Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Brno - Slavia 3:1

Juniorka Slavie prohrála na hřišti vedoucího Brna 1:3, přestože hrála déle než poločas přesilovku. Jedinou branku Slavie vstřelil těsně před koncem Viktor Šimeček z penalty.

Brno - Slavia 3:1 (2:0)
Branky:
21. Křeček, 27. Huška, 80. Matyska (pen.) - 87. Šimeček (pen.)
ČK: 36. Lamine Fall (Brno) 

Slavia: Malina - Mikula, Kolařík, Čepelák (46. Červenka), Sudek - Šittich (68. Smolák), Bazal (82. Synek), Šimeček, Hrubý, Vondráček (62. Malcharek) - Zámečník

Více informací na oficiálním webu zde.

Komentáře (18)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Brno - Slavia 3:1

    petrjir     před 12 lety 17.09.2012 19:21 |  
    0 0

    Jak dopadl ten Sůra z Pardubic? Nepodařilo se ho nakonec přivézt?

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 3:1

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 14:29 |  
      0 0

      prej od září nastoupil v Pardubcích....

    • Re: Křetínský

      jiras     před 12 lety 18.09.2012 12:34 |  
      0 0

      Pojďme všichni jásat, jak se Sparta zasazuje o čistý fotbal...

      • Re: Křetínský

        janko (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 13:24 |  
        0 0

        No já bych řekl, že buď na něj vytáhl ty ztracené odposlechy s tím ať kouká srovnat pilsner, nebo v rámci boje za čistotu kopané v Čechách se rozhodl že vrátí ty koupené tituly z doby kdy peltič cinkal jara, a to ho také zdrtilo:-)))
        Každopádně je krásné jak se danielek rozhodl bojovat za čistotu v době kdy se ten systém který rudá bída vyšlechtila k dokonalosti otočil proti ní. Že mu to nevadilo třeba když nás milánek šedivejch vykuchával léta páně 2006 na letné.....

        • Re: Křetínský

          tantalos     před 12 lety 18.09.2012 14:09 |  
          0 0

          Považoval by za nanejvýš logické, kdyby člověk, který vrazí ze svého do klubu zhruba třu čtvrtě miliardy, investoval i pár milionů ( a třeba i desítek milionů) do ochrany svých investic tím, že s pomocí placených i neplacených přívrženců klubu začne sbírat na konkurenty choulostivé informace.
          Jak tady někdo naznačil, poměrně choulostivou úlohu může hrát vedení Pilsner Urquellu a Gambrinusu, ostatně i to je reklama Plzně a plzně a když už si platí Špotákovou, proč by nezaplatili i Matějka.
          Zajímavé informace by mohlo šikovní detektivové získat o tom, jak kdo sází, a vsadil bych se, že na fotbalu takhle leckdo vydělává.
          Kdo se na to utkání díval, a není fotbalový ignorant, musí přiznat, že Matějek Spartu zařízl. Mně by to na Křetínského místě nasralo. to, že to Sparta dřív dělala podobně, by mě nevyvedlo z míry. Dokažte to.
          Ostatně čo bolo, bolo, terazky mám prachy já.

    • Re: Křetínský

      Markus     před 12 lety 18.09.2012 13:27 |  
      0 0

      Tak co, půjde tady o poháry nebo sázení?

      • Re: Křetínský

        Jiri1     před 12 lety 18.09.2012 15:14 |  
        0 0

        Zdravim Tantale , ano jste podle mne nejbliz, Kretinsky zacal pred nekolika lety tzv. chranit sve investice, logicky si na to najal profiky, kteri podle nekterych pramenu opet nachytali tzv. novou generaci sudich ale i delegatu na svestickach, ci hrustickach, mocenske pozice si rozdelili zv. Chvalovskeho deti hlavne s lidmi z Bebrovske kliky a zacali se dit veci, samozrejme , si zajmy Plzne hlida nejen Bebr , ktery si najednou ani nedokaze vzpomenout o cem se treba na tzv, vyjezdnich zasedanich vykonneho vyboru bavil s Paclikem ale i dalsi lidi v minulosti jiz odsouzeni. Sparta , ale i Slavie, Bohemka najednou zacali pozorovat, jak mancafty Liberce, Plzne mizi v dali, hlavne u Plzne to na jare dosahlo silenych veci.Samozrejme podobne veci uz si nikdo nedovoli resit telefonem ci setkavanim na pumpach,, odmenou jsou mista na mezinarodnich listinach ci placenych funkcich ve svazovych komisich. Vse je to dobre vymysleme, tak aby kapalo a vse bylo zdanlive legalni, proto v lete ta naprosto necekana vymena sudich , proto se v krajich vybirali na postup hlavne lidi loajalni k Plzenakum............. Udajne jde nejen o sestrihy a rozbory vsech utkani v nichz se Sparta citila poskozena i s rozborem odborniku , ale i dalsi materialy z prostredi rozhodcich a delegatu, nelze vyloucit ani ty odposlechy. Samozrejme , ze bububu, ktere spustil Pelta je spis symbolicke, protoze jeho pozice ve vedeni svazu je velmi nejista a Kretinsky zrejme pozaduje zmeny a mista pro tzv. dalsi kluby. Ono se nas to dotyka , po potrestani nasich hracek i bafiku za konec ligy zen se snazili nekteri lide z vedeni Slavie a svete div se treba i Platil a Rebicek lobovat , proti dobre sehranemu teamu nemeli sanci, bylo by asi naivni mysleti si, ze Kretinskemu jde o nas klub, ale jen dobre pokud zsikame misto treba v disciplinarce .

