Chance liga

Slavia - Plzeň 0:1

Slavia doma poprvé v sezóně ztratila všechny body, v nepěkném utkání podlehla Plzni 0:1, vlastní branku si vstřelil David Hubáček. Video z fandění uvnitř článku!

Slavia - Plzeň 0:1 (0:1)
Branky:
 31. Hubáček (vl.)

Slavia: Čontofalský - Nitrianský (37. Cicman), Latka, Hubáček, Čonka - Koreš (59. Tusjak), Zmrhal, Petrák, Jarolím (74. Kisel), Mičola - Škoda



Trenér Petr Rada se musel obejít bez Karola Kisela, který vinou doznívající virózy zůstal jen na lavičce náhradníků. Tamtéž se po slabších výkonech v posledních zápasech ocitl i Luboš Tusjak. Naopak do základní sestavy se vrátil Lukáš Jarolím, napravo opět nastoupil Štěpán Koreš a nalevo Tomáš Mičola. Vykartovaného Martina Juhara podle očekávání nahradil Matúš Čonka. Hosté naopak nastoupili v nejsilnější sestavě. První střelu zaznamenal slávista Zmrhal, když se po rychlém autovém vhazování dostal zleva za obranu, z úhlu střílel nad. V prvních minutách se v Edenu vůbec nefandilo, důvodem byl protest Tribuny Sever a plzeňského kotle proti přístupu FAČR k fanouškům. Další zajímavou akci si připsala domácí Slavia po akci zprava, Jarolím s Nitrianským dostali míč ke Korešovi, ten však střelu trestuhodně prováhal. Za hosty se dral k odpovědi Řezník, byl však v ofsajdu. Brzy po začátku zápasu si Plzeň vytvořila tlak a zahrávala velké množství rohových kopů, Slavia však bránila pozorně. Po jednom z rohových kopů musel být na ruce ošetřován Kamil Čontofalský a dobré dvě minuty se tak nehrálo. Pak se pro změnu na hřišti nic zajímavého nedělo, přestože se hrálo. Až po půlhodině hry po špatném vyhodnocení hry fauloval za žlutou kartu Mičola. Následný přímý kop navíc znamenal gól v síti Čontofalského, centrovaný míč nadzvedl mimo jeho dosah David Hubáček. Odpovědět mohl Mičola, vstřelil z 25 metrů pěkně, Kozáčik nepředvedl jistý zákrok, ale dokázal míč vyrazit mimo dosah dobíhajícího Škody. O další chvíli později se zranil v souboji Milan Nitrianský, navíc mu byl pískán faul a inkasoval žlutou kartu. Na hřišti jej nahradil Cicman. Kvalita utkání však byla nadále nevalná, slávisté nedokázali vymyslet nic překvapivého, hosté si udržovali územní převahu, ale hrozili prakticky jen ze standardních situací. I přes čtyři nastavené minuty se tak na hřišti nic zaznamenání hodného nestalo a poločas tak skončil 0:1.

Do druhé půle vstoupily oba týmy beze změn v sestavě. V úvodu slávisté delší dobu podrželi míč, vybojovali roh a z následné akce sklepl Latka na Škodu, který v akrobatické pozici přestřelil. Poté se však hra vrátila k tomu, jak vypadala v první půli. K platonickému tlaku přidali také pokusy o střelbu, Řezníka i Horvátha ale Čontofalský bez problémů vychytal. S příchodem Luboše Tusjaka do hry kolem 60. minuty se slávisté dostali k několika centrovaným míčům, Kozáčik však všechny posbíral. A na roh vyrazil i pokus Mičoly, kterému sklepl míč Škoda. To byla do té doby asi největší šance Slavie ke skórování. Když se slávisté dostávali čím dál častěji před bránu Plzně, přiživil emoce Limberský, když se teatrálně skácel poté, co před bránou Kozáčika bouchl dělbuch. Vzápětí sudí Bílek prakticky vymyslel žlutou kartu pro Latku, když mu odpískal faul při zahrávání rohového kopu a žlutě ocenil následný komentář stopera Slavie. Sešívaní si v závěru zápasu vytvořili územní převahu, do jakéhokoli nebezpečí se však nemohli dostat, hra byla drobena a hosté se nestyděli zdržovat, zakopávat a simulovat. Sudí Bílek neomylně pískal Slavii útočné fauly pokaždé, když se jen přiblížila na dohled vápna Plzně. A tak utkání, nutno říci že oboustraně nepěkné, doplynulo až do svého závěru.

Trenér hostí Pavel Vrba hodnotil zápas takto: "Čekali jsme velice těžké utkání. Slavia doma na podzim ještě neprohrála. Těší nás, že jsme první, kteří si odsud odvezli všechny body. Slavia je v domácích zápasech velmi těžký soupeř. Šest bodů ze dvou venkovních zápasů bereme jako dobrý odrazový můstek do závěru podzimu. Byl bych raději, kdybychom stříleli víc branek. Ale pokud vedete na Slavii 1:0, tak musíte hrát víc zezadu. Slavii jsme nepustili do šance, za to hráče pochválím. Mám upřímnou radost, že jsme vyhráli, byť jen 1:0."

Petr Rada nemohl být spokojený. "Samozřejmě mě mrzí, že jsme utkání nedotáhli aspoň do remízy, prohráli jsme navíc vlastní brankou, což mrzí o to víc. Vstoupili jsme do zápasu dobře, ale pak jsme hráli ustrašeně bez velké agresivity. Hlavně v prvním poločase nám vůbec nehráli krajní záložníci, soustředili se na bránění, přitom měli za úkol hrát dopředu. Do druhé půle jsem hráče nabádal, ať se nebojí. Bylo vidět, že si pak věřili, měli jsme více vybojovaných míčů. Tusjak přinesl do hry určité oživení. V závěru jsme ještě vysunuli Martina Latku, ale byla tam nakonec jen jedna nebezpečná situace. Ale myslím, že jsme ve druhé půli odvedli dobrý výkon. Plzeň jsme za celý zápas do větší šance nepustili, bohužel rozhodla jedna standardní situace. Prohra mrzí, soupeř má sice svou kvalitu, ale nejsme na tom tak, že bychom se měli někoho bát. Už v pátek hrajeme v Budějovicích, někde musíme ztracené body zase získat. Při inkasovaném gólu chybělo Davidu Hubáčkovi asi pět centimetrů výšky. Takové branky padají. Nitrianský šel ve skluzu, trefil míč, ovšem spadl na ruku, jel na vyšetření, má zřejmě zhmožděninu, uvidíme, jaký bude jeho stav, zlomené by to být nemělo. Dneska jsme dostali karet abnormálně mnoho, nevím, jestli to bylo tak vyhrocené utkání. Za vykartované hráče dostanou šanci jiní, uvidíme, jaký bude zdravotní stav hráčů, kteří jsou nakřáplí. Mezi ty patří i Kamil Čontofalský, který má problémy s prstem, dnes sice dochytal, ale jak to bude dál, těžko říci. Šanci prostě dostanou někteří další hráči, kteří tu jsou."

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

    brotheus     před 12 lety 04.11.2012 17:45 |  
    0 0

    Dobře nám to začíná. Nejdřív Koreš zpacká gólovku, pak Hub přidá druhou trefu v našem dresu - bohužel do nesprávné sítě - a nakonec se zraní Nitrianský. Hrůza.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      Betynka58     před 12 lety 04.11.2012 18:06 |  
      0 0

      A navíc místo něj Cicman jako pravý obránce. Tohle střídání jsem fakt nepochopil...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

        Barra     před 12 lety 04.11.2012 18:11 |  
        0 0

        Jo, měl tam dát Standu jako pravého beka... Nepřipadám mi, že by měl na lavičce jiného obránce než Cicmana.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

          Betynka58     před 12 lety 04.11.2012 19:11 |  
          0 0

          Nemyslím si, že když má Rada na lavičce jako jediného obránce stopera, že by ho musel dát na kraj obrany, podle mne by více prospělo, kdyby tam dal některého z krajních záložníků.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

            Barra     před 12 lety 04.11.2012 19:47 |  
            0 0

            Nemyslím si že Cicman pohořel, svůj úkol zvládnul. Osobně si myslím že čím míň se míchá se sestavou, tím lépe. Proti Plzni, která je silná přes křídla, si decimovaná obrana dnes relativně dobře vedla.

            • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

              Betynka58     před 12 lety 04.11.2012 21:05 |  
              0 0

              Souhlasím s tím, že v obranné činnosti lze dnes Slavii těžko co vytknout. Svůj příspěvek jsem napsal chvíli poté, co Cicman střídal Nitrianského. Ve druhé půli obstál, o tom žádná, možná to bylo i tím, že se Plzeň pod dojmem náskoku trochu stáhla. Ovšem v útočné činnosti by nějaký záložník (jako Tusjak, který po svém nástupu hru dost oživil) byl nepoměrně platnější.

              • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

                Alanor (admin)     před 12 lety 04.11.2012 21:18 |  
                0 0

                Ale jak by pak vypadala obranná činnost? Dávat Tusjaka na beka by bylo velice riskantní, Cicman byl logickou volbou.

  2. Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

    Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 18:26 |  
    0 0

    budme radi,ze to neni debakl.jinak nas vykon tragedie,ale ocekavana

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 12 lety 04.11.2012 19:18 |  
      0 0

      Nesouhlasim, na sance to bylo asi tak 1:1. Plzen mela naprosto platonickou prevahu a typicky remizovy zapas rozhodl nahodak. Poslednich 20 minut zdrzovali stejne jako Pribram nebo Budejovice ve svych "nejlepsich" letech. A jeste je tlacil sudi, ktery nas za tu dobu radsi ani nepoustel k vapnu a piskal cokoli jako utocny faul.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

        Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:07 |  
        0 0

        ja vim,ze to od plzne nebylo nic moc,ale videls nas?zadna sance a skoro ani poradna strela.plzni proste tahle holomajzna bohate stacila.pripomina mi to tak rok 2008 a treba nas zapas ve zline.plzen jde proste jasne kazdy zapas na vyhru a nezajima ji nic jineho,pro me jasny mistr ligy

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

          quelhar (admin)     před 12 lety 04.11.2012 20:27 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, ze je jasne, ze muze hrat daleko lepe, tak klidne mistrem byt muze. Ale jinak muzu uplne parafrazovat to, cos napsal a nasadit to na Plzen - "videls Plzen? Zadna sance a skoro ani poradna strela." To sedi na obe muzstva, jen Plzen mela vyssi drzeni mice a spadl ji tam jeden haluzovy gol.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

            Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:35 |  
            0 0

            dostals me.ja se proste snazim vyjadrit,ze plzen hrala,tak slabe a presto to na nas stacilo.pokud bychom nedostali vlastnak,padlo by tam neco jineho.ta haluzova vyhra z lonska byla nahodna

            • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

              quelhar (admin)     před 12 lety 04.11.2012 20:42 |  
              0 0

              Ja treba vubec nejsem presvedcen, ze by nam tam neco padlo. Plzen do te doby nemela nic zvlast nebezpecneho a od te doby taky ne, prestoze uz se tolik nesnazila hrat dopredu. Ano, Plzen hrala slabe a tentokrat to na nas se stestim stacilo. Jinak to byl z meho pohledu naprosto remizovy zapas.

              • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

                Betynka58     před 12 lety 04.11.2012 21:10 |  
                0 0

                Naprosto souhlasím, typicky remízový zápas s nešťastným Hubovým zásahem. Dokonce si myslím, že v obranné činnosti si Slavia vedla na podzim pomalu nejlépe, nezaznamenal jsem jedinou výraznější chybu v defenzivě.

  3. Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

    Elanius     před 12 lety 04.11.2012 18:53 |  
    0 0

    Příští zápas bez Petráka, Latky a Nitrianského. To zase bude pěknej průchoďák :-/

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

      Betynka58     před 12 lety 04.11.2012 19:12 |  
      0 0

      Petrák má snad jen tři žluté?

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

        Alanor (admin)     před 12 lety 04.11.2012 21:21 |  
        0 0

        Já také doufám, že jsou jen 3, ale je to opravdu oříšek. V poločasu i na webu Gambrinus ligy jsou 3, quelhar a iDnes mají ve svých záznamech 4. Rozdíl dělá duel se Spartou.

  4. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 19:21 |  
    0 0

    Toš po delší době sem stihnul alespoň 30 posledních minut. Převaha tam byl tlak jakýsy tež, otazkou je jak tomu pomohla plzeň ktera se spokojila je s obranou a prakticky rezignovala na útok. Zdržování tam bylo místy fakt neunosné, otáčení-no vlastně tam otáčení faulů nebylo, tam si ten borec s tou píšťalkou pískal fakt to co chtěl a evidentně chtěl abyzme se my nepřiblížili ke kozáčovi. Faktem je že naša hra postrádala moment překvapení, či myšlenku. O Limberským si už dluho myslím svoje a toďto zas potvrdilo edem to že je to simulant, který za ty svoje skapády měl dostat flastr jak sviňa ať jej to přejde, fotbal není pro slečinky. Tím nechcu říct že tam ta petarda patřila, s tím nesouhlasím a odsuzuju teho co to tam mrsknul stejně jak teho cypa limberského.

    • Re: Zdarec!

      Barra     před 12 lety 04.11.2012 19:57 |  
      0 0

      S prominutím, ubožáka, který má zapotřebí házet petardami bych při identifikaci dal zákaz vstupu na stadion. Ohrožoval i naše hráče, ať mi nikdo neříká, že uměl tak perfektně házet že se mu podařilo to hodit tak přesně.
      Kdo tohle dělá je pro mě debil, kterému o fotbal nejde a vůbec ne o fandění.

      • Re: Zdarec!

        Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:20 |  
        0 0

        souhlas,tohle bylo pres caru.prislo mi,ze se hraje na letne.ale o limberskem nesouhlas

        • Re: Zdarec!

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 20:40 |  
          0 0

          Samozřejmě že tomu ubožákovi co to hodil bych dal 5let zákaz vstupu a dalších 5 let podmínku... Ale limberský se fakt teatrálně skácel je to namachrovany ubožák. Když někdo hodí za mě petardu a ta bouchne, tak rozhodně uskočím a nekácím se jak po k.o.

  5. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    podol (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 19:21 |  
    0 0

    Bohužel,promarnili jsme šanci přiblížit se špičce a zachovat si naději na poháry,které bychom hodně potřebovali.I když vůbec nemáme útok,přesto se domnívám,že bod by byl spravedlivější.
    Hráli jsme vyrovnané utkání,v nasazení a napadání jsme se Plzni
    zcela vyrovanali.Vlastní gól,stane se,ale nutno odpovědět a dát
    potom dva.A to prostě neumíme.Nezbývá než doufat,v lepší výkon v Budějkách,i když budou chybět 3 naši nejlepší hráči.
    Návštěva potěšila,ale po té zbytečné prohře bude opět příště "bída".Podol

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Kactus     před 12 lety 04.11.2012 20:01 |  
      0 0

      jo, hnusnej zapas, hnusnej.
      cim to je, ze hraje jarolim a prohrajeme?
      rozhodci piska vesele pro plzen, plzen hraje jak rumuni - hnusna udrzba, simulovani, polehavani, nuda.
      ale je pravda, ze u nas proste ta kvalita neni.

  6. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 19:29 |  
    0 0

    Ano, prohrálo se, ale neviděl bych vše jen černě, naši hráči bojovali, hráli s nasazením a Plzeň se oprávněně o výsledek obávala (viz jejich zdržování v závěru), a to vždy samozřejmostí nebývalo.
    Nezbývá než se trochu vzpamatovat a v Budějovicích vyhrát, bez Latky ale těžko předvídat jak to dopadne...
    P. S. Pokuta nás asi opět nemine. Zachová se klub podobně jako Chomutov v hokeji?

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      slaviator     před 12 lety 04.11.2012 20:46 |  
      0 0

      jakože by klub měl vypsat stejně jako Chomutov pět lidí ze sta, kteří dělali bordel? V tom Chomutově to totiž nebylo jen o pár lidech...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Barra     před 12 lety 04.11.2012 21:18 |  
        0 0

        Ne, ale podle mě toho idiota s petardou někam poslat. Na fotbale nemá co hledat.

  7. Nu což...

    Matlafous     před 12 lety 04.11.2012 19:36 |  
    0 0

    ... i taková utkání si musíme odtrpět. Myslel jsem, že jsou Plzeňáci větší frajeři. Jinak dnes bych pochválil Čonku a Jarolíma. Nejhorší byl suverénně Koreš, ten kluk tam byl do počtu.

    Do 70. minuty mi přišlo, že rozhodčí píská pouze úzkostlivě. Od 70. to byla tvrdá tlačenka ve prospěch Plzně.

    Jinak se vlastně nic neděje. Potvrdilo se, že Plzeň už nehraje s takovou elegancí jako s Jiráčkem, Petrželou a Pilařem v základní sestavě. Že Pavel Horváth na repre skutečně nemá, a že potřebujeme posílit na pravém beku, pravé záloze, na postu tvořivého středního záložníka a útočníka.

    • Re: Nu což...

      Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:12 |  
      0 0

      brzdi trochu,proc zas nejhorsi stepan?on jen neumi moc branit a kdyz ma balon,snazi se to resit fotbalove.ve sve sanci sice ani nevystrelil,ale ve srovnani s utocnikem skodou 1:1

      • Re: Nu což...

