Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

Slávistická juniorka nadělila tři góly Příbrami a v tabulce se posunula na třetí místo.

Slavia - Příbram 3:0 (1:0)

Branky: 10. Čepelák, 65. Šimeček z pen., 84. Bazal

Sestava Slavie: Hrubeš - Dostál, Čepelák, Dobrotka, Sudek (81. Synek) - Mikula (72. Šittich), Bazal, Hrubý (62. Červenka), Šimeček, Hurka (53. Malcharek) - Veselý (62. Vondráček)

První gól Slavie vstřelil v 10. minutě hlavou Čepelák po stadardce Veselého. Druhý gól slávisté přidali v 65. minutě, po faulu na Červenku rozhodčí odpískal penaltu a Šimeček, autor hattricku z utkání proti Teplicím, ji proměnil. Třetí gól vstřelil šest minut před koncem Bazal, předtím ještě nastřelil břevno Malcharek.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

    Alanor (admin)     před 12 lety 08.10.2012 20:56 |  
    0 0

    Byl jste někdo? Obzvláště by mě zajímaly výkony hráčů áčka (Dobrotka, Hurka, Dostál), ale i jestli někdo vyčníval obecně.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

      subHuman     před 12 lety 08.10.2012 21:13 |  
      0 0

      Videl jsem pouzee cast utkani. Z sirsiho kadru Acka nejlepsi tradicne Cepelak, dnes byl opet velmi aktivni i Dostal, ktery dle meho nazoru podal mnohem lepsi vykon nez Dobrotka a hlavne Hurka. Prvne jmenovany ma vyborne hlavicky a cteni hry, obcas ale velke kiksy... Macovi se bohuzel nedari a ani na nem neni videt moc velke zaujeti a bojovnost. Bohuzel. Opet to opakuji pro ty, kteri tu stale volaji po jeho zarazeni do zakladu Acka - neni to ani na lavicku.

      Z ostatnich se mi libila stredova dvojice Simecek a Bazal, nadeji je opravdu Hruby ktery dostava stale vice prilezitosti a zatim naplnuje ocekavani, ma velmi dobry prehled o hre, dokaze prekvapive prihrat a zejmenna ma vynikajici drzeni mice. Nedostatkem je samozrejme jista davka zbrklosti a zejmena fyzicka dispozice a agresivita, je to stale spis takovy "dorostenecky" fotbal...


      Naopak bidny mi dnes prisel Sudek a bohuzel i Vesely, ktery byl vsude pozde.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        quelhar (admin)     před 12 lety 08.10.2012 21:28 |  
        0 0

        Bohuzel juniorku na podzim uz neuvidim, ale co jsem stihl do konce zari, tak Simecek je kvalita dlouhodobe a Bazal se lepsil prakticky zapas od zapasu...
        Jsem fakt zvedavy, jak si klub poradi s tou zaplavou zajimavych zalozniku, ktere ve Slavii momentalne jsou.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

          subHuman     před 12 lety 08.10.2012 22:49 |  
          0 0

          No, ja radeji ani zvedavy nejsem... I kdyz pripad Zmrhala prijemne prekvapil a ukazal, ze cesta z juniorky do zakladu Acka nemusi byt dlouha a trnita.

          Jiz jsme spolecne probirali, ale je vazne zajimave, ze vychovavame zajimave zalozniky, obrrance, i slusne brankare (mysleno dlouhodobe) a utocniky nikoli... Treba nas ale brzy prekvapi Liska, Sodoma, Fotr a pokud bude nastupovat v utoku, tak i Valenta.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 08.10.2012 22:54 |  
            0 0

            No já bych to viděl, že by do přípravy s A mohli určitě Šimeček, Bazal a Čepelák + když se jim bude dařit tak Mikula, Hrubý a Liška (zatím 10 zápasů, 10 gólů).

