Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Povzdechy starého slávisty

Jsem opravdu hluboce zděšen tím, jak poslední dobou Slavia hraje. 

S jakýmsi systémem hraje pár minut po začátku a pak se hra úplně vytrácí. Myslím si, že ve fyzičce to nebude, sil je i v závěru dost, chyba je jak v systému hry mužstva jako celku, tak i v jednotlivcích. Chybí hráčská kvalita především při hře jeden na jednoho, a tak hrajeme balóny zpět do hloubky pole, odkud je nakopáváme dopředu. Hráči pak přebírají balóny zády k brance, což je pro obránce soupeře lahůdka. Přesná přihrávka na větší vzdálenost neexistuje. Kopeme množství rohů, ale bez jakéhokoliv efektu. Míč se prostě kopne do chumlu, třeba se do toho někdo trefí. Řešení standardek to samé.

Při přihrávkách chybí pohyb hráče proti balonu. Zpracování, vedení a pokrytí balónu, tah na branku, prostě touha jít do vápna a zakončit, střely ze střední vzdálenosti, to vše nemá potřebnou kvalitu. Útok a záloha neexistuje. Obrana se v celku srovnala, ale poslední zápasy se chybuje i tam. A hodně se tam projeví avizovaný odchod Latky. Brankáři jsou oba snad dobří, ale můj osobní názor je tento. Teď dostal příležitost Berkovec a dělal chyby. Přitom se nabízí srovnání se sparťanským Vaclíkem. Podle mě byl náš brankář lepší, ale nedostával příležitost. Nechtěl bych se dočkat toho, aby se objevil v jiném ligovém mančaftu, kde bude stabilně chytat. Je to velký talent.

K trenérovi bych uvedl jen co si myslím, že je typické. V posledním zápase jsem ho viděl se zvednout z lavičky jen jednou, a to u příležitosti nějakého rozhodčím špatně posouzeného autu. Ne kvůli otřesné hře, ne kvůli tomu, aby hráče vyburcoval, ale kvůli naprosté hovadině. Vůbec se mi zdá jeho práce s týmem jako nedostatečná. Podobné problémy jako my mají téměř všechny mančafty v lize, poněkud lépe jsou na tom Plzeňáci, Sparta by bez toho nevybroušeného diamantu byla poloviční a měla by problémy stejného rázu. Ale Budějky, Hradec nebo Baník jsou na tom dle mého soudu ještě hůř než my, ale asi měli větší touhu a snahu zvítězit.

Při pohledu na týmy v naši lize je málo těch, kteří nemají ve svých řadách některého našeho odchovance - exslávistu. Přitom my nejsme schopni naše mužstvo kvalitně doplnit. V lize ta kvalita také není a pokud některý z hráčů trochu vyčnívá nad průměr, je v hledáčku bohatších klubů. Nám ty peníze proste chybí. A tak bude nutné hledat ve vlastních řadách. Slávce přeji kvalitní zimní přípravu a na jaře ty nejlepší výkony. Podzim z nás udělal ligově podprůměrné mužstvo a to snad probůh nejsme.

Pozn. redakce: Návrh na vzájemné zápasy béčka a juniorky jsme z původního textu vynechali, protože Slavia B tým v současnosti nemá.

Komentáře (149)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Povzdechy starého slávisty

    tolsimir     před 12 lety 25.11.2012 17:50 |  
    0 0

    Z clanku mi prijde nejzajimavejsi ta pasaz s Berkovcem. To, ze posledni dva zapasy nebyl tou jistotou, jako jsme od nej cekali, tak nebylo proto, ze by neumel chytat. To, ze to umi, nam ukazal na jare. Ale bez zapasove jistoty, duvery trenera apod. by ani Casillas tolik nezaril. Proto zastavam nazor, ze ackoliv Contofalsky chytal ted na podzim dobre a nekolikrat nas podrzel, tak vzhledem k budoucnosti by bylo lepsi, kdyby byl od zacatku jednicka Berkovec. Protoze ten se bude jen zlepsovat, Conto jen zhorsovat..

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      PtakKuku     před 12 lety 25.11.2012 18:22 |  
      0 0

      A můj názor je zase ten, že chytat by měl Čontofalský, protože nemáme prostor a čas pro experimenty. Berkovec šanci dostal ve dvou zápasech a ani jeden z nich neodchytal dobře, naopak Čontofalský byl podle mě po Latkovi nejlepší hráč podzimu. Doufám že z Berkovce jednou jednička bude, ale teď je prostě náš druhý nejlepší gólman.

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      smolda21     před 12 lety 25.11.2012 18:31 |  
      0 0

      přesně tak, nemá důvěru, chytej si po 14 zápasech, kdyz si na jare chytal dobre a do zapasu stejne nastupujes jen pro to, ze je conto zraneny, pozor neni to muj oblibenec, ale ma perspektivu a nebojim se rict, ze je na podobne urovni jako conto?proc mu rada nedal sanci, kdyz conto prvnich 6 zapasu chytal tuzku?Pane Rada, je fajn mít oblibence, ale hráči mají nastupovat podle formy a kvality, jasan, nekdy se nejaky zapas nepovede, ale kdyz conto delal 5 zapasu skolacke chyby, proc nenastoupil berky?kdyz nic jineho, vsem stejnou merou, bud objektivni Rado, to je hurka a podobne, presne vim jak to dopadne, berky se tady na to vysere, pujde chytat jinam, bude jednicka a rikam vam, ze si zase budeme trhat vlasy

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 25.11.2012 22:36 |  
        0 0

        Brankář ve fotbale je holt specifická pozice. Není to ani tak o taletnu jako o psychice a zkušennostech. Jen opravdu výjmeční brankáři se dokáží prosadit už jako mladí. Spíš jejich vrchol přichází kolem 30. Berkovcovi je 23 let, takže si musí sám uvědomit a v hlavě srovnat, že zatím je jeho úloha krýt záda zkušenějšímu borci. A umět se ukázat když dostane šanci. A to bohužel nezvládl. A rozhodně se nedá mluvit o nějaké nerozehranosti. To by se dal omluvit jeden zápas ale ne 2 po sobě. A pokud je ještě problém v jeho přístupu jak tvrdil Rada, tak pak už nevidím žádnou omluvu pro něj. Každopádně bylo by dobré teď stáhnout Hanuše a poslat Berkovce někam hostovat aby si taky zachytal a sledovat ho jestli se bude zlepšovat nebo ne.

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Boss82     před 12 lety 25.11.2012 21:11 |  
      0 2

      To tolsimir: Proboha, lidi, nehledejme problémy tam, kde nejsou! V sestavě nás trápí kde co, ale pozice brankáře to opravdu neni! Čontofalskému je 34 let, chytat může v klidu ještě 5-6 let, aniž by se zhoršoval. Sám píšeš, že chytal dobře a několikrát nás podržel, ale posadil bys ho na lavičku? Vždyť je to nesmysl. Obzvláště poté, co v posledních dvou zápasech teď Berkovec předvedl.

      Je přece naprosto normální, že každý tým má brankářskou jedničku, která chytá drtivou většinu zápasů, ale pokud se zraní, tak ji druhý brankář musí být schopen okamžitě nahradit. Není možné, aby několik zápasů chytal mizerně s tím, že není rozehraný. To opravdu u brankáře nelze, a pokud není schopen zaskočit jako dvojka, těžko může být stabilní jedničkou!

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        bongor     před 12 lety 25.11.2012 21:25 |  
        0 0

        Teď jsem fakt na rozpacích ,kdo má větší pravdu,Tolsimir nebo Borris.
        Říkám větší,protože částečně mají pravdu oba.Na začátku sezony se Berky párkrat ukázal dobře,ale potom skoro nedostával šanci a bez chytání v ostrých zápasech se lehce přijde o formu.Já jsem navrhoval,že protože se mi zdají na stejné úrovni,tak bych je klidně střídal.Je fakt,že se to běžně nedělá,ale zakázaný to není.
        Pravdou je,že ten post nás netrápí,zato skoro všechny ostatní ano.Vždyť hrajeme na dostřel od sestupu!My starší slávisti si tenhle stav dobře pamatujeme,bylo to mockrát a klepali jsme se každou druhou sezonu.Ale teď,po našich výborných letech s LM, bych to nečekal ani náhodou.Hráli jsme navíc daleko nejkoukatelnější fotbal v Čechách a to už daleko předtím ,než nám vyšel titul.Ale kapří klika
        nás prostě výš nepustila.

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          Kornovo     před 12 lety 25.11.2012 22:03 |  
          0 0

          jaka kapri klika?proc hledas problemy jinde?nas problem byl,ze vzkvetajici klub se zajimavymi hraci na trhu a vydelky z poharu byl rozkraden.ptejme se radsi,kde jsou penize ze sucheho nebo necida a nepisme zbytecne o kapri klice

          • Re: Povzdechy starého slávisty

            dArtagnan     před 12 lety 26.11.2012 00:53 |  
            0 0

            Bongor ale mluví o Ivánkovské době cinklých jar (cca 1990-2006) a má naprostou pravdu. To, co tady rudé svině roztáčely, je neodpustitelné, omlouvat tě může jen nízký věk nebo silná skleróza.

            • Re: Povzdechy starého slávisty

              Petr9608     před 12 lety 26.11.2012 02:09 |  
              0 0

              Tak ale i přes toto se titul ve zmiňovaném úseku povedl 2x Liberci a 1x Baníku...

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.11.2012 22:59 |  
      0 0

      Čontofalský je dle mého názoru jasně lepší brankář než Berkovec. Navíc může klidně chytat na nejvyšší úrovni další 3 roky. U brankáře je vyšší věk a zkušnosti spíše výhodou, stačí se podívat na Vaniaka, Blažka atd. Ještě máme navíc Hanuše, kterého bych řadil na stejnou úroveň s Berkovcem.

      S autorem článku rozhodně nesouhlasím v názoru na Vaclíka. Ten je nepochybně větším talentem, stabilně a dobře chytal za reprezentace. Pár Berkovcových povedených výkonů na jaře na tom nic nemění, zvlášť když se Vaclíkovi teď daří ještě více.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Oja     před 12 lety 25.11.2012 23:08 |  
        0 0

        Btw. Tuším, že než šel Vaclík na Žižkov, byl na nějakém našem přípravném zápase a snad se Slavii nabízel... Pamatuju si to dobře?

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Barra     před 12 lety 25.11.2012 23:33 |  
      0 0

      Má slova. Minulou sezónu chytal Berkovec dobře, teď dostal šanci proti Ústi, Hradci a Baníku a z toho plynulo 7 gólů (2+3+2), byly tam minely, které nás stály body. Ve všech zápasech měl Latku před sebou. Není v laufu, chybí mu elán. Na začátku sezóny jsem se postavil za Kamila, i když i on chvíli hledal tu správnou formu, vycházím z toho že Vaniak je dost profík na to, aby určil, kdo podle něho je nejlépe připraven a má dostat důvěru.

      Osobně bych brankáře také nestřídal. Karel Jarolím to dělal a výsledek byl, že i Martin Vaniak začal pouštět blbé góly, které by jinak chytil. Měli jsme až moc velkou rošádu brankářů. To považuji za jednu z největších chyb KJ, spolu se způsobem jak se tehdy choval k Václavovi Kalouškovi, který překonal životní boj proti leukemii. Vašek potřeboval podporu trenéra, místo toho ho KJ v tisku shodil a zpochybňoval. Skvělý trenér, ale chyběla mu trochu více lidskosti.

