Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

Jen necelé čtyři týdny po řádné valné hromadě, která se konala 3. prosince, se uskuteční mimořádná valná hromada, na které se podle programu má změnit forma akcií a zvýšit základní kapitál společnosti.

Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu na pátek 28. prosince. Hlavními body jejího programu jsou jednak změna formy akcií a jednak navýšení základního kapitálu společnosti.

V současnosti mají akcie Slavie formu na jméno. Na valné hromadě padne návrh na změnu této formy tak, že akcie budou nově znít na majitele. V souvislosti s touto změnou se také vypracují úplně nové stanovy společnosti, které připraví představenstvo do jednoho měsíce po zápisu změny formy akcií do obchodního rejstříku.

Druhým hlavním bodem je navýšení základního kapitálu společnosti o více než 285 milionů Kč. Toto navýšení proběhne formou upsání nových akcií, které bude přímo nabídnuto konkrétnímu zájemci - společnosti Aries Trading. Na splacení emisního kursu akcií se použijí pohledávky zájemce vůči Slavii, čímž se vypořádají závazky mezi Slavií a společností Aries Trading, které jsou ve stejné výši jako celková hodnota nově upsaných akcií.

V tomto článku nehodláme dále rozvádět, co zmíněné změny mohou znamenat, v komentářích však je pro názory čtenářů dostatek prostoru.

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    Euforak (přítel SN)     před 12 lety 18.12.2012 09:48 |  
    0 0

    Co si o tom myslet.. Kdo je to Aries Trading???

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.12.2012 09:51 |  
      0 0

      Podle obchodniho rejstriku je jedinym akcionarem Ales Rebicek.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      spino     před 12 lety 18.12.2012 09:51 |  
      0 0

      Firma Aleše Řebíčka. Řebíčkovi finanční injekce.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      subHuman     před 12 lety 18.12.2012 13:27 |  
      0 0

      Původně vlastnil Aleš Řebíček Slavii prostřednictvím své společnosti Viscontia, která je nyní podle údajů v obch. rejstříku v likvidaci...

      Novým vlastníkem a největším věřitelem Slavie je tedy nyní Aries Trading, jejímž 100% vlastníkem je Aleš Řebíček.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      Papol     před 12 lety 19.12.2012 19:19 |  
      0 0

      Aries Trading, dříve Nobilitas, je společnost, kde jediným akcionářem je Aleš Řebíček a jediný člen představenstva je Adam Řebíček, a to od 19.září 2011. Dozorčí řada je ve složení J.Hodač, Judr.P.Michal a Mgr.R.Kyral. Základní jmění je 2 mil.
      Mě osobně překvapilo, že se navrhuje rozhodnout o vyloučení přednostního práva akcionářů na upisování nových akcií, neboť je vhodně tyto akce nabídnout společnosti předem určenému zájemci, tedy firmě Aries, která je majoritním věřitelem SK Slavia Praha-fotbal a.s.. Dodržení závazků společnosti formou jejich kapitalizace je v důležitém zájmu společnost SK..., neboť finanční plnění by pozici společnosti značně ztížilo. To znamená, že se navrhuje, aby upsání nových akcií bylo přímo nabídnuto předem určenému zájemci, firmě Aries. Tedy Řebíček Řebíčkovi....Co to je zase za neplechu....papol

  2. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    spino     před 12 lety 18.12.2012 09:51 |  
    0 0

    Z posledního dění je zřejmé, že Řebíček už pomalu směřuje své aktivity k brněnské Zbrojovce a Slavii má převzít nový "tajemný vlastník". Jestli to bude Rosen, nový majitel stadionu, nebo jedna a tatáž osoba lze jen spekulovat.

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        slaviator     před 12 lety 18.12.2012 11:22 |  
        0 0

        Jenže u Slavie dojde ke změně na akcie na majitele (resp. akcie na doručenku), takže pak se v tichosti může změnit majitel Slavie a nikdo o tom nebude mít ani páru...

  3. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    sasky     před 12 lety 18.12.2012 10:00 |  
    0 0

    Hmm, tohle vypadá na změnu vlastníka. Aleše asi už Slavia přestala bavit, asi už není takový Slávista, jak o sobě prohlašoval. Tzn. konsolidoval závazky do základního jmění, které by nyní mělo být cca 690 mil. a předpokládám, že za tu cenu to bude chtít prodat. Nicméně tím, že převede akcie na majitele budeme zase na začátku. Achjo.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      spino     před 12 lety 18.12.2012 10:04 |  
      0 0

      Buďto chce být vlastník Slavie (a stadionu) skrytý, nebo je Rosen takový zbabělec a bojí se vystoupit před fanoušky. Nicméně nemyslelme si, že dojde ke změně. Řebíček stejně na Slavii nic nedělal a všechno za něj řídili druzí (včetně Rosena).

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        sasky     před 12 lety 18.12.2012 10:07 |  
        0 0

        Nejsem si jistý, jestli Rosen má takový kapitál. Nevím, do toho opravdu nevidím a myslím si, že nového nebo staronového majitele se jen tak nedozvíme. Ale jsem celkem zvědavý, jak to na VH odůvodní.

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          spino     před 12 lety 18.12.2012 10:11 |  
          0 0

          Tady nejde o Rosena, ale o toho, kdo tahá za nitky v celé kauze Key Investments. Já si třeba myslím, že fakticky Rosen Slavii nikdy nevlastnil, ale to je na delší debatu. Rosen je prostě slávista, který chce rozhodovat o dění v klubu, ať už veřejně nebo skrytě, ale o celkové kauze podle mě rozhoduje někdo jiný.

  4. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    naplavnik     před 12 lety 18.12.2012 10:18 |  
    0 0

    mohl by někdo finančně gramotnější interpretovat možné důvody těchto kejklí? první bod mně přijde jako stažení se z pozice vlastníka klubu, druhý jako proces vyprání "nějakých" prostředků (tedy převod akcií oproti dřívějším pohledávkám)... mohlo by to být nějak tak?

  5. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    Barra     před 12 lety 18.12.2012 10:18 |  
    0 0

    Řebíček dělá jen to, co provedl také Abramović na začátku tohoto roku u Chelsea. Smazání dluhů, které teď jsou v účetnictví zapsané jako pohledávky oproti Řebíčkovi, aby Slavia tím odpovídala požadavkům Financial Fair Play UEFY.

