Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

R. Hrubý je na stáži v Udine, O. Fotr podepsal smlouvu

Deník Sport dnes přinesl zprávu, že ofenzivní záložník Robert Hrubý, který nastupuje na podzim za dorost U19 a občas za juniorku, je na stáži v italském Udine. Ve stejný den Slavia zveřejnila, že uzavřela profesionální smlouvu s Oskarem Fotrem, který střílí branky za dorost U17.

Celý článek je k přečtení zde.

Ředitelka komunikace Soňa Nouzáková poskytla krátké vyjádření klubu: "Hráč má ve Slavii platnou smlouvu, dostal povolení ke stáži v Udine."

Robert Hrubý patří mezi největší slávistické talenty, pravidelně nastupuje za reprezentační výběry, momentálně patří věkem do kategorie U19 (ročník 1994). Pokud ze Slavie opravdu odejde, bude během krátké doby již třetím mládežnickým reprezentantem, který ze Slavie zmizí bez startu za A tým. V létě 2011, po MS U17 odešel do Janova brankář Lukáš Zima (ročník 1994), který byl ve Slavii dva roky na hostování z Hradce Králové. Později jej následoval také stoper Stefan Simič (ročník 1995), jeden z největších českých talentů na pozici obránce.

Pokud ze Slavie odejde i Robert Hrubý, bude to samozřejmě důvodem si klást otázky, zda vedení klubu opravdu záleží na budoucnosti Slavie, když opakovaně pouští své nejlepší hráče bez toho, aniž by si připsali starty za dospělý tým.

Dobrou zprávou naopak je, že si Slavia pojistila služby kanonýra Oskara Fotra, reprezentanta do 17 let a člena slávistického dorostu U17. Ten podepsal tříletou smlouvu, nejdelší, jaká je v jeho věku možná. "Rozhodli jsme se smlouvu s Oskarem podepsat, vidíme v něm velkou budoucnost. Patří k největším talentům, které hrají ve Slavii," řekl pro oficiální web manažer mládeže Karol Kisel. Oskar Fotr loni nastřílel za sezónu 52 branek, letos jich má na kontě již sedm.

"Doufám, že Slavii nezklamu a budu ji důvěru moci v budoucnosti oplatit. Jsem moc rád, že se mi naskytla taková příležitost v podobě profesionální smlouvy. Vím, že musím zůstat nohama na zemi a pokračovat v tvrdé práci. Chtěl bych si zahrát a na vlastní kůži poznat atmosféru, kterou vytváří slávističtí fanoušci. Je skvělé, že podporují tým, i když se tolik nedaří," řekl pro oficiální web mladý střelec.

Komentáře (102)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 13:03 |  
    0 0

    Zdravim, diky za info, dodam to co vim Ja, pokud hrac uspeje a bude pouzitelny chce on i jeho agent , aby ze Slavie odesel v co nejkratsi dobe. Prestupova castka bude minimalni........

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      denydzlSKS     před 12 lety 04.09.2012 13:07 |  
      0 0

      I já přidám své info..
      Můj zdroj tvrdí, že když na testech uspěje tak se bude jednat o jeho odchodu, pokud neuspěje, měl by u nás zůstat.. Cena se prý bude pohybovat v závislosti na jeho kvalitě a délce jeho současného kontraktu, ale nepřesáhne 20M.

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        Matysek     před 12 lety 04.09.2012 14:04 |  
        0 0

        Info co jsem slyšel přímo ze Slavie: Hrubý jede na testy do Udine, je to na zkušenou. Sám prý říkal, že se chce zkusit spíše srovnat s italskou špičkou, ale pokud uspěje tak tam zůstane. Cena se bude pohybovat v milionech.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      quelhar (admin)     před 12 lety 04.09.2012 13:14 |  
      0 0

      A ja pridam taky sve cerstve info - prestup by nemel byt tak horky, jak se jevi. Agent si chce udelat ocko, tak ho poslal na staz, Slavia nechce delat fory, tak ho pusti. Ale pry by to nemelo byt tak, ze by mel kluk hned prestupovat...

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 13:31 |  
        0 0

        Vaseinfo neni ak docela , podivejte se na hracovu smlouvu.

        • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

          quelhar (admin)     před 12 lety 04.09.2012 13:36 |  
          0 0

          Sice doma obvykle mivam dve az tri kopie smluv vsech hracu SKS, ale tuhle jsem jako na potvoru asi nekam zalozil, takze se na ni podivat nemuzu... :o(

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 14:29 |  
            0 0

            ..:-)))

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            no-nick     před 12 lety 04.09.2012 16:48 |  
            0 0

            Ho ho hooo:-) Je jasný, že někdo opravdu lze, když agent i my tvrdime něco jiného. Doufám že on. Můžeme si o záměrech a inteligenci myslet cokoliv, ale pokud chlapec přestup chtít bude, těžko je nejlepší možnost držet ho tu.

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            naplavnik     před 12 lety 05.09.2012 11:02 |  
            0 0

            :D i Vy brute!

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Clarinet     před 12 lety 04.09.2012 13:29 |  
      0 0

      Už je to tu zase. Rozvíří se spekulace - pan Jiří vylézá z nory.

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        marek018     před 12 lety 04.09.2012 13:47 |  
        0 0

        jaképak spekulace, quelhar vyloví doma kopii Hrubého smlouvy a vše se vyjasní :-) :-)

        jinak to vypadá tradičně na super one-man show agenta. Ubohost, jak hráče používají.

        • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

          Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 13:59 |  
          0 0

          Vy jste jeste neemigroval,nemam potrebu se vyjadrovat ke vsemu tot vse, mam urcite preference, snad bych jen pripomenul hity redakce a jejich pratel z minuleho tydne , mame skvelou efektivitu zakonceni , jsmestrelecky nadprumerni neb uz jsme jinde nez loni, jsme proste jednicky , asi tak....

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            marek018     před 12 lety 04.09.2012 14:10 |  
            0 0

            já mám taky jisté preference a mezi ně vy a vaše příspěvky opravdu nepatříte, protože máte blbé reference, pardon.

            • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

              Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 14:23 |  
              0 0

              Pak radim jedine , necete je a popravde nejak m iunika smys lVasi reakce, ktera s Vami nemela nic spolecneho, ale tyhle utajene hy,kdy potichu mizi hraci za drobne uz z dorostu opravdu miluji.

            • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 14:30 |  
              0 0

              tady je nekdo velky suvenyr..:)

              • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

                subHuman     před 12 lety 04.09.2012 15:33 |  
                0 0

                suterén...

                • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

                  marek018     před 12 lety 04.09.2012 15:40 |  
                  0 0

                  ona pointa zůstává zachována i tak :-)

                • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

                  bongor     před 12 lety 04.09.2012 18:09 |  
                  0 0

                  submit

                • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

                  martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 21:41 |  
                  0 0

                  nebo..:)

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Markus     před 12 lety 05.09.2012 07:55 |  
      0 0

      A já to považuji za další dobrý signál špičkové výchovy mladých hráčů u nás. Z odchodu bych tragedii nedělal, naopak je to pro nás reklama. Potřebujeme podporu hráčských agentů i budovat spolupráci s bohatými evropskými kluby. Nemluvě o motivaci pro další mladé hráče, kterou tak dostávají. Každý může ve Slavii vyrůst a prosadit se.

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        sasky     před 12 lety 05.09.2012 08:30 |  
        0 0

        ??? To bylo míněno vážně? "Podporu" hráčských agentů u hráčů v 16, 17 letech opravdu český fotbal nepotřebuje. Naopak vidím agenty u mládeže jako největší zlo sportu. "Budovat spolupráci s bohatými evropskými kluby" - trochu jednostranná spolupráce, nemyslíte? Vykrádání talentů za směšné částky. Přesně takhle zapadly spousty hokejistů i fotbalistů - brzy utekli do zahraničí s vidinou rychlého zbohatnutí a dojeli na to. Nicméně nejsem zastánce nějakého plošného nařízení, je to hodně otázka komunikace mezi trenéry klubu (případně vedením klubu) a hráčem. Bohužel agenti našeptávači mávají před klukem (což hráč v 16, 17 je) svazkem bankovek a to je větší lákadlo.

        • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

          Markus     před 12 lety 05.09.2012 10:15 |  
          0 0

          Spolupráce klubu a agentů může být výhodná pro obě strany, nemusí to být vykrádání. Agenti mají prostředky, ať do klubů investují. Útěků talentů a následného zmaru se nebojím, ano, pár jich šlo příkladem a budiž do odstrašujícím příkladem ostatním, ale mnoho jiných se jich dokázalo prosadit, už věděli, jak a na co se připravit, aby měli větší šance. Slavia není světový klub, kde by i ti největší talenti plánovali zůstat celou kariéru. V posledních letech jsme navíc mladým hráčům moc šancí v A-týmu nedali, ti odešli jinam a tam se prosadili. Proto jsem rád, že nově už jim větší šanci dáváme a kdo o ní bude dostatečně bojovat, dostane jí.

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            quelhar (admin)     před 12 lety 05.09.2012 10:44 |  
            0 0

            Je spis filozoficka otazka, jestli je spravne, ze agenti jsou tim subjektem, ktery na fotbale vydelava nejvic a pritom maji nejmensi zodpovednost. V dobe, kdy jsou kluby po usi zadluzene a neni vyjimkou ze hracum ani nedokazou platit (ti tak casto penez taky nemaji zrovna na rozdavani), tak agenti neustale profituji a pomalu nastava doba, kdy zacinaji vlastnit podil hracskych prav, protoze si klub nemuze dovolit poridit hrace "celeho".
            Stejne jako ostatnim, i mi prijde vliv agentu na cely fotbal jako neprimerene velky (mozna ne v ramci nejvetsich klubu, ale v malem ceskem rybnicku rozhodne ano).

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            slamacek (přítel SN)     před 12 lety 05.09.2012 10:47 |  
            0 0

            muzes prosim te uvest ty hrace kterym se povedlo v zahranici se prosadit? ja vim jen o dvou (Plasil a D. Jarolim). jinak ty kluci kam odesli tak bud uplne zapadli a nebo litaj po hostovanich s nejistou budoucnosti.

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            sasky     před 12 lety 05.09.2012 12:29 |  
            0 0

            Ano, spolupráce by mohla být výhodná. Ale pouze v případě, že by se agentům dalo věřit (suplovali by tak skautingové oddělení, ale zároveň by byli schopni hráče nechat vyhrát do dospělého věku a ne se z něj snažit urvat kačky hned jak dvakrát trefí branku). Dneska to spíš funguje, tak jak jsem naznačil. Agent domluví "bombastický" přestup, shrábne provizi, část jí rozpustí tomu, kdo ze strany nového klubu přestup umožnil a hráčova budoucnost je každému šumák. Uvědomme si, že bohtaší kluby mohou mít na jeden post v akademiích třeba 5 hráčů, náklady jsou pro ně zanedbatelné. Jak říkám, nešel bych cestou zákazu přestupů a podobných restrikcí, ale klub musí hráči dávat nějakou perspektivu, komunikovat aktivně s hráči, rodiči i těmi agenty a vychovat si všechny tyto lidi, nejen hráče. Samozřejmě občas někdo odejde, ale věřím tomu, že většina z těch co odejdou se do špičky nikdy nedostane. Hráč se totiž naplno většinou ukáže až v dospělosti.

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        Barra     před 12 lety 05.09.2012 14:43 |  
        0 0

        Dovolují si v této diskuzi poznamenat, že dle pravidel FIFA je transfer hráče, kterému je míň než 18 let jen povolen, za podmínku že následuje svou rodinu do zahraničí. Tedy otec/matka musí se odstěhovat kvůli práci. Je jasné, že zkušený agent napřed sežene napřed práci rodičům/otci, a až pak se řeší transfer syna. Nicméně, je to první pojistka k tomu, aby se přechod hráčů mladších než 18 let alespoň nějak reglementoval.
        Tento hráč musí také povinně pokračovat ve školní výuce a to až do doby, až dosáhne minimum věk, aby mohl být zaměstnán (v zemích EU 18 let).
        Dále musí klub, kam tento hráč přejde, původnímu klubu uhradit náklady spojené s jeho sportovní výchovou (a tady se bere jako hranice 23 let). I když hráči tedy skončila smlouva, i tak musí klub, kde vyrostl dostat náhradu za investované peníze.

        Osobně přechod mladých hráčů do zahraničí ale za dobrý signál nepovažuji. Je to snad pro Slavii reklama, ale nic víc. Nevidím v tom žádnou spolupráci s ´bohatými evropskými kluby´, právě naopak. Jde o jednostranný obchod, z kterého zbohatnou jen agenti. Pro bohaté kluby ze západní Evropy, ale také z Ruska (viz Petrohrad) je to nejsnadnější cesta jak získat co nejvíc mladých potencionálních talentů – však z těch desítek mladíku snad nějaká ta nová hvězda vstane. A co ten zbytek? Kde budou tito hráči stát, až ten bohatý klub po 2, 3 letech usoudí, že dále do nich investovat jsou ztracené peníze? Kolik dobrých talentovaných kluků tím můžou být ztracení pro další fotbal?

