Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

Smolný zápas odehrála juniorka Slavie posílená o některé hráče áčka v Uhříněvsi proti domácí Bohemce. Přes množství šancí se slávisté ani jednou neprosadili a jeden gól stačil Bohemians ke třem bodům.

Bohemians - Slavia 1:0 (1:0)
Branka:
19. Petlička

Slavia: Malina - Mikula, Dobrotka, Kolařík (65. Růžička), Sudek - Mičola, Bazal (75. Smolák), Šimeček, Hurka (46. Čepelák) - Zámečník (65. Synek), Červenka (46. Veselý)

Za juniorku tentokrát nastoupili mimo jiné uzdravený Dobrotka a nováček ve Slavii Mičola, na levé straně zálohy si zahrál poločas Hurka. Slávisté byli od začátku lepší, vytvořili si na hřišti převahu a po patnácti minutách přicházely i první střelecké pokusy, Šimeček však z hranice vápna přestřelil a když tentýž hráč uvolnil Hurku, vyznamenal se domácí golman Smrčka. Z toho udělali slávisté v průběhu zápasu hrdinu dne, když na něm troskotali celých devadesát minut. V 19. minutě však vznikl v obraně Slavie zmatek a nadvakrát toho dokázal využít Petlička, první ránu mu Malina sice skvěle zneškodnil, ale na dorážku už dosáhnout nemohl - 1:0. Slávisté mohli hned odpovědět, ale Červenka přestřelil po Mičolově pasu a hlavičku Kolaříka po Hurkově rohu chytil Smrčka. Do konce poločasu si slávisté vytvořili ještě šest dobrých příležitostí, většinou po pěkných kombinacích, ale finální fázi kvalita chyběla a tak se postupně neprosadili dvakrát Mičola, Červenka, Šimeček, Zámečník, znovu Červenka a v posledních vteřinách poločasu ještě Hurka.

Na začátku druhé půle přišlo dvojí střídání a změna rozestavení na 4-1-4-1, kvalita mezihry byla v podání slávistů stále dobrá, střední záložníci Bazal s Šimečkem, ke kterým se přidal Čepelák, podávali výborný výkon, jenže před Smrčkou to byla stále stejná písnička. Jednou chyběl důraz, podruhé přesnost a tak šance zůstávaly stále nevyužity. Bazal pálil vedle, stejně se vedlo Zámečníkovi po odražené Mičolově střele. Krásný pas Šimečka za obranu na Sudka přetavil levý bek Slavie v dobrý centr do vápna, kde Mičola předběhl svého strážce, ale trefil tyč. A o chvíli později zvonila konstrukce podruhé, když Bazal pěknou ranou orazítkoval břevno. Domácí se občas dostali do brejku, ale ani jim se v zakončení nevedlo lépe, naopak většinou branku Maliny míjeli ještě o větší kus než slávisté tu Smrčkovu. Další a další zajímavé situace přicházely, střídající Růžička pálil z hranice vápna nad, Veselý byl v tutové šanci, ale špatně si přebral míč a Smrčka jej v poklidu sebral. Krásný pas poslal v tísni Mikula na Synka, toho opět vychytal Smrčka, stejně tak se vedlo i Mičolovi při prudké střele z úhlu. Těsně poté, co trenér Petrouš vystřídal popáté, se zranil Růžička a Slavia tak poslední minuty dohrávala v deseti. I tak měla ještě zajímavé situace, ale Šimeček střílel vedle a v 88. minutě při dalším pasu za obranu byl Veselý o krok pomalejší, vletěl však do souboje se Smrčkou, který střet odnesl zraněním. Musel tak za něj dochytat jeden z hráčů Bohemky z pole, ale nic řešit nemusel, protože za tři minuty, co se ještě hrálo, slávisté zakončili jen jednou a bohužel vedle brány. Zápas tak skončil hodně šťastným vítězstvím domácích Bohemians.

