Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

Po drtivém vstupu do utkání, kdy sešívaní vstřelili během čtyř minut tři branky, porazila juniorka Slavie Slovácko 4:2 a zůstává v tabulce druhá s nejproduktivnější ofenzivou v soutěži. Doplněno o report a osobní postřehy!

Slavia - Slovácko 4:2 (3:0)
Branky:
1. Dostál, 2. Mikulica (vl.), 4. Hurka, 75. Šimeček (pen.) - 63.  (pen.) a 90. Haša 

Slavia: Hrubeš - Dostál, Čepelák, Dobrotka (38. Kolařík), Čonka - Vondráček (46. Hrubý), Šimeček, Bazal, Hurka (60. Malcharek) - Červenka (60. Synek), Veselý (75. Zámečník)

Ze stálých členů redakce nemohl být na zápase nikdo přítomen, report a několik osobních postřehů tak pro vás sepsal subHuman. Za report nejen z tohoto zápasu, ale i z víkendových derby mladších dorostů, mu jménem redakce srdečně děkuji.

V sychravém podzimním odpoledni se v areálu Na chvalech střetla juniorská mužstva domácí Slavie a hostujícího Slovácka. Domácí nastoupili v pozměněné sestavě posíleni o několik hráčů A mužstva, jejichž hodnocení si můžete přečíst níže po shrnutí průběhu utkání.

Diváci, kteří nestačili dorazit včas, byli ochuzeni o šokující úvod utkání, kdy již ve 4. minutě domácí vedli 3:0. Již v 1. minutě zahrávali rohový kop, váhající hostující brankář míč ani nevyrazil, ani neudržel v rukou a pravý bek Martin Dostál měl jednoduchou úlohu - dorazit míč z bezprostřední blízkosti za brankovou čáru - 1:0. O chvíli později poslal hostující levý stoper ze vzdálenosti 25 metrů malou domů a "strážce" hostující svatyně tak dlouho váhal s odkopem, až skončil míč podruhé v brance - 2:0. Překvapivému úvodu ale nebyl konec, ve 4. minutě se po brejkové situaci a kombinaci prosadil střelou z hranice pokutového území do rohu hostující branky Martin Hurka - 3:0. V jednom ze střetů se hostující gólman po souboji s Čepelákem zranil (dle informací z lavičky kotník) a kvůli tomuto zranění (a nutno říct, že jistě i kvůli výkonu) byl již v 5. minutě střídán. Tříbrankové vedení domácích však rázu utkání neprospělo, oběma celkům výrazně opadla motivace a další ráz utkání tak poznamenalo velké množství nepřesností a osobních soubojů, k čemuž přispěl i nekvalitní trávník. Ve 14. minutě se pokusil Bazal o kolmici na Šimečka, který však jeho záměr nepochopil. V 16. minutě předvedl domácí stoper Dobrotka jednu ze ztrát míče při rozehrávce a levému obránci Čonkovi nezbylo než faulovat. Z přímého kopu však hosté nedokázali vytěžit nic. O minutu později domácí brankář Hrubeš vyrazil přízemní střelu z pravé strany a musel být ošetřován po kontaktu s útočícím hráčem soupeře. Ve 21. minutě se v šanci po rohovém kopu ocitl Vondráček, vzápětí však Dobrotka školácky namazal malou domů soupeři, který však nabídnuté šance nedokázal využít. Ráz utkání dobře vystihovala akce ve 24. minutě, kdy kombinace po ose Veselý - Hurka - Bazal skončila nepřesnou finální přihrávkou. Velmi dobře hrající Šimeček poté v 27. minutě šikovně obešel svého soupeře, narazil si míč, avšak Hurka jeho záměr nepochopil. Následovalo několik přisvícení, kdy museli domácí pořadatelé hledat míč za tribunou, a to zejména po nepřesných odkopech Čonky. Ve 37. minutě vybojoval téměř ztracený míč Červenka a zkoušel dát míč pod sebe na malé vápno, hostující obránci však míč odvrátili do bezpečí. Nadějný brejk 3 na 2 poté zazdil Hurka, který si míč předkopl příliš daleko. V téže minutě signalizoval Čonka svalové zranění Dobrotky, kterého tak střídal Kolařík. Do konce prvního poločasu již jen Hurka po brejkové situaci centroval z levé strany, naopak hosté zahrozili střelou z přímého kopu ze vzdálenosti 25 metrů a po následném rohu střelou z hranice pokutového území, oba pokusy kryl Hrubeš.

