Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Hodnocení slávistů: podzim 2012

Vážení, pokusil jsem se zhodnotit jednotlivé výkony hráčů v právě skončené podzimní sezoně.  Je mi jasné, že co fanoušek, to jiný názor. Snad jsem výrazněji nikoho nepoškodil nebo moc nenadhodnotil. To už ale je otázka diskuze.

Hodnotil jsem podobně jako kolega Alanor, nicméně jedná se o celou podzimní výkonnost, u některých spíše "výkonnost". Zhodnotil jsem hráče, kteří odehráli alespoň ve 2 zápasech 30 minut. Přeji příjemné čtení.

Kamil Čontofalský: 14 zápasů, 14 obdržených branek, 1260 minut, 6 čistých kont.
Známka 7
Kamil odchytal podzim v dobré formě, začal sice hrůzostrašně - 3 branky od nováčka z Jihlavy za jeden poločas. Potom ale opakovaně přesvědčoval o svých kvalitách, žádná obdržená branka nemá vyloženě jeho podpis, vychytal nejvíce čistých kont z celé ligy, hlavně jeho série 525 minut bez obdržené branky je skvostná. Jasná opora týmu, troufám si napsat, že bez něj v brance bychom na tom byli bodově ještě hůře.

Martin Berkovec: 2 zápasy, 5 obdržených branek, 180 minut, 0 čistých kont.
Známka 3
Velké zklamání. Proti papírově slabým soupeřům působil nesoustředěným dojmem, 5 obdržených branek ve 2 zápasech je mnoho, kromě druhé branky v Hradci byly všechny tzv. chytatelné. Vše vyvrcholilo trestným kopem Zehera. Pustit branku z 25 metrů z trestného kopu na svou stranu, to by se nemělo stát ani v nižších soutěžích. Na jaře byl Martin výborný, na podzim v posledních dvou zápasech špatný. Prohry jdou hodně na jeho vrub.

Milan Nitrianský: 15 zápasů, 1297 minut, 4 branky.
Známka 5
Hráč, u kterého jsem nejvíce váhal s ohodnocením. Obránce, který v celé lize nastřílel nejvíce branek, číslo 4 je na krajního beka - i když občas alternoval i v záloze a na stoperu - naprosto pozoruhodné číslo. Vyneslo to i několik bodů. Dozadu to hlavně na začátku sezony bylo nic moc a na konci katastrofa. Milan se spolupodepsal zbytečnými fauly, po kterých padaly góly a přímo spoluzavinil porážku do té doby ve sterilním Hradci. Ale nezatracuji ho, potenciál zlepšovat se má na svůj věk stále, chtělo by to ještě lépe umět centrovat. Otázkou je, ale na koho?

Martin Latka: 14 zápasů, 1260 minut, 2 branky
Známka 8
Trochu jsem váhal, ale pokud jsem dal Kamilovi sedmičku, tak našeho nejlepšího hráče musím ohodnotit o stupeň výše. Jeho vůdcovské kvality, neústupnost, říznost, tvrdost a nasazení by měly být příkladem téměř pro všechny ostatní. Trochu svoji výkonnost snížil v posledních 2 zápasech, ale i tak prožil velmi vydařený podzim. Bez něj bychom byli určitě bodově chudší, ztráta pro jaro by byla bolestná. A nakonec proč přece jenom osmička - postaral se o krásný vítězný gól s naším arcirivalem a tím pádem o nejkrásnější moment letošního podzimu.

David Hubáček: 15 zápasů, 1350 minut, 0 branek
Známka 5
Tradiční Hub, nic moc nezkazil, nic moc nevytvořil. Vedle Latky jistější, s ostatními partnery občas chybující. Konstruktivní rozehrávka neexistuje, spíše nakopávané balony nikam. Abych jenom nekřivdil, i on má podíl na čistých kontech Kamila a dlouhé sérii neprůstřelnosti. Rychlík to nikdy nebyl, ale vše vyvažuje zkušenostmi, na ligu to ještě stačí. V létě bych se s Davidem rozloučil, předal kytku a dres na rozloučenou. Určitě u nás za ta léta odvedl své maximum, ale na jeho místo by měl přijít někdo šikovný z juniorky, aby se vyhrál.

Matúš Čonka: 12 zápasů, 734 minut, 0 branek
Známka 3
Hrál na začátku podzimu a potom na konci na místě levého obránce. Jeho výkony jakoby kopírovaly neúspěchy mužstva. Za celou dobu sehrál jeden dobrý poločas v Budějovicích a to je sakra málo. Míčů se zbavoval alibisticky, mnohokrát nahrál přímo soupeřům, centry žádné. Takto hra moderního krajního obránce opravdu nevypadá. Otázkou je, zda je zde ještě prostor k zlepšení, minulý rok podával výkony lepší, i když průměrné.

Štěpán Koreš: 11 zápasů, 504 minuty, 0 branek
Známka 3
Na hřišti jakoby neexistoval. Pro míče si nechodil, jakoby se jich bál. Oproti minulým sezonám se výrazně zhoršil, jestli se na tom podepsalo dlouhodobé zranění, netuším. V jeho věku by už by mě být stabilním členem základní jedenáctky, dávat i dost branek. Jediným jeho dobrým momentem byl gólový centr Škodovi na branku v Budějovicích. Pokud se na jaře hodně nezlepší, nemá ve Slavii co pohledávat.

Karol Kisel: 15 zápasů, 1241 minut, 5 branek
Známka 6
I když začal famózně a postupně jeho výkony klesaly, tak musím díky počtu branek (a příčíst bych ještě mohl polovlastní olomouckého Vepřeka) a v porovnání se zbytkem záložníků udělit známku šest. Je ale spíše ostudou hlavně ostatních mladých záložníků, že hlavně ve střílení branek hodně zaostali za tímto veteránem. Pro Karola hovoří i to, že když se mu nedařilo, makal zase na rozdíl od jiných vždy naplno. Kdyby všichni bojovali s jeho úsilím, měli bychom pár bodů navíc. Negativem byly jen filmované pády, při kterých si chtěl vymodlit penaltu nebo trestný kop. 

Ondřej Petrák: 14 zápasů, 1260 minut, 1 branka
Známka 5
Hodně jsem váhal, zda neudělit vyšší známku, ale zviklaly mě 2 věci. Nepodařený zápas sice na nezvyklém místě stopera v Budějovicích a to, že se Ondra málo tlačí do koncovky. Ránu má, to dokázal proti Teplicím. Defenzivní povinnosti si plní dobře, na svůj věk je herně vyspělý, v soubojích většinou vítězí. Pokud chce být ještě lepší, a být v základu ještě ve vyspělejší soutěži, kde se časem určitě objeví, musí přidat dopředu. Jinak když chyběl, bylo na našich výkonech vidět, že je v současné době nepostradatelný.