"Dnes nám nebylo souzeno vstřelit gól, ač jsme byli v poli lepší, Bohemku jsme dostali pod tlak, a to i když jsme hráli v závěru v deseti. Chyběl nám větší klid, technika v koncovce, když jsme přestřelili bránu, nastřelili břevno, tyčku, z toho jsem zklamaný," zhodnotil utkání trenér Michal Petrouš. Posledních dvanáct minut musela Slavia hrát v deseti, když ze hry odstoupil zraněný Růžička a slávistický kouč už předtím pětkrát střídal. "Záměr je dostat do hry co nejvíc hráčů, a to i za cenu, že se někdo může zranit a už nebude možné střídat. To se nám dnes stalo, ale kluci se s oslabením až na jednu situaci popasovali dobře." Celé utkání odehráli hráči áčka Tomáš Mičola a Martin Dobrotka. "Ze začátku na Martinovi bylo vidět, že dlouho nehrál, ale postupně se propracoval k dobrému výkonu, to samé u Mičoly, pozvolna se dostával do hry a byl aktivnější, takže spokojenost."

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

    spino     před 12 lety 03.09.2012 20:07 |  
    0 0

    To je pořád "byli jsme lepší, měli smůlu", ale na to se sakra nehraje. Musíme evidentně trénovat koncovku jak u áčka, tak u juniorky.

    Jak si vedli Dobrotka s Mičolou?

    • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

      houston (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 20:19 |  
      0 0

      Po Dobrotkově chybě měl padnout jediný gol. Takže asi nic moc.

    • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

      el_moscardon     před 12 lety 03.09.2012 20:51 |  
      0 0

      Naopak, důležitější je hra a hlavně viditelný posun během roku...

      • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

        ligas99     před 12 lety 03.09.2012 21:18 |  
        0 0

        Co je to za kecy ???
        Jaká důležitá hra ?
        Máme 21 šancí dát branku a oni se nedokážou trefit ???
        Dobrotka zaviní gól, a v článku je chválen a spokojenost ???
        Hráči A týmu, by měli v juniorské lize kralovat a místo toho jsou spíše do počtu ........... (-
        Na webu píšeme o Dobrotkovi a Mičolovi, jaké to nejsou posily pro Slavii a v juniorce se neprosadí, bez komentáře .............. (-

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          ligas99     před 12 lety 03.09.2012 21:42 |  
          0 0

          ještě perlička,
          ze 13 fotek z utkání jsou Dobrotka a Mičola na 11 fotkách.

          To snad v juniorce hrajou jen dva hráči ???

          Koukněte se na jiné weby na fotky ze zápasů, to co je u nás, to se snad nedá ani definovat jako foto ze zápasu .............(-

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          marek018     před 12 lety 03.09.2012 22:30 |  
          0 0

          postavit celou jednáctku ke zdi a zastřelit :-) Zas bych to nedramatizoval, od toho je juniorka, aby se ti kluci otrkali pro dospělý fotbal. Ale to zakončení to je teď asi obecně velká bolest Slavie..

          • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

            ligas99     před 12 lety 03.09.2012 23:23 |  
            0 0

            Ano, spoustu věcí si popsal, tak jak se situace má.
            Ale stále se nikdo nechce vyjádřit k tomu, že Dobrotka zaviní branku a je chválen, tyto věci si prostě odporují.........
            I kdyby zahrál jako BŮH, je hráčem áčka, a pokud se mu něco nepovede, kritika nikdy ze strany trenéra nezazní..........
            to je to špatné, co tady je přetrvává...........

            A není to poprvé, co byly výkony hráčů z ačka v juniorce nebo béčku takto komentovány......

            Kde je teda zakopaný pes, hráč ačka je chráněn před kritikou ???

            Pokud má smlouvu a-týmu, tak musí na hřišti nechat duši, a z 21 možností prostě proměnit.

            Když budeme stále takto naše hráče omlouvat, nikdy se nikam neposuneme.