        Matlafous     před 12 lety 04.11.2012 20:16 |  
        0 0

        Já si Koreše všimnul až když střídal. To mi přijde trochu málo...

        • Re: Nu což...

          Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:18 |  
          0 0

          mne se zas nelibil zmrhal a pak jak prisel tusjak,tak jsemho videl spis v negativnim svetle,furt behal po lajne,mozna jedna strela a jeden centr.kazdy ma na hrace jiny nazor.ale podle me je nefer delat ze stepana 2. skodu

          • Re: Nu což...

            Matlafous     před 12 lety 04.11.2012 20:37 |  
            0 0

            Já z něj nedělám Škodu, ten hrál dnes o třídu líp. Osobně proti Korešovi nic nemám, ale na ligu bohužel v dnešních týdnech nemá.

          • Re: Nu což...

            bongor     před 12 lety 04.11.2012 21:03 |  
            0 0

            Štěpán byl dlouho mimo,musíme mu dát čas a zase se do toho dostane.To holt jinak než v zápasech nejde nahradit.ještě že Petr není takovej rapl jako býval KJVCD a po prvním špatném výkonu hned člověka nevyleje.Tím Karlovým extremismem jsme podle mého názoru přišli o pár schopných kluků.Tím ovšem nechci říct,že byl špatný trenér,to ani zdaleka ne.jenom měl pár takových much.

            • Re: Nu což...

              Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 21:18 |  
              0 0

              myslis davida strihavku,milana kopice nebo benjamina vomacku?

          • Re: Nu což...

            murko     před 12 lety 05.11.2012 05:10 |  
            0 0

            Kores byl dneska suvereně nejslabší. Ten kluk se tam plížíl 70 minut se zařazenou trojkou. Dopředu plonkovej a dozadu nula.

  8. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    PtakKuku     před 12 lety 04.11.2012 19:38 |  
    0 0

    Remízový zápas, velká škoda že to kluci k tomu bodu nedotlačili. Líbil se mi Čonka a na svoje poměry podle mě slušně zahráli Zmrhal a Škoda (ale na stadionu jsem nebyl, takže je možné že se pletu- hlavně práce středního záložníka se z televize špatně posuzuje).

    Velice nás bude mrzet ztráta Nitrianského, který poslední zápasy patřil ke klíčovým hráčům týmu.

    Rozhodčí nebyl moc dobrý, na druhou stranu snad všecny karty udělil podle mě oprávněně a řekl bych že i většina těch útočných faulů nakonec byla odpískaných správně.

  9. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    marek018     před 12 lety 04.11.2012 19:39 |  
    0 0

    Bezkrevný výkon a vlastní gol jen dokumentuje, že jsme se porazili sami.
    Plzeň nehrála nějaký super fotbal, měla pát náznaků, ale žádný válec.
    Přišlo mi, že jsme byli dost bojácní a mál konstruktivní. Zařazení LJ moc úspěchu nepřineslo, rohy rozehrával hrozně, Koreš taky velmi špatný výkon, celkově si myslím, že už na Slavii nemá.
    škoda, remíza by utkání slušela víc. Asi by už se maličko měla probrat naše ofenziva. Celkově to letos na poháry nevidím, 5-7. místo bude dobré.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:16 |  
      0 0

      konecne jsme zpatky na zemi.prvni 4 se nam nenavratne vzdalila a muzem se vklidu smirit s dalsi stabilizacni sezonou.to by v zime musela prijit nova 11,abychom meli na prvni 3

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        marek018     před 12 lety 04.11.2012 20:27 |  
        0 0

        zas bych neblbnul. Stačil by do každé řady jeden hráč, co může hned naskočit do základu.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:37 |  
          0 0

          to by na 4. misto opravdu mohlo stacit,pkud liberec nezacne vyhravat

          • Re: Slavia - Plzeň 0:1

            Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:41 |  
            0 0

            oprava: na 5. misto.pokud prijdou jen 3 hraci,tak o 1. 4 nemuzem ani uvazovat

  10. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    Tom     před 12 lety 04.11.2012 19:50 |  
    0 0

    Čontofalský - 5 , Nitrianský - 4, Latka -6, Hubáček - 2, Čonka -5 , Koreš - 0, Petrák - 6, Jarolím - 5 , Zmrhal- 4, Mičola -6 , Škoda - 3

    Koreš - Totální nula .

    Škoda - On není tak špatný na svou výšku má slušnej pohyb a techniku ... Ale mi nemáme tvořivýho záložníka a ani křídlo- To zvládne jen Mičola ... Čonka odehrál slušně na beku asi by bylo dobré před něj postavit Juhara .

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Tom     před 12 lety 04.11.2012 19:54 |  
      0 0

      Ta plzen k poražení byla neni to nic extra ... Souhlasim s Latkou nejslinější je jednoznačně sparta A tyhle no name jelita co jim městečko postavilo stadion už mě vážně serou ...


      A výkon rozhodčího ?? Jako by s nima přijel busem z Plzně ...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Matlafous     před 12 lety 04.11.2012 20:03 |  
      0 0

      S hodnocením souhlasím.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 20:08 |  
      0 0

      Škoda - On není tak špatný na svou výšku má slušnej pohyb a techniku.....co já se tady ještě nedozvím :O

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Betynka58     před 12 lety 04.11.2012 21:17 |  
        0 0

        Zrovna u Škody si myslím, že dnes odehrál jeden ze svých lepších zápasů.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          murko     před 12 lety 05.11.2012 05:11 |  
          0 0

          Nechci to zakřiknout, ale dneska se mi Skoda libil.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.11.2012 21:31 |  
      0 0

      Škoda trojku? Dneska rozhodně jeden z jeho lepších zápasů a na hřišti nepatřil k horším.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Barra     před 12 lety 04.11.2012 22:01 |  
      0 0

      A Cicman nehrál??

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      zeleznik2     před 12 lety 05.11.2012 18:56 |  
      0 0

      Naprostý souhlas s hodnocením , jen se Škodou nesouhlasím, není to prostě hráč pro Slavii, my potřebujeme útočníka typu Pavel Kuka, ale ten prostě není, myslím, že koupíme Mahmutoviče, ale otázka zda se on ve Slavii prosadí, Škoda jedna střela na bránu!!!a ještě na ragbyovou, to je tristní bilance pro útočníka pak ještě to sklepnutí na Míčolu no dobře tak 2.

  11. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    Petr9608     před 12 lety 04.11.2012 20:12 |  
    0 0

    Zápas jsem nevíděl, až nyní jsem se podíval na sestřih.

    Říkal jsem si, že to byl asi nějaký nešťasný odraz, ten vlastnec.

    CO TO SAKRA BYLO, HUBE?!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 20:14 |  
      0 0

      mit o hlavu vic,ak to krasne odhlavickuje od brany

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 20:15 |  
      0 0

      tohle bych Hubovi nevyčital....dal jsem podobnýho gola do vlastní :))))

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Kactus     před 12 lety 04.11.2012 21:53 |  
      0 0

      co by bylo, je to kanonyr :)

  12. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    klimi     před 12 lety 04.11.2012 20:22 |  
    0 0

    Škoda-Nepřehlavičkuje Horvátha, míč mu překáží, střelba 3 metry a dál mimo bránu. To je vizitka!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 08:16 |  
      0 0

      Je to bídák, ale to tu někteří nechtějí slyšet. To, co Slavii chybí k boji o poháry, je pořádnej útočník. Obávám se však, že v zimě už bude pozdě. Taková kvalita v našem týmu zase není, abychom předvedli nějakou stíhací jízdu. Chtělo to sbírat body průběžně už od začátku. Bohužel, situace s útočníky se v létě hrubě podcenila.

  13. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    slaviator     před 12 lety 04.11.2012 20:42 |  
    0 0

    Hubáček parádní gól do protipohybu brankáře. Hub do útoku!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Elanius     před 12 lety 04.11.2012 22:02 |  
      0 0

      Kanonýr, Hubáček je kanonýr! :-D

  14. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    lassiter     před 12 lety 04.11.2012 20:50 |  
    0 0

    Dost nehezkej fotbal teda, Koreš velmi mdlý, podobně Zmrhal, Tusjak to tam celkem rozhejbal.

    Hodit petardu mezi patnáct hráčů, to musí mít ten člověk v hlavě slušně vymleto. To pak ty patnáctiminutový protesty vyznívaj trochu trapně.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 21:30 |  
      0 0

      Taky mě to dost nakrko (a hned po tom to co tam začal předvádět Liberský...) ale jestli jsem dobře postřehl tak ho vyvedli a byl to nějakej mladej smrad. Proti tomu aby nějakej sotva 15 letej usmrkanec hodil na hřiště petardu neuděláš nic. Pronést to není problém a potrestat ho stejně pořádně nemůžeš.... Akorát to pak odnášej všichni ostatní právě těma represema proti kterým protestujeme.

