Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

U19: Slavia - Slovácko 2:0

Nejstarší dorost Slavie si připsal páté vítězství v sedmém zápase v sezóně, když doma porazil Slovácko 2:0 brankami Vernera a Lišky. 

Slavia - Slovácko 2:0 (1:0)
Branky:
24. Verner, 64. Liška

Slavia: Řehák - Maršík, Souček, Pelikán, Bejbl - Sodoma, Prosek, Duga, Verner, Peterka (84. Šonka) - Liška

Na Xaverově se hrál poměrně tvrdý zápas, který hlavně zpočátku nepřinášel příliš mnoho šancí. Ve druhé minutě to hosté zkusili z hodně velké dálky, ale to bylo na dlouhou dobu naposled, co se před některou z branek událo něco zajímavého. Hosté dirigováni hlasitým trenérem dobře pressovali a nenechávali slávistům klid v rozehrávce. Postupem času si ale přeci jen sešívaní zvykli na styl soupeře a začali se dostávat do šancí. Ve 23. minutě po rohu nejprve obrana hostů zablokovala pokus Sodomy a Pelikán pak na dvakrát přestřelil bránu. Za minutu se už slávisté radovali, brejk táhl po levé straně velmi aktivní Peterka, jeho střelu srazil brankář jen před Vernera, který měl před prázdnou bránou lehký úkol - 1:0. O chvíli později Sodoma předal Dugovi, který to zkusil pěkně po zemi na zadní tyč, kterou minul jen těsně. Poté po pěkné akci Lišky střílel Prosek, obrana Slovácka opět míč nepustila k bráně. V závěru poločasu šel dvakrát ze strany do šance Peterka, poprvé z toho byl roh, podruhé brankář míč chytil.

Druhá půle byla zajímavější, hned na počátku střílel Prosek nad a vzápětí Verner posunul na Sodomu, který trefil tyč. Na druhé straně Řehák dobře vyrazil střelu z otočky. V 60. minutě Bejbl pěkně nacentroval na Sodomu, který ve vyložené šanci poslal míč hlavou nad. Za tři minuty šel ze strany znovu - v zápase již počtvrté - do šance Peterka a i tentokrát v minisouboji vyhrál golman a vyrazil míč na roh. Ten obrana Slovácka ubránila a slávisté pak poslali míč až k vlastnímu brankáři Řehákovi. Ten poslal míč doleva, kde jej hlavou lízl Duga přesně do běhu Bejbla, ten doběhl podél lajny až do blízkosti vápna, dal pod sebe Sodomovi, který ihned posunul na volného Lišku, který zachoval chladnou hlavu a poslal míč k tyči - 2:0 a sedmý gól v sezóně pro slávistického útočníka. Slávisté si pak vytvořili ještě několik šancí, Liška ani znovu dvakrát Peterka neuspěli. V závěru pak zahrozili i hosté, po rohu hlavičkovali těsně vedle a devět minut před koncem dokonce vsítili branku, jenže míč putující do sítě ještě zbytečně dorážel hráč stojící v ofsajdu a tak branka nemohla platit. Do další šance se hosté už nedostali a slávisté tak zaznamenali pátou výhru v sedmém zápase v sezóně.

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

    subHuman     před 12 lety 15.09.2012 19:04 |  
    0 0

    Libil se mi Liska (vice nez Sodoma, na ktereho jsem byl zvedav.
    Z nasich mne zaujal jeste Verner a pochvalil bych brankare Rehaka za velmi slusnou hru nohama.

    Zitra v 10:15 a 12:15 hraje na Chodove U17 a U16 s Duklou, v 16 pak U18 v Pocernicich, vysledky napisu sem.

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 15.09.2012 19:26 |  
      0 0

      Jj, taky me to prekvapilo...