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

              subHuman     před 12 lety 08.10.2012 23:45 |  
              0 0

              Liska jeste nema starty ani v juniorce, ten urcite ne.
              Simecek je po zraneni, tam to hadam take bude jeste asi trvat.
              U Mikuly se bohuzel zda, ze ho jiz zadny progres neceka, ac je to muj oblibeny hrac, obavam se, ze priprava s Ackem ho neceka ani v zime, ani pozdeji...

              Hruby tipuji do pripravy nejdrive v lete, teprve nyni nastupuje na delsi casove useky v juniorce.


              Bazal ma "problem" v silne konkurenci na postech strednich zalozniku.

              Cepelak jsem cekal, ze bude pravidelne naskakovat v Acku jiz po lonske zime, snad to bude dustojny Hubuv nastupce.

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                quelhar (admin)     před 12 lety 09.10.2012 09:03 |  
                0 0

                Nevidim duvod k takove skepsi napr. u Mikuly. Porad to je rocnik 92, bude mu v zime teprve 21 a v juniorce podava velmi solidni vykony. Prijde mi logicke, ze by sel do pripravy s ackem. Zvlast kdyz je to pomerne univerzalni hrac (pravy bek, pravy zaloznik, muze hrat i ve stredu zalohy). Navic mam pocit, ze za posledni rok opravdu zaznamenal vzestup vykonnosti.
                Simecek hraje cely podzim, pul roku stare zraneni jej snad uz nelimituje. Momentalne je v kadru strednich zalozniku hromada, ale pokud by se podarilo nekam udat Milutinovice a Frejlacha, tak je to jasny kandidat.
                A Cepelak je vzhledem k nekonkurenci stoperu na tom dost podobne, hrozi, ze pujde pryc Latka a pokud hned neprijde kvalitni nahrada, tak ani nemame 4 stopery, tudiz jasna volba.

                Liska asi ne, i kdyz za sebe bych nebyl proti, kdyz nemame zadne utocniky. Ale treneri urcite dobre vedi, jestli je na to psychicky a fyzicky pripraveny. Totez Bazal, tam souhlasim s tou konkurenci a preci jen vypada Simecek jeste o trochu lepe. U Hrubeho bych cekal, ze na jare bude patrit do zakladu juniorky a pak se uvidi.

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 09.10.2012 13:16 |  
                0 0

                však já jsem myslel do přípravy na novou sezónu. Šimeček a Čepelák tam budou na 100%. Ti zbylí co jsem psal na, když budou pokračovat v dobrých výkonech a budou se ještě zlepšovat, tak nevidím důvod proč by taky nemohli dostat šanci. Až na toho Lišku, je pravda že zatím nemá ještě ani start v juniorce, ale myslím si, že takový velký rozdíl (mezi ligou U19 a juniorkou) není.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

            bongor     před 12 lety 08.10.2012 23:13 |  
            0 0

            Liška přestupuje do Tábora.už je o tom i písnička "běží Liška k Táboru".Škoda ho.

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

              petrjir     před 12 lety 08.10.2012 23:22 |  
              0 0

              A kde jsi vzal tuto informaci?

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                bongor     před 12 lety 09.10.2012 08:07 |  
                0 0

                No přece znáš lidový píně?Už sito zpívají i malé děti.

                • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                  mats     před 12 lety 09.10.2012 18:34 |  
                  0 0

                  A kdyby u nás hrál Ježek, tak by za ním pospíchal... :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

            slaviator     před 12 lety 08.10.2012 23:25 |  
            0 0

            je fakt, že třeba Pekhart tu byl tři roky (ve 13 přišel ze Sušice, v 16 šel do Spurs), Necka tu byl dýl... ale jaký útočníky v posledních letech vyprodukovala Sparta? "Megatalenta" Kadlece koupii v 16 za dvacet mega z Bohemky a že by tam byl nějakej progres...?

