Dukla - Slavia 0:0 (0:0)
Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Koreš (55. Mičola), Petrák, Zmrhal, Tusjak (83. Čonka) - Kisel (90. Cicman) - Škoda
Trenér Petr Rada poslal v základní sestavě na hřiště i přes hrozbu vykartování na derby Juhara, na levé straně zálohy místo zraněného Vošahlíka nastoupil Koreš.
První zajímavější akci utkání si vypracovali slávisté, Kisel rozehrával zprava roh, míč se k němu z vápna vrátil a střelou z voleje mířil nad Radovu bránu. Na druhé straně o tři minuty později po přihrávce Gedeona hlavičkoval Berger z vápna nad bránu. První půlhodinu utkání slávisté měli územní převahu, občas pěkně kombinovali, ale výsledkem byly pouze nepřesné střely, které nemířily mezi tři tyče. Do ofenzívy se zapojoval často i Martin Latka, asi se už nemohl dívat na impotenci ofenzívy... Zmrhalova střela v 10. minutě z dálky mířila nad břevno a v 19. minutě se Latka hlásil ve vápně o přihrávku od Juhara, ale ten raději střílel. Ve 24. minutě Dukla zachytila slávistickou rozehrávku, Svatonský vystřelil, jeho pokus Čontofalský u země vyrazil na roh. Další chybu udělala slávistická obrana ve 26. minutě, Gedeon nacentroval na nikým nehlídaného Bergera, ten ale svou šanci neproměnil. Další možnost skórovat přišla pro domácí v 32. minutě, po rohu ale Vrzalovu hlavičku zastavila skrumáž hráčů před bránou. Převaha Slavie viditelně opadla a dá se říct, že 60 minut zápasu se hrál už ne zrovna koukatelný fotbal, navíc Dukla se začala dostávat do šancí. Ve 36. minutě Čontofalský chytil střelu Přeučila, míč mu ještě na zemi vypadl z rukou, naštěstí okolo něj nebyl nikdo, kdo by balón dorazil do brány. Ve 38. minutě po chybě Zmrhala šel sám na bránu Přeučil, ale místo do odkryté brány mířil jen těsně vedle pravé tyčky - většina diváků přitom už viděla míč v síti.
O poločasové přestávce se rozcvičoval Mičola, ale na hřiště se podíval až v 55. minutě místo Koreše. Ještě minutu předtím udělal velkou chybu Čontofalský - při rozehrávce nahrál přímo Bergerovi, ten bleskově přihrál před bránu Svatonskému, který však hlavičkoval jen doprostřed a Čontofalský se stihl vrátit. V 68. minutě Škoda spadl ve vápně v souboji s Božičem, který v pádu míč odhodil rukou - rozhodčí Drábek ale nechal pokračovat ve hře - byl to jen další z řady jeho nepřesných výroků. V 70. minutě to vypadalo, že Slavia začíná mít nápor, ale to bylo jen pět minut, pak pokračoval zmar. Když měli slávisté v závěru utkání útočit, raději si přihrávali mezi brankářem a obranou, jako by byli spokojení s bodem a zuby nehty se ho snažili ubránit. V nastaveném čase před zahráním rohového kopu střídal ještě Kisela Cicman, doufejme, že to bylo jen pro zvětšení výškové převahy při rohu, protože tím mužstvo ztratilo mnoho desítek vteřin. Rohový kop však kýžený gól nepřinesl a tak do sobotního derby slávisté nepůjdou ve zrovna oslnivé formě.
Komentáře (182)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Dukla - Slavia před zápasem
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 16:43 |Doufam že bude aspon kříž a v sobotu natřem rudou bídu.
Re: Dukla - Slavia před zápasem
jarodo57 před 12 lety 23.09.2012 16:46 |Koreš bude lepší než Vošahlík.Dělám Radovi plusový bodík,že to neřešil hlavně Jarolímem.
Re: Dukla - Slavia před zápasem
miros před 12 lety 23.09.2012 19:14 |Koreš byl uplně tragickej....neuděla směrem dopředu nic a nic neubránil.
Re: Dukla - Slavia před zápasem
madlenka před 12 lety 23.09.2012 20:42 |Souhlas, Koreš byl marný od začátku utkání, já bych střídal mnohem dříve. Výrazně lepší byl na jeho straně střídající Mičola. Ale jinak celý fotbal byl hodně, ale opravdu hodně bídný
Re: Dukla - Slavia před zápasem
PetCC před 12 lety 23.09.2012 21:01 |Výkon Mičoly a Koreše? Remíza 0:0. Na obou je vidět obrovská nerozehranost.
Re: Dukla - Slavia před zápasem
jarodo57 před 12 lety 23.09.2012 21:37 |Tak Mičola se snad ani s tím balónem nepotkal.Koreš byl slabý to jo,ale nechápu proč neustále někteří přeceňujete Mičolu . To je jen vaše zbožné přání, že to je nějaký extra fotbalista.Vzpomeňte si na má slova, že na něho za půl roku budete nadávat proč jsme ho kupovali.Fotbal byl hrozný.Jak z dob před 15 roky.Pomalost,nepřesnost,špatné zpracovávání atd.atd.Nevím,ale dneska jsem tam viděl hodně podpis Rady.Jen nedostat gól.Náš přechod do útoku byl hrozně pomalý, v málo lidech a ještě tam bylo nesčětněkrát špatných přihrávek a to vesměs na krátkou vzdálenost a hodně problémů se spracováním míče.Čontofalský má zatím z prdele kliku,že ty jeho kiksy ještě nikdo neztrestal. Měl by přestat s tím Pospěchem chodit na Smíchov chlastat. Nedělá mu to dobře.
Re: Dukla - Slavia před zápasem
Clarinet před 12 lety 23.09.2012 21:52 |Mičola se s míčem potkal hned několikrát, vzorně nabíhal, poctivě se vracel a celkově toho na hřišti předved' daleko víc než Koreš za dvojnásobnou dobu. Každej máme nějaký oblíbence, ale kydat hnůj na jednoho hráče ve snaze obhájit neskutečný hovno, který hrál druhej, je docela sprosťárna.
Re: Dukla - Slavia před zápasem
popin před 12 lety 23.09.2012 23:04 |Souhlas, tragický Koreš byl na střídání po půl hodině. běhal tam jako janek a míč se ho netýkal. Příště ani na lavici.
Re: Dukla - Slavia před zápasem
jarodo57 před 12 lety 24.09.2012 17:13 |Nevyvracím vám ,že hrál Koreš hovno , ale Mičola hrál stejný hovno jako on
Re: Dukla - Slavia před zápasem
Clarinet před 12 lety 24.09.2012 19:46 |Nehrál. Tečka. Tohle prostě není pravda.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
VitK před 12 lety 23.09.2012 17:04 |Může mi někdo poradit, kde a jak na zápas koukat. Na Sazkabet klikám na Gambrinusliga on line a nic. Děkuji
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 17:09 |Zkus nova sport ted na to koukám.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
naplavnik před 12 lety 23.09.2012 17:13 |jedu přes tohle
http://stream.sazka.cz/play/live/197/71995
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
VitK před 12 lety 23.09.2012 17:17 |Musím být registrován? Objevuje se i, že pouze na sazkabet můžu sledovat on-line přenosy...
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
naplavnik před 12 lety 23.09.2012 17:26 |nn, zkus tento odkaz, v pravo nahoře zvolíš zápas
https://www.sazkabet.cz/cz/kurzove-sazky/live/
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
Herofil před 12 lety 23.09.2012 17:26 |nemusíš.. zkus to tady( https://www.sazkabet.cz/cz/kurzove-sazky/tv-prenosy/) Odkaz výš mi taky nešel
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
podol (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 17:27 |na sazkabet není nutná registrace.Přenos sleduji,ale posledně mi to též nešlo.Myslím,že v případě velkého počtu diváků to nezvládnou.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
VitK před 12 lety 23.09.2012 17:36 |Díky, je to asi přetížený, teď se vůbec nedostanu na stránku sazkabet.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
Clarinet před 12 lety 23.09.2012 17:33 |První postřehy:
Strašnej výkon rozhodčího. Žlutá pro Škodu, kterej se Božiče snad vůbec nedotknul, a už dva naprosto nesmyslný ofsajdy, jeden z nich ve slibný situaci. Ty opakovaně rozehrávaný výkopy od brány jsem taky nějak nepochopil. Ale co, on za to zdržení určitě jednu, dvě minuty nastaví. (ironie)
Ještě horší výkon od komentátorů Nova Sport. Aby si komentátoři tak často pletli jména hráčů, to jsem snad nikdy nezažil.
Zatim tragickej Koreš. Radši bych tam viděl Mičolu.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 17:37 |Pravá strana se vůbec nevrací kurva, jak Koreš tak Nitro, to bude gol zprava kurva
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
Ferguss před 12 lety 23.09.2012 17:49 |Hmmm, dneska hrajeme jak profesoři. Čekal bych trochu větší nasazení a hlavně
vzadu je to docela průchoďák.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
Clarinet před 12 lety 23.09.2012 17:59 |Vidim to stejně. Hráči jsou asi po posledních zápasech trochu namlsaný a čekaj, že si soupeř ty góly nastřílí sám nebo co. Věřim, že je Rada o poločase pořádně seřve a do druhýho poločasu nastoupí jinej tým. Kvalita je na naší straně, ztratit body by byla velká škoda.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
PetCC před 12 lety 23.09.2012 21:04 |Za prvé, při rozhrávce od brány míč MUSÍ opustit vápno.
Za druhé, na Dukle jsou komentátoř až na vrcholu tribuny a já se divím, že z té dálky vůbec někoho poznají. Stejné to bylo i na jaře v přenosu ČT.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
Clarinet před 12 lety 23.09.2012 21:47 |1) S pravidly fotbalu jsem obeznámen. (Škoda, že hráči zjevně ne.) Jde o to, s jakym zpožděním to opakování v obou případech nařídil. Myslel jsem, že tu mezitim zestárnu. Nemluvě o tom, že komise rozhodčích by Drábkovi odpustila spíš takovejhle přehmat, než x špatně posouzenejch faulů a y ofsajdů - i když v tomhle případě odpovědnost samozřejmě leží na asistentech.
2) To mě vůbec nezajímá. Komentátoři ČT takovej problém nemaj. Lepší zrak? S ohledem na to, že si pletli předevšim Tusjaka, Zmrhala a Koreše, relativně nový tváře v našem týmu, si troufnu tvrdit, že příčina byla jinde. Nemluvě o opravdovym komentátorskym faux pas, kdy se Koreš účastnil několika akcí i po svym vystřídání. Jak to jen asi dokázal?