Do druhého poločasu nastoupil místo Vondráčka Robert Hrubý a během několika minut vyhrál tři hlavičkové souboje nad vyšším soupeřem. V následujících minutách se na hřišti nic zajímavého nedělo, nudu přerušil až v 59. minutě centr Slovácka zakončený nepřesnou hlavičkou a Hrubého pokus vyslat spoluhráče do brejku. V 60. minutě pomezní chybně odmával offside Červenkovi, který mohl jít sám na branku. To byla také jeho poslední akce, na hřiště místo něj přišel Synek. V 64. minutě netrefil odkrytou branku agilní Veselý a opět platilo otřepané nedáš dostaneš. Do otevřené obrany domácích se v přečíslení řítili 3 hostující hráči, slávističtí stopeři stáli nepochopitelně daleko od sebe a tak musel Čepelák zatáhnout za záchrannou brzdu, z čehož plynul správně odpískaný pokutový kop pro hosty. Ten bezpečně proměnil Haša střelou k levé tyči Hrubešovy branky. V 67. minutě zůstal po ostrém souboji na hranici hostujícího vápna ležet Veselý, naštěstí ale k žádnému zranění nedošlo. Posléze se dvakrát u rohu vápna šikovně uvolnil Bazal, následné centry však ohrožení hostující branky nepřinesly. O dvě minuty později zkoušel své štěstí po přihrávce Bazala střelou z 20 metrů Šimeček. V 70. minutě se přes bránícího hráče Slovácka velmi šikovně uvolnil Hrubý, který byl následně bez snahy získat míč ošklivě faulován, z čehož plynula žlutá karta pro soupeřova zadáka a nepřesná střela vedle branky z přímého kopu. V 74. minutě aktivní Dostál vybojoval míč, z následného centru však Synek nic vytěžit nedokázal. O dvě minuty později byl nařízen další pokutový kop, tentokrát za domácí proměnil Šimeček. Za další dvě minuty po kombinaci Bazala s Hrubým střílel opět nejlepší hráč domácích Šimeček. V 83. minutě centroval Dostál na Šimečka, míč však z jeho hlavy sebral hostující brankář. Za chvíli podcenil hostující stoper Hrubešův výkop, Synek však namísto přihrávky volnému spoluhráči volil pokus obejít obránce, z čehož plynul pouze roh. A hned o minutu později střílel z 20 metrů nepřesně Malcharek a následně Čonka opět předvedl jeden z nepřesných odkopů. V 85. minutě táhl brejkovou situaci Hrubý, hosté však centr z křídla dokázali bez potíží odvrátit. O chvilku později domácí hráči podcenili centr z levé strany hřiště a hosté obloučkem z hranice velkého vápna snížili na pro ně přijatelných 4:2. Ačkoli časomíra ukazovala 89. minutu, rozhodčí ukončil utkání v čase 90:59 a domácí hráči si tak připsali další 3 body, kterými si upevnili 2. místo v tabulce.

Co se týče hráčů A teamu, jistě se rádi podělí i další slávisté, kteří (jak ostatně vidno i z diskuse pod článkem) utkání rovněž navštívili, můj pohled je tento:
Martin Dostál předvedl v posledních utkáních pro něj již stabilní výkon, byl velmi aktivní směrem dopředu a potvrdil svou zlepšenou formu, kdy si dokázal i velmi dobře plnit své obrané povinnosti.
Markovi Čepelákovi tentokrát dle mého názoru utkání vyšlo méně, nicméně opět vyhrál spoustu osobních soubojů.
U Martina Dobrotky se zastavím. Stejně jako ve všech předchozích utkání, v nichž jsem jej viděl, ukázal výborné hlavičkové schopnosti, kdy dokázal vyhrát i zdánlivě ztracený souboj. Co je to však platné, když jeho rozehrávka je místy doslova tragická. Navíc je opět zraněn, doufejme že ne na dlouho. K zamyšlení je, že tento hráč promarodil skoro celé loňské jaro a toto je za jeho působení ve Slavii třetí zranění (pokud dobře počítám).
Martin Hurka předvedl dnes oproti předchozím zápasům zlepšený výkon, dařilo se mu obcházet soupeře vtipnými kličkami, je škoda, že mu chybí větší rychlost.
Matúš Čonka si dokáže velmi dobře plnit své povinnosti v defenzivě, nicméně míč z jeho kopaček končí příliš často mimo hřiště. I spoluhráči jej během utkání pobízeli, aby se snažil rozehrávat do hřiště. Martin Juhar na jeho postu dle mého názoru předvádí výrazně kvalitnější výkony (snad vyjma Slovácka, kde propadl ale celý team).
Danu Veselému něco chybí. Je aktivní, má spoustu míčů, výborný přechod do útoku, ale...

