Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Hubáček: Stojíme za fanoušky

Utkání s Plzní hodnotí nešťastný střelec vlastního gólu David Hubáček. Kromě klíčového momentu se vyjádřil i k protestu fanoušků.

Jak byste zhodnotil zápas?

Rozhodl ho můj vlastní gól. Jinak bylo šancí poskrovnu na obou stranách a já myslím, že to byl remízový zápas. Bohužel jsme nezvládli jednu standardní situaci.

Křikl na vás při brance Kamil Čontofalský, abyste míč pustil?

Ne, tam to bylo od Horvátha výborně koplé, takže kdybych to pustil, tak by to i možná dorazil někdo za mnou.

Za 7 let jste tu dal jediný gól, teď druhý ale vlastní.

Nedá se nic dělat, někdy holt nastane taková situace, že to přijde. Bohužel to byl vítězný gól na straně soupeře. Je třeba se z toho vzpamatovat.

Co vám blesklo hlavou, když jste viděl, že míč letí do nesprávné sítě.

Tak nic... Prostě že prohráváme a je třeba se zvednout a pokusit se vyrovnat, což se dnes nepodařilo. Bohužel.

V úvodu fanoušci protestovali proti represím ze strany FAČR a policie, ať už se to týká třeba pyrotechniky. Jaký vy v tomto ohledu zastáváte názor?

Já stojím za fanoušky. U nás jsou slušní a choreografie mají pěkně udělané. Myslím, že i ostatním lidem se to líbí a nejsou žádné nepřístojnosti, takže my stojíme za našimi fanoušky.

Jakých bylo těch úvodních 15 minut, kdy bylo nezvyklé ticho?

Bylo obrovské ticho a není to příjemné, určitě je lepší, když fanoušci povzbuzují.

Co chybělo k vyrovnání ve druhé půli?

Možná trochu klid v koncovce, ale je pravda, že jsme neměli žádnou vyloženou šanci. Ale náznaky šancí byly a mohli jsme vyrovnat, kdybychom je lépe řešili.

Obdrželi jste 7 žlutých karet, cítíte se jako mužstvo, co hrálo hrubě?

To já nebudu hodnotit, rozhodčí to tak viděl... Měl nastaveno takové měřítko, takže se nedá nic dělat.

Vnímali jste, že tento zápas byl nejblíž výročí 120 let Slavie?

Věděli jsme o tom, ale my jsme se hlavně soustředili na tento zápas, který jsme chtěli zvládnout. Ale nepodařilo se to a to výročí jsme trochu zkazili.

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

    Jakubisko     před 12 lety 05.11.2012 16:44 |  
    0 0

    Achjo, všichni zapomínaj na Hubáčkův vlastenec na Emirates stadium...:D

  2. Video do fotbalu, korupce z fotbalu

    huhu     před 12 lety 05.11.2012 17:25 |  
    0 0

    Pojďte se připojit k petici za "Zavedení videa do českého fotbalu," není-li Vám český fotbal lhostejný.
    Prvním signatářem je jeden ze spíkrů prvního sezení projektu Univerzita Slavia - Pavel Procházka.

    http://hattrick.cz/petice-za-zavedeni-videa-do-ceskeho-fotbalu/

    (omluva za menší offtopic)

    • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

      subHuman     před 12 lety 05.11.2012 18:16 |  
      0 0

      Za mě říkám, a stejný názor má i trenér AR ROMA Zdeněk Zeman: S videem jděte někam. Video fotbal zabije. Stejně jako chybují hráči a trenéři, chybují i rozhodčí. Jakkoli jsem liberální, tak v tomhle říkám jasné ne. Fotbal mají hrát lidé, ne stroje.
      AGAINST MODERN FOOTBALL!

      • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 18:19 |  
        0 0

        Myslel jsem si, že jsem poslední zombie s tímhle anti-video názorem. A vida - nejsem... :-)

        • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

          subHuman     před 12 lety 05.11.2012 18:30 |  
          0 0

          I já jsem si myslel, že jsem zombie. Po videu se volá ale až od doby, kdy fotbal sledují desítky kamer a ve studiu jsou schopni pohyb rozfázovat tak, že si poté každý řekne - jasný offside. To ale lidské oko nedokáže a do té doby, než zápasy snímalo právě takové množství kamer a tolik zápasů bylo v TV to po desítky let (ne-li stovku) nikdo neřešil. Pokud je postavení mimo hru těsné a sporné, má se i dle metodiky v zájmu útočného fotbalu pouštět. To bohatě stačí. Jasné ofsajdy lze posoudit. Navíc je problematické, že by video znamenalo změnu pravidel (přerušení hry) - a tudíž by bylo možné zavést pouze na vrcholové úrovni, jiná pravidla by pak tedy platila pro 1. ligu a pro divizi. Srovnání s hokejem v tomto případě neobstojí, protože ten se hraje na čistý čas.
          Fotbal má úplně jiné starosti, než zavádění videa.

          • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

            slaviator     před 12 lety 05.11.2012 21:12 |  
            0 0

            Já bych asi nezaváděl video, ale určitě bych zrušil ofsajdy...

            • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

              subHuman     před 12 lety 06.11.2012 10:42 |  
              0 0

              Tak takovej nesmysl doufám nikoho odpovědného ani nenapadne.
              Vím, žes tady házel argumenty pro už několikrát, ale je to tak zásadní změna pravidel a krok zpět, že můžeme zavést znovu např. i pozápasové odvolávání gólů na základě nátlaku na rozhodčí.
              Nebrat!

      • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

        Jakubisko     před 12 lety 05.11.2012 19:04 |  
        0 0

        Zkazilo video hokej? Zkazilo jestřábí oko tenis?

        • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

          subHuman     před 12 lety 05.11.2012 19:25 |  
          0 0

          Fotbal není ani hokej, ani tenis, sorry. Navíc jak jsem psal - v hokeji se hraje na čistý čas, v tenisu se čas neměří vůbec.

          • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

            marek018     před 12 lety 05.11.2012 19:56 |  
            0 0

            Nechci byt za kacire,ale on by cisty cas fotbalu tez prospel. V ten okamzik by simulovani nemelo smysl, neresilo by se podivne nastaveni, goly z penalt v 4 min nastaveni atd.
            Tohle by taky prospelo zlepseni a je potreba sledovat dobu. Vadi mi komerce, vliv TV, ale technika sportu pomaha,je ferovejsi.

            • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

              subHuman     před 12 lety 05.11.2012 20:15 |  
              0 0

              Teď to záměrně přeženu: Taky můžeme zvětšit branky o půl metru na obou stranách, zvětšit vápna, začít hrát na čtvrtiny, zavést 8 střídání atd.

              Navíc jak píše kolega níže, v hokeji se daleko méně přerušuje a je tam daleko méně "standard. situací" (zde počítám i autová vhazování atd.).

              • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

                marek018     před 12 lety 05.11.2012 21:09 |  
                0 0

                Tak to je ooravdu ad absurdum.

                Ja navrhl vylepseni,ktere nemeni hru jako takovou a dela ji ferovejsi.
                Ale dobra,nebudu se tu handrkovat,vas nazor respektuji.

                Ale uvedu priklad-u nas v praci jsme meli letite metody, byly zazity,nikdo je nemenil, proc taky? Pak prisel novy kolega zacal se ptat,proc to tak je? Nikdo nechapal,nekdo se i zlobil,proc vrta do veci,kt finguji? Vysledek? Metody kolega metody o polovinu zkratil.
                A kdyby koukal dopredu,nic by se nezlepsilo.

                • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

                  marek018     před 12 lety 05.11.2012 21:11 |  
                  0 0

                  Sorry,konec je nejakej divokej,jak pisu z mobilu:-(

            • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

              bongor     před 12 lety 05.11.2012 20:42 |  
              0 0

              Když jsem viděl,kolik času prováleli plzeňáci po zemi,tak mě to jen utvrdilo v názoru,že fotbal potřebuje čistý čas.Nevidím žádný důvod proč by se měli nechat rozhodčí,aby třeba rumunům natahovali čas do nekonečna,když prohrávají.
              Video by se mělo užívat taky s rozmyslem,třeba jako v tenisu,kdy každý hráč má pouze několik možností použít jestřábí oko.

            • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

              slaviator     před 12 lety 05.11.2012 21:14 |  
              0 0

              Ani ne tak čistý čas, jako "hrubý čas s možností zastavení časomíry" tak, jako je to v rugby. Jakmile je nějakej faul apod, tak by se časomíra zastavila. Jednu dvě vteřiny by určitě nikdo neřešil tak, jako se řeší v hokeji i desetiny vteřiny. Při rozích, při autech by časomíra běžela normálně dál...

              • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

                marek018     před 12 lety 05.11.2012 22:56 |  
                0 0

                Jj,presne tak si to predstavuju. Jak se nekdo zacne valet,tak se vas stopne. Sice to uskodi na tempu hry,je ale otazka,zda by treba takovyto hrac pak nemusel byt treba 5min mimo hru. To by simulace vymytilo spis nez karty a pokuty v radu jednotek tisicu. To nikoho netrapi.

                • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

                  slaviator     před 12 lety 06.11.2012 08:29 |  
                  0 0

                  že by se na pět minut vyhodil mimo hru, to jednak by šlo zneužít, jednak rozhodčí by dost často vyhodil i někoho, kdo byl opravdu faulovanej a naopak, někoho kdo očividně simuluje ne... Nejlepší by bylo prostě stopnout čas a potom za jednoznačné simulace dávat zpětně stopky na jedno-pět utkání...

          • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

            rossobianco     před 12 lety 06.11.2012 19:45 |  
            0 0

            Ale od ragby či amerického fotbalu se až tak zásadně neliší,ne?Tam už je video dlouho taky a jeho přínos je evidentní-neslyšel jsem ,že by ho chtěl někdo rušit( ten počet sportů s využitím videa je mimochodem daleko větší-napadá mě např.ještě taekwondo,baseball,zápas,v jednom speciálním případě i v basketu)

      • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 19:48 |  
        0 0

        Rozkouskovat fotbal kvůli videu na offsidy by byla blbost, na to se video nepoužívá ani v hokeji. to samé na fauly, jestli chtěj vymýtit simulování tak ať začnou udělovat karty dodatečně po utkání. Ne peněžní pokuty, které zacáluje klub. Ale normálně karty. Když hráč simuluje v zápase tak dostane žlutou, tak ať mu jí daj klidně po zápase. Nevím co je to za problém. Pardon vím, Damková neumí poznat simulování ani z videa...
        Brankovou čáru klidně jedna kamera sledovat může to není taková investice.

        • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

          Betynka58     před 12 lety 05.11.2012 19:57 |  
          0 0

          Souhlasím, video ano, ale výhradně pouze v případech posouzení, zda míč přešel brankovou čáru. Takové situace mohou nastat max. 1-2 za zápas, času by se ztratilo minimálně. Otázka je, jestli by se to potom ekonomicky rentovalo - na vedlkých akcích typu MS, ME, evropské poháry určitě, v ligových soutěžích si tím nejsem až tolik jistý.

          • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

            PetCC     před 12 lety 05.11.2012 22:50 |  
            0 0

            Zda míč přešel brankovou čáru? U nás se nedostane ani do vápna, tak nač mít kamery na takovou zbytečnost? :-D

            • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2012 10:37 |  
              0 0

              presne! :-))

        • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

          rossobianco     před 12 lety 06.11.2012 19:25 |  
          0 0

          Zrovna u ofsajdů bych byl taky pro video-ty lze podle něj posoudit naprosto exaktně,a to během několika málo vteřin-rozhodně mnohem rychleji,než by se případně znova rozehrálo z půlky.Žádné přerušení by tak nebylo,každý gól by automaticky z hlediska ofsajdu kontroloval videosudí a v případě odhalení ofsajdu by hlavního upozornil a ten by jej anuloval.To by nebyl žádný zásah do pravidel,změnit své rozhodnutí má rozhodčí přeci právo až do doby,dokud není navázána hra.

      • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

        marek018     před 12 lety 05.11.2012 19:52 |  
        0 0

        Dokud byl fotbal sportem gentlemanu, bez korupce, fixlu atd., tak souhlas. Ale to je davno pryc, fotbal je miliardovy byznys, jsou tu organizovane mafie a fotbal jako sport je daleko rychlejsi. Video je nutnost. Chce to eliminovat vliv 3. osoby na vysledek zapoleni dvou tymu.

