obraně se určitě ještě více vyhraje Nitrianský, snad se konečně ukáže Dobrotka, nepočítejme s M. Latkou (a to při vší úctě k Martinovi, který stejně je už na odchodu), snad se rozehraje Čonka, v záloze je Ondra Petrák, Zmrhal, a máme i talentované kluky, kteří teď byli do áčka povoláni. Ano chybí nám opravdu nejméně jeden opravdu kvalitní útočník a dva dobří ofenzivní středopolaři typu Šventa a J. Černého. Klidně mně můžete i doplnit. Prostě si myslím, že bychom teď měli své bytí či nebytí jako Slávie na fotbalové mapě evropy opřít o to, co nás vždycky dalo dohromady. Vedení a fotbalisté aby začali opravdu makat ve prospěch dresu a jména Slávie jako opravdoví srdcaři, protože ze začátku to prostě na velké výsledky ještě nebude, od nás fanoušků opravdu to, co voláme po zápase, tedy "že vždycky jsme s Vámi" a pak je tu trenér. A tady jsem se svým rozumem krátký....
    Prostě při vší ústě k panu Radovi, je potřeba skutečnou trenérskou osobnost a s ohledem i na skutečnosti a hru, kterou předvádíme, tak náš systém hry nevychází s možností a současné schopnosti hráčů našeho týmu. Poslouchal jsem nedávno pana trenéra Uhrína staršího............ Zdálo se mi, že na jeho povídání a představě o práci trenéra bylo mnoho , s čím bych souhlasil. Prosím, můžete mít třeba úplně jiné představy, je to Vaše svaté právo a respektuji a beru v pokoře i Vaše nesouhlasná stanoviska.
    Takhle bych Vás všechny mohl unavovat sáhodlouhými úvahami nad mnoha dalšími sekvencemi, co všechno by se mohlo či nemohlo ve Slávii všechno udít, ale to nechci........ Vždyť mnoho z Vás co zde píšete, myslíte své názory stejně upřímně a zapáleně jako já, prostě jak se na nás, jako správné slávisty sluší....
    Teď ještě maličko odbočím a vyjádřím veliké obavy nad cauzou "taška Křetínský", protože to nebude mít vůbec dobrý dopad na naší ligu už proto, co je pan Pelta za člověka.
    Tím bych asi skončil moje předvánoční povídání a vyslovení velkého přání, abychom se sešli celý příští rok ve zdraví, což je asi to opravdu jediné, o co tady vážně běží..........
    S úctou Váš Sokrates55
    "Dolus omnimodo poniatur"
    Za zlý úmysl se vždy odpovídá

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      quelhar (admin)     před 12 lety 21.12.2012 09:01 |  
      0 0

      Sokrate - a vlastne i vsichni ostatni -
      rubrika napsat clanek je zablokovana proto, ze se stala cilem nejakych spamovych automatu a neprisli jsme na jiny zpusob, jak se toho zbavit.
      Jinak samozrejme je stale moznost pro ctenare SN, aby nam zasilali sve clanky ke zverejneni. Jen uz ne formou weboveho formulare, ale prostrednictvim emailu.
      Byli bychom vlastne moc radi, kdyby nam ted nejake clanky prisly, protoze neni o cem psat a web tak stagnuje...

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.12.2012 09:04 |  
      0 0

      Odesílání článků je zablokované kvůli spamu, jinak každý článek od čtenářů rádi uveřejníme. Stačí se ozvat na navratil@slavistickenoviny.cz nebo na kreml@slavistickenoviny.cz.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      sasky     před 12 lety 21.12.2012 10:07 |  
      0 0

