Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

Poslední podzimní zápas odehrála juniorka Slavie bez hráčů A týmu na Strahově, kde ji hostila domácí Dukla. Povedený podzim slávisté završili vítězstvím a přezimují tak na druhém místě tabulky. Doplněno o reportáž ze zápasu!

Dukla - Slavia 1:3 (0:2)
Branky:
 49. Ilko - 33. Vondráček (pen.), 38. Hrubý, 65. Zámečník 

Slavia: Malina - Mikula, Kolařík, Mac, Sudek - Prošek (65. Šittich), Bazal, Čepelák, Zámečník (80. Růžička) - Hrubý (86. Synek) - Vondráček (72. Červenka)

Trenér Michal Petrouš tentokrát postavil do základní sestavy jediného hráče, který papírově patří do kádru A týmu, a to uzdraveného Václava Proška, který už před týdnem odehrál půlhodinu proti Plzni.

Začátek zápasu nezastihl slávisty v nejlepším rozpoložení, hráli nepřesně a Dukla měla lehkou převahu. Po úvodní čtvrthodině ale sešívaní převzali otěže a začali diktovat tempo zápasu. Z tlaku rezultovala jasná penalta v náš prospěch, kterou s přehledem proměnil Vondráček. Ten krásným pasem do strany na Mikulu založil i naši druhou gólovou akci. Mikula potáhl míč a přihrál ho na našeho volného hráče ve vápně, který neměl problém skórovat do odkryté branky. Dle pořadatelů byl sice střelcem opět Jiří Vondráček, ve skutečnosti se však trefil Robert Hrubý. První poločas tak vyzněl ve prospěch Slavie, ačkoliv se nedá říci, že by soupeře válcovala a hrála skvěle.

Do druhého poločasu vstoupili lépe domácí, když hned v úvodu snížili na 1:2. Po hezké individuální akci domácího hráče Malina ještě střelu vyrazil, ale naši obránci neprokázali dostatek důrazu a míč do naší sítě dopravil Ilko. Sešívaní ale nepřipustili závěrečné drama, když se v 65. minutě prosadil ve vápně po centru Zámečník. Slávisté mohli vedení ještě navýšit, ale Červenkova povedená rána skončila jen na břevnu Tetourovy svatyně. Slávisté tak zaslouženě zvítězili v poměru 3:1, byť podali jen lehce nadprůměrný výkon.

K hráčům, kteří mě zaujali: Malina působil jistě, několikrát dobře zasáhl. Velice dobře se jevil stoper Kolařík, který nejen dobře bránil, ale po vzoru Latky i efektivně podporoval útok. Stabilně dobrý výkon předvedli Mikula, Bazal a Čepelák. Fotbalovým dojmem působili i Hrubý a Vondráček.

Komentáře (21)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3 v 2. pol.

    winter (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 15:23 |  
    0 0

    je to jasný.. proti Baníku postavit JUNIORKU doplněnou o Standu a Latyho a budem všichni spokojeni !!!

  2. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

    Viking     před 12 lety 19.11.2012 16:16 |  
    0 0

    To jsem zvědavej koho v zimě koupí Dukla z naší juniorky, vůbec bych se tomu nedivil.

  3. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

    subHuman     před 12 lety 19.11.2012 16:17 |  
    0 0

    Měli bychom si najmout detektiva, který zjistí, jak je to s Milutinovičem a proč minulý týden nastoupil. Dnes totiž po něm opět nebylo ani vidu ani slechu...

    Postřehy z utkání napíšu později.

  4. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

    spino     před 12 lety 19.11.2012 16:40 |  
    0 0

    To zas bude voda na mlejn kritikům A týmu (mezi které patřím i já :D).

  5. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

    Alanor (admin)     před 12 lety 19.11.2012 16:45 |  
    0 0

    K jednotlivým hráčům jsem se vyjádřil v článku. Jinak po Radovi na utkání juniorky ani vidu, ani slechu.