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

              PetCC     před 12 lety 09.10.2012 10:35 |  
              0 0

              Mimo těch dvou Slavia nevytvořila útočníka co já si pamatuju (15-20 let). No, že bychom vyprodukovali moc obránců, to taky ne. Zato zaplavujeme dlouhé roky ligu záložníky. Řekl bych, že je to jistou hegemonií Slavie v mládeži, takže většinou každého přehrávají zálohou, takže obrana není moc pod tlakem a útočníci to mají moc jednoduchý, takže výkonostně nerostou.

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                Borris     před 12 lety 09.10.2012 14:53 |  
                0 0

                ale teď nám jeden zajímavý forvard roste. Oskar Fotr! Taky už mám dojem že si ho i vedení pojistilo smlouvou.

                • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                  subHuman     před 12 lety 09.10.2012 17:29 |  
                  0 0

                  Ano, ale tomu je teprve 16, takze na jeho start v Acku si jeste tak 3 roky pockame, pokud tu tedy jeste bude.

                  Me se libil jeste vice Valenta.

                  Mmchd, z dorostu hraje tento vikend doma jen U18 a to v nedeli v. Edenu.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                    quelhar (admin)     před 12 lety 09.10.2012 17:48 |  
                    0 0

                    Ale uz zitra hraje U19 proti Boleslavi na Xaverove...

                    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

                      subHuman     před 12 lety 09.10.2012 18:20 |  
                      0 0

                      Ano, pro studenty, nezamestnane, duchodce, na materske ci pracujici na nocnich smenach... ;-)

                      Vetsina ostatnich to musi ozelet, ja se zitra trhnout take nemuzu...

    • Re: Mimo téma, ale neregulérní branka

      podol (přítel SN)     před 12 lety 09.10.2012 04:58 |  
      0 0

      Co jste čekali?To byl hlavní cíl oné "tašky".Podívejte se,jak sudí
      zařezávají Plzeň,bezostyšně tlačí "rudochy".Zatím nebyla na řadě i Slávie,jenom proto,že nás nepovažují za konkurenty v boji
      o 1.místo,i když jsme je v derby porazili.Jen se divím,že Plzeň zatím mlčí,munice by měla mít dost.
      Podol

      • Re: Mimo téma, ale neregulérní branka

        bongor     před 12 lety 09.10.2012 08:13 |  
        0 0

        Samozřejmě jsme nikdo nečekali nic jiného,ale v tom případě nemá cenu tu taškaligu vůbec hrát.Popleta slavnostně vyhlásí mistra ligy už nyní a tím to pimprlové divadlo bude ukončeno.Ten včerejší "gól"
        viděli všichni,jsem zvědav,jak zasáhne disciplinárka proti Jarošíkovi a trojici těch povedených podvodníků.

        • Re: Mimo téma, ale neregulérní branka

          slamacek (přítel SN)     před 12 lety 09.10.2012 09:52 |  
          0 0

          ten gol platit nemel, ale nezlobte se na mne, myslim ze ta situace byla natolik neprehledna, ze vinit rozhodci z nejakeho umyslu? no nevim. ja bych si to nedovolil.

          • Re: Mimo téma, ale neregulérní branka

            doors     před 12 lety 09.10.2012 10:20 |  
            0 0

            Hlavně je to jedno, neboť:
            a) Baník byl neškodný - bude mít co dělat, aby se zachránil, rudý taky zrovně nic nepředvedlli - i když vlastně předvedli standart
            b) na naše zápasy to nemá vliv, máme vlastních problémů dost

            Jinak si myslím, že to ani nebyla chyba hlavního, spíše asistenta, který to vidět měl. Ale mě to taky nepřišlo, jako úmyslný zářez.

            PS. Proč neustále tu někdo sleduje Spartu a až slepě to komentuje? . Můžu soupeře či protivníka nenávidět, ale abych ho mohl porazit, nesmím jeho počínání vidět slepě. Jak říká stará moudrost, slepota není cnost.