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          subHuman     před 12 lety 03.09.2012 22:50 |  
          0 0

          Jaky KECY?
          Liga juniorek byla zalozena proto, aby nebyl kladen duraz nikoli na vysledky, ale predvadenou hru (rozumej ofenzivni projev s konstruktivnim resenim hernich situacii a to I za cenu ztrat a chyb v defenzive) a predevsim a hlavne pripravu hracu pro A muzstvo.

          Pripadne stiznosti na nepromenovani sanci a technicke nedostatky hracu je treba smerovat na vedeni svazu, trenerskou unii a dalsi odpovedne za vycchhovu mladych hracu v CR, jelikoz po technicke strance zalostne zaostavame. I to je duvodem, proc se z teto souteze nepada a jednotliva muzstva hrala pokud mozno co nejofenzivneji.

          Nas dnesni souper byl vyrazne slabsi, soustredil se zejmena na defenzivu a to na hranici (a casto I za ni) tvrdosti, jak rekl trener Petrous: "Nektere zakroky Bohemky byly hodne osklive".

          K vykonum Dobrotky, Micoly a Hurky:
          U obou prvne jmenovanych plati co rikal Petrous - jejich vykon postupne stoupal od pocatecni nervozity k aktivite a vzrustajici jistote - Dobrotka postupne zacal vyhravat drtivou vetsinu hlav.souboju a casto se zapojoval do ofenzivy. Micola, prestoze se vyjadril ze blizsi je mu post leveho zaloznika ci utocnika, nastoupil stejne jako vcera na prave zaloze. Hodne si chodil pro mice, menil pozice, tlacil se do zakonceni, vypomahal defenzive. To vse se stridavymi uspechy, herni vypadek byl zejmena zpocatku utkani patrny.

          Za brankou sledoval utkani trener Rada.

          • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

            subHuman     před 12 lety 03.09.2012 23:00 |  
            0 0

            K Hurkovi: Nerozumim tem, co stale volaji po jeho nasazovani v Acku. Videl jsem jej za posl. pulrokk Xkrat a nikdy mne nepresvedcil. Nektera utkani odehral bez zajmu a nasazeni a klidne napisu, ze patril k nejhorsim. Posledni dobou strida svetle momenty se slabsimi, nicmene smerem dopredu si sve odvede, umi jeden na jednoho. Ze by ale nejak vyrazne vynikal mezi stejne starymi hraci bych urcite netvrdil. To ze obcas nasadi nekomu jesle nebo da presny pas z nej jeste hrace do zakladu Acka nedela.

            A tem, co tvrdi, ze je nesmysl jej hodnotit podle vykonu v juniorce vzkazuji, at se na nej prijdou nekdy podivat. Kde jinde by mel hrac, ktery bojuje o sestavu (a v Hurkove pripade dokonce o lavicku) v Acku ukazat sve kvality, nez v souteznim zapase, kde ma moznost pred zraky trenera A muzstva odehrat cele (nebo vetsinu) utkani?


            Poznamka na zaver: Jsem zvedav, kdo bude jezdit napr. z Prahy do Uhrinevsi na utkani v zime v pondeli ve 2 odpoledne, ja tam dnes napr. jel ze Zizkova pres hodinu, navic je hriste celkem daleko od zastavky. Na svazu opet premysleji jinymi organy nez mozkem.

            • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

              podol (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 05:42 |  
              0 0