Lukáš Jarolím: 10 zápasů. 571 minut, 0 branek
Známka 3
Kdyby začínal s kariérou, tak napíšu, že toho moc nepokazil. Jenže on už ji pomalu končí. Fotbal v jeho pojetí se hrál před 30 lety. Rozebírat jeho styl hry nemá cenu, všichni ho známe. Vyloženě nic nepokazil, ale v jeho věku a při jeho zkušenost musí být hra dopředu na nějaké úrovni. A ona není na žádné. To samé jako s Hubáčkem. V létě poděkovat s kytkou a dresem a stavět na mladších.

Martin Juhar: 15 zápasů, 1324 minut, 0 branek
Známka 4
Odehrál zhruba polovinu zápasů na beku a polovina jako záložník. Až na šílený zápas na Slovácku toho moc nepokazil, branky přes jeho stranu skoro nešly. Dopředu to moc slavné nebylo, měl by hoblovat levou lajnu, toho jsme se nedočkali. Potenciál na to podle mě má. Pomalý není, fyzicky je dobře připravený, má tvrdou střelu. Byl odejit ze Sparty, kde by se přes Krejčího do sestavy nedostal. Branku nevstřelil (pro zajímavost, mediálně protežovaný Krejčí branku v lize také nezaznamenal). Vyčítal bych mu i množství zbytečných žlutých karet. Rozhodně bych ho v sestavě nechal, musí ale přidat. Na beku byl rozhodně platnější než Čonka.

Jaromír Zmrhal: 15 zápasů, 1209 minut, 1 branka
Známka 3
Sezonu začal slušně, vstřelil Brnu i první ligovou branku, ale jeho výkony postupně upadaly a ke konci podzimu hrál vyloženě špatně. Přesto nadále zůstával v sestavě celých 90 minut. Nějak jsem nepochopil a on snad také ne, jaká je jeho úloha na hřišti. Defenzivního záložníka hrál Petrák, ofenzivního Kisel. Něco mezi tím? Bohužel z toho vyšel takový divný paskvil. Abych jen nekritizoval, je tady při jeho mládí naděje na zlepšení. Ale důvěra by neměla být bezmezná...

Luboš Tusjak: 10 zápasů, 667 minut, 0 branek
Známka 4
Dostal šanci na levém okraji zálohy a zpočátku se ji zhostil slušně. Nebál se nabíhat, centrovat, nejlepší zápas sehrál proti Spartě, kde pěkně větral Zápotočného. Potom však vypadl ze sestavy, nalevo dostávala příležitost dvojice Čonka-Juhar. Proč tomu tak bylo, to nevím. Myslím, že Luboš musí hrát a hrát, a tím by se měl zlepšovat, hrát dobře 3 zápasy nestačí.

Milan Škoda: 15 zápasů, 1340 minut, 3 branky
Známka 4
Asi nejvíce kritizovaný hráč současné sezony. Myslím, že neprávem, někteří byli horší. Jako jediný koncový útočník vstřelil pouhé 3 branky, a to je zoufale málo. Otázkou je, zda by jich při našem rozestavení jiný útočník vstřelil více. Dvě branky byly vítězné a červený faul Lukáše na Milana byl rozhodujícím momentem s Teplicemi. Tím klady asi končí, mám dojem, že Milan do hry dává maximum svých schopností, zlepšovat se nebude. Pokud nekoupíme lepšího útočníka, tak Milan bude hrát, my nemáme žádného lepšího útočníka, my totiž nemáme vůbec žádného jiného. To jsme viděli v posledním utkání s Baníkem. Minusem jsou i časté pády a simulace.

Jan Vošahlík: 7 zápasů, 522 minut, 2 branky
Známka 4
Začal skvěle. Jako střídající hráč dvěma brankami zvrátil téměř ztracený zápas s Jihlavou. V dalších zápasech dostával hodně příležitostí, ale již se skoro neprosadil. Polovinu podzimu pak promarodil. Od bývalého reprezentanta do 21 let jsem čekal lepší výkony. Otázka zní, co s ním na jaře, když je u nás na hostování bez opce. Pan prezident z Jablonce na rozdíl od našich šíbrů si toto dobře umí pohlídat.

Tomáš Mičola: 10 zápasů, 655 minut, 0 branek
Známka 3
Zatím zklamání. Potenciál určitě má, před dvěma roky v Ostravě řádil slušně. Jako jeden z mála umí udělat kličku, ale zatím trochu bezúčelně. U něj bych slabší výkony viděl v nedostatečné letní přípravě po zranění. Fotbal zapomenout nemohl. I když mě na podzim zklamal, pokud v zimě potrénuje, měl by a musí hrát lépe. K nějakým šancím se namotal, ale efekt nulový. Viděl bych ho spíše jako druhého útočníka vedle nějakého bijce. Otázka zní, zda ho ještě někdy budeme mít.

Martin Dostál: 3 zápasy, 148 minut, 0 branek
Známka 4
Naskočil v Budějovicích místo tragického Cicmana a vedl si slušně. Proti Ostravě to také nebylo špatné. Je to poctivec, ale fotbalovost mu sudičky nenadělily. Viděl bych ho jako "pendlera" mezi juniorkou a áčkem, ale do základu nepatří. Potenciál ke zlepšení také nevidím, Kdyby Nitrianský ustálil výkony, tak šanci nemá.

Róbert Cicman: 6 zápasů, 136 minut, 0 branek
Známka 2
Dle mých kritérií ho hodnotit můžu, odehrál alespoň 2x 30 minut. Nejprve nastupoval jako střídající hráč v závěru, aby co by defenzivní hráč pomohl udžet těsný výsledek. Na větší část zápasu naskočil proti Plzni a špatné to nebylo. Za týden v Budějovicích na místě pravého beka předvedl za půlhodinku otřesný výkon. Troufám si tvrdit, že to nejslabší individuální výkon našeho hráče nejenom v probíhající sezoně. Trefit 2x po sobě při centru zprava bližší rohový praporek by nezvádl ani vesnický strejc v důchodu  po 10 pivech. To byl přímo námět na silvestrovské kuriozity.

Martin Dobrotka, Tomáš Frejlach, Martin Hurka a Stanislav Vlček nehodnoceni - neodehráli potřebný počet zápasů a minut.

A na konec alespoň: STANDO DĚKUJI.

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    quelhar (admin)     před 12 lety 26.11.2012 22:16 |  
    0 0

    Osobne bych pri takovem hodnoceni rozhodne neudelal tak velke rozdily mezi hraci. Po tak mizerne pulsezone si nikdo nezaslouzi 8 a z meho pohledu ani 7. Dal bych Contofalskemu 6, Latkovi taky 6, Kiselovi 5, naopak Zmrhalovi aspon 4 a Tusjakovi 5. S ostatnimi znamkami bych vicemene souhlasil...

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      lassiter     před 12 lety 26.11.2012 22:25 |  
      0 0

      a bude zase anketa?