  15. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    Petr9608     před 12 lety 04.11.2012 21:16 |  
    0 0

    No, v tabulce "Cesta za 56 body" jsme tedy nyní na svém. Bod navíc, jenž jsme získali v Jablonci, jsme nyní ztratili, jelikož jsme místo předpokládané remízy prohráli.....

    Nyní se konečně chytnout venku. Bohužel, jako na potvoru se teď ty Budějky chytly na Hradci....

    No chytly - Upachtěných 1:0 gólem z penalty v 84. minutě...

    No, gólů doma dali jen 6 v 7 zápasech, takže to ubráníme na krásný výsledek 0:0... :-///

    No a vážení - není dobře. Ač se tomu snad ani neche věřit, tak máme po 13 kolech navlas stejně bodů jako loni, jakož i ztráta na 3 místo je stejná tj. sedmibodová.

    Rozdíl je bohužel v tom, že jsme hráli doma již 7x, zatímco loni to bylo jen 6x...

    Zkrátka a dobře - nevýhra v Budějkách nás zřejmě odsoudí k boji v nudném středu tabulky...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 21:29 |  
      0 0

      uz to pomalu odpiskej,tolik bodu s timto tymem je sci-fi.snad budem mit po podzimu aspon 23 bodu.ted muzem zacit nadavat.ze jsme tak trapne pustili pohar,ale co uz nadelame.docela me prekvapuje,ze letos zcela trapny banik naparil za poharovou prohru 0:1 v trinci pokuty,my prohrajem 2:3 pohar v usti a jede se v klidu dal.to mi pripada jako prehmat vedeni

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Petr9608     před 12 lety 04.11.2012 21:51 |  
        0 0

        Ale co tedy dál? To jako tohle má být realita, že budem trvale hrát o 5. - 7. místo jak nějaký Teplice? Nebo se něco jako do příští sezony ohromně zlepší?

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 22:02 |  
          0 0

          my prostee potrebujem kvalitne posilit,stabilizovat kadr a hlavne nikoho neprodat,coz pujde tezko.videls dneska nasi lavicku?s tim proste lepsi jak 5. misto hrat nelze.a otazka:nevite nekdo proc prisel frejlach?kolik odehral minut za ten roku co je u nas,200?proc mu rada neda sanci,kdyz nam evidentne chybi kvalita v zaloze?

          • Re: Slavia - Plzeň 0:1

            Petr9608     před 12 lety 04.11.2012 22:22 |  
            0 0

            Ovšem, pak kde na to vzít peníze. Řebíček asi tedy nechce dávat další injekce Slavii. Takže čekat na nějakou spásu v podobě nového majitele, který by prostě ty postředky a ambice měl?

            • Re: Slavia - Plzeň 0:1

              Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 22:31 |  
              0 0

              ja verim tomu ze tusjak az bude mit treba 24,tak muze byt i tahoun a strelec a v juniorce jsou taky hraci,kteri maj kvalitu.vidim to na titul v roce 2015.anebo by pomohlo privest na hostovacku dvojici necid-fenin

            • Re: Slavia - Plzeň 0:1

              Petr9608     před 12 lety 04.11.2012 22:35 |  
              0 0

              A bohužel, jak se tak dívám do tabulky, tak jak může být titul celkem (bodově) nízko, tak další dvě pohárové příčky mohou být jen v nepatrně nižší hladině, takže třeba 56 bodů by ani na 3. místo nestačilo. Pro boj o ten třetí flek by spíš byli lepší dva rabiáti s bilancí 10-3-0 a snadno stíhatelný 3. tým...

              Do konce podzimu musíme udělat tak těch 7 bodů, to je celkem 25, ale teda 31 bodů z 42 možných by byl na jaře ohromný masakr...

              Museli bysme mít bilanci 9-4-1...

              JENŽE! I kdyby, tak ten třetí flek skutečně může být ještě výše... :-(

              • Re: Slavia - Plzeň 0:1

                Petr9608     před 12 lety 04.11.2012 22:39 |  
                0 0

                Takže už si přiznat to, že je konec, že o poháry už bude bojovat někdo jiný? To je ovšem převelice frustrující, dohrát a vyhlížet sezónu konec července 2013, kdy začne další liga, kde se začně zase od nuly.

                Kdyby aspoň ten stupidní pohár měl trochu lehčí los.

              • Re: Slavia - Plzeň 0:1

                quelhar (admin)     před 12 lety 05.11.2012 08:14 |  
                0 0

                Hodi se myslet i na to, ze do poharu se muze jit i ze ctvrteho mista v lize, pokud budou finale poharu hrat tymy na prvnich trech mistech. Jo, ztrata i na to ctvrte misto je ted opravdu velka a nase hra neslibuje nejake bodove hody, ale pres zimu se toho muze zmenit hodne, nekdo z cela muze mit velkou krizi a jeste nepovazuju za vyloucene, ze se na jeden z tech ctyr tymu dotahneme.

  16. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 04.11.2012 21:32 |  
    0 0

    prave jsem se vratil, a tedy reknu jedno. uz dlouho jsem nevidel takovou tlacenku! nemuzu si pomoct! vse jsem videl pouze na zivo a pripoustim jistou zaujatost, ovsem kdyz clovek vidi za co vse dostaneme karty, otocene auty, neodpiskane fauly (napr unikajici skoda tam u toho fabora) nemuzu se zbavit dojmu ze rovina je hodne naklonena. tedy ne jako ze chyba, ale jasny umysl!
    pak k tomu jeste pridame recneni, kdyz nahodou se piskne faul, a teatralni skaceni hovada limberskyho.. chce se mi blejt. dejme jim pohar rovnou. opravdu skoda casu!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.11.2012 21:36 |  
      0 0

      Rozhodčí pískal obecně hodně úzkostlivě a nepříliš dobře, ale o úplné tlačence bych nehovořil, byť rovina to nebyla. Ale rozhodčí nám zápas neprohráli a nijak zásadně nás nepoškodili. Hledal bych chyby spíše v naší slabé útočné hře.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 04.11.2012 21:42 |  
        0 0

        A koukám, že Plzeňáci si stěžují, že jim odmávali dva ofsajdy, které nebyly a mohly po nich být dobré šance, takže bych to fakt viděl na slabý výkon rozhodčích než na úmysl.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          slamacek (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 08:43 |  
          0 0

          nesouhlasim a to ani s odstupem casu. rovina je v zapasech s plzni naklonena, ted jsme to pocitili na vlastni kuzi. zapas byl rizen tendencne! dva chybne odmavane ofside to nezmeni. ono jde tak trochu i to, ze se bude piskat v pomeru 10:1 pro jeden tym. ta jedna na druhe strane ma jakoze dokazat, ze v tom neni umysl? to je k smichu. slysel jsem vsak nazor od kolegy z prace, ze ten lajnovej u hlavni tribuny zase nektere fauly otacel v nas prospech.. tak nevim. ono v TV by to clovek posuzoval mozna jinak. nicmene nechut ve mne je!
          docela mne pobavil vyrok limberskyho. ze prej nemusel padat po te petarde. tak snad jeste abychom mu zatleskali jak se hrdinsky priznal, ne? doufam ze ho nepotkam na ulici, ale radeji si pro ten pripad poridim petardu.. schvalne jestli se taky zkaci na zem.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Betynka58     před 12 lety 04.11.2012 21:49 |  
        0 0

        Rozhodčí opravdu výsledek neovlivnil, ale těch žlutých nasekal slávistům neúměrně moc a za fauly, které se v případě Plzeňáků obešly bez žluťáska, navíc to zakopnutí míče Ďurišem po odehrání si po žluté přímo volalo.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 08:31 |  
        0 0

        Ale to je právě ono, takhle zkušený sudí vede zápas k úspěšnému konci. Nijak zásadně nás nepoškodil, to je určitě pravda. Ale ono se těžko dostáváš do tlaku, když každej kontakt je faul a co víc, většinou i za žlutou kartu. Když každej spornej aut háže Plzeň. Když za všechny ty prodlevy nastaví sudí 3 minuty atd. Dneska asi nikdo nebude ovlivňovat zápas 3 penaltama a 2 vyloučenými. Úplně stačí to co včera a dotahující tým nemá šanci, protože se nedostane k brance. My si navíc musíme ještě připočíst fakt, že ten karetní koncert nás dost možná připraví i o body z Budějovic. Však jsme viděli na Slovácku....

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          Alanor (admin)     před 12 lety 05.11.2012 09:59 |  
          0 0

          Bílek vůbec zkušený sudí není, což bylo i ze zápasu vidět. Nevěřil si, a tak radši dával karty. Kdyby chtěl naklonit rovinu úmyslně, tak jim pustí dvě regulérní nadějné akce. Rozhodčí nepodal dobrý výkon, ale nemyslím si, že nás poškodil.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:1

            Citrus (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 10:20 |  
            0 0

            Tak já mám na mysli trochu jiné "zkušenosti". Souhlasím, že nás viditelně nepoškodil, jen nás prostě nenechal hrát a to stačilo.