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        subHuman     před 12 lety 15.09.2012 19:30 |  
        0 0

        I mne. Zvlast kdyz Slovacko nebylo nijak zvlast nebezpecne a zapas se spise dohraval. A nekteri hraci byli pekne pokopani, napr. Verner.

  2. Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.09.2012 19:55 |  
    0 0

    Řehák, Bejbl,...
    Hezky se to čte.

  3. Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

    tolsimir     před 12 lety 16.09.2012 11:40 |  
    0 0

    Je to sice mimo tema, ale nemohu si pomoci: Kdyz uz mame kvuli dalsimu koncertu dalsi sileny cas ligoveho zapasu, tak mi uplne nejde na rozum proc se to jeste musi krizit s hokejovym zapasem s Kladnem s Jagrem, Plekancem a spol. Kolik to muze sebrat divaku? 2000? Vic?

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      Ravik     před 12 lety 16.09.2012 12:40 |  
      0 0

      fakt šílenost... jestli SKS a HCS (i když tentokráte nebude domácím týmem) budou hrát zároveň tak si vedení, svaz a všichni co se kolem toho točí, můžou strčit do zadnice ty kecy, že vše dělají pro diváka. Jágr je velký lákadlo, šel bych hned. Krom toho když pak hrajeme v neděli na Dukle a pak hned derby.

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      Edwardtheiron     před 12 lety 16.09.2012 13:32 |  
      0 0

      V tom je jaksi Slavia nevině,domácím klubem je Kladno,ale Jarda si myslí,že se ten zápas hodí do Hušák Areny.

  4. U 17

    subHuman     před 12 lety 16.09.2012 12:03 |  
    0 0

    U 17: Dukla - Slavia 1:5, 2 goly + prihravka vynikajici Tomas Valenta, Oskar Fotr 1+1. Fotr vyjimecny vyber mista a schopnost prosadit se do zakonceni, Valenta spoustuu vybojovanych micu, vyborne obchazeni protihracu.
    Dukla drzela krok pouze v 1.polocase, pote se prakticky nehnula z vlastni poloviny. Vedle mne si peclive zapisoval poznamky Vladimir Taborsky :-)

    • Re: U 17

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 16.09.2012 14:30 |  
      0 0

      Ano, Valenta skutečně nejlepší na hřišti - hraje "dospělý" fotbal, má výjimečnou kombinaci odolnosti a stability v osobních soubojích s technickou vybaveností a chutí hrát! Hlídat, neztratit!!!

      • Re: U 17

        subHuman     před 12 lety 16.09.2012 18:35 |  
        0 0

        Souhlasim. Stylem mi pripomina rudocha Krejciho, bude-li jeho vyvoj pokracovat jako doposud, doufam, ze se s nim za 2 roky budeme potkavat jako se clenem A teamu.

    • Re: U 17

      bongor     před 12 lety 16.09.2012 16:17 |  
      0 0

      Vláďa Táborský je dobrej,je to jeden z mála lidí,kterým říkám Sparťan.jenže je to pouze světlá výjimka.

  5. Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

    klimi     před 12 lety 16.09.2012 13:00 |  
    0 0

    Tak ta kolize termínů hokeje a fotbalu je vyloženě nešťastná. Ví vůbec HC, že v ten samý den a čas hraje i SK?

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      Edwardtheiron     před 12 lety 16.09.2012 13:33 |  
      0 0

      Píšu nahoře,je to nápad Jágra,domácím je Kladno.

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        Edwardtheiron     před 12 lety 16.09.2012 13:41 |  
        0 0

        Ale možná by s tím Slavia něco dělat mohla,je to úplně mimo oficiální termín,který má být 7.10.

        • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

          Ravik     před 12 lety 16.09.2012 13:52 |  
          0 0

          přesně tak. hokej může být kdykoliv jindy.