        • Re: Křetínský

          tantalos     před 12 lety 18.09.2012 16:07 |  
          0 0

          Ano, tohle je zřejmě to hlavní.
          Nicméně si myslím, že ani Pilsner Urquell nemá čisté ruce, a to konkrétně jeden člověk ve vedení, který se už dřív ve fotbalu angažoval.
          A sázky budou přidružená výroba.

          • Re: Křetínský

            Jiri1     před 12 lety 18.09.2012 17:16 |  
            0 0

            Zdravim , tak jiste figury a herci se nemeni, meni se jen napisy pod kterymi ae ta komedie hraje. Pokud by se, ale povedlo dokazat Ktretinskemu tohle a to nelze vyloucit, tak si myslim, ze ma sanci uspet, znamy , ktery je zna temer vsechny osobnem rika ze ani nevime co dokazou a bejt Kretinskym, tak jede nekam hodne daleko na dlouhodoby vylet. Jinak svou roli muze sehrat i politicka garnitura mesta hlavne jeden z namestku primatora.... Ale nevylucuji Vas scenar.

            • Re: Křetínský

              lassiter     před 12 lety 18.09.2012 17:31 |  
              0 0

              Hynais?

    • Re: Křetínský

      Barra     před 12 lety 18.09.2012 19:44 |  
      0 0

      A není Pelta náhodou zdrcen tím, že v těch materiálech se také něco objevuje na Jablonec?
      A nemá Křetínský tím něco v rukách, čím může tlačit na Peltu ve svůj prospěch?
      V každém případě, Josef Krůla jako zaměstanec Sparty, který pravděpodobně tyto materiály pro Křetínského připravoval, je záruka toho, že materiály budou objektivně sestaveny. Pan Čistý...

      • Re: Křetínský

        quelhar (admin)     před 12 lety 18.09.2012 19:56 |  
        0 0

        Presne, Sparta, ktera zamestna jednu z nejvetsich rozhodcovskych svini v cele historii samostatne ligy, bojuje za cistotu fotbalu - to urcite. Nepochybuju o tom, ze nejaka spina by se nasla na kohokoli, kdo delsi dobu pusobi v ceskem fotbale. Ted jde jen o to, co Kretinsky posbiral a co se rozhodne pouzit.

        • Re: Křetínský

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 20:26 |  
          0 0

          Sam sobě se ještě divím že na tu žumpu jménem lahváč liga chodím je to spíš síla zvyku.Možná jednou ještě víc oceníme že jsme ty dva tituly získali v ty zkorumpovaný prasárně.Mám jen obavy aby rudá chátra nevyšla z toho boje jako abslutní vládce nad českým fotbalem.......

        • Re: Křetínský

          subHuman     před 12 lety 18.09.2012 20:44 |  
          0 0

          Pochybuju, ze z toho vyleze neco vyznamnejsiho, stejne tak pchybuju, ze se dozvime konkretni veci. Kretinsky je hrac, rekl bych, ze dela bububu, dobre vi, jakou to bude mit v mediich a u verejnosti odezvu, ze tim trochu sejme tlak ze sparty a naopak pritlaci na sudi a dostane je pod vetsi drobnohled.
          Preci nejsou v Plzni tak hloupi, aby (pokud v necem jedou) se nechali chytit za ruku. A na koho jineho by miril, na Liberec? Ale treba se pletu a budeme se opet bavit, jako za Ivanka s Milankem.
          Kazdopadne, az si budou funkcionari zase stezovat, jak se vytvari zbytecne negativni obraz ceskeho fotbalu, at se chyti vsichni za rypaky a uvedomi si, ze to bahno na nej kydaji denne sami. My, co na to stale jako blazni chodime, vzdy a za jakychkoli podminek, zaslouzime obcas svatozar ;-)