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        quelhar (admin)     před 12 lety 26.11.2012 22:39 |  
        0 0

        Tu ma vetsinou na starosti Richi, predpokladam, ze i kdyz je ted ponekud vytizenejsi, tak si na ni cas najde :o)

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          edenian     před 12 lety 27.11.2012 18:25 |  
          0 0

          ...tech holek je na neho proste hodne :-)

  2. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    smolda21     před 12 lety 26.11.2012 23:05 |  
    0 0

    vcelku souhlasim Tusjakovi bych dal 5, Škodovi 3 a dostalovi taky za 3, petrrak je pro me za 6, ano vic k brance se tlacit musi, ale maji tam byt ostatni zaloznici a kraje obranci, evidente ma srach se tam cpát, myslim, ze v plzni by se tam v klidu cpal

  3. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    Tom     před 12 lety 26.11.2012 23:10 |  
    0 0

    Čontofalský - 6 , Nitrianský - 5 , Latka - 8 , Hubáček - 3, Čonka - 5 , Koreš - 1 , Kisel - 4 , Petrák - 6 , Jarolím - 4, Juhar- 5 , Zmrhal - 2, Tusjak - 3 , ŠKoda- 5, Mičola - 6

  4. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 23:30 |  
    0 0

    Celkem souhlas jen Mičola určitě lepší ohodnocení by si zasloužil,věřím že se může stát oporou pokud bude zdravej.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      vlchan     před 12 lety 27.11.2012 07:12 |  
      0 0

      On Mičola je sice během utkání skoro všude, ale naprosto zbytečný, krom jednoho úniku po němž dal Škoda branku.

  5. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    Barra     před 12 lety 27.11.2012 00:59 |  
    0 0

    Děkuji Mikovi za tento přehled, odvedl kus poctivé práce. Dobrá analýza. Se známkováními nemám problém, i když bych sem tam možná nějaký ten bodík přidal pro Petráka, Mičolu, Tusjaka ale i pro Čonku. Máš ale pravdu, každý z nás se cítí být vyvolený a známkuje dle jeho nejlepšího (a subjektivního) přesvědčení.

    Co se týká Hubáčka a Jarolíma: že kariéra Lukáše Jarolíma se blíží ke konci, s tím nemám problém. S Hubáčkem bych se osobně ještě neloučil, nemusí příští sezónu hrát v základě (za podmínku že se objeví někdo kdo ho lépe nahradí), na druhé straně je na Huba spoleh a já mít rozhodující slovo, určitě bych si Davida ještě nechal minimálně jako náhradníka. Ale o Hubovi se tady psalo už dost a můj názor na to, jestli kytka na rozloučenou je dostačující v případě Huba je také znám.

    Mimochodem, jestli fotbalový klub je veliký nejen na hřišti, ale se také tak umí chovat oproti svým (ex)hráčům, dokazuje Anderlecht, který v pondělí na svém webu se věnoval ukončení kariéry Standy Vlčka

    http://www.rsca.be/go/nl/article/32797/stanislav_vlcek_zet_punt_achter_carrière

    Bylo mi také řečeno, že Roger Vanden Stock, president RSC Anderlechtu se také osobním dopisem rozloučí se Standou.

    Překlad článku ´Stanislav Vlček ukončuje kariéru´
    Stanislav Vlček, bývalý útočník RSC Anderlechtu, ukončil minulý pátek ve věku 36 let svou karieru profesionálního fotbalisty. Stalo se tak po zápase Slavie Praha proti Baníku Ostrava. Nastoupil na posledních 25 minut. Po zápase se fanoušci Slavie patřičným způsobem rozloučili s Vlčkem.
    Royal Sporting Club Anderlecht mu přeje vše nejlepší v jeho nastávající kariéře.

    ´Stanislav Vlček hrál 18 měsíců za fialové bílé. V tomto krátkém období se projevil jako čestný a disciplinovaný profík, který se stále snažil hrát v zájmu mužstva. Zůstanou nám dobré vzpomínky na Slanislava Vlčka, který již v pokročilém věku přestoupil do Anderlechtu. Jménem všem spolupracovníků klubu mu přejí to nejlepší´, prohlásil Herman Van Holsbeeck, generální ředitel RSC Anderlechtu.
    Vlček odehrál 32 zápasů za Anderlecht a dal 13 branek. V 2008 vyhrál s fialovo bílými belgický pohár. Pro Slavie Praha odehrál 455 (sic) zápasů a skončil tak na druhém místě fotbalistů s největším počtem zápasů.

    Konec překladu

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      hiker42     před 12 lety 27.11.2012 20:20 |  
      0 0

      dík za příspěvek a překlad článku!

  6. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    janko (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 08:16 |  
    0 0

    Tak prý Kubík místo Horníka.
    To je dobrá zpráva, blbá zpráva nebo jaká je to zpráva? Pro mne osobně tohle jméno zní mnohem lépe než Ivánek, ale přiznám se že, nedokážu posoudit jeho úspěchy na manažerském poli.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      Betynka58     před 12 lety 27.11.2012 09:42 |  
      0 0

      Pokud se to ukáže jako pravda, tak pro mne by to byla po delší době opravdu super zpráva. Myslím, že role skauta, o které ve Sportu dnes psali, by bylo asi přesně to pravé, co by mu mělo sedět.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      bongor     před 12 lety 27.11.2012 09:46 |  
      0 0

      Kubík by nemusel být špatné řešení,určitě lepší než Držmíšek,tomu jsem nepřišel na chuť.Horník by nám udělal hroznou ostudu,už to vidím,volali by na nás "Ivánci".Horník znamená střet mezi pragmatismem a idealismem.Já osobně se počítám mezi pragmatiky
      s ideály a proto bych ho ve Slavii nesnes.Otázkou je,jestli se Kubík
      neztrapní mezi vlčí smečkou,která vládne našemu fotbalu.Moji kamarádi vlci prominou tento příměr.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 11:16 |  
      0 0

      Tak kdokoli misto Hornika by byla uleva. Kubika bych tu videl rad, je to osobnost a ma neco za sebou.

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        Markus     před 12 lety 27.11.2012 11:35 |  
        0 0

        Pokud se to potvrdí, budu mít v případě obou velkou radost. Oba jsou to hráči, kteří Slavii hodně dali a mají potenciál jí dát i nadále. Lubošovi Kubíkovi jsem fandil ještě jako malý kluk, spolu se Suchopárkem a Knoflíčkem patřil mezi mé nejoblíbenější hráče té doby. Cenné jsou jeho zkušenosti ze zahraničí, to by se nám mělo velmi hodit. Držím palce, ať to vyjde!

  7. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    Alanor (admin)     před 12 lety 27.11.2012 10:26 |  
    0 0

    Tusjak a zvláště Petrák podhodnoceni. Latka naopak nadhodnocen.