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

      hamlo1 (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 20:29 |  
      0 0

      rada nemá čas, a proto čeká , co napíší přímí diváci zápasu.

      Já na Vaše komentáře čekám taky, a díky za ně

      Alanore, subHumane, a další

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

        subHuman     před 12 lety 20.11.2012 12:08 |  
        0 0

        Radu jsem na podzim viděl myslím na 2 utkáních, jednou doma hned při prvním zápase, jednou venku v Uhříněvsi proti Bohemians.

        Celkem pravidelně chodí p. Držmíšek, jednou jsem viděl Kusého. Na každém zápase je Petr Hurych, Daniel Šmejkal, podrobné statistiky (souboje, přihrávky) dělá z tribuny asistent trenéra.

  6. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

    klimi     před 12 lety 19.11.2012 19:30 |  
    0 0

    Kolařík mne i dnes přesvědčil, že by už konečně měl dostat šanci v Áčku. Vondráčkovi mnohem víc svědčilo to, že hrál na hrotu, než když jiné zápasy hrával na pravém křídle. Bazal hlavně v druhé půli taktéž skvěle, Mikula s Čepelákem svůj standart, tudíž velice dobrý výkon, naopak mě nějak moc nepřesvědčil Mac.

  7. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

    subHuman     před 12 lety 19.11.2012 21:42 |  
    0 0

    Dnesni utkani postradalo kvalitu obvyklou z vetsiny ostatnich podzimnich utkani juniorky, zejmena v prvni pulhodine bylo utkani plne nepresnosti. Pricitam to mnoha zmenam v sestave - chybejici tradicni zakladni kameny sestavy Vesely, Hurka, Dostal, Simecek, naopak po dlouhe dobe hrajici Prosek, Mac...
    Svitilo mi sice slunce do oci, ale domnivam se, ze 2.branku nevsitil Vondracek ale Hruby nebo Prosek, bylo tam spatne videt.

    Z jedincu bych dnes vyzdvihl Bazala, ktery nam ukazal tolik klicek, ze je kolikrat nevidime u zalozniku Acka za cely zapas dohromady. Velmi dobre hral opet Hruby, ktery potvrdil sve nejvetsi prednosti - vyborne cteni hry, zpracovani i obtiznych micu, schopnost obejit hrace a predevsim presne kolme prihravky, predvedl i dlouhy lahudkovy pas na Bazala. Mluvili o nem i za mnou stojici lide z Dukly.
    Souhlasim, ze dobre zahral i Kolarik na stoperu, naopak Cepelakovi to dle mne na DZ moc nesedi, ma slabsi rozehravku. Ale pokud si dobre vzpominam, M.Poustkovi pripada tento post pro nej nejlepsi.
    Svuj tradicne dobry standard predvedl Mikula.

    Nelibil se mi Mac, Zamecnik a i pres produktivitu ani Vondracek.
    Asi jsem zaujaty, ale pokazde kdyz vidim Sitticha, jezi se mi vlasy. Kdyz jsem jako hrac vstupoval do utkani jako stridajici hrac, na hristi bych se pretrhl, Sittich se pohybuje jako kdyby ho to nezajimalo.

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

      quelhar (admin)     před 12 lety 19.11.2012 21:52 |  
      0 0

      Jo, oficialky taky pisou, ze druhy gol dal Hruby... Diky za dojmy ze zapasu.

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

        Jiri1     před 12 lety 20.11.2012 10:21 |  
        0 0

        Zdravim, nechci tady moc hodnott becko, ale asi je nutne si na rovinu rict, ze hraci becka v teto sestave hrali naposled, taky je nutne rict, ze trener acka je nepoucitelny a bude tlacit zrejme karu ze stejnymi hraci i na jare. Taky je nutne rict, ze klub by si taky mel plnit vsechny povinnosti vuci hracum a to vcas, ne za mesic a pod. O nejlepsich hracich becka se vi, ale stejne je to jen becko. Je bohuzel skoda , ze nekteri hraci uz s tymem svoji budoucnost nespojuji a ze Slavie v zime odejdou. Zas by se melo otevrit vice mista pro mladeznicke reprezentanty a pro hrace, kteri se ve Slavii dlouhodobe rozehravaji po zraneni. Docela jsem zvedav na tzv. projekt talentovane mladeze a co z nej vyplyne pro kvalitu Slavie celkenm, v teto oblasti jsme hodne zaspali a konkurence ma nejmene 2 roky naskok takze uvidime.