            • Re: Mimo téma, ale neregulérní branka

              bongor     před 12 lety 09.10.2012 19:57 |  
              0 0

              My na tom hřišti nejsme,proto si můžeme dovolit třeba i tu slepotu.
              Tvoje poučka doorsi se hodí spíš na naše fotbalisty, ale ti do derby nešli nijak slepě ale naopak dobře přímo na trávníku viděli,že sparťani nejsou žádné zázraky,které z nich dělají rudí pisálkové. Jsou to obyčejní nedoukové,stejné platí i pro velkou většinu hráčů taškaligy.Míče,odskakující při zpracování,střelba pánu bohu do oken,
              rychlost jen bez míče.Když rumun dostal branku od Plzně z penalty,byla z toho málem vlastizrada,Matějek dostal stopku na pět.
              A taky to byla nepřehledná situace.Za pár dnů nato přihrává sparťan
              "boží rukou"kamarádovi do metrového ofsajdu,jasně neregulerní branka,ale nic se neděje.To nás milý doorsi a spol.na té věci zaráží,máme totiž dojem,že se všechno zase zdárně vrací do rudých kolejí.Můžeme mlčet a nechat všemu volný průběh,ale po těch různých kaprligách a politických titulech se nám chce alespoň říct svůj názor.To snad se ještě může?!

              • Re: Mimo téma, ale neregulérní branka

                doors     před 12 lety 10.10.2012 07:41 |  
                0 0

                Rozdíl byl čistě v tom, že Limberský úmyslně filmoval a pak ještě zatloukal. Zápotočný to neudělal úmyslě ( pokud ano, byl kouzelník) a pak se i přiznal. ALE až po zápasě, takže žádný frajer to není!! Rozhodčí by měli dostat stopku, jasně.
                Jinak já nemám nic proti názoru kohokoliv proti komukoliv, jen mi to někdy připadá, že snad více sledujete rudý než nás..
                Já si osobně nemyslím, že by rudý měli, krom tohoto zápasu, v této či minulé sézoně, vyloženou tlačenku. Fakt je, že je zase až tak nesleduju, neboť se nato nedá koukat.
                Mě třeba mnohem víc vadí způsob prohry na Slovácku. Podle mě máme prostě lepší tým i bez Latky a prohrát o třídu je ostuda. Jednou jsme Slávia, značka, a to musí být vidět na hřišti. prohru pochopím, je to sport, ale způsob nikoliv!

                • Re: Mimo téma, ale neregulérní branka

                  slamacek (přítel SN)     před 12 lety 10.10.2012 09:16 |  
                  0 0

                  nechtel jsem ale dobre. souhlasim s tim ze nekdy az moc resime co rudy a nekdy az zbytecne za vsim hledame neco co tam neni. napr. perfektni obrany zakrok v derby husbauera. na jednu stranu je to v poradku je to nas vlastne jediny "nepritel".
                  ovsem chtelo by to asi vic soudnosti pri hodnoceni techto situaci. v tomto konkretnim pripade. fabor ruku videt nemusel mel to pres hrace, hlavni byl v postaveni ze mu cloni mnoho hracu.
                  co se ofsidu tyka tak v okamziku centru je vse v poradku, pak se mic ruzne odrazi a myslim si ze fabor nemusel videt od koho. hlavni uz pak vubec ne. jasne byla to chyba, ale ja v tom umysl nevidim. skoda ze nelze pouzit video.
                  napr. me mnohem vic vadila situace kdy olomouc kopala penaltu s bolkou. hlavas to videl spravne a na pokyn fabora z toho byla pencle. v tomto pripade mi prislo ze toto se postrehnout dalo. tedy pokud bych nekde nekoho mel vinit z umyslu vybral bych si tento zapas.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

    eomer (přítel SN)     před 12 lety 09.10.2012 10:56 |  
    0 0

    K juniorské lize obecně- přiznávám, že jsem neviděl žádný zápas, ale slyšel jsem od několika hráčů ( neslávistů), že by raději hráli ČFL než tuto soutěž ,z důvodu nízké úrovně. Zaznamenali jste něco podobného ?