  17. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    1rytir     před 12 lety 04.11.2012 22:12 |  
    0 0

    Na zápas jsem se těšil a první půle mi ho z naší strany totálně zkazila. Chápu, že jsme šli na hřiště s defenzivní taktikou, ale proč jsme hráli tak ustrašeně a bez zápalu nevím. Po poločase to bylo o málo lepší a hlavní zásluhu na tom měl Tusjak. Kdyby jako on se o míč prali všichni, bylo by na co koukat. Dost mě dostalo, kldyž šel Latka dopředu a my mu tam nnedali ani jeden míč. Všichni víme, že útok nemáme, jenže se ukazuje ještě něco jiného. Při absenci Karola nemáme, snad mimo Mičoly ani jednoho jediného ofenzivně laděného záložníka. Prostě dnešní Slavia není ofenzivně založené mužstvo. Proto jsou výsledky jaké jsou. Takže kromě útočníka nutně potřebujeme i někoho do zálohy. To, co tam běhá dnes, včetně dvou tolik mnoha lidmi vychvalovaných mladíků Petráka se Zmrhalem, má s fotbalem, který bychom rádi viděli dost málo společného. Dopředu prostě nehrajeme a kdyby měli naši záložníci zlatit pětikorunu za každou přihrávku, kterou dají zpátky, byli bychom bohatý klub

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Kornovo     před 12 lety 04.11.2012 22:27 |  
      0 0

      souhlas.zmrhal je posledni dobou neviditelny a pokud je videt,tak pri chybe.ofenzivne se snazi kores,ale ten je tu pod palbou kritiky.petrak je chvalen opravnene,asi ma ukol od trenera rozehravat dozadu,jinak mi to hlava nebere

  18. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    Khadgar     před 12 lety 04.11.2012 23:48 |  
    0 0

    Jarolímovi by měl někdo vysvětlit, že ty jeho obloučky jsou fakt na hovno... Standardky kope stejně jako před lety, tam se nic nezměnilo.
    Nehrajeme úplně špatně, ale chybí tomu nějaká nadstavba, prostě něco navíc, co by rozhodovalo zápasy.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 08:35 |  
      0 0

      Něco jako góly třeba. :-) Však on to říkal už Franz.

  19. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    winter (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 00:18 |  
    0 0

    nejvíc tragézní hráč ze všech suverénně Jarolím.. sice je to opravdový slávista, ale být po mém tak mu poděkuju za to co tady odkopal a rozloučil se s nim, konec smlouvy a šmitec.. kdyby měl zájem třeba dělat trenéra malym klukům tak prosím, nechal bych ho ale na hřišti na to prostě nemá.. 70% jeho přihrávek směřuje dozadu a když už se rozhodne přihrát dopředu tak je po akci... jeho rohy to je taky komedie jakou jsem dlouho neviděl.. všichni hráči jsou na zadní tyči v chumlu a on to zahraje na přední tyč tak idiotsky, že nikdo ze slávistů nemá šanci se k balonu dostat.. stejně tak mě dokážou neskutečně vyvést z míry zahrání rohu nakrátko ala "signálek jarolím" po kterém následuje v lepším případě změna rohu v autové vhazování, nebo v horšim rovnou brejk soupeře... co se ostatních týče vůbec se mi nelíbil Cicman, klasicky Škoda, hodně slabý byl i výkon Zmrhala... naopak dobrý výkon Latka, Petrák (oba klasika), líbil se mi i Čonka a hezky to oživil Tusjak.. sice jsme nehráli nijak extra ale protekční plzničku jsme do žádný loženky nepustili o to víc ta prohra mrzí... poháry jsou asi fuč takže teď už Latka opravdu nemá jeden jediný důvod u nás zůstat a pro Slavii jako takovou je to další sezona v trapu...

  20. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    klimi     před 12 lety 05.11.2012 00:31 |  
    0 0

    Vrba mě opravdu zklamal. Před zápasem plnou hubu keců, jak se těší se Slávií na otevřený ofenzivní fotbal a po vstřeleném gólu začne hrát zanďoura, zdržování, polehávání, střídání útočník->obránce. Plzeň jde fakt do háje, upřímně, rudoši mají lepší tým.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      klimi     před 12 lety 05.11.2012 06:20 |  
      0 0

      Taky doufám, že místo Nitriho dostane šanci někdo mladý a ne Cicman, kterýmu míč doslova překáží. Kdo další má ještě stopku za 4x ŽK?
      Dalš otázka na Radu:
      KDY SE V ÁČKU UŽ KONEČNĚ OBJEVÍ ŠIMEČEK???!!!

  21. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    japhy     před 12 lety 05.11.2012 07:37 |  
    0 0

    Je hezký, že už nebrousíme dno tabulky, Rada na tom jistě má zásluhu, obrana se opravdu zlepšila. Ale řekl bych, že jsme již narazili na strop, který s touto hrou neprorazíme (což je dle mě i dobře).
    Minule jsem se zmiňoval o malém počtu hráčů v šestnáctce a dneska byl ještě of. Tusjak nahrazen def. LJ, plus potom Cicman za Nitriho. To je prostě šílený, my hrajeme prakticky na 3 štíty.
    A Rada je konzerva jak prase-def. hráče of. vystřídá až 15 min. do konce.
    Tudíž opakuju. Jsem rád, že už nejsme lize pro smích, zároveň ale doufám, že hl. vedení vidí, že takto se do pohárů nedostaneme.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 08:13 |  
      0 0

      Velmi výstižné hodnocení, naprosto se shodneme.
      A pokud jde o toho rozhodčího - podle mě to byla ukázková práce, jak naklonit hřiště a odejít jako vítěz. Nějaké penalty a podobné záležitosti, tak to řeší jenom zoufalí amatéři někde v přeboru. Takhle si ještě Plzeň postěžuje, divácká obec se shodne, že se v podstatě nic podstatného nestalo a je to...

  22. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    quelhar (admin)     před 12 lety 05.11.2012 08:42 |  
    0 0

    Jinak verim, ze vcerejsi zapas vetsine fanousku Slavie, kteri jeste meli jakesi tendence prat Plzni, definitivne otevrel oci.
    Z Plzne se stava chovanim a vystupovanim prakticky druha Sparta - banda arogantnich spratku, co je tlaci sudi a jeste jim to nestaci a neustale rozhazuji ruce a kazde rozhodnuti maji nutkani dale komentovat. Ostatne neni divu, ze mistry v tom jsou prave hraci, kteri prosli Spartou - Limbersky, Kolar a Horvath. Jejich pozapasova radost z vyhry, ke ktere se prozdrzovali zpusobem, za ktery by se nemusela stydet ani Pribram, byla fakt na bliti. A uprimne receno Vrba mi je taky cim dal mene sympaticky.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 08:45 |  
      0 0

      ztratili soudnost. uz davno. a ted jeste pridavaj moresy hvezd, tyhle pseudohvezdy! vsak na to driv nebo pozdeji dojedou!

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        janko (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 08:59 |  
        0 0

        Quelhare úplně mi mluvíš z duše. Když jsem včera jel domů byl jsem nasr*nej až hamba. Všude jí vynášej až do nebes, člověk se táhne přes sto kiláků natěšenej na fotbal a pak tam vidí takovouhle parodii. Těch posledních 20 minut jak nás držel rozhodčí od vápna to byl fakt hnus. No a jak jsem byl v tom rozpoložení, tak se mne myšlenka na Vrbu na lavičce Slavie úplně znechutila. Loni to samé, ubráněná výhra z pentle, teď srabácký výkon a ubráněnej vlastňák, srabi...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      travel (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 09:19 |  
      0 0

      Plně souhlasím s tím,co zde píšete,přesto pokud chce Slavia hrát,co nejdříve o nejvyšší příčky,musí dojít přes zimu ke změnám v mužstvu.Musí se posílit útok o 2 kvalitní (na naši ligu) hráče,udělat vše pro udržení Latky,rozloučit se s hráči,kteří nehrají a pouze zabírají místa a ti ,co na ligu nemají (Frejlach,Milutinovič,je mi líto,ale i Vlček,Jarolím).Přestože se nedá čekat od vedení,aspoň podle mě, moc nových hráčů,tak 2 noví útočníci jsou nutností a zřejmě dát šanci dalším hráčům z juniorky-bohužel zde nemám moc přehled.Otázkou dalšího setrvání v mužstvu jsou hráči jako Cicman,Koreš,Hubáček(nezmiňuji se o Škodovi,protože je to v současnosti jedinný útočník v mužstvu).Je mi jasné,že k takto velké obměně hráčů jednorázově nedojde,ale aspoň udělat změny,o kterých se zmiňuji v první části,je podle mě zapotřebí.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        tantalos     před 12 lety 05.11.2012 09:28 |  
        0 0

        jednoznačný souhlas

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 09:34 |  
      0 0

      Také připojuji svůj naprostý souhlas - quelhar zcela přesně vyjádřil mé pocity po včerejším zápase!!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 13:02 |  
      0 0

      Tento pocit z Plzně mám už několik let.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      bongor     před 12 lety 05.11.2012 19:58 |  
      0 0

      O tom co jsou zač ti Tebou jmenovaní mistři světa jsem nikdy nezapochyboval.Ovšem přes to všechno jim v boji s toaletnou musím přát.Tam totiž jsou fotbalisti vychováváni k přeceňování svých schopností a pohrdáním soupeři.Už to jejich"my jsme sparta" ,vypovídá o mnohém.Má to pokračování a ani to nemusejí vyslovovat.Pokračování je " a vy ostatní jste jen smetí,co se nám hvězdám zbytečně olete pod nohama".