        Je klub jako Real Madrid například bohatý, když má dluh, který přesahuje 10 miliard korun? Dle běžných pravidel by tento klub už neměl dostat licenci, ale to teď nechme stranou. A co Chelsea a Ambramovič? A jiné příklady se najdou snadně.

        Nemůžu si pomoci, ale obchod s mladými hráči kde se spekuluje na možný zisk, který by tento hráč v budoucnosti mohl vynést, mi připomíná moderní otrokářství – tím více protože tady mluvíme ve věku 16, 17 letech o dětech.

        A ještě poslední poznámka co se týká příkladu Matěj Vydra. V 18 letech z Baníku za 100 mil kč do Udinese – kde za celou sezónu 2010/2011 jen ve dvou zápasech střídal (v následující sezóně byl vážně zraněn). Typický příklad hráče, kterého si ´bohatý klub´ může pořídit, ale který si tím sám pozastavil svou karieru. Teď hraje za Watford v druhé anglické lize. Myslím, že je celkem jasné kde má větší radost ze hry.

  2. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    JS (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 13:05 |  
    0 0

    Myslím si, že vím, jestli je lepší dostat pár milionů za nadějného dorostence a zároveň je tratit na platech takových hráčů, jako je Frejlach, Vlček, Jarolím, anebo radši povyházet tyto přeceněné přestárlé hráče s nulovou perspektivou. Vedení si přece musí uvědomovat, že pokud hráče jako je Hrubý úspěšně začlení do A-týmu a on sám projde mládežnickými výběry atd atd, tak za něj dostanou za pár let mnohonásobně více!

    Takže je na místě si klást otázku, jestli náhodou někdo ze Slavie zas jen nevysává prachy, a perspektivu do budoucna ani nechce vidět, protože on sám už by k těmto financím za pár let přístup mít nemusel.

    Nehledě na to, že ten hráč se tam neprosadí. V poslední době se neprosadil žádný z dorostenců, co odcházel do ciziny. Jen tak namátkou: Sokolík, Zima, Petr... Ten, co byl v Interu.. No prostě pro toho hráče je to karierní sebevražda. A stejně tam ty puberťáci furt lezou! A to agenti pořád melou o tom, že pouštět hráče do ciziny brzo je nesmysl. Úplně slyším Pasku. Pak je tam stejně střelej za ty procenta. *sick*

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      JS (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 13:05 |  
      0 0

      a jen tak mimochodem - já myslel, že přestupové okno v Evropě je zavřené!!!

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 13:10 |  
        0 0

        V jeho pripade se to da celkem uspesne obejit, takze kdyz uspeje zitra uz tady byt nemusi, 20 mega, pane kolego nenechte sevysmat Udine za podobne hrace dalo pokud vim nanejvys polovinu, snad tam mozna byla jedna vyjimka, spis se to snazilo nejk ochcat, abynemuseli platit nic.

        • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

          Barra     před 12 lety 04.09.2012 15:33 |  
          0 0

          To je s prominutím odpověď, která vůbec neodpovídá na předchozí poznámku. I v Itálii je přestupní termín určen mezi 1 červencem a 31 srpnem.
          Takže jestli tvrdíte ´že v jeho případě se to dá celkem úspěšně obejít´, tak prosím také o vysvětlení jak.
          Pochopil jsem, že znáte jeho smlouvu u Slavie. Má statut amatéra? Jestli ano, tak se nic nemusí ´úspěšně obejít´, jinak prosím o vysvětlení.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 13:12 |  
      0 0

      A až se tam neprosadí, bude mu chybět herní praxe a sebevědomí, tak se třeba vrátí, aby se pokusil restartovat kariéru. Nechápu to jak ze strany Slavie, tak ze strany toho kluka...

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      bongor     před 12 lety 04.09.2012 18:14 |  
      0 0

      Dá se s Tebou jinak souhlasit,hlavně to šmelení s mlaďochy je docela svinstvo,když víme,že se tam na 95% stejně nechytí a zkazí jim to budoucnost.Ale ke Standovi bychom se měli chovat jako k člověku,který pro Slavii hodně udělal,hlavně to postavení spolu s Frejlachem je trochu drsné.Já bych řek,že takových Standů si musíme vážit,jak si zaslouží

  3. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    Elanius     před 12 lety 04.09.2012 13:21 |  
    0 0

    Zaprve hrac jeste nikam neprestoupil, takze bych nepanikaril. A za druhe - s tim novym Rosickym bych to zase tak dramaticky nevidel, tech uz bylo spoustu a nic z toho.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 13:28 |  
      0 0

      Pane kolego, nejde o blazneni , majitel klubu si casto stezuje na neobjektivitu fandu Slavie , po snad docasne likvidaci fora na Slavii je toto misto jedine , kde nekterym lidem z tiskoveho oddeleni nekvete psenka a musi se snazit alespon nejak reagovat. Takze neblaznime, ale predvidame, ano takova hvezda by to zatim asi byt nemela a propo muzeme to vedet,kdyz nedostal poradnou sanci a v tymu se prohaneji temer ctyricatnici Vlcek, Hubacek a Jarolim.

  4. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    subHuman     před 12 lety 04.09.2012 13:32 |  
    0 0

    Já všem doporučuji, aby se na Hrubého došli někdy podívat, už jsem tu o něm psal několikrát.

    Zatím není důvod k panice, pokud ale zmizí za hranicemi, bude silná vlna kritiky nutná, takových hráčů u nás moc neběhá a za 2 roky může táhnout zálohu áčka...

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Elanius     před 12 lety 04.09.2012 14:20 |  
      0 0

      Jedna vec je jake podava vykony v juniorskem fotbale, ale zalezi hodne na zvladnuti prechodu do dospele souteze, nemalo hracu s tim ma problemy.

      Nemluve o hracove psychice, zda takovou roli tahouna muzstva je schopen unest. Jako pripad ze vsech nejvarovnejsi me napada Jan Simak, taky "novy Rosicky", ktery dneska neubeha polocas za Taborsko ...

      Cimz rozhodne nechci rict, ze by hrac mel odejit nebo ze by ho nebyla skoda. Jen nesouhlasim s ocekavanim, ze by za 2 roky tahnul Acko.

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        subHuman     před 12 lety 04.09.2012 15:34 |  
        0 0

        A proč by nemohl, když může Krejčí ve spartě...

        • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

          bongor     před 12 lety 04.09.2012 18:19 |  
          0 0

          Krejčího jsem si prohlédl,byl jsem zvědav,co je to za hvězdu.Není,je to pouze dobrý běžec,kdyby postavili Usaina,tak by byl rychlejší.
          myslím,že kdyby nehrál u rumuna,tak po něm ani pes neštěkne.