              Sice Hurkovi přeji úspěch ve Slávii,talent na to má.Také mne příliš
              nepřesvědčil.Jakoby cítil křivdu a tolik se nesnaží.Z výsledku bych nedělal tragedii.Klokan hrál na udržení výsledku s tvrdostí ohrožující zdraví a nám to tam prostě nepadlo.Třeba Liberci jsme dali 7 gólů,i v GL jsou též vídat takové paradoxy.Brno zvítězí v
              Plzni,potom dostane na Slávii pět,potom Plzeň deklasuje Duklu venku.....Jen ten rudoch trvale vyhrává upocenou brankou....
              Také nechápu s ohledem na diváky hraní v Uhříněvsi,když se jedná o pražský tým.Lituji nás všechny,co museli použít MHD.
              Je to první ročník soutěže,snad se Svaz pro příští ročník poučí.
              Změní termíny,začátky zápasů.Řešením by bylo hrát jako předzápasy na hlavních stadionech před utkáním "A"týmů.Hodně by to zvýšilo návštěvnost a výkonnost.
              Příští pondělí má juniorka Teplice v Počernicích.Protože GL má přestávku,jistě se nás tam sejde hodně.
              Podol

              • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

                naplavnik     před 12 lety 04.09.2012 09:56 |  
                0 0

                Ty termíny jsou docela nehostinné, ať už je to kdekoli. S tím by se něco dělat mělo, nebo tak budou ti kluci hrát před pár studenty, důchodci a nezaměstnanými... Hrát na hlavním stadionu předzápas by bylo sice teoreticky super, ale organizačně a hlavně co se týče dopadů na hrací plochu zcela nerealistické.

                Ale souhlas, že stávající aranžmá je docela mimo, předchozí ročník jsem chodil na béčko docela pravidelně, nyní jsem neviděl ani jeden zápas, a to né že bych nechtěl nebo byl líný dojet na Xaverov.

      • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

        spino     před 12 lety 03.09.2012 21:39 |  
        0 0

        Z části máš pravdu, ale důležitý vždycky byly a vždycky budou body. Sparta hraje a mizerně a boduje = je první. A koncovka to je od roku 2009 náš neřešitelný problém.

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          SmoKerS     před 12 lety 03.09.2012 23:05 |  
          0 0

          ať koukám jak koukám, sparta je se stejným bodovým ziskem o skóre za náma... je teda tady řeč o juniorské lize, nebo se pletu??

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          el_moscardon     před 12 lety 04.09.2012 09:11 |  
          0 0

          Já tvrdim, obecně co se mládeže týče, že důležitá je předváděná hra a pilování základních taktických dovedností. Samozřejmě v juniorce už by měl být trochu tlak na výsledku, ale stále je lepší prohrát po velmi dobrém výkonu než ukopat s obrklikou výhru 1-0 a přitom nepředvést zhola nic...
          U nás na vesnici kdysi přijel tým na mač dorostu s v zápase neustále hrál ofsajd systém. My byli snad 20krát v ofsajdu, ale taky jim to asi třikrát ujelo a my dali dva góly z toho. Po zápase jsme se o tom s nima bavili a oni řikali, že to pilují na trénincích a že to hráli v zápase asi potřetí a že je vidět, jak se to zlepšuje. Bylo jim fuk, jak dopadnou výsledkově, ale chtěli se něco naučit, co by pak v těch pralesních ligách jako chlapi použili a něčim soupeře předčili. Nevím, jak to pak dopadlo doopravdy v chlapech, ale bylo to sympatické :)

          • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

            klimi     před 12 lety 04.09.2012 10:47 |  
            0 0

            Upřímně, v pralesních ligách se ofsajd systém moc hrát nedá, obvzláště když jeden z pomezních je obvykle soupeřův...

            • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

              el_moscardon     před 12 lety 04.09.2012 11:37 |  
              0 0

              Možná ne, ale třeba to někomu z těch kluků pomohlo dostat se někam výš než do pralesa. Pointa je, že se něco naučili i za cenu pár proher a laciných gólů namísto toho, aby se plácali po ramenou za ukopanou plichtu 0-0 a přitom umět jen trefit nejbližší borovici při odkopu.

  2. Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 20:53 |  
    0 0

    když jsem to sečetl, tak to bylo 21 slávistických šancí. :D to je strašný že ani jeden gól nedali.