        V mnoha vecech s AMF souhlas,ale v tomto musime registrovat beh dejin

      • Re: Video do fotbalu, korupce z fotbalu

        Matlafous     před 12 lety 05.11.2012 22:48 |  
        0 0

        Souhlasím. Naprosto. A ještě dodám, že problém je korupce a tendenční řízení zápasu, nikoli chybující rozhodčí.

        To se musí skutečně striktně oddělovat!

  3. Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

    jacap (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 18:24 |  
    0 0

    At si řika každý co chce, ale Hub je pro mě ikona Slavie. Ne třeba jak hraje a že někdy udělá kiks, ale podle toho jaký je. To je přesně ono co byla, je a bude slavie. Je to hodný člověk a pro slavii udělal moc a moc. Nikoho si už dlouho nepamatuji takovyho jako je Hub. To jsme vždycky byli ...upřímnost, inteligence a velká parta. Ani Karolko ani Latka mi nepřijdou tak silní jako je Hub. Víc takových hráčů s dobrým srdcem.

    • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.11.2012 18:45 |  
      0 0

      Hub není zrovna vítězný typ jako Latka a Kisel. Parta hodných hráčů na hřišti by dobrotu nedělala.

      • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

        bongor     před 12 lety 05.11.2012 20:47 |  
        0 0

        Parta hodných hochů je dnes každému jen pro smích.Ale hodný jednotlivec mně nevadí.Ale Huba mám rád i pro jeho velkou pracovitost a obrovské zaujetí pro hru.Dal vlastence?Nic si z toho Hube nedělej,i když je to velká smůla.Toho už si dali i slavnější hráči!

    • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

      Kornovo     před 12 lety 05.11.2012 19:09 |  
      0 0

      souhlas,tos napsal perfektne.v teto souvislosti bych pridal karla pitaka.a jako protipol rudi skacel.necekal bych,ze debilni zlinak se stane ikonou slavie,ale je to tak.

    • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

      sasky     před 12 lety 05.11.2012 19:40 |  
      0 0

      Já bych ještě mezi velké sympaťáky a dobré lidi zařadil Šmícu. A taky kvůli tomuhle se mu u repre nedaří držet kázeň.

      • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 19:43 |  
        0 0

        Šmíca by měl přestal furt bránit Bílka a raději dělal manažerskou práci bez toho fušování do PR tak by udělal tisíckrát lépe. Takhle ze sebe dělá bohužel před národem blbce...

        • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

          Kornovo     před 12 lety 05.11.2012 19:59 |  
          0 0

          smicu do slavie,kam patri

          • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

            bongor     před 12 lety 05.11.2012 20:50 |  
            0 0

            přesně,Šmíca je vlastně největší žijící Slávista.A tak nevím,proč by si měl nadále dělat ostudu s tím amatérem Bílkem

    • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

      Betynka58     před 12 lety 05.11.2012 20:05 |  
      0 0

      Nějak jste tady všichni zapomněli na Standu, mého snad vůbec největšího oblíbence v posledních letech. Doufám, že až v zimě skončí, dočká se důstojné rozlučky, kterou si nejen za jeho nesporné zásluhy na postupu Slavie do Ligy mistrů, ale především za jeho vynikající charakterové vlastnosti a velké slávistické srdce zaslouží.

      • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

        Kornovo     před 12 lety 05.11.2012 20:19 |  
        0 0

        souhlas a uprimna omluva standovi.kdyz je furt prilepeny jen na lavicce,tak jsem na nej uplne zapomnel.doufam,ze jsete do konce podzimu nastoupi v zakladu

        • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

          bongor     před 12 lety 05.11.2012 20:52 |  
          0 0

          Ale ne,na Standu nemůžeme zapomenout nikdo.Jak píše Tantal,měli bychom se všichni občas podívat na jeho slavné chvíle,které byly současně nejslavnějšími poválečnými chvílemi naší Slávky.

  4. ad Adámek

    slaviator     před 12 lety 05.11.2012 22:24 |  
    0 0

    Jestli se potvrdí informace, že se mělo jednat o zápas Jablonce s Plzní a jestli DK bude odečítat body, tak je klidně možný, že pořád nejsme mimo hru o poháry...

