Martine, když jste přestupoval do Slavie, tak to fanoušci Sparty nenesli úplně dobře. Bojíte se jejich reakcí?
Já jsem reakce fanoušků při přestupu ani nijak nesledoval. Reakcí se nebojím, je to zápas, je to fotbal, je to sport.
Kdyby fanoušci Sparty začali bučet, vnímal byste to, jste vůči tomu odolný?
Já se soustředím na naše fanoušky, ne na ty soupeřovy.
Proběhlo nějaké hecování s bývalými spoluhráči ze Sparty?
Ne ne, nikdo se mi neozval.
A myslíte, že ještě něco takového bude nebo myslíte, že mají svých problémů dost?
Těžko říct, to neumím předpovědět.
Je pravda, že u vás byla Sparta láska na první pohled? Že jste přišel na její zápas jako divák a tehdy jste zahořel touhou hrát za Spartu?
Samozřejmě mě ta atmosféra na stadionu lákala. Na Slovensku nic podobného není, takže myslím, že to byla normální přirozená reakce každého fotbalisty, který má nějaké sny.
Když jste přicházel do Sparty, tak jste se i vyjádřil v tom smyslu, že Sparta byla vždy váš cíl. Nelitujete toho, že jste to tehdy takto vypálil a že se vám to teď může vrátit?
V životě nelituji žádného rozhodnutí, prostě jsem tehdy řekl svůj názor. Je to vývoj, takový je život, je to úplně normální.
Vypsal jste do kabiny nějakou odměnu v případě vítězství?
Nene, zatím ne.
A máte větší motivaci dát gól než v jiném utkání?
Dát gól je příjemné v každém zápase, v takto prestižním utkání by to bylo určitě super.
Hráči, kteří přišli do Slavie ze Sparty to měli u slávistických Ultras vždy nejtěžší, jaké s nimi máte vztahy?
Myslím, že mě přijali fajn a že si rozumíme.
Brzdí vaší motivaci fakt, že jste toho za Spartu zase tolik neodehrál a kdybyste tam byl déle, tak byste to vnímal jinak?
Ne, to vůbec ne, já se namotivuji tak, jako na každý jiný zápas. Samozřejmě se nechci přemotivovat, ale rozhodně bych neřešil to, jestli jsem tam něco odehrál nebo ne. Prostě je to derby a já s motivací nebudu mít problémy.
Sparta teď třikrát prohrála, bude to pro vás výhoda nebo spíš nevýhoda?
Jak jsem říkal, to nevím, já jsem se na Spartu moc nedíval. Soustředím se na svůj výkon a myslím, že i všichni v kabině i v realizačním týmu se soustředí na nás a nezajímá nás nikdo jiný.
Komentáře (17)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
Alanor (admin) před 12 lety 26.09.2012 17:15 |Jinak co říkáte na nominaci Radka Příhody jako hlavního arbitra na derby? Já jsem vcelku spokojen. Nespojuji si ho s nějakým průserem, v němž by Slavia nebo Sparta hrála roli, na rozdíl třeba od zprofanovaného Královce. A pokud si vzpomínám, tak jsem proti němu v našich zápsech s Jihlavou a v Liberci nic neměl. Proto předpokládám, že by se mělo rozhodovat na hřišti a "Křetínského taška" by snad neměla mít vliv.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
JS (přítel SN) před 12 lety 26.09.2012 17:25 |"Soustředíme se pouze na sebe a nic jiného neřešíme", to je snad ještě horší otřepaná věta, než "Tak když nedáme gól, tak nemůžeme vyhrát." Ale zatímco ten druhý výrok je alespoň pravdivý, o tom prvním pochybuju.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
quelhar (admin) před 12 lety 26.09.2012 17:35 |Na druhou stranu, co na porad stejne otazky kazdeho pul roku maji porad odpovidat... Sportovnim klise vseho druhu se proste vyhnout dost dobre nejde...
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
psychosks před 12 lety 26.09.2012 17:57 |Souhlasím s quelharem, já osobně Martinovy fandím, je to jeden z mála kterej podává dobré výkony v každém zápase!
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
martyni (přítel SN) před 12 lety 26.09.2012 18:19 |Nic proti Martinovi, ale nemyslim, ze se neda vyhnout sportovnimu klise.. treba pri olympiade si clovek vzdycky uvedomi, jak novinari a sportovci mimo fotbal a hokej dokazou mluvit uplne normalne, dokonce mit i zajimavy a vtipny postrehy a dat rozhovorum normalni obsah. Samozrejme ve sportech, ktery jsou porad v mediich, se ruznym klise dari, protoze se popisuji stale tytez situace.. Ale myslim, ze by to slo i ve fotbale.. kdyz si zucastneni uvedomi, ze fanousky sotva muze zajimat omlacovani prazdnych frazi, ktere ani vyznamove nesedi na dany situace..
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
PetCC před 12 lety 26.09.2012 20:15 |Jednoho olympijského medailistu osobně znám a naštěstí se ho moc neptali :-)
Je to zkrátka kluk, který měl štěstí, že se chytil sportu a ne třeba chlastání s kamarády po hospodách. Ale školou těžko prolejzal, takže na nějaký složitý rozhovory určitě není, stejně jako polovina fotbalistů.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
Petr9608 před 12 lety 27.09.2012 00:58 |Eh... Vávra?
