Po ostudě v Českých Budějovicích mělo přijít rázné zlepšení v Hradci Králové. Podle očekávání se tak nestalo. Klidný týden vyústil v další klidnou porážku, tentokrát dokonce okořeněnou hned dvěma vstřelenými brankami venku, což se Slavii povedlo teprve podruhé v sezóně a potřetí v roce 2012. Stejně jako na počátku jara 2012 v Mladé Boleslavi to ale bylo k ničemu. Než se zabývat neustále tímtéž pořád dokola, podívejme se raději, jakou bilanci mají slávisté v polovině soutěže. A jsem rád, že práci za mne udělal už slamacek a mohu tak jen okopírovat jeho příspěvek zpod článku o zápasu v Hradci (dovolil jsem si opravit pravopis a občas doplnit :o)):
Po 15 odehraných kolech je celková bilance je 4-6-5. Zajímavá je ovšem bilance posledních 5 kol. 1-1-3 a to je třeba říct, že tři prohry přišly v řadě. Rovněž zajímavé je podívat se na bilanci zápasů doma, venku. Zatímco doma hrajeme s bilancí 4-2-1, venku je bilance otřesná 0-4-4. Co je zarážející je bilance skóre. Zatímco v domácích zápasech máme skóre 14:6, tak venku je to 5:11 z toho přitom tři zápasy končí 0:0. Podívám-li se na utkání z hlediska hráčů je zajímavé, že hrají prakticky stále stejní hráči. Celkem 15 [pozn. quelhara: nikoli tedy původně uvedených 16] hráčů má odehráno víc jak 450 minut. Z toho Vošahlík se zranil v průběhu sezony a Mičola zase přišel později. Tedy by jeden řekl, že tým by mohl být sehraný. Pokud pominu střídání vinou zranění, tak náhradníci odehráli dohromady jen 450 minut (bez nastaveného času). Pokud by jeden hráč pravidelně střídal v 60 minutě sám by nasbíral 450 minut. Z celkového počtu 45 možných střídání bylo využito této možnosti 35x, z toho 15x v posledních dvou minutách [pozn. quelhara: já napočítal 16 střídání v posledních 4 minutách, ale to je jen drobnost]. Jedno střídání bylo vynucené (možná ještě Jarolím šel dolů na začátku podzimu zraněn), z těch 15 střídání v posledních minutách se přitom zdržovalo jen 6x. V ostatních případech jsme buď prohrávali nebo vedli o 2 a více branek. (např. při výhře 5:0 hned tři střídání v 90. minutě).
Možná ještě zajímavější je, že máme hned tři hráče, kteří pokud jsou v základu, tak body nesbíráme. Koreš 5x základ a z toho tři remízy, Jarolím 7x v základu a z toho zisk pouhých 2 bodů a nakonec Čonka 7 zápasů a tři body. Z opačného pohledu Tusjak nastoupil v základu 8x a s ním v sestavě jsme uhráli 15 bodů.
Tolik tedy slamackův text, k jehož závěrečné části mám i já několik postřehů. Je to opravdu až zarážející, ale všech pět podzimních porážek mají společné jen tři hráče v základní sestavě: Hubáčka a Škodu, kteří byli v základu ve všech utkáních, a pak už pouze Jarolíma. První dva jmenovaní pochopitelně byli také u všech výher, Jarolím však ani u jedné! U všech výher byli pro úplnost dále v základní sestavě Čontofalský, Juhar, Nitrianský, Petrák, Latka, Kisel, Zmrhal a Tusjak. Dohromady tedy Slavia vyhrála všechny své zápasy, když hrálo z 11 hráčů 10 stejných! Jedenáctým hráčem vítězné sestavy byl dvakrát Vošahlík a dvakrát Mičola.
Ke střílení branek bych snad jen doplnil následující. 11 z našich 19 branek padlo v prvních pěti kolech ligy. V dalších deseti se slávisté trefili už jen osmkrát, pětkrát vyšli úplně naprázdno, dvakrát dali jeden gól a třikrát dvě branky. Co se týče skóre, tak posun oproti minulému podzimu tak vlastně znamená jen zápas proti Brnu. Loni jsme v polovině soutěže měli skóre 14:17 a 20 bodů, tentokrát to je o pět branek lepší (19:17) ale o dva body horší.
A nyní tedy krátce k dalšímu ligovému dění 15. kola. Plzeň za pomoci asistentů hlavního sudího zvítězila v Liberci. Čtvrtá výhra v řadě znamená nejdelší aktuální sérii bez ztráty bodu. Liberec, stejně jako Slavia, prohrál čtyři z posledních šesti zápasů (měl však těžší soupeře a zbylé dva zápasy vyhrál).
Sparta měla sice namále, ale nakonec Teplicím vstřelila kýžený jediný gól a vyhrála tak sedmý z osmi podzimních domácích zápasů. Teplice naopak prohrály sedmý z osmi podzimních venkovních zápasů.