  23. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 09:55 |  
    0 0

    Skoda, remizu jsme mohli uhrat, plzen byla sice lepsi kombinacne, ale my jsme to dohaneli nasazenim, za coz jsem rad. Skoda ze se zranil Nitriansky, protoze hral do te doby vyborne, dopredu i dozadu, kde nekolikra vyborne pokryl centr z leve strany, kde v prvni pulhodine horel Conka. Conkovi bych to nevycital, dalo se to cekat, myslim ze se pak chytil, neco v nem urcite je, vcelku bych mu veril. Jinak klasicky nam chybela vetsi kvalita v kombinaci vepredu, a to prakticky vsem, jarolimovi, micolovi, zmrhalovi, koresovi, skodovi.. tezko rict, kdo byl lepsi a kdo horsi, v tomhle proste mame rezervy a je to logicky, tym se teprv buduje. Tusjak byl velmi aktivni, ale casto byl na sve strane sam proti presile. Skoda tentokrat ukazal aspon minimum toho, co bych od nej ocekaval, vyhral par souboju, udrzel par micu, dostal se jednou - dvakrat do zakonceni. Ok, to uz je vykon utocnika.

    Jinak ted nas cekaj moc dulezite zapasy, prvni 4 tymy nam ted trochu utekly, moc potrebujem body, ted se rozhoduje, jestli na podzim zustanem nahore nebo se propadnem dolu..

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Ravik     před 12 lety 05.11.2012 10:09 |  
      0 0

      Hezky shrnuté.

      Jarolíma, Koreše a Cicmana bych ve Slavii považoval za nepotřebné.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        japhy     před 12 lety 05.11.2012 10:50 |  
        0 0

        Všichni vyhazují Cicmana, jenže jak odejde Latka, tak tu máme jen jeho, Huba a Kaufmana II. Plus mládež. Ne, že bych si Cicmana s Hubem dovedl vedle sebe představit, ale jako zálohu bych ho nechal, přeci jen už prověřenej a ví se, co od něj čekat.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 19:23 |  
          0 0

          No Cicmana s Hubem vedle sebe jsme viděli na Slovácku, jak to dopadlo si asi pamatuješ.... Cicman není špatnej ale raději ho uvidím jako DZ když potřebujem ubránit výsledek než jako stopera.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Betynka58     před 12 lety 05.11.2012 11:16 |  
        0 0

        S Korešem bych ještě počkal, přeci jen někomu trvá déle, než se po dlohodobém zranění dostane do formy. Podle mne něco v tom klukovi je, což v minulosti už párkrát prokázal.

  24. Smutná první půlhodina

    Dresco     před 12 lety 05.11.2012 11:00 |  
    0 0

    Haluzácký gol, zraneny Nitriansky a Cicman na place. Tri rany po sobe. Jinak bych rad, aby Conka zustal v sestave, Juhar at jde pred nej a Tusjak misto Korese napravo...

    • Re: Smutná první půlhodina

      japhy     před 12 lety 05.11.2012 11:56 |  
      0 0

      A Koreš místo Karolka :)

      • Re: Smutná první půlhodina

        Jiri1     před 12 lety 05.11.2012 13:48 |  
        0 0

        Zdravim, tak nam ty oslavy 10 vyroci Slacvie nejak zjihly , mozna to chtelo uplne z gruntu predelat rezii a udelat prekvapka pro divaky , Plzen byla bohuzel od zacatku jasne lepsi, jeji nahravky na milimetr presne , jeji akce efektni pekne vzdy se snahou o zakonceni, u nas jsem postradal opet myslenku , napad, Jarolim nebyl onim zachranym majakem , ale spise trosecnikem hledajicim zachanu a obranci opravdu snad az na Conku jsou takovy nevyhrani, spatne ctou hru soupere, celkovy dojem z nasi hry mi pripomina amaterske divadlo, kde kazdy vi co by mel hrat , ale nejak to nejde. Ano rozhodci a jeho 7 zlutych karet mne nezklamaly , jsme opravdu oblibenci tohoto arbitra , jak se tady psalo v minulem tydnu, no zrejme ano, nektere fauly byly piskany jen pro formu, zlute nejmene ve 4 pripadech davany za kraviny , ktere se treba den predtim v Boleslavi se rozhodci ani neodvazil odpiskat. Bohuzel opet se projevilo , ze Plzen ma dlouhe prsty a ani jista aktovka na tom zrejme nic nezmeni, bohuzel nase klubove vedeni dale spi spankem Sipkove Ruzenky a ceka zreme az prijde jaro, pak mozna budeme reagovat na podobne krivarny rozhodcich. Nebo maji pravdu zakulisni tamtamy , ze Rebicek uz klub vicemene odepsal a je jen formalnim majitelem, ktery ceka alespon na nejakou kloudnou nabidku a ze nebyt Kuseho a politicke garnitury v zakulisi bojici se skandalu , tak bychom uz byli opet na smetisti dejin. Posily, pratele uvedomme si , ze do Slavie prislo jen v lete 5 novych hracu a 3 z hostovacek, ci z mladeznickych tymu, volate po zaloznikovi, obrancich , ale my je mame, opet bych se chtel zeptat zdejsich odborniku, kteeri zde pisi zasvecene clanky , rozebiraji kazde uprdnuti a je to dobre , ze to delate , proc se pana Rady nezeptate , proc v dobe zraneni, nemoci neda klukum z Juniorky sanci, nebo opet je to jabrachizmus, investujte a bude do Vas investovano, jak nam tady v nedavne minulosti predvadel jisty reditel a jisty velmi kvalitni extrener, kteri si kvuli tomu vjeli do vlasu a Rosen mel z toho hezkych par bezesnych noci.

        • Re: Smutná první půlhodina

          Alanor (admin)     před 12 lety 05.11.2012 13:58 |  
          0 0

          Přijde vám, že hraje málo mladých hráčů? Pravidelně hrají v základu Petrák, Zmrhal, Tusjak, tedy hned tři odchovanci.

          Navíc mi přijde, že si hru Plzně povážlivě idealizujete, včera nepředvedli o moc více než my.

          • Re: Smutná první půlhodina

            Jiri1     před 12 lety 05.11.2012 14:08 |  
            0 0

            Ja tedy nevim, kolikrat jste Plzen videl, jeji hra je velmi precizni, zaloznici neudelaji zbytecny krok, utocnici maji casto tutovky za ktere by dal Rada pul kralovstvi , vychazi to z jeho povahy a standartky viz vcerejsi rohy radost pohledet, u nas to je paskvil, spise okamzity problem pro obranu, Ja vubec nezminuji , jestli hraje malo nebo moc mladsich hracu, ale vychazim z reality , kdy hraji hraci, kteri se neciti fit/Cicman/, anebo hraci, kteri se moc nepredrou anebo jim to prostte nejde/ Kores/, umim si predstavit sanci pro Cervinku, Cepelaka, ale oba vime , ze je tam jiny problem, nemuzete rict starsim hracum zavislym na tzv minutovnem a premiim za vysledky , ze nebudou ani na lavicce/ta furt znamena jiste prachy , ale ze si v pondeli pudou cutnout za becko.

            • Re: Smutná první půlhodina

              janko (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 14:23 |  
              0 0

              Asi jsem byl včera na jiném utkání, páč takovou Plzeň jsem tam opravdu neviděl. Viděl jsem Tam Plzeň simulující, zdržující, které uskakoval míč, dala hromadu nepřesných přihrávek a která totálně zazdila protiútok 4 na 2. Ani si nepamatuji na nějakou šanci kdy by musel Čonto předvést něco na víc.
              Slavia včera hrála tužku, ale to neznamená že na ni budu házet špínu a budu do nebe vynášet soupeře, který hrál stejnou, ne-li horší haluz.