      Fotbal se sice hraje nohami, ale to co se děje mezi uchami je sakra důležité. Fotbalista bez sebedůvěry ztrácí své možnosti, a to je momentálně náš největší problém. Máme sice kondičního trenéra, myslím ale že by neuškodilo, abychom také měli odborníka na psychiku. Top-sportovci se na obrací na sportovní psychology, nám by mohlo přinést jen pozitiva.

      Děsím se, jak snadně teď někteří odepisují Nitrianskýho a Čonku a navrhují, abychom se je v zimní přestávce zbavili. Jsou to mladí hráči, v minulosti ukázali že na to mají, teď zapadají spolu se zbytkem mužstva. Mají ale potenciál, mají před sebou budoucnost. Abychom pak s odstupem času zase nenaříkali, že jsme (a pak se to samozřejmě bude sválet na management klubu) nerozpoznali talent a nechali si dobré hráče utéct.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Barra     před 12 lety 25.11.2012 23:35 |  
        0 0

        Má slova (atd.) mělo být umístěné pod reakci Boss82, s kterou se ztotožňují.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Boss82     před 12 lety 25.11.2012 23:52 |  
        0 1

        To Barra: A s tímhle se zase ztotožňuji já. Berkovec svou šanci několikrát dostal, ale nepřesvědčil. Dělat z něj jedničku a z Čontofalského (který nás až na výjimky letos mnohkokrát podržel) dvojku, považuji za holé šílenství.

        Rošády brankářů, vyštípání Kolouška - to jsou dva z několika zločinů, kterých se tu KJ za své působení dopustil. Nechápu ty, kteří vzývají jeho návrat. Kromě dvou již uvedených zločinů má na triku také vyhazov Brabce, rozmetání mistrovského kádru, čachry se sestavou, nepochopitelnou přestupovou politiku atd. Všechno, jenom ne KJ zpět.

        Odepisování Čonky a Nitrianského rovněž nechápu, jsou to jedni z mála hráčů v našem týmu, kteří mají potenciál stát se velmi nadstandardními ligovými hráči. Jsou mladí a mají na to. Nevyrovnanost výkonů je v jejich věku normální. Za všechny bych uvedl příklad Theo Gebre Selassie, kterého jsme se velmi neuváženě zbavili a dnes si můžeme rvát vlasy.

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          Betynka58     před 12 lety 26.11.2012 00:06 |  
          0 0

          Co se týká brankářů, souhlasím s tím, co tady už někdo uvedl - není to momentálně post, který by nás měl pálit. A jestli by měl na jaře chytat Čonto nebo Berky, to bych zatím nechyl otevřené, podle toho, jak se budou jevit v zimní přípravě. Na jaře byl jasně lepší Berkovec, teď tomu bylo přesně naopak, za půl roku může být zase všechno jinak. Myslím, že oba jsou kvalitní gólmani a měli by být před jarní sezónou na stejné startovní čáře, s tím, že jednoznačnou jedničkou by měl být jen jeden z nich.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        chrobak     před 12 lety 25.11.2012 23:56 |  
        0 0

        Když k nám přišel Latka, tak tu na něho mnozí nadávali stejně jako teď na čonku a Nitrianského. Mě přijde, že oba patří k hráčům, kteří s míčem umí a zejména Čonka dokáže i dopředu něco vymyslet.

  2. Re: Povzdechy starého slávisty

    Dobi     před 12 lety 25.11.2012 18:31 |  
    0 0

    Starý slávista, staroslávista, ten zkušenější atd. Co na tom? Já už taky hodně pamatuji a plně s autorovými postřehy souhlasím. Někde se asi vloudila chybička. Dlouho nezapomenu na slávistickou tramvaj po derby se Spartou. Zpěv, poskakování, skandování, až jsme se chvilku báli, zda nevykolejíme.... Ale hlavně ta euforie! Konečeně "jedeme"! Tři dny na to Ústí. Přiznám se, že ač původem Severočech jako poleno, nikdy jsem do té době na Armě na Bukově nebyl. Kdy jindy než na pohár! V práci volno, a tak jsem do Ausiku vyrazil. S tím, že jsem měl ještě večer dohodnutu schůzku - vždyť se kolem sedmé vrátím... Drama do poslední minuty, pak propadák při penaltách. Telefony, omluva. Aspoň jsem ušetřil za cestu na Slovácku. Kolem UH mám přátele, vždyť pamatuji celek z "Hradišča" jako Slováckou Slavii, která nám 1.5.1996 vybojovala potvrzení titulu! 3:0 je moc i pro krutými větry ošlehaného slávistu. ČB, HK a nyní Ostrava, kdy jsme doufali v rozlúčku se Standou, potvrzenou výhrou, stejně jako dárek k 90nám pana Kyncla, který toho v minulosti, i jako předseda fotbalu udělal moc! Zmar, zmatek na hřišti, místo aspoň vyrovnání sice krásná, ale zbytečná pumelice do šibenice na 0:2... Aaach jo! Ne, nelze zoufat, ale opět (pokolikáté už???) zvednout varovný prst. Nevím, jaká zima bude meteorologická, ale ta slávistická musí být plná pokání, poučení, hledání zlepšení, nápravy atd.
    Nooooo, uvidíme! A skončím biblicky: Pokoj lidem dobré vůle! To jsme většina! A dodám - pokoj od těch, kteří s námi nesoucítí! Dobi

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      jarodo57     před 12 lety 25.11.2012 20:50 |  
      0 0

      Když jsem dneska dokoukal Spartu v Příbrami, která hrála o vedení v tabulce a co předváděla , tak mě to o to víc ser... kde jsme a co s tím lampasákem předvádíme.Je to marný, je to marný ,je to marný.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        bongor     před 12 lety 25.11.2012 21:36 |  
        0 0

        Rudoch hraje tužku od věků.Nepamatuju si,kdy hráli něco extra,jedinou vyjímkou byla LM s Hřebíkem,asi proto ho zavčasu vyhodili.Podle mého názoru máme i hráčské kádry srovnatelné.
        Nakonec viděli jsme to při derby,kdy Hub s Latym zcela vymazali
        jejich slavné útočníky.Máme plno velmi nadějných kluků v juniorce i v devatenáctce..Hřebíček asi už nechce strkat peníze do našeho klubu,mám dojem,že už ho hračka tak nebaví.Tak nezbude než to risknout a zabudovat další mlaďochy,vyzkoušet co v nich je.Ale každopádně to chce tři hotové fotbalisty,do každé řady jednoho a hlavně takové,co se nebudou po hřišti jen potulovat,ale makat,makat a zase makat.

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          bongor     před 12 lety 25.11.2012 22:00 |  
          0 0

          Ještě bych dodal,že bychom se vážně měli začít ohlížet po fotbalistech z bývalé Jugošky.Hlavně když vidím,jak hraje Mahmutovič a další jeho krajani,třeba Hradečáci,tak bych jmenoval našeho Standu hlavním vyhledávačem talentů v Bosně.Určitě by se to vyplatilo.Rostou tam velmi pohybově nadaní kluci.které nepříliš dobrá ekonomika země nutí,něco se dobře naučit a rychle vypadnout.Třeba se mu podaří objevit nového Džeka.

          • Re: Povzdechy starého slávisty

            Kornovo     před 12 lety 25.11.2012 22:32 |  
            0 0

            vzdyt mame zorana?

            • Re: Povzdechy starého slávisty

              bongor     před 12 lety 25.11.2012 23:13 |  
              0 0

              Já nevím,to je snad Srb ne?

              • Re: Povzdechy starého slávisty

                Kornovo     před 12 lety 25.11.2012 23:31 |  
                0 0

                a to snad neni byvala jugoska?ono nema cenu to resit,kdyz na skauting je po odchodu cipra nulovy.mimochodem,kdo z vas je jeste pro setrvani rady?ja uz pomalu ne a franta je zrovna volny

                • Re: Povzdechy starého slávisty

                  Petr9608     před 12 lety 26.11.2012 03:12 |  
                  0 0

                  Já doufám, že už nikdo...

                  S Lubošem + Honzou Suchopárkem by jsme byli teď třetí... Věřim.

                  O kolik menší rozpočet / hodnotu kádru může mít Dukla?

                  Jinak třeba dokázali byste si třeba (za nějaký čas) představit na lávce Zelí? Mne by se to celkem zamlouvalo.

                  • Re: Povzdechy starého slávisty

                    bongor     před 12 lety 26.11.2012 05:12 |  
                    0 0

                    Zelí je můj velký oblíbenec.Už když k nám přišel,tak jsem obdivoval jeho dravost,teď obdivuju jeho vyjadřovací schopnosti ,když komentuje v TV.Ale má vůbec trenerský kurs?A jestli ano,tak kde teď trenuje?

                    • Re: Povzdechy starého slávisty

                      slaviator     před 12 lety 26.11.2012 09:42 |  
                      0 0

                      I můj. Navíc je to nimrod, tak by si mohl rozumnět s Lafatou a přitáhnout ho do Slavie :-)))

                      Myslím, že má licenci A (mají jí snad všichni fotbalisti co odehráli určitý počet zápasů, mám dojem), takže trénovat by mohl.

                • Re: Povzdechy starého slávisty

                  Barra     před 12 lety 26.11.2012 06:49 |  
                  0 0

                  JUDr. František Cipro? Děkuji, ale ne. Jeho éra už zkončila.

                  • Re: Povzdechy starého slávisty

                    Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 09:15 |  
                    0 0

                    otazka neznela,jestli ma cipro prijit do slavie.otazka byla,zda ma rada nadale duveru fanousku

                    • Re: Povzdechy starého slávisty

                      Barra     před 12 lety 26.11.2012 12:55 |  
                      0 0

                      A má odpověď byla, že když už výměna, tak dle mě určitě ne za Fr. Cipra.

                      A jinak aby to bylo úplně jasné - teď bych trenéra neměnil, i kdyby někdo vhodný byl volný (což podle mě není) - a také k nám by musel ještě chtít.

                      Zůstávám u toho že Čontofalský by těch 5 gólů které jsme dostali proti HK a Baníku nepustil, a že bychom měli o nějaký ten bod více. Mohli jsme se klidně točit kolem 5 – 6.místa a v případě posil v zimním období by bylo ještě vše otevřené. Ani teď to ještě není ztracené. Mimochodem – podívejme se na umístění Teplic minulou sezónu a jejich trápení teď. Tak špatně si Rada nevedl.

          • Re: Povzdechy starého slávisty

            slaviator     před 12 lety 26.11.2012 09:40 |  
            0 0

            Proč Standu? Ten tam nemá vůbec kontakty. Spíše bych spolupracoval se Sladjanem Ašaninem!!!