Jablonec vyhrál v Olomouci a drží se tak v kontaktu s čelem tabulky, přestože z posledních pěti zápasů vyhrál jen dva. Olomouc prohrála podruhé v řadě.
Pátá už je po katastrofálním úvodu sezóny Mladá Boleslav, přestože má stále záporné skóre. Na tuto příčku si pomohla deseti body z posledních čtyř utkání.
Výborný podzim korunovalo Brno výhrou nad Příbramí, s 21 body tam před sezónou asi ani sami nepočítali. Brno přerušilo sérii tří proher v řadě.
V zápasech týmů na dolních příčkách tabulky porazila Ostrava Slovácko a opět se tak vyhoupla mimo sestupové příčky, Jihlava pak porazila České Budějovice a odvrátila bezprostřední nebezpečí.
Slavia je tak v polovině soutěže až jedenáctá, pokud však porazí Baník, může přezimovat při souhře ostatních výsledků dokonce i na pátém místě!
Statistické okénko - 15. kolo
Statistické okénko tentokrát trochu netradičně rozvede hlavně půlsezónní bilanci slávistů, kterou sepsal uživatel slamacek pod článek o zápase v Hradci (a za což mu patří velký dík!). Ostatních zápasů se dotkneme tentokrát jen okrajově.
Komentáře (64)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Kactus před 12 lety 21.11.2012 08:37 |ha, takze i statisticky se mi potvrdilo, co sem jenom tusil - jak nastoupi Jarolim, prohrajeme. asi ma spatnou karmu nebo co.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Viking před 12 lety 21.11.2012 10:10 |Já opravdu nepochopím, proč toho Jarolíma neustále staví. Herně nahovno, přínos nula nula nic. Co by se zkazilo tím, postavit 18-tiletého kluka, který by se alespoň omlátil když už o nic nehrajeme a všichni jsou v klubu spokojení???
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Pepino44 před 12 lety 21.11.2012 10:35 |A to si představ,že kdyby se povedl D.Jarolím,tak Lukáš bud mít asi předplacený další dvě sezony v základu.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 21.11.2012 10:43 |To uz fakt nevim, na jakem postu by ale Lukas hral... Museli bychom rychle prodat Petraka, aby mu neprekazel...
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Tonda před 12 lety 21.11.2012 10:49 |a co kdyz jsme prave uhodili hrebicka na hlavicku?
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Viking před 12 lety 21.11.2012 11:21 |Nechci nikoho podceňovat ale typologicky je David totožný fotbalista jako Lukáš a jeho přínos je sporný - nikdy to produktivní fotbalista nebyl, na jeho místo máme odchovance, zrovna Petrák je už dneska podle mě lepší (jestli ho ovšem Kusý v zimě neprodá Petráka za 15 mega do Ruska nebo Turecka). Navíc tady hrozí, že bychom je museli v kádru držet oba aby se jim splnil ten "velký sen".
Za této situace raději ani jednoho a v zimě Lukáše vyplatit.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Tonda před 12 lety 21.11.2012 11:25 |Jediný Jarolím kterého ve Slavii uvidím rád je Karel, ale s omezenými pravomocemi. Lukáš na ligu ztrácí dech, David by zase nemusel mít motivaci.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 21.11.2012 11:31 |Těžko říci, v jaké formě je David. Na úkor Petráka ho ale v sestavě vidět nechci, to je jasné asi každému slávistovi. Jeho angažmá by mi ale nevadilo, ovšem musel by počítat, že s bráchou si kopne leda na tréninku.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Jiri1 před 12 lety 21.11.2012 12:40 |Zdravim, panove diskuze o Jarolimech je dle meho soudu zcela mimo misu, Karel i kdyby snad skoncil bude diky svemu soucasnemu kreditu pro Slavii hodne cenove nedostupny , oba bratri uz maji svuj zenit za sebou, tomu nasvedcuje cely podzim hra Lukase a ani jeden ze zapasu, ktere se vydari nic nezmeni.
Slavii ceka nutna generacni obmena, je nutne spise doplnit rady stredni generace a vyztvorit novou osu tymu, ktera samozrejme utrpi odchodem Latky./pokud sezene odpovidajici angazma/. Nezavidim soucasnemu manazmentu ani jednani o novych snlouvach hracu, ktere Rada nechtel videt nebo mu z urcitych duvodu nezapadli do tymu a to vubec nemluvim o momentalne napjatych vztazich s nekterymi agenty hracu , se kterymi Rada driv chodil temer na pivko.
David Hubáček
Trinkle před 12 lety 21.11.2012 13:17 |Omlouvám se předem, že to roztahuji na dva příspěvky, přesto mi to nedá.
Nepřispíval jsem dlouhé měsíce (už od chvíle, kdy se s tímhle webem rozloučili pánové jako Z.Z. a přišla nová krev z oficiálek), ale pánové - tohle mě donutilo.