    Nemluvím teď o převedení akci na držitele, ale smazání dluhu formou vydání nových akcií naopak může znamenat, že Řebíček počítá s tím, že Slavia bude brzy hrát o poháry.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      subHuman     před 12 lety 18.12.2012 13:32 |  
      0 0

      Totéž dělal ENIC a Slávistická veřejnost se bouřila, že to je zlodějina...

      Jakou má souvislost navýšení základního kapitálu s hraním pohárů?

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        Barra     před 12 lety 18.12.2012 14:03 |  
        0 0

        Je podstatné, že jde o navýšení kapitálu převedením závazků, které jsou teď účetně zaznamenány jako dluh oproti Řebíčkovi.

        Minulý týden jsem pod rubrikou Bican-cup více krát o tom psal, asi není moudré, abych opět vše opakoval. Podívej se snad jen na poslední příspěvek Od: Barra - Čtvrtek, 13.12. 2012 - 21:03:37.
        UEFA stanovila přísné pravidla, které naplno platí od 2014, ale i teď už postihuje kluby, které neodpovídají pravidlům. Sankce může být pokuta, nevyplácení příjmů z pohárů, až zákaz nástupu v evropských pohárech. Od září 2012 tak blokuje UEFA 23 klubům vyplacení prémii, na které mají nárok z evropských pohárů.

        Podívej se také na
        http://www.fotbalportal.cz/ostatni/vse/25582-financni-fair-play-uefa-chysta-velkou-reformu/

        kde v češtině je esence pravidla FFP vysvětlené. Článek není ale kompletní, vyskytují se tam chyby, ale o co jde, je jasné.

  6. OT: Kaufman

    JS (přítel SN)     před 12 lety 18.12.2012 10:26 |  
    0 0

    Na iDnesu píšou, že Kaufman přestoupil z Brna do Teplic. Jakto? Vždyť byl v Brně na hostování od nás, ne? Takže peníze (popř. jiná kompenzace za přestup) jde k nám a ne do Zbrojovky snad! Mimochodem ztrátu Kaufmana považuji za diletanství, byl to vedle Latky náš nejschopnější obránce, nebýt těch zranění, kopal za repre.

    • Re: OT: Kaufman

      Alanor (admin)     před 12 lety 18.12.2012 10:43 |  
      0 0

      Kaufmanovi skončila smlouva, takže Teplice neplatily nikomu.

    • Re: OT: Kaufman

      PetCC     před 12 lety 18.12.2012 10:45 |  
      0 0

      No jo, nebýt zranění ...

      • Re: OT: Kaufman

        JS (přítel SN)     před 12 lety 18.12.2012 11:10 |  
        0 0

        V momentu, kdy jsme neměli pravého beka (pouze tragicky hrajícího divizního Dostála), byl zdravý Kaufman odejit do Brna. To mi vadí.

        • Re: OT: Kaufman

          Alanor (admin)     před 12 lety 18.12.2012 11:12 |  
          0 0

          Kaufman odešel do Brna před sezonou, a to už jsme měli i Nitrianského, ne?

          • Re: OT: Kaufman

            PetCC     před 12 lety 18.12.2012 12:23 |  
            0 0

            Jo, Kaufman byl zdravý, když už tu byl Nitrianský.

          • Re: OT: Kaufman

            marek018     před 12 lety 18.12.2012 13:34 |  
            0 0

            jsme slávisti, důvod stěžovat si se vždy najde:-) Jinak si myslím, že kdyby se Kaufman nezranil, mohl být výborný. Ale na kdyby se nehraje, a tak jsem rád, že odešel.

            • Re: OT: Kaufman

              JS (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 01:40 |  
              0 0

              Že jsme v té době měli obránců, až jsme je přehazovali vidlema, co? :/ Kaufman mohl hrát i stopera... Prostě jsme zúžili už tak úzký kádr o zrovna kvalitního hráče. Mohl jít Cicman :p

        • Re: OT: Kaufman

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 18.12.2012 13:46 |  
          0 0

          Kaufman se bohužel po příchodu dlouhodobě zranil a když se uzdravil tak na jeho místo byl přiveden perspektivnější Nitranský. Takže je logické, že už se s ním moc nepočítalo. Podobně dopadl Frejlach, přišel jako hotová posila ale opět byl dlouhodobě mimo, teď je sice zdravý ale na jeho místo se zapracoval hlavně Zmrhal, takže je jasné, že není třeba ho tu nechávat rozehrávat a lepší je ho pustit.

  7. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    Sartorius     před 12 lety 18.12.2012 10:51 |  
    0 0

    Hezký den všem,
    z faktu, že se bude konat mimořádná valná hromada, je jasné, že Slavia bude měnit majitele. Pravděpodobně se tak naplňuje scénář, o kterém se mluvilo na konci minulého roku: že Řebíček má Slavii pouze konsolidovat a "přikrýt" zlodějiny, které se tam dřív děly.
    AŘ kapitalizuje své pohledávky a základní jmění navyšuje na skoro 700 milionů, což pravděpodobně znamená, že existuje subjekt, který je schopný Řebíčkovi zaplatit. A nepochybuju o tom, že půjde o skupinu, která v létě převzala stadion v Edenu.

  8. Latka a posily

    Kuka125     před 12 lety 18.12.2012 10:58 |  
    0 0

    Taky by to chtělo nějaký info o posilách a hlavně jak to vypadá s Latkou. Pokud vím tak měl čas na rozmyšlenou jen do 15. prosince.

    • Re: Latka a posily

      Alanor (admin)     před 12 lety 18.12.2012 11:01 |  
      0 0

      O posilách bychom psali rádi, ale nic se v podstatě neví. Ze spekulací: máme zájem o Šeba, Rosu, Grajciara a chtěli jsme Fenina, který nám dal košem. Objevují se i další jména, ale to jsou spíš vyloženě nepodložené věci.

      • Re: Latka a posily

        marek018     před 12 lety 18.12.2012 13:39 |  
        0 0

        a Jiří několikrát jmenoval Veverku:) :) Jinak v Teplicích skončil Melunovič, možná bych ho alespoň zkusil pozvat na přípravu, byť renomé zatím nemá moc slavné..