3) Nechápu tuhle věčnou potřebu někomu oponovat za každou cenu, dvojnásob pak její ukájení reakcí vedenou tak profesorskym, mírně povýšenym tónem.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 17:46 |Tak dukla zatím lepší. přeci jenom i když se jí letos zatím tolik nedaří, stále je někde jinde než Teplice či Brno. Stáhnul bych Koreše a nahradil ho Mičolou. Bod bych bral všemi deseti
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
Clarinet před 12 lety 23.09.2012 17:55 |Zas o tolik ta Dukla lepší není, abychom měli bod brát všema deseti. Musíme vyhrát, teď se rozhoduje o tom, jestli budeme hrát o poháry. Souhlasim s vystřídáním Koreše Mičolou, jinak přes pravou stranu dřív nebo pozdějc přijde gól. Po poločase na ně vletět a nějak tam ten jeden gól dotlačit.
I nadále si rvu vlasy nad způsobem, jakym zápas řídí Drábek. Hráči Dukly dneska padaj při sebemenším kontaktu a rozhodčí jim to baští až příliš ochotně. Odpískat konec poločasu v čase 44:55, to je taky docela raritka.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
miros před 12 lety 23.09.2012 19:15 |Drábek vyloženě Dukle pomáhal..
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
smichov_1 před 12 lety 23.09.2012 17:53 |Optická převaha Dukly je důsledkem z naprosto zbabělé taktiky Slavie: Zalézt na vlastní půlku a vyčkávat, jako kdybysme hráli proti Man. United nebo Barceloně. S jediným útočníkem vepředu, a ještě je to neškodný Škoda, celkem jsem rád že jsem tam nešel. Koho chcene presovat, napadat, když ne marnou Duklu?
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 18:05 |čekal jsem ofenzivní fotbal, jak dukla tak my hrajem útočně, přitom oba celky hrají opatrně a čekají až ten druhý udělá chybu, jsem zklamanej
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 18:12 |Hlavně si myslím že naši plejeři získali po třech slušnejch výkonech pocit že jsou mistři světa a utkáni se budou vyhrávat sami,doufám že spadnou držkou na zem, před derby s rudochem.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.
Kactus před 12 lety 23.09.2012 18:35 |hlavne, 75 min a ani jednou jsme nevystrelili na branku, to mi pripomina sezony nedavno minule, kdy to snad meli zakazane.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 2. pol.
JS (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 18:28 |Robert Hlen je kandidát na Idiota roku
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 2. pol.
JS (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 18:32 |A Přeučil s Vrzalem na Simulanta roku. Z nich mi je opravdu zle. Pomezní mají snad deset dioptrií a Dr. Drábek si mne zatím taky moc nezískal...
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 2. pol.
PetCC před 12 lety 23.09.2012 21:05 |+
Jsem zvědav, až uvidím záznam s komentářem, byl jsem samozřejmě na stadiónu.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 2. pol.
quelhar (admin) před 12 lety 23.09.2012 21:10 |Hruza, jako tradicne. Se divim, ze jeste nikde neni nejaky jeho antifanklub... Podle me ten clovek musi srat snad kazdeho, kdo jeho nazory posloucha.
Re: Dukla - Slavia 0:0 v 2. pol.
JS (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 18:51 |Strašnej fotbal
Re: Dukla - Slavia 0:0
sasky před 12 lety 23.09.2012 18:53 |Tak to byla velká bída. Jak od hráčů, přes rozhodčí až po komentátory. Pojďme se složit a vykoupit od Novy Tv práva na Slavii...
Re: Dukla - Slavia 0:0
quelhar (admin) před 12 lety 23.09.2012 18:54 |Presne. Hnus zapas naprosto ze vsech stran...
Re: Dukla - Slavia 0:0
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 19:04 |Naprosto souhlas, hráči na obou stranách hráli jako by jim překážel balon. Sudí asi zapomněl nandat kontaktní čočky (vymyšlený ofsajdy, sežraný pády Přeučila...), "hlášky" komentátorů se nedaj poslouchat, do toho ani neznaj hráče (opravdu profesionální když komentujou stylem, tam před hráčem dukly zasáhl hráč slavie. A míč odkodpl...pauza.. jeden ze slávistů, a bonbének "Kolik rozhodčí nastavil? já si toho nevšiml...") A celou tu tragikomedii završil svým hereckým výkonem Přeučil kdy, zřejmě namlsán tím jak krásně zařídil trestňák, když mu sudí uvěřili, že byl faulován hráčem kterým byl víc jak metr od něj, tak se pokusil nasimulovat penaltu po "faulu" od vlastního spoluhráče. Tento výkon bych s radostí ocenil 20tisícovou pokutou a stopkou na dvě soutěžní utkání.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 23.09.2012 18:56 |Derby muzeme vyhlizet s obavami, neco tak strasidelneho jako dnesni vykon se jen tak nevidi. Ustraseny, trapny vykon. Kdyby se v Gambac Lize vybiral NEJHORSI hrac, Skoda by byl horkej kandidat. Mit na noze mic, 3m od branky, a padnout jak vemeno, to je na okamzite ukonceni smlouvy a prerazeni do C-cka.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 23.09.2012 19:00 |Meli bysme koupit Chramostu, a vcera bylo pozde.
Re: Dukla - Slavia 0:0
no-nick před 12 lety 23.09.2012 19:03 |Z toho bolely oči děsně. Půlku zápasu koukat na kombinaci tří obránců Dukly roztažených na vlastní půlce a naší nechuť je napadat, to je paráda.
Rada má thumbs up za základní sestavu, ale dlouhodobě moji kritiku za střídaní. Mičola šel do hry brzy, to bylo super, proč tak dlouho otálel druhým střídáním, to už chápu méně (snad nebyl s hrou či vývojem opravdu spokojen), ale třetím střídáním to zazdil totálně.
Tak od 60. jsme začali držet balon, ale bylo to děsně alibistický. Každý zpracování bylo směrem od brány, žádnej pokus to z první zrychlit, nějak překvapit. Parádní spolupráce Juhara s Tusjakem se dnes hlavně v druhé půli nekonala, chvílema mi přišlo, že se pohádali. Jak kdyby spolu nechtěli hrát, několikrát místo jednoduchý přihrávky mezi sebou volili složitější řešení.
Na tohle se člověk těší celý víkend:(
Re: Dukla - Slavia 0:0
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 19:06 |Třetí střídání chápu, šlo o poslední akci tak tam poslal hlavičkáře. To byl dobrý tah i když to nevyšlo.
Re: Dukla - Slavia 0:0
no-nick před 12 lety 23.09.2012 19:11 |Vzalo to půl minuty z dvouminutovýho nastavení. Zbytek zařídili hoši zkušeně tou strkanicí, taky mohli spolknout ego a chtít hrát. Dohromady i s tím střídáním se nehrálo minutu a čtvrt z dvouminutovýho nastavení a já si mezitím vyrval šest chomáčů vlasů...
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 23.09.2012 19:15 |To je jen projev amaterizmu Rady, to neni zadny trener. V Anglii nebo Spanelsku takove lajdactvi nevidis, protoze tam trenuji lide kteri pouzivaji hlavu.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 23.09.2012 20:55 |Dobrý pokus, Františku Strako. Nebo jste to vy, Zdenička Straková?
Re: Dukla - Slavia 0:0
no-nick před 12 lety 23.09.2012 21:31 |Tak ortodoxně jako kolega bych to neviděl, ale s tím střídáním mě sere. Už nějakou dobu...
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 23.09.2012 19:07 |Koukat jak si marna Dukla prihrava mezi stopery a golmanem, to byla genialni Radova taktika, a vysla, mame bodik z "horke pudy" Na Julisce. Jen nekteri blazni, jako ja, si mysleli ze budeme utocit na pohary. Kdepak, stred tabulky a bodik z Julisky je nas cil. Pekne na 6-10 miste, smradek ale teplicko.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 23.09.2012 19:09 |A to nemluvim o skolackych chybach ktere pod Radou delame porad: treba je jejich obrance zahnanej do rohu, nema komu prihrat, nas hrac ho idiotsky fauluje, a tak vysvobodi z tlaku. A to se opakuje v kazdem zapase.
Re: Dukla - Slavia 0:0
sasky před 12 lety 23.09.2012 19:12 |Dneska ty křídelní kombinace stály za pendrek na obou stranách hřiště. Nejvíc mě štve, když hráč s míčem evidentně nemá komu a ostatní stojí 20m od něj a s prominutím čumí... A když dostávají míč, tak zády k bráně. Bída... Ale snad o to to bude lepší za týden :)
Re: Dukla - Slavia 0:0
Navar (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 19:36 |Vazeni pratele, mili kamaradi, pisu z cesty z priserny Julisky. Takjsem dnes makal v praci jak o zivot, abych to stihl, skoncil 16:45, rychle na tramvaj, na Podbabu a sprintem nahoru. Dorazil jsem ve 35.min.utkani, kasy zavrene, musel jsem dat hlidaci pade. Uricenej,nemohl jsem dychat,na pivo stokilometrova fronta...
A pak, za to vsechno, ten fotbal. Nejhorsi fotbal, ktery jsem kdy nazivo videl. Ja absolutne nechapal, co to je. Ani jeden tym nechtel vyhrat, hraci pomali, lini, nepresni. Rozhodci tragedie. Nerozumim, nechapu, jsem vytoceny. Co to melo byt????
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 23.09.2012 19:58 |Já jsem si myslel,že jsem už moc náročnej divák,když jsem ten "fotbal" chtěl po poločase vypnout,což se mi snad ještě nikdy nestalo.Ale vidím,že jsem viděl správně,že to skutečně nebylo ke koukání.Zcela souhlasím s Navarem a dalšími kritiky.Naši kluci hráli zcela bez nasazení,žádné presování a podobné nesmysly.Naštěstí Dukláci jsou čajíci a tak třeba Nitrovy úlety,kdy si tam po jeho straně udělali vycházkovou zonu,nikdo nepotrestal.Karolko,Laty a zpočátku Juhár hráli alespoň průměr.Naštěstí příště máme rudou bídu,tak nám snad tři body neuniknou.Ale byl to hroznej pohled,nevím jestli snad byli včera na flámu,nebo jim utekly manželky,nebo nedostali premie.
Prostě lituju ty co se trmáceli na Julisku,to snad bylo za trest.
Rozhodčí,to bylo taky trio.A ze všeho nejvíc vynikali komentátoři Nova sport,to mohla rovnou komentovat Jiřina Bohdalová.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 20:28 |Jiřina Bohdalová :D :D dobře ty ! :)
Re: Dukla - Slavia 0:0
edenian před 12 lety 23.09.2012 23:32 |Bongore ja to o puli udelal. Pak mi to samozrejme nedalo, vratil jsem se sedesaty, no ...