S juniorkou trénuje pouze Marek Čepelák, ostatní hráči v týdnu trénují s Áčkem a k juniorce se připojují pouze na zápasy.

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 3:0 v 1. pol.

    janko (přítel SN)     před 12 lety 22.10.2012 15:49 |  
    0 0

    Quelhare ty časy vstřelení golů jsou správné nebo je to stranda?
    Ve 4.minutě prohrávat o tři goly to už je umění:-)))

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 3:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 12 lety 22.10.2012 15:54 |  
      0 0

      To neni sranda, opravdu to tak je. V pate minute stridali hoste golmana.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 3:0 v 1. pol.

        repan     před 12 lety 22.10.2012 18:19 |  
        0 0

        1. minuta - náš roh. Brankář neudržel míč, pustil ho před sebe a Dostál ho hlavou dorazil do brány.
        2. minuta - malá domu z cca 25 metrů a brankář míč nezachytil.
        4. minuta - Hurkova střela za hranicí velkého vápna, téměř do šibenice. Bylo to okamžik po tom, co dostal brankář obstřik. A brankáře bych asi nevinil.

        Po vystřídání brankáře jsem zaslechl od jejich lékaře, že měl přišlápnutý kotník.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 3:0 v 1. pol.

    lassiter     před 12 lety 22.10.2012 16:15 |  
    0 0

    A copa zas ten Dobrotka, že střídá... to skoro začíná vypdat na druhýho Kaufmana :-(

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 3:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 12 lety 22.10.2012 16:26 |  
      0 0

      Vypada to tak. Pry svalove zraneni...

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 3:0 v 1. pol.

        japhy     před 12 lety 22.10.2012 17:32 |  
        0 0

        Hele, to už vážně není sranda, Hub do důchodu prostě hrát nemůže :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 3:0 v 1. pol.

          klimi     před 12 lety 22.10.2012 18:52 |  
          0 0

          Kolařík a Čepelák, můžeme si vybírat, oba jsou stejně nadprůměrně nadprůměrní :)

  3. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    podol (přítel SN)     před 12 lety 22.10.2012 18:20 |  
    0 0

    Kdy ve 4.minutě Slávia vedla 3:0?Potom sice zákonitě se hrála
    "holomajzna",ale celý zápas Slávia byla agresivnější,lépe
    kombinovala,vydržela s fyzičkou.Hodně hráčů z "A"týmu se obávejte o svá místa.Také mne potěšila velká tabule před vchodem-Slávia Juniorka,stadion Chvaly,s termíny všech domácích
    zápasu podzimu.Úspěšný a radostný víkend byl dovršen.Nyní
    alespoň bod z Jablonce a potom domácí výhra.A můžem přemýšlet o pohárech.Podol

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      klimi     před 12 lety 22.10.2012 18:50 |  
      0 0

      Naopak Čonka s Dostálem v momentální formě na Áčko rozhodně nemají. Šimeček asi opět nejlepší, Kolařík mi dneska přišel lepší než Čepelák.
      Dobrotka je kapitola sama pro sebe...

      Takový začátek utkání jsem fakt neviděl. Nutno dodat, že gólman Slovácka byl ročník 96, přitom měl skoro dva metry. Byl jsem zvědav, jak zachytá, no hned při našem prvním gólu se zranil a už se to vezlo, po třetím gólu střídal...

  4. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    tantalos     před 12 lety 22.10.2012 18:25 |  
    0 0

    Přišel jsem o pár minut později, takže jsem první tři góly neviděl. Zbytek byl velmi rozháraný, rozkouskovaný fotbal s velkým množstvím snahy a nedostatkem techniky, často přerušovaný nepřesnými přihrávkami a fauly, v němž hosté více méně zaslouženě vyhráli 1:2. Slavia měla převahu až v poslední čtvrtině po střídání, když hráči Slovácka už moc nestačili fyzicky.
    Výkonem mě nikdo nijak zvlášť nezaujal, z béčka mi přijdou nejzajímavější Šimeček a Bazal. Tem druhý odvede velké množství práce a dovedl bych si představit jeho nasazení v posledních dvaceti minutách zápasu jako proti Příbrami. Hrubý talent má, ale na áčko to zatím není.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    petrjir     před 12 lety 22.10.2012 20:11 |  
    0 0