David Hubáček a novodobá Slavia jsou -ať se vám to líbí nebo ne- v podstatě synonyma a on odehrál téměř vše, co odehrát šlo. Že to nebylo pouze nouzové řešení dokazuje i éra pod trenérem Jarolímem, kdy jsme mohli mít téměř jakéhokoliv hráče české ligy a přesto kopal David. Ty nejkrásnější okamžiky novodobé Slavie, všechny ty krásný zápasy ...kdo podle vás kopal levého beka nebo stopera? Kdo byl opěvován za to, jak smazal dlouhány typu L. Došek, B. Wilfried nebo L. Kweuke i při svých 170 číslech?
Jasně, přišly slabší chvíle...stějně jako přišli na kteréhokoliv jiného hráče a nechtějte, abych našel komentáře, ve kterých se tu vyhazuje ze sestavy hráče jako Šmicer, Necid, Kuka, Vaniak a další.
Po zlaté éře přišlo chudší období, hráči nedostávali výplatu, na Slavii chodil dopis za dopisem od manažerů hráčů, řada jich odešla, David dál dřel.
Pánové, zamyslete se a v duchu si odpovězte - kdo z vás je takhle loyální ke sému zaměstnavateli, aby i ve chvíli, kdy je jasné, že zaměstnavatel stojí před krachem, nedostáváte výplatu a nejspíš už ji ani nedostanete - aby vy jste dál jeli na 100% a bojovali za něho? Tohle totiž on udělal.
...a teď, když po letech má tenhle "zaměstnanec" odejít, tak vy tu s naprosto vážným výrazem píšete, že si nezaslouží ani kytku a měl by být kopnut bez famfár do p*dele. Nezlobte se na mě,ale pokud tohle má čekat někoho, kdo Slavii věnoval 8 let své kariery a pomáhal ji tahat z nejhoršího i bez vidiny výplaty, pak co by mělo čekat vás, kteří toho pro Slavii neudělali ani setinu. Nechci, aby to vyznělo pateticky, ale jestli si pitomou kytku a potlesk nezaslouží za poslední roky on, pak už fakt nikdo.
Re: David Hubáček
Jiri1 před 12 lety 21.11.2012 13:31 |Prosim nepouzivejte expresiv, David dal drel, vsichni uz dnes vime , jak to cele bylo, chovani hracu v tomto obdobi ocenuji, ale to neznamena, ze by zustali zcela bez prostredku, radeji to nerozvadet, Hubacek skutecne odehral a jeste podle vseho muze odehrat par zapasu za nas klub , ale vek nezastavis , vidite to vsude , toto je jen dukaz. A vyrazy , jako vykopnout ci vysoupnout jsou take uvahy lidi bez toho fotbaloveho uvazovani. I proto si dovolim Vas pozadat , aby jste spis mysleli na budoucnost, kdo po nem, Slavia za ta leta pomohla Hubackovi 15 miliony a muze se stat , ze mu bude pomahat i po ukonceni jeho kariery, ted ale spis resme soucasne problemy , aby hraci brali vcas penize , aby v zime konecne prisli nejaci srdcai, ktere klub dnes postrada.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 21.11.2012 13:47 |Pane Jiří, nezlobte se na mě, ale mícháte tu dohromady dvě různé věci. Naprosto s Vámi souhlasím, že je nejvyšší čas hledat jeho nástupce, neboť přesně jak píšete -věk nezastavíš. Davidovi je pokud se nemýlím 36 let a není jediný fotbalista, potažmo sportovec, který by si v takovém věku zachoval svou výkonnost. Nicméně to, o čem já jsem psal se týká uplynulých 8mi let, nikoliv let následujících.
To, o čem jsem psal já, je Davidova minulost, to o čem píšete vy je budoucnost Slavie.