  6. U16

    subHuman     před 12 lety 16.09.2012 14:11 |  
    0 0

    U16: Dukla - Slavia 2:7
    Jednoznacne vitezstvi, s vyjimkou uvodnich minut cely zapas velka prevaha.
    Moc se mi libil utocnik Jiri Herman, ktery ale na zacatku 2.pule pro zraneni stridal. Nejlepsim hracem zapasu hodnotim Lukase Veseleho.

    • Re: U16

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 16.09.2012 16:57 |  
      0 0

      ty děláš v mládeži nebo někde ve Slavii, že máš takový přehled? :))

      • Re: U16

        subHuman     před 12 lety 16.09.2012 17:51 |  
        0 0

        Ne, jen mam tento vikend dost casu se jit podivat. Ted U18 vede v 57.min nad Admirou 7:1. Navic je radost, videt za den 20m Slavistickych golu a 4 vitezstvi za vikend ;-)

        • Re: U16

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 16.09.2012 20:06 |  
          0 0

          tak to jo, to musel bejt příjemně strávenej víkend....ale sleduju už dýl že na tu mládež chodíš a píšeš o nich reporty...

          • Re: U16

            subHuman     před 12 lety 16.09.2012 22:04 |  
            0 0

            Chodím pravidelně na juniorku, občas na jiná mládež. družstva (výborný byl např. All Stars Cup v červnu v Edenu).

            Trénoval jsem žáky, mládežnický fotbal mne zajímá. Navíc chci vědět, jak jsou na tom naše budoucí naděje a co můžu očekávat od budoucích hráčů A teamu. Dnes konkrétně jsem byl hodně zvědav na Tomáše Valentu a Oskara Fotra, zaujali mne však i jiní hráči. Nicméně v případě těchto dvou bych doporučil každému, aby se na ně přišel podívat, jsou to výjimeční hráči (v rámci naší mládeže).


            Přimlouvám se touto cestou u redakce SN (je-li to v jejích silách), aby byly před každým víkendem zveřejňovány rozpisy utkání mládeže (ideálně vč. hřišť - dohledávat, jaké je domácí hřiště Dukly a kde hraje juniorka B1905 mne nebaví :-) ).

            • Re: U16

              fredydj (přítel SN)     před 12 lety 16.09.2012 22:50 |  
              0 0

              ty bys to mohl vědět....před sezonou tu bylo chvástání o tom jak juniorská liga bude propagovaná a jak bude vysílaná v TV, prej byly nějaký problémy ohledně ČT a vůbec se neví jestli nejaky zapasy odvisílá, nevíš o tom něco víc?

              • Re: U16

                subHuman     před 12 lety 17.09.2012 11:36 |  
                0 0

                Ticho po pěšině, přesně jak jsem čekal. Prakticky nulovou pozornost té lize věnují i ostatní média - v Deníku sport vychází pouze malá tabulka s výsledky... Přitom dle mého názoru se jedná o velmi dobrý a zajímavý projekt, který by se dal využít.

                Pochybuju, že se s vysíláním zápasů vůbec začne.

                Ostatně - jakmile se začne dříve stmívat, budou se zápasy hrát ve 2 odpoledne, a řekněme si na rovinu, kdo se v úterý ve 2 odpoledne bude na čt4 dívat na zápas juniorské ligy např. Jihlava - Ostrava... Nikdo.

            • Re: U16

              quelhar (admin)     před 12 lety 17.09.2012 04:23 |  
              0 0

              Neni to tak davno, co jsem takove clanky tvoril. Ale casem jsem prisel na to, ze nejsem schopny spravovat tri pravidelne tydenni rubriky (mladez pred vikendem, vysledky mladeze po vikendu a okenko), takze jsem pustil prave mladez pred vikendem, coz mi prislo jako vec, ktera zajima nejmene lidi. Lide, ktere to opravdu zajima, si ty informace navic asi dokazi najit (chapu, ze je pohodlnejsi to cist zde). Ale bohuzel v nejblizsi dobe zrejme stihat nebudu, takze davam sem jen odkaz - http://nv.fotbal.cz/domaci-souteze/kao/rk-cechy/index.php - z ktereho se na vse dulezite da doklikat...