        • Re: Latka a posily

          Kuka125     před 12 lety 19.12.2012 08:30 |  
          0 0

          Aspoň nějaký informace jak to vypadá s Latkou by to chtělo

  9. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    lassiter     před 12 lety 18.12.2012 11:13 |  
    0 0

    Vůbec si nemyslím si, že by z kapitalizace Řebíčkových pohledávek měla vyplývat změna majitele. Jestli jsou peníze majitele ve společnosti ve formě vkladu nebo půjček je pro případnou změnu majitele zcela irelevantní. Financování dceřiné společnosti formou půjček je zcela běžné a nový vlastník pouze prostě půjčky převezme. Pokud se tedy jedná o normální převzetí, nikoli převzetí ve stylu Sisák-Rosen-Doležal...

    Podle mého skromného názoru navýšení kapitálu souvisí s tím, že má Slavia záporný vlastní kapitál a celková kumulovaná ztráta je vyšší než polovina základního kapitálu a podle obchodního zákoníku má představenstvo povinnost svolat valnou hromadu a věc se musí nějak řešit, v tomto případě navýšením kapitálu.

    Co se týče změny formy akcií z jména na majitele, mě to nějak zásadně netrápí. Všiml si někdo před minulou valnou hromadou, že pan majitel již Slavii nevlastní přes firmu Viscontia ale Aries Trading? I když bude mít Slavia akcie na jméno, stačí, aby majoritním akcionářem byla firma s akciemi na majitele a stejnak nikdo nezjistíme, kdo ji vlastní, pokud její majitel nebude chtít...

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      Barra     před 12 lety 18.12.2012 11:17 |  
      0 0

      Rozumná slova.

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        PetCC     před 12 lety 18.12.2012 12:24 |  
        0 0

        Doplňuju "První rozumná slova" :-)

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      vojtechusv     před 12 lety 18.12.2012 12:37 |  
      0 0

      A proč to tedy všechno nespáchali už na řádné valné hromadě?

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        lassiter     před 12 lety 18.12.2012 13:57 |  
        0 0

        nevím

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        Barra     před 12 lety 18.12.2012 14:12 |  
        0 0

        Protože to neměla na programu. A proč to neměla na programu, těžko říct.

  10. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    LordEdmund     před 12 lety 18.12.2012 13:03 |  
    0 0

    Jinými slovy" Návrat do pralesa"- V době, kdy jsou prakticky všude zrušeny akcie na doručitele se Slavia k této slušnou společností zavrhované mafiánské praktice(v česku stále legální) znovu vrací.Bravo!! To bylo keců, že konečné máme jasného a transparentního vlastníka, konečně ho můžeme zase vidět,pojmenovat, chválit, kritizovat, milovat i nenávidět.
    Tímto se Slavia stane zase jen černou dírou na peníze a budeme zase tam, kde jsme byli. Za rok za dva si pŕečteme, jak dlužíme a nezvládáme splácet..Zase se objeví spekulace o Pitrovi, Sisákovi, Grossovi a já nevim kom ještě.Pak se někde vynoří nějaký Franc a zase budeme trnout, jestli skončíme někde v pražském přeboru.Boj o licenci,výkonnost půjde zase dolů a tak poŕád dokola...no vždyť to znáte.HNUS.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      Jiri1     před 12 lety 18.12.2012 13:33 |  
      0 0

      No jo , ale jinalk ty slavne akcie nikdou nekoupi, vite kolik zajemcu to asi odmitlo, jen ze nechteji byt spojovani.........

  11. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    jigsaw     před 12 lety 18.12.2012 13:38 |  
    0 0

    Asi se to nehodí k tomuto článku, ale chci se někam vyjádřit k aktuální situaci ve Slavii. :)

    Nejhorší je, že jsme se už dostali do začarovaného kruhu. Žádný dobrý hráč k nám nepřijde, protože už jsme pouze ubohý tým hrající třetí sezónu na spodu tabulky bez jakékoliv perspektivy. A dokud k nám žádný dobrý hráč nepřijde, tak se z té situace nikdy nevyhrabeme. Kvalitní třicátníci k nám také nebudou chtít jít dohrát svou kariéru, protože boj o udržení v české lize nemají zapotřebí.

    Dost jsme to pokazili v nedávné době, kdy jsme ještě mohli čerpat z dobrého jména Slavie. Mít schopné vedení, tak se to ještě před 1-2 lety dalo uhrát na to, že brzy budeme opět na vrcholu. Myslím, že na vidinu titulu a evropských poháru bývalo šlo nalákat dobré hráče - bohužel se tak nestalo. Dneska už pohádce o plánovaném vzestupu Slavie žádný hráč neuvěří a bez finanční injekce k nám budou chodit leda průměrní hráči.

    Já jako jedinou cestu vidím onu finanční injekci. Se schopným skautingem a realizačním týmem (ne Rada a Držmíšek) a desítkami milionů na posily by nemělo být těžké do dvou sezón vyhrát titul a vydolovat peníze zpět v evropských pohárech.

    Už tu vidím ty reakce, že touhle cestou jde Sparta a každoročně se jí to mstí, jenže (!) Sparta nemá onen dobrý skauting a realizační tým (teď už možná ano, ale to se ještě uvidí).

    Další věc je, že nám pomalu začnou odcházet nadějní junioři, pokud uvidí, že Slavia je dlouhodobě pouze průměrný klub. Mám rád zdejší příspěvky, že bychom měli pomalu celý A tým sestavit z juniorů. To by dopadlo jistě výborně - kluci by si zahráli, možná bychom nesestoupili, ale absolutně bychom nenamotivovali lepší hráče k tomu, aby zůstali.

    Musí se naopak nejdříve postavit kvalitní a dobře věkově rozložený tým, který bude hrát o titul, a poté postupně přidávat mladíky, kteří budou naprosto přirozeně motivováni tím bojem o titul.