A za druhé -k oné poznámce, že má úvaha je typická pro lidi bez fotbalového uvažování. Pohybuji se poměrně vysoko v inftrastruktuře jistého východočeského fotbalového klubu a ve fotbalovém prostředí se na profesionální úrovni pohybuji prakticky celý svůj život, byť vyjma 3 sezon se jedná o druhou nejvyšší soutěž. Není mi jasné, jak jste ze dvou slov (z nichž jedno jsem ani nepoužil a vytáhl jste ho vy) dovodil, že stojím mimo. Neberte tuhle poznámku jako nějaký osobní útok, spíš jen jako určitý údiv:)
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 21.11.2012 13:50 |A ještě malá poznámka. I já souhlasím s názorem, že do druhé poloviny sezony by měl být do sestavy zapracován nový hráč, tím spíš když nám v podstatě o nic nejde. A je celkem jedno, ať se ten hráč bude jmenovat Štoch, Kolařík nebo Čepelák. Nicméně budu rád, když na lavičce mu bude David krýt záda, protože ten až vypadne pro zranění, bude to v 93 letech na rýmu;)
Re: David Hubáček
Jiri1 před 12 lety 21.11.2012 14:01 |Ne , ne , Vas prispevek ma muj souhlas, naopak i kdyz taky obcas podleham emocim, pricemz mi treba stvou zdejsi velmi opatrne a casto nekriticke prispevky nekterych lidi, tak chapu jejich rozpolozeni v sezone , kde jsme meli kopat vysse, jenze ne vse co vypada zvenku jako skvele a je tak prezentovano je skutecne bez vad, takze , co se tyce Huba , Ja si myslim, ze cas rozloucit se s nim jeste nenadesel a to vzhledem k situaci uvnitr klubu a myslim si , ze naopak protistrana si mysli , ze je mozne kopnout vsechny do zadku a ono to nejde , treba kvuli jejich smlouvam. Proste ted je na Radovi, ab ukazal co umi, materia k tomu ma, nemusi chodit nekam prosit, je na nem , co s tim, pres zimu udela.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 22.11.2012 08:29 |V tomhle se shodneme určitě. Ani kluby jako Chelsea, Anhci, PSG nebo CIty po příchodu bohatých majitelů hromadně neukončovaly smlouvy, protože to je prostě hodně nákladný "žertík". Smlouvy je třeba dodržovat a o to víc přemýšlet při jejich uzavírání. Navíc David už nesčetněkrát dokázal, že se s ním nepočítalo a nakonec nás doslova zachránilo, že tu byl. A kdo ho zná alespoň od vidění osobně, tak mi potvrdí, že on rozhodně není ten typ, který vnáší problémy do kabiny, když nehraje v základní sestavě. Všichni ho ze Slavie vyhazují a neuvědomují si, že zkušený univerzál, schopný hrát kdekoliv v defenzivě, který bezproblémově vychází se spoluhráči a je ochotný přijmout v podstatě jakoukoliv roli je "zboží" k nezaplacení a dokud bude mít výkonnost alespoň na záskoky, budu rád za jeho přítomnost.
Re: David Hubáček
quelhar (admin) před 12 lety 22.11.2012 09:04 |S timhle naprosto souhlasim. Ale je take zapotrebi, aby si sportovni vedeni klubu uvedomilo, ze je nutne Huba opravdu nahradit a obranu i pres jeho pritomnost dale posilit. Nelze k tomu pristoupit stylem "jo, jeste je to v pohode, mame tu porad Huba, tak do obrany nemusime nikoho privadet".
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 23.11.2012 13:02 |Pevně věřím, že tuhle potřebu snad vedení nemůže přehlédnout už s ohledem na Davidův věk, i kdyby snad diletantsky ignorovalo aktuální výkonnost :)
Ale k samotném přivádění - můj názor je takový, že pokud by se podařilo přesvědčit k pokračování ve Slavii Martina Latku (což je přiznávám úkol nadlidský), vyzkoušel bych minimálně na jaře Kolaříka s Čepelákem a případné doplnění o stopera nechal až na letní přestávku, pokud by se ukázalo, že ani jeden ze zmíněných nemůže být pravidelnějším způsobem využit.
Re: David Hubáček
slaviator před 12 lety 21.11.2012 17:03 |Pardubice?
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 22.11.2012 08:14 |Tak tak :)
Re: David Hubáček
slaviator před 12 lety 22.11.2012 19:00 |Asi tuším, kdo jsi :-))
Re: David Hubáček
Barra před 12 lety 21.11.2012 16:06 |´Slavia za ta leta pomohla Hubackovi 15 miliony´...
Vždy jsem rád když se objeví fanoušci, kteří mají dobrou inside informaci. Pan Jiří1 je předpokládám buď účetní Slavie nebo pracuje pro Hubáčka jako fiskální poradce, když má tak přesné informace.
A jaké proboha ´pomohla´? Svou výplatu ať už je jakákoliv si Hubáček poctivě odpracoval a dostal jen na co měl právo. Vy také považujete vaši výplatu za nějakou pomoc, kterou vám laskavě poskytuje váš zaměstnavatel?
Re: David Hubáček
Barra před 12 lety 21.11.2012 15:59 |Samozřejmě že rád souhlasím s tímto názorem!
Re: David Hubáček
marek018 před 12 lety 21.11.2012 22:09 |Pro me Hub legenda ani hrdina SKS neni. Ok, zucastnil se usprchu, sve si odehral, ale nikdy to na nem nestali. Levy bek byl podprumerny,stoper o neco lepsi a zapasy, kdy vylozene zazaril spoctu na prstech jedne ruky.
Sice u nas odehral dost zapasu, ale je to proste hodnoceni "zucastnil se." za legendy mam jine (Vlcak, Vaniak) za hrdiny poslednich let tez (Latka, Suchy, Tavares, popr. Svento, Necid).
Hubovi bych podekoval,zatleskal,nabidl pozici u mladeze a konec. Objektivne vzato, nebyt soucasne bidy,uz tu dva roky neni ani na lavce.