    Není to sice k juniorce, ale patří to ke Slavii. Bohužel, když vidím ostatní mužstva a jejich útočníky, tak jsme na tom (nejenom) z horní poloviny tabulky opravdu nejhůř. Ať už je to Lafata, Kweuke, Bakoš, Ordoš, Švancara, Došek (přitom oba průměrní hráči), Rabušic a nakonec Tecl, tak my jsme na tom skutečně zoufale. Už jenom soupiska útočníků:dva roky bez formy Vlček, Vošahlík, který navíc nehraje hrota a Škoda, který dá dva góly za 11 zápasů a pořád hraje základ. Myslím si, že mít v útoku někoho z výše jmenovaných, tak jsme o minimálně pár bodů na tom lépe. Hrozně rád bych zde viděl Tecla a myslím, že to není tak nereálné. Jihlava ho sama tolik nezpeněží, jako když by byl u nás, je u Pasky, který nám poslední dobou dodává nejčastěji a navíc je to slávista. Nikdo z horních pater nám hráče neprodá a takový Mahmutovič je asi nereálný a pochybuju, že Teplice hrající o záchranu by ho prodali. Ještě na Slovensku řádí Depetris, ale nevím, jak daleko sahá obzor vedení. Nedávno byl za levno ze sestupující Dunajské Stredy John Delarge s osmi góly a nyní je v Liberci, který má Rabušice, Šurala a jeho. My nemáme ani jednoho kvalitního pravýho hrota. Takže pokud chceme přemýšlet o pohárech, tak minimálně jeden kvalitní útočník je třeba. Nehledě na to, že by mohl být přeplacen společně s Latkou na platu, protože vypadá, že v zimě minimálně Vlček s Milutinovičem skončí a možná i Frejlach..Snad už Slavia hledá!!!

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      opicemag     před 12 lety 22.10.2012 20:56 |  
      0 0

      Situace útočníků je zoufalá. V zápasa s Příbramí mi okolo 80 minuty přišlo, že Škoda již nemůže a Rada ho neměl kým střídat.
      Tecl mi však přijde jako nereálná varianta, ten půjde ven a asi za velké (pro nás) peníze. To bych raději zkušil toho Mahmutoviče, v Teplicích někdy nehraje od začátku, je tam již dlouho a vůbec se jim nedaří. Změna by mohla prospět, Rada ho zná. Ale nevím, jak je to reálné co se týče peněz.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

        klimi     před 12 lety 22.10.2012 21:11 |  
        0 0

        Mahmutovič je/byl zraněn, nyní se vrací po zranění, proto zatím nehraje od začátku.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          bongor     před 12 lety 22.10.2012 21:30 |  
          0 0

          Mě zaráží,že nejsme schopni sehnat někoho třeba z Afriky,nebo z Balkánu.Rumun každou chvíli někoho takového najde,teď jsou u nich snad 3 afričani a albánec.I Tepláci každou chvíli někoho seženou,jenom u nás jako by ten "obzor" končil na Slovensku.
          Copak nemáme žádného skauta?

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            spino     před 12 lety 22.10.2012 22:31 |  
            0 0

            Budeš se divit, ale nemáme. Teda pokud nepočítáš Držmíška.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