      S těmi dvěma proudy jste mi moc velkou radost neudělal. Je-li tomu opravdu tak, tak se dá bohužel nejspíš očekávat spíše ta horší "nová" křivácká varianta. Usuzuji tak z morálního kreditu, který oba bratři Řebíčkové mají. Tipnul bych si, že v opozici jim je pan Kusý, navázal by tak na svoje postoje, které zastával v Pardubicích. Nicméně rozhodující slovo pravděpodobně bude mít ten pán, co to platí. A je pravda, že tento předpoklad mě opravdu optimismem nenaplňuje. A zároveň mě to trápí daleko více, než odchod Martina Latky a podobné drobnosti. Protože jestliže se Slavia významně odkloní od svých tradic (ať už těch morálních, ve výchově hráčů a stylu hry), zbyde nám jedno velké fotbalové nic a tam, kde bývala a zatím stále ještě je červená hvězda bude prázdno.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Jiri1     před 12 lety 21.12.2012 10:38 |  
        0 0

        Zdravim, zajimave cteni, ale je nutno Vas trochu opravit, zadne dva proudy neexistuji , to je neci vyplod , ktery se uz valne rozsiruje mezi Slavisty a to Rebickove v roli gauneru a Kuseho v roli osvoboditele. Ono je to, ale vse jednodussi, Rebickove nechteji uz dal davat penize na neco , co pro ne nema smysl, cili chteji se klubu zbavit, Kusy je licen jako zachrance, ale ve skutecnosti jen spravuje klub, neni to tak , ze by pripadny novy zajemvce o koupi byl s nim jakkoliv propojen, tady jde o vyssi hru neco ve smyslu , Vy nam vytrhnete trn z paty a my na oplatku udelame neco s temi pozemky okolo stadaku, rozhodne ale pochybuji , ze by nekdo sel proti sobe , jak je zde liceno. Navic nepredstavujte si Kuseho jako zachrance, to je proste nesmysl na to nema ani financne ale ani jinak. Ma sve vlastni cile a to nejen sportovni.
        Presto si nemyslim, ze bychom museli cekat nejake velke harakiri , klub ma fiinancni problemy , rozdil je v tom , ze o tom nikdo nemluvi , aby nesnizil jeste vice hodnotu klubu, ktera je i dnes na historickem minimu.Proste prichod noveho majitele je jedina mozna perspektiva, jinak se prumernosti nezbavime.
        Hezke vanoce vsem.

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 10:58 |  
          0 0

          Dobrý den přeji, jen bych rád připomenul, že mé povídání přeci jen směřuje ještě trochu jinam a o výplodech toho, kdo je gauner či záchrance, nikde nemluvím. Ty dva hlavní proudy tam prostě jsou a není to něčí výplod, ale i výsledek valné hromady.
          Sokrates55

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          sasky     před 12 lety 21.12.2012 12:22 |  
          0 0

          Pane J., já jsem nikde nelíčil ZK jako zachránce, spíš jsem popisoval jeho pravděpodobný postoj v rámci klubového vedení v návaznosti na Sokratův příspěvek. Navíc pokud mě nešálí zrak a můj mozek alespoň trochu funguje, tak jsem nikde nezmiňoval finanční aspekty Slavie, ale pouze její směřování. Vy jste shrnul obecné předpoklady (Řebíčci nechtějí do klubu sypat Kč, zájem o pozemky Slavie apod.) Takže upřímě Vaši reakci příliš nechápu. Jak by Vám napsala moje bývalá češtinářka:"Slohově hezké, ale nedrží se tématu" :) Nic ve zlém. Hezké Vánoce.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 12:17 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate, moc pekny clanek. Nezbyva nez doufat, ze zvitezi ten proud, kteremu fandime.. jen tak lze slavii dlouhodobe udrzet nahore a zachovat ji tvar. Uz jsme jednou na te krizovatce byli, tehdy to pekne vystihla jane ve svem clanku.. pak se slavie vydala tim spatnym smerem, snad se to nebude opakovat.