              • Re: U16

                subHuman     před 12 lety 17.09.2012 11:38 |  
                0 0

                Tak na svazovém webu jsem samozřejmě hledal, ale nebyly tam všechny rozpisy a už vůbec ne info o hřištích. Já jsem si to nakonec samozřejmě dohledal sám, ale byl bych mnohem raději, kdyby ty informace byly někde pohromadě.

                Nicméně argument, proč to tu není, zcela chápu a respektuju.

    • Re: U16

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 16.09.2012 19:24 |  
      0 0

      A to jsou ještě 2 hráči z U-16 v kádru U-17 (tuším, že Šimůnek a Žárský, který je ovšem momentálně zraněný). Proč to tak je, nevím. V B1905 je to normální praxe...

  7. U18

    subHuman     před 12 lety 16.09.2012 18:32 |  
    0 0

    U18: Slavia - Admira 11:3. Hra kocky s mysi. Pul hodiny odehral a 1 branku vstrelil Tomas Valenta, ktery mel v nohou dopoledni zapas proti Dukle.

    Stinem utkani je pro mne skandalne spatny vykon rozhodcich, zejmena pomezniho. SVyrazne pomahal nam, pustil X evidentnich offsidu, coz nenechali treneri Admiry bez odezvy a utkani tak koncilo ve zbytecne nervozni atmosfere.

    Ze vsech 4 zapasu nasich dorostu mi byl tento vikend nejsympatictejsi vykon U17, i kdyz je samozrejme nemozne to hodnotit objektivne.

  8. Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

    marek018     před 12 lety 16.09.2012 18:59 |  
    0 0

    sorry, že sem ještě spamuju ohledně včerejšího zápasu Plzně se Spartou, ale některé reakce mě docela zaskočily.

    Zápas jsem celý viděl a výkon rozhodčího mi přišel v normě GL, viděl jsem i o dost horší. Podobný penalt i nepísklých penalt už bylo, nic nad čím by zůstával rozum stát.
    to spíš je Sparta zvyklá, že se jí nadržuje a najednou po letech se jí píská rovina, nebo se jí někde ukřivdí a hned brečej. Fakt se směju. Osobně si myslím, že ještě můžou být rádi, že nedostal červenou Pamič, popř. Kweuke za ty nadávky a gesta po té žluté (btw, jaké čertili, když mu taky jednou ty fauly rukama pískaj)

    Jako slávista sem se v hodnocení snažil být co nejvíc objektivní a fakt to zářez nebyl. A nedohrávání zápasu? To mě fakt skoro srazilo ze židle, když to srovnám s SKS-Libe.

    Celkově jsem za tu dobu, co fandím SKS zažil daleko, daleko větší zářezy na nedohrání zápasu, jen kolik jich bylo v derby, nebo pomátná porážká 3:4 v Olomouci.

    A že to tu ovládla plzeňská klika? Ta vám vadí víc, než ta předchozí rudá? Mně tedy ne. A nemyslím si, že to SKS nějak ovlivní, nás řezali když jsme bojovali o titul se Spartou a nebude tomu jinak, ani když se změní aktéři.

    Občas jsou někteří z nás slávistů papežštější než papež, přijde mi.