    • Re: ad Adámek

      PetCC     před 12 lety 05.11.2012 22:50 |  
      0 0

      Na takový poháry já seru.

      • Re: ad Adámek

        slaviator     před 12 lety 05.11.2012 22:54 |  
        0 0

        Takže bys řekl "sorry, Plzeň/Jablonec/... upláceli, dostali oprávněně trest odečtu XX bodů, my díky tomu jsme na třetí příčce, ale sorry, na poháry vám seru"?

        • Re: ad Adámek

          rossobianco     před 12 lety 06.11.2012 20:04 |  
          0 0

          Ta oprávněnost je relativní.Je rozdíl něco spáchat a být za něco potrestán,je rozdíl platit pomoc nebo rovinu...Nedělejme si iluze,že by šlo nejspíš jen o špičku ledovce,resp.malé ryby.Vzpomeňme na hurá tresty za slavnou korupční aféru 2004-patnáct bodů Slovácku,něco též Opavě.Liberci za 1 zápas 6 bodů!
          Kdyby se trestalo tak důsledně padni komu padni,kolik bodů by se tehdy bývalo muselo sebrat rumunům?Myslím,že by měli co dělat,aby vůbec s bodově skončili v plusu...a kolikpak se jim odečetlo ve skutečnosti?

  5. Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

    SmoKerS     před 12 lety 05.11.2012 22:30 |  
    0 0

    a my stojíme za tebou Hube. a za celým tým týmem. vždy a všude! Hubáček je kanonýr!:) ale teď óne sranda: pro mě a mnoho dalších je Hub hrající legenda SKS...

    • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

      Kornovo     před 12 lety 05.11.2012 23:28 |  
      0 0

      hube,ja si beztak myslim,ze pristi sezonu budes opet pilirem nasi obrany a budes mit hodne minut

      • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

        slaviator     před 12 lety 06.11.2012 01:04 |  
        0 0

        snad každej hráč ve Slavii byl minimálně pul sezony mimo kvuli nějakýmu zranění - Hubáček si za osm nebo devět sezon co je ve Slavii akorát jednou sedřel patu :-D :-D

  6. Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

    podol (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2012 07:21 |  
    0 0

    Hubáčka si vážím,i přes jeho občasné "chyby"ve hře.Má jako málokdo vytvalost,vůli a odolnost.Co pamatuji,nikdy zápas neodchodil.Dal "vlastence",ale to se stává,bylo to v situaci rychlého centru,kdy musí reagovat ve zlomku vteřiny.Že jsme tou brankou prohráli byla totální neschopnost dát gól a to není poslání Huba.
    Sice se nám prohrou vzdálila špička tabulky,ale pořád naděje zůstává.Je hodně kol před námi,nyní Budějky a potom celé jaro.
    Mužstva před námi nebudou vše vyhrávat a s každým z nich budeme ještě hrát.Ale nespoléhal bych na možnost,že Slávii pomůže odebrání bodů za prodaný zápas v minulém ročníku.
    Slávie si musí poháry vybojovat na hřišti a potom tato sólo akce
    mi připomíná jen další díl "křetínského tašky",jejímž cílem není pomoci Slávii,ale zcela jinému mužstvu.Český fotbal jde ke dnu,
    korupcí,snižující se návštěvností,nezájmem sponzorů,špatnou
    organizací,termíny......Chtělo by to ostrý řez,nakonec i Gabrinus,
    jako GS ligy ztrácí trpělivost.Ale pochybuji,zda vedení FAČR může
    a chce tento stav změnit.Podol

    • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

      bongor     před 12 lety 06.11.2012 08:43 |  
      0 0

      Podle mě na poháry ještě nemáme mužstvo.Nemá cenu,chtít se tam dostat za každou cenu,tuhle výsadu rád přenechám rumunovi,který když to nejde na hřišti,zahájí akci mimo hřiště.S tím už jsou rudoši proslulí a proto je lidi nesnášejí.Limberskému,jak ho nesnáším,se povedl výrok o dvacítce,kterým to asi přece jenom přehnal,je to o něco míň.

      • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2012 09:27 |  
        0 0

        o poharech bavit se je zbytecne, ty jsou stale daleko, ale pokud tu bude sance musi se za ni preci jen jit. hrat pohary, je pro hrace preci jen zajimavejsi nez kopat jen ligu.

        co se tyka Adamka a ovlivneni zapasu, jsem na 99% presvedcen, ze se jedna o zapad Hradec - Banik. neverim ze by si dovol jit proti Plzni. pokud se mylim budu vsak jedine rad, protoze ovlivnovani zapasu ve prospech tohoto klubu je od zacatku souteze do nebe volajici! za dob, kdy si to hlidal rumun, se dle meho nazoru rumun tlacil vpred predevsim az na jare.

        co se tyka duveryhodnosti nasi souteze, tak tomu muze verit snad jedine blazen! fotbalu vladne korupcnik, ovlada jej sef plzenska, rozhodci si hlida skrze postel (jak jinak vysvetlit trest pro sudiho co dle expertu spravne nenaridil penaltu v pribrami), DK tresta, ze mi to hlava nebere (trest pro sparta fans za derby, tedyrozhodne ne padni komu, padni).

        mnoho lidi, uz prestalo ze sebe nechat delat voly a radeji zustanou doma. ani se jim nedivim. nas par ostatnich zoufalcu se jeste chodime kochat Petrakem, Latkou, Hubackem, sledovat marnou snahu Skody...

        • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

          slaviator     před 12 lety 06.11.2012 10:12 |  
          0 0

          podle všeho má jít o Berbra a systematické šolíchání výsledků pro Budějovice či Příbram, ale i pro Plzeň... v tom případě bych se nedivil, že se Adámek skrejvá, když loni a předloni Berbrovi odmítli jít na ruku Jára, Královec, Chvála, tak dostali na ulici přes hubu

          • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

            slamacek (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2012 10:51 |  
            0 0

            berbr bude podle mne "cistej" ten na to bude mit figurku, treba toho svobodu o kterem se spekuluje. bylo by hezke, kdyby se dostalo az do tech nejvysich pater, tyhle spiny, ale bojim se ze to tak nedopadne. on nakonec ani pripadny trest nebude trestem. viz loni Olomouc. cekam max. odecet 9 bodu a to jsem jeste hodne velky optimista.

            • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

              slaviator     před 12 lety 06.11.2012 13:21 |  
              0 0

              vždyť Olomouc svaz loni potrestal, co by jsi čekal víc? A u soudu bylo jasný že to krachne. Už jen proto, že nebyly žádné důkazy, výpovědi svědků se neshodovaly, naopak dokonce se logicky navzájem popíraly... Olomouc sice asi uplácela (proč ale proboha zrovna Střížkov, kterej za celou sezonu získal venku snad jeden nebo dva body a byl tragickej???) a stejně i kdyby vyhráli padesát nula, neměli jistotu, že půjdou do pohárů... Ale hlavně Kapr všechny případné důkazy pěkně pro..jel.

              A mimochodem, není náhodou, že ta akce s Olomoucí loni byla v situaci kdy Sparta byla ohrožená, tak se vzalo něco ze sezony před. Letos je to na Plzeň. Příští rok to může být klidně na Liberec nebo Slavii... A jen Spartička je vždycky čistá a uplácejí jen ti, co jí ohrožujou v tabulce... :-)

              • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

                slamacek (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2012 13:42 |  
                0 0

                ti nevim jestli za timhle vsim hledat spartu???
                s olomouci je pozoruhodne, jak najednou s odchodem Kubicka se ji zacalo darit (take neni moc slyset, ze by ji rozhodci nejak skodili. nepochazi soucasny majitel plzne z olomouce? je to takove cele prorostle.
                kazdopadne pristi dny a tydny muzeme vesele spekulovat, co kdo, komu a atd.. tedy nudna zima nebude :-))

                • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

                  slaviator     před 12 lety 06.11.2012 14:37 |  
                  0 0

                  Já za tím vším Spartu nehledám, já mám indicie, že loni za tím ta Sparta byla. To nebyla Kaprova iniciativa, stejně jako letos to není Adámkovo...

                  Jinak z Olomouce Paclík pochází, právě z Olomouce zná MUDr JUDr Langera, od kterýho když byl Íčko na min.vnitra dostával Paclík zakázky na praní uniforem, a tak...