  3. Re: Povzdechy starého slávisty - Bosna

    Dobi     před 12 lety 26.11.2012 09:59 |  
    0 0

    Myslím, že se mohu považovat za znalce bývalé Jugoslávie. Jistě každý pamatuje Slađana Ašanina... Po všech stránkách jednička. Přišel z malého předměstského klubu Inker (později Inter) Zaprešić u Záhřebu. Krátce poté přišel ze stejného klubu Samir Pinjo, to již byl Bosňan... Bosna je etnicky více než různorodá - dole při hranici s HR, kde je i Međugorje, jsou Chorvati (asi 15%), v centru "poturčenci", jinými slovy Bosňané, dříve se též říkalo Muslimové (asi 40%) a dost roztroušeně pak Srbové (asi 45%). Ale i ti jsou různí. Třeba Trebinje, jde hrála Slavia QLM, kousek od Dubrovniku, mají převahu etničtí Srbové s pohodovou mentalitou blízkých Dalmatinců, tam, kde se to "mydlilo", je to jiné. Třeba Sarajevo už není tím multietnickým rájem, jako bylo za olympiády 1984, kde jsem byl, ale tam se posílil islám a v krvi mají to ostřelování. Takže je obyvatel Bosny a obyvatel Bosny. Milutinović je třeba bosenský Srb ue severu země, ti, co běhají u nás po hřišti, jsou - soudím podle jména - Bosňané, i když ten islám tam není vůbec militantní. Bosňané jezdí rádi na Jadran kolem Pločí, v našem penzionu v létě jich bylo dost, ale ani podle značek aut se nepozná, odkud kdo je. U Chorvatů ZG - Záhřeb, ST - Split. Slovinci LJ - Lublaň, MB - Maribor. Srbové BG - Bělehrad, NS - Novi Sad atd. Bosňané mají jedno písmeno, které je stejné v cyrilici jako v latince - T, E, M, J apod. Jinak se ale město nepozná...
    A tady je jádro problému. Oni potřebují někoho, kdo pochopí jejich mentalitu, která je z jugo asi nejsložitější. Vedle Ašanina byl ve Slavii i Aračić, Slovinci Šeliga či Sanković. Všichni bez problému. Stejně jako Kerić, Pamić, Kukec v Ostravě. A podle mne Bosňany může do mužstva zapracovat jen ten, kdo s nimi přímo u nich pracoval. Jako Plíšek a jeho úspěchy... Ve Slavii bych asi moc nedával tomu naději. Právě viz Pinjo (Aračić nebyl zase špičkový a navíc se znelíbil Jarolímovi, ale jinak pohodář, párktát jsem s ním mluvil..)
    Takže asi tolik...

    • Re: Povzdechy starého slávisty - Bosna

      Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 10:59 |  
      0 0

      Zdravim, co na to vse napsat, panove Tolsimir a Alanor prozreli a pan Dobias , ktery jeste na pobockach minuly mesic vypravel, jak se vse zlepsuje. Ja mam vlastne takovy dotaz, plni klub vsechny zavazky vuci hracum , muze Rada ovlivnit nektere deje, kdyz treba Latka rekl v soukromi , ze klub pociti , ze ho neuvolnil . A co tedy muze Rada jako trener delat, kdyz nekteri hraci viditelne nechteji.Pokud patram po dalsich duvodech bidneho stavu ve kterem jsme , jde take samozrejme o nevyrovnane zavazky z minulosti,i o neschopnosti sportovniho vedeni i generalniho reditele jasne pojmenovat cesty k naprave, pro srovnani, Dukla pracuje s rozpctem 45 milionu, my na acko spotrebujem okolo 80 milionu, presto je Dukla dale. Nakonec bohuzel musim velmi nera d namirit osten do vlastnich rad, je normalni , ze vlastni fanousci opakovane hazi delobuchy do hriste jako v tento patek, kdyz pak mluvite s jeho kamaradem, dovite se , ze byl opily a nevedel , co dela,je zajimave , ze treba na Sparte v kotli behem podzimu nebyl delobuch jediny.

      • Re: Povzdechy starého slávisty - Bosna

        jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 11:52 |  
        0 0

        Když pod ním nechtějí hrát tak asi mají nějaký důvod ne?Tak by se podle toho co je to za důvod mělo vyřešit.Buď vyhazovem hráčů,kteří bojkotují zápasy nebo trenéra.

        • Re: Povzdechy starého slávisty - Bosna

          Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 11:57 |  
          0 0

          Rada se mel vyjadrit, ze uvazuje o rezignaci, duvody ale neuvedl, cast lidi obeznamena s vecmi okolo acka rika , ze nese velmi tezce neuspechy tymu, udajne to snad ma vliv i na jeho zdravi a ze proste nema vytvorene podminky k bezvadnemu chodu tymu.

        • Re: Povzdechy starého slávisty - Bosna

          jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 12:27 |  
          0 0

          Já sdílím jeden názor.Špatné je to odshora.Vynechám-li Řebíčka (jeho láska ke Slavii byla při koupi asi ta nejposlednější)a jeho úlety se Strakou později Radou atd. tak nemohu vynechat gen. ředitele Kusého,sport. ředitele Držmíška a všechny trenéry včetně asistentů.Co je tedy největší problém? Stanovení jasné koncepce pravomoce a hlavně zodpovědnosti všech těchto lidí.Už v tomto bodě je jasné , že pan Kusý při shánění peněz ne pro Slavii,ale pro pana Řebíčka ,aby už do Slávie on nemusel nic dávat udělal velkou chybu , že si nevyžádal od sport. ředitele a trenéra předložit jasnou vizi co chce mužstvo hrát, s jakými fotbalisty a jasný cíl kde by se s týmem chtěli pohybovat.Kdyby byl stanovený jasný cíl př.podzim odehrát do6 místa jinak půjdete nebo jste na zákl. platu tak jsem přesvědčený, že by celý trenérský tým včetně sport. ředitele ty hráče jinak burcoval a snažil se hned v zárodku něco změnit.V létě se vydávali prohlášení, že náš systém bude založený na zabudování mladších odchovanců a já to chápal, že snad budeme chtít hrát konečně modernější fotbal postavený na rychlosti(trend v celé Evropě)a namísto nějakého progresivnějšího trenéra jsme dokonce vykoupili za velké peníze snad nejposran...ho,alibistického trenéra v Čechách.Tady je asi zakopaný pes . Neumětelství sport. ředitele nadřízeného trenéra Rady,který nedokáže stanovit jasnou koncepci všech mužstev nejen Ačka a podle toho i personálně obsadit.O trenérovi Radovi jsem se již zmínil jen dodám, že jsem byl velký odpůrce jeho příchodu a jeho účinkování, naše hra a jeho alibistické rozhovory mi dávají za pravdu ,že jsem se nemýlil.

          • Re: Povzdechy starého slávisty - Bosna

            jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 12:41 |  
            0 0

            To co napsal pan Dobiáš je pravda.Plíšek je sice špatný trenér,ale tím,že trénoval v Bosně zná jejich mentalitu,ale také řeč a proto se nebojí do týmu zařadit tyto hráče.U nás by tohle nehrozilo,protože pan Rada umí z cizích jazyků pouze ruštinu a nechal se slyšet ,že žádné cizince v mužstvu nechce . Už jen toto o něčem svědčí.Vzdělávání se je nutné ve všech profesích a v každém věku.Já dám jeden příklad. Nevím sice kolik si vydělá ve Slávii dejme tomu Cicman nebo Frejlach a možná jiní,ale odhaduji,že to je 6místné číslo možná i o 1 nulu vyšší za rok ,tak bych tyto peníze investoval do daleko užitečnějších věcí třeba posláním trenérů na nějakou stáž např. do Atletika(když se říká jaké s nimi máme skvělé vztahy) nebo v zimním období udělání nějakého kempu pro zahraniční hráče kde by se mohl i vybrat nějaký fotbalista a další. Ale toto má být věcí sportovního úseku

  4. Re: Povzdechy starého slávisty

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 11:03 |  
    0 0

    jsem se podival na tiskovku a zjistil jsem, ze Rada celou dobu stavel STANDU SKODU. no a mi nadavame Milanovi :-)))

    k nasi sitauci reknu jen tolik.... Rada musi skoncit (nejlepe sam z rodinych duvodu). musi prijit utocnik. Kisel, Jarolim, museji usednout na lavicku nahradniku a pak bylo by vhodne aby prisel jeden hrac ve veku 29 - 33 let do zalohy (idealne Pitak), ovsem jasna osobnost tymu. do obrany? jen v pripade ze neudrzime Latku, jinak tady nevidim duvod nezkusit, Mikulu, Cepelaka, nebo Kolarika z juniorky.

    dale vidim jako naprosto nezbytne stanovit pro ostatni zapasy ligy stanovit jasny cil a to skoncit do 5 mista.

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 12:05 |  
      0 0

      Tak ted jsem si precetl info okolo Hornika ve Sportu, to jsou ale fakt kecy , kazdej kdo trochu ma moznost videt do deni v klubu vi, ze se Hornikem uz jednalo, sve o tom treba vi i Drzmisek, ktery by byl s podekovanim odsunut do funkce reditelle arealu v |Pocernicich, ktery defakto vede mistni sekretarka, ale Ivanek zase plka , ke kontaktu nedoslo, to je fakr kec.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Alanor (admin)     před 12 lety 26.11.2012 12:08 |  
        0 0

        A jak to vypadá s Horníkem a Držmíškem? Dá se čekat v zimě nějaká razantnější změna?

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Alanor (admin)     před 12 lety 26.11.2012 12:07 |  
      0 0

      Umístění je úplně fuk. Poháry jsou pryč, teď jde jen o to se zachránit (což si stále dost slávistů neuvědomuje), a to pokud možno co nejdříve, a pak začít (konečně!) budovat perspektivní tým s jasnou vizí a útočným pojetím fotbalu tak, abychom měli příští rok o co hrát.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        denydzlSKS     před 12 lety 26.11.2012 12:27 |  
        0 0

        Tenhle příspěvek si napsat před 3 lety, tak stačí jen používat "Ctrl+C - > Ctrl+V" ..

        Máme sice člověka, který nejspíš dokáže řídit klub jako společnost, ale chtělo by to někoho i na tu sportovní část, ta nás totiž zajímá asi nejvíc..

        Vždyť není možné, aby se dělaly takové "boty" jako příchody průměrných hráčů - Cicmana, Frejlacha, .. aby se šlo do sezony s jediným (nikterak kvalitním) útočníkem Škodou..aby se neudělala smlouva se solidním(i když problémovým) Pospěchem..To jsou věci, které snad pozná i průměrný fotbalový fanoušek bez trenérské licence a bez "zkušeností".

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 12:45 |  
          0 0

          Hele to, ze se delali prumerni hraci je jasne A duvody snad jasne , na jine nebyly penize , pozdeji ale prisli borci od kterych se cekalo vic tj treba Conka , Nitransky , Kisel a urcite mnozi dalsi, lec nezapadli, zase zdroje v kabine hovori o nejakych problemech smerem ke klubu, tezko soudit, hraci si proste neveri a neveri ani trenerovi, hraji svoji ligu, upozornovali jsme na to vicekrat, cesty k naprave vedou pres generalni obmenu kadru, pres nakup tvorivychj , ale levnych hracu treba z urovne jiz vzpominane Chorvatsske ci Cernohoraske ligy, myslim ze nam vyrazne muze pomovci uvazovany projekt, pokud tedy zase dojde k jeho naplneni. Na druhou stranu jsem Alanore hrozne rad za to, ze alespon ted nemlcite a mlcet nebudete, at proste Rada i dalsi vedi o nazorech Slavisticke verejnosti.