  10. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    Tugarin     před 12 lety 21.12.2012 12:51 |  
    0 0

    Hezké vánoce všem slávistům, ale myslím, že další rok nám mnoho hezkého nepřinese. To co mě drtí více než pohled na některé naše zápasy, je beznaděj z hlediska budoucnosti.
    Žádné cíle nemáme vytyčené a úvahy o případných posilách a tabulkovém umístění, mě už moc neberou. Když nesestoupíme, tak máme splněno. Myslím, že pro vlastníka klubu je v zásadě úplně jedno, jestli skončíme šestí nebo třináctí, důležité je neprodělat s celkovou investicí. takže si myslím, že to co bylo shora napsáno má svůj důvod - dlouhodobá koncepce rozvoje či směřování není a nebude, to znamená investice a čas je realizovat. Pokud je nějaká krátkodobá, tak musí být relativně levná.
    A ještě jedna "zákulisní" zpráva. jsem právník a mám dost spolužáků působících v různých obchodním subjektech. jeden pracuje ve velké automibilce, kdy mi říkal, že Platil tam intenzivně vyjednával o sponzorství, avšak ti to obratem zatrhli, kvůli kontroverznosti našeho majitele. Takže ono to s hledáním hlavního sponzora (nadnárodsní společnost) nebude tak jednoduché. Zejména firmy s německými kořeny toto posuzují velice citlivě.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      bongor     před 12 lety 21.12.2012 15:39 |  
      0 0

      Přeji rovněž a to všem,hezké Vánoce a lepší příští rok.Článeček od Sokrata nikdy nezklame a je tomu tak i v tomto případě.Souhlasím s názorem a ani já v něm nevidím žádné rozdvojení proudů.Je to jen shrnutí názorů na věci kolem naší Slavie.Náš detektiv Jirka má
      názor jiný,umí číst mezi řádky a to já nezvládám.Vyjádřím se ke dvěma věcem:Tugarinův názor na obtížnost hledání hlavního sponzora je určitě věcný.Ale jako bývalý podnikatel můžu říci,že by se u nás těžko hledal opravdu poctivý podnikatel,který by se domohl
      velkého jmění,aniž by použil některé chvaty,které se na západě považují za nekorektní a jejich autora degradují.U nás je to asi tak:
      Jsi skutečný poctivec,jsi k smíchu a brzy půjdeš "od válu".Proto kdyby A.Ř.byl naprostý poctivec v západním slova smyslu,tak by Slavii nikdy nemohl koupit.Prostě by na ni neměl.Neměl by ani na Meteor 8.Náš majitel není o nic víc ani o nic méně čestný než všichni ostatní v GL.
      Druhá věc je styl hry Slavie a rukopis pana Rady.nejsem odborník na fotbal,tím méně na trenérské řemeslo.Ale některé věci jsou společné i pro jiné činnosti.Když má trenér k dispozici určité hráče a jiné si momentálně koupit nemůže,měl by taktiku a způsob hry přizpůsobit jejich možnostem.Lapidárně řečeno máš mrňouse,hraj po zemi,máš čáry,hodně hraj nakopávanou.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Tugarin     před 12 lety 21.12.2012 19:06 |  
        0 0

        Já bych jen doplnil, že jak jsem koupil, tak prodávám, je to zprostředkovaná informace, tak to tak berte. Ale tam hraje velkou roli ta pověst AŘ jako ministra, který si nepoctivě nahrabal, což je to co němcům prostě vadilo, tak to měli korektně odmítnout...