    Také bych se v současné mizerii díval raději na A tým složený z nadprůměrných juniorů a ne těch našich nekopů, ale do budoucna by to byla sebevražda - pro ty mladé hráče by boj o udržení pravděpodobně neměl dobré důsledky. My fanoušci bychom si akorát nalhávali, jak je to super, že zapracováváme samé talentované mladíky, jenže za chvíli by právě kvůli tomu žádní být nemuseli.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 18.12.2012 13:48 |  
      0 0

      píšeš mi z duše :))

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        Jiri1     před 12 lety 18.12.2012 14:16 |  
        0 0

        Bohuzel to neni tak jednoduche , jak by se mohlo zdat, casto se zde velmi tvrde vymezuji proti nekterym jevum, ktere nas skutecne stavi do role naprostych amateru , do role komparsu ve fotbalovem prostredi.
        Jenze mezitim co jsme uz 4 rokem ve stale krizi , tak proste nastoupili jini hraci, kteri dnes receno fotbalovou terminologii kopou extraligu. Nejde jen o ty , kteri dnes hraji v tabulce prvni housle , ale treba take o ty , ktere zacal fotbal bavit az po nastupu do funkci na svaz a pred tim nevedeli , ze nejaka Ceska fotbalova liga existuje.K tomu si pripocitejte par fotbalovych cimanu, kteri treba ve Slavie drive ridili sportovni usek a stihli ridit treba i tri firmy svwe manzelky. Dodnes si v teto souvislosti vzpominam treba na slova uznavaneho Slavistickeho trenera mladeze , ze u nas pracuje na 300 procent a neustale jezdi po republice vyhledavat talenty pro Slavii.
        A to je prave rozdil mezi tou Spartou a nami, tam totiz lidi jen nekecaj , ale delaj a mohu Vas ubezpecit, ze jejich skautink pracuje nejlepe v cele republice. Zatimco, treba vod reditele Votavy jsem v mediich cet, ze z vystoupeni fotbalistu v zaveru ligy nespi, u nas jsem se od pana Drzmiska dovedel, ze doba je tezka a chce to cas. A tak to jde v postate dodnes, nekontrolovane procesy , kdyz Mira je zvolen do predstavenstva a vzapeti se dovime o tom, ze na nic nejsou penize a ze nemame nic cekat.
        Dokonce to jde tak aleko, ze mladi Slaviste budou zrejme platit od ledna zase mesicne vic a ze treba mladeznici treba plati najem i v arealu v Pocernicich.
        Pokud se tedy ma neco zmenit ,je urcite nutny zvysit predevsim pracovni nasazenio odpovednych lidi , skutecne od ledna delat provozni skautink a opetne se snazit vytvorit podminky pro nase mlade fotbalisty a udelat jen takove posily , ktere s klubem spoji delsi horizont a ne ze se do klubu prijdou jen lecit.

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          spino     před 12 lety 18.12.2012 14:23 |  
          0 0

          Povýšení Držmíška do představenstva byla největší urážka Slavie. Já myslel, že se povyšuje za zásluhy... :(

          • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

            huntfilihunt     před 12 lety 18.12.2012 19:24 |  
            0 0

            to slaviator: Otava neni ředitelem komunikace, tim je Kasík... Otava je personálnim ředitelem

            • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

              slaviator     před 12 lety 19.12.2012 13:00 |  
              0 0

              OK, ale bejval tiskovej mluvčí, před lety, a Kasík byl pod ním. Prašť jako uhoď, žádnej Votava tam ale nedělá :)

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          slaviator     před 12 lety 18.12.2012 17:42 |  
          0 0

          Ve Spartě žádný Votava nedělá, jen Otava je ředitelem komunikace...

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      spino     před 12 lety 18.12.2012 13:52 |  
      0 0

      Naprostý souhlas.

      Největší škůdce v managmentu Slavie je Držmíšek, který podobně jako jeho kamarád Jarolím je totální alibista bez jakékoliv sebereflexe.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      subHuman     před 12 lety 18.12.2012 14:07 |  
      0 0

      Ano, pokud bychom v týmu měli nadprůměrné hráče, kteří by bojovali o čelo tabulky, bylo by stavění výkonnostně slabších juniorů nesmyslné. Jenže my už hrajeme 3. sezonu o 10. místo a tudíž je naopak nesmyslné stavění hráčů jako byl Cicman, Milutinovič, Frejlach, Jarolím a v některých zápasech bohužel i Kisel na úkor právě našich nadějí.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      Barra     před 12 lety 18.12.2012 14:09 |  
      0 0

      ´Se schopným skautingem a realizačním týmem (ne Rada a Držmíšek) a desítkami milionů na posily by nemělo být těžké do dvou sezón vyhrát titul a vydolovat peníze zpět v evropských pohárech´.

      I kdyby se našel dobrodruh/blázen, který by ´desítky miliónů´(tady se mluví o tom, jako by šlo o pár drobných, ten kdo je ale efektivně musí vytáhnout z kapsy se asi na to dívá jinak) investoval do Slavie, stále mi nesedí ta představa že ´by němelo být tak těžké do dvou sezón vyhrát titul´.

      Kéž by v životě bylo vše tak jasné.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      sasky     před 12 lety 18.12.2012 14:14 |  
      0 0

      Co se sportovní stránky týče, tak to tak černě nevidím. Rozhodně bych nešel cestou nákupů za desítky až stovky milionů. Spíše tou cestou skautingu, odchovanců a sem tam doplnění kádru. V práci s mládeží patří Slavia stále mezi 3 top kluby (Olomouc, Sparta) v republice a potenciál má ohromný. Nutné je za každou cenu tyto hráče udržet, dát jim přiměřenou šanci v dospělém fotbale (hostování 2.-3. liga) a ve Slavii. Ne každý se samozřejmě podaří udržet a ne každý bude nutně v dospělosti posilou. Takže jde o to, ty hráče, kteří budou posilami udržet a ty, kteří na to mít nebudou pustit (jak to poznat už je otázka do pranice :) ). Osobně se mi líbila cesta Plzně, která prakticky z odložených (a předpokládám, že nepříliš nákladných) hráčů poskládala velice solidní "Evropský" tým a svou koncepcí má zřejmě nakročeno k tomu v tom i v budoucnu pokračovat. Slavia stále svým rozpočtem patří cca mezi top 6 klubů v ČR a hráče budeme muset být schopni zaplatit. Samozřejmě nemá smysl se nějak extra snažit přebít nabídky z Německa apod. Ale v tomhle má Kusý snad jasno.
      V souvislosti se Slavií mě daleko více rozčiluje právě absence jakékoliv koncepce rozvoje mládeže a špatná práce sportovního úseku (a to dlouhodobě). Ačkoliv o Držmíškovi každý mluví jako o odborníkovi, nějak si nevybavuju za poslední léta nějaký opravdu solidní počin z jeho strany (snad kromě Čonta). Myslím si, že to je člověk, který si zaslouží ultimátum na poslední přestupové období a potom bych se s ním bez fanfár rozloučil a svěřil úsek do péče někomu jinému. Když to přeženu, tak horší už to snad být nemůže, takže třeba tomu Kubíkovi. Jinak vzhledem k tomu, že Držmíška prakticky nikdo za nic nekritizuje, předpokládám, že je to solidní mluvka, ale skutek utek a takové bývá občas složité prokouknout (sám jich pár znám).