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      doors     před 12 lety 16.09.2012 19:47 |  
      0 0

      Nevím, asi jsem viděl jiné utkání. Mě je Sparta i Plzeň srdečně ukradená, ale tohle byl zářez jako svině. Rovněž bylo evidentní, že rozhodčí tlačí jedním směrem. Ano, je tu rozšířený názor, že je to dobře, že si Sparta tohle zaslouží, tohle léta dělala a pod.
      Já si to nemyslím. A to z prosté naivní zásady, že je to prostě špatně. Jsem naivní, vím že ve sportu čest dávno zmizela a rozhodují peníze a vliv. Nakonec jsem dospělý...
      Nicméně z principu, byť naivního, nemám rád to, co proběhlo včera. Až se to s Plzní stane nám, tak budeme všichni spravedlivě rozhořčení, že Paclík a spol a korupce a pod. ....
      Ale nejvíce mi vadí to, že Plzeňáci ( hlavně Limberský) tvrdí, že to bylo na penaltu a že takvoých se pískne. Kdyby mlčeli, tak by mi to možná tolik nevadilo. Simulování penalt bylo a bude. Ale ty kecy mě serou.
      Stejně tak mi vadí, že někdo, že to Spartě patří za minulost. To je v podstatě stejné, jako když se za protektorátu udávalo jen proto, že ten druhý měl už 3 prasata já jenom jedno a to se tomu hajzlovi nebude trpět. Neslušné chování je neslušné chování a když to někomu vadí, tak podle mého není papežtější než papež. Je jen slušným člověkem.

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 16.09.2012 20:09 |  
        0 0

        Limberskej by za ty keci zasloužil přes držku ale jinak mi to taky nepřišlo jako tlačenka, Pamič, Kweuke nebo i Přikryl mohli bejt rádi, že vubec zápas dohráli....

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        Betynka58     před 12 lety 16.09.2012 20:13 |  
        0 0

        Zápas jsem neviděl, takže nemohu objektivně hodnotit, jaké bylo posuzování rozhodčího jiných situací, ale viděl jsem několikrát záznam obou sporných zákroků v pokutovém území a rozhodně jsem nenabyl dojmu, že by ten první zákrok v pokutovém území Plzně byl více penaltový než na druhé straně. V každém případě to Hušbauer udělal velice nešikovně, že tam nechal tu nohu, přes kterou Limberský ochotně upadl. Ta penalta se klidně písknout dala, viděl jsem spoustu nepoměrně větších zářezů.

        • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

          doors     před 12 lety 16.09.2012 20:29 |  
          0 0

          Já nepopírám, že zářezů už bylo a bude. Ale prostě mi to vadí, jak z nás, fanoušků, dělají idioty. A ty kecy mě vadí i proto, že i malí kluci se učí, že s e musí šikovně spadnout, respektive, že hráč musí být šikovný.
          To je špatně. Jinak já nechci dělat obhájce Spartě, to vskutku ne. Podle mě to rozhodčí mírně, opakuji mírně, tlačil jedním směrem a první spornou věc pískl na jedné straně a druhé ne. Ale to je jedno. mě fakt spíš vadí, že se to tu schvaluje. Nefér jednání je nefér jednání. Podle mě by takovýto hráči měli dostávat třeba 2 zápasy stop.

          • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

            subHuman     před 12 lety 16.09.2012 22:00 |  
            0 0

            Souhlasím, že simulování by mělo být zpětně trestáno.

            Rovněž si myslím, že pokud si je hráč vědom, že pád přihrál (ač k zákroku došlo), měl by být střídmý ve svých prohlášeních (v tomto případě netvrdit, jak byl pokutový kop jednoznačný).

            Na druhou stranu, rozhodně mi komunistického klubu není líto, jelikož jsem podobných "zářezů" v jejich prospěch (a většinou náš neprospěch) viděl XY...


            Z mého pohledu se ta penalta klidně pískat dala a rudoši nemuseli dohrát kompletní. Na druhou stranu, pokud pískl toto, mohl písknout i zákrok na Hušbauera.

            Nicméně, dnes jsem shlédl 3 zápasy a viděl jsem mnohem, mnohem horší výkony rozhodčích. Zejména paní/slečna Marika v dopoledních utkáních U17 a U16 zářila, její kolega na lajně odpoledne při utkání U18 jakbysmet. Musel jsem nahlas reagovat i přesto, že většina jejich výroků byla v náš prospěch (naštěstí jejich výroky nemohli ovlivnit jednoznačný vývoj utkání...).