  3. Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

    Tom     před 12 lety 03.09.2012 21:20 |  
    0 0

    No z toho Hurky je mi smutno ... Jestli to takhle bude pokračovat bude to další hráč kterýho pak pustíme a budeme litovat jako už se stalo s Dočkalem Gebrem Váchou Kovaříkem Pázlerem a dalšíma ...

    • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

      spino     před 12 lety 03.09.2012 21:38 |  
      0 0

      á bych ho poslal na hostování a vrátil by se jako hotový hráč.

    • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 22:17 |  
      0 0

      Hurka se jeste prosadi, to se neboj, ale poterbuje podle mne jit na hostovani, nekam kde bude mit sanci hrat. urcite by mu to pomohlo. druha moznost je ze by se zacal tlacit na misto kisela, ale to by stejne jako acko musela hrat i juniorka. hlavne musi na sobe jeste usilovneji makat!

    • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

      Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 11:31 |  
      0 0

      Zdravim,proste prodame, darujeme cokoliv ma nohya ruce, sverenec agenta Mullera ma byt dalsim ve vyprodeji, kteri delaji novy majitele , aby nejak dostali zpet vlozene prostredky, Hruby jeale narozdil od tech predchozich typem hrace, ktereho by Slavia v pristich letech nutne potrebovala je nejen kreativni, ale je typem bojovnika ofenzivne ladeneneho, tady by se vyplatilo par let pockat, natlacit jej do acka ad at mu sanci nejen v dorostu. Onech par milionu mozna docasne pomuze , ale ve skutecnosti ztratime o hodne vic. Bohuzel na Slavii v soucasne dobe panuje nazor , ze je lepsi nez mu vytvorit podminky ho strelit za par svestek.

      • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

        Lachim     před 12 lety 04.09.2012 12:11 |  
        0 0

        To bych rozhodně netvrdil. Sice v něčem tak důležitém, jako v prodeji mládežnického reprezentanta má poslední slovo p. Řebíček, ale vsadil bych se, že přinejmenším dá na názory pánů Držmíška, Šmejkala a dalších. Ten hoch má jít v zimě do přípravy A týmu a to by mohlo o jeho brzkém odchodu/neodchodu rozhodnout. Přeci jen, pokud je natolik šikovný, tak o něj zájem bude i za rok a to již může mít pár startů v 1. lize a být prodejný za několikanásobek. Je však důležité, aby o tom byli přesvědčení i rodiče a ne jako v případě Stefana Simiče.

        V tomto okamžiku je třeba poukázat rodičům a hráči samotnému podobné případy brzkých odchodů. V podstatě 90% hráčů jde do prostředí, kde takových jako je on sám mají deset na každé ruce a z toho je polovina tmavé pleti a těžko se tak prosazují přes takovou konkurenci. Nemluvě o jazykové bariéře, naprosto odlišné "hře" italských klubů apod.

        Věřím, že to dobře dopadne pro celou Slavii, protože v opačném případě musí být p. Řebíček informován o tom, že bude-li předčasně prodávat Zmrhaly, Petráky, Tusjaky a další, tak sice do jedné kapsy dostane zlaťáky, ale ty samé zlaťáky pak bude muset vytáhnout z kapsy druhé, aby jejich místa zaplnil.

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 12:24 |  
          0 0

          Zdravim, tak nevim jestli to spatne ctu, ale pisete to same co Ja, ale trochu jinak, jen pro zajimavost, Sparta, Dukla i Plzen podobne hrace drzi zuby nechty, Hrebikovi se na Sparte dokonce podaril husarsky kousek prosadit i neformalni farmu ve Vlasimi , kam si dal i sveho trenera, zadne predcasne prodeje, vse zalozene na budoucnosti a prestupech ve chvili kdy herne i lidsky dozraje, Dukla, skromejsi podminky, ale vetsi ,mnohem vetsi zakladna a Plzen, vyborne pokryti cele zapadni casti republiky skauty i pozorovateli mladeze ,mezi rozhodcimi, trenerykrajskych repre a pod., aSlavia , ztrata pozic ,kde se da.

          • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

            Lachim     před 12 lety 04.09.2012 13:01 |  
            0 0

            Reagoval jsem na poslední větu. Co se týká Dukly, tak vzhledem k minulosti nikdy neměla pořádnou mládež, tak musí začít kvantitou a věřit, že naláká trenéry, kteří z kvantity udělají kvalitu. Plzeň má výhodu, že se jim teď extrémně daří v podstatě vše, na co sáhnou, a vlastně i kopnou :-) A tak je tam prostor pro věci, které by jinak byly naprosto nerealizovatelné.

            A Vlašim? Odkud je p. Hřebík? Vlašim se nachází v takovém stavu, že p. Křetínský musí platit většinu hráčů týmu a aby byla kontrola stoprocentní, tak pro jistotu i p. Frýdka. I když při čtení soupisky Vlašimi možná i někdo jiný, protože se tam nachází jména, která ve Spartě nemají co dělat již od žáčků, ale...

            Ale abychom se vrátili k naši milované Slavii. Věřím tomu, že po resuscitaci klubu se vše postaví na pevných základech a vše, co se udá, bude mít hlavu a patu a v budoucnu výsledky (areál Na Chvalech v Horních Počernicích, Xaverov o.s., Kisel v roli manažera mládeže apod.).

            • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

              Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 13:16 |  
              0 0

              K Dukle, asi nevite , ze Dukla uz ma u mladeze velmi kvalitni lidi treba Perinu, Hynka a pod, takze tento problem uz dost dluho neexistuje , to ze Vlasim prisla o cast sponzorskych penez a nema v soucasne dobe vyrovnany ani pohledavky za minulou sezonu vi, co se tyce platu hracu, nemate tak docela pravdu, plati jen hrace , kteri tam jsou na hostovani ze Sparty, o trenerovi mi nen nic znamo, ano o Hrebikovi to vim.

              • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

                Lachim     před 12 lety 04.09.2012 14:20 |  
                0 0

                Pánové Hynek a Peřina jsou u starších kategorií, masovostí jsem měl na mysli mladší i nejmladší kategorie, které jsou většinou v režii jednoho "neutrála" a spousty rodičů. Každopádně jen houšť takových oddílů, kde bude snaha o kvalitní práci s mládeží. Snad jim to vydrží, přece jen už i náš bývalý ředitel Šrámek nedávno pronesl, že problémy s financemi nakonec odnese jen a pouze mládež Dukly. A je otázkou, jak na tom jsou Bohemka a Viktorka Žižkov...

                • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

                  Jiri1     před 12 lety 06.09.2012 11:17 |  
                  0 0

                  Zase nemate pravdu, diky Studenkovi jsou uvedene kategorie dobre obsazeny , rodice pusobi spise u funkci vedoucich , projdete si seznam treneru mladeze na Dukle , myslim, ze je to tam vcetne jejich kvalifikace, aby bylo jasno nedelam jim advokata, to fakt ne ,penize , oni si to jiz delsi cas vsechno financujou sami, plati mesicne docela slusny obulus , je to stejne jako vsude okolo, takze si nemyslim, ze by je absence nejakych dotaci od kraje nejakl vzlast dostala.

            • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

              Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 13:19 |  
              0 0

              K arealu v Pocernicic, prosim zcela presne, nema se Slavii nic spolecneho a Kisel v rol imanazera mladeze zatim u zainteresovanych vzbuzuje silne rozpaky.

            • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

              marek018     před 12 lety 04.09.2012 13:39 |  
              0 0

              no já když každoročně sleduju pohyby v kádru Vlašimi a jeho kvalitu, tak je jasné, že tam prachy nejsou a 2. liga je malý zázrak..

    • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

      marek018     před 12 lety 04.09.2012 11:48 |  
      0 0

      to mě tedy trošku mrzí :-( Na druhou stranu, tohle jde asi dost mimo vedení SKS. Otázkou je kolik z toho může kápnout, asi moc ne..