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 13:21 |  
          0 0

          Proč neudělat sport. ředitelem nebo hlavním trenérem Kubíka,vždyť Kusý tvrdil ,že je to dokonce jeho kamarád. Kromě toho, že byl vynikající hráč nejen u nás ,ale i v zahraničí tak byl asistent reprezentace USA,podle mě velice inteligentní člověk .Ale to je ta otázka .Kousnout do toho .

          • Re: Povzdechy starého slávisty

            slaviator     před 12 lety 26.11.2012 13:27 |  
            0 0

            Hlavním trenérem bych ho nedělal. Sportovním ředitelem s otazníkem, nedělal sportovního ředitele totiž v Hradci? Pokud se nepletu, tak jo. Tak zjistit nejdříve, jak si tam vedl...

            • Re: Povzdechy starého slávisty

              Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 13:52 |  
              0 0

              Kubik , bohuzel nepatri k zakulisnim hracum typu Pelty,. Kruly , Jinoha , ale treba i Reichla , nema podstatny tah na branku, nema otevrene dvre k nekterym tolik dulezitym lidem.

              • Re: Povzdechy starého slávisty

                jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 14:04 |  
                0 0

                Já myslel , že sportovní ředitel je tam od toho ,aby se staral o sportovní stránku věci a ne o tahání za nějaké nitky .To mi nejde do hlavy co s tím má co společné.

                • Re: Povzdechy starého slávisty

                  Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 14:24 |  
                  0 0

                  Sportovni manazer, manazer A tymu, vedouci A tymu ma ruzne ukoly , k tomu bohuzel patri i to tolik nemilovane fotbalove zakulisi, bez techto lidi se ani neuprdnete, v hospode jsme tipovali, kolikata by byla Slavia . kdyby takovweho sbra mela , dle naseho osma.

              • Re: Povzdechy starého slávisty

                slaviator     před 12 lety 26.11.2012 14:13 |  
                0 0

                Reichl a jeho koně beztak podstatně ztrácejí vliv.

                • Re: Povzdechy starého slávisty

                  Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 14:19 |  
                  0 0

                  Myslite, ze to nejak v realu na Dukle neni moc videt, jinak ale souhlas myslim, ze az budou volby do vedeni svazu, 2 mista v nejuzsim vedeni Dukla nema sanci obhajit

                  • Re: Povzdechy starého slávisty

                    slaviator     před 12 lety 26.11.2012 14:33 |  
                    0 0

                    Voženílek je out, Reichl taky a i Reichlovo lidi třeba v ORK to neobhájí.

                    • Re: Povzdechy starého slávisty

                      Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 14:50 |  
                      0 0

                      Kdyz myslite.........

                      • Re: Povzdechy starého slávisty

                        slaviator     před 12 lety 26.11.2012 14:56 |  
                        0 0

                        u ORK bych si i na to vsadil, že Reichlův kůň Haindlová neobhájí ORK...

                        • Re: Povzdechy starého slávisty

                          Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 15:01 |  
                          0 0

                          Ksefty se nedelaji v ORK

                          • Re: Povzdechy starého slávisty

                            slaviator     před 12 lety 26.11.2012 15:07 |  
                            0 0

                            kšefty se dělají v komisi pro stadiony, aneb Ústí nepovolíme, Dukle dá Voženílek výjimku :-)

  5. Re: Povzdechy starého slávisty

    Tonda     před 12 lety 26.11.2012 12:14 |  
    0 0

    V pátek jsem se těšil na zápas pomalu více než na derby. Těšil jsem se na dobrý výkon, neboť kdy jindy než po zpackaném podzimu si měli fotbalisti spravit chuť. Zlepšeným výkonem dát fanouškům zapomenout na špatný podzim a navíc nepokazit Standovi rozlučku.

    Po 40 minutách jsem si u toho fotbalu říkal, že mě to nebaví, a když jsme potom dokonce dostali gol, bylo mi to uplně jedno, nemrzelo mě to, žádné negativní emoce. Poté co náš tým předváděl celý první poločas jsem věděl, že nemáme šanci tohle otočit. Slavisti hráli otřesně. V poločase jsem chtěl jít domů, protože hráčům ani trenérovi absolutně nezáleží na svých fanoušcích a dokonce ani na Standovi. To co předváděli byla velká ostuda. Jen ze slušnosti ke Standovi jsem zůstal, chtěl jsem vydržet na celou jeho rozlučku až do konce, taky hlavně proto jsem na stadion dorazil. Vydržel jsem, ale bylo mi pořádně smutno, ani ne tak ze Standovy rozlučky, ale ze Slavie jako takové.

    Za Karla se tady nadávalo že se sestava hodně točí a že nemáme sehraný tým. Rada drží sestavu pohromadě a sehranost? čím dál horší. Týmový duch - nula nula nic, útočné akce (základ fotbalu mimochodem) - nula nula nic. Žádný herní systém - prostě nic. Zvýšená aktivita a snaha o vyrovnání - nic. Střelba na bránu - nic. Jediné co slavia umí je alibistická hra ve středu hřiště, kdy si to mezi sebou dávají obrana s def. zálohou. (Zřejmě Radův rukopis - hlavně nic nezkazit) Dále náběhy krajních obránců - nic. Útok v podstatě neexistuje, a takhle bych mohl pokračovat dále. Co tohle má společného s fotbalem? To bylo impotentní divadlo a jak někdo trefně napsal, reklama na zmar.

    Hráči mají kvalitu na nejhůře 5. místo v lize, o tom jsem přesvědčený. Tým je ale kompletně rozložený, nevěří si, hraje ustrašeně, bojí se útočit. Obraz hdy je příšerný. Hráči na hřišti nenechají ani polovinu toho co mají v sobě, jak už mnohokrát ukázali. Kde je chyba, v hráčích? V trenérovi? Já bych to viděl spíše na trenéra. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale i méně kvalitní můžstva umí hrát líbivý fotbal. I méně kvalitní hráči umí na hřišti udělat kličku, zrychlit hru, naběhnout do vápna ve větším počtu. Proč proboha hrajeme na 2 defenzivní záložníky? To jak pan Rada nasazuje hráče, budiž - lavička není kdovíjak kvalitně obsazená, ale proč nevyzkouší aspoň v treningu hráče junirky? proč si nevytáhne po nevýrazných výkonech hráčů áčka nějakého juniora a nedá mu šanci ukázat se aspoň na 15 minut v zápase. Víte proč? On ani neví že juniorka existuje, jak by si potom mohl vytáhnout někoho z juniorky když neví koho. A hlavně, z těchto hráčů nemá loby agentů vůbec nic a tím pádem ani pan "trenér". Takhle bych to viděl. Nedej bože že by se ukázalo že v juniorce jsou hráči kteří mají na 1. ligu. To bysme potom nemuseli kupovat tolik hráčů, že? Mimochodem hráčů po zranění, nechtěných hráčů co se jinde neprosadili, nebo jim končí smlouvy a musí se jim sehnat nový flek. Takovým hráčů vždy trvá než se dostanou do formy, a je otázka zda vůbec někdy. Je to strašný risk. Nicméně trvám na tom že pokud by hráči měli motivaci, hráli by uplně jinak a hráli bychom o poháry. Jenže... Pan trenér si ani není schopen přiznat že chyba je u něj. Proč by to taky dělal? To by byl sám proti sobě a peněz není nikdo dost. Raději to hodí na hráče. To jakým trenérem ve skutečnosti Rada je už ukázal v nároďáku a ukazuje to i tady. Je to trenér tak maximálně pro Teplice. Ty vždycky hráli antifotbal, a na to jim tam Rada stačil. Že s tím měli i výsledky? Vysvětluju si to tím, že nekopu umí rada k nefotbalovosti namotivovat mnohem lépe než technického hráče. A když má Rada technických fotbalistů celý tým, potom to jde vidět zcela jasně.

    POsledně jsem tady psal o neperspektivních hráčí v týmu - i oni mají svůj podíl viny, ale největší podíl viny je prostě v trenérovi a jeho schopnostech. V jeho "připosraném" herním stylu. To čeho jsme na zápasech svědky není ani fotbal. Fotbal je krásná hra. Krásná týmová hra, kde se hráči zastupují, nabíhají si do volných míst, Vše v rychlosti a s elegancí, krásně po zemí kombinují.Právě na tohle jsme byli u Slavie vždy zvyklí. Přeci fotbal je o golech a o týmovém výkonu, celkový dojem musí být pozitivní. Fanoušek si musí ze zápasu odnést spoustu zážitků. Ale určitě ne typu alibistické pomalé hry na středu hřiště. Když hráči nebojují, je tu přece trenér který je má od lavičky motivovat. Ale škoda slov.

    Za tohle všechno dávám vinu jen panovi Radovi. Když z poměrně kvalitních hráčů neumí dostat to nejlepší. On z nich neumí dostat vůbec nic. Jsem přesvědčený že hráči jsou na svých postech v rámci ligy nadprůměrní. Neříkám že na všech postech, ale na většině ano.

    Pokud toto vedení nepochopí, nemůže se nic zlepšit. Jestli je někomu líto těch peněz utracených za Radu, potom si může být jistý že ztráty jedině porostou. Hráči pod Radou se nezvyditelní, herní projev nezlepší, nezískají správné návyky, výkony týmu budou plus mínus pořád takové. - To odláká fanoušky, odláká to sponzory, a cena prodejných hráčů spíše klesne, nebo rozhodně nestoupne. Výkony slavie jsou a pod Radou zůstanou nemastné-neslané - nefotbalové až hanebné a nehodné Slavie - klubu který se vždy prezentoval krásným fotbalem, který si i právě díky tomu získlal tolik fanoušků.

    Omlouvám se za dlouhý příspěvek. Takto to vidím já, ten na jehož názoru vůbec nezáleží. Pokud by ale takových jako já mělo být více, budu rád a možná to něco ovlivní.

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 12:33 |  
      0 0

      Musim rict, ze jsme Radovi otazku Juniorky polozili v soukromem rozhovoru,rekl ze treba Drzmisek je na Juniorce hodne casto, ze komunikuje s Petrousem a mysli si, ze se uroven hracu precenuje.

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 12:53 |  
      0 0

      Nás je víc ,já třeba Radu kritizuju stále ,ale bohužel nám je to k ničemu jenom k tomu ,že si vylijeme to své slávistické srdce. Svůj názor jsem jenom v pár větách napsal výše.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 13:06 |  
        0 0

        Nesmi to byt ale hon , budme konstruktivni, snazme se ovlivnit skladbu kadru na jaro, chapu vsechny kritiky , ale do nekterych veci proste nevidime. Nenavidim lidi, kteri odepisuji trenera jeste pred vyjadrenim klubu, lidi kteri o Radovi pocatkem rijna jeste tvdili , ze je super trener, snazme se pochopit nektere veci, snazme se o sebereflexi i smerem k fandum, za ktere klub zaplatit silene penize na pokutach, snazme se je donutit , aby rekli , co zamysli s nasim milovanym klubem, ne kecy o zajistenosti sezony , ale konkretni veci smerem k projektu talentovane mladeze , oddeleni skautinku a v neposledni rade i pravdu o vyplatnich terminech a pod.