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 09.10.2012 11:04 |  
      0 0

      Podle me je tahle soutez zajimavejsi, ale samozrejme chapu pochybnosti o tom, co to tem hracum da, kdyz hraji jen proti stejne starym souperum. Na druhou stranu se pro tyto pripady da poslat par hracu na pul roku na hostovani do druhe ligy, CFL nebo divize, at si zvyknou na dospely fotbal.
      Celkove mam pocit, ze hra v juniorske lize je rychlejsi, ale obrany obecne jsou daleko vic chybujici nez v CFL, kde casto hrali tricatnici s fyzickou prevahou. Pro ofenzivni hrace to ale treba nemusi byt na skodu, aspon naberou sebevedomi.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        subHuman     před 12 lety 09.10.2012 11:21 |  
        0 0

        Souhlas.

        Samozřejmě to má své pro a proti. Předně naše rezerva hrála loni divizi a nikoli ČFL a z mého pohledu jsou zápasy juniorky (viděl jsem na podzim cca 6-7 zápasů) kvalitnější, než zápasy v divizi. Je to přesně jak píše Quelhar - v divizi (a případně v ČFL) by hráči narazili na fyzicky vyspělejší a zkušenější hráče. Na druhou stranu je juniorská liga ofenzivnější a techničtější, což byl také důvod jejího založení - není zde tlak na výsledky a mužstva se snaží hrát kombinační fotbal, obránci nebývají nuceni trenéry k nakopávání a jednoduchosti, naopak jsou nabádáni ke konstruktivní rozehrávce.

        Pokud by nějaký hráč výkonnostně výrazně vyčníval, jistě by nebyl problém jej poslat na hostování do vyšších soutěží dospělého fotbalu...

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        subHuman     před 12 lety 09.10.2012 11:33 |  
        0 0

        Nebo ještě jinak - u hráčů, kteří mají již nasbírané starty v lize a mají jasnou ambici (a výkonnost) tu ligu hrát, je juniorská liga asi málo. U hráčů, kteří přecházejí z dorostů (viz. např. Hrubý) je to ideální soutěž a má pro ně (z mého laického pohledu) určitě větší přínos, než kdyby naskakovali v ČFL, která by jim herně dala asi méně.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        Haala (přítel SN)     před 12 lety 09.10.2012 14:15 |  
        0 0

        Ne, že bych toho byl zarytým zastáncem, ale spíš se stavím k tomu, aby se mladí kluci otrkávali mezi zkušenými borci. A tím nemyslím jen protihráče, ale minimálně stejně jsou důležití zkušení spoluhráči, od kterých se dá nabrat hodně zkušeností.
        Stejně - návykům řešit situace fotbalově se ve dvaceti už přece jen učí hůř než v 15. Liga juniorek to moc nevytrhne.

        Hodně by se mi líbilo, kdyby třeba nejstarší dorostenci a juniorka měli společné části tréninku s áčkem...

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        Borris     před 12 lety 09.10.2012 15:02 |  
        0 0

        ale vždyť pro tyto případy mají některé ligové celky faremní týmy. Příbram má za farmu Votice, Budějky mají Strakonice atd. Možná by také neškodilo, kdyby jsme uzavřeli s nějakým klubem z ČFL či divize dohodu o tom, že by nám mohli dělat farmu. Asi něco blízko Prahy. V úvahu by přicházelo třeba Kladno nebo Čelákovice nebo něco takového.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.10.2012 15:58 |  
          0 0

          Neco blizko Prahy, co treba Hlucin..:)))

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

            slaviator     před 12 lety 09.10.2012 17:04 |  
            0 0

            ještěže ne Bruntál.. :))