      Mladej kluk, zblbej agentem a velkejma penězma, tam se asi těžko domlouvá, ten je už rozhodnutý.. Spíš se těm všem klukum divím, proč tam lezou, kdo se kdy krom Plašila a trochu Šumského prosadil? Těch příkladů je milion, kde je teď Hable, Šebek atd. Jsou po potupném návratu rádi za střídačku v lize, kde mohly už být hvězdy. Já bych ty agenty nejradši viděl zrušený, hráče blbnou a kolik z nich už si drbe hlavy. Nedivil bych se, kdyby si jí záhy nezačal drbat i Pilař (ikdyž kdoví kdy se vrátí)

      • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 12:30 |  
        0 0

        s tim se bohuzel musi souhlasit. kolik chlapcu co odesli bez jedineho startu se nakonec opravdu prosadilo? Plasil, D. Jarolim a pak nikdo. Pekhart se vratil do ligy a tady se znova nastartoval. ono ani par startu nezajisti ze se v cizine prosadi (kalouda). spis to skonci ze zacnou litat po hostovanich a budou radi za to ze hrajou v cizine aspon druhou ligu.
        pokud je to takovej talent tak by si mel chlapec moc rozmyslet co dela, myslim ze ma ted opravdu velkou sanci se do acka dostat. tedy hrat ligu a tim vyrust mnohem rychleji nez nekde v B tymu v italii a potom jinde v evrope.

    • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 04.09.2012 12:23 |  
      0 0

      Pokusime se ziskat vyjadreni klubu a dat to pak do clanku...

      Bez znalosti detailu to samozrejme vypada jako kardinalni hovadina, ostatne jako kazdy odchod hrace bez ligovych zkusenosti do zahranici, ale kdo vi, jak to ve skutecnosti je. Zimuv odchod Slavia ovlivnit prakticky nemohla a Simice si odvelel do Italie otec agent. Kazdopadne reprezentant na pomezi A dorostu a juniorky by mel mit ve Slavii platnou smlouvu a Slavia by mela rodice presvedcit o tom, ze pro vyvoj jejich syna je lepsi zustat zde, kde to zna, nez chodit do neznama s miniaturni nadeji, ze se treba muze prosadit. Odstrasujicich prikladu je hromada.

      • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

        Jiri1     před 12 lety 04.09.2012 12:26 |  
        0 0

        Uz se tesim navyjadreni klubu, jestli bude takove , ktere jste uz naznacil potvrdi to nase nazory.

      • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

        marek018     před 12 lety 04.09.2012 13:35 |  
        0 0

        jj, přesně. Kdyby se ti povedlo získat nějaké smysluplné vyjádření, bylo by to super.

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 12 lety 04.09.2012 15:12 |  
          0 0

          Nic vic, nez je v clanku, klub oficialne nerekne... V danem okamziku neni co komentovat, zadna jednani se nevedou, jde jen o testy, kterych je v sezone hromada, o kterych se fanousci ani nedoslechnou. Tady se potreboval agent asi zviditelnit, tak se pochlubil do medii.

          Panika je zrejme predcasna (a doufejme, ze se ukaze, ze byla zbytecna), na druhou stranu je podle me dobre dat najevo, ze fanouskum nebude jedno, pokud by mel Robert Hruby ze Slavie ted odejit.

      • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

        subHuman     před 12 lety 04.09.2012 13:42 |  
        0 0

        Mimochodem, Quelhare, vzpomínáš, jak jsem se včera ptal, kde je Robert Hrubý, že není ani na lavičce? :-)

        • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 12 lety 04.09.2012 15:10 |  
          0 0

          Samozrejme, ale uznej, ze i muj nazor, ze po derby ve stredu a Opave v sobotu je unaveny, mel neco do sebe :o)

          • Re: Juniorka: Bohemians - Slavia 1:0

            subHuman     před 12 lety 04.09.2012 15:30 |  
            0 0

            Uznávám! :-)