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 14:00 |  
          0 0

          Jaký hon? S kádrem jaký měl on na podzim uhrál 18 bodů.Nevyhrál jediný zápas venku a ani nejmenší náznak ofenzivního pojetí.Plašan Straka s horším kádrem a nenávistí fanoušků v zádech udělal stejně dokonce o bod víc (myslím) .Tak jakýpak hon.Proč se ho tak vehementně zastáváte? Jste kamarádi z války nebo co?

          • Re: Povzdechy starého slávisty

            Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 14:08 |  
            0 0

            Kdybych vam vypravel , co jsem si s nim pred drahnou dobou uzil, patrne by jste mi neveril, nemam ho rad, vadi mi jeho povaha i jeho vysledky , ale odmitam se pripojit k nahle procitnuvsim mistnim odbornikum. Moje prispevky patrne znate, ty odhadly vyvoj v nasem klubu uz v zari, vite co je problem fandove nikdy nevidi do zalezitosti uvnitr klubu a muzete i verit, ze to proste neni jen o Radovi, ale predevsim o fungovani klubu a v nasem pripade i o cilech.

            • Re: Povzdechy starého slávisty

              jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 15:16 |  
              0 0

              Pro:Jiri1-Já nejsem náhle procitnuvší odborník.Ani si nemyslím,že jsem nějaký odborník.Jsem jen obyčejný letitý fanda Slávie, který má na všechno svůj názor ,který se snažím neměnit každým zápasem.Svůj názor třeba na trenéra Radu jsem napsal ještě před jeho příchodem a některé jeho pozitivní kroky jsem i zde napsal. Bohužel těch pozitivních v tomto podzimním ročníku bylo hodně málo. Do zákulisí chodu klubu nevidím a ani nechci vidět.Ale jen bych vás chtěl požádat pokud taháte z klobouku zaručené informace tak to tady napište naplno a po kousíčkách a ještě zabalené do tajemného roucha.Souhlasím s vámi, že fotbal je svinstvo ,ale právě proto když vy jak píšete ,že máte nějaké vazby na vedení tak proč na to nepoukážete někde jinde než tady.

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Alanor (admin)     před 12 lety 26.11.2012 12:59 |  
      0 0

      Pěkný názor. Slávistická veřejnost se rozchází v tom, zda je kádr silný, nebo slabý a hraje jen to, na co má. Já souhlasím s Tondou, podle mě máme nadprůměrný kádr, který by měl být výše a měl by předvádět lepší hru.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 14:09 |  
        0 0

        dle toho co tu ctu jsem dospel k nazoru: Rada ven!!!

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      PtakKuku     před 12 lety 26.11.2012 14:29 |  
      0 0

      Přes to všechno si myslím že by byla chyba Radu propouštět, nechal bych mu čas do konce sezony.

      Hráči ho dle mého názoru respektují. S jeho základními sestavami jsem většinou buď souhlasil, nebo jsem je alespoň chápal. I když jsem z posledních zápasů otrávený, mám tak nějak pocit, že oproti předchozím trenérům je to aspoň průměrný trenér.
      a ne nekompetentní magor (Straka), nebo asistent nevědoucí si rady (Petrouš, Poustka).

      A co je nejdůležitější, nemyslím si, že bychom mohli sehnat v současné situaci kohokoliv lepšího.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 14:40 |  
        0 0

        Ano, to je rozumny nazor, lidi ktere bych chtel nejsou volni, ve Slavii vidim u mladeze taky nejmene 2 lidi, ktere bych si umel v teto pozici predstavit, ale oni nechteji, proste nechteji, Rada musi bud do leta prokazat ze na to ma , nebo odejit, hodne lidi mluvi o Kozlovi, to je zcela nemozne, Ja bych si umel predstavit treba Psotku, ktery splnuje nejen tu trenerinu , ale i tu praci v zakulisi a navic to s jeho sucasnou praci nevypada na dels perspektivu.

  6. Re: Povzdechy starého slávisty

    slaviator     před 12 lety 26.11.2012 13:14 |  
    0 0

    Jak byste nesli, kdyby se v zimě vrátil KJ?

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 13:28 |  
      0 0

      A tuhle znate, jestli ne kamos Slůaviator prida jeste jednu, treba o odchodu Rebicka, ta by mohla bejt aktualnejsi.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        janko (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 14:26 |  
        0 0

        ...ono se něco šušká?

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      petrjir     před 12 lety 26.11.2012 13:28 |  
      0 0

      Rozporuplně. Na jednu stranu rozjebal úspěšný kádr, neuměl a nechtěl pracovat s odchovanci, peníze byly vždy až na prvním místě, na druhou stranu úspěšnější trenér tu v novodobé historii nebyl. Ale u něj byl problém, že neměl nad sebou silnou ruku, která by řekla tohle už ne. Ale z Asie má vyděláno víc než dost, tak se třeba mohl změnit...

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Tonda     před 12 lety 26.11.2012 13:33 |  
        0 0

        Nebo by ta silna ruka nad Karlem byla ta Hornikova. :) Ale ted vazne, pro me je Hornik naprosto neprijateny. Jen velmi tezko bych se s timto srovnaval.

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 15:54 |  
          0 0

          Já myslím, že Kusý by ho dokázal zpacifikovat i sám... Je to profík - stačí se podívat, kam teď hokejové PCE směřují...

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Tonda     před 12 lety 26.11.2012 13:31 |  
      0 0

      S Karlem by byla alespon nadeje ze se situace na hristi za sezonu zlepsi. Jejich fotbalova filosofie je diametralne rozdilna. S Radou jsem na pohledny fotbal a samozrejme vysledky uz nejak rezignoval.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        slavec     před 12 lety 26.11.2012 13:52 |  
        0 0

        Taky si myslím,že Jarolím by udělal v kádru pořádek a navíc on dokázal hrát se slávií nejhezčí fotbal který kdy hrála...je to pán trenér,který ví co dělá,jen by nad ním opravdu musel být někdo kdo by ho hlídal v rozhazování ... Škoda jen,že v Arábií si ho schválí a peněz tam má tolik,že by o návratu asi ani neuvažoval...Každopádně RADA musí PRYČ !!! totálně destruktivní neperspektivní trenér.

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          dArtagnan     před 12 lety 26.11.2012 16:49 |  
          0 0

          Nejhezčí fotbal jsme hráli pod Beránkem.

          • Re: Povzdechy starého slávisty

            bongor     před 12 lety 26.11.2012 17:38 |  
            0 0

            Jo to bylo taky moc hezký,stavěl bych to do stejné roviny s KJ.
            Beránek měl smůlu.že tady za jeho vlády byla moc silná moc bolševika,takže to Slavii drželo na "věčně druhém" místě.Jinak by určitě musel něco vyhrát,stejně jako Karel.

            • Re: Povzdechy starého slávisty

              dArtagnan     před 12 lety 26.11.2012 18:15 |  
              0 0

              Přesně, vzpomínám si, jak bolševici se strašnou holomajznou na jaře neztratili ani bod. Všechno výhry 1:0, góly z penalty, ve třetí minutě nastavení apod, Košťál vysmátý od ucha k uchu, prostě klasika. Proto chápu, že spousta slávistů na tuhle dobu nevzpomíná. Ale fotbal jsme hráli fantastický, v lize i v Evropě.

              • Re: Povzdechy starého slávisty

                Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 19:02 |  
                0 0

                vzpominam,jak kdysi nejake jaro dotlacil lokvenc balon do branky i s golmanem a sparta vyhrala jedna nula.to byl des tehdy

                • Re: Povzdechy starého slávisty

                  bongor     před 12 lety 26.11.2012 20:00 |  
                  0 0

                  To byly okaté případy,ale ono úplně stačilo,když za poločas odpískal proti nám deset přímáků z poloviny hřiště,on už se nějaký ujal,i když ale třeba ten šoulův byl taky podle této kuchařky.Ty výsledky 1-0 byly v ročníku,kdy jsme vedli po podzimu snad o deset bodů/nedívám se na statistiku,jen mě to tak napadlo/

                  • Re: Povzdechy starého slávisty

                    slaviator     před 12 lety 27.11.2012 09:39 |  
                    0 0

                    A pan budoucí alpský hoteliér Košťál řek, že když se někomu to nelíbí, ať jde třeba sledovat zápasy v kuželkách...

  7. Horník

    Tonda     před 12 lety 26.11.2012 13:57 |  
    0 0

    Když tak nad tím přemýšlím, napadají mě 2 varianty kterých se docela bojím. Buď je to s tím Horníkem jenom kachna záměrně vpuštěna do medií, aby se odvrátila pozornost od něčeho jiného, nebo je to pravda, a může to mít souvislost s podobným nástupem nechtěného Straky před rokem. Že by šlo včetně předváděné hry o nějakou snahu otrávit fandy od fotbalu, protože vše je špatně. Nakonec i ten Straka to musel vzdát a odejít sám.. Tohle se mi jednoduše nelíbí.

    • Re: Horník

      slaviator     před 12 lety 26.11.2012 14:16 |  
      0 0

      Pokud mám dobré info, tak Horník měl přijít už loni v zimě, ale téměř na poslední chvíli to zarazil Platil.

      Ono nic není černobílé, ani Platil...

      • Re: Horník

        Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 14:21 |  
        0 0

        To jsou kecy jednoho redaktora , kterejch se chytil okamzite celej stab ctenaru, Platil v te dobe resil predevsim co dal s penezi, kterych bylo malo a podobne je to doted.

        • Re: Horník

          janko (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 14:25 |  
          0 0

          No tak on to Horník v jednom rozhovoru sám přiznal, že tam oťukávačka byla. Stejně jako se Pelta přiznal k tomu že nad ním přemýšlel. Každopádně pro mne je ten chlap naprosto nepřijatelný. Nevěřím, že by tady vydržel a nevěřím, že je někdo tak tupý aby po tom extempore se strakou přitáhl další kontroverzní osobu.

          • Re: Horník

            Tonda     před 12 lety 26.11.2012 14:27 |  
            0 0

            to je právě to, jestli to není záměr. Když si vzpomenu na anketu kterého trenéra bysme chtěli, tak jak Straku tak Radu jsme vyloženě nechtěli, a ejhle ...

      • Re: Horník

        PtakKuku     před 12 lety 26.11.2012 14:24 |  
        0 0

        Vím že budu znít trochu jako pan Jiří, ale podle mých informací zevnitř klubu byl Platil člověk kterému můžeme vděčit za záchranu klubu, člověk kvůli kterému nenastala stávka nebo nějaký hromadný útěk hráčů a jediný profesionál ve vedení Slavie.

        • Re: Horník

          slaviator     před 12 lety 26.11.2012 14:35 |  
          0 0

          Taky jsem to slyšel. Na druhou stranu - Platil možná byl dobrej manažer, ale měl děsně špatný PR a děsivou komunikaci s fanouškama, kdy překonal i Doležala.

          • Re: Horník

            PtakKuku     před 12 lety 26.11.2012 14:41 |  
            0 0

            O tom žádná, vždycky jsem si říkal proč mu ty rozhovory někdo nezakáže, když je tolik nezvládá.

            • Re: Horník

              slaviator     před 12 lety 26.11.2012 14:45 |  
              0 0

              Nebo prodej odchovanců do Jablonce, kdy upřímně mě nejvíc mrzí asi Valeš. Ale i další by se nyní hodili. A hlavně, podle mě odešli za málo. Na přestup Dočkala do Liberce jsme nadávali, ale ten šel alespoň za dvacet mega...