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            Barra     před 12 lety 04.09.2012 18:32 |  
            0 0

            Tak Usain by byl určitě rychlejší, otázka je jestli by v běhu nezapoměl na míč a uměl s ním něco udělat. I když to nerad přiznávám, vůbec by mi nevadilo mít hráče á la Krejčí v týmu.

            • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

              janko (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 20:37 |  
              0 0

              Mame Tusjaka, dle meho prinejmensim stejny level neli lepsi jako ta superstar od rudy bidy. Jen za sebou nema ten zastup medialnich m***, ktery by z neho tu superstar udelali...

              • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

                Barra     před 12 lety 04.09.2012 22:25 |  
                0 0

                A Luboš také neodehrál minulou sezónu v prvním mužstvu celkem 1885 minut jako Krejčí, ale jen přesně 250… A tady nemůžeme házet kámen na Slavii, že nedostal šanci, vzhledem k tomu že od ledna 2012 hostoval v Žižkově, kde také celkem odehrál jen 246 min nebo v přepočtu 4 celé zápasy.
                Abychom si dobře rozuměli, budu ten poslední, který by kvality Luboše Tusjaka zhazoval. Dostává teď svou šanci a jsem si jistý, že tuto příležitost využije, aby dokázal co v něm je. A že má svou perspektivu, je celkem jasné. Nemusí mi jako hráč být sympatický ani mužstvo, za které hraje, abych nemohl být objektivní a nezatracovat Krejčího jen pro to, že nosí rudý dres.
                Ale je to můj názor.

  5. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 13:47 |  
    0 0

    já bych zavedl nějaké pravidlo, že takhle mladý hráč musí odehrát minimálně 5 zápasů za A-tým, než přestoupí do zahraničí. Těmhle zahraničním týmům je jedno jestli zabijou talent nějakýho čecha, prostě ho zkusej a když to nevíjde, tak ho odepíšou.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 13:52 |  
      0 0

      btw, klidně bych ho tam poslal na rok, na dva na hostování a kdyby nastoupil za áčko, tak by nám Udine muselo ještě doplácet nějaké miliony. Stejně jako to bylo u Krasniqiho.

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        Hajens     před 12 lety 04.09.2012 14:10 |  
        0 0

        IMHO...kde je vůbec konec Krasniqiho? Od nás šel do MB, ale jejich of. web o něm nic neví a např. transfermarkt taky ne.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      marek018     před 12 lety 04.09.2012 14:00 |  
      0 0

      jj, tohle se mi taky zdá rozumné, prostě povinných xy zápasů za A tým, protože je to pořád ještě člověk, ne kus masa. Pak je z toho nešťastný, ale agent plesá. Přestupuje z klubu do klubu, všude chtějí oživit dávný talent a agent se raduje z % na účtu.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      bongor     před 12 lety 04.09.2012 18:22 |  
      0 0

      To pravidlo bych taky uvítal,ale muselo by to být podstatně delší než 5 zápasů.Tenhle obchod s bílým masem je hodně nechutný.Ti kluci mají radost,tatínek má radost,i někteří kamarádi.Jen náš fotbal tím trpí.Schválně si udělejte přehled ,kolik našich hráčů v současnosti hraje ve špičkových klubech.A zapláčete,když to srovnáte s kteroukoliv zemí.

  6. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 14:22 |  
    0 0

    Já chápu že záleží hlavně na něm, ale podívejte se třeba na Krejčího ze Sparty, ještě jako dorostenec, který neměl ani jeden start za A-tým, měl cenu malou. Potom dostal šanci v áčku, a jeho cena se teď pohybuje okolo 4 mega EUR. Nebo třeba Petrák, ten od té doby co dostal šanci v áčku, tak na post DZ nikoho nepustil, stejný osud věštím i Zmrhalovi, nebo Tusjakovi. Taky se o nich nikdy moc mimo Slavii nevědělo, ale zatím chytili svojí šanci za pačesy a věřím, že se pomalu začnou prosazovat a budou stálými členy základní sestavy. Párkrát jsem se byl letos podívat na dorostu i juniorce, a nevidím důvod proč by příští sezónu nemohl hrát v základu i Robert Hrubý (třeba na postu Karola Kisela, kterému bude už 36 let). Potenciál na to určitě má.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      subHuman     před 12 lety 04.09.2012 15:43 |  
      0 0

      Přesně tak, vyjmenoval jste dobré příklady.

      Pořád jsme poslouchali, jak se bude sázet na odchovance, jak chceme budovat perspektivní mladý tým a ustálit sestavu, ty nejlepší pak prodávat výhodně do zahraničí... Pokud by měl ale každý z nadějných hráčů z naší líhně zmizet za hranicemi ještě předtím, než vůbec nakoukne do prvního mužstva, bylo by asi něco špatně...

  7. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    jahodove_pyre     před 12 lety 04.09.2012 14:29 |  
    0 0

    Me by spis zajimalo, jak je to u hrace, zda podlehl agenstkemu mameni.
    Preci jenom napr. konretne Zmrhal nedavno prohlasil neco ve smyslu, ze si splnil sen kdyz zacal trenovat a nasledne nastoupil za Slavii !! To je skvelej postoj.
    Tihle typci jsou odmalicka ziveni predstavou, ze vyrostou ve hvezdu formatu Pavla Nedveda, ale nikdo se nezabyva postupnym budovanim jeho kariery.
    V tehlech letech jsou nejzranitelnejsi a divim se, ze jeho rodice nezakroci a nenechaj ho vydrit se v Acku, pak se teprve uvidi, jestli na to ma.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Matysek     před 12 lety 04.09.2012 15:17 |  
      0 0

      Splnil sen, hodně těhle kluků by to řeklo i kdyby nastoupilo za Zlín, Jablonec nebo Jihlavu...

      Není to tak dlouho co jedna dlouholetá slávistka přestoupila pres teplice do Sparty a je vyfocena s vlajkou rudejch, jak ji líbá...

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        bongor     před 12 lety 04.09.2012 18:26 |  
        0 0

        Fuj tajbl.