          • Re: Křetínský

            capi (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 20:54 |  
            0 0

            Myslím si to samé. I kdyby měl Křetínský nějakou opravdovou bombu, která by mohla zasáhnout Plzeň, tak pochybuju, že ji nakonec použije. Když si vezmu, jací lidé mohou být skryti za Plzní (díky vztahům s Paclíkem), tak to rozhodně nejsou žádná ořezávátka a věřím, že i oni jsou schopni naopak něco vytáhnout na Spartu. Nakonec by to byla válka, kde by nebyly žádní vítězové, ale jen poražení a tak hloupá není ani jedna ze stran. Takže to je jen bububu ze strany Křetínského a vytváření tlaku na fotbalovou veřejnost a hlavně na rozhodčí, který ale už začíná přesahovat všechny rozumné meze. Je nakonec otázka, zda ti rozhodčí to nakonec Spartě ještě párkrát nevrátí. Na to nemusí pískat takové penalty jako v sobotu, ale zkušení "borci" to dokažou zařídit jinak... Nehledě na to, že Sparta díky svému zaměstnanci Krulovi je v té své snaze navíc ještě směšná a právě Krula může být dobrý terč pro kohokoliv, kdo se chce trefit. Jediná jejich snaha je vrátit dominanci a vliv zpět na Letnou, ale na to s největší pravděpodobností nemá v tuto chvíli dostatek sil.

            • Re: Křetínský

              tantalos     před 12 lety 19.09.2012 01:20 |  
              0 0

              Jo, Krula by mohl být terč, ale na druhé straně jestli se vyplakal Křetínskému na rameno, mohl by na hodně lidí hodně povědět. A taky se hodně dozvědět...

  2. Re: Juniorka: Brno - Slavia 3:1

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 11:48 |  
    0 0

    pripojim se se svoji teorii.

    co se mohlo stat, ze Kretinsky sel konat? co vyznamneho se v posledni dobe udalo?
    1) podivna vymena rizeni 1. a 2. ligy (Dasa family)
    2) pad bohemky, udrzeni baniku a postup brna
    3) chyby rozhodcich predevsim ve prospech plzne
    4) podivne vysledky slovacka
    5) liberecky titul.
    6) protezovani plzenskych hracu do repre

    myslim si ze pokud by se to netykalo spaty, tak to nebudou resit. zaroven neni mozne si myslet ze by ten kdo takto cini z toho nemel mit nejake vyhody.

    1) zde byla sparta proti, ztratila vliv na nasazovani a presto ze se dasa neboji trestat, ten prevrat byl min. velmi zvlastni a najednou se az moc chyb objevuje ve prospech plzne, tedy z kraje kde vladne Berbr, odkud sama pochazi a kdo (plzen - paclik) tento prevrat reziroval.
    2) toto muze byt sparte jedno. na brno a ostravu lidi prijdou, stejne jako na bohemku, tedy proc by se v tomto strourali? to by nedavalo smysl.
    3) to uz souvisi s bodem 1. pokud to souvisi s umyslem sazkaru? tlak na rozhodci, nebo nejaky zajem z jejich strany? mozna, ale vzdy z toho nekdo musi mit prospech a proc je to predevsim plzen?
    4) pokud loni slovacko nejaky zapas pustilo, proc by toto melo sparte vadit? je to pro ne malo dulezite...
    5) spis shoda nahod a i proto si mocni pojistuji vysledky uz na podzim vic, nez tomu bylo drive. kdo zase plzen. neztratila plzen v lonskem orcniku moc bodu na podzim a na jare uz se ztratu nepodarilo dohnat?
    6) hrajou dobre, o tom zadna (s podporou se hraje vzdy lepe), ale proc tito hosi maji prednost pred napr. Stajnerem a Vachou? (nominace na Euro) i pouha ucast hracu prinesla plzni par milonku do kasy..

    z meho pohledu sparta by se do niceho nepoustela, kdy by ji to neohrozovalo. jediny kdo je ohrozuje je momentalne skupina, ktera protezuje plzensky. ze by se nekdo mimo napojeni na klub rozhodl protezovat jeden klub a sel proti sparte? co by z toho mel? proto neverim ze se to plzne netyka. ted jde jen o to o jake dukazy se jedna a s jakym moznym trestem.

    bude to zajimave sledovat dale