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

          subHuman     před 12 lety 20.11.2012 11:33 |  
          0 0

          Ano, zaspali jsme a konkurence je o 2 roky před námi. Jasně o tom vypovídají tabulky dorostu a konec konců i žáků.

          Taky nechci hodnotit béčko, jelikož Slavia "béčko" nemá, toto je juniorka.

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

            Jiri1     před 12 lety 20.11.2012 11:57 |  
            0 0

            Vazeny pane , asi jste zaspal i Vy, pro vetsinu lidi je to proste druhy tym Slavie cili becko, jestli hraje Juniorku nebo divizi je celkem neposdstatne , ale myslim si, ze i nepodstatne a temer trapne jsou i Vase reakce, mladez mela velice fundovany system vychovy , kvalitni trenery a samozrejme i navaznost ve sfere vzdelani nasich hracu, v dobe krize se vse omezovalo ci se nektere dobre veci ukoncili kvuli penezum a to je hlavni problem, ono to umisteni je slusne , ale byvalo i o dost lepsi a neni to tak dlouho.Velmi bych Vas prosil , by jste zvazoval co komu pisete , protoze mozna se muzete i nekoho osobne dotknout a obcas pisete i cilene , aby jste danou osobu nastval.......

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

              subHuman     před 12 lety 20.11.2012 12:05 |  
              0 0

              Vážený pane, zaspal jsem včera, do práce.
              Béčko má sparta, my máme juniorský tým, kde jsou na rozdíl od klasického "B" teamu jasně daná omezení (věková) a pravidla (např. rozšířené možnosti střídání), ten rozdíl jistě chápete.
              Jestli hraje juniorský tým divizi nebo juniorskou ligu je naopak velmi podstatné, nebo snad myslíte, že se tato soutěž zakládala jen tak, pro legraci?
              Zda jsou mé reakce trapné nechám na posouzení jiných, za Váš názor nicméně děkuji.
              Pokud jsem se svým krátkým předchozím příspěvkem někoho tak citelně dotkl, jak vyznívá Váš komentář, tak se samozřejmě omlouvám, zkuste prosím konkretizovat, koho a čím.

              Děkuji za psychoanalýzu, také bych rád viděl za roh jako Vy.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

                Jiri1     před 12 lety 20.11.2012 12:16 |  
                0 0

                Traparna pokracuje , treba Sparta ma oboje jak Juniorku , tak becko , ale to Vy vite , ze co se tyce souteze Juniorek jako takove, vite stejne , alespon doufam, ze je v ni povoleno nastupovat urcitemu poctu starsich hracu, takze treba v pripade naseho klubu opravdu rozdil nevidim, navic tato soutez je uzavrena a nejsem si jist jeji prospesnosti, prijde mi , ze v nekterych klubch ji zavedli jen proto, aby nemuseli platit hracum smlouvy a prodluzuji tim jen dorosteneckou kategorii o rok.

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

                  subHuman     před 12 lety 20.11.2012 12:49 |  
                  0 0

                  Ano, sparta má oboje a za juniorku u ní nastupují mladší hráči a hráči druhého sledu. To je však výjimka, způsobená zejména tím, že sparta má pod smlouvami daleko větší počet hráčů (a to i v A-mužstvu).
                  Ano, v každém utkání může nastoupit pět starších hráčů a MAXIMÁLNĚ dva ze soupisky A-mužstva. Dále mohou nastoupit 3 cizinci, kteří jsou v klubu např. na testech a nejsou v klubu registrováni. Tým může až pětkrát střídat.
                  Rozdíl mezi divizí a juniorskou ligou je naprosto zásadní, kdy jste naposledy viděl nějaké divizní utkání?
                  To, že je soutěž uzavřená je naopak jedním z největších kladů, jelikož cílem působení v té soutěži nejsou toliko výsledky, jako hra samotná a "zrání" hráčů. Většina trenérů (a je to naštěstí případ trenéra Petrouše) tak své hráče nutí k ofenzivnímu aktivnímu fotbalu a hře po zemi a to za jakéhokoli stavu.