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        spino     před 12 lety 18.12.2012 14:21 |  
        0 0

        "Držmíška prakticky nikdo za nic nekritizuje"

        Já ho kritizuju už rok a všem je to jedno. :(

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          sasky     před 12 lety 18.12.2012 14:50 |  
          0 0

          Asi nejste ten, co o něm rozhoduje...

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        lassiter     před 12 lety 18.12.2012 14:23 |  
        0 0

        Píšeš, že Slavia patří v práci s mládeží mezi 3 top kluby a nejvíc tě rozčiluje absence jakékoliv koncepce rozvoje mládeže?

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          sasky     před 12 lety 18.12.2012 14:45 |  
          0 0

          A být mezi top3 kluby v ČR stačí? Stačí prodávat hráče za 1-2 mil. EUR? Nebo je lepší prodávat hráče za 2-5 násobek těchto částek? Ano, teď je sice Slavia tam kde je, ale světový fotbal je bohužel někde jinde. Čeští hráči nechodí do top klubů, jako tomu ještě před 10 lety bylo, situace se mění a Češi spí. Ve výchově talentů je obrovský potenciál, ale na začátkus se samozřejmě musí investovat. A nemyslím jenom peníze, ale zejména čas. Držet status quo je ve sportu obecně postupná cesta do pekel.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      paweza (přítel SN)     před 12 lety 18.12.2012 14:24 |  
      0 0

      Problémem také je, že si neumíme mladé hráče udržet. Ne každý z nich půjde za miliony eur do zahraničí. A co s nimi pak většinou uděláme? Prodají se někam v rámci čr a my pak za pár let třeba zjistíme, že měli na to za nás tu ligu kopat. Pak je třeba musíme kupovat zpátky.
      Mě v týmu hlavně chybí odchovanci, kteří budou v klubu větší část kariéry. Musí se mladík prodat řekněme do 22 let? Nebo jakmile se objeví nabídka větší jak 1 mil. eur?
      Prostě mít v týmu Slávisty ve středních letech, zkušené i odchovance.
      Teoreticky:
      Co se stane s Tusjakem, pokud o něj nebude do 2-3 let zájem v zahraničí?
      Necháme si ho? Prodáme ho do naší ligy? Odstavíme ho?
      Nejde mi o tohoto konkrétního hráče, ale o odchovance obecně. Když se podívám do dnešního A-týmu, kolik jich tam máme ve vyšším věku?

      Myšlenkou mého příspěvku je to, že by časem šel sestavit i tým jen z odchovanců, ale k tomu jaksi chybí schopnost si ty správné odchovance podržet po delší čas. Pokud chceme v týmu srdcaře tak si je tam taky musíme nechat, to je celkem logické.. :)

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        Jiri1     před 12 lety 18.12.2012 14:48 |  
        0 0

        Pane L.
        koncepce mladeze neznamena jen x trofeji, ale predevsim kvalitni hrace pro A tym, dlouhodobou strategii zalozenou na sirokem portfoliu hracu i spolupracovniky , kterym bude stat za to spolupracovat prave s nasim klubem. Nemelo by se stat , aby uznavany Slavista , svetovy odbornik na mladez nemel ani pristup na stadion, nemelo by se stat , aby manazer mladeze nemel cas na voji praci a museli to za nej delat jini.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      Borris     před 12 lety 18.12.2012 15:23 |  
      0 0

      Já si v dnešní době lámu neustále hlavu nad jednou otázkou. Jak je možné že v těch dávných sezónách pod Csaplárem a z té první pod Jarolímem, kdy jsme na tom taky byli finančně dost bídně jako v nedávné době ( hráči tehdy dokonce chtěli kvůli zpožděným výplatám stávkovat ) a kvalitní hráči se k nám tehdy také příliš nehnali ( a mančaft jsme také neměli nijak hvězdný ), jsme přesto hráli pořád o poháry a vždycky jsme je nakonec také urvali! Vůbec neexistovalo a nikoho také ani nenapadlo, že bychom poháry nehráli nebo snad dokonce hráli o záchranu. To bylo něco nemyslitelného! Tohle je prostě věc která mi pořád nejde z hlavy. Jak je to možné? Co bylo tehdy jinak?

      Teď už jsme finančně stabilizovaný, nejsme v červených číslech, výplaty chodí hráčům včas a co víc.... Máme rozpočet 100 milionů na sezonu, což je na české poměry víc než dost. Máme stejný rozpočet jako třeba Plzeň. Víc už má jen Sparta a Škodovkou dotovaná Mladá Boleslav. Co tím chci říct? Jen to, že s tímto rozpočtem je naší povinností hrát o poháry a je neskutečná ostuda kde se teď nacházíme. Řeči o stabilizační sezoně neberu, ta byla loni!!!!! Schovávat se za něco takového je tak neskutečný alibismus, že už mi to normálně leze krkem. Naší povinností je se v této sezoně umístit kolem pátého až šestého místa a v té následující zahájit nekompromisní tažení za pohárama, přes všechny mrtvoly! Je prostě nepřípustné aby jsme byli nějak déle bez poháru. To je ostuda nehodná Slavie!

      Další věc. Dřív se nám dařilo přivádět velice slušné hráče za rozumný peníz. Dokázali jsme si počíhat na kvalitní hráče kterým někde skončila smlouva. Vždyť třeba Standa tehdy se Zbončákem přišli za pakatel, Holeňák z Liberce zadarmo páč mu skončila smlouva, to samé Lukáš tehdy ze Slovácka, Švenťák z Ružomberoku tehdy také přišel za směšnou částku, Józsi Gyorgy který u nás také zanechal velice dobrý dojem byl za pakatel a koneckonců i Tavares s Belaidem nás nic nestáli a tak by se dalo pokračovat dál a dál! Nějaký takový příchod už se nám nepodařil ani nepamatuju! Vidím za tím neschopnost našeho sportovního managementu. To se také musí změnit! Snad to Kubík uchopí za ten správný konec a bude tím pověstným jazýčkem na vahách který to překulí k lepšímu. Nesporným faktem teď je, že teď musí přijít čtyři až pět hotových fotbalistů! Bezpodmínečně! A začít urychleně stavět tým, který o ty poháry konečně bojovat začne! A přitom nezapomínat ani na naše mládí a těm nejnadějněším dávat šanci a další posílat na hostování bez opce.