              • Re: Horník

                Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 15:01 |  
                0 0

                20 mega?to jsi vyhrabal kde?

                • Re: Horník

                  slaviator     před 12 lety 26.11.2012 15:16 |  
                  0 0

                  Tak pardon, omlouvám se, šel za deset mega plus procenta z dalšího prodeje... Měl jsem zafixováno, že dvacet. I když se to nakonec na těch dvacet vyšplhat mohlo.

                  • Re: Horník

                    Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 15:30 |  
                    0 0

                    tech deset mega jsi vyhrabal kde?

                    • Re: Horník

                      slaviator     před 12 lety 26.11.2012 15:44 |  
                      0 0

                      Informace od Doležala.

                      • Re: Horník

                        Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 15:50 |  
                        0 0

                        dolezalovi neverim ani nos mezi ocima,natoz prestupove castky za hrace

                        • Re: Horník

                          marek018     před 12 lety 26.11.2012 20:10 |  
                          0 0

                          Bylo to 17M a procenta,potvrdil to i Liberec,zas bych vsude nevidel konspirace. Vachy a Dockala je skoda,ale za oba jsme dostali na ligove pomery super prachy. S ostatnimi prestupy je to slabsi.

              • Re: Horník

                janko (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 15:04 |  
                0 0

                Ale no tak. Za Platila se do Jablonce pakoval jen Vaněk a Valeš + práva na Hlouška. Všichni ostatní Eliášem počínaje přes Kovaříka a Jablonského odešli když o Platilovi ve Slavii nebylo vidu ani slechu. Zas tu nemíchej hrušky s jabkama.....

                • Re: Horník

                  slaviator     před 12 lety 26.11.2012 15:18 |  
                  0 0

                  Mám pocit, že nejen ti dva, ale že i někdo z dorostu?

        • Re: Horník

          Barra     před 12 lety 26.11.2012 15:02 |  
          0 0

          Jsem rád že se objevil tento odlišný názor na Platila. Potvrzuje slova Karola Kisela, který si také Platila zastál. Situaci neměl v té kritické situaci, kdy šlo o přežiití klubu, vůbec lehkou.

          • Re: Horník

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 15:53 |  
            0 0

            No tak mnoho z nas vi, ze lide uvnitr slavie mluvi o Platilovi uplne jinak a ze jeho povest mezi nimi je jako noc a den oproti jeho povesti mezi fanousky.. tezko spravedlive hodnotit, nicmene jeho prezentace navenek byla prinejmensim nestastna. Zajimave je, ze Kusy je vlastne opacny pripad..

    • Re: Horník

      Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 14:22 |  
      0 0

      Tondo, já si myslím, že platí 3 varianta. Je to mediální akce buď samotného Horníka (přes spřátelené novináře), aby sehnal lepší angažmá nebo novinářů samých. Proč si nekopnout do někoho, kdo je dole, že ?

      • Re: Horník

        Tonda     před 12 lety 26.11.2012 14:26 |  
        0 0

        snad máte pravdu

          • Re: Horník

            janko (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 15:07 |  
            0 0

            No už dlouho byl klid. To je jak naschvál. Vypustí se balonek s fámou, a když to na diskuzních forech vyvolá bouři nevole tak toho člověka vezmem. Njn, a pak se zase budou divit až budou mít fans na ploše.....

            • Re: Horník

              janko (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 15:12 |  
              0 0

              ..."Ve hře byli původně tři muži – Pavel Kuka, Vladimír Šmicer a Ivan Horník, který však nemíní přijmout roli nějakého poradce nebo druhořadého funkcionáře v pozadí. Alespoň v tomto smyslu to konzultoval s majitelem Slavie Alešem Řebíčkem, který má ve všem poslední slovo, neboť je jako soukromá osoba majoritním akcionářem a ze svých zdrojů už „nacpal“ do klubu kolem 380 milionů korun (včetně vyrovnání starých závazků)"....

              Z těchto pánů nakonec Horník jo? Tomu říkám opruz....

              • Re: Horník

                slaviator     před 12 lety 26.11.2012 15:22 |  
                0 0

                Šmíca je na sportovního ředitele moc hodnej kluk, Kuka taky. Ale je ostuda, že ani jeden z nich ve Slavii nedělá v nějaké funkci!

                Slavia s Kukou, se Šmicerem, s Vlčkem ve vedení nebo jako s trenérama u mládeže a Kozlem, Suchopárkem, Poustkou a Vaniakem jako trenéry A týmu by byla brána fanoušky úplně jinak než dnes, byť by hrála taky o záchranu jako dnes...

                • Re: Horník

                  Khadgar     před 12 lety 26.11.2012 18:40 |  
                  0 0

                  Kuka jako funkcionář všude vyhořel, a není to náhoda. Navíc tam po něm zůstalo dost bordelu.

              • Re: Horník

                jane (admin)     před 12 lety 26.11.2012 21:35 |  
                0 0

                Hornika povazuju za nesmysl, uz jen kvuli tem dvema dalsim jmenum Kuky a Smicera - Rebicek vuci nim ma urcite vyhrady, tezko by byli v trojici kandidatu.

            • Re: Horník

              slaviator     před 12 lety 26.11.2012 15:13 |  
              0 0

              Hlavně tu nechci Pitáka, nevím co by u nás takovej přestárlej hráč proboha dělal. Máme Lukáše Jarolíma, tak bych mu hlavně prodloužil o tři roky smlouvu, než od nás odejde. A taky nechci žádnou posilu do útoku, je to luxus, góly jsou nadstavba, tak nám bohatě stačí Milan Škoda. A nezkoušet dorostence a hráče z béčka, beztak to neumí, nejsou zkušení jako třeba Hubáček nebo L.Jarolím, tak ať Radu proboha ani nenapadne na béčko zajít, byla by to ztráta času.

          • Re: Horník

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 15:43 |  
            0 0

            to je snad zlej sen.. je vubec mozny, aby rebickove byli tak zabedneni?

            • Re: Horník

              Tonda     před 12 lety 26.11.2012 15:46 |  
              0 0

              tohle se deje zamerne

                • Re: Horník

                  Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 15:58 |  
                  0 0

                  muze bejt

                • Re: Horník

                  Tonda     před 12 lety 26.11.2012 16:03 |  
                  0 0

                  pan Jiri vam na to rad odpovi, ja to nevim.
                  ale rekl bych ze je to dalsi postupny krok k tomu absolutne znechutit lidi fandici slavii.

                  • Re: Horník

                    Tom     před 12 lety 26.11.2012 17:18 |  
                    0 0

                    Ač má Horník temnou minulost ... Vem si jak se pod ním dařilo Spartě (myslím že to byla ta éra kdy došli až do čtvrtfinále LM ) Co udělal s malinkým klubej jako Žižkov a ted v Chomutově ... Já bych byl za něj šťastnej

  8. Re: Povzdechy starého slávisty

    smolda21     před 12 lety 26.11.2012 15:20 |  
    0 0

    Pane Řebíčku jste srdcem sparťan, chcete Slavii opravdu pomoci?Jaký je Váš cíl?opravdový?jako v politice?Nechal jste se slyšet, že chcete vrátit slavii, kam patří, pokud to jsou pro Vás boje o evropské poháry a myslíte to vážně, tak jste opravdu hlupák a fotbalu opravdu nerozumíte ani z pozice fanouška, ani z pozice, že vůbec chápete, nějaké vedení nejaké spolešnosti?nemluvím o vašich společnostech fungujících, které fungují na základě toho, že jste byl politik a hlavně hrozná ...takže pokud to myslíte vážně a nejde Vám jen o praní špinavého prádla a opravdu Slavii chcete pomoct a jste srdcem Slavista, tak ji pomůžete, když budete chodit jen fandit, opravdu, sám přicházíte o svoje peníze. Pokud nejste ani schopen vybrat si lidi do vedení podle odbornosti a né kamarádství, nikdy se nikam nepohneme, protože tomu nerozumíte a ti lidé co tam momentálné pracují, to také neumí, asi jste si toho nevšiml, ano je to tak, když budu mluvit o lidech co byli před Vámi již na nějakých postech, uvědomte si, že to sice můžou být odborníci, ale také jim mohla dojít šťáva a nemají klubu co dát, tak pokud s Vámi nekomunikuje anděl strážný slavie, což předpokládám, že né a chcete u toho zůstat z jakéhokoli důvodu, protože je Vám to nežeru, že chcete klubu pomoci, takže: zbavte se rodiných příslušníků a kamarádíčků v klubu, peníze jim můžete posílat na vkladní knížku, jestli jim chcete pomoci, nemusí to být slavistické peníze, tolik jich zase nemáte (myslim ty, které chcete vložit do klubu), fotbal je totiž prodělečný skoro všude, to jste asi nepostřehl, takže tady nikdy neviděláte, pokud vám jde zároveň i o klub, chcete diváky, tímto stylem jich nikdy nebude více, ted chodi jen opravdu srdcari, ktery prezijou i totalni nefungovani klubu bez jakekoliv koncepce na úrovni krajského přeboru a chteji klubu pomoci, ze si koupi pernamentku ci listek na zapas, ted uz bohuzel chybi i bojovnost hracu, ale to je trenerova chyba a jeste vetsi vase, ze ho zamestnate, vsechno smrdi od hlavy, chapeme se? slavisti, kdyz nic jineho, chteji chodit, alespon na fotbal, kde uvidi bojovnost,koncepci trenera, manazeru, vedeni, jenze koncepci nebudete mit bez odborniku a ti nepujdou do klubu, kde nechce nikdo trenovat, hrat, to neni ani uz tak otazka penez, ale srcari uvidi, ze to nema, smsl, hracum bez kvality to je u prdele, ty sami neodejdou, nedostanou nikde takovy penize, kluci z b tymu a nahradnici ve forme vam taky utecou, pokud budou mit prilezitost, kdyz vedi, ze nedostanou sanci dostat se na travnik na ukor hracu se smlouvama za 400 tisic, kteri jsou 15 let za zenitem a hraji hur jak oni, nebudu jmenovat, nechci se nikoho dotknout, tady si ti hraci musi sami uvedomit, jestli opravdu klubu pomahaji a jsou prinosem, je spoustu veci, ktere muzete zmenit bez penez, usetrit je a pouzit jinak a jinde, uvidime v zime, pokud pujdete ale formou ceskeho fotbalu a prodate kazdy talent, nikam se nepohneme, pokud chteji odejit, tak to beru, ale jinak to nechapu a nechape to nikdo,

    Sel jste se svym kolektivem nejakou cestou, jak vidite, nefunguje nic, pokud opravdu nejsou penize na nic, na trenery,generalni manazery, vemte pane Petrouse spolu s b tymem, doplnte hracema ve forme, co maji kvalitu a nastane snad alespon system hry a bojovnost, mne osobne to staci, nemluvim o tom, ze klub je ma nejakou slusnou tradici zakladame si na fair play, slusnosti, respektu, bojovnosti, jsem povecinou intelktualove, kdy bych to mel srovnat s jinymi kluby, chytří fans, kteří bohužel vidime chyby, alarmujici je, ze je vidi uz opravdu vsichni... takze pokud chcete dostat na zapas 15.000 lidi bude to jen na derby, s tim se smirte, nejde o chyby, chybovati je lidske, ale spousta, opravdu spousta lidi nechodi jen kvuli vasi osobe a lidech ve vedeni, byli tady penize bylo tady vsechno, dobry trener, dobra koncepce, neni to dlouho, nemame nic, spousta lidi se zmocnilo svych pravomoci po svem a to se nesmi nikdy opakovat, proc o tom mluvim, pokud neudelate rozpocet takovy, ze bude kvalita na hrani ligy mistru, nikdy tolik divaku do ochozu nedostanete, protoze my slaviste chceme koncepci vsecho, kterou povedou slusny lide, kazdy chce zisk, chapu to, penize jsou vsechno, ale uz jsem nejak moc cetl, ze chceme radeji cistou 3 ligu nez to co bylo, slaviste si zaslouzi seriozni a slusne vedeni klubu, kdyz nic jineho, ja se netrapim, ja se trapim, tim, ze se trapi slaviste, srdcari, kteri zazili vsechno, netrapte prosim vsechny slavisty, slavistou byt je velmi tezke v posledni dobe, jenom same trapeni bez progresu, zlepseni ci restartovani klubu,

    milujte nas klub, jako ho milujeme my, nebo tahnete do prdele, s prominutim, uz nemuzu...