  8. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    spino     před 12 lety 04.09.2012 15:09 |  
    0 0

    Dnešním dnem končí moje trpělivost s funkčností webových stránek. Na diskuzi si klidně počkám, ale je opravdu tak těžké naťukat tam soupisky a zápasy mládežnických družstev? Administrátoři buďto pracují zadarmo (čemuž bych se nedivil), nebo jim to je (společně s vedením) úplně jedno.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.09.2012 15:15 |  
      0 0

      Končí trpělivost? To by mne zajímalo, jak to tiskové oddělení Slavie pocítí.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      marek018     před 12 lety 04.09.2012 15:23 |  
      0 0

      mně by spíš zajímalo, jestli se vůbec diskuse má někdy rozjet, nebo bude trvale mimo.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 16:06 |  
      0 0

      Tak z této zprávy se paní Nouzáková i Býček s Rajmanem sesypou... :-))))

      • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

        PetCC     před 12 lety 04.09.2012 18:24 |  
        0 0

        No hlavně se z toho sesypu já, protože já jsem tu pak nucen číst šílený diskuze vyhnanců z oficiálního webu! :-)

        • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

          Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 23:50 |  
          0 0

          neboj, už brzy (snad) zmizíme na své. Ale toho pitomce, co si tady říká spino a tam má asi 11 nicků, byste si tu mohli nechat :-))

          • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

            Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 23:54 |  
            0 0

            Pardon, není to pitomec, ale pacient...

  9. Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

    quelhar (admin)     před 12 lety 04.09.2012 15:32 |  
    0 0

    Rad bych upozornil na aktualizaci informace - nejedna se o testy (ve smyslu, v jakem chodi na testy hraci pred pripadnym prestupem) ale o staz.

  10. Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

    vlchan     před 12 lety 04.09.2012 15:38 |  
    0 0

    Veškeré rozčilování, odsuzování atd. je nemístné. Žijeme ve svobodné zemi v Evropě a každý může žít a pracovat (neodporujeli to smlouvám, řádům a zákonům) kde si přeje. Názory např. na pět odehraných zápasů za A tým jsou naprosto zcestné a velice podobné komančovským řádům kdy o všem ohledně vrcholového sportu rozhodovalo jejich UV. (např. odchod hokejisty Jiříka na sklonku kariéry do NHL). Chceli tento hoch někam odejít a máli díky jeho mládí podporu rodiny nadá se nic dělat. Vše záleží na smlouvě, řádech a zákonech. My mu můžeme popřát mnoho úspěchu a po vedení informaci proč kvalitní hráč není zajištěn před podobnými odchody a to jak právnicky tak materiálně.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      lassiter     před 12 lety 04.09.2012 15:46 |  
      0 0

      Souhlas. Je to věc jeho a jeho rodičů. Zajištěn být nemusí právě z tohoto důvodu, smlouva je vždy o dvou či více lidech. Pokud si rodiče třináctiletýho kluka vysní, že v osmnácti ten kluk zajistí sebe i je, pak s tím jde těžko něco udělat. Klub s nima musí nějak pracovat a já myslim, že se to Slavii celkem daří. Těch kluků, co takhle odchází, není zas tolik. Zima i Simic byly trochu specifické případy.

    • Re: Robert Hrubý je na testech v Udine

      bongor     před 12 lety 04.09.2012 18:31 |  
      0 0

      Jistě,ale tady nikdo nechce,aby to zakazoval ÚV ČSSD,nebo ODS,ale aby to bylo dáno nějakými fotbalovými řády a to především ve prospěch těch mlaďochů a ve prospěch našeho fotbalu.Když to takhle bude pokračovat,tak za chvíli bude na kaprligu chodit sto diváků.Těch pár zbylých fotbalistů budou totiž nemehla nebo důchodci.ostatní se budou marně snažit prorazit na západě a pak se na to vykašlou a půjdou prodávat plyn nebo elektřinu.

    • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

      Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 15:56 |  
      0 0

      Hrubý je novej Rosický, kdežto Fotr bude novej Necid. Nevim jak ty, Vosel, ale já radši Necida

      • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

        spino     před 12 lety 04.09.2012 15:59 |  
        0 0

        A já bych radši, kdyby jsi už nereagoval na moje příspěvky, protože placáš hovna. Moje příspěvky také někdy nejsou úplně duchapřítomné, jenže většinu z nich myslím s nadsázkou, zatímco ty jseš úplně mimo.

        • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

          Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 16:04 |  
          0 0

          "Moje příspěvky také někdy nejsou úplně duchapřítomné" :-)))))))))))))))))))) NĚKDY???

    • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

      Barra     před 12 lety 04.09.2012 16:05 |  
      0 0

      spino, zase v tom hledáš nějakou konspirační teorii?

      • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

        spino     před 12 lety 04.09.2012 16:15 |  
        0 0

        U kolika hráčů jsme se dozvěděli, že dostali profesionální smlouvy? Najednou má odejít talent do Udine a čirou náhodou se objeví článek o podepsání talenta Fotra a jako druhořadou zprávou je zmíněno, že Hrubý možná odejde.

        • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

          Gino     před 12 lety 04.09.2012 16:17 |  
          0 0

          Hrubý MOŽNÁ odejde, Tusjak taky možná odejde a Zmrhal, světe div se, odejde určitě, nejen možná!.... Ba co víc, nejspíš odejdou asi fakt všichni. Někdy. Hrubý je na stáži, člověče! Zkouší jaké to je v jiném klubu, nic víc, nic míň. A je to rozhodně dobře.

        • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

          Barra     před 12 lety 04.09.2012 16:32 |  
          0 0

          Tak Robert Hrubý padá pod agenturu ESAM, kde je pod kontraktem. Logický tedy má smlouvu s Slavii. U Esamu se cítí dobře, viz jeho vyjádření na stránkách www.iesam.cz :

          „Pan Müller je ten nejlepší agent, kterého může mladý fotbalista mít, protože mi poskytuje absolutní péči. Jedná se mnou na stejné úrovni jako s jinými svými hráči, říká mi všechno na rovinu a ani já se nebojím mu říct, co si myslím. Když něco potřebuju, zavolám mu a přijede mi pomoct. Mám ho rád, beru ho jako svého druhého tátu.“ ROBERT HRUBÝ

          Jo, a má tam slavistické kolegy, jako Karolka, Čontu, Martina Juhara, také Necid a Čmovš jsou tam doma.

          Takže škoda pro nás, možná, ale jestli nějaký hráč má pocit, že musí změnit prostředí nebo že Slavia je pro něho malá, tak buď můžeme čekat, až mu vyprší smlouva a pak mu zamávat a popřát mnoha štěstí - anebo před koncem smlouvy prodat a alespoň něco inkasovat. Mimochodem, kdo by nesledovat radu svého druhého otce, když ten ho přesvěčí jak moc Udinese něho stojí...

          Jak ale více krát řečeno, je tam na stáži - a dále jsou přestupové termíny uzavřené. Takže tak horké to zas nebude, předpokládám.

  11. Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 15:57 |  
    0 0

    OT: Vedení Slavie podepsalo profesionální smlouvu s talentovaným útočníkem Slavie U17 Oskarem Fotrem.