    Já chystám vlastní článek, kde bude zprůměrované celkové hodnocení ze všech jednotlivých hodnocených výkonů na podzim. Výsledky už mám a myslím, že pěkně ukazují, kdo je pro náš tým jak platný.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      Markus     před 12 lety 27.11.2012 11:51 |  
      0 0

      Nehodnoťme talent, hodnoťme jak přispěli týmu na hřišti. Věřím, že naši mladí ještě hodně porostou, zatím potřebují sbírat zkušenosti. Zrovna Petrák se párkrát spálil a snad se poučí. Hrál moc pěkně, ale při jeho obraných zákrocích jsem párkrát trnul, aby z toho nebyla červená. Proto jsem Radovo umístění Petráka na stoperovi neviděl jako nesmysl, měl by se naučit větší zodpovědností. Dopředu s ním nemám absolutně problém, maká neuvěřitelně celý západ, jen to chce ty zkušenosti a rozdávat taktiku, to mi taky trošku z jeho strany chybělo.

  8. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    Pepino44     před 12 lety 27.11.2012 11:21 |  
    0 0

    Tak s hodnocením vcelku souhlasím,jenom se mi zdá trochu nadhodnocený Latka.Podle mého si hodnocení pokazil v posledních dvou zápasech,kdy to prostě nebyl on.Je možné,že se podvědomě šetřil aby předešel zranění pro možný přestup. Jinak bych přidal i Tusjakovi,který pokud byl na hřišti,odevzdával toho dost. Co se týče Zmrhala,pokud mu někdo vysvětlí co má hrát tak nebude špatný.Jeho herní základ se mi docelá líbí,hraje s hlavou nahoře a jeho nahrávky mají myšlenku i když jim občas chybí přesnost. To je ale při jeho mládí omluvitelné.Nerad bych ho zatracoval.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      Markus     před 12 lety 27.11.2012 11:45 |  
      0 0

      Martin Latka překonal tento podzim sám sebe. Vždy to byl můj oblíbený hráč a mrzelo mě, když od nás poprvé odcházel. Není to supertalent, ale dokáže na sobě i hřišti tvrdě makat. Podzim mu výjimečně vyšel, hrál nejlépe co kdy dokázal a lépe, než si mnozí mysleli, že hrát dokáže. Velice by mě zajímalo, jak by dokázal hrát v týmu se zažitým systémem s Martinem jako liberem, případně jak by zahrál jako středopolař. Známka je vzhledem k jeho výjimečné formě po většinu podzimu oprávněná.

  9. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    slaviator     před 12 lety 27.11.2012 11:55 |  
    0 0

    Čontofalský 6, Berkovec 5

    Nitrianský 5, Latka (za zkažený závěr podzimu) 6, Hubáček 5, Čonka 3, Juhar 3

    Koreš 2, Kisel 4, Petrák 6, Jarolím 3, Zmrhal 2, Tusjak 4, Mičola 4, Vošahlík 4

    Škoda 4

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      slaviator     před 12 lety 27.11.2012 11:59 |  
      0 0

      tzn, subjektivně - nejlepší Čonto, Latka, Petrák, o chlup horší Nitrianský, Hubáček, Berkovec.

      Nejhorší Koreš se Zmrhalem v závěsu s Čonkou, Juharem a Jarolímem.

      Kisel, Tusjak, Mičola, Vošahlík a Škoda průměr.

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        Jiri1     před 12 lety 27.11.2012 12:31 |  
        0 0

        Ke Kubikovi
        Narozdil od jinych nejsem prilis potesen jeho prichodem, bezesporu jeho kontakty nedosahuji potrebne urovne, neni typickym sibrem, je bezesporu ve vrcholovem fotbale spise povazovan za nosice vody , jeho prednosti je znalost hracske zakladny hlavne ve Vychodnich Cechach, navaznost na nektere osobnosti zamorskeho fotbalu a financni nezavislost, Hornik by byl dle meho bezesporu kontraverzni, ale osobou s daleko vetsim polem pusobnosti,
        K hodnoceni
        Contofalski ani Latka si sve znamky nezaslouzi, ani oni neudrzeli stabilni formu, pro tym nedokazali vzdy odvest maximum a to jak na hristi , tak v kabine.

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 12:34 |  
          0 0

          No tak lepsi nosic vody nez nosic ryb a osoba "s daleko vetsim polem pusobnosti" :)

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            janko (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 12:52 |  
            0 0

            ...tesat do kamene... doufám že to vyjde. Vzpomínám se jak se tu ještě nedávno hořekovalo, že v klubu nepracují slavisticke legendy. Že by svítání na lepší časy co se jejich zapojování týče?

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            bongor     před 12 lety 27.11.2012 16:18 |  
            0 0

            To jeho pole působnosti jsme viděli,i když je pravda,že jiní měli ještě větší pole působnosti-a dneska jsou hodně nahoře.
            Já bych mu radil:Ivánku,kamaráde vrať se ke svým do sralty,tam se ti nikdy nic nemůže stát,a můžeš mít pole třeba jako sovětský kolchozník.

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          Matysek     před 12 lety 27.11.2012 13:02 |  
          0 0

          Já si tím Kubíkem taky nejsem jistý. Bude to jeho první manažerská pozice, jsem zvědav jak se s tím popere. Zaměstnávání slávistických legend je dobré, ale musí mít k tomu nějaké předpoklady. To že někdo hrál dlouho za slávii z něj nědělá dobrého manažera nebo hledače talentů (at si to zkusí v provinčním klubu a jeslti mu to půjde, ať jde do slávky). Horník by byl varianta velmi kontroverzní a určitě by to PR slávie nijak nepomohlo a sponzory spíše odradilo. Mnoho fanoušků by bylo proti. Na druhou stranu se mu nedá upřít velké množství kontaktů a dlouholeté zkušenosti s fotbalem, které by se nám hodili - a to myslím ty dobré zkušenosti, ne kapříky.

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            slaviator     před 12 lety 27.11.2012 13:50 |  
            0 0

            Pod Kubíkem jako sportovním ředitelem postoupil Hradec Králové do ligy.

            • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

              slaviator     před 12 lety 27.11.2012 13:51 |  
              0 0

              resp. teď si nejsem jist, kdy vlastně odešel k americké repre jako asistent trenéra. Ale prostě, zkušenosti nějaké má, nebylo by to jeho první působení na manažerském poli, toho sportovního ředitele Hradce dělal od března 2009 do nevím kdy.

              • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                Matysek     před 12 lety 27.11.2012 14:04 |  
                0 0

                OK, sem netusil, diky

            • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

              piero (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 14:11 |  
              0 0

              Vůbec první manažerskou funkcí Kubíka byl sportovní ředitel FC Lázně Bohdaneč, které vlastnil jeho tchán Ing. Novák na začátku 90.let. Potom byl v Americe, vrátil se do Hradce a potom odešel k repre USA

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          jarodo57     před 12 lety 27.11.2012 19:29 |  
          0 0

          Pro:Jiri1- Mě to připadá, že nás tady provokujete.Pro vás profláknutý člověk bez charakteru,studu,sebereflexe je přijatelnější než člověk se zkušeností z evropským a zámořským fotbalem a hlavně charakterově úplně někde jinde než ten váš kůň.Nezlobte se na mě ,začínám mít na vás názor, že jste jeden z té party (lampasáci a rudý), který ten fotbal tady nechcete mít jako všude ve světě.Určitě by příchodem Horníka na Slávii na tom vydělalo hodně lidí kolem něho protože by začali vydělávat na sázkách.Z vašich slov jde hrůza. Nezlobte se na mě.

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 09:26 |  
            0 0

            Mozna by m,i bylo lepe ,kdybych v te parte byl, ale nikde netajim svuj vztah k tomuto klubu, to je casto muj hlavni problem, liga je plna takovych sibru jako je Hornik, mozna i horsich,Kubik aktualne sedi v dozorci rade Pardubic, ale Ja proste nevidim jeho silu v zakulisi, nezlobte se , ani Bohdanec ani Hradec nebyla jeho zasluha , prectete si pozorne udaje´o nem, co se tyce zkusenosti s fotbalem, Vy si myslite , ze Hornik nema zkusenosti a kontakty ven, to se tedy mylite.Byla i treti cesta, ale tou se vedeni vzhledem k situaci mezi nim a soucasnymi Slavistickymi personami uz ponekolikate nevydalo.Nekteri tzv osloveni se o tom dovedeli az v tisku. Pro mne budou dulezite i kompetence noveho sportoovniho reditele, aby nebyl jako Drzmisek plnitelem vule treneru, ale aby aktivne mohl promluvit do kadru.

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        quelhar (admin)     před 12 lety 27.11.2012 13:59 |  
        0 0

        Davat Zmrhala za Jarolima, to prece nemuzes myslet vazne...

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          slaviator     před 12 lety 27.11.2012 14:04 |  
          0 0

          OK, tak oba 2.

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          slaviator     před 12 lety 27.11.2012 14:05 |  
          0 0

          Ale rozhodně Latka 8čku ne...

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            quelhar (admin)     před 12 lety 27.11.2012 14:11 |  
            0 0

            Jiste, totez pisu uplne nahore, za podzim si nikdo nezaslouzi osmicku ani sedmicku. Ale davat Zmrhala pod uroven Jarolima nebo na jeho uroven je podle me celkem ulet. Jarolim nebyl na hristi u jedineho vitezstvi, Zmrhal u vsech. Jinymi slovy, kdyz uz se neco na podzim povedlo, tak u toho Zmrhal byl. Byt neni na hristi vyrazny, coz by stredni zaloznik mel byt, tak hodnotit jej jako nejhorsiho hrace (nebo jednoho z nejhorsich) mi prijde dost prisne. Zvlast kdyz se najde hned nekolik hracu, kteri se za cely podzim nepodileli na nicem pozitivnim...

            • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

              slaviator     před 12 lety 27.11.2012 14:31 |  
              0 0

              Vidíš, a to Radovi jako trenérovi bych dal jedničku... :-)

              • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                Pepino44     před 12 lety 27.11.2012 19:43 |  
                0 0

                Tak já bych Radu nehodnotil vůbec,mě připadal jako když tam nebyl.

  10. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    Pavlik     před 12 lety 27.11.2012 14:49 |  
    0 0

    trefit dvakrát bližší rohový praporek...:-)) tak to jsem se opravdu zasmál u hodnocení Cicmana-za to vážně díky,to snad ani nejde trefit :-)) K Cicmanovi-on byl kapitánem MFK Košice!!! A u nás hraje úplný kulový!!!To je rozdíl mezi českou a slovenskou ligou.Myslím,že u nás skončil.S hodnocením vcelku souhlasím,je to opravdu hodně subjektivní-já osobně bych možná neviděl tak černě Mičolu a dal mu 4 až 5 ale to je věc názoru. Škoda že není video toho Cicmana-to mě fakt dostalo :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 16:00 |  
    0 0

    Tenhle podzim byl plny protikladu, vydarila se priprava, pak na zacatku sezony to moc neslo, pak Rada vsadil na Zmrhala, Tusjaka a podarilo se par dobrych vysledku, dlouho jsme byli optimisticti a nekdo zacal po derby mluvit o poharech a o titulu dokonce, Rada byl chvalen za to, jak mladiky drzi, pak se pres slusne vykony nepodarilo udelat vice nez jeden bod v Jablonci a s Plzni, sestava se kvuli kartam trochu zacala menit a nakonec prisly prusery.. ted najednou vsichni Radu vyhazuji a hracum davaji podprumerne znamky.

    Tak pri zpetnem pohledu si asi musime priznat, ze ten optimismus asi nebyl uplne na miste, ono to bylo stale na vazkach, zda budem patrit do horni ci dolni poloviny tabulky. Jiste je jedno, ze ten utocny fotbal z pripravy jsme v lize nepredvadeli, tech opravdu peknych vykonu bylo malo, ty body, ktere nas naplnovaly optimismem, byly vydrene dobrou defenzivou a nasazenim. Zejmena Latka s Hubackem a Petrak se Zmrhalem podavali ve stredu pole a obrany vyborne defenzivni vykony. Cely podzim jsme se ovsem dostavali do maleho poctu sanci a vubec hra dopredu dost vazla.

    Pokud je vycitano Zmrhalovi, ze nebyl tvurce hry, je treba pomyslet na to, jake mel ukoly. Podle me Rada chtel hrat - ostatne jako temer vsechny nase tymy - styl podle vzoru Plzne, kde jsou dva defenzivni zaloznici. Ovsem narozdil od Plzne ti nasi dva stity se malo zapojuji do utoku, otazka je, zda je to jejich chyba nebo zda maji takove pokyny. Vzhledem k tomu, jak malo defenzivni zaloznici utocili, jak vzadu zustavali i krajni obranci, do utoku jsme chodili v malem poctu, a tak jsme byli malo nebezpecni, Skoda s Kiselem meli kolikrat podporu maximalne jednoho nebo dvou krajnich hracu, k tomu na tom nebyli moc dobre s formou, kdyz to vsechno sectem, neni divu, ze jsme nebyli nebezpecni. A asi neni ani divu, ze jsme vyhoreli se slabsimi tymy, ktery se vic soustredily na defenzivu.