Re: Dukla - Slavia 0:0
vlchan před 12 lety 23.09.2012 20:01 |Naprosté zoufalství. Jak od jednotlivých hráčů, tak obou mužstev, rozhodčích i trapných komentátorů na Nova sport. Máme jedinou kliku a to, že se nas drží štěstí již několikáté utkání a to je to jediné, za co našemu trenérovi děkuji.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 20:17 |Takže celý týden jsem se těšil na ofenzivní krásnej fotbal nahoru-dolu s hodně golama. Ten se ovšem nekonal, přispěli k tomu jako rozhodčí tak především hráči. Dukla jen padala, nebo si to daváli stopeři s golmanem a slavisti čekali za naší půlkou co vymyslí, profesorskej a především opatrnej fotbal. Náš tým dnes hrál v duchu posledního kapitána Jarolíma?proč?totálně alibistickej výkon, hrůza, hráči neběhali, nic nezkusili, chodili si tam či stály co vymyslí spoluhráč, horší fotbal jsme letos nehráli. Výkon celého týmu stál za nic. No a teď k hráčům. Pro mě nejlepší jednoznačně Mičola i když hrál jen poločas. Hrá se po jeho příchodu zvedla, jeho výkon půjde určitě ještě nahoru. Příště rozhodně základ. Dobře odehrál i Juhar i když né tak dobře jak jsme už zvyklí. Pravá strana hrozně hořela v obraně, Koreš se snažil útočit, ale vůbec se nevracel, Nitro sice bránil, ale vůbec nepodporoval útok ani žádný centry. Petrák si odehrál svoje, průměrný výkon stejně jako Tusjak, Kisel. Stopeři se mi docela líbili, Latka stabilní výkon a hubáček pár situací vyřešil na výbornou, samozřejmě jich i pár posral :) nicméně opět se snažil rozehrávat po zemi, chválim. No a teď k nejhořísm výkonům. Škoda, pomalu běhal, když náhodou vybral dobrý místo po centru v 16-ce tak to poslal mimo. Dneska mi přišel hodně nemotornej. A když již nic jinýho měl se svojí postavu ústat souboje v 16 a né že bude padat a čumět, jestli se bude kopat penalta, při té druhé situaci, to podle mého názoru mohl ustát, otočit se a v klidu to tam poslat. Nemá formu, není momentálně gólovej, myslím si, že by si gambrinus mohl monentálně dovolit udělat akci, že když dá škoda góla, tak je 10 piv zdarmy na hlavu. Ale dobře přihrával, sklepával balóny a pro mě nebyl dnes nejhořší. Nemile mě dnes překvapil výkon Zmrhala. Než začnu jeho výkonem, chci podotknout, že jsem zastáncem jeho nasazování na úkor alibisti Jarolíma, na kterého jsem byl při jeho přihrávka dozadu již alergický. Nicméně pro mě osobně dnes Zmrhal nejhorší hráč. Píšu to nerad, ale je to tak. Mně osobně přišlo, že každá trochu nadějná akce dnes končila u Zmrhala, strašně kazil. Nicméně má obrovský potenciál a na Spartu bych mu stějně dal šanci v základu, tu fotbalou myšlenku v sobě má :) Nicméně Rada ho měl o poločase vystřídat, za alibistu. Nepochopil jsem, taky jsem zástáncem, že sestavou by se mělo co nejméně hýbat, nicméně když stáhnul špatně hrajícího Koreše za Mičolu, za co ho chválím, že to udělal včas, tak měl stáhnout i zmrhala, na jeho místo když ne alibistu tak třeba mičolu a vlčka na kraj. Ale i bod dobrej, když teď přece porazíme tu Spartu :)
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 23.09.2012 20:23 |No, Hubacek svým "zakrokem" do prazdna vyslal utocnika Dukly do samostanho najezdu.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 20:30 |pravda
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 20:30 |Zmrhal se skutecne dnes vytrapil, ale zas byl aspon aktivni a nabizel se.. Skoda neustal zadnej souboj, a mel za celej zapas snad jedinej dobrej zasah, jeste horsi..
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 20:27 |Tak Kretinsky ma mozna preci jen pravdu, albanska mafie mela vsazeno 0:0 zrejme.. spis ale typickej ceskej fotbal, klidek, hlavne obrana, nikam se nehnat... dukla si prihravala vklidu v zadu, nasi se na to koukali, rozhodci komicky prerusoval hru po kazdem souboji, zdrzoval hru, vrchol bylo, jak potom nastavil 2 minuty a ty cele prokecal s hraci pred zahravanim rohu.. To je fakt jen pro nadsence, pak se divime, proc lidi nechodej na fotbal..
Prislo mi, ze jakmile jsme se dostali k vapnu, byli jsme uplne bezradni, Juhar nastreloval nesmyslne balony pred vapno, Tusjak centroval nepresne, Nitriansky jakbysmet, Kisel se do koncovky vubec nedostaval, zadna kombinace, nic nacvicenyho, samy spatny rozhodnuti.. Kores poprava stridan, branil hrozne laxne, Micola lepsi.. jinak ale dobry vykon podal snad jen Latka, Hubacek a Petrak.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 20:29 |Kdo namazal v prvním poločase tomu Přeučilovi, když šel sám na bránu? Já si myslel, že to byl Petrák, ale na onlajnu je psanej Juhar. Nerad bych někomu křivdil v hodnocení hráčů.
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 20:39 |myslim ze to byl Zmrhal
Re: Dukla - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 20:40 |taky si myslím, že to byl Zmrhal
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 20:42 |To se to pěkně komplikuje. :) Já bych vyloučil Juhara, protože to byla ztráta na prostředku. Zmrhal je dost možný, měli s Petrákem podobně svítivé kopačky... Ještě nějaké názory, abychom určili viníka? :)
Re: Dukla - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 20:42 |Nebyl to Ruda Skácel? :D
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 20:45 |Kéž by byl na hřišti. :)
Re: Dukla - Slavia 0:0
madlenka před 12 lety 23.09.2012 20:47 |Zmrhal
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 20:50 |Díky, zdá se, že to byl skutečně on. To mu moc nepomůže, dneska hrál i tak tragicky. Dokonce si začínám pohrávat s myšlenkou, že by měl proti Spartě nastoupit LJ, kterého skutečně nemusím.
Re: Dukla - Slavia 0:0
miros před 12 lety 23.09.2012 22:47 |Zmrhal dělal laxní kličku ve stoje a přišel o míč....
Re: Dukla - Slavia 0:0
Saul_Hudson (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 20:47 |Off topic: Koukal jsem se na statistiky ligy a ty blbci nepřiznali Kiselovi gól proti Olomouci, takže má oficiálně jenom 4...
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 20:48 |Hele, tady bych jim i dal za pravdu, Kisel to střílel úplně mimo.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Saul_Hudson (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 20:51 |Každopádně to je škoda, i když to nic zásadního neznamená. Ty vlastní góly ve fotbale jsou stejně divný, možná by stálo za to zauvažovat o tom, jestli to neudělat jako ve fotbale a připisovat to prostě hráči, kterej se v útoku jako poslední dotknul míče. I když by to v nějakých případech bylo zase zvláštní...
Re: Dukla - Slavia ("1911???" 0:0
Dobi před 12 lety 23.09.2012 20:53 |Program zápasu: Přátelé, nevím, zda jste si všimli jejich Zpravodaje. Černobílý, novinový, ale plný aktualit. A rozdávají jej zdarma! Takže není pravdy, kdy nám bylo tvrzeno, že Slavia je poslední, kdo programy rozdává. A - Díky tomu, že jsem občanem Prahy 6, mám slevu. Cena je třetinová oproti zlevněné permici do sektoru 129 (podělené počtem zápasů). Ano, je to "jen" Dukla, ale...
Ale abych jen nechválil - při představování soupeře v tom programu uvedl nějaký jejich ferda rok založení Slavie 1911!!! Ten rok mě hned trknul. Mám k němu osobní vztah - v červnu se narodila máma a v únoru "můj" milý HAJDUK Split. Pravda, toleruji, pokud někde napíší, že Slavia vznikla 1893 - vezmou staré oslavy - ještě 1993 se slavilo 100. Pokud napíší vznik 1895, budiž. To vznikl samostatný klub SKSna "troskách" studentského řečnického klubu, který oficiálně od roku 1892 provozoval sport, přesněji cyklistiku. Pokud 1896, ano, to oficiálně vznikl samostatný fotbalový oddíl. Jde tedy jen o úhly pohledu! Ale 1911?
Re: Dukla - Slavia (
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 20:58 |Tak mně zase Juliska ukázala, že ta cena na Slavii má své opodstatnění. Stadion dost hrozný, sedačky poloviční jako v Edenu. Záchody strašné. Lupeny navíc dneska byly za 160...
Re: Dukla - Slavia (
Barra před 12 lety 23.09.2012 21:13 |Lupeny?! Co to je?
Re: Dukla - Slavia (
jane (admin) před 12 lety 23.09.2012 21:14 |Listky :)
Re: Dukla - Slavia (
Barra před 12 lety 23.09.2012 21:37 |Aha, dík.
Dnesni utok...
Lenkestr před 12 lety 23.09.2012 21:16 |tak absolutne nejlepsim utocnikem byl dneska Martin Latka,ktery tedy hraje na 2 postech zaroven a ty jsou od sebe nejdal, nemel by se nad tim nekdo trosku zamyslet?
Re: Dnesni utok...
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 21:23 |Co ten Ruda KURVA?proč ho zase neuděláme jako amatéra, alespoň na podzim?potřebuje hrát a my potřebuje playmakera, co má čuch na góly...V zimě Škodu na hostování, nejlépe proda a Vošáhlíka ať si odvezou zase do Jablonce. A hlavně generální sponzora do podzimu a narvat prachy jen na útočníka či stopera(pokud odejde Latka) Mahmutovič, Chramosta, Ondráček? jenže ty už nikdo nepustí, hlavně, že jsme poslali do háje Tecla...
Re: Dnesni utok...
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 21:24 |Myslel jsem Ondráška :)
Re: Dnesni utok...
no-nick před 12 lety 23.09.2012 21:25 |Mně se teda jeho zapojování do útočné fáze líbí, jedno z mála pozitiv dneska. Jinak Zmrhal dnes opravdu nic moc, ani Tusjak, ale rozhodně bych mladý na Radově místě podržel.
Re: Dnesni utok...
bongor před 12 lety 23.09.2012 22:39 |On je Laty původním povoláním útočník,hrál to v Budějkách.Jinak byl jedním z mála ,kdo se snažil,hlavně se pořád pral s Vorlem.
Mičola to skutečně hodně rozhýbal,bude dobrej.Zmrhal s Tusjakem, do 20.minuty jsem vůbec nevěděl,že taky nastoupili.Už je asi to nováčkovské nadšení opustilo,takže to chce občas vytáhnout LJ,aby viděli,že to nemají pod penzí.