        petrjir     před 12 lety 22.10.2012 22:02 |  
        0 0

        Tecl je inteligentní a skromný hráč, který dle rozhovorů je nohama stále na zemi, a proto si myslím, že mu je jasné, že odejít z Jihlavy do zahraničí a udělat tam kariéru nejde. Buď by šel do podprůměrného zahraničního klubu směrem na východ a nebo by zahříval lavičku někde na západě. I průměrné zahraniční celky si raději připlatí a počkají rok, dva, zda se hráč dokáže prosadit i v jiném, větším týmu v rámci ligy. A myslím si, že nebude chtít hned po jedné sezoně opustit Gambrinus ligu. Tak přichází varianta, kdy přestoupí za hodně velké peníze v rámci ligy a budou tam velká procenta z případného dalšího prodeje plus hráč opačným směrem. Vyplatí se to jak Jihlavě, tak hráči, tak novému klubu. A v rámci ligy je ho schopna zaplatit jen Sparta a Plzeň. Proč by ale tyto týmy kupovali dalšího hráče za draho do útoku, když mají prvně jmenovaný kvalitu v hráčích Kweuke, Kadlec, Balaj a Plzeň v podobě hráčů Bakoš, Ďuriš, Adamov, Wágner plus kvalitní podhroťáci? Nějak cítím, či spíše doufám, že by u nás mohl opět zakotvit. Každopádně kvalita v útoku je v tuto chvíli důležitá. Dokážeme si šance vytvořit, ale není tam nikdo, kdo by měl velký čich na góly a dokopal to až do brány. K pohárovému umístění nám chybí kvalitní útočník. A Mahmutovič? Myslím si, že za něj Teplice můžou chtít minimálně stejně, jako Jihlava za Tecla (okolo 20 milionu) a Tecl je gólovější. Ale nezlobil bych se určitě ani za něj. Kdo ví, jak tahle zima skončí. Nejhorší varianta je odchod Latky, Dobrotka stále zraněn a nový útočník bude Vlček s novou smlouvou prodlouženou o půl roku.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    Kornovo     před 12 lety 22.10.2012 22:32 |  
    0 0

    Co vubec rikate na Standu Vlcka?Neni trochu postavene na hlavu,ze ho trener pred sezonou p premluvi at jeste pokracuje a pak i pri nasi situaci s utocniky dostane Standa v lize sanci na 20 minut z 11 zapasu nebo kolik.Podle me je to vysmech,pokud zustal tak at nastupuje,nechavat nasi legendu sedet na lavici je ostuda

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      Matysek     před 12 lety 22.10.2012 22:51 |  
      0 0

      Tahle legenda by měla běhat po trávě už jen na golfu a ne na mistráku...

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

        petrjir     před 12 lety 22.10.2012 23:05 |  
        0 0

        Ostatně nemůžeme se chovat vůči svým legendám tak, jako např. na Spartě - viz. Řepka a Blažek. Zrovna Vlček, Jarolím, Hubáček, Vaniak a Kisel nás drželi při životě, když byla Slavia rozkradená, nebrali půl roku výplaty a přesto hráli a když měli možnost dostat plat jako nejstarší první, tak to nechali mladším, kteří neměli našetřeno a museli si půjčovat. A hráči jako Trapp a jim podobní to vzdali a chtěli ji poslat k arbitráži. To, že už teď nejsou v nejlepší formě neznamená, že na ně musíme nadávat a urážet je. A jen a jen s odchovanci se hrát prostě nedá. Takže je potřeba mít v kabině zkušené hráče, kteří půjdou vzorem, byť jen na tréninku a kteří budou hráče držet při zemi. Naopak se bojím, kdo tuto práci bude dělat, až tito hráči skončí a např. odejde Latka, další jejich vzor. Čontofalský, Cicman, Dobrotka, Škoda či snad Frejlach? Je potřeba mít osobnosti v kabině...

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          Matysek     před 12 lety 23.10.2012 00:15 |  
          0 0

          Já proti Vlčkovi nic nemám a beru že před odchodem do zahraničí udělal pro SLávii dost. Ale je to pořád dokola, z historie se nevyhrává. Kdyby to po nepovedený sezoně, po příchodu ze zahraničí zapíchl, udělal si nějakou trenerskou kvalifikaci a dělal tady maskoto-trenera, tak mu budou všichni tleskat, ale takhle to je takový konec - nekonec, jak klinická smrt a jen se čeká, kdy ho odpojí od přístrojů...

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            PetCC     před 12 lety 23.10.2012 10:18 |  
            0 0

            Jakej "takovej" konec? Standa si mohl užít vítězství v derby, i když tam byl jen pár minut. Já myslím, že za tohle mu to stálo.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      marek018     před 12 lety 22.10.2012 23:06 |  
      0 0

      Podle mě dostal smlouvu spíš s tím, že bude neoficiálně plnit roli jakéhosi asistenta trenéra.
      Fotbalově Standa už přes rok na ligu nemá. Bohužel. Rád na něj vzpomínám, ale po návratu z Belgie už to nebylo ono.
      Potřebujeme útočníky jako sůl. Zkusil bych zapátrat na Slovensku, třeba Pich by nemusel být tak drahý. Tecl je zcela mimo realitu, to je spíše sen. Navíc přestupová politika se dlouhodobě moc koncepčně nejeví, takže bych nečekal velké změny.

      Docela mě děsí ten Dobrotka, čekal jsem od něj víc a pokud odejde Latka (zajímalo by mě, jestli se o nějakém prodloužení jedná?), tak teda z trojky Hub, Cicman a výše zmíněný Dobrotka mi mírně mrazí.