Ale respektuji i druhe nazory, sve si Hub odehral. Ja ale resim i to jak.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 22.11.2012 08:23 |Chápu tenhle názor, je to určitě věc pohledu a použitého termínu, sám bych asi taky Davida nenazýval "legendou" nebo "hrdinou" v tom klasickém významu. Nicméně z mého pohledu je vedle sportovní stránky právě u Slavie více než u jiného klubu významná i stránka řekněme společenská.
Malý příklad - sportovně je třeba takový Ruda Skácel určitě pro Slavii významnějším hráčem. Sám k němu mám poměrně blízko a sportovní zásluhy mu ani v nejmenším neupírám, spíš naopak. Ale právě z toho "společenského" pohledu je pro mě daleko větší legendou David.
On nikdy nebyl typem hráče, který ostatní táhne a je tím kapitánem, nicméně to je vlastnost, se kterou se člověk rodí a Davidova síla byla vždycky v jiných věcech - tech, co si člověk vymakal, ne dostal darem. Z mého pohledu by ho to nemělo handicapovat. Chci tím říct, že jedna věc jsou gesta a druhá činy, dneska se tleská hlavně tomu prvnímu. Tleská se hráčům, kteří slavnostně líbají znak na dresu po prvním zápase a pak po půl roce utečou kvůli 1000 E měsíčně navíc. Bylo by fajn, kdyby se jednou zatleskalo hráči, který místo jednoho teatrálního líbání dresu radši ten dres už 214X propotil.
Re: David Hubáček
jarodo57 před 12 lety 22.11.2012 14:37 |Přesně jste to vyjádřil.Dneska je doba GEST a FRÁZÍ.Kdo si nesvléká triko nebo nelíbá dres jak píšete vy,nenosí do divadla kšiltovku protože to je jeho image tak není in. Tak právě David je ten obyčejný a zůstal obyčejný dělník,který si tady zaslouží od všech dobrých slávistů za to co pro nás vykonal úctu.A jednou o něm za pár let tady ty co ho vyhazují několik let týden co týden budou psát,,Jó to byl klubista.¨''
Re: David Hubáček
denydzlSKS před 12 lety 22.11.2012 10:43 |Každý na to má názor, já třeba jako hrdiny nemůžu brát Necida s Tavaresem. Když někdo za klub odehraje 30-40 zápasů..nevim no.
Když Davida porovnám s opravdovými legendami - Vlčákem a Čarodějem, tak oni ti dva maj prostě výhodu, že na těch jejich pozicích je snazší se stát legendou.. Útočník a brankář - to jsou totiž nejvíc viditelné pozice! Naopak, stát se hrdinou či legendou na def. záložníkovi nebo stoperovi..to už opravdu vyžaduje kumšt a míru pochopení fanoušků! Zároveň má i tzv. české handicapy - nemluví často a rád do TV či novin, není vysoký a není rychlý..ani to nepřispívá k auře hvězdy(a já jsem za to rád!).
Re: David Hubáček
vavicek před 12 lety 22.11.2012 16:11 |To jsou ale kecy. Hubáček tady zůstal z prostého důvodu - jinde ho nechtěli. V nejzásadnějším zápasu Slavie posledních 50 let nehrál. A díky bohu za to. To je ostatně jeho největší zásluha ve Slavii. To, že se zranil před zápasem s Ajaxem.
Hubáček tady celou dobu dělal pouze a jedině tzv. nosiče vody. Srovnávat ho s Vaniakem, Vlčem, Brabcem, Suchým a ostatním z jeho současníků ve Slavii je naprostý nesmysl.
Re: David Hubáček
denydzlSKS před 12 lety 22.11.2012 16:36 |BRABEC... To je gól. Ale vypovídá to o něčem..
Zrovna postavení Brabčáka a Huba u fanoušků jsem nikdy nechápal(resp. chápal). Ti dva jsou kvalitou naprosto vyrovnaní, možná Brabec dělával i víc chyb a jeho rozehrávka byla na podobný úrovní jako Davidova.
Nicméně byl výraznější osobnost, neustále dával nějaká významná prohlášení o tom, jak se musí semknout atp. což se obecně vyžaduje..
Já osobně Ericha nikdy moc nemusel, neříkám, že byl špatnej, ale pro mně to je typická ukázka přeceňovaného hráče, který kdyby uměl hrát fotbal alespoň z poloviny tak dobře, jak umí vystupovat na veřejnosti, tak by hrál za Real Madrid.
Re: David Hubáček
Alanor (admin) před 12 lety 22.11.2012 17:05 |Čistě k hráčské kvalitě, Brabec byl a je nepochybně lepším hráčem než Hubáček.
Re: David Hubáček
vavicek před 12 lety 22.11.2012 17:15 |To je totální nesmysl. Pust si zápas Slavia Praha - Ajax Amsterdam. Nejspíš si ho neviděl. Jinak bys něco takového nemohl napsat. Brabec byl spolu s Vlčem a Tavaresem nejlepší hráč v poli. Troufám si tvrdit, že jeho výkon byl srovnatelný s Vaniakem. Bez něho bychom nepostoupili. Víc není třeba dodávat.