Re: Dukla - Slavia 0:0
opicemag před 12 lety 23.09.2012 21:21 |Parodie na fotbal. Příště bych postavil Cicmana/Dobrtoku (nebo oba) do obrany a Latku dal na hrot. Stejně tam pořád hraje a horší než Škoda být nelze.
Jen Latka dnes podal alespoň průměrný výkon, zbytek byl hroznej. Koreš, Zmrhal, Tusjak, Nitranský, Škoda....hrůza.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 21:24 |Nevím, jestli jsem takový exot, ale mně se dnes Nitrianský líbil. Dávat ho na stejnou úroveň s šílenou trojkou Koreš, Škoda, Zmrhal, mi přijde nespravedlivé.
Re: Dukla - Slavia 0:0
opicemag před 12 lety 23.09.2012 21:40 |V prvním poločase vše, co jsem jim nevypracovali sami (jako přihrávky na jejich volné hráče od našich defenzivních hráčů), šlo po pravé straně, kde nebyl ani Koreš a často ani Nitranský. Nebo tam byli, ale jakoby tam ani nebyli. Ve druhém poločase to bylo trochu lepší, jednou si pamatuji, že Nitranský tam na poslední chvíli odhlavičkoval nebezpečný míč. Ale Juhar na druhé straně mi přišel výrazně lepší. Tedy v rámci možností, nikdo nehrál dnes dobře, snad ten Latka a Hubáček nic hrozného směrem dozadu neudělali.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.09.2012 22:16 |Mně přišlo, že Koreš se nevracel a Nitrianský dělal, co mohl. Líbil se mi víc než dnes nevýrazný Juhar.
Re: Dukla - Slavia 0:0
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 21:45 |Nitro podle mě dojížděl na zoufalého Koreše před sebou. Byly okamžiky, kdy by se prostě musel naklonovat... Bohužel, Koreš byl opravdu žalostný, a to jsem neskromně doufal, že nikdo horší než Vošáhlo na kraji halvu už být nemůže.
Jinak tedy i mě při pohledu na to zoufalství na trávníku napadla varianta albánské mafie a vsazené bezgólové remízy.
A ještě mi nedá, abych nezmínil Škodu: v předchozí diskusi jsme ještě připouštěl, že se v něm fatálně mýlím. Teď už nic takového připouštět nemíním, pokud se tedy nestane zázrak a nezačne měnit vodu ve víno. Pokud ne, měl zůstat tam, odkud se zjevil. Mohl se teď zvesela potácet ve druhé lize a třeba by byl schopen dát (ó hrůzo, kdo by to od útočníka čekal?) i nějaký gól...
Jak jsem začal nabírat před derby s rudochama záchvěvy optimismu, po dnešku se začal zase kamsi vytrácet.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 23.09.2012 22:02 |Žádná albánská mafie chlapáci, ale geniální tah našeho trenéra!!! Pokud se na to koukal někdo ze sparty, tak nás podceněj a my je rozneseme na kopytech :D Dneska moderní trenér určuje během zápasu taktiku, na další zápas :D
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 23.09.2012 22:42 |Byl určitě lepší než Koreš,ale vzpomeň si na Koreše než se zranil,on se zase vykope.Nitro jde taky pomlu nhoru,ale já mu vyčítám tři průniky po jeho straně v první půli.Nevím,kde se v tu chvíli nacházel.I Laty mu nadával a to poprávu.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 23.09.2012 23:27 |Souhlas, Koreš se musí opět dostát do zápasového rytmu. Proti Spartě bychom měli maximálně využít slabý článek Pamiče a co nejvíce se tlačit přes pravou stranu. Mičola se do teď osvědčil, když dostal šanci. Myslím, že by stálo za to proti Spartě začít s ním v základní sestavě.
Re: Dukla - Slavia 0:0
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 22:07 |Okamžitě bych podepsal Skácela, aspoň jako amatéra a dal bych ho do útoku.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Eluin (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 09:02 |Dnes by se měla jeho situace vyřešit.
Re: Dukla - Slavia 0:0
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 14:16 |A můžeme doufat??? :-)
Re: Dukla - Slavia 0:0
Tom před 12 lety 23.09.2012 22:31 |Čontofalský - 6 , Nitrianský - 6 , Latka -8 , Hubáček - 4 ,Juhar - 7 , Koreš-3 , Petrák- 5 , Kisel -4 , Zmrhal- 3 , Tusjak -4 , Škoda- 2
Střídajcí Mičola - 7 super posila rychlý dravý křídlo po jeho příchodu jsme mohli začít útočit i z prava nitrianský ožil s ním
Zmrhal - Je hbitější než Jarolím ale v posledních dvou zápasech jsou jeho výkony slabší než lukášovy a to je co říct
Kisel- Je tak trochu jako vlček ve formě .... dostane se do šancí ale často neproměnuje
Tusjak-Pro mě není žádný zázrak radši bych viděl na jeho místě Juhara a čonku na beku nebo Hurku či Mičolu
Strašná škoda 2 ztracených bodů s rudochama to bude hodně těžký ale odstup 6 bodů na evropskou ligu je dost .. Přesto že je 7 kol do zimní pauzy obávám se že se ten odstup nezměnší ... Jablonec nemá lepší tým ale přesto dokáže vyhrávat venku čím to je ? Oni mají Lafatu což sice není žádný zázrak ale gola nějakou shodou náhod vždy dát dokáže ... My jsme bohužel bez útoku jedinej schopnej útočník by byl Latka - bohužel
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 23.09.2012 22:50 |Čonto-6,Nitro-4,Laty-8,Hub-5,Juhár 6,Koreš-3,Petrák-5, Kisel-6,Zmrhal-3,Tusjak-3,Škoda-2,Mičola-7
Hurku bych tam dal taky.Bodů je škoda,ale nic lepšího jsme si bohužel nezasloužili.s rumunem budou kluci makat a tipuju 3-1
S tím Latkou v útoku,na to poslední dobou myslím dost vážně,ale to by musel hrát Dobrotka a být rozehranej.Na vrtulníka 2 bude muset
bejt Laty vzadu a ještě si vzít chrániče na zuby,ještě lépe,půjčit si helmu od Čechína.
Re: Dukla - Slavia 0:0
marek018 před 12 lety 23.09.2012 22:50 |asi bych byl přísnější. Nad 6 by nikdo nebyl. Musím říct, že jsem se docela zděsil cca 3 obrovských minel v obraně, tam být lepší zakončení Dukly, nemáme ani bod.
Spíš bych se zamyslel nad ofenzivou, nevytvořili jsme se skoro žádnou šanci.
Celkově žalostný zápas
Re: Dukla - Slavia 0:0
Clarinet před 12 lety 23.09.2012 22:51 |Tak to vypadá, že budu jedinej, kdo se nezapojí do zdejší všeobecný hysterie.
Ve mně dnešní zápas vyvolal příjemný vzpomínky. Připomněl mi mistrovský sezony, kdy v některejch zápasech deset profesorů v červenobílym už začátku s jistotou vědělo, že se soupeř porazí sám a oni pro to nemusej dělat nic jinýho, než si elegantně vyměňovat míče z nohy na nohu. Dneska je ovšem situace trochu jiná: někdo našim hvězdám zapomněl říct, že nejsme první, že máme jen mizernejch deset bodů. Strašná lenost a neochota hrát začíná bejt pro Slavii nepříjemně příznačná. Dukla se porazit dala, stačilo aspoň trochu chtít.
K jednotlivcům.
Vyčníval opět Petrák. Viděl jsem ho něco pokazit snad jen jednou. Pracoval na velkym prostoru, suverénně odebíral míče a rozdával je tak, jak se od DZ čeká. Nevim, co víc by od něj kdo čekal. Spolu s ním jako obvykle Latka, i když mi párkrát zase zabrnkal na nervy, když to vypadalo, že se nestihne včas vrátit z útočnýho výletu. Za zmínku stojí i Mičola. Hru rozhejbal, příště v základu. Juhar tentokrát nezahrál tak dobře, jak jsme si v posledních zápasech zvykli. Hrál až příliš často na sebe, střílel z nesmyslnejch pozic, (nevýraznýmu) Tusjakovi přihrával skoro výhradně jen tehdy, když se chtěl zbavit míče.
Negativním způsobem poutal pozornost Koreš. Katastrofa. Nadávat Nitrianskému (nikoli Nitranskému, kdy mu konečně přestanete prasit jméno?) pro nízkou podporu útoku může jen fotbalovej analfabet, protože jeho obavy vyrážet dopředu, aby pak nechyběl v obraně, až zase Štěpán něco posere, byly nepřehlédnutelný. Korešův výkon byl sotva na třetí ligu. Pomalej, nedůraznej, kupil nepřesnosti, každej ho snadno odstavil. Takhle ne. Zmrhal mě zas tak moc z míry nevyváděl. Byl prostě jenom neviditelnej. Na to jsem díky LJ už docela zvyklej a od středního záložníka ve Slavii snad ani víc nečekám. :)) Ba ne, Rada by mu měl promluvit do duše. Škoda jen potvrdil svoje kvality, bohužel.
Skoro bych pochválil Huba, ale nakonec si chybu zase neodpustil.
Obávám se, že po tomhle zápase už se nás boj o poháry netýká.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Petr9608 před 12 lety 23.09.2012 23:18 |Je 22 kol do konce...
Re: Dukla - Slavia 0:0
marek018 před 12 lety 23.09.2012 23:24 |dobrej report, díky za něj.
Je otázka, proč se hráči nesnaží na 120%, to neumím pochopit. Zas tak málo za to neberou.
Jinak v Čáslavi dle mého očekávání skončil "trenér" Vrabec. Čáslav má tým plný cizinců a vezme si trenéra co nekvákne anglicky a musí za něj mluvit asiastenti, to nepochopím. Nechápu, jak může někdo ještě v dnešní době angažovat jazykově nevybaveného trenéra.
Re: Dukla - Slavia 0:0
jarodo57 před 12 lety 24.09.2012 17:26 |A proč si myslíš, že nechce plukovník Rada žádnýho cizince?Za dob československý lidový armády se taky jiný jazyk než ruský neučil.Ten taky asi neoplývá jazykovou znalostí.Ale u Vrabčáka jde především o jeho trenérskou erudici.Ten se jen léta vezl a bral slušné prachy za hovno dělání a hovno odpovědnost.
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 24.09.2012 07:42 |Hochu,hysterie vypadá trochu jinak.Přečti si Křetinskýho a vůbec reakce celé té vypečené chásky.To je pravá hysterie!My jenom konstatujeme,že se na to včera nedalo koukat,nic víc a nic míň.