    Obecne bych Radovi nevycital ani tak vyber hracu, ona ta kvalita kadru zas na takovy urovni neni.. spis nedostatek odvahy k ofenzivni hre, mel asi vice nutit hrace, aby chodili dopredu a hrali atraktivnejsi fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      bongor     před 12 lety 27.11.2012 16:28 |  
      0 0

      Celkem vzato,hodnocení podzimní sezony ukazuje,jak tenká je hranice mezi úspěchem a neúspěchem.někdy stačí vystřelit o deset centimetrů přesněji a z remizy je vítězství.a takových příkladů by se daly napsat desítky.Když se to povede několikrát za sebou,zkrátka když je pech,tak to většinou odnese trenér.Jenže na ten náš fotbal se teď koncem sezony nedalo koukat.To už není smůla,ale něco je špatně.Ale co?

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        Kornovo     před 12 lety 27.11.2012 21:50 |  
        0 0

        jaky to kontrast se slavii par let zpet.nejhezci fotbal v lize,slusne vysledky a taky nejake goly.a tehdy prisli ze slovenska hraci jako svento a grajciar,dnes conka a cicman.opravdu k zamysleni

  12. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 16:25 |  
    0 0

    Dobrý podvečer přeji.
    S panem Mikem vcelku souhlasím. Jen vzhledem k tomu, jak na tom nyní jsme, bych dal ještě každému ke známce mínus. Mínus proto, že poslední zápasy byly odehrány naprosto bez "chuti a zápalu" pro Slávii. Vždyť i ten Standa z toho byl velice zklamaný...... Jsem moc rád, že jsem mu poděkoval osobně a za ten "Ajax", má své místo na mém "slávistickém totemu".
    Jednu chvíli jsem se omluvil i p. Radovi, zdálo se mi, že by to mohlo jít, ale po derby se Spartou to šlo do "kytek" a to včetně trenéra a jeho chaosu v systému hry, který jsme v podstatě úplně ztratili. Zase jsi měl pravdu Tantale.
    O Kubíkovi jsem tu psal několikrát, snad se to povede dotáhnout do konce a že byl vyslyšen i můj skromný hlas. Luboše Kubíka si vážím nejen jako fotbalisty, ale i jako člověka, který si udržel svůj kredit, a i přes obrovský tlak při návratu domů se nenechal zavléci do prasáren, viz Ivan Hašek a jeho prohlášení o návratu Kubíka a Knoflíčka do národního mužstva,tehdy jako předsedy svazácké buňky v nároďáku. Já mu vřím....... Nechápu proto komentář pana Jiřího1, včetně té poznámky o Horníkovi. Tentokrát jste opravdu úplně mimo. Naštěstí vím, že se o Horníkovi vůbec nemluvilo a jen díky jednomu novináři (náš velký kamarád Filip), se zase protáhlo jméno Slávie kanálama.
    Je zajímavé, že v souvislosti s kausou Jablonec-Plzeň, se nemluví o setkání pana P.Jirků s oběma podplacenými sudími a také, že má nyní jeden z nich ve své kause renomovaného právníka, kterého by si jinak nemohl vůbec dovolit. Tady je nějak "ticho po pěšině".
    Jak říkávali naši dědkové "na každou svini se voda uvaří".
    Slávie nám žádnou radost nedělá a už se smiřuji s tím, že jaro bude pro nás "očistcem", to víte asi všichni kdož Slávii fandíte a asi žádné velké moudro neříkám.
    Jen na závěr ještě pro Tantala, Bongora, Quelhara a další.... Psal mi Mart, že se snad objeví v Praze o vánocích a jak jsme se tu před časem domlouvali, možná že by to stálo za to společné "slávistické kafíčko".
    Jinak Vám všem přeji krásný advent a hodně zdraví a pohody o Vánocích i v novém roce.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      jarodo57     před 12 lety 27.11.2012 19:11 |  
      0 0

      Já jsem také velice rád, že se Kubík zapojí do vedení Slávie.Já ho měl jako fotbalistu v 80 . a 90 letech snad nejradši.To co předváděl ve vlastním vápně za kličky,patičky to se nevidí .Ta jeho kopací technika,trestňáky.A jeho charakter je určitě na vyšší úrovni než svazáka Haška, který najednou po89 roce prozřel a teď z něho dělají všichni jediného zachránce českého fotbalu.Kubík podle mého názoru,ale upozorňuji,že vůbec do žádných zákulisních věcí nevidím je pro mě dobrý tip člověka, který by mohl Slávii ať už jakkoliv pomoci.Jeho zkušenosti ze zahraničí jsou podle mě větší hodnotou než peníze kterými si renomé fotbalového odborníka získal pan Horník.

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        staroslavista     před 12 lety 27.11.2012 19:40 |  
        0 0

        Kubík charakter předvedl, když podrazil Knoflíčka, přečtěte si co o tom napsal Knoflíček.

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          jarodo57     před 12 lety 27.11.2012 19:46 |  
          0 0

          Taky by bylo potřeba slyšet druhou stranu nejen Knoflase

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          Alanor (admin)     před 12 lety 28.11.2012 09:44 |  
          0 0

          Máš na to nějaký odkaz? Mě by to docela zajímalo.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      bongor     před 12 lety 27.11.2012 20:26 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,já bych taky rád na kafíčko,klidně i o svátcích.Tak jak to budeš mít nějak upřesněné,dej vědět.
      Jinak jsem rád ,že jsi se zase jednou ozval.Kauza černá taška se nám začíná zajímavě vyvíjet,Křetínskýho,kterého Paclík správně nazývá "pan božský" předvolali na příští disciplinárku.
      Co mi leží v hlavě,to je otázka,co v té tašce mohlo být,že se z toho o Popletu pokoušela mrtvice?A napadla mě zajímavá odpověď.Kdyby tam byly třeba i důkazy o korupci,tak nevěřím ,že by to pro něj byla taková rána,to přece ví každý,co se tady stále děje,natož aby to nevěděl on.Tak co tedy ho tak rozrušilo?Co takhle "ztracené"důkazy z kauzy kapříci?To by pro něj byla velká rána a dal by se s jejich pomocí docela elegantně "přesvědčit",co má dělat.
      Co se týče toho drahého právníka pro jednoho náhle prozřevšího rozhodčího,co to je zaplatit 5 tisíc za hodinu,zvlášť když máš movitého sponzora?

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        bongor     před 12 lety 27.11.2012 20:32 |  
        0 0

        Ten případ Kubík-Knoflíček,to nevyřešíme,každý si bude tvrdit svoje a my nejsme žádný soud.Mimochodem ukaž mi člověka,který v životě neudělal něco,na co by nejradši zapomněl.každý máme nějakého kostlivce ve skříni.

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 21:22 |  
          0 0

          Já také nevím, jak to tehdy v Anglii bylo. Já jen vím, že Kubík do toho návratu šel i za Knoflíčka jako první, a sám nevěděl jak to dopadne. Ale soudcem nebudu. A určitě se ještě ozvu s tím Martem a kafíčkem.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 09:28 |  
            0 0

            Knoflíčekovi vadilo, že jednoho dne se vrátil na hotel (bydleli spolu s Kubíkem) a Luboš Kubík mu nic neřekl, sbalil se a odjel. Já bych mu to ale vůbec neměl za zlé, že mu došla trpělivost, protože jim naslibovali "hory doly", hlavně že to dohodnou v tehdejším Československu a skutek utek. Místo toho, aby hráli za Derby County, tak jen občas trénovali a měsíce seděli na hotelu.