      Jinak s tvým příspěvkem víceméně souhlasím. Musí se ze Slavie vyhnat každý sebemenší náznak amatérismu a konečně přestat zostouzet jméno Slavie tím že chybíme v pohárech, nehrajeme o titul a nebo snad nedejbože bojem o záchranu!

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        Jiri1     před 12 lety 18.12.2012 15:33 |  
        0 0

        Protoze hraci meli nase srdce, Necida , Sucheho, Jandu, Svece tenkrat nezajimali jen vyplaty na ucte konfortni spodni pradlo za desitky tisic ci auta za mega, zajimala je Slavia , jejich klub , ktery meli ve svem srdci a to se bohuzel da dnes rict jen o zlomku hracu, cim vice se semkla fanouskovska obec, cim vice se zvysila podpora beznych lidi, tim vice soucasne hrace i mladeze zajima jen a pouze jejich profit, omlouvam se vyjimkach.
        Pred casem jsem se setkal s Markem Suchym, to se proste neda popsat, nejen zajem o lidi ktere zna ze Slavie , ale hlavne jeho pristup, kterej by mu lecktery nas super hrac velebeny zdejsi diskuzi neuveril i proto mam viru , ze tito hraci se jednou v lepsich casech do naseho klubu vrati.

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          naplavnik     před 12 lety 18.12.2012 15:50 |  
          0 0

          protože tito hráči bojovali o tituly, zahráli si ligu mistrů apod. tyto věci se hráčům zapíšou do jejich kariéry a pak si dobře pamatují, s jakým týmem je toto potkalo...
          dneska pro ty hráče je tady motivace jen si něco vydělat (a možná se posunout někam jinam), protože o ničem jinému to není a asi chvilku nebude (rád bych se mýlil)

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          jarodo57     před 12 lety 18.12.2012 17:00 |  
          0 0

          Tak 2 poslední příspěvky jsou plné pravdy.A vše je o tom,že když něco dělám a jsem za to placený stotisícovým platem ať jde o hráče nebo realizační tým včele se sport. ředitelem tak za to také musím něco odvézt a také nést plnou odpovědnost za výsledky. A to u nás nefunguje již několik let.O hráčích skoro zadarmo(Krajčík,Tavares,Belaid,Vlček atd) už tu řeč byla a pane Jiří máte pravdu ,ale já mám obavy že se projevuje celospolečenský jev.Každý má plnou hubu keců,frází,gest jak ten svůj klub miluje ,ale skutek utek.Stačí zachrastit pytlíkem s prachama a je po klubismu.Mám velké obavy , že se ta doba těch kluků co jste jmenoval už asi nevrátí.Ale o to víc se musí dbát více při výběru posil.To, že se neustále kupují hráči,kteří nejsou vůbec žádným přínosem ba naopak se berou hráči, kteří se u nás snaží uzdravit po dlouhé pauze a pak rozehrát a my na jejich odpovídající výkony(které stejně převážně nepřijdou) čekáme půl roku,rok i déle(Kaufman,Frejlach,Mičola,Dobrotka a další) je obrovskou chybou .Pozor ti hráči ,ale přesto berou krásný plat o kterým se nám smrtelníkům, kterým se ve svém fotb. životě poštěstilo hrát zadarmo a ještě obětovali veškerý volný čas ani nesní.Nezlepší se to při stávající sportovním managmentu.

          • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

            quelhar (admin)     před 12 lety 18.12.2012 17:47 |  
            0 0

            Je to tak, ve Slavii chybi narocnost na vsech urovnich. Ja sam taky nepracuju na 100%, kdyz nad sebou necitim nejakou formu bice. Ale kdyz majitel nevyzaduje dostatecny zapal po vedeni, vedeni zase po zamestnancich a trenerovi a nakonec trener po hracich, tak to vypada tak, jak to vypada.

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        naplavnik     před 12 lety 18.12.2012 15:44 |  
        0 0

        jen k těm 4-5 posilám... to si tady ale říkáme před každým přestupovým obdobím, a ono to zase tak od pravdy nebývá (nyní dobrotka, kisel, juhar, mičola, vošáhlík, vlastně i zmrhal, tusjak)... spíše to zatím nepřineslo moc ovoce, i když na papíře ty posily nebyly zrovna slaboučký... pro mě je to otázka trenéra, protože rada je sice asi dobrý hecíř a má respekt, ale to je tak fajn pro hru ve středu tabulky nebo při zápasech o záchranu (což se nám může brzy docela hodit)... prostě bych na lavici viděl někoho, kdo má nějakou vizi, představu, kterou by chtěl tomu týmu vtisknout... takže opět téma psotky, komňackého, vrby

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          Tonda     před 12 lety 18.12.2012 16:24 |  
          0 0

          Přestože jsem zde několikrát psal, že Rada je pokračovatelem herní mizerie a rozhodně není nositelem kvality do naší hry, musím se po delší době přiznat, že se mi to rozleželo v hlavě. Nevidím do klubu, a dost možná se i pletu, ale pro mě je bídný podzim výsledek hned několika faktorů.
          1) nevyhlášení jasných cílů před sezonou
          2) starší hráči, z nichž není ani jeden vůdčí typ, či dokonce vítězný tip, možná Vlček, který ale nedostal šanci.
          3) slabá lavička - absence konkurence
          4) podivuhodný způsob střídání/nestřídání hráčů
          5) špatné standartky (útoční i obranné) - jakási dlouhodobá nemoc Slavie
          6) stále nejasná situace kolem Slavie - absence pozitivní nálady
          7) nemastný neslaný týmový duch - nebyla vidět vůle po vítězství
          8) celkově vzato spíše defenzivní pojetí hry
          9) totálně špatně zvolená taktika pro většinu venkovních zápasů

          Ať se nám to líbí nebo ne, Slavie je stále ve fázi jakési stabilizace a postupné obměny kádru. Nerad bych se opět dočkal toho že bude přivedeno každou půlsezonu 10 nových hráčů. Řekl bych že kvalita kádru se bude zlepšovat pozvolna. Proto od nových posil nečekám žádné zázraky. A dodám že doufám že nových tváří nebude více než 4.
          Jen snad závěrem bych si rýpnul do trenéra Rady, jestli si je vědom jakým stylem se prezentují všechny ostatní týmy Slavie. Myslím že by bylo záhodno přehodnotit tento nefunkční herní "nesystém", kterého jsme byly na podzim svědky. Při takovémto herním pojetí by nám nepomohl zřejmě ani Drogba. To chce ovšem hodně osobní odvahy pro starého chlapa přiznat si vinu.