    Divím se, že tu smlouvu neměl už dříve. Chápu že po tom co tu bylo 80 hráčů pod smlouvou se každá další musím řádně promyslet, ale hráč, který si dal v minulé sezóně tuším přes 50 gólů a v předminulé byl také střelecky velmi aktivní, by měl mí smlouvu už tak 2-3 roky. Ale jinak dobrý krok od vedení. Aspoň nám nepláchne zadarmo.

    • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

      Gino     před 12 lety 04.09.2012 16:05 |  
      0 0

      Já to chápu tak, že smlouvu dostal hned jak to bylo možné - nezapomeň, že se jasně specifikuje, že již jde o profesionální smlouvu a že je mu 17 let.

  12. Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

    Gino     před 12 lety 04.09.2012 16:09 |  
    0 0

    BTW: neviděl jsem ho hrát, ale pokud je to takovej supertalent, jaktože se ještě neobjevil v áčku a za juniorku naskočil jen když bylo potřeba? Vždyť už mu bude 19.

  13. Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

    podol (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 16:17 |  
    0 0

    Vzpomenu si na mnohokráte omílané fráze vedení o spoléhání se
    na vlastní odchovance,na práci s mládeží,na vyrovnaný rozpočet.Pokud odejde Robert Hrubý,bude to jen potvrzení
    toho,že Slávii záleží jen na okamžitém zisku,třeba minimálního,před nějakou perspektivou.Nejde o kladení administrativních překážek pro jeho odchod.Podstatné bude,že on sám a jeho rodina budou chtít,neboť ve Slávii nevidí svou perspektivu.Samozřejmě nelze ze dne na den postavit do GL
    mužstvo z dorostenců a juniorů.Je to možné ve vhodně postaveném týmu s osou zkušených doplněných nadějnými
    mlaďochy.A nejsem přesvědčen o tom,že to děláme optimálně v rámci našich možností.
    A nejde jen o vlastní odchovance.Získávat talenty z ostatních
    mužstev,z domova i z ciziny,zapracovat je do mužstva a třeba
    potom je i přestupem zpeněžit.Je to dnes nejjistější možnost
    financování chodu klubu,když hlavního sponzora Slávia
    nemůže najít.I ten "rudoch"má dnes minimálně 3 hráče,které
    může v zimě prodat za částku rovnající ročnímu rozpočtu Slávie.Kolik takových máme my?Po několikaletém slibování
    o vlastních odchovancích,práci s mládeží,vyhledávání talentů,práce sportovního úseku,nezbývá jen konstatovat,že něco
    se ve Slávii dělá pořád špatně.Podol

    • Re: Robert Hrubý je na stáži v Udine

      bongor     před 12 lety 04.09.2012 18:40 |  
      0 0

      Máš pravdu.Mužstvo je třeba omlazovat pomalu a s rozmyslem.
      Právě i s ohledem na starší hráče,kteří ještě mají dobrou výkonnost a je škoda se jich zbavovat,ale především s tím úmyslem,že se ti mladí kluci mohou stále ještě od starších něco naučit.
      Fakt je,že dokud se u nás nezvedne ekonomika,bude to se vším i s fotbalem pořád horší.

  14. Re: R. Hrubý je na stáži v Udine, O. Fotr podepsal smlouvu

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 18:15 |  
    0 0

    jak už tady někdo psal, přestupové období v Itálii skončilo 1.září. Kdyby ho Udine tolik chtělo, tak by ho koupily ještě před koncem přestupového období. Takhle to spíš vypadá na akci agenta, který chce aby si jeho klient zkusil konfrontaci se stejně starými hráči v zahraničí. Kdyby nakonec na té stáži uspěl, tak by přestoupil až 1.ledna

    • Re: R. Hrubý je na stáži v Udine, O. Fotr podepsal smlouvu

      bongor     před 12 lety 04.09.2012 21:16 |  
      0 0

      V první dekádě 20. století byla Slavia neoficiálně považována za jeden z nejlepších fotbalových klubů kontinentální Evropy. V této souvislosti stojí za zmínku některé z výsledků jejích mezinárodních utkání v této době: 1901 - Racing Club Paris 8:0, 1903 - Budapesti TC 12:0, Rapid Vídeň 14:1, 1905 - Southampton FC 4:0, 1906 - Celtic Glasgow 3:3, Bayern Mnichov 13:0, 1908 - Middlesborough FC 3:2.

      Tohle všichni určitě známe,ale je dobré si občas připomenout,že jsme nikdy nebyli žádná ořezávátka.Ani komunisti nás nezničili,takže doufáme v lepší příští,ale brzy.

  15. Re: R. Hrubý je na stáži v Udine, O. Fotr podepsal smlouvu

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 23:24 |  
    0 0

    OT:psal sem panu Býčkovi ohledně funkčnosti webu a přišla mi tato odpověď : Dobrý den, přesné datum známé není, jsou však známé fáze vývoje - součásný vývoj fáze 2 bude ukončen do konce září. Konkrétně diskuze, které fanoušky nejvíce zajímají, by měly být spuštěné 19. září. Pak budou následovat

    další fáze s drobnými úpravami. Přesné datum není známé především proto, že web chceme neustále vylepšovat tak, aby opravdu patřil k tomu nejlepšímu. Je mi jasné, že současná podoba webu není optimální, ale teď nadchází období, kdy se to bude jen zlepšovat. Díky moc za trpělivost, Michal B

    • Re: R. Hrubý je na stáži v Udine, O. Fotr podepsal smlouvu

      Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 23:48 |  
      0 0

      já si klidně počkám, život mě naučil, že ty nejlepší věci si člověk zkrátka musí vystát ve frontě

    • Re: R. Hrubý je na stáži v Udine, O. Fotr podepsal smlouvu

      Matysek     před 12 lety 05.09.2012 00:11 |  
      0 0

      Nechci být kritikem práce, které zas tolik nerozumím, ale kdyby moji kamarádi co tento obor dělají na poměrně vysoké úrovni, pracovali na jedné zakázce tak svižně a bez deadlinů jako tvůrci webu Slavie, asi by umřeli hlady...