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      Jiri1     před 12 lety 26.11.2012 15:47 |  
      0 0

      Hele borce to jsi mu mel napsat, nez do toho dal 400 mega a zacal mit bezesne noci, asi maloktera investce se mu zatim takhle vymstila, ted uz chybi zalozit nejake sdruzeni typu,, Pryc s Hornikem ,, vyhnat zase par lidi , aby pri podpisovce acka neco znicili a muzes bejt spokojenej. Budte prosim Vas soudnej, alespon se snazi neco resit, moh to udelat jako Vins a poslat nas do hoven. Mona bych na tradicni misto Slavistickych rozlucek ze sezonou/ snad to m bejt koncem tohodle tejdne/ vyrazil rovnou se zatykacem nebo predbeznym opatrenim soudu zakazujici vstup Hornika do Edenu.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        smolda21     před 12 lety 26.11.2012 16:28 |  
        0 0

        jasan, ja ho nechci hanit, on se snazi,moc, ale dela to blbe muj nazor, nevidim do klubu, vidim jen to co je videt, udelala se spoustra prace, vetsina neni videt, jsme tajemni, to je dobre, ale kdyz uz nas hodne vidi, ze je neco spatne, asi opravdu bude, ma kolem sebe spatne lidi, omlouvam se vsem, uz jsem vychladnul

  9. Slavia člověka typu Horníka potřebuje

    tantalos     před 12 lety 26.11.2012 17:58 |  
    0 0

    Sami jste viděli, do jaké žumpy se Slavia po utkání se Spartou dostala. Jako obvykle odehrála zápas se Slováckem tak, že to vypadalo, jako kdyby ho zase prodala. Další výkony nebyly o nic lepší, první dojem z nich byl, že se ani nesnažila vyhrát a že si někteří hráči chtěli před Vánoci přivydělat na dárky.
    Hlavní chyba je pochopitelně v Řebíčkovi, protože jeho manažerské schopnosti stačí možná na to, aby sdělal Topolovi ministra, ale ve fotbalu se orientuje stejně mizerně jako kdysi Korbel, kterého taky okrádal každý, kdo mohl. Ani Kusý svou novou pozici zřejmě nezvládá, jinak by se konec podzimu nemohl opakovat.
    Za majitele klubu v Plzni, Spartě i Liberci dělají špinavou práci lidé, kteří nejsou na tom morálně o nic líp než Horník. Ono totiž není vůbec snadné nenechat se okrádat hráči, jejich manažery, rozhodčími a celou řadou dalších pijavek.
    Že Držmíšek na práci sportovního manažera nestačí, je jasné, o tom není třeba diskutovat. Někdo nový je třeba a musí mít dost ostré lokty, aby pročistil kádr áčka, povyházel ty růzmé Frejlachy a zvládl mlaďochy, kteří si o sobě myslí, že jsou jako Messi a chtějí stejný plat, v čemž je podporují rodiče, holky a hlavně jejich agenti.
    Nevím, co je pravda na náznaku, že za celý poslední průšvih může Laty, prý tak vzteklý, že nesměl jít do Německa. že celý mančaft rozeštval. Fakt ale je, že všichni ti starší, který měli mužstvo vést, zklamali. Kisel, Jarolím i Latka odehráli v posledních zápasech prd, a nikdo se nemůže divit, že to v téhle situaci mladoši nezachránilii
    Ostatně zahlédkl jsem Čontofalského a vůbec nevypadal, jako kdyby byl zraněný.
    Rada v téhle situaci jednal a mluvil jako idiot, ale dobře ví, že ho LJ a spol. můžou sesadit stejně, jako sesadili Stračenu.
    V téhle situaci to chce vládu tvrdé ruky. Horník alespoň vypadá, že by to mohl zvládnout. O Šmícovi i Kukovi bych pochyboval. Navíc Horník teď má přehled o levných hráčích z nižších soutěží. Třeba by se mu podařil někdo, jako býval Jiráček nebo u nás Forrest Gump na pravém beku.
    Já vím, nevypadá to hezky, jestli se uvažuje o Horníkovi. Ale já sám mít stejnou mediální pozici jako AŘ, tak by mi to bylo fuk. Aspoň nebude sám, komu fanoušci nadávají.

    • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

      Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 18:20 |  
      0 0

      nechapu proc se tady furt vetsina lidi navazi do frejlacha?tys ho letos videl hrat tantale nebo co,ze tady machrujes s vyhazovem?loni hral parkrat nic moc,ale tahle kritika za letosek je absolutne nezaslouzena a neobjektivni

      • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

        tantalos     před 12 lety 26.11.2012 18:24 |  
        0 0

        No tak mi pověz, kdy něco zahrál. Ne na hřeben ani na kytaru...

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 18:39 |  
          0 0

          ja ti to nemuzu rict,protoze jsem ho nevidel hrat,to je to co se ti snazim vysvetlit.tu blamaz v patek jsem nastesti nevidel a pohar v usti taky ne.o nejakych jeho dalsich startech letos nevim

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          Mike     před 12 lety 26.11.2012 18:45 |  
          0 0

          S Latkou mi to nesedí nebo nerozumím Tvým myšlenkám. Laty byl naštvaný, že ho nepustili do Německa, proto hrál blbě poslední 2 utkání a před tím výborně ? Tam mohl odejít v létě, kdy mu ještě běžela smlouva nebo teď po skončení podzimu. Že by 13 utkání to ,,vydržel" a potom to po 4 měsících v něm ,,bouchlo" se mi nezdá.

      • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

        Khadgar     před 12 lety 26.11.2012 18:42 |  
        0 0

        Frejlach za poslední tři roky nic nepředvedl, jeho přestup k nám byl naprosto nepochopitelný, spíš to vypadalo jako služba agentovi nebo něco podobného. Takoví hráči by se ke Slavii neměli ani přiblížit, natož do ní přestoupit.
        Jinak je zajímavé, že vždy, když na veřejnost prosakovaly nějaké problémy v kabině, byl u toho Lukáš Jarolím.

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 18:59 |  
          0 0

          Za rebelii vůči Strakovi mu spíše můžeme děkovat.Jinak bysme se toho kašpara snad nezbavili.A možná, že mu budeme děkovat i za Radu.

    • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

      dArtagnan     před 12 lety 26.11.2012 18:54 |  
      0 0

      Co tak sleduju, tak spousta lidí by tady Ivánka snad i uvítala. Z toho je mi pořádně na zvracení. Copak jste zapomněli, co nám tady 15 let Ivánek a jeho partička prováděli? Já můžu Řebíčkovi garantovat, že příchodem Horníka mu jeden fanda nadávat přestane, protože už nebude fandou. Rosen, Sisák, Řebíčci, Straka, Rada... a ještě Horník? To vážně ne, můj kalich přetéká, mám té žumpy po krk.

      • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

        jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 19:02 |  
        0 0

        Máš můj souhlas.Všechno má své meze. Vzývat tady úplatkářské lumpy , který patří spíš do basy je úplná zvrácenost.Stačí nám jeden ten nejvyšší.

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 19:07 |  
          0 0

          taky me prekvapuji nazory,ze nekterym fandum by hornik az tak nevadil.to mi pripomina dobu pred rokem,kdy nekteri psali,ze to same o strakovi.pripada mi,ze slavisticke hodnoty se vytraceji nejenom ve vedeni klubu,pokud tam jeste nejake jsou,ale i mezi fanousky.lidi zamyslete se,magori jako straka a hornik nejsou hodni slavie

          • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

            tantalos     před 12 lety 26.11.2012 19:27 |  
            0 0

            Popravdě řečeno, příchod Horníka by mě štval. Byla by to další ostuda, ze které máme v poslední době kabát. Jinak ale docela věřím tvrzení, že AŘ už nasypal do Sklavie 380 M, a tak bych chápal, že chce někoho osvědčeného. Ostatně se nezdá, že by fandům Plzně vadil Paclík (íčkova pradlena) nebo sparťanům Krula.
            Bývaly doby, kdy jsem tvrdě nesnášel tzv. kádrováky, prověřené soudruhy rozhodující o tom kdo má či nemá ten správný původ, a tak mě taky štve, když si kdekdo osvojuje právo vynášet nad někým soudy. Kdyby se dnes takoví kádrováci pustili zgruntu do fotbalu, těch "čistých" by zůstalo málo.
            Každopádně mě podivuhodné selhání Slavie v posledních šesti utkáních přesvědčilo, že je něco shnilého nikoli ve státě dánském, ale v mém oblíbeném klubu. A tak bych si přál, aby někdo ten hnis vyčistil. A chirurga s aseptickýma rukama nikde nevidím. A tak holt někdo ušpiněný.

            • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

              dArtagnan     před 12 lety 26.11.2012 20:27 |  
              0 0

              Vyhánění čerta ďáblem nikdy k ničemu dobrému nevede.

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          bongor     před 12 lety 26.11.2012 20:17 |  
          0 0

          Dokud tady budou vládnout týpky kalibru Kruly,Berbra,Poplety a tak dále,nemá cenu stavět na čistotě fotbalu.To by jim bylo velmi příjemné a my bychom skutečně leštili podlahy někde v divizi.
          Ale Horník jak tady bylo správně řečeno ,škodil Slavii přes deset let.
          A teď si ho vzít mezi sebe,to už by bylo moc i na mě.

      • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

        spojka     před 12 lety 26.11.2012 19:26 |  
        0 0

        Copak nám tady 15 let prováděli? Neprováděli nám náhodou totéž, co teď provádí třeba trio Svoboda, Mysliveček, Šádek? Spousta lidí tady adoruje Plzeň. U ní ta parta grázlů krytá Paclíkem nikomu nevadí? Krula ve Spartě je taky v pořádku? A člověk, který se sám přiznal k tomu, že cinkal celé jaro (všichni víme, že nešlo jen o jedno jaro) v pozici majitele Jablonce a zároveň předsedy celého fotbalu, to je taky v pohodě?