      A je škoda, že se moc nedaří Čonkovi a Hurkovi, od nich jsem čekal víc, atak na základ v áčku.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

        subHuman     před 12 lety 22.10.2012 23:16 |  
        0 0

        V jednani je prichod utocnika v zimni prestavce, ma jit o hrace pusobiciho v zemi daleko na ZAPAD od nas.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          petrjir     před 12 lety 22.10.2012 23:27 |  
          0 0

          A je to nějaký profláklý, český či slovenský jméno?

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            subHuman     před 12 lety 23.10.2012 07:22 |  
            0 0

            Neni.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          EdCable     před 12 lety 23.10.2012 08:09 |  
          0 0

          USA?:-)

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          janko (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 08:19 |  
          0 0

          Na západ od nás je i Čína:-))) Vzhledem k cestám a kontaktům p.Kusého bych to tipoval na USA. No uvidíme, ale Standa by si rozlučku zasloužil, o tom žádná.

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            subHuman     před 12 lety 23.10.2012 12:35 |  
            0 0

            Pokud to dopadne, jedná se o zemi EU.

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

              petrjir     před 12 lety 23.10.2012 13:45 |  
              0 0

              Takze se nejedna vubec o hrace s ceskou ci slovenskou narodnosti?

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          slamacek (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 11:11 |  
          0 0

          Usain Bolt! ale u nas prej se ma jen trochu szit s fotbalem. ale spis udajne pokukuje po Ostrave, kde maj tu ulici, jak se jen jmenuje.... snad neco jako kulna pro vidlaky... tak nevim nevim... :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          Clarinet     před 12 lety 23.10.2012 12:19 |  
          0 0

          Kazenga LuaLua! Konečně!

          :)

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            Clarinet     před 12 lety 23.10.2012 12:21 |  
            0 0

            (Tím si samozřejmě nedělám legraci ze subHumana, kterýmu jsem naopak vděčnej za zákulisní informace, ale ze zdejší letitý legendy. :)) )

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      subHuman     před 12 lety 22.10.2012 23:06 |  
      0 0

      Standovy dny jsou bohuzel secteny a je jiz rozhodnut po podzimu skoncit, coz mi potvrdil i Carodej.
      Je na nas, abychom mu na poslednim podzimnim zapase usporadali dustojnou rozlucku a je na vedeni a Radovi, aby nam zamaval pri odchodu ze hriste a ne v saku.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    Tom     před 12 lety 22.10.2012 23:38 |  
    0 0

    Prosim vás kde vůbec skončil Ruda Skácel ??!

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      petrjir     před 12 lety 22.10.2012 23:40 |  
      0 0

      Trénuje s Hearts

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

        marek018     před 12 lety 22.10.2012 23:42 |  
        0 0

        tomu klukovi fakt nerozumím. Než být hrdina a hvězda v ČR, tak se takhle ztrapňuje handrkováním o dollary...

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          Tom     před 12 lety 22.10.2012 23:46 |  
          0 0

          Souhlas zklamal mě díky za info ...A opět odbočím Šimeček už x tý zápas skvělej a golovej výkon v juniorce víte že je jsme ho vzali ze Sparty ted to pročítám na oficiálních stránkách

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            Jiri1     před 12 lety 23.10.2012 09:50 |  
            0 0

            Zdravi, prodluzovat smlouvu se Standou byl nesmysl, stejne nedostal poradnou sanci stejne jako ostatni utocnici, kteri se uz behem podzimu snazili z klubu utect na hostovani, Radovo jedine jmeno, ktere zna Skoda je sice uplne mimo, ale to neznate Radu,ten byl sice masirovan i svym realizacnim tymem, ale trval pry na svem. Skacela bych neodsuzoval, z osonich duvodu se mu moc nevyplatilo hrat zraneni pro nej mohlo znamenat vetsi jistotu nez podpis smlouvy se Slavii, nyni sice trenuje as Hearts , ale dle nekterych zakulisnich zdroju bere na ostrovech temer vse, coz bude lepe zaplaceno.

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

              petrjir     před 12 lety 23.10.2012 09:56 |  
              0 0

              A jake utocniky, kteri chteli odejit, mate na mysli? Vzdyt zadne nemame?

              • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                Jiri1     před 12 lety 23.10.2012 10:42 |  
                0 0

                My , ze nemame utcniky , spis mame trenera , ktery z nich chce udelat klasicke zalozniky.......