Re: David Hubáček
Barra před 12 lety 22.11.2012 16:52 |Taková reakce z úst fanouška Slavie mi připadá nedůstojná oproti služebně nejstaršímu hráči, který navíc odkopal 233 zápasů v A-čku a byl člen mužstva, které vybojovalo se Slavii 2 tituly za sebou. I díky Hubovi.
Shame on you!
Re: David Hubáček
vavicek před 12 lety 22.11.2012 17:19 |Na rozdíl od tebe jsem nepoužil osobní útoky. Hubáček prostě byl a je tzv. nosič vody. Na tom není nic špatného. I takový hráči jsou potřeba. Nedůstojné je ho srovnávat s hráči jako Vlček a Vaniak.
Re: David Hubáček
Barra před 12 lety 22.11.2012 17:44 |´Hubáček tady zůstal z prostého důvodu - jinde ho nechtěli. V nejzásadnějším zápasu Slavie posledních 50 let nehrál. A díky bohu za to. To je ostatně jeho největší zásluha ve Slavii. To, že se zranil před zápasem s Ajaxem´.
Tak tomu neříkáš osobní útok oproti Hubovi? V mých očím je to podpásovka.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 22.11.2012 18:17 |Souhlas a můj podpis pod tím:) Herně byli Brabec a Hubáček víceméně srovnatelní (úmyslně píšu "byli"), lidsky by se jejich jména asi ani neměli vyskytovat spolu v jednom textu. Považovat Brabce za legendu Slavie je neuvěřitelná zvrácenost po tom, co bez uzardění několikrát proti ní vsadil a následně tomu odpovídal jeho víkon, což završil kvapným odchodem ve chvíli, kdy mu bylo nabídnuto o několik tisíc víc. Osobně se stydím za to, že takový člověk kdy oblékl sešívaný dres v soutěžním zápase.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 22.11.2012 18:19 |...a za "víkon" se stydím podruhé :)
Re: David Hubáček
vavicek před 12 lety 22.11.2012 18:41 |Pokud podle tebe byli herně Hubáček a Brabec srovnatelní, tak to už tedy nevím. Brabec dovedl tým do LM a vyhrál s ním dvakrát titul. Po jeho odchodu se mužstvo naprosto rozložilo a Brabec slavil opět titul. Ovšem už ne ve Slavii.
Rád bych tě upozornil, že pomluva je trestný čin. Pokud máš tedy nějaký důkaz, že si Brabec vsadil, tak by ses o něj měl podělit. Do té doby jsi sprostý lhář.
Re: David Hubáček
slaviator před 12 lety 22.11.2012 19:09 |Není lhář, má pravdu.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 23.11.2012 13:12 |Líbí se mi vaše argumentace :) "Dovedl tým", "vyhrál s ním"....na hřišti je 11 lidí plus střídající a to samé, co říkáte o Brabcovi platí ještě vyšší měrou o Davidovi, neboť i v té době odehrál více zápasů než Brabec. Důvody rozložení týmu leží úplně jinde než v odchodu Brabce a nevěří, že tuhle myšlenku myslíte vážně. Brabec byl ten, kdo odešel, protože přišly problémy, zaměňujete příčinu a následek.
A že je Brabec legendou, protože slavil titul i jinde? V tom případě se brzy stane legendou Slavie Hora a nakročeno k tomu má i Diviš a další :)
A k onomu "upozornění". Pokud jste tu poznámku myslel vážně, pak malý dodatek: Brabce jste sám označil za legendu a určitě se shodneme, že legenda nejstaršího fotbalového klubu na našem území je známou osobností. Jelikož se oháníte trestním právem, předpokládám že víte o posunuté hranici "pomluvy" u takových osob, neboť jinak by byla jakákoliv diskuse, ba dokonce rozhovor prostředkem k žalobám a soudy by byly naprosto přehlceny "pomluvami", sám A. Řebíček by asi nedělal nic jiného, než se soudil s internetovými diskutujícími ;) Tolik po formální stránce k žalobě. Co se týče označení "sprostý lhář", je to váš názor (byť podle vaší argumentace z mé strany žalovatelný ;) ). Důkazní povinnost určitě neleží na mých bedrech, pro mě to jen jednoduše znamená,že takového člověka nepovažuji za hodného loučení, to je vše.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 23.11.2012 13:13 |Omlouvám se slaviatore, reakce patřila o vlákno výš :)
Re: David Hubáček
vavicek před 12 lety 22.11.2012 18:37 |A co je na tom osobního? Který tým ho chtěl? Který? Rád se omluvím. Atd.