          Jinak Držmíškovi stejně jako Radovi bych už asi ani šanci nedával. doufejme že na jaře skončí jejich slavistická pouť.

          • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

            denydzlSKS     před 12 lety 18.12.2012 16:50 |  
            0 0

            Víceméně souhlas..krom dvou maličkostí, který jsou ale v zásadě dost podstatný!

            K bodu 3) Vůdčí typ je LATKA a Kisel - jen se holt nepotkali s formou(asi). Naopak smajlíka s výbuchem smíchu umisťuju ke spojení "Vlček - vítězný typ".

            Druhá výtka patří k nárokům na posily.. Já od nich "zázraky" čekám. Proč bychom jinak posily vodili?! Abychom čekali až se vykopou? Takový luxus, jako je ČAS nemá ani většina našich odchovanců.. Když má přijít nějaká posila, tak ať nás posílí a ne aby se tu rozehrál s tím, že se pak uvidí.. Rozehrát se u nás může Šimeček a pak se uvidí..

            • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

              denydzlSKS     před 12 lety 18.12.2012 16:59 |  
              0 0

              Samozřejmě to nepatří k bodu 3) ale 2), omlouvám se.

            • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

              Tonda     před 12 lety 18.12.2012 17:03 |  
              0 0

              Latku stále nepovažuju do té kategorie starých hráčů, ale máte pravdu že on tu funkci povětšinou plnil. Na Kisela jsem úplně zapomněl. Tímto se mu omlouvám. Sice neměl formu, ale tu by ztratil asi každý v tom marastu co ostatní předváděli. Se standou jsem asi opravdu šlápl vedle.

              Osobně si nemyslím, že všichni nově příchozí hráči (případně většina) okamžitě vytlačí na svých postech na podzim hrající hráče.

              Souhlasím že posily by měli přijít, jen jsem více opatrný a nečekám žádné velkolepé posílení. K posílení určitě dojde, jen prostě nečekám že na základě těch hráčů na jaře vyletíme tabulkou. Ale rád bych se mýlil.

              • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                denydzlSKS     před 12 lety 18.12.2012 17:51 |  
                0 0

                OK, ale nerozumím tomu, co má věk co společného s vůdcovstvím a vůlí jít za vítězstvím.. To není věc tréninku ani stárnutí.. To je prostě osobnost toho člověka. Hráč může být vůdce týmu klidně ve dvaceti nebo naopak ani v 35ti..

                • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                  Barra     před 12 lety 18.12.2012 19:20 |  
                  0 0

                  Viz Horváth...

          • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

            jarodo57     před 12 lety 18.12.2012 17:47 |  
            0 0

            Pane Tonda.Vy píšete, že se vám to rozleželo v hlavě, že snad ten Rada za to tak úplně nemůže,ale vzápětí napíšete 9 bodů ve kterých je úplně jasné , že je to totálně vina trenéra.To je přeci šéf těch hráčů(zaměstnanců) .A jen jeden dovětek. V normálním dobře fungujícím klubu jsou předem stanovené jasné cíle a stanovená koncepce jakým stylem se bude hrát a podle toho se musí řídit veškeré další oddíly včetně mládežnických(viz.Barcelona)

            • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

              jarodo57     před 12 lety 18.12.2012 18:16 |  
              0 0

              Chtěl jsem jen zdůraznit, že u nás je to přesně naopak. Nejmoderněji hrají mládežnické týmy a juniorka a nejzaztaralejší fotbal A mužstvo. Čím to asi je?

            • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

              dArtagnan     před 12 lety 19.12.2012 07:52 |  
              0 0

              Vzpomínám si, že když Držmíšek nastupoval do funkce, jako cíl číslo jedna si veřejně dával sjednocení herního stylu a rozestavení od žáků po áčko a cílenou výchovu hráču pro jednotlivé posty v tom systému hry. Po x letech(ví někdo kolik?) lze říct jen: muhehe:)

              • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 09:53 |  
                0 0

                zdravim nemáte někdo info o Jakubu Sudkovi? Má na to dostat se do A týmu a byt platným členem? Nevíte taky kde skončil Smolák?

                • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                  subHuman     před 12 lety 19.12.2012 10:51 |  
                  0 0

                  Sudek na podzim nastupoval většinou jako střídající hráč v juniorce. Nijak mne nezaujal...

                  • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                    quelhar (admin)     před 12 lety 19.12.2012 10:57 |  
                    0 0

                    Nepletes si Sudka a Sitticha? Sudek hral pomerne pravidelne v zakladu leveho beka, ma dokonce po podzimu druhy nejvyssi pocet odehranych minut z celeho tymu (nejvyssi ma Cepelak).

                    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 12:18 |  
                      0 0

                      díky hoši :)

                    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                      subHuman     před 12 lety 19.12.2012 18:39 |  
                      0 0

                      Samozrejme pletu, diky. Nicmene ani Sudek me nezaujal :)

              • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                Tugarin     před 12 lety 19.12.2012 10:38 |  
                0 0

                QAha, jako že by všechny týmy hráli stejným způsobem jako Radův "A" ? To to můžeme rovnou zavřít...

    • Re: Latka

      Barra     před 12 lety 19.12.2012 11:16 |  
      0 0

      samozřejmě ´dost´a ne kost

  12. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 11:37 |  
    0 0

    Otazka: je na soucasne Slavii neco pozitivniho? ze zdejsich reakci, mam pocit, ze snad vubec nic takoveho neexistuje.