              • Re: Smutná první půlhodina

                Jiri1     před 12 lety 05.11.2012 15:39 |  
                0 0

                Nevim, kde jste byl, predevsim na nikoho nehazim haluz , svinstvo ani spinu, to mozna Vy na mne, ale zcela realne Vam sdeluji pocity 4 lidi, kteri videli utkani, ze uroven zapasu nebyla zrovna idealni vime oba , ze se nedari stale ani na konci sezony zapracovat nove hrace do sezony je asi taky spatne , ze kupujeme prosle hrace, kteri se pak dolecuji vice nez rok na nase naklady je smutne, ale zijme v realite, plus urcite stabilizace kadru, umoisteni, velmi slusne navstevy , narozdil od reditele Kuseho nevidim prostor k nejakemu prekotnemu ekonomickemu profitu z jejich zvyseni, minusy, hrozna marodka , hlavne posily ktere mely hrat v tymu prvni housle a stridave ji hraji na marodce , velmi nevyrovnane vykony derby versus Plzen,jiste uzky kadr castecne na prani trenera, silne mi to pripomoina jisteho majitele , ktery chtel uzakonit 1 utocnika jako dogma, cesta ven, skutecne siroky kadr do zimni pripravy , levne , ale kvalitni posily treba i z ciziny ,vice durazu na koncept zimni pripravy tj. mene volna pro hrace , 10 dni v cizine na herni pripúravu , kde budeme hrat skutecne 4 az 5 utkani s kvalitnimi celky a pojede 25 zdravych, opakuji zdravych fotbalistu.

                • Re: Smutná první půlhodina

                  Alanor (admin)     před 12 lety 05.11.2012 16:04 |  
                  0 0

                  Nejdříve jste mluvil o včerejším zápase a pak mi tu najednou začnete psát kolikrát jsem Plzeň viděl... Co je to za logiku?

                  Jinak velice levné a velice kvalitní posily, které se nikdy nezraní, by chtěl asi každý, ale ono to v realitě tak růžové není.

            • Re: Smutná první půlhodina

              Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 19:31 |  
              0 0

              Prosím tě, to není o nějakém minutovném, to je o tom, že pokud trenér nechce zažít trapas, tak nesestaví mužstvo z juniorky. Myslím, že už takhle máme dost mladé mužstvo, z čehož pramení i velká nevyrovnanost zápasů (zejména doma/venku). Zařadit jen tak bez přípravy další hráče z juniorky by byla sebevražda. Osobně jsem pár zápasů viděl, a žádného hráče (vyjma Dobrotky) který by měl ligové parametry jsem tam nezahlédl. Jen spoustu potenciálních talentů, možná. Pořád je jistější postavi Jarolíma, u kterýho vím co odehraje, i když to nebude žádná sláva, než tam poslat nezkušeného 18 letého kluka a doufat, že se nesesype a zabít tím zápase ale i jeho karierní růst...

        • Re: Smutná první půlhodina

          slaviator     před 12 lety 05.11.2012 16:01 |  
          0 0

          "Plzen byla bohuzel od zacatku jasne lepsi, jeji nahravky na milimetr presne" - prvních patnáct minut skončilo asi deset pasů Plzně v autu, slávistickejch asi milion...

          • Re: Smutná první půlhodina

            Jiri1     před 12 lety 05.11.2012 16:24 |  
            0 0

            Panove tezko reagocvat na vsechno , Plzen hraje atraktivni fotbal lahodici oku divaka, ze se nektrerym vcera nelibila , nam ano, protoze casto byvam v tomto kraji, vim jaky boom tam zaziva jejich fandovska zakladna prave kvuli hre a sam ji vidam dost casto a to i na zivo, proste nas prehrali a je jedno jestli jak Lukasi pisete zkazili 5 nebo 6 prihravek, je uplne jedno k nam , proste nejsme schopni zaclenit nove hrace , proto ty zmatky v nahravce , ale treba i pri nasich standartkach, treba ty nase rohy byly silene zakonceni , chaos a hlavne jsme se do niceho moc nedostali, opet jen zopakuji otrepanou frazi chce to cas, horsi je problem Latka uz je jednou nohou v haji, posily podivejte Alanore tohle uz je fadni, pokud to nezkusim, nemohu kricet, ted u nas panuje takova zasada , levne koupit treba nedoleceneho jhrace , ktery je povazovam za kvalitniho a ma zvucneho manazera, je to spravne a jsme u skautingu, asi oba dobre vime v jakem je stavu, hroznem, bez jakekoliv koordinace pobiha par radoby skautiku od mladeze az po acko a vyraznejsi posilu jsem behem posledniho roku nevidel a pozor nikde ani v mladezi, ale tam se hlavne u zakovskych kategorii muzu mylit a to je nas problem , tady furt nekdo z vedeni vykrikuje vcizina , hraci jsou prebrani, hraci jsou drazi , u nas bude hrat jen sesta garnitura a pak se objevi Fenin, Kweuke a treba Bonny za ktery kluby zaplatej nulu, platej jim zanedbatelnou castku a pak je zhodnoti.

  25. Re: Slavia - Plzeň 0:1

    zeleznik2     před 12 lety 05.11.2012 13:42 |  
    0 0

    Tak před zápasem jsem tipoval, 0:0 nebo 1:1, málem mi to vyšlo, zápas téměř bez šancí, za poměrně vysoké návštěvy, byla by určitě vyšší, kdyby se hrálo v jiný čas a ne v neděli od 18:05. Výkon Slavie oproti poslednímu zápasu doma s Plzni o 100% lepší, ale bohužel domácí tým nemůže mít za zápas jednu šanci(Míčola) a jednu střelu nad(Škoda asi hraje ve svém volnu ragby). Další kapitolou je výkon rozhodčího, že by zase zapůsobilo kouzlo Křetinského kufříku?který si asi neuvědomil, že píská na Slavii a že hostující Plzeň není domácím týmem!!z jeho strany doufám, že šlo jen o nezvládnutý výkon a ne o ublížení Slavie, navíc kdy slavíme 120 let výročí klubu. Druhá věc, že naprosto zbytečný dělobuch, od rádoby fanouška Slavie, bude hodně drahý, disciplinárka a pokutička, tyhle fanoušci prostě nepatří na stadion. Jinak, příští zápas nechci vidět bez Latyho a Petráka a navíc asi i bez Nitriho to bude jako na Slovácku. Čonty - Juhar, Hubáček, Cicman, Čonka - Jarolím - Zmrhal, Tusjak, Kisel, Míčola - Škoda. Už aby byla přestávka a přišli minimálně dva obránci(Mareš a ?)a nejméně jeden útočník(Mahmutovič).

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.11.2012 13:46 |  
      0 0

      Nestačím zírat.

      Kdy by sis představoval, že by se mělo hrát? Neděle večer je ideální termín.

      Výkon o 100% lepší? Pokud si pamatuji, tak jsme naposledy doma Plzeň porazili 2:1 v našem nejlepším zápase minulé sezony.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Jiri1     před 12 lety 05.11.2012 13:59 |  
        0 0

        Ja se jen vyjadrim k tomu pyru, budu se snazit psat jasneji nez dosud , v minulych tydnech probehly nejake soudy a zistovani policie nejen ve veci metra a podobne , slo o starsi veci ,bohuzel nekteri ..........vyuzivaji techto delobuchu a pyra k tzv . vyrovnani uctu s klubem, ktery musi poskytnout soucinnost a jeho bafiky , ted nemluvim o pyru , ktere fotbal zprijemnuje, ale o tom co jste vcera videli. Presto se domivam, ze otazka pyrotechniky na stadionech se musi vyresit po dohode vsech stran, bohuzel jednani na asociaci utichla , rozhodujici vahu melo vyjadreni policie , ktera v tom spatrovala realne ohrozeni ostatnich divaku. pokuty , ktere acsociace , nebo-li soubor spravedlivych, jak si zrejme rika disciplinarka rika jdou jen do nekterych klubu a to zejmena dvou Prazskych, treba konkretne Plzen , Dukla i jine kluby tak sankcionovany nejsou a pyro tam vesele plapola takrka kazdy zapas.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          klimi     před 12 lety 05.11.2012 16:11 |  
          0 0

          Je vidět, že když je pyro ve zodpovědných rukou, tak je vše v pořádku, viz konec a nápis "120". Ovšem jaký efekt si lidi představují pod dělobuchem, to mi hlava nebere.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        zeleznik2     před 12 lety 05.11.2012 18:57 |  
        0 0

        No rozhodně ne pátek 20:15, Neděle 18:05 a Pondělí 18:00, v první termín jsou lidé většinou pryč, při druhém se terpve vracejí a ve třetím jsou ještě v práci, myslím pondělí 20:15 ideál, ale při lepších výkonech si fanoušci na stadion najdou. No sice jsme pod Franzem naposledy vyhráli 2:1 na to jsem pozapomnněl, ale žádný super výkon to nebyl, myslím že to bylo hodně o štěstícku, které nám v neděli tentokráte chybělo. Jinak ve sportu píší, že Petrák 3 žlutá tak by měl hrát v Bůdějovicích, snad konečně venku vyhrajeme je to snad nejslabší možný soupeř.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 19:35 |  
          0 0

          tak se maj vrátit dřív, když se bude hrát od 20 tak zase jiná skupina bude mrmlat, že už jim nejedou vlaky domu. A upřímě, ta druhá skupina to ovlivnit nemůže, ta první ano. Tato výmluva na čas (neděle 18h) je ubohost, kdo chtěl tak příjít mohl (nepočítám ty smolaře co dělají o víkendu 12ky), že se někomu nechtělo odjet dřív z chatičky, to je jeho boj. takovej člověk by stejně nepřišel protože od 18 je brzo ) nestihne se vrátit a od 20 by byla buď zima nebo by musel ráno vstát do práce nebo nebo nebo... kecy kecy kecy...