  16. Nový Rosický?

    tantalos     před 12 lety 05.09.2012 11:20 |  
    0 0

    Myšlenka, že by měl talentovaný fotbalista odejít takhle brzy, mě samozřejmě štve. Ale dřív než se rozzuřím, by mě zajímaly odpovědi na několik otázek.
    1. Je Hrubý opravdu nový Rosický? Nebo je to jen reklamní trik těch, kdo ho chtějí prodat? Zažil jsem už příchod několika nových Frantů Veselých, ale kupodivu Franta zůstal jenom jeden. Pár startů - ale ne pravidelných -, a jeden gól za dorosteneckou reprezentaci ještě nic neznamená. Navíc středopolaři nejsou vzácné zboží.
    2. Patří Hrubý opravdu Slavii? Za jakých podmínek přišel? Pokud se nemýlím, byl tu dlouho na hostování už jako "výrazný talent". Může s ním Slavia "volně obchodovat"? Nebo jsme na něj získali jen omezená práva?
    3. Má zdravý rozum? Tohle bývá velmi složitý problém. Rodiče, agenti a bůhvíkdo další takového kluka přesvědčují, že se vyrovná Messimu. Pokud opravdu takový kluk zblbne, mohlo by být výhodnější se ho zbavit co nejdřív.
    4. Je stoprocentně zdravý? Za Proška prý Italové nabízeli šest melounů. teď by mohlo vedení Slavie litovat, že ho neprodali.
    5. Koho by měl ve Slavii nahradit? Zmrhala, Koreše, Hurku? Petráka?
    Neznám na tyto otázky odpovědi. Proto bych se zdržel předčasných emocí.

    • Re: Nový Rosický?

      Jiri1     před 12 lety 05.09.2012 11:35 |  
      0 0

      Zdravim,jste hodne konkretni, ale jedno nezminujete Tantale, ze to bylo prave toto vedeni, ktere usty Rebicka, Platila, Kuseho i Drzmiska neustale prohlasuje, jak bude stavet na vlastnich hracich. A pak uzavre naprosto nesmyslne smlouvy , nebo pro jistotu neuzavre zadnou.
      Co je jeste hloupejsi, je ze se zase v Edenu zacinaji objevovat stare firmy typu Pasky a pod., ktere maji velky vliv na vyvoj kadru a to nejen acka. Talentovani hraci jineho agenta v tomto pripade Mulera pak maji smulu a to nejen u nas..........
      Mohl by nam nekdo vysvetlit slovo staz v rozehrane sezone, kdy v becku ani v dorostech bezi souteze a treneri si casto musi vypomahat. Proc se proste nenapise, ze hrac i agent shani nove angazma a ze Slavia treba hrace az tolik nechce
      A snad jen na zaver, vsichni vzpominame na ksefty, kere nekteri bafici z takto zapomenutych hracu maji a nejde jen o Slavii, prikladem muze byt treba odvolani Soukupa, ktere prave resilo neco podobneho i stav A tymu.

      • Re: Nový Rosický?

        tantalos     před 12 lety 05.09.2012 11:49 |  
        0 0

        Myslím, Jiří, že se naše názory v podstatě shodují. Nemyslím si, že by naši bafíci fotbalu moc rozuměli a že by měli čisté ruce.
        Bohužel se opravdu zdá, že Rada podléhá různým vlivům zvenčí. Na druhé straně se mi ale líbí, že hráči jako Tusjak a Zmrhal šanci dostali a ukázali, že na ligu mají.
        Píšete ale: "Proc se proste nenapise, ze hrac i agent shani nove angazma a ze Slavia treba hrace az tolik nechce..." Na druhé straně který dobrý obchodník by tohle napsal.
        Český fotbal opravdu není zrovna férová záležitost. Ale na co jiného má člověk chodit a užít si pár emocí?

        • Re: Nový Rosický?

          Jiri1     před 12 lety 05.09.2012 11:55 |  
          0 0

          Ano, bohuzel mate pravdu, nas fotbal je proste se vsemi jeho kseftiky nas fotbal a Slavia je jen jedna.

    • Re: Nový Rosický?

      quelhar (admin)     před 12 lety 05.09.2012 11:49 |  
      0 0

      Netroufam si odpovedet na vsechny otazky, ale aspon ad 1 - to je samozrejme v tuto chvili nesmysl, Rosicky hral v osmnacti za acko Sparty, hral v LM, ve dvaceti byl v repre. S Rosickym je podoba maximalne v tom, ze Hruby hraje stejnou pozici.
      ad 5 - ze vsech nejvic by zrejme mohl vyhledove nahradit Kisela, aspon co se postu tyce.
      A btw ad 2 - nevim, jestli si jej s nekym nepletes, historie webu Slavie je sice nenavratne v tahu, takze se tezko da dohledat, od kdy zacal za Slavii nastupovat, ale tato karticka - http://www.hracskekarty.cz/karty/fotbal/sk-slavia-praha/2006-2007/c-zaci/h18670-hruby-robert.html - naznacuje, ze je ve Slavii minimalne od starsich zaku. Tudiz si nemyslim, ze by prava Slavie na nej mela byt nejakym zpusobem omezena.

      • Re: Nový Rosický?

        tantalos     před 12 lety 05.09.2012 11:55 |  
        0 0

        Děkuji, quelhare, velice pravděpodobnně jsem se zmýlil. Nevím proč, ale zdálo se mi, že přišel asi před dvěma roky odněkud z východních Čech.
        ad 5 - doufal bych, že by Kisela mohli naradit Koreš, Hurka a třeba i Zmrhal. Ale to ještě dlouho potrvá.

        • Re: Nový Rosický?

          quelhar (admin)     před 12 lety 05.09.2012 12:00 |  
          0 0

          Ti mladi kluci (kam pocitam porad i Korese, i kdyz uz to takovy mladik neni) jsou pouzitelni na vice postech. Zmrhal mi prijde jako klasicky stredni zaloznik a ne jako hrac na pomezi zalohy a utoku, jako hraje Kisel. U Korese s Hurkou si to predstavit umim, nicmene oba jsou v soucasnosti nasazovani spis jako krajovi hraci nez stredovi.
          Pravda ale je, ze Slavia produkuje velke mnozstvi zalozniku, zatimco treba klasickych hrotu mame podle me malo...

          • Re: Nový Rosický?

            subHuman     před 12 lety 05.09.2012 12:49 |  
            0 0

            Souhlas, Zmrhal na kraji těžko, Hurka s Korešem ano.
            Hrubý v rozestavení které preferuje A tým nejlépe na pozici Kisela, možná Tusjaka.
            Každopádně je to kreativní záložník s výbornou přihrávkou.

            A s poslední větou jsi uhodil řebíčka do hlavičky, je to přesně jak píšeš.

            • Re: Nový Rosický?

              Jiri1     před 12 lety 05.09.2012 13:02 |  
              0 0

              Panove pro oba , videli jste hrat v posledni dobe nasi mladez, tech typu je tam hned nekolik, ale chce to cas.