Hysterickým záchvatům se musíme ještě hodně učit za Vlatvou
Re: Dukla - Slavia 0:0
quelhar (admin) před 12 lety 24.09.2012 09:58 |Ja mam pocit, ze hraci maji v hlavach, ze venku to proste nejde. Ten rozdil v sebevedomi doma a venku je hruzostrasny, vzdyt doma dali letos 11 golu a venku 3. Navic se na to doma vetsinou da divat, je tam patrna odvaha a i na ceske pomery solidni kvalita, prakticky kazdy ze ctyr dosavadnich souperu byl u nas drtivou vetsinu zapasu zalezly na vlastni pulce.
Jenze pri zapase venku se to vsechno uplne vytrati a moc se na to neda divat. To by mel byt podle me hlavni ukol trenera - presvedcit hrace, ze i venku se da hrat stejne jako doma.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Clarinet před 12 lety 24.09.2012 10:16 |Souhlasim, venku opravdu působíme trochu ustrašeně. Na Dukle je to ale dvojnásob nepochopitelný, atmosféru tam měli skoro domácí.
Re: Dukla - Slavia 0:0
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 23:30 |Přestante brečet jako starý báby,řekl bych normální kaprligovej zápas.Kdyby venku Slavka plichtila no ještě nedostávala goly a doma vyhrávala,tak by to umístění nebylo až tak zlé.Bohužel kvalita hráčů v lahváč lize asi větší krásu fotbalu nám divákům neposkytne, ostatně návštěvnost tomu odpovídá.Ještě v devadesátych letech byla na Julisce když jsme tam kopali návštěva 25000 lidí.Dnešní návštěva českého ligového fotbalu je jen pro otrlé nebo ožralé.....
Re: Dukla - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 24.09.2012 06:54 |25000 lidí na Dukle na ligu???To byl hodně divokej sen!
Re: Dukla - Slavia 0:0
Mara18 před 12 lety 24.09.2012 10:20 |spíš hodně divoký zboží
Re: Dukla - Slavia 0:0
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 18:25 |Je videt ze hovno vite a na hovno fotbalech jste byli,hral jeste Berger a vyhrali jsme snad 7-1 ale to uz bych fakt kecal:-)))
Re: Dukla - Slavia 0:0
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 23.09.2012 23:43 |do Brna teď přestoupil nějaký M.Škoda (Michal) a v jednom zápase dal víc gólů než náš M.Škoda za celej průběh sezóny. Smutný
Re: Dukla - Slavia 0:0
murko před 12 lety 24.09.2012 06:27 |Útočník, bratr Milana Škody, který je také útočník. S fotbalem začínal v ČAFC Praha. V dorostu už hrál ve vršovických Bohemians 1905, ale neprosadil se a musel odejít. Přes Jirny se dostal do střížkovských Bohemians Praha. V září 2012 přestoupil do Zbrojovky Brno, kde podepsal smlouvu na čtyři roky.
Re: Dukla - Slavia 0:0
SmoKerS před 12 lety 24.09.2012 01:37 |to si jako rada s kozlikem a rozhodčím řekli, že to dneska prostě bude 0:0??! jinak si to dnešní představení neumim vysvětlit.. poslední čtvrthodinku sem byl fakt zhnusenej, ani sem po letech nečekal na děkovačku a mazal sem těch asi tisíc schodů a náš "zažádnoucenunechcidátgól" výkon rozdejchat k nejbližšímu alkoholickýmu pivu... nemá cenu se vymlouvat na jasný pelty, prostě sme měli marný, bránící lampase nemilosrdně sejmout rozdílem třídy! s timhle dostanem i vod rudejch, jestli nedáme góla, tak si na nás hvězdnej kamerumun akorát nahoní ego hetrikem..
Re: Dukla - Slavia 0:0
Huzgi (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 01:38 |Náš trenér obránce, váš trenér obránce. Rada pravý bek, Kozel a Suchopárek stopeři. Je příznačné, že na naší lavičce obránci převažují: Beránek, Cipro, Petrouš, Straka. Trénoval nás snad někdy útočník? Asi Petržela a nikdo jiný mne nenapadá. Ale i jinde. Hašek obránce, Vrba obránce, Šilhavý obránce, Pivarník obránce, Látal obránce, Chovanec obránce. A Koubek brankář. Proč proboha chybí mezi trenéry fotbalisti, kteří byli kreativní a do útoku???
Re: Dukla - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 24.09.2012 06:59 |Zajímavý postřeh,tohle mě nikdy nenapadlo a něco na tom je.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 24.09.2012 09:39 |Ono také je poměr českých hráčů a trenérů v záhraničí asi 150:1, a to už dávno kromě Zemana, který je už spíš Ital, neudělal nejmenší díru do světa, zatímco hned několik hráčů patřilo mezi nejlepší na světě a vyhrávalo LM. Podívej na Portugalsko a jejích trenéry, a je to stát stejně velký jako ČR. Zkrátka, angažoval bych cizince, s Českými trenéry je to jedna velká tragédie.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 09:53 |Velikost země s tím nemá nic společného, vic například Rusko, Polsko atd. Dále má Německo určitě perfektní (německé) trenéry, v zahraničí se jich ale také moc neuchytilo. Mattheus snad? Daum? A co Francie? Arséne Wenger, ano, ale to už je také poloviční Angličan. Španělé, mimo Guardioly? Kolik Brazilských trenérů uspělo v Evropě?
Ne vše, co je cizí, je proto lepí.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Navar (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 11:44 |Pepek není Španěl, ale Katalánec, bych si vyprosil :-) VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNYA :-)
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 11:54 |!Disculpame, Navar!
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 09:43 |Máš pravdu!
Napadá mě, jestli to není tím, že obránce má z vlastní zkušenosti jako hráč nejlepší přehled o tom, co se na hřišti před ním děje. Není asi náhodou, že často je kapitán mužstva a tedy prodlouženou rukou trenéra obránce (ale výjimky samozřejmě tady potvrzují pravidlo).
Hráči, kteří plní defenzivní úkoly, jsou více teamoví hráči než kreativní špílmachři a útočníci, kteří hrají spíš intuitivně. Obránci se musí držet daných úkolů a předepsané taktice, dále většina akcí na hřišti se rozvíjí právě z obrany.
Nevím ale, jen tak nahlas přemýšlím.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Petr9608 před 12 lety 24.09.2012 02:49 |Tak koukám, že kdyby "mistři" z Liberce nedali ten gól v závěru, tak jsme aspoň šestý.... I když by to bylo jen kosmetický...
Jinak teda může to bejt porblém v tom Ústí. Už se ty mrchy chytly, my můžem bejt unavený po derby. Může to skončit 0:0 a pencle jsou loterie vždy...
Snad k tomu Rada přistoupí seriózně a nenechá hrát nějakou lepenou sestavu. Možná tak Berkyho a přes tejden aby zkoušel chtytat pencle. Skutečně to neni nepravděpodobný...
Re: Dukla - Slavia 0:0
Eluin (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 08:04 |Netroufám si říci, že fotbalu rozumím a asi budu leckterým přispivatelem nařčen z kreténismu, nicméně mně se včera krom Petráka s Latkou docela zamlouval i ten Škoda. Na svoji výšku je překvapivě mrštný, snažil se, nebál se jít jeden na jednoho a jednou se snad po jeho pádu mohlo i pískat (když už se v GL pískají i daleko drobnější "zákroky"). Neodsuzoval bych jej, není sice gólový (a to u útočníka vadí), nicméně doposud celkem solidně ty góly připravoval.
To nic ale nemění na tom, že náš výkon směrem dopředu byl ubohý.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Kactus před 12 lety 24.09.2012 09:04 |jen by nemusel porad mavat rukama a padat jak hruska u kazdeho dotyku. Kdyby polovinu tech souboju ustal, tak sme mohli mit hezke sance.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 24.09.2012 09:33 |Jestli se ti Skoda zamlouval, tak si ho vem domu, vsichni budeme spokojeni.
Re: Dukla - Slavia 0:0
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 13:14 |:-) asi tak nějak
Re: Dukla - Slavia 0:0
sasky před 12 lety 24.09.2012 10:34 |Tak on Škoda trpí stejně jako Baroš v nároďáku - na nedostatek podpory od zálohy. Pokud se nedaří Kiselovi, pak tam vlastně nikdo další není. Zmrhal mě zatím nepřesvědčil a Petrák hlídá vzadu. Koreš včera nula a Vošahlík není o mnoho lepší. Na druhé straně Tusjak dotáhne balón k praporku i dobře odcentruje, ale zase často není dost lidí ve vápně (nemá tam kdo být). Pokud se více začnou zapojovat do tahání po lajně obránci (Juhar celkem OK, ještě Nitri) a křídla budou vepředu hrát do vápna, tak by to mohlo být lepší ( v ten moment se zapojí do hry ve vápně 4-5 hráčů a to už se dá něco vymyslet). Jinak mě včera Škoda naštval svoji naivitou, kdy se snažil míč táhnout asi do 3 hráčů a myslel si, že jim uteče (utekl sice na krok prvnímu, ale další dva ho samozřejmě secvakli na hranici vápna). A další věc, která mě na něm vadí je, že ho míjejí prakticky všechny centry, které jdou do vápna (připadá mi, že má opravdu slabý výběr místa - Latka je i z pozice stopera daleko nebezpečnější). Zatím z něj mám dost smíšené pocity. Ale zatím bych ho nechal hrát.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 11:10 |Můžu se jen připojit.
Mimochodem, Milan Škoda kdysi hrál v obraně, trenér Busta ho v 2007, protože mu scházeli útočníci, dal do útoku, kde se mu relativně dařilo.
Co tak zkusit na tréninku Latku, který je původem útočník a Škodu, původem stopera, vystřídat?
http://www.bohemians.cz/clanek/6711/milan-skoda---mistr-prevleku.aspx
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 11:43 |No myslim, ze to tak je, zcela laicky mi prijde, ze krajni zaloznici a beci maj uplne spatny postaveni, zaloznici jsou prilis u lajny a beci se flakaji za nimi.. pak neni nikdo ve vapne, tudiz je tam Skoda sam a ten jeho vyber mista, to je taky slabota... kdyby se beci vic vysunuli a krajni zaloznici sli vic do stredu, nikdo by nemluvil o tom, ze je jeden utocnik problem.. problem je lenost a spatny navyky nebo opatrnost az priposranost, malo hracu se zapojuje do ofenzivy, proste klasicky problemy ceskyho fotbalu.. jedinej tym, kterej tady neco umi, je plzen..