    • Stop za žluté karty

      Mike     před 12 lety 05.11.2012 14:12 |  
      0 0

      Podle mě stojí za 4 žluté Latka a Nitrianský, Petrák myslím dostal teprve 3.kartu, ale třeba se pletu. Tedy určitě bez Latky a Nitrianského. Petrák by měl jít na stopera vedle Hubáčka. Příští soupeř není tak těžký, abychom i přes šílenou venkovní bilanci posledního roku něco neuhráli. A na Hradce a Baník snad už bude nevykatrováno u klíčových hráčů.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1

      marek018     před 12 lety 05.11.2012 18:40 |  
      0 0

      Ja se fakt bavim. Nedele navecer,v listopadu docela priznive pocasi a vy si stezujete? Znate vubec ofic. termin nasich domacich zapasu?:-)

      Mne tedy nastvalo hodne veci jako napr. absrnce kvality v ofenzive, mala podpora utoku, priposrany nebojovny vykon, prohra skolackym vlastencem, ale stezovat si na termib? To je gol:-)

      Smat se musim Jirimu a jeho plzebskym milimetrovym prihravkam:-D kde jste je videl? Mne nejak unikly. Krom par brejku nemela Plzen vubec nic, bezgolovka jak vysita,skoda vlastence.

      A nadhazuji tema do plena - co si myslite o tom,ze mel Horvath cca v 80 min dostat druhou zlutou za strceni do protihrace v preruseni? Ja tam zas takove pripiskavani Plzni nevidel,ikdyz nas vyzlutil fest,ale ta cervana tam podle me mohla padnout..

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 19:39 |  
        0 0

        To je právě klasicky ovlivněnej zápas, kterýmu jsem bohužel pomohli my tím vlastencem. Pak stačilo sudímu jen pohlídat aby jsme se v posledních 30 minutách nedostali do vápna a to pohlídal. Odůvodní si to tím, že nastavil přísný metr a hotovo. Nedokážeš mu nic. Ale kdo to zná (tzn někdy sám pískal, nebo má známé sudí) tak poznal kam je nakloněná rovina.... Věřím tomu, že nedat si vlastence a být to kolem 60 minuty pořád 0:0 tak by jsme se dočkali i penalty pro Plzeň.

  26. Snad přece jen změna

    tantalos     před 12 lety 05.11.2012 18:17 |  
    0 0

    Potěšil mě fakt, že Šimeček a Bazal dnes na juniorce stáli. Snad si je přece jen Rada povolá do áčka, ale okamžitou záchranu bych v nich neviděl. Kdyby ale odřeli a měli trochu štěstí, mohlo by to na Budějice stačit. Čepeláka bych vyzkoušel místo Nitra
    O nedělním utkání tady bylo napsáno dost, sudí připískával Plzni a snažil se vykartovat co nejvíc našich hráčů proti Berbrovým spojencům kolem Poborského. Možná by takový řez nakonec mohl Slavii prospět.
    Rád bych věděl, jak je na tom Dobrotka. - nakonec by časem ho mohla mít Slavia ve středu obrany s Petrákem nebo Zmrhalem.
    Pokud jde o výkony Huba a LJ, nechci se opakovat. Hub udělá veliký kiks alespoň jednou v každém zápasem, ale proti slabším soupeřům výkonostně stačí. Proti Arsenalu nám zavinil výprask, proti Plzni prohru. Jarolím hraje tak, jak se hrálo před 15 lety, a dnes je fotbal někde jinde.Ten řez je potřebný. Kdyby musel vedle Kisela v mančaftu zůstat ještě nějaký "stařec". dal bych přednost Vlčkovi, Mimochodem, jeho slavnostní let po druhém gĺu v Ajaxu bych protímal před každým utkáním na velkoplošných obrazovkách. Tím se zařadil mezi legendy

    • Re: Snad přece jen změna

      tantalos     před 12 lety 05.11.2012 18:19 |  
      0 0

      pardon
      Jeho oslavný "let" po druhém gólu Ajaxu bych promítal...

    • Re: Snad přece jen změna

      zeleznik2     před 12 lety 05.11.2012 19:02 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, Hub prostě do základu nepatří, ten včerejší výkon to jen potvrdil, za poslední dva nebo tři roky hrůza, jen ten zápas se Spartou mu vyšel na výbornou, LJ to je kapitola sama pro sebe, hráč který nedokáže rozehrát balony, nemůže hrát šéfa zálohy, stejně trystní je i to, že na DZ hoří jak papír a pokud nebude Petrák, nechci to vidět. Dobrotka by byl fajn, jenže se zase zranil při posledním zápase juniorky, takže druhý Kaufman, jeden zápas a pak půl roku marodka. Čepelák zajímavá alternativa, co Cicman namísto Hubáčka?nemůže to být horší, Čonku bych nechal, Juhar je z formy.

    • Re: Snad přece jen změna

      Betynka58     před 12 lety 05.11.2012 19:40 |  
      0 0

      Zrovna ten gól bych Hubovi nevyčítal, byla to dost smůla, to se stane i lepším stoperům. Naopak za defenzivní činnost bych snad všechny obránce pochválil, právě ve včerejším zápase byl rozdíl mezi defenzivou a ofenzivou snad ze všech podzimních zápasů největší.

    • Re: Snad přece jen změna

      marek018     před 12 lety 05.11.2012 20:05 |  
      0 0

      Hezky napsano,souhlasim. Vcera jsem vykon LJ nechapal, snad max po sezone skonci..

  27. Re:rozhodčí

    zeleznik2     před 12 lety 05.11.2012 19:13 |  
    0 0

    Ano opravdu, nezbývá než souhlasit, rozhodčí jasně ovlivnil zápas, pískat hostujícímu týmu, který to navíc ani nepotřebuje, nad tím rozum stojí. Padači typu Darida, Ďuriš a zvláště Limberský by museli být kartování nonstop. Na druhou stranu, kdyby jsme na ně vlítli a dali jim dva góly byl by klid. Bohužel zápas dopadl jak dopadl, přišli jsme o tři body a jak to vypadá nejméně o tři hráče. Nitranský zraněný navíc 4žlutá, Latka 4 žlutá, ?Čontofalský.
    Tak mi to vychází na Budějky:
    Berkovec - Čepelák, Hubáček, Cicman, Čonka/Juhar - Petrák - Kisel, Zmrhal, Tusjak, Míčola - Škoda.
    no možná lišák Rada postaví Frejlacha či Zmrhala dá na beka, když v rozhovoru naznačil,že šanci dostanou hráči, kteří tu jsou.
    tak by mohla sestava vypadat i takhle:
    Berkovec - Čonka, Hubáček, Cicman, Zmrhal - Petrák - Frejlach/Hurka, Kisel, Jarolím, Míčola - Škoda.
    lavička: Hrubeš - Dostál -Šimeček, Frejlach/Hurka, Veselý, Vlček
    Hurku, jsem dal do závorky, protože si nejsem jistý, že ho trenér postaví, kromě poháru myslím v základu nehrál a ani toho moc nenastřídal.

    • Re:rozhodčí

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 05.11.2012 20:07 |  
      0 0

      za nás hraje nějakej Míčola?....Tusjak ve středu pole a Zmrhal na beku?

      • Re:rozhodčí

        zeleznik2     před 12 lety 06.11.2012 13:28 |  
        0 0

        Rada je lišák, zkoušel Zmrhala na beku v přípravě, tak to klidně může dopadnout v Budějkách, sám jsem zvědavý jak to poskládá, třeba si Hurka připíše první základní sestavu v letošní sezoně a na beku bude hrát Dostál z Béčka.