Re: David Hubáček
Barra před 12 lety 22.11.2012 20:20 |Bez komentáře. Jestli nechápeš, že diskuse absolutně není o tom, jestli by Huba nějaký jiný tým chtěl nebo ne, není můj problém. A ani si nemyslím, že David Hubáček by vůbec o tvoji omluvu stál.
Re: David Hubáček
Trinkle před 12 lety 23.11.2012 13:17 |Jen doplním, že podle mých informací situaci kolem Davida před rokem během zimní přestávky sledovaly 3 týmy, jedním z nich byl Zlín, další nebudu specifikovat. Pokud by David chtěl hrát dál, hanspaulka ho ještě nečeká:)
Re: Statistické okénko - 15. kolo
vlchan před 12 lety 21.11.2012 14:07 |Trinkle máte naprostou pravdu a já dodávám ještě jednu neméně důležitou věc a to, že náš Hubáček snad nikdy nemarodil a nebyl zraněn na rozdíl od jiných opor. Svého času byl odstaven na lavičku, ale asi po čtyřech zápasech se ukázala jeho troufám si říci nepostradatelnost.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
slaviator před 12 lety 22.11.2012 19:10 |Ne, nelži, jednou marodil - odřel si patu a vynechal kvůli tomu jeden zápas.. :-)
Re: Statistické okénko - 15. kolo
qazwerty před 12 lety 21.11.2012 15:04 |14:56
Fotbalista David Jarolím z osobních důvodů končí v Evianu. Ve francouzském klubu tak po srpnovém příchodu vydržel pouze necelé tři měsíce.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
japhy před 12 lety 21.11.2012 15:27 |A je to dobrá nebo špatná zpráva? :)
Re: Statistické okénko - 15. kolo
qazwerty před 12 lety 21.11.2012 15:35 |Je to prostě zpráva...;) Jen info...;)
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Kornovo před 12 lety 21.11.2012 15:36 |pochybuju ze miri do ceske republiky
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Artur (přítel SN) před 12 lety 21.11.2012 15:45 |Tak teď je to jasné, na jaře nastoupíme v sestavě:
Čontofalský- NItrianský,Latka,Dobrotka,Čonka - Hurka, D.Jarolím, Petrák, Skácel, Tusjak-Mahmutovič ...
Re: Statistické okénko - 15. kolo
smolda21 před 12 lety 21.11.2012 16:08 |to by se mi libilo :)
ale místo Davida klidně Mičola, uvidite, ten se jeste ukaze...potrebuje cas, nema formu, dlouho nehral a podpora od naseho tymu taky nulova
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Kornovo před 12 lety 21.11.2012 16:15 |pro zasmani dobra sestava
Re: Statistické okénko - 15. kolo
slamacek (přítel SN) před 12 lety 21.11.2012 16:30 |Diky za korekci, je to tak jak uvadis! jen bych nehazel vsechno na Jarolima. neni v tom sam, (Kores a Conka)
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 21.11.2012 17:01 |Jarolím je ale kapitán. Koreš s Čonkou jsou navíc mladí hráči, na nich by to mělo těžko stát.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
EdCable před 12 lety 21.11.2012 22:49 |Zajimalo by me, do kdy je pro tebe fotbalista "mlady". Koresovi je 24, v lize hral poprve uz par sezon nazpet, takze me osobne prijde, ze uz patri do (mladsi) stredni generace a je to prave ten, na kom ma hra stat.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
marek018 před 12 lety 21.11.2012 23:29 |Dle me lze jako o mladikovi mluvit max do 22. Koresovi je 24 a nemyslim si,ze se by mohl jeste stat vyraznou oporou. Dal bych mu cas do konce sezony a kdyz se nechyti, tak cau.
Mahmutovič
Mike před 12 lety 21.11.2012 17:46 |Myslel jsem tajně na Mahmutoviče- v létě mu končila smlouva.
Dnes prodloužil v Teplicích do červns 2015.
Re: Mahmutovič
marek018 před 12 lety 21.11.2012 22:14 |Njn,toho sem videl asi nejvic realne, to mrzi, docela jsem cekal, ze toho vedeni udela.
Njn,to to s posilama moc nevidim, protoze na hrace z tymu nahore ani nemame,ani k nam nebudou chtit, protoze o pozici velkoklubu se uspesne pripravujeme.
No jsem na zimu zvedav,zda nezustane jen o slov:-)
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Tonda před 12 lety 22.11.2012 11:07 |Myslím že se všichni shodneme na tom, že Hub má ve Slavii neoddiskutovatelné zásluhy. Ani si nemyslím že by mu je někdo chtěl upírat. Je jasné že tady na diskuzi má fanoušky i kritiky. A nechejme to na něm jakým způsobem a kdy se bude chtít se Slavií rozloučit. Podstatné ale přeci je, že mu na jaře končí smlouva a vzhledem k jeho věku není vhodné ji prodlužovat. Žádný teamleader to není a Slavii v podstatě v této sezoně už o nic nepůjde. Proč tedy nedát příležitost hráčům juniorky? Hub jim přece může krýt záda z lavičky. Minimálně za pokus v některých zápasech to stojí. Ostatně Hub sám má střídavé výkony.