Pritom spravna hra krajniho beka je obrovska zbran, Gebre v Liberci nebo Krajcik ve slavii svyho casu zarizovali polovinu golu tymu, nejen kvalitou, ale hlavne spravnym postavenim, ktery umoznovalo zapojit dalsi hrace do kombinace.. ale at me kdyztak nejakej odbornik opravi..:)
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 11:46 |Tedy jak me Rada jinak prijemne prekvapuje, tohle pada podle me na jeho hlavu, defenzivu vylepsil, ale utok je spatny.. staci, kdyz si daji souperi pozor na Kisela a zdvoji Tusjaka a nemame zadnou zbran..
Re: Dukla - Slavia 0:0
jarodo57 před 12 lety 24.09.2012 17:41 |To je sice hezký,že se nebojí jít jeden na jednoho,ale on ani jednou přes toho protihráče nepřejde a to je docela problém,protože je to vždy ztráta míče.
Re: Dukla - Slavia 0:0
qazwerty před 12 lety 24.09.2012 08:32 |Ještě, že jsme měli ve stejném čase zápas, takže se tu nemusím čilit jako většina z vás...:) My jsme vyhráli a tak jsem spokojen...:) Bod z Dukly je v současné situaci ok, ale pokud byla hra opravdu tak strašidelná, tak by to hoši měli hned v dalším zápase napravit...
Re: Dukla - Slavia 0:0
lassiter před 12 lety 24.09.2012 10:09 |No už asi nemá cenu psát něco dalšího, co mě však definitivně dostalo, bylo to závěrečné absurdní střídání... taková pěkná tečka za tím naším případem.
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 11:09 |no ten zaver byla komedie.. k tomu ten rozhodci, kterej cely nastaveni resil nejaky pseudoproblemy ve vapne..
Dobry postreh mel Clarinet, ze Juhar vubec neprihraval Tusjakovi.. myslim, ze to bylo priznacny nejen pro ty dva, ale vubec pro vykon celyho tymu.. kazdy nam prisel slaby a nevyrazny, protoze jsme nehrali kolektivne a kombinacne, ale individualne a na nahodu. U Tusjaka a Juhara to bylo evidentni, nez by zakombinovali spolu, tak jeden zkousel nesmyslny nastrely pred vapno a druhej individualni pruniky do trech hracu.. takhle se hrat neda..
Tak zlé to zase nebylo
tantalos před 12 lety 24.09.2012 11:59 |Není třeba chodit z extrému do extrému. Po Teplicích se tu mluvilo o tom, jak jdeme za titulem, teď zase nastal veliký nářek. V zásadě ale moc velký rozdíl jsem neviděl.
Po první půli s Teplicemi jsem měl hodně špatnou náladu, protože naše ofenzíva hrála úplně stejně mizerně jako proti Dukle, až po vyloučení jejich stopera a jejich větší aktivitě dopředu - příchod Mahmutoviče - jsme dali góly. Kdyby ale Mahmutovič alespoň jednen ze svých průniků proměnil, byli bychom v řiti.
Proti Dukle to bylo utkání dvou vyrovnaných mančaftů. Kdyby Drábek pískl tu ruku, a to udělat mohl, jásalo by se tady a nikdo by si nezoufal, že ten či onen do mužstva nepatří.
Zmrhal nezahrál to, co se od něj neoprávněně čekalo. Představa, že takový mlaďoch dokáže odehrát dvě utkání během čtyř dnů na vysoké úrovni, je projev přehnaného optimismu. A totéž platí i o Tusjakovi. Oba ale jistě mají kariéru před sebou a budou se časem zlepšovat. Věřil bych jim dál a nestřílel po nich - dělali co umí.
Rada jásá nad výkonem obrany - naopak mě znepokojují opakované kiksy Hubáčka, jinak oslavovaného. Téměř v každém utkání vyrobí jeden nebo dva a lepší protivníci by je trestali. Asi dám na modlení, aby se Dobrotka už konečně dal do kupy.
Vcelku je Slavia o dost lepší než loni, příchody Juhara a Kisela pomohly, Zmrhal i Tusjak jsou posily.
Škoda je průměrný ligový bourač, na lepšího asi AŘ nemá peníze. Něco si odpracuje, dost zkazí, ale nikoho lepšího na jeho místo nemáme. Snad bych zkusil Červenku, je jediný, kdo by ho mohl nahradit, i když je taky palič.
Slavia taková, jaká je teď, má na střed tabulky. Radova práce je vidět, je to příklon k silovému fotbalu. Radši bych sice viděl trenéra typu Petržely, ale takoví asi nejsou k dispozici.
Vcelku se Slavia pomalu vyhrabává z krize, ale kdyby přišla dvě tři zranění, mohli bychom zase být tam, kde loni.
Re: Tak zlé to zase nebylo
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 13:25 |Souhlas, až na toho Huba - myslím si, že zrovna včera tam tedy byly od minel a kiksů úplně jiní experti...
A co mě neskutečně s..e na naší ofenzívě pod Radou je to, jak v zoufale malém počtu hráčů útočíme. Když letí centr do vápna, zpravidla tam tou dobou působí jenom zmatený Škoda a někde poblíž se potulují jeden, dva hráči. Přitom zrovna tohle není fotbalově žádná věda: když přesvědčím hráče, že musí dopředu v pěti, šesti lidech a po ztrátě zase všichni zpátky pod balon, tak už záleží jenom na tom, jestli mají takovou fyzickou přípravu, aby to vydrželi. A že se to vydržet dá dokazuje Plzeň. Ono není náhodou, že Hora u nás působil místy až směšně, zatímco v Plzni už docela zapad - pokud jdu sám do pěti hráčů, tak (pokud se tedy zrovna nejmenuju Messi), zpravidla narazím. Zatímco pokud mám kolem sebe tři čtyři spoluhráče a můžu si vybrat, komu dám jednoduchou placírku do nohy, tak rázem vypadám jako učiněný plejer.
Re: Tak zlé to zase nebylo
martyni (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 14:56 |Presne. A Hub - neprijde mi fer, jak se zduraznuje, ze vzdy udela jednu chybu za zapas. Jednu chybu za zapas udela kazdy. Pres kazdeho obrance aspon jednou za zapas prejde hrac, kazdy zaloznik zkazi aspon jednu prihravku. Kdo nevidel, ze Hub vcera branil spolehlive a vyhral 95% souboju, ten to videt nechce.
Re: Tak zlé to zase nebylo
tantalos před 12 lety 24.09.2012 16:25 |Tak jsem si dal práci, abych zdokumentoval letošní činnost Huba. Měl větší nebo alespoň částečnou vinu na těchto akcích soupeře:
Dukla 39. min Ve stoprocentní šanci byl domácí Vojtěch Přeučil. Slávisté ztratili míč při rozehrávce, Hubáček nedosáhl na dlouhou přihrávku a Přeučil mohl jít sám na Čontofalského.
Teplice - 35 min - Hub nedokáže pokrýt hlavičkujícího prcka Keriče, který v největší šanci netrefí
Liberec: 48. min První šance Liberce: po chybě Latky v rozehrávce vyrazili domácí do brejku, Vácha nastartoval Breznaníka, který byl ve vápně u míče dřív než Hubáček. Snažil se z levé strany Čontofalského přehodit, ale ten vyrazil na roh.
MB - 18.min Hubáček nahrává na gól Kúdelovi - čistá asistence na jediný gól,
Olomouc 12. min Hubáčkem (ne)krytý Ordoš hlavičkou skóroval.
Jihlava - dva góly - hráči Jihlavy střílí po centrech zprava zcela nepokrytí uprostřed velkého vápna
Re: Tak zlé to zase nebylo
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 16:40 |No tě bůh... Jestli chceš tu včerejší Přeučilovu šanci přičítat Hubáčkovi, tak to s ním máš asi fakt nějaký problém...
To samé ten Liberec...
Hele, on fakt není ztělesnění fotbalové dokonalosti, to tady víme asi všichni. Taky asi každý z nás má nějakýho oblíbence a někoho, koho extra nemusí (tak třebas já Škodu :-))). Ale je potřeba tomu nechat trochu soudný rozměr, myslím si.
Re: Tak zlé to zase nebylo
tantalos před 12 lety 24.09.2012 17:32 |Zcela jednoznačně. Tak zkušený hráč jako Hub měl couvat a ne se vrhnout do prázdna, když je poslední.
Re: Tak zlé to zase nebylo
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 25.09.2012 18:43 |Když už mluvíš o tom, že nejsou hráči pokrytí ve stčedu vápna tak je to chyba obou stoperů a DZ protože si špatně přebrali hráče. A protože neznám pokyny, které hráči mají tak je velmi těžké říct, jestli tu největší chybu udělal Hubáček Latka nebo Petrák. A jak moc chyboval krajní obránce, že nechal soupeře centrovat.
Pokrytí hlavičkářů má snad na starosti vysoký Latka a ne malý Hubáček, takže je spíš otázka, kde byl Latka, že Ordoše a Keriče hlídal Hubáček?
Liberec: Sám píšeš, že chyboval Latka a Hubáček tam byl pozdě. Takže chyboval Latka a Hubáček už prostě neměl rychlost, není nejmladší, to není chyba.
A ta Dukla? Hubáček se snažil napravit strašidelný kiks tuším Petráka, Neřešil to asi ideálně ale ta chyba byla u jiného hráče.
Takže z toho seznamu co jsi tu vypsal je jasné, že prostě Hubáčka nemusíš a za góly by zřejmě mohl i kdyby seděl na lavičce....
Re: Dukla - Slavia 0:0
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 12:27 |Naším největším problémem je to, že máme v kádru jen 3 útočníky. Škodu, Vlčka (nepočítám jako plnohodnotného útočníka), Vošahlík (který když hraje, tak hraje pravé křídlo). Škoda co si pamatuju, tak letos odehrál plný počet minut, respektive nebyl střídán. Ono není hlavně za koho. Škoda jako osamocený hrot musí být vyšťavený už v 70 minutě. Co by jsme dali za hráče jako je Přeučil, Kraut, Markovič, nebo dokonce i Nešpor, kdyby jsme je měli na střídačce.
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 24.09.2012 16:31 |My jsme Slavia, my nepotřebujeme Přeučily, my potřebujeme Chramostu a nejlépe ještě dalšího plnohodnotného útočníka, jako je Mahmutovič.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Alfabet před 12 lety 24.09.2012 13:12 |Víte někdo, co je s Berkym? To co předvedl Čonto nahrávkou Bergerovi, to byl do nebe volající kiks, který by jinak nemohl projít.
Re: Dukla - Slavia 0:0
quelhar (admin) před 12 lety 24.09.2012 14:22 |Podle slavistickeho onlinu ma problemy se zady.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 19:46 |No tebe bych teda chtěl mít jako trenéra. Čonto nepustí téměř 5 zápasů v Gambrinuslize gól, a po prvním lepším zaváhání už voláš po Berkovcovi?
Ano, Čontofalský udělal chybu - no a co? Brankář je stejně jako jiní hráči jen člověk, a žádný superman, a gól z toho nepadnul. Ale i kdyby se tak stalo.