                  Prosím o vysvětlení poslední věty. Jakou má souvislost, zda hráč nastupuje v juniorské lize či ČFL/divizi s tím, zda mu klub musí platit smlouvu? Pod smlouvou přeci může být hráč jak v juniorce, tak v "B"- mužstvu, tak - světe div se - i v dorostu, což je u nás případ např. Oskara Fotra z U17.
                  Žádná dorostenecká kategorie se o rok neprodlužuje.

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

              quelhar (admin)     před 12 lety 20.11.2012 13:14 |  
              0 0

              "ono to umisteni je slusne , ale byvalo i o dost lepsi a neni to tak dlouho."

              Tak abychom toto tvrzeni uvedli na pravou miru, tak trochu faktu (ne domnenek, nazoru, ale prostych faktu).

              Nejprve 1. dorostenecka liga, ke ktere mam k dispozici data od sezony 05/06. Soucasnost: Slavia je v tabulce druha, pokud o vikendu vyhraje, tak prezimuje prvni. Ma prumer temer 2,3 bodu na zapas a vice nez 2,75 vstrelene branky na zapas. Pojdme tedy zkusit najit, kdy na tom byla Slavia lepe.

              Loni to nebylo urcite, Slavia skoncila sedma, daleko za suverenni Olomouci a take pomerne dost daleko za druhou Spartou. Predloni to bylo dobre, Slavia skoncila druha, ovsem na prvni Hradec ztratila 10 bodu a prumer bodu na zapas byl 1,8. Branek bylo dost (kolem 2,3 na zapas), ale porad mene nez nyni. Zkusme tedy jeste vice zpatky, to vsem narazime postupne na seste misto, sedme misto a dve ctvrta mista, pokazde s bodovym ziskem jen velmi malo nad 1,5 bodu na zapas, pomerne daleko za vitezi soutezi. Az v sezone 05/06 narazime opet na druhe misto, sest bodu za Spartou, prumerny bodovy zisk tesne nad 2,0 a pocet branek na zapas pod 1,8. Takze oproti poslednim sedmi sezonam si U19 stoji nyni nejlepe.

              Tak treba byly mysleny jine souteze. Tezko to ale mohlo byt u U18, ktera je po podzimu jasne v cele souteze s bilanci 13-1-1 a prumerem 5,4 vstrelenych branek na zapas, protoze o moc lepe to proste ani nejde.

              Uz vubec to nemohlo byt lepe u U17, ktera na podzim vsechny zapasy vyhrala. Takze z dorostu zbyva jen U16, ktera je s bilanci 9-3-1 v soutezi az treti, dokonce i za Spartou (byt jen o bod a Spartu porazila ve vzajemnem zapase 6:1).

              Velmi podobne by se dalo hovorit i o zacich. Na dokresleni toho, jak se na podzim mladezi darilo dodejme, ze nejvetsiho rivala, tedy Spartu, porazili U17, U16, U15, U14 a U12. U13 prohrala o gol, U19 remizovala.

              Myslim, ze tato fakta jasne ukazuji, ze co se tyce toho "neni to tak davno", tak na tom vysledkove Slavia nikdy nebyla lepe nez tento podzim...

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

                slamacek (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2012 13:44 |  
                0 0

                :-) to je ale preci proto, ze hrajeme na vysledky! :-)

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 1:3

                  kovadlina     před 12 lety 22.11.2012 11:55 |  
                  0 0

                  to ale hrají všude, jen se o tom nemluví.