Abych už zcela změnil téma, nemáte někdo nějaké info, nebo aspoň nějaké náznaky koho se Slavie snaží získat? jestli je to někdo z ligy, z ciziny, čech, cizinec? Ať je zábava a trocha spekulace. Takové spekulace mám rád. Na konci každé sezony se na tohle těším. Nebylo by teda nějaké takové info či nápověda do jakých pozic sháníme hráče? Myslím že je jasné že hledáme útočníka, jestli ne rovnou 2.
Abych přidal svou perličku, tak na státní svátek 28.10. v neděli ráno jsem na Ruzyni čekal na let směr Frankfurt, ale bohužel byl let kvůli sněhové kalamitě zrušený. A tak jsem v dlouhé frontě k přepážce Lufthansy čekal na přebookování svého letu, když slyším jak někdo ve froně za mnou anglicky zmiňuje Latku, Slavii, potom taky Striker... Ti lidé mluvili polohlasem a mě přišlo hloupé je vyloženě odposlouchávat. Ale párkrát jsem se otočil abych se podíval kdo vůbec tuto diskuzi vede, a k mému překvapemní to byla taková z mého pohledu starší paní a mluvila s takovým mladým černochem. Říkal jsem si jestli to třebas nebude nějaký ten nový striker. O čem konkrétně se bavvili jsem vážně neměl šanci odposlouchat, ale celou dobu - asi 40 minut mluvili o Slavii, protože slovo Slavia padlo nesčetněkrát. Přišlo mi to jakoby byl ten černoch ve Slavii na testech nebo tak něco.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
klimi před 12 lety 22.11.2012 12:27 |Hlavně jí nemá smysl prodlužovat, resp. nechávat Huba hrát na úkor jiných, především Kolaříka s Čepelákem...
Re: Statistické okénko - 15. kolo
mart před 12 lety 22.11.2012 14:33 |Tak Vas asi zklamu, ... stejne jako Mahmutovic, i David dnes prodlouzil .... podle meho "infa" do leta 2077...
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Tonda před 12 lety 22.11.2012 15:04 |Marte, a tomu se mám smát?
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Tugarin před 12 lety 22.11.2012 17:39 |Spíše bych položil jinou otázku než tu řešit kdo bude hrát, a kdo možná přijde. Napadá někoho co je cílem fotbalové Slavie jako klubu ?
Poháry to evidentně nejsou, příprava mužstva pro budoucnost také ne. Jásot nad Kusým poněkud kalí to, že za půl roku nemáme žádné nové sponzory o generálním nemluvě.
Takže mě dost výrazně nechává v klidu uvažování o tom, kdo by se mi líbil a kdo jak hraje, ale trápí mě to, že nemám tušení kam vlastně směřujeme.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 22.11.2012 18:04 |Kusý kromě příchodu Mičola do áčka zatím nezasahoval. Kam směřujeme, se ukáže v zimě. Uvidí se, zda přijde slibovaný generální sponzor a jací přijdou hráči.
Re: Statistické okénko - 15. kolo
zeleznik2 před 12 lety 23.11.2012 17:20 |K legendě Davidu Hubáčkovi, přišel ze Zlína, kde hrál slušně, taky něco stál(tuším 15 mil.), svoje si odehrál tomu nikdo neubírá, ve Slavii v posledních letech nikdo tak dlouho nevydržel, takže se dá považovat za klubistu, ale za legendu nikoliv, Kuka a Šmíca to byli naše poslední legendy, Vlčák a Vaňous pomohli Slavii ke dvěma titulům a hlavně postupu do Ligy Mistrů, ale nevím zda i na Standu si někdo za pár let vzpomene, nebýt gólů do sítě Ajaxu, asi by po něm za pár let nikdo ani nevzdechl, takhle doufám, se připraví parádní děkovačka a taky snad trenér postaví Standu aspoň na poločas. Zpátky k Hubymu, v posledních třech sezónách jeho výkonnost šla rapidně dolů, to si musíme přiznat, už i Jarolím ho přestával stavět a nebýt zraněný Dobrotky tak by nehrál, v sezóně velké minely, špatná rozehrávka a hlavně dvakrát katastrofa na Slovácku a v Budějkách v kombinaci s Cicmanem jako šéf obrany naprosto selhal, jeho chyby nebyly tolik vidět pokud Nitry a Laty hrají v top formě a hlavně mu nad očekávání vyšlo derby tam odehrál snad svoje životní utkání, kdyby zahrál takto v každém utkání, nebyla by žádná kritika, takhle bohužel se Hub vrátil k posledním tragickým výkonům a na jaře si myslím, že David skončí sám a s ním odejde i Lukáš Jarolím, připravil bych jim důstojné rozloučení jako se Standou.