Měli podle tebe tedy Victora Valdése za chybu proti Realu v Superpoháru, která končila gólem a stála Barcelonu při součtu obou zápasů Supercup, vystřídat náhradním brankářem? Nebo berme Gianluccu Buffona – s radostí ti najdu série hloupých chyb, které stály Juventus body. A co Joe Hart proti Realu? A o Petru Čechovi nebudeme také raději mluvit. Znamená to, že Valdés, Buffon, Hart, Čech a co. jsou špatní brankáři? A co Martin Vaniak?
Chtít po brankáři aby neudělal jedinou chybu je stejně jako vyčítat Federerovi že nevyhraje veškeré sety v tenisu.
A mimochodem, co když by Berkovec také udělal chybu? Stáhneš ho a opět postavíme Kamila? U brankáře jde hlavně o psychiku a sebedůvěru. A tu určitě nebude mít, kdyby se musel strachovat, že kvůli nějaké chybě přijde o místo.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 25.09.2012 18:45 |Přesně tak, tyhle rošády tady zavedl Jarolím a ničemu to teda nepomohlo...
Derby
Petr9608 před 12 lety 24.09.2012 14:08 |Dotaz pro pamětníky - Začínalo vůbec někdy derby úplně za tmy? Nebude to letos premiéra?
Re: Derby
lassiter před 12 lety 24.09.2012 14:20 |nejsem pamětník, ale před dvěma lety na jaře se hrálo na spartě taky od osmi večer
Re: Derby
Petr9608 před 12 lety 24.09.2012 17:18 |Jenže 15.4. je západ slunce až v krátce před 20:00, kdežto 29.9. už někdy v 18:45...
Re: Derby
Petr9608 před 12 lety 24.09.2012 17:21 |Nicméně tehdy bylo zmaračeno a dá se říct, že už okolní světlo nemělo na atmosféru pod umělym světlem vliv. Ale tohle derby bude určitě ještě "tmavší"
Re: Dukla - Slavia 0:0
mike-k (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 14:20 |Ví někdo co se včera stalo na ty Staroměstský????
Re: Dukla - Slavia 0:0
1rytir před 12 lety 24.09.2012 14:44 |http://www.novinky.cz/krimi/279604-brutalni-hromadna-bitka-v-prazskem-metru-fotbalovi-fanousci-zbili-priznivce-jineho-klubu.html
Re: Dukla - Slavia 0:0
Elanius před 12 lety 24.09.2012 15:47 |Jestli tohle opravu byli "fanousci" Slavie, tak to je fakt krasna prezentace klubu. Jsem zvedavy jaka z toho bude show jestli se toho chybi Nova a podobna media.
Re: Dukla - Slavia 0:0
spino před 12 lety 24.09.2012 16:17 |TO JE SKANDÁL!!!
Nikdo nemá důkazy o tom, že se jednalo o fanoušky Slavie, přesto RUDÁ IDNES vypustí do světa, že šlo o slávisty.
Doufám, že pan Kusý dojedná brzy také nějakého mediálního partnera, protože ta nenávistná propaganda IDNES mě už začíná srát.
Re: Dukla - Slavia 0:0
koscheen (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 16:17 |Strašák 24.09.2012 15:38
Byli to mladí chuligáni sparty, hledali slávisty a našli je. Bylo jich přibližně stejně jako slávistů, ale část se schovala, nebo utekla. Rozodně to nebylo žádný mlácení dvou chudáčků sparťanů. Byli to ti samí, co čekají po zápasech Slavie všude možně na slávisty...
Re: Dukla - Slavia 0:0
Markus před 12 lety 24.09.2012 16:23 |A co jako? Budeme se mlátit v ulicích hlava nehlava kvůli hlášení se k fotbalovému klubu?
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 24.09.2012 16:37 |Pokud je verze predrecnika pravdiva, slo o sebeobranu pred utocniky kteri zamerne vyprovokovali bitku. To je znacne odlisna vec, nez se v mediich prezentuje. Kdyz nekdo vyckava v metru, aby mohl nekoho zmlatit, tezko se pak muze stezovat ze dostal nalozeno az moc.
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 17:46 |Tyhle vymluvy jsou fakt kuriozni.. pomsta neni sebeobrana.. ja nevim, jak to bylo, ale to co je videt na videu neni nic, co by se dalo necim omlouvat... Obecne nerozumim tehlete komunite ani duvodum, pro ktery ty kluci behaji po ulicich a chteji se prat.. no asi nemaj kde jinde realizovat no, treba prijdou na neco lepsiho.. ale fotbal je asi moc nezajima a slavisticky hodnoty taky ne.. At jen proboha nikdo z nich nerika, ze se sli byt za slavii..
Re: Dukla - Slavia 0:0
Oja před 12 lety 24.09.2012 22:16 |Tak jestli slo vazne o ty same, kteri vyckavaji na Slavisty vracejici se z vyjezdu, tak dostali to, co si zaslouzili. A to normalne neuznavam nasili. Ale kdyz vyckavali treba na autobus fanklubu, kde jsou prevazne starsi slaviste, to je pro me hnus... Proste to nebyli zadni chudackove a sli tam s jasnym cilem, takze kdyby nenarazili zrovna na ten spatnej vagon, mohlo to dopadlout opacne...
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 24.09.2012 22:32 |dostali málo
Re: Dukla - Slavia 0:0
Navar (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 16:32 |Aťř se chuligáni mlátí na polích nebo v lese, když je to vzrušuje. Ale mlátit pět minut ležícího člověka, to je fakt moc... I kdyby to byl třeba sám ďábel
Re: Dukla - Slavia 0:0
Markus před 12 lety 24.09.2012 16:21 |Napsal bych spíše fanoušci "Slavie" a to je ten hlavní problém. Co má dnešní SK Slavia Praha společného s hodnotami, které vyznávali zakladatelé původního sportovního klubu? Kdysi byl naším symbolem boj za svobodu a suverenitu. Dnes mě sice napadá přirovnání, k čemu se hlásit a co podporovat, ale jak reálné je, že pan Řebíček podpoří třeba Nadační fond proti korupci? :) Ryba smrdí od hlavy, všichni víme, že minimálně poslední roky to ve vedení klubu smrdělo opravdu hodně a to zapudilo mnoho lidí, kteří by Slavii jinak podporovali. Nemůžeme se tak divit, že vedle nepočetné skupiny slušných fanoušků jsou vidět i ti, které vidíme neradi. Kdyby nás slušných bylo více, věřím, že by tihle borci odešli jinam, ono je jim totiž úplně jedno, co podporují a k čemu se hlásí. Ve skutečnosti jsou to srabíci a kdyby proti nim ti slušní šli, rychle by utekli jinam.
Re: Dukla - Slavia 0:0
SmoKerS před 12 lety 24.09.2012 17:39 |byli to rudý prague boys, který pravidelně napadaj slávisty po výjezdech na hlaváku, nebo po jinejch zápasech všude možně "loví" sešívky, mlátěj a okrádaj o suvenýry.. po dukle to nebyla vyjímka, akorát teď narazili na naší slušnou chuligánskou sestavu, tak narazili.. kdo seje vítr, sklízí bouři... za mě: já jsem rád, že žebráci konečně jednou dostali...
Re: Dukla - Slavia 0:0
Navar (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 17:49 |Z myšlení, jaké máš Ty, je mi smutno. Bijte se, kde chcete. Ale kopat a mlátit ležícího člověka v přesile je ubohost. Tečka. I kdyby se předtím chtěl prát a sám někoho zbil
Re: Dukla - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 17:59 |Mne taky.. ja myslim zejmena, ze by si hosi meli nechat svuj boj pro sebe a nespojovat je s fotbalovymi kluby, o ktery tu zjevne vubec nejde.
Re: Dukla - Slavia 0:0
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 18:33 |Na druhou stranu bych si taky nenechaval furt rozbijet drzku kor od rudy chatry.
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 24.09.2012 22:41 |Jistě,naše násilí je jenom reakcí na jejich.To začalo řadově o roky dřív.Nejsme svatí,ani se to do dnešních časů nehodí.Já jsem rád,že mezi sebou máme lidi,kteří se štítí všeho nedobrého,jako kamarádi předřečníci,ale věřte,že pokud bychom ukázali slabost,tak bychom
za chvíli ani nemohli chodit na fotbal.Proto já osobně tu držkovou vítám a fuck Idnes.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Jalapeno před 12 lety 25.09.2012 07:55 |Pánové, nedá mi to a rád bych k tomuhle tématu něco řekl(napsal).. Jak se vám kouká na tohle? http://oi49.tinypic.com/2s0cxur.jpg Možná vás překvapí, že to není fotka ze zahrady nějakého fanatického slávisty, ale s velkou pravděpodobností jednoho z těch kreatur, co včera dostali naloženo.. Za každou z těch šál a vlajek se bude skrývat podobný příběha jako je ten můj - jedna z nich totiž je moje.. Méně než kilometr od Edenu, deset minut po zápasu Slavie (pospíchal jsem na vlak, neděle večer, takže na ulicích takřka pusto), když se skupinka čtyř "lidí čekajících na tramvaj" rozešla směrem ke mě se slovy"Pán nám nese šálu.." Stihnul jsem říct jen "Cože??", protože mě fakt nedocházelo, kdo co jak a proč. To mě došlo až o pět minut později, když jsem ležel na zemi, bez šály, zato s krví tekoucí z rozbitýho čela, kolem jen dusot nohou.. Proto děkuju těm, kteří se dokáží těmhle zmrdům postavit a beru to jako svého druhu domobranu. Ne že by mi dělalo dobře se dívat, jak někdo kope do člověka ležícího na zemi, ale pokud někdo máte jiné, lepší řešení, sem s ním, rád si ho poslechnu.. Kecy o tom, že si to mají nechat někam na pole - oni zatáhli tyhle manýry z pole před stadion, oni udělali ze zábavy, kterou nechápu něco, čím terorizují normály jako jsem já.. Věřte nebo ne, ale já se fakt nechci nikde s nikým rvát, na fotbal si jezním zafandit, pral jsem se naposledy asi před třiceti lety (tuším druhá třída) a opravdu nemám na to, abych fyzicky vyřídil čtyři kretény. Za mě - děkuji těm, kteří těmhle zmrdům naložili, příště na zápase u mě mají pivo, eventuelně je rád podpořím finančně, aby si mohli dovolit toho nejlepšího právníka..