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        slaviator     před 12 lety 28.11.2012 00:04 |  
        0 0

        Ono to je fuk, Paclík má asi pět právníků včetně Sokola.. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          bongor     před 12 lety 28.11.2012 09:48 |  
          0 0

          A co říkáte na fakt, že od zveřejnění této kauzy Váš klub v lize jen vyhrává a v Evropské lize postoupil do play off?
          Budu asi muset nechat panu Křetinskému postavit sochu, protože díky němu jsme se semkli. Nechám ji udělat ze sádry a vystavím si ji na záchodě.
          Z rozhovoru Paclíka pro novináře.

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            bongor     před 12 lety 28.11.2012 09:56 |  
            0 0

            Tak se objevil adept na místo Latyho,pokud skutečně odejde,což je téměř jisté:Budějky vyhodily Toma,ale on hlásí,že s fotbalem ani zdaleka nekončí,dokonce by hrál i nižší soutěž/to kdyby se nám podařilo sestoupit/.

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 09:56 |  
          0 0

          Zdravim Sokrate , uz ve svem prvnim komentari ke kauze Hornik jsem psal spise o utajene spolupraci, jaka treba leta funguje mezi Bebrem a Jihocechy, presto to nebyl 1 novinar , ale cele stado a bohuzel i oficialni uvaha naseho vedeni, nezlobte se nektere veci okolo Kubika skutecne rozpitvavat nebudu, jeho skandalizace neni mou parketou, stale nejsem presvedcen o jeho prospesnosti , stale mi chybi jeho kompetence , aby nebyl jen jako Drzmisek, nejdrive strasakem pro hrace, pote sekretarkou, pozdeji fackovacim panakem a nakonec fenomenem Slavie, ktery ale ve skutecnosti nemohl nic ovlivnit.
          Paclik, Kretimsky, Svoboda, Krula, Sadek, tady nekdo zapomina na podstatu, nekdo narval ci sehnal skoro 1 miliardu na provoz klubu, pote se v cele jiste organizace objevil klan lidi, kteri si rozdelili moc a zacali jednat , takove veci verejne po zapadocesku. Vysledek na jedne strane nesmirne fotbalovy mancaft , na strane druhe jen bezmoc nekterych klubu. Vse vyvrcholilo letos napodzim, kdy uz to psychicky nevydrzel Kretinsky a zacal jednat.Sam jsem zvedav , kam az to pujde, je jasne , ze existuji vecne dukazy, ktere v pripade nedohody muzou znicit hodne lidi. Paclik rozhodne neni v pozici , aby vykrikoval, jak se vse po Plzensku hraje ciste, pokud bude nekdo chtit, tak nas UEFFA znici i bez dukazu, na to totiz staci i ta vypoved sudich. A Kretinsky, nedelam si iluze, ale malokdo vi, ze zmeny smerem k vetsi transparentnosti fotbalu prisli az po jeho nastupu do Sparty, kdy odmitl nektere praseci praktiky svych predchudcu, nicmene bez muceni jsem rad, ze nasi tolik kritizovani majitele jsou v tomto ohledu bez ztraty kyticky a cekaji na vysledek cele kauzy.

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 10:05 |  
            0 0

            Dobrý den přeji pane Jiří,
            nezlobte se, ale já Vám vůbec nerozumím.......
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

              Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 10:19 |  
              0 0

              Velmi strucne, jde o to , aby povereny sportovni manazer mel potrebne kompetence , aby tedy treba dejme tomu Kubik nebyl jen stinohercem objednanym na prani obecenstva , ktery za umerny baksis predvede slibene cislo, jde o to , aby se proste jeho kompetence nerovnaly tem Drzmiskovym , cili nula , jde o to , aby prisli nove formy prace po kterych volame a ktere lze delat i zadarmosli rychle do praxe, ne aby nam zase jako Kusym bylo oznameno, ze se bude pul roku seznamovat ze situaci, aby fungovala urcita oponentura k Radovi a zavery nebyly delany jen vzteklounem.

              • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                piero (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 10:33 |  
                0 0

                Ale pane Jiří 1, kde jste přišel k tomu, že Luboš Kubík přijde na místo Držmíška. Já měl dojem, že jste lépe informován. Držmíšek v žádném případě neodchází, dle slov G.Ř má jeho plnou důvěru, ale dochází k obsazení postu oddělení vyhledávání talentů, které již několik týdnů " pracuje ". Takže žádná oponentura vůči Radovi, toho si bude brát na starost sám Kusý, ale zase by měl začít fungovat scouting. Jinak vás zdravím a jsem velice potěšen, že jsem zase m,ohl číst příspěvek pana Sokrata 55.
                Piero

                • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                  Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 10:42 |  
                  0 0

                  Konkretni napln zatim stanovena nebyla , nemate zcela pravdu, treba Drzmisek opousti misto vedouciho acka , to je to , ze ani samo vedeni nema prilis jasno. Co se tyce spokojenosti, cetl jsem to uz asi 4x , ale popravde, Vy by jste jako reditel byl spokojen s timto marasmem.

                  • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                    Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 10:49 |  
                    0 0

                    A snad jeste k oddeleni vyhledavani talentu, Vy si myslite , ze bylo zcela zruseno......, to tedy Vam musim sdelit, ze uz hezkych par tydnu pracuje , tedy bez toho honosneho nazvu.

                • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                  Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 11:40 |  
                  0 0

                  Tak priteli mam takovy pocit, ze Kubik bude tedy delat i do acka , ze.........

  13. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    VitK     před 12 lety 28.11.2012 09:58 |  
    0 0

    K Luboši Kubíkovi mám ještě pár poznámek. Byl to myslím nejlepší fotbalista v tehdejším Československu druhé poloviny 80. let. Uměl zahrát na stoperu, v záloze a dokonce v útoku. Nevím, jestli po něm někdo v lize ještě dokázal dát 5 gólů v jednom zápase. Měl také svou hlavu, což ne všem bylo v té době příjemné. Bylo zvláštní, jak často byl tento vybroušený technik trestán. My pamětníci asi nezapomeneme, jak po (podle mnohých vymyšleném) vyloučení v Prešově měl údajně napadnout prešovského funkcionáře, za což od disciplinárky vyfasoval půl roku bez fotbalu.