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

            quelhar (admin)     před 12 lety 09.10.2012 17:19 |  
            0 0

            No, kdyz se oprostime od toho, ze cely projekt Hlucin byl zrejme jen velka mala domu pro Pucka a prispelo to k tomu srabu, do ktereho se Slavia dostala, tak mit sprateleny klub na druhem konci republiky podle me neni zas tak blby napad. Samozrejme ze ne jako farmu, kam by chodili hraci acka hrat zapasy, ale mit diky tomu vetsi prehled o talentovane mladezi na severni Morave by treba nebylo uplne spatne. Zvlast, kdyz to jde s Banikem od desiti k peti.

            Uprimne jsem docela zvedavy, co se vyvrbi ze spoluprace Sparty s Olomouci, kterou slavnostne rudosi oznamili, kdyz si vyzobli Prikryla.

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.10.2012 21:43 |  
              0 0

              Ze budou syrečky mistr ligy:-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

      tantalos     před 12 lety 09.10.2012 20:25 |  
      0 0

      Soutěž juniorek je věc záslužná a dobrá. Bohužel při poměrech v českém výkonnostním fotbalu jsou kluby, na jejichž půdě béčko Slavie a dalších týmů prostě nemohlo vyhrát.
      Juniory to učilo jenom smiřovat se s podrazy a svinstvem, prodávat zápasy a zbytečně se nesnažit.
      Soutěž, ze které se nesestupuje ani nepostupuje, bude nutně tento svinstvy zatížená mnohem míň.
      A měla by učit víc ofenzivnímu fotbalu, což je veliká slabina českého fotbalu vůbec.
      Možná to někomu nevyhovuje - každá černá tisícovka o kapsy potěší, ale to by neměl být argument.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        doors     před 12 lety 10.10.2012 07:43 |  
        0 0

        Souhlasím
        Juniorská soutěž je podlě mě posun a mohla by sloužit mladým hráčům k tomu, aby se nebáli hrát dopředu bez ohledu na možné chyby.
        Jen je otázka, zda není na toto učení trochu pozdě v 18 - 19 letech...

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 10.10.2012 11:17 |  
        0 0

        soutěž juniorek ale potřebuje nutně zpopularizovat, v médiích se o ní skoro vůbec nedočteme....

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

            Jiri1     před 12 lety 10.10.2012 13:04 |  
            0 0

            Zdravim, nechci se tady do nekoho poustet, ale Ouehlare,. bez ohledu na Pucka byl Hlucin vybornou myslenkou, do Slavie meli prijit mladeznici z vyhlasene lihne a od nas tam putovat hraci, kteri prerostli becko. Mozna vite , ze dodnes jsme jeste neuhradili vsechny naklady, cili tzv. nas prispevek na nase hrace , kteri tam pusobili. Z Hlucina prisli nadejni hraci hlavne do dorostu , kde nas hodne v te dobe tlacila pata. Role Pucka i jinych je jasna , Slavia chtela kontrolovat vlozene prostredky vytvorit jakousi farmu, vsechno skoncilo jednak na financich, jednak na konci bnaseho vedeni. Hlucin zacal spolupracovat s Moravskymi kluby hlavne s Olomouci, dnes uz to tak slavne neni. Propagace souteze Juniorek je skutecne katastrofalni, nejnemoznejsi hraci den, silene casy i nezajem svazoveho tiskace o tuto soutez. Pryc jsou i sliby komercnich partneru i CT o prenosech a specializovanem poradu. Jak se rika na konci tunelu byva svetlo, i tady se rysuje urcita moznost spoluprace mensich lokalnich televizi, ale dalsi uz neznam.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

          bongor     před 12 lety 10.10.2012 18:39 |  
          0 0

          Nejvíc by se zpopularizovala,kdyby se o ní víc vědělo.A kdy by se víc vědělo?Kdyby se to hrálo jako předzápasy áček.Pořád nevidím jediný důvod,proč by se to nedalo takhle zorganizovat.Chodilo by nás i víc,protože je rozdíl být dvě,nebo čtyři hodiny na fotbale.
          Kdysi to tak fungovalo a to někdy hráli žáci,dorost a áčka.Ne všechno bylo tehdy blbé.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