  11. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 15:06 |  
    0 0

    V kátkosti, je jasné že Alda Slavii dlouhodobě neutáhne,angažování Kusého jako zkušeného manažera ze sportovní oblasti s dobrými kontakty byl v celku dobrý tah.Jeho úkol spočívá v tom aby za rozumné peníze Slavii postavil na nohy a ta se pak dala prodat alespon s nějakým ziskem někomu dál.Věřím že Alda jako obchodník nebude chtít přijít o ty investice a taky věřím že to pro něj je trochu adrenalinová výzva i když dost drahá.Pro Kusého to je jako pro ambiciozního človéka také velká výzva dokázat to co s Pardubicemi a Slavie je přece jenom o level výš.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      jarodo57     před 12 lety 21.12.2012 18:54 |  
      0 0

      Aby jsi nebyl z Aldy překvapený.A jestli si dle tebe ALDA koupil Slávii kvůli adrenalinu tak to se na mě nezlob , ale jsi úplně mimo. Můj názor je , že Slávii kupoval aby zachránil ODS v Praze(Key Investment) a tím si vykoupil svoje kšefty na dopravě.Samozřejmě v tom také hraje roli stadion.

  12. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    denydzlSKS     před 12 lety 21.12.2012 18:45 |  
    0 0

    Hm, tak Liberec "udělal" Kováče..
    Zajímavé jméno. Dovedl bych si ho u nás představit na stoperu i přes jeho sparťanskou minulost.. Ještě zajímavější je, že i ten Liberec dokáže přivést někoho solidního ještě před Vánoci (přitom taky nemají zrovna na co nalákat).
    To my zase budem rádi, když seženem na začátek přípravy ex-divizní "talenty"(Böhm, Dostál,..) či průměrné hráče z jiných českých klubů(Kysela, Škoda,..) načež s pompou přivedem po letním soustředění někoho na restart kariéry(Hloušek, Pospěch, :-(
    Ale snad nás mile překvapí a nějaký zajímavý kousek nás posílí už po Novém roce, věřme.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      jarodo57     před 12 lety 21.12.2012 18:56 |  
      0 0

      Ale prosím tě Liberec koupil Kušníra za kolik miliónů a co z něho mají. To samé je ten metrosexuál Kováč

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        bongor     před 12 lety 21.12.2012 19:43 |  
        0 0

        Kováč celkem kdysi ucházel,ale ten Kušnír,to je neštěstí světa.Ten kdyby nehrál za rumuna a tím pádem se neprosmýkl do repre,tak by
        ho ani ten Libe nekoupil.To podle mě naletěli.

        • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

          Alanor (admin)     před 12 lety 21.12.2012 19:49 |  
          0 0

          Kušnír byl talent, když ještě hrál za Žižkov, tak ho sem chtěl KJ. Ale teď hraje opravdu tragicky.

          Kováč dejme tomu, asi bych si ho tu uměl představit, ale že k nám nešel mi teda žíly netrhá.

  13. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 20:17 |  
    0 0

    Gecov - jak to vidíte reálně?
    Nevím v jakém je stavu (fyzickém), ale posílit zálohu by snad mohl, pokud tedy skutečně přijde, u našeho klubu si nikdy nemůžeme být jisti.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      Tom     před 12 lety 21.12.2012 20:18 |  
      0 0

      Nevim na co Gecov máme Petráka my potřebujeme tvořivýho záložníka .. :/

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Alanor (admin)     před 12 lety 21.12.2012 20:19 |  
        0 0

        Třeba se počítá, že Petráka dlouho neudržíme. Příchod kvalitního a perspektivního hráče, jakým Gecov je, nám nemůže uškodit. Navíc téměř jistě přijde místo Jarolíma, který u nás skončí.

        Jinak ale souhlasím, že Petrák je na DZ jasná jednička.

    • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

      PtakKuku     před 12 lety 21.12.2012 20:20 |  
      0 0

      Myslím si že potřebujeme i tvořivého záložníka, ale Gecov je (byl) hráč s kvalitou, uvítal bych ho tu.

      • Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 20:25 |  
        0 0

        Těch hráčů potřebujeme více, asi nejvíce alarmující je útok.
        Souhlasím, Gecov kvalitu má.