  8. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    PetCC     před 12 lety 23.10.2012 10:22 |  
    0 0

    Jo, a líbí se mi Petroušovo hodnocení zápasu, že jsme hráli špatně a musí přidat. Tak to má být, vedení nemá být důvod pro polevení.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      Jiri1     před 12 lety 23.10.2012 10:43 |  
      0 0

      Zdravim, Petrousova hodnoceni jsou hodne mimo uz dlouho, bohuzel..........

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

        subHuman     před 12 lety 23.10.2012 11:08 |  
        0 0

        Pane Jiří, jak se Vám včera líbil zápas?

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          Jiri1     před 12 lety 23.10.2012 11:38 |  
          0 0

          Nezlobte se , ale hovorim ze sve vlastni zkusenosti, navic Rada na Petrouse moc neda.

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            EdCable     před 12 lety 23.10.2012 11:43 |  
            0 0

            Tak se podelte o tu osobni zkusenost:-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

              Jiri1     před 12 lety 23.10.2012 11:54 |  
              0 0

              Vim, ze to myslite ironicky , ale budiz, uz u acka videl jen nektere hrace a hodnoceni hlavne tech mladych bylo casto no reknu to slusne hodne mimo misu, ted v becku vidi zase jen nektere a jini jsou pro nej jen vzduch

              • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                subHuman     před 12 lety 23.10.2012 12:34 |  
                0 0

                Ale na to jsem se Vás vůbec neptal, i když děkuji za Váš názor.

                Mě by zajímalo, jak se včerejší zápas líbil konkrétně Vám.

                • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                  Jiri1     před 12 lety 23.10.2012 12:48 |  
                  0 0

                  Ja si myslim, ze jsem jasne odpovidal p. Elvisovi, Vy jste zaregistroval neco k vcerejsimu zapasu, Ja psal pomerne jasne , ze Petrousova hodnoceni jsou dlouhodobe mimo misu a na tom trvam. o vceejsim zapasu jsem nepsal ani radku.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                    EdCable     před 12 lety 23.10.2012 12:59 |  
                    0 0

                    Fascinujici, ze zadny Elvis sem nepsal, natoz aby polozil nejakou otazku. Ale tak prehlednout se muze kazdy. Nicmene jste take prehledl prvni otazku subHumana, jejiz zodpovezeni by me take zajimalo..

                    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                      Matysek     před 12 lety 23.10.2012 13:08 |  
                      0 0

                      Kabel: hele asi nemáš co napráci, že si tady honíš triko nad Jirim, 1) jasně odpovídal tobě a ohledně druhé otázky- z jeho textu se dá pochopit, že na utkání nebyl, proto to generalizuje...

                      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                        EdCable     před 12 lety 23.10.2012 13:24 |  
                        0 0

                        Nehonim si nad nikym triko, jenom me bavi, ze se musi namontovat do prispevku jinych uzivatelu, pricemz k nim sam nema co rici :-)

                      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                        subHuman     před 12 lety 23.10.2012 13:24 |  
                        0 0

                        A co když tam byl? :-)

                  • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                    denydzlSKS     před 12 lety 23.10.2012 13:08 |  
                    0 0

                    Jestli jsou Petroušova hodnocení mimo mísu, tak nevím, jak bych označil tvoje rádo-by-důležité a fundované příspěvky..asi za kydy člověka, který nikdy nic nedokázal a má potřebu být důležitý nebo kydy člověka, který měl kdysi dobrý zdroje, o ty přišel a nedokáže se s tím srovnat..

                  • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                    subHuman     před 12 lety 23.10.2012 13:22 |  
                    0 0

                    Takže se nedozvím, jestli se Vám zápas líbil, nebo nelíbil.

                    Stačilo by mi to přesně takhle, jednoslovně. Nebo zkuste napsat ANO či NE.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

        Alanor (admin)     před 12 lety 23.10.2012 13:08 |  
        0 0

        Mně zase přijde, že kritika Petrouše je mimo mísu, v juniorce odvádí skvělou práci. Na áčko neměl, o tom žádná, ale pro mladé hráče těžko hledat lepšího trenéra. Dělal jsem s ním rozhovor, takže ho znám a vím, o čem mluvím.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

          subHuman     před 12 lety 23.10.2012 13:23 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím. A každý kdo na juniorku chodí, tak vidí, jaký pokrok hráči dělají a že tým má jasný rukopis.