    Co se týká pana "čistého" Ivana Haška, který tak brojil proti návratu K+K do reprezentace. Luboš Kubík byl jeho výborný kamarád. Vzpomínám si, jak se v tehdejším tisku probírala aféra, že Bohemáci se měli údajně na Haška chystat, že mu pořádně naloží (Hašek proslul obzvláště v počátku své kariéry jako pes obranář a pořádný brousek, za což nebyl příliš oblíben - mluvil o tom tehdy otevřeně třeba L. Vízek). Varoval jej prý jeho kamarád z jiného oddílu. V dalších zprávách se pak objevilo, že oním kamarádem byl L. Kubík. Psal tehdy o tom, jak si s I. Haškem sedli lidsky, mají stejně staré děti... No a za pár let na to I. Hašek proti jeho návratu tak vehementně protestoval.

    A ještě jedna poznámka k I. Haškovi. Kdypak, že to trénoval Spartu? V době pana Košťála. V době, kdy v jarní části ligy zázračně neztratila ani bod, dokud své soupeře nedohnala a nepředehnala. Myslím, že ze všech skandálních období období našeho nyní proti korupci srdnatě bojujícího oddílu, bylo to, kdy tituly získával Ivan Hašek, snad vůbec nejskandálnější.

    • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

      Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 10:14 |  
      0 0

      Dobrý den přeji pane VitK,
      pamatuji si na tu aféru s Prešova velmi dobře a hlavně, jak se tam angažoval JUDr. Karolyi, to bylo svinstvo. Luboš dostal tehdy tuším 10 zápasů natvrdo, ale nevím jestli to nebyla ještě větší pálka....., tehdy dali při odchodu ze stadionu v Prešově dokonce Lubošovi esenbáci pouta...........
      Jinak souhlas s Vaším názorem.
      Každý určitě máme svou 13 komnatu (taky bych spoustu věcí chtěl napravit, protože jsem je určitě mohl v životě udělat lépe), ale pokud někdo chce vědomě seknout a ublížit, tam není možné zapomenout. Jak říká p. Marta Kubišová, odpustit možná ano, ale zapomenout nikdy.... viz vůči např. p. Heleně Vondráčkové.
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 10:27 |  
        0 0

        A Slováci tu aféru z Prešova dali ještě k soudu, tehdy to zachraňoval náš bývalý fotbalista JUDr. Luža, jinak bylo ještě hůř.

      • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

        VitK     před 12 lety 28.11.2012 10:32 |  
        0 0

        Dobrý den Sokrate,

        tehdy jsem si říkal, že to je možné jen za bolševika. Že vyřadíme na půl roku jednoho z nejlepších hráčů jen proto, že jej obvinil jakýsi bezvýznamný funkcionář. Prostě funkcionáři vždy vpřed. Ale když se dívám, co se děje dnes, a to ne jen ve fotbale....

        • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

          Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 10:45 |  
          0 0

          Panove neglorifikujte neco o cem do dneska nikdo nema presne info, jo Luza ten by se dnes hodil.

          • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 11:49 |  
            0 0

            To jste na omylu pane Jiří, to není glorifikace, to je bohužel pravda.
            Navíc Luboš Kubík kvůli tomu Prešovu přišel o ocenění fotbalista roku, protože všichni slovenští novináři ho v té anketě ignorovali.
            A to by vyhrál naprosto jednoznačně a pak už se mu to nikdy nepodařilo ...

            • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

              Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 12:20 |  
              0 0

              Heledte , on taky nebyl ke Slovakum zrovna shovivavy a specialne Kubik byl velmi rozporuplnou postavickou alespon pro mne.

              • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 13:16 |  
                0 0

                Ano, teď už Vám rozumím............. Jste rozporuplná postavička i pro mne
                Sokrates55

                • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                  Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 13:53 |  
                  0 0

                  Tomu verim , Ja , ale tiskovky na letisti neporadam.

              • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 28.11.2012 13:28 |  
                0 0

                Pane Jiří, nevím, co máte konkrétně na mysli ? Ale např. když v Prešově po vyloučení odcházel Kubík do šatny, tak ho fyzicky napadl jejich funkcionář. Ten zákrok byl na tehdejší dobu ostrý, o tom žádná (byl za tím tehdejší náš trenér Tomáš Pospíchal), ale např. v Trnavě byl ještě horší zákrok na našeho Mílu Šebka (hráč Fillo) a nebyla za to ani žlutá karta. A tenhle zákrok mu ukončil ligovou kariéru ...

                • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                  Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 13:56 |  
                  0 0

                  To, ze Slovaci nemeli Kubika radi se vi, moc jsem se jim nikdy nedivil i proto jsem se chtel radeji t vyhnout tomu, co sem napsal Staroslavista a co odpovida bohuzel realite

              • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                bongor     před 12 lety 28.11.2012 14:05 |  
                0 0

                Když můžeš říkat o jednom z nejlepších fotbalistů Slavie v poválečné éře,že je" postavička",tak kdo je podle tebe postava?Kubík není "postavička" ani na výšku,ani svým uměním.Třeba se z něj ale ta postavička opravdu stane,když se do něj pustíme,ještě než stačil udělat cokoliv ve funkcionařině.Ale ostatně je to pro nás slávisty klasika.Nezaškolovali tě Jirko čistě náhodou na dřevěnce?

                • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                  Jiri1     před 12 lety 28.11.2012 14:48 |  
                  0 0

                  Nezlob se, muj nazor je proste jiny, nikdy jsem mu neprekous Knoflicka a tohle proste nemuzu prejit i proto jsem se puvodne o tomto obdobi nechtel bavit , nakonec dela skauta uz radu let , takze uvidime.

                  • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                    jarodo57     před 12 lety 28.11.2012 16:42 |  
                    0 0

                    Pan Jiri1 má rád jiné koně Horník,Hašek ,Pelta ,Jinoch ,Krula,Berbr ,Šeterle,Gotvald,Chvalovský,Košťál atd. atd. to jsou pro něho jiní šíbři než Kubík.

                  • Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

                    bongor     před 12 lety 29.11.2012 22:51 |  
                    0 0

                    Ale jo,beru že máš jiný názor.Promiň,že jsem na Tebe trošku "vyjel".
                    Mně jde jen o to,abychom se nepouštěli apriori skoro do každého,aniž ještě mohl ukázat co dovede,to určitě neprospívá našemu společnému cíli,mít silnou Slavii.

  14. Re: Hodnocení slávistů: podzim 2012

    AdJap     před 12 lety 29.11.2012 14:07 |  
    0 0

    Osobně bych se nebál být ještě ostřejší a všem bych známku minimálně o stupen snížil. Čontofalský, Latka, Petrák a za začátek sezony Kisel - to jsou jediní, kteří si zaslouží lepší známku než průměrovou pětku. Kisel 6, ostatní 7. Laty možná o pár desetin víc :))

    Naopak zbytek týmu max nejlépe do známky 3. Tu bych dal mladasům, protože přece jen, na nich by to stát nemělo, zatím. Ale hráči jako Juhar, Čonka, Nitrianský, Jarolím, Škoda...tam bohužel. To jsou výkony na vyhazov.