  14. Genius Slavie aneb poděkování Sokratovi a spol

    tantalos     před 12 lety 21.12.2012 20:45 |  
    0 0

    Mrzí mě smutek, který čiší z některých příspěvků - jsme na křižovatce? Koupí nás Izraelci? Nebo zkrachujeme?
    Ne. Slavia byla, je a bude. Je to genius - či duch Slavie, který ji nakonec vyvede z potíží.
    Byl to genius Slavie, který jí někdy kolem roku 1964, kdy hrozil sestup z druhé ligy, zachránil za onoho slavného shromáždění ve Slovanském domě.
    Byli to komunisté jako Čepička či Kapek, kdo sráželi Slavii dolů, ale byli to nakonec jednotlivci komunisté, které její genius nakonec přitáhl, aby ji udrželi na slušné úrovní - ministr školství, ředitel n.p. Nářadí či nakladatelství Olympia.
    Byl to onen genius Slavie, který přivedl Korbela, Angličany, Rosena a Řebíčka a donutil je utrácet miliony za pochybnou radost z toho, když se kus kůže nebo plastu plný vzduchu zhoupne v síti. Samozřejmě že při tom sledovali své zájmy - vlastně poslední šéf, který jednal nezištně, byl zřejmě Epstein - ale nakonec nikdo z nich z toho nezbohatl, jen finančně prodělal.
    A bude to tento genius Slavie, který přinese řešení i teď.
    Ale co to vlastně ten genius je? Jsou to slávisté - fanoušci, kteří platí tu stovku či tři vstupného, televizní diváci, kvůli nimž máme v Edenu kamery až příliš často, jsou to její žáčci, dorostenci a hlavně dobrovolní a velmi špatně placení dobrovolní funkcionáři, trenéři, jsou to Strašák a Richi, pan Dobiáš nebo paní Ziková, Honza Lála, Šmíca či David Kalivoda, Sucháč nebo Necka, ti rváči z metra, Bican a Franta Veselý, Mart, pan Jiří1, Bongor.... A v neposlední řadě Sokrates.
    Ano, čekají nás těžké doby. Celá Evropa se bude muset naučit žít mnohem skromněji, stejně jako hokejisté v NHL, fotbalisté v Řecku, penzisté na Ostravsku...
    Vzpomínám si ale na svého dědu, kterého jsem ani nepoznal a který ve 40. letech mohutně sponzoroval Slavii. Když si to tak vezmu, dnes si jako člověk střední třídy žiju mnohem přepychověji než on. Ano, bude hůř. A já se zřejmě tak na pláže Karibiku nevrátím.
    Sokrates má opravdu, Křetínského taška zřejmě opravdu přinese českému fotbalu trable. Byl bych ale rád, kdyby alespoň trochu přispěla k jeho očistě. Těch pijavic vysávajících fotbal je už příliš mnoho a dusí ho.
    Ale o Slavii strach nemám. Má v sobě ohromný potenciál a přitažlivou sílu. Fotbal přežije a s ním přežijí hlavně Slavia a Sparta. Obě totiž mají svého mocného genia. .

    • Re: Genius Slavie aneb poděkování Sokratovi a spol

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 20:47 |  
      0 0

      Krásný příspěvek, Tantale.

      • Re: Genius Slavie aneb poděkování Sokratovi a spol

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 22.12.2012 10:35 |  
        0 0

        Příteli Tantale, moc děkuji.
        Pokud se mám zamyslet nad vším, co jsme si kdy my dva spolu pověděli, tak teď jen mlčím a koukám, jestli Tě někde neuvidím. A já věřím, že se potkáme.
        Sokrates55

  15. Re: Martin Latka začne přípravu se Slavií

    moxi (host)     před 12 lety 21.05.2013 05:20 |  
    0 0

    Lunettes de soleil Ray Ban [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    Lunettes de soleil Ray Ban pas cher [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    http://www.lunetteraybanpascherfr.net [www.lunetteraybanpascherfr.net]

    Ray Ban pas cher [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour homme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour femme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    http://www.lunettesdesoleilraybanfr.org [www.lunettesdesoleilraybanfr.org].