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

            quelhar (admin)     před 12 lety 23.10.2012 13:33 |  
            0 0

            Taky mi to tak prislo podle zapasu, ktere jsem zatim videl... Nejen hodnoceni po tomto zapase, ale i Petrousovo koucovani behem zapasu v dobe, kdy tym vede, jasne dava najevo, ze trener proste chce ze svych sverencu neustale stoprocentni vykon a nema problem hrace upozornit, kdyz nehraji podle jeho predstav, pricemz na skore vubec nehledi.

            V drtive vetsine pripadu jsem s jeho hodnocenimi zapasu souhlasil. Takze psat neco o tom, ze jsou jeho hodnoceni dlouhodobe uplne mimo - a zvlast kdyz to napise clovek, ktery na ty zapasy ani nechodi - to mi prijde ponekud nepatricne. Ale asi je treba se smirit, ze takove prispevky proste patri ke koloritu mistni diskuze :o)

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 13:50 |  
              0 0

              No ja jsem rad, ze sem pisou lidi, od kterych se clovek - kterej treba na zapasy juniorek nebo becka nechodi - neco dozvi. Diky, kluci.

              S Jirim pochopitelne neni mozna diskuse, je to porad dokola. Neco tady vystekne a kdyz se s nim nekdo chce bavit konkretne, tak bud mlci nebo prohlasi, ze neco jiz drive "jasne rekl", coz je samozrejme blbost, protoze "jasne" nerekne nikdy nic. Treba ma co rict, jen to jaksi neumi vyjevit.. ja o tom ale silne pochybuju..:)

              • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                mart     před 12 lety 23.10.2012 16:14 |  
                0 0

                :D, .....odvolavam co sem odvolal a narizuji co sem zrusil.....
                neni to tost jasne?
                na druhou stranu, jam mam jeho prispevky rad :)

                • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

                  martyni (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 22:36 |  
                  0 0

                  Ja vlastne taky..:)

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

              subHuman     před 12 lety 23.10.2012 14:31 |  
              0 0

              Přesně tak. Od hráčů vyžaduje stále to samé, nehledě např. na to, že zrovna vedou. To je jedna z výhod, že v této soutěži nejsou zase tak podstatné výsledky. A trenéři, kteří si toto uvědomují (a Petrouš jím bezpochyby je) tak také během zápasů své hráče nabádají k neustálé aktivitě a konstruktivnímu řešení situací.

  9. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    podol (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 15:43 |  
    0 0

    Musím se ještě připojit-trenér Petrouš.Moc jsem mu nevěřil po
    působení v "A"týmu.Ale v juniorce mu patři absolutorium.I když vezmeme v úvahu "jen"výsledky,v domácím utkání ještě neprohráli.Na mužstvu je vidět že má cíl,systém a respektuje
    trenéra.Viděl jsem všechny domácí zápasy.V každém dalším se hra jen lepší,začínají se rýsovat velmi perspektivní hráči.Trenér zřejmě získává sebedůvěru,praxi a zkušenosti.A hlavně-nikdo mu asi do vedení mužstva "nekecá"a neovlivňuje jeho rozhodnutí.
    Buďme rádi,že jej máme.Ať se mu daří,vždyť to dělá pro Slávii.
    Podol

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      Jiri1     před 12 lety 31.10.2012 12:27 |  
      0 0

      Zdravim, pred nikym neutikam, o Slavii i Petrousovi mam velmi dobre informace, jenze v teto dobe mam i dost jinych povinnosti, hodnoceni Petrouse neni mozne podle umisteni , ale podle zarazovani hracu z Juniorky do acka , zajem jinych klubu a pod., to jen na okraj a nakonec s lidmi , kteri zde umyslne zkresluji informace se moc diskutovat neda.

  10. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

    janko (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 16:15 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat, respektive chtěl bych se také jednou vypravit na juniorku a protože nejsem z Prahy, tak bych chtěl místní požádat o radu jak nejlépe se dostat pražskou MHD do Počernic. Přijedu do Prahy na hlavák a pak jak dál? Díky

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 4:2

      podol (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 16:43 |  
      0 0

      Asi takto:Hlavní nádraží do Metra,do stanice Florenc,sestoupit
      o patro níž,potom dalším metrem na konečnou-Černý most,
      odtud autobusy 296,223(asi i další)směr Horní Počernice,asi 3 stanice -zastávka Libošovická,odtud asi 100 metrů ve směru jízdy.
      Celkový čas cca 35 minut.Podol