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        bongor     před 12 lety 17.09.2012 07:41 |  
        0 0

        doorsi,Ty jsi skutečně svatý člověk.Zaprvé:Ten faul tam byl,Limberák,kterého nemusím od doby jeho působení v Praze,si míč předkopl,teprve se zpožděním tam byla jakási rudá noha,takže jasná pencle,to je úplně zbytečné dál rozebírat.A potom to Tvoje omlouvání
        x leté špíny,kterou na naše trávníky zavedli ti včerejší chudáčkové,to nepochopím.Ale jsi slávista,proto Tě respektuji i s Tvým zcela ujetým názorem.Jsi důkaz,že stále platí heslo"kdo do tebe kamenem ty do něj chlebem".
        Já zastávám názor,kdo do tebe kamenem,ty jemu přes držku.

        • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

          doors     před 12 lety 17.09.2012 08:31 |  
          0 0

          Ne, nejsem svatý. Jen mě obecně serou podvodníci.
          Pencle to nebyla a ví to i Limberský, jinak by neměl ty kecy o minulosti rudých.
          Já prostě nemám rád, když se z lidí dělají blbci.
          Stejně tak ale nemám rád neustálé hrabání v minulosti, ta se stejně nedá změnit.. Přeci se nebudme v každém příspěvku vracet co se tady dělo..
          Já si tě bongore velmi vážím, jsi slávista tělem a duší a velmi často mě tvé příspěvky pobaví, ale s tímto stálým vracením do minulosti s tebou ne úplně souhlasím. Někdy to má svou váhu,a le někdy je to zbytečné.

          • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 17.09.2012 15:39 |  
            0 0

            Mas pravdu, jakekoli simulovani by se melo zpetne trestat. A Limbersky to prihral, byt jsou i horsi pripady simulanstvi.. Zde videl hrace, kterej mu dava kosu, tak si lehnul trochu driv, jeho smula byla, ze Husbauer byl stejne rychly a na posledni chvili pohyb jeste zastavil. Dal bych trest za simulovani, ale ne ten nejprisnejsi.

            Jestli to byl evidentni zarez, to bych netvrdil, nazivo bych mozna taky pisknul jen zakrok na Limberskyho, az v tv bylo videt, ze bylo trochu jinak..

  9. Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

    Navar (přítel SN)     před 12 lety 16.09.2012 22:56 |  
    0 0

    Nezlobte se na me , je to mozna mym vekem a z toho plynouci dlouhou pameti a urcitou zahorklosti, ale ja mam z vcerejsiho zarezu Sparty nesportovne radost. Nemuzu si pomoct, ale preju jim, ze ochutnavaji vlastni medicinu. A zavidim kazdemu, kco necha krivdy stranou a dokaze vcerejsi utkani hodnotit objektivnr.

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      Edwardtheiron     před 12 lety 16.09.2012 23:08 |  
      0 0

      Mám to úplně stejně a napsal jsem to už včera-kdo si pamatuje zvěrstva dob nedávných,musel být nadšen.

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      japhy     před 12 lety 16.09.2012 23:39 |  
      0 0

      Nepopírám jistou radost, že i Sparta okouší odvrácenou stranu fotbalu, na druhou stranu považuji za nutné Libmerského discipl. potrestat. Nemůžu souhlasit s pány o vlákno výš, stejně tak s L. Zelenkou a jeho vyjádřením pro TV. A ty strašný kecy - píchnul jsem si to, soupeř tam nechal nohu, nebo - projevil více chytrosti a došel si pro penaltu...Jak mi není sparťanů líto, co jako měl Hušbauer udělat víc? Byl tam pozdě, tak se zastavil, aby ho nekřižoval. Netvrdím, že to rozhodčí musel vidět, byl sice hodně blízko, ale hráče měl v linii, a právě pro tyhle případy je disciplinárka.