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
Barra před 12 lety 26.09.2012 19:42 |Tak určitě hráčům bude blýskat hlavou, že je čeká Sparta, ale touto odpovědí dává Martin najevo, že nebudou padat na zadek z toho, kdo je další soupeř. Sparta kdo?
Z psychologického hlediska je to správné, podle mě.
Naven dávat najevo, že Slavia se nebude přizpůsobovat Spartě, a že Slavia je v psychicky v pohodě - ať se nervuje Sparta, a má obyvy z toho, že je možná čeká čtvrtá porážka (kéž by :-))
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
bongor před 12 lety 26.09.2012 20:11 |Určitě jsme na tom psychicky lépe.Tři porážky za sebou to už mužstvo,kterému je neustále vtloukáno do hlavy jaké je skvělé a nepřekonatelné musí pořádně rozhasit.
Doufám a věřím,že tuto výhodu,kdy my můžeme,ale oni musí,dokážeme ptřičně využít.
jediné nebezpečí je Křešinského kabela,aby se z ní rozhodčí neposrali a pískali alespoň tu rovinu.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
Edwardtheiron před 12 lety 26.09.2012 20:48 |Martin se na Spartu moc nedíval,ale možná by měl.Ono je tohle nedívání v našich zeměpisných šířkách hodně rozšířené a hráči se s tím mnohdy i chlubí.Ale kdyby se třeba dívali v Olomouci,tak by věděli,že Kadlec kope penaltu zásadně doprostřed brány,jinak jsem ji ho ještě neviděl kopnout.Takže snad se díval alespoň někdo,kdo to Čontovi řekne.A že cesta vede především přes Pamiče,to snad vědí,jen škoda,že už asi nepostaví tu megaposilu z Reáááálu Madrid,toho jim fakt závidím :-)
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
Barra před 12 lety 26.09.2012 22:36 |Edwarde, jsem si jistý, že poslední zápasy Sparty si na Slavii určitě analyzovali a že se budou snažit se zaměřit na slabé body soupeře.
Co se týká Čonta, myslím si že každý profesionální brankář se maximálně snaží připravit a učí se u videa. A navíc, na co tam máme čaroděje Vaniaka? Z toho nemám strach.
To, že se nekoukají na Spartu bych bral s nadsázkou. Jde jen o psychologickou hru.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
Edwardtheiron před 12 lety 27.09.2012 06:44 |No,upřímně řečeno,já si tou analýzou nejsem úplně jist,nějak mě nenapadá,kdo by ji u nás prováděl,ale třeba se pletu.A k tomu nekoukání-u nás,tedy myslím ČR,je to opravdu hodně rozšířené,stejně jako třeba to,že zraněný nebo vykartovaný hráč chybí na zápasech svého mužstva,což mě jako trenérovi by asi vadilo hrozně.Tady si zkrátka většina hráčů myslí,že hrát fotbal znamená být těch devadesát minut na hřišti.Já málokdy souhlasím s Csaplárem,ale nedávno měl velkou pravdu,když říkal,že u nás hráči nemilují fotbal ale milují být fotbalistou.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
marcocruz (přítel SN) před 12 lety 27.09.2012 15:39 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/130588/kouc-slavie-rada-ze-zapas-sparty-s-plzni-je-vic-nez-derby-to-jsou-hlody.html
Tenhle rozhovor mě ovšem baví!
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 27.09.2012 17:51 |Pro úplnost k nedělní události:
http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=107898
http://www.hooligans.cz/reports/czech/37-cr2012/2205-vyjadreni-fanousku-ac-sparta-praha-k-nedelnimu-incidentu-v-metru
Je dobré mít takovéto věci na paměti vždy při čerpání či přebírání informaci z jakýchkoliv rádoby "seriozních" zdrojů v této zemi... Bohužel.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
bongor před 12 lety 27.09.2012 18:01 |Vyjádření fanoušků AC Sparta Praha k nedělnímu incidentu v metru
Kategorie: 2012 Zveřejněno 26. 9. 2012 12:45 Vložil správce Zobrazeno: 5832
Fanoušci AC Sparta Praha tímto prohlašují, že při nedělním incidentu v metru nešlo v žádném případě o lynč dvou sparťanů ze strany slávistické přesily. Sparťanů se zde nacházelo cca 15. Při celém incidentu nebyl nikdo zraněn, nedošlo ani k žádné újmě na majetku a nikdo z naší strany nepodal, a ani podávat nebude, jakoukoliv žádost o trestní stíhání slávistických fanoušků. Fanoušci AC Sparta Praha tímto žádají média, aby o celé záležitosti přestala spekulovat.
Tak tohle je prohlášení hodné fanoušků Sparty Praha,následníků slavných sparťanů Vlasty Buriana,Václava Vosky a mnoha dalších.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
bongor před 12 lety 27.09.2012 21:36 |Zato zcela nehodno jména Sparty je jejich neskutečné bulení po zápase s Plzní.Ovšem mělo to úspěch a cesta k dalšímu "titulu"je vydlážděná.To si teď každý rozhodčí dobře rozmyslí,zapískat pencli proti rudým uplakánkům.Nechci vidět ,jak se tohle divadýlko projeví právě v derby.
Re: Martin Juhar: Soustředím se na naše fanoušky, ne na soupeřovy
JS (přítel SN) před 12 lety 28.09.2012 15:20 |tak to nemají na svědomí fanoušci Sparty, ale vedení týmu.