Re: Dukla - Slavia 0:0
Markus před 12 lety 25.09.2012 16:52 |Vaší zkušenost vám opravdu nezávidím, zachoval bych se stejně. Jsem pacifista a agresivitu nemám rád. Stejně tak odplatu, nevyřeší co se stalo, je naivní si myslet, že odplata věc uzavře. Každé takové fyzické napadení je třeba hlásit, není to jen byrokracie, oni to řešit musí, každé takové hlášení je pro policii problém a je to způsob, jak je dokopat, aby s tím něco dělali. Ochranku si těžko zaplatíme, ta nemůže být všude. Chtěl jsem napsat něco o prevenci, ale pořád mi vrtá hlavou jedna otázka. Proč se kolem fotbalu objevuje tolik agresivity, co je na fotbale tak výjimečné, že se u jiných sportů objevuje jen výjimečně?!
Re: Dukla - Slavia 0:0
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 25.09.2012 18:57 |Když to nahlásíš, tak budeš hodiny trpět na policii, nedostaneš napít, najíst a ani na záchod tě nebudou chtít pustit. To jsem zažil když jsem byl na policii jako oběť přepadení banky (já byl zrovna na pokladně). Nakonec budeš rád, když tě samotného neobviní z výtržnictví, protože jsi fotbalový fanoušek a (sice nedobrovolně) jsi se účastnil rvačky a když nebudeš mít svědky tak máš smolíka. Že by snad pachatele dopadli o tom se ti nemůže ani zdát. Takže hlásit to policii je akce akorát pro masochisty.
A to nemluvím o tom, že když je chytí tak jako obvinění mohou nahlížet do spisu, kde je třeba tvoje adresa. A já fakt nechci aby se v komunitě sparťanských hools roznesla moje adresa.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 25.09.2012 18:50 |Nesouhlasím, nepatřím k chuligánům, rvačky nevyhledávám. ALE zastávám názor, že agresor musí dopadnout hůř než oběť. A pokud se pustím do bitky tak musím trvat tak dlouho dokud soupeř nehybně neleží, jinak hrozí riziko, že až se otočím tak jí dostanu zezadu. Takže mi vůbec nevadí, že jeden z agresorů (který si šel zvednou ego tím, že zbije a okrade někoho slabší a v přesile) skončil s těžkými zraněními v nemocnici, třeba se mu konečně rozsvítí a začne se chovat normálně. Naopak mě trochu mrzí, že ten druhý odešel po svých.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Markus před 12 lety 24.09.2012 18:23 |Setkával jsem se s tímto přístupem jak na kurzech asertivity tak aikidu. V obou případech jsem byl svědkem situace kdy lektor/mistr dovedl protistranu k pláči a zmaru. V obou případech se energie vložená agresorem otočila proti jemu samotnému. Hodně mi to dalo, tudy cesta nevede. Člověk musí vždy myslet na to, co vlastně chce, mít jasný cíl a to chce čas. Pokud bych snad došel k závěru, že je opravdu třeba věc řešit, musí se taková věc udělat chytřeji, sesbírat další informace a využít je tak, aby byl cíl spolehlivě splněn, příměřeně k povaze věci. (Někdy je to samozřejmě těžké a extrémním příkladem je třeba geniální film Gran Torino). Tohle je to, co mě mrzí, když naši fanoušci vtrhli v poháru na hřiště, možná naivně si myslím, že existovala jiná řešení, třeba strhnout komunitu a vymoci si věci přes média. Je to hrozná bezmoc, jestli se děje to co popisujete a někdo se chová agresivně proti našim fanouškům i když nikoho sami nenapadají, ale i tady přece existují jiné metody jak, kde a s kým to řešit.
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 24.09.2012 22:46 |To Markusi existují,ale tahle je prověřeně nejúčinnější.Hitler taky nakonec dopadl špatně,ale kolik nevinných lidí to jeho řádění mezitím zaplatilo svými životy.Kdyby ho někdo zastavil už v začátku,tak by ušetřil svět mnoha neštěstí.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 21:10 |Tak právě jsem viděl ten sestřih z metra a zvedá se mi z toho žaludek.
Muž proti muži, sebeobrana, pro mě za mě. Ale vrhnout se jako smečka na jednoho nepřítele, který je akorát schopný chránit svou hlavu a kopat do něj jako zběsilí šílenci?! Na to musí být člověk doopravdy hrdina. Tady to (doufám) skončilo dobře, ale jeden špatný kopanec do hlavy může znamenat tragédii.
Angličtí rowdies byli v létech ´70 - ´80 postrach Evropy, bez toho, že se proti nim dařilo zakročit. Trvalo to do 29 května 1985, když při finále Europacup 1 mezi Liverpool FC - Juventus Torino, které se hrálo v Bruselu, kvůli řádění zběsilých anglických ´fanoušků ´, kteří útočili na sektor, kde stáli hlavně Italové, zemřelo celkem 39 lidí. Většinou italští suportéři Juventusu, a pár neutrálních diváků, kteří se těšili na pěkný fotbal. Nejmladší byl 11-letý hoch, jeho otec přežil.
Mrtvé těla ležely na atletické dráze v Heysel-stadionu, kolem fotbalového hřiště, kde bylo téměř 60,000 diváků. Byl jsem mezi nimi, těšil jsem se na vrcholný fotbal a hlavně na Michela Platini, který získal v 3 x za sebou v 1983, 1984 a 1985 Zlatý míč pro nejlepšího fotbalistu Evropy. Místo toho jsem viděl z blízka, téměř na dosah ruky, lidi umírat. Řádění trvalo téměř 2 hodiny. Třicet devět mrtvých, přes 400 zraněných. Jó, a zápas se nakonec odehrál, z obav aby nevypukli ještě vetší nepokoje. Juve vyhrál 1-0 penaltovým gólem, střelec Platini. Zápas jsem neviděl, raději jsem odešel.
Výsledek této tragédie byl, že všechny anglické kluby byly na popud anglické Football Association na 5 let vyloučené ze všech pohárů, Liverpool dokonce na 6 let. A pomohlo to. Vysoké ploty, které kdysi stály mezi hráči a publikem, se odstranili. Fanoušek ví, že za nedovolené vkročení na hřiště dostane doživotní zákaz vstupu na fotbal. V některých zemích se zavedla ´fan-card´: občanka s fotkou fanouška, bez které není možné si koupit vstupní lístek na fotbal a která se při vstupu do stadionu ještě jednou kontroluje. Kdo přijde o kartu, může na fotbal tak akorát koukat v televizi.
Lituji, ale pro každého stejný metr, ať jde o Slavisty, nebo fanoušky Sparty, Baníku či jiných klubů. I řádění mimo stadion by se mělo patřičně trestat. Na co se čeká?
Re: Dukla - Slavia 0:0
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 21:16 |Bohuzel z tepla Belgie neznáš Pražskou realitu,take se me to extra nelibi,ale rudá chatra opravdu napadá obyčejné fanoušky a to se děje celá léta,až na vyjímky za tichého mlčení medii,snad až na případ u bejvalého Stalinova památníku na letné.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 22:09 |Vlku, v Belgii jsem 40 fanouškem klubu Beerschot z Antverp, který má domov v Olympijském stadionu, kde se v 1920 hrály letní OH (v ´70 letech tam byly ještě krásné originální dřevěné tribuny, teď kvůli bezpečnosti je vše z betonu).
V Antverpách jsou dva velké kluby, RAFC nebo Royal Antwerp Football Club a můj oblíbený Beerschot (Beerschot VAC, pak po fúzi Germinal Beerschot, poslední roky Beerschot AC). Antwerp má mimochodem také červeno-bílé barvy, Beerschot fialové á la Fiorentina.
Větší rivalitu než mezi těmi kluby si nemůžu představit. To, co se děje mezi Edenem a Letnou znám velmi dobře. Polní bitky mezi Beerschot a Antwerp byly legendární. Antwerp sice hraje poslední sezóny v druhé lize, ale nic nemění na tom, že mezi fanoušky jde o ´život a smrt´. To poslední ale naštěstí už jen obrazně, a strašně moc pomohlo právě zavedení té ´fan-card´, bez které se doživotně nedostaneš na stadion. Větší trest pro fandu si asi nemůžu představit.
Budu ten poslední, abych řádění hordy Sparťanů schvaloval, jde mi jen o to, že se asi něco tragického bude muset stát, než se české autority probudí. Takže souhlas s tebou, ale osobně mi vadí, když vidím nefér bitku, kde se parta snaží ukopat soupeře, který leží na zemi. Ať mu klidně vyrazí pěsti pár zubů, ale kopance bezbrannému do hlavy mi jdou proti srsti. A že fandové z Letné se chovají jako bestie, neznamená, že se jim musíme snažit napodobit.
Ale člověk musí asi z blízka nějakou tragédii zažít, aby přehodnotil co je důležité v životě. Když mi bylo 20, také jsem se choval jinak a měl divoké pačesy.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 22:23 |Právě vidím, že Sparta prohrála s Olomouci! Po Plzni, Lyonu a teď Olomoucí třetí porážka v řadě. A těď aby následovala ta čtvrtá!
Re: Dukla - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 24.09.2012 22:50 |Ano,Křetínský už plní druhou kabelu stovkami nafízlovaných a většinou polopravdivých "dokladů".Tentokrát bude viset Ordoš.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 23:00 |A dobře Ordošovi tak! Co si to dovoluje?! Takhle je ponížit...
Re: Dukla - Slavia 0:0
smichov_1 před 12 lety 25.09.2012 00:24 |Me spis sere ze jsme neporazili trapnou Duklu, po derby jsme mohli jit pred rumuna.
Re: Dukla - Slavia 0:0
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 24.09.2012 21:24 |Jinak jak si psal o tom utkáni Standartu se Slavii jak vyhrála 3-2 tak na něm jsem byl a vyměnil slavistickou vlajku za červenobílou šalu Standartu a byl jsem po delší dobu těžkej frajer páč se tady vůbec nevyrábeli lidi si je pletli doma a podle toho taky vypadali,když to ja měl absolutně špičkovou západní a každý mě jí záviděl:-)))))
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 24.09.2012 22:14 |Že jsem to nevěděl. Netušil jsem, že si šály pletli sami doma. Mohl jsem je a čepky do Československa dovážet a teď být v balíku...
Re: Dukla - Slavia 0:0
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 25.09.2012 18:59 |Nechci ti brát iluze. Ale na ulici se to v Anglii mlátí pořád. Dokonce víc než tady...
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 25.09.2012 21:44 |Ano, ale ví za jím visí nad hlavou, když jsou chycení.
Ale podstatné je, že na stadionu se chovají jako ovečky a podporují své mužstvo pozitivním způsobem, a ne výtržnostmi. Jako pravý 12muž.
Re: Dukla - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 25.09.2012 21:44 |Ano, ale ví za jím visí nad hlavou, když jsou chycení.
Ale podstatné je, že na stadionu se chovají jako ovečky a podporují své mužstvo pozitivním způsobem, a ne výtržnostmi. Jako pravý 12muž.