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        Clarinet     před 12 lety 17.09.2012 07:56 |  
        0 0

        Hušbauer měl udělat to, co se ve chvíli, kdy se soupeř řítí do šestnáctky, dělá: včas odhadnout, jestli míč může, nebo nemůže získat a na základě toho buď jít do souboje naplno, nebo do něj nejít vůbec.

        Mohlo se to úplně stejně pískat jako nepískat. Rozhodčí nemá ve zlomku sekundy nejmenší šanci takovou situaci posoudit stoprocentně.

        • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

          japhy     před 12 lety 17.09.2012 12:07 |  
          0 0

          Jak píšu, pro rozhodčího to asi vypadalo z jeho úhlu dost jasně. Jen mi vadí ten pád a kecy okolo. Kdyby Limberskej nepadal, normálně by kolem Hušbauera proběhl.

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      travel (přítel SN)     před 12 lety 17.09.2012 00:21 |  
      0 0

      Napsal jsem svůj názor v diskuzi u článku o přednášce university Slavie.Tak,abych se neopakoval,můj názor je stejný jako Navara.

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        bongor     před 12 lety 17.09.2012 07:43 |  
        0 0

        Já taky zcela souhlasím s Navarem.

  10. Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

    podol (přítel SN)     před 12 lety 17.09.2012 06:06 |  
    0 0

    Přiznávám,cítil jsem velké zadostiučinění.Rudoši prohráli,Plzeň byla
    lepší.Pokud byly nějaké sporné momenty,alespoň jim daly zažít pocit většiny ostatních mužstev v minulosti.Když měli "pod palcem"
    rozhodčí,FS i všechny komise.Ale vyčkejme ještě na ortely a hodnocení povolaných-FS.Jinak si ale nepřeji,aby "mafie"jednoho
    klubu byla vystřídána nějakou jinou.Úpadek českého fotbalu je
    způsoben také takovými praktikami.Podol

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      bongor     před 12 lety 17.09.2012 07:47 |  
      0 0

      jistě Podole,to si nepřejeme nikdo,ovšem pořád lepší Plzeň,která navíc u nás hraje o třídu lépe než ostatní,než desítky let protěžovaní rumuni.Ale pozor,tady ještě ten boj o ovládnutí zákulisí zuří plnou silou a bolševik se nevzdává,můžeme se ještě dočkat dalšího převratu.

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      doors     před 12 lety 17.09.2012 08:33 |  
      0 0

      Přesně tak, kdyby aspoň to nebylo tak okaté. Vždy jsou protěžovány TOP kluby, to je i venku, ale tady je takové hloupě viditelné...

    • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

      harry     před 12 lety 17.09.2012 09:44 |  
      0 0

      Mně spíš fascinuje jakou aféru z toho najednou dělá Sport a Idnes. na druhu stranu,čemu se divit - mluvčím Sparty je bývalý redaktor Sportu Kasík, Otava další bývalý "objektivní" sporťák je v představenstvu....
      Za mně tedy žádná lítost...

      • Re: U19: Slavia - Slovácko 2:0

        Jiri1     před 12 lety 17.09.2012 17:07 |  
        0 0

        Zdravim, vidite a uz je to tady Matejek byl do odvolani ostaven z rizeni mezinarodnich zapasu, alespon to tvrdi nejmenovany zdroj z rad prvoligovych rozhodcich, delegace dela UEFFA, pokud je to pravda, tak nebude tento tyden piskat pohar a misto nich budou nasazeni snad Svycarsti sudi. A to je to ceho se bojim nejvic, Sspartanske vedeni to bere jako osobni mstu , pry uz pred zapasem byli durazne kolegy Mateka upozorneni na mozne ovlivneni , pokud to bude piskat prave on, udajne chteli Kralovcce, snad tam mela byt i nejaka domluva klubu a tohle je prave dusledek.