    Alanor (admin)     před 12 lety 10.10.2012 14:54 |  
    0 0

    Dle Sportu u nás mají tři hráči výdělek 200-250 tisíc hrubého měsíčně bez bonusů. O koho půjde? Latka a Kisel se zdají být jasní. Třetího bych tipoval Čonta nebo Dobrotku.

    Jinak většina hráčů má příjem ve výši 60-80 tisíc měsíčně, což je na ligu jedno z nejvyšších čísel. Když si představím, že za to hraje třeba Cicman, tak bychom za stejné peníze našli mnohem lepší hráče.

    Co jinak vůbec říkáte na ty platy u nás i v jiných ligových klubech?

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

      Jiri1     před 12 lety 10.10.2012 15:20 |  
      0 0

      Jo, jo , zase bezvadna prace.........,tyto nesmysly muze napsat jen clovek neznaly fotbaloveho zakulisi, staci si promluvit treba s tim zminenym Kotrbou i Hrdlickou, vyssi platu Vam urcite nereknou, ale rozmezi ano, za 15 kopou u nas hraci v becku, za to by v lize mladi hraci nekopali , jinak Sport nezminuje bonusy , sluzebni byt, auto, telefon, obleceni i tzv. cestovne, v nekterych klubecjh na to jdou fikane, neni to soucasti platu a presto to hraci do platu patri.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

      tolsimir     před 12 lety 10.10.2012 16:35 |  
      0 0

      Já bych se vůbec nedivil, kdyby ten třetí byl Jarolím. Jinak ale jde jen o odhady, nejde to podle mě moc brát za bernou minci..

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

      coolair     před 12 lety 10.10.2012 16:35 |  
      0 0

      Obávám se, že jsou to Latka, Kisel, Jarolím. Plat třetího jmenovaného bych rozdělil mezi první dva.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

      doors     před 12 lety 10.10.2012 16:45 |  
      0 0

      Je skutečně otázka, jak dalece se blíží odhady bulvarního deníku průměrné kvality pravdě.
      Když připustíme, že to tak je, tak já bych tipl Čontofalského.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        Jiri1     před 12 lety 10.10.2012 16:53 |  
        0 0

        Vite , prominte jeste tuto reakci, Repka bere 250 litru mesicne hlasal Sport, Blazek ma osobni plat 300 litru, skutecnost , ani jeden nema takovy prijem, ani s bonusy, mozna pokud k tomu pripoctete ucinkovani Repky v ruznych realit sou, ci Blazkovo zhodnoceni penez , co vydelak.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 10.10.2012 20:42 |  
        0 0

        Na mě to z článku vyznělo tak, že ty údaje o mzdách zveřejnili samotní manažeři a nejde o odhady pisálků ze Sportu. Stačí se kouknout na Slovácko, tuším, které uvedlo jen průměr. Proto ty informace beru za relevantní.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:0

          Jiri1     před 12 lety 11.10.2012 11:14 |  
          0 0

          No Slovacko, bylo by zajimave ziskat ohlasy hracu, tam to kvuli vyplacemi casti hracu vrelo , nakonec to odnesl Soukup, ktery mel i spory s vedenim, jako prumer budiz, ale v praxi je to s vyplatami jine i na Slovacku, nedodrzovani terminu, velke rozdily ve vyplatach a nevyplaceni nekterych nadtarifnich slozek a to je pohled cloveka , ktery to ma Slovacko jako svuj denni chleba. I na Slovacku se dodnes podili na vyplatach jeden vyznamny podnikatel, kteremu uz formalne nepatri na Slovacku nic, t