                  A Kubíček byl a je tak trochu rabiát a parchant co si nahrává jednání na diktafon a když se mu to hodí, pustí to novinářům, ale právě pro toto jednání byl trnem v oku několika vlivným lidem ze svazu...

                • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

                  bongor     před 12 lety 06.11.2012 20:32 |  
                  0 0

                  Za vším není sparta,jenže tomu už dnes nikdo nevěří.
                  U nich pracuje třeba Krula,který odnesl Paclíkovu velkou březnovou revoluci/nebo co to bylo za měsíc,kdy se podařilo rozprášit rudou Karolyho disciplinárku/,Křetínský nosí tašky,Pelta jako bývalý spartan byl taky pěkně namočenej v Ivánkovi a odnesl to jeho vykonavatel Horník a to až když neprozřetelně odešel do Viktorky Žižkov.Je toho zkrátka už moc a ještě o hodně víc,než tady píšu.Nebaví mě ,hrabat se v minulosti,jenže ta špína úplně ničí fotbal v Česku.

      • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

        Betynka58     před 12 lety 06.11.2012 15:16 |  
        0 0

        Souhlasím, se stávajícím kádrem na boj o poháry pomýšlet nemůžeme, i 5.-6. příčku bych za stávající situace považoval za úspěch a potvrzení toho, že se Slavia konečně odlepila od výkonnostního dna (které představoval minulý ročník) a nastoupila postupnou cestu na špici naší ligy, kam patří. Snad na jaře bude tentokrát více prostoru dát šanci dalším mladíkům a stabilizovat sestavu tak, aby to v té další sezóně už na poháry určitě vyšlo. Příchod 1-2 kvalitních útočníků už v zimě stejně jako udržení Latky by ovšem mělo zůstat jednoznačnou prioritou.

        • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

          Jiri1     před 12 lety 06.11.2012 15:45 |  
          0 0

          Jo to si , ale priprav z keseni tak 25 az 30 melounku , pak by se asi zamyslel, jedina sance je , ze ty tolik zarucene nebidky ma jen na hubu.

  7. Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2012 09:42 |  
    0 0

    proti budějkám nemůže hrát kvůli kartám Latka, Petrák a snad i Nitrianský, ale ten je navíc zraněněj. Postavil bych to asi takhle:
    Čontofalský - Dostál, Dobrotka, Hub, Čonka - Jarolím - Juhar, Kisel, Zmrhal, Mičola - Škoda

    Dostál hrál teď za juniorku velmi dobře a přiznejme si, moc na výběr na tom postu nemáme. Čonka odehrál zápas proti plzni taky dobře, Rajtorala si v klidu pohlída, Juhara bych zase vysunul, protože je to náš jedinej hráč co umí obejít 2-3 protihráče a nevíc má dobrou střelu.

    • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2012 09:46 |  
      0 0

      tak nakonec ten Petrák vykartovanej není. Petrák místo LJ. Čontofalský má zase vykloubený prst. Tak snad se dá do pátku do kupy.

      • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

        Jiri1     před 12 lety 06.11.2012 15:01 |  
        0 0

        Podivejte Hube
        Budu Vam vdecny , kdyz budete stat za tymem , kteremu je obcas pomoci radou , vykony , kdyz stabilizujete sve vykony a kdyz prestanete davat vlastnaky.To ostatni je sice chvalyhodne, lec formalni podpora je tzv na backoru, jo pokud by jste se spojili s ostatnimi kluby , udelali treba naky poverence v jednotlivych tymech a spolecne s divaky zatlacili na federaci treba ohledne te pyrotechniky nebo kropeni a chovani nekterych radoby profiku, tak Vam budu velmi vdecny, ale tohle je jen formalni a uplne zbytecny projev.

        • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

          Betynka58     před 12 lety 06.11.2012 15:24 |  
          0 0

          Jestli jsem dobře četl, tak Hub jen odpovídal na položenou otázku a vyslovil svůj názor. Jednu až dvě věty bych rozhodně za "projev" nepovažoval.

          • Re: Hubáček: Stojíme za fanoušky

            Alanor (admin)     před 12 lety 06.11.2012 18:07 |  
            0 0

            Přesně tak, byl to klasický pozápasový rozhovor a Hub řekl na položenou otázku svůj názor.