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      Jiri1     před 12 lety 19.12.2012 12:49 |  
      0 0

      No vidite a Ja myslim, ze existuje .-
      ///Dobre rocniky mladeze s vyraznymi osobnostmi///
      Zacinaji dorustat persony , ktere mohou mit zcela zasadni vliv na deni ve Slavii, pokud budou brani zkusenym trenerem jako partneri a ne jako pritez.
      ///Pohyb v zakulisi///
      Do hry chce zjevne vstoupit nejaky ci nejaci hraci, kteri ponmohou spolufinancovat klub a zmeni majetkovou strukturu klubu.
      ///Skautink a talentovana mladez///
      Pokud je pravda , ze vedeni chce misto drahych posil nakupovat letos vetsi pocet talentovanych hracu, pak je to krok spravnym smerem.
      ///Redakce techto novin///
      Pokud vydrzi ve smeru , ktery prijali za svuj v poslednich kolech ligy a nebudou nikomu podlezat , tak jednoznacne nemam strach o nezavislou Slavistickou zurnalistiku.

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        Alanor (admin)     před 12 lety 19.12.2012 12:54 |  
        0 0

        Na Vás snad musela dolehnout předvánoční atmosféra, pane Jiří. :)

        S těmi body se mohu ztotožnit, zvláště jsem zvědavý, jak se vyvine situace ohledně majitele. Jinak my nikomu nepodlézáme a o nezávislou žurnalistiku se snažíme dlouhodobě.

        A všem, kteří na Slavii nevidí nic pozitivního, doporučuji zajít na utkání juniorky (pokud tedy naváže na podzimní výkony).

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          jarodo57     před 12 lety 19.12.2012 20:57 |  
          0 0

          Já si to taky myslím.Když jsem zde kritizoval Radu ,tak se ho pan Jiří zastával ,kdaž jsem naopak vítal Kubíka tak pan Jiří psal , že se nevyzná a nemá lokte.Tak asi už snad opravdu se něco změní , tak se začíná přepřahat

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        spino     před 12 lety 19.12.2012 13:49 |  
        0 0

        "Pokud je pravda , ze vedeni chce misto drahych posil nakupovat letos vetsi pocet talentovanych hracu, pak je to krok spravnym smerem."

        A proto máme zájem o zkrachovalce typu Fenina či Grajciara a rebely typu Šeba.

        Tohle mi moc nedává smysl.

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          quelhar (admin)     před 12 lety 19.12.2012 14:02 |  
          0 0

          Je otazka, jestli o ty hrace mame zajem opravdu a nejsou to jen medialni sumy. Ale pravdou je, ze se jasne reklo, ze talentovanych hracu mame vlastnich dostatek a potrebujeme hotove hrace, kteri budou hned oporami zakladni sestavy.

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          Jiri1     před 12 lety 19.12.2012 14:03 |  
          0 0

          Doplneni A tymu bude asi vzdy nutne ,nekdy vice, nekdy mene , ale postupne a k tomu se hlasi temer vsichni ve Slavii ,chteji vic vyuzivat kone z vlastni staje,do ktere by melli zacit postupne pronikat vyhlednuti mladeznici .
          Letos je to potreba brat jako urcity preklenovaci obdobi, ale prvni vlastovky uz treba na zapasech mladeze zrejme uvidime v breznu, at uz to bude prace nasich skautu ci treneru.
          Nemyslim , ze hraci oznaceni jako zkrachovanci jimi jsou, treba o Fenina i Bednare je docela zajem i jinde .

          • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

            Jiri1     před 12 lety 19.12.2012 14:07 |  
            0 0

            Ano Quehlre to je dalsi pravda, taky si nejsem jisty , jestli treba v pripade Seba neslo jen o prilezitostne setkani a neprijde treba Skutka ,buh sud.¨
            Ale i pozorovatele v zakulisi mluvi o necem novem v pomeru k vlastnikum klubu, jakl jsem psal, byl jsem ujisten, ze co se tyce vlastnictvi tak Rosen v zadnem pripade, co se tyce jine role , no uvidime.

        • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

          Alanor (admin)     před 12 lety 19.12.2012 14:05 |  
          0 0

          Zrovna Grajciara bych za zkrachovalce neoznačoval.

          • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 14:13 |  
            0 0

            Souhlas Grco není žádnej zkrachovalec on by mě tady tak nevadil i když s přestupem k chátře mě dost rozladil,ale on ve Slavii také neměl na růžich ustláno to si snad všichni pamatujem.

            • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

              Jiri1     před 12 lety 19.12.2012 14:27 |  
              0 0

              Tak , jsem velmi zvedav , jak treba Spatani pristoupej k Vachovi

              • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.12.2012 15:47 |  
                0 0

                Myslím, že když mu to bude kopat tak v pohodě, my ho prakticky vykopli a šel tam z LB a navíc se nám mužou šklebit že jsme ho dobře vychovali...

                • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                  birkin     před 12 lety 19.12.2012 16:12 |  
                  0 0

                  no, nejsem si az tak jistej...neproduciroval se nahodou Vacha pred casem nekde ve slavistickym dresu?

            • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

              slaviator     před 12 lety 19.12.2012 16:26 |  
              0 0

              Nezapomenu, jak jsme letěli do Tiraspolu, vedoucí týmu zapomněl Grcův pas, tak ho nepustili na letišti, a odnesl to Grco tím, že ho velký KJ vyřadil z A týmu :-)

              • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                lassiter     před 12 lety 19.12.2012 16:57 |  
                0 0

                Fakt to bylo přesně takhle, že Grajciar vůbec za nic nemoh?

                • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

                  jarodo57     před 12 lety 19.12.2012 20:52 |  
                  0 0

                  Nepřeceňoval bych Grajciara.Nebyl to a asi i dnes není takový velký fotbalista .Pozor na to.Juhar nám může být příkladem.

  13. Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

    no-nick     před 12 lety 19.12.2012 17:15 |  
    0 0

    Tak Latka zůstává...zatím. Rozhodnutí odloženo (viz oficialky)

    • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

      Betynka58     před 12 lety 19.12.2012 17:23 |  
      0 0

      Taky o tom zrovna přemýšlím, jestli tahle zpráva znamená alespoň o trochu větší naději, že tady zůstane i na jaře. Doufám alespoň, že tímto definitivně splaskla ta bublina o tom jeho možném odchodu do Olomouce.

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        no-nick     před 12 lety 19.12.2012 19:45 |  
        0 0

        Ta snad ani nikdy nebyla nafouklá:)

      • Re: Slavia svolala mimořádnou valnou hromadu

        sasky     před 12 lety 20.12.2012 07:47 |  
        0 0

        Bohužel je to pouze prodloužení agónie. Lepší by bylo mít jasno teď (případně do konce roku) a to ať už tak nebo tak...