              • Re: Nový Rosický?

                quelhar (admin)     před 12 lety 05.09.2012 13:27 |  
                0 0

                Videl jsem letos juniorku nekolikrat, jednou U19 a jednou U17.
                Kdyz to vezmu postupne, tak v juniorce na hrotu hraje Zamecnik (strida to s pravou zalohou), je to docela zajimavy hrac, ale uplne typicky hrot to neni. Dale Cervenka, ktery strida svetle momenty s temi ne uplne svetlymi. Je to sice klasicky utocnik, ale jako kanonyr, ktery bude skorovat pravidelne, zatim nepusobi. Na hrotu hraje i Vesely, podobne jako Zamecnik to strida s krajni (levou) zalohou. Synek zatim dostava jen nejakych 20 - 30 minut za polocas, netroufam si hodnotit. Ruzicka je mrstny hrac, ale dost plasan, dostava se casto do zakonceni, ale pali sance jednu za druhou. Dalsi utocnik juniorky uz me nenapada, i kdyz je samozrejme mozne, ze jsem na nekoho zapomnel.
                V U19 jsem videl dva hroty, Lisku a Sodomu, oba se mi libili, ovsem souperem byla naprosto neskodna Opava, takze tezko hodnotit.
                V U17 jsem videl nedavno poprve Fotra (vice mene kvuli nemu jsem na ten zapas jel), ale protoze nas v tom zapase vetsinu casu Bohemka prehravala, tak se nedostal tolik do hry. Kdyz dostal mic za obranu, chladnokrevne promenil. Jdou na nej vyborne reference, je to reprezentant, ale tady to opravdu chce cas.
                Na hostovani v Bohemce mame Vyhnala a nevidel jsem zatim U18, ale stojim si za tim, ze kvalitnich klasickych hrotu mame malo oproti tomu, kolik vybornych zalozniku mladez dlouhodobe produkuje.

                • Re: Nový Rosický?

                  Jiri1     před 12 lety 05.09.2012 14:24 |  
                  0 0

                  Hezky jste to vyjmenoval, moc jsem toho letos nevidel to priznam, z let minulych mi napada hlavne Turyna, Valenta, Batka, bohuzel i podle vaseho vyctu uz dnes veeSlavii zrejme nektera jmena nejsou.

                  • Re: Nový Rosický?

                    quelhar (admin)     před 12 lety 05.09.2012 14:35 |  
                    0 0

                    To uz se ale dostavame k zakum. Pri vsi ucte, kterou ke vsem slavistum v jakekoli vekove kategorii chovam, si myslim, ze na zaklade strelecke potence v zakovske kategorii jeste nelze o budoucnosti hrace rici prakticky nic.

                    Ja rozhodne nejsem odbornik na mladez, nikdy jsem si na nej nehral, zapasy vidam spis narazove, rozhodne ne pravidelne. Je hromada lidi, kteri maji o nasi mladezi daleko vetsi prehled nez ja a ti by klidne mohli mit uplne jiny nazor.

                    Nicmene pri pohledu na mladeznicke reprezentanty rekneme od roku narozeni 1989 do roku 1994 vidim obrovske mnozstvi zalozniku (tedy od Dockala s Vachou, az po Hrubeho s Vernerem), kteri prosli mladezi Slavie, zatimco utocnici me napadaji jen dva - Necid s Pekhartem.

                  • Re: Nový Rosický?

                    subHuman     před 12 lety 05.09.2012 16:09 |  
                    0 0

                    Tomáše Valentu vyzdvihoval Martin Poustka, na toho se ještě chystám, toho jsem zatím neviděl...

                    • Re: Nový Rosický?

                      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.09.2012 10:33 |  
                      0 0

                      když se tady tak řeší to, že Slavia neprodukuje moc útočníků, tak mě tak napadá, minulý rok za U19 nastupoval útočník Ptáček, a dával docela dost gólů. Teď už však ve Slavii není.

                      • Re: Nový Rosický?

                        quelhar (admin)     před 12 lety 06.09.2012 10:44 |  
                        0 0

                        Jestli si dobre vzpominam, tak nastoupil za juniorku v priprave (aspon jednou, mozna i dvakrat nebo trikrat). Mozna odesel nekam na hostovani...

                        • Re: Nový Rosický?

                          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.09.2012 11:18 |  
                          0 0

                          to si právě taky pamatuju, že ještě na začátku přípravy hrál za juniorku. Ale přišlo mi divný to, že hráč, kterej v minulé sezóně nastupoval za dorost pravidelně v základu a dával pravidelně góly by ze Slavie odešel a hráči co nastupovali většinou jako střídající (Zámečník, Růžička) tu zůstali. Stejně tak mi v juniorce chybí stoper Brůžek a další útočník Žák.
                          Ještě k tomu Hrubému, kdyby nakonec odešel, tak stejně máme v juniorce na stejném postu dalšího záložníka Šimečka, který je sice po zranění kolene, ale nastupuje pravidelně v základu. Svého času taky reprezentant (společne s Hurkou, Proškem a Čepelákem).
                          Jinak by asi nebylo na škodu udělat nějaký rozhovor třeba s Petroušem, kde by tyhle otázky ohledně hostování hráčů a třeba i ohledně toho Hrubého zodpověděl.

                          • Re: Nový Rosický?

                            quelhar (admin)     před 12 lety 06.09.2012 12:04 |  
                            0 0

                            Bruzek je asi zraneny, protoze odehral celou pripravu (spolu s Macem) a pak se najednou oba vytratili, nacez se tak nejak narychlo vratil Kolarik a hraje na stoperu pravidelne, prestoze je o rok starsi nez je vekova kategorie juniorky.
                            Zak je mozna trochu jiny pribeh, ten se loni v becku nijak zvlast neprosadil, prestoze patril do kadru, moc toho nenahral, dost mozna se uz usoudilo, ze proste ve Slavii nema perspektivu.

                            Ale detaily nevim, muzeme se zkusit trenera po pristim zapase na tyhle hrace zeptat.

                            • Re: Nový Rosický?

                              MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.09.2012 19:30 |  
                              0 0

                              Zkuste se ho zeptat na ty dva, na Brůžka a Ptáčka. Podle mě to jsou oba kvalitní hráči.

                • Re: Nový Rosický?

                  Fallen (přítel SN)     před 12 lety 06.09.2012 14:10 |  
                  0 0

                  Jeee, Sodoma. Toho si pamatuju ještě ze Strahova z přestávkových utkáních žáčků. :D

      • Re: Nový Rosický?

        Jiri1     před 12 lety 05.09.2012 11:58 |  
        0 0

        Zdravim, mate pravdu , jako talent jsem ho zaznamel uz ve 13 letech Mel jsem stesti, ze jsem mohl v te dobe sledovat nasi mladez temer kazdy tyden. O to vic mi mrzi o kolik talentu a jakym zpusobem Slaviaza ta leta prisla a nejde jen o zde zminovana jmena.