Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

Sedm jasných výher a jedna těsná porážka mladších žáků v derby, to je další skvělá víkendová bilance slávistické mládeže.

Dorost U19
Druhou výhru bez inkasované branky v řadě zaznamenal nejstarší dorost Slavie, tentokrát doma přehrál Slovácko. Slávisté jsou v tabulce druzí o dva body za Teplicemi, které mají o odehraný zápas více. Naopak čtvrtá Mladá Boleslav ztrácí na Slavii dva body, ale má zápas k dobru.
Slavia U19 - Slovácko U19 2:0

Dorost U18Osmnáctka rozstřílela Admiru a drží třetí místo, jen bod za vedoucím duem o rok starších dorostů Jablonce a Olympie Hradec Králové. Slávisté jsou navíc s průměrem přes šest vstřelených branek na zápas suverénně nejproduktivnějším týmem.
Slavia U18 - Admira U19 11:3

Dorosty U17 + U16
Dvě jasná vítězství v derby nad Duklou si připsaly mladší dorosty. U17 tak ani v pátém zápase neztratila ani bod a v tabulce vede už o tři body před pronásledovateli. U16 připravila Dukle první porážku v soutěži, je s bilancí 3-2-0 na čtvrtém místě, bez ztráty bodu vede Hradec, Sparta s Duklou jsou před Slavií jen o bod.
Dukla U17 - Slavia U17 1:5
Dukla U16 - Slavia U16 2:7
 

Žáci U15 + U14
Starší žáci, to je i v pátém hracím dni stále stejná písnička - jasná vítězství s nulou v položce obdržených branek. Oba týmy své soutěže vedou, U15 se skóre 40:0, U14 se skóre 50:0.
Vlašim U15 - Slavia U15 0:5
Vlašim U14 - Slavia U14 0:9
 

Žáci U13 + U12
Vyrovnané derby mladších žáků U13 skončilo těsnou výhrou Sparty, která tak připravila malé slávisty o první body v sezóně. O rok mladší výběr naopak nad Spartou jednoznačně zvítězil a body tak zatím neztratil.
Slavia U13 - Sparta U13 9:10
Slavia U12 - Sparta U12 12:4

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

    lassiter     před 12 lety 17.09.2012 15:45 |  
    0 0

    škoda těch žáků, no :-)
    hezký, že jim to takle střílí.

  2. Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

    Kactus     před 12 lety 17.09.2012 16:43 |  
    0 0

    quelhare cau
    nechci byt rejpavy, ale co clanek ke stredecnimu zapasu?
    a hlavne, co pivo za bura ? :)

    • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

      Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 17:17 |  
      0 0

      Zdravim, co napsat k tem zakum, slo by psat strelce branek Slavie alespon u zaku A a B. Stale se domivam, ze hlavne u mladsich zaku je fotbal na mensi hriste nesmysl a to hlavne kvuli tem silenym az propastnym rozdilum, jestli sehrajeme za rok 4 vyrovnane zapasy je to hodne, reknete mi , co to da zakum,

      • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

        lassiter     před 12 lety 17.09.2012 17:26 |  
        0 0

        když budou hrát na velkém hřišti, tak tam ty propastné rozdíly nebudou?

        • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

          Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 17:32 |  
          0 0

          Urcite nebudou a nebyly vysledky 51 ku 3 a podobne

          • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

            Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 17:34 |  
            0 0

            A popravde byůl jste na nejakem takovem zapse , Ja ano a ti kluci od 1 golu na to sr.......to doslova.

          • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 17.09.2012 17:41 |  
            0 0

            já myslim že lepší 51:3 na malym hřišti než 17:1 na velkým. Připomínka pro pana Jiri1, zkuste psát s diakritikou nebo si po sobě ten text přečtěte někdy je to opravdu na použití překladače :))

            • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

              Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 17:44 |  
              0 0

              Snad jen poznamku, kolik takovych vysledku na velkm v t mladsich zacich bylo, k pripomince nemusite to cist, nenutim Vas k tomu, diky

              • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                lassiter     před 12 lety 17.09.2012 17:52 |  
                0 0

                No a vy jako myslíte, že když to bude na velkym hřišti, tak ty zápasy budou vyrovnanější nebo co? Jedinej výsledek bude, že dají míň gólů, pač jim déle trvá přeběhnoout velký hřiště.

          • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

            sasky     před 12 lety 17.09.2012 18:30 |  
            0 0

            Super, až na to, že to jde naprosto proti moderním trendům (všech sportů!) :D Místo fotbalových dovedností (malé hřiště) navrhujete udělat krok zpátky a trénovat atlety (velké hřiště). Navíc víte jak dlouho si 12 letí kluci pamatují výsledek? Já bych řekl tak 10 minut (jezdil jsem s dětmi 10-12 let a cestou z turnaje si na sport nikdo z nich ani nevzpomněl). Takže výsledky opravdu nejsou to, o co v utkáních běží.

            • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

              Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 18:45 |  
              0 0

              Ne, ne navrhuji to zachovat u tech kategorii patych trid , ale v seste tride uz hrat na velkem,no protoze jsem pred lety byl za vikend u 6 az 7 zapasu mladeze , skoro bych si dovolil s Vami nesouhlasit , poutaky ci turnaje , tam muze byt zkusenost jina , ale mistraky a ze nejde o vysledky, to spis vykladejte jinym a to i u nas. Bohuzel v tom se praxe vubec nezmenila a nezmeni.

              • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                sasky     před 12 lety 17.09.2012 19:15 |  
                0 0

                Výsledky nejsou smyslem práce s mládeží! Vypovídající hodnotu mohou mít v 18,19 letech, ale do té doby opravdu ne. Tabulky jsou u mládeže dobré tak akorát na honění ega jejich trenérů případně rodičů (těžko říct, co je horší).

      • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

        quelhar (admin)     před 12 lety 17.09.2012 17:49 |  
        0 0

        Strelce pise do svych clanku oficialni web, ktery ale vysledky mladeze zase zverejnuje pravidelne pozdeji.

    • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

      quelhar (admin)     před 12 lety 17.09.2012 17:42 |  
      0 0

      Jsou jeste cele dva dny do zapasu, Slavia jeste ani nezverejnila tiskovou zpravu s obvyklymi informacemi (zraneni a pod.). A krom toho preview pise tolsimir :o) Co se tyce piva, o tom taky nic nevim...

      • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

        bongor     před 12 lety 17.09.2012 17:50 |  
        0 0

        hoši z U13,příště chceme v derby vidět jenom vítězství.jste přece slávisti,učte se již od malička,že tento soupeř se poráží za každých okolností.

      • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

        Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 17:51 |  
        0 0

        Zdravim, Vase noviny ctou hodne mimoprazsti priznivci, kteri si treba chteji naplanovat cestu a podobne , je to takova namaha zvednout s ze zidle p. Nouzakovo a zeptat se ji na podrobnosti, kdyz to tak rychle dokazete v pripade Hrubeho, mozna by to stalo za namahu. Co se tyce piva , tak jsem docela taky zvedavy , protoze uz v jednom pripade to byl celkem slusny vyjeb /omlouvam se za vyraz/. Ti fandove na stadionu zadne pivo nedostali a v meste to snad delali jen 2 hospody , jak to asi vypadalo, tak jsem zvedav , jak to bude tentokrat. na Slavii.,

        • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 17.09.2012 17:57 |  
          0 0

          PIVO
          údajně se jedná o nějaké vouchery, které budou hostetsky rozdávat za turnikety. Ty vouchery pak můžete uplatnit PO ZÁPASE pouze ve čtyřech hospodách. Pokud budeme počítat s návštěvou okolo 4000 (kvůli hokeji), vychází to tedy 500 lidí na jednu hospodu, kteří se tam nahrnou hned po zápase (jednou z hospod je i Synottip bar přímo v Edenu, tam počítám půjde nejvíc lidí). Voucher také nelze uplatnit na stadionu a jeho platnost je 24 hodin.

          • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

            Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 18:05 |  
            0 0

            Ano, to by presne odpovidalo tomu popisu znameho, radeji se na to vykaslal.

        • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

          Alanor (admin)     před 12 lety 17.09.2012 19:03 |  
          0 0

          Děláte si srandu, Jiří? Čas zápasu se snad ví týdny, tak pro mimopražské není problém si přichystat cestu bez zápasového preview, které bohatě stačí napsat den předem.

          • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

            bongor     před 12 lety 17.09.2012 21:21 |  
            0 0

            Úřadující vicemistr zároveň vyzval Limberského, aby se omluvil za své výroky po utkání. Obránci vyčítá tyto dvě věty: "Sparta získala dvacet titulů tím, že jí pomáhali rozhodčí. Myslím si, že by neměli brečet.
            Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/plzen-sparta-protest-rozhodci-dze-/fotbal.aspx?c=A120917_182847_fotbal_pes.
            A divadýlko jede na pokračování.Omlouvám se Limbovi,že mi byl dosud nesympatický.

            • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

              marek018     před 12 lety 17.09.2012 23:05 |  
              0 0

              to je brekotu na Letný:-) na to klucí nejsou zvyklý, že jim nepřipískává :-) kdyby nebyli banda uplakánků, tak se kousnou a to víc se budou snažit vyhrát.
              Ale jako slávista se fakt bavím těmi nářky, jen tak dál:-)

            • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

              podol (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 05:15 |  
              0 0

              Ano Bongore,je to tak-"zloděj křičí:chyťte zloděje!!".Prostě jim zcela chybí pokora a soudnost.Ani se není čemu divit,celá léta
              dle hesel,i na ofic.plakátech a v tisku-"my jsme nejlepší,na nás nikdo nemá,jsme nedotknutelní.....".Hodně záleží na verdiktu
              komise FS pro rozhodčího.Pokud přijde opravdu tvrdý trest,
              vrátí se zase vše do starých kolejí.Který rozhodčí potom pískne
              penaltu,nebo vyloučí hráče i přes evidentní faul?Nebude riskovat
              distanc.Ale vyčkejme,jak dopadne ten zákulisní boj.To divadýlko jim jistě na výkonnosti nepřidá.Podol

              • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                travel (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 08:48 |  
                0 0

                ???

          • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

            Jiri1     před 12 lety 18.09.2012 09:53 |  
            0 0

            Zdravim, velmi casto se pri Vasich prispevcicxh docela pobavim, ale vazne , mozna misto te urazene reakce by stacilo zvednout telefon a informovat se , pak sednout a stvorit clanek, legraci si nedelam, vim o cem mluvim, divak chce predem vedet na co a na koho jde, nedelam ze sebe vseveda , ale , vzdycky se zajimam o movinky v souvislosti se zapasem. A napsat to , jak uz je snad leta zvykem necelych 24 hod pred zapasem je docela traga.

            • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 11:45 |  
              0 0

              Tak ja nevim, asi by bylo dobre, aby to preview melo aktualni informace, dokud ty informace nejsou - a dovedu si predstavit, ze dva dny pred zapasem je vcelku dlouha doba k tomu, aby se vedelo, kdo je zdravy a kdo nastoupit nemuze - tak to preview jaksi nema tu hodnotu, ktera se od nej ocekava.. ale jestli uz to jiri vsechno vite, podelte se s nami, at se od vas jednou doctem taky neco smysluplneho

            • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

              Alanor (admin)     před 12 lety 18.09.2012 11:50 |  
              0 0

              Reakce byla odpovídající arogantnímu tónu Vaší zprávy. Divák jde především na Slavii! Jinak martyni to hezky shrnul, těžko psát relevantní informace o tom, kdo nastoupí, několik dní dopředu.

              • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                Jiri1     před 12 lety 18.09.2012 12:18 |  
                0 0

                Dva dny pred zapasem jsou umerna doba pro aktualni pozvanku, mily priteli nedelam si o Vas iluze, jsem uz zvykly na podobne buranske vyjadrovani od nekterych redaktoru a vpravde , co je arogantniho na tom, ze chceme nejake info, predevsim si myslim, ze pokud Vas a ostatni uz to nebavi,sverte to jinym, kteri take budou radi chodit na fotbal zadarmo a tech par radku zvladnou v pohode. V posledni dobe mam velmi neprijemny pocit, ze u hodne z Vas jde dobrovolna redakcni prace hodne stranou a delate to jen pro formu. Tim nechci nikoho urazet, ale kvalita clanku i jejich zamereni jde hodne dolu.Silne mi pripominate jednoho pana ze svazu , ktery dnes radeji nevi , co delal pred 3 lety a slovo navic je dnes pro nej nenormalni, takze s medii temer nekomunikuje, zrejme se chcete dostat na jeho uroven.

              • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                marek018     před 12 lety 18.09.2012 12:31 |  
                0 0

                Se divim,ze ho nezabanujete,kdo to porad ma cist. Chapu,ze je tu trpen z nejakeho sentimentu k inventari diskusi,ale ty reci jsou uz pekne dlouho mimo.

                • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                  Jiri1     před 12 lety 18.09.2012 12:35 |  
                  0 0

                  Marku i ostatnim, nectzete to , probuh je to proste, Ja zas treba casto nechapu Vase prispevky , ktere jsou pro mne mimo misu a pokud mne zablokuji , tak uz samozrejme novou registraci neudelam.

                • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                  Alanor (admin)     před 12 lety 18.09.2012 13:08 |  
                  0 0

                  Já nejsem příznivcem banování. Ledaže by šlo o nějaké opakované vulgarní příspěvky, ale to není tento případ.

                  Diskutovat o tom, jaká je úměrná doba k napsání preview, klidně můžeme, ale ne stylem, jaký je pro nás problém zvednout se ze židle a zavolat Nouzákové.

                  Jestli se Vám, Jiří, něco nelíbí na našich článcích, tak dejte konkrétní výtky, ať se můžeme podobných chyb, jestli je uznáme za oprávněné, do příště vyvarovat. Obecné osočování k ničemu nevede.

                  O zaměření článků se dá také diskutovat. Co Vám v této oblasti na SN chybí?

                  • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                    Jiri1     před 12 lety 18.09.2012 15:24 |  
                    0 0

                    Podivejte, tech nametu jen za posledni dobu bylo tolik , ze to uz nema cenu ani zminovat, tnakonec Vase reakce, si delate srandu take o necem svedci,nedelam, vsude okolo Dukla , Sparta forever je fotbal nalezite zpropagovan uz nekolik dni pred utkanim fanouskove diskutuji o sestave , o jejich aktivitach, tady spime primo Andelskym spankem, misto toho prodavame listky do divadla a pod. Chtelo by to tady ozivit zit , to co tady byvalo pred lety samozrejmosti. A slecna Nouzakova , vzdycky jsem kritizoval Ondru , jenze on si vzdycky nasel cestu a divaky nejakou perlickou pozval, vzdycky vypichl vec , ktera byla pro nas zajimava, tady je akorat plnen pokyn , aby tiskova mluvci byla spise mlcici rybou. Tak o to asi jde, byt vice v deni.

                    • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                      sasky     před 12 lety 18.09.2012 15:44 |  
                      0 0

                      Mám pro Vás návrh. Pokud to redakce SN dělá podle Vás špatně - angažujte se. Dejte k dobru své zákulisní informace, o kterých tu stále cosi naznačujete (nicméně nikdy nic konkrétního), vypíchněte tu perličku jako Ondra. Dělejte to zkrátka tak, abychom mohli porovnat jak to dělá někdo jiný. A názor si pak všichni uděláme. Já s prací redakce nemám problém. Prostě dokud není jiný (lepší) zdroj informací, pak mi tyto stránky stačí. Navíc spoustu informací se tu dozvíte v diskusích a to je velký přínos. A diskuse jsou tu vesměs slušně vedené, na rozdíl od jiných zpravodajských webů.

                    • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                      Alanor (admin)     před 12 lety 18.09.2012 15:53 |  
                      0 0

                      Pokud jste si nevšiml, tak náš web je jinak zaměřen než Vámi zmiňovaný Sparta Forever. My se zde snažíme o objektivní novinařinu, podobné pozvánky na utkání jsou spíše záležitostí Ultras.

                      Já jsem Vás požádal o konkrétní nápady, aby se SN staly ještě lepším webem. Rada typu "být více v dění" nám příliš nepomůže.

                      • Re: Výsledky mládeže (15. - 16. 9.)

                        janko (přítel SN)     před 12 lety 18.09.2012 18:14 |  
                        0 0

                        Věta "tech nametu jen za posledni dobu bylo tolik , ze to uz nema cenu ani zminovat" má také své kouzlo...