        Většina těch internetových "ochránců čistoty fotbalu" zná Horníka jen jako postavu z novin a před deseti dvaceti lety se o fotbal ještě ani nezajímala (pokud vůbec byli na světě). Ale zatímco Peltové, Paclíkové, Šádkové a další jsou OK, Horník jim vadí.

        Jestli vás současná Slavie, jejíž sportovní úsek vede Držmíšek, baví, tak prosím. Ale garantuji vám, že téhle fotbalové žumpy má zase po krk spousta jiných lidí.

        Ivan Horník udělal průser, za který byl potrestán (na rozdíl od výše jmenovaných). Můžete proti němu mít tisíc výhrad, ale fotbal umí. A o ten tu jde. Tak blbý, aby prováděl to, co před deseti lety, rozhodně není.

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 19:39 |  
          0 0

          uroven zdejsi diskuze jde do dobrych sracek.me nezajima zadny paclik,pelta nebo podobni curaci a uz vubec ne nikdo ze sparty.me zajima slavie a chci,aby tam byly normalni lidi.ten clanek na hattricku,ze ivan je ve fotbalovych kruzich stale dobre bran,protoze prakticky nikoho dalsiho s sebou nestahl,to jen dokazuje

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          vavicek     před 12 lety 27.11.2012 10:13 |  
          0 0

          Nesmysly. Horník fotbal neumí. Uměl akorát úplatky. Jakmile mu došly prachy na úplatky, tak hrál všude hovno.

        • Re: Slavia člověka typu Horníka potřebuje

          subHuman     před 12 lety 27.11.2012 13:31 |  
          0 0

          I kdyby už do smrti smrťoucí nepodplatil ani paní na veřejných záchodcích, tak jakožto SYMBOL KORUPCE v českém fotbale a jeden ze strůjců sparťanských úspěchů v 90. letech nemá tento člověk v našem klubu co pohledávat. Ten by tam neměl být vpuštěn ani jako divák.

          Naštěstí zřejmě nepřijde, ale tomu, že o tom náš majitel - tunelář v zimě uvažoval, o lecčems svědčí.

  10. Re: Povzdechy starého slávisty

    Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 19:51 |  
    0 0

    Zdravím Vás,
    po dlouhé době.. K povzdechům. Hra je na houby, to už jsem tušil, když přicházel Rada a ještě ho vypláceli z Teplic..no nic:( Můj pocit zesílil, když vyhnal Pospěcha a šel do sezony de facto s 1 útočníkem a to ještě pochybných kvalit.. Že by se měl pakovat, to si myslím dlouhodobě, otázka, koho všeho by si měl vzít s sebou. Ale co, že je majitel pitomec a vodí si za trenéry svoje kamarády, který na to nemaj a ještě jsou za zenitem, s tím se holt člověk dneska musí smířit. On v tom má peníze, on rozhoduje. Neznamená to ale, že to budu schvalovat. Co ale schválit nemůžu nikdy a s čím se ani nesmířím, je poslední nápad páně Řebíčka přivést do Slavie Ivana Horníka, člověka, kterej ve fotbale, ve Slavii a vůbec ve spolku slušnejch lidí nemá co dělat !!! Pravda, fotbal a bohužel ani Slavie spolek slušnejch lidí neni, ale tohle je pro mě zahození na hnůj a pošlapání všeho, na co kdy mohla být Slavie hrdá. Nejdřív jsem myslel, že je to špatný vtip, ale vypadá to příliš reálně a dává to logiku i v tom smyslu, že A. Řebíček, kterej vedl prasáckou politiku a žádná špína mu neni dost špinavá evidentně jinou cestu z problémů nezná, než uplácet, kšeftařit a domlouvat výsledky jinde než jak má bejt na hřišti. A s takovou Slavií já opravdu nechci mít nic společného. Mrzí mě to, ale tohle je na mě moc!

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 21:15 |  
      0 0

      největší sranda na všem je ,že ty o kterých se mi tady přeme si to ani nepřečtou a nebo když přečtou tak si říkají asi něco jako-Podívejte jak se rozčilujou to je prde....a dají si na tu prču někde v Dubaji ještě jednu sklenku 5 hvězdičkového koňaku a poplácají svoji asistentku po holém zadku.A vy holoto šup koupit na jaro pernamentku.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        jarodo57     před 12 lety 26.11.2012 21:25 |  
        0 0

        Sodoma Gomora. Gesta,fráze,přehnané sebevědomí,neúcta k historii, a další .Nevadí nám zloději mezi náma, absolutní morální rozklad.Tak jestli tohle se vám líbí a je v pořádku?

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      lassiter     před 12 lety 26.11.2012 21:37 |  
      0 0

      Vidím to podobně, no vlastně úplně stejně. Jak to tady čtu, je to hezký střet pragmatismu a idealismu. Já jsem asi pořád trošku idealista, fotbal jsem začal pobírat v devadesátých letech a ať byl Leška jaký byl, tak za něj pro mě byla Slavia pořád něčím, čemu paní Bicanová říkala "noblesní klub". A pro mě je přesně tohle důvod, proč se Slavií sympatizovat, proč ji fandit a ztotožnit se s ní. Ten klub měl prostě něco navíc, byl něčím jiný. Bohužel se to začalo vypařovat s příchodem vidláka Doležala a od té doby je to jenom horší. Navíc sem salámovou metodou přicházejí do Slavie osoby, který si tu člověk nikdy nedokázal představit, a každá další (až na výjimky) je těžší kalibr. Kdyby mi před čtyřmi lety někdo řekl, že Slavii bude vlastnit zloděj Řebíček, řídit vyděrač Řebíček, trénovat sparťanský šašek Straka a ředitele dělat zkorumpovaný sparťan Horník? wtf, kam to kráčíš Slavie?

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        subHuman     před 12 lety 27.11.2012 13:28 |  
        0 0

        Děkuji za názor, už jsem se obával, že jsem v něm osamocen.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        honzam     před 12 lety 27.11.2012 18:27 |  
        0 0

        Moje řeč, vidím to úplně stejně.

    • Re: Povzdechy starého slávisty

      spojka     před 12 lety 26.11.2012 22:06 |  
      0 0

      Podle odpovědí Kusého na oficiálních stránkách ne.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        Kornovo     před 12 lety 26.11.2012 22:14 |  
        0 0

        ja chci kusemu verit,ale mluvi tam o vyrazne zmene ve sportovnim useku,tak uvidime.kazdopadne snad se zbavime drzmiska

        • Re: Povzdechy starého slávisty

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.11.2012 23:20 |  
          0 0

          Každopádně se Kusý na ofiko stránkách od příchodu Ivánka distancuje či to jasně dementuje.Myslím že by to byli dva kohouti nechci napsat na čem.Věřím názoru že Kusý ma Slavii tak trochu propachtovanou a bere to jako osobní výzvu s ní něco dokázat i když zjevně nečekal v jakém bordelu se Slavie nachází.Na moji otázku odpověděl: že to se Slavii nebude vůbec lehké.Nezbývá než věřit že se mu to snad povede,ale nebude to za rok jak se zde někteří naivní diskutéři domnívají a myslím že vím o čem mluvím.Poradím důkladně číst mezi řádky v jeho odpovědích na ofi stránkách.

      • Re: Povzdechy starého slávisty

        piero (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 07:52 |  
        0 0

        Tak ne Horník, ale Luboš Kubík, by měl být novým sportovním ředitelem.Ten zřejmě patřil mezi okruh lidí ,se kterými by rád Kusý spolupracoval. Nevím, zda to bude za nejlepší volba, ale před časem, když dělal šéfa klubu svého tchána, tak moc úspěšný nebyl. Snad se zdokonalil v té Americe.

  11. Pan Jiri eins je provokatér

    Dobi     před 12 lety 27.11.2012 00:31 |  
    0 0

    Vážení, nikdy jsem na nikoho neútočil, nezesměšňoval! Domnívám se, že i na SN je něco, čemu se říká demokracie - pokud se neurážíme - přemýšlím o každém názoru a koriguji svůj! Pak Jiri eins napsal: "pan Dobias , ktery jeste na pobockach minuly mesic vypravel, jak se vse zlepsuje". Musím se obhájit... OP nemá pobočky, to má třeba spořitelna, banka, pošta, my máme ODBOČKY! Ale budiž, to je slovíčkaření. Poslední odbočka, kde jsem zatím byl, byla So 21.10. - brandýské posvícení, kam chodíme na kachničku i s partnerkami a jen jedinkrát ročně se hold nebavíme o fotbale!!! Takže nevím, kde pan Jiri eins vycucal, že žvaním na odbočkách o ideálu situace. Ano, bylo tu derby, ale to už je skoro 8 týdnu! Vy jste nebyli v euforii????? Já tedy ano. Už v tramvaji z Edenu! Pan Jiri eins asi ne! A pokud někdy někde něco vyslovím, tak vždy jen jako svůj názor - "z informací, které mám, usuzuji". Ale toto je typické české, slávistické: Ponížit, zašlapat druhého do země. Pane Jiri eins -nečest Vaší nepráci!!!

    • Re: Pan Jiri eins je provokatér

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 27.11.2012 08:57 |  
      0 0

      Panem Jiřím bych svoji mysl vůbec nezatěžoval, být Vámi.

      • Re: Pan Jiri eins je provokatér

        Jiri1     před 12 lety 27.11.2012 09:55 |  
        0 0

        Pane Dobias
        Vasi praci pro klub, pro nas i pro dalsi generace Slavistickych fandu si Vazim, jste vyjimecne nadan pisemnym projevem, ale prosim ted delate to same , co jste mi vytykal, vkladate mi do ust veci, ktere jsem nikdy nenapsal, o zvaneni, o Vasi nedemokraticnosti nebyla rec, vubec si nemyslim, ze bych se zabyval Vami jako soukromou osobou, slo z me strany o jasne dokresleni procitnuti nekterych lidi, kteri maji o dost lepsi pristup k informacim nez my ostatni a vubec nereagovali na nepriznivy vyvoj v klubu a mohli a to Vam vycitam, nic jineho.
        Ja taky nereaguju na nektere utoky , ktere jsou hodne za hranou jakehokoliv chapani, ale pokud mate pocit , ze jsem se Vas dotkl , tak se Vam omlouvam.

        • OdpověĎ

          Dobi     před 12 lety 27.11.2012 10:08 |  
          0 0

          Asi jsme si, pane Jiri1, neporozuměli, já jsem jen chtěl reagovat na to, že jsem na odbočkách vykládal, jak je situace dobrá. Nevykládal. Pravda, před více než měsícem jsme byli všichni v po-derbyové euforii, ale ta trvala přesně 3 dny. Ač Severočech, byl jsem v Ústí poprvé na fotbale - a hned vystřízlivění! Na to jsem chtěl reagovat, možná tak, jak asi jinak neumím - spoustou slov, což je asi zde na škodu. A zároveň i na slovo "pobočka". Tím že ctím odkaz "otců zakladatelů" OP, ctím i toto výrazivo. I tím je totiž Slavia jedinečná! Pro nás obyčejné fandy určitě!!! Jestli tam vznikl dojem o nějaké nedemokratičnosti, nebylo to míněno na nikoho z Vás / z nás... Už to, že tu píšeme svobodně, že můžeme nesouhlasit, ale